Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 267 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 22.017 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrieckske
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-03 14:30
Ik heb dat laatst ook gehad, meteen de authenticator aangeschaft (iPhone app) +leuke pet erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMe
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-07 20:51
Rone schreef op woensdag 05 september 2012 @ 16:21:
[...]

De mededeling 'account locked due to suspicious activities' betekent ook niet per definitie dat jíj iets verdachts hebt gedaan. Iemand anders kan bijvoorbeeld toegang tot jouw account hebben verkregen en/of ingelogd vanuit het buitenland, etc.
Dat zou toch wel een probleem zijn :-)
Ik heb sinds een tijdje (een of twee weken) de android app voor Armory op mijn telefoon. Wellicht dat dat er iets mee te maken heeft.
Misschien moet ik net als Patrieckske en vele anderen de authenticator gaan gebruiken, alleen klooi ik nogal veel met mijn telefoon. En ik wil niet mijn account locken om dat ik mijn android authenticator verniel.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoor ik vaker Android app en de Authenticator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrieckske
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-03 14:30
Dacht zelf dat het ook iets te maken kon hebben met die Armory app (die gebruik ik sinds kort)... dat daar iets niet lekker gaat. Wel een toffe app verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMe
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-07 20:51
Wel een toffe app, maar ik vertrouw het allemaal voor geen meter.
Ik speel wow sinds 2006 en nog nooit. nog nooit account issues gehad. Dat wilde ik graag zo houden.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 21:05

hmr

TheMe schreef op woensdag 05 september 2012 @ 16:31:
Ik speel wow sinds 2006 en nog nooit. nog nooit account issues gehad. Dat wilde ik graag zo houden.
Tinfoil hat anyone? ANYONE?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

TheMe schreef op woensdag 05 september 2012 @ 16:26:
[...]

Dat zou toch wel een probleem zijn :-)
Ik heb sinds een tijdje (een of twee weken) de android app voor Armory op mijn telefoon. Wellicht dat dat er iets mee te maken heeft.
Misschien moet ik net als Patrieckske en vele anderen de authenticator gaan gebruiken, alleen klooi ik nogal veel met mijn telefoon. En ik wil niet mijn account locken om dat ik mijn android authenticator verniel.
Als je geen authenticator hebt, en je transferred flink wat gold naar een alt oid, dan wordt je account automatisch gelocked door een of ander monitor programma.
Hier schijn je geen last van te hebben als je een authenticator aanschaft.
Zoiets is het geloof ik (bron: middelmatig geheugen :+ )

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14:24
Zo, 1 signs, 2 afmeldingen: main healer en main tank (Lanerios)...

Toch met een altje van iemand (mage) en onze healer die net iets minder snel is 7/8 HC kunnen doen. Helaas ging ze op de paar tries DW te vaak dood. Wel een keertje laatste platform gehaald. Lang niet slecht dus!

Hier de logs voor de liefhebbers:
http://worldoflogs.com/re...sum/damageDone/?enc=kills (de damage buff van mages is best wel ziek imo)

En het is er toch nog van gekomen! Ik heb EINDELIJK mijn Hagara HC staff. Eerste loot in 4 maanden tijd, en ondanks dat het voor de progress niet echt nodig is ben ik er blij mee!

Zondag even DW neerhoeken, dan kunnen we daarna kijken hoe ver we met de altjes komen.

[ Voor 12% gewijzigd door hulkie op 05-09-2012 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gz :D.

Kan ik niet een keer mee hoppe voor de DW heroic kill haha :P, die zie ik bij ons niet meer gebeuren helaas.
Wel vanavond de mount gehaald met achievments ! :D.

En helaas dezelfde staff verloren :<.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
en natuurlijk! gvd eerst klagen dat mensen te lat afzeggen, en wat gebeurt er? Real life bitchslapped me. Kon dus niet >_>

en nu dus 7/8 in 1 avond >< darn :p zondag ben ik er bij!

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
TheMe schreef op woensdag 05 september 2012 @ 16:31:
Hoezo vertrouw je het voor geen meter?
Als het geen goeie app zou zijn zouden ze het niet invoeren..
Mektheb schreef op woensdag 05 september 2012 @ 16:26:
Hoor ik vaker Android app en de Authenticator.
Heb ik nog geen een keer last van gehad hoor..
Denk dat die mensen ook met andere dingen bezig zijn en dat ze daarom gelocked worden..
(gold kopen enzo)

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:56
Komt er in de 5.0.4 patch nu ook LFR voor oudere content? Denk aan FireLands e.d.? Heb deze content tot op heden nog niet kunnen doen, vanwege beperkte tijd. Random groups heb ik geen goede ervaringen mee, alhoewel waarschijnlijk hebben ze geen goede ervaringen met mij :)

• corset
nop, er komt nooit LFR voor oudere content, alleen voor nieuwere.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• jessy100
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 19:32
Mektheb schreef op woensdag 05 september 2012 @ 23:59:
Gz :D.

Kan ik niet een keer mee hoppe voor de DW heroic kill haha :P, die zie ik bij ons niet meer gebeuren helaas.
Wel vanavond de mount gehaald met achievments ! :D.

En helaas dezelfde staff verloren :<.
ogh die staff die probeer ik nu al werken op mijn priest te halen (paladin = main, maar die is al full best in slot). maar nog steeds geen geluk. 1x gedropt in 10 kills. toen won de andere Spriest hem. kom ik weer eens op mijn paladin en wat dropt er? je raad het al.. :'(

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Eergisteren nieuwe guild gejoined die nog maar enkele weken opgestart is door een aantal mensen die casual willen raiden in MoP. Zelf raiden op laag pitje gezet in cata maar nu wat meer tijd dus wil ik graag terug raiden. Gisteren dus voor de eerste keer DS normal gedaan. Clear in 1.5uur... wat een saaie raid is me dit. De sfeer zat gelukkig goed in de groep dus was het best wel aangenaam. Enkel een wipe op ultraxion door een tank die per ongeluk de ablitie gebruikte (ben naam kwijt) die je in de andere realm duwde wanneer we de dmg moesten nemen. Zat er meteen op voor hem gedurende de hele raid waardoor hij nu als mister ultrafail door het leven moet :D.

• Dice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-01-2024
Grompie schreef op donderdag 06 september 2012 @ 08:27:
Eergisteren nieuwe guild gejoined die nog maar enkele weken opgestart is door een aantal mensen die casual willen raiden in MoP. Zelf raiden op laag pitje gezet in cata maar nu wat meer tijd dus wil ik graag terug raiden. Gisteren dus voor de eerste keer DS normal gedaan. Clear in 1.5uur... wat een saaie raid is me dit. De sfeer zat gelukkig goed in de groep dus was het best wel aangenaam. Enkel een wipe op ultraxion door een tank die per ongeluk de ablitie gebruikte (ben naam kwijt) die je in de andere realm duwde wanneer we de dmg moesten nemen. Zat er meteen op voor hem gedurende de hele raid waardoor hij nu als mister ultrafail door het leven moet :D.
Zet de debuff eens uit en kijk of je het ook in anderhalf uur kunt halen.

Moet eerlijk zeggen dat heroics daar erg leuk zijn ... al blijft Hagara een pokkegevecht en Spine ook.
Hoop dat we die aanstaande Zondag eens op zijn ruggetje kunnen neervlijen

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:16
We hebben gisteren voor het eerst heroic geprobeerd. Morchok was eenvoudig, maar die hadden we al wel vaker gedaan. Zowaar de tank shoulders gewonnen :)

Yor hebben we voor het eerst ook plat gekregen. Eerste keer dat we die heroic deden en bij 2e try was ie plat. Ik als pally tank kreeg het redelijk zwaar te verduren in bepaalde fases, dus toen maar even met de dk tank gedaan en dat ging (mede door de oefening in try 1) heel soepel en makkelijke kill. En wonder boven wonder ook nog de 2H axe gewonnen!

Zonozz was een zootje op heroic. Regelmatig random dc bij een aantal mensen. 1 keer zelfs bij de pull van mij en dat is dan een beetje jammer als tank :p Sowieso was de hele avond al veel dcs. We zijn zelfs met de hele groep uit DS gegooid waarna de hele instance ook was reset :S Net voor de pull van morchok was dat, dus we konden alles weer opnieuw gaan doen. Uiteindelijk zonozz maar normal gaan doen aangezien te veel mensen moeite leken te hebben met hun taken, zodat we naar ultraxxion heroic konden gaan, maar toen was de tijd op. Hagara slaan we sowieso maar over als zonozz niet lukt :p

In ieder geval een extra boss op heroic neer en 2 mooie upgrades :) Wel jammer dat ik in het verleden allemaal gear heb laten gaan die toen niet optimaal was, maar nu wel met de haste, maar ach, toch nog maar voor een week voor mij :p

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Alcmaria schreef op woensdag 05 september 2012 @ 16:12:
[...]

Ik had dat ook.. en ik vermoed dat er iets "gaande" is waardoor meer mensen deze melding onterecht krijgen.. Ik had namelijk niets geks gedaan.
Ik las dat TheMe dit had na het versturen van een SoR. Ik weet niet of jij ook een SoR hebt verstuurd. Zelf heb ik nl. precies dezelfde melding na het versturen van een SoR naar mijn vriend en ook mijn vriend heeft deze melding. Ik heb dus eerder het vermoeden dat het iets is met het verzenden van een SoR, wellicht in combinatie met het wel of niet voldoen aan de SoR eisen.

De app lijkt me stug. Ik heb de app al lange tijd op mijn telefoon draaien en nooit iets mee gehad. Ik verwacht toch echt dat de SoR de boosdoener is, de timing is spot on nl.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

• Dice
<- Noob ... SoR ?

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
scroll of resurection

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
Scroll of Resurrection. Hiermee nodig je mensen uit die lange tijd niet gespeeld hebben en kun je rewards krijgen.

Jijzelf kan een mount krijgen en de persoon die de SoR ontvangt kan een gratis realm transfer krijgen naar de realm van de verstuurder en een char upgraden naar level 80.

• Dice
Ah ... ken de scroll wel, alleen de afkorting zei me even niets :)

Overigens heb ik die aan verschillende mensen verzonden (die ook geaccepteerd hebben) en nooit problemen gehad

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Aah right, sorry ;) Ik dacht dat de afkorting redelijk was ingeburgerd. Maar inderdaad, wat de heren hierboven zeggen.
Dice schreef op donderdag 06 september 2012 @ 09:07:
Ah ... ken de scroll wel, alleen de afkorting zei me even niets :)

Overigens heb ik die aan verschillende mensen verzonden (die ook geaccepteerd hebben) en nooit problemen gehad
Maar waren dat mensen die daadwerkelijk in aanmerking kwamen voor de SoR? Wij kwamen er nl. achter dat mijn vriend uiteindelijk niet in aanmerking kwam. Misschien dat dat er iets mee te maken heeft.

[ Voor 49% gewijzigd door Mik! op 06-09-2012 09:10 . Reden: toevoeging ]

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

• Dice
NP :)
Ben ook niet helemaal noob, alleen die afkorting kende ik niet :D

Edit : Ja, ten minste 1 en meer mounts kreeg ik niet omdat de rest geen gamecard er tegenaan smeet.

Overigens valt die mount bijna geheel weg als je als Spriest in shadowform zit, zit je midair zonder mount maar wel met de schaduw van de mount 8)

[ Voor 64% gewijzigd door Dice op 06-09-2012 09:15 ]

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

PFFFfffFFF... gisteren weer wat fishing/cooking/archlogy gedaan... man oh man.. uit frustratie me PallyTank op 45 opgepakt en Stratholme in gedoken. Binnen 15 minuten 3 x een whipe omdat wie 'mailboxen' opende en ik nog niet echt aggro kon vasthouden :+

Bijna opgegeven en besloten om nog 1 try te doen, toen ging alles goed en kwamen we tot de endboss :)

Was wat roestig zullen we maar zeggen....

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Hum.

't was dat we gisteren een beetje aan het nooben waren met wat ninja-AFK's en niemand die zin had om met Thrall te praten voor de Ultraxion pre-event, anders waren we binnen een uur klaar geweest in DSHC :P Als we er écht voor gaan zitten denk ik dat dat nog best haalbaar is. We houden nu nog vast aan onze standaard setups, maar we kunnen best met wat minder healers gaan rondlopen volgens mij. Yor 3healen is lichtelijk overkill, ondanks dat we maar 2 Ooze waves te verduren kregen. Ultraxion is echt wel te 1-healen, maar onze priest had z'n Shadow setup nog niet klaar sinds de patch. En Volgens mij is Spine tegenwoordig ook prima te 2-healen, zodat iedere plate wordt ge-1-shot.

Alleen heb ik nog wat twijfels bij Madness. Ik merk dat ik daar best snel oom kan geraken, terwijl onze pally klaagt dat hij niks te doen heeft. En uiteindelijk toch nog meer HPS doet dan ik over het gehele gevecht. Dus misschien doe ik wel iets teveel m'n best. Ik zat ook op ~50% overhealing. Wat op zich voor een rDruid niet zo gek is, maar 't is alsnog best hoog :P

Ik merk trouwens dat ik niet meer ongestraft kan Nourish spammen zonder oom te gaan. Voor de patch kon dat echt zonder problemen, maar ik merk nu dat ik, uiteindelijk, toch oom ga. Ok, het duurt even, maar het gebeurt wel. Als rDruid heb ik me altijd wel puur op Int gefocust, aangezien dat voor ons verreweg de beste regen stat was. En aangezien die daar nu weinig invloed op had moet ik me misschien toch iets meer op spirit gaan focussen. Hoewel ik al m'n gear al naar spirit heb gereforget.

Oh well, het gaat allemaal op de schop over een paar weken, dus ik ga me er wel weer zorgen om maken als ik lvl 90 ben :P

D3 char(s)

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 15:41
Gisteren weer eens MC ingedoken om transgear te scoren voor mijn warrior. Nog 2 te gaan en dan heb ik mijn setje compleet ;-)

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

• hulkie
Blistimo schreef op donderdag 06 september 2012 @ 09:37:
Hum.

't was dat we gisteren een beetje aan het nooben waren met wat ninja-AFK's en niemand die zin had om met Thrall te praten voor de Ultraxion pre-event, anders waren we binnen een uur klaar geweest in DSHC :P Als we er écht voor gaan zitten denk ik dat dat nog best haalbaar is. We houden nu nog vast aan onze standaard setups, maar we kunnen best met wat minder healers gaan rondlopen volgens mij. Yor 3healen is lichtelijk overkill, ondanks dat we maar 2 Ooze waves te verduren kregen. Ultraxion is echt wel te 1-healen, maar onze priest had z'n Shadow setup nog niet klaar sinds de patch. En Volgens mij is Spine tegenwoordig ook prima te 2-healen, zodat iedere plate wordt ge-1-shot.

Alleen heb ik nog wat twijfels bij Madness. Ik merk dat ik daar best snel oom kan geraken, terwijl onze pally klaagt dat hij niks te doen heeft. En uiteindelijk toch nog meer HPS doet dan ik over het gehele gevecht. Dus misschien doe ik wel iets teveel m'n best. Ik zat ook op ~50% overhealing. Wat op zich voor een rDruid niet zo gek is, maar 't is alsnog best hoog :P

Ik merk trouwens dat ik niet meer ongestraft kan Nourish spammen zonder oom te gaan. Voor de patch kon dat echt zonder problemen, maar ik merk nu dat ik, uiteindelijk, toch oom ga. Ok, het duurt even, maar het gebeurt wel. Als rDruid heb ik me altijd wel puur op Int gefocust, aangezien dat voor ons verreweg de beste regen stat was. En aangezien die daar nu weinig invloed op had moet ik me misschien toch iets meer op spirit gaan focussen. Hoewel ik al m'n gear al naar spirit heb gereforget.

Oh well, het gaat allemaal op de schop over een paar weken, dus ik ga me er wel weer zorgen om maken als ik lvl 90 ben :P
Ja, alles kan met minder healers. Ultraxion heroic healen we al een paar maanden met 1 healer. Yor HC is ook al maanden makkelijker te doen met 2 healers. Zon’Ozz doen we pas een aantal weken met 2 healers en onze eerste spine HC kill (vorige week) deden we ook met 2 healers. Gister zelfs met 1 niet zo’n beste healer. De shaman (die ook de meeste dispels deed) zat dan ook wel op 33k HPS (best sick – zie de logs die ik vorige pagina had gepaste!). DW HC doen we ook standaard met twee healers. Met 3 wordt het lastiger om geen 2de impale te krijgen.

Ik ben benieuwd of we Spine HC met de altjes kunnen bolwerken…

@ hieronder... Wij zaten gister ook op bijna 3 keer 1-lift op Spine HC. Met de extra gear die we deze week hebben gepakt moet dat komende reset wel lukken denk ik!

[ Voor 3% gewijzigd door hulkie op 06-09-2012 10:12 ]

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
Gisteren weer FL HC & DS HC clears gedaan, ditmaals volledig als BM nadat ik hoorde dat KC gefixed was.
Alles pretty much oneshot en maar een wipe op trash voor raggie (stomme wormen) nadat tank een foutje maakte en daarna andere raid members dus ge one-shot werden door de niet getankte worm :P

Of het nou kwam door BM spec of omdat ik m'n aura's weer ingesteld heb en wat zitten oefenen weet ik niet, maar qua dps kwam ik nu alweer een stukje beter mee. Ik kwam er net voor de pull bij Warmaster achter dat ik echter m'n teleport cloak nog aanhad :P dus dat koste me een boel agility :)

Overal zat ik als hunter toch nog redelijk onderaan de pack. Op ultraxx kwam ik nu op 41k uit (prepatch 45k) met een hele lading fading twilights en een paar fout gebruikte cd's.

Ook op spine ging het (voor mij) stukken beter. Damage op tendrons lag al een stukje hoger (middenmood) waar ik de vorige keer onderaan stond. Maar dit keer hadden we toch echt 2x 2 lifts nodig ipv van 3x1 lift van vorige week.

Ik zag al bij alle pulls een groot verschil in opening burst, dus daar moet ik nog eens naar kijken, ultrax >100k
terwijl ik bij andere basen op 50-70k bleven steken.

Nouja nog een paar weekjes en dan is mop er, kan me nu niet echt zo'n zorgen maken om de wat lagere dps :)

Ohja.... ik heb LOQUE eindelijk gevangen :P .. na de clear nog even langs shaolin gefietst en daar was ie, en dit keer netjes tame ipv widow venom

[ Voor 9% gewijzigd door Helza op 06-09-2012 10:10 ]

• corset
Denk het wel hulkie.

Mensen! Help me, ik zit even vast:

Madness Heroic

We beginnen op Thrall's platform
Springen dan 2 naar links
Dan 1
Dan weer 2 tot de laatste

Nu heb ik de volgende cooldowns:

Thralls Platform -> Dream+ 20% damage reduction
Guardian of Ancient Kings
Geen idee

Nu zit ik dus op het 3e platform zonder cooldowns.
Ik heb een 20% damage reduction + nog 1 met een self rez

Raad eens wat dus niet werkt op Impale, de zelf rez >_>

Ik heb geen idee wat ik moet doen op die.

We hebben dan geen dream meer trouwens.

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

hulkie schreef op donderdag 06 september 2012 @ 10:07:
[...]

DW HC doen we ook standaard met twee healers. Met 3 wordt het lastiger om geen 2de impale te krijgen.
:x

Bij onze eerste kill op 10% deden we het met 1,5 tanks en 3 healers, en toen moesten we op bepaalde platforms al DPS inhouden omdat anders de tank CDs niet lekker uitkwamen. Gisteren deden we 't dus met 3 healers en 1 tank en hebben we op geen enkel platform de Cataclysm cast gestart zien worden, laat staan dat er een tweede Impale in de buurt was van gecast worden :P

We weten dat we fights al lang minder safe kunnen doen, maar omdat wij toen DS uitkwam genoeg DPS hadden om bepaalde fights in ultra safe mode te doen hebben we die tactics nooit aangepast. Waarom zouden we, als we het met 3 healers ook haalden.

't is dus meer luiheid waardoor we Yor nog steeds 3-healen :P

Overigens hoop ik dat moonkin healing in MoP net zo sterk is als op dit moment. Ik wil me best wel lenen voor een rol als 2,5e healer. Maar dan moet moonkin healing -buiten de lvl 90 talent- wel net zo de moeite waard zijn als het nu is.

D3 char(s)

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 15:08
van twitter:
binkenstein

Noted down all the things wrong with the Noxxic Elemental guide. It's only a short guide, but I count twelve points.
(Binkenstein is DE elemental theoriecrafter)
Als ik zie hoe vaak naar de noxxic guides verwezen wordt, hoop ik niet dat de andere guides ook zo vol met fouten zitten :/

over de locked accounts: ik vermoed dat blizzard na de battle.net hack de automatische beveiliging op verdachte handelingen wat heeft verzwaard.
Je bags/bank/guildbank opschonen en alles op de AH gooien is momenteel de manier om je account locked te krijgen lijkt het.

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

lanerios schreef op donderdag 06 september 2012 @ 10:14:

Externe CDs? rDruids kunen een 20% damage mitigation uitdelen tegenwoordig, hPalies hebben hun Sacrifice thingy, dPriests hebben Pain Sup. Alleen Guardian Spirit van hPriests doet 't niet op Impale.

Oh, en anders is een combat res ook een bruikbare CD :P

D3 char(s)

• JoeBravo
lanerios schreef op donderdag 06 september 2012 @ 10:14:
Denk het wel hulkie.

Mensen! Help me, ik zit even vast:

Madness Heroic

We beginnen op Thrall's platform
Springen dan 2 naar links
Dan 1
Dan weer 2 tot de laatste

Nu heb ik de volgende cooldowns:

Thralls Platform -> Dream+ 20% damage reduction
Geen idee

externe cooldown van 1 van je healers, of een andere class (rogue, spriest) de impale laten soaken.

• corset
Zat ik ook aan te denken, maar als ik dat dus elke raid doet blijft hulkie klagen dat ik een paper tank ben :P

• hulkie
Blistimo schreef op donderdag 06 september 2012 @ 10:18:
[...]

:x

Bij onze eerste kill op 10% deden we het met 1,5 tanks en 3 healers, en toen moesten we op bepaalde platforms al DPS inhouden omdat anders de tank CDs niet lekker uitkwamen. Gisteren deden we 't dus met 3 healers en 1 tank en hebben we op geen enkel platform de Cataclysm cast gestart zien worden, laat staan dat er een tweede Impale in de buurt was van gecast worden :P

We weten dat we fights al lang minder safe kunnen doen, maar omdat wij toen DS uitkwam genoeg DPS hadden om bepaalde fights in ultra safe mode te doen hebben we die tactics nooit aangepast. Waarom zouden we, als we het met 3 healers ook haalden.

't is dus meer luiheid waardoor we Yor nog steeds 3-healen :P

Overigens hoop ik dat moonkin healing in MoP net zo sterk is als op dit moment. Ik wil me best wel lenen voor een rol als 2,5e healer. Maar dan moet moonkin healing -buiten de lvl 90 talent- wel net zo de moeite waard zijn als het nu is.
Klinkt wel logisch inderdaad :) Bij ons zat (vooral in het begin van de xpansion) het probleem vooral in de dps. Healing was altijd goed op orde, dus daar konden we af en toe wat spelen om te compenseren voor de ietswat lage dps. Tegenwoordig is het wat meer gebalanceerd... Op 10% nerf zaten wij volgens mij nog maar op 5/8 heroic. Dat helpt ook niet echt mee natuurlijk!

@ Lanerios: Jij een paper tank? Nee joh! PS. Hoop dat alles weer een beetje ok is...

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Of je rollt een DK en hebt voor ieder platform een CD. Pallies hebben nu eenmaal hulp nodig. Stupid paper tanks :P

D3 char(s)

• corset
jij ook al! :P zit wel te denken om in mists van tank te wisselen ja, merk gewoon dat DK's een stuk betere CD management en control hebben

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Kan het zijn dat shield tanks nu van papier zijn geworden doordat hun block erg naar beneden is gegaan?

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

• corset
Ik denk het, maar het is wel raar. Ik verwacht meer van mezelf. Ik heb op geen enkel ander gevecht problemen, mn HP gaat niet echt in spikes naar beneden.

• JoeBravo
ValHallen schreef op donderdag 06 september 2012 @ 10:27:
Kan het zijn dat shield tanks nu van papier zijn geworden doordat hun block erg naar beneden is gegaan?
afgaande op de geluiden op bv wowinsider zijn druids en warriors van papier, dk's (en monks) iets OP en paladins 'in the right spot'.
En toch worden druids, warriors en paladins gebuffed naar het niveau van dk's. :P
(meer rage en meer passive damagereduction om spikes op te vangen)

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Ach, uiteindelijk zou ik gewoon blijven tanken op de class die jij leuk vindt om te spelen. Er zijn altijd momenten en gevechten waarop bepaalde classes beter presteren dan anderen. En dat wisselt weer per tier.

Onze druid tank is behoorlijk imba op Blackhorn, zeker als hij een beetje geluk heeft en z'n stacks kan droppen. Onze DK tank doet het goed op Yor purple, waar hji nauwelijks healing nodig heeft. Maar beide zijn weer een stuk minder lekker op Blood duty op Spine, waar onze pally tank het juist weer uitstekend deed.

Op Ultraxion is een DK miner handig omdat hij geen 4T13 heeft waarmee hij een medespeler in een Hour kan redden, terwijl de andere tanks dat wel hebben. En da's dan alleen maar in deze tier.

Toegegeven, DKs in T12 waren echt niet leuk om te healen. Maar die hadden dan weer een goede T11 gehad.

D3 char(s)

• Alcmaria
  • Laatst online: 08:56

Alcmaria

Syntax Error in 10

Mik! schreef op donderdag 06 september 2012 @ 08:58:
[...]

Ik las dat TheMe dit had na het versturen van een SoR. Ik weet niet of jij ook een SoR hebt verstuurd. Zelf heb ik nl. precies dezelfde melding na het versturen van een SoR naar mijn vriend en ook mijn vriend heeft deze melding. Ik heb dus eerder het vermoeden dat het iets is met het verzenden van een SoR, wellicht in combinatie met het wel of niet voldoen aan de SoR eisen.

De app lijkt me stug. Ik heb de app al lange tijd op mijn telefoon draaien en nooit iets mee gehad. Ik verwacht toch echt dat de SoR de boosdoener is, de timing is spot on nl.
Ja.. had een SoR ontvangen!..

zoals ze bij scooby doo zouden zeggen: "It's a clue!"

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

And I would have gotten away with it, if it wasn't for you meddling kids!

D3 char(s)

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

Blistimo schreef op donderdag 06 september 2012 @ 12:22:
And I would have gotten away with it, if it wasn't for you meddling kids!
LOL!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 22:32
Jezus Christus Blizzard. Waarom moet je nou een auction house in pandaria cities toevoegen? Zo blijven mensen alsnog op één plek. Volgens is dat nou net wat ze niet wilden.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Alleen voor engineers toch?

--En zo niet, ik heb het wel weer gezien in mijn treehouse in Org. Kan wel een nieuw bankje gebruiken om op te zitten AFK'en :P

[ Voor 70% gewijzigd door Blistimo op 06-09-2012 12:35 ]

D3 char(s)

• corset
Ik wordt doodmoe ervan inderdaad, gewoon terug naar de tijd dat elke stad even uitgebreid is. Was veel leuker. Exodar ftw

• Carthrax
  • Laatst online: 11-09 15:24
Het zou mooi zijn als je zelf weer kon kiezen in welke stad je rond wil hangen. Nu ben je bijna verplicht om in SW of Org te zitten aangezien daar de portals zijn. Maar mijn dikke dwerg is nogal gehecht aan Ironforge en ik zou daar graag weer rond willen hangen zonder daarna weer te moeten reizen naar SW om naar de portals te gaan.

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

"Bring the player, not the class", hoorde ik GC nog zeggen.

Maar met de buffs changes zijn we gisteren op zoek gegaan naar de beste setup. Ook eventueel voor MoP.
Uiteindelijk moest ik op mijn elemental Shaman komen om alle soorten buffs te hebben.
Die zit in 380 gear en ik heb nog 0,0 ervaring met ele Shamans in 5.0.4. Maar ach tot Warhorn ken ik de gevechten goed dus moet het wel lukken. Op zich niet veel anders met de rotatie/prio's. Alleen dat totem systeem is ruk. Steeds de timers in de gaten houden en nieuwe totems neerzetten. Nee dit is zeker niet mijn class. Ik kwam op 15k dps gemiddeld uit.

Anyways, om een verhaal kort te maken. Heb nu 8/8 HC staan, en een nieuwe titel erbij. :)

[ Voor 4% gewijzigd door junglebeast op 06-09-2012 12:43 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

Carthrax schreef op donderdag 06 september 2012 @ 12:37:
Het zou mooi zijn als je zelf weer kon kiezen in welke stad je rond wil hangen. Nu ben je bijna verplicht om in SW of Org te zitten aangezien daar de portals zijn. Maar mijn dikke dwerg is nogal gehecht aan Ironforge en ik zou daar graag weer rond willen hangen zonder daarna weer te moeten reizen naar SW om naar de portals te gaan.
Portals.. toen ik jong was moesten we overal heen lopen..!

Deeprun tram is jouw oplossing
Engineering only indeed.

• Helza
junglebeast schreef op donderdag 06 september 2012 @ 12:41:
"Bring the player, not the class", hoorde ik GC nog zeggen.

Maar met de buffs changes zijn we gisteren op zoek gegaan naar de beste setup. Ook eventueel voor MoP.
Uiteindelijk moest ik op mijn elemental Shaman komen om alle soorten buffs te hebben.
Die zit in 380 gear en ik heb nog 0,0 ervaring met ele Shamans in 5.0.4. Maar ach tot Warhorn ken ik de gevechten goed dus moet het wel lukken. Op zich niet veel anders met de rotatie/prio's. Alleen dat totem systeem is ruk. Steeds de timers in de gaten houden en nieuwe totems neerzetten. Nee dit is zeker niet mijn class. Ik kwam op 15k dps gemiddeld uit.

Anyways, om een verhaal kort te maken. Heb nu 8/8 HC staan, en een nieuwe titel erbij. :)
De buffs zijn al een stuk beter verdeelt dan in Cata. De enige buff die redelijk "unique" is is die van +5% spell haste.. die is inderdaad alleen voor balance druid, spriest en ele shaman. Ik hoop nogsteeds dat zie die ook iets generieker gaan maken.
En lol die Rabbit in die Cave is echt ernstig !.

40man raid en nog gingen we er aan als pannekoeken :D, duidelijk voor level 90 gemaakt :P

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Mektheb schreef op donderdag 06 september 2012 @ 12:48:

40man raid en nog gingen we er aan als pannekoeken :D, duidelijk voor level 90 gemaakt :P
Nee hoor, die heb ik vier dagen geleden nog omgelegd in een group van 30 man. Gewoon iedereen in die cave stacken zodat de fear geen rommel maakt en als de rabbit z'n face-rape doet moet de rest van de groep gewoon in die cave blijven staan. Rabbit komt vanzelf terug de grot in gerend en dan weer door dps'en. Duurt een minuut of 15-20, maar dan heb je ook wat. Ik verloor de roll op de pet met 94 tegen 96, maar in ieder geval is er weer een achievement binnen. :p

[ Voor 7% gewijzigd door Rone op 06-09-2012 12:59 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• pentetic
  • Laatst online: 10-09 20:39
Oleee voor mijn egineering druid. Ondanks dat ze destijds de leuke onderdelen zoals intro boost zonder failback hebben afgenomen heb ik het altijd gehouden. Simpelweg voor de use ability in combinatie met innervate of tranq. Enige nadeel is dat ik eigenlijk alle actionhouse gerelateerde dingen met mijn bank character doe en dus op mijn druid er niet heel veel aan heb.
Rone schreef op donderdag 06 september 2012 @ 12:51:
[...]

Nee hoor, die heb ik vier dagen geleden nog omgelegd in een group van 30 man. Gewoon iedereen in die cave stacken zodat de fear geen rommel maakt en als de rabbit z'n face-rape doet moet de rest van de groep gewoon in die cave blijven staan. Rabbit komt vanzelf terug de grot in gerend en dan weer door dps'en. Duurt een minuut of 15-20, maar dan heb je ook wat. Ik verloor de roll op de pet met 94 tegen 96, maar in ieder geval is er weer een achievement binnen. :p
Echt ?.

Bij ons hadden we een group van 40man, en hij 1shotte iedereen ?.
En hij facerapede echt iedereen, een TANK in full DS Heroic gear was een 2shot zowat.

En 70% van mijn attacks = Miss.

[ Voor 8% gewijzigd door Mektheb op 06-09-2012 13:08 ]

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Mektheb schreef op donderdag 06 september 2012 @ 13:06:
[...]

Echt ?.

Bij ons hadden we een group van 40man, en hij 1shotte iedereen ?.
En hij facerapede echt iedereen, een TANK in full DS Heroic gear was een 2shot zowat.
Kwestie van damage reduction cooldowns gebruiken en betere healers meenemen. Verder is doodgaan ook niet zo erg, dat gebeurde bij onze poging ook wel, maar je kunt gewoon releasen, corpse runnen en verder gaan.

[ Voor 34% gewijzigd door Rone op 06-09-2012 13:10 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Rone schreef op donderdag 06 september 2012 @ 13:08:
[...]

Kwestie van damage reduction cooldowns gebruiken en betere healers meenemen. Verder is doodgaan ook niet zo erg, dat gebeurde bij onze poging ook veel, maar je kunt gewoon releasen, corpse runnen en verder gaan.
Ja ok, maar volgens mij hadden we dat ook wel.
Maar goed ok poging nummer 2 dus nog een keer :P

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Mektheb schreef op donderdag 06 september 2012 @ 13:06:
[...]

En 70% van mijn attacks = Miss.
Tja, het beest is geloof ik level 93, dus je hebt er wel ontzettend veel hit/expertise voor nodig.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20
Mektheb schreef op donderdag 06 september 2012 @ 12:48:

Ach, over een paar maandjes gaan ze met 10 lvl90s erin, opgelost :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Carthrax
  • Laatst online: 11-09 15:24
Alcmaria schreef op donderdag 06 september 2012 @ 12:41:
[...]

Ik weet het maar precies wat ik bedoel, al dat reizen om maar te kunnen bivakkeren in mijn favo stad is niets voor mij.
In vanilla hing ik ook lekker in IF op max level en nu word de keuze voor mij gemaakt. Ik ga trouwens nog liever vliegen dan met de tram ook al gaat dat sneller.

• Dice
Alcmaria schreef op donderdag 06 september 2012 @ 12:41:
[...]

Tot je in Dalaran de groote portal hub had, geen performance en een hoop lag.

Het verhaal van Bliz was dat speler meer van de wereld moesten zien en meer moesten reizen ...

Dus kregen we mass summon en werden de portals in Dalaran dichtgemikt... om plaats te maken voor portals in stormwind...

En nu zijn we mass summon kwijt .. en moeten er tenminste een paar spelers naar de summoning stones
SinergyX schreef op donderdag 06 september 2012 @ 13:10:
[...]

Ach, over een paar maandjes gaan ze met 10 lvl90s erin, opgelost :P
True, maar zo als dit is het juist leuk :P.

zo had ik ook die achievment dat je de leaders moest killen ook al gehaald terwijl de gaurds al meer hadden dan de content toen :D.

• hmr

hmr

OMG!!!<!<!<!<!<!!<

Krijg net een mail van Blizzard dat ze mijn oude account hebben weten te achterhalen.... :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Heb mijn priest/hunter/pally/rogue weer terug!! ..

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

hmr schreef op donderdag 06 september 2012 @ 13:25:
OMG!!!<!<!<!<!<!!<

Krijg net een mail van Blizzard dat ze mijn oude account hebben weten te achterhalen.... :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Heb mijn priest/hunter/pally/rogue weer terug!! ..

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Nice GZ :D.

moet ook niet zo'n probleem zijn lijkt me, zolang je maar eigenaar ben.

• hmr

hmr

Mektheb schreef op donderdag 06 september 2012 @ 13:26:
[...]

Nice GZ :D.

moet ook niet zo'n probleem zijn lijkt me, zolang je maar eigenaar ben.
je wilt niet weten hoeveel mails/telefoontjes/etc hier over heen en weer zijn gegaan...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Nou gelukkig dat je het weer heb ! :D

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Ook ik kreeg vandaag de melding dat mn account locked was. In mijn geval is mn account net weer n week active (na break van ong 6 maanden) en kon ik gistermiddag nog prima inloggen. Overigens heb ik geen Armory app momenteel, geen authenticator en geen duistere zaken gedaan.

Grappig genoeg was het precies vandaag dat ik een scroll of resurrection kreeg (ruim een week nadat ie was verzonden en ik al hoop op had gegeven). Ook mn vriendin (die de scroll stuurde) was ineens geblocked.

Het kan overigens gewoon toeval zijn qua timing. We hebben nl beide n paar dagen geleden een char transfer gedaan naar een server waar een paar vrienden spelen (n niet zo dood is als Bloodfeather). Logischerwijs hebben we toen bijna alle items & gold van alts naar de main gestuurd voor de transfer. Dit zou best kunnen lijken op t hacken van een account voor een geautomatiseerd systeem, maar ik vraag me af hoe rendabel het zou zijn geweest voor n hacker (€20,- voor 30K klinkt duur).

Hoe dan ook, ik maak me geen zorgen. Heb ik 6-7 jaar tijd nooit last gehad van een hack en hecht dan ook geen meerwaarde aan de authenticator. Het lijk er eerder op dat Blizzard wat scherper kijkt naar activiteiten of er een bug zit in de scroll feature.

• Helza
Cleetje schreef op donderdag 06 september 2012 @ 13:28:
Ook ik kreeg vandaag de melding dat mn account locked was. In mijn geval is mn account net weer n week active (na break van ong 6 maanden) en kon ik gistermiddag nog prima inloggen. Overigens heb ik geen Armory app momenteel, geen authenticator en geen duistere zaken gedaan.

Grappig genoeg was het precies vandaag dat ik een scroll of resurrection kreeg (ruim een week nadat ie was verzonden en ik al hoop op had gegeven). Ook mn vriendin (die de scroll stuurde) was ineens geblocked.

Het kan overigens gewoon toeval zijn qua timing. We hebben nl beide n paar dagen geleden een char transfer gedaan naar een server waar een paar vrienden spelen (n niet zo dood is als Bloodfeather). Logischerwijs hebben we toen bijna alle items & gold van alts naar de main gestuurd voor de transfer. Dit zou best kunnen lijken op t hacken van een account voor een geautomatiseerd systeem, maar ik vraag me af hoe rendabel het zou zijn geweest voor n hacker (€20,- voor 30K klinkt duur).

Hoe dan ook, ik maak me geen zorgen. Heb ik 6-7 jaar tijd nooit last gehad van een hack en hecht dan ook geen meerwaarde aan de authenticator. Het lijk er eerder op dat Blizzard wat scherper kijkt naar activiteiten of er een bug zit in de scroll feature.
zonder authenticator is het nu bijna automatisch een lock als je al het goud van een char naar een andere char transferred :| nouja het unlocken gaat tenminste ook snel :)

• pentetic
  • Laatst online: 10-09 20:39
Heb dit ook gehad hiero toen ik net weer begonnen was. Destijds was ik bezig met het lvlen van een paladin. De reden die er in de mail stond wat Abuse of ingame econamy wat de link met dat en het lvlen van een paladin weet ik nog steeds niet maar ja. Destijds kreeg ik bij het inloggen de melding dat het account gewoon simpelweg niet bestond. Na een mail naar bliz was het binnen 2 uur weer ongedaan gemaakt gelukkig.

• hmr

hmr

Nu dus het probleem dat ik twee accounts heb.. Lock en shaman op de ene en de rest op ander

*iemand trouwens horde kant op Al'akir? Daar is mijn gnome priest heen gestuurd en hij is nu een BE ;)

[ Voor 36% gewijzigd door hmr op 06-09-2012 13:32 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• corset
jep. Merk het zelf ook. Als ik meer dan 5k op 1 dag verdien = lock >_> Echt kansloos aan het worden

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

hmr schreef op donderdag 06 september 2012 @ 13:31:
Nu dus het probleem dat ik twee accounts heb.. Lock en shaman op de ene en de rest op ander

*iemand trouwens horde kant op Al'akir? Daar is mijn gnome priest heen gestuurd en hij is nu een BE ;)
Lock + shammy naar die andere account transferren? Denk dat dat op termijn goedkoper is dan twee accounts open houden.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Ach onze Raidleader was gelocked omdat ze 90% van de Gbank aan het uitverkopen was op de AH.

>.<

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

Cleetje schreef op donderdag 06 september 2012 @ 13:28:
Ook ik kreeg vandaag de melding dat mn account locked was.
...
ja de beveiliging is verscherpt. zodra je op een andere lokatie inlogt of iets veranderd is aan de computer of te snel achterelkaar inlogt wordt je account even gelocked. Dan is het meestal een kwestie van wachtwoord veranderen en alles loopt weer door.

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

• hmr

hmr

ValHallen schreef op donderdag 06 september 2012 @ 13:33:
[...]

Lock + shammy naar die andere account transferren? Denk dat dat op termijn goedkoper is dan twee accounts open houden.
Denk dat ik dat maar moet...

haha nu alles verspreid over Pally,hunter,rogue Neptulon(A), Priest; Al'akir (H), Lock; Bladefist(A), Shammy; Stormscale (H)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-06 18:59
hmr schreef op donderdag 06 september 2012 @ 13:31:

Haha, ik had al mijn chars op Alliance side Al'Akir maar daar ben ik 2 jaar geleden vertrokken. Dode boel.

• hmr

hmr

Brainscrewer schreef op donderdag 06 september 2012 @ 13:44:
[...]

Haha, ik had al mijn chars op Alliance side Al'Akir maar daar ben ik 2 jaar geleden vertrokken. Dode boel.
Horde kant schijnt nog best druk te zijn..

* hmr kan niet wachten om vanavond weer eens met een priest te spelen!!! heb alleen eerst nog een borrel van werk

[ Voor 18% gewijzigd door hmr op 06-09-2012 14:09 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Dice
hmr schreef op donderdag 06 september 2012 @ 13:55:
[...]

Horde kant schijnt nog best druk te zijn..

* hmr kan niet wachten om vanavond weer eens met een priest te spelen!!! heb alleen eerst nog een borrel van werk
Prioriteiten wel houden he O-)

Met een borrel op spelen :+ (alleen uitkijken dat je je shards niet voor 50s op de bank mikt ipv 50g)

• hmr

hmr

Dice schreef op donderdag 06 september 2012 @ 14:55:
[...]

Prioriteiten wel houden he O-)

Met een borrel op spelen :+ (alleen uitkijken dat je je shards niet voor 50s op de bank mikt ipv 50g)
met 40 tot 60 uur in de week wordt je je collega's ook wel eens zat ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Dice
hmr schreef op donderdag 06 september 2012 @ 14:57:
[...]

met 40 tot 60 uur in de week wordt je je collega's ook wel eens zat ;)
Daar heb ik minder voor nodig 8)

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:00

Nibbz

Postmaster General

Iemand ervaring met het wijzigen van je Real ID? Mijn wow account heb ik jaaaaren geleden van een maat van me overgenomen (TBC tijdperk). Toen d'r tijd was het geen probleem, er was immers geen RealID.

Nu vind ik het toch wel lichtelijk storend dat er een andere naam staat dan mijn eigen bij RealID.

Zal ik eens een poging doen om te bellen, of zullen ze gelijk mn account bannen dan? :p

13:37

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Nibbz schreef op donderdag 06 september 2012 @ 15:01:
Iemand ervaring met het wijzigen van je Real ID? Mijn wow account heb ik jaaaaren geleden van een maat van me overgenomen (TBC tijdperk). Toen d'r tijd was het geen probleem, er was immers geen RealID.

Nu vind ik het toch wel lichtelijk storend dat er een andere naam staat dan mijn eigen bij RealID.

Zal ik eens een poging doen om te bellen, of zullen ze gelijk mn account bannen dan? :p