Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 266 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 23.676 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

detheavn schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:43:
Zal bij ons niet lang duren dan. Iedereen maakt er al een sport van om real-first XYZ te worden :)
Je zal toch moeten wachten op de expansion dan.. want professions levelen kan morgen nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
bijna klaar met m'n druid levelen op beta, lol.. duurt ff maar dan heb je ook niks :P
m'n hunter had ik zo gelevelled van 85 naar 90, maar dat was voor de leveling req increase. maar die vind ik ook echt leuk om te spelen, hoewel het wel irri was dat m'n pet weer om de haverklap op de grond lag te creperen.. (sniff)

Druid begon ik vol in de uber req increase :( ..en vond het zoiezo al niet geweldig om te levelen, dus telkens een uurtje en dan weer genoeg gehad. maarja.. gisteren: (lvl 89) 40min gespeeld, 11m xp.. nog maar 8 te gaan nu :)
Moet vanavond wel lukken :) Is m'n eerste keer dat ik moonkin speel, en hoewel het al veel beter is dan op live vind ik het nog steeds waardeloos om te spelen, druid restro it is :)

[ Voor 22% gewijzigd door Helza op 28-08-2012 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Alcmaria schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:48:
[...]
Je zal toch moeten wachten op de expansion dan.. want professions levelen kan morgen nog niet...
IntToStr zegt ook 'In MoP'. Morgen is nog geen MoP :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

detheavn schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:50:
[...]

IntToStr zegt ook 'In MoP'. Morgen is nog geen MoP :p
Oh je gaat ervan uit dat ik ook echt lees wat er in het bericht staat? stom ;)

ja je hebt gelijk dus.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Alcmaria schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:51:
[...]
Oh je gaat ervan uit dat ik ook echt lees wat er in het bericht staat? stom ;)
Op Tweakers.Net gaan we er dan ook vanuit dat je ALLES tot in detail bestudeert hebt ;)
Nitpicking FTW :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-06 18:59
temp00 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:21:
Nou zo gewoon is dat niet. Bursten kan elke class, de 1 wat beter dan de ander en daar zijn damage reduction cd's ook voor, maar wat ik tot nu van bm's heb gezien, heb ik nog nooit op live gezien (ook niet van rogues). Ik verwacht dan ook dat ze bm iets gaan aanpassen.
Dat bursten valt je vies tegen als je 4.4k resi tegenover je hebt...

Óf ik zuig gewoon als rogue, of sommige classes kunnen dan gewoon echt niet dood :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yourney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:06
Kan iemand mij dm`en om me een scroll of resurrection te sturen? Thanks _/-\o_

Bedankt!

[ Voor 11% gewijzigd door yourney op 29-08-2012 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 21:50
yourney schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 21:19:
Kan iemand mij dm`en om me een scroll of resurrection te sturen? Thanks _/-\o_
Je hebt DM

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Helza schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:50:
[...]

bijna klaar met m'n druid levelen op beta, lol..
Speaking of which, tijd om die beta maar eens van mijn SSD af te gooien. Heb hem één dagje uitgeprobeerd en daarna ben ik ervan weggebleven om de game niet te spoilen. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Ik wou ook niet teveel spoilen, alleen de pandaren starting area gedaan en op ground mount laatst een tripje door pandaria gemaakt ....

Waarom is de rest van de wereld niet zo mooooi xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-06 18:59
Ik ben in de beta level 86, voor de rest vind ik het ook allemaal veel te spannend en ben ik juist benieuwd naar wat er komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

NMe schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 22:14:
[...]

Speaking of which, tijd om die beta maar eens van mijn SSD af te gooien. Heb hem één dagje uitgeprobeerd en daarna ben ik ervan weggebleven om de game niet te spoilen. :P
Ik ben level 86. Ik heb Jade Valley oid helemaal doorgelopen en alle quests daar gedaan, wat met talents geklooit en toen vond ik 't ook wel best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Ben rogue en zou het in stealth gaan commando graag onder een muisknop steken. Hoe werkt dat? Heb in de key bindings al wordt rondgezocht. Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 16:15
Ik zet mijn leather heirlooms over van me shammie naar me monk iig http://eu.battle.net/wow/en/character/mazrigos/Shooby/simple jmmr genoeg geen tijd meer voor de healing heirlooms. Maar queuen als tank en hele dag dungeons doen zal toch sneller gaan denk ik :P

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:22

Nibbz

Postmaster General

Hurtebise schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 08:20:
Ben rogue en zou het in stealth gaan commando graag onder een muisknop steken. Hoe werkt dat? Heb in de key bindings al wordt rondgezocht. Iemand suggesties?
Stealth in je actionbar zetten, en daarna die knop binden aan een key (escape -> key bindings). Daar moet je dan even de juiste actionbar op zoeken (er zijn iets van 8 verschillende actionbars), en de juiste knop in die actionbar (elke bar heeft 10 / 12 knoppen). Daar kun je dan je muisknop op binden.

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ben nog steeds aan het twijfelen wat ik in MoP ga spelen. Speel nu enh shammie wat nu nog steeds goed bevalt, maar de class blijft nagenoeg hetzelfde in MoP en de talents waar je straks uit kunt kiezen zijn ook niet echt briljant interessant. Op zich geen gigantische ramp aangezien de spec nu ook bevalt, maar wat interessante nieuwe dingen zijn altijd leuk in een expansion.

Heb dus op de PTR eens een paar dagen met een demo lock rondgewandeld en dat lijkt me veel meer aan te spreken momenteel, alleen is dat dan weer een pure dps class terwijl ik eigenlijk altijd een hybrid gehad heb aangezien ik erom bekend sta om nogal eens te respeccen (en rerollen 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
randomice schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 08:29:
Ik zet mijn leather heirlooms over van me shammie naar me monk iig http://eu.battle.net/wow/en/character/mazrigos/Shooby/simple jmmr genoeg geen tijd meer voor de healing heirlooms. Maar queuen als tank en hele dag dungeons doen zal toch sneller gaan denk ik :P
Hoop dan niet dat je gaat dual wielden als tank monk :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
lanerios schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 09:27:
[...]

Hoop dan niet dat je gaat dual wielden als tank monk :p
Waarom eigenlijk niet ? tot 90 maakt het sowieso geen fluit uit :P

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
Gisteren dan eindelijk op beta m'n druid moonkin gedinged naar 90.
Ik had bij sommige quests wel wat problemen op het einde en ging regelmatig dood tenzij ik echt voorzichtig te werk ging en niet per ongeluk extra mobs pullde, iets wat op sommige plekken nogal snel gebeurde, vooral als je starfall gebruikt :P
Laatste 8m koste me toch nog zo'n 2,5h om te voltooien, terwijl ik de avond daarvoor 40min over 11m deed.

Ik weet niet of het er nou aan ligt dat mn druid zoveel lager gegeared was dan mn hunter of ik moonkin zo slecht speel, maar meer dan 2 mobs kon ik vaak niet aan tenzij ik al mn cd's beschikbaarhad en ze snel genoeg kon bursten. Een probleem dat ik veel minder had op m'n hunter, elke mop op 89 duurde gewoon lang om dood te krijgen zonder cd's.

Maakt het levelen natuurlijk wel een stukje interessanter omdat ik dus regelmatig goed moest oppassen :)

Wat wel irritant was was een van de quest lines in halfhill die deed ik als 87-88(?) in een van de quests moest ik de dochter van een van die tillers redden die een hol ingesleept was, maar ik ging al dood door de vele mobs die uit het hol kwamen of die in de omgeving langs liepen, een groep van de mobs ging wel, maar als ik die bijna dood had kwam de 2de group al aanzetten.. Uiteindelijk die quests maar moeten opgeven. Iets wat ik normaliter niet doe tenzij de quest bugged is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
toolkist schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 09:22:
Ben nog steeds aan het twijfelen wat ik in MoP ga spelen. Speel nu enh shammie wat nu nog steeds goed bevalt, maar de class blijft nagenoeg hetzelfde in MoP en de talents waar je straks uit kunt kiezen zijn ook niet echt briljant interessant. Op zich geen gigantische ramp aangezien de spec nu ook bevalt, maar wat interessante nieuwe dingen zijn altijd leuk in een expansion.

Heb dus op de PTR eens een paar dagen met een demo lock rondgewandeld en dat lijkt me veel meer aan te spreken momenteel, alleen is dat dan weer een pure dps class terwijl ik eigenlijk altijd een hybrid gehad heb aangezien ik erom bekend sta om nogal eens te respeccen (en rerollen 8) )
en ik maar denken dat je op een andere realm aan het levelen was :P

ga lekker op je druid.. kan je respeccen per gevecht wat je wilt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:01
Ik heb me gisteren nog even onsterfelijk belachelijk gemaakt bij de groep waarmee ik een dungeon deed. Was m'n druid even aan het levelen en bij level 15 meteen naar SW gegaan en een eerste dungeon als tank in. Had alleen nog maar in cat rondgelopen, nog niet als bear. Alleen had ik van tevoren geen idee dat ik eerst rage op moest bouwen... Na een vraag in de chat was dat probleem opgelost, alleen hoe krijg je in hemelsnaam rage :S Beertje wilde maar niets doen en moest constant taunten. Net voor de boss kwam ik erachter dat auto-attack uit stond ;(

Ach ja, iedereen heeft weer even kunnen lachen...

Tot nu toe vind ik druid best leuk om te spelen. Zegt nog niet zoveel als je pas level 16 bent, maar toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
IntToStr schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 09:33:
Ik heb me gisteren nog even onsterfelijk belachelijk gemaakt bij de groep waarmee ik een dungeon deed. Was m'n druid even aan het levelen en bij level 15 meteen naar SW gegaan en een eerste dungeon als tank in. Had alleen nog maar in cat rondgelopen, nog niet als bear. Alleen had ik van tevoren geen idee dat ik eerst rage op moest bouwen... Na een vraag in de chat was dat probleem opgelost, alleen hoe krijg je in hemelsnaam rage :S Beertje wilde maar niets doen en moest constant taunten. Net voor de boss kwam ik erachter dat auto-attack uit stond ;(

Ach ja, iedereen heeft weer even kunnen lachen...

Tot nu toe vind ik druid best leuk om te spelen. Zegt nog niet zoveel als je pas level 16 bent, maar toch :)
:+ wist niet eens dat je die uit kon zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
randomice schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 09:30:
[...]

Waarom eigenlijk niet ? tot 90 maakt het sowieso geen fluit uit :P
En daarom zijn low level groups gewoon bagger "doe maar wat je wil, boeit toch niemand"

En dan opeens gaan zeiken als ik ze niet meer heal en ze keer op keer doodgaan, boeide toch niemand? :P

En wat krijg je dan, scrubby tanks op 90 die de hele tijd DW hebben getanked, opeens echt moeten gaan tanken met staff, en dan niks meer kunnen. Wasting everyone's time <3

[ Voor 18% gewijzigd door corset op 29-08-2012 09:40 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Generalizeren is ook een vak apart :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
level maar 3 healers door alleen dungeons, dan zie je dat 90% van de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Helza schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 09:33:
[...]

en ik maar denken dat je op een andere realm aan het levelen was :P

ga lekker op je druid.. kan je respeccen per gevecht wat je wilt :P
Dat is meer bezigheidstherapie (zoals jij steeds in StormPeaks rondhangt ;) ) en eens "beleven" hoe het is om op een wel drukke server te spelen. Vanavond dus ook maar eens kijken of er dan a queues zijn voor die server en daarna braaf naar Skullcrusher om de shammie en lock wat aandacht te geven.

Server transfer is nog steeds een back-up plan voor MoP, ookal bevalt zo'n drukkere server tot nu toe prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Ah gisteren eindelijk ICC10 meta achievement gehaald en zo meteen een mount erbij gehaald. Had de meeste achievements al lang in wotlk gehaald maar moest nog een aantal hc's doen en dan maar een hc groepje gestart. met 8 man 1 tank en ik als healer alles gezerged tot aan LK. Daar heb je toch wat meer mensen met brains nodig en na 3 wipes trapte de helft van de raid het dan ook af, jammer maar goed ik had al wat ik wilde.

Verder ook men plannetje opgesteld van characters die ik nog ga levelen moet alleen nog kijken wel professions ze krijgen.
- Priest 85
- Warrior 85
- Shaman 82
- Druid 74
- Rogue 38
- Paladin 37
- Hunter 27
- Mage 23
- Lock 22
- DK 66
- Monk (nog te levelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
lanerios schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 09:42:
Done that en het boeit me net zo min als het hun boeit dus dat maakt het weer mooi.. Try hards op low level zijn mijn inziens kansloos..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
jep, en daarom mag ik ze dus wipen, boeit ze niet, boeit mij niet. Houdt het erg leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
lanerios schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 09:42:
M'n priest was disc, m'n druid resto en m'n pala is nu holy. Nergens problemen mee gehad. Enige wat je vaker ziet zijn tanks die doorpullen ongeacht je mana, maar dat zie ik als een uitdaging. Het moet ook niet te makkelijk worden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 22:20
Wat ik me gistere eigenlijk afvroeg over de achievments...

zijn sommige PVP achievments nu niet extreem makkelijk in 1 keer ?, ik heb het met name over WSG.
Daar zijn de achievments op Low Level veel makkelijker te halen dan op je lvl 85.
Teminste als Clothie zijnde.

Nu zou ik dus met een LolfacePally in WSG op level 35 alles kunnen halen en heeft me main het ook.
Hmmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

detheavn schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 09:53:
[...]

M'n priest was disc, m'n druid resto en m'n pala is nu holy. Nergens problemen mee gehad. Enige wat je vaker ziet zijn tanks die doorpullen ongeacht je mana, maar dat zie ik als een uitdaging. Het moet ook niet te makkelijk worden :p
een uitdaging.... waar heal je dan mee.. met je first aid? of ga je gewoon heel dicht bij de tanks staan zodat ze door lichaamswarmte nog wat health krijgen.

Als een tank niet op mijn manapool let.. en ik het ook al een keer heb aangegeven.. dan ga ik gewoon drinken.. boss of niet.. kijken wat er gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
maar wat ik dus begrijp van de mensen hier, mag ik letterlijk doen in dungeons wat ik wil, boeit niemand? cool! Gaat leuk worden met m'n mistweaver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Het zero-sum mana principe (ik wist gisteren zelf niet eens hoe het heette). Er zijn zo veel mensen die pas beginnen te drinken op het moment dat hun mana een te laag punt bereikt. Ook worden mana regen cooldowns amper, of te laat gebruikt gebruikt.

Ook kun je rustig even blijven drinken op het moment dat je tank wat nieuws pullt. Net zoals jij afhankelijk bent van je mana en je CDs om een group up te houden, heeft een tank een aantal CDs om z'n incoming damage mee te mitigaten en zo een redelijke tijd overeind te kunnen blijven staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Mana is voor mietjes! Hoewel sommige classes zwaar OP mana regen hebben (Druid).

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Ok, de knoop doorgehakt, ik ga weer lekker Assassination Rogue spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:17

hmr

Can't wait, straks eerst etentje na mijn werk en dan lekker WoW-en met de nieuwe talents!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
net even op de Armory gekeken, maar inplaats van dat ik achievmentpoints gegained heb ben ik er een zoot kwijt ? :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Mektheb schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 10:26:
net even op de Armory gekeken, maar inplaats van dat ik achievmentpoints gegained heb ben ik er een zoot kwijt ? :<
Is dit het begin van de patch-ellende? :p

Ben benieuwd of ik vanavond nog een beetje kan spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Staan er niet een zooi onder FoS nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ik heb geen idee, viel me op :P haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Ik ben er geen kwijt, maar ik heb blijkbaar item level 418 equipped :D

Edit: Ah, ze rekenen het gemiddelde natuurlijk uit door het totaal aan itemlevel door het aantal items te delen, maar hij zal nog wel denken dat ik m'n Thrown heb equipped.

[ Voor 22% gewijzigd door Frerk op 29-08-2012 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Goddamn Blizzard ... Kies AUB even logische glyphs voor m'n spec AUB :)
Wat moet ik met een Glyph of Far Sight? Dafuq echt :p

Edit: MA RELIQ D':

edit2:
Frerk schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 10:32:
[...]
Edit: Ah, ze rekenen het gemiddelde natuurlijk uit door het totaal aan itemlevel door het aantal items te delen, maar hij zal nog wel denken dat ik m'n Thrown heb equipped.
Ik zie het nu ook bij m'n priest. Average 394 en equipped is 420 :p

[ Voor 63% gewijzigd door detheavn op 29-08-2012 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:37
Is de Battle for Theramore, nu enige event tussen Cata en MoP ?

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Hmm, op de armory heb ik een ilvl van 420 equipped, met max 398 :p

Maar glyphs is een zootje inderdaad. Slaat nergens met wat ik had. Ach ja, vanavond maar even uitzoeken. De meeste oude glyphs had ik sowieso al, dus er moet toch iets nuttigs tussen zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
lanerios schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 09:58:
maar wat ik dus begrijp van de mensen hier, mag ik letterlijk doen in dungeons wat ik wil, boeit niemand? cool! Gaat leuk worden met m'n mistweaver
Nog steeds is me vraag wat er mis is met dual wield brewmaster ? Is er iets wat jij weet en ik niet ofzow ? explain plz ;)

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Professions staan trouwens op 535/600 en 525/600 bij mij. Misschien dat er toch al wat te levelen valt met bestaande recipes etc. qua professions!

Epic gems zijn yellow bij mij, dus wie weet kan ik al richting de 540 of zo. Scheelt toch weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Van het weekend DMF, misschien dat dat al weer 5 punten geeft :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ook dat ja :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

IntToStr schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 10:41:
Professions staan trouwens op 535/600 en 525/600 bij mij. Misschien dat er toch al wat te levelen valt met bestaande recipes etc. qua professions!

Epic gems zijn yellow bij mij, dus wie weet kan ik al richting de 540 of zo. Scheelt toch weer!
Werkt alleen als je de volgende rank (525->600) van je profession kan kopen natuurlijk. Dat komt pas met MoP neem ik aan?
Teunis schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 10:39:
Is de Battle for Theramore, nu enige event tussen Cata en MoP ?
Dat is alles wat we weten. Misschien is dit het enige, maar misschien ook niet. We zien het vanzelf :P

[ Voor 22% gewijzigd door Blitzdoctor op 29-08-2012 10:49 ]

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Klonk ook te goed om waar te zijn eigenlijk :)

We gaan het zien zometeen als de eerste mensen in kunnen loggen. Ben bang dat je gelijk hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Is de belf enhanting racial verdwenen? Het max wat mijn enchanting volgens armory kan worden is 600 :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:04
detheavn schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 10:50:
Is de belf enhanting racial verdwenen? Het max wat mijn enchanting volgens armory kan worden is 600 :|
Dat klopt dan toch? Racials worden daar toch pas achteraf bij opgeteld en zijn hierin niet zichtbaar??

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
detheavn schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 10:50:
Dat zie ik ook bij mijn JC racial. Wordt vast gefixed.

Bij de JC recipes staan ook de nieuwe mounts. Een van de items kun je kopen bij een vendor voor 20k gold :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:17

hmr

Vanavond mensen die Theramore met mijn shaman dan wel lock willen lopen ? met TS erbij ofzo, gewoon gezellig haha trouwens krijg je ook gear daar?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Theramore komt pas 18 september ;)

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Zeror schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 10:52:
[...]
Dat klopt dan toch? Racials worden daar toch pas achteraf bij opgeteld en zijn hierin niet zichtbaar??
De crafting skill (als in tooltip) geeft de normale max aan, maar op armory heb ik altijd mijn extra puntjes kunnen zien, ook al heb ik die nog niet gehaald :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
IntToStr schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 10:52:
[...]

Dat zie ik ook bij mijn JC racial. Wordt vast gefixed.

Bij de JC recipes staan ook de nieuwe mounts. Een van de items kun je kopen bij een vendor voor 20k gold :S
Dat klopt ook wel want die JC mounts zijn een aardige gold sink
Het kost je XXX om hem te maken en XXX om hem te upgraden etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

detheavn schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 10:56:
[...]

De crafting skill (als in tooltip) geeft de normale max aan, maar op armory heb ik altijd mijn extra puntjes kunnen zien, ook al heb ik die nog niet gehaald :(
Je zal wel eerst in moeten loggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ben wel benieuwd vanavond met het inloggen wat er allemaal bij is gekomen en waarom ik punten minder heb inplaats van meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik vraag me overigens een ding wel af.
It's also worth noting that the violet proto-drake no longer grants the flying skill associated to ride it.
Ik heb nooit die master riding skill geleerd doordat ik deze mount heb. Nu die skill blijkbaar van de mount afgehaald is, moet ik dan alsnog die master riding skill aanleren of behoud ik die? Zou zuur zijn als ik die skill toch moet gaan kopen nu.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Zeror schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:01:

[...]

Ik heb nooit die master riding skill geleerd doordat ik deze mount heb. Nu die skill blijkbaar van de mount afgehaald is, moet ik dan alsnog die master riding skill aanleren of behoud ik die? Zou zuur zijn als ik toch moet gaan kopen nu.
Volgens mij niet, je Char die hem gehaald heeft krijgt nog steeds de volle speed.
alle andere char's die hem ook hebben gekregen door account wide die krijgen niet de volle speed en moeten hem leren.

Alle nieuwe char's die hem halen ( voor de 1e keer ) krijgen ook de volle speed niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Zeror schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:01:

[...]

Ik heb nooit die master riding skill geleerd doordat ik deze mount heb. Nu die skill blijkbaar van de mount afgehaald is, moet ik dan alsnog die master riding skill aanleren of behoud ik die? Zou zuur zijn als ik toch moet gaan kopen nu.
Nee, die houd je gewoon hoor. Dat moesten ze ook wel doen, anders kreeg iedereen die die mount heeft op al z'n alts Master Riding.

Nou, update geïnstalleerd en gelijk al m'n addons ook maar even :) Ik heb zo te zien de DBM voor MoP raids en dungeons ook al binnen.

[ Voor 11% gewijzigd door Frerk op 29-08-2012 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Dat reconfigureren van files duurt wel heul lang :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
ach in ieder geval draaid de server alweer, had ik niet verwacht. US heeft echt gigantische lange maintenance gehad die 3+ uur uitgelopen was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:40

vhal

ಠ_ಠ

Darkangle schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:28:
Theory crafting ziet er een beetje sneu uit voor destro locks.

[afbeelding]
edit: en wtfmages... :(
...en om maar mee te doen met die dafuq hype...dafuq hunters… :+ :P
Maar ach, we zien het wel. Dit soort lijstjes zeggen weinig. De laatste 4 weken raid ik 25m DS HC als een BM hunter (gewoon omdat het kan) en zolang ik nog elke week vrolijk andere – theoretisch betere classes/specs – kan verslaan, andere SV hunters kan verslaan en daarnaast mijn WoL rankings kan verbeteren vind ik het wel best.

Back to the drawingboard denk ik dan maar…

Reconfig duurde 15 minuten ofzo..maar ik had een vrij nieuwe install.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

vhal schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:29:
[...]

...en om maar mee te doen met die dafuq hype...dafuq hunters… :+ :P
Maar ach, we zien het wel. Dit soort lijstjes zeggen weinig. De laatste 4 weken raid ik 25m DS HC als een BM hunter (gewoon omdat het kan) en zolang ik nog elke week vrolijk andere – theoretisch betere classes/specs – kan verslaan, andere SV hunters kan verslaan en daarnaast mijn WoL rankings kan verbeteren vind ik het wel best.

Back to the drawingboard denk ik dan maar…

Reconfig duurde 15 minuten ofzo..maar ik had een vrij nieuwe install.
Reconfig duurde bij mij ieeeeetsjes langer, bijna een uur :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunderlight
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 13:08

thunderlight

Tja...

US is ook het proefkonijn voor EU alles wat daar fout gaat kunnen ze nog ff snel regelen voor ons :)

Maar ben benieuwd zojuist de launcher maar ff opgestart voor de optimalisatie.
kan vanavond gelijk inloggen om te zien wat de verranderingen zijn.

> There is no Real Life, It's just Away From Keyboard! <

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Link graag de hele site, waarop staat dat die site zelf in beta is, ipv je "kijk dit is de dps" De parsing in MoP werkt nog totaal niet goed werkt.

Gaan we nu al uit van niet kloppende info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

lanerios schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:30:
Link graag de hele site, waarop staat dat die site zelf in beta is, ipv je "kijk dit is de dps" De parsing in MoP werkt nog totaal niet goed werkt.

Gaan we nu al uit van niet kloppende info?
Dat niet alleen, simulationcraft "gaat uit van", de feitelijke DPS van classes met een ingewikkelde rotatie en/of veel procs zal enorm verschillen. Dat staat er trouwens ook boven:
Not All classes are yet supported.
Some class models still need tweaking.
Some class action lists need tweaking.
Some class BiS gear setups need tweaking.
Some trinkets not yet implemented.
Bovendien is dit in BiS gear, sommige classes scalen nou eenmaal veel beter met gear, de resultaten in T14N gear zal heel anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Laatst online: 20-11-2024
de starter staat bij mij al meer dan een uur op 'downloading updated tools' ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
toolkist schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 09:43:
[...]

Dat is meer bezigheidstherapie (zoals jij steeds in StormPeaks rondhangt ;) ) en eens "beleven" hoe het is om op een wel drukke server te spelen. Vanavond dus ook maar eens kijken of er dan a queues zijn voor die server en daarna braaf naar Skullcrusher om de shammie en lock wat aandacht te geven.

Server transfer is nog steeds een back-up plan voor MoP, ookal bevalt zo'n drukkere server tot nu toe prima.
stormpeaks is 9/10 afkén terwijl dat ik speel op beta :) niet echt bezigheids therapie :P wat het wel is is nu dus de hunter spirit beasts vangen. Ziet er zo cool uit om stampede te doen, maarja als BM moet je dan wel 5 coole spirit beasts hebben, wat ik nog niet had :P (had er 1tje, want dat was voldoende)

Ik heb nu alleen nog op mijn lijstje staan: Skarr (geen spiritbeast, maar vervanging van mijn oude "cat"), Loque'nahak en Ghostcrawler voor iets meer afwisseling in m'n spirt beast setup zodat ik niet 2x nagenoeg de gelijke pets oproep op dat moment

M'n setup wordt dan:
Ban'thalos
Arcturis
Loque'nahak*
Skoll
Ghostcrawler*

Magria en/of Gondria blijft vermoedelijk op stal.

Skoll gaat op de reserve bench afhankelijk van de raid setup. In geval van een missende (de)buff dan word het natuurlijk die pet die het brengt, en anders mogelijk een quillen voor de CR.
Tijdens het levelen gaat Skoll vervangen worden door Skarr, Water Strider of mogelijk een Core Hound .. ben ik nog niet helemaal over uit.

Maar samen met Direbeast gaat dit coooooooolll zijn :P blizz i love you .. hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
maar ja, het is voor het casual groep deel de leidraad blijkbaar. Kijk op mmo-champion, kijk op WoW official forum, overal wordt deze gelinked. En altijd door mensen in full LFR of lager.

Ik snap niet waarom, ik ben ook niet goed (4 á 5 BiS items), maar zelfs ik kan zien dat die hele lijst niet klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:38

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Helza schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:37:
Maar samen met Direbeast gaat dit coooooooolll zijn :P blizz i love you .. hahaha
Ik pak die glyph wel, niets verslaat 5x Loque :P
lanerios schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:38:
maar ja, het is voor het casual groep deel de leidraad blijkbaar. Kijk op mmo-champion, kijk op WoW official forum, overal wordt deze gelinked. En altijd door mensen in full LFR of lager.

Ik snap niet waarom, ik ben ook niet goed (4 á 5 BiS items), maar zelfs ik kan zien dat die hele lijst niet klopt
Ergens hebben ze wel een punt, als de scaling niet lineair is bij alle classes, krijg je dus enorme verschillen bij LFR of normal niveau. Dat dit uiteindelijk op HC rechttrekt, 80% zal HC nooit zien, laat staan er ooit een volledige gearsetup uit te kunnen halen. En hoog of laag, Blizzard moet rekening houden met deze groep.

[ Voor 60% gewijzigd door SinergyX op 29-08-2012 11:42 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Frerk schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:29:
[...]

Reconfig duurde bij mij ieeeeetsjes langer, bijna een uur :X
Bij mij nog geen 10 min, heb een oude install, maar wel 2x SSD in raid0 :P

Ben de professions al even aan het doorkijken op de site, maar er zitten weer leuke dingen tussen zie ik al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Darkangle schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:28:
Theory crafting ziet er een beetje sneu uit voor destro locks.

[afbeelding]

edit: en wtfmages... :(
Zoo oneerlijk verdeeld :| :|
Ik zou bijna depressief worden als Hunter zijnde. Het enige wat me op de been houd is het feit dat ik Hunter leuk vind om te spelen.

Nu maar eens ff de nieuwe dingen checken in WoW. Reconfig was net klaar gelukkig. :)
Crap servers nog offline... :/

[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 29-08-2012 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

lanerios schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:38:

Ik gebruik het meer als een soort indexcijfer, als de manier van simuleren niet verandert dan kan je per build de verschillen zien. Maar dit is natuurlijk geen ranglijst. Die mensen in LFR spullen hebben niks te vrezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:24

junglebeast

hier staat iets

18% in het eerste uur. Nadeel van een trage pc en een 5400rpm hdd.

Maar ben nu lekker het artikel uit 2001 aan het lezen op mmo-champ. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:25

Oxigeon

En zo is dat!

junglebeast schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:45:
18% in het eerste uur. Nadeel van een trage pc en een 5400rpm hdd.

Maar ben nu lekker het artikel uit 2001 aan het lezen op mmo-champ. :)
Wat bedoelen jullie precies met die % etc? Is dat de tijd die de update nodig heeft om te instaleren etc? heb op dit moment nog een frozen account. Maar anders zet ik hem alvast aan als ik thuis ben vanmiddag.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Oxigeon schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:46:
[...]

Wat bedoelen jullie precies met die % etc? Is dat de tijd die de update nodig heeft om te instaleren etc? heb op dit moment nog een frozen account. Maar anders zet ik hem alvast aan als ik thuis ben vanmiddag.
Hij zegt op een gegeven moment 'Reconfiguring', dat percentage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Oxigeon schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:46:
[...]

Bij mij is het die optimalisatie. Geen idee hoe lang het installeren er na duurt. (en plots is het 25%, gaat wat sneller nu)

Edit: Lol! Klaar.. das vaag. Download nu een klein stukje van ongeveer 470MB.

[ Voor 8% gewijzigd door junglebeast op 29-08-2012 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Frerk schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:47:
[...]

Hij zegt op een gegeven moment 'Reconfiguring', dat percentage :)
Nouja zeg, als mensen zeggen dat ze een trage pc hebben dan hoor ik daar 1000% zeker ook bij. Want meestal is mijn pc NOG trager dan die van hun. Vanmiddag toch maar echt aanzetten dan. Zodat als ik een volgende keer wil spelen ik dat gewoon kan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Laatst online: 20:13
Servers nog tot 15:00u offline. Altijd hetzelfde liedje op Patchday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Dat wordt ook flink reforgen vanavond. Eerst m'n pally maar. Volgens mij hebben we de gratis 10 expertise niet meer en als tank lijk je nu meer te hebben aan hit 7,5% en expertise 7.5% dan aan dodge, parry volgens icy-veins.com. Ook alle button bars maar even langslopen etc. Ik zal nog wel even bezig zijn denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Poops_McGhee schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:49:
Servers nog tot 15:00u offline. Altijd hetzelfde liedje op Patchday.
Boeiend :D kan ik me alvast inlezen van wat ik kan gaan doen als alles het wel doet.

Zo gaat het nu eenmaal ;),

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Oxigeon schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:49:
[...]

Nouja zeg, als mensen zeggen dat ze een trage pc hebben dan hoor ik daar 1000% zeker ook bij. Want meestal is mijn pc NOG trager dan die van hun. Vanmiddag toch maar echt aanzetten dan. Zodat als ik een volgende keer wil spelen ik dat gewoon kan doen :)
Dit ding is niet zozeer traag, maar goed, hij is al een tijdje klaar. Zo maar naar de fysio, en als ik terugkom is 't 3 uur, dan zal 't zootje vast wel online zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Mektheb schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:50:
[...]

Boeiend :D kan ik me alvast inlezen van wat ik kan gaan doen als alles het wel doet.

Zo gaat het nu eenmaal ;),
Nu pas inlezen? Beetje laat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Hmm nu is de download plots gestopt. Staat op 462MB remaining.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Heb de update vanochtend al laten lopen, reconfiguren was binnen een keer poepen en douchen gedaan :p
Toen ik terug kwam was hij al weer halverwege een download.

Zometeen eens via m'n telefoon op m'n PC inloggen, kijken of alles klaar is en kijken of ik m'n addons al kan updaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Meer in die zin van welke achievments kan ik gaan doen en halen en hoe snel :P.
En wat moet ik nog doen om me char voor te bereiden op de nieuwe exp.

Hoe alles kwa char in elkaar zit weet ik al wel van de beta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Bij mij is alles al klaar, addons ook geupdate en nu is het wachten tot de servers gaan draaien. Dat gaat nog 3 uur duren, dus....... zonnetje schijnt en het is lunchtijd. Prima combinatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Wel een nieuwe inlogscreen (uiteraard). Was Deathwing flink zat ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
IntToStr schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:50:
Dat wordt ook flink reforgen vanavond. Eerst m'n pally maar. Volgens mij hebben we de gratis 10 expertise niet meer en als tank lijk je nu meer te hebben aan hit 7,5% en expertise 7.5% dan aan dodge, parry volgens icy-veins.com. Ook alle button bars maar even langslopen etc. Ik zal nog wel even bezig zijn denk ik :)
idd, met name alle stats zijn lekker overhoop gegooid, dus daar ben ik ook wel ff zoet mee, spells komt eigenlijk wel mooi uit, kan ik daar gelijk mn G13 op in gaan stellen om te kijken of ik aan zo'n apparaat kan wennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Poops_McGhee schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:58:
Wel een nieuwe inlogscreen (uiteraard). Was Deathwing flink zat ^^
waarom duurt ie bij mij zo lang voor die update tools te downloaden dan? en jullie zitten al op inlogscherm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Hah dat artikel is leuk om te lezen. Veel van de dingen die beschreven zijn hebben het spel nooit gehaald of zijn inmiddels al uit het spel verwijderd.

- Een portal oproepen dmv verschillende caster spells. (nu alleen Mage)
- Innate abilities worden geshared als je in een groep zit. (tracking van een Hunter bijv)
- Human and Taurens fight together to beat some gnolls of a bridge. ( ha dus niet)

Leuk om te lezen hoe ze in 2001 over het spel dachten. :)

[ Voor 9% gewijzigd door junglebeast op 29-08-2012 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Dopiej schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:59:
[...]

waarom duurt ie bij mij zo lang voor die update tools te downloaden dan? en jullie zitten al op inlogscherm..
Gisteren toen ik de computer aanzetten deed ik ook ff opstarten om te kijken of er eventueel al een update was om te downloaden. Toen kreeg ik ook een update melding welke ook een zeer lange poos bleef staan (en niet wegging voor ik de pc uitzette)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Zeror schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:42:
[...]

Zoo oneerlijk verdeeld :| :|
Ik zou bijna depressief worden als Hunter zijnde. Het enige wat me op de been houd is het feit dat ik Hunter leuk vind om te spelen.

Nu maar eens ff de nieuwe dingen checken in WoW. Reconfig was net klaar gelukkig. :)
Crap servers nog offline... :/
Hunters zijn in ieder geval hun minimum range kwijt, wat het nog weer leuker maakt om te spelen. Hun silly melee damage is echt bagger, sta je daar te swingen met je staff met 3.30 attack speed en 1700 dps. Nu kan je tenminste close range schieten, Legolas style ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:41

Maduth

Probeersel

Zit nog steeds met mijn Dilemma, wat ga ik spelen straks [ja I know, zijn zwaardere problemen op de wereld]...

Priest/Lock/Mage of toch Shammy, welke wordt er dik geboost met MOP :)

Pally gaat blijven w8-en op 45, dat ga ik niet meer halen voor MOP.

Shammy is vanaf lvl 80-82 [Enchanc] echt een DPS booster aan het worden, stond gisteren gewoon dik bovenaan [zegt mss iets meer over mijn party]...:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 09:28
waar staat dat artikel uit 2001 ergens kan het niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Oxigeon schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:01:
[...]

Gisteren toen ik de computer aanzetten deed ik ook ff opstarten om te kijken of er eventueel al een update was om te downloaden. Toen kreeg ik ook een update melding welke ook een zeer lange poos bleef staan (en niet wegging voor ik de pc uitzette)
Ah ik kan niet rebooten zit via Teamviewer op me eigen pc..
Nja balkje is blauw en gaat langzaam heel langzaam vooruit..
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.