General Electric is anders een enorm merk, alleen niet echt op het gebied van camera's.
??Quad schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 14:50:
Hmm merkloze camera.
"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam
Merkloos? General Electric staat erbij toch, je weet wel, opgericht door thomas edison enzo
(300k+ werknemers)
(300k+ werknemers)
[ Voor 11% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 18-09-2012 14:51 ]
Amerikaans merk dat hier niet bekend is, DUS merkloos? 6e bedrijf van de VS, zal wel meevallen dus.Quad schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 14:50:
Hmm merkloze camera.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Heb je daar ook een objectief linkje voor? Refurb. of nieuw maakt niets uit. Het gaat om consumentenkoop. Alsof de garantie ineens geen 2 jaar meer zou zijn als er een stempeltje refurb. op zou staan.SnoeiKoei schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 14:49:
[...]
Wettelijke garantie is op nieuwe producten. Wet koop op afstand is idd van kracht dus je mag binnen 2 weken de koop ontbinden. 3 maanden garantie is redelijk op refurbished.
Fabrieksgarantie kan natuurlijk verschillen, maar daar heb je als consument niet noodzakelijkerwijs iets mee te maken.
Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon
Naam komt over als generieks electronisch achtig iets.
Zal best dat het 6e van VS is. Klinkt merkloos
Zal best dat het 6e van VS is. Klinkt merkloos
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
En ik ook nietMangofruit schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 14:53:
Geen hond wil die camera.
Succes met claimen van je 2 jaar garantie bij refurbished producten. Je hebt er gewoon GEEN recht op. Suck it up & enjoy the iBood Hunt.TMoose schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 14:52:
[...]
Heb je daar ook een objectief linkje voor? Refurb. of nieuw maakt niets uit. Het gaat om consumentenkoop. Alsof de garantie ineens geen 2 jaar meer zou zijn als er een stempeltje refurb. op zou staan.
Fabrieksgarantie kan natuurlijk verschillen, maar daar heb je als consument niet noodzakelijkerwijs iets mee te maken.
"If companies like Canon, Nikon, and Olympus are the first to pop into your head when you think about digital camera manfuacturers, that's a normal reaction. Those types of companies have been among the leading camera manufacturers for decades, and they remain among the leaders in the migration to digital photography.
However, there's a relative newcomer to digital photography -- General Electric -- that deserves some consideration, too, especially when you're thinking about beginning cameras."
de rest op
http://cameras.about.com/...e-a1250-review-posted.htm
However, there's a relative newcomer to digital photography -- General Electric -- that deserves some consideration, too, especially when you're thinking about beginning cameras."
de rest op
http://cameras.about.com/...e-a1250-review-posted.htm
Als de verkoper duidelijk maakt dat het om een 2ehands goed gaat gelden er andere regels, namelijk omdat je dan andere verwachtingen mag hebben van het apparaat, de vraag is welke verwachtingen worden gesteld aan een refurb. Dat is tenslotte niet een en hetzelfde als tweedehands. Verder is het wel gebruikelijk om 3 tot 6 maanden garantie te geven, maar wettelijke basis ligt als ik het goed heb nog steeds bij de verwachtingen. Als ik weet dat mijn verkochte refurbished of tweedehands apparaat binnen enkele maanden zal slijten, dan geef ik dat eerlijk aan en hoef ik echt niet ineens 2 jaar garantie te verlenen. Het was tenslotte 100% te verwachten dat het na enkele maanden niet goed meer zou zijn bijvoorbeeldTMoose schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 14:52:
[...]
Heb je daar ook een objectief linkje voor? Refurb. of nieuw maakt niets uit. Het gaat om consumentenkoop. Alsof de garantie ineens geen 2 jaar meer zou zijn als er een stempeltje refurb. op zou staan.
Dit heb ik net gehad met recht, ik zou het even voor je opzoeken.TMoose schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 14:52:
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Wacom Intuos4 Wireless 199,95
[ Voor 15% gewijzigd door corporalnl op 18-09-2012 14:58 ]
Belachelijk, zo een prijs voor dat oppervlak
anderhalf jaar geleden 330 euro betaald voor dit model, is nu een nieuwe versie van uit natuurlijk, maar werkt erg goed, wireless is via bluetooth en je kunt hem ook met draad gebruiken. Prijs is echt niet zo hoog hoor, zo goed als A5 wat prima te doen is.
[ Voor 15% gewijzigd door Nutral op 18-09-2012 15:01 ]
Geen rare prijs hoor, voor dit type.
pricewatch: Wacom Intuos4 Wireless-tabletSnoeiKoei schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:01:
Geen rare prijs hoor, voor dit type.
...
Dat wil nog niet zeggen dat 'net geen a5' voor 350 euro normaal en nu zelfs voor 200 gewoon best weinig is, heb gewoon liever iets meer oppervlak voor die 200 euros, ondanks dat het redelijk marktconform is, is het gewoon een groot ding met klein oppervlak
[ Voor 22% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 18-09-2012 15:02 ]
Nauwelijks beter dan de bamboo tenzij je al die knoppen echt nodig hebt.
Mee eens. Echter mag je bij refurbished verwachten dat het product als nieuw is. Dat is wat de fabrikant namelijk doet bij het refurbishen van producten. Op basis van die verwachting mag je dan ook een levensduur verwachten waarbinnen het product correct moet functioneren. En die zal dus niet 3 maanden zijn.TWeaKLeGeND schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 14:55:
[...]
Als de verkoper duidelijk maakt dat het om een 2ehands goed gaat gelden er andere regels, namelijk omdat je dan andere verwachtingen mag hebben van het apparaat, de vraag is welke verwachtingen worden gesteld aan een refurb. Dat is tenslotte niet een en hetzelfde als tweedehands. Verder is het wel gebruikelijk om 3 tot 6 maanden garantie te geven, maar wettelijke basis ligt als ik het goed heb nog steeds bij de verwachtingen. Als ik weet dat mijn verkochte refurbished of tweedehands apparaat binnen enkele maanden zal slijten, dan geef ik dat eerlijk aan en hoef ik echt niet ineens 2 jaar garantie te verlenen. Het was tenslotte 100% te verwachten dat het na enkele maanden niet goed meer zou zijn bijvoorbeeld
Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon
Die tablet is gewoon voor de hunt verslaafden te gebruiken als plaspauze.... ook wel eens lekker.
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Refurbished is tweedehands, gebruikt, met evt slijtage, maar (hopelijk goed) nagekeken en evt gerepareerd. Niet meer, niet minder. Tweedehands is tweedehands. Je kunt gewoon geen volle garantie verwachten. Zichtbare slijtagesporen worden bv bij refurbished producten vaak NIET weggewerkt. "Als nieuw" is anders.TMoose schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:02:
[...]
Mee eens. Echter mag je bij refurbished verwachten dat het product als nieuw is. Dat is wat de fabrikant namelijk doet bij het refurbishen van producten. Op basis van die verwachting mag je dan ook een levensduur verwachten waarbinnen het product correct moet functioneren. En die zal dus niet 3 maanden zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door SnoeiKoei op 18-09-2012 15:04 ]
Blijft toch raar een product van 499 euro en dan 3 maanden garantie gevenTMoose schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:02:
[...]
Mee eens. Echter mag je bij refurbished verwachten dat het product als nieuw is. Dat is wat de fabrikant namelijk doet bij het refurbishen van producten. Op basis van die verwachting mag je dan ook een levensduur verwachten waarbinnen het product correct moet functioneren. En die zal dus niet 3 maanden zijn.
2100 mah? Is dat niet een beetje aan de lage kant?
zo een beetje standaard voor AA je hebt ze ook van 2700intGod schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:04:
2100 mah? Is dat niet een beetje aan de lage kant?
...
Refurbished is NIET nieuw NIET bijna nieuw en NIET zo goed als nieuw, het is enkel 'gerepareerd'. Dit KAN betekenen dat het als nieuw is, of zelfs praktisch geheel nieuw, maar dat hoeft absoluut niet zo te zijn, als ik ff een spoel vervang in een kapotte cd speler dan is deze tv refurbished, maar verre van nieuw, en dat mag je dan ook niet verwachten. Ibood schept wel verwachtingen, maar stellen 3 maanden garantie voor, of je juridisch hierdoor je verwachtingen zou moeten bijstellen weet ik niet, maar normaal gesproken betekend refurb niet 'weer in nieuwstaat'
Ibood vindt kennelijk van niet: "Deze hebben een hoge mAh capaciteit en dat betekent meer tijd tussen het opladen". Ik vind 2100 en 800 ook niet echt indrukwekkend hoog...
Van cd speler naar tv. Mag jij mijn stereo ook wel even komen reparerenTWeaKLeGeND schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:05:
Refurbished is NIET nieuw NIET bijna nieuw en NIET zo goed als nieuw, het is enkel 'gerepareerd'. Dit KAN betekenen dat het als nieuw is, of zelfs praktisch geheel nieuw, maar dat hoeft absoluut niet zo te zijn, als ik ff een spoel vervang in een kapotte cd speler dan is deze tv refurbished, maar verre van nieuw, en dat mag je dan ook niet verwachten. Ibood schept wel verwachtingen, maar stellen 3 maanden garantie voor, of je juridisch hierdoor je verwachtingen zou moeten bijstellen weet ik niet, maar normaal gesproken betekend refurb niet 'weer in nieuwstaat'
Tjah, zo werkt dat nou eenmaal, tis best een pittige prijs voor die matige batterijen ja, maar wacht eens even er zit een lader bij! Dus het valt allemaal wel mee.Hkuit schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:05:
Ibood vindt kennelijk van niet: "Deze hebben een hoge mAh capaciteit en dat betekent meer tijd tussen het opladen". Ik vind 2100 en 800 ook niet echt indrukwekkend hoog...
Foutjemicrooo schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:06:
[...]
Van cd speler naar tv. Mag jij mij stereo ook wel even komen repareren
En van hoger nog ook, wel. Ondertussen koop ik ze niet meer en gebruik ik uitsluitend wegwerpbatterijen. Die gaan langer mee en ik kon er altijd wel een stuk of 10 in m'n koffertje mikken zodat ik nooit zonder zat.AwesomE schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:05:
[...]
zo een beetje standaard voor AA je hebt ze ook van 2700
Je hebt juridisch geen poot om op de staan, je hebt de wet koop op afstand die zegt dat je tot 7 dagen na ontvangen van je product, je de koopovereenkomst zonder reden ongedaan mag maken.TWeaKLeGeND schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:05:
De garantie echter is alleen wettelijke garantie, je gaat akkoord met het feit dat het product deugenlijk is, bij een refurbished product verwacht je dat het werkt, maar voor hoelang?
Ik gebruik tegenwoordig LSD / eneloop herlaadbare batterijen, die verliezen minder capaciteit en gaan veel minder snel leeg als je ze niet gebruikt. Ik ben niet zo'n voorstander van wegwerp batterijen vanwege belasting voor het milieuintGod schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:08:
[...]
En van hoger nog ook, wel. Ondertussen koop ik ze niet meer en gebruik ik uitsluitend wegwerpbatterijen. Die gaan langer mee en ik kon er altijd wel een stuk of 10 in m'n koffertje mikken zodat ik nooit zonder zat.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Wettelijk gezien verwacht ik zelf dat je op een refurbished apparaat 6 maanden zal krijgen als je voor een rechter staat, tenzij nadrukkelijk aangegeven dat het product niet deugdelijk is (oftwel een laptop waarbij je te horen krijgt dat de accu niet goed meer is mag je niet van verwachten dat de accu het lang vol zal houden)
Maargoed te offtopic nu
Batterijen dus:
Liever voor 1,75 eneloops voor deze capaciteit, of iets meer voor 2700mah's inderdaad
@ hieronder:
Refurbished is gereviseerd, maar word algemeen gebruikt als term voor 'teruggebracht door een klant omdat hij het niet wilde maar er is niks mis mee, OF er was wel iets mis mee en is gefixed, en eventueel zijn de cosmetische problemen ook verholpen' Maar het betekend dus gewoon gereviseerd, een woord dat je voor van alles kan gebruiken.
Maargoed te offtopic nu
Batterijen dus:
Liever voor 1,75 eneloops voor deze capaciteit, of iets meer voor 2700mah's inderdaad
@ hieronder:
Refurbished is gereviseerd, maar word algemeen gebruikt als term voor 'teruggebracht door een klant omdat hij het niet wilde maar er is niks mis mee, OF er was wel iets mis mee en is gefixed, en eventueel zijn de cosmetische problemen ook verholpen' Maar het betekend dus gewoon gereviseerd, een woord dat je voor van alles kan gebruiken.
[ Voor 44% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 18-09-2012 15:16 ]
Refurbished klinkt alsof alles dat vervangen moest worden om weer in nieuwstaat te zijn, vervangen is. Maar het betekend dus eigenlijk gewoon gerepareed?
Refurbished = opnieuw ingepakt door een doa, defect of gewoon geretourneert.
Incorrect. Refurbished betekend dat het product teruggenomen is door de fabrikant, volledig nagelopen is, eventueel is gerepareerd en dan weer als nieuw gemaakt is. In feite een nieuw product, meestal heb je volledige garantie. Soms niet.green-tea schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:15:
Refurbished = opnieuw ingepakt door een doa, defect of gewoon geretourneert.
zo.. maar 1 htc ofzo?
[ Voor 4% gewijzigd door Rexcore op 18-09-2012 15:21 ]
Het wordt er echt niet beter op..
www.heinemanss.nl
erm die htc flyer is toch minder dan de nexus 7 ...
...
Het feit dat je op 'refurbished' producten geen volledige garantie krijgt baat mij zorgen.
Wel apart dat ik een refurbished telefoon kreeg waar de gegevens van de oude eigenaar nog op stonden en een kras op de achterkant?hostler schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:18:
[...]
Incorrect. Refurbished betekend dat het product teruggenomen is door de fabrikant, volledig nagelopen is, eventueel is gerepareerd en dan weer als nieuw gemaakt is. In feite een nieuw product, meestal heb je volledige garantie. Soms niet.
overblijfselen van 2 hunts geleden >.<
Komt niet echt veel voorbij :=http://tweakers.net/cookies)
Denk dat ook wel, zou nu toch echt wel een Nexus kopen dan zo een flyer van meer als een jaar oud.AwesomE schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:21:
refurbished kunnen inderdaad krassen en/of andere beschadigingen op zitten.green-tea schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:21:
[...]
Wel apart dat ik een refurbished telefoon kreeg waar de gegevens van de oude eigenaar nog op stonden en een kras op de achterkant?
De rest wordt gecontroleerd en evt vervangen.
Dat er nog gegevens op staan das denk een fout.
Kak, die steun kan ik niet gebruiken want m'n plafond is geen 7 meter hoog
Ik heb zelf de Flyer, ik zou voor die 50 euro extra zeker voor de Nexus 7 gaan!
[Desktop] CM Storm Stryker | Gigabyte GA-Z77X-D3H | i5 3570k | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | Corsair Vengeance 16GB Dual-Channel | Asus HD7950 DirectCU II Top V2 CrossFireX | Samsung 830 128GB | TL-WDN4800 | Corsair TX750M [/Desktop]
de 3g 32GB versie was in de aanbieding bij Hi voor dezelfde prijs en ja de nexys 7 is beter maar niet mooier en completerAwesomE schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:21:
wat een zooi, ik zat te wachten op een espresso automaat inclusief melk op schuimer maar helaas...
smaken verschillendanda schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:23:
[...]
de 3g 32GB versie was in de aanbieding bij Hi voor dezelfde prijs en ja de nexys 7 is beter maar niet mooier en completer
Ik heb de N7, zwager de flyer. De N7 heeft toch ZEKER wel een veel mooier scherm, mooiere behuizing en mooiere graphics.
De flyer daarintegen heeft sd kaart slot, mja weegt niet op tegen de N7
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
oei die navigatie was wel leuk volgens mij..
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Melk op schuimer? Waarom zou je dat willen? Ik ben er niet zo'n fan van, maar de meesten willen melk in hun koffie.Freezhost schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:24:
wat een zooi, ik zat te wachten op een espresso automaat inclusief melk op schuimer maar helaas...
Ik bedoel zn volautomaat die dus ook automatisch cappucino ed kan maken...
Ik ook! Maar die is vanochtend geweest, rond half tien dacht ik. Ik hoop dat hij nog een keer langs komt, want half tien was ik druk aan het werk.Freezhost schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:24:
I-ding ding. Niet geschikt voor de Ifoon 5
[ Voor 8% gewijzigd door TVL op 18-09-2012 15:27 ]
Wel met een adaptertjeTVL schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:26:
Ipod ding. Niet geschikt voor de Ifoon 5
http://www.ibood.com/nl/n...esso_apparaat_ESAM03110S/intGod schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:25:
[...]
Melk op schuimer? Waarom zou je dat willen? Ik ben er niet zo'n fan van, maar de meesten willen melk in hun koffie.
ik ook, vet balen maar hopelijk hebben ze nog een variant met melk reservoir, lijkt me helemaal ideaal.Visophetdroge schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:26:
[...]
Ik ook! Maar die is vanochtend geweest, rond half tien dacht ik. Ik hoop dat hij nog een keer langs komt, want half tien was ik druk aan het werk.
Ja maar past die dan nog wel goed?
*kijkt lief glimlachend naar zijn Samsung Galaxy Nexus*
Ik wil nog wel is zien dat met die adaptor al die gadgets nog goed werken.
Want volgens mij zal door de adaptor je iphone te hoog zitten waardoor die niet goed meer ondersteund wordt.
Hahaha wat een hipster ding
Hmm: Deze Delonghi heeft een Australische stekker maar wordt geleverd met een adapterplug voor NL/BE
lijkt een beetje op zon herrie-handtas
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
@Freezhost; Volgens mij kwam hij de vorige hunt meerdere keren langs. De opschuimer lijkt mij weer handiger. Als je een paar dagen geen koffie zet, zit hij dan niet vol met zure melk?
de vorige keer was er ook zo veel cinderella.
Heb nog geen mister handsfree gezien

@Visophetdroge: Ja je moet het wel goed schoonmaken/schoon houden
je moet die melkkan zo in de koelkast schuiven. (zit ondertussen te wachten op het voorbijgaan van een weerstation...)
Ik kan het weer ook gewoon voorspellen: slecht. heb je geen weerstation voor nodig
Dat balke wordt steeds kleiner bij dat weerstation
Ik bedoelde ook dat reservoir gevuld met zure melk. Maar als die los in de koelkast kan, is het inderdaad heel makkelijk.
Dat is voor mensen die geen smartphone hebben.Shinascus schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:34:
Ik kan het weer ook gewoon voorspellen: slecht. heb je geen weerstation voor nodig
Die komt na de Dora walkmanShinascus schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:31:
Ik laat deze hunt lekker aan me voorbij gaan. Toen we er nog 2 per jaar hadden was het altijd leuker, en het aanbod beter. Nu is het gewoon grotendeels rommel tegen matige prijzen.
Waarom zou je een reservoir vullen met zure melk?Visophetdroge schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:35:
Ik bedoelde ook dat reservoir gevuld met zure melk. Maar als die los in de koelkast kan, is het inderdaad heel makkelijk.
heb je een nachtje doorgehaald toevalligRedHat schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:35:
Dat balke wordt steeds kleiner bij dat weerstation
Voor als je trek hebt in een zure bak...intGod schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:36:
[...]
Waarom zou je een reservoir vullen met zure melk?

Zit op mobiel, typt wat lastig en traag. GoT op een iPhone is gewoon kut, de website van de Wibra is beter geoptimaliseerd.
Dat balkje met hoeveel er verkocht zijn loopt terug, dat snap ik niet.
Dat balkje met hoeveel er verkocht zijn loopt terug, dat snap ik niet.
[ Voor 23% gewijzigd door RedHat op 18-09-2012 15:39 ]
Heeft de Wibra een forum?RedHat schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:38:
Zit op mobiel, typt wat lastig en traag. GoT op een iPhone is gewoon kut, de website van de Wibra is beter geoptimaliseerd.
Misschien een Dora sIII hoesje?
Zou ik wel heel blij van worden
Zou ik wel heel blij van worden
Ik heb zelf geen melk in de koffie!intGod schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:36:
[...]
Waarom zou je een reservoir vullen met zure melk?
Maar het ging er juist om dat zo'n reservoir met melk me niet handig lijkt. Omdat de melk dan zuur wordt.
Een OUTDOOR navigatieapparaat. Daar ben ik dus niks mee. Ik loop altijd verloren in m'n eigen huis
Ik check de hunt altijd voor die dingetjes van een tientje. Vorige keer een afstandsbediening voor PC met Wii-techniek gekocht, nu een Nomad rugzak. Prima deals.
Dit topic is gesloten.
Let op:
IRC: http://irc.tweakers.net/ibood
iBOOD lastig te bereiken? Probeer http://ibood.vxv.nl/
Laatste waarschuwing! Slowchat mag maar wie vanaf nu meent te moeten doorgaan met onzinposten krijgt een ban van 2 weken. Ja, gezeur over de box valt ook onder onzin!
IRC: http://irc.tweakers.net/ibood
iBOOD lastig te bereiken? Probeer http://ibood.vxv.nl/
Laatste waarschuwing! Slowchat mag maar wie vanaf nu meent te moeten doorgaan met onzinposten krijgt een ban van 2 weken. Ja, gezeur over de box valt ook onder onzin!