Iemand die laatste Mannesmann nog gekregen? Was net te laat
Holy hell, wat hebben ze veel van deze machines.... het balkje neemt per millimeter af!
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Ik ook al!Binky11 schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:43:
Iemand die laatste Mannesmann nog gekregen? Was net te laat
Had hem graag meegenomen!
Die AEG heeft NiCd accu's. Die zijn sinds 2008 verboden te verkopen, behalve uit bestaande voorraad. Ding ligt dus al 4 jaar op de plank...
Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon
2.1 Multimedia Speaker Auluxe Dew: subwoofer en twee satellietluidsprekers (30W +2x7W) met fantastisch geluid
nou nou haha

nou nou haha
[ Voor 9% gewijzigd door corporalnl op 18-09-2012 15:45 ]
Lol betekend dus ook dat hij waarschijnlijk een flink stuk van zijn capaciteit kwijt is. Hij zal wel niet bewaard zijn onder optimale omstandigheden. Weet zo ff niet uit mijn hoofd wat dat voor NiCd accu's is.TMoose schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:44:
Die AEG heeft NiCd accu's. Die zijn sinds 2008 verboden te verkopen, behalve uit bestaande voorraad. Ding ligt dus al 4 jaar op de plank...
Een Terapy kussenhoes.intGod schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:46:
wtf is dat ding?
Ibood Bodybag!
[ Voor 3% gewijzigd door Sempy op 18-09-2012 15:46 ]
Ik heb wel die vorige meegenomen 89 stuks uitvoering.. just in casehendrilankamp schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:44:
[...]
Ik ook al!
Had hem graag meegenomen!
Wil alleen die grote set... maar denk niet dat ie komt
Ze hebben die ws bewaard in die kussenhoes. "Ideaal voor opslag" staat er bij.Heilige Kaas schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:46:
[...]
Lol betekend dus ook dat hij waarschijnlijk een flink stuk van zijn capaciteit kwijt is. Hij zal wel niet bewaard zijn onder optimale omstandigheden. Weet zo ff niet uit mijn hoofd wat dat voor NiCd accu's is.
Ruimte tekort? En TERAPY dan even buiten neerleggen en niet willen dat deze vochtig wordt? Geen nood en gebruik deze handige opslaghoes die vocht tegengaat.

Staat er toch bij: kussen hoes.
Ik bewaar mijn (tuinstoel)kussens in een kussen-kist, anders had zo'n hoes ook best makkelijk geweest.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Dat geldt alleen voor reguliere NiCd-batterijen, niet voor accu's voor gereedschap.TMoose schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:44:
Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange
Oh, heet jouw hond ook Terapy?corporalnl schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:47:
[...]
Ruimte tekort? En TERAPY dan even buiten neerleggen en niet willen dat deze vochtig wordt? Geen nood en gebruik deze handige opslaghoes die vocht tegengaat.
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Oh, ik snap het. Ik begreep al niet waarom ik mijn kussens zou willen opbergen ...AllSeeyinEye schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:48:
[...]
Staat er toch bij: kussen hoes.
Ik bewaar mijn (tuinstoel)kussens in een kussen-kist, anders had zo'n hoes ook best makkelijk geweest.
Vocht tegengaat zelfs. Hij houdt de spullen niet alleen droog, hij zorgt er ook voor dat het stopt met regenen! Handig!
Misschien ook wel licht gemod iets om een waterdichte PC van te maken?
er komt geen box!!!hypetrax schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:49:
Hoi, komt er nog een box vandaag?
Kan je schoonmoeder mooi in
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Een PC van 125x80x80?intGod schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:49:
Misschien ook wel licht gemod iets om een waterdichte PC van te maken?
Direct na de dora usb-stick.hypetrax schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:49:
Hoi, komt er nog een box vandaag?
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
JA! Maar ondertussen blijven wij allemaal op iBood.
Ook AEG mag al 4 jaar geen nieuwe NiCd cellen meer kopen/invoeren in/naar de EU. De cellen zijn dus al 4 jaar oud. Ook als ze vorige week nog in een nieuwe accuboor zijn geplaatst.Coffeemonster schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:48:
[...]
Dat geldt alleen voor reguliere NiCd-batterijen, niet voor accu's voor gereedschap.
Wil ik eerst 100% zeker weten dat hij waterdicht is..
zodat je er een paar gaten in moet prikken als je m in een rivier dumpt?reiniero schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:50:
[...]
Wil ik eerst 100% zeker weten dat hij waterdicht is..
. Deze techniek is in 2008 voor een deel aan banden gelegd vanwege het milieu. Het bestanddeel Cadmium is namelijk erg giftig. Dit verbod geldt voor de reguliere oplaadbare NiCd batterijen. Voor een aantal toepassingen, zoals gereedschap en gezondheidstechniek geldt echter een vrijstelling, de NiCd techniek mag hier nog gewoon gebruikt worden.TMoose schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:50:
[...]
Ook AEG mag al 4 jaar geen nieuwe NiCd cellen meer kopen/invoeren in/naar de EU. De cellen zijn dus al 4 jaar oud. Ook als ze vorige week nog in een nieuwe accuboor zijn geplaatst.
Dit zal wel even gaan duren denk ik...
Wat kunnen jullie een partij ouwehoeren hier zeg. Ik dacht, check even dit forum voor een tip af en toe, maar alle nieuwe berichten die ik open is puur gezwam.
valt nog wel mee, vorige hunts was het veeel drukker hier
en meer gezwam
en meer gezwam
[ Voor 12% gewijzigd door Jaapie op 18-09-2012 15:53 ]
ookwel slowchat genoemdMichielgb schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:52:
Wat kunnen jullie een partij ouwehoeren hier zeg. Ik dacht, check even dit forum voor een tip af en toe, maar alle nieuwe berichten die ik open is puur gezwam.
Dit forum vind ik het leukste onderdeel van de iBoodhunt.
:3 dat maakt de hunts altijd een stuk leuker
Nog nooit wat gekocht op iBood. Kom hier alleen voor de 'ouwe hoeren'...Visophetdroge schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:53:
Dit forum vind ik het leukste onderdeel van de iBoodhunt.
Volgens mij deelt de rest van NL jouw meningcorporalnl schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:52:
trust rommel
Nou, iets van Trust, kunnen we hiier helemaal los gaan als Tweakers zijnde toch?
dus, wie is zijn vriendin nog iets schuldig ?
Is ook wel logisch:Michielgb schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:52:
Daadwerkelijke informatieve posts maken over interressante producten heb je geen tijd voor omdat ze al weg zijn.
En informatieve posts maken over niet interressante producten heeft niemand tijd voor.
Maar op iBood gaat het er toch om om zo snel mogelijk in het betaalscherm te komen? Dan heb je alle bedenktijd en kan je info zoeken.True schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:55:
[...]
Is ook wel logisch:
Daadwerkelijke informatieve posts maken over interressante producten heb je geen tijd voor omdat ze al weg zijn.
En informatieve posts maken over niet interressante producten heeft niemand tijd voor.
YouTube: Mr. President - Coco Jambo (1920 x 1080p HD) videoclip
Elke keer als dat merk zie...
Elke keer als dat merk zie...
[ Voor 12% gewijzigd door True op 18-09-2012 15:57 ]
Zou dat nou leuk werken zijn, bij ibood tijdens zo'n hunt? Of is dat kantoor verlaten en staat daar een p4 te snorren?
Hmm..Gh0stw4lk3r schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:52:
[...]
. Deze techniek is in 2008 voor een deel aan banden gelegd vanwege het milieu. Het bestanddeel Cadmium is namelijk erg giftig. Dit verbod geldt voor de reguliere oplaadbare NiCd batterijen. Voor een aantal toepassingen, zoals gereedschap en gezondheidstechniek geldt echter een vrijstelling, de NiCd techniek mag hier nog gewoon gebruikt worden.
HEb mezelf ff bijgelezen. Je hebt helaas gelijk.
F.Y.I, De ontheffing voor draadloos gereedschap geldt tot 1- 1-2016. Ambtelijke molens draaien langzaam...
code:
1
2
3
4
5
6
| rticle 1(1) of this Proposal amends Article 4(3)(c) of Directive 2006/66/EC by limiting the exemption for the use of cadmium in portable batteries and accumulators intended for use in cordless power tools to 1 January 2016. This means that as from this date, the use of cadmium in portable batteries and accumulators intended for use in cordless power tools, included those incorporated into appliances, is restricted to 0,002% of cadmium by weight in line with Article 4(1) of Directive 2006/66/EC. |
Contactweg Amsterdam, wie gaat even kijken?segil schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:58:
Zou dat nou leuk werken zijn, bij ibood tijdens zo'n hunt? Of is dat kantoor verlaten en staat daar een p4 te snorren?
met subwoofer had ik hem wel besteld
...
Is volgens mij alleen werkgelegenheid bij de pakjesafdeling.segil schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:58:
*Edit: kak, nu ga ik ook mee zwetsen.
[ Voor 6% gewijzigd door Emgeebee op 18-09-2012 15:59 ]
Doe dan gelijk een brandmelding, om vrienden te maken op GoTVisophetdroge schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:59:
[...]
Contactweg Amsterdam, wie gaat even kijken?
Jammer van de kleur anders had ik hem wel gehaald. Black Ash ftw!
Subwoofer is niet nodig bij deze set. Tenzij je helemaal van je stoel getrild wilt worden. Hij zou in ieder geval genoeg bass moeten leveren voor films en zeker voor muziek.AwesomE schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:59:
met subwoofer had ik hem wel besteld
Deze set is toch niet slecht?
Voor films is altijd een sub nodig...
5.1/6.1/7.1
5.1/6.1/7.1
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
Niet slecht, maar wel veel te duur voor wat je krijgt. Vallen me altijd weer tegen, die Jamo's. Zeker als je het volume opkrikt.Heilige Kaas schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:00:
[...]
Subwoofer is niet nodig bij deze set. Tenzij je helemaal van je stoel getrild wilt worden. Hij zou in ieder geval genoeg bass moeten leveren voor films en zeker voor muziek.
Deze set is toch niet slecht?
Volgens mij zit er voldoende laag in om je koffiekopje van tafel af te laten lopen. Over de kwaliteit ervan durf ik me niet uit te laten.
Dank je wel...begon al aan mijzelf te twijfelen.RedHat schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:01:
Wat een onzin hier toch weer
Eerst het probleem, dan de oplossing
Met een goede receiver niet. Bij mij wordt het signaal omgezet naar 4.0.CeesKees schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:01:
5.1/6.1/7.1
Wat een onzin. Je hebt genoeg speakers die ook zeer laag gaan, en waar je receiver netjes het subwoofer kanaal omleidt naar de 2.0 speakers.CeesKees schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:01:
5.1/6.1/7.1
Vind dit soort dignetjes altijd hartstikke leuk, maar deze is mij te groot.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
handig hier in nederland zon zonnelader....
Een niet actieve speaker komt bijna nooit zo laag als een redelijke sub.
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
Ze moeten niet groter zijn dan je Oostblok tablet natuurlijk
Correct, maar niet iedereen heeft behoefte aan een trillend huisCeesKees schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:03:
Wat heeft het er in godsnaam mee te maken of een speaker actief is of niet.CeesKees schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:03:
Bij mij nemen ze zelfs de centerspeaker mee (die heb ik nooit begrepen, was bij 2.0 ook nooit nodig). De speakers achter kunnen ook voor het laag ingesteld worden.TranceSetter schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:02:
[...]
Wat een onzin. Je hebt genoeg speakers die ook zeer laag gaan, en waar je receiver netjes het subwoofer kanaal omleidt naar de 2.0 speakers.
Tuurlijk...CeesKees schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:03:

alleen nog maar hopeloos verouderde htc tabletten gezien, of heb ik de oostblok serie gemist ?Remyoman schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:03:
Ze moeten niet groter zijn dan je Oostblok tablet natuurlijk
een passieve speaker wordt toch versterkt door de versterker/receiver, wat is dat het verschil?CeesKees schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:03:
of je versterker wel genoeg kan versterkenglmona schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:04:
[...]
een passieve speaker wordt toch versterkt door de versterker/receiver, wat is dat het verschil?
Precies. Iedereen die per sé 5.1 of meer wil. Ik heb liever voor hetzelfde geld twee kwalitatieve front-speakers ;-)Visophetdroge schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:04:
[...]
Bij mij nemen ze zelfs de centerspeaker mee (die heb ik nooit begrepen, was bij 2.0 ook nooit nodig). De speakers achter kunnen ook voor het laag ingesteld worden.
Voor alle mensen die in een vorige hunt een prachtexemplaar hebben bemachtigd natuurlijk.Timmynator0 schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:04:
[...]
alleen nog maar hopeloos verouderde htc tabletten gezien, of heb ik de oostblok serie gemist ?
Passief / actief maakt theoretisch niets uit bij dezelfde waarden.
Waarschijnlijk dat het actieve circuit de allerlaagste (zwaar overgewaardeerde) tonen een boost krijgen.glmona schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:04:
een passieve speaker wordt toch versterkt door de versterker/receiver, wat is dat het verschil?
Een subwoofer wordt speciaal gemaakt voor het weergeven van de zeer lage tonen en de LFE (Low Frequency Effects ofwel lage frequentie effecten) zoals deze in een film vaak te horen zijn bij bijvoorbeeld schoten, explosies of extreem lage bas in muziek. Subwoofers nemen al het geluid vanaf ongeveer 20Hz tot 120Hz voor hun rekening en zijn daardoor voor de echte filmliefhebber eigenlijk onmisbaar in de opstelling
Nu! € 429,95 + (8,95)corporalnl schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:05:
Onkyo TX-NR616 receiver
Genoeg hifi meuk, nu weer eens wat leuke gadgets, of natuurlijk een box.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Doe dan maar een boxBeefHazard schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:06:
Genoeg hifi meuk, nu weer eens wat leuke gadgets, of natuurlijk een box.
Dit topic is gesloten.
Let op:
IRC: http://irc.tweakers.net/ibood
iBOOD lastig te bereiken? Probeer http://ibood.vxv.nl/
Laatste waarschuwing! Slowchat mag maar wie vanaf nu meent te moeten doorgaan met onzinposten krijgt een ban van 2 weken. Ja, gezeur over de box valt ook onder onzin!
IRC: http://irc.tweakers.net/ibood
iBOOD lastig te bereiken? Probeer http://ibood.vxv.nl/
Laatste waarschuwing! Slowchat mag maar wie vanaf nu meent te moeten doorgaan met onzinposten krijgt een ban van 2 weken. Ja, gezeur over de box valt ook onder onzin!