Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 266 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 23.534 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

lanerios schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 10:02:
Compleet mee eens, maar het zielige GW2 bashen hier, het WoW bashen op de GW 2 fora wordt gewoon erg nutteloos. Helaas lijkt het erop dat we het maar moeten leren accepteren.
Ze mogen wat mij betreft bashen wat ze willen, ik ga toch geen andere MMO spelen. Als ik ophoud met WoW komt er niets voor in de plaats.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:29
Ik speel gewoon allebei. Gaat lekker zo, raiden in WoW, levellen in GW2

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:08

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Merk wel een 'populatie' drop op de server, stond gisteren in Orgrimmar met mijn rogue en kon welgeteld 11 andere spelers zien :X Dieptepunt van Lightning's Blade is in zicht :P

85 ga ik denk ik niet meer halen, queue op m'n rogue gaat steeds verder omhoog, van 1-2 minuten naar inmiddels 10-15 minuten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
lanerios schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 10:02:
Compleet mee eens, maar het zielige GW2 bashen hier, het WoW bashen op de GW 2 fora wordt gewoon erg nutteloos. Helaas lijkt het erop dat we het maar moeten leren accepteren negeren.
Kleine correctie ;)

Wat zijn tegenwoordig de "drukkere, maar niet te drukke" (dus geen queues als MoP uit is) realms met een goede raidcommunity? Skullcrusher is momenteel zo goed als dood, dus een aantal guildies en ik (1-2 tanks, 1-2 healers 2-3 dps) zijn een back-up plan aan het maken voor het geval de drukte op onze server niet aantrekt in MoP. Dat daarmee in 1x een groot deel van de vaste raiders in onze guild weg zou gaan zouden we (helaas) dan maar voor lief nemen.
Gisteren eens een char op Kazzak aangemaakt om daar rond te kijken en het was echt een openbaring hoeveel activiteit daar was m.b.t. pugs etcetera (t/m DS HC), op Skullcrusher worden er hoogstens pugs voor BH gemaakt.
De diverse realm pop sites wijken dermate van elkaar af dat ik ze maar niet serieus neem, dus vandaar dat ik de vraag hier maar eens stel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:24
Ben nu klaar met me Recruit a friend characters te levellen.

Was afgelopen dinsdag begonnen, en op zaterdag ochtend was eerste 2 characters level 80, en gisteren avond, waren 2 characters 42, en nog 2 characters 40.

Zou precies genoeg moeten zijn om me monk naar level 80 te moeten brengen, heb ze ook al geparkeerd op de juiste locatie macro's ingesteld, dus wie weet maak ik nog wel kans op monk realm first, alhoewel er wel weer mensen zijn die helemaal zonder slaap kunnen gok ik, helaas word ik daar te 'oud' voor lol :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
dat is zeker meer dan genoeg, dat is:

2x 40 levels
2x 21 levels
2x 20 levels

Dus genoeg voor 2x 80 :P

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-06 18:59
toolkist schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 11:03:
Wat zijn tegenwoordig de "drukkere, maar niet te drukke" (dus geen queues als MoP uit is) realms met een goede raidcommunity? Skullcrusher is momenteel zo goed als dood, dus een aantal guildies en ik (1-2 tanks, 1-2 healers 2-3 dps) zijn een back-up plan aan het maken voor het geval de drukte op onze server niet aantrekt in MoP. Dat daarmee in 1x een groot deel van de vaste raiders in onze guild weg zou gaan zouden we (helaas) dan maar voor lief nemen.
Gisteren eens een char op Kazzak aangemaakt om daar rond te kijken en het was echt een openbaring hoeveel activiteit daar was m.b.t. pugs etcetera (t/m DS HC), op Skullcrusher worden er hoogstens pugs voor BH gemaakt.
De diverse realm pop sites wijken dermate van elkaar af dat ik ze maar niet serieus neem, dus vandaar dat ik de vraag hier maar eens stel.
Auchindoun en Outland zijn de grootste en volste servers op het moment denk ik. Hebben beide ook een sterke raiding community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
lanerios schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 11:36:
dat is zeker meer dan genoeg, dat is:

2x 40 levels
2x 21 levels
2x 20 levels

Dus genoeg voor 2x 80 :P
Nee je kan namelijk van 1 van de 2 character maar levels granten :)

Alleen van de 'gerecruit' account naar de 'veteran' account is mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Brainscrewer schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 11:40:[...]
Auchindoun en Outland zijn de grootste en volste servers op het moment denk ik. Hebben beide ook een sterke raiding community.
Silvermoon blijft ook altijd een super drukke server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-05 08:43
Brainscrewer schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 11:40:
[...]

daarmee dus ook de grootste kans op queue's met MoP :P
Ik heb geen klagen over Dragonblight (Horde, PvE, medium pop) en Bladefist (Alliance, PvP, medium pop), ondanks regelmatig geklaag over "server is dood", "bladefist? DEADfist!" etc.
Zie bv nog steeds DS inc hc gepugd worden via trade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Laatst online: 05-03 12:59
JoeBravo schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 11:49:
[...]

daarmee dus ook de grootste kans op queue's met MoP :P
Ik heb geen klagen over Dragonblight (Horde, PvE, medium pop) en Bladefist (Alliance, PvP, medium pop), ondanks regelmatig geklaag over "server is dood", "bladefist? DEADfist!" etc.
Zie bv nog steeds DS inc hc gepugd worden via trade.
Ik zit met de meeste chars op Lightbringer, en ook daar is het wel OK aan alliance kant iig kan niks zeggen over horde.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:41
Ligt er ook heel erg aan of je een (rp) pv(e/p) realm wil hebben. Zelf speel ik op rp pve en dan kan ik je argent dawn aanraden, al zit ik er zelf niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Op Hellscream (Alliance) is er ook constant gehuil dat de server dood is...
Ondertussen is er zowat elke uur een nieuwe DS Pug te vinden.

[ Voor 4% gewijzigd door ValHallen op 27-08-2012 11:59 ]

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gaat ons puur om pve raids. Gister op wowprogress eens wat servers vergeleken, Kazzak had daar 80 guilds die tm medio juni DS hc gecleared hadden. Op Skullcrusher zijn dat er nu 10 en staan we nog steeds 13e op de server ondanks dat we sinds mei/juni al niet meer raiden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

lanerios schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 10:07:
Ik speel gewoon allebei. Gaat lekker zo, raiden in WoW, levellen in GW2
OMG MAAR JE VINDT 2 MMO'S TEGELIJK GOED, DAT KAN NIET!!!1!111!12

*kuch*

Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat het dus voor de fanbois onmogelijk is om beide games leuk te vinden en te spelen. Ik schaar mezelf best wel onder de Blizzard fanbois. Ik speel Diablo III en WoW, volg SC2 nog steeds, ondanks dat ik er zelf vrij weinig van kan, en ik koop waarschijnlijk de expansions van SC2 puur voor de story line single player. Dat doe ik niet bij een andere game dev.

Maar ik vermaak me ook prima in GW2. En ik vermaak me over hoe beide games met elkaar vergeleken worden in general chat alsof beide games met elkaar in competitie zijn. Terwijl dat overduidelijk niet het geval is. Maar om dan iemand in WoW/1 helemaal los te zien gaan over hoe GW2 de WoWkiller is en dat wij allemaal een stel fossielen zijn als we WoW nog leuk vinden... Ik kan er alleen maar om lachen. Alsof die persoon invloed heeft op wat ik leuk vind...

Dus. Het kan echt mensen, meerdere games tegelijk leuk vinden en spelen. En mensen hebben vaak ook een eigen mening. Echt waar. En die hoeven niet van iemand anders' mening worden overtuigd. Echt niet.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik wil proberen met RAF zoveel mogelijk professions tot m'n beschikking te krijgen.

Wat ik nu heb:
paladin met JC en mining
mage met enchanting en tailoring
dk met mining en blacksmithing

Plannen:
druid met herbalism en alchemy
priest met herbalism en inscription
monk met leatherworking en skinning

Misschien dat ik later nog een mining of engineering omzet in engineering. Nu nog tijd zien te vinden :p Druid gaat standaard geleveld worden, de andere 2 met RAF en granten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Blistimo schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 12:03:
[...]
Dus. Het kan echt mensen, meerdere games tegelijk leuk vinden en spelen. En mensen hebben vaak ook een eigen mening. Echt waar. En die hoeven niet van iemand anders' mening worden overtuigd. Echt niet.
[idiot mode]JA MAAR MIJN RELIGIE IS BETER ALS DIE VAN JOUW !!!![/idiot mode]

Ik moet persoonlijk zeggen dat ik altijd wel de comedy value zie in dat soort forum posts, vooral op mmo-champ, is soms echt te gek voor woorden met wat voor argumenten mensen komen waarom iets wel of niet beter zou zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Yay, van het weekend mijn lockboxjes ingeleverd, en 2 achievements er bij. 40 Exalted, en the insane :D

Voor de rest alles klaar voor MoP dus eigenlijk wat minder te doen ingame :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
IntToStr schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 12:15:
Ik wil proberen met RAF zoveel mogelijk professions tot m'n beschikking te krijgen.

Wat ik nu heb:
paladin met JC en mining

Plannen:

Misschien dat ik later nog een mining of engineering omzet in engineering. Nu nog tijd zien te vinden :p Druid gaat standaard geleveld worden, de andere 2 met RAF en granten denk ik.
Ben ongeveer hetzelfde van plan en levelen met RAF gaat echt heel hard :D.
nu bezig met tegelijk een pala en rogue te levelen in een paar uurtjes al level 27 mogen aan tikken op beiden. Speel eigenlijk enkel met de rogue terwijl de pala mij achterna loopt en via keyclone en een paar macros kan de pala mij healen mocht het nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-06 11:09
toolkist schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 12:00:
Gaat ons puur om pve raids. Gister op wowprogress eens wat servers vergeleken, Kazzak had daar 80 guilds die tm medio juni DS hc gecleared hadden. Op Skullcrusher zijn dat er nu 10 en staan we nog steeds 13e op de server ondanks dat we sinds mei/juni al niet meer raiden
yep is zielig gesteld op onze server :( het hele cross realm zone verhaal is dan ook zeker welkom. :*)

Ik hoop echter wel dat we straks MoP raids ook kunnen cross realm doen, ik ben echter bang dat het net zoals nu met DS wordt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
SinergyX schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 10:52:
Merk wel een 'populatie' drop op de server, stond gisteren in Orgrimmar met mijn rogue en kon welgeteld 11 andere spelers zien :X Dieptepunt van Lightning's Blade is in zicht :P

85 ga ik denk ik niet meer halen, queue op m'n rogue gaat steeds verder omhoog, van 1-2 minuten naar inmiddels 10-15 minuten.
Lightning's Blade is erg hard achteruit gegaan sinds Firelands. Alliance was al dood en Horde is bijna net zo erg aan het worden. Ben in ieder geval vertrokken.

En denk dat het wel meevalt. MMO frontpage laat nieuwe XP eisen zien en 82-85 wordt met de nieuwe patch veel makkelijker. Dus snel je alts van 82 naar 85 wordt mooi korter.

10-39 (-20%)
82-83 was 4,004,000 wordt 2,669,000 (-33%)
83-84 was 5,203,400 wordt 3,469,000 (-33%)
84-85 was 9,165,100 wordt 4,583,000 (-50%)

Rest blijft hetzelfde.

-edit-

Wat ik me dus dan wel afvraag is dit. Heb een Paladin (op Lightning's Blade :P ) die dus halverwege of net over de 50% lvl 84 is. Wordt die na de patch gelijk 85 of gaan ze de xp die die nu heeft gewoon halveren ?

[ Voor 10% gewijzigd door Zertaxka op 27-08-2012 12:48 ]

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-06 11:09
Zertaxka schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 12:45:
[...]

Lightning's Blade is erg hard achteruit gegaan sinds Firelands. Alliance was al dood en Horde is bijna net zo erg aan het worden. Ben in ieder geval vertrokken.

En denk dat het wel meevalt. MMO frontpage laat nieuwe XP eisen zien en 82-85 wordt met de nieuwe patch veel makkelijker. Dus snel je alts van 82 naar 85 wordt mooi korter.

10-39 (-20%)
82-83 was 4,004,000 wordt 2,669,000 (-33%)
83-84 was 5,203,400 wordt 3,469,000 (-33%)
84-85 was 9,165,100 wordt 4,583,000 (-50%)

Rest blijft hetzelfde.

-edit-

Wat ik me dus dan wel afvraag is dit. Heb een Paladin (op Lightning's Blade :P ) die dus halverwege of net over de 50% lvl 84 is. Wordt die na de patch gelijk 85 of gaan ze de xp die die nu heeft gewoon halveren ?
Bij raf is levelen is het allemaal procentueel, ik vermoed dat het hiervoor dus ook geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zertaxka schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 12:45:

Ik zit nog in de 70 bracket, dus moet nog naar de 82 komen :P

Ik heb enkel mijn shaman overgegooid, de rest van mijn characters zitten nog op LB. Mischien dat ze binnenkort weer een free-transfer doen naar LB, maar of dat nog gaat helpen?

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 27-08-2012 13:05 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer

Wat ik nu heb:
paladin met JC en mining

Plannen:

Engineering zou ik niet gaan levelen, is gigantisch duur en valt amper geld mee te verdienen :P

Dr zijn op Doomhammer trouwens maar 10 guilds die 10/10 DS Heroic gecleared hebben, maarja, alles beter dan Al'Akir waar ik eerst op zat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Pas wel op! Doomhammer horde heeft 2 guilds die erom bekend staan zeer onvriendelijk te zijn:

Intrepid Society
Essence of Mercy

Ik heb in allebei gezeten, en letterlijke woorden van sommige members in pugs "If any none guild member needs anything, need it as well. They are getting boosted, they don't deserve loot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

lanerios schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:09:
Ik heb in allebei gezeten, en letterlijke woorden van sommige members in pugs "If any none guild member needs anything, need it as well. They are getting boosted, they don't deserve loot"
En wat is daar anders aan dan een semi-premade LFR? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
dit wordt ook in 5 mans gedaan, pug raids etc. En het is niet goed te praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Brainscrewer schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:06:
[...]

Engineering zou ik niet gaan levelen, is gigantisch duur en valt amper geld mee te verdienen :P

Dr zijn op Doomhammer trouwens maar 10 guilds die 10/10 DS Heroic gecleared hebben, maarja, alles beter dan Al'Akir waar ik eerst op zat :P
Engineering zou puur zijn om alle professions op max te krijgen als ik er ooit aan toe kom. Eerst de rest :)

Bij Steamwheedle Cartel staan ook maar 10 guilds op 8/8 DS HC. Ik hou het maar bij normal raids zolang ik op deze realm blijf.

Kun je eigenlijk mailen tussen je eigen characters die op verschillende servers staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-06 10:59

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

DrFlash schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 11:51:
[...]

Ik zit met de meeste chars op Lightbringer, en ook daar is het wel OK aan alliance kant iig kan niks zeggen over horde.
Hee, ik zit ook op Lightbringer alliance :D
Alliance kant is goed bevolkt idd, maar vrijwel nooit queues gezien.
Zitten wel weinig Tweakers op volgens mij, lange tijd gedacht dat ik de enige was :P

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 429308

Alliance Pop op The Maelstrom is ook wel aardig, Horde is wel zo goed als dood. Bij ons zijn er ondertussen wel 40 guilds die 8/8 DS HC hebben denk ik.

Het is de laatste tijd wel een beetje rustig heb ik het idee, maar zal wel komen omdat iedereen zo verveeld is van DS. Aan de andere kant zijn er ook wel guilds die plannen om 25 mans te gaan in MoP, waaronder mijn guild. We hebben nu 2 10mans die al enkele maanden 8/8 DS HC farmen (Groep1 al langer, maar G2 begon pas in April geloof ik).

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 429308 op 27-08-2012 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
lanerios schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:09:
Pas wel op! Doomhammer horde heeft 2 guilds die erom bekend staan zeer onvriendelijk te zijn:

Intrepid Society
Essence of Mercy

Ik speel gelukkig mn hele leven lang al Alliance, sowieso is er ook niet veel horde op Doomhammer en het is ook geen PvP server.
IntToStr schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:10:
[...]

Kun je eigenlijk mailen tussen je eigen characters die op verschillende servers staan?
Nee, dat kan helaas niet :P, dan zou je die characters moeten transferren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online

Wat ik nu heb:
paladin met JC en mining

Plannen:

Heb zelf van m'n durid m'n gathering char gemaakt, dus mining en herbing. Instant flight form ftw en zeker als koe gaat herben lekker snel.
Voor skinning zou ik een class met pet nemen, zodat die een mob kan slopen terwijl je de vorige aan het skinnen bent. Gaat een stuk sneller dan als melee achter mobjes aan rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-06 08:01
Kijk voor de grap is op de AH van twisting nether ally side. Daar staat echt niets op , ally kant is volkomen verlaten,2 mensen in sw enz :P . Der zou iets van balancing mogen komen of realms samenvoegen.

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-02 22:12

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Nog minder dan 1 maand en dan is het STOP! Panda time :D

AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
randomice schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:26:
Kijk voor de grap is op de AH van twisting nether ally side. Daar staat echt niets op , ally kant is volkomen verlaten,2 mensen in sw enz :P . Der zou iets van balancing mogen komen of realms samenvoegen.
Ik deed zonet op mn bank nog /who 85 op Al'Akir en dat waren gewoon 8 man... zo zonde hoe die server vroeger zo gigantisch druk was helemaal is uitgestorven dankzij Blizzard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-06 08:01
Brainscrewer schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:29:
[...]

Ik deed zonet op mn bank nog /who 85 op Al'Akir en dat waren gewoon 8 man... zo zonde hoe die server vroeger zo gigantisch druk was helemaal is uitgestorven dankzij Blizzard...
Ik weet niet of dat zo zeer of dat blizz ze schuld is. Het is al een wonder dat er nog zo veel mensen aan het spelen zijn na 8(?) jaar imo .

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 11:21
Op advies van een collega van me (NotoriousBAS) toch maar eens gekeken naar www.openraid.eu ...

Eens kijken of ik mee mag met 25 mans Uld voor de Meta. Vind ik toch een van de mooste proto's :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

randomice schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:26:
Samenvoegen van servers hebben ze wel gedaan in Azie (Waar heel Wow Europe natuurlijk over viel), dus misschien doen ze het voor Eu ook nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
randomice schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:38:
[...]

Ik weet niet of dat zo zeer of dat blizz ze schuld is. Het is al een wonder dat er nog zo veel mensen aan het spelen zijn na 8(?) jaar imo .
De server had vroeger een horde:alliance ratio van rond de 1:1. Er was altijd gigantische lag, vandaag de bijna Lag'Akir, queues van uren en nog veel meer. De sfeer was altijd wel heel erg tof, dikke city raids en andere shit.

Tot op een dag blizzard een free transfer open zette voor de alliance :/.
Alle grote alliance guilds zijn vertrokken naar Achindoun, de Horde is alleen nog actief op Al'Akir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Het zou ze sieren als je bijvoorbeeld bij een nieuwe expansion een globale free server transfer zouden aanbieden. De keuze voor een realm is voor velen jaren geleden gemaakt, maar je hebt verder geen invloed over het verloop etc. Nieuwe spelers kiezen vaak iets omdat een vriend daar zit, maar weten maar zelden iets over de staat van de realm. En het kost je klauwen met geld om transfers te doen.

Uiteraard zit er 1 groot nadeel aan gratis transfers: als iedereen het doet krijg je weer totaal andere situaties en is het eind mogelijk ook weer zoek :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
randomice schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:38:
[...]

precies. blizzard be- en ontvolkt geen servers.
En hoewel ik geen pure IT-er ben, heb ik wel het idee dat er over het 'servers mergen' dat zo vaak als oplossing geopperd wordt, veel te makkelijk gedacht wordt.
Kan me goed voorstellen dat dat zowel aan de hardware als software kant behoorlijke voeten in de aarde heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik is wel IT-er en er zullen inderdaad een hele hoop uitdagingen zijn om servers te mergen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Anoniem: 429308 schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:41:
[...]

Samenvoegen van servers hebben ze wel gedaan in Azie (Waar heel Wow Europe natuurlijk over viel), dus misschien doen ze het voor Eu ook nog eens.
ja?
dat hoor ik voor het eerst. :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Volgens mij is het uiteindelijk niet te voorkomen dat server populaties een bepaalde kant uitslaan. Uiteindelijk zijn we allemaal ontzettend schaapachtig op zoek naar het groenste gras, en lopen we allemaal dezelfde kant op.

Ik ben ooit begonnen op Burning Legion. Daar zat toen ook Nihilum, welbekend van diverse World Firsts. En dat trekt aandacht. Hoewel er toen (pre AQ) ook nog een substantiele Alliance populatie was, sloeg de balans redelijk hard om richting de horde kant. En toen TBC releasete heeft een groot deel van de alliance populatie de kans aangegrepen om te verkassen, omdat de server an sich al druk genoeg was voor 1uur+ queueueueues op raid avonden. Free Char Migration, diverse grote alliance guilds weg, einde alliance populatie.

En toen besloot Nihilum de onstabiele server te verlaten. Volgens mij zijn zij toen in eerste instantie naar Magtheridon gegaan. Alle fanbois gingen mee. Magtheridon bijna 100% horde, en wederom queues en instabiliteit. En toen besloot Ensidia dat ze 't daar ook wel gezien hadden, en deden ze een payed char migration naar Tarren Mill. En die server werd toen ook een predominantly horde-server. Dat zijn dus 3 servers waarvan de populatie zich slechts aan één kant bevindt, wat uiteindelijk dodelijk kan zijn als die populatie te klein wordt.

Voor raiding guilds is het logisch om een server te zoeken met genoeg recruitment pool. Wij zijn ook verhuisd naar een server met genoeg Horde populatie om eventuele gaten op te vullen.

Volgens mij is het best mogelijk dat er uiteindelijk alleen alliance-only en horde-only servers overblijven, als er genoeg tijd overheen gaat...

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JoeBravo schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:43:
[...] precies. blizzard be- en ontvolkt geen servers.
En hoewel ik geen pure IT-er ben, heb ik wel het idee dat er over het 'servers mergen' dat zo vaak als oplossing geopperd wordt, veel te makkelijk gedacht wordt.
Kan me goed voorstellen dat dat zowel aan de hardware als software kant behoorlijke voeten in de aarde heeft.
Denk dat hardwarematig het wel meevalt, alleen software, ja, dat is denk ik wel een pissig verhaal.
Blizzard had nooit die transfer mogelijkheid moeten geven, daardoor is al het gezeik begonnen, maar Blizzard denk alleen nog maar aan de centen, helemaal sinds Activision de boel heeft overgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Blistimo schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:51:
Volgens mij is het uiteindelijk niet te voorkomen dat server populaties een bepaalde kant uitslaan. Uiteindelijk zijn we allemaal ontzettend schaapachtig op zoek naar het groenste gras, en lopen we allemaal dezelfde kant op.
Maar dat verklaart niet echt de leegloop op LB, deze was altijd al horde-focused (10:1 makkelijk), maar na de komst van Ensidia op LB toen Paragon ook opeens 'hoog' meedeed, ging het alle kanten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

SinergyX schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:56:
[...]

Maar dat verklaart niet echt de leegloop op LB, deze was altijd al horde-focused (10:1 makkelijk), maar na de komst van Ensidia op LB toen Paragon ook opeens 'hoog' meedeed, ging het alle kanten op.
Misschien wel omdat toen de race eenmaal over was die guilds in hibernation mode gegaan zijn. Ik bedoel, zij hebben al sinds februari geen reet meer te doen. En als het lang genoeg stil blijft stoppen de fanbois ook vanzelf met inloggen. Maar als LB nu echt dood is moet er iets anders aan de hand zijn, want die server zou met zowel Ensidia als Paragon genoeg faam moeten hebben...

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor

Blitzdoctor

Anoniem: 429308 schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:53:
[...] Blizzard denk alleen nog maar aan de centen, helemaal sinds Activision de boel heeft overgenomen.
Ja, en daarom hebben ze net de kosten voor de premium functionaliteit vd mobile armory app verwijderd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Laatst online: 20-11-2024
Met MoP gaan er weer veel mensen terug gaan spelen!!
Bij mij in de guild zijn er zoiezo al een stuk of 10 a 15 die nu gestopt zijn paar maanden en die met MoP weer terug komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-06 18:08

junglebeast

hier staat iets

IntToStr schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:44:
Ik is wel IT-er en er zullen inderdaad een hele hoop uitdagingen zijn om servers te mergen...
Ja voornamelijk in de namen van chars, guilds, en dacht ook pets.

Net trouwens een /who 85 shaman, warrior, priest etc gedaan. Kwam rond de 200 mensen uit op Turalyon Alliance. In de avond is dat zeker over de 1000. Kun je ook zien met de wowrealms addon.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor

Blitzdoctor

Yup, ik ga questen questen questen, en ik wil nu al die kite mount hebben, maar daarvoor moet je wel zowat alle MoP reps op exalted hebben :P
Raiden enzo zie ik wel, heb ik toch minder tijd voor tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Blitzdoctor schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 14:01:
[...]

Ja, en daarom hebben ze net de kosten voor de premium functionaliteit vd mobile armory app verwijderd...
Om mensen weer terug te halen, ingame hebben ze niets extra meer, dan maar via wat extra services proberen van mensen die zijn gestopt. Immers moet je wel een actief account hebben om het te gebruiken, als ze middels deze actie weer een sub binnenhalen, blijft het per saldo winst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
SinergyX schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 14:04:
[...]

Om mensen weer terug te halen, ingame hebben ze niets extra meer, dan maar via wat extra services proberen van mensen die zijn gestopt. Immers moet je wel een actief account hebben om het te gebruiken, als ze middels deze actie weer een sub binnenhalen, blijft het per saldo winst ;)
Komen er misschien nu al wat terug met de prepatch..
Komen woensdag nou die account wide achievs en mounts er al bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor

Blitzdoctor

SinergyX schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 14:04:
[...]

Denk niet dat dat invloed heeft op het aantal wow subs :P
Dopiej schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 14:05:
[...]

Komen er misschien nu al wat terug met de prepatch..
Komen woensdag nou die account wide achievs en mounts er al bij?
En ja, woensdag komt zowat alles behalve pandaria en pandaren er bij.

[ Voor 79% gewijzigd door Blitzdoctor op 27-08-2012 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Blitzdoctor schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 14:06:
[...]

[...]

nja we zullen zien..
ik ga er met MoP net zoveel tijd in steken als ik nu doe (niet veel xD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wij hebben er nu 2 in de guild die hun sub weer aangezet hebben om te kunnen lurken in guildchat vanaf hun mobiel, die speelden al 2 maanden niet meer. Plus dat ze voor de mat-farmers nu de verkopen regelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Pre-event is ook pas 2 weken voor de release geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
ValHallen schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 14:10:
[...]

Pre-event is ook pas 2 weken voor de release geloof ik.
Die ga ik missen door m'n vakantie denk ik, al heb ik misschien nog net 1 dag om m te doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Volgens mij was het zo dat het pre-event zelfs na de MoP release te doen was, aangezien het hier om een scenario gaat oid? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor

Blitzdoctor

Het schijnt alleen een scenario te worden idd. Slechts een deel van dit scenario is bekend vziw; er is een deel dat alleen intern getest is. En misschien verbergen ze nog wel iets (hopelijk, alleen 1 scenario lijkt wat karig vergeleken met de invasies van de vorige 2 expansions).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
Voor de mensen die willen weten wat het event is:
spoiler:
Vernietiging van Theramore Island is het event iig, en daar wordt later een scenario van gemaakt.

[ Voor 26% gewijzigd door Brainscrewer op 27-08-2012 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Blitzdoctor schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 14:01:
[...]

Yep, een combo winner. Het werd bijna niet gebruikt (en staat iet wat aso om er een appart abbo voor te vragen), en het nodigt mensen uit weer wat meer betrokken te raken bij alles.

Vannochtend bijvoorbeeld 1 player in game, 11 op mobile online in guildchat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Dat doet me er aan denken dat ik nog wel wat spullen op de AH kan zetten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik baal er redelijk van, want heb Guardian gespeeld op de Beta en ik vind het stukken minder fijn spelen als Feral Bear (Wat ik zo onderhand mijn favoriete spec weer was), Feral Cat zal wel los lopen, daar is haast niks veranderd, hoewel ik dat niet heel erg goed heb uitgezocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor

Blitzdoctor

Ik wil te veel om te doen:
-Mijn 80 warlock zijn enchanting naar 450 krijgen door mijn mage met tailoring naar 80 te levelen en wat ie maakt door de lock te laten disenchanten, en dan verder levelen.
-Straks mijn Shaman main naar 90 questen en hele zooi rep halen
-Ondertussen Pandaren Monk levelen als brewmaster via dungeons (terwijl ie ook mining/engineering moet levelen)
-Zorgen dat mijn vriendin nog aandacht krijgt O-)

[ Voor 6% gewijzigd door Blitzdoctor op 27-08-2012 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Blitzdoctor schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 14:38:
Ik wil te veel om te doen:
-Mijn 80 warlock zijn enchanting naar 450 krijgen door mijn mage met tailoring naar 80 te levelen en wat ie maakt door de lock te laten disenchanten, en dan verder levelen.
-Straks mijn Shaman main naar 90 questen en hele zooi rep halen
-Ondertussen Pandaren Monk levelen als brewmaster via dungeons (terwijl ie ook mining/engineering moet levelen)
-Zorgen dat mijn vriendin nog aandacht krijgt O-)
Same hier...... ben weer terug op WOW.

wil in MoP mijn priest naar 90 trekken en mijn mage en druid nu toch maar gaan lvlen naar 90 en een Pandaran Monk maken..... maar dan als Mistweaver.... slik en dan ook mijn real life ernaast idd...

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-06 18:08

junglebeast

hier staat iets

Ik ga ook niet echt mee doen met de top 10 op de server zoals in Cata. Al doet ons team 1 dat wel. Ik kijk of er met wat gelijkgezinden een 2de team te maken is voor 2 daagjes in de week ofzo.

Ben nu een beetje een soort van event officer geworden. We willen voor MoP een leuk recruitment filmpje maken. Iets met het de letters M O P, en wellicht wat boss kills of zo. Beetje promotie van de guild.
Plus ben de webmaster dus lees zo'n beetje alles wat de council bespreekt, hehe.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Thorval schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 14:55:
[...]

Same hier...... ben weer terug op WOW.

wil in MoP mijn priest naar 90 trekken en mijn mage en druid nu toch maar gaan lvlen naar 90 en een Pandaran Monk maken..... maar dan als Mistweaver.... slik en dan ook mijn real life ernaast idd...
Ook terug wow begonne na half jaar ermee gestopt te zijn, voor SWTOR te spelen. Was gestopt vlak na de DS patch. Al 1 keer met de guild door DS 10 normal gegaan, en misschien komt het door de nerfs, maar vond het supersimpel. Als je dan leest dat de LFR versie nog eens een stuk makkelijker is...
Soit, nog ff wat gear sprokelen zodat we rond de ilvl 400 minimum zijn, en dan kunnen we zonder al te veel problemen de eerste levels doorgaan in MoP :).

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
BlaSfem0n schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 16:03:
[...]

Ook terug wow begonne na half jaar ermee gestopt te zijn, voor SWTOR te spelen. Was gestopt vlak na de DS patch. Al 1 keer met de guild door DS 10 normal gegaan, en misschien komt het door de nerfs, maar vond het supersimpel. Als je dan leest dat de LFR versie nog eens een stuk makkelijker is...
Soit, nog ff wat gear sprokelen zodat we rond de ilvl 400 minimum zijn, en dan kunnen we zonder al te veel problemen de eerste levels doorgaan in MoP :).
denk dat je met ilvl 380 er ook wel redelijk doorheen komt hoor..
nu wel al zin om met m'n druid in bearform verder te levelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Dopiej schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 16:06:
[...]

denk dat je met ilvl 380 er ook wel redelijk doorheen komt hoor..
nu wel al zin om met m'n druid in bearform verder te levelen :D
Maja, had al zo goed als full firelands normal gear (378), dus toch nog alle upgrades meepakken dat ik kan :).
Enigste wat ik nog op de planning heb, en waar ik serieus ga bij zagen in de guild, is die Raggie kill die ik gemist heb nadat ik er wel uren lang mee heb op liggen wipen :p, ook al is is de glans van zo'n kill er ondertussen wel wat af.

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
BlaSfem0n schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 16:12:
[...]

Maja, had al zo goed als full firelands normal gear (378), dus toch nog alle upgrades meepakken dat ik kan :).
Enigste wat ik nog op de planning heb, en waar ik serieus ga bij zagen in de guild, is die Raggie kill die ik gemist heb nadat ik er wel uren lang mee heb op liggen wipen :p, ook al is is de glans van zo'n kill er ondertussen wel wat af.
ben daar nog niet eens geweest..
Heb alleen nog maar de LFR gedaan voor DS meer niet..
Ik moet alleen betere tank/dps gear gaan scoren want in mijn healing gear kan ik niet echt levelen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Dopiej schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 16:14:
[...]
Ik moet alleen betere tank/dps gear gaan scoren want in mijn healing gear kan ik niet echt levelen xD
Instances, duurt alleen wat langer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Anoniem: 429308 schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 14:31:
[...]

Ik baal er redelijk van, want heb Guardian gespeeld op de Beta en ik vind het stukken minder fijn spelen als Feral Bear (Wat ik zo onderhand mijn favoriete spec weer was), Feral Cat zal wel los lopen, daar is haast niks veranderd, hoewel ik dat niet heel erg goed heb uitgezocht :)
Er is heel wat goed veranderd (voor niet ferals :) )
Geen healing meer in bear-form.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
sabriel schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 16:15:
[...]

Er is heel wat goed veranderd (voor niet ferals :) )
Geen healing meer in bear-form.
ow das minder.. dan moet ik mezelf telkens gaan healen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:18

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik ga later deze week ook maar eens mezelf en mijn guild klaarmaken voor de volgende expansion. Ik heb niet meer de illusie dat we ook maar enigszins lekker mee komen met de beste guilds op mijn server, maar we kunnen altijd lol hebben natuurlijk. Dat hele 10-man = 25-man idee heeft in Cata zo'n beetje alle oude 25-man guilds verwoest en als resultaat lopen er nu zo veel verschillende 10-man guilds rond dat het onmogelijk is om te concurreren als je niet al vooral goeie spelers hebt.

Wat de beta betreft, daar ben ik zo ver mogelijk vandaan gebleven nadat ik de panda-startquests gedaan heb. Ben dus benieuwd wat ik (vooral) van mijn druid moet verwachten. Heb altijd al feral/feral gespect, dus dat gaat nu guardian/feral worden. Ik weet nog niet of ik dan als guardian of als feral ga levelen, maar dat zien we volgende maand wel. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
Hoe wil je jezelf gaan klaarmaken voor de expansion?
Items/flasks/mats/gold stacken om te levelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 471007

ik hoop dat de expansion MoP beter is dan BC,WOTLK en CATA dat was bijna allemaal een flop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
En toch zijn er miljoenen mensen die het met plezier spelen :) Ach ja, ieder z'n ding he.

Ik denk dat het een verbetering van de game is en hopelijk kan ik me vermaken in de nieuwe raids en challenge dungeons etc. Heb er zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 471007 schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 16:51:
ik hoop dat de expansion MoP beter is dan BC,WOTLK en CATA dat was bijna allemaal een flop
MoP ziet er wel goed uit op zich, hoewel ik het verhaal tot nu toe geen ruk aan vind, is de content wel goed en waarschijnlijk wordt het verhaal van MoP aan het eind ook wel wat interessanter, vind het nu nogal een pandaknuffel start :D. Beetje een Panda (lvl 90) een Horde en Alliance laten verslaan die pas 85 zijn, wacht maar tot die ook 90 zijn!

En de andere expensions floppen? Oke...alleen 4.1 was redelijk kut, omdat er geen nieuwe raids in zaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
BC was echt een super expansion, geweldige content
WoTLK, buiten naxx remake om was dit helemaal niet zo een slechte expansion, veel mensen vonden ToTC niks, maar ik heb het altijd wel leuk gevonden, en ulduar en ICC waren geweldig
Cata, Tier 11 en Tier 12 waren erg goed, voora pre-geyser nerf ragnaros was echt toch wel een highlight van de expansie samen met Sinestra.
Dragon Soul was helaas een klote raid, en doordat ie zo lang duurde is dat alles wat men zich van deze expansie zal herineren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:31

NvM

Een inhoudelijk, degelijke post gaat zelden samen met slordig Nederlands taalgebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Brainscrewer schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 16:50:
Hoe wil je jezelf gaan klaarmaken voor de expansion?
Items/flasks/mats/gold stacken om te levelen?
Bank en guild bank opruimen, guildies vragen wat hun plannen zijn, wat raids organiseren om de nieuwe talents uit te proberen, enz? :P
WotLK en Cata hadden zo veel meer potentie dan ze waarmaakten, maar TBC was een geweldige expansion. De enige mensen die ik over TBC heb horen klagen zijn mensen die het demon-thema gewoon niks vonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-06 10:02
TBC is / was voor mij de beste uitbreiding vanwege de Theme, maar dat weet iedereen nu hier wel :P.

Na wat ik in de Beta van MoP heb gezien, ben ik er van overtuigd dat die de TBC dromen van mij zeker gaat verslaan als het om looks / feel / theme's / music gaat. !

Vanavond helaas niet raiden, ben later thuis dus niet mogelijk.
Maar vanavond als ik thuis ben ga ik wel alvast me Char vol stoppen met food / flasks etc voor MoP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
Toch vind ik Outlands toch nog steeds het irritantste gedeelte om een nieuw character te levelen, maar misschien ligt dat idd aan de theme. Northrend spreekt me veel meer aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-06 18:31
Qua raids (mechanics) ben ik altijd wel een groot fan geweest van Ulduar... Al was SSC natuurlijk ook echt een toppertje :)

Opzich ben ik de moeilijkste ook niet. Op het moment dat er een raid gereleased werd (en de maanden erna) heb ik alle raidinstances cool en leuk gevonden. Nieuwe uitdagingen die je met je team kunt aangaan. Daar gaat t om. Als de content elkaar gewoon iets sneller zou opvolgen zou Blizzard nu nog evenveel subscribers hebben als in de hoogtij dagen.

@ Huntertje: Dit is mijn meest unlucky character wat drops betreft. Itemlevel wil maar niet omhoog... Wel alchemy weer op max level. Dat is toch wel de makkelijkste profession om te levellen zeg!

Vanavond misschien spine HC. Heb er weinig vertrouwen in tbh. De dps is te laag om de eerste keer met Hero te burnen. Tanken gaat niet lekker, onze enige goede healer trio is nog niet alle 3 online geweest. Joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

hulkie schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 18:41:
Qua raids (mechanics) ben ik altijd wel een groot fan geweest van Ulduar... Al was SSC natuurlijk ook echt een toppertje :)
SSC was veel beter dan Ulduar. TK ook trouwens. :P

Ik bedoel, Hydross alleen al was best origineel, en ik vond het farmen van resistance gear eigenlijk ook wel wat hebben. Lurker was simpel maar vermakelijk, Morogrim ook. Warlord Karathess vond ik geweldig, met al die verschillende dingen die tegelijk aan de hand waren. Dat kan in het huidige spel niet meer omdat dezelfde baas ook op 10-man moet werken... :( Leothas vond ik ook altijd leuk met zijn whirlwindgestuiter en warlocktanking. :P Vashj is samen met Kael'thas gewoon een van de beste encounters die Blizzard ooit heeft gemaakt.

Al'ar was ook een leuke fight, lekker door de hele kamer en pingpongen als tanks in de eerste phase, en de tweede phase met zijn threatspelletje was ook erg leuk. Voidreaver was ook leuk, maar dat was vooral omdat we een beetje valsspeelden. :P 3-4 priests die CoH spamden terwijl de hele groep onder VR's voeten stond, want dan kreeg je geen void blast, mits je twee mensen op afstand hield. Wij hadden dus twee hunters die niets deden behalve rondjes rennen om de baas heen en rennend DPS'ten terwijl de raid de piñata mepte. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Leukste blijft toch Naxx, zeker LK variant was het zo geweldig om te zien hoe zelfs de simpelste mechanics compleet fout werden gedaan, zoals Thaddius of de stacks op 4 horsies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-06 10:02
Brainscrewer schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 18:37:
Toch vind ik Outlands toch nog steeds het irritantste gedeelte om een nieuw character te levelen, maar misschien ligt dat idd aan de theme. Northrend spreekt me veel meer aan..
Dat heb ik dus in Wotlk, als ik aankom in Borean dan is het wel ok of Howling, maar zodra ik Dragonblight enz moet dan ben ik het echt beu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-06 22:53

Nibbz

Postmaster General

Speel nu sinds een paar dagen de beta, maar d'r viel me net op dat "Ravenlord" gewoon in het lijstje staat van mn mounts.. Ik kan me niet echt herinneren dat ik hem ooit geloot heb.. is dit een mount die iedereen heeft (tis btw een char die van live gecopied is, maar ik kan het nu niet checken, mijn echte account is frozen)

edit:

Nooooo, het was ook te mooi om waar te zijn.. dat ik de ravenlord zou hebben zonder het te weten..

only @ beta dus.. to bad

[ Voor 17% gewijzigd door Nibbz op 27-08-2012 19:31 ]

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
Nibbz schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 19:30:
Speel nu sinds een paar dagen de beta, maar d'r viel me net op dat "Ravenlord" gewoon in het lijstje staat van mn mounts.. Ik kan me niet echt herinneren dat ik hem ooit geloot heb.. is dit een mount die iedereen heeft (tis btw een char die van live gecopied is, maar ik kan het nu niet checken, mijn echte account is frozen)
Iedereen op de beta heeft deze mount idd gekregen. Iig met een pre-made character krijg je die automatisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri8096
  • Laatst online: 08:08

henri8096

BIM is not a software!

NMe schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 18:55:
[...]Voidreaver was ook leuk, maar dat was vooral omdat we een beetje valsspeelden. :P 3-4 priests die CoH spamden terwijl de hele groep onder VR's voeten stond, want dan kreeg je geen void blast, mits je twee mensen op afstand hield. Wij hadden dus twee hunters die niets deden behalve rondjes rennen om de baas heen en rennend DPS'ten terwijl de raid de piñata mepte. :+
en wij maar met zijn allen in groepjes van 2 in een kring er omheen staan -O-

Maar ik heb ook de beste herinneringen aan SSC leukste RAID in het hele spel tot nu toe.
Er is al veel over gezegd, maar ik vind t maar niks dat alles ook in de "jip en janneke" moeilijkheidsgraad te doen is.
Ik was DS toch wel beu en dat zag je ook in de guild niemand had de motivatie om toch progress raid's te doen
omdat de meesten in LFR toch al alles gezien hadden.

--Stuck in the Apple Ecosystem (and happy about it).--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-06 16:18
Iemand van Rampage battlegroup hier? Wat zijn de battleground queues?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Zo, ik ben vanavond samen met een (real life) vriend van me een eigen guild begonnen.

Naam is Crypt Reapers @ Hellscream EU.
Nu druk bezig om het forum / website in te richten, en daarna gaan recruiten voor members :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Ben pas beginnen spelen vanaf TBC en heb niet zo heel erg veel raids gezien daar. Vond Kara wel geweldig fun om te doen destijds. In wotlk beste raids toch wel ulduar waar ik enorm veel plezier aan heb gehad en dan later icc waar we ook wel erg leuke dingen gedaan hebben zeker in HC25 waar we net voor einde expansion toch enkele tries konden doen op LK hc. Cata vond ik erg goed startend met een paar leuke raids. Firelands wss het leukste van allemaal om te doen, alleen deathwing vond ik echt een heel erg slecht einde. De raid voelden niet origineel aan en vond eigenlijk de hc dungeons leuker om te doen dan de raid.
Hopelijk MOP beter, ben alleen bang van het knuffelgehalte van de panda's maar denk dat blizz ze stouter gemaakt heeft dan ze eruit zien :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Moet zelf toch weer 's TBC in gaan, was in die tijd in een guild die niet zoveel aan dungeons en raiden deden en heb daardoor veel instances en dungeons nooit gezien...

En denk dat het nu toch wel redelijk te doen is om een aantal solo te doen op een Spriest. Wel even een leuke uitdaging en ook wel prettig om vanaf morgen de nieuwe talentsspecs te proberen. :)

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
w00t! Ironbound proto er ook bij. Ik moet zeggen dat het best goed verliep via openraid. Degene die het georganiseerd hadden waren ook Nederlanders, althans aan de stemmen over Ventrilo te horen wel :p

Nu de 2 ICC dargonz nog en dan heb ik zo'n beetje alles qua mounts van voor Cata wel gehad ... gesplitst op over 9000 chars :p

Lijkt erop dat ik de cata metas in MoP moet gaan roflstompen, ik zie het bij ons op de server (beide niet eigenlijk) niet hard nog gebeuren dat we die af gaan maken. Ach ja, tijd genoeg nu :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessy100
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:16
NMe schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 16:33:
Ik ga later deze week ook maar eens mezelf en mijn guild klaarmaken voor de volgende expansion. Ik heb niet meer de illusie dat we ook maar enigszins lekker mee komen met de beste guilds op mijn server, maar we kunnen altijd lol hebben natuurlijk. Dat hele 10-man = 25-man idee heeft in Cata zo'n beetje alle oude 25-man guilds verwoest en als resultaat lopen er nu zo veel verschillende 10-man guilds rond dat het onmogelijk is om te concurreren als je niet al vooral goeie spelers hebt.

Wat de beta betreft, daar ben ik zo ver mogelijk vandaan gebleven nadat ik de panda-startquests gedaan heb. Ben dus benieuwd wat ik (vooral) van mijn druid moet verwachten. Heb altijd al feral/feral gespect, dus dat gaat nu guardian/feral worden. Ik weet nog niet of ik dan als guardian of als feral ga levelen, maar dat zien we volgende maand wel. :)
Maar als er is een 25 man guild is, is het wel een spectacel. wij waren ook in de strijd voor realms first. wij zijn horde en die andere alliance. die gasten waren zo snel 8/8 heroic. en ook nog op 25 man wat toch een stukje moeilijker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06 13:17

shades

huh ?

Brainscrewer schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 18:37:
Grappig..

Ben van de week lvl 70 geworden met een elemental en heb mij xp stop gezet. Ik eigenlijk nooit de tijd genomen met de andere chars om in outland te questen. Zodra je naar een andere zone kan (en da's met alleen maar heirlooms aan al vrij snel) dan doe je dat ook.Eigenlijk vind ik Outland de leukste omgeving (hoewel northrend ook prachtig is). Ik vond het jammer dat zodra je lvl 68 ben je al heel snel dgn van wotlk gaat doen terwijl er nog een hele zooi instances in tbc zitten die geen mens ooit gezien heeft. Door lvl70 te blijven kan ik nu tbc-hc dungeons doen en wat questen. Tevens is er in zangermarsh nog een mount/pet te scoren

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-04 12:51

knightofn1

Don't say that word

sowieso mogen ze van mij de lvl 70 en 80 dungeons herverdelen zoals ze bij de classic dungeons hebben gedaan. Er zijn inderdaad zoveel dungeons die je nu gewoonweg overslaat door het snelle levelen.

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Ben er toevallig nog 2 weken geleden, met een guildmaat, mee bezig geweest om alle Outland HC's en Northrend HC's te doen ( heb bijna alles op 3 na van Northrend)
Was een dagvullend programma xD maar wel genoeg gold mee verdiend dus dan heb je ook wat..
Veel gold en wat achievs erbij :)
Van de classic moet ik der ook nog redelijk wat doen die ik nog niet heb gedaan mja dat komt nog wel eens hoor xD eerst mijn Warrior levelen voor de guildachiev xD
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.