Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 266 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 23.675 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:28
Dopiej schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:59:
[...]

waarom duurt ie bij mij zo lang voor die update tools te downloaden dan? en jullie zitten al op inlogscherm..
Bij mij zakte alles gewoon met 4MB/s naar binnen. En het configureren was ook snel gepiept. Denk alles bij elkaar net een half uurtje ofzo. En dan heb ik niet de modernste pc. Dit setje heb ik in 2008 gebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:24

junglebeast

hier staat iets

destroye schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:03:
waar staat dat artikel uit 2001 ergens kan het niet vinden
Op de voorpagina van mmo-champ. Zijn scans van een Computer Gaming World blad.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:12

Oxigeon

En zo is dat!

Het meeste waar ik me eigenlijk op erger bij WoW op dit moment is gewoon het volgende (heb hier zelf geen last meer van omdat ik level 75 ben).

Stel ik ben een nieuwe speler en ga wow spelen. Moet ik lekker op level 0 beginnen tot level 90. Zitten je dan een maand of 5 te klooien tot je eenmaal daar bent. Want zo lang zal het zeker duren als je net begint te spelen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 11:24
Zeror schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:42:
[...]

Zoo oneerlijk verdeeld :| :|
Ik zou bijna depressief worden als Hunter zijnde. Het enige wat me op de been houd is het feit dat ik Hunter leuk vind om te spelen.

Nu maar eens ff de nieuwe dingen checken in WoW. Reconfig was net klaar gelukkig. :)
Crap servers nog offline... :/
dat plaatje geeft geen volledig beeld zolang de betabuild/simcraft build er niet bij staat. e.e.a. heeft nogal geschommeld in de diverse builds en ook zitten er nog altijd bugs in simcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Oxigeon schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:05:
Het meeste waar ik me eigenlijk op erger bij WoW op dit moment is gewoon het volgende (heb hier zelf geen last meer van omdat ik level 75 ben).

Stel ik ben een nieuwe speler en ga wow spelen. Moet ik lekker op level 0 beginnen tot level 90. Zitten je dan een maand of 5 te klooien tot je eenmaal daar bent. Want zo lang zal het zeker duren als je net begint te spelen.
Ben je gek. Dat gaat je echt geen 5 maanden kosten. Denk dat je binnen een week of 3-4 als noob nog naar de 90 kan rennen. Je komt vast mensen tegen die je helpen of boosten. Of je joined een leveling guild en pakt daarvan alle voordelen vandien. Als je een maand of 5 klooit, dan kan je wel vijf 90's hebben. Gegeared.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Poops_McGhee schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:08:
[...]

Ben je gek. Dat gaat je echt geen 5 maanden kosten. Denk dat je binnen een week of 3-4 als noob nog naar de 90 kan rennen. Je komt vast mensen tegen die je helpen of boosten. Of je joined een leveling guild en pakt daarvan alle voordelen vandien. Als je een maand of 5 klooit, dan kan je wel vijf 90's hebben. Gegeared.
Als ik naar mezelf kijk en ook verder wat doe rondneuzen dan zul je daar inderdaad misschien wat minder dan 5 maanden over doen. Maar onder de 3 denk ik dat je niet zo snel zal komen. Maarja, 4 weken veel spelen is evengoed al zeer veel wil je in het spel pas op een punt komen wordt het pas leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Poops_McGhee schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:04:
[...]

Bij mij zakte alles gewoon met 4MB/s naar binnen. En het configureren was ook snel gepiept. Denk alles bij elkaar net een half uurtje ofzo. En dan heb ik niet de modernste pc. Dit setje heb ik in 2008 gebouwd.
Afbeeldingslocatie: http://oi47.tinypic.com/oiw5lt.jpg

zo ziet het eruit bij mijn launcher.. en staat al zeker 1,5 uur te draaien (gaat heel langzaam vooruit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 22:20
Afbreken en Run als Administrator ( als je op W7 etc gebruikt )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Mektheb schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:15:
Afbreken en Run als Administrator ( als je op W7 etc gebruikt )
gedaan maar nu is dat balkje verder waar het eerst stond..

[ Voor 4% gewijzigd door Dopiej op 29-08-2012 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Oxigeon schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:10:
[...]

Als ik naar mezelf kijk en ook verder wat doe rondneuzen dan zul je daar inderdaad misschien wat minder dan 5 maanden over doen. Maar onder de 3 denk ik dat je niet zo snel zal komen. Maarja, 4 weken veel spelen is evengoed al zeer veel wil je in het spel pas op een punt komen wordt het pas leuk.
Je kunt tegenwoordig vrij makkelijk een char binnen een week naar de 85 levelen. De stap van 85 naar 90 zal je niet langer dan een paar dagen kosten. Tijdens Lich King kon je al een char van 0 naar 80 levelen in 4 dagen en compleet in T10 gear stoppen ook. En dan was je niet eens heel druk bezig.
Als je alle quests in een area gaat doen en vervolgens alle quests in de volgende enz enz, ja, dan gaat er een stuk meer tijd inzitten. Maar als je snel wilt levelen pak je alleen de quests die veel opleveren en in de tussentijd sta je in de queue voor instances. Grijze, groene en gele quests vermijden en alleen oranje en rode pakken. Kan tegenwoordig makkelijk. Veel makkelijker dan voorheen toen je nog moest lopen tot je lvl 40 was en niet overal bij behalen van een zeker level al heen kon vliegen met de taxi.
Toen groupquests nog echt groupquests waren. Toen was je misschien wel een maand of 3 bezig om naar de 60 te rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:22

BrZ

Dopiej schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:13:
[...]

[afbeelding]

zo ziet het eruit bij mijn launcher.. en staat al zeker 1,5 uur te draaien (gaat heel langzaam vooruit)
Wat bij mij hielp was naar de temp directory gaan en alles daar verwijderen. (Niet TempMig, dat is de data die door de background downloader is binnen gehaald).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Dopiej schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:13:
[...]

[afbeelding]

Dan heb je waarschijnlijk je background downloader niet aangehad voor de patch kwam. Mijn launcher was al in MoP style toen ik vanmorgen opstartte. Als je dan nog je stuff moet downloaden, dan kan het wel even duren inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 22:31

NvM

Oxigeon schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:05:
Dit ga ik doen. En er heerlijk de tijd voor nemen. Al duurt het een jaar, als ik er maar plezier in heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

junglebeast schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:45:
18% in het eerste uur. Nadeel van een trage pc en een 5400rpm hdd.

Maar ben nu lekker het artikel uit 2001 aan het lezen op mmo-champ. :)
Altijd wel leuk om dat soort dingetjes te lezen en te zien hoe ze toen over de game dachten en hoe het geëvolueerd is. Heb zelf wel eens een filmpje gezien met allemaal facts over WoW in beta/early fase:
YouTube: 39 WoW Facts YOU DIDNT KNOW! (or maybe you did lol)

-Shammy's met battle ress
-Undead die met alliance konden babbelen
-Warlocks met shadowform ipv priests
8)7 etc. etc.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poops_McGhee schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:19:
[...]

Je kunt tegenwoordig vrij makkelijk een char binnen een week naar de 85 levelen. De stap van 85 naar 90 zal je niet langer dan een paar dagen kosten. Tijdens Lich King kon je al een char van 0 naar 80 levelen in 4 dagen en compleet in T10 gear stoppen ook. En dan was je niet eens heel druk bezig.
Als je alle quests in een area gaat doen en vervolgens alle quests in de volgende enz enz, ja, dan gaat er een stuk meer tijd inzitten. Maar als je snel wilt levelen pak je alleen de quests die veel opleveren en in de tussentijd sta je in de queue voor instances. Grijze, groene en gele quests vermijden en alleen oranje en rode pakken. Kan tegenwoordig makkelijk. Veel makkelijker dan voorheen toen je nog moest lopen tot je lvl 40 was en niet overal bij behalen van een zeker level al heen kon vliegen met de taxi.
Toen groupquests nog echt groupquests waren. Toen was je misschien wel een maand of 3 bezig om naar de 60 te rennen.
Dit is natuurlijk wel allemaal als je al bekend bent met het spel, als je echt nieuw begint probeer je meestal eerst wat classes uit.. meestal merk je rond level 30 pas of de class je aanstaat. Dus grote kans dat je dan nog eens rerolled en voordat je echt bekend bent met het hele spel ben je zo al ff een tijd onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:26:
[...]
Ik ben nu al twee expansions op rij primair cat en het bevalt me nog steeds. Tussendoor moet ik genoeg tanken om wat afwisseling te hebben. :P
In TBC was ik Tank, daarna in WotLK langzaam aan mainspec geswitched naar Cat, maar ook regelmatig offtanken. Ik wilde ook geen Bear meer worden na WotLK omdat Cat zijn zo leuk was, maar in Cata waren we ineens al onze tanks kwijt door wat drama, en ben ik steeds meer gaan tanken, omdat de trials allemaal slecht waren, ben er daarna niet meer vanaf gekomen.

Nu in MoP maar hopen dat het omzetten van de guild naar 25man guild gaat lukken, dan weet ik zeker dat ik Cat kan blijven. Als dat niet lukt dan verwacht ik dat ik wel weer moet tanken :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
NvM schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:24:
[...]

Dit ga ik doen. En er heerlijk de tijd voor nemen. Al duurt het een jaar, als ik er maar plezier in heb.
Het fijne van deze game is dat je het kunt spelen zoals jij dat zelf wil. Zolang het je pleziert is er inderdaad geen vuiltje aan de lucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Er zijn al realms up. Dus is de moeite waard om te kijken of je al kan inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Poops_McGhee schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:21:
[...]

Dan heb je waarschijnlijk je background downloader niet aangehad voor de patch kwam. Mijn launcher was al in MoP style toen ik vanmorgen opstartte. Als je dan nog je stuff moet downloaden, dan kan het wel even duren inderdaad.
jawel heeft ie vorige week al gedaan.. maar nu issie aan het installeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Krijg het idee dat tukui.org helemaal teut gespammed wordt?
ERROR: Could not establish a database connection
Wil m'n ElvUI updaten :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Nu ff thuis ivm pauze op het werk. Het instaleren waar Dopiej last van had duurde bij mij ongeveer 5 minuten, Maar het opnieuw configureren duurt echter zeer lang. Staat nu ongeveer 10 minutjes aan en is op 10%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Cool je kan al een 11de char aanmaken. :)

Servers zijn up trouwens.. eerder dan gedacht, hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Oxigeon schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:53:
Nu ff thuis ivm pauze op het werk. Het instaleren waar Dopiej last van had duurde bij mij ongeveer 5 minuten, Maar het opnieuw configureren duurt echter zeer lang. Staat nu ongeveer 10 minutjes aan en is op 10%
Nou dat heeft bij mij langer geduurt maar nu issie ook bezig daarmee en na 15 min staat ie op 3% xD
Nja is toch wrsch. pas morgenavond dat ik kan spelen xD dus genoeg tijd om te installen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
druk bezig met respeccen en checken^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
WoW geupdate, had geen 5 GB vrij op mijn SSD partitie met wow erop.
Ffkes verplaatsen en updaten, mooi ook dat ze weer de wow folder opruimen met de update.

Van 35 GB naar 19.9 GB gegaan met de installatie.

Weer terug op de WoW partitie :)

Ruimt lekker op, nu via teamviewer mijn addons updaten...
Realm is nog niet online, net geprobeerd in te loggen.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ben toch zwaar aan het denken om ff een maand te pakken. Ook al ga ik over iets meer dan 20 dagen op vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
lol, nice. Mijn WoW client is van 33,2GB naar 19,2GB gegaan. Dat is incl screenshots, addons en een volle WTF met addon configs :)

* detheavn likes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
Mehhh, ook m'n ret paladin heeft een compleet andere stat prio gekregen. Ineens is haste de belangrijkste stat na hit en exp caps. Ach ja, ik neem aan dat ik DS nog wel kan doorlopen met iets minder dps en met MoP gaat de gear toch de deur uit vanaf level 87 of zo.

Als ik vanavond maar in kan loggen en niet al teveel problemen met downloads/installaties heb zullen we eens kijken of ik nog een DS guild run of pug kan vinden om m'n nieuwe stuff te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Is de nieuwe loot distribution in LFR ook aangepast deze patch?
Zou voor mij weer reden zijn om een keer te runnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
IntToStr schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 13:30:
Mehhh, ook m'n ret paladin heeft een compleet andere stat prio gekregen. Ineens is haste de belangrijkste stat na hit en exp caps. Ach ja, ik neem aan dat ik DS nog wel kan doorlopen met iets minder dps en met MoP gaat de gear toch de deur uit vanaf level 87 of zo.

Als ik vanavond maar in kan loggen en niet al teveel problemen met downloads/installaties heb zullen we eens kijken of ik nog een DS guild run of pug kan vinden om m'n nieuwe stuff te testen.
Moet zeggen dat dit keer de eerste keer is dat een patch echt vlekkeloos verloopt (op de geen 5gb vrije ruimte na). Normaal is mijn client altijd wel bugged en moet ik een repair doen.

Hij doet het langst over om je folder op te ruimen.
Maar ja scheelde bij mij wel zo'n 15gb in ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Paladins kunnen trouwens weer bubblehearthen met de juiste minor glyph :D

Heb het zelf nooit meegemaakt, maar is wel een grappige gimmick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Nu m'n Divine Intervention nog terug :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:40

vhal

ಠ_ಠ

detheavn schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:52:
Krijg het idee dat tukui.org helemaal teut gespammed wordt?

[...]

Wil m'n ElvUI updaten :|
godzijdank heb ik vanochtend de nieuwe versie gedownload :X

Ik mis alleen skada :(

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-04 14:44
Pff ik twijfel welke spec ik nu moet gaan spelen met me rogue, altijd combat gespeeld maar assa is nu toch wel de betere pve spec, misschien combat houden voor mijn pvp fun uurtjes

Ik moet helaas tot laat werken vandaag en voetballen dus zal morgen pas worden of snel tussen door ff spieke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:17

hmr

Iemand die me bij kan praten over shammy's en warlocks?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
vhal schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 13:54:
[...]

Ik had 'm eergisteren nog willen updaten, maar dat was dus ook al de MoP versie ... Die heb ik nog wel staan, maar ik wil toch even kijken of er in de tussentijd een update is geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik heb elvui 3.90 geloof ik. Is dat de MoP versie al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeltop
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 04:51
Iemand al een update over de mounts en achivements?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Snap niet dat mensen hun spec of class willen veranderen op basis van inaccurate dps data...

Die data is gewoon niet betrouwbaar (beta, niet alle formules en invloeden en scaling precies bekend) en veel te specifiek (non movement fight op een target dummy)
Komt nog bij dat als een class of spec echt veel te lage dps doet, Blizzard het vanzelf wel fixt.

Kies gewoon wat je leuk vindt.

[ Voor 9% gewijzigd door Blitzdoctor op 29-08-2012 14:05 ]

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daffie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:35
Heb zojuist van de TukUI website zowel TukUI als ElvUI kunnen downloaden.

Voor degenen die moeite hebben om 'm te downloaden heb ik het effe op m'n dropbox public folder geparkeerd. Je kunt ze downloaden:

- TukUI
- ElvUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Kreeg net Elv ook goed binnen, maar hij geeft af en toe nog errors. Versie nummer komt overeen, dus download maar, menschen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
vhal schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 13:54:
[...]

Skada is geupdate, net namelijk gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Hmm ik heb op mijn druid nog steeds maar 11 mounts.. dacht dat de mount stuff ook al doorgevoerd was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Je schijnt te moeten inloggen op je alts om de mounts daarvan op je andere chars te zien oid

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
hmm gaan we vanavond maar eens voor kijken dan.. via teamviewer wil het niet echt vlotten xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Hunter is nu wel het voordeel van een 2e wapen kwijt. Je boog of gun gaat nu in de main hand slot, en je staff zit nutteloos in je bags, met alle nice stats......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:00
Poops_McGhee schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:15:
Hunter is nu wel het voordeel van een 2e wapen kwijt. Je boog of gun gaat nu in de main hand slot, en je staff zit nutteloos in je bags, met alle nice stats......
Je boog heeft nu gelijke stats als je oorspronkelijke wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Blitzdoctor schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:13:
Je schijnt te moeten inloggen op je alts om de mounts daarvan op je andere chars te zien oid
Yep, zelfde als Altoholic. Eerst alles aanloggen voordat de data is geshared.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burlok86
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-09 15:12
Is er dan eigenlijk een nieuwe variant op wing clip gekomen? Of is die skill nu gewoon verdwenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Ja, daar was een blue post van. Alle mounts moeten een soort van 'discovered' worden.

Kan iemand trouwens bevestigen of de Mechano Hog/Mekgineer's Chopper ook omspringt naar de mount van de tegengestelde faction? Ik heb namelijk alleen zo'n ding alliance side en wil eigenlijk weten of de tegenhanger dan ook op m'n hordies komt, of dat ik deze opnieuw moet kopen ...

Is namelijk een soort van faction specific mount :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:40

vhal

ಠ_ಠ

Ze hebben de stats van je ranged weapon verhoogd. (de dmg range)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:58
mja, je krijgt er een hoop andere leuke opties vor terug, elke spec met een interupt bijvoorbeeld. niets houdt je nu nog tegen om BM te gaan spelen en toch een soort van gelijke dps te halen.

zit zelf de MoP beta te spelen en ik moet zeggen dat dat nieuwe talent systeem me wel bevalt, keuzes op basis van je eigen speelstijl ipv mandatory talents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
hmr schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 13:59:
Iemand die me bij kan praten over shammy's en warlocks?
ele/enh shaman --> www.totemspot.com, zoek de 5.0.4 primers ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 21:50
Ben gewoon een clean install aan het doen. Kijken of dat sneller gaat. ;-)

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
detheavn schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:16:
Ja, daar was een blue post van. Alle mounts moeten een soort van 'discovered' worden.

Kan iemand trouwens bevestigen of de Mechano Hog/Mekgineer's Chopper ook omspringt naar de mount van de tegengestelde faction? Ik heb namelijk alleen zo'n ding alliance side en wil eigenlijk weten of de tegenhanger dan ook op m'n hordies komt, of dat ik deze opnieuw moet kopen ...

Is namelijk een soort van faction specific mount :(
Zal kijken heb em op mijn horde DK ik log daar even op in en dan log ik naar ander char om te kijken of ie op Alliance side erbij is.

Edit:

Ik moet je teleurstellen die wordt niet omgezet..

[ Voor 4% gewijzigd door Dopiej op 29-08-2012 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik ben er een tijdje uitgeweest, maar ik mis de optie om addons te activeren? Of klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
shoombak schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:26:
Ik ben er een tijdje uitgeweest, maar ik mis de optie om addons te activeren? Of klopt dat?
Ik heb nog steeds de optie addons, deze staat links onderin bij je character scherm.
Vink out of date aan, als wow bugged krijg je een optie om addons te disablen.

Even reloggen en een voor een aanvinken natuurlijk eerst gewoon addons updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
Ik zie dat de wijzigingen zijn doorgevoerd? Misschien vanavond al weer eens voorzichtig kijken online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Derr_Hans schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:30:
[...]

Ik heb nog steeds de optie addons, deze staat links onderin bij je character scherm.
Vink out of date aan, als wow bugged krijg je een optie om addons te disablen.

Even reloggen en een voor een aanvinken natuurlijk eerst gewoon addons updaten.
ze in de juiste map installeren helpt ook. :P
(guildie die ooit dezelfde vraag stelde, moest, na eerst te hebben ontkend, uiteindelijk schoorvoetend toegeven dat dat het probleem was _O- )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Volgens mij krijg jij gewoon je horde achtige in de plaats :).

Ik kijk nu al helemaal uit om me alts te levelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Mektheb schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:40:
Volgens mij krijg jij gewoon je horde achtige in de plaats :).

Ik kijk nu al helemaal uit om me alts te levelen :D
krijg je niet in dit geval.. heb de Mechhog op mijn horde dk en krijg em niet op mijn hunter alliance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Dopiej schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:43:
[...]

krijg je niet in dit geval.. heb de Mechhog op mijn horde dk en krijg em niet op mijn hunter alliance
Dat is jammer..
En als je die Travelrs Taundra mount heb die dan wel ?, want die is bij iedereen hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Mektheb schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:44:
[...]

Dat is jammer..
En als je die Travelrs Taundra mount heb die dan wel ?, want die is bij iedereen hetzelfde.
gewone mammoth wel dus gok die travelers ook wel..
aangezien ik die travelers niet heb kan ik dat niet checken

en OMG @ travel form druid.. lijkt op een rendier..

[ Voor 16% gewijzigd door Dopiej op 29-08-2012 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Dopiej schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:46:
[...]

STAG !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Dopiej schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:43:
[...]
Zoiets dacht ik al, het zijn ook 2 verschillende ItemID's.
Ach ja, wat is 15k op dit moment? Ik was van plan om op m'n horde hunter toch engineering te doen, dus dan craften we die zooi gewoon weer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
True to that !

Ga maar is een plan opzetten wat ik nu ingame wil gaan doen :P
Krijg enorm jeuk om nu alts te levelen na 3 uitbreidingen :o
En meerdere proffesions om alleen maar de achievment te krijgen.

[ Voor 10% gewijzigd door Mektheb op 29-08-2012 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Oh, ik vind die nieuwe form juist wel mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-01-2024
Welke communicator is op dit moment live ? Degene van blizzard die ik net te pakken had geeft alles 'under construction'

Of is dat patch gerelateerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Mektheb schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:53:
[...]

True to that !

Ga maar is een plan opzetten wat ik nu ingame wil gaan doen :P
Krijg enorm jeuk om nu alts te levelen na 3 uitbreidingen :o
ik ga vanavond misschiens eens kijken om eerst bij alle chars in te loggen voor achievs en mounts en dan eens kijken voor mijn addons..
en dan kijken voor talents enzo xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Ik word steeds disconnected bij het laatste stuk wanneer hij laadt. Gaat maar door 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Dopiej schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:55:
[...]

ik ga vanavond misschiens eens kijken om eerst bij alle chars in te loggen voor achievs en mounts en dan eens kijken voor mijn addons..
idem. erg kleine kans op een raid voor mij vanavond :P
Ow, en 'the immortal' op al m'n chars instellen als titel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Awesome ! :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
JoeBravo schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:00:
[...]

idem. erg kleine kans op een raid voor mij vanavond :P
Ow, en 'the immortal' op al m'n chars instellen als titel 8)
Raiden doe ik zoiezo niet ..
Zal bij mij van het weekend worden dat ik weer fatsoenlijk kan spelen (vriendin moet hele weekend van 7 tot half 4 werken xD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Die nieuwe stag form kan je cancellen met een minor glyph. Ik dacht dat iets van glyph of the cheetah. Lol net even mn feral op de armory bekeken, heb ik een glyph gekregen met iets van lifebloom. Kan je nog geen eens meer casten als feral LB 8)7

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ik ga op al me char's inloggen en rondjes rijden als een blije eend op me Razzashi Raptor xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Mektheb schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:03:
Ik ga op al me char's inloggen en rondjes rijden als een blije eend op me Razzashi Raptor xD
Als je nou op een char de Ashes of Al'ar heb ben je echt vrolijk denk ik xD

ik op mijn turtlemount xD

[ Voor 4% gewijzigd door Dopiej op 29-08-2012 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ley
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-09 14:28

Ley

!Tranquilo!

Potverdomme moet werken tot 2100...
Wil weer even inloggen na 2 maanden afwezigheid ;)

*Zijn Is Wezen Zoals Het In Wezen Bedoeld Is Om Te Zijn Zoals Het Is... Toch?!?*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Dopiej schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:46:
[...]

één van de ferals in m'n raidgroep is een meisje. krijgt al weken te horen hoe iedereen er naar uitkijkt om haar te mounten/berijden etc etc hurhur :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
JoeBravo schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:11:
[...]

één van de ferals in m'n raidgroep is een meisje. krijgt al weken te horen hoe iedereen er naar uitkijkt om haar te mounten/berijden etc etc hurhur :')
LoL !

ik weet zeker dat er bij ons ook wel zulke dingen gaan komen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
JoeBravo schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:11:
[...]
Dat zeg ik al de hele tijd tegen m'n vriendin :p
Zegt ze gewoon "Yesplz! :D"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Laatst online: 11-09 22:31

NvM

[bedelmodus] Iemand toevallig een scroll of resurrection voor mij? [/bedelmodus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Laatst online: 09-09 14:49

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

wat is je e-mail adres nvm?

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-04 14:44
NvM schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:21:
[bedelmodus] Iemand toevallig een scroll of resurrection voor mij? [/bedelmodus]
zie pm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

Ik zou ook graag een scroll van ressurection van iemand.. :-)

ga op zeker weer subscriben.. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Alcmaria schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:28:
Ik zou ook graag een scroll van ressurection van iemand.. :-)

ga op zeker weer subscriben.. :-)
dm lezen :p

Ik ben gewoon verheugd op Bladestorm in men Fury Spec!
Maar heb weinig tijd vanavond, zal enkel updaten worden maar niet veel spelen, pas misschien vanaf 22.00

[ Voor 26% gewijzigd door BlaSfem0n op 29-08-2012 15:30 ]

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siyara
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-07 16:19
Als iemand anders nog een Scroll of Ressurection nodig heeft DM mij dan even :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessy100
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:23
BlaSfem0n schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:28:
[...]

dm lezen :p

Ik ben gewoon verheugd op Bladestorm in men Fury Spec!
Maar heb weinig tijd vanavond, zal enkel updaten worden maar niet veel spelen, pas misschien vanaf 22.00
bladestorm _/-\o_. Ziet er zeker wel leuk uit wat ze met Fury gedaan hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Dopiej schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:55:
[...]

Zit nu op mijn werk, met teamviewer op mijn mobiel alle talents te zetten en alts te loggen..
Addons zijn al geupdate op een paar na, power aura komt vandaag later of morgen pas.

Zo zijn er een paar die nu bugged zijn maar vast geen updates meer krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18:30
Wow, ik ben nu ingame.
Wat is het vreselijk slecht! Heb MoP besteld, maar denk dat ik maar annuleer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
GoTCoast schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 16:27:
Wow, ik ben nu ingame.
En wat is er dan slecht? De "echte" content moet nog komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 21:23
Klint als een standaard troll, "het is slecht" :F

Straks thuis even kijken hoeveel Achievement Points ik heb met alle characters gemerged, ik vermoed rond de 15k. Op de beta werken AchiPoints niet goed van gekopieerde characters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
IntToStr schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 16:28:
[...]

En wat is er dan slecht? De "echte" content moet nog komen.
Vind de talents echt vreselijk! Vind maar niks leuks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Wow, ik ben nu ingame.
Rofl

Wat is er slecht ?, beetje non argument je zegt niet eens wat je slecht gevonden heb ?,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gixxer27
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:22
Wow, ik ben nu ingame.
En als het qua graphics is was dat al bekend sinds dat WoW uit is gekomen is er sinds de release alleen maar beter op geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
GoTCoast schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 16:31:
[...]

Vind de talents echt vreselijk! Vind maar niks leuks.
Wat is er verschrikelijk aan ?, en welke class speel je ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Jongens, don't feed the trolls...
Als het je niet zint, wie houd je tegen om te stoppen met het spel.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Ik ben geen troll btw ;)
Had beter moeten argumenteren, werd gewoon ff gek.

Ik heb elke class. Ben nu beetje rond aan het kijken.
Mijn favoriete class: Rogue, beetje weinig keus, niet veel leuks.
Shammy: wist niet echt wat te kiezen
Warrior daarin tegen vind ik echt super!

Deze week even kijken voor addons en dan even nog een kans geven.

Daarintegen, de muziek & het loginscherm zijn weer super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Maar was het daarvoor wel leuk dan kwa talent keuze ?, bedoel ik heb als mage zijnde nooit het boeiend gehad.
Maar om dat dan slecht te noemen ?.

Kwa keus is het voor mij DPS met DPS en DPS met DPS en wat schildjes etc.
Maar of het nu spectaculair is nee, het gaat natuurlijk om het spelen zelf.

Talents zouden me een rotzorg zijn, ben meer deze patch van de achievments Account wide / en pet's en het inluiden van het eind !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
vele zeggen wel dat er minder keuze is, maar dat is dus echt niet het geval. Iedereen liep rond met dezelfde cookie-cutter specs met misschien hier en daar een utility variant erin. Je cookie-cutter abilities heb je nu gratis gekregen en je extra's/utility kun je nu als talents kiezen.

Ik vind de nieuwe talents ook niet altijd voor alle situaties practisch, maar er zitten toch een behoorlijk aantal leuke dingen tussen :)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.