Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMPJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:04
Mijn telefoon is weer terug van een weekje Duitsland. Na bijna 2 jaar hadden de trilmotor en de luidspreker bij het oor het begeven. Geen refurbished toestel terug gekregen maar wel netjes opgeknapt. Vlotte service trouwens bij Arvato!

* TMPJ is weer een happy camper en kan voorlopig weer vooruit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
mmm... als ik 'm morgen opstuur... wordt verwachte terugkomstdatum...7 januari...pffff

Ik wacht wel even tot na de jaarwisseling :)

[ Voor 21% gewijzigd door peerke63 op 21-12-2014 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bacardifrans
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 21:27
Tja ook daar vieren ze kersemus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNightbringer
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-08 20:09
Sinds gisteren herkent mijn Lumia oordopjes maar voor 1~2 seconden en daarna zet ie hem weer op de phonespeakers. Als ik nu oordopjes of een koptelefoon erin doe dan zal het 3~4 seconden duren voor ie hem herkent en het aangeeft in de volume maar een seconde later herkent ie ze niet meer, hebben meer mensen hier last van? Of is m'n telefoon gewoon kapot?

Wat is metro? | Webdesign met een grid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 11:10
Mijn laatste ervaring met de service van Arvato is toch een stuk minder goed; eerste keer binnen 5 dagen terug (stof achter lens), alleen ging vrij snel de audio-jack defect (hing in connected state). Opnieuw opgestuurd. Bijna een maand weg geweest. Nu terug, op de lijst van vervangen onderdelen staat ook de batterij (???) en 3x raden welke telefoon het zonder gebruik nu nauwelijks een dag uithoudt. Ik heb ernaast een iPhone 6 van mijn werk. Die gebruik ik voor navigatie, werkmail en allerlei andere dingen en houdt t nog langer uit dan de 920 die gewoon werkeloos op de tafel ligt :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sish
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-08 14:33
Sinds de update naar Cyan heeft mijn telefoon de hinderlijke eigenschap dat bij het vooruitskippen van een filmpje er een geluidje gemaakt wordt? Dat lijkt een geluidsfragmentje te zijn uit de film. het is nl per keer verschillend. Het hinderlijke is dat je dit geluidje ook hoort als het volume op nul staat. Het maakt niet uit waar het filmpje staat: op de telefoon, van internet, streamen, etc. Dit doet hij overigs alleen bij de standaard video speler.

Herkennen meer mensen dit, en heeft iemand al een oplossing gevonden? Een harde reset heeft in ieder geval niets opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 11:10
Ik herken dit op andere plekken; als ik iemand bel hoor ik soms een heel kort geluidsfragment voor hij begint over te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-01-2024
Sish schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 12:59:
Sinds de update naar Cyan heeft mijn telefoon de hinderlijke eigenschap dat bij het vooruitskippen van een filmpje er een geluidje gemaakt wordt? Dat lijkt een geluidsfragmentje te zijn uit de film. het is nl per keer verschillend. Het hinderlijke is dat je dit geluidje ook hoort als het volume op nul staat. Het maakt niet uit waar het filmpje staat: op de telefoon, van internet, streamen, etc. Dit doet hij overigs alleen bij de standaard video speler.

Herkennen meer mensen dit, en heeft iemand al een oplossing gevonden? Een harde reset heeft in ieder geval niets opgelost.
Dit heb ik ook al een hele tijd. Geen idee wat eraan gedaan kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07-09 07:14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
Leuk maar dit zijn totaal geen relevante toestellen voor de 920 gebruikers aangezien ze niet eens in de buurt komen qua specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinier.sr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-09 13:37
Ik heb mijn L920 afgelopen week ook verstuurd vanwege stof in de front facing camera en het probleem met de trilfunctie. De camera is gefixt alleen de trilfunctie nog niet... Daarnaast hebben ze wel de Denim firmware geinstalleerd :o deze is nog niet verkrijgbaar in Nederland
http://www.microsoft.com/...e/availability-in-europe/

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/z8zevCO.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is een bug in de info app. Hoogstwaarschijnlijk (99%) heb je nog "gewoon" Cyan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10:51
En voor de 920 geld sowieso: Cyan=Denim
Het enige voordeel wat je als gebruiker zou moeten hebben zijn Folders en wat andere kleinere updates uit Windows Phone 8.1.1
Denim zelf voegt helemaal niks toe.

http://www.windowscentral...mia-denim-update-name-onl
Sish schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 12:59:

Ik heb precies hetzelfde probleem. Gebeurt bij zo'n beetje alle videos en andere vormen van geluid. Tot nu toe geen oplossing gevonden, maar het is voor mij niet zo hinderlijk, dus ik ben ook niet van plan wat er aan te gaan doen. Mijn Lumia is denk ik toch buiten garantie in een paar dagen. Hopen dat Windows 10 for mobile het misschien oplost!
Nog 3 dagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:09

PeaceNlove

Deugleuter

Gisteren mijn 920 een hard reset moeten geven. De Here Drive+ liep continue vast tijdens het navigeren en volgens het internet was een hard reset de enige oplossing. Vanochtend 1,5 uur gereden met navigatie aan en geen enkele vastloper :)
Mijn 920 is nu bijna 2 jaar oud en afgezien van dit probleem heeft de telefoon nog geen enkel issue gegeven, dus wat mij betreft hou ik deze telefoon voorlopig nog wel. Toptoestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
PeaceNlove schreef op maandag 23 februari 2015 @ 08:50:
Gisteren mijn 920 een hard reset moeten geven. De Here Drive+ liep continue vast tijdens het navigeren en volgens het internet was een hard reset de enige oplossing. Vanochtend 1,5 uur gereden met navigatie aan en geen enkele vastloper :)
Mijn 920 is nu bijna 2 jaar oud en afgezien van dit probleem heeft de telefoon nog geen enkel issue gegeven, dus wat mij betreft hou ik deze telefoon voorlopig nog wel. Toptoestel!
Mijn twee jaar oude L920 wordt mijn eerste smartphone die ik 3 jaar ga houden. Ik vind het gewoon zonde om al een nieuw toestel te pakken. De tijd dat een smartphone maar 2 jaar mee kan is wat mij betreft voorbij. De verbeteringen zijn nu elke twee jaar marginaal in mijn beleving. Wanneer ik om de 3 jaar ga vervangen wordt bij mij de 'kick' van een nieuw toestel groter. Dus ik wacht lekker op Windows 10 flagships van MS. Dan koop ik er daar een van begin 2016.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:01
enomiss schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 16:36:
[...]

Mijn twee jaar oude L920 wordt mijn eerste smartphone die ik 3 jaar ga houden. Ik vind het gewoon zonde om al een nieuw toestel te pakken. De tijd dat een smartphone maar 2 jaar mee kan is wat mij betreft voorbij. De verbeteringen zijn nu elke twee jaar marginaal in mijn beleving. Wanneer ik om de 3 jaar ga vervangen wordt bij mij de 'kick' van een nieuw toestel groter. Dus ik wacht lekker op Windows 10 flagships van MS. Dan koop ik er daar een van begin 2016.
Ik doe precies hetzelfde..... de 920 is nog perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:14

Wailing_Banshee

You're Next

enomiss schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 16:36:
[...]

Als het er een is met een actieve pen (denk Galaxy Note), dan zeker... Anders wacht ik waarschijnlijk af totdat hij het echt begeeft :p

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:26
Ook ik ben heel erg tevreden met mijn L920. Twee jaar in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hondapower
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:58
De 920 is gewoon een heel goed toestel. Ik heb m vorige maand wel (aan het eind van de garantieperiode) semi-preventief opgestuurd wegens stof onder de camera en een gele gloed in het scherm. Binnen een paar dagen terug met een nieuw scherm en nu kan ie zeker nog lang door.
Voordeel van WindowsPhone is dat het OS ook na 2 jaar gewoon snel blijft aanvoelen, in tegenstelling tot bv iOS waarbij je na een update maar moet hopen dat je telefoon niet onwerkbaar traag is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
Ik vind het ook nog steeds een erg fijne telefoon. Een paar dingetjes wat ik wel merk als minpunt:

-Notificatie tappen terwijl de telefoon op lockscreen is werkt zelden of nooit meer bij mij.
-Ik kan niet meer op speaker bellen. Ik hoor de andere persoon wel, maar bij hun is het net of ik mijn telefoon op mute heb gezet.
-Inzoomen werkt niet meer bij de eerste poging, of ik moet eerst uitzoomen en dan inzoomen of als ik het bij de tweede keer probeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 17:42
hondapower schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:09:
Voordeel van WindowsPhone is dat het OS ook na 2 jaar gewoon snel blijft aanvoelen, in tegenstelling tot bv iOS waarbij je na een update maar moet hopen dat je telefoon niet onwerkbaar traag is geworden.
Ik merk op mijn eigen 920 dat terug gaan naar het start scherm soms wat langzaam gaat. Je ziet dan de omslag animatie even stoppen en dan weer verder gaan. Of dat alle tiles leegzijn en hij even nodig heeft om die weer op te halen.

Hebben jullie daar ook wel eens last van?

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Laatst online: 10:20
Helemaal geen last van. Enige waar ik wel eens last van heb is dat de live lockscreen niet laad, maar dat is niet een probleem met het toestel zelf.
Enige probleem met het toestel dat ik wel echt heb momenteel is dat mijn flitser is overleden en dat het touchscreen eens in de paar maanden niet werkt na uit 'standby' te halen. Dat laatste lost zichzelf op na een minuut of 5 of een restart. Die flitser is denk ik door zijn branduren heen, doordat ik hem nogal veel als zaklamp heb gebruikt ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sish
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-08 14:33
Er komt zojuist een "critical update" binnen. Zou dit dan eindelijk het begin van de update naar Denim zijn? Volgens http://www.microsoft.com/...e/availability-in-europe/ is de Denim update beschikbaar voor de country Variant in Duitsland. En laat ik die nu net hebben!

edit: Ja hoor, na een half uurtje de heugelijke mededeling: Welcome to Denim! :P _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door Sish op 25-02-2015 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:09

PeaceNlove

Deugleuter

Mijn KPN 920 begint ook van alles te downloaden nadat ik op updaten drukte, volgens de overzichtspagina zou het nog niet beschikbaar moeten zijn, maar met de vorige update liep die pagina ook al achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
T-Mobile ook. Ik moest wel preview for developers uitzetten en toen kreeg ik hem pas. Maar kan ook toeval zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
urk_forever schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 18:40:
[...]

Ik merk op mijn eigen 920 dat terug gaan naar het start scherm soms wat langzaam gaat. Je ziet dan de omslag animatie even stoppen en dan weer verder gaan. Of dat alle tiles leegzijn en hij even nodig heeft om die weer op te halen.

Tiles van bepaalde apps kunnen dit veroorzaken. De Cortona tile soms ook. Ik zou proberen uit te zoeken aan welke app het ligt. Anders soft/hard reset. Het zou altijd vloeiend moeten zijn.

• enomiss
Met denim lijkt het 'popping' geluid bij het scrollen door video's eindelijk opgelost.

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Ook vanmorgen gedownload (en geïnstalleerd toen ik in de auto zat, dus even rebooten!)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Popmart1970
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-10-2022
Denim hier ook binnen gerold!! En ook ik blijf nog ff bij mn 920 !! 2 jarig abo vorige week verlopen....nu verder met sim only!!! Blijft nog een geweldig toestel die nog wel ff mee kan!!

Witte Lumia 920 opgehaald op op 23-2

• Caelorum
En ik eergisteren maar denken dat ik weer eens laat werd bedient. Blijkt dat MS eindelijk de developer roms ook in 1 keer meeneemt ipv weken/maanden later pas ^^
Ik heb overigens nog niets anders kunnen vinden, dus zo boeiend is de update ook weer niet.

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Caelorum schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 09:04:
En ik eergisteren maar denken dat ik weer eens laat werd bedient. Blijkt dat MS eindelijk de developer roms ook in 1 keer meeneemt ipv weken/maanden later pas ^^
Ik heb overigens nog niets anders kunnen vinden, dus zo boeiend is de update ook weer niet.
Alleen een extra quick action die ik al wilde hebben voordat ze quick actions hadden: Mobile Data. Voor de rest, ik zou niet eens weten wat er nieuw is...

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:01
Moet je nou de developer preview uninstallen om denim te krijgen? Niet dat het veel anders is..

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:32
Hier nog geen update met developer preview.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• mccAin
  • Laatst online: 12-09 22:13
je moet het vinkje in de developer preview even uitzetten

• Caelorum
Uninstallen heb je zelfs niets aan want dan blijf je op het preview programma zitten. Al kan je hem nu net zo goed uitzetten en verwijderen, want het hele programma is toch al vervangen voor het windows insider programma. Denk niet dat er nog iets boeiends gaat gebeuren in het preview programma.

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:02
Op mijn 920: met vinkje aan in PfD: geen update. Zonder vinkje aan in PfD: Wel een update :)

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• hondapower
  • Laatst online: 10:58
urk_forever schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 18:40:
[...]

Geen last van hier.
Probeer eens een hard reset, schijnt te helpen in dit soort gevallen.

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 11:18

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Nu ook bezig met updaten op mijn 920 met PfD. Ik had het vinkje inderdaad uitgeschakeld.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• enomiss
Caelorum schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 10:43:
Uninstallen heb je zelfs niets aan want dan blijf je op het preview programma zitten. Al kan je hem nu net zo goed uitzetten en verwijderen, want het hele programma is toch al vervangen voor het windows insider programma. Denk niet dat er nog iets boeiends gaat gebeuren in het preview programma.
Dit is niet helemaal waar. Beide programma's blijven bestaan. Het verschil is als volgt:

Insider programma: alpha/beta software updates
Preview programma: software update van de build die naar de providers gaat en zo goed als af is.

Over een x aantal maanden kan je dus met de app 'preview for developers' W10 binnen halen zonder op je provider te hoeven te wachten.

-----------

Overigens is dit mijn plan voor de komende 4 jaar:

Ik heb nu 1GB, 120min NL & EU voor 1 jaar voor 19 euro afgesloten bij T-Mobile. Het mooie is, ik woon aan de Duitste grens dus ik kan wanneer ik op Duits netwerk ga 120min extra bellen. Ik heb dus eigenlijk 240min.

Verder is mijn plan als volgt. Ik ga 3 jaar doen met een telefoon i.p.v. 2 jaar. De ontwikkeling gaat mij te langzaam. Dus 3 jaar is prima nu. Ik heb nu een Lumia 920 van 2 jaar oud die ik nog een jaartje hou. Over een jaar koop ik een W10 flagship waar ik vervolgens weer 3 jaar mee ga doen (waarschijnlijk).

Mijn 4 jaren plan is dus:

Kosten volgens mijn oud patroon op toekomst geprojecteerd:
44 euro per maand (abo + toestel) * 48 maanden = 2112 euro

Kosten volgens mijn nieuw patroon op toekomst geprojecteerd:
19 euro per maand (sim only) * 48 maanden = 912 euro

Besparing over komende 4 jaren: 1200 euro. Van dit geld ga ik een over een jaar dus een nieuw flagship kopen waar ik vervolgens weer 3 jaar mee ga doen. Waarschijnlijk houd ik dan na 4 jaar ook nog 500 euro over. Tevens sluit ik dus over een jaar een sim only abo af voor 2 jaar wat waarschijnlijk nog goedkoper is dan die 19 euro. Hier heb ik nog niet eens rekening mee gehouden. Dus waarschijnlijk ga ik nog voordeliger uit zijn! Zeker als het internet over een jaar goedkoper is geworden (wat ik wel verwacht). Ik gok een besparing van 1400 euro over 4 jaar. :)

[ Voor 7% gewijzigd door enomiss op 26-02-2015 12:26 ]

• urk_forever
CAP-Team schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 11:54:
Nu ook bezig met updaten op mijn 920 met PfD. Ik had het vinkje inderdaad uitgeschakeld.
Ik kreeg ook een update na het uitzetten van het vinkje, maar bij mij geeft ie nog steeds Cyan update aan, niet Denim.

Hail to the king baby!

• Cyrus The Virus
urk_forever schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 13:04:
[...]

Ik kreeg ook een update na het uitzetten van het vinkje, maar bij mij geeft ie nog steeds Cyan update aan, niet Denim.
ja dat is bij mij ook zo.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• CAP-Team

CAP-Team

Oh bij mij geeft hij bij Extra's en Info wel Lumia Denim aan.. :?

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:02
Bij mij ook na de update.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
Iemand anders issue's met 4G dat niet beschikbaar is met de laatste denim upgrade? in de opties van mijn 920 kan ik wel (zowel met deze als de vorige update) 4G als max speed selecteren, maar overal heb ik nu weer 3G ipv 4G (ja ik had dit eerst wel en ik heb een 4G abonnement)....

Suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Nee, had gisteren gewoon 4g op mijn werk hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Dutch2007 schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 13:04:
Iemand anders issue's met 4G dat niet beschikbaar is met de laatste denim upgrade? in de opties van mijn 920 kan ik wel (zowel met deze als de vorige update) 4G als max speed selecteren, maar overal heb ik nu weer 3G ipv 4G (ja ik had dit eerst wel en ik heb een 4G abonnement)....

Suggesties?
Dit had ik ook na de update, wat bij mij helpte is handmatig zoeken naar netwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fidesnl
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-08 06:48
hondapower schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:09:
De 920 is gewoon een heel goed toestel. Ik heb m vorige maand wel (aan het eind van de garantieperiode) semi-preventief opgestuurd wegens stof onder de camera en een gele gloed in het scherm. Binnen een paar dagen terug met een nieuw scherm en nu kan ie zeker nog lang door.
Ik had hetzelfde, heb een nieuw scherm gekregen, dus ik ga ervan uit dat ik er weer 2 jaar tegen aan kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
Cyrus The Virus schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 14:57:
[...]

Dit had ik ook na de update, wat bij mij helpte is handmatig zoeken naar netwerken.
Ik heb dit inderdaad fixed door paar keer te zoeken en toen plop stond ie inderdaad "opeens" toch op 4G _/-\o_

Alleen merkte ik gisteren dat zonder dat ik iets speciaals had gedaan me batterij opeens leeg was halverwege de dag (normaal is de dag voorbij en is de accu half leeg :9 )

Zat wel in de buurt van de kanine (waar 't wifi signaal zwak/bagger is) dus maybe dat 't het zwakke wifi gebeuren was/is dat me batterij mega heeft gedraint... iemand anders battery issue's na de 920?

Ik zal het hier iig een paar dagen in de gaten gaan houden.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Slecht mobiel/wifi bereik is inderdaad echt de dood voor je telefoon. Het lijkt mij sterk dat het door de update komt. Ik heb iig nog geen enkele problemen gehad sinds de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Had dit weekend onder PfD wél een update. Sindsdien wordt regelmatig de wifi-verbinding verbroken (thuisnetwerk)...

En...op dit moment zonder PfD weer een update... ben benieuwd.

Verder overigens errrrrug tevreden over m'n L920 van 2jr oud :)

[ Voor 37% gewijzigd door peerke63 op 03-03-2015 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kittop
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-02-2023
4 stuks 920 en een 820 hebben hun Demin binnen gekregen en verwerkt.
Alle 5 toestellen geen apparte dingen kunnen ontdekken en functioneren perfect. (werd gewoon saai)

Het ziet er naar uit dat voorloping geen van allen vervangen worden, want niemand kan afstand doen van hun vertrouwde toestel. En ik zie niet een echte een verbetering van nieuwere toestellen
Zelfs mijn dochter die persé een Iphone 5c wilde hebben pakt regelmatig de reserve 920 als de foto's/film etc. wil maken en/of haar Iphone weer eens een scherm aan diggelen heeft.
De 5c wordt gebruikt voor appies en spelletjes, puur omdat ze te lui is om te zoeken voor alternatieven in de windowsstore.

Hier in de la liggen:
een 701, 2 stuks e7 een e65, e66 e75 waarvan er geen een stuk is geweest, en waarvan alleen de e66 een veertje is vernieuwd.
Deze oudere telefoons werken helaas niet helemaal goed meer met exchange.
De 830 en de 920's die allen dagelijks in gebruik zijn, zijn nog nooit ter reperatie aangeboden.

Contractjes lopen nog zeker nog een half jaar en vindt ik prima op het moment.

Dus voorlopig absoluut geen veranderingen op komst alhier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
Fidesnl schreef op maandag 02 maart 2015 @ 11:06:
[...]

Ik had hetzelfde, heb een nieuw scherm gekregen, dus ik ga ervan uit dat ik er weer 2 jaar tegen aan kan
Ik heb mijne ook eind vorig jaar opgestuurd voor stof bij de frontcamera en problemen met de proximity sensor, maar het lijkt erop dat het nu weer terug is. Er zit behoorlijk wat stof bij de speaker en de proximity sensor werkt niet zo lekker. Zal straks even proberen om het uit te zuigen met de stofzuiger en kijken of dat helpt. Anders nog maar een keer opsturen :S

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fidesnl
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-08 06:48
Ik heb ook begrepen dat de garantie met 3 maanden verlengd wordt na een reparatie. Dus even wachten tot het einde van je huidige garantietermijn en je hebt 3 maanden langer garantie. (in case you would need it)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorosMyrddin
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-08 20:23

MorosMyrddin

Zet die Ploat af !!

Wat ik nu al enige tijd tegen kom is dat de volume niet meer kan geregeld worden.
het niveau (0-30) veranderd wel, maar de output blijft hetzelfde, zowel op als neer.

een reboot verhelpt dit.

ik heb al eens rond gekeken maar vond niemand met hetzelfde probleem.

voor de update van denim en na doet het probleem zich voor, zowel met spotify als de standaard music app.

iemand dit nog tegen gekomen?

en anders is dit nog altijd een top toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garwinski
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 10:14
MorosMyrddin schreef op zondag 08 maart 2015 @ 08:37:
Wat ik nu al enige tijd tegen kom is dat de volume niet meer kan geregeld worden.
het niveau (0-30) veranderd wel, maar de output blijft hetzelfde, zowel op als neer.

een reboot verhelpt dit.

ik heb al eens rond gekeken maar vond niemand met hetzelfde probleem.

voor de update van denim en na doet het probleem zich voor, zowel met spotify als de standaard music app.

iemand dit nog tegen gekomen?

en anders is dit nog altijd een top toestel!
Dit probleem heb ik ook wel eens gehad, de laatste tijd (3 maanden?) ben ik echter niet meer tegen dit probleem aangelopen.

Hebben meer mensen ook dat hun touchscreen in een keer stopt met werken, en de enige oplossing een reset is? Ik had dat om de twee maanden misschien een keertje dat was niet zo'n ramp, maar ik heb het nu bijna elke week wel. Ook gebeurt een vastloper mij zo nu en dan tegenwoordig.

EDIT: As we speak haal ik nu net een update binnen: hopelijk dat het daar weer wat stabieler van wordt. Ik vond Windows Phone juist altijd lekker responsive en stabiel, hopelijk ken ik dat gevoel straks weer :+ De meeste mensen in mijn omgeving snappen mijn keuze voor een Windows Phone absoluut niet, en het is moeilijk overtuigen als ze mij steeds weer mijn telefoon zien resetten 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Garwinski op 09-03-2015 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Dat het scherm af en toe niet reageert op aanraken heb ik ook zo af en toe. Soft reset helpt dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Ik wacht altijd rustig af. Na een minuut of 5 komt de touchdriver weer op gang en doet alles het weer goed. Als ik echt haast heb reset ik wel, maar dat scheelt ook maar een minuut of twee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorosMyrddin
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-08 20:23

MorosMyrddin

Zet die Ploat af !!

Garwinski schreef op maandag 09 maart 2015 @ 13:07:
[...]

Dit probleem heb ik ook wel eens gehad, de laatste tijd (3 maanden?) ben ik echter niet meer tegen dit probleem aangelopen.

Hebben meer mensen ook dat hun touchscreen in een keer stopt met werken, en de enige oplossing een reset is? Ik had dat om de twee maanden misschien een keertje dat was niet zo'n ramp, maar ik heb het nu bijna elke week wel. Ook gebeurt een vastloper mij zo nu en dan tegenwoordig.

EDIT: As we speak haal ik nu net een update binnen: hopelijk dat het daar weer wat stabieler van wordt. Ik vond Windows Phone juist altijd lekker responsive en stabiel, hopelijk ken ik dat gevoel straks weer :+ De meeste mensen in mijn omgeving snappen mijn keuze voor een Windows Phone absoluut niet, en het is moeilijk overtuigen als ze mij steeds weer mijn telefoon zien resetten 8)7
Het was van mij ook al enige tijd geleden, maar plots was dit er gisteren terug...
wat ik ook soms heb is dat de touch niet werkt maar het scherm aan en uit zetten lost dit op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
MorosMyrddin schreef op maandag 09 maart 2015 @ 17:47:
[...]

Het was van mij ook al enige tijd geleden, maar plots was dit er gisteren terug...
wat ik ook soms heb is dat de touch niet werkt maar het scherm aan en uit zetten lost dit op.
Deze twee problemen heb ik beide ook wel eens last van. Soms moet ik zelfs een soft reset doen als het scherm hangt.

Begin nu aan sommige apps toch wel te merken dat de telefoon een oud model aan het worden is. Vooral bij Spotify, wat gaat dat traag! Het OS zelf draait nog altijd wel soepel.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
CAP-Team schreef op maandag 09 maart 2015 @ 15:27:
Dat het scherm af en toe niet reageert op aanraken heb ik ook zo af en toe. Soft reset helpt dan.
Ik heb dit heel af en toe, dan kan ik het lockscherm niet unlocken. Wat dan helpt is het scherm aan en uit zetten met de hardware toets en met je vinger van helemaal beneden aan het scherm omhoogschuiven (als het scherm aan staat natuurlijk). Eigenlijk zoals je de charms bar zou openen op een tablet. Soms moet ik dit een paar keer doen en dan werkt het. Dus ik hoef meestal niet meteen een soft reset te doen.

[ Voor 3% gewijzigd door enomiss op 11-03-2015 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:49

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Ik heb vandaag een exemplaar aangeschaft via marktplaats. Ben erg benieuwd naar windows Phone. Ik kom van een iPhone 5s. Heb eerder een HTC Radar en nokia lumia 800 gehad van de windows Phone stal. In de aanloop naar WP10 (die komt toch voor de 920), nu even kijken of het bevalt...

Ik zie een aantal keer de term PfD. Wat houdt dit in?

[ Voor 9% gewijzigd door retlaw op 12-03-2015 11:13 ]

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
retlaw schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 19:16:
Ik heb vandaag een exemplaar aangeschaft via marktplaats. Ben erg benieuwd naar windows Phone. Ik kom van een iPhone 5s. Heb eerder een HTC Radar en nokia lumia 800 gehad van de windows Phone stal. In de aanloop naar WP10 (die komt toch voor de 920), nu even kijken of het bevalt...

Ik zie een aantal keer de term PfD. Wat houdt dit in?
PfD staat voor Preview for Developers. Deze app moet je installeren om de preview updates voor Windows 8.1 te krijgen. Voor Windows 10 is er een Windows Insiders app.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
Ik zit toch wel te twijfelen of ik de 930 zal gaan halen. De 830 vind ik geen echte vooruitgang op de 920. Maar stel dat er straks met de launch van W10 nieuwe toestellen aangekondigd gaan worden, hoe lang duurt het dan normaal gesproken nog ongeveer tot deze worden verkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 12:46
Tropicc schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 21:04:
Ik zit toch wel te twijfelen of ik de 930 zal gaan halen. De 830 vind ik geen echte vooruitgang op de 920. Maar stel dat er straks met de launch van W10 nieuwe toestellen aangekondigd gaan worden, hoe lang duurt het dan normaal gesproken nog ongeveer tot deze worden verkocht?
Ik heb de 830 als opvolger van de 920. Is echt wel een verbetering in camera, accuduur en gewicht. De nieuwe toestellen komen volgens mij op zijn vroegst in het najaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
coenox schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 22:33:
[...]

Ik heb de 830 als opvolger van de 920. Is echt wel een verbetering in camera, accuduur en gewicht. De nieuwe toestellen komen volgens mij op zijn vroegst in het najaar.
Het zal wel een vooruitgang zijn, maar het scherm van de 930 is al voldoende reden om voor die te kiezen naar mijn mening. Het najaar valt opzich nog wel mee, áls ze een beetje een high end model gaan maken. Want de laatste tijd zijn het meer budgetmodellen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 12:46
Klopt m.b.t de 930. Ik zit zelf te wachten op een model met een camera zoals op de 1020, of liever nog, zoals op mijn 808.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Najaar valt inderdaad mee, maar dan is 't ook nog de vraag, hoelang het duurt, voor die opvolger in Nederland verkrijgbaar is. De 920 kwam ook in de herfst uit, was eind november in Duitsland verkrijgbaar, maar in Nederland officieel pas in de loop van januari en dan ook nog mondjesmaat en alleen in 't zwart en daarna wit. Van geel en rood kreeg de shop, waar ik hem besteld had, in 't begin telkens maar enkele exemplaren binnen. Voor mijn man hadden we toen in december een import-toestel uit Dubai gekocht en ik heb op mijn gele tot begin maart moeten wachten.

[ Voor 12% gewijzigd door Marly op 26-03-2015 23:46 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rommel
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 20:03
Hmm heb de laatste dagen last dat de proximity sensor opeens niet meer werkt. Na een reboot doet hij het weer voor een tijdje maar lees op andere fora/websites dat dit vaker voorkomt bij de 920. Lees dat het soms verholpen is na een reset maar het terugsturen van de mobiel is over het algemeen de oplossing. iemand hier ervaring mee toevallig?

Everything that has a beginning has a end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
Rommel schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 08:43:
Hmm heb de laatste dagen last dat de proximity sensor opeens niet meer werkt. Na een reboot doet hij het weer voor een tijdje maar lees op andere fora/websites dat dit vaker voorkomt bij de 920. Lees dat het soms verholpen is na een reset maar het terugsturen van de mobiel is over het algemeen de oplossing. iemand hier ervaring mee toevallig?
Waarschijnlijk stof bij je frontcamera/proximity sensor. Je kan proberen om met een stofzuiger het weg te halen, dan werkt het wel weer een tijdje. Daarnaast kan je je telefoon opsturen om het te laten repareren. Dat heb ik ook gedaan alleen kwam het bij mij na een tijdje weer terug :'(

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
urk_forever schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 08:46:
[...]

Waarschijnlijk stof bij je frontcamera/proximity sensor. Je kan proberen om met een stofzuiger het weg te halen, dan werkt het wel weer een tijdje. Daarnaast kan je je telefoon opsturen om het te laten repareren. Dat heb ik ook gedaan alleen kwam het bij mij na een tijdje weer terug :'(
Bij mij is het nog steeds schoon gelukkig na reparatie. Die reparatie kan sowieso geen kwaad want ze zetten er direct een nieuw scherm voor je in. Tenminste, dat was bij mij zo toen ik hem opstuurde voor stof onder de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Ik heb een tijdje geleden bij de Media Markt de 830 en de 930 eens met elkaar vergeleken maar ik vond het scherm (en de specs) van de 830 beter dan de 930. Ik denk wel dat ik tot eind dit jaar ga wachten voor ik echt ga kijken naar een ander toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
CAP-Team schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 14:25:
Ik heb een tijdje geleden bij de Media Markt de 830 en de 930 eens met elkaar vergeleken maar ik vond het scherm (en de specs) van de 830 beter dan de 930. Ik denk wel dat ik tot eind dit jaar ga wachten voor ik echt ga kijken naar een ander toestel.
Bedoel je niet de 930 beter dan de 830? De 930 heeft een betere processor, twee keer zoveel RAM als de 830 en meer pixels en ppi dan de 830.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Ja maar ik vond dat de 830 een mooier scherm had (met glance?)
Wisselbare accu en SD kaart ondersteuning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Voordat je de 830 gaat aanschaffen, let er dan wel op dat je hier geen last van krijgt.

(en nu weer verder over de 920 in dit topic)

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watchmano
  • Laatst online: 08-05 20:38
Ik wil van de preview for dev af op me Lumia 920 en terug naar fabrieksinstellingen.

Wat ik eerst wil doen is van de Poolse firmware afkomen. Ik meen ergens gelezen te hebben hoe je dat met een tool van Nokia kunt doen, maar kan hem zo niet terug vinden. Is dat de Nokia recovery software tool? weet iemand het?

Ik heb nu SW variant CV PL, dit wil ik inruilen voor een Nederlandse variant. Hierna ga ik dit opvolgen om van preview for dev af te komen, iemand hier ervaring mee? zal dit werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10:51
Als ik me het goed herinner was het vroeger mogelijk om via NaviFirm specifieke landelijke firmware versies te downloaden, om deze later met Nokia Recovery tool te installeren. Echter zijn de NaviFirm servers volgens mij gesloten, dus het is niet meer mogelijk om via die manier specifieke firmware images te downloaden. Misschien kan je online nog ergens een image vinden van voor dat de servers gesloten zijn.
Je moet er echter wel rekening mee houden dat de twee telefoons identiek dienen te zijn, aangezien het anders serieuze problemen kan opleveren.

Gisteren sloeg bij mijn 920 het noodlot toe... Hij viel van 30 cm op een vloer van zacht zeil, en het scherm is helemaal gebarsten... De nieuwe is al besteld, ergens volgende week komt hij aan.

Edit: Ik heb vroeger een 920 CV NL Amber image gehad, maar ik heb net even gekeken en denk dat ik deze niet meer heb.

[ Voor 7% gewijzigd door Pyramiden op 29-03-2015 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
Heb het zojuist even geprobeert met navifirm en kan nog steeds gewoon downloaden.

Misschien heb je hier iets aan.
http://www.seidea.com/201...codes-of-nokia-lumia-920/

En het is inderdaad verstandiger om gewoon een paar images te downloaden om in eigen beheer te houden.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watchmano
  • Laatst online: 08-05 20:38
Ik heb hem nu helemaal opnieuw geïnstalleerd met Nokia recovery software tool en alles is gewoon goed gegaan na installatie kreeg ik meteen denim geïnstalleerd waarbij het bij preview for dev op cyan bleef steken.

Wel ben ik bij de Poolse versie gebleven, maar desondanks dank amadeus1966. Zal het misschien bij wp10 proberen, want bij de Poolse versie duurt het veel langer dan de Nederlandse om een update binnen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 17:07
Hoe zit het bij jullie met de gesprekskwaliteit? Ik heb mijn blauwe / Cyan lumia 920 sinds november 2013 en heb nu al een aantal maanden dat ik van mensen te horen krijg dat ik slecht verstaanbaar ben. Zelf even getest en dit is inderdaad consistent het geval. Nu ben ik er achter gekomen dat ik dit kan verhelpen door de luidspreker stand te activeren. Volume zet ik dan wat omlaag en dan hoor ik mensen minder vaak zeggen dat ik slecht verstaanbaar ben. Ik gebruik de developers preview, wellicht is bij een volgende update de microfoon weer verbeterd.

Verder heb ik een probleem met de flitser, die werkt de helft v/d tijd niet. En als die het doet, vaak alleen bij de eerste paar foto's en daarna houdt die er mee op. Een reboot werkt ook niet altijd. Vooral irritant alsj e net een zaklamp app wil gebruiken, die werkt dan ook niet meer.

Samen met de accuduur die me nu tegen begint te vallen, ben ik toch aan het twijfelen gekomen of mijn volgende toestel wel een Nokia/Microsoft moet zijn. Heb niet het idee dat de 930 een significante upgrade is. In termen van soepelheid, performance etc, ben ik wel uitermate tevreden over de 920.

Nu is de 930 natuurlijk ook al een tijdje op de markt, geruchten over de 940 nog niet echt gehoord. Ook heb ik weinig zin om 600 euro te investeren dus vermoedelijk wordt mijn volgende toestel wel een groene 930, tenzij een 940 of 1030 met windows phone 10 te gruwelijk wordt ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Timberly2 op 05-04-2015 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
Windows Phone vs iOS hoort niet hier thuis, dus weg

[ Voor 91% gewijzigd door PaT op 06-04-2015 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
weg

[ Voor 98% gewijzigd door PaT op 06-04-2015 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:26
weg

[ Voor 93% gewijzigd door PaT op 06-04-2015 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
weg

[ Voor 104% gewijzigd door PaT op 06-04-2015 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
weg

[ Voor 100% gewijzigd door PaT op 06-04-2015 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Ik merk de laatste tijd dat mijn toestel af en toe wat haperingen begint te vertonen.. Dat hij toch wel moeite heeft om bepaalde zaken vlot af te handelen. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Timberly2 schreef op zondag 05 april 2015 @ 17:12:
Samen met de accuduur die me nu tegen begint te vallen, ben ik toch aan het twijfelen gekomen of mijn volgende toestel wel een Nokia/Microsoft moet zijn. Heb niet het idee dat de 930 een significante upgrade is. In termen van soepelheid, performance etc, ben ik wel uitermate tevreden over de 920.

Nu is de 930 natuurlijk ook al een tijdje op de markt, geruchten over de 940 nog niet echt gehoord. Ook heb ik weinig zin om 600 euro te investeren dus vermoedelijk wordt mijn volgende toestel wel een groene 930, tenzij een 940 of 1030 met windows phone 10 te gruwelijk wordt ;)
Ik vind de 930 een prachtig toestel, maar ik zou de glance teveel missen!

Ik zou even wachten tot de zomer met beslissen welke vervanger goed genoeg is. Ik denk dat de eerste Windows 10 phones aangekondigd gaan worden voordat Windows 10 op de markt komt. De vraag is natuurlijk: kun je zo lang nog wachten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02 21:53
CAP-Team schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 00:15:
Ik merk de laatste tijd dat mijn toestel af en toe wat haperingen begint te vertonen.. Dat hij toch wel moeite heeft om bepaalde zaken vlot af te handelen. Meer mensen hier last van?
Moet zeggen dat het OS op zich nog goed mee kan. De Spotify app is wel een drama. Het duurt soms echt 45 sec voordat mijn afspeellijsten in beeld staan!

Verder is de accu nu echt slecht aan het worden. Toestel is gewoon bijna op.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

De accu vervangen van de 920 is niet heel erg lastig.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaub
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-02 12:30
Zit na ruim 2 jaar toch echt op een nieuwe flagship te wachten. Toch wel jammer dat daarover nog niets bekend is. Was zojuist bij de mediamarkt en daar zag ik de Samsung galaxy s6 edge... ik blijf graag bij Windows, maar als er niet snel wat nieuws aangekondigd wordt zou ik maar zo met een Samsung naar huis kunnen gaan: mooi toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Beaub schreef op woensdag 08 april 2015 @ 17:43:
Zit na ruim 2 jaar toch echt op een nieuwe flagship te wachten. Toch wel jammer dat daarover nog niets bekend is. Was zojuist bij de mediamarkt en daar zag ik de Samsung galaxy s6 edge... ik blijf graag bij Windows, maar als er niet snel wat nieuws aangekondigd wordt zou ik maar zo met een Samsung naar huis kunnen gaan: mooi toestel!
Ja, mooi toestel. Totdat ik die prijs zag... Meer dan 800 euro voor het goedkoopste model! Voor dat geld blijf ik wel bij m'n 920...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaub
Wailing_Banshee schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 07:37:
[...]

Ja, mooi toestel. Totdat ik die prijs zag... Meer dan 800 euro voor het goedkoopste model! Voor dat geld blijf ik wel bij m'n 920...
Moet bekennen dat ik er verder geen prijs bij zag staan. Maar meer dan 800 gaat mij ook te ver! Toch nog maar even wachten dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Athome
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-09 10:46
Ik lees al dat meer mensen problemen hebben met de acculevensduur.
Zelf merk ik dat sinds een korte tijd de standbytijd hard achteruit gaat. De Denim update lijkt er zelfs een aandeel in te hebben.

De standbytijd loopt met ongeveer 2% per uur terug en gebruikstijd ongeveer 1% per minuut.
Is dit gebruikelijk bij een slechte accu of zit ik met een energieslurpende app.

De Lumia is ongeveer 20 maanden oud

Ik heb al gezien dat de accu vrij makkelijk te vervangen is. Ik denk dat ik dat eventueel ga doen. Zoals meerderen al opgemerkt hebben. De 930 is een mooi toestel maar is ook al op leeftijd en verder niet echt een grote vernieuwing t.o.v de 920. Hopen op de 940

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier een idee hoe ik foutcode 80072f8f kan oplossen die ik krijg bij het zoeken naar updates op m'n 920? M'n tijd, datum en regio staan goed volgens mij

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2015 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Beaub schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 08:41:
[...]

Moet bekennen dat ik er verder geen prijs bij zag staan. Maar meer dan 800 gaat mij ook te ver! Toch nog maar even wachten dan :)
Hopen dat dit gerucht waar is!

nieuws: Gerucht: Microsoft werkt aan vier duurdere Lumia's voor release met Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Batterij zit bij mij nu om 10:50, sinds 8:15 van de lader, nog op 100% :P
En dat na wat Whatsapp berichten en paar keer Twitter / FB checken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:08

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Timberly2 schreef op zondag 05 april 2015 @ 17:12:
Hoe zit het bij jullie met de gesprekskwaliteit? Ik heb mijn blauwe / Cyan lumia 920 sinds november 2013
Hoe kom jij aan een Cyan Lumia 920 ? Die was alleen voor de Amerikaanse markt en is volgens mij nooit in Europa uitgekomen.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timberly2
MRE-Inc schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 11:04:
[...]

Hoe kom jij aan een Cyan Lumia 920 ? Die was alleen voor de Amerikaanse markt en is volgens mij nooit in Europa uitgekomen.
Jaha, ik heb er ook lang naar moeten zoeken. Af en toe was er een webshop die de cyan versie had. De mijne heb ik besteld in november 2013 bij belsimpel.nl http://www.belsimpel.nl/nokia/nokia-lumia-920-cyan/overzicht

Betrof een Italiaans toestel, althans zo was de taal eerst ingesteld en er zat een handleiding bij om de taal te wijzigen. Ik heb er inderdaad ook nog niet meer gezien, ondanks dat het een opvallend toestel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
  • Laatst online: 11:07
de cyan uitvoering is ook een tijdje bij de MediaMarkt in de BRD te koop geweest, daar heb ik toen destijds mijn muisgrijze exemplar vandaan. De cyan was op, anders had ik die genomen.

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timberly2
Achteraf gezien ook de grijze moeten halen. Deze blauwe is net iets te fout blauw. Ga over een tijdje de lumia 930 groen halen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaub
Dat hoop ik zeker. Ik hoop dan echter ook dat het niet pas September wordt voordat er iets aangekondigd gaat worden: dat is mij echt te laat. Zou waarschijnlijk ook betekenen dat toestellen pas nog later beschikbaar komen. Ik laat me natuurlijk graag positief verrassen :D.
Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste