Caelorum schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 10:43:
Uninstallen heb je zelfs niets aan want dan blijf je op het preview programma zitten. Al kan je hem nu net zo goed uitzetten en verwijderen, want het hele programma is toch al vervangen voor het windows insider programma. Denk niet dat er nog iets boeiends gaat gebeuren in het preview programma.
Dit is niet helemaal waar. Beide programma's blijven bestaan. Het verschil is als volgt:
Insider programma: alpha/beta software updates
Preview programma: software update van de build die naar de providers gaat en zo goed als af is.
Over een x aantal maanden kan je dus met de app 'preview for developers' W10 binnen halen zonder op je provider te hoeven te wachten.
-----------
Overigens is dit mijn plan voor de komende 4 jaar:
Ik heb nu 1GB, 120min NL & EU voor 1 jaar voor 19 euro afgesloten bij T-Mobile. Het mooie is, ik woon aan de Duitste grens dus ik kan wanneer ik op Duits netwerk ga 120min extra bellen. Ik heb dus eigenlijk 240min.
Verder is mijn plan als volgt. Ik ga 3 jaar doen met een telefoon i.p.v. 2 jaar. De ontwikkeling gaat mij te langzaam. Dus 3 jaar is prima nu. Ik heb nu een Lumia 920 van 2 jaar oud die ik nog een jaartje hou. Over een jaar koop ik een W10 flagship waar ik vervolgens weer 3 jaar mee ga doen (waarschijnlijk).
Mijn 4 jaren plan is dus:
Kosten volgens mijn oud patroon op toekomst geprojecteerd:
44 euro per maand (abo + toestel) * 48 maanden = 2112 euro
Kosten volgens mijn nieuw patroon op toekomst geprojecteerd:
19 euro per maand (sim only) * 48 maanden = 912 euro
Besparing over komende 4 jaren: 1200 euro. Van dit geld ga ik een over een jaar dus een nieuw flagship kopen waar ik vervolgens weer 3 jaar mee ga doen. Waarschijnlijk houd ik dan na 4 jaar ook nog 500 euro over. Tevens sluit ik dus over een jaar een sim only abo af voor 2 jaar wat waarschijnlijk nog goedkoper is dan die 19 euro. Hier heb ik nog niet eens rekening mee gehouden. Dus waarschijnlijk ga ik nog voordeliger uit zijn! Zeker als het internet over een jaar goedkoper is geworden (wat ik wel verwacht). Ik gok een besparing van 1400 euro over 4 jaar.
[
Voor 7% gewijzigd door
enomiss op 26-02-2015 12:26
]