http://tinyurl.com/5sdar8p
Yup. Werkt best aardig, zelfs buiten dezelfde groepen om. Maar de kwaliteit neemt af per afstand en het zal verschillen per huis of je storing hebt.SnoeiKoei schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:27:
Zijn die powerline adapters echt zo goed? Ik heb thuis vaak wat matige verbinding tussen mijn PC (boven) en mijn router (woonkamer) en vraag me af of dit een goed alternatief is. Iemand die zulke adapters al langere tijd gebruikt?
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
oorspronkelijk 277,00 euro bij afuture
Ben jij altijd zo serieus? Ik niet in ieder gevalIenni1983 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:27:
[...]
Stel ik heb er 40..
ik maak er 4 aparte delen van...
dus heb ik er 10...
na die 10???? is deel 1? uitverkocht.
hangt ook een beetje van je stroomnetwerk en aanwezige apparaten af.SnoeiKoei schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:27:
Zijn die powerline adapters echt zo goed? Ik heb thuis vaak wat matige verbinding tussen mijn PC (boven) en mijn router (woonkamer) en vraag me af of dit een goed alternatief is. Iemand die zulke adapters al langere tijd gebruikt?
Ik gebruik nog 5 jaar oude powerline adapters in het huis van 1980 en heb eigenlijk geen problemen woonkamer -> zolder
maar netwerk kabels is altijd beter/sneller
[ Voor 4% gewijzigd door nexhil op 19-09-2012 12:29 ]
Ik heb er nu 3 al 3 jaar in gebruik, in een huis van 1939.SnoeiKoei schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:27:
Ik haal er in de woonkamer mijn volledige snelheid van 50Mbit/s door en op de slaapkamer 30Mbit/s.
Niets is beter dan een LAN kabel uiteraard, maar ten opzichte van WiFi zijn de powerline's (van tenminste 100Mbit of meer) stukken sneller en stabieler.
Het heeft ook te maken of je op dezelfde groep zit met zender en ontvanger, of op een andere groep.
Dat is mijn bevinding uiteraard
[ Voor 16% gewijzigd door mistervis007 op 19-09-2012 12:31 ]
Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)
Ik zou zeggen... let eens wat beter op de ondertoonfloriske.nl schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:28:
[...]
Ben jij altijd zo serieus? Ik niet in ieder gevalzegt dat genoeg
Ienni1983 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:30:
[...]
Ik zou zeggen... let eens wat beter op de ondertoon
Maar goed, ontopic: Dashcam is op zich wel leuk, maar dan wel een die ook goed op de motor te gebruiken is.
[ Voor 22% gewijzigd door floriske.nl op 19-09-2012 12:34 ]
Op zich zou ik wel een lan-kabel willen trekken maar ik mag geen gaten door de vloer boren in mijn huurhuis
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Ik heb gewoon de kabel om elke hoekje heen gelegd en weggestopt met van die rubberen inleglatjesSnoeiKoei schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:31:
Bedankt voor de powerline-adapter-reacties! Klinkt positief.
Op zich zou ik wel een lan-kabel willen trekken maar ik mag geen gaten door de vloer boren in mijn huurhuis
Je hebt waarschijnlijk wel verwarmingsbuizen die naar boven gaan? Je kan evt de gaten die ze daarvoor hebben gemaakt iets 'verbreden'SnoeiKoei schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:31:
Verwijderd
Geen centrale verwarming ?SnoeiKoei schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:31:
Vaak is daar wel wat ruimte of anders de gaten wat groter maken.
Tja ik heb nog houten vloeren, oud huis, dus die gaten kan ik eenvoudig weer dicht makenSnoeiKoei schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:31:
Voordeel van oud zullen we maar zeggen dan
Daarbij is het maar 1 gaatje van 6 tot 8mm, dus dat heb zo weer dicht geplamuurd.
[ Voor 8% gewijzigd door mistervis007 op 19-09-2012 12:34 ]
Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)
...
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ik denk dat hij er nu nog 1 heeft gekocht want ze zijn alweer op.Visophetdroge schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:39:
Goh, zo'n Workmate heeft mijn vader 25 jaar geleden ook gekocht. Ik verbaas me er nog over hoe stevig dat ding is gebleven. Al zijn er wel wat plastic dingetjes afgebroken intussen.
PSN ID = Jorco
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
[ Voor 17% gewijzigd door floriske.nl op 19-09-2012 12:42 ]
je kunt hem aan mij kwijt.Visophetdroge schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:41:
Straks een pooltafel? Als ik hem kwijt zou kunnen, had ik er graag een gehad.
Is dit de eerste keer dat er een serieuze omschrijving bij staat?Meer informatie
Deze robuuste voetbal tafel met elektronische scoreteller weegt 80 kg en heeft de dimensies van een echte wedstrijdtafel. De voetbaltafel is gemaakt van MDF met metalen stootranden om beschadigingen tegen te gaan. Onder de tafel zijn metalen stelpoten bevestigd die ieder los van elkaar versteld kunnen worden. Hiermee bepaal je zelf gemakkelijk de juiste hoogte en staat de tafel op iedere ondergrond waterpas.
jepVisophetdroge schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:43:
[...]
Is dit de eerste keer dat er een serieuze omschrijving bij staat?
iemand heeft er in ieder geval van afgeziengeldermalsen schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:46:
Iemand de voetbaltafel gekocht?
Batterijen 100 gram 6 euro verzendkosten.
Altijd geniaal!
maar als je veel gaat printen dan zit je niet goed
[ Voor 22% gewijzigd door corporalnl op 19-09-2012 12:51 ]
Wel getwijfeld, die van ons begint toch op z'n retour te raken. Aan de andere kant zitten we nog iets te ver van kerst en sinterklaas afgeldermalsen schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:46:
Iemand de voetbaltafel gekocht?
PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)
jammer dat ze dan wel de 325W neerzetten xDcorporalnl schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:51:
Let op dit is NIET de wireless vesie!
dan is het dus gewoon de 325 versie
En om de hoeveel dagen is zo'n hunt?
eens per kwartaal-half jaar ofzogeldermalsen schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:53:
Sorry ben hier nieuw mee
En om de hoeveel dagen is zo'n hunt?
Verwijderd
@Nick die link heb ik al bezocht, staat echter geen antwoord in
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2012 12:57 ]
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst, maar gezien deze hunts geschiedenis zal het wel meevallen...RickvN schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:57:
Dagopdracht al af. evwn snel naar huis en mooi een middag hubt volgen. Hopelijk mis ik niet te veel!
Wel handig, heb vergelijkbaar iets, gewoon overal geluid dmv je telefoon en draadloos bluetooth speakerding. Tijdens mn vakantie ook veel gebruikt
Doet me denken aan de subwooferdiscussie van gisteren. Bij deze speaker dus geen sub nodig!Frequentiebereik: 20 Hz - 20 kHz
Komt altijd van pas. Doet 't ook enig als ontbijttafelset.Michielgb schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:04:
Tuinset besteld. Heb alleen geen tuin.
Inderdaad, Boom Boom jongens![...]
Doet me denken aan de subwooferdiscussie van gisteren. Bij deze speaker dus geen sub nodig!
Ik moet minstens 1 belachelijk ding kopen per hunt, vorige keer een waardeloze doucheradio, en dit vond ik een waardig opvolger.
[ Voor 58% gewijzigd door Flagg op 19-09-2012 13:13 ]
Flagg schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:12:
Dat weerstation heb ik gisteren al besteld...
Ik moet minstens 1 belachelijk ding kopen per hunt, vorige keer een waardeloze doucheradio, en dit vond ik een waardig opvolger.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Dan bestel je 'm nog een keertje en vergelijk je ze met elkaar... mss zijn ze wel verschillend!Flagg schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:12:
Dat weerstation heb ik gisteren al besteld...
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
[ Voor 6% gewijzigd door geldermalsen op 19-09-2012 13:17 ]
There is no spoon!TommyGun schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:17:
Probeert ze die lepel te buigen met haar ogen?
(want uitverkocht)
Lolwut, WiFi bestekRickvN schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:17:
Bestek.... Dat ze er nog vanaf komen, was die maar met wifi en goedkoper. Dan had ik deze set wel gekocht.
Is deze oplader wat?
To the dwarf, the cripple and the mother of madness!
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
Ja kopen man, geweldige lader!geldermalsen schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:19:
Is die bestekset zo snel gegaan?
Is deze oplader wat?
Nee, koop liever een station van GP of Vapex! Beste spul ever; http://www.vapex.nl/
[ Voor 20% gewijzigd door TommyGun op 19-09-2012 13:23 ]
RickvN schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:17:
Bestek.... Dat ze er nog vanaf komen, was die maar met wifi en goedkoper. Dan had ik deze set wel gekocht.
maussie95 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:20:
Was die maar met wifi, dan had ik hem wel gekocht
Oh god, wordt de opmerking "met wifi had ik het nog gekocht" nou de nieuwe Dora-grap?RickvN schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:21:
Die hebben wifi
[ Voor 36% gewijzigd door SnoeiKoei op 19-09-2012 13:22 ]
Maar helaas (gelukkig) te laat.
Verwijderd
Keer wat nieuws Ibood?
Een echte tweaker gebruikt als bestek DDR ram repen.Flagg schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:22:
pfew, ben blij dat die bestekset snel weg was, ik erger me al tijden wild aan ons bij elkaar verzameld bestek.
Maar helaas (gelukkig) te laat.
Beetje duur bestek dan, zelfs met de huidige ram prijzengeldermalsen schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:23:
[...]
Een echte tweaker gebruikt als bestek DDR ram repen.
Er zijn genoeg nieuwe dingen geweest hoor. Maar ook veel herhalingen idd.Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:22:
Ben ik nou gek of zijn heel veel dingen meerdere keren voorbij gekomen en ook in eerdere Hunts zoals Davidoff Cool Water, Swarovski oorbellen etc?
Keer wat nieuws Ibood?
Ja, je bent gek en ja, de meeste dingen zijn al eens voorbij gekomen. Het is een restantenopruiming.Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:22:
Ben ik nou gek of zijn heel veel dingen meerdere keren voorbij gekomen en ook in eerdere Hunts zoals Davidoff Cool Water, Swarovski oorbellen etc?
Keer wat nieuws Ibood?
"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
Ik ben dan ook blij geen echte tweaker (meer) te zijn, ik kan namelijk met mes en vork eten.geldermalsen schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:23:
[...]
Een echte tweaker gebruikt als bestek DDR ram repen.
Verwijderd
Mja alleen dit hebben ze de vorige keer al gedaan. Hierdoor zullen veel mensen wel gaan afhaken denk ik; Zo van ach Ibood toch elke keer hetzelfde.Yorin schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:23:
[...]
Ja, je bent gek en ja, de meeste dingen zijn al eens voorbij gekomen. Het is een restantenopruiming.
En ze blijven net zo lang doorgaan, totdat écht alle zooi weg isYorin schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:23:
[...]
Ja, je bent gek en ja, de meeste dingen zijn al eens voorbij gekomen. Het is een restantenopruiming.
48 uur toch?mistervis007 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:24:
[...]
En ze blijven net zo lang doorgaan, totdat écht alle zooi weg is![]()
Verwijderd
Dat bedoelt hij niet. Ze flikken het gerust om de komende 2 Hunts identiek dezelfde producten weer te verkopen, net zolang tot er echt niets meer is.
En als de zooi dan nog niet weg is, zullen ze er zeer waarschijnlijk 72 uur van maken....of het de volgende hunt weer opnieuw aanbieden.....
[ Voor 21% gewijzigd door mistervis007 op 19-09-2012 13:26 ]
mistervis007 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:25:
[...]
En als de zooi dan nog niet weg is, zullen ze er zeer waarschijnlijk 72 uur van maken....
No shit, daarom is het iBoodVerwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:25:
[...]
Dat bedoelt hij niet. Ze flikken het gerust om de komende 2 Hunts identiek dezelfde producten weer te verkopen, net zolang tot er echt niets meer is.
[ Voor 40% gewijzigd door TommyGun op 19-09-2012 13:26 ]
Je weet dat de hunt geen verplichting is he?mistervis007 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:24:
[...]
En ze blijven net zo lang doorgaan, totdat écht alle zooi weg is![]()
Dat gezanik om troep is het leukste van de hele hunt, ik zou failliet zijn als de verhoudingen andersom waren.
Flagg schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:26:
[...]
Je weet dat de hunt geen verplichting is he?
Dat gezanik om troep is het leukste van de hele hunt, ik zou failliet zijn als de verhoudingen andersom waren.
Dit topic is gesloten.
![]()
IRC: http://irc.tweakers.net/ibood
iBOOD lastig te bereiken? Probeer http://ibood.vxv.nl/
Laatste waarschuwing! Slowchat mag maar wie vanaf nu meent te moeten doorgaan met onzinposten krijgt een ban van 2 weken. Ja, gezeur over de box valt ook onder onzin!