Aparte dag gisteren. We hadden bedacht dat we wel even onze DS run af konden maken nu iedereen z'n addons weer op orde had en zo. En zowaar, het shield van warmaster dropte
Ook voor het eerst eens als dps een gevecht gedaan sinds 5.0.4. Viel me tegen. Ik was dps op madness, maar m'n rotatie leek gaten te hebben regelmatig en m'n cooldowns alignen niet meer mooi met de platforms. Ik had voor die verlengde avenging wrath gekozen als tier 5 talent. Misschien moet ik toch voor de zealotry talent kiezen. En wie weet mis ik nog wel een ability op m'n bars ergens, heb het nogal snel ingericht

In ieder geval was m'n dps best een stuk lager dan voor de patch.
Bovenstaande ging zo snel dat we ook nog wel een alt run konden doen. Dat leek me een prima moment om m'n mage, die zelfs nog geen level 84 dungeon had gezien eens uit te proberen

Had een redelijk setje 377 pvp gear en wat losse quest gear. Veel te laag eigenlijk, maar ach, ik kon mooi aanwijzingen geven aan de tank die nog nooit DS had getankt

En ik won zowaar de Lightning Rod van Hagara! Ziet er wel apart uit nu, allemaal crap gear en dan zo'n wapen

De eerste gem die ik kreeg in DS was ook meteen een queen's garnet.
Oh en ik was zo suf om een trinket (niet uit DS) te disenchanten dat ik nodig had

Nu zit ik nog met 2 heirlooms als trinkets en een max ilvl van 350... Gelukkig heb ik genoeg JP om een 397 trinket te kopen zodat m'n ilvl toch flink zal stijgen. Jammer dat ik de trinket van yor verloor, dat was een hele mooie geweest.