Ik weet niet of deze vraag in dit topic al eerder is gesteld, maar toch. Sinds enkele dagen ontvang ik geen updatemelding meer in mijn livetile van de Store. Dit terwijl er wel updates zijn; als ik op mijn Lumia 920 zoek naar een bepaalde app in de applicatiewinkel, zie ik bijvoorbeeld dat ik hem wel kan bijwerken.
Op Microsoft Answers en WPcentral zijn al bepaalde oplossingen aangedragen om dit probleem op te lossen, maar die werken niet. Zo heb ik de tile verwijderd, de cache van IE geleegd en een softe reset gedaan. Ook het verwijderen van Skype leverde niets op. Het enige dat enigszins leek te werken, was in de Store zoeken naar een app waar een update voor was. Vervolgens installeerde ik die update niet, maar ging ik naar mijn homescreen. De livetile liet toen zien dat er een update was.
Ik hoop dat jullie een oplossing hebben, want het is erg frustrerend als je niet weet wanneer er app-updates voor je systeem beschikbaar zijn. Een harde reset is geen optie.
[
Voor 18% gewijzigd door
Ossebol op 09-07-2013 15:52
]
"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky