[WP8] Ervaringen met de Nokia Lumia 920 - Deel 1 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 86 ... 111 Laatste
Acties:
  • 585.757 views

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-12 19:22

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Ahhhh heerlijk toestel ook.... Met Xbox music maar even een leuke playlist gemaakt. Daarna wezen roeien op de roeitrainer die op zolder staat. Ondertussen lekker muziek aan het luisteren via de 920. Na het roeien spring ik onder de douche, nog steeds met de muziek aan. Gaat de telefoon..... Muziek fade langzaam weg en ringtone wordt harder.... Na het gesprek begon de muziek weer automatisch verder te spelen....Heerlijk gewoon..... :)

XBL: MRE Inc

• kippetje01
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-09 14:30
MRELynx schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 06:14:
Ahhhh heerlijk toestel ook.... Met Xbox music maar even een leuke playlist gemaakt. Daarna wezen roeien op de roeitrainer die op zolder staat. Ondertussen lekker muziek aan het luisteren via de 920. Na het roeien spring ik onder de douche, nog steeds met de muziek aan. Gaat de telefoon..... Muziek fade langzaam weg en ringtone wordt harder.... Na het gesprek begon de muziek weer automatisch verder te spelen....Heerlijk gewoon..... :)
en waterproof dus :o

• PvtMashkov
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 11:28
MRELynx schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 06:14:
Ik merkte dit ook, vond het idd erg fijn

• Ossebol
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-11 07:09
Ik weet niet of deze vraag in dit topic al eerder is gesteld, maar toch. Sinds enkele dagen ontvang ik geen updatemelding meer in mijn livetile van de Store. Dit terwijl er wel updates zijn; als ik op mijn Lumia 920 zoek naar een bepaalde app in de applicatiewinkel, zie ik bijvoorbeeld dat ik hem wel kan bijwerken.

Op Microsoft Answers en WPcentral zijn al bepaalde oplossingen aangedragen om dit probleem op te lossen, maar die werken niet. Zo heb ik de tile verwijderd, de cache van IE geleegd en een softe reset gedaan. Ook het verwijderen van Skype leverde niets op. Het enige dat enigszins leek te werken, was in de Store zoeken naar een app waar een update voor was. Vervolgens installeerde ik die update niet, maar ging ik naar mijn homescreen. De livetile liet toen zien dat er een update was.

Ik hoop dat jullie een oplossing hebben, want het is erg frustrerend als je niet weet wanneer er app-updates voor je systeem beschikbaar zijn. Een harde reset is geen optie.

[ Voor 18% gewijzigd door Ossebol op 09-07-2013 15:52 ]

"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-11 11:07
Nee gewoon ergens neerleggen in badkamer, speakers zijn goed genoeg naar mijn mening :P. Heerlijk wat achtergrond muziek tijdens scheren/douchen etc.

edit: ik gebruik dan ook nog wel de voice text optie(zegt dan message from: blabla you can say reply call or i'm done) en ondanks dat de functie voor NL ontbreekt gaat het nog best redelijk alleen krijgen mijn vrienden soms een engels berichtje terug :P

[ Voor 30% gewijzigd door CR35 op 09-07-2013 15:49 ]

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-11 10:45
Knipperend scherm :( Softe reset gedaan, leek even opgelost te zijn. Later was er weer sprake van knipperingen. Ik zie het vooral als ik een foto bekijk.

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Ossebol schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 15:26:
Ik weet niet of deze vraag in dit topic al eerder is gesteld, maar toch. Sinds enkele dagen ontvang ik geen updatemelding meer in mijn livetile van de Store. Dit terwijl er wel updates zijn; als ik op mijn Lumia 920 zoek naar een bepaalde app in de applicatiewinkel, zie ik bijvoorbeeld dat ik hem wel kan bijwerken.
Klopt, ervaar het zelfde. Het enige wat werkt is wachten. Er zijn hooguit een aantal apps die je echt maximaal gebruikt waarvan een functionele update fijn zou zijn, gelukkig is het voor de rest niet zo erg, maar wel frustrerend inderdaad. De eerste 2 maand kreeg ik geen updates, gelukkig weet ik nu dat het een kwestie van tijd is :P Overigens moet je de telefoon s'nachts wel aan laten dacht ik, omdat dan de updates van de store binnenkomen. Is dat het geval?

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

• MRE-Inc

MRE-Inc

CR35 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 15:48:
[...]

Nee gewoon ergens neerleggen in badkamer, speakers zijn goed genoeg naar mijn mening :P. Heerlijk wat achtergrond muziek tijdens scheren/douchen etc.

edit: ik gebruik dan ook nog wel de voice text optie(zegt dan message from: blabla you can say reply call or i'm done) en ondanks dat de functie voor NL ontbreekt gaat het nog best redelijk alleen krijgen mijn vrienden soms een engels berichtje terug :P
Klopt, telefoon ligt op het randje van het bad. Speakers zijn prima, hoef het volume niet eens op 30 te zetten om de muziek te horen, meestal iets van 18 of 19 en de muziek is prima te horen onder de douche.

Zaterdag ook de voice optie aangezet. Werkt best wel redelijk zolang je alles maar op zn Engels zegt, dus ook nederlandse namen. Call Mary Ann ipv call Marian.

Verwijderd

Op Microsoft Answers en WPcentral zijn al bepaalde oplossingen aangedragen om dit probleem op te lossen, maar die werken niet. Zo heb ik de tile verwijderd, de cache van IE geleegd en een softe reset gedaan. Ook het verwijderen van Skype leverde niets op. Het enige dat enigszins leek te werken, was in de Store zoeken naar een app waar een update voor was. Vervolgens installeerde ik die update niet, maar ging ik naar mijn homescreen. De livetile liet toen zien dat er een update was.

Ik hoop dat jullie een oplossing hebben, want het is erg frustrerend als je niet weet wanneer er app-updates voor je systeem beschikbaar zijn. Een harde reset is geen optie.
Ik heb dit ook gehad, heel frustrerend. Bij mij al 4 weken geen updates. Heb echt alles geprobeerd, en toen uiteindelijk toch maar een harde reset. Sindsdien werkt alles gelukkig weer normaal, en krijg ik elke dag gewoon weer updates binnen. Trouwens altijd op willekeurige tijden, soms 'smorgens, soms smiddags etc..

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:24

Megalodon86

Enzyme X

Vandaag twee updates gehad, HERE transit en HERE drive+, maar drive+ start nu niet meer op... zijnn hier meer mensen die daar last van hebben?

• Ladykiller007
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-11 19:56
Here Drive is uit de Store....waarschijnlijk om het bovenstaand probleem?!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ladykiller007 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 09:00:
Here Drive is uit de Store....waarschijnlijk om het bovenstaand probleem?!
Kan HD+ idd niet vinden. Here Transit staat er wel tussen en heb ik wel kunnen updaten.

• PvtMashkov

Herken het probleem, weken geen updates gehad, gister had ik er ineens 13. Ik hoop zo erg dat ze dit soort problemen hebben opgelost met de Amber update.

[edit]
Na weken misschien wel maanden geen updates gehad te hebben, kreeg ik gister een hele lading binnen. Echter nu bij de twitter app worden wanneer ik een tweet open, deze getoont en eronder de vertaling naar het engels ervan. Iemand enig idee hoe dit uit te schakelen is. Ook wanneer ik een locatie wil toevoegen aan een tweet krijg ik de melding dat die niet beschikbaar is.

En whatsapp die moeilijk blijft doen :c

gebruik de wijzig knop als je zelf als laatste gereageerd heb

[ Voor 16% gewijzigd door PaT op 10-07-2013 10:20 ]

• Ossebol
Reaper.JA2 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 22:09:
[...]

Klopt, ervaar het zelfde. Het enige wat werkt is wachten. Er zijn hooguit een aantal apps die je echt maximaal gebruikt waarvan een functionele update fijn zou zijn, gelukkig is het voor de rest niet zo erg, maar wel frustrerend inderdaad. De eerste 2 maand kreeg ik geen updates, gelukkig weet ik nu dat het een kwestie van tijd is :P Overigens moet je de telefoon s'nachts wel aan laten dacht ik, omdat dan de updates van de store binnenkomen. Is dat het geval?
Jep. De telefoon staat altijd aan - behalve als 'ie leeg is en ik geen oplader bij me heb >:)

Overigens is het 'goed' nieuws om te lezen dat er naar verloop van tijd weer updates binnenkomen. Tot die tijd maar handmatig software bijwerken dus. Ik vind het overigens vreemd dat Microsoft een dergelijk probleem niet fikst, terwijl er veel gebruikers zijn die hier last van hebben.

[ Voor 17% gewijzigd door Ossebol op 10-07-2013 12:56 ]

"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Ossebol schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 12:54:
[...]
Ik vind het overigens vreemd dat Microsoft een dergelijk probleem niet fikst, terwijl er veel gebruikers zijn die hier last van hebben.
Ik ben niet constant in de gaten aan het houden wanneer er updates exact online komen, dus ik kan bij mij niet vaststellen of updates "weken" later binnen komen. Maar ik heb zelf nog geen problemen gehad bij ongeupdate apps, terwijl ik later zie dat updates ervan op mij staan te wachten.

Niet om Microsoft 'vrij' te spreken of zo, maar in hoeverre heb je echt last van achterblijvende updates? Werken bepaalde ongeupdate apps niet meer of zo? En welke apps geven dan problemen?

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-12 14:37

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik zie ze meestal vanzelf wel binnendruppelen. Alleen zoals met Skype gisteren dan lees je dat er een update is, maar in de store zie je dan nog niet. Dan ff Skype opzoeken en bijwerken.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• shizoframia
  • Laatst online: 21-08 13:59
Megalodon86 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 08:45:
Vandaag twee updates gehad, HERE transit en HERE drive+, maar drive+ start nu niet meer op... zijnn hier meer mensen die daar last van hebben?
Ik heb geen updates gehad, maar heb wel de updates manueel binnengetrokken (na lezen post op wmpoweruser / doe ik via de app 'lumia pusher'). Ik heb geen enkel probleem met de apps, deze werken trouwens beter dan voor de update.

[ Voor 3% gewijzigd door shizoframia op 10-07-2013 13:37 ]

Galaxy S23 ultra / Galaxy TAB S5e / Surface Pro (i7-512-16)

• hondapower
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-11 20:02
De laatste anderhalve week krijg ik nu steeds updates binnen, terwijl ik er de afgelopen 3 maanden geen enkele heb gekregen. Er lijkt iets veranderd.

Meestal controleer ik updates als er nieuws over is op wpcentral.com

• Ossebol
hondapower schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 13:59:
De laatste anderhalve week krijg ik nu steeds updates binnen, terwijl ik er de afgelopen 3 maanden geen enkele heb gekregen. Er lijkt iets veranderd.

Meestal controleer ik updates als er nieuws over is op wpcentral.com
WPcentral is een handige leidraad inderdaad. Via hun app kun je direct door naar de juiste pagina in de Store. Werkt erg handig.
Fireshade schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 13:10:
[...]

Ik ben niet constant in de gaten aan het houden wanneer er updates exact online komen, dus ik kan bij mij niet vaststellen of updates "weken" later binnen komen. Maar ik heb zelf nog geen problemen gehad bij ongeupdate apps, terwijl ik later zie dat updates ervan op mij staan te wachten.

Niet om Microsoft 'vrij' te spreken of zo, maar in hoeverre heb je echt last van achterblijvende updates? Werken bepaalde ongeupdate apps niet meer of zo? En welke apps geven dan problemen?
Normaliter kreeg ik dagelijks tot minimaal een keer in de week een aantal updates binnen. Sinds kort heb ik al zeker een maand geen updates meer gehad. Daarom vermoed ik dus dat er iets mis is :)

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10 21:29
Fireshade schreef op maandag 08 juli 2013 @ 12:56:
[...]

Ik heb de volgende test gedaan met de 920, puur om te kijken wat "data aan" doet.
In de avond de 920 volledig opgeladen, kabel eruit om 23:00u. Instellingen:
- wifi aan,
- 3G data aan,
- BT uit,
- synchronisatie van 2 mailadressen aan (elke 15 minuten),
- Whatsapp (aan),
- automatisch verbinden bij wifi-hotspots = aan,
- Skydrive upload voor foto's = aan (weet helaas niet meer of er wat te uploaden viel die nacht).
- Eigen wifi-netwerk uitgeschakeld.

Om 8:00u (dus na 9 uur) had hij nog ongeveer 70% (!) accu over. In die nachts slecht een handvol mails en drie whatsapp berichtjes ontvangen. Ik heb de telefoon die nacht niet bediend (dus geheel niet aangeraakt)

Volgende test: zelfde accu condities, 2G netwerk, alle data uit, BT uit. Om 8:00u had de accu nog ~98% lading. Die dataconnecties (antennes) vreten dus aardig wat accu.

Overigens, de 720 (ook in bezit) doet gemakkelijk 2x zo lang over een acculading met continu wifi en 3G data aan, inclusief Whatsapp, vergeleken met de 920. Dus als echt lang op een acculading draaien topprioriteit is, dan ontkom je niet aan de 720.
Zou je misschien deze test nog eens willen doen met de data aan maar dan zonder Whatsapp? Ik ben erg benieuwd naar het verschil. Volgens mij is WA een gigantische energie slurper.

• Mylotec
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-11 20:01
ik heb vandaag zo goed als de volledige dag alle verbindingen UIT gezet uitgenomen 2G en mijn batterij is nu nog maar op 26% en de laatste keer opgeladen is 11 uur geleden.

Ik vermoed dus dat er toch en wel iets verkeerd is met dit toestel ?! Zou ik deze binnen doen bij Nokia ?

Tevens zou er een mogelijkheid zijn dat de "Phone Shop" dit toestel terug neemt onder garantie ? iemand ervaring ? (heb het toestel ongeveer een week nu)

• picardo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-11 07:03
Gewoon naar nokia care sturen .. Jou batterijduur is veel te kort . Mijn accu gaat 3 dagen mee met alles aan . En gemiddeld verbruik .

• JurjenBoonstra
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-11 13:09
MRELynx schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 09:12:
[...]

Kan HD+ idd niet vinden. Here Transit staat er wel tussen en heb ik wel kunnen updaten.
Ik heb gelezen dat HD + uit Beta is gehaald. Dat betekent dat voor Nokia gebruikers HD + wel gratis is/blijft, met voor Europese gebruikers alleen de dekking voor Europa. Andere WP8 gebruikers moeten voor HD+ gaan betalen. Wil je een wereld dekking voor kaarten hebben, dan zal je daar voor moeten betalen. Ik vermoed dat er binnenkort een Europese versie voor HD + komt. Bij maps staat namelijk al Here Europa als leverancier. Even wachten dus. Wel shit, ik had mijn HD + ook al geupdate, en werkt dus niet meer...
JurjenBoonstra schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 21:59:
[...]

Ik heb gelezen dat HD + uit Beta is gehaald. Dat betekent dat voor Nokia gebruikers HD + wel gratis is/blijft, met voor Europese gebruikers alleen de dekking voor Europa. Andere WP8 gebruikers moeten voor HD+ gaan betalen. Wil je een wereld dekking voor kaarten hebben, dan zal je daar voor moeten betalen. Ik vermoed dat er binnenkort een Europese versie voor HD + komt. Bij maps staat namelijk al Here Europa als leverancier. Even wachten dus. Wel shit, ik had mijn HD + ook al geupdate, en werkt dus niet meer...
Ze hebben hd+ uit de store gehaald omdat de laatste update ervoor zorgde dat de app niet meer goed functioneerde. Ben daarom blij dat ik de update niet geïnstalleerd hebt. Als het goed is komen ze snel met een fix.

Verwijderd

Investequote]kruila schreef op maandag 08 juli 2013 @ 12:46:
[...]

Misschien mijn kop in het zand steken:

Ik heb er nooit naar gekeken of ik dat ook heb, dus ik weet het niet, maar dan hoef ik me ook niet er aan te ergeren.
[/quote]

Precies. Je kunt uren investeren in zoeken naar afwijkingen en dan gaan ergeren. Uiteindelijk kun je dat met alles (TV, auto, vriendin/vriend) maar ik denk dat je dan doodongelukkig wordt

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

JurjenBoonstra schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 21:59:
[...]

Zie inderdaad dat 'beta' weg is uit het logo ja. En die "HERE Europe" was me ook opgevallen.
vali schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 22:19:
[...]

Ze hebben hd+ uit de store gehaald omdat de laatste update ervoor zorgde dat de app niet meer goed functioneerde. Ben daarom blij dat ik de update niet geïnstalleerd hebt. Als het goed is komen ze snel met een fix.
Ben ik in ieder geval niet de enige... Pfff, toch treurig dat je eigenlijk voor elke update eerst moet uitzoeken of je programma het daarna nog wel doet?! Lees het ook vaak genoeg over bijv. virusscanners...

• bhorvers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06-2023
picardo schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 19:44:
Gewoon naar nokia care sturen .. Jou batterijduur is veel te kort . Mijn accu gaat 3 dagen mee met alles aan . En gemiddeld verbruik .
3 dagen ? ... Met ALLES aan en gemiddeld gebruik ?
Het spijt me zeer, maar dat haal ik echt niet ...
1,5 dag met alles aan en gemiddeld gebruik is het maximale wat ik er uit haal.

3 dagen lijkt me echt sterk ... Zijn er anderen, die dit ook halen ?
Anders moet ik misschien ook eens terug ...

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-11 11:07
Toevallig vandaag ruim 2 dagen gehaald, maar niet intensief 's avonds spelletjes gespeeld alleen wat muziek in auto en af en toe ruzzle. Enkele telefoontjes en wat email verkeer. Echter veel minder whatsapp.... daar zit het bij mij wel in volgens mij.
bhorvers schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 23:57:
[...]

3 dagen ? ... Met ALLES aan en gemiddeld gebruik ?
Het spijt me zeer, maar dat haal ik echt niet ...
1,5 dag met alles aan en gemiddeld gebruik is het maximale wat ik er uit haal.

3 dagen lijkt me echt sterk ... Zijn er anderen, die dit ook halen ?
Anders moet ik misschien ook eens terug ...
het is echt afhankelijk hoe je het gebruikt. Als je niet steeds zit te appen, rrs apps checkt, mail constant laat syncen en niet op facebook zit, haal ik ook de 2 dagen en meer.

Het is voor mij een gebruikersvoorwerp en ik ga niet mijn gebruik verminderen om een dag langer ermee te doen. Als ik een hele dag werk en af en toe een appje stuur, gaat er ook maar 10 a 20% vanaf als ik savonds 6 uur thuis kom.

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Ik had idd ff terug moeten lezen.... overheen gekeken

[ Voor 85% gewijzigd door peerke63 op 11-07-2013 01:12 ]

peerke63nl schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 00:39:
Iemand heb mijn toestel geleend en om een of andere reden Here Drive+ Beta gede-installeerd.
ik kan Here Drive+ niet meer vinden in de "store".... Iemand enig idee hoe ik hier weer aan kan komen?

Ik weet wel dat er eind deze week een update komt van Here drive maar weet niet of ik die dan in de store zal kunnen vinden.... Iemand enig idee?
kijk paar posten terug en je had je antwoord op de vraag kunnen zien.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Jeeej, gister mn auto naar de dealer gebracht een een VW Golf 7 met multimedia/navi meegekregen. Uiteraard mn Lumia 920 via BT geconnect en zowaar werd er aangegeven dat ik een Windows Phone had en die werd netjes en zonder problemen geconnect. Toen kreeg ik de vraag of mn adresboek (ongeveer 90 items) wilde synchroniseren en of de profiel foto's moesten worden meegenomen. Binnen een paar minuten was dat klaar en kreeg ik ook netjes alle foto's op mn display te zien.

Toen maar eens mn xbox music playlist gestart en dat klonk allemaal perfect over alle boxen, inclusief het skippen naar volgende nummers via de knoppen op het stuur.

Bij het wegrijden vanochtend stond de autoradio nog op bt audio en werd mn playlist automatisch op mn telefoon gestart en ging de muziek verder.

Werkt allemaal erg goed in de Golf 7. Weet niet precies of het nou de duurdere versie of de goedkope navi versie was. Ga ik vanmiddag eens even uitzoeken.

• Mylotec
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-11 20:01
Bij deze heb ik een service aanvraag ingediend.

Ik heb tevens 5 NFC tags gekocht.
Weet er iemand of het mogelijk is om via deze tags rechtstreeks BT aan en af te schakelen ?
Nu is het eigenlijk maar mogelijk om een "short cut" te maken naar de BT instellingen ...

• MRE-Inc

MRE-Inc

Mylotec schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 07:32:
Bij deze heb ik een service aanvraag ingediend.

Ik heb tevens 5 NFC tags gekocht.
Weet er iemand of het mogelijk is om via deze tags rechtstreeks BT aan en af te schakelen ?
Nu is het eigenlijk maar mogelijk om een "short cut" te maken naar de BT instellingen ...
Volgens mij is dat mogelijk of iig zonder tussenkomst van gebruiker. Het is als een soort van macro in excel. Dus je telefoon er tegen aan houden en er wordt een bepaalde, door jouw gedefinieerde routine uitgevoerd.

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05:46
MRELynx schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 08:44:
[...]

Volgens mij is dat mogelijk of iig zonder tussenkomst van gebruiker. Het is als een soort van macro in excel. Dus je telefoon er tegen aan houden en er wordt een bepaalde, door jouw gedefinieerde routine uitgevoerd.
Met Android is dat inderdaad mogelijk. Met Windows Phone niet.
Voorlopig alleen nog maar de mogelijkheid om de NFC tag als snelkoppeling te laten werken, aardig beperkt dus :/

• weid1374
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-04-2024

weid1374

Levensgenieter

Zoals al eerder gemeld ging op vakantie het aan/uit knopje van mijn Lumia 920 stuk. De rest deed het wel en het scherm kon ik activeren door een oplader erin te prikken.

Heb hem toen echter 'geparkeerd' in de auto, waarmee ik er mee kon bellen via de Bluetooth van de auto. In die situatie, dus scherm niet aan kunnen doen maar Bluetooth aan, heeft de Lumia het 5 dagen volgehouden.

Ik heb bewust tussentijds niet geladen omdat ik de hoop had dat na een shutdown de knop het weer zou doen. Niet dus...

En als je wacht op een leeg gaande accu is het best irritant dat het zolang duurt :|

• Ladykiller007
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-11 19:56
Tweakers...

Had een half jaar geleden zo'n kutandroid...maar daarop was het mogelijk om piektijden in te stellen in je mail...zo had ik bijv tussen 9-18u push mail aanstaan en daarna maar eens in het uurtje bijv..

Is dit mogelijk op de Lumia?

• corset
  • Laatst online: 29-11 12:18
Nou, na veel tijd uiteindelijk de Lumia van mn vriendin kunnen jatten (Zij vond mijn S2 toch wat prettiger). Buiten de bekende whatsapp problemen, vind ik het echt een geweldig toestel! Paar nadelen:

1.) officiele dropbox app. ja er zijn wat "fanmade" maar qua veiligheid vertrouw ik dat niet helemaal
2.) Onenote is niet gratis op de PC :(

Voor de rest, geweldig apparaat en wil niet anders meer.

[ Voor 4% gewijzigd door corset op 11-07-2013 11:23 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• shizoframia
  • Laatst online: 21-08 13:59
lanerios schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 11:22:
Nou, na veel tijd uiteindelijk de Lumia van mn vriendin kunnen jatten (Zij vond mijn S2 toch wat prettiger). Buiten de bekende whatsapp problemen, vind ik het echt een geweldig toestel! Paar nadelen:

1.) officiele dropbox app. ja er zijn wat "fanmade" maar qua veiligheid vertrouw ik dat niet helemaal

Heb je geen gratis onenote app voor windows 8/RT in de windows store? Voor oudere windows versies zal dit wss enkel mogelijk via de volledige MS office suite.

Galaxy S23 ultra / Galaxy TAB S5e / Surface Pro (i7-512-16)

Verwijderd

lanerios schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 11:22:

Vind skydrive 10x fijner dan dropbox
Onenote is gewoon gratis voor Windows!

• corset
Serieus? Dan moet ik echt beter gaan zoeken Oo als ik nl. op de website van microsoft kijk zie ik alleen maar

"Buy with office"
"Try with office"

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

lanerios schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 11:30:
Serieus? Dan moet ik echt beter gaan zoeken Oo als ik nl. op de website van microsoft kijk zie ik alleen maar
"Buy with office"
"Try with office"
Heb je ook een Outlook.com account?
Zo ja, dan kun je via Skydrive in een browser gewoon bij je Onenote notes (openen, lezen, bewerken, etc.) in een web app omgeving.
Dus niet eens Windows-only. Handig :)

[ Voor 6% gewijzigd door Fireshade op 11-07-2013 11:37 ]

Verwijderd

lanerios schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 11:30:

"Buy with office"
"Try with office"
In windows 8 is onenote gewoon te downloaden als gratis app. Maar volgens mij waren er ook gratis versies voor de oudere versies van windows.

• mkrmr
  • Laatst online: 02-12 18:30

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

De Nokia Pro Camera app van de nieuwe 1020 komt ook beschikbaar op de 920, na de Amber update, dus ergens komende maand(en).

http://wmpoweruser.com/no...est-of-the-nl-92x-series/

On their conversations blog Nokia has confirmed that the Nokia Pro Camera app, which offers fine control over the camera functions, will indeed be coming to the Nokia Lumia 920, 925 and 928, which they call the Pureview cameras.

This app will be available for 1020 from its launch Lumia and will be coming to all PureView Lumia smartphones (Lumia 920, 925 and 928) but require the software update to Amber.

The app offers control over features such as:
Shutter speed (1/16000 up to 4 seconds)
EV value
ISO (100 to 4,000)
White Balance
Manual Focus.

The Nokia Amber update is expected to come to Lumia handsets starting in August this year.

[ Voor 5% gewijzigd door mkrmr op 11-07-2013 23:55 ]

Verwijderd

gauchov6 schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 23:54:
De Nokia Pro Camera app van de nieuwe 1020 komt ook beschikbaar op de 920, na de Amber update, dus ergens komende maand(en).

http://wmpoweruser.com/no...est-of-the-nl-92x-series/

On their conversations blog Nokia has confirmed that the Nokia Pro Camera app, which offers fine control over the camera functions, will indeed be coming to the Nokia Lumia 920, 925 and 928, which they call the Pureview cameras.

This app will be available for 1020 from its launch Lumia and will be coming to all PureView Lumia smartphones (Lumia 920, 925 and 928) but require the software update to Amber.

The app offers control over features such as:
Shutter speed (1/16000 up to 4 seconds)
EV value
ISO (100 to 4,000)
White Balance
Manual Focus.

The Nokia Amber update is expected to come to Lumia handsets starting in August this year.
Ik gebruik nu al een tijd de ProShot app, die bevalt me echt super! Ik ben erg benieuwd naar wat de verschillen zijn met Pro Camera app van Nokia.

• PvtMashkov

• corset
Ik neem dat met een gigantische kilo zout. Staat vol met "our sources" dit en "rumours" dat.. ik wacht graag af :p

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Goh, wat staat daar nou in dat we nog niet wisten? GDR-2 is al helemaal uitgekauwd, met GDR-3 krijgen we full-hd en waarschijnlijk quadcore support en pas met Blue, die al tijden gepland staat voor begin 2014 komt het echte nieuws...

Van precies welk punt had ik nu van mijn stoel moeten vallen van verbazing? Wat een prutsartikel van The Verge!

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

PaT schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 13:23:
[...]

Goh, wat staat daar nou in dat we nog niet wisten? GDR-2 is al helemaal uitgekauwd, met GDR-3 krijgen we full-hd en waarschijnlijk quadcore support en pas met Blue, die al tijden gepland staat voor begin 2014 komt het echte nieuws...

Van precies welk punt had ik nu van mijn stoel moeten vallen van verbazing? Wat een prutsartikel van The Verge!
inderdaad, wat daar stond kon ik ook in 2 regels samenvatten.. Niet echt iets nieuws voor mij :z

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:28
Maar wat is de bron dan dat WP8.1 (Blue) in 2014 zou komen? Volgens mij lijkt het erop dat die enterprise updates in 2014 komen, maar dat Blue gewoon in Q3/4 2013 moet komen?

Het wordt er allemaal niet duidelijker op, maar ik zou niet echt een logische reden zien waarom ze dit jaar niet nog met een grote update gaan komen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• the Runningman
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-11 08:51
Ik ben een beetje in de war. Ik heb mijn telefoon terug gezet naar de fabrieksinstellingen. Op dat moment staat er weer Nokia Drive op. Het is echter niet meer mogelijk om hem te updaten naar Here Drive. Er staat dat deze app niet beschikbaar is voor mijn apparaat.

Hetzelfde geldt trouwens voor Cinemagraph. Ik kreeg een melding dat er een update is, maar nu kan ik hem helemaal niet terug vinden in de store.

• michaelscott
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01-11 12:35
the Runningman schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 14:53:
Ik ben een beetje in de war. Ik heb mijn telefoon terug gezet naar de fabrieksinstellingen. Op dat moment staat er weer Nokia Drive op. Het is echter niet meer mogelijk om hem te updaten naar Here Drive. Er staat dat deze app niet beschikbaar is voor mijn apparaat.

Hetzelfde geldt trouwens voor Cinemagraph. Ik kreeg een melding dat er een update is, maar nu kan ik hem helemaal niet terug vinden in de store.
Probeer even geduld te houden, hier een tijdje geleden hetzelfde probleem, maar na een dag of twee stroomt het als het goed is allemaal weer binnen! ;)
the Runningman schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 14:53:

deze twee apps zijn ook van de store afgehaald, heb eventjes geduld tot Nokia het probleem heeft opgelost. Hierna zullen ze weer op de store verschijnen.

• corset
Ik heb hem eerder vandaag factory reset gegeven, en heb zelf de Here Drive Beta. Ik weet niet of dit de goede is echter :P

• PvtMashkov
vali schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 13:24:
[...]

inderdaad, wat daar stond kon ik ook in 2 regels samenvatten.. Niet echt iets nieuws voor mij :z
Juist daarom, zonde Microsoft

Verwijderd

Ben me ook aan het orienteren op de Nokia 920.

Ben nu aan de HTC (One X) maar wordt daar zo langzamerhand schijtziek van. Slecht opladen, wifi welke vaak uitvalt. 3g welke vaak uitvalt en niet meer aan kan zonder de telefoon te rebooten. En de service van HTC is echt dramatisch

Echter hoe zit het met de updates van WP8?
Weet bijvoorbeeld dat HTC vaak na een half jaar al niet meer update, is dit met WP8 beter?

En zijn er andere punten waar ik bij deze telefoon op moet letten als ik hem aanschaf?

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Lees het topic eens door zou ik zeggen. :)

Kijk ook hier eens: Windows Phone Store en applicaties

Verwijderd

Eindelijk klopt Whatsapp, en is hij nu zo goed als af _/-\o_

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

Verwijderd schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 21:26:
Ben me ook aan het orienteren op de Nokia 920.

Ben nu aan de HTC (One X) maar wordt daar zo langzamerhand schijtziek van. Slecht opladen, wifi welke vaak uitvalt. 3g welke vaak uitvalt en niet meer aan kan zonder de telefoon te rebooten. En de service van HTC is echt dramatisch

Echter hoe zit het met de updates van WP8?
Weet bijvoorbeeld dat HTC vaak na een half jaar al niet meer update, is dit met WP8 beter?

En zijn er andere punten waar ik bij deze telefoon op moet letten als ik hem aanschaf?
Met de huidige prijs van de 920 kan je eigenlijk al geen miskoop meer doen!

Met updates zit het wel goed, Microsoft heeft vandaag aangekondigd zeker 36 maanden support te geven (dus updates) op WP8. nieuws: Windows Phones krijgen voortaan drie jaar lang updates

Nokia doet ook vrij veel updates voor de telefoon/apps.

Verder sluit ik me aan bij Sanction:
Sanction schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 21:53:
Lees het topic eens door zou ik zeggen. :)

Kijk ook hier eens: Windows Phone Store en applicaties

Verwijderd

Eindelijk is daar dan de whatsapp update!!!
http://windowsphone.com/s...85-4c7e-a9ec-054cf4569a79
in ieder geval is de audiohack er nu uit.

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:45
Here Drive+ en Here Transit zijn weer beschikbaar voor download

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Verwijderd

Ben nu Lumia loos. T Mobile heeft een slecht 3G netwerk en ik had er een klacht over neergelegd. Ben netjes terug gebeld met de volgende opties: 6 maanden korting á 20%. Of contractontbinding met inlevering toestel, of contractontbindig met behoud van toestel...tegen betaling van €445,00. Ik moest maar hard lachen en ga het terugsturen.

Nu heerst er bij mij twijfel of ik weer een Lumia 920 ga halen want het werkte heerlijk op de muziekspeler na. Of wil ik toch een HTC One?

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
kruila schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 13:34:
Bij mij niet. Vreemd.

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Yuppp...
Up and running :)

• BigEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:30
Inderdaad, net geupdate en werkt prima! Whatsapp ook gelijk maar bijgewerkt. :*)

Zeer tevreden met mijn 920! En nu maar hopen dat vodafone snel met een data sense app komt. Wordt tijd voor een soort van 3G Watchdog Windows app. :Y

[ Voor 24% gewijzigd door BigEagle op 13-07-2013 17:14 . Reden: typo ]

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

Verwijderd

Ik kan mijn updates niet binnenhalen, nieuwe apps binnenhalen lukt ook niet. Krijg de melding: 'Attentie. Klik hier.' Als ik dat doe en opnieuw probeer krijg ik de foutcode: c101b000 met de melding: 'Er is een probleem bij het uitvoern van uw verzoek. Probeer het later opnieuw'.

Hebben meer gebruikers hier last van en zo ja hoe kan dit worden opgelost. Of is het een kwestie van wachten todat ie het weer doet?

• kruila
Verwijderd schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 19:30:
Ik kan mijn updates niet binnenhalen, nieuwe apps binnenhalen lukt ook niet. Krijg de melding: 'Attentie. Klik hier.' Als ik dat doe en opnieuw probeer krijg ik de foutcode: c101b000 met de melding: 'Er is een probleem bij het uitvoern van uw verzoek. Probeer het later opnieuw'.

Hebben meer gebruikers hier last van en zo ja hoe kan dit worden opgelost. Of is het een kwestie van wachten todat ie het weer doet?
iedereen is momenteel aan het downloaden (here drive, here maps, here traffic), spitsuur en file,dus
gewoon later opnieuw proberen

• Megalo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-11 11:40
Volgens wpcentral hebben meer mensen dat probleem. Ik ook. Afwachten dus:)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 19:30:

Of je gooit de fout code even door Google, heb je binnen 2 klikken je antwoord gevonden. :|

• PvtMashkov
Dus heb ineens updates in de store, staat whatsapp daar tussen. Is dit de grote update waar we allen zo lang op moesten wachten? Echter kan ik de updates niet installeren om een of andere reden. Het downloaden ervan mislukt elke keer :S

Verwijderd

PvtMashkov schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 20:28:
Dus heb ineens updates in de store, staat whatsapp daar tussen. Is dit de grote update waar we allen zo lang op moesten wachten? Echter kan ik de updates niet installeren om een of andere reden. Het downloaden ervan mislukt elke keer :S
WhatsApp voor Windows Phone

• kruila
Download van de verbeterde Here Maps lukte net vanuit de store

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-12 14:37

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Here Drive+ ook!

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Here drive + gisteren geinstalleerd, moet zeggen dat ik erg te spreken ben over de nieuwe interface. Ziet er echt super strak uit!

• the Runningman
Nu inderdaad alle apps geinstalleerd, waar ik eerder zei dat het niet kon.

Heb nu wel een andere vraag/ irritatie. Hoop dat jullie daarmee kunnen helpen. Ik heb in mijn lijst met personen het facebook-logo staan. Ik moet heel eerlijk zijn dat ik nogal anti-facebook ben en vindt het vooral heel irritant dat ik dus in mijn 'personen-tile' het logo zie van Facebook.

Hij staat NIET in mijn afbeeldingen bij personen, dat heb ik al even gecontroleerd, maar kan het niet vinden waar ik het er wel uit kan krijgen. Thanks alvast!!

• kruila
the Runningman schreef op zondag 14 juli 2013 @ 16:34:
Nu inderdaad alle apps geinstalleerd, waar ik eerder zei dat het niet kon.

Heb nu wel een andere vraag/ irritatie. Hoop dat jullie daarmee kunnen helpen. Ik heb in mijn lijst met personen het facebook-logo staan. Ik moet heel eerlijk zijn dat ik nogal anti-facebook ben en vindt het vooral heel irritant dat ik dus in mijn 'personen-tile' het logo zie van Facebook.

Hij staat NIET in mijn afbeeldingen bij personen, dat heb ik al even gecontroleerd, maar kan het niet vinden waar ik het er wel uit kan krijgen. Thanks alvast!!
Je bent anti-facebook, maar je hebt wel een facebook-login? raar

• the Runningman
kruila schreef op zondag 14 juli 2013 @ 18:58:
[...]

Je bent anti-facebook, maar je hebt wel een facebook-login? raar
Nope, ik heb dus geen facebook. Geen facebook login. Wat ik zei was, dat ik in mijn 'personen', een facebook-logo heb. :|

Verwijderd

the Runningman schreef op zondag 14 juli 2013 @ 20:40:
[...]

Nope, ik heb dus geen facebook. Geen facebook login. Wat ik zei was, dat ik in mijn 'personen', een facebook-logo heb. :|
Met dat logo doe je dan toch verder niks, ik zie het probleem niet

• MRE-Inc

MRE-Inc

the Runningman schreef op zondag 14 juli 2013 @ 20:40:
[...]

Op een of andere manier heb ik dat ook. Op de personen live tile wordt een Facebook profiel foto weergegeven. Als ik kijk bij mijn contacten, dan heeft of iedereen een foto, of een zwart blokje. Oh en ik sluit me bij je aan. Hier ook zwaar anti-facebook. Van die posts op facebook: "Biertje op het strand", en dan maar hopen op zoveel mogelijk likes. Alsof ik om aandacht verlegen zit :') Maar goed, dat is een totaal andere discussie....

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-11 08:23
Sinds een paar dagen heb ik het probleem dat mijn Vodafone-signaal elke 10/20 seconde wegvalt en weer terug komt. Volgens Vodafone zijn er geen storingen en ook het herstarten van telefoon en paar minuten wachten voor je hem aanzet heeft geen nut. Bang dat dit aan de antenne ligt en dat ik hem op moet sturen? Iemand die dit probleem heeft gehad?

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:07
Hoe zie je dat het signaal wegvalt?

Ik had gisteren wel een probleem met het laden van een youtube filmpje, terwijl mijn Android en iOS mede-terras-gangers dit filmpje wel makkelijk binnen haalden. Bij mij kwam het mondjes-maat binnen. Ik heb Vodafone, zij KPN. Ik had, volgens de 920, 4 streepjes H+ bereik, dus eigenlijk zou alles snel binnen moeten komen. Niet dus. Het ging overigens om deze link:
.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• robg1984
Ik zie het aan de indicator, streepjes lichten niet op en er staat een stopbord doorheen.

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

robg1984 schreef op maandag 15 juli 2013 @ 11:54:
Sinds een paar dagen heb ik het probleem dat mijn Vodafone-signaal elke 10/20 seconde wegvalt en weer terug komt. Volgens Vodafone zijn er geen storingen en ook het herstarten van telefoon en paar minuten wachten voor je hem aanzet heeft geen nut. Bang dat dit aan de antenne ligt en dat ik hem op moet sturen? Iemand die dit probleem heeft gehad?
Heb je als maximale verbindingssnelheid "4g" aan staan? Als je geen 4G abbo hebt kan dit voor problemen zorgen. Zet hem eens op max 3G en kijk of dat helpt.

• robg1984
Hij stond inderdaad op 4g (LTE), ik heb hem veranderd en ga het in de gaten houden.

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-11 20:01
zonoskar schreef op maandag 15 juli 2013 @ 12:14:
Hoe zie je dat het signaal wegvalt?

Ik had gisteren wel een probleem met het laden van een youtube filmpje, terwijl mijn Android en iOS mede-terras-gangers dit filmpje wel makkelijk binnen haalden. Bij mij kwam het mondjes-maat binnen. Ik heb Vodafone, zij KPN. Ik had, volgens de 920, 4 streepjes H+ bereik, dus eigenlijk zou alles snel binnen moeten komen. Niet dus. Het ging overigens om deze link: [video].
Dat heb ik ook geregeld, ik heb nog een oud vodafone abbo (onbeperkt internet) en volgens knijpt vodafone dat af.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• .Johnny
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-10 11:50
robg1984 schreef op maandag 15 juli 2013 @ 12:45:
Hij stond inderdaad op 4g (LTE), ik heb hem veranderd en ga het in de gaten houden.
Grappig, ik kwam hier om ongeveer iets gelijks te vragen. Heb sinds vorige week deze telefoon en had vooral thuis veel last van de verbinding die steeds gereset werd (op home screen staat dan om de beurt bij de telefoon: vodafone NL - no carrier - home carrier. Ik heb toen zelf maar 4G uitgezet omdat Vodafone dat helemaal niet heeft volgens mij, en het probleem was weg.
Ik had dit trouwens nadat ik een geknipte SIM card erin had gedaan, dacht toen dat ik slecht geknipt had maar dat was het dus niet :-)

- edit: de batterij gaat nu trouwens ook veel langer mee. Steeds opnieuw een verbinding op bouwen kost toch wat stroom.

[ Voor 8% gewijzigd door .Johnny op 15-07-2013 13:28 ]

• robg1984
Tot op heden blijft de verbinding stabiel! :)

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:07
Cyrus The Virus schreef op maandag 15 juli 2013 @ 13:20:
Dat heb ik ook geregeld, ik heb nog een oud vodafone abbo (onbeperkt internet) en volgens knijpt vodafone dat af.
Ik heb ook sterk het vermoeden dat ik afgeknepen wordt. Ik heb een ouder vodafone abo met 1GB cap, maar dan voor 25 euro p//mnd en ik heb nummerbehoud aangevraagd om naar Hollandsnieuwe te gaan op 25 Juli. Via speedtest.net haal ik ook maar 0.37 Mbps (jaja megabit!) download, bij 5 streepjes bereik en 3G verbinding.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

.Johnny schreef op maandag 15 juli 2013 @ 13:25:
[...]
Steeds opnieuw een verbinding op bouwen kost toch wat stroom.
Dit is een extreme stroomverbruiker waar volgens mij een heleboel mensen niet op letten! Met mijn Lumia 800 haalde ik nauwelijks de dag en met name thuis leek het hard te gaan. Toen ik er achter kwam dat het 3G bereik zeer beroerd was en ik hem vervolgens op "max E" zette als ik thuis kwam, werd mijn stand-by tijd enorm veel beter!

Inmiddels heeft Vodafone mij ook een beetje geholpen door een zendmast te vernieuwen, waardoor het bereik op G heel acceptabel is. Nu haal ik fluitend de dag!

• corset
Nou, gister van Zeeland (Dreischor) naar Zoetermeer gereden met de navigatie. Ging echt geweldig! Beste navigatie die ik tot nu toe op een mobiel heb gezien. Echter liep ik wel tegen 1 probleempje aan waar ik zelf even oplossing voor moet vinden. Hij hing in een klem op de voorruit, natuurlijk erg warm daar. Na een tijdje te warm, toestel valt uit, batterij van 50 naar leeg instantly. Was ook te heet om aan te pakken.

Eigen schuld natuurlijk! maar ik moet er even iets op verzinnen.

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11 23:19
lanerios schreef op maandag 15 juli 2013 @ 15:37:
Nou, gister van Zeeland (Dreischor) naar Zoetermeer gereden met de navigatie. Ging echt geweldig! Beste navigatie die ik tot nu toe op een mobiel heb gezien.
Serieus?
Ontbreken van carlane assistant vind ik toch wel een groot gemis hoor.

• corset
Heb ik totaal geen issues mee, ik kan zelf goed genoeg rijden en inschatten waar ik moet zitten. Maar met 1500-2000km per week wordt dat een stuk makkelijker :)

Enige wat ik echt mistte was een file meldingen systeem, maar sinds de update van gister zit deze er ook al in.

[ Voor 26% gewijzigd door corset op 15-07-2013 15:51 ]

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11 23:19
Op snelwegen wat zich splitst in 3 wegen mis ik het vooral. Vaak zie je het, maar het is oohh zo onduidelijk aangegeven soms en een moderne navigatie zonder carlane assistant is geen echte navigatie in mijn optiek.

• corset
Dat is inderdaad zeer persoonlijk :) De routes die ik veel rij heeft rijbaanonderscheiding totaal geen nut omdat het veel open ligt.

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

ik heb een probleem met het gebruik van skype video gesprekken en hoop dat er mensen zijn die mij kunnen helpen.

Als ik een video gesprek voer met iemand valt steeds mijn front camera uit, eerst word het beeld ligt (alsof je de camera tegen de lamp in houd) en dan valt hij even uit om na 3 seconden weer terug te komen.
Ik hoop dat iemand snapt wat ik bedoel :P

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

• corset
Ik begrijp inderdaad precies wat je bedoelt, ik zal het vanavond eens gaan testen :)

Verwijderd

Ik heb een probleem met gedeeld internet. Na 5 minuten inactief schakelt hij automatisch uit, zoals aangegeven. Alleen ik kan hem dan niet meer opstarten. Alleen door de telefoon weer te herstarten.

Iemand een oplossing? Hij is volledig up-o-date en een soft-reset helpt niet.

• .Johnny
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-10 11:50
Qua navigatie. Voordat ik op wp8 overstapte gebruikte ik altijd waze. Die ligt mi mijlen voor op welke andere navigatie dan ook, zeker qua concept (social driving). Mist weer punten voor het plannen van echt lange routes en moet eigenlijk altijd online zijn om goed te functioneren. Bij here drive+ viel me op dat het berekenen van de route nogal eigenwijs is en hij veel tijd nodig heeft om een andere route te begrijpen. Ik nam tegen instructies in een route die sneller was maar pas na een paar kilometer hield hij op u-turns te adviseren terwijl de snelste route inmiddels echt niet meer was om om te keren. Maw: nav houdt te lang vast aan z'n eigen uitgestippelde route. Maargoed, maar zeer de vraag of waze ooit uitkomt voor wp nu Google het gekocht heeft.
Pagina: 1 ... 86 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Prijzen en leverdata horen niet in dit topic thuis. Daarvoor hebben we nu het prijzen en levertijden topic;

Alles over accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Nokia Lumia 920;