Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Verwijderd
1 keer gekocht nooit meer. Refurbished spul waar de garantiebonnen vanaf geknipt waren lol.
Volgens mij zijn wij ook te kieskeurig "liever een BMW dan een "Opel"
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Die kussenhoes?Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:29:
[...]
1 keer gekocht nooit meer. Refurbished spul waar de garantiebonnen vanaf geknipt waren lol.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Dat is toevallig!RickvN schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:30:
Sommige dingen kunnen best handig zijn, maar niet nodig nu ik nog thuis woon.
Volgens mij zijn wij ook te kieskeurig "liever een BMW dan een "Opel"
Ik woon ook thuis!
Met vrouw en drie kids, maar goed.
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
hey toevallig ik ook, maar heb je hier nooit gezien. godzijdank die kids ook niet.cypher21 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:30:
[...]
Dat is toevallig!
Ik woon ook thuis!
En ik heb ook een BMW..
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Haha, you're so rightcypher21 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:30:
[...]
Dat is toevallig!
Ik woon ook thuis!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
En ik heb zowel een BMW als Opel gehad, wat een toevalcypher21 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:30:
[...]
Dat is toevallig!
Ik woon ook thuis!
Waarschijnlijk een bestekset of lamo, is alweer.lang geleden.geldermalsen schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:31:
even pauze houden zo terugals nu de powerline adapters komen word ik gek.
(ja ben dr weer, ook thuis)
if the corruption has no consequences then there is no end to it
Geen voorstander van USB2.0 ongeacht of je al 3.0 hebt of niet eerlijk gezegd. Verder, geen ideeRickvN schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:34:
Is dit wat die USB-tower?
Ja, ik zou er gelijk 4 kopen.RickvN schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:34:
Is dit wat die USB-tower?
"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
Heb je een echte towerYorin schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:35:
[...]
Ja, ik zou er gelijk 4 kopen.
spoiler:Zijn wij er eerder van af.
Ik vond die van mij subtieler.Yorin schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:35:
[...]
Ja, ik zou er gelijk 4 kopen.
spoiler:Zijn wij er eerder van af.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
over current detection
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
[ Voor 44% gewijzigd door droofx op 19-09-2012 13:44 ]
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
[ Voor 51% gewijzigd door RickvN op 19-09-2012 13:44 ]
Daar hadden ze ook zo'n superding, wortels erin, wortelsap > profit
niet te zuipen volgens mij
[ Voor 29% gewijzigd door droofx op 19-09-2012 13:46 ]
Lekker verse fruitsapjes maak je voortaan gewoon thuis. De Kenwood JE950 sapcentrifuge heeft een vulopening die groot genoeg is om een hele appel in één keer te verwerken. Bijna alle soorten fruit en groenten kunnen dus zonder te snijden gebruikt worden. Geen gedoe meer, je gooit alles er gewoon ‘hoppa’ zo in. Dit kan heel gemakkelijk aangezien tijdens het verwerken het pulp wordt gescheiden. De Kenwood JE950 heeft één snelheid. Meer is ook niet nodig, omdat hij op de juiste manier is afgesteld. De 300 watt sapcentrifuge beschikt over voldoende kracht om zowel zachte, als harde ingrediënten met het grootste gemak om te zetten in een maximale hoeveelheid sap die er maar uit de vruchten en groenten te halen is. Het sap laat je vervolgens direct in je glas stromen. Doordat dit zo gemakkelijk gaat, zal je gegarandeerd veel plezier beleven in het eindeloos experimenteren met verschillende ingrediënten. Geniet dus nu gewoon thuis van verser, gezonder en bovendien smaakvoller sap!
Kom dan tenminste eens met een recente Synology, dan kan ik mijn CS407e vervangen
Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)
Tip: Gooi er rode peper bij.
Vriend van mij stookt creatief Zelf wodka.
Ik vind dat ze maar beroerde vertaalkwaliteiten hebben bij iBood- 2x SATA baai
- Tot op 6 TB data capaciteit
Verwijderd
Lol de vrouw heeft de broek aan bij huize Toastman merk ik. Ik leef met je mee bro.Powder Toastman schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:47:
Geef je vrouw nooit een sapcentrifuge... Ik heb die fout eens gemaakt. Krijg nu regelmatig galzen sap van rode bieten met wortel en appel. Gatverdegatver....
Jep... heb het zelf laten gebeuren... stom! Maar terugdraaien is lastig.... Bedankt voor het medeleven!Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:47:
[...]
Lol de vrouw heeft de broek aan bij huize Toastman merk ik. Ik leef met je mee bro.
Kijk uit als straks de Dirt Devil nog mocht langskomen, anders loop je daar straks iedere avond mee door het huis.Powder Toastman schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:47:
Geef je vrouw nooit een sapcentrifuge... Ik heb die fout eens gemaakt. Krijg nu regelmatig galzen sap van rode bieten met wortel en appel. Gatverdegatver....
Vierkante!coyote1980 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:49:
Wat voor disks wil je erin voor 90 euro...
Verwijderd
Buiten schoppen mietjePowder Toastman schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:49:
[...]
Jep... heb het zelf laten gebeuren... stom! Maar terugdraaien is lastig.... Bedankt voor het medeleven!
Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -
Ik koop niets meer voor de vrouw waar ik mijzelf mee in de vingers kan snijden... Door schade en schande wijs geworden...Sempy schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:49:
[...]
Kijk uit als straks de Dirt Devil nog mocht langskomen, anders loop je daar straks iedere avond mee door het huis.
Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -
Warom zou jij het ook beter hebben dan ik?Powder Toastman schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:49:
[...]
Jep... heb het zelf laten gebeuren... stom! Maar terugdraaien is lastig.... Bedankt voor het medeleven!
Dan ken jij mijn vriendin / vrouw nog niet... Zuid-Amerikaans temperament
Verwijderd
Echt omg, zit je ook op ballet of niet?Powder Toastman schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:54:
[...]
als ze dan ook maar het uiterlijk daarvan heeft dan komt het wel goedPowder Toastman schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:54:
[...]
6 weken levertijd voor een magazijnopruiming
Verwijderd
al 10 jaar samen hier hoorFlagg schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:57:
Hoor alle vrijgezellen stoer doen whahahaha.dat zijn straks de ergste.
Oei, teveel zure sapjes gedronken.Rexcore schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:56:
[...]
als ze dan ook maar het uiterlijk daarvan heeft dan komt het wel goed![]()
[afbeelding]
Jonguh, ze moeten dagen lopen om bij het eind van dat magazijn te komen!!!Sempy schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:57:
•De verwachte verzenddatum van dit product is 2 november 2012
6 weken levertijd voor een magazijnopruiming
Dan leest ze niet mee he?
Bij mij 14 jr.Flagg schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:57:
Hoor alle vrijgezellen stoer doen whahahaha.dat zijn straks de ergste.
ah dat magazijn waar ook de ark des verbonds ligt?thefox154 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:57:
[...]
Jonguh, ze moeten dagen lopen om bij het eind van dat magazijn te komen!!!
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Jij mag dus buitenshuis stoer doen, ja die heb je ook.Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:58:
[...]
O jawel hoor zal haar een worst wezen
Verwijderd
Of ik heb gewoon een lekker en normaal meissie?Flagg schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:59:
[...]
Jij mag dus buitenshuis stoer doen, ja die heb je ook.
Ehm, nee... Gelukkig helemaal niet...Rexcore schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:56:
[...]
als ze dan ook maar het uiterlijk daarvan heeft dan komt het wel goed![]()
[afbeelding]
Damn jij hebt de ergste, ze laat je denken dat je iets in te brengen hebt.Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:00:
[...]
Of ik heb gewoon een lekker en normaal meissie?
Kan nog uren zo doorgaan hoor.
Lol die was dus binnen een halve minuut uitverkocht
[ Voor 60% gewijzigd door SnoeiKoei op 19-09-2012 14:03 ]
Jeej, een lotgenoot!Flagg schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:54:
[...]
Warom zou jij het ook beter hebben dan ik?
Nee. Normaal is dat ze op jou boos worden als ze zelf iets verkeerd doen. Of je moet dat lekker vinden.Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:00:
[...]
Of ik heb gewoon een lekker en normaal meissie?
Heb je niets meer aan met de nieuwe generatie iDevices (nieuwe connector). Alleen leuk voor de oude generatie dus.Remyoman schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:04:
Best een goede prijs voor zo'n JBL dockje, maar ik heb al een mooie.
[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 19-09-2012 14:05 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
De rest zit nog in de ontkenningsfase, ik heb het omarmt inmiddels.
Of ze is misschien niet haar hele leven al een meisje...Visophetdroge schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:03:
[...]
Nee. Normaal is dat ze op jou boos worden als ze zelf iets verkeerd doen. Of je moet dat lekker vinden.
tis weer zover ik word flauw van die hunt.... sorrie..
[ Voor 9% gewijzigd door Flagg op 19-09-2012 14:07 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
elke versterker kan spotify afspelenRexcore schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:11:
is dit ook die versterker die spotify af kon spelen?
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
geeft niks ik heb de auto al een keer in de berm geparkeerd (80km/u weg) omdat er een box langskwam die ik uiteraard alsnog grandioos heb gemist.RickvN schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:12:
Ik schaam mij zelf, zelfs op de fiets de hunt gevolgd. Wat iBood wel niet met je doet....
Zucht...
En nee, er zit geen spotify client op deze versterker.
Dit topic is gesloten.
![]()
IRC: http://irc.tweakers.net/ibood
iBOOD lastig te bereiken? Probeer http://ibood.vxv.nl/
Laatste waarschuwing! Slowchat mag maar wie vanaf nu meent te moeten doorgaan met onzinposten krijgt een ban van 2 weken. Ja, gezeur over de box valt ook onder onzin!