Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garwinski
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-06 20:06
Ik bemerkte laatst na iemand anders zijn Windows Phone in mijn hand gehad te hebben, dat ik zelf de denim update nog steeds mis! Jk zit nog steeds op Cyan. De site van Microsoft zegt dat de 920 (uit Polen) hem al wel zou moeten hebben. Check for updates haalt niks uit. Meer mensen met dit probleem? Ik zit wel in de developers preview, maar ik begrijp hiervan juist dat je dan toch voor zou moeten lopen op updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Garwinski schreef op zondag 26 april 2015 @ 11:34:
Ik bemerkte laatst na iemand anders zijn Windows Phone in mijn hand gehad te hebben, dat ik zelf de denim update nog steeds mis! Jk zit nog steeds op Cyan. De site van Microsoft zegt dat de 920 (uit Polen) hem al wel zou moeten hebben. Check for updates haalt niks uit. Meer mensen met dit probleem? Ik zit wel in de developers preview, maar ik begrijp hiervan juist dat je dan toch voor zou moeten lopen op updates?
Heb je de developer preview al keer uitgezet? Want dat is de manier om demin binnen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garwinski
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-06 20:06
vali schreef op zondag 26 april 2015 @ 11:40:
[...]

Heb je de developer preview al keer uitgezet? Want dat is de manier om demin binnen te halen.
En inderdaad, uitgezet, en heb nu Denim. Die preview had ik destijds ook alleen maar ingeschakeld om Windows 8.1 eerder te krijgen, dus dat heeft voor mij nu niet echt een functie meer. Maar hoe kan het nou dat de preview Cyan nog aanhoudt? Ik dacht dat het hele idee van de preview was dat je het nieuwste van het nieuwste hebt zodat je je app kan aanpassen alvast voor de volgende reguliere update? In ieder geval bedankt!

[ Voor 22% gewijzigd door Garwinski op 26-04-2015 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Garwinski schreef op zondag 26 april 2015 @ 13:31:
[...]

En inderdaad, uitgezet, en heb nu Denim. Die preview had ik destijds ook alleen maar ingeschakeld om Windows 8.1 eerder te krijgen, dus dat heeft voor mij nu niet echt een functie meer. Maar hoe kan het nou dat de preview Cyan nog aanhoudt? Ik dacht dat het hele idee van de preview was dat je het nieuwste van het nieuwste hebt zodat je je app kan aanpassen alvast voor de volgende reguliere update? In ieder geval bedankt!
Het is een bug wat het veroorzaakte. Als je "uitzetten preview" had ingetikt in de wp8.1 forums had je kunnen zien dat meer mensen dit toepaste om demin te krijgen :) Anyway graag gedaan, black update brengt veel voordelen voor de l920. Zou na de update preview weer aanzetten.

[ Voor 6% gewijzigd door vali op 27-04-2015 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:25
Zoek een goede USB autolader voor in de aansteker aansluiting voor mijn L920. Heb wel USB aansluiting in mijn auto, maar dat duurt uren voordat er iets gebeurt.
Er zijn zoveel van die laders te koop, en met verschillende uitgangsspanning.Hoeveel mA mag zo'n ding max hebben?

Iemand een tip?

Opgelost, ik heb een Powerbank Tube oplader gekocht.

[ Voor 9% gewijzigd door Wenzel op 12-05-2015 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-05 14:28
Vandaag mn trouwe Lumia 920 na 1,5 jaar op marktplaats gezet. Vind iemand die telefoon nie meer waard dan 30 euro... mee eens of niet ? Ik vraag namelijk 75 voor heel pakketje inclusief alle accesoires er bij.

Nieuw zijn ze nog rond de 230?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:56

PeaceNlove

Deugleuter

Ik denk dat je hier wel een aardig inschatting kan krijgen wat andere tweakers voor hun 920 vragen:
http://tweakers.net/product/317835/nokia-lumia-920/aanbod/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:10
NinjaTrek2891 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 14:06:
Vandaag mn trouwe Lumia 920 na 1,5 jaar op marktplaats gezet. Vind iemand die telefoon nie meer waard dan 30 euro... mee eens of niet ? Ik vraag namelijk 75 voor heel pakketje inclusief alle accesoires er bij.

Nieuw zijn ze nog rond de 230?
Het belangrijkste zal de staat van de telefoon zijn. No way dat ik mijn 920 voor 75 euro zou verkopen, al is hij ondertussen al bijna 2.5 jaar oud. 3 maanden geleden had ik er bijna 1 bij gekocht voor mijn vader voor 150 euro, maar dat ding zag er uit als nieuw.

Als je telefoon in goede staat is, dan zou ik niet eens reageren op dat bod. Of je moet krap bij kas zitten en al een andere telefoon hebben.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-05 14:28
Ik denk dat het wel 75 euro waard is... meer voor alles denk ik ook niet. Maar goed wie ben ik. Geld niet snel nodig dus heb de tijd om het te verkopen.

Hier een foto waarop de conditie goed te zien is. Qua uiterlijk dan.
Afbeeldingslocatie: http://i1205.photobucket.com/albums/bb424/NinjaTrek2891/20150515_120036_zps4wponfhc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-06-2024
Wil je die Brodithouder toevallig ook los verkopen? En zo ja... voor hoeveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-06 16:04
Toestel wegpissen kan je altijd nog.
75,- is niks te gek hoor.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:06

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Ik heb er laatst 1 gekocht voor EUR 100,-. Dat is een twee maanden geleden denk ik. Een maandje gebruikt en toen weer verkocht voor EUR 100,- binnen een dag.

Ik was er erg tevreden over en wacht nu op Windows 10 Mobile en een nieuw flagship hopelijk... En als ik niet kan wachten ga ik voor de 930. Momenteel weer even op fruit...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:10
30 euro is belachelijk. Zou ik hem nog liever in een la laten liggen. Jouw prijs lijkt me alleszins redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
Voor 30 euro zou ik het ook niet doen. Gewoon laten liggen als reserve toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-10-2022
Nwe GDR2 ook al gehad !!

Witte Lumia 920 opgehaald op op 23-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:34
Met Preview for Developer? Of gewoon algemeen.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-10-2022
algemeen.....kreeg ineens melding van update!

Witte Lumia 920 opgehaald op op 23-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:17
Ik heb hem ook gehad. Geen idee wat er gewijzigd is. De instellingen staan nog steeds door elkaar, dus dat was het niet.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-06 16:13

Wailing_Banshee

You're Next

Geen update hier. Misschien een provider update?

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-06 15:20

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik zat via Windows Insider al een tijdje op GDR2, maar vorige week ook nog een update gehad.
Ik zit nu op 8.10.15116.125 en firmware 3051.50009.1451.1005
Bij mij zijn de instellingen dus wel netjes gegroepeerd per categorie.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwaas
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-05 14:56

dwaas

_

Sinds een week reageert het touchscreen niet meer.
Als ik het internet mag geloven komt het probleem vaker voor op lumia's, maar een eenduidige oplossing wordt niet geboden.

Het kromme er aan is dat de telefoon het bij een soft/hard reset het weer eventjes kan doen. Soms niet, soms een minuut, soms een hele dag. Dus dan lijkt het een softwarematig probleem te zijn.

Weet iemand wat ik hier mee aan moet?
Ik heb de telefoon zo'n 25 maanden. Abonnement is net afgelopen en de garantie ook lijkt me.

King for a day,... fool for a lifetime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:13
Vandaag is mijn L920 overleden. Batterij is helemaal vol, althans volgens het draadloos oplaadpadledje. Ding wil gewoon niet meer aan. Hard en soft reset combinatie laat alleen het toestel even trillen en that's it. Verder niets. PC herkent niet eens meer dat er een telefoon aan hangt.
Ga hem dus maar ter reparatie aanbieden aan MS. Toestel valt gelukkig nog net binnen garantie. Die verloopt over vier en een half week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Wees blij, ieder ander merk had het een dag na de garantie begeven.
Is gewoon ingecalculeerd.....

Beetje nachtdienstsarcasme ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Nou ik ben nog blijer. Had al van alles geprobeerd en het dus opgegeven. Vlak voor slapen gaan nog even op het powerknopje gedrukt gaat het kreng ineens wel aan. Terwijl dat ding niet aan de lader heeft gehangen oid. Echt wtf?
Maar ok, weer een werkende telefoon :) Ding hoeft het alleen uit te houden totdat de nieuwe highend W10 telefoontjes worden aangeboden. Dan mag die wel kapot gaan. Overbruggingstijd kan ik wel op mijn HTC 7 Trophy als het moet ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kittop
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-02-2023
Hoi

Eergisteren heb ik m'n 920 uit mijn handen laten vallen.

Hij gleed uit mijn natte handen en probeerde hem nog op te vangen met de neus van mijn schoen.
Ik was net te laat en schopte de 920 met de punt van mijn schoen en hij vertrok als een ijshockypuk met zijn glas over de tegelvloer van een gaarkeuken. Onderweg raakte de 920 nog een paar RVS poten van wat werkbladen en ricocheteerde als een flipperkastballetje.

Het resultaat was een beschadigd folietje, het volumeknopje ging stroef en een hoekje was iets afgeplat.

Gisteren de kast losgehaald en heb niets kunnen ontdekken aan het volume knopje en heb de Lumia weer gemonteerd en het knopje functioneerde weer.
Even een fris folietje er op want die was ook verkleurd.... dacht ik.

Helaas,,, het scherm is vergeeld achter het glas.
Ik heb het vermoeden dat deze is ingebrand omdat ik veelvuldig Here Drive gebruik.
De 920 bevalt me prima en heb absoluut geen behoefte aan een alternatief, maar het gele vlak stoort me enigzins en nu dus aan jullie je opinie gevraagd:

Wachten op de vervanger van de 920 met Windows 10 of
B) Glas (laten) vervangen.
- Waar bestellen of door wie laten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
kittop schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 13:33:
[...] Wachten op de vervanger van de 920 met Windows 10 of
Scherm vervangen bedoel je? Kan je gewoon zelf doen. Even op ebay zoeken naar een originele display unit en telefoon uit elkaar halen. Alles moet uit de behuizing, dat is wel wat vervelend, maar behalve dat is het prima zelf te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

kittop schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 13:33:
Wachten op de vervanger van de 920 met Windows 10 of
Wat ik zou doe: Afhankelijk van de prijs van optie B, beide. Als optie B niet te duur is, vervangen en dan zodra de nieuwe windows 10 phones uit zijn, het geheel vervangen. We weten nog niet eens welke telefoons er in de pijplijn zitten! (ik bedoel dus echt aangekondigd, niet de geruchten)

[ Voor 5% gewijzigd door Wailing_Banshee op 20-07-2015 08:01 ]

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
Gisteren mijn 920 weer terug gekregen van reparatie ivm stof bij de front camera. Na het restoren van de backup werden mijn apps wel weer geinstalleerd, maar niet de layout van het start scherm. Ook de backup van whatsapp werd niet terug gezet.

Ik denk dat dit komt omdat ik de backup gemaakt heb toen ik de regional settings op Engels/UK had staan ivm Cortana en de restore met de regional settings op Nederlands. Ik kwam bijvoorbeeld deze pagina tegen en ik heb ik wat van die apps gehad die niet wilden installeren. Ze bleven dan hangen op "Herstellen van gegevens" en schoten weer terug.

Vanmorgen heb ik een harde reset gedaan en de regional settings op Engels/UK gezet om te kijken of ik dan wel de gegevens terug kreeg, maar helaas had de telefoon al een backup gemaakt en de oude backup overschreven 8)7 |:( .

Daarnaast geeft de telefoon nu op Engels/UK aan dat hij nog de Denim update heeft, terwijl hij op Nederlands aangaf dat hij op Cyan zat :? Ook krijg geen update naar Cyan.

Is het iemand wel eens gelukt om bijvoorbeeld de whatsapp berichten terug te krijgen na het restoren van een backup?

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-06 15:46
Denim is hoger dan Cyan. D komt na C.

het terugzetten van een backup ging hier gewoon goed, alles ging mee (behalve de apps die niet meer beschikbaar waren en de wachtwoorden van wifi).

Flickr - Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
GWBoes schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 11:19:
Denim is hoger dan Cyan. D komt na C.

het terugzetten van een backup ging hier gewoon goed, alles ging mee (behalve de apps die niet meer beschikbaar waren en de wachtwoorden van wifi).
Inderdaad, ik haalde die twee door elkaar 8)7

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Niet online
CAP-Team schreef op maandag 29 juni 2015 @ 09:56:
Ik zat via Windows Insider al een tijdje op GDR2, maar vorige week ook nog een update gehad.
Ik zit nu op 8.10.15116.125 en firmware 3051.50009.1451.1005
Bij mij zijn de instellingen dus wel netjes gegroepeerd per categorie.
Ik heb de CV van de 920, maar nog steeds geen netjes gegroepeerde instellingen..

OS version: 8.10.14234.375
Firmware revision number: 3051.50009.1451.1005

Mijn provider is hollandsnieuwe (vodafone), misschien dat zij de update tegenhouden? Of heeft het ermee te maken dat ik geen developer preview heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Ik heb wel developer preview maar ik ben eruit gestapt na deze update. Windows 10 Mobile vond ik nog niet goed genoeg werken hoewel ik daar nu wel positieve berichten over lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fj.vanlochem
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-07-2020
Ik ben in het bezit van een Nokia Lumia 920. Ben daar zeer tevreden over.
Maar het volgen de zit mij dwars.Bij diverse personen waardoor ik wordt gebeld staat de foto van mijn dochter.Deze personen staan wel in mijn contacten. Maar dan wel met een juiste foto. Echter als ze mij bellen staat weer de foto van mijn dochter op het scherm. Kan iemand mij aan de reden/oplossing helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
De reden niet, maar kan misschien wel een oplossing aandragen.
Zijn het jouw contacten vanuit je hoofdaccount dan zou je deze link kunnen verbreken en opnieuw aan maken/ synchroniseren.

Ik zelf werk voor dit het liefst ...kuch kuch vanaf mijn oude android tablet.
Het werken vanuit de android contactenlijst vindt ik prettiger werken dan die vanuit windows.
Vandaaruit kan ik de afbeeldingen toevoegen en synchroniseren met al mijn apparaten.
Misschien is dat iets als je tenminste de beschikking hebt over een androidgeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

urk_forever schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 11:06:
Is het iemand wel eens gelukt om bijvoorbeeld de whatsapp berichten terug te krijgen na het restoren van een backup?
De Whatsapp berichten staan in een encrypted database bestand. Als je Whatsapp opnieuw installeert, checkt de app of de ingevoerde telefoonnummer overeenkomt met wat hij aan database bestanden op de mobiel tegenkomt. Is er een match, dan vraagt de app of je de berichten terug wil zetten. Dan moet je Ja opgeven.

Whatsapp berichten/files worden niet gebackupped volgens mij. Ze zouden op je telefoon moeten staan, tenzij je een factory reset hebt gepleegd. Dan is alles weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
Laatste weken regelmatig dat mijn Lumia in eerste instantie niet automatisch wil connecten met bekend (thuis)netwerk. Pas als ik naar het scherm van Wifi-instellingen ga... staat ie eerst op "zoeken"... vindt het netwerk en verbind vervolgens wél....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
Ja, dat heb ik ook. Geen idee waar het aan ligt.

Mijn L920 is van februari 2013 en ik draai 8.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Ik ken dat problem alleen op de 630 van mijn man. Mijn 920 heeft nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
Helpt uit en aanzetten niet?

Bij mijn L920 doet de flitser het niet meer. Erg lastig. Zal wel kapot gegaan zijn toen ij op straat gevallen is. Gelukkig is het scherm wel nog heel.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
zonoskar schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 10:24:
[...] Bij mijn L920 doet de flitser het niet meer. Erg lastig. Zal wel kapot gegaan zijn toen ij op straat gevallen is. [...]
Herkenbaar. De mijne is een half jaar geleden opgehouden. Stond per ongeluk een minuut of 5 op stroboscoopstand in een app en daarna is die nooit meer aangegaan. Ik hou het op een doorgebrand ledje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apaat
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06 10:57
Ik heb hetzelfde gehad, maar op een dag deed hij het plotseling weer. Hij was inderdaad ook na (langdurig) gebruik van een stroboscoop-app kapot gegaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
Ik dacht gisteren de Win10 preview te gaan gebruiken, maar bij het opstarten na het installeren gaat iets mis. Ik zie een tijdje de tandwielen draaien en daarna zwart scherm. Ik heb de telefoon al 20x opnieuw gestart, maar hij komt niet verder. Is het recovery tool de enige mogelijkheid om hem weer aan de praat te krijgen? Als ik op internet zoek lijkt het installeren een eitje, maar dat was bij mij dus niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Ja, nu zou ik inderdaad de recovery tool gebruiken. Hoe lang heb je gewacht voordat je opnieuw opstartte? Zou minstens een half uur wachten. Na het installeren doet het ding namelijk nog wat zaken en daar is niet altijd een zichtbare indicatie van. (die stap zijn ze al een aantal keren vergeten 'in te bouwen')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
Hij reboot constant als ie aan de lader hangt. Ik heb dat een uur afgewacht, maar toen toch maar het recovery tool gebruikt. Hij draait nu weer WP8.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-06 20:44
Mijn broertje had een 920, uiteindelijk is die weer teruggegaan naar Android en heeft mijn vader de 920 in gebruik als vervanging van zijn oude S2. Telefoon is even gefactory-reset voordat mijn pa hem ging gebruiken. Blijken ineens alle HERE apps die er standaard opstonden verdwenen :| Ook staan ze niet meer in de store ;( Gevolg van de verkoop van HERE aan BMW etc? Of is er nog een manier om het er weer op te krijgen? Ik vind het geweldige navigatiesoftware zonder poespas d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Is dit hem ?
http://www.windowsphone.c...a6-486c-9dbc-59da809ca325

Was mij ook al eerder opgevallen.
Nu één van de redenen dat ik zeer terughoudend ben geworden in harde resets of in de nieuwe preview /insider voor win 10.
En ook des temeer een bevestiging voor mij om never en nooit iets te gaan kopen in de store om zo overgeleverd te zijn aan de grillen van een ontwikkelaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:30
Chiel schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 01:32:
Mijn broertje had een 920, uiteindelijk is die weer teruggegaan naar Android en heeft mijn vader de 920 in gebruik als vervanging van zijn oude S2. Telefoon is even gefactory-reset voordat mijn pa hem ging gebruiken. Blijken ineens alle HERE apps die er standaard opstonden verdwenen :| Ook staan ze niet meer in de store ;( Gevolg van de verkoop van HERE aan BMW etc? Of is er nog een manier om het er weer op te krijgen? Ik vind het geweldige navigatiesoftware zonder poespas d:)b
bij mij staat hij nog in de store, al heb ik geen reset gedaan.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
Zijn dat niet allemaal Bing apps geworden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amadeus1966
Chiel schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 01:32:
Net of de duvel er mee speelt....

http://m.windowscentral.c...ug-fixes-and-improvements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Een aantal van die HERE maps zijn "end of life" en worden vervangen door apps van Microsoft (hoeft niet Bing te zijn). Hoe dan ook vind je ze in de Windows 10 store niet meer terug.
Voor de Windows Phone 8 store zijn een groot aantal van die apps er volgens mij nog gewoon. Vermoed dat die ook nog wel zullen blijven bestaan tot lang nadat Windows 10 Mobile uit is gekomen en in ieder geval zolang als de licentie van MS op gebruik van de apps nog loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-06 20:44
Dat is `m wel maar bij die link kreeg ik een soort van geo-block. (Niet beschikbaar in Nederland of op het gebruikte apparaat)
Dank voor die link _/-\o_ Here drive met toegang tot alle maps er weer op kunnen zetten en m`n pa weer helemaal blij :D

[ Voor 30% gewijzigd door Chiel op 14-10-2015 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
Wenzel schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 09:30:
Ja, dat heb ik ook. Geen idee waar het aan ligt.

Mijn L920 is van februari 2013 en ik draai 8.1
Vandaag eens op Twitter gegooit richting KPNWebcare en zij gaven aan dat dit een bekend fenomeen is bij de L920.
Een optie zou zijn om de BT uit te zetten.... :S
Dat zou verbetering kunnen geven. Heb ik alleen nog niet kunnen proberen.
Anders eventuele soft- danwel hard-reset.
Maar geen garanties uiteraard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
Oké. Ik moet wel zeggen, dat ik deze week geen problemen mee had. En ik heb niets aan mijn 920 gedaan. Blijft vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disgraziato
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 04-12-2023
Beste Tweakers,

Ik heb een Lumia 920 die helaas helemaal niet meer aangaat. Ook wanneer ik hem aan de oplader leg, krijg ik helemaal niets te zien. Ik ga er dus vanuit dat ie geheel defect is en inmiddels ben ik al een lange tijd overgestapt op een nieuwe telefoon, maar met de uitgave van Windows 10 Mobile in het vizier wil ik graag toch nog een poging doen om de telefoon werkend te krijgen.

Wat kan ik nu het beste doen? Opsturen naar Microsoft voor reparatie? Ik denk niet dat ik nog garantie heb (24 maanden na aankoop, ik zou het kunnen nakijken voor de zekerheid), dus hoeveel gaat het repareren van een Lumia 920 me ongeveer kosten?

Ik heb nog nooit eerder een telefoon hoeven te repareren of op te sturen voor reparatie, dus heb niet echt een idee wat nu het handigst is om te doen. Alle hulp en tips worden zeer op prijs gesteld!

Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Hoe lang heb je hem aan de oplader gelegd? Ik heb 'n toestel na 'n diepte-ontlading van de batterij (was langer dan een jaar niet meer gebruikt) weer tot leven kunnen wekken, door hem 24 uur aan de lader te laten. 't Toestel heeft een beetje energie nodig, om op te starten en te beginnen met laden, wanneer de batterij echt helemaal leeg is, lukt dat dus niet. Een paar keer de lader ontkoppelen na bijv. 'n half uur en daarna weer aansluiten, wil ook weleens helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

disgraziato schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 02:00:
Beste Tweakers,

Ik heb een Lumia 920 die helaas helemaal niet meer aangaat. Ook wanneer ik hem aan de oplader leg, krijg ik helemaal niets te zien. Ik ga er dus vanuit dat ie geheel defect is en inmiddels ben ik al een lange tijd overgestapt op een nieuwe telefoon, maar met de uitgave van Windows 10 Mobile in het vizier wil ik graag toch nog een poging doen om de telefoon werkend te krijgen.

Wat kan ik nu het beste doen? Opsturen naar Microsoft voor reparatie? Ik denk niet dat ik nog garantie heb (24 maanden na aankoop, ik zou het kunnen nakijken voor de zekerheid), dus hoeveel gaat het repareren van een Lumia 920 me ongeveer kosten?

Ik heb nog nooit eerder een telefoon hoeven te repareren of op te sturen voor reparatie, dus heb niet echt een idee wat nu het handigst is om te doen. Alle hulp en tips worden zeer op prijs gesteld!

Alvast bedankt! :)
Hoeveel het gaat kosten is natuurlijk afhankelijk van wat er kapot is. De connectie tussen de USB en het board kan los zijn waardoor hij hem helemaal niet ziet. Maar er zou net zo goed een kortsluiting zijn geweest op het board en dan moet het board vervangen worden.

Heb je ook een draadloze lader? (gezien het feit dat je zegt dat je hem aan de lader hebt gelegd, denk ik dat je een USB lader hebt gebruikt, die je natuurlijk ook even getest hebt op een ander apparaat :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
disgraziato schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 02:00:
Beste Tweakers,

Ik zou sowieso even online checken of je nog garantie hebt. De reparatieservice van Nokia/Microsoft is erg goed en je hebt twee jaar garantie. Als dat niet het geval is, zou ik kijken of iemand in je buurt een draadloze lader heeft en kijken of het toestel daarmee wel laadt. Daarna heb je m.i. drie opties:

- Officieel laten repareren, waarschijnlijk in verhouding tot de leeftijd van het toestel kostbaar
- Bij een reparatiewinkel in de buurt vragen wat reparatie kost
- Een andere toestel kopen. Nieuw ander toestel of gebruikte 920. Gebruikt koop je tussen de 75 a 100 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tritimee
  • Laatst online: 22:03
Guys, ik ben op zoek naar schroefjes voor aan de onderzijde van deze telefoon. Heb zojuist mijn microfoon vervangen, maar helaas zijn de schroefkoppen dolgedraaid, dus wil de telefoon nu niet meer helemaal dicht.

Iemand enig idee waar ik deze kan vinden voor max zo'n 5 a 7,50 euro? Op Ebay wel gevonden, maar zou dan 20 euro moeten betalen om deze uit hong kong te laten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Probeer eens bij conrad Electronics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tritimee
  • Laatst online: 22:03
Helaas, Conrad heeft ze niet. bedankt voor het meedenken.

Denk dat het niet gaat lukken onder de 10 a 12 euro. Maar eens even aankijken of het mij dat waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
En als je nu eens zo'n telefoonreparatiewinkel binnenloopt en vraagt of ze een paar van die schroefjes voor je hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
Ben bang dat m'n 920 nu toch aan het overlijden is. De afgelopen 24 uur is hij sowieso 5 keer spontaan opnieuw opgestart en heb ik 2 keer een soft reset moeten doen (iets wat de laatste tijd sowieso al vaker voorkwam).
Geen nieuwe apps geinstalleerd recentelijk dus daar kan het niet aan liggen, of er moet een foute update tussen hebben gezeten.

Flickr - Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
Mijn L920 leeft nog steeds ;) maar de accu is behoorlijk slecht aan het worden. Ruim 3 jaar goed gewerkt, nooit problemen mee gehad. Het is denk ik wel tijd om naar de vervanger te zoeken

Waar zijn jullie zo op overgestapt van L920?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Mijn Lumia 920 doet het ook nog prima, houdt het ook nog wel een dagje vol op 10586.164. Maar aangezien hij vervangen is door mijn Lumia 950 doet hij momenteel alleen nog dienst als nood-navigatie device.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Hier ook nog een prima 920, momenteel zelfs weer in gebruik als 'daily driver', nadat ik m'n 930 heb verkocht, in afwachting van de aanschaf van een 950. Draait dus nog 8.1, omdat ik voor dagelijks gebruik geen zin heb in bugs. Batterij van de 920 haalt nog makkelijk einde van de dag (dan wordt hij sowieso opgeladen), hij wordt ook niet zo zwaar gebruikt, naast toestel van 't werk.
Zal wel opgevolgd worden door een 950, maar ik wacht nog even, tot W10 wat stabieler is, dan is de prijs ook wat gezakt, dus win-win situatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Erik__
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:53
Hiero ook nog steeds de 920, al 2,5 jaar daily driver, moet wel de godganse dag de accu opladen inmiddels, draait wel heel stabiel .164, flitst niet, maar is ook niet retetraag :)

Eos 600, Sigma 28-70, 50-200, 100 2.8, 430EZ
Eos 300D, 500D, 70D, 10-22, 15-85, 24, 50 1.4, 100 2.8, 100-400, 430EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

In 2013 heb ik al een Lumia 920 gehad, die is naar mijn broer gegaan toen ik van mijn werk een 925 kreeg in plaats van de HTC Radar. De 925 vond ik minder mooi dan de 920 en de Radar.
Toen ik bij die werkgever vertrok en de 925 dus moest inleveren, heb ik eerst via V&A een Radar gekocht en vorige maand via ebay een nieuwe Lumia 920. Die is inmiddels verouderd en mijn iPhone 6 maakt ongetwijfeld betere foto's maar ik heb goede herinneringen aan de Lumia.

Ik ben wel benieuwd hoe hij het drie jaar later doet. Eigenlijk doe ik niet zoveel met mijn telefoon, dus als toestel ernaast zal hij prima voldoen. Vanmiddag kan ik hem ophalen, opsturen vanuit Hong Kong heeft enige tijd geduurd.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
Ondanks mijn bericht van November dat hij aan het overlijden was ging hij na een update naar w10m weer als een speer, batterij houdt het nog makkelijk een dag uit en met het internet uit zelfs 3 dagen (getest op vakantie). Hij is begin deze maand 3 jaar geworden en zie nog niet echt een reden om een nieuwe te kopen.

Flickr - Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-06 13:37
Mijn 920 werkt ook nog prima, maar dan als telefoon van m'n moeder. Ik ben overgestapt naar een 640.....ik mis de camera van m'n 920 nog steeds :(. Misschien nog eens naar een 950, maar de 640 was een dual sim met een erg goede prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
Wenzel schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 17:02:
Mijn L920 leeft nog steeds ;) maar de accu is behoorlijk slecht aan het worden. Ruim 3 jaar goed gewerkt, nooit problemen mee gehad. Het is denk ik wel tijd om naar de vervanger te zoeken

Waar zijn jullie zo op overgestapt van L920?
Ben zelf overgestapt op een Lumia 640 XL. Mijn vrouw had deze bij een abo besteld, maar beviel niet dus ben ik hem gaan gebruiken.
Bevalt heel goed, mijn 920 met Windows 10 Mobile moest ik dagelijks opladen, maar de 640 XL houdt het met gemak twee dagen vol (ook met Windows 10 Mobile). Het enige wat ik wel mis, is de fysieke camera knop :'(

[ Voor 4% gewijzigd door urk_forever op 17-03-2016 16:15 ]

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
Tot dusver geen overlopers.
Ik weet het nog niet zeker wat ik doe. Misschien toch 950XL, als de prijs wat gaat zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove

PeaceNlove

Deugleuter

Mijn zakelijke 920 doet het ook nog prima, afgezien van de flitser die vorige maand overleden is. Voice call counter op 442:56:06 8) Heb er naast nog een 920 met Windows 10 fast ring als developer device (call counter op een magere 50 uur) En een 1520 die ik zo ga updaten naar 10 :-)
Kortom awesome apparaat die 920, hopelijk houden ze het nog een aantal jaar vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plof-kip
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-12-2024
Net 10586.242 op mijn 920 gezet, draait ook alweer prima hoor _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Niet online
Ik draai hier ook een aantal dagen de nieuwe build van Windows 10. Draait als een zonnetje en hartstikke stabiel.
Ik vind het nog steeds erg jammer dat ze niet met de x20 door willen. Ik kan me voorstellen dat apparaten met 512MB geheugen buiten de boot vallen, maar mijn 920 draait geweldig. Ik snap echt niet waar die negatieve feedback vandaan komt..als er uberhaupt wel negatieve feedback was natuurlijk :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plof-kip
Inmiddels op 10586.318. Draait ook weer uitstekend.
Hoop toch nog steeds op een verrassing later in het jaar (wel naar 10 officiele release) want ik heb ook geen enkel probleem, en ook niet eerder gehad.

[ Voor 4% gewijzigd door Plof-kip op 23-05-2016 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove

PeaceNlove

Deugleuter

Mijn grote issue met 10 is dat ik mijn LinkedIn contacten verlies in mijn People Hub als ik over zou gaan op 10. De 920 is mijn zakelijke telefoon dus die zou ik als 10 beschikbaar komt alsnog op 8.1 houden (tenzij ze fixen dat de LinkedIn contacten ook in 10 in de people hub komen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Nog mensen hier die een Lumia 920 als daily driver gebruiken, en dat ook nog een tijdje van plan zijn? En wat zijn de ervaringen met W10M als daily driver op de Lumia 920?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rommel
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:21
Mijn 920 gebruik ik nog dagelijks, maar merk wel dat de batterij minder word. (maar dat is logisch na 3 jaar in bezit) Bij een rustige dag staat hij in de avond op 30%, maar heb ik een keer een dag dat ik hem veel gebruik dan is hij in de avond wel op. Ben wel aan het rondkijken voor een vervanger (zoek eigenlijk een Lumia 950 met 4.5" scherm).

Mijn ervaringen met W10M zijn positief al heeft het soms nog wel wat ruwe randjes.

Everything that has a beginning has a end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bvanham
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 20:27
Ik gebruik nog steeds een 920 als mijn zakelijke telefoon. Voldoet prima, ook onder W10 alhoewel af en toe het lang duurt voor het toestel ergens op reageert. Dit gebeurd maar incidenteel. Als ik een keer per week het toestel uit en aanzet gebeurt het eigenlijk nooit.

benno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
Mijn 920 gebruik ik ook nog steeds dagelijks. Wel is mijn accu heel slecht aan het worden en display is ook niet al te best. En het lijkt er op dat de focus van de camera ook zijn beste tijd gehad heeft. 90 % van geschoten foto's zijn min of meer onscherp. Maar, ruim drie en half jaar met intensief gebruik is helemaal niet slecht.

Ben op zoek naar een vervanger, maar dat valt niet mee. Ik wil de beste camera hebben want dat vind ik nou eenmaal het belangrijkste.
Ik wacht nog op Xperia X-Performance en als dat niks is zal ik voor S7 edge of LG G5 gaan denk ik.

Geen WindowsPhone meer, dat is zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plof-kip
Gisteravond 10586.338 op mijn Lumia 920 gezet. Alles lijkt nog steeds heel soepel te werken, misschien zelfs nog een fractie van een sec sneller. Ik ben nog steeds zéér tevreden over het apparaat zelf maar zeker ook over Windows 10 Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
338?

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Windows 10 Mobile 10586.338 is gisteren uitgebracht voor de Release Preview ring. Dus als je een Windows Insider bent, kun je via de Windows Insider app Release Preview selecteren, en dan krijg je .338, als je 10586.x draait.

[ Voor 33% gewijzigd door Stefan22 op 01-06-2016 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
Ah, bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plof-kip
hmm batterijverbruik op L920 met 10586.338 lijkt iets te zijn toegenomen. ff een fabrieksherstel doen, voor de zekerheid. in 20 minuutjes gepiept, is ook geen drama 8)

[ Voor 16% gewijzigd door Plof-kip op 02-06-2016 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plof-kip
Heden overgestapt op een 930 (8.1) .. Sorry jongens!
NIet dat de 920 (W10M) me in de steek liet, het blijft een topapparaat. Maar nu ik de 930 een uurtje in handen heb: véél beter & groter scherm, véél sneller. En dat voor 100 eurootjes, tssss geen geld.
Kan ik weer 2 jaar vooruit en kijken we of er een 960 of desnoods 860 komt die niet groter is dan 5#, en hoe het dan weer zit met de app-beschikbaarheid.
Héél veel plezier iedereen nog met de 920 die hier in het kader van zijn opvoeding naar mijn zoontje gaat :+ . Kan hij iig zijn hele leven lang zeggen dat zijn eerste een Windows Phone was ... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove

PeaceNlove

Deugleuter

Jammer hoor, de proximity sensor van mijn 920 doet het niet meer. Valt me toch tegen na 3,5 jaar intensief gebruik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-06 15:12

Japser

Jeej!

Hebben jullie een idee om mij te helpen? Ik heb zojuist een melding gehad dat data lost was van mn Lumia 920. Nu is er een mailbox ineens verdwenen, al mn foto's zijn niet zichtbaar en mn contacts zijn weg. Nu zie ik echter in mn storage dat ik nog steeds al die data op mn foon zou moeten hebben. Hoe kan ik dit nu het best herstellen? Ik kan op dit moment niet de foon aan een pc/laptop hangen om de folders te checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
Japser schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 15:49:
Hebben jullie een idee om mij te helpen? Ik heb zojuist een melding gehad dat data lost was van mn Lumia 920. Nu is er een mailbox ineens verdwenen, al mn foto's zijn niet zichtbaar en mn contacts zijn weg. Nu zie ik echter in mn storage dat ik nog steeds al die data op mn foon zou moeten hebben. Hoe kan ik dit nu het best herstellen? Ik kan op dit moment niet de foon aan een pc/laptop hangen om de folders te checken.
Opgelost?
Mijn L920 loopt ook ten einde na 3.5 jaar trouwe dienst. Ben nog steeds op zoek naar een vervanger met vooral goede camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Eigenlijk niet...ben dr achter gekomen dat na een soft reset de datum iverkeerd stond en dat dit een soort van known issue is. Goed, ik dus alles gecorrigeerd, maar nu kan ik niet meer inloggen op mn Microsoft account op de telefoon. en al mn contacts zijn foetsie.

Apart verhaal en ik kan ook nergens echt een goede fix vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Blijkt nu wel na hoop gezoek en gedoe dat de enige fix een hard reset is, dus alle apps/games en gegevens zijn dan foetsie. Lekker ruk...en mn backup op onedrive is van 2 maand terug en geen idee of dat 100% gaat werken als ik die terugzet.

Als iemand nog een goeie tip heeft om dit goed te doen, dan graag! :)

[ Voor 13% gewijzigd door Japser op 04-10-2016 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• springbank
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-08-2022
*knip*. Nee, dat is dus niet de bedoeling. Hier hebben we de V&A voor.

[ Voor 82% gewijzigd door rens-br op 21-02-2017 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove

PeaceNlove

Deugleuter

4 jaar, mijn 920 mag eindelijk naar de kleuterschool *O*
Als fervent beller ( >500uur op de teller) , Whatsapper, en mailer ben ik zakelijk gezien nog altijd zeer happy met de telefoon. De accu gaat bij normaal gebruik ook nog altijd een dag mee
Paar kleine puntjes: de flitser is dood en de proximity sensor laat het soms afweten waardoor tijdens een telefoongesprek mij oor als vinger wordt gezien door de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-05 06:25
PeaceNlove schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 19:51:
Als fervent beller ( >500uur op de teller) , Whatsapper, en mailer ben ik zakelijk gezien nog altijd zeer happy met de telefoon. De accu gaat bij normaal gebruik ook nog altijd een dag mee
Paar kleine puntjes: de flitser is dood en de proximity sensor laat het soms afweten waardoor tijdens een telefoongesprek mij oor als vinger wordt gezien door de telefoon.
Een kapotte flitser had de mijne ook last van. Echter nadat ik de mijne opengemaakt had om te kijken of ik het scherm zelf zou kunnen vervangen deed ie het weer. Dus wellicht dat die van jou ook nog te redden valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
PeaceNlove schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 19:51:
....
En, wat is de opvolger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove

PeaceNlove

Deugleuter

Zolang het apparaat blijft functioneren zoals die het nu doet heb ik geen opvolger nodig. :*)
Tenzij er een W10M device komt met win32 emulatie, in dat geval zal ik mijn werkgever vriendelijk verzoeken de portemonnee te trekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
Mijn rode 920 is ook 4 jaar.
Ik ben wel aan het rondkijken, wil een betere en vooral snellere camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
ardvark99 schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 17:47:
[...]

Ik denk niet dat je jouw berichten kwijt bent, die zullen nog wel aan jouw account hangen. Alleen werkt FB en Messenger apps niet meer op oudere Windows versie vanaf eind maart:
https://mspoweruser.com/m...l-discontinued-end-march/

Misschien dat je nog via web erbij kan. Ik heb zelf geen WP8.1, weet dus niet of er alternatieve apps zijn, en als ze er zijn, grote kans dat die alleen op W10M werken.

Maar misschien toch overstappen naar W10M of een telefoon met W10M. Er zullen steeds meer apps WP8.1 niet meer gaan ondersteunen zoals Skype. Dat zelfde kan je overigens ook afvragen met W10M...maar goed tot dusver heb ik daar nog geen last van. Al merk ik bv met de ING app steeds meer probleempjes, bepaalde functies werken niet lekker meer, app meerdere keren opstarten om er bij te komen (gepland overmaken).
Mijn Lumia 920 is ruim 4 jaar oud, ik ga niet meer moeilijk doen met installeren van W10M,
Ben al bezig met een andere mobiel, dat wordt Android. Aan een nieuwe Windows Phone ga ik niet meer beginnen.

Mijn Messenger berichten ben ik inderdaad alleen op mijn mobiel kwijt. Via PC kan ik ze wel bereiken. Vind ik overigens geen stijl, dat ze dat zomaar eraf gooien zonder een backup gemaakt te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Wat bedoel je met moeilijk doen? Het is niet meer als de app uit de store halen en instaleren zoals je met elke ander app doet ! Dan app opstarten , de checkt of je telefoon aan de voorwaarden voldoet, en klaar !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PinokkioTV
shiptronic schreef op zondag 2 april 2017 @ 16:29:
Wat bedoel je met moeilijk doen? Het is niet meer als de app uit de store halen en instaleren zoals je met elke ander app doet ! Dan app opstarten , de checkt of je telefoon aan de voorwaarden voldoet, en klaar !
Uhm ... de 920 voldoet niet aan de voorwaarden, dus dat bedoelt 'ie waaarschijnlijk met moeilijk doen :)

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste