Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 267 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 22.015 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Pfff.... Loremaster halen..lijkt me een opgave.

Heb al moeite met het lvl-en van Archlogy [75] en Fishing/Cooking [129/99]... vanavond maar eens proberen alles op 200 te krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
toolkist schreef op woensdag 05 september 2012 @ 09:51:
[...]

Succes met je baas vertellen dat je een verzoek om info morgen kan benhandelen omdat je vanavond een spelletje wilt spelen ;)
Werkt als ambtenaar misschien, maar verder...
Na 18:00 gaat alles wat ook maar met werk te maken heeft op slot volgende dag is die de 1e :P ( zou ik zegge )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
toolkist schreef op woensdag 05 september 2012 @ 09:51:
[...]

Succes met je baas vertellen dat je een verzoek om info morgen kan benhandelen omdat je vanavond een spelletje wilt spelen ;)
Werkt als ambtenaar misschien, maar verder...
Als je niet zeker weet of je kunt moet je je niet opgeven voor raids, zo simpel is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Idealiter wel ja, maar helaas lang niet altijd realistisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 19:41
SIlverpine had eigenlijk ook nog een alliance kant moeten hebben imo. Worgen starter area wordt echt afgekapt en om het volledige verhaal mee te krijgen zul je dus op Horde Silverpine moeten doen. Vond ik persoonlijk een gemiste kans maar silverpine is wel een mega zone wat dat betreft en ik had graag meer zones uitgewerkt zien worden op die manier. Had zelf Loremaster ook al lang voor Cataclysm uitkwam, was wel leuk om te doen maar soms wel zoeken naar quests enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-01-2024
Mektheb schreef op woensdag 05 september 2012 @ 09:52:
[...]

Na 18:00 gaat alles wat ook maar met werk te maken heeft op slot volgende dag is die de 1e :P ( zou ik zegge )
Mja, soms ontkom je er niet aan. RealLife gaat voor game ... vind ik dan.
Als ik sommige dingen niet voor laat gaan heb ik geen baan meer ... dus ook geen geld om het spelletje te betalen ...

Nou moet ik wel zeggen dat het merendeel van de mensen met wie ik raid 21+ zijn en dat dus ook wel herkennen ... net zo goed dat mensen met kinderen uit een raid stappen op het moment dat er iets met de kinderen is ... en dat dan ook respecteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:42
Aparte dag gisteren. We hadden bedacht dat we wel even onze DS run af konden maken nu iedereen z'n addons weer op orde had en zo. En zowaar, het shield van warmaster dropte *O* oOo

Ook voor het eerst eens als dps een gevecht gedaan sinds 5.0.4. Viel me tegen. Ik was dps op madness, maar m'n rotatie leek gaten te hebben regelmatig en m'n cooldowns alignen niet meer mooi met de platforms. Ik had voor die verlengde avenging wrath gekozen als tier 5 talent. Misschien moet ik toch voor de zealotry talent kiezen. En wie weet mis ik nog wel een ability op m'n bars ergens, heb het nogal snel ingericht :p In ieder geval was m'n dps best een stuk lager dan voor de patch.

Bovenstaande ging zo snel dat we ook nog wel een alt run konden doen. Dat leek me een prima moment om m'n mage, die zelfs nog geen level 84 dungeon had gezien eens uit te proberen :p Had een redelijk setje 377 pvp gear en wat losse quest gear. Veel te laag eigenlijk, maar ach, ik kon mooi aanwijzingen geven aan de tank die nog nooit DS had getankt :) En ik won zowaar de Lightning Rod van Hagara! Ziet er wel apart uit nu, allemaal crap gear en dan zo'n wapen :D De eerste gem die ik kreeg in DS was ook meteen een queen's garnet.

Oh en ik was zo suf om een trinket (niet uit DS) te disenchanten dat ik nodig had 7(8)7 Nu zit ik nog met 2 heirlooms als trinkets en een max ilvl van 350... Gelukkig heb ik genoeg JP om een 397 trinket te kopen zodat m'n ilvl toch flink zal stijgen. Jammer dat ik de trinket van yor verloor, dat was een hele mooie geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Oh ja ... met je dronken kop Heavenly shards voor 50s op de auction zetten ipv de bedoelde 50g garandeert wel een snelle verkoop |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Dice schreef op woensdag 05 september 2012 @ 09:58:
Oh ja ... met je dronken kop Heavenly shards voor 50s op de auction zetten ipv de bedoelde 50g garandeert wel een snelle verkoop |:( 8)7
Hahaha ben je ze in ieder geval wel kwijt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

ik hou het wel bij casual raiden, kan toch bijna nooit de woensdagavond ook al heb ik geen vriendin. De woensdagavond is bij mij altijd al een sociale avond waar vrienden langskomen geweest :)

Het moet gewoon niet op werken gaan lijken, want dat doe ik wel overdag ;)

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat begrijp ik ook en zo is het ook RL > WoW.

Maar er zijn vaak ook mensen die Signen en dan 10min voor de raid cancelen omdat ze in eens weg moeten, of in eens is er dit of dat.
En tuurlijk als je een examen of w/e heb dan SIGN je überhaupt niet ervoor.

Maar van die noshow's of mensen die niet goed hun schema kunnen invullen heb je gewoon niks aan als je verwacht xxx mensen te hebben.
Maar verder RL > WoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
knightofn1 schreef op woensdag 05 september 2012 @ 09:59:

Het moet gewoon niet op werken gaan lijken, want dat doe ik wel overdag ;)
Dat is zo ...

Als heb ik op 2 plaatsen wel mazzel ...

Mijn directe leidinggevende speelt een mage (en zuigt :D)
Zijn counter in de lijnorganisatie heeft DS op heroic afgemaakt als healer ...

En mijn vrouw speelt af en toe gewoon zelf ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
EJSchuiteman schreef op woensdag 05 september 2012 @ 09:53:
[...]

Als je niet zeker weet of je kunt moet je je niet opgeven voor raids, zo simpel is het.
Wie weet valt jouw stroom wel uit, dan kun je ook niet raiden ;)

Het was bij ons gewoon geaccepteerd dat dit kon gebeuren. Nee, leuk was het niet en iedereen probeerde het te voorkomen maar sommige dingen heb je niet in de hand. Het waren ook niet steeds dezelfde persoben, dus om nu maar nooit te raiden omdat je incidenteel over moet werken, mwoah...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Waar ik gewoon niet tegen kan, de mensen die weten! dat ze niet kunnen, wel accepteren. En dan 5 minuten voor tijd inloggen. Declinen en dan weer uitloggen.

Zulk soort volk houdt het bij mij niet vol.

"Ja ik was het vergeten" "Ja ik had voor de zekerheid wel gesigned" etc

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
toolkist schreef op woensdag 05 september 2012 @ 10:01:
[...]

Wie weet valt jouw stroom wel uit, dan kun je ook niet raiden ;)

Het was bij ons gewoon geaccepteerd dat dit kon gebeuren. Nee, leuk was het niet en iedereen probeerde het te voorkomen maar sommige dingen heb je niet in de hand. Het waren ook niet steeds dezelfde persoben, dus om nu maar nooit te raiden omdat je incidenteel over moet werken, mwoah...
Dan kan ik me afmelden via een andere computer, en heb ik nog 10 wpa's om me heen om te gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Mektheb schreef op woensdag 05 september 2012 @ 10:00:
Dat begrijp ik ook en zo is het ook RL > WoW.

Maar er zijn vaak ook mensen die Signen en dan 10min voor de raid cancelen omdat ze in eens weg moeten, of in eens is er dit of dat.
En tuurlijk als je een examen of w/e heb dan SIGN je überhaupt niet ervoor.

Maar van die noshow's of mensen die niet goed hun schema kunnen invullen heb je gewoon niks aan als je verwacht xxx mensen te hebben.
Maar verder RL > WoW
Yep, helaas met Wotlk eerst ook vaak avonden gehad dat raids niet doorgingen omdat mensen besloten niet op te komen dagen en dan zat je gewoon een poos niets te doen.

Zelf ben ik ook gewoon gestopt omdat ik niet vast wil zitten aan vaste speeltijden. Hebben ze me een keer nodig als ik online ben kan ik erover denken en anders gewoon lekker andere dingen doen ;)

En moet zeggen dat het me prima bevalt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EJSchuiteman schreef op woensdag 05 september 2012 @ 10:04:
[...]

Yep, helaas met Wotlk eerst ook vaak avonden gehad dat raids niet doorgingen omdat mensen besloten niet op te komen dagen en dan zat je gewoon een poos niets te doen.

Zelf ben ik ook gewoon gestopt omdat ik niet vast wil zitten aan vaste speeltijden. Hebben ze me een keer nodig als ik online ben kan ik erover denken en anders gewoon lekker andere dingen doen ;)

En moet zeggen dat het me prima bevalt >:)
Ja precies, maar ach ieder ze ding en zodra we fun kunnen hebben en het goed gaat dan ! :)
Maar het moet niet te serieus worden, dat heb ik wel gehad met WoW.

Zolang ik maar wat dingen kan doen en wat raiden en killen dan zit het bij mij wel snor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik bekijk het heel simpel. Je hebt 3 kansen. Sign je 3x achter elkaar en kom je niet opdagen of opeens declinen vlak voor de raid zonder goede raiden, dan lig je eruit.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrieckske
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-03 14:30
Ben nu ook eens bezig met dat Archeology,
maar kun je hier als het ware oneindig mee doorgaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
patrieckske schreef op woensdag 05 september 2012 @ 10:06:
Ja :) eigenlijk wel, je kan sommige items dubbel maken, behalve die rare zijn.

Nu toch ook 7 diggs per site ? ( dat is wel nice ) ( zo ook maar is doen )

[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 05-09-2012 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Laatst online: 11-09 15:24
patrieckske schreef op woensdag 05 september 2012 @ 10:06:
Jazeker, ook al heb je alles gevonden wat je kan vinden het grijze spul zorgt weer voor wat centjes.
Sommige discoveries brengen maar 1G op maar gisteren had ik een paar die 100G opbrachten, ja dat is dan wel weer een beetje een beloning voor de tijd die je er in stopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Mektheb schreef op woensdag 05 september 2012 @ 10:08:
[...]

Ja :) eigenlijk wel, je kan sommige items dubbel maken, behalve die rare zijn.

Nu toch ook 7 diggs per site ? ( dat is wel nice ) ( zo ook maar is doen )
Volgens mij is dat nu 6??
Klopt het dat na 50 exp je geen geen exp meer krijgt voor het opgraven? Ik dacht dit ergens gelezen te hebben.
Ben gisteravond tot 50 gegaan en toen had ik de digsites in de buurt wel gehad en geen zin om naar de andere kant te vliegen.

Tot nu toe 6 items ontvangen welke verkocht kunnen worden voor 1G :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Had ik gisteren ook, na 50/60 kreeg ik geen XP meer voor opgraven.

Zijn er ook preferred plekken voor opgravingen waar je leuke dingen kan vinden of is het echt helemaal random?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Maduth schreef op woensdag 05 september 2012 @ 10:20:
Had ik gisteren ook, na 50/60 kreeg ik geen XP meer voor opgraven.

Zijn er ook preferred plekken voor opgravingen waar je leuke dingen kan vinden of is het echt helemaal random?
Random per gebied dacht ik ... je vliegt je de tandjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Krijg je bij het diggen ook guild experience? Toch wel iets wat ik interessant vindt om te weten, kan ik tot MoP toch nog iets doen op mijn Main :P.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

ValHallen schreef op woensdag 05 september 2012 @ 10:22:
Krijg je bij het diggen ook guild experience? Toch wel iets wat ik interessant vindt om te weten, kan ik tot MoP toch nog iets doen op mijn Main :P.
Hmmm..

1. Insane In The Membrane
2. Scarab Lord :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scarab lord ./bow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Indeed ...

Zijn er nog servers waar dit uberhaupt nog mogelijk is ?
Ik weet van hele guilds die een realmtransfer hebben gedaan alleen hiervoor naar een nieuw realm.

Of eens Bliz porren dat dit elk half jaar op een realm mogelijk te maken is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
is niet en nooit meer mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Ook niet meer op nieuwe servers ? al zal Bliz eerder realms samenvoegen dan uitbreiden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Alleen op nieuwe servers, als is de kans op nieuwe servers zeer zeer klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Volgens mij heeft Blizzard aangegeven dat als er nog nieuwe servers bijkomen - wat overigens niet echt nodig lijkt, met een dalend aantal subs - dat deze openen met de Cata setup. En daarin is AQ gewoon open.

Scarab Lord is dus nooit meer te halen.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Voor sommige realms zou het beter zijkn om ze te mergen ...

Misschien dat de gemiddelde leeftijd op Childhammer eens een stukje hoger komt te liggen dan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
De quest chain is compleet geremoved. Ik was in WotLK halverwege met m'n pala en kan deze dus niet meer afmaken :p

De AQ war effort is op nieuwe servers ook niet meer. De gates to AQ zijn daar vanaf het begin gewoon standaard open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En terecht :), bedoel er mogen best wat exclusieve dingen ingame blijven van mij !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Mektheb schreef op woensdag 05 september 2012 @ 10:38:
En terecht :), bedoel er mogen best wat exclusieve dingen ingame blijven van mij !
Tuurlijk ... mag ook van mij ... zolang ik die title maar heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Ja, maar de Scarab Lord title en mount zijn al eeuwen niet meer beschikbaar. De chain was er echter wel en dit was ook een hele leuke quest chain om te doen.

Ik ben het met je eens dat er zaken zijn (welke dan ook daadwerkelijk van belang zijn geweest) welke wel uniek mogen blijven en deze title & mount zijn daar zeker eentje van.
Ik vind alleen dat het hele 'entitlement' waar sommige mensen last van hebben soms wel gruwelijk uit de hand loopt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

Dice schreef op woensdag 05 september 2012 @ 10:37:
Voor sommige realms zou het beter zijkn om ze te mergen ...

Misschien dat de gemiddelde leeftijd op Childhammer eens een stukje hoger komt te liggen dan ...
Ah iemand die op de Wildhammer (Alliance) server speelt ? Moet zeggen dat het mij wel bevalt. Het is geen dode server en niet te druk. Moet zeggen dat ik qua het sociale omgang het verschil niet zie tussen andere servers waar ik heb gespeeld (Nagrand Horde, Genjuros Horde) Kinderachtig gedrag kwam ik eigenlijk alleen in LFG tegen.

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:49
* JeroenNietDoen wilt nog steeds zijn Argent Dawn tabards op zijn huidige main i.p.v. een stoffige alt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Zoals de Benediction/Anathema staff uit MC. Altijd grappig als je daarmee rondloopt in transmog.
Vraagt er een priest, gave staff, waar kun je die krijgen?. Reactie terug: Is niet meer te krijgen, de quests zijn uit de game gehaald.

Wel jammer dat er niet zoveel questchains meer zijn voor wapens, uit molten core alleen al 4 chains (Priest, Hunter, Ragnaross mace, en Thunderfury), hooguit voor de één legendary per tier. :( (als er al een legendary is).

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Precies :).

als ik zo terug kijk op dingen heb ik soms wel spijt ik net niet wat meer energie erin gestopt heb ;).
Ach ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Van mij mogen quest chains voor weapons and toegang voor dungeons gewoon weer terugkomen ...Amen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Was misschien niet zo gek dat m'n ret pally niet zo veel dps deed als ik had verwacht, heb m nog niet reforged naar haste ipv mastery... Dan heb ik meteen ook niet zoveel wachtperiodes meer natuurlijk :p

En m'n mage moet ook nog volledig naar hit reforged worden, dat moet toch ook nog een hoop helpen om wat dps eruit te persen. Beetje gear uit HoT en LFR en die kan prima mee in een normale run ipv als mascotte.

En Carthos, als ik met m'n mage met ilvl 320 of zo DS normal kon doen, kan jij ook met je pally mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
IntToStr schreef op woensdag 05 september 2012 @ 11:16:
Was misschien niet zo gek dat m'n ret pally niet zo veel dps deed als ik had verwacht, heb m nog niet reforged naar haste ipv mastery... Dan heb ik meteen ook niet zoveel wachtperiodes meer natuurlijk :p

En m'n mage moet ook nog volledig naar hit reforged worden, dat moet toch ook nog een hoop helpen om wat dps eruit te persen. Beetje gear uit HoT en LFR en die kan prima mee in een normale run ipv als mascotte.

En Carthos, als ik met m'n mage met ilvl 320 of zo DS normal kon doen, kan jij ook met je pally mee :D
Haha ja indd, maar jij kent de tactics en ik niet :P Ik zal me eens in gaan lezen want ik ben toch wel nieuwsgierig. Ik voel mij ook altijd schuldig als ik niet genoeg dps doe of dood ga omdat ik de tacts niet ken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Carthrax schreef op woensdag 05 september 2012 @ 11:20:
[...]

Haha ja indd, maar jij kent de tactics en ik niet :P Ik zal me eens in gaan lezen want ik ben toch wel nieuwsgierig. Ik voel mij ook altijd schuldig als ik niet genoeg dps doe of dood ga omdat ik de tacts niet ken
Het hielp natuurlijk wel dat ik alle tactics ken en niet doodga en zo, maar mijn dps was dus nogal laag... Al zaten er af en toe uitschieters van 25k dps op trash packs tussen. Alle dots op 1 toepassen en dan verspreiden met inferno blast is epic dps :D

Maar lage dps is geen probleem als je in een alt run mee gaat. Wordt ruim gecompenseerd door de rest. Vanavond is heroic run, maar later deze week kunnen we misschien wel een alt run doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
knightofn1 schreef op woensdag 05 september 2012 @ 11:00:
[...]

Ah iemand die op de Wildhammer (Alliance) server speelt ? Moet zeggen dat het mij wel bevalt. Het is geen dode server en niet te druk. Moet zeggen dat ik qua het sociale omgang het verschil niet zie tussen andere servers waar ik heb gespeeld (Nagrand Horde, Genjuros Horde) Kinderachtig gedrag kwam ik eigenlijk alleen in LFG tegen.
Aye, maar dat is dan weer niet op Childhammer te herleiden ... da's cross realm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

detheavn schreef op woensdag 05 september 2012 @ 10:44:
[..]

Ik vind alleen dat het hele 'entitlement' waar sommige mensen last van hebben soms wel gruwelijk uit de hand loopt :p
Kennelijk zijn er mensen die zichzelf entitled genoeg vinden om inbraak te plegen op anderman's account, hun arena team te deleten en daarmee de titel + mount op hun eigen account te krijgen. Let wel, dat zijn dingen die eens per seizoen worden uitgedeeld, dus daar zijn er tegenwoordig echt maar heel weinig van.

Dingen die uniek zijn trekken extra aandacht. Zowel in positieve als in negatieve zin. En toegegeen, ik kan me heel goed voorstellen dat er mensen zijn die er veel voor doen om #1 ranked te worden, of om World Firsts te behalen, en daar gewoon heel veel voldoening uit te halen. De Olympische Spelen zijn wat dat betreft niet anders.

Het probleem van uniekheid in videogames is alleen dat ten eerste de 'competitie' veel groter is. Uiteraard kan er maar één de beste zijn, net zoals in andere sporten, maar er kunnen zich veel meer mensen kwalificeren voor Heroic DS dan voor de Olympische Spelen. En van al die mensen die zich kwalificeren zijn er een paar die vinden dat omdat zij mogen deelnemen, ze dan ook meteen maar de gouden medaille zouden moeten kunnen krijgen. Terwijl er daar maar één van is.

Van Olympische medailles accepteren we dat, maar in een videogame... Dan gaan bepaalde mensen dus over tot louche activiteiten als account forgery of kansloos whinen op een forum. En dat gebeurt in de sportwereld ook wel (denk doping en protesten indienen), maar lang niet op de schaal als in videogames. En het feit dat dit op een forum in (bijna) volledige anonimiteit kan is de belangrijkste factor. Zodra iemand een microfoon onder zijn neus gedrukt zou krijgen en voor vele miljoenen zou mogen klagen over het feit dat hij ook een Scarab mount wil is de lol er snel vanaf hoor :P

TL:DR: unieke dingen zijn leuk, maar roepen in een anonieme game-wereld onbehoorlijk gedrag op. Dus pak je het probleem aan, of de oorzaak?

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach ik leg me altijd gewoon neer bij het feit niemand op deze wereld is gelijk en niet iedereen kan een astronaut worden.

Dus voor mij ingame kijk ik tegen mensen op en op mensen neer, zoals het altijd overall is.
Whiners blijf je houden en ik whine ook wel is dus mja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:49
Maduth schreef op woensdag 05 september 2012 @ 11:15:
toegang voor dungeons gewoon weer terugkomen ...Amen !
Attunements? Nee aub niet! Verschrikkelijk vond ik dat zeg. Feit dat je het benodigde level behaald hebt of voldoet aan de gearcheck zou voldoende attunement moeten betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Kaap schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:46:
[...]

Attunements? Nee aub niet! Verschrikkelijk vond ik dat zeg. Feit dat je het benodigde level behaald hebt of voldoet aan de gearcheck zou voldoende attunement moeten betekenen.
Nee man, de attunement voor Kara of MC liet zien dat je in ieder geval al delen van de gevechten had gezien en niet als de eerste de beste nob op plaatsen gaat staan waar je niet moet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was ik toch even me hele lvl 83 priest vergeten ( of 82 kan ook ) haha.
Gelijk maar ff op me Main account gezet ;).

Zo weer een char erbij :)

@ en attunments JAAAAAA :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Attunements komen ook terug min of meer. Je moet nu eerst de eindbaas verslagen hebben in Vaults om naar de andere raid instances te kunnen.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Dice schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:49:
[...]

Nee man, de attunement voor Kara of MC liet zien dat je in ieder geval al delen van de gevechten had gezien en niet als de eerste de beste nob op plaatsen gaat staan waar je niet moet staan.
Uhuh... en dan omdat er iemand weggaat en je moet recruiten weer die godganse attunement chain doorlopen voor die ene knakker die je toch nodig hebt in je progress-raids. En anderhalve week later weer een keer voor de volgende. Ik heb in het verleden te vaak die klotevials in ssc en tk moeten halen voor anderen omdat andere guilds minder ver waren dan wij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 21:05

hmr

Mektheb schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:00:
Was ik toch even me hele lvl 83 priest vergeten ( of 82 kan ook ) haha.
Gelijk maar ff op me Main account gezet ;).

Zo weer een char erbij :)

@ en attunments JAAAAAA :D
doe mij ook even een DK of Priest rond 83 of liefst 85 ;) dan knal ik die ook even naar mijn main account!

*iemand die een niet gebruikte account heeft liggen waarmee een SoR mogelijk is , ik houd me aanbevolen! Dan xfer ik de level 80 lekker naar mijn account!

[ Voor 16% gewijzigd door hmr op 05-09-2012 13:31 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Bundin schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:13:
[...]

Uhuh... en dan omdat er iemand weggaat en je moet recruiten weer die godganse attunement chain doorlopen voor die ene knakker die je toch nodig hebt in je progress-raids. En anderhalve week later weer een keer voor de volgende. Ik heb in het verleden te vaak die klotevials in ssc en tk moeten halen voor anderen omdat andere guilds minder ver waren dan wij.
Aye ... goed voor de vriendelijkheid en cohesie in de guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Maduth schreef op woensdag 05 september 2012 @ 11:15:
Van mij mogen quest chains voor weapons and toegang voor dungeons gewoon weer terugkomen ...Amen !
Helemaal voor! Heb niet voor niets alle attunements gedaan op mijn main.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 21:05

hmr

ValHallen schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:24:
[...]

Helemaal voor! Heb niet voor niets alle attunements gedaan op mijn main.
Ook ik ben helemaal voor! Misschien zelfs weer Keys voor Heroic modes terug laten komen?1 :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Ze hebben een paar patches terug alle sleutels uit het spel verwijderd ....

Jammer, ik had een volle bos ... ook voor een achievement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 15:41
Dice schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:38:
Ze hebben een paar patches terug alle sleutels uit het spel verwijderd ....

Jammer, ik had een volle bos ... ook voor een achievement
Karazhan nog steeds key nodig hoor dus gooi je bos niet weg

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
skassie schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:41:
[...]

Karazhan nog steeds key nodig hoor dus gooi je bos niet weg
Euh ? volgens mij is een raid voldoende ...
En volgens mij zijn alle keys verwijderd; dus weinig weggooien ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik kon karazhan gewoon in zonder ooit een sleutel te hebben gehad. Wel raid group inderdaad.

Ben sowieso pas gaan spelen nadat sleutels waren verwijderd en ben overal gewoon ingekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Klopt voor Kara heb je geen key meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:21
Als ik mij niet vergis zijn de bekende Scarlet Monastery mail set en bijhorende tabard 'the way of the dodo' gegaan. Jammer dat plate klasses deze nooit hebben mogen transmoggen, mijn warrior bank char heeft wel zo'n volledige set (en tabard), maar 't is jammer dat ik er nooit mee zal kunnen raiden.
En nu zal er zeker geen oplossing meer voor komen...

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Kapoen schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:50:
[...]
Meh, zal wel op DMF verschijnen in no time :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
EJSchuiteman schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:46:
Klopt voor Kara heb je geen key meer nodig.
mmmm raar dan dat ik er niet in kwam zonder key terwijl ik wel een raid had...vanavond eens proberen op ander char.
tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:21
Darkangle schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:55:
[...]

Meh, zal wel op DMF verschijnen in no time :)
Als het terug mail replica's zijn hoeft het niet, 't was gewoon een flavour set voor lowbie plate chars.
En de Defias Leather set hebben ze ook nooit teruggebracht dacht ik.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Kapoen schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:50:
Als ik mij niet vergis zijn de bekende Scarlet Monastery mail set en bijhorende tabard 'the way of the dodo' gegaan. Jammer dat plate klasses deze nooit hebben mogen transmoggen, mijn warrior bank char heeft wel zo'n volledige set (en tabard), maar 't is jammer dat ik er nooit mee zal kunnen raiden.
Mijn alliance paladin heeft ook de complete Scarlet Set. Heb ik veel runs voor moeten doen en op lvl 40 gecomplete :D

Mijn horde enhance shammy loopt trouwens rond alsof hij een volledig setje heeft: http://eu.battle/wow/en/character/mazrigos/nozzle/simple
Heb niet alle stukken van de set kunnen krijgen, maar dit is 'close enough' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
skassie schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:57:
[...]

mmmm raar dan dat ik er niet in kwam zonder key terwijl ik wel een raid had...vanavond eens proberen op ander char.
tnx
Dat is inderdaad raar. Op mijn Druid al een aantal keer binnen geweest in de hoop de mount te kunnen bemachtigen en deze char is pas sinds Cata gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
EJSchuiteman schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:38:
[...]

Dat is inderdaad raar. Op mijn Druid al een aantal keer binnen geweest in de hoop de mount te kunnen bemachtigen en deze char is pas sinds Cata gemaakt.
Ach ja . Hele quest lijn om de key te krijgen was leuk om te doen dus wat dat betreft heeft het ook wel wat om binnen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo heb de 1e 4 items al binnnen voor als me priestje 85 gaat worden :).

En dan maar is kijken hoe rap ik LFR in kan duiken, als het mee zit 5 items van 397zelfs als ik 85ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
skassie schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:43:
[...]

Ach ja . Hele quest lijn om de key te krijgen was leuk om te doen dus wat dat betreft heeft het ook wel wat om binnen te komen.
Ja, de quest line zit nog wel in het spel, maar aan het eind daarvan krijg je geen key meer, omdat je geen keys meer nodig hebt en deze ook helemaal niet meer in het spel zitten. Desondanks is het voor menigeen misschien wel leuk om te doen en een idee te krijgen van wat je er vroeger voor over moest hebben. :p

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

skassie schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:57:
[...]

tnx
Bugged af en toe, dan moet je even uitloggen en inloggen en dan zou het weer moeten werken :).
En anders kan je altijd nog dood gaan en als ghost naar binnen rennen :P.

[ Voor 9% gewijzigd door Jerry op 05-09-2012 14:59 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Key of Attunement quests waren best leuk om te doen. Al hoeft dat nu niet meer van mij. Wel zou het mooi zijn als de class quests terug kwamen voor wapens, en misschien een speciale spell.

Dat is ook goed te maken in een scenario of zo.
Mektheb schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:53:
Zo heb de 1e 4 items al binnnen voor als me priestje 85 gaat worden :).

En dan maar is kijken hoe rap ik LFR in kan duiken, als het mee zit 5 items van 397zelfs als ik 85ding.
Na het in orde gemaakt te hebben van mijn Mage en Druid voor MoP ga ik maar eens kijken op mijn vers gedingde Priest. Zit nu op 340 en hoop dat redelijk snel op de krikken naar 353+ voor de HoT dungeons.
Enchanting zit inmiddels ook op 475 dus ga ik wat quests afmaken voor de greens.

En voor de rest is het zo af en toe beetje mats farmen voor mijn gbank die aardig vol begint te raken.

Oh ja en mijn 10de lvl 85 natuurlijk. Kijken hoe snel 82-85 nu gaat.

[ Voor 61% gewijzigd door junglebeast op 05-09-2012 15:06 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMe
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-07 20:51
Meh.
Net even mijn account page checken op battle.net, vanaf werk. Gisteren namelijk een scroll of ressuraction gestuurd naar een oud-guildie. Kijken of ie al geredeemed was.
Krijg bij battle.net 'account locked due to suspicious activities'
Direct een nieuw wachtwoord gekozen nu maar hopen dat het loos alarm is.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

junglebeast schreef op woensdag 05 september 2012 @ 15:02:
Key of Attunement quests waren best leuk om te doen. Al hoeft dat nu niet meer van mij. Wel zou het mooi zijn als de class quests terug kwamen voor wapens, en misschien een speciale spell.

Mount en flightform quests. Waarom zijn die ooit verwijderd? Je had als paladin, druid en warlock toch gewoon de mogelijkheid voor een normale mount te gaan?

De quest voor mijn dreadsteed was geweldig ... ik bewaar de nutteloze mats die ik ervoor heb gekocht uit nostalie, die hebben me heel wat opgeleverd vroeger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
junglebeast schreef op woensdag 05 september 2012 @ 15:02:

[...]

Na het in orde gemaakt te hebben van mijn Mage en Druid voor MoP ga ik maar eens kijken op mijn vers gedingde Priest. Zit nu op 340 en hoop dat redelijk snel op de krikken naar 353+ voor de HoT dungeons.
Enchanting zit inmiddels ook op 475 dus ga ik wat quests afmaken voor de greens.

En voor de rest is het zo af en toe beetje mats farmen voor mijn gbank die aardig vol begint te raken.

Oh ja en mijn 10de lvl 85 natuurlijk. Kijken hoe snel 82-85 nu gaat.
Mijn 2e high level ooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 15:07:
[...]

Mount en flightform quests. Waarom zijn die ooit verwijderd? Je had als paladin, druid en warlock toch gewoon de mogelijkheid voor een normale mount te gaan?

De quest voor mijn dreadsteed was geweldig ... ik bewaar de nutteloze mats die ik ervoor heb gekocht uit nostalie, die hebben me heel wat opgeleverd vroeger :)
Nu krijg je hem als spell :{
Toendertijd was dat gevecht lastig .... met het draaiend houden van de lodestone en zo ... en heel veel cc

Ik hoop dat er uberhaupt in de MOP meer op game tactics en CC geleund gaat worden ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Ik heb de T0.5 extra boss summon materials nog steeds in mijn bank. Geen idee of die überhaupt nog werken, maar mocht iemand die bosses ooit nog willen zien en het kan, dan heb ik de materials ervoor :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Blistimo schreef op woensdag 05 september 2012 @ 15:10:
Ik heb de T0.5 extra boss summon materials nog steeds in mijn bank. Geen idee of die überhaupt nog werken, maar mocht iemand die bosses ooit nog willen zien en het kan, dan heb ik de materials ervoor :P
En op level 60 in de rebound voor de epic mount :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Dice schreef op woensdag 05 september 2012 @ 15:10:
[...]

Nu krijg je hem als spell :{
Toendertijd was dat gevecht lastig .... met het draaiend houden van de lodestone en zo ... en heel veel cc

Ik hoop dat er uberhaupt in de MOP meer op game tactics en CC geleund gaat worden ..
Early Cata 5m Heroics waren érg CC-afhankelijk. Oh wat werd er gewhined dat ze te moeilijk waren, na 2 jaar WotLK AoEfest in Heroics.

De 5m Heroics worden makkelijker dan ze in Cata waren, zoveel is al gezegd door Blizzard. De echte uitdaging in 5m content komt in Timed modes. Daar gaat het echt om CC, interrupts, tactisch dodgen van patrols etc. Maar in de standaard content hoef je daar niet gigantisch veel van te verwachten. Hoewel ik verwacht dat de eerste maand MoP ook de 5m Heroics best uitdagend zullen zijn. Totdat we de content weer outgearen :>

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Blistimo schreef op woensdag 05 september 2012 @ 15:15:
[...]
De echte uitdaging in 5m content komt in Timed modes. Daar gaat het echt om CC, interrupts, tactisch dodgen van patrols etc.
Het mooie van de Challenge modes is dat je deze gewoon niet kunt outgearen ... Je gear wordt normalised, het is dus afhankelijk van skill :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Blistimo schreef op woensdag 05 september 2012 @ 15:15:
[...]

Early Cata 5m Heroics waren érg CC-afhankelijk. Oh wat werd er gewhined dat ze te moeilijk waren, na 2 jaar WotLK AoEfest in Heroics.

De 5m Heroics worden makkelijker dan ze in Cata waren, zoveel is al gezegd door Blizzard. De echte uitdaging in 5m content komt in Timed modes. Daar gaat het echt om CC, interrupts, tactisch dodgen van patrols etc. Maar in de standaard content hoef je daar niet gigantisch veel van te verwachten. Hoewel ik verwacht dat de eerste maand MoP ook de 5m Heroics best uitdagend zullen zijn. Totdat we de content weer outgearen :>
Timed ook niet echt.

Normalization ja, maar trinket procs e.d. weer niet.... Zucht. Timed mode word een lijstje aflopen, beste trinkets, beste group setup, en per pack beste benadering. Was dit nu net niet wat ze proberen te ontwijken.

En van de 5 man heroics, da's echt om te huilen. Nog makkelijker dan nu.. Ik dual ze nu al zonder moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Nu er over gesproken werd direct even een filmpje opgezocht over de paladin mount quest. Memorieeeeeeeessssss. Daarna maar even weer gekeken naar de 40 man molten core raids. Even door memory lane :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

--edit: @Darkangle 5m heroic opmerking
Ja, maar dat deed je niet toen het current content was. Het is jammer dat je tegenwoordig alts sneller gegeared krijgt dan je allereerste char, want je mist daarop de natuurlijke verhoging in moeilijkheidsgraad van de verschillende 5m.
(overigens, ik ben voorstander van het snel gearen van alts, maar specifiek voor de 5m content-ervaring is het een slechte zaak)

De 5m content van de launch van Cata was met de daarvoor bestemde gear echt niet simpel. In 329 stond je daar soms echt gewoon te wipen op trash packs als een CC ff niet lukte of je er per ongeluk een pack bijpullde. Als je eenmaal al je gear had geupgrade zat je op ilvl 346. Dan waren ze goed te doen, maar je kon niet gaan chainpullen, want dan kon het alsnog fout gaan.

Stel nou voor dat iedereen op dat moment was gestopt met gearen. En ZG en ZA kwamen uit. Dan was die content nog best lastig geweest. Tanks hadden minder HP gehad, heales minder mana, DPS minder... DPS.

Vergelijkbaar zouden de HoT heroics lastig zijn geweest in full 352. En de HoT heroics voelen wat dat betreft nog makkelijker, omdat er eigenlijk een tier 5m content ontbreekt tussen ZA/ZG en HoT. Je kon een paar items uit Molten Front halen, maar dat was 't. Dus HoT content is gebalanceed op ilvl 360 ofzo.

Maar de meeste mensen die in dit topic posten gingen ZA en ZG in met ilvl 359+, want die hadden 372 gear uit raiding content. En vergelijkbaar gingen wij met z'n allen HoT in met ilvl 380+.

Natuurlijk is de content dan simpel. Maar 5m content moet worden gebalanceerd op het 5m progress path. Er zijn mensen, geloof me, die niet raiden. En dus echt alleen 5m content kunnen spelen. Die moeten in 5m content hun uitdaging hebben. Niet wij raiders, die de content outgearen voor het uitkomt.

Wij krijgen Challenge modes. Daar is outgearen geen issue. Oftewel, als raider moet je niet zeuren als 5m heroics straks simpel zijn. Dat is als zeggen dat een lvl 60 zone te simpel is om te questen als lvl 85.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Enige manier waarop ik zelf MC heb meegemaakt is in m'n eentje er doorheen rennen :p

Vind het wel heel jammer dat er weinig class specifieke zaken zijn. Zoiets als de rogue quest zou toch gewoon voor iedereen beschikbaar moeten zijn. Iedere class z'n eigen ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 16:15
Ik kan mijn eerste MoltenCore kill nog erg goed herinneren :P wat een chaos kill en geschreeuw daarna ;)

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
Blistimo schreef op woensdag 05 september 2012 @ 15:32:
Ja, maar dat deed je niet toen het current content was. Het is jammer dat je tegenwoordig alts sneller gegeared krijgt dan je allereerste char, want je mist daarop de natuurlijke verhoging in moeilijkheidsgraad van de verschillende 5m.
(overigens, ik ben voorstander van het snel gearen van alts, maar specifiek voor de 5m content-ervaring is het een slechte zaak)

De 5m content van de launch van Cata was met de daarvoor bestemde gear echt niet simpel. In 329 stond je daar soms echt gewoon te wipen op trash packs als een CC ff niet lukte of je er per ongeluk een pack bijpullde. Als je eenmaal al je gear had geupgrade zat je op ilvl 346. Dan waren ze goed te doen, maar je kon niet gaan chainpullen, want dan kon het alsnog fout gaan.

Stel nou voor dat iedereen op dat moment was gestopt met gearen. En ZG en ZA kwamen uit. Dan was die content nog best lastig geweest. Tanks hadden minder HP gehad, heales minder mana, DPS minder... DPS.

Vergelijkbaar zouden de HoT heroics lastig zijn geweest in full 352. En de HoT heroics voelen wat dat betreft nog makkelijker, omdat er eigenlijk een tier 5m content ontbreekt tussen ZA/ZG en HoT. Je kon een paar items uit Molten Front halen, maar dat was 't. Dus HoT content is gebalanceed op ilvl 360 ofzo.

Maar de meeste mensen die in dit topic posten gingen ZA en ZG in met ilvl 359+, want die hadden 372 gear uit raiding content. En vergelijkbaar gingen wij met z'n allen HoT in met ilvl 380+.

Natuurlijk is de content dan simpel. Maar 5m content moet worden gebalanceerd op het 5m progress path. Er zijn mensen, geloof me, die niet raiden. En dus echt alleen 5m content kunnen spelen. Die moeten in 5m content hun uitdaging hebben. Niet wij raiders, die de content outgearen voor het uitkomt.

Wij krijgen Challenge modes. Daar is outgearen geen issue. Oftewel, als raider moet je niet zeuren als 5m heroics straks simpel zijn. Dat is als zeggen dat een lvl 60 zone te simpel is om te questen als lvl 85.
Blizzard heeft gezegt dat achteraf gezien de dungeon's voor cata initieel te overtuned waren voor de gear levels die je nodig had om er in te komen en willen ze met MoP voorkomen, helaas, vond het juist wel interessant die dungeon's in het begin, hoewel ik moet toegeven dat ze daardoor echt wel lang duurden. Je ging niet "even" een dungeon doen. Iets wat je nu dus wel eventjes doet op nieuwe alts.

ps: rot gelachen toen ik m'n druid aan het levelen was in blackrock caverns bij Corla hoevaal pugs ik daar voorbij heb zien komen omdat het zo extreem moeilijk blijkt te zijn om een stack count bij te houden :P zoveel mensen als daar wel niet getransformeerd zijn.. en dit was al op het einde van FL. je zou denken dat mensen het al geleerd hadden :)

[ Voor 6% gewijzigd door Helza op 05-09-2012 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Blistimo schreef op woensdag 05 september 2012 @ 15:32:

Tijdens Cata launch, nee.

Toen de eerste nieuwe 5 man HC's erna uit kwamen, wel current content 2mannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
Rone schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:57:
[...]

Ja, de quest line zit nog wel in het spel, maar aan het eind daarvan krijg je geen key meer, omdat je geen keys meer nodig hebt en deze ook helemaal niet meer in het spel zitten. Desondanks is het voor menigeen misschien wel leuk om te doen en een idee te krijgen van wat je er vroeger voor over moest hebben. :p
Ik ben dan pas een laat bloeier op WOW en hoor vaak dat is jammer en dat is jammer dat het verwijderd is etc. Snap aan de ene kant wel dat sommige dingen ,zoals keys, verwijderd zijn , om sneller te levellen en achievements te halen, maar haalt het soms de charme niet weg van het spel?

Begrijp mij aub niet verkeerd maar ik vind het wel leuk om een bepaalde quest lijn te doen die dan ergens toe leid. Als je nu een bepaalde quest lijn niet meer hoeft te doen denk ik dat je deel van het spel mist.
Zou mooier zijn geweest om op je account tenminste alles te moeten doen en als je die gedaan hebt je "vrij" gesteld bent voor de volgende .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
skassie schreef op woensdag 05 september 2012 @ 15:46:
[...]

Ik ben dan pas een laat bloeier op WOW en hoor vaak dat is jammer en dat is jammer dat het verwijderd is etc. Snap aan de ene kant wel dat sommige dingen ,zoals keys, verwijderd zijn , om sneller te levellen en achievements te halen, maar haalt het soms de charme niet weg van het spel?

Begrijp mij aub niet verkeerd maar ik vind het wel leuk om een bepaalde quest lijn te doen die dan ergens toe leid. Als je nu een bepaalde quest lijn niet meer hoeft te doen denk ik dat je deel van het spel mist.
Zou mooier zijn geweest om op je account tenminste alles te moeten doen en als je die gedaan hebt je "vrij" gesteld bent voor de volgende .
het menselijk brein is geprogrammeerd om slechte herinneringen zoveel mogelijk te verdringen en goede zoveel mogelijk naar boven halen. Het is dus niet zo vreemd dat mensen vaak zo positief terug kijken naar het verleden, kijk maar naar de "ouderen" van nu. In WoW is dit niet anders.

Van alle verhalen die ik gehoord heb over het vroegere WoW en WoW nu moet ik zeggen dat ik blij ben om in het nu te leven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach het is vaak zo vroeger of eerder was het nieuw en daarom nice en leuk en spannend.

Maar na het truukje 10x gedaan te hebben is het leuke eraf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
skassie schreef op woensdag 05 september 2012 @ 15:46:
[...]

Dit moet je wel in perspectief zien. Het gaat in dit geval om een verouderde raid instance die je nu gewoon kunt binnenwandelen zonder daarvoor een omslachtige quest line te hoeven doen. De specifieke content in de instance zelf is hierdoor dus toegankelijker geworden, mocht je die graag willen meemaken. En als je het leuk vindt alsnog die hele quest line te doen, dan kan dat gewoon. Niemand houdt je tegen. :)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Helza schreef op woensdag 05 september 2012 @ 15:50:
[...]

het menselijk brein is geprogrammeerd om slechte herinneringen zoveel mogelijk te verdringen en goede zoveel mogelijk naar boven halen. Het is dus niet zo vreemd dat mensen vaak zo positief terug kijken naar het verleden, kijk maar naar de "ouderen" van nu. In WoW is dit niet anders.

Van alle verhalen die ik gehoord heb over het vroegere WoW en WoW nu moet ik zeggen dat ik blij ben om in het nu te leven :)
Amen!

Ik level altijd met mijn vriendin en daar was vanilla, tbc qua xp/questen niet echt op ingesteld.
Wij moesten altijd continent hoppen op zoek naar questen, waar ze nu gewoon opvolgen.
Geen questen meer in het gebied waar je bezig was, dan maar naar de andere kant, alle questen oranje of rood. Ach we zijn met z'n 2en dus maar doen en zo bleef je rond vliegen van hot naar her op zoek naar questen.

Het organiseren van 40 man raids was ook een pain in the ass ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iedereen in de raid 1 voor 1 buffen vondt ik erger dan de raid te maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
Mektheb schreef op woensdag 05 september 2012 @ 15:52:
Maar na het truukje 10x gedaan te hebben is het leuke eraf ;)
Daarom zei ik ook 1x doen en dan vrij van alles. maar idd voor de hardcode WOW'er is het zo beter. En ja ik weet niet hoe het gras vroeger was dus kan ik er verder weinig meer over zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ook ik ben vrij van herinneringen uit het verleden, maar als ik wat zaken teruglees en de vergelijking met nu maak, ben ik blij dat ik nu speel :)

Er zullen vast raid instances zijn geweest in het verleden die epic waren toen het current content was, zeker in vergelijking met DS, maar ik hoop dan maar dat het in MoP ook weer epic zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

No way was vanilla WoW beter dan Cata. Deze oude man herinnert zich de frustraties van toen maar al te goed :P

Het moeilijke van attunement quests in mijns inziens inmiddels opgelost. We hebben immers account wide achievements.

Als je een attunement questline ontwikkelt creëer je een drempel. Ik ben zelf groot fan van het introduceren van een dungeon/ raid lore d.m.v. een verhalende questline. Maar er zijn mensen die geen zin hebben in quests. En dan heb ik het niet eens over mensen die er te lui voor zijn, maar gewoon mensen die een hekel hebben aan questen en liever grinden/ dungeon runs/ PvP doen. Een uitgebreide attunement quest is voor hen een te hoge drempel. Dan kun je zeggen dat ze daar dan maar even doorheen bijten, maar dat is bedrijfsvoeringstechnisch op een andere manier op te lossen.

Namelijk door de questline optioneel te maken. Denk aan de Thrall questline in Hyjal/ Firelands.

Maar dan haal je dus letterlijk de drempel weg, in plaats van dat je spelers er overheen leidt.

Vanilla WoW was de eerste MMO met een gigantisch uitgebreid questsysteem. MMO's daarvoor hadden veel minder quests, als ze überhaupt al quests hadden. WoW is in eerste instantie ontwikkeld met een maximum van 100 quests tot lvl 60. Tot ze doorkregen dat ze hun lore veel beter konden vertellen als ze meer quests introduceerden. En dat heeft geresulteerd in 8000 quests oid in vanilla WoW. Inclusief alle attunements. Dat heeft Blizzard dus min of meer zelf bedacht. Attunement questlines.

En gaandeweg zijn ze erachter gekomen dat dat dus problemen oproept bij delen van hun subscriber base en zijn ze langzaam aan het afstappen van het idee van attunements via questlines. Ze hebben het geprobeerd met sleutels in TBC, en met getrapte dungeons in ICC-WotLK, waarbij je eerst de ene dungeon moest hebben gedaan voor je de volgende in kon. En in Cata hebben we ilvl restricties.

En nu komen ze in MoP met een combinatie van ideeën. Alleen kunnen ze nu de grootste struikelblokken van attunements op alts weghalen door ze account/ilvl-wide te maken. Heeft je main een attunement? En heeft je alt de juiste ilvl? Go for it!

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
Blistimo schreef op woensdag 05 september 2012 @ 16:05:

En nu komen ze in MoP met een combinatie van ideeën. Alleen kunnen ze nu de grootste struikelblokken van attunements op alts weghalen door ze account/ilvl-wide te maken. Heeft je main een attunement? En heeft je alt de juiste ilvl? Go for it!
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Laatst online: 08:56

Alcmaria

Syntax Error in 10

TheMe schreef op woensdag 05 september 2012 @ 15:02:
Meh.
Net even mijn account page checken op battle.net, vanaf werk. Gisteren namelijk een scroll of ressuraction gestuurd naar een oud-guildie. Kijken of ie al geredeemed was.
Krijg bij battle.net 'account locked due to suspicious activities'
Direct een nieuw wachtwoord gekozen nu maar hopen dat het loos alarm is.
Ik had dat ook.. en ik vermoed dat er iets "gaande" is waardoor meer mensen deze melding onterecht krijgen.. Ik had namelijk niets geks gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Alcmaria schreef op woensdag 05 september 2012 @ 16:12:
[...]

Ik had dat ook.. en ik vermoed dat er iets "gaande" is waardoor meer mensen deze melding onterecht krijgen.. Ik had namelijk niets geks gedaan.
De mededeling 'account locked due to suspicious activities' betekent ook niet per definitie dat jíj iets verdachts hebt gedaan. Iemand anders kan bijvoorbeeld toegang tot jouw account hebben verkregen en/of ingelogd vanuit het buitenland, etc.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.