![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Anoniem: 93248
Shadow was de lastigste DPS class die ik ooit gespeeld heb, deed zelfs als Disc nog meer dpsDopiej schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 08:38:
Nou ik zat gisteren eens in een HoT..
Dat een priest met hoog ilvl zo weinig dps doet..
niet dat ik een probleem met healen had alleen de tank en andere dps vonden het beetje raar dat die gast met ilvl 383 loopt en amper dps doet..
Is shadow priest dan zo moeilijk of niet?
Ilvl383 is niet echt hoog, ik bedoel je kan zonder iets te doen LFR in en je kan tot rond de 384 komen.Dopiej schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 08:38:
niet dat ik een probleem met healen had alleen de tank en andere dps vonden het beetje raar dat die gast met ilvl 383 loopt en amper dps doet..
Nee, maar het is met een shadowpriest heel erg makkelijk om heel weinig dps te doen. Eigenlijk iedereen die net begint met een shadowpriest (vers 85 gedinged) heeft problemen met het doen van veel dps. Het is redelijk moeilijk om shadowpriests meester te worden, maar dan kan je er flink mee facemeltenDopiej schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 08:38:
Laat ze maar lekker GW2 gaan spelen (vind ik echt een klote spel GW)Thysiej schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 08:47:
[...]
Nee, maar het is met een shadowpriest heel erg makkelijk om heel weinig dps te doen. Eigenlijk iedereen die net begint met een shadowpriest (vers 85 gedinged) heeft problemen met het doen van veel dps. Het is redelijk moeilijk om shadowpriests meester te worden, maar dan kan je er flink mee facemelten
Het zal komend weekeind wel wat rustiger worden op de WoW realms verwacht ik; met de release van GuildWars2
ja ik gisteren ook een LFR gedaan.. als healer is het zo simpel.. stond 2e in healing done telkens dus ging niet slecht..Frerk schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 09:02:
Nou, ik zat gisteren eens in LFR, en toen waren er mensen met item level 390 die dus gewoon nauwelijks boven de 10K DPS komen. Vervolgens doen ik en twee priests(Zo moeilijk is shadow dus ook weer niet) boven de 50K ieder.. Vraag ik me toch af waar ik het voor doe
Ach ja, gratis valor.
Ik speel zelf shadow priest, het is niet echt een heel erg moeilijke class maar alleen heb je een heel erg trage start. De meeste klasses kunnen met een paar cd's te poppen echt in een paar seconden zieke dps doen terwijl shadow priest het echt moet hebben van lange fights. Eenmaal alles op max komt en je de buffs goed aan kan houden dan doe je echt wel veel dps. Meestal merk ik dat hoe langer het gevecht duurt hoe meer dps je doet als shadow priest. Wss een beetje de diesel motor onder de klasses in wow.Dopiej schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 08:38:
die heb ik toen die tijd ook gefarmed voor de 100 mount achievement haha vergeleken met die 2 farms is de Kurenai rep farm echt piss easy, beetje Ogre's wacken in nagranddetheavn schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:05:
Ik speel a sinds dag 1 vanilla, heb nog behoorlijk wat geraid in TBC, maar nooit ... echt NOOIT de tijd willen spenderen aan Netherwing rep. Vorig jaar was ik hier al eens aan behgonnen, maar ik kon er echt geen lol in vinden. Het ligt zo afgezonderd van alles, de dailies zijn verre van leuk en het verzamelen van eieren is gewoon zo saai .... Maar goed, aangezien de mounts dus account wide worden had ik die er dan toch graag nog bij gehad.
Gisteren maar weer begonnen ... wat dailies gedaan en toen de hele avond eitjes verzamelen ... Zo saaaaai
Vanochtend vroeg opgestaan om de dailies te doen en de laatste paar eieren te vinden ... EINDELIJK van dat gezeik af
http://eu.battle.net/wow/...zle/achievement#201:14865
Zie het verschil tussen de Skyshattered en On Wings of Nether datums
Vanavond verder met Sha'tari Skyguard ... Nog zoiets
Denk dat ik maar gewoon Terokk summons ga opsparen en hopen op zo'n Terokkoa transform dinkie
The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village
Ja ben ook blij dat het account wide wordt..detheavn schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:05:
Ik speel a sinds dag 1 vanilla, heb nog behoorlijk wat geraid in TBC, maar nooit ... echt NOOIT de tijd willen spenderen aan Netherwing rep. Vorig jaar was ik hier al eens aan behgonnen, maar ik kon er echt geen lol in vinden. Het ligt zo afgezonderd van alles, de dailies zijn verre van leuk en het verzamelen van eieren is gewoon zo saai .... Maar goed, aangezien de mounts dus account wide worden had ik die er dan toch graag nog bij gehad.
Gisteren maar weer begonnen ... wat dailies gedaan en toen de hele avond eitjes verzamelen ... Zo saaaaai
Vanochtend vroeg opgestaan om de dailies te doen en de laatste paar eieren te vinden ... EINDELIJK van dat gezeik af
http://eu.battle.net/wow/...zle/achievement#201:14865
Zie het verschil tussen de Skyshattered en On Wings of Nether datums
Vanavond verder met Sha'tari Skyguard ... Nog zoiets
Denk dat ik maar gewoon Terokk summons ga opsparen en hopen op zo'n Terokkoa transform dinkie
gratisIntToStr schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:16:
Voor iedereen met de remote app op telefoon, je kunt nu gratis gebruik maken van guild chat en remote auction house
Heb het net even getest en beide werkt prima!
Want a cookie?!
ooow haha ik heb ook de app, vond het al vrij goedkoop ook omdat je ook nog eens toegang had tot de AH enzo maar dat is goed nieuws zeg! blijf hollander en ben dol op het woord gratis ofc!detheavn schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:23:
Ik betaal er al bijna een jaar voor ... maar goed, krijg nu 7 dagen game time terug. Hadden ze op zich niet eens hoeven doen
Wel nice van Blizz dat het nu gewoon gratis geworden is
@Viva: Oh damn, thanks, Kurenai (Mag'har voor mij) moet ik ook nog farmen ja ... Destijds op m'n Alli rogue ook niet gedaan. Eens kijken welke het meeste rep heeft op het moment
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
Ik had er nog een abonnement op, krap een maandje geleden, ik kreeg vanmorgen inderdaad de mail dat het gratis werd. Als abonnee kreeg ik 7 dagen free gametime, en Lil' XT pet cadeauDopiej schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:17:
[...]
gratisik heb der nog 3 euro voor betaald 3 weken geleden xD
Oh lol, die pet was ik vergeten. Zal daar m'n vriendin maar blij mee makenEelcoB schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:04:
Als abonnee kreeg ik 7 dagen free gametime, en Lil' XT pet cadeau
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Die andere kan alleen de mobs looten waar hij recht op heeft. Als jij ze gekilled hebt dan heb jij het recht en niet hij. Dus als er 10 mobs op elkaar liggen. Jij hebt er 5 van gedood en de andere de andere 5 dan kan jij alleen de 5 mobs aoe looten die jij gekilled hebt. Die andere 5 kun je niet aankomen tot ze vrij komen voor looten. Oftewel jij hoeft dus niks uit te zetten, want er is geen hinder.toolkist schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:47:
Iemand al gekeken of je aoe loot ook uit kunt zetten?
Zie het al voor me ik een stel skinbare mobs sloop, aoe loot, en vervolgens een andere skinner m'n mobs begint te skinnen.
[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 24-08-2012 11:34 ]
[ Voor 20% gewijzigd door junglebeast op 24-08-2012 12:10 ]
[ Voor 35% gewijzigd door Zeror op 24-08-2012 12:19 ]
Idd, zo blijft het een beetje eerlijk tov andere gathering professions. Kon je ook niet skinnen voor je een mob loot maar dat je dan geen loot krijgt of heb ik dit mis op?Zeror schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:17:
Maar van dat skinnen is hetzelfde als met herbs en mines dus ik zie het probleem niet. Daar moe van je ook snel bij zijn.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Nee maar met die aoe looting loot je wel ineens alle mobs. En dan kan iedereen ze skinnen. Het niet zoals herbing of mining. Stel je doet een spell/skill en alle mines or herbs in een area komen voor je voeten te staan om ze 1 voor 1 te minen/herben. Iemand ziet dat en gaat lekker naast je staan om ook te minen/herben.Grompie schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:19:
[...]
Idd, zo blijft het een beetje eerlijk tov andere gathering professions. Kon je ook niet skinnen voor je een mob loot maar dat je dan geen loot krijgt of heb ik dit mis op?
[ Voor 7% gewijzigd door junglebeast op 24-08-2012 12:29 ]
Is meer voor mensen die monks willen spelen gok ik, en die mensen kunnen gewoon human/undead of whatever kiezen, de mensen die een mage panda willen hebben, kunnen gewoon raf doen en dan race change op de releaseIntToStr schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:39:
Hoe gaat het eigenlijk met group loot in dungeons in combinatie met autoloot? Kan me zo voorstellen dat je een pack hebt liggen en dan de eerste die loot alles krijgt. Beetje oneerlijk dan eigenlijk. Als tank sta ik wel altijd op de goede plek, dus zou nog wel eens leuk uit kunnen pakken
Voor mensen die een panda willen RAF granten naar 80: bedenk dat een panda mogelijk eerst door de starting area moet en daarna alliance/horde moet kiezen op level 10. Of zou je al eerder kunnen granten?
In een normale dungeongroep met default lootregels kun je elke 5e corpse looten, dus niet allemaal tenzij handmatig de lootrules op free for all oid gezet zijn. Met AoE loot pak je in de default omstandigheden dus alleen je eigen items.IntToStr schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:37:
Maar in een dungeon, als je in een groep van 5 zit, kun je van alles looten omdat iemand in de groep de mob gedood heeft. Nu vind je daar niet echt de interessante spullen, maar toch. Met aoe loot kun je daar dus voor de neus van je groepsleden alles wegkapen met 1 klik.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Goh, weer wat geleerd danBlitzdoctor schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:28:
[...]
In een normale dungeongroep met default lootregels kun je elke 5e corpse looten, dus niet allemaal tenzij handmatig de lootrules op free for all oid gezet zijn. Met AoE loot pak je in de default omstandigheden dus alleen je eigen items.
Eigenlijk moet je het huidige skinnen vergelijken met het oude minen, waar je 1 node meerdere malem moest minen. Toen bestond de kans ook dat een of ander lulhannes gewoon naast je ging staan tot je je 2de mining poging wou doen. Dat hebben ze uiteindelijk in WotLK aangepast naar het huidige waar je een 'all-in-one' mine kunt doen.Zeror schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:17:
Maar van dat skinnen is hetzelfde als met herbs en mines dus ik zie het probleem niet. Daar moet je ook snel bij zijn. En daarnaast is skinning al de makkelijkste profession die er is. Een kleine nerf Door de aoe looting is opzich niet erg.
Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661
ow haha ja ik check mijn mail en zie het ook nu xDEelcoB schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:04:
[...]
Ik had er nog een abonnement op, krap een maandje geleden, ik kreeg vanmorgen inderdaad de mail dat het gratis werd. Als abonnee kreeg ik 7 dagen free gametime, en Lil' XT pet cadeauIk klaag niet, heeft 3€ gekost, en die heb ik met de gametime en pet wel weer terugverdiend
http://eu.battle.net/wow/en/game/patch-notes/4-3Vuurvoske schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:32:
Ik ben sinds gisteren weer met WoW begonnen echter loop ik volgens mij flink achter met de nieuwtjes. Gisteren zag ik bijvoorbeeld iets in de chat over transmog runs... Heeft er iemand een samenvatting ofzo waar ik alle veranderingen kan doornemen?
With the Italian-language version of World of Warcraft coming soon, we’ll be opening two new Italian realms in Europe. We look forward to welcoming many new and returning Italian-speaking players, and invite them to experience World of Warcraft in their native language.
Our two new Italian realms will include a PvE realm, Pozzo dell’Eternità, and a PvP realm, Nemesis. They’ll both be added to the same Battlegroup, Misery. These two realms are dedicated to our Italian-speaking community, and therefore support will only be available in Italian.
[ Voor 5% gewijzigd door junglebeast op 24-08-2012 16:14 ]
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Zijn ze ook niet echt van plan, tenzij je er geld voor betaaldjunglebeast schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 15:57:
Hmm zie net dat er 2 Italiaanse realms worden geopend. http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/5208751068
Maar ondertussen doet Blizzard maar weinig aan de balans op sommige realms.
[...]
In MoP worden low population zones automatisch X-Realm zones waaraan nagenoeg dezelfde restricties zitten als aan de LFR xrealm functionaliteit (dus geen money trades etc). De home cities vallen hier echter niet onder, de AH zal dus op low pop servers hetzelfde blijvenMektheb schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:19:
[...]
Zijn ze ook niet echt van plan, tenzij je er geld voor betaald.
Maar ze zullen heus niet realms merge enz
[ Voor 3% gewijzigd door Helza op 24-08-2012 16:46 ]
Dat merk ik op mijn Warlock nu ook een beetje in random HCs; 't spul heeft net de 2e tick gehad of 't is al dood.temp00 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:18:
Even inhaken op het Shadow Priest gebeuren. Ik vind het persoonlijk erg lekker spelen en weet meestal behoorlijk wat DPS eruit te knallen. Vroeger ook affliction lock gespeeld dus dat helpt wel + goeie Power Aura's vind ik altijd erg prettig.
Het is idd wel zo dat je een trage start heb op packs met niet zoveel health doordat je niet het maximale uit je dots/buffs kan halen. Op sommige trash moet je dan ook gewoon de 3 x mind spike + mind blast rotatie (bij voorkeur met dark archangel) aanhouden ipv dotten. Op meer dan 3 targets doe ik altijd mind sear, die AoE gaat zo knetter hard
Filmpje van mijn Shadow + power aura's. Het liefst plak ik m'n instant spells achter casted spells om alles in één global te doen (vampiric touch-dot, mind blast-dot, vampiric touch-shadow fiend etc). Verder strafe ik waar mogelijk tussen m'n globals door om Shadowy Apparitions te proccen:
YouTube: Shadow Priest power aura's patch 4.3
Anoniem: 233450
Welkom op Kazzak! speel je horde of alliance ?TripleM schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:53:
Owww ik ben zo blij! M'n oude server (Deathwing) is echt dood, en met m'n halve raidgroepje (toch 5/8 HC ondanks zomer en recruitment problemen) zijn we daarom naar Kazzak verhuisd. Daar zijn we in een supertof guild terecht gekomen (dat ook is verhuisd vanaf Deathwing, guild waar 1 van de lui waar ik mee raid al in zat), we hebben de groep aangevuld en hebben maandag onze eerste raid. Nu niet meer echt voor progression natuurlijk, maar dat betekent een goede kans op een leuk clubje om mee te raiden in MoP!
Dat, en het is weekend!
Het gaat alleen werken voor bepaalde stukken land op Pandaria. En vast niet bij spawn points van rares of zo.Helza schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:44:
[...]
In MoP worden low population zones automatisch X-Realm zones waaraan nagenoeg dezelfde restricties zitten als aan de LFR xrealm functionaliteit (dus geen money trades etc). De home cities vallen hier echter niet onder, de AH zal dus op low pop servers hetzelfde blijven
De keerzijde hiervan is dus dat het farmen voor maps in die zones waar het rustig is nu juist moeilijker wordt (meer concurrentie), terwijl de prijzen daarvan op jouw AH hoog blijven door het lage aanbod (en misschien zelfs hoger worden door het nog lagere aanbod).
en TLPD farmen gaat ook interessant worden, Vyrago spawned? en nu? welke xrealm zone ben je binnengewandeld en was die spawn van? als ik nu naar ogri port en weer terug naar storm peaks, zit ik dan in dezelde xrealm zone waar het weer 6h duurt voordat ie spawned, of zit ik nu toevallig in een nieuwe xrealm zone.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ja hetzelfde probleem, alleen jij hebt geen 3x MS + MBFrerk schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:01:
[...]
Dat merk ik op mijn Warlock nu ook een beetje in random HCs; 't spul heeft net de 2e tick gehad of 't is al dood.
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Hoe kom je bij die informatie? Blizz heeft niks gezegt dat het pandaria only isjunglebeast schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:06:
[...]
Het gaat alleen werken voor bepaalde stukken land op Pandaria. En vast niet bij spawn points van rares of zo.
[ Voor 30% gewijzigd door Helza op 24-08-2012 18:57 ]
[ Voor 52% gewijzigd door junglebeast op 24-08-2012 19:27 ]
Ik zat wel te kijken of zoiets misschien zou werken, maar als demo is fel flames niet echt sterktemp00 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:50:
[...]
Ja hetzelfde probleem, alleen jij hebt geen 3x MS + MBLock is voor mij alweer een tijdje geleden, maar kan je dan niet iets met soulburn + instant soulfire + evt. fel flames? Of zeg ik nu iets heel stoms?
[ Voor 8% gewijzigd door detheavn op 25-08-2012 11:15 ]
Check ff wat addons, bijv "MountainOMounts" ofz..detheavn schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 11:28:
Het zou ideaal zijn als er een site was waar je even al je chars ingeeft en dat ze dan een lijstje laten zien met wat je al hebt en nog moet
IK kan ook gewoon wachten tot MoP, maar ik heb nooit echt veel geduld als ik eenmaal iets in m'n hoofd haal
Neh, gewoon good old MM spec. Heb vorige Xpac aan het einde ook redelijk veel op mn huntertje gespeeld, maar SV vond ik niet echt heel boeiend. MM snap ik nu een beetje, dus daar blijf ik voorlopig bij
Even een profile account aanmaken op wowhead.com en je char adden. Kun je alles zien wat je hebt qua recipes, mounts, pets etc en welke je nog kan vinden. Er is ook een wowhead client om je gegevens te uploaden van wow naar de site.detheavn schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 11:28:
Het zou ideaal zijn als er een site was waar je even al je chars ingeeft en dat ze dan een lijstje laten zien met wat je al hebt en nog moet
IK kan ook gewoon wachten tot MoP, maar ik heb nooit echt veel geduld als ik eenmaal iets in m'n hoofd haal
[ Voor 4% gewijzigd door junglebeast op 25-08-2012 12:25 ]
Je kan je missing pets/mounts gewoon controleren op je armory pagejunglebeast schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:22:
[...]
Even een profile account aanmaken op wowhead.com en je char adden. Kun je alles zien wat je hebt qua recipes, mounts, pets etc en welke je nog kan vinden. Er is ook een wowhead client om je gegevens te uploaden van wow naar de site.
[afbeelding]
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
[ Voor 3% gewijzigd door junglebeast op 25-08-2012 14:08 ]
But I just want to play it right, we are gonna get there tonight.
Never, tot over een jaartje ( want ik geef ze meer credit dan anderen ) dan is het net zoals alle andere voorgangers en games dood gebloed.po1son schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 16:18:
Wow, nogsteeds active wowspelers?
Had eigenlijk verwacht dat jullie zo langzamerhand ook wel naar gw2 kwamen
[ Voor 4% gewijzigd door Mektheb op 26-08-2012 16:50 ]
Nouja ben ik het dus niet mee eens, WoW verveelde mij juist heel snelMektheb schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 16:49:
[...]
Never, tot over een jaartje ( want ik geef ze meer credit dan anderen ) dan is het net zoals alle andere voorgangers en games dood gebloed.
Guildwars 1 was ook leuk, maar tot een zekere hoogte en GW en WoW vergelijken is appels en peren.
Ik heb zelf Aion / Lord of the Rings / Warhammer / Rift / Starwars / etc allemaal geprobeerd en binnen een paar maandjes zo weer terug bij WoW.
Zal misschien persoonlijk zijn, maar als je eenmaal alles van WoW gewend ben dan valt de rest alleen maar tegen, behalve de " graphic's " misschien.
Maar goed imho x3000
Mijn enige reden om GW1 leuk te vinden was dat je je armor kon dye
But I just want to play it right, we are gonna get there tonight.
Want a cookie?!
Daar ben ik het niet mee eens, als ze de sub fee weg zouden halen zouden er zoals in veel games microtransactions voor terug komen, waardoor je dus ingame beter kan worden omdat je er $$ aan besteed.Renquin schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 17:34:
De grootste reden waarom GW2 nooit echt zal doodbloeden is omdat je geen maandelijks bedrag moet betalen om het te spelen.
Stel dat WoW dat ook niet zou hebben, dan zou het spelersaantal met gemak verdubbelen, zo niet verdriedubbelen(imo ofc)
Die diehard community is er bij F2P ook wel, alleen is de groep dan vaak veel kleiner.Mektheb schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 18:15:
[...]
Daar ben ik het niet mee eens, als ze de sub fee weg zouden halen zouden er zoals in veel games microtransactions voor terug komen, waardoor je dus ingame beter kan worden omdat je er $$ aan besteed.
Door een SUBfee te houden, staan de makers garant voor altijd nieuwe content en verbeteringen en balancing ( niet altijd )
Waardoor ook de Community liefde krijgt voor het spel.
Ik heb namelijk zelf niet het idee, dat bij FTP games er geen diehard community inzit.
Maar meer mensen die van game hoppen. ( denk ik weet ik niet zeker natuurlijk )
En lang niet zoals bij WoW al 6/7 jaar spelen, omdat de game simpel gezegt het niet zo lang uithoudt.
Maar ja dat is mijn idee.
Free to play heeft 1 groot nadeel in mijn optiek, en dat is simpel weg het feit dat het gratis is, en daardoor voor elke mafkees beschikbaar is die maar zin heeft om er een rotzooi van te maken, de hoeveelheid idiooten die ik tegen kom in games als league of legends, doet de wow communitie echt een hemel lijken.Frerk schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 18:48:
[...]
Die diehard community is er bij F2P ook wel, alleen is de groep dan vaak veel kleiner.
Dat is mijn idee dus ook, aan de andere kant genoeg trollen in WoW te vindenTerence(x) schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 19:02:
[...]
Free to play heeft 1 groot nadeel in mijn optiek, en dat is simpel weg het feit dat het gratis is, en daardoor voor elke mafkees beschikbaar is die maar zin heeft om er een rotzooi van te maken, de hoeveelheid idiooten die ik tegen kom in games als league of legends, doet de wow communitie echt een hemel lijken.
Ooow Gratz man! is bij mij nog niet gedropped, in MGT heb ik ook alles al op die mount na dan (orb en phoenix pet) haha en de kara mount heb ik ook nog steeds op de farm zonder resultaat haha maar gratz man! mooie mount ennuh gelukkig hebben ze dat toen veranderd want de guild's druid werd er voor de veranderingen een beetje moe van om iedere keer die Anzu te summonen hahahadetheavn schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 10:38:
Nou, nadat ik gister ochtend dus de Netherwing op exalted had, ben ik 's avonds begonnen aan Sha'tari Skyguard. Na een uur of 3 exalted, dat is weer 5 mounts erbij! (en een mini pet)
Diezelfde avond nog naar Sethekk Halls gevlogen en EINDELIJK!!!! M'n Raven Lord
Meteen maar met Mag'har rep begonnen. Zit nu al 10% voorbij revered. Nog een dagje ogres slaan en dan heb ik ook nog een zooi Talbuks.
I'm getting prepared for MoP
[afbeelding]
ooow maar dat is handig zeg! ga ik gelijk vanmiddag maar eens ff aanmaken THXjunglebeast schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:22:
[...]
Even een profile account aanmaken op wowhead.com en je char adden. Kun je alles zien wat je hebt qua recipes, mounts, pets etc en welke je nog kan vinden. Er is ook een wowhead client om je gegevens te uploaden van wow naar de site.
[afbeelding]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Jup indeed it is.. In LoL is het niveau echt heel laag..Terence(x) schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 19:02:
[...]
Free to play heeft 1 groot nadeel in mijn optiek, en dat is simpel weg het feit dat het gratis is, en daardoor voor elke mafkees beschikbaar is die maar zin heeft om er een rotzooi van te maken, de hoeveelheid idiooten die ik tegen kom in games als league of legends, doet de wow communitie echt een hemel lijken.
hoe wij (m'n horde guild dan) het al maanden doen; head - plate - rest - amalgamation - amalgamation tank - ... - tail, alleen bij de 3e plate staan we iets meer naar het midden indien de corruption helemaal aan het begin gespawned is.lanerios schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 08:23:
en natuurlijk.. ik kom hier kijken, en de fanboys beginnen over hoe GW2 dood gaat en WoW god is.. /headdesk
Want Rift is dood, SWTOR is dood (Rift totaal niet, TOR eenegzins), graag eerst even nadenken.
on topic:
Gister paar attempts gehad op Spine Heroic, wat meer progress, 1e plate gaat goed, daarna de 2e plate. Helaas op 1 attempt van de 2e plate was het echt een clusterfuck
Head - Plate - Ranged+Healer - Amalgation - Bloods - Tail
zo stonden we ongeveer. En nee, dat werkt dan totaal niet om de bloods op te pakken en naar de plate te lopen. Pakt 9 bloods, ranged/healers lopen door je heen, splat aoe dood.
Wel heerlijk gevecht om te tanken
82-83 4,004,000 2,669,000 (-33%) 83-84 5,203,400 3,469,000 (-33%) 84-85 9,165,100 4,583,000 (-50%)
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ieder wat wils toch? als je ultima online download zijn er ook nog zat spelers, de MMORPG is dan wel een gerne maar daarbinnen is voor ieder wat wils maar de overige MMO's zijn zeker niet dood hahalanerios schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 08:23:
en natuurlijk.. ik kom hier kijken, en de fanboys beginnen over hoe GW2 dood gaat en WoW god is.. /headdesk
Want Rift is dood, SWTOR is dood (Rift totaal niet, TOR eenegzins), graag eerst even nadenken.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq