De Belgische hunt is nog VEEL slechter!!!mistervis007 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 11:39:
Wordt tijd voor een nieuwe pol op de FP;
Welke hunt was slechter:
- de huidige hunt
- de vorige hunt
Eerlijk waar wat komt er toch een zooi voorbij deze keer.
Ik ben wel wat gewend van iBood, maar volgens mij overtreffen ze deze keer zichzelf...
Er komt ook best veel toffe shit voorbij vind ik. Het kunnen helaas niet alleen maar nasjes, tv's en tablets zijn, maar die zijn er ook genoeg geweest. Die swarovski meuk komt me nu wel de neus uit though. Maar over het algemeen kwa producten prima, alleen de prijs valt vaak tegen.
Ibood gaat kapot aan het eigen succes. Men wil alleen maar gadget en dure producten voor weinig (geen van 1000 euro voor 150 euro terwijl je het bij 3 andere winkels voor 175 euro koopt). En al die fabrikanten denken "Ik heb nog wel een voorraadje ouwe rotzooi liggen" en ibood denkt dan alleen maar aan geld.mistervis007 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 11:39:
Eerlijk waar wat komt er toch een zooi voorbij deze keer.
Ik ben wel wat gewend van iBood, maar volgens mij overtreffen ze deze keer zichzelf...
Bijna tandenborstel gekocht, maar met verzendkosten maar € 8 goedkoper dan pricewatch en dan moesten mijn ouders een overhaaste beslissing nemen.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Toch gekocht. Scheelt inderdaad maar iets van 10 euro met kieskeurig.nl
maar goed, geen tijd om lang te shoppen en zocht er toevallig nog één.
Huh wtf sinds wanneer is 1+1 2?
koop een Philipps, en dan geen low bidget maar een goeie, geen oral b meer voor mij. takkedingenViper® schreef op woensdag 19 september 2012 @ 11:44:
Toch gekocht. Scheelt inderdaad maar iets van 10 euro met kieskeurig.nl
slechte accu.
ora et labora
Heb je ook van Pippie Langkous leren rekenen?Heilige Kaas schreef op woensdag 19 september 2012 @ 11:45:
Huh wtf sinds wanneer is 1+1 2?
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
1+1 = 1 of 3 of 5 of 10, maar 2: nog nooit van gehoordSaffie_time schreef op woensdag 19 september 2012 @ 11:46:
[...]
Heb je ook van Pippie Langkous leren rekenen?
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Grr, betrap ik mezelf er toch weer op dat ik naar de hunt ga zitten kijken terwijl ik eigenlijk weet dat ik er toch niks koop 
Valt me op dat veel producten 2x voorbij komen overigens: 1e keer niet uitverkocht, dan nog maar een keer?? Of is dit gebruikelijk bij de Hunt?
Valt me op dat veel producten 2x voorbij komen overigens: 1e keer niet uitverkocht, dan nog maar een keer?? Of is dit gebruikelijk bij de Hunt?
[ Voor 7% gewijzigd door floriske.nl op 19-09-2012 11:48 ]
1+1=10 reken maar naSaffie_time schreef op woensdag 19 september 2012 @ 11:46:
[...]
Heb je ook van Pippie Langkous leren rekenen?
ora et labora
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
oe.. a binary guy!
O sheldon!
1+1=11
a+b+b+a=abba
...
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Ik hoop het niet, heb ze net besteld namelijk.vhal schreef op woensdag 19 september 2012 @ 11:46:
zal mij niks verbazen dat dit van de 16GB nepdingen zijn..
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
123*456*789+28830302 = HELEBEOELBLACKfm schreef op woensdag 19 september 2012 @ 11:50:
LOL + LOL = HIHI
Dat ik dit na al die jaren nog weet is wel spijtig.
TakeMS... nou nee bedankt. Net een Kingston 32GB USB3.0 besteld. Altijd handig.
[ Voor 15% gewijzigd door Emgeebee op 19-09-2012 11:54 ]
Die stickjes kosten tegenwoordig niks meer.
Op de fiets de hunt bijgehouden, aan de kant van de weg met de random reader 2 slaapmatten gekocht
Heb nog een paar 5€ coupons, DM even als je er 1 wilt
Op de fiets de hunt bijgehouden, aan de kant van de weg met de random reader 2 slaapmatten gekocht
dit waren de beste usb sticks ooit!
Buzinga...
Buzinga...
altijd welkom ;-)remcoboy1479 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 11:54:
Die stickjes kosten tegenwoordig niks meer.
Dit zijn toch de apparaten waar jullie op zitten te wachten ofnie?
Bazingalooyenss schreef op woensdag 19 september 2012 @ 11:55:
dit waren de beste usb sticks ooit!
Buzinga...
scheelt maar 30 euro met de pricewatch
Alleen voo max 25 euro he.nexhil schreef op woensdag 19 september 2012 @ 11:57:
Dit zijn toch de apparaten waar jullie op zitten te wachten ofnie?
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ik herhaal nog even de vraag of iemand een progseltje weet dat je een webpagina op het voorkomen van een bepaalde string kunt laten controleren en dan een alarm kunt laten geven?
Daarmee kun je dan constant checken of een bepaald product waarvan je de omschrijving voldoende nauwkeurig kent op de huntpagina staat op welk moment je gewaarschuwd wordt dat het er staat.
Hoef je niet constant de hunt actief te volgen.
Daarmee kun je dan constant checken of een bepaald product waarvan je de omschrijving voldoende nauwkeurig kent op de huntpagina staat op welk moment je gewaarschuwd wordt dat het er staat.
Hoef je niet constant de hunt actief te volgen.
Zie de eerste toch pas 100 euro goedkoper..geldermalsen schreef op woensdag 19 september 2012 @ 11:58:
scheelt maar 30 euro met de pricewatch
dit is 'm! echt!Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:00:
Zonnebril...leuk, maar ik zoek nog steeds de bril van Cyclops (inclusief laser).
Bril maar besteld... Moest er nog 1 hebben en de price was right..
Wel handig, heb je 2 oktober een zonnebril.
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
One size fits no-oneRobsel_NL schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:06:
Now lets hope the size is right
http://tinyurl.com/5sdar8p
Dat is wel het moment dat je een zonnebril het hardste nodig hebt. iets met laagstaande zon.CeesKees schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:06:
Wel handig, heb je 2 oktober een zonnebril.
Inderdaad die moet ik ook nog hebben zou je daar 1080 p mee kunnen streamen?
200Mb/s. Tuurlijk
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
Streaming server zit er niet in...geldermalsen schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:09:
Inderdaad die moet ik ook nog hebben zou je daar 1080 p mee kunnen streamen?
Eerst het probleem, dan de oplossing
hahahaha ik denk dat we allemaal wel weten wat ik bedoel.
BOX(en)!!!
Oeps. Zonnebril gekocht. Wilde alleen alvast inloggen dus drukte op "ik neem er eentje", bleek dat ik al ingelogd was en toen klikte ik "per ongeluk" door
pfff boxen die kan gebruiken verkeerde kleur -_-
die boxen waren toch al uitverkocht eerder deze hunt
www.heinemanss.nl
Is zo opgelost met wat schuur- en spuitwerkkamelotepica schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:11:
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
ik kom wel verven!kamelotepica schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:11:
Jamo 608, heb ze zelf ook. Geweldige speakers. Alleen de 2 staanders. 'Toen' 250 euro p/s betaald.
En dan annuleer je de betaling toch.... Ideal, creditcard, etc gewoon annuleren bij het invulveld.NickH schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:10:
Oeps. Zonnebril gekocht. Wilde alleen alvast inloggen dus drukte op "ik neem er eentje", bleek dat ik al ingelogd was en toen klikte ik "per ongeluk" door
zouden ze ons voor de gek houden...
www.heinemanss.nl
En weer ge-annuleerd waarschijnlijksheinemans schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:11:
die boxen waren toch al uitverkocht eerder deze hunt
Het was half "oeps" en half "fuck it", ik zie wel wat ik met die bril doethefox154 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:11:
[...]
En dan annuleer je de betaling toch.... Ideal, creditcard, etc gewoon annuleren bij het invulveld.
vorige luidsprekers die ik Zag waren 2.0, deze 5.0
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
5.0, no sub???
In de staanders zitten 2 woofers toch?franssie schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:13:
vorige luidsprekers die ik Zag waren 2.0, deze 5.0
Ioniq 5 P45
inderdaad geen subMu.siQ schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:13:
5.0, no sub???
nope, heb je niet nodig ook denk ik bij deze
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Een beetje m'n kont laten trillen tijdens een film vind ik altijd wel prettig, zou dat dan met deze ook nog kunnen?franssie schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:14:
nope, heb je niet nodig ook denk ik bij deze
Dat zijn die zwarte gaten aan de zijkant waarschijnlijk 
Jij gaat op je subwoofer zitten tijdens film kijkenMu.siQ schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:14:
[...]
Een beetje m'n kont laten trillen tijdens een film vind ik altijd wel prettig, zou dat dan met deze ook nog kunnen?
[ Voor 71% gewijzigd door jip_86 op 19-09-2012 12:15 ]
Tuurlijk, als je maar pittig genoeg eet...Mu.siQ schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:14:
een beetje m'n kont laten trillen tijdens een film vind ik altijd wel prettig, zou dat dan met deze ook nog kunnen?
Gewoon veel eieren etenMu.siQ schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:14:
[...]
Een beetje m'n kont laten trillen tijdens een film vind ik altijd wel prettig, zou dat dan met deze ook nog kunnen?
Mooie boel weer.. bestel ik iets, wil ik betalen krijg ik van ogone de melding "merchant not active". Maar kies ik een andere betaalmethode krijg ik de melding "er is een betaling actief probeer over 5 minuten weer". 5 minuten gewacht, product weg..
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Daar heb je een sub bij nodig, ik had een cheapo jbl subje en dat ging prima.Mu.siQ schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:14:
[...]
Nou ja, dit ligt toch ver boven mijn budget maar het was eventjes voor de beeldvorming.
amper 2.95 euro verzending bij het sd kaartje!
Het is lekker rustig hier. pff het is wel een en al herhaling nu he... Dat is wel jammer.
Sjeses, ze blijven producten herhalen in random volgorde
Toch wel netjes dat ze voor die 5 minuten elke keer productexperts uitnodigen
ja dat lijkt me niet zo vreemd ook he?floriske.nl schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:19:
Sjeses, ze blijven producten herhalen in random volgorde
is al het goede spul in bepaalde volgorde al weg.
en dit (SD kaart) is gewoon geen aanbieding ...
[ Voor 13% gewijzigd door franssie op 19-09-2012 12:20 ]
ook grappig... Van 90 Euro voor 28 Euro
en eigenlijk zijn ze 38 euro voor 28 euro
en eigenlijk zijn ze 38 euro voor 28 euro
Dat die Ipad nog maar een keer langs komt. Was gisteren 30 seconden bij mijn laptop weg, kom terug: Ipad, Uitverkocht
Viel me ook al opjip_86 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:19:
Toch wel netjes dat ze voor die 5 minuten elke keer productexperts uitnodigen
zo goedkoop was die ipad ook niet hoor plus dat die gerefurbished was.psvjw schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:20:
Dat die Ipad nog maar een keer langs komt. Was gisteren 30 seconden bij mijn laptop weg, kom terug: Ipad, Uitverkocht
Overal € 369 op Ibood € 329Ienni1983 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:21:
[...]
zo goedkoop was die ipad ook niet hoor plus dat die gerefurbished was.
Was van plan er komend weekend één te gaan kopen.
Had trouwens niet gezien dat deze gerefurbished was. Dat maakt hem wel minder interessant. Tnx.
is geen echte aanbieding maar wat goedkoper dan de pricewatch en ik moest er toch nog twee hebben voor mijn nieuwe videocamerafranssie schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:20:
en dit (SD kaart) is gewoon geen aanbieding ...
There's no point in being grown up if you can't be childish sometimes.
Daarom duurt de hunt tegenwoordig 2 x zo lang. Het MOET op, vroeger konden ze overtollige voorraden in een box verkopen. Nu doen ze niet meer aan de box.
Vind het anders behoorlijk vreemd: Een product is uitverkocht en dan toch bieden ze het later weer aan, extra voorraadje geregeldIenni1983 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:19:
[...]
ja dat lijkt me niet zo vreemd ook he?
is al het goede spul in bepaalde volgorde al weg.
Vaker dit gehad?Eagle Creek schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:16:
Mooie boel weer.. bestel ik iets, wil ik betalen krijg ik van ogone de melding "merchant not active". Maar kies ik een andere betaalmethode krijg ik de melding "er is een betaling actief probeer over 5 minuten weer". 5 minuten gewacht, product weg..
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
of een product voorraad in 4 delen.... en dan 4 verschillende momenten aanbieden he.floriske.nl schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:24:
[...]
Vind het anders behoorlijk vreemd: Een product is uitverkocht en dan toch bieden ze het later weer aan, extra voorraadje geregeld![]()
heb er 1 gekregen vant werkpsvjw schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:20:
maar dan is het ook niet uitverkochtIenni1983 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:24:
[...]
of een product voorraad in 4 delen.... en dan 4 verschillende momenten aanbieden he.
Idem
iPad 2 64GB wifi + 3G
Zijn die powerline adapters echt zo goed? Ik heb thuis vaak wat matige verbinding tussen mijn PC (boven) en mijn router (woonkamer) en vraag me af of dit een goed alternatief is. Iemand die zulke adapters al langere tijd gebruikt?
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Stel ik heb er 40..floriske.nl schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:26:
[...]
maar dan is het ook niet uitverkocht(let eens wat beter op de ondertoon
)
ik maak er 4 aparte delen van...
dus heb ik er 10...
na die 10???? is deel 1? uitverkocht.
Ipad 3 hier, wel "maar" de 16Gb maar ben er wel blij mee
Ik weet het niet maar mijn popcorn hour staat bij mijn tv en daar is geen data aansluiting.SnoeiKoei schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:27:
Zijn die powerline adapters echt zo goed? Ik heb thuis vaak wat matige verbinding tussen mijn PC (boven) en mijn router (woonkamer) en vraag me af of dit een goed alternatief is. Iemand die zulke adapters al langere tijd gebruikt?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
IRC: http://irc.tweakers.net/ibood
iBOOD lastig te bereiken? Probeer http://ibood.vxv.nl/
Laatste waarschuwing! Slowchat mag maar wie vanaf nu meent te moeten doorgaan met onzinposten krijgt een ban van 2 weken. Ja, gezeur over de box valt ook onder onzin!
IRC: http://irc.tweakers.net/ibood
iBOOD lastig te bereiken? Probeer http://ibood.vxv.nl/
Laatste waarschuwing! Slowchat mag maar wie vanaf nu meent te moeten doorgaan met onzinposten krijgt een ban van 2 weken. Ja, gezeur over de box valt ook onder onzin!