186 atm
Anoniem: 407994
Wat is jouw nicknaam dan?DrFlash schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 16:11:
[...]
Willems.. die ken ik ergens van... oh ja, zit in dezelfde guild...
--
Zelf heb ik rond de 114 mounts nu. en 125 pets. Maar ja, ben nog steeds de runs in Stonecore, Setrekk Halls en Stratholme aan het doen voor de mounts. Maar die van Anzu (Reins of the Raven Lord) heb ik tot nu toe 95 keer achter elkaar gedaan, maar nog steeds geen succes!
De aanhouder wint, hoe lang het ook mag duren.
[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 407994 op 14-09-2012 17:25 ]
Zo net even DS HC gecleared op mijn 374 mage. Tja die buffs he... 
Ben dit keer fire gegaan en moest nogal wennen in het begin. Komende week ga ik nog wel meer testen. Heb er wel zin in om mijn oude vanilla/tbc char te gaan levelen in MoP.
Ben dit keer fire gegaan en moest nogal wennen in het begin. Komende week ga ik nog wel meer testen. Heb er wel zin in om mijn oude vanilla/tbc char te gaan levelen in MoP.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Troost je. Ik heb er 407 dagen over gedaan om hem uiteindelijk te krijgen. Eerst alleen met de Druid (voor 4.0.1) en daarna met 5 chars per dag.....Anoniem: 407994 schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 17:23:
[...]
Wat is jouw nicknaam dan?
--
Maar die van Anzu (Reins of the Raven Lord) heb ik tot nu toe 95 keer achter elkaar gedaan, maar nog steeds geen succes!![]()
De aanhouder wint, hoe lang het ook mag duren.
Volgens de statistieken heeft mijn Druid sinds 8/10/2010 de orb om Anzu te summonen. Ik ben toen ook direct begonnen met farmen. Ik heb een aantal dagen gemist, maar uiteindelijk is Anzu op 23/07/2012 pas bij de collectie toegevoegd. De droprate is laag, maar het gaat hem volgens mij meer om geluk. De witte kip van MT had ik met 2 runs binnen, inclusief de Phoenix Hatchling. Anzu was erg hardnekkig....
Geluk helpt wel ja.Poops_McGhee schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 03:12:
[...]
Troost je. Ik heb er 407 dagen over gedaan om hem uiteindelijk te krijgen. Eerst alleen met de Druid (voor 4.0.1) en daarna met 5 chars per dag.....
Volgens de statistieken heeft mijn Druid sinds 8/10/2010 de orb om Anzu te summonen. Ik ben toen ook direct begonnen met farmen. Ik heb een aantal dagen gemist, maar uiteindelijk is Anzu op 23/07/2012 pas bij de collectie toegevoegd. De droprate is laag, maar het gaat hem volgens mij meer om geluk. De witte kip van MT had ik met 2 runs binnen, inclusief de Phoenix Hatchling. Anzu was erg hardnekkig....
Gister voor het eerst die zul aman? or grub weet t niet run gedaan in een 5 man.
Nadat het eerste dikke fail was als groep komt er een nieuwe groep en ik weer aangegeven dat het daar mn 1e run was met mn net gedingde healer (kon net die run in kwa ilvl). Maar hier ging het prima, tank probeerde niet halve instance tegelijk te pullen en bosses ook veel netter.
Dropt die 'Armani war? bear' ik roll maar mee en krijg hem ook nog lol.
Anoniem: 407994
Damn, als ik het zo lees dan heb ik met enig ongeluk nog heel wat te farmenPoops_McGhee schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 03:12:
[...]
Troost je. Ik heb er 407 dagen over gedaan om hem uiteindelijk te krijgen. Eerst alleen met de Druid (voor 4.0.1) en daarna met 5 chars per dag.....
--
Trouwens, hebben jullie het nieuwe archeology ontdekt?! In plaats van drie keer te diggen kan je nu zes keer diggen! Vele malen beter en vele malen sneller!!
En nog steeds netzo boring ! haha, nee mounts farmen is leuk maar je moet wel geduld hebben.
Ik ben zelf al bezig met die van Kara sinds Kara uit is hij is 1x gedropt en heb hem toen gepassed, daarna nooit meer gezien.
Sindsdien doe ik hem elke week op 3/4 chars.
Ga morgen maar is beginnen met Ony te doen weekelijks.
Ik ben zelf al bezig met die van Kara sinds Kara uit is hij is 1x gedropt en heb hem toen gepassed, daarna nooit meer gezien.
Sindsdien doe ik hem elke week op 3/4 chars.
Ga morgen maar is beginnen met Ony te doen weekelijks.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is gesloten.