Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • z0bin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06:50

z0bin

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-06-2024

Relief2009

Afbeeldingslocatie: http://i1217.photobucket.com/albums/dd398/Relief2011/nokia_titel.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagenormal/1346854662.jpeg

Dit topic is bedoeld om over de Nokia Lumia 920 te praten.

Dit Topic is een aangepaste kopie van de Lumia 800 topic gemaakt door: 'Relief2009'

Afbeeldingslocatie: http://i1217.photobucket.com/albums/dd398/Relief2011/intro_titel.jpg
De introductie video:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=V8_Z7_kJ3_g&feature=plcp]
De Nokia Lumia 920 is 5-9-2012 gepresenteerd tijdens het Nokia World 2012.
De Nokia Lumia 920 draait op het nieuwe besturingssysteem 'Windows Phone 8'.
Op het eerste gezicht lijkt de Lumia 920 veel op de Lumia 900, maar er is alleen een wereld van verschil tussen deze twee toestellen.

Afbeeldingslocatie: http://i1217.photobucket.com/albums/dd398/Relief2011/specificaties_titel.jpg

CPUQualcomm MSM8960. Krait-cores 1,5GHz dualcore-processor
RAM1GB
SchermtypePureMotion HD+ WXGA IPS LCD, ClearBlack
Schermgrootte4,5"
Schermresolutie1280×768 pixels
BatterijLi-ion 2000 mAh
BatterijduurMaximum 3G standby tijd = 400 uur
Maximum 3G talk time = 10 uur
Opslag32GB & 7GB in SkyDrive -Geen MicroSD-
Camera achter PureView met Optische Beeld Stabilizatie & Carl Zeiss optics 8.7Mpix, f/2.0, 1/3”, short
Camera (video)1080p
Camera voor1.2 Mpix
ConnectiviteitGSM 850/900/1800/1900 MHz
WCDMA 850/900/1900/2100
LTE 800/900/1800/2100/2600
LTE Cat3 100Mbps/50Mbps HSDPA+ Dual Carrier cat24 (42 Mbps) HSUPA cat 6: 5.8 Mbps
WLAN IEEE 802.11 a/b/g/n
Bluetooth 3.1
Near Field Communication
A-GPS
SensorenDigitale Kompass, Accellerometer (kantelsensor), lichtsensor, nabijheidssensor, proximity
KnoppenPower/sleep, back, Start, search, volume up/down, camera
AansluitingenMicro-USB Charging Connector
Micro-USB Data Connector
3.5 mm Universal Audio Connector
Micro-USB 2.0
BesturingssysteemWindows Phone 8
Gewicht185 g
Afmetingen130.3 mm x 70.8 mm x 10.7 mm
Kleuren yellow, red, white, grey, and black

Complete Specificatie Lijst: http://www.nokia.com/us-e.../lumia920/specifications/
Afbeeldingslocatie: http://i1217.photobucket.com/albums/dd398/Relief2011/reviews_titel.jpg
Nokia
http://youtu.be/8Q8tlSDpVDI

MobileGeeks Hands-on

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Nokia Lumia 920 Unboxing, Comparison & Walk Through

SlashGear Review
http://www.slashgear.com/att-nokia-lumia-920-review-03255516/

The Next Web Review
http://thenextweb.com/mobile/2012/11/04/review-nokia-lumia-920/

Engadget Review
http://www.engadget.com/2012/11/02/nokia-lumia-920-review/

Cnet Review
http://reviews.cnet.com/nokia-lumia-920/

Pocket-Lint Review
http://www.pocket-lint.co...-920-windows-phone-review

Afbeeldingslocatie: http://i1217.photobucket.com/albums/dd398/Relief2011/extra_titel.jpg

Software
- Nokia Drive (gratis offline navigatie)
- Nokia Maps (Bingmaps alternatief)
- Nokia Music (gratis streaming/offline muziekmix)
- Nokia Store
- Nokia CityLens

Afbeeldingslocatie: http://i1217.photobucket.com/albums/dd398/Relief2011/prijs_titel.jpg

- Adviesprijs: /
- Beschikbaarheid: /

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorelord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-04 12:38
Link naar vorige Topic [WP8] Ervaringen met de Nokia Lumia 920 - Deel 1

Siliconen cover http://cgi.ebay.co.uk/ws/...iewItem&item=251396745651 is toch niet zo grappig. Hij wordt gewoon bruin. Bah.. dikke miskoop. 1,50 of zo

[ Voor 30% gewijzigd door scorelord op 29-04-2014 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:11

Mystikal

It never hurts to help!

Hehe, ik heb die cover ook. Ik had hetzelfde idee. Gelukkig valt het wel mee en is de prijs er ook naar! Mensen vragen soms of ik een roze telefoon heb :P

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunker37
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-07-2015
Ben gisteren ook over gegaan op 8.1 en pas na twee reguliere updates kwam 8.1 eindelijk voorbij.

Heb het idee dat de batterij nu erg snel gaat, maar dat kan aan al het spelen liggen :) Meer hierover na een dag waarop ik het ding gebruik zoals altijd.

Wellicht niet direct te maken met de L920, maar toch even dit:
Was blij dat ik eindelijk een VPN kon opzetten en nu blijkt dat mijn router een andere manier van verbinden eist dan WP8.1. lekker handig. Hopelijk worden de protocollen nog uitgebreid in latere versies van WP8.1
Ik had ook meer dan twee volumes verwacht. Nu zie ik alleen beltoon volume en media/apps volume.

Glimp stopte ermee, maar begon weer na een reboot en als ik naar extra's + info ga dan zie ik daar nog steeds Lumia Black staan van 12 dec 2013. Maar goed, het gaat hier om een pre release.

Verder heb ik niet het idee dat de 920 meer moeite heeft met het nieuwe OS. Dit zie je vrijwel altijd gebeuren bij oude iPhones die naar een nieuwer OS gaan. Alleen in de Games app lijkt de games lijst wat moeizaam te scrollen. Hopelijk geen performance hit op de 920 dus en nog steeds heel blij met het toestel dat inmiddels al 15 maanden in gebruik is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-03 09:43
Bunker37 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 15:43:
[...] Glimp stopte ermee, maar begon weer na een reboot en als ik naar extra's + info ga dan zie ik daar nog steeds Lumia Black staan van 12 dec 2013. Maar goed, het gaat hier om een pre release. [...]
Dat klopt ook wel, want dat slaat op de firmware van Nokia en niet op het OS. Die twee staan los van elkaar. De firmware is dan ook niet geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippetje01
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-05 17:26
Je moet glimp even starten na de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunker37
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-07-2015
Kijk dat klopt dan inderdaad.. Was ik even vergeten. Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorosMyrddin
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-05 20:35

MorosMyrddin

Zet die Ploat af !!

de update naar 8.1 is voor mijn ervaring niet echt een succes.
krijgt warmer dan vroeger wanneer die iets of wat intensiever gebruikt word en voor de update kon ik eenvoudig een dag halen met de batterij, nu moet ik niet al te zot meer doen of tegen de avond begint die al te piepen dat ik die dringend moet opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:48

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Kijk bij de Battery Sense even of er achtergrond taken aan staan die je wellicht eerst uitgezet had.
IE uitzetten schijnt al behoorlijk te schelen.

Het toestel wordt inderdaad gauwer warm en de batterij gaat inderdaad wel wat minder lang mee. De integratie van FB in de people hub ben ik ook nog niet zo blij mee.. (trager), hoewel het wel voordelen biedt.
Laten we hopen dat de Nokia update weer e.e.a. gaat oplossen.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mylotec
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-03 09:51
Ik ben heel tevreden over de Windows 8.1 interface maar begin mij enorm te ergeren aan die 920 .... .
De Batterij is echt niet te voorspellen ! Ik laad 80 % van de tijd op via een batterijblok deze stopt dan automatisch met voeding geven als deze 100% opgeladen is (heb de indruk dat deze beter oplaad dan een gewone USB lader).
Wanneer ik de usb stekker verwijder heb ik vervolgens 1 dag en 10h geschat maar ik haal meestal het einde van de dag niet (van 0600 - 2300h)!
Ik doe er ook geen speciale dingen mee, geen games, max 1 - 2 h internetten per dag, 2 exchange accounts en 1 FB account. vindt ik maar armtierig ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Dit kan ik ook bevestigen.

Sinds 8.1 wordt het toestel inderdaad warmer. Vorige week even HERE Drive nodig gehad en op 15 min was het toestel gloeiend heet!

De batterij gaat hier wel een dag mee. Echter is dit wel bij minimaal gebruik. Gebruik hem een paar uur met muziek en wat internetten en hij tikt de 30% al aan. Maar dit is helaas altijd zo bij mijn 920 geweest...

Mijn volgende toestel zal vast wel een WP toestel worden maar de accu moet wel veel beter zijn!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:46
Iemand een idee hoe ik de DHCP lease van mijn wifi netwerk kan resetten? Ik krijg (alleen op mijn 920) telkens de verkeerde gateway (192.168.178.2 i.p.v. 192.168.178.1).

Het .2 access point is al weken weg maar op een of andere manier krijg ik mijn telefoon niet fatsoenlijk met het wifi verbonden (zelfde SSID). Iemand?

Uiteraard voorkeursnetwerk al verwijderd, reboot e.d.

[ Voor 9% gewijzigd door chaoscontrol op 02-05-2014 12:08 ]

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mylotec
heb je al eens geprobeerd een geforceerd IP adres in te stellen (WP8.1) ?
en zeker dat je wifi acces point goed is ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glaaj
  • Laatst online: 03-05 11:49
glaaj schreef op maandag 28 april 2014 @ 16:29:
Ik heb mijn exemplaar deze week wederom opgestuurd ter reparatie, hij blijft warm worden als ik tussen 2 verschillende gesprekken wissel in whatsapp en tijdens het updaten van de software :/ Het is een superfijn toestel in gebruik maar door deze onzin begin ik toch langzaam te kijken naar n ander toestel.
En dan krijg je vandaag de volgende melding: Uw RMA product is niet defect bevonden... right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-06-2024
enige nadeel wat ik tot op heden heb gemerkt is dat IE telkens crasht... zelfs als ik alleen maar door deze pagina scroll....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hacula
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-02 22:37
peerke63nl schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:09:
enige nadeel wat ik tot op heden heb gemerkt is dat IE telkens crasht... zelfs als ik alleen maar door deze pagina scroll....
Met name op t.net heb ik hier last van sinds 8.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:35

mrsar

waar een sar is,is een wodka

is een bekend probleem,is een topic van bij dev

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:23
Is 8.1 nog steeds een dev only? anders moet ik daar maar een accountje voor aanmaken <M

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:46
Mylotec schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 00:02:
heb je al eens geprobeerd een geforceerd IP adres in te stellen (WP8.1) ?
en zeker dat je wifi acces point goed is ingesteld?
Ik kan dus nergens vinden waar ik een statisch IP kan ingeven. En de AP werkt goed, alleen mijn tel heeft er last van, de iPhone van mijn vriendin weer niet bijvoorbeeld. Ach ja, volgende week komt toch mijn MikroTik binnen, dan heb ik allicht betere wifi. :)

8.1 is wel brak though. Hij loopt af en toe vast waar dit voorheen nooit was, vanmorgen zelfs een spontane reboot tijdens de rit naar werk. Ook lijkt de batterij soms leeg te lopen uit het niks, telefoon wordt dan ook heel warm. Iemand anders dit ook? Kan ik terug naar 8.0?

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Je kan altijd de laatste officiele update er op flashen met bijv. deze software van Nokia: http://www.nokia.com/gb-e...ingleTopic&topic=FA142987
Dan ben je uiteraard wel al je zooi kwijt, dus een back-up maken van alles wat je wilt houden is wel aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:16

Wailing_Banshee

You're Next

Scrisissszzz schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 08:37:
Dit kan ik ook bevestigen.

Sinds 8.1 wordt het toestel inderdaad warmer. Vorige week even HERE Drive nodig gehad en op 15 min was het toestel gloeiend heet!

De batterij gaat hier wel een dag mee. Echter is dit wel bij minimaal gebruik. Gebruik hem een paar uur met muziek en wat internetten en hij tikt de 30% al aan. Maar dit is helaas altijd zo bij mijn 920 geweest...

Mijn volgende toestel zal vast wel een WP toestel worden maar de accu moet wel veel beter zijn!
Bij minimaal gebruik gaat mijn telefoon toch echt wel een dag of 5 mee. Als ik hem wat meer gebruik (meestal als MP3 speler) loopt dat terug tot een dag of 2, 3.

Ik heb zo eens zitten lezen over die 8.1 update, maar ik denk toch dat ik nog even wacht totdat Microsoft een officiële Lumia update maakt (tenminste, ik neem aan dat Microsoft dit doet, en niet Nokia!)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11:25
Wailing_Banshee schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 11:13:
[...]

Bij minimaal gebruik gaat mijn telefoon toch echt wel een dag of 5 mee. Als ik hem wat meer gebruik (meestal als MP3 speler) loopt dat terug tot een dag of 2, 3.

Ik heb zo eens zitten lezen over die 8.1 update, maar ik denk toch dat ik nog even wacht totdat Microsoft een officiële Lumia update maakt (tenminste, ik neem aan dat Microsoft dit doet, en niet Nokia!)
Dag of 5...!!!
Bij mij gaat de telefoon toch maar volle dag mee.. Heb wel alles aan staan, GPS, bluetooth, WIFI, 3G etc.
Gebruik de telefoon voornamelijk om af en toe het nieuws te checken, facebook, whatsapp en sportstracker (die laatste functie zuigt m'n batterij in een aantal uur leeg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
  • Laatst online: 21:48
[...]

Bij minimaal gebruik gaat mijn telefoon toch echt wel een dag of 5 mee.
Dat is dan neem ik aan als hij helemaal vol is er niets meer mee doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-05-2024
Dat heb ik nog nooit gehaald en zal ik ook nooit halen. Ik heb alle syncs op handmatig staan en nog haal ik geen volle dag. Nu moet ik zeggen dat ik op 4G wel betere accuduur heb dan op 3G of 2G, maar meer dan 8u haal ik echt niet. Ik moet gewoon minimaal 1x per dag bijladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02 21:53
[...]

5 dagen haal ik volgens mij alleen als ik mijn lumia 5 dagen in de kast leg ofzo. Vind het echt apart hoe wisselend de accuduur is bij mensen. Sommige minder dan een dag en anderen dus 5 dagen, echt vreemd.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:16

Wailing_Banshee

You're Next

ozzynator schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 12:36:
[...]

Dat is dan neem ik aan als hij helemaal vol is er niets meer mee doen?
Wifi en Bluetooth staan standaard aan, 3G uit (heb maar een 200MB data abonnement)
Mail en chats wordt automatisch opgehaald en heb ik een AccuWeather app die het weer elke keer bijwerkt. Daarnaast gebruik ik hem best vaak om even m'n saldo te checken. Oh, en het is mijn horloge, maar daar is Glance dan weer handig voor :P

Oh, als er 1 ding is wat de batterij leegt zuigt, is het Location. Die staat dan ook alleen aan wanneer ik in de auto zit en stroom bij de hand heb...

[ Voor 12% gewijzigd door Wailing_Banshee op 07-05-2014 15:43 ]

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxigan
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Mijn Lumia gaat ook gemiddeld drie dagen mee (lange treinreis met streaming muziek aan daargelaten). 4G, WiFi, constant syncen van vier emailaccounts en gedurende dag veelvuldig gebruik van Telegram en Internet Explorer. Zet wel altijd alles uit wanneer ik het niet gebruik (apps, WiFi, locatie), Glimp op nachtmodus en in het begin mijn batterij goed geladen en ontladen.

[ Voor 11% gewijzigd door oxigan op 13-05-2014 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorelord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-04 12:38
Er is een nieuwe dev update uit sinds vandaag. Videoplayer is gefixt... dat is al een win. Info verder is summier: http://www.winbeta.org/ne...elopers-build-81012382878

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:00
Ik heb 'm vanochtend geïnstalleerd. Op het eerste gezicht heb ik nog geen veranderingen gezien. Ben benieuwd of de batterijduur nog verbeterd is, zoals aangegeven is door Microsoft!

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:36
Bij mij is ie nog bezig met updaten. Om 7:50 aangezet en het lijkt er niet op dat ie binnen een paar minuten klaar is (progressbalk staat nu op 3% ofzo). Misschien moet ik toch eens wat meuk van m'n telefoon gooien.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:00
Hmm mijn telefoon is vandaag (na installeren van de update vanochtend) al twee keer spontaan gereboot...hopelijk een incident!

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-05 17:56
Gisteravond probeerde ik m'n bestanden te backuppen op een externe HD. Via de standaard software kopieert ie 'm default in de Library van de computer.
Via device manager gaat het ook niet helemaal lekker. Hij kopieert niet alles, komt omdat het even duurt voordat Windows 7 alle bestanden op m'n telefoon gevonden heeft? Oke, heb wel heel veul bestanden, telefoon is vol en er staan eigenlijk alleen maar foto's op m'n toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Installatie van de update duurde inderdaad wel even (half uurtje ofzo). Ben idd benieuwd of de batterij het nu langer uithoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
Ben ook wat aan het bekijken met de batterij, heb hem normal in de nacht op zijn kussentje liggen. Gister avond gewoon opgeladen en met volle batterij zit ik nu nog op 40%.

Kan ook dat je hem onbewust minder gebruikt natuurlijk, omdat je wil kijken of het scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorosMyrddin
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-05 20:35

MorosMyrddin

Zet die Ploat af !!

raar na de nieuwe update plots nu nog 56% batterij, vroeger mocht ik al tevreden zijn als ik nog 15% had...
om 6u20 gaat die telkens van de lader, en de avond (21u) haalde ik telkens maar net.
Er is nog hoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07-12-2024
Mijn batterij gaat zeker 3 maal langer mee. Heb nu nog 40% en wifi en 3G staan al sinds 7h deze morgen aan! Volgens mij is vooral het energieverbruik van de mobiel data adapter sterk verbeterd.

Vóór deze update moest ik 3G gewoon afleggen of na 3 à 4h was de batterij leeg (4 mailboxen op sync setting 'bij ontvangst').

[ Voor 24% gewijzigd door shizoframia op 15-05-2014 22:17 ]

Galaxy S23 ultra / Galaxy TAB S5e / Surface Pro (i7-512-16)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mylotec
die batterij is echt enorm frustrerend !
Na de eerste keer WP8.1 te installeren had ik 4,5 % ph - ...
Met de update zag dit er even goed uit, 2,5 % ph .... maar nu 5,69% ph!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
  • Laatst online: 17-12-2024
Dan zal je toch even naar de instellingen moeten kijken. Bijvoorbeeld internet explorer in de achtergrond blokkeren en Wifi sense uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Het viel me ook op dat de batterij het nu toch weer beter doet met de laatste update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mylotec
Wifi sense staat uit en sinds de nieuwe update kun je internet explorer niet meer blokkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Hier met WP8.1 (en de laatste update) kan ik IE nog steeds blokkeren hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Caelorum schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 20:51:
Hier met WP8.1 (en de laatste update) kan ik IE nog steeds blokkeren hoor.
+1

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
Mylotec schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 19:26:
Wifi sense staat uit en sinds de nieuwe update kun je internet explorer niet meer blokkeren.
Heeft met region settings te maken, op NL kun je hem niet blokkeren maar op US wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
ozzynator schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 10:03:
[...]

Heeft met region settings te maken, op NL kun je hem niet blokkeren maar op US wel.
Zou kunnen dat ik hem heb uitgezet ten tijden van Cortana, maar heb mijn Regio inmiddels (al weer lang) wel gewoon op NL staan en kan de achtergrond taak nog steeds aan en uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Kun je die batterij sense waardes ook resetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mylotec
waar vinden jullie dit dan ? als ik bij batterijbesparing kijk kan ik nergens IE uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-05 14:21
Robkrekel schreef:

Ik heb een vreemd probleem. Men hoort mij niet als ik bel. Getest of de microfoon het wellicht begeven had, maar via skype hoor ik alles, en ook de voiceberichten via Whatsapp doen het prima. Soft reset gedaan, maar blijf het probleem houden. Herkenbaar voor iemand? WP 8.1 geïnstalleerd
Inmiddels via Hi (leasetelefoon, pff) er naar laten kijken. Waterschade was hun (e-repair) conclusie. Terwijl de rest van de tel het dus gewoon prima doet. Nu nog maar ff naar Avanto sturen, kijken of die anders concluderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Denk het niet. Een groot deel van de Avanto reparaties komen bij de zelfde tent uit (heb er gewerkt)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Je kan beter direct doorsturen naar Nokia. Nokia Repair wordt ook door die partij waar Hi het laat doen afgehandeld dacht ik (die in waddinxveen), maar zijn dan ineens een stuk relaxter. Heb eigenlijk nog nooit slechte ervaringen gehad met de service van Nokia. Mijn N900 die gewoon onder de douche is geweest werd ook gerepareerd toen het een beetje raar ging doen. (en later werd dat toestel weer vervangen door een N8, maar ok :X)..
Ik vermoed dat het ligt aan of je probleem bekend is of niet. Een kapotte mic komt nog best vaak voor bij dit model, dus dan zijn ze wellicht iets relaxter wanneer het neerkomt op eventuele vochtschade, omdat het er waarschijnlijk niets mee te maken heeft. Als je scherm echter kapot is doordat er vocht tussen is gekomen zal het wel een ander verhaal zijn :)

[ Voor 31% gewijzigd door Caelorum op 27-05-2014 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Klopt inderdaad. meestal loopt het zo:

je laat het naijken door Avanto, Hi, Kpn of telfort -> Gaat naar Teleplan (zoetermeer) -> Zij beoordelen de schade. Kan het snel opgelost worden? Dan wordt het daar gedaan. Zo niet -> Nokia door naar een andere locatie (Tsjechie, waddinxveen, kan allebei) -> reparatie -> done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Laatst online: 06-05 14:21
Heb iig een L520 besteld, kan ik iig weer knap klooien. Wou toch al een backup toestel voor niet te veel, en deze is onder de €100 nu. De L610 die ik als leentoestel heb is crap.
Als ik de L920 terug heb stuur ik hem meteen door via Arvato, en niet Arvanto :D http://www.nokia.com/nl-nl/support/care-online-repair/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-02 16:26
Ik krijg nu stof achter de front camera. Mijn toestel heeft wel wat ongerelateerde schade, een keer gestoten en deukje in de bovenkant van de fase en superklein hapje uit het scherm zelf. Gaat dit me parten spelen of doen ze over dit soort ongerelateerde schade niet zo moeilijk? Denk ik check even voor ik em op stuur en dan na weken ongerepareerd terug ga krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
Kheb bij mijn L920 ook ietsiepietsie stof bij frontcamera....
Maar nog niet genoeg om daar voor mijn toestel op te sturen met alle toestanden er om heen. Verder geen schades... ... ook nog leasetoestel van KPN. Dus eigenlijk wel beneiuwd hoe zij er mee om gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
Mylotec schreef op zondag 25 mei 2014 @ 21:20:
waar vinden jullie dit dan ? als ik bij batterijbesparing kijk kan ik nergens IE uitschakelen.
Ik heb hem eerst laten denken dat hij in de VS van A was, toen verscheen het. Daarna na een paar dagen weer op NL gezet en toen bleeft het zichtbaar en dus uit staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spank_mojoo
  • Laatst online: 13:10
Batterij is bij mij ook om te huilen sinds 8.1dev preview.
Ook flikkert het scherm regelmatig en wordt hij heel warm bij bepaalde apps en gebruik aan de lader.
Ik heb hem nu iets meer als een jaar denk ik, maar het bevalt steeds minder :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mylotec
spank_mojoo schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:19:
Batterij is bij mij ook om te huilen sinds 8.1dev preview.
Ook flikkert het scherm regelmatig en wordt hij heel warm bij bepaalde apps en gebruik aan de lader.
Ik heb hem nu iets meer als een jaar denk ik, maar het bevalt steeds minder :$
samo ..... wil dat ding bijna door de ruit gaan gooien!
Zou mij graag de 930 aanschaffen maar vraag mij af of ik daar hetzelfde liedje ga krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spank_mojoo
  • Laatst online: 13:10
Ik denk dat je ruit die het dan ook nog verliest :)
Ik ben inderdaad ook bang dat je met de 930 niet beter af bent.
zijn er al tweakers die hem hebben? Ik ben wel benieuwd of die dan een aantal problematische apps zouden willen testen aan de lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-06-2022
Ik heb hem weer teruggezet naar WP 8.0. Kon een ei bakken op de 920 en te vaak midden op de dag opeens het toestel leeg. Nu lijkt de telefoon het weer normaal te doen maar inderdaad geen Whatsapp. Buitengewoon onhandig want ik gebruik het frequent voor internationale contacten. Ook zakelijk.

**Edit**

En gelukkig is Whatsapp er weer..

[ Voor 7% gewijzigd door chowmonkey op 31-05-2014 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:36
Ik heb sinds en paar dagen last van battery drains 15% in een uur.
Heeft hier nog iemand plotseling last van ?
Soft rest lijkt niet te werken en ik heb niks anders op de achtergrond draaien als voorheen.

920 nog draaiend op wp8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Ook geen nieuwe apps geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
CAP-Team schreef op maandag 02 juni 2014 @ 00:07:
Ook geen nieuwe apps geïnstalleerd?
nee niks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Helaas, nog steeds geen NL-alert op de Lumia 920 (Vodafone).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:21
Ik ook geen NL-alert, op Lumia 920 (KPN)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
klopt, werkt ook niet op 4G, alleen als je op 3G aangemeld was werktte het schijnbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

lanerios schreef op maandag 02 juni 2014 @ 17:09:
klopt, werkt ook niet op 4G, alleen als je op 3G aangemeld was werktte het schijnbaar :)
Maar ik zit niet op 4G...
Heb jij het misschien wel ontvangen op een L920?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Nop, niet op:

L920
S5
S3
S4
Desire Z
Blackberry Bold (geen idee welke)
Note 3
S2

Dus ging geweldig xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bacardifrans
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-02 12:26
Blijft stil hier iedereen zijn lumia opgeruimd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Nee, ik heb hem nog, maar 't toestel is niet meer nieuw (ook bijna niet meer te koop), eventuele bugs/probleempjes van 't begin zijn verdwenen/opgelost, moeten we dan eens per maand ofzo posten, dat we hem nog hebben? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
Marly schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 01:09:
Nee, ik heb hem nog, maar 't toestel is niet meer nieuw (ook bijna niet meer te koop), eventuele bugs/probleempjes van 't begin zijn verdwenen/opgelost, moeten we dan eens per maand ofzo posten, dat we hem nog hebben? ;)
Mee eens, al moet ik zeggen dat ik van begin af aan geen problemen heb gehad met mijn Lumia.
Nu aan het "wachten" "focussen" op de 930...of toch misschien de eerste Microsoft telefoon...dit weet ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
Hier is de L920 ook nog steeds in gebruik. Ben er nog altijd zeer tevreden over en zie de meerwaarde van de L930 voor mij dan ook nog niet :)

[ Voor 6% gewijzigd door Rips10 op 12-06-2014 07:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Hier is de Lumia opgeruimd. Ik gebruikte hem, maar scherm was voor mij te klein. Toen naar vriendin gegaan, maar die vind Android toch prettiger werken. (meer opties, mogelijkheden etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
Ik begin me wel een beetje te ergeren aan IE op de L920. GoT lezen is echt niet leuk meer en andere sites crashen veel te vaak.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Het is waarschijnlijk een firmware issue. Even wachten op de firmware update vanuit MS Mobile dus.
En ondertussen uiteraard "grote schermen" weergave forceren op tweakers.net/detect (daarmee voorkom je al 95% van de crashes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
Ah, stukken beter. Nu nog fixen dat IE crasht als je het Het Grote Animated GIFjes Topic, Deel 5 [NSFW] topic opent. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Ik ben nog steeds erg tevreden over mijn Lumia 920.

Het valt me wel op dat het (gele) polycarbonaat na een half jaar niet meer in een hoesje gehad te hebben er niet mooier op wordt. Ook zijn inmiddels enkele (niet storende) krassen op het scherm verschenen terwijl ik hem toch nooit samen met sleutels in mijn broekzak heb zitten.

Verder ook zeer tevreden met Windows Phone 8.1 dev preview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
Ik had vandaag opeens een dev.prev.update... zit nu op 8.10.12397.895... of is dat gewoon degene van 1 of 2 weken geleden en dat ie nogmaals is aangeboden?
(ben wel met de talen aan het spelen geweest)
Zie geen veranderingen... nog niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peerke63nl schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 22:30:
Ik had vandaag opeens een dev.prev.update... zit nu op 8.10.12397.895... of is dat gewoon degene van 1 of 2 weken geleden en dat ie nogmaals is aangeboden?
(ben wel met de talen aan het spelen geweest)
Zie geen veranderingen... nog niet ;)
Is de derde update alweer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80466

Hoe zet ik de automatisch sync van de tijd met de tijd van de provider weer aan.
Ik had die tijd synchronisatie een half jaar geleden uitgezet omdat het niet werkte in het buitenland maar de switch lijkt nu niet meer beschikbaar op mijn Lumia 920

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
Anoniem: 80466 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 00:36:
Hoe zet ik de automatisch sync van de tijd met de tijd van de provider weer aan.
Ik had die tijd synchronisatie een half jaar geleden uitgezet omdat het niet werkte in het buitenland maar de switch lijkt nu niet meer beschikbaar op mijn Lumia 920
Bij WP8.1 gewoon bij Settings -> Date + time. Lijkt me niet dat het bij WP8 op een hele andere plek zal zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Ik dacht alleen dat die niet altijd bij iedereen zichtbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rips10 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 07:04:
[...]

Bij WP8.1 gewoon bij Settings -> Date + time. Lijkt me niet dat het bij WP8 op een hele andere plek zal zitten.
Hoezo gewoon?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/jKbgX2OMTDUEZ4VMHvhIX3uu/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Zoals ik al zei is het niet bij iedereen zichtbaar. Zal wel weer een gevalletje firmware+sim kaart zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
Caelorum schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 13:44:
Zoals ik al zei is het niet bij iedereen zichtbaar. Zal wel weer een gevalletje firmware+sim kaart zijn :/
Jep, ik heb bijvoorbeeld wel automatische tijd en datum. Simyo + Lumia 920

Afbeeldingslocatie: http://s9.postimg.org/fkdx8p6tb/wp_ss_20140522_0001.png

of

Afbeeldingslocatie: http://s9.postimg.org/618tsz8ov/wp_ss_20140522_0002.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Ik hier ook met een t-mobile simkaart, maar heb ook een paar maanden gehad dat het niet mogelijk was. Daarom ook dat ik sterk het vermoeden heb dat de firmware en de simkaart(/netwerk) hier beiden een rol in spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weer een reden om bij Vodafone te vertrekken dan. (branded en sim)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
Anoniem: 80466 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 15:57:
Weer een reden om bij Vodafone te vertrekken dan. (branded en sim)
Ik heb een Lumia 920 Unbranded met Vodafone simkaart en ik kan het wel, toch raar dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-04 12:55
Ik heb die optie wel, maar heb hem vorige week uitgeschakeld. Onder WP8.1 gaat ie (bij Simyo/KPN) steeds terug naar een datum rond 21 mei en iets van 8 1/2 uur eerder dan het is.

Don't rely on their truth alone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
LessRam schreef op zondag 15 juni 2014 @ 16:56:
Ik heb die optie wel, maar heb hem vorige week uitgeschakeld. Onder WP8.1 gaat ie (bij Simyo/KPN) steeds terug naar een datum rond 21 mei en iets van 8 1/2 uur eerder dan het is.
Ik heb ook 8.1 en Simyo en hier totaal geen last van het probleem dat je hierboven noemt. Zet je eerst de datum/tijd wel handmatig goed en het schuifje pas daarna op automatisch? Ik heb deze problemen namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Laatst online: 15:01
Zojuist contact opgenomen met Nokia om m'n telefoon (weer) te laten repareren nadat iedereen met wie ik bel aangeeft dat ik 'heel ver weg klink'. Hier zijn al de nodige fixes voor gedaan, waaronder:
- Software reset
- Developer preview geïnstalleerd
- Hardware check gaf aan dat alles in orde is
- De noise-cancellation module schoongemaakt na de telefoon te hebben opengemaakt
- De 5 gaatjes naast de 3,5mm aansluiting verwijdt en stof er uit gehaald.

Nu wil ik de telefoon opnieuw naar Nokia toe sturen, maar staat de developer preview erop. Het verschilt per provider of er hier nog garantie op zit. Weet iemand waar dit te vinden is per provider? Heb Vodafone.

Dit probleem wordt zo irritant dat ik eraan denk over te stappen :\

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
Reaper.JA2 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 10:15:
Zojuist contact opgenomen met Nokia om m'n telefoon (weer) te laten repareren nadat iedereen met wie ik bel aangeeft dat ik 'heel ver weg klink'. Hier zijn al de nodige fixes voor gedaan, waaronder:
- Software reset
- Developer preview geïnstalleerd
- Hardware check gaf aan dat alles in orde is
- De noise-cancellation module schoongemaakt na de telefoon te hebben opengemaakt
- De 5 gaatjes naast de 3,5mm aansluiting verwijdt en stof er uit gehaald.

Nu wil ik de telefoon opnieuw naar Nokia toe sturen, maar staat de developer preview erop. Het verschilt per provider of er hier nog garantie op zit. Weet iemand waar dit te vinden is per provider? Heb Vodafone.

Dit probleem wordt zo irritant dat ik eraan denk over te stappen :\
Naar mijn weten heb je gewoon recht op garantie en ik denk niet dat ze er moeilijk over zullen gaan doen, al helemaal niet bij Nokia zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Reaper.JA2 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 10:15:
[...] Nu wil ik de telefoon opnieuw naar Nokia toe sturen, maar staat de developer preview erop. Het verschilt per provider of er hier nog garantie op zit. Weet iemand waar dit te vinden is per provider? Heb Vodafone.[...]
Nokia garantie heeft niets met providers te maken. Het enige wat ze doen is zowat in stap 1, als de telefoon nog aangaat, is de laatste firmware van Nokia erop zetten. Je wordt dus gewoon naar de laatste officiële release gezet voor het specifieke model (dat kan dan wel ligt afhankelijk zijn van bij welke provider je het hebt gehaald, maar ok).

[ Voor 9% gewijzigd door Caelorum op 17-06-2014 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
Caelorum schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:22:
[...]

Nokia garantie heeft niets met providers te maken. Het enige wat ze doen is zowat in stap 1, als de telefoon nog aangaat, is de laatste firmware van Nokia erop zetten. Je wordt dus gewoon naar de laatste officiële release gezet voor het specifieke model (dat kan dan wel ligt afhankelijk zijn van bij welke provider je het hebt gehaald, maar ok).
Het lijkt er dus wel op. Omdat je met 'experimentele software' aan de slag gaat. De garantie kan vervallen zolang de provider WP 8.1 niet officieel heeft uitgerold.

De officiele pagina van Dev Center pagina zegt het volgende;
"After you install a preview update, you may void any warranty from your mobile operator and OEM."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pmleader
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-04 16:19
Ik heb vandaag mijn toestel terug gekregen van nokia repair.
Er stond WP 8.1DP op.

Dit was geen enkel probleem, hij is alleen wel terug gezet naar WP8.0(laatste provider image, vodafone DE).

Dus neem aan dat ze hier ook bij jou niet lastig over zullen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
Pmleader schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 12:47:
Ik heb vandaag mijn toestel terug gekregen van nokia repair.
Er stond WP 8.1DP op.

Dit was geen enkel probleem, hij is alleen wel terug gezet naar WP8.0(laatste provider image, vodafone DE).

Dus neem aan dat ze hier ook bij jou niet lastig over zullen doen.
Goed bericht, bedankt voor je input! :) Even een tijdelijke telefoon regelen en hij gaat weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nldls
  • Laatst online: 02-04 15:22
Nu ruim een jaar in bezet van een rode L920. Deze is inmiddels 1x retour geweest ivm defecte USB poort. Deze werkte zeer slecht en gaf met regelmaat storing en laadde dan niet op of bestanden waren bijna niet uit te wisselen.

Bij de reparatie is waarschijnlijk het scherm gesneuveld, want ik heb gratis een nieuw scherm gekregen bij retour van het toestel (zat een scheurtje in). Dus dat is top service.

Ik heb mijn L920 altijd in mijn Barely there chrystal case, maar de casing aan de achterzijde is toch wel zeer gekrast geraakt door zand e.d. tussen de casing en mijn toestel.

Soms heb ik wel dat mijn scherm niet direct reageert naar unlocken en moet ik eerst een aantal keer unlocken om het toestel weer werkend te krijgen. Daarnaast heb ik soms vreemde kleuren bij unlocken, even omhoog swipen en code intoetsen is wel weer genoeg om dat te verhelpen.

Al met al nog dik tevreden met zeer weinig problemen, maar wel een paar dingetjes die niet helemaal goed werken.
In dit jaar heb ik overigens nog maar 1 vastloper gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mylotec
Onlangs mijn telefoon laten vallen (lag op tafel) zat wel in een hoesje. sindsdien werkt de trilmoter niet of nauwelijks. ik veronderstel dat deze niet voor garantie vatbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nldls
  • Laatst online: 02-04 15:22
Is je scherm wel heel enz? Hoe kunnen ze dan zien dat de val de oorzaak is van de trilmotor problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxigan
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Mylotec schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 00:52:
Onlangs mijn telefoon laten vallen (lag op tafel) zat wel in een hoesje. sindsdien werkt de trilmoter niet of nauwelijks. ik veronderstel dat deze niet voor garantie vatbaar is?
Recent heeft mijn trilmotor het ook begegeven. Sta op het punt hem op te sturen naar Nokia (bij het vinden van een waardige tijdelijke vervanger). Voor zover ik weet geen gekke dingen gebeurt die aanleiding konden geven tot defect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-05 13:53
Ik heb de laatste tijd weer hardnekkig last van het probleem dat een gesprek direct afgebroken wordt als ik iemand bel. Internet en gebeld worden doet het dan nog wel normaal. Ik moet dan de vliegtuigstand aan/uit zetten, dan doet alles het weer. Ik heb een Tele2 simkaart, heb het vermoeden dat het daarmee te maken heeft.

Heeft iemand dit probleem ook?
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste