Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 266 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 23.677 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 13:08
Vanuit Blizzard gezien is het releasen van de patch op woensdag een strategische zet tegenover GW2 of zou het allemaal "toevallig" zijn?

MoP begint voor mij woensdag avond al, kan niet wachten op de nieuwe skills!
Enigste waar ik wel bang voor ben, zijn de lange que's.. zit namelijk op Outland - Horde. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
J.Christ schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:20:
Vanuit Blizzard gezien is het releasen van de patch op woensdag een strategische zet tegenover GW2 of zou het allemaal "toevallig" zijn?

MoP begint voor mij woensdag avond al, kan niet wachten op de nieuwe skills!
Enigste waar ik wel bang voor ben, zijn de lange que's.. zit namelijk op Outland - Horde. :F
Ik ben benieuwd naar de talents..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:22

Nibbz

Postmaster General

Dopiej schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:25:
[...]

Ik ben benieuwd naar de talents..
Heb in de beta de talents van een warrior en shaman gezien. Moet zeggen dat ik met een resto shaman, het lastig vond de juiste talents te kiezen. Healing wise was alleen de een na laatste tricky (waren alle 3 wel goed).

Voor warriors vond ik het anders, daar waren alle talents bruikbaar. Koste ook wel even voordat ik de uiteindelijke tree had.

Uiteindelijk wel happy met de veranderingen die ze doorgevoerd hebben

Alleen warrior tanking.. wth.. aoe tanken voelt een beetje, mja lost ofzo. Zat eigenlijk constant te wachten tot thunderclap van cooldown was. Want cleave doe ik nu zo min mogelijk.. wat een rage eter.

Maar de verandering van rage + hoe shieldblock werkt (en zon andere block ability) is opzich wel aardig. Je moet je rage gaan sparen om ook inc. damage te blocken. Schijnbaar moet het wel mogelijk zijn shieldblock heeltijd up te houden, maar krijg daarvoor met me huidige rotatie niet genoeg rage voor.

Nieuwe victory rush werkt ook wel nice :)

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Nibbz schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:42:
[...]

Heb in de beta de talents van een warrior en shaman gezien. Moet zeggen dat ik met een resto shaman, het lastig vond de juiste talents te kiezen. Healing wise was alleen de een na laatste tricky (waren alle 3 wel goed).

Voor warriors vond ik het anders, daar waren alle talents bruikbaar. Koste ook wel even voordat ik de uiteindelijke tree had.

Uiteindelijk wel happy met de veranderingen die ze doorgevoerd hebben

Alleen warrior tanking.. wth.. aoe tanken voelt een beetje, mja lost ofzo. Zat eigenlijk constant te wachten tot thunderclap van cooldown was. Want cleave doe ik nu zo min mogelijk.. wat een rage eter.

Maar de verandering van rage + hoe shieldblock werkt (en zon andere block ability) is opzich wel aardig. Je moet je rage gaan sparen om ook inc. damage te blocken. Schijnbaar moet het wel mogelijk zijn shieldblock heeltijd up te houden, maar krijg daarvoor met me huidige rotatie niet genoeg rage voor.

Nieuwe victory rush werkt ook wel nice :)
dan zal ik moeten kijken hoe ik dat ga doen met het levelen van mijn warrior xD zit op lvl 28 ermee nu (level hem door te tanken in dungeons)

Voor mijn druid zal het lastig zijn.. wil mijn healing spec aanhouden + tank spec.. moet eens goed gaan doorlezen hoe en wat die talents dan inhouden xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
J.Christ schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:20:
Zou best kunnen dat het een stukje 'strategisch' plannen is, maar maakt het veel uit dan? Ik zie op MMO champ ook dat mensen daar over lopen posten. Ik zie persoonlijk niet wat het een voor effect kan hebben op het ander?

De meeste mensen die ik ken die ook GW2 gekocht hebben, die waren sowieso al van plan om terug te komen zodra de pre-patch live zou gaan, anderen komen voorlopig nog helemaal niet terug.

Hoe dan ook denk ik niet dat WoW op wat voor manier GW2 een hak kan zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:25

Oxigeon

En zo is dat!

Na een tijdje niet gespeeld te hebben. En ik denk dat GW2 niet op mijn pc zal werken denk ik dat ik me toch maar verder ga verdiepen in WoW. Ben op dit moment nog steeds maar een Level 75 Human Warrior. Tis tevens nog steeds mijn 1e account. Dan speel ik 1 of 2 maanden en dan weer 3 maanden niet.

Aangezien ik over 2 weken op vakantie ga moet ik nog even uitstellen met het beginnen te spelen. Maar daarna wil ik de draad toch wel weer oppakken.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

detheavn schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:10:
[...]

Zou best kunnen dat het een stukje 'strategisch' plannen is, maar maakt het veel uit dan? Ik zie op MMO champ ook dat mensen daar over lopen posten. Ik zie persoonlijk niet wat het een voor effect kan hebben op het ander?

De meeste mensen die ik ken die ook GW2 gekocht hebben, die waren sowieso al van plan om terug te komen zodra de pre-patch live zou gaan, anderen komen voorlopig nog helemaal niet terug.

Bij Blizzard doen ze niets anders dan content patches en dergelijke 'toevallig' plannen rond release dates van mogelijke concurrerende titels. Dat is gewoon de policy daar, en deze werkt vrij goed ook :)

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 13:08
[...]

Vanwege het strategisch plannen zullen vast wel gamers zijn die daarop hun beslissing maken of ze WoW-prepatch gaan spelen of GW2.
Overigens is dit geen persoonlijk kwestie :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Vraaggje omtrent de weaponchoise op mijn PRIEST

Heb nu Scepter of Azshara icm Demonic Skull
Op zich niets mis mee lijkt me als priest.
Gisteren echter Jaina's Staff en Stalk of Corruption kunnen looten.

Is het aan te raden een van beiden te equippen ten faveure van mijn huidige weapons?

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:38

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat opzicht heeft Blizzard niet zoveel problemen, GW2 is volledig vrij te spelen, of je nu GW2 gaat spelen en volgende week WoW, Blizzard heeft z'n sub binnen. Goed, het is niet helemaal gezond voor population op de servers, maar dat trekt wel weer recht. Maar het is ook een vrij standaard dat ze altijd releases/pre-patches doen rond belangrijke data van de 'concurrent'.

Vergeet ook niet dat er een enorm hoeveelheid spelers nu op de beta zitten, die komen binnenkort ook weer terug (die hebben nu alles al gezien, komen enkel even om een raid mee te pikken).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Die uitspraak begrijp ik dus voor geen meter. Waarom zou je een beslissing moeten maken als je beide spellen toch gekocht hebt?

Ik bedoel, ik heb zelf geen GW2 gekocht, maar toch speel ik zowel WoW als andere spellen (Darksiders II <3). Dit zal met de pre-patch echt niet anders zijn. Zo gigantisch groot is het pre-event deze keer nu ook weer niet :)

Mja, zal wel persoonlijke voorkeur zijn dan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Er is een vrij grote groep die maar 1 game kan spelen door diverse redenen (tijd, aandacht, etc etc), meestal dus de 'casuals' :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
SinergyX schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:49:
Er is een vrij grote groep die maar 1 game kan spelen door diverse redenen (tijd, aandacht, etc etc), meestal dus de 'casuals' :P
jup zoals hier xD
Ik speel dan WoW en tussendoor heel af en toe LoL..
Nu heb ik redelijk de tijd om te spelen maar als carnavalsseizoen weer begint heb ik maar 1 avond dat ik fatsoenlijk kan spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
SinergyX schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:49:
Ik dacht dat het voornamelijk de 'hardcore' mensen waren die zich doodstaarden op 1 spel. 'Casuals' zie je niets anders doen dan 9001 spellen over facebook spelen waar je verdomme ziek wordt van de notifications :p

To do lijst -> generaliseren -> CHECK! xD

Geiv morgenavond 6 uur :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:37
WoW / Sc2 / D3 en Crusader kings 2 en Arma 2 ( invasion 1944 )

En dan heb je het wel gehad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
DayZ! :D Maar dat wordt nu ook nog een stand alone spel :)

Laatste tijd op mijn lijst:
WoW, Deus Ex: HR, Darksiders II en op m'n snes emu: Shin Megami Tensei 1 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
detheavn schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:04:
[...]

DayZ! :D Maar dat wordt nu ook nog een stand alone spel :)

Laatste tijd op mijn lijst:
WoW, Deus Ex: HR, Darksiders II en op m'n snes emu: Shin Megami Tensei 1 :p
DayZ vindt ik erg boring :P, ik ben meer van Invasion 1944 en dan zelf DDay namaken met scripts enz :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
RaDKiLL schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:32:
Vraaggje omtrent de weaponchoise op mijn PRIEST

Heb nu Scepter of Azshara icm Demonic Skull
Op zich niets mis mee lijkt me als priest.
Gisteren echter Jaina's Staff en Stalk of Corruption kunnen looten.

Is het aan te raden een van beiden te equippen ten faveure van mijn huidige weapons?
Disc spec: Scepter of Azshara + Demonic Skull (meer SP/Int (offhand enchant) dan de jaina staff zelfde secondairy stats)
Shadow Spec: Stalk of Corruption

Disc = Crit/Haste
Shadow = Haste / / Mastery (met genoeg hit rating ofc).

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
[...]

Zijn we nu een keer klaar met GW2 bashen en andersom? het zijn bijna kleine kindjes..

Monthly cost vs no monthly cost. OW WAIT! je kan het ernaast spelen. Jaja, sommige mensen hebben de tijd daar niet voor, fijn voor ze. Maar is het dan alsnog nodig om gelijk GW2 en/of WoW te gaan bashen? Wat een kleuter gedrag is het hier zeg.
En ja, ik maak dit een stuk minder mee in de GW2 fora, weet je waarom? Omdat ze daar snappen dat zinloos bashen niet meer hip is.

Dit is NIET op degene gericht die ik quote, maar meer een algemeen beeld wat ik de afgelopen paar dagen uit dit topic heb gekregen.

[ Voor 5% gewijzigd door corset op 28-08-2012 11:07 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

-SWTOR (raiding)
-WoW (slacking, op AH spelen en wat raiding voor upgrades)
-TSW nog voor 2 weken dan loopt men sub af, maar doe eigenlijk nog maar weinig tot niets
-Far Cry 1 want moet af en toe toch eens iets kunnen schieten (met AGM mod)
-Dead Island Ryder's Campaing eindelijk eens doorgespeeld
-Walking Dead, moet eens wat verder doen (zit nog maar net bij de farm)
-Fail port Dark Souls gekocht (PC dus), gfx fix al installed maar ga één der dagen toch maar eens nieuwe joypad kopen met meer knoppen dan men huidige speciaal hiervoor
-Borderlands 2 komt nog uit voor MoP :p

en nog hopen games in Steam lijst die staan te popelen.. Heb gewoon teveel games...

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

lanerios schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:06:
[...]

Zijn we nu een keer klaar met GW2 bashen en andersom? het zijn bijna kleine kindjes..

Monthly cost vs no monthly cost. OW WAIT! je kan het ernaast spelen. Jaja, sommige mensen hebben de tijd daar niet voor, fijn voor ze. Maar is het dan alsnog nodig om gelijk GW2 en/of WoW te gaan bashen? Wat een kleuter gedrag is het hier zeg.
En ja, ik maak dit een stuk minder mee in de GW2 fora, weet je waarom? Omdat ze daar snappen dat zinloos bashen niet meer hip is.
Wat zit jij je nu weer druk te maken. Ze hebben het er gewoon over of de servers weer voller gaan raken. Hier wordt niks of niemand afgezeikt. Ik als neutrale toeschouwer mag dit toch wel zeggen lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Kijk maar de afgelopen pagina's hier, mmo champ, officiele fora etc. Dan snap je wat ik bedoel. Maar goed, een andere mening mag dus niet meer :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

lanerios schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:09:
Kijk maar de afgelopen pagina's hier, mmo champ, officiele fora etc. Dan snap je wat ik bedoel. Maar goed, een andere mening mag dus niet meer :p
Ik zie net dat je niet dat bericht bedoelde wat je quote. Want in dat bericht werd niks gemeld ;).
Mijn excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Dan nog..
Waar maak je je druk om.. als ze GW2 willen bashen en WoW fanboys willen zijn laat ze doen..
Is het niet waard om je eigen druk over te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Die andere mening geldt andersom trouwens ook ... Vind wel dat je heel fel reageert op iets wat geen drol voorstelt.

Kleine suggestie, quote de volgende keer iets wat er wel wat mee te maken heeft aub ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Derr_Hans schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:06:
[...]

Disc spec: Scepter of Azshara + Demonic Skull (meer SP/Int (offhand enchant) dan de jaina staff zelfde secondairy stats)
Shadow Spec: Stalk of Corruption

Disc = Crit/Haste
Shadow = Haste / / Mastery (met genoeg hit rating ofc).
Hey thnx!
Al heb ik in mn Disc spec me vooral gefocussed op SPI en Mastery/Haste.
Las op Noxxic dat Crit de minst belangrijke stat is voor Disc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Zal mij zelf echt een worst wezen wat men zegt over GW2 (positief of negatief) in een WoW topic als dit.

Persoonlijk blijf ik WoW spelen omdat GW2 mij totaal niet trekt, en niemand die mij daar anders over doet denken door er op in te gaan en een Fanboy uit te hangen voor welke game dan ook. Tis allemaal een persoonlijke smaak wat iemand leuk om te spelen.

Vind het bashen hier nog meevallen (als je het echt bashen kan noemen), MMO-Champion zitten gewoon meer mensen meer kids en dus meer Bashing en dat is niet alleen met GW2 en WoW zo, maar exact het zelfde gebeurde met Rift en SWTOR.

Na beta amper gespeeld te hebben, alleen de eerste 3 weken ben ik benieuwd wat morgen ons brengt.
Helaas zitten we meteen met een aantal vakantie gangers waardoor goed testen in raids lastig is aangezien we waarschijnlijk geen 10man online hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
RaDKiLL schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:23:
[...]

Hey thnx!
tbh, Noxxic vind ik persoonlijk voor de meeste classes niet accuraat.

Spirit voor disc is (Wellicht nu voor jouw wel) niet echt nodig pas bij Spine HM wil je weer wat meer spirit hebben. Haste en Crit zijn de betere stats, als je de meta gem gebruikt met 3% crit effect.

Het idee hier achter is dat een crit 200% is, een PoH crit (en voor mij +3 crits in 1 PoH is zeker niet Zeldzaam) geeft meer shield dan een Haste/Mastery build doet voor minder mana.

Haste / Crit bouw je sneller shields up met PoH dan Haste/Mastery en Crit/Mastery.

Goede duidelijke en mooie blog is http://talesofapriest.com/
Voor shadow kan je goed te recht bij http:/howtopriest.com

Als je wat dieper op materie in wil gaan kan je altijd bij elitejerks kijken of wat meer algemene info vragen mmo-champion.com forum of hier natuurlijk ;)

O P.S.
Bewaar al je spirit gear wel, na de patch morgen is spirit belangrijker want dan gaat de talent (wordt nu baseline) rapture nu 150% regen van je spirit geven ipv. je max mana.

Mastery schijnt nogsteeds niet King te zijn in MoP maar daar is het natuurlijk allemaal nog erg vroeg voor om zeker te zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Derr_Hans op 28-08-2012 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Derr_Hans schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:49:
[...]
tbh, Noxxic vind ik persoonlijk voor de meeste classes niet accuraat.
Ik heb het idee dat Noxxic echt alleen basis beginners info geeft. Als je enigzins wat gear hebt klopt het voor velen ook gewoon niet meer.
Goede duidelijke en mooie blog is http://talesofapriest.com/
Die kende ik nog niet. Eens rondneuzen. Thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

RaDKiLL schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:23:
[...]

Hey thnx!
Crit is het minst belangrijk voor welke spec op een priest dan ook:

Holy: Mastery -> Haste
Disc lolsmite: Haste -> mastery
Disc mitigation/throughput: mastery -> haste
Shadow: haste -> mastery -> crit.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Hmmmz toch wat tegenstrijdigheden dan. Ik zal ook wel eens gaan rondneuzen. Thnx all!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
ValHallen schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:56:
[...]

Crit is het minst belangrijk voor welke spec op een priest dan ook:

Holy: Mastery -> Haste
Disc lolsmite: Haste -> mastery
Disc mitigation/throughput: mastery -> haste
Shadow: haste -> mastery -> crit.
Mastery voor disc is echt niet de stat to go for imo.
Wellicht 25man misschien, maar een Crit geeft meer Divine Aegis dan mastery geeft zonder crit.
Reken maar eens uit hoeveel mastery je nodig heb om een +3 crit (dat is echt niet zeldzaam met crit/haste) PoH te evenaren ?

Enigste wanneer Mastery goed is, is wanneer je voornamelijk PW:S gebruik.
Bijv. 1 PW:S per 3 PoH cast als je mana bar dat volhoud, bij alleen rapture upkeep (1 PW:S per 5PoH) is mastery niet de beste stat.

Ik smite ook erg veel op bepaalde fights en Haste / Crit is meer damage meer healing as well en geeft mijn vele Crit smites (+200% damage) ook nog een Divine Aegis naast de extra Crit heal (+200%). Smite Double Dips met een crit (200% damage+Heal crit is dan nog eens 200% + de 30% DA bubble)

(fire mage/lock geven ook nog eens 5% crit als debuff op bosses).

Atonement priest nemen zowie zo geen mastery tenzij hun voornamelijk PW:S gebruiken maar dan heb je ook geen tijd om te smiten maar ook hier is het voornamelijk rapture upkeep.

Neems eens een kijkje op talesofapriest.com hij heeft het erg duidelijk en diep uitgelegt.
Dit is een priest die ook veel problemen van beta priests bloot heb gelegd aan blizzard, veel post op mmo en ej en alles ondersteund met waardes.

(zo wie zo de moeite waard om te kijken op zijn blog voor beta veranderingen)

Holy is idd Mastery Haste en shadow Haste Mastery tot een bepaalde haste plateau.
Due to the fact that Prayer of Healing has a guaranteed DA, POH double dips DA when you critically heal. Non-Critical POHs will likely hit for approx 7,000 and create 2,500-3,000 DA (assuming baseline and certain amounts of unavoidable mastery). A Critical POH would hit for approx 14,000 and provide a 11,000- 12,000 DA. No amount of mastery stacking is going to match that…

[ Voor 20% gewijzigd door Derr_Hans op 28-08-2012 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:24

junglebeast

hier staat iets

RaDKiLL schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:00:
Hmmmz toch wat tegenstrijdigheden dan. Ik zal ook wel eens gaan rondneuzen. Thnx all!
Morgen gaat er nog wel wat veranderen. Dus was je nu leest voor patch 4.3.2 is dus oude informatie als 5.0.4 er is. Zou de info uit de beta threads halen op mmo-champ en die talesofspriest site.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben eigenlijk benieuwd of mensen hier op Khadgar EU zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
junglebeast schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:39:
[...]

Morgen gaat er nog wel wat veranderen. Dus was je nu leest voor patch 4.3.2 is dus oude informatie als 5.0.4 er is. Zou de info uit de beta threads halen op mmo-champ en die talesofspriest site.
yep, kijk even op:
www.icy-veins.com

die hebben net geupdate guides geplaatst voor de 5.0.4 patch voor morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Laatst online: 21:42
Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:47:
Ik ben eigenlijk benieuwd of mensen hier op Khadgar EU zitten?
Ja, al ik ben vrij inactief op dit moment iets met GW2 enzo.

Is het al bekent hoe laat MoP vrij komt op 25th (is klein verschil met 00:00 en 23:59 :P) ?

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
00.00uur

23.59 is nog geen 25e :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
en met geluk kan je om 01:00 inloggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Derr_Hans schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:10:
[...]

Neems eens een kijkje op talesofapriest.com hij heeft het erg duidelijk en diep uitgelegt.
Dit is een priest die ook veel problemen van beta priests bloot heb gelegd aan blizzard, veel post op mmo en ej en alles ondersteund met waardes.
Ik zal eens gaan kijken dan, was altijd in de veronderstelling dat crit waardeloos was voor disc priests. (maar goed ik gebruik disc ook voornamelijk alleen maar in PvP.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:01
Ik hou het wel op 19:30 of zo, moet toch werken en eten en zo he :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Helza schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:10:
[...]

en met geluk kan je om 01:00 inloggen :P
voor mij de volgende dag 's avonds wrsch xD
Werk and stuff xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
IntToStr schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:11:
Ik hou het wel op 19:30 of zo, moet toch werken en eten en zo he :p
*kuch 2wekenvrij! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Nadat ik gisteren m'n voorlopig laatste valor points had gehaald in LFR (leek me makkelijker dan 2 HoT dungeons, foute keuze achteraf uiteraard), ben ik een druid begonnen. In no time even wat starter quests gedaan en nu level 9 :D In m'n heirlooms ben ik uiteraard totaal onoverwinnelijk voor nu.

Denk wel dat ik m'n professions op 85/90 ga powerlevelen, aangezien ik voornamelijk als tank door dungeons ga rennen en de combinatie herbalism + alchemy toch wel te doen moet zijn. Met m'n mage heb ik geprobeerd het samen te doen (moet bijna wel met tailoring + enchanting), maar nu ga ik gewoon voor snelheid. Ik ga ook proberen alleen maar met rested exp te levelen op de hogere levels. Er zal vast wel genoeg tijd gaan zitten in m'n main in MoP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Helza schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:53:
[...]

yep, kijk even op:
www.icy-veins.com

die hebben net geupdate guides geplaatst voor de 5.0.4 patch voor morgen :)
Maar een aantal classes zijn geupdate. Maar ik haal de info voor m'n rogue toch wel van EJ af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-06 18:59
IntToStr schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:46:
Nadat ik gisteren m'n voorlopig laatste valor points had gehaald in LFR (leek me makkelijker dan 2 HoT dungeons, foute keuze achteraf uiteraard), ben ik een druid begonnen. In no time even wat starter quests gedaan en nu level 9 :D In m'n heirlooms ben ik uiteraard totaal onoverwinnelijk voor nu.

Denk wel dat ik m'n professions op 85/90 ga powerlevelen, aangezien ik voornamelijk als tank door dungeons ga rennen en de combinatie herbalism + alchemy toch wel te doen moet zijn. Met m'n mage heb ik geprobeerd het samen te doen (moet bijna wel met tailoring + enchanting), maar nu ga ik gewoon voor snelheid. Ik ga ook proberen alleen maar met rested exp te levelen op de hogere levels. Er zal vast wel genoeg tijd gaan zitten in m'n main in MoP :)
Met herbalism en alchemy is dat idd wel te doen. Mining en blacksmithing / Enchanting/tailoring zou ik gewoon doen terwijl je je char leveled. Op mijn realm zijn de prijzen voor die beginners cloth/ores zo asociaal duur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Brainscrewer schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:54:
[...]

Met herbalism en alchemy is dat idd wel te doen. Mining en blacksmithing / Enchanting/tailoring zou ik gewoon doen terwijl je je char leveled. Op mijn realm zijn de prijzen voor die beginners cloth/ores zo asociaal duur...
Gelukkig zijn juist die beginner cloths/ores heel makkelijk zelf te farmen :)

Ik moet voor m'n mage nog het embersilk gedeelte van tailoring doen, maar daar zie ik wel tegenop :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dopiej schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:01:
Voor mijn druid zal het lastig zijn.. wil mijn healing spec aanhouden + tank spec.. moet eens goed gaan doorlezen hoe en wat die talents dan inhouden xD
Voor tanks zijn al 2 talents niet echt nuttig (zijn vooral PvP talents).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
IntToStr schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:56:
[...]

Gelukkig zijn juist die beginner cloths/ores heel makkelijk zelf te farmen :)

Ik moet voor m'n mage nog het embersilk gedeelte van tailoring doen, maar daar zie ik wel tegenop :p
Ach als je met je druid als Tank door de dungeon lvl (deed ik ook met mijn druid en DK vanaf lvl 80 (wotlk char)) dan loot je veel Cloth zodra je in de lvl +80 dungeons komt met je druid. Zou dan die cloth gebruiken voor je mage, mijn paladin (healer gelvl'd in dungeons) was binnen een paar dagen lvl 85 met een tank buddy. Dus je heb zeker grote kans dat jouw druid 85 is voordat MoP er is en met cloth wat hij vind je mage goedkoop aan cloth kan komen.

Tussen door zal je heus nog wel wat HoT's doen op je mage :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
vrij genomen? of had je vakantie al gepland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Ach nu de raids allemaal zijn uitgesteld kan ik lekker rustig aandoen met lvl'en en waarschijnlijk al wel mijn main alt op lvl 90 hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

In 5.0.4 komt AoE Looting al, dus ga gewoon AoE spammend dungeons door? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotoriousBAS
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 00:44
Haha, ik ook! Zal de company nog wel doordraaien zonder ons? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Frerk schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 14:18:
Yup. Zal ook wel druk worden bij de Troggs in Deepholm. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Frerk schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 14:18:
Een beetje mage kan die low lvl 80 cata wel solo'en :)
Moet mijn tailor ook nog een paar puntjes geven in tailor, gaf/geef mijn cloth vaak weg.
Ben niet van de proffesions, stop er mee zodra ik mijn skill points op de nieuwe raidbonus krijg dan stop ik er mee. Behalve met JC want gems blijf je maken en helaas heb je max lvl nodig voor epic gems ;)

als het goed is begin MoP proffesions op 500 skill points toch ?

[ Voor 5% gewijzigd door Derr_Hans op 28-08-2012 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Mijn mage is pas lvl 83, dus die kan nog niet solo door de dungeons heen. M'n paladin wel, maar die mist dan weer de tailoring bonus. Kan nog steeds sneller zijn dan met m'n mage te kloten overigens...

Edit: en ik neem aan dat MoP professions inderdaad op 500 starten. Ik ga dus ook niets levelen boven 500 in cata stuff zolang ik het niet gratis krijg.

[ Voor 27% gewijzigd door IntToStr op 28-08-2012 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
NotoriousBAS schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 14:19:
Haha, ik ook! Zal de company nog wel doordraaien zonder ons? :)
Hoop het voor ze, die 2 weken hoeven ze me echt niet te verwachten op het werk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Hmmn, ligt 't aan mij of is WoW down? Kan niet meer op de site en kan niet inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik had de problemen pas morgen verwacht eigenlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

IntToStr schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:13:
Ik had de problemen pas morgen verwacht eigenlijk :+
Is dat een "Ja, ik kan ook niet inloggen"? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Frerk schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:13:
[...]

Is dat een "Ja, ik kan ook niet inloggen"? :P
Heb speciaal voor je even ingelogd met remote auction house op m'n telefoon en dat werkt in ieder geval nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
idd armory app werkt nog, zit momenteel in /o te chatten at work :)

Volgens realm status is alles up..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van mij mogen ze 5.0.4 al lanceren, ik ben er klaar voor! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:22:
Van mij mogen ze 5.0.4 al lanceren, ik ben er klaar voor! :)
Persoonlijk hadden ze best een week mogen wachten ;)
iig tot na 3 sept dan heb ik mijn motor theorie examen en tja nieuwe talents is best wel distracting om maar zo te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:17

hmr

Derr_Hans schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:24:
[...]

Persoonlijk hadden ze best een week mogen wachten ;)
iig tot na 3 sept dan heb ik mijn motor theorie examen en tja nieuwe talents is best wel distracting om maar zo te zeggen.
Dat leer je toch in een avondje... :o ( nieuwe talents daarentegen )

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We zullen nog maar een avondje nostalgisch dungeons doen met het oude talent systeem & rotations ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
hmr schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:41:
[...]

Dat leer je toch in een avondje... :o ( nieuwe talents daarentegen )
Nieuwe talents heb je sneller geleerd dan jij denkt ;)

Theorie is dan wel niet moeilijk, behalve dan die stomme vragen over het gewicht van een vrachtwagen >.> (dafuq heeft dat met motorijden te maken) dat is iets wat je gewoon in hoofd moet hebben en heb nog niets er aan gedaan.Als ik zak kost het me weer vrije uren van werk wat uiteindelijk duurder is en ik heb er al zo weinig die ik graag over hou en opneem wanneer mijn vriendin weer uit engeland op bezoek kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Derr_Hans schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:55:
[...]

Nieuwe talents heb je sneller geleerd dan jij denkt ;)

Theorie is dan wel niet moeilijk, behalve dan die stomme vragen over het gewicht van een vrachtwagen >.> (dafuq heeft dat met motorijden te maken) dat is iets wat je gewoon in hoofd moet hebben en heb nog niets er aan gedaan.Als ik zak kost het me weer vrije uren van werk wat uiteindelijk duurder is en ik heb er al zo weinig die ik graag over hou en opneem wanneer mijn vriendin weer uit engeland op bezoek kom.
Was je beetje aan het pesten, een paar dungeon runs en de nieuwe talents zijn wel onder de knie hier hoor ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
hmr schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:56:
[...]

Was je beetje aan het pesten, een paar dungeon runs en de nieuwe talents zijn wel onder de knie hier hoor ;)
Ach, die situatie schetsen hoef je niets aan te leren natuurlijk, als je al je rijbewijs heb.
Tis net die kleine klote vragen van hoe zwaar mag het totale gewicht van een aanhanger zijn achter een motor lol. Pak de auto wel zou mijn antwoord zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:56:
[...]

Als je geen Warlock bent wel ja :) Warlock moeten een complete nieuwe class leren, kan me voorstellen dat het iets langer als een dag kost om dan weer zo goed te worden als daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-06 18:59
Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:13:
[...]

Als je geen Warlock bent wel ja :) Warlock moeten een complete nieuwe class leren, kan me voorstellen dat het iets langer als een dag kost om dan weer zo goed te worden als daarvoor.
Warlock is sowieso één van de moeilijkste classes om te spelen vind ik. Daarom zie je ook niet zoveel warlocks meer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Demo is aardig raar geworden nu, procs, je fury opbouw, gebruik van demo-form, dotjes en procs, ik kreeg er in iedergeval geen redelijke DPS uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Theory crafting ziet er een beetje sneu uit voor destro locks.

Afbeeldingslocatie: http://aspectofthemurloc.com/wp-content/uploads/2012/08/Screen-Shot-2012-08-27-at-13.09.35.png

edit: en wtfmages... :(

[ Voor 6% gewijzigd door Darkangle op 28-08-2012 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Hopelijk blijft Frost goed mee doen. Ik heb er wel zin om weer Frost te gaan raiden. Was een hele tijd Frost in TBC en ook Frost/Arcane was toen een mooie spec. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Dat was het eerste wat ik ook dacht :|
Mooi dat anderen dat ook denken :p
junglebeast schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:31:
Was een hele tijd Frost in TBC en ook Frost/Arcane was toen een mooie spec. :)
Tja, er was bij ons altijd wel een mage bij die lolfire op A'lar ging .... :p
Hearthen, respeccen, summonen :)

[ Voor 41% gewijzigd door detheavn op 28-08-2012 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ah, ik zie dat m'n fire mage m'n main dps spec gaat worden in MoP :D

Let wel op dat dit meestal stilstaand op dummies is getest met bis gear. Als mages moeten gaan lopen verliezen ze bijv. behoorlijk dps. Uiteraard andere classes ook, maar misschien gaat het zich nog wat rechttrekken. Volgens blizzard zouden alles classes nu heel dicht op elkaar moeten zitten in hun eigen testen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Is er ook zo'n lijst voor healing? ben wel benieuwd wat de betere healer wordt in MoP. (tot dusver outheal ik nog steeds iedereen als priest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Combat rogue valt ook erg tegen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Mage ftw, and then we hit the nerfbat and then we gain the buffbat !

Ghostcrawler make up your mind !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Frerk schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:36:
Combat rogue valt ook erg tegen :S
ja en wat denk je van hunters..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Mages blijven voor mij gewoon niets anders dan Water/Food vendors!

Geloof dat ik zelf ook maar eens een mage ga levelen voor de lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Die simcraft is veel static fights, heeft blizzard al veel vuldig aan gegeven dan hun simcrafts lijsten zoals deze niet echt serieus kunnen nemen aangezien ze niet weten of Simcraft wel de juiste waardes pakken enzo aangezien ze geen zicht hebben op simcraft.

Er is wel een topic aan de gang op de US Bnet wow forums om het te verbeteren en Ghostcrawler laat af en toe wat formules los.

Simcraft dus nog met een korrel zout nemen, blizzard kijkt eerder naar WoL's dan simcrafts om te vergelijken met hun eigen test team en hun nummers dan dat ze simcraft posts serieus nemen in de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Dopiej schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:37:
[...]

ja en wat denk je van hunters..
Mijn guildies zijn de hunters in direct contact met devs, da's niet iets waar je vrolijk van word. Ze zijn zeer handig, krijgen een perfecte rotatie up en running, en worden dan keurig netjes gescaled.

Dit pakt echter nooit goed uit. Ik vertel ze al een paar patches dat ze dit niet moeten doen (die hunter zijn favo spec is, je raad het al, BM. Hij is echter exceptioneel goed, en dat doed de class geen goed...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
ValHallen schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:36:
Is er ook zo'n lijst voor healing? ben wel benieuwd wat de betere healer wordt in MoP. (tot dusver outheal ik nog steeds iedereen als priest).
Helaas waren de Priest healers de minste van de 5.
Paladin en Druids zijn er goed (zoals ook nu het geval is) en Monks waren erg OP voor een lange tijd.

Nummers worden nog getweaked en recentelijk heeft de priest class een reductie gekregen in mana costs van alle healing spells (10% zelfs). Dit heeft ze wel weer terug in de picture geplaats en kunnen we weer mee komen.

Meeste healers lopen nu redelijk in lijn en de laaste maand zan nog wel een paar nummers getweaked worden en dan zit het wel goed verwacht ik of wellicht net als in Cata's 1ste week een healers buff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Darkangle schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:40:
[...]

Mijn guildies zijn de hunters in direct contact met devs, da's niet iets waar je vrolijk van word. Ze zijn zeer handig, krijgen een perfecte rotatie up en running, en worden dan keurig netjes gescaled.

Dit pakt echter nooit goed uit. Ik vertel ze al een paar patches dat ze dit niet moeten doen (die hunter zijn favo spec is, je raad het al, BM. Hij is echter exceptioneel goed, en dat doed de class geen goed...)
Dit is inderdaad een aparte trade-off. Als je heel goed bent zul je in verhouding natuurlijk betere dps eruit kunnen halen en wordt je afgezet tegen mindere spelers bij andere classes. In principe moet je dus juist "slecht presteren" op de beta om je class een boost te geven, maar ja, dan ben je weer een slechte beta-tester ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Is inderdaad een catch 22. Mijn favo spec is destro :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

junglebeast schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:31:
Hopelijk blijft Frost goed mee doen. Ik heb er wel zin om weer Frost te gaan raiden. Was een hele tijd Frost in TBC en ook Frost/Arcane was toen een mooie spec. :)
Mja, ik word er ook wel vrolijk van als ik weer frost kan spelen. Frost mages zijn traditioneel een stuk interessanter om te spelen dan arcane, en fire is mij een beetje te inconsistent in zijn rotatie. Frost heb ik altijd leuk gevonden maar je wordt een beetje raar aangekeken als je dat tegenwoordig nog speelt. In TBC ook al trouwens, maar toen deed ik het gewoon toch, als raid leader. :+

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Nou welliswaar pvp, maar die bm hunters blazen mij (op verschillende classes) op de beta in een paar seconden op. Duel ze voorlopig ook niet meer :P

edit:
En frost is idd best leuk om ook in pve te doen. Nog een tijdje in cata gedaan zelfs. Op een baas deepf + alle cd's en vervolgens cold snap en weer deepfreeze leverde echt bizar hoge burst op :p

[ Voor 40% gewijzigd door temp00 op 28-08-2012 17:06 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik wilde weer terug naar Cat gaan in MoP, en bij het zien van die DPS list heb ik er helemaal zin in :)

En Mektheb, Mages zijn altijd wel goed, dus snap echt niet waar je over klaagt.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2012 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

temp00 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:02:
Nou welliswaar pvp, maar die bm hunters blazen mij (op verschillende classes) op de beta in een paar seconden op. Duel ze voorlopig ook niet meer :P
Dat is gewoon enorme burst damage die ze kunnen doen, zo bijzonder is dat ook weer niet. Zelfde zag je altijd bij rogue's, zoveel mogelijk damage in de 2 stun durations en het was afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Nou zo gewoon is dat niet. Bursten kan elke class, de 1 wat beter dan de ander en daar zijn damage reduction cd's ook voor, maar wat ik tot nu van bm's heb gezien, heb ik nog nooit op live gezien (ook niet van rogues). Ik verwacht dan ook dat ze bm iets gaan aanpassen.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zover heb ik niet gemerkt aan 'extra power' bij mijn BM, kill command is iets beter bruikbaar en je kan arcane iets meer spammen, maar DPS wise gezien ben ik amper omhoog gegaan tov huidige Cata.

Mogelijk dat ze weer enorm schalen met hogere gear, maar rond de 380 zie ik niets anders dan huidige BM, SV blijft daar voorop.

[ Voor 25% gewijzigd door SinergyX op 28-08-2012 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:10:
Hmm, ik wilde weer terug naar Cat gaan in MoP, en bij het zien van die DPS list heb ik er helemaal zin in :)

En Mektheb, Mages zijn altijd wel goed, dus snap echt niet waar je over klaagt.
Ik ben nu al twee expansions op rij primair cat en het bevalt me nog steeds. Tussendoor moet ik genoeg tanken om wat afwisseling te hebben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

ik wil nu al met de nieuwe talents kunnen spelen!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

hmr schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:30:
ik wil nu al met de nieuwe talents kunnen spelen!
Installeer de PTR/beta :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Nog maar een dagje wachten, moet lukken toch ;)

Eens kijken wat ik met m'n JP ga doen morgen. Spulletjes kopen of gold cashen. Ik heb tussen de 9k en 10k JP als het goed is, dus dat zou zo'n 3k gold opleveren. Niet echt de moeite waard denk ik, dus zal waarschijnlijk wat heirlooms gaan kopen. Voor een monk en priest heb ik al alle heirlooms, misschien nog wat spullen voor m'n dk of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Oh daar zeg je wat, ik moet natuurlijk leren heirlooms hebben voor mijn monk. Meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Morgen komt als het goed is de nieuwe agi staff uit, voor het geval je monkey brouwmeester gaat :)

Zoals de mijne :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
In MoP kun je trouwens ook heirloom legs krijgen als je guild alle professions op 600 heeft! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Zal bij ons niet lang duren dan. Iedereen maakt er al een sport van om real-first XYZ te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

detheavn schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:41:
Morgen komt als het goed is de nieuwe agi staff uit, voor het geval je monkey brouwmeester gaat :)

Zoals de mijne :D
Ik denk dat ik MW ga speccen voor dungeons en WW voor quests. Ik heb al genoeg tanks, wil voor de monk wel wat meer gaan healen. :P
IntToStr schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:41:
In MoP kun je trouwens ook heirloom legs krijgen als je guild alle professions op 600 heeft! :)
Die achievement haal ik op eigen houtje als het moet. :+

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.