![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
DK hands down, meende ergens gelezen te hebben dat ze de beste tanks zijn in MoP. Ook voor pvp zijn ze best wel OP (nu al).Dyoma schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:49:
Aangezien het vorige topic vol zit,
Ik zit te twijfelen wat voor Plate tank ik in MoP ga spelen. Heb alle 3 op 85 en redelijk gegeared. Speel voornamelijk DPS PVP en Tank PVE. wat raden jullie aan en waarom ?
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 04-09-2012 10:53 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Dit wordt gehotfixed volgens een Blue post @ mmo-champion.Spire21 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:00:
Ook de Raggy mount is nu 100% OOK op normal...
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
Raggy mount is alweer generfed. Dat was blijkbaar een bug op normalSpire21 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:00:
Ben al een tijdje 8/8 HC en zowat full 410 HC geared... ( Holy pally ).
Wat ik wel erg jammer vind is dat DS nog meer generfed is... Ook de Raggy mount is nu 100% OOK op normal... De kick om iets speciaals te behalen bijv. een mount is er een beetje af op dit moment.
Ik hoop dat dit veranderd in MoP... En dat we niet weer binnen 4 maanden nerfs krijgen...
Want a cookie?!
Dan heb ik daar overheen gekekenJerry schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:02:
[...]
Raggy mount is alweer generfed. Dat was blijkbaar een bug op normal.
offtopic: Policy van de WoW topics is een nieuwe draad na elke 1000 posts, om historische redenen geloof ik (eigenlijk heb ik geen idee).Renquin schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:03:
Even volledig off-topic: maar waarom na 40 pagina's alweer een nieuw draadje? Is dat niet een beetje overkill?
on-topic: Mijn oude main (lvl 70 undead priest van vanilla/TBC) heeft een behoorlijk aantal mounts die m'n huidige main (worgen druid cata) niet heeft. Maar ook een aantal faction mounts ofc
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
In grote lijnen ziet er elk topic hetzelfde eruit. Vrijwel steeds dezelfde discussie over guilds, raids, nieuwe patch enzo. Het is daarom wel fijn om steeds met een schone lei verder te gaan ipv dat je een topic hebt met een paar duizend dezelfde soort vragen en reacties.Renquin schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:03:
Even volledig off-topic: maar waarom na 40 pagina's alweer een nieuw draadje? Is dat niet een beetje overkill?
LOL maar wel enorm balen. Zeker nu in pandaria zal loque nog populairder zijn dan ooit doordat pets niet meer vastzitten aan bepaalde talent tree.Helza schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:20:
Na een paar dagen regematig Sholazar Basin verkennen om Loque'nahak te vinden en hem al 1x dood aangetroffen en 1x door een andere hunter getamed te zien worden was het gisteren eidenlijk zover.
Loque'nahak was er en geen andere hunter/character in de buurt om het te verprutsen
Ik landen, even een freezing trap uitgooien (je weet maar nooit) ...
loque netjes gevangen in ijs, nog even op Tame beast klikken....... .... uh wtf... nee neeee neeeeeeeeeeeeeeee en poef.. dood was hij
drukte ik op widow venom ipv tame beast
crap....
.....
was toch nog iemand die het kon voorkomen dat ik loque kon tamen.. IK ZELF
[ Voor 50% gewijzigd door Zeror op 04-09-2012 11:27 ]
Meneer, u bent BM niet meer waardigHelza schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:20:
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
*mompelt "mag niet lachen, mag niet lachen,..."Helza schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:20:
Na een paar dagen regematig Sholazar Basin verkennen om Loque'nahak te vinden en hem al 1x dood aangetroffen en 1x door een andere hunter getamed te zien worden was het gisteren eidenlijk zover.
Loque'nahak was er en geen andere hunter/character in de buurt om het te verprutsen
Ik landen, even een freezing trap uitgooien (je weet maar nooit) ...
loque netjes gevangen in ijs, nog even op Tame beast klikken....... .... uh wtf... nee neeee neeeeeeeeeeeeeeee en poef.. dood was hij
drukte ik op widow venom ipv tame beast
crap....
.....
spiritbeasts waren voor BM al een goede dpspet (want ferocity), dus dat veranderd niet.Zeror schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:23:
[...]
In grote lijnen ziet er elk topic hetzelfde eruit. Vrijwel steeds dezelfde discussie over guilds, raids, nieuwe patch enzo. Het is daarom wel fijn om steeds met een schone lei verder te gaan ipv dat je een topic hebt met een paar duizend dezelfde soort vragen en reacties.
[...]
LOL maar wel enorm balen. Zeker nu in pandaria zal loque nog populairder zijn dan ooit doordat pets niet meer vastzitten aan bepaalde talent tree.
Maar een dode loque is ook goed, want dan weet je wel ongeveer wanneer Loque, King Krush of Aotona weer gaat spawnen.
blijft afhankelijk van de raid setup als je 10m speelt, de kans dat het persoonlijk voorkeur is bij 10m vaak klein.JoeBravo schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:40:
[...]
spiritbeasts waren voor BM al een goede dpspet (want ferocity), dus dat veranderd niet.
Ze blijven ook exotic, dus nog steeds BM only.
Enige verschil is dat BM een meer valide dps-spec is in MoP, dus dat je meer BM hunters zult zien.
Ik ben vooral benieuwd hoeveel quilen pets we zullen zien, aangezien deze een battle res hebben.
ja hunters blijven veel knoppen.. blij dat ik geen pvp speel, met scatter, widow venom, tranquil etc allemaal ook nog eens bij plus alle macro varianten voor de verschillende targetsJoeBravo schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:33:
[...]
ben gisteren zelf ~een uur bezig geweest om m'n hunter's BM prio en dps te testen en weakaura's ervoor in te stellen. Ik kwam in m'n ilvl 393, bijna hit+exp capped gear tot zo'n 27-29k dps.
En wat er al eerder werd gezegd: focus regen is zo ziek hoog dat je serpent sting er idd heel erg makkelijk afvalt.
t13 bonus verliezen zal wmb niet zoveel problemen opleveren, aangezien je dan nog altijd de prepatch buffed regen overhoud (je hebt nu dubbele buff in feite).
de hoeveelheid abilities die je gebruikt in je normale prio is wel groot, vind ik: moest 6 abilities in de gaten houden, naast de 3 dps cooldowns.
tel alle petmacro's, traps, defensive cd's etc erbij op en ik kom weer keybinds tekort
de 'marked for death' glyph
vraag me nog steeds af of die mark geplaatst wordt VOOR de eerste hit of NA, verschil is klein natuurlijk maar toch..
ik vind het te nutteloos om het te gaan testen tbh...Helza schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:59:
[...]
ja hunters blijven veel knoppen.. blij dat ik geen pvp speel, met scatter, widow venom, tranquil etc allemaal ook nog eens bij plus alle macro varianten voor de verschillende targets
ps: wat haal jij nou op een 93 dummy?ik vond mn 17k nogsteeds erg laag, helaas niet meer opnieuw getest gisteren, ben na mijn loque's fiasco redelijk snel offline gegaan
ik vermoed erna, dus als je tijd hebt is vooraf marken een (hele kleine) dpsgain.Helza schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:00:
[...]
vraag me nog steeds af of die mark geplaatst wordt VOOR de eerste hit of NA, verschil is klein natuurlijk maar toch..
Dat maakt op zich niet uit, want het gaat erom dat je één GCD winst pakt omdat je het nooit meer handmatig hoeft te doen. Dus ook al landt je eerste schot vlak voordat Hunter's Mark wordt toegepast, je kunt wel een extra schot op je target afvuren. Het is dus hoe dan ook een dps-winst.Helza schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:00:
[...]
PC1: 9800X3D + RTX 5080
PC2: 5800X3D + RTX 3080
Is mijn focus regen dat een beetje kaduuk?JoeBravo schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:33:
ben gisteren zelf ~een uur bezig geweest om m'n hunter's BM prio en dps te testen en weakaura's ervoor in te stellen. Ik kwam in m'n ilvl 393, bijna hit+exp capped gear tot zo'n 27-29k dps.
En wat er al eerder werd gezegd: focus regen is zo ziek hoog dat je serpent sting er idd heel erg makkelijk afvalt.
t13 bonus verliezen zal wmb niet zoveel problemen opleveren, aangezien je dan nog altijd de prepatch buffed regen overhoud (je hebt nu dubbele buff in feite).
de hoeveelheid abilities die je gebruikt in je normale prio is wel groot, vind ik: moest 6 abilities in de gaten houden, naast de 3 dps cooldowns.
tel alle petmacro's, traps, defensive cd's etc erbij op en ik kom weer keybinds tekort
de 'marked for death' glyph
Nee, dan is je rotatie kaduuk. Je zou nooit minder dan 40 focus moeten hebben, zodat je altijd (en dan bedoel ik ook echt altijd) Kill Command kunt gebruiken zodra de cooldown klaar is. Een beknopte samenvatting van een goede rotatie:SinergyX schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:22:
[...]
Is mijn focus regen dat een beetje kaduuk?
Vanuit volle focus kan ik nu KC en 3x arcane doen en dan is het wachten omdat ik niets meer te schieten heb.
Kill Command should be used as soon as it is available. Maintain Serpent Sting by refreshing it with Cobra Shot. Use Kill Shot when the mob is at or below 20% Health. Beyond that, use Arcane Shot to avoid hitting the Focus Cap, but do not use all of your Focus on Arcane Shot. Always keep at least 40 Focus so that you can Kill Command when it comes up. Use Cobra Shot when low on focus (0-50) and Kill Command is on cooldown.
Het is de T13 2set die extreme focus genereerd, zonder die 2set is het standaard zoals het straks bij mop gaat worden.SinergyX schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:22:
[...]
Is mijn focus regen dat een beetje kaduuk?
Vanuit volle focus kan ik nu KC en 3x arcane doen en dan is het wachten omdat ik niets meer te schieten heb. De 2 pet-talents (die teleport/600% en die 2de pet die je focus geeft) op cooldown, maar gebruiken geen focus, enkel als ik bestial wrath gebruik kan ik spammen bij het leven.
Ik mis wel de tier13 bonus, mogelijk dat daar dus mijn probleem zit, met 1 Cobra shot red ik het niet om weer full focus te zitten als mijn cooldown van KC over is. Ik probeer altijd op de cooldown van KC weer op 100% focus te zitten.
Bij AoE heb ik nog steeds veel problemen, enkel als ik Wrath aanslinger kan ik het volhouden, maar multi-shot moet ik heel beperkt blijven schieten wil ik nog focus overhouden.
Welke macro is het nu trouwens om een trap direct op je 'pointer' te laten schieten? Ik moet nu altijd 2x klikken (trap -> locatie -> klik), maar stond me bij dat je daar een macro voor had om dat direct op je muis-locatie te kunnen droppen.
1x KC en 3x arcane is natuurlijk niet echt een rotatie, maar vanuit full focus is 3x arcane 60 focus, houd je nog 50 focus over wat voldoende is voor een KC. Maar zonder Cobra's krijg je ook een focus.. dus dan is het idd niet zo vreemd dat je na die "rotatie" ineens niks meer kuntRone schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:26:
[...]
Nee, dan is je rotatie kaduuk. Je zou nooit minder dan 40 focus moeten hebben, zodat je altijd (en dan bedoel ik ook echt altijd) Kill Command kunt gebruiken zodra de cooldown klaar is. Een beknopte samenvatting van een goede rotatie:
[...]
Als BM Hunter heb je dan zelfs 60 focus over, want je max focus is 120. Maar het ging om zijn uitspraak dat hij moet wachten met weinig focus, terwijl hij in dat geval ook gewoon Cobra Shot kan gebruiken. Als hij dat niet doet, dan is zijn rotatie kaduuk.Helza schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:32:
[...]
1x KC en 3x arcane is natuurlijk niet echt een rotatie, maar vanuit full focus is 3x arcane 60 focus, houd je nog 50 focus over wat voldoende is voor een KC.
Natuurlijk gebruik ik Cobra shot daarna, maar ik mis dus die T2 bonus T13, die lijkt me op het moment een aardig aandeel in je totale DPS te geven (geeft je makkelijk 1 arcane per rondje extra).Rone schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:38:
Als BM Hunter heb je dan zelfs 60 focus over, want je max focus is 120. Maar het ging om zijn uitspraak dat hij moet wachten met weinig focus, terwijl hij in dat geval ook gewoon Cobra Shot kan gebruiken. Als hij dat niet doet, dan is zijn rotatie kaduuk.
Rone schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:45:
Je kunt het ook andersom bekijken: Veel Hunters zijn nu gewend aan de extra focus-regen van de T13 set bonus, maar die verdwijnt in MoP doordat je die gear gaat vervangen. Jij hebt die set bonus niet, dus je hoeft straks ook niet opnieuw te wennen aan een nieuwe rotatie.
[ Voor 13% gewijzigd door Helza op 04-09-2012 13:11 ]
En dat is misschien maar goed ook, want ik vind het persoonlijk verschrikkelijk als je na een paar quests je zuurverdiende epics kan vervangen met een green quest reward.Helza schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:54:
[...]
Tijdens het levelen op beta heeft het bij mij ook heel lang geduurd voordat ik eindelijk m'n 2set gedropped heb, die heb ik pas ergens nadat ik 90 werd gedropped
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Daar is genoeg over te vinden hoor.Helza schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:23:
Oh nog een vraag die iemand hier misschien weet.
Ik ben de dailies aan het verzamelen voor Molten Front en ik heb nu een hele zooi dailies completed, echter krijg ik niet de "andere" dailies in andere locaties kennenlijk moet je bepaalde dailies wel inleveren om de ander dailies te krijgen, dus moet je de laatste dailies eerste doen en terug werken naar malfurion beach. Ik heb echter geen idee welke phase nu de laatste is en welke daarvoor zit etc.
Heeft iemand een lijste van de juiste volgorde?
[ Voor 5% gewijzigd door Rone op 04-09-2012 13:31 ]
daar ben ik nog niet eens aan begonnen xDRone schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:30:
[...]
Daar is genoeg over te vinden hoor.
• Wowhead.com - A Guide to the Molten Front and Respective Quests
• Icy-Veins.com - Firelands Daily Quests Guide
• Wowpedia.org - Firelands Invasion
Op een gegeven moment kun je zelf de volgorde kiezen, afhankelijk van welke vendor je als eerste wilt unlocken.
De Cata quests gezamelijk (incluus verkopen items e.d. als je geen enchanting hebt) levert toch al snel tussen de 8 en 12k gold op.Dopiej schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 14:12:
[...]
daar ben ik nog niet eens aan begonnen xD
Denk dat ik me de komende dagen maar eens ga bezig houden met alle cata quests doen heb deepholm en Twilight Highlands al gehad.. Vash'jir op 90 van de 130 en de rest nog mee beginnen.. mja is lekkere gold farm en gelijk rep voor guild en factions
Want a cookie?!
Ja daarom ga ik het ook doen.. en om me een beetje bezig te houden.. geen zin meer om vollebak JP te gaan farmen in HoT's, HC's of LFR ofzo..Renquin schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 14:19:
[...]
De Cata quests gezamelijk (incluus verkopen items e.d. als je geen enchanting hebt) levert toch al snel tussen de 8 en 12k gold op.
Was niet verkeerd toen ik hier mee bezig was
Hiernaast heb je tijdens het questen nog de mogelijkheid om rare mobs tegen te komen (ik kwam bijvoorbeeld Poseidus tegendie mount) wat ook nog een leuke extra cashflow kan veroorzaken, mocht je die boe items verkopen.
Ik heb alles al unlocked, dat is het probleem niet.Rone schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:30:
[...]
Daar is genoeg over te vinden hoor.
• Wowhead.com - A Guide to the Molten Front and Respective Quests
• Icy-Veins.com - Firelands Daily Quests Guide
• Wowpedia.org - Firelands Invasion
Op een gegeven moment kun je zelf de volgorde kiezen, afhankelijk van welke vendor je als eerste wilt unlocken.
heel simpel, in het eerste deel (wanneer je net molten front ingaat) moet je alle dailies doen, heb je die gedaan dan staat er 1 NPC met 2 questen.Helza schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 14:35:
[...]
Ik heb alles al unlocked, dat is het probleem niet.
Ik moet echter weten elke daily quest ik moet inleveren om er voor zorgt dat de andere daily quests beschikbaar komen. Ik krijg nu namelijk niet meer de volgende phase van de dailies omdat ik ze niet inlever.
Zoals ik het nu lees is "Strike at the Heart" de laatste dus dan meot ik into the fiery depths krijgen, maar om die te krijgen moet ik volgens mij eerste The Warden's Charge gedaan hebben ofz..
maar ik kan er niet helemaal wijs uit worden welke daily's ik nu wel/niet moet inleveren om die latere dailies te krijgen
[ Voor 3% gewijzigd door Hajame op 04-09-2012 14:43 ]
zoiets ja, maar ik vraag me dus af of je ze inderdaad nu allemaal moet inleveren voordat je die laatste kunt doen of alleen maar een (of twee) speciefieke quests.Mektheb schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 14:48:
Dat bedoelt hij volgens mij niet, hij vraagt zich af WAAROM hij elke keer weer alles opnieuw moet doen.
En dat klopt ook je moet het in phases doen dus als je alles al unlocked heb en je wil die laatste quest farmen, moet je de 1e allemaal ook weer doen voor je de laatste pas ziet.
Toch ?.
[ Voor 10% gewijzigd door Helza op 04-09-2012 15:01 ]
Server restarts zijn elke week in de nacht van dinsdag op woensdag. Dat is al heel lang zo.KunDun schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 14:59:
Is die hotfix voor raggy normal trouwens al gedaan op de europese servers ?
Ik zie namelijk dat er vannacht een server outage zal zijn van een uur.
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Volgens mij is die al wel gedaan.KunDun schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 14:59:
Is die hotfix voor raggy normal trouwens al gedaan op de europese servers ?
Ik zie namelijk dat er vannacht een server outage zal zijn van een uur.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
De hele opzet van Blizzard hierin was om spelers bezig te houden natuurlijk ... daaromMektheb schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 14:48:
Dat bedoelt hij volgens mij niet, hij vraagt zich af WAAROM hij elke keer weer alles opnieuw moet doen.
[ Voor 9% gewijzigd door Dice op 04-09-2012 15:42 ]
kijk even aan het einde van het vorige topicDice schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:41:
[...]
Wat is dat verhaal van die killer rabbit trouwens ? Ik zie dat ding alleen maar mensen one-shotten ?
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Mazzelaar denk dat ik op 75+ runs zit en nog steeds geen mountFrerk schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 16:55:
Pfft. Ik was voor archaeology in Howling Fjord, dus ik dacht ach, ik kan Utgarde Pinnacle wel even op HC doen. Dropt die Blue Proto-DrakeLekkere mazzel, ik heb zo vaak UP gedaan in WotLK in de hoop op de mount, überhaupt nooit zien droppen..
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Maar dat zijn al mensen die WoW hebben gespeeld in het verleden. Ik denk niet dat ze het voor nieuwe spelers gaan doen. Maar ja als je bijv al een 85 hebt unlocked zou het wel kunnen.hmr schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 21:25:
Met de SoR krijg je gewoon een instant level 80... daar wordt er ook geen probleem van gemaakt. Een mogelijkheid is om de optie tot een betaalde level 80 te geven indien je al een level 85 hebt?
[ Voor 6% gewijzigd door junglebeast op 04-09-2012 21:40 ]
Same... level 70 of 80.. heb die 1 tm level 70 a 80 nu echt wel gezien..Kaap schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 21:41:
Accounts die al een level 85 hebben zouden tegen betaling een level boost kunnen krijgen. Max level zou maybe iets te zijn. Ik zou zelf al heel blij zijn met een level 70.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dat is niet te bepalen want iedereen leveled anders.JBplap schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 22:25:
Maar ja, hoe lang doen mensen gemiddeld over 1-80 in /played
Dat dan delen door een 5 uur in de week max ofzo.
En dan kom je toch al snel op enkele maanden subscription, dat zou dan ook minimaal de prijs moeten zijn voor het levelen.
Inderdaad iedereen leveled anders..Kaap schreef op woensdag 05 september 2012 @ 06:32:
[...]
Dat is niet te bepalen want iedereen leveled anders.
[ Voor 43% gewijzigd door Dopiej op 05-09-2012 07:57 ]
GefeliciteerdDopiej schreef op woensdag 05 september 2012 @ 07:53:
[...]
Inderdaad iedereen leveled anders..
De ene speelt 5u per week en de ander speelt 4u per dag..
En als je met heirlooms speelt gaat het super snel hoor..
edit:
Gisteren te horen gekregen dat ik raidleader ga worden samen met nog iemand uit de guild bij MoP voor op woensdag de 25mans te doen..
Enige probleem is dat ik altijd op woensdag mijn vriendin zie (aangezien we allebei nog thuis wonen en elkaar alleen in het weekend en 1 dag op de week zien) maar dat ga ik proberen regelen dat het andere dag wordt..
Gisteren ook even wat quests gedaan aangezien ik nog niet exalted met guild ben en omdat ik bezig ben met de loremaster (eerst cata loremaster)
[ Voor 6% gewijzigd door EJSchuiteman op 05-09-2012 08:42 ]
"Schat ik wil je op een andere dag zien want woensdags moet ik een spelletje spelen."Dopiej schreef op woensdag 05 september 2012 @ 07:53:
[...]
Inderdaad iedereen leveled anders..
De ene speelt 5u per week en de ander speelt 4u per dag..
En als je met heirlooms speelt gaat het super snel hoor..
edit:
Gisteren te horen gekregen dat ik raidleader ga worden samen met nog iemand uit de guild bij MoP voor op woensdag de 25mans te doen..
Enige probleem is dat ik altijd op woensdag mijn vriendin zie (aangezien we allebei nog thuis wonen en elkaar alleen in het weekend en 1 dag op de week zien) maar dat ga ik proberen regelen dat het andere dag wordt..
Gisteren ook even wat quests gedaan aangezien ik nog niet exalted met guild ben en omdat ik bezig ben met de loremaster (eerst cata loremaster)
Ja dat wordt een gevaarlijketoolkist schreef op woensdag 05 september 2012 @ 08:41:
[...]
"Schat ik wil je op een andere dag zien want woensdags moet ik een spelletje spelen."
Ik zou je prioriteiten toch anders stellen
Ja zal het met haar moeten bespreken.. en aangezien ze het niet leuk vind en tijdverspilling vind om spelletjes te spelen gaat dat leuk worden..toolkist schreef op woensdag 05 september 2012 @ 08:41:
[...]
"Schat ik wil je op een andere dag zien want woensdags moet ik een spelletje spelen."
BedanktEJSchuiteman schreef op woensdag 05 september 2012 @ 08:38:
[...]
Gefeliciteerd![]()
Gisteravond weer eens online geweest. Met mage weer een paar HoTs gedaan, maar de laatste twee items zijn niet aan mij besteed nog.
Ook nog even met Archeology bezig geweest op m'n Druid. Met een muziekje erbij en een biertje is dat goed te doen, maar ik kan me voorstellen dat dit echt super gaat vervelen
"Schat, we moeten toch een andere dag dan woensdag afspreken.. Dan moet ik namelijk de wereld redden van kwade emoties.."toolkist schreef op woensdag 05 september 2012 @ 08:41:
[...]
Gewoon aangeven dat het ff wilt proberen om op de woensdag een raid te leiden. Als het niet bevalt kunDopiej schreef op woensdag 05 september 2012 @ 07:53:
[...]
edit:
maak niet van jouw verwachting mijn verplichting
Ghehe ja ik heb nog 1,5 maand om het te regelen xD zal het subtiel gaan brengen xDskassie schreef op woensdag 05 september 2012 @ 08:53:
[...]
Gewoon aangeven dat het ff wilt proberen om op de woensdag een raid te leiden. Als het niet bevalt kun
je altijd weer samen wat leuks doen. En op de woensdag is die huisarts Tom toch op tv mag ze dat gaan kijken![]()
Succes en laat je het ons weten?
"Oh ja maandag en dinsdag gaat ook niet lukken want dan moet ik alle boss fights en tactics uit m'n hoofd leren en mensen zoeken voor de raid omdat er te weinig signs zijn."Dopiej schreef op woensdag 05 september 2012 @ 08:45:
[...]
Ja zal het met haar moeten bespreken.. en aangezien ze het niet leuk vind en tijdverspilling vind om spelletjes te spelen gaat dat leuk worden.
Ja inderdaad kost niet super veel tijd hoor.. ben ook RL geweest met WotLK in naxx, ulduar en ICC dus komt wel goed en btw zo super veel mensen hebben we niet in de guild dus dat er iemand niet mee mag zal niet veel voorkomen xDlanerios schreef op woensdag 05 september 2012 @ 08:58:
Als je er zoveel mee bezig bent, dan doe je het fout. Ik heb het jaren gedaan, en ja ik was de dag van te voren wat aan het plannen en bekijken. Kostte misschien 10-15 minuten. Inlezen in tactcs is niet veel erger, aangezien de raiders dit ook moeten doen.
25 mans weet ik nog niet. Misschien kan ik ergens in een 10mans een vaste plaats krijgen, dat zal het eerste doel worden dan.Dopiej schreef op woensdag 05 september 2012 @ 08:45:
Bedanktga je ook mee met de 25 mans dan?
Ik doe de moeite niet meer om HoTs te doen zeker niet voor de gear..
Ik ga nu voor de achievs en goldfarm via quests enzo..
Ja moet dat toch ook nog eens gaan doen dat Archeology maar dat komt later nog wel xD
ja de 10 mans is progression raid op vrijdag.. Alleen denk dat het moeilijk is om er tussen te graken.. Ik had maandag geluk dat ze een healer te weinig hadden maar anders kan ik het ook vergeten om mee te gaan..EJSchuiteman schreef op woensdag 05 september 2012 @ 09:09:
[...]
25 mans weet ik nog niet. Misschien kan ik ergens in een 10mans een vaste plaats krijgen, dat zal het eerste doel worden dan.
Ja misschien moet ik die HoTs ook maar links laten liggen en me wat meer focussen op achieves en professions de komende weken
Tsja ik vind het levelen leuk en met me full heirloom set is het echt veel onder de 4 dagen played.. en misschien nog sneller ook maar dat zou ik moeten checken vanaafJBplap schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 22:25:
Maar ja, hoe lang doen mensen gemiddeld over 1-80 in /played
Dat dan delen door een 5 uur in de week max ofzo.
En dan kom je toch al snel op enkele maanden subscription, dat zou dan ook minimaal de prijs moeten zijn voor het levelen.
Het is niet echt gear farmen omdat het betere gear is, maar om het setje af te makenDopiej schreef op woensdag 05 september 2012 @ 09:10:
[...]
ja de 10 mans is progression raid op vrijdag.. Alleen denk dat het moeilijk is om er tussen te graken.. Ik had maandag geluk dat ze een healer te weinig hadden maar anders kan ik het ook vergeten om mee te gaan..
Ja je moet toch over een kleine 2,5 week gaan levelen.. dan heeft je gear van nu en het farmen daarvoor geen nut meer xD
Ligt er maar net aan. Bij ons in de guild is het nooit anders geweest, maakte niet uit wie de RL was of welke members meegingenlanerios schreef op woensdag 05 september 2012 @ 08:58:
Als je er zoveel mee bezig bent, dan doe je het fout. Ik heb het jaren gedaan, en ja ik was de dag van te voren wat aan het plannen en bekijken. Kostte misschien 10-15 minuten. Inlezen in tactcs is niet veel erger, aangezien de raiders dit ook moeten doen.
Net zo leuk als het levelen voor Cata was in de nieuwe gebieden ... maar na 3 keer kan ik vash niet meer zien of luchtenEJSchuiteman schreef op woensdag 05 september 2012 @ 09:17:
[...]
Het is niet echt gear farmen omdat het betere gear is, maar om het setje af te maken![]()
Levelen in nieuwe content lijkt me wel weer eens leuk. Quest rewards die weer beter zijn dan je huidige gear, meer gold per quest. Leuke dingen![]()
Alleen nog bepalen in welke volgorde ik ga levelen. Voor nu denk ik Priest (discipline), Druid (kitty) en dan mijn Mage (arcane).
Haha inderdaad. De eerste keer blijft alles zoals gewoonlijk het leukst, dat is vrijwel met alles zo.Dice schreef op woensdag 05 september 2012 @ 09:20:
[...]
Net zo leuk als het levelen voor Cata was in de nieuwe gebieden ... maar na 3 keer kan ik vash niet meer zien of luchten
Mensen bij elkaar krijgen vanaf scratch kan een probleem zijn.toolkist schreef op woensdag 05 september 2012 @ 08:57:
[...]
"Oh ja maandag en dinsdag gaat ook niet lukken want dan moet ik alle boss fights en tactics uit m'n hoofd leren en mensen zoeken voor de raid omdat er te weinig signs zijn."
Vergis je niet, RL zijn kan heel leuk zijn maar ook gigantisch tijdrovend. En dan heb ik het nog niet eens over de bergen whispers die je gaat krijgen voor, tijdens en na de raid, van mensen die toch ineens niet kunnen, balen dat ze niet meemogen, zich proberen in te likken bij je nu je belangrijk bent, etc.
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Zit helaas op een opdracht waar ik niet constant alles open kan en mag houden ...mrsar schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:47:
[...]
kijk even aan het einde van het vorige topic
is van monty Pyton , atm is geloof ik 40man nodig om de killen,dan is er een drop van 1 pet + archie
Ja daarom,lanerios schreef op woensdag 05 september 2012 @ 09:31:
Echt.. stop met overdrijven mensen. Het is niet moeilijk om een raid leader te zijn. Voorbeeld: Raid op Woensdag
Dinsdag kijk je, en maak je een prelim setup.
Woensdag 2 uur voor de raid, kijk je naar de signs. Pas je eventueel de prelim signups aan
1 uur voor de raid hetzelfde, en je begint invites.
Tactics moet IEDEREEN kennen. Elke vorm van tactics en mogelijkheden. Als je dat als raid leader moet doen, dan moet je de raiders echt gaan opvoeden.
En ja, ben raid leader geweest in TBC, WOTLK en cata
Ik had hiervoor ook een vriendin die dit niet snapte en niks vond. Maar goed, das inmiddels 4 jaar geleden. Ik heb het daarom echt getroffen met mijn huidige vriendin. Speelt zelf voornamelijk facebook spelletjes maar ze heeft ook Diablo 3 en kijkt af en toe mee als ik WoW speel. Zij verwacht niet dat ik elke avond burgerlijk op de bank zit mee te kijken naar allerlei dom geneuzel op tv.Dopiej schreef op woensdag 05 september 2012 @ 08:45:
[...]
Ja zal het met haar moeten bespreken.. en aangezien ze het niet leuk vind en tijdverspilling vind om spelletjes te spelen gaat dat leuk worden..
Leuk dat dat bij jou werkte. En dan nu onze guild hoe het vroeger ging: dinsdag: 12 signs. Lijkt genoeg te zijn dus. Woensdag 1900: 8 signs (we raiden om 2000) 11 vd 12 werken en kunnen niet vantevoren bepalen of ze over moeten werken of niet. Eerder checken gaat ook niet ivm eigen werk, later raiden ook niet aangezien 2300 de max is voor een aantal. Zijn niet steeds dezelfden die laat unsignen en een aantal kennen elkaar irl dus ga je er ook niet voor uit de groep kicken. Mooi als het bij jou prima gaat/ging, maar dat is lang niet overal e n het is echt niet verkeerd om iemand te waarschuwen hoeveel tijd het KAN kosten.lanerios schreef op woensdag 05 september 2012 @ 09:31:
Echt.. stop met overdrijven mensen. Het is niet moeilijk om een raid leader te zijn. Voorbeeld: Raid op Woensdag
Dinsdag kijk je, en maak je een prelim setup.
Woensdag 2 uur voor de raid, kijk je naar de signs. Pas je eventueel de prelim signups aan
1 uur voor de raid hetzelfde, en je begint invites.
Tactics moet IEDEREEN kennen. Elke vorm van tactics en mogelijkheden. Als je dat als raid leader moet doen, dan moet je de raiders echt gaan opvoeden.
En ja, ben raid leader geweest in TBC, WOTLK en cata
Ik had Loremaster al voordat de Cata veranderingen in het spel zaten. En toch heb ik 'm nog een keer gehaald. De verhaallijnen in de zones zijn zo gigantisch veel beter dat het niet eens als een opgave voelde. Ik vond het gewoon leuk om de verhaallijnen te volgen.Dice schreef op woensdag 05 september 2012 @ 08:37:
Loremaster ... hebbon ... gaat alleen zo'n grote stapel tijd in zitten ...
Ik heb hem op Cata; Northrend, Outland ...
Alleen kalimdor en eastern kingsdoms nog ...
Omdat elke guild dat heeft met zn members. Sorry hoor, maar het is gewoon de kansloze "Wij hebben wel een leven, en jou guild niet lol" excuus.toolkist schreef op woensdag 05 september 2012 @ 09:47:
Wat zijn daar smoesjes aan dan?
Waarschijnlijk kickten jullie gewoon mensen die paar keer verlaat waren? Verschil tussen casual gezellig (wij) en server first guild (jullie) is dat bij jullie mensen bang waren hun plek kwijt te raken e bij ons die angst er niet was/is. Dan zal het allicht makkelijker RL-en zijn want (kort door de bocht) je boot gewoon iedereen die niet meekan un jullie schedule...
Succes met je baas vertellen dat je een verzoek om info morgen kan benhandelen omdat je vanavond een spelletje wilt spelenEJSchuiteman schreef op woensdag 05 september 2012 @ 09:46:
Als je met een vaste dedicated groep raid heb je dit probleem vrijwel niet.
In Wotlk hadden we een vaste groep en een paar vaste reserves. De avonden zijn bekend dus die kun je vrijhouden en mocht je eens een keer niet kunnen is dat niet erg, maar ben je voor die week wel je plek kwijt.
Als mensen van te voren niet zeker weten of ze het redden moeten ze niet signen en als ze dat wel doen moet je dat niet accepteren. Niets is frustrerender als de groep niet compleet is op de afgesproken tijd, niet voor de RL maar ook zeker niet voor de wel aanwezigen.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq