Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 267 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 22.038 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 13:07

mrsar

waar een sar is,is een wodka

m19 schreef op maandag 10 september 2012 @ 18:37:
[...]

Bedankt! Ik wacht het mailtje af.

Eens kijken of mijn rivalen op het Auction House nog wel zo hard bezig zijn :+
check ook op battle.net zelf,las hier dat mailtjes regelmatig niet doorkwamen

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 21:14
Ik vroeg me af of penance zo overpowered zal blijven of niet? Als je op dit moment een disc priest levelt dan one-shot je alles dmv penance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 14:55
Ola, Ik heb vroeger een tijdje world of warcraft gespeeld, net voor en tijdens burning crusade, maar daarna alles verwijderd. Nu stond ik net in de media markt en zag ik alle delen in de aanbieding en begon het toch weer te kriebelen.

Dus ik heb nu hier alle delen, maar net toen ik stopte begonnen ze met iets van recruit a friend ofzo, ik weet niet precies wat dat is maar dacht dat je daar een mount mee kon krijgen ofzo?

Dus stuur mij even een mailtje als je hier iets mee wilt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
Net ook weer leuke tegen gekomen. Ben al tijden op zoek om iemand te vinden voor de resurrection mount. Laatste scroll die ik verstuurd had was ergens in maart oid. Na eindelijk iemand gevonden te hebben log ik vandaag in op de battle.net scroll site, zie ik ineens de historie tab, kijk ik daar in, blijk in in maart die mount al gekregen te hebben, moest em alleen nog ff redeemen. Handig ook dat ze ff een medeling doen wanneer de persoon die scroll krijgt ook daadwerkelijk opwaardeerd. Nu heeft die mount daar 6 maand klaar gestaan, terwijl ik er geen weet van heb gehad lol.

@Feox, met die scroll kun je je account weer tijdelijk laten activeren voor 7 dagen gratis spelen. Je krijgt dat ook alle Expansion gratis (MoP uiteraard niet) en je kan eenmalig een karacter naar LVL opwaarderen en wanneer je dat wil transferren naar de server van degene die de scroll verstuurd heeft.

Heb je dus toevallig nog een maat spelen waar je op de server weer wil beginnen, laat hem dan de scroll sturen. Let wel, dit kan alleen als je sinds de aanschaf van alle delen je account nog niet opnieuw geactiveerd hebt. Deze moet n.l. iets van 6 maand inactief zijn.

Let er ook op dat dit maximaal 1x kan per licentie, als je nu dus al alles hebt gekocht en je hoeft alleen nog weer te activeren kan het ook lonen om nu geen scroll te gebruiken. Mocht je dat over enige tijd nog weer quitten, zou je dan altijd na een half jaar als nog een scroll kunnen vragen. Iedereen die hier wow speeld kan er 2 per dag versturen, dus aan scolls geen gebrek w.s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 14:55
Ok, bedankt. Ja ik moet zeggen dat ik er zelf even niks van af weet.

Maar het gaat niet op het 'her activeren' ik heb toen m'n account aan iemand anders gegeven, en ga dus nu een helemaal nieuwe account maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-09 17:41

Maduth

Probeersel

Kan iemand van mij vertellen wat de min. profession skill moet zijn om door te gaan in MOP?

500
510
525 max?

Tevens, JP blijven? Vind het zonde om ze te spenderen aan gear ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
Denk die wel gewiped worden, of juist niet want in MoP is alles Valor..
Dus best useless om mee te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-09 12:14

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Maduth schreef op maandag 10 september 2012 @ 20:31:
Kan iemand van mij vertellen wat de min. profession skill moet zijn om door te gaan in MOP?

500
510
525 max?

Tevens, JP blijven? Vind het zonde om ze te spenderen aan gear ;)
Altijd 25 onder max. 500 dus :)

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik las iets over dat woensdag alle justice points verdwijnen en dat je daar gold (of honor?) voor krijgt. Wat gebeurt er dan met de items bij die vendor die die pve spullen verkoopt?

[ Voor 20% gewijzigd door Il 2 op 10-09-2012 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Minder, moet ik snel nog heirlooms kopen :)

Boven de cap [4k] wordt alles omgezet ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Maduth op 10-09-2012 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
Feox schreef op maandag 10 september 2012 @ 19:18:
Ok, bedankt. Ja ik moet zeggen dat ik er zelf even niks van af weet.

Maar het gaat niet op het 'her activeren' ik heb toen m'n account aan iemand anders gegeven, en ga dus nu een helemaal nieuwe account maken.
Bij een nieuw account kun je sowieso niets met de scroll, het moet een bestaand account zijn langer dan zoveel maand niet actief. Wat je wel kan doen ik kijken of als je een maat/virendin hebt die speelt jou can "recruiten" via Recruit a friend. Dan krijgt diegenene ook een mount en kunnen jullie samen sneller levelen door diverse bonussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-01-2024
Maduth schreef op maandag 10 september 2012 @ 20:53:
Minder, moet ik snel nog heirlooms kopen :)

Boven de cap \[4k] wordt alles omgezet ;)
Ik las ergens dat er geen cap op zat ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Nou, moest cd keys inscannen en opsturen. En mag weer wachten. Zucht.. bellen heeft geleid tot "maak maar ticket aan" ><

Ik geef hulkie gewoon de schuld, werkt altijd lol

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 14:26
Mektheb schreef op maandag 10 september 2012 @ 20:32:
Denk die wel gewiped worden, of juist niet want in MoP is alles Valor..
Dus best useless om mee te nemen.
de verschillende facties verkopen naast VP ook JP gear als ik de gearguides mag geloven.
En, als ik het goed heb begrepen, wordt zowel JP als honor op de 25e gecapped op 4k en wordt het overschot omgezet naar gold silver.
De moeite waard dus om beide te cappen, zeker omdat (een deel van) de pvpgear zeer de moeite waard lijkt om de 1e raids mee in te gaan.

hmm, werk aan de winkel ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoek
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-09 18:37
JoeBravo schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 08:54:
[...]

de verschillende facties verkopen naast VP ook JP gear als ik de gearguides mag geloven.
En, als ik het goed heb begrepen, wordt zowel JP als honor op de 25e gecapped op 4k en wordt het overschot omgezet naar gold silver.
De moeite waard dus om beide te cappen, zeker omdat (een deel van) de pvpgear zeer de moeite waard lijkt om de 1e raids mee in te gaan.

hmm, werk aan de winkel ;(
Dus als ik het goed begrijp moet je in de aanloop naar MoP (nu dus ongeveer), je JP en honor cappen zodat je met de launch van MoP gelijk hogere ilvl gear kan kopen? Correct me if i'm wrong :P

Sony A7III - PSN: Ruimtestofzuiger - Clash of Clans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Spoek schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 08:56:
[...]

Dus als ik het goed begrijp moet je in de aanloop naar MoP (nu dus ongeveer), je JP en honor cappen zodat je met de launch van MoP gelijk hogere ilvl gear kan kopen? Correct me if i'm wrong :P
Wat ik weet van de vorige uitbreidingen ben je gewoon alles kwijt en begin je weer op 0.
Zou wel heel gek zijn als je dit keer alles zou kunnen behouden.

Ach, merk het over 2 weken wel :p

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:01
Als het goed is (en ik mag het hopen) reset honor enzo weer naar 0 dus is time wastnig. Wat ik wel doe is 25 daily's completen en dan gelijk inleveren.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoek
Ricmaniac schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 09:03:
Als het goed is (en ik mag het hopen) reset honor enzo weer naar 0 dus is time wastnig. Wat ik wel doe is 25 daily's completen en dan gelijk inleveren.
Als dat zo is dan is het inderdaad nogal nutteloos om nu HC's te runnen om 397 gear te kunnen kopen van JP :P Ik ben de laatste dagen bezig om de transmog sets compleet te krijgen en weet voorderest eigenlijk niet veel wat ik moet doen. Zeker als JP en honor resetten xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-08 12:59
Volgens mij hebben ze de 25 max daily cap er af gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-09 20:57
Dit heeft allemaal uitgebreid op mmo-champion etc gestaan. JP en honor worden gecapt op 4k en alles erboven wordt naar gold omgezet. Het gaat dus zeker niet naar 0. Ik heb met mijn mage heel veel JP gehaald de afgelopen dagen en hiermee stuk of 5 397 items gekocht om makkelijker te kunnen questen. Zit nu op beide characters weer op 3k, dus bijna op cap...

Daily cap is weg inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Laatst online: 11-09 16:01
Dyoma schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 09:09:
Volgens mij hebben ze de 25 max daily cap er af gehaald.
de kap van het aantal max dailies die je per dag kunt doen is verwijderd, maar niet de kap van 25 quests in je quest log. maw je kunt maar 25 dailies inleveren dan omdat je er maar 25 in je quest log kunt houden.
Daarna kun je wel direct weer nieuwe dailies doen maar dan kun je beter gaan questen in mop omdat je daar veel meer xp krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
Gisteren weer verder gegaan met m'n archealogy levelen. Af en aan een beetje zitten diggen gister avond en ben nu op 480 gekomen .. bijna .. bijna... nu ook de Fossiled Raptor mount erbij :P woot.. ik hoop nog op de vial of sands tegen te komen, maar tot nu toe heb ik nog maar 1 tolvir digsite voorbij zien komen, dus die kans is erg klein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:30

hmr

kan niet kiezen waar ik de heirloom spulletjes voor mijn monk koop, alliance of horde en op welke realm... wil misschien toch een monk gaan rollen als Main in MoP... of toch weer kiezen voor mijn rogue... ARGH priest is ook altijd wel mooi ik weet het niet meer

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Heirlooms kan je tussen facties heen en weer sturen, alleen tussen realms kan "nog" niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Ashrah schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 10:44:
Heirlooms kan je tussen facties heen en weer sturen, alleen tussen realms kan "nog" niet
heb op geen een realm zowel horde als alliance ;)

tis een mengelmoes van neptulon/stormscale/al'akir/bladefiest

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was niet echt blij met de nieuwe talents om dat het allemaal zo makkelijk gemaakt wordt, maar aan de andere kant zijn die nieuwe talents ook wel beter voor Hybrids. Andere classes konden veel makkelijker een PvE en een PvP Spec hebben, nu is het ook voor de Hybirds makkelijker om dat te hebben, omdat je niet constant hoeft te respeccen, maar alleen wat talents moet aanpassen en misschien een paar glyphs.

En die Jp's moet ik ook maar eens gaan omzetten in Heirlooms, misschien wil ik nog wel een Monk maken. Zijn weer een extra class die zo goed als alles kunnen worden (wat ik leuk vind), en dus misschien wel de moeite waard.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2012 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
lanerios schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 08:49:
Nou, moest cd keys inscannen en opsturen. En mag weer wachten. Zucht.. bellen heeft geleid tot "maak maar ticket aan" ><

Ik geef hulkie gewoon de schuld, werkt altijd lol
I take the blame! Ben benieuwd of ze erin trappen bij Blizzard... Maare, hoop dat je snel weer online kunt man.

@ hmr: Waarom staat er nog geen Dragonblight tussen dat lijstje met realms? DoH!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

hulkie schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 10:48:
[...]

I take the blame! Ben benieuwd of ze erin trappen bij Blizzard... Maare, hoop dat je snel weer online kunt man.

@ hmr: Waarom staat er nog geen Dragonblight tussen dat lijstje met realms? DoH!
Truc bij blizzard is je er niet laten afschepen met een ticket... Ze kunnen alles regelen namelijk daar, zolang je maar blijft zeuren!

Ooit Dragonblight wel overwogen! Ben nu aan het kijken waar en wat mijn nieuwe main wordt voor MoP .. En kjiken of ik ergens een social raid guild kan vinden, anders blijf ik gewoon denk ik neptu alliance

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 15:41
Helza schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 10:23:
Gisteren weer verder gegaan met m'n archealogy levelen. Af en aan een beetje zitten diggen gister avond en ben nu op 480 gekomen .. bijna .. bijna... nu ook de Fossiled Raptor mount erbij :P woot.. ik hoop nog op de vial of sands tegen te komen, maar tot nu toe heb ik nog maar 1 tolvir digsite voorbij zien komen, dus die kans is erg klein
Het enige wat je kan doen om meer Tol'vir digsites te krijgen is continu gaan graven op Kalimdor.
Ik ben daar de afgelopen tijd ook mee bezig geweest en tot nu toe al 7 canopic jars gehad waar grijs spul in zat en geen recept. Maar dat is de enige manier om meer te kunnen graven in Uldum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeQuin
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
Ik ben al een jaar bezig om die Tol'vir Mount te krijgen, heb er al 120 tol'vir solves op zitten maar nog steeds niks.
Heb wel die ring/pet/staff en recipe gehad gehad, maar nog steeds geen geluk gehad voor de mount.
Met de nieuwe patch kan je nu wel 6 digs doen per site, ipv 3 wat het voorheen was, dus minder vliegen en meer diggen/solven :)

Elke keer als ik een Tol'vir digsite krijg Portal ik naar OG, pak de Uldum portal en dig ik hem meteen, dan ga ik weer naar een andere in de buurt en hoop ik zo weer snel een nieuwe tol'vir digsite te krijgen.

Elke dag 1-2 solves en hopelijk heb ik binnekort wel geluk.

Vroeg me eigenlijk af om voor elke soort de fragements op te sparen tot 200 (max) en deze allemaal te solven als MoP er is, zodat ik meteen op de 600 zit. (zijn maar 15 solves voor nodig), en natuurlijk wat extra XP, weet iemand of dit mogelijk is? of wordt dit ook allemaal gereset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Geen idee, zou leuk zijn als het kon indd want dan ga ik ook nog even wat opsparen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Renquin schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 09:00:
[...]
Wat ik weet van de vorige uitbreidingen ben je gewoon alles kwijt en begin je weer op 0.
Zou wel heel gek zijn als je dit keer alles zou kunnen behouden.

Ach, merk het over 2 weken wel :p
Klopt volgens mij niet hoor. Van TBC naar WotLK waren je badges onbruikbaar omdat er nieuwe varianten waren en van WotLK naar Cata werden eerst in een patch al je badges omgezet naa JP (met cash boven de cap van 4k) en bleef de ovirige JP gewoon behouden. Dat is de reden waarom er een lvl 85 purchase requirement is gekomen op gear, zodat je bij wijze van spreken geen complete set kan kopen voor je uberhaupt max level bent :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Zijn er nog dingen die men moet voorbereiden voor de 25ste? Profs op me vier mains :P staan alle op 510 of hoger :). Fishing/Cooking geloof ik wel, bank opgeruimd... nog iets vergeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Flasks, health potions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-02 22:12

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Een plan voor welke Quests je het beste kunt doen en welke het beste over te slaan om zo snel mogelijk te levelen?

AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
25 Daily's al gedaan en niet ingeleverd voor de release dag en dan snel inleveren als je gaat beginnen ?.
( als dat nog kan tegenwoordig ).

Maar ja verder Flasks Food, Prof's / Bank etc.
Vrije dagen van je werk ! of school

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeQuin
Als je Monk gaat spelen natuurlijk een volledige set van BoA items :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Laatst online: 27-02-2024
Of gewoon lekker relaxed levelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Mwoi ga misschien idd wat quests van te voren doen maar Flask gebruik ik nooit en vrij nemen zal ook niet gebeuren ;). Misschien wat heirlooms sparen voor me altjes, ook altijd leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 07:41
Alchemist Flask :+

En inderdaad, ik zet hele sloot dailies klaar. Mocht ik eventueel toch nog rerollen dan heb ik voor Monk een setje heirlooms klaarliggen, moet alleen nog even die 2-hander farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Heirlooms zijn altijd goed inderdaad om voor te sparen

AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeQuin
Kaap schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:56:

En inderdaad, ik zet hele sloot dailies klaar. Mocht ik eventueel toch nog rerollen dan heb ik voor Monk een setje heirlooms klaarliggen, moet alleen nog even die 2-hander farmen.
Volgens mij kan je beter 2x een one handed mace pakken met allebei 15agi enchant erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Dat doe ik wel met een alt, de quests boeien me toch helemaal niks.

Bij mij hadden ze de quests zelfs zonder tekst mogen maken, ik lees het toch niet :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Maduth schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:30:
Zijn er nog dingen die men moet voorbereiden voor de 25ste? Profs op me vier mains :P staan alle op 510 of hoger :). Fishing/Cooking geloof ik wel, bank opgeruimd... nog iets vergeten?
Inslaan van red-bull, of een één of andere energie drankje.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-01-2024
Maduth schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:30:
Je baas melden dat je niet komt ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Dice schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 13:14:
[...]

Je baas melden dat je niet komt ? :+
Goed dat je me er aan doet denken, verlof ingevuld :D

EDIT: Heeft het zin om die 4000 JP's te houden? Kan je er meteen iets mee kopen?

[ Voor 16% gewijzigd door Erycius op 11-09-2012 13:25 ]

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoek
Vanmiddag heel de middag honor farmen voor mn transmog voor mn hunter! Ook nog even wat HC's/LFR hitten denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
detheavn schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:28:
[...]

Klopt volgens mij niet hoor. Van TBC naar WotLK waren je badges onbruikbaar omdat er nieuwe varianten waren en van WotLK naar Cata werden eerst in een patch al je badges omgezet naa JP (met cash boven de cap van 4k) en bleef de ovirige JP gewoon behouden. Dat is de reden waarom er een lvl 85 purchase requirement is gekomen op gear, zodat je bij wijze van spreken geen complete set kan kopen voor je uberhaupt max level bent :p
Dat zou ook kunnen idd :)

Ben sowieso benieuwd ^_^

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Kaap schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:56:

Als je voor Monk gaat zorg dan ook dat je een Berto's Staff klaar hebt liggen, bruikbaar vanaf lvl 78 en dan veel beter dan de BoA staff.

Mijn lijstje om klaar te zijn voor MoP.

- 25 Quests klaar om in te leveren. Liefst zo dicht mogelijk bij elkaar. Dus Daily Quests zijn erg geschikt (Molten Front, Therazane en Tol Barad). Zou alleen niet de de Tol Barad quests pakken die je alleen kan inleveren als je TB ook onder controle hebt. Fishing en Cooking Quest voor makkelijke skill ups.
- Food, Flasks en Potions. Hit Food en Swiftness Potions.
- Voor Proffessions Cata mats verzamelen die je nu op 525 nog skill ups geven. Verzamel genoeg om 15-20 crafts te kunnen maken. Levert je 10 punten op waarvoor je geen dure MoP mats meer nodig hebt.

En verder de gebruikelijke dingen natuurlijk.
Hier staan nog wat handige tips. LINK
Was een guide voor Cata maar staan nog wel wat aardige tips in.

[ Voor 0% gewijzigd door Zertaxka op 11-09-2012 14:07 . Reden: typo ]

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
ValHallen schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 12:50:
Inslaan van red-bull, of een één of andere energie drankje.
Het volk bij de LIDL is op het moment groots fan van mij. Halve koelkast volliggen :)
Zertaxka schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 13:48:
Als je voor Monk gaat zorg dan ook dat je een Berto's Staff klaar hebt liggen, bruikbaar vanaf lvl 78 en dan veel beter dan de BoA staff.
Da's een goeie. Hij dropt zo'n beetje elke BRC runs wel een keer of 2, dus duur is ie niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

detheavn schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 14:59:
[...]

Het volk bij de LIDL is op het moment groots fan van mij. Halve koelkast volliggen :)
Je tandarts straks ook! Met die zooi gaat je tanderosie sneller dan het smelten van het poolijs :P (en het bedoelde effect is ook nog eens minimaal door de extreem laffe hoeveelheid cafeïne die erin zit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Tandartsen zijn toch overrated, en echte WoWer zit aan het infus !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 21:50
Mektheb schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 15:23:
Tandartsen zijn toch overrated, en echte WoWer zit aan het infus !
Percentage bloed in mijn redbull op dit moment 40% >:)

[ Voor 2% gewijzigd door skassie op 11-09-2012 15:30 . Reden: smile error ]

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Argh de vrouw kan waarschijnlijk geen vrij krijgen en we levelen altijd samen.
Noooooooooooooooo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Carthrax schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 15:43:
Noooooooooooooooo.
Reseat request for time off.
If no go: Replace woman. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bevalling faken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Ik heb van nature al geen tot weinig tandglazuur, dus uiteindelijk zal bij mij de zooi toch vervangen moeten worden. Gezien hoe het er met tandartsen en zorgverzekeringen aan toe gaat: Liever vroeg dan laat :p

Voordeel als ADDer is dat ik niet veel nodig heb. Een blikje of 2 en ik ga makkelijk 12 uur door :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

detheavn schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 15:46:
Ik heb van nature al geen tot weinig tandglazuur, dus uiteindelijk zal bij mij de zooi toch vervangen moeten worden. Gezien hoe het er met tandartsen en zorgverzekeringen aan toe gaat: Liever vroeg dan laat :p

Voordeel als ADDer is dat ik niet veel nodig heb. Een blikje of 2 en ik ga makkelijk 12 uur door :p
Geef mij een beetje van je energie, je hebt toch teveel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 10:44

TiMMieJ

PSN: Orixez

Carthrax schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 15:43:
Noooooooooooooooo.
Hoofdpijn excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
Zertaxka schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 13:48:
[...]

[snip]

- 25 Quests klaar om in te leveren. Liefst zo dicht mogelijk bij elkaar. Dus Daily Quests zijn erg geschikt (Molten Front, Therazane en Tol Barad). Zou alleen niet de de Tol Barad quests pakken die je alleen kan inleveren als je TB ook onder controle hebt. Fishing en Cooking Quest voor makkelijke skill ups.

[snip]
De TB quest guy verschijnt in het begin stuk van TB als je TB niet hebt op dat moment zodat je je quests gewoon kunt inleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
detheavn schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 15:46:

maaar uuh.... add is niet adhd.. die laatste hebben toch juist teveel energie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 10:38

junglebeast

hier staat iets

Zo dan. Ook deze missie voor MoP is geslaagd.. :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cu2aX.png

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

junglebeast schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:04:
Zo dan. Ook deze missie voor MoP is geslaagd.. :)

[afbeelding]
oO 341 dagen /played, nolifer.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-09 12:14

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Je Hunter pet heet zeker Imwith? ;)

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
ValHallen schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:13:
[...]

Ik geloof ik rond de 400 zit :P ( op 2 chars )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

ValHallen schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:13:
[...]

Ja en dan heb ik nog zeker 50 dagen op andere chars (Horde, ooit gedelete) bij elkaar.
IamWith ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

En grats junglebeast @ alles 85. Hoewel, mis een lock...zien we door de vingers ivm 2 druids ;)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Helza schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:01:
[...]
maaar uuh.... add is niet adhd.. die laatste hebben toch juist teveel energie :?
Het hyperactieve in ADHD is meer datgeen wat je extern merkt. Bij ADD is het voornamelijk de storm in je hoofd welke je goed wakker houdt.

Wat ik persoonlijk heel erg heb is dat ik alle geluiden en signalen mee krijg, omdat mijn hoofd weinig tot geen filtering maakt tussen belangrijke en irrelevant informatie. Zo kan het zijn dat ik heel makkelijk wakker ligt van een klok oid :p Energydrinks hebben daar blijkbaar een vaag effect op. Dan krijg je soms last van hyperfocus, wat zo'n beetje betekent dat je allen dat markt/hoort/ziet waar je op dat moment mee bezig bent, wat best wel awesome is tijdens leveling sessies :D

Ik heb daar ook een jaar medicatie voor genomen, maar dat had op de duur een averechts effect. Maar goed, daarvoor heb ik al 27 jaar gefunctioneerd zonder, dus waarom uberhaupt ook die rotzooi je lijf in proppen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
detheavn schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:32:
[...]

Het hyperactieve in ADHD is meer datgeen wat je extern merkt. Bij ADD is het voornamelijk de storm in je hoofd welke je goed wakker houdt.

Wat ik persoonlijk heel erg heb is dat ik alle geluiden en signalen mee krijg, omdat mijn hoofd weinig tot geen filtering maakt tussen belangrijke en irrelevant informatie. Zo kan het zijn dat ik heel makkelijk wakker ligt van een klok oid :p Energydrinks hebben daar blijkbaar een vaag effect op. Dan krijg je soms last van hyperfocus, wat zo'n beetje betekent dat je allen dat markt/hoort/ziet waar je op dat moment mee bezig bent, wat best wel awesome is tijdens leveling sessies :D

Ik heb daar ook een jaar medicatie voor genomen, maar dat had op de duur een averechts effect. Maar goed, daarvoor heb ik al 27 jaar gefunctioneerd zonder, dus waarom uberhaupt ook die rotzooi je lijf in proppen :p
Ik heb zelf volgende weer een onderzoek hiervoor, maar eigenlijk is het meer voor m'n zoontje dan voor mij. School was ik altijd een probleem geval omdat ik me dus nooit kon concenteren, Toendertijd wel onderzoek gedaan maar ADD was toen nog onbekend, als er als iets getest werd dan was het op ADHD. Uiteindelijk is er nooit iets uitgekomen behalve het niet kunnen concentreren :| Hoop dat als ik gediagnotiseer wordt het makkelijker wordt voor m'n zoon later op school omdat we dan gerichter naar oplossen/ondersteuning kunnen kijken. Lijkt er namelijk wel op dat hij het (ook) heeft. Maarja eerst maar afwachten wat er uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

detheavn schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:32:
[...]

/create new alt
/enable Rain Man-mode
/execute: lvl to 85

Kei handig, al je chars op 85 in slechts 20 dagen! :)

nofi man, je verhaal klinkt best interessant eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Goed. Stel je bent officer in een social guild die wel een aantal raiders heeft maar nog geen echte core group en backup raiders. Je taak is om, samen met een 2e officer, een goed functionerende raiding group te maken waarmee je progressie kan boeken in MoP. Alleen de guild is een zooi, mensen zijn laks, er zijn geen echte regels, er is totaal geen systeem, de weinige (pre)raiders die we hebben signen nauwelijks of komen niet opdagen. Social members zijn zo anti-sociaal als iemand die in z'n eentje het halve autismespectrum vertegenwoordigd, dus daarmee raiden is ook praktisch onmogelijk. Tevens luistert de Guildleader nergens naar en zegt hij 'nee' tegen al je plannen.

Hoe pak je zoiets aan?

[ Voor 7% gewijzigd door Frerk op 11-09-2012 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
Leaven en een guild zoeken waar wel mensen zitten die hetzelfde uit het spelletje willen halen als jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Laatst online: 27-02-2024
hulkie schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:50:
Leaven en een guild zoeken waar wel mensen zitten die hetzelfde uit het spelletje willen halen als jij?
Dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Frerk schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:48:
Goed. Stel je bent officer in een social guild die wel een aantal raiders heeft maar nog geen echte core group en backup raiders. Je taak is om, samen met een 2e officer, een goed functionerende raiding group te maken waarmee je progressie kan boeken in MoP. Alleen de guild is een zooi, mensen zijn laks, er zijn geen echte regels, er is totaal geen systeem, de weinige (pre)raiders die we hebben signen nauwelijks of komen niet opdagen. Social members zijn zo anti-sociaal als iemand die in z'n eentje het halve autismespectrum vertegenwoordigd, en de Guildleader will nergens naar luisteren.

Hoe pak je zoiets aan?
Of een eigen guild starten, of iets zoeken wat wel aansluit bij je speel behoeften. Hoe dan ook uit die guild weg. Op wel realm speel je, en welke faction?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Wie heeft je die taak gegeven? De GL. En waarom zegt hij dan steeds 'nee' tegen je plannen?

Ik zou de groep die wel iets wil samenbrengen op TS/Vent. En dan besluiten een eigen guild te maken of aansluiten bij een andere guild die in het zelfde bootje zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

ValHallen schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:51:
[...]

Of een eigen guild starten, of iets zoeken wat wel aansluit bij je speel behoeften. Hoe dan ook uit die guild weg. Op wel realm speel je, en welke faction?
Jaedenar Horde.

Ik en die andere officer zijn al begonnen met het overwegen om weg te gaan, maar meer als een laatste optie.
junglebeast schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:52:
Wie heeft je die taak gegeven? De GL. En waarom zegt hij dan steeds 'nee' tegen je plannen?

Ik zou de groep die wel iets wil samenbrengen op TS/Vent. En dan besluiten een eigen guild te maken of aansluiten bij een andere guild die in het zelfde bootje zit.
Het bizarre idee dat als we maar genoeg events op de kalender openen er vanzelf 10 hardcore raiders gaan signen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Helza schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:44:
[...]
Ik heb zelf volgende weer een onderzoek hiervoor, maar eigenlijk is het meer voor m'n zoontje dan voor mij. School was ik altijd een probleem geval omdat ik me dus nooit kon concenteren, Toendertijd wel onderzoek gedaan maar ADD was toen nog onbekend, als er als iets getest werd dan was het op ADHD. Uiteindelijk is er nooit iets uitgekomen behalve het niet kunnen concentreren :| Hoop dat als ik gediagnotiseer wordt het makkelijker wordt voor m'n zoon later op school omdat we dan gerichter naar oplossen/ondersteuning kunnen kijken. Lijkt er namelijk wel op dat hij het (ook) heeft. Maarja eerst maar afwachten wat er uit komt.
Ik had dat vroeger (eigenlijk nog steeds) ook. Vanwege concentratie problemen en de bijbehorende frustratie heb ik uiteindelijk ook mijn school niet afgemaakt. Mijn ouders hadden daarvoor al het idee dat er iets was, maar goed, toen werd ADHD (waar alles onder geschoven werd) zwaar negatieve bestempeld :|

Ik vind het wel grappig dat je aangeeft dat dit misschien bij zowel jou als je zoontje is. Toen ik met het hele verhaal bij m'n ouders aan kwam zetten had m'n ma al meteen zoiets van: "Ik zou zo denken dat je vader dat ook heeft!" :p
Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:45:
/create new alt
/enable Rain Man-mode
/execute: lvl to 85

Kei handig, al je chars op 85 in slechts 20 dagen! :)
Als ik je vertel dat ik zo'n bijna elke class wel dubbel (sommige zelfs 3 keer) heb, waarvan het merendeel tussen de 80 tot 85 is en ik al zo'n 4 lvl 85 chars gedelete heb omdat ik geen zin had om voor een race change te betalen ... en laatst eindelijk m'n 2de account eens heb gecancelled ... Zou je dan vreemd opkijken? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

detheavn schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 17:05:
Als ik je vertel dat ik zo'n bijna elke class wel dubbel (sommige zelfs 3 keer) heb, waarvan het merendeel tussen de 80 tot 85 is en ik al zo'n 4 lvl 85 chars gedelete heb omdat ik geen zin had om voor een race change te betalen ... en laatst eindelijk m'n 2de account eens heb gecancelled ... Zou je dan vreemd opkijken? :p
Absoluut niet! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ADD/ADHD verhaal. Mijn moeder die in het onderwijs werkte heeft wel eens verklaard dat als ik nu op de basisschool had gezeten ik waarschijnlijk een onderzoek had gekregen of ik geen ADHD had. Ze had kinderen die zonder medicijnen rustiger waren als ik vroeger die de diagnose ADHD kregen.

Ik heb mijn hele leven ook al moeite om me te concentreren als er veel om mij heen gebeurt. Alles, hoe triviaal ook, hoor ik en leidt mij af. Enige goed werkende oplossing: afzonderen of als degenen om mij heen gewoon stil en geconcentreerd werken. Tijdens mijn studie hield ik het geen college vol om de aandacht erbij te houden.

Uiteindelijk wel twee studies afgerond en redelijk goed terecht gekomen. Maar mijn hele carriere door bij de beoordelingen blijft concentratie vermogen een aandachtspunt. Maar echt niet dat ik daar pillen voor ga slikken, ik zonder mij wel af als het nodig is.

Het is inmiddels geregeld, 24 september vroeg 'ins Bett' en om een uur of 02:00 de wekker. De meesten die om 00:00 beginnen zijn dan uit de begin gebieden weg en ik heb de rest van de week vrij om te levelen.

Om het nog iets rustiger te hebben heb ik besloten voor een human Monk te gaan in plaats van een panda :) Doel is om in 1 dag 80+, liefst 85, te worden. Heb alle heirlooms al klaar liggen dus maximale XP bonus van items en guild is verzekerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ik weet niet nog wat ik ga doen met de launch. Vorige keer wel lol gehad met 45 min wachten met inloggen en chatten op vent en dan levelen tot ergens in de middag. Maar heb ook wel zin om gewoon lekker slapen en dan rond 10/11 uur smorgens te gaan spelen.

Ligt er ook wel aan wat we met de guild gaan doen. Lekker de dungeons grinden en dan later de zones 1 voor 1 afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 17:55:Het is inmiddels geregeld, 24 september vroeg 'ins Bett' en om een uur of 02:00 de wekker. De meesten die om 00:00 beginnen zijn dan uit de begin gebieden weg en ik heb de rest van de week vrij om te levelen.
Kleine maar voor jouw strijdplan niet onbelangrijke correctie: Iedereen die om 00.00 is begonnen met proberen in te loggen is dan net ingelogd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap