Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....
Als jij er uit bent hoor ik het ook graag. Redelijk dilemma.shiptronic schreef op zondag 2 april 2017 @ 20:28:
zit af en toe ook met angst en beven te wachten tot ze mijn 735 met maar 1GB ook uitsluiten. W10 op zicht bevalt wel maar wat moet je dan kopen ? Elite X3 is me eigenlijk veel te groot, mijn favorite maat is de S5 mini en die heeft maar 1 bezwaar, het OS. er word verder niets uitgebracht ( indigogo zie ik ook mislukken, voor dat geld koop je een 950) Maar wat dan iding gaat het ook niet worden
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Over het algemeen bevalt hij nog wel, maar iedere keer met een update is het geklooi om genoeg ruimte vrij te maken (5 of 6 gmail accounts en outlook is ruim een gieg, verder weinig app's) en vooral gewoon radio luisteren is dramatisch, valt iedere keer uit.
Volgende gaat weer gewoon Android worden.
Al is dit de Lumia 920 topic, ik zal toch maar eens reageren.hjs schreef op zondag 2 april 2017 @ 20:54:
Ik heb mijn buurvrouw een 735 aangeraden een tijdje terug.
Over het algemeen bevalt hij nog wel, maar iedere keer met een update is het geklooi om genoeg ruimte vrij te maken (5 of 6 gmail accounts en outlook is ruim een gieg, verder weinig app's) en vooral gewoon radio luisteren is dramatisch, valt iedere keer uit.
Volgende gaat weer gewoon Android worden.
Ruimte gebrek kan worden opgelost door strenger in te stellen hoelang de mail opgeslagen mag wordenen bijlagens moeten niet automatisch gedownload worden.
De l735 van mijn moeder functioneert prima en met een Samsung evo 128GB sd-kaart (kost nog geen 30 euro) heb je grotendeels van de ruimte problemen opgelost.
Bij Android zal je exact dezelfde problemen hebben als je een 8GB model neemt. Sterker nog, daar mag je blij zijn dat je 1 a 2 mailadres kan invoeren.
[ Voor 8% gewijzigd door vali op 03-04-2017 18:42 ]
Ik ga mijn Lumia in de verkoop zetten. Hoe kan ik mijn telefoon ontdoen van alle privé gegevens?
Naar fabrieksinstellingen? Wat gebeurt eigenlijk bij zo'n actie? Alles weg behalve het besturingssysteem? Ik zit op 8.1 en blijft dat er op zitten?
Probeer het gewoon maar en ervaar wat er gebeurt...
-Facebook app --> laadt geen nieuwe berichten meer in
-Messenger apps --> werkte al langer niet meer, aangezien FB besloot de ondersteuning te stoppen
-Facebook mobiele site: werkt nog een beetje maar bv berichten versturen lukt niet meer, enkel nog bekijken. Om meldingen te bekijken moet ik de URL ervoor intikken ipv op het belletje te tikken (opgelost via snelkoppeling op startscherm).
-Batterij heeft inmiddels het beste wel gehad, maar in batterijbesparingsmodus, uitgeschakelde gegevensverbindingen en niet te veel gebruik haal ik het einde van de dag nog wel.
-Camera: heeft soms kuren waarbij alles groen is
-IE klapt er nog wel eens uit
-Opslag zit helemaal vol

-...
Wie gebruikt er ook nog z'n 920 dagelijks?
[ Voor 1% gewijzigd door Mylan Piron op 13-08-2018 16:51 . Reden: Extra toegevoegd. ]
De 920 doet het gewoon nog prima, behalve dat de batterij gewoon de dag niet meer haalde. Verder dus gewoon top, maar ik kon er niet meer op vertrouwen als daily driver qua accuduur.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Waar halen ze die dan vandaan...?PeaceNlove schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 08:54:
Microsoft is overigens nog een gebruiker van de 920, vorige week op de Microsoft Ignite in de RAI werden die dingen massaal gebruikt om bij de zalen de NFC tags van de badges te scannen.
Kan iemand mij helpen, zodat ik alsnog via mijn PC op de harde schijf kan komen om muziek te wijzigen van mijn geliefde Nokia Lumia 920?
Zenfone 9Dolfje80 schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 08:10:
Ik mis hem! De mobiel waar ik het meest blij van werd! En de 930 en 950 natuurlijk. Wat gebruiken jullie nu?
Heb je al op een andere pc geprobeerd?Jochem3005 schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 12:34:
Ik heb een Nokia Lumia 920, welke ik als een muziekspeler gebruik. Ik heb via USB altijd contact kunnen maken via mijn PC om er muziek op te wijzigen. Nu krijg ik een code 10 foutmelding op mijn MTP USB apparaat.
Kan iemand mij helpen, zodat ik alsnog via mijn PC op de harde schijf kan komen om muziek te wijzigen van mijn geliefde Nokia Lumia 920?
Krijg je dezelfde melding?
https://answers.microsoft...74-4e15-b70d-b493c3e5edc9
Na jaren een Sony XZ1 Compact, nu een Pixel 6A.Dolfje80 schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 08:10:
Ik mis hem! De mobiel waar ik het meest blij van werd! En de 930 en 950 natuurlijk. Wat gebruiken jullie nu?
De Samsung Galaxy flip 5Dolfje80 schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 08:10:
Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022
Zou Windows Mobile/Phone nog ondersteund worden zou ik direct terug switchen. Lumia 920 en 950 liggen hier nog steeds in de laDolfje80 schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 08:10:
Windows, Android en iOS veelvuldig gebruik(t) en Windows blijf ik het fijnste vinden. Gebruik privé een Samsung S23 vooral omdat ik Samsung's OneUI prettiger vindt dan stock Android, dit zo'n beetje het enige toestel is wat je nog enigszins met één hand kan bedienen én deftige ondersteuning heeft.
iOS gebruik ik zakelijk, en hoewel ik het privacy aspect waardeer, kan ik maar niet wennen aan sommige ontwerp keuzes.
Tussenstop gehad met de Nokia 8 maar dat was uiteindelijk een teleurstellend toestel.
[ Voor 4% gewijzigd door Caayn op 31-05-2024 15:03 ]
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Geen Windows natuurlijk en HMD kennende ook teleurstellend en te duur voor wat het is, maar wellicht toch leuk voor de nostalgie. Hopelijk nemen ze nog wat van de Windows Phone UI elementen mee in de software.
Leuke ontwikkeling, alleen jammer van de zuurstok kleurtjes. En hoe gaaf zou het zijn als er een antieke Nokia skin over de software gelegd zou worden die een ‘tiles” software ervaring geeft op Android. Het zou de HMD toestellen zomaar een geliefde vervanger voor de 2g/3g dumb phones kunnen maken zodra alle providers in 2027 gestopt zijn met 2g en 3g. Gemiste kans. Prima software, maar gebrek aan apps/ webapps toen.RepareerDroid schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 15:58:
Iets meer ontopic: HMD werkt aan een soort van opvolger van de Lumia 920: https://www.notebookcheck...development.839365.0.html
Geen Windows natuurlijk en HMD kennende ook teleurstellend en te duur voor wat het is, maar wellicht toch leuk voor de nostalgie. Hopelijk nemen ze nog wat van de Windows Phone UI elementen mee in de software.
Maar helaas. Er staat in het artikel: “ The smartphone is expected to ship with Android 14, so while the hardware is modeled after the Lumia 920, the software is not ”
M’n Lumia’s heb ik ook nog. Toch leuk hoor dat dit topic soms even opgeschud wordt.
Nokia zou hun launcher net als Launcher 10 of Square Home kunnen aanpassen naar dat van Windows Phone.ucsdcom schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 22:44:
[...]
Leuke ontwikkeling, alleen jammer van de zuurstok kleurtjes. En hoe gaaf zou het zijn als er een antieke Nokia skin over de software gelegd zou worden die een ‘tiles” software ervaring geeft op Android.
Zoals verwacht krijgt de telefoon €300 specs voor €520. De release zou in juli zijn en de naam wordt HMD Skyline:
https://www.gsmarena.com/...rice_leaks-news-63101.php