There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Bij mij alleen bij de Raptor de rest moest ik echt voor Farmen :<.
Ach geluk heb je maar 1keer he
good i was almost afraid we would stay at the bottom..
http://simulationcraft.org/505/Raid_T14H.html
uh wait.. what... noooooooooo
gelukkig klopt die resultaten over het algemeen niet
edit: maar toch voor de zekerheid maar m'n warrior als 2de naar 90 levelen
[ Voor 14% gewijzigd door Helza op 06-09-2012 17:22 ]
Sony A7III - PSN: Ruimtestofzuiger - Clash of Clans
Mijn Verse Horde shaman zit op stormscale en zit op dit moment in casual NE/BE guild <De Slacker>Spoek schreef op donderdag 06 september 2012 @ 17:33:
Mensen hier die Horde op Stormscale spelen? Wil weer terugkeren naar WoW binnenkort en ben op zoek naar een gezellige casual raiding guildeventueel met pvp en andere leuke activiteiten!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Oke, thanks voor de snelle reactie en tip!hmr schreef op donderdag 06 september 2012 @ 17:37:
[...]
Mijn Verse Horde shaman zit op stormscale en zit op dit moment in casual NE/BE guild <De Slacker>
Heb alles wat er te proberen valt al geprobeerd maar het is gewoon onmogelijk om een stabiele FPS van 60 te krijgen. Voorheen was dat wel mogelijk met alles op Ultra (Shadows High).
Games als BF3 and Skyrim lopen zonder probleem op Ultra.
Wat een drol van engine heeft WoW toch -_- En het word elke keer maar slechter. Het is allemaal wel leuk en aardig al die Lighting tweaks etc maar dat kan die Engine helemaal niet aan.
Er zijn wat nieuwe settings voor 5.0.4 geloof ik. (SSAO->off) En ook DirectX staat standaard op 11.RampageNL schreef op donderdag 06 september 2012 @ 17:52:
Zijn er meer mensen hier die sinds 5.0.4 ook slechte performance hebben?
Heb alles wat er te proberen valt al geprobeerd maar het is gewoon onmogelijk om een stabiele FPS van 60 te krijgen. Voorheen was dat wel mogelijk met alles op Ultra (Shadows High).
Wat een drol van engine heeft WoW toch -_- En het word elke keer maar slechter. Het is allemaal wel leuk en aardig al die Lighting tweaks etc maar dat kan die Engine helemaal niet aan.
En wellicht dat er nog addons die dwars(niet geupdate) zitten?
[ Voor 4% gewijzigd door junglebeast op 06-09-2012 17:59 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Heb toch echt nergens last van, ook niet met die nieuwe functie's aan.RampageNL schreef op donderdag 06 september 2012 @ 17:52:
Gistere hadden een paar mensen bij ons het ook, en dat kwam bij hun door een oude versie van DBM en nog een addon.
BF3 and Skyrim draai ik op Ultra met een stabiele 60 FPS. Echt belachelijk dat WoW dat niet meer kan.
Verder heb ik gisteren CPU en GPU gebruik zitten bekijken tijdens een 25 Man Raid waar ik naar 25 FPS ga. CPU 60% en GPU 30%. Waarom word die andere 40% en 70% niet gebruikt om mijn FPS omhoog te helpen?
SSOA Aan of Uit geeft 0.0000001 FPS verschil, hetzelfde geld voor MSAA.
Ruk engine.
[ Voor 10% gewijzigd door TheDeeGee op 06-09-2012 19:46 ]
Nu eens even wat quests doen en me ook maar weer eens verdiepen in wat mounts
Verwijderd
Disc bevalt me prima om te levelen, crits zorgen voor shield, en met instant Holy Fire en Smite en self-healing gaat alles lekker snel neer
Totaal vanavond: rond de 2k goud binnen, van begin Friendly met de Guild nu bijna Revered > zonder Tabard. Nog veel andere rep erbij, super.
[ Voor 9% gewijzigd door EJSchuiteman op 07-09-2012 00:27 ]
Dan kap je met het spelen ervan :)!RampageNL schreef op donderdag 06 september 2012 @ 19:45:
Heb WoW al op Vanilla gedraaid zonder Addons en heb hetzelfde resultaat. In 4.3.4 had ik dit probleem niet.
BF3 and Skyrim draai ik op Ultra met een stabiele 60 FPS. Echt belachelijk dat WoW dat niet meer kan.
Verder heb ik gisteren CPU en GPU gebruik zitten bekijken tijdens een 25 Man Raid waar ik naar 25 FPS ga. CPU 60% en GPU 30%. Waarom word die andere 40% en 70% niet gebruikt om mijn FPS omhoog te helpen?
SSOA Aan of Uit geeft 0.0000001 FPS verschil, hetzelfde geld voor MSAA.
Ruk engine.

Moet zeggen dat hij ook best effectief was in ons tegen te houden in nauwe doorgangen. Op een gegeven moment (na tig keer dood te zijn genuked) een mooie tactiek tegen 'm gevonden waarmee ik onze raid telkens een stukje voorwaarts hielp. Gewoon naar binnen chargen op m'n mount en zijn control character en groep te dragons breathen ipv van een afstandje proberen te nuken. Beetje jammer alleen van die groundings af en toe
Die battleground blacklist is trouwens nog wel bugged. Ik had namelijk AV ge-blacklist (zodat ik 'm niet kreeg) en toch werd ik in AV geplaatst. Ik dus leaven met de gedachte dat ik zelf verkeerd had ge-queued ofzo. Even later weer queuen en ja hoor weer dat stink AV mehhh

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Die blacklist functie zit er al wel in, maar is echter nog niet werkend aan de server-side, ik denk dat dit ook pas met mop komttemp00 schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 01:14:
Die battleground blacklist is trouwens nog wel bugged. Ik had namelijk AV ge-blacklist (zodat ik 'm niet kreeg) en toch werd ik in AV geplaatst. Ik dus leaven met de gedachte dat ik zelf verkeerd had ge-queued ofzo. Even later weer queuen en ja hoor weer dat stink AV mehhh. Kijk er erg uit naar het moment dat die blacklist niet meer bugged is
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Elke week met 9. Zelfde resultaat.......Mektheb schreef op donderdag 06 september 2012 @ 16:55:
[...]
Die kara mount doe ik nu elke week met 3 chars, maar nee hoor nooit :<
Gaat lang duren eer je fatsoenlijk iets kunt kopen van de darkmoon faire zeg..
Daarna samen met iemand uit de guild op onze alts wat geleveled..
Ik warrior tank en hij warlock..
Piss easy tanken die low lvl instances met alle heirlooms.. begonnen op lvl 30 en een klein uurtje later gestopt op lvl 35 xD
Ik neem er de moeite niet meer voor dat soort dingen te doen.. ben al heel lang bezig om die drake uit deepholm te krijgen en die camel mount in uldum..Poops_McGhee schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 02:39:
[...]
Elke week met 9. Zelfde resultaat.......
Ben ermee gestopt.. kostte me veel te veel tijd die ik beter kan besteden aan andere dingen in WoW..
[ Voor 35% gewijzigd door Dopiej op 07-09-2012 08:22 ]
Op Kara had ik 4 runs nodig ... Strat kan ik niet meer zienXenomorphh schreef op donderdag 06 september 2012 @ 17:08:
[...]
Op mijn 1e run voor achievement gelijk die mount gedropped

Helemaal niet nadat ze de tacts aangepast hebben zodat je de hele run moet doen ipv via de achterdeur naar binnen en in 10 min klaar...
Ik gebruik daar npcscan voor ... die geeft een alarm af op het moment dat de npc (op id) ingeladen wordt in je clientIk neem er de moeite niet meer voor dat soort dingen te doen.. ben al heel lang bezig om die drake uit deepholm te krijgen en die camel mount in uldum..
Ben ermee gestopt.. kostte me veel te veel tijd die ik beter kan besteden aan andere dingen in WoW..
[ Voor 33% gewijzigd door Dice op 07-09-2012 08:31 ]
Ik heb aanstaande zondag een imba ranged DPS nodig op childhammer ... komen net een beetje dps te kort op spine hchmr schreef op donderdag 06 september 2012 @ 22:45:
Mensen die een t0nk/dps nodig hebben let me know

Viel nog mee deze uiteindelijk meestal ben ik niet zo lucky met drops. Al tijden bezig met Green proto drake (geloof zelfs dat deze drop kans erg omhoog is gegaan) en na meer dan 100 eitjes te hebben gekocht nog steeds geen mount gevonden
Nog op mijn lijstje staan mounts die ik farm:
Blue proto drake
Kara horse mount
Stratholm horse
Green proto drake
Going South ...
Alleen is het zo (_*^&*&%^* moeilijk om mensen te porren voor ouwe achievements
de oude powerauras wordt niet meer ondersteund. Deze zal wss een hoop fouten genereren en daarmee je game vertragen.Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 22:10:
Sinds de release van 5.0.4 kan ik power aura's classic niet meer gebruiken. Zodra de mod aan staat heb ik een framerate van ca. 20fps per seconde. Is dit een bug?
de maker is wel bezig met een nieuwe versie, maar die is dus nog niet af. (wel een beta te krijgen om te gebruiken)
Ik ben overgestapt op weakauras en hoewel het werkt is het wmb geen onverdeeld succes.
Horde of alliance?Dice schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 08:38:
[...]
Ik heb aanstaande zondag een imba ranged DPS nodig op childhammer ... komen net een beetje dps te kort op spine hc
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Zie ze namelijk niet veel en aangezien ik nog niet veel [in] gelezen heb in MOP, moet ik op geruchten af gaan dat Elementel momenteel tha Bomb is.
Elvui is mijn ogen een totaal pakket met alles er op en er aan... simpel en effectiefshoombak schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 09:26:
Gebruiker hier nog mensen complete interface packs? Heb zelf al rond gekeken, kan eigenlijk alleen Elvui vinden, maar dat oogt me te simplistisch, iemand nog tips?
Heb hem zelf al een tijd draaien...
zijn daar ook standaard inrichtingen van voor classes ?
Niemand, want ench shammies bestaan nietMaduth schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 09:26:
Wie speelt er hier trouwens een Shammy [Ench]?
Zie ze namelijk niet veel en aangezien ik nog niet veel [in] gelezen heb in MOP, moet ik op geruchten af gaan dat Elementel momenteel tha Bomb is.
T is mn main nu, maar zeer onwaarschijnlijk dat ie dat blijft in mop. Eigenlijk het enige wat ze gedaan hebben zijn wat fixxes (totems die nu soms wel juiste target aanvallen) en 1 raid cooldown, maar verder bijster weinig vernieuwends.
Verwijderd
1 keertje om T4 te krijgen voor transmog en hij droptPoops_McGhee schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 02:39:
[...]
Elke week met 9. Zelfde resultaat.......

Honderden baron runs sinds classic en nog steeds niets.
Wij hadden gehoord dat onze GM shaman ging rerollen in MoP meteen hebben een aantal mensen met shaman alts op ons forum gepost dat ze shaman gingen rollen om hem te stangentoolkist schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 09:38:
[...]
Niemand, want ench shammies bestaan niet
T is mn main nu, maar zeer onwaarschijnlijk dat ie dat blijft in mop. Eigenlijk het enige wat ze gedaan hebben zijn wat fixxes (totems die nu soms wel juiste target aanvallen) en 1 raid cooldown, maar verder bijster weinig vernieuwends.
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2012 09:40 ]
Persoonlijk vind ik wel grappig spelen maar viel me gewoon op dat ik ze niet vaak zie.
in MoP komen 2 tanks terug naar onze guild, dus mijn rol wordt minder nodig (paladin tank). Nu zit ik zelf te denken aan het levellen van een Priest om Shadow Priest/Disc te worden. Helaas weet ik dat nog niet zeker, vooral omdat enhancement/resto shaman ook erg leuk is ><
What to do..
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Dan heb ik in de aanbieding: Warlock, Rogue,Hunter, Pally
*Overigens gister de hele avond zitten spelen en de volgende bevindingen gedaan:
-Tankadins zijn niet heel erg veranderd ... holy power beetje op de schop maar tanken in basis is hetzelfde
- Ret nog niet gespeeld
- Assas rogue's vrij sterk! met ilevel 381 best prima dps
-Holy priest ook niet heel veel veranderd imo.....
Vanavond Shadow!!
[ Voor 48% gewijzigd door hmr op 07-09-2012 09:49 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Welke ilevels ?hmr schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 09:47:
[...]
Dan heb ik in de aanbieding: Warlock, Rogue,Hunter, Pally
Willen zondag erg graag spine HC neerleggen maar daar hebben we een enorme bak dps voor nodig op ranged
overigens brul ik nu zonder met de RL af te stemmen; als hij me terugroept sta ik nu voor joker

[ Voor 14% gewijzigd door Dice op 07-09-2012 09:48 ]
Ik vind shadow priest erg leuk, helemaal nu je met de shadow orbs kunt spelen ipv dat deze automagisch procced.lanerios schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 09:47:
Lastig...
in MoP komen 2 tanks terug naar onze guild, dus mijn rol wordt minder nodig (paladin tank). Nu zit ik zelf te denken aan het levellen van een Priest om Shadow Priest/Disc te worden. Helaas weet ik dat nog niet zeker, vooral omdat enhancement/resto shaman ook erg leuk is ><
What to do..
Waar haal je dat vandaan dan? Enne, we hebben al een actieve priest en een actieve shamanlanerios schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 09:47:
Lastig...
What to do..
Trouwens, jouw plan is toch om een monk tank aan te maken?
[ Voor 5% gewijzigd door hulkie op 07-09-2012 09:51 ]
TL;DR ik speel eigenlijk alleen maar roles die nodig zijn binnen de guild, ik ga niet voor de fun een char spelen. Dat is niet mijn "optimale ervaring"
[ Voor 26% gewijzigd door corset op 07-09-2012 09:53 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
misschien moet je eens gaan kijken voor een nieuwe computer? ik draai wow in 25 man raids gewoon op 60 fps, in de wereld buiten raiden draai ik vaak op 100 fps of meer.RampageNL:
[...]
of je hebt gewoon een kragge internet verbinding.
HeyheyRampageNL schreef op donderdag 06 september 2012 @ 17:52:
Had je dit al gelezen? Misschien dat het helpt?
http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/6489930741
AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm
Gewoon alles ff verwijderen van WOW en opnieuw downloaden. Kan iets met de patch zijn. Je zult niet de eerste zijn die dit heeft gehad. Of anders idd deze tip : http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/6489930741RampageNL schreef op donderdag 06 september 2012 @ 17:52:
maak niet van jouw verwachting mijn verplichting
/headdesk.. internet verbinding heeft 0 te maken met FPS.fenylalaline schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 10:13:
[...]
misschien moet je eens gaan kijken voor een nieuwe computer? ik draai wow in 25 man raids gewoon op 60 fps, in de wereld buiten raiden draai ik vaak op 100 fps of meer.
En serieus? "koop een nieuwe PC" Waarom verbaast het me niet meer
Heb al meer mensen gesproken die inderdaad door addons in de problemen kwamen.lanerios schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 10:17:
[...]
/headdesk.. internet verbinding heeft 0 te maken met FPS.
Wat ook schijnt te helpen is de directx11 naar direct9 om te zetten.
Op mijn Ati 5750 maakte dat laatste niets uit, maar het uitschakelen van verouderde addons wel
Indeed it is heeft helemaal niks te maken met internet maar met je CPU gebruik dacht ik..lanerios schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 10:17:
[...]
/headdesk.. internet verbinding heeft 0 te maken met FPS.
Ik zou eens kijken als je speelt om overbodige processen uit te schakelen in de task manager.. doe ik ook en werkt goed.
Addons lijken niet helemaal goed optimised. Weet niet waarom, maar het lijkt nog wat issues met sommige te veroorzaken.
Zou mooi zijn als we Zon'Ozz HM er bij kunnen pakken (ben de enigste met een healer alt (2 zelfs)).
3 healers nodig, en vaak met 2 pug healers is het lastig op een vrijdag avond dus onze alts lopen wat HM's achter.
Niet zo zeer om de loot and de beter stats, maar omdat de HM loot voor paladins veel mooier is qua kleurstelling
Hebben nog 1 achievement te gaan, chromatic nogiets (verschillende platforms) vanavond op geel en volgende week op blauw en we hebben een draak er bij om op te vliegen.
Disc op het moment is wel leuk, die meteor impact op madness is gewoon even spirit shell PoH spam en bij impact pakt niemand damage en mindbender is erg goed op het moment, beter dan Solace in DS. Mindbender doet ook mijn DPS veel goeds en met 1 min CD lekker spammen die handel.
Madness HM bleef ik vrolijk rond de 85k mana zitten op alle platforms.
Ben erg blij met Spirit Shell ook al is het door de secondairy stats scaling een beetje te OP op het moment maar dat komt wel weer in-line op lvl 90.
Paladin vind ik ook erg lekker healen nu, die Holy Avenger is een mooie talent voor AoE Healing.
Holy Radiance (3 Holy Power) > Light of Dawn > Holy Shock (met AoE proc en 3 Holy Power) > Light of Dawn en dat 18 sec lang. Talent is visueel gewoon ook erg goed, omdat je wapen verander naar Ashbringer met een leuk effect zodra je de CD gebruikt. Erg cool imo.
Enigste (en dit is puur een visueel effect) minpunt is Light of Dawn, nu is de zaklamp omhoog gericht en dat ziet er niet uit

Druid healing nog niet gedaan, zo wie zo niet veel druid gedaan laaste tijd, paladin healing is leuker en meteen mijn main alt geworden. Druid deed ik zo wie zo meer tanken dan healen helaas, tanking is voor mij persoonlijk erg saai (ligt heel er aan DS).
Mijn doel is alle healers op lvl 85 maar heb helaas niet veel tijd voor mijn shaman (lvl 21).
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Lees zijn signature eens.....fenylalaline schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 10:13:
[...]
misschien moet je eens gaan kijken voor een nieuwe computer? ik draai wow in 25 man raids gewoon op 60 fps, in de wereld buiten raiden draai ik vaak op 100 fps of meer.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
zag het ja, aan zn pc zal het niet liggen, wist niet dat auras ook voor die problemen kon zorgen, gebruik die addons niet. dus zal er ook geen last van hebben.
Gezien de specs in zijn sig is er met zijn hardware niks misfenylalaline schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 10:13:
[...]
Zou het ff op het wow forum posten, aangezien het voor de meesten soepel draait en dit blijkbaar net een hardware config is waarop het niet wil?
Even er van uitgaande dat graphics drivers etc up to date zijn.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
On topic:
Paladin tanking is geweldig geworden met een targeted Consecrate
Kan elke HC-dungeon/raid gewoon 10x doen binnen een lockout: dag 1: 6 alt-runs nodig gehad voor de mount uit HC MgT, 4 voor de mount uit HC SH, 5 runs Kara gedaan maar helaas no luck, vanavond nog 5 Kara runs in de planning.
Guildy was aan het miepen over de account-wide mounts omdat ze verwacht dat ze nu de Vial of the Sands minder vaak zal verkopen. Voor mij was deze echter eerder niet in beeld (niet betaalbaar om em op elke char te halen), maar nu met al die alts en account-wide mounts juist wel.
Ik vond 40k zowiezo te veelstefanass schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 10:34:
Wel lekker die account-wide mounts als je net als ik een altoholic bent![]()
Kan elke HC-dungeon/raid gewoon 10x doen binnen een lockout: dag 1: 6 alt-runs nodig gehad voor de mount uit HC MgT, 4 voor de mount uit HC SH, 5 runs Kara gedaan maar helaas no luck, vanavond nog 5 Kara runs in de planning.
Guildy was aan het miepen over de account-wide mounts omdat ze verwacht dat ze nu de Vial of the Sands minder vaak zal verkopen. Voor mij was deze echter eerder niet in beeld (niet betaalbaar om em op elke char te halen), maar nu met al die alts en account-wide mounts juist wel.
Hij erg prijzig inderdaad, maar ik denk dat gold in MoP daarvoor geen probleem zal zijn. Zeker niet als ik hem dan op al mn alts kan gebruiken.
Vraagje: Klopt het trouwens dat de mounts niet echt account-wide zijn maar slechts binnen dezelfde server?
Ik heb een jaar geleden wat chars naar een andere server ge-Xferred, waaronder een char met de oude ZG-mount, tiger & raptor. Die mounts zie ik echter niet terug op de server waar ik nu speel (Eonar).
Of is het alleen binnen dezelfde faction?
[ Voor 37% gewijzigd door stefanass op 07-09-2012 10:40 ]
Altijd Cache folder en de WTF folder verwijderen, alle addons uit en DX9 ipv een hogere versie (DX11 en zo was eerst geen vinkje moest je iets voor doen).
Nog steeds problemen, dan een verse installatie en dat duur wel even helaas
Mijn wow crashed ook, alleen als ik men pc kast sluit, cpu wordt dan vrolijk +80 graden.
HTPC kast, compact met warmte tewijl ik elk andere game vrolijk kan spelen met gesloten kast.
Utgarde Pinnacle
Karazhan
Strat
>_> UP lukt me makkelijk op mn paladin, niet op mn mage. Karazhan kan op allebei. Strat ook.
De download / installatie is wel met 7 gb (!) verminderd ... dat scheelt al weer een hoopDerr_Hans schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 10:38:
Problemen met WoW..
Altijd Cache folder en de WTF folder verwijderen, alle addons uit en DX9 ipv een hogere versie (DX11 en zo was eerst geen vinkje moest je iets voor doen).
Nog steeds problemen, dan een verse installatie en dat duur wel even helaas
Mijn wow crashed ook, alleen als ik men pc kast sluit, cpu wordt dan vrolijk +80 graden.
HTPC kast, compact met warmte tewijl ik elk andere game vrolijk kan spelen met gesloten kast.
En proactief een client downloaden en klaar hebben staan op een andere schijf of zo helpt ook
[ Voor 6% gewijzigd door Dice op 07-09-2012 10:42 ]
Heb je al eens ingelogd op die chars?stefanass schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 10:37:
[...]
Hij erg prijzig inderdaad, maar ik denk dat gold in MoP daarvoor geen probleem zal zijn. Zeker niet als ik hem dan op al mn alts kan gebruiken.
Vraagje: Klopt het trouwens dat de mounts niet echt account-wide zijn maar slechts binnen dezelfde server?
Ik heb een jaar geleden wat chars naar een andere server ge-Xferred, waaronder een char met de oude ZG-mount, tiger & raptor. Die mounts zie ik echter niet terug op de server waar ik nu speel (Eonar).
Er was toch meer dan genoeg goud te verdienen met enchanting, zowel scrolls als mats (alleen had je daarvoor wel ook een JC en eventueel miner nodig).Dice schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 10:39:
Ik heb net krap aan 50k
Met enchanting en tailoring op mijn main is niet veel geld te verdienen ...
Die 26slot bags hebben ook prima verkocht, dus ook als tailor was er genoeg geld te verdienen alleen in een wat lager tempo
Moet even een testje lopen nog op mijn hunt , maar denk dat mijn lock het meest auw doetDice schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 10:52:
@Hmr; welke van jouw ranged doet het meeste auw op een boss ?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
er zijn op de WOW-fora reports te vinden van verschillende graphics-bugs. 1 guildy van me zag geen water meer, wat te verhelpen was door multisampling terug te zetten naar 1x. Weer een andere guildy had een probleem dat terug te leiden was tot een addon.RampageNL schreef op donderdag 06 september 2012 @ 17:52:
Ik zou in jouw geval het volgende proberen:
Alles op de laagste setting zetten en kijken of je dan wel goede performance hebt. Ik vermoed dat dat wel in orde zal zijn. Dan alle settings 1 voor 1 omhoog zetten totdat je weet welke setting het probleem (mogelijk) veroorzaakt.
Nee, die economy is op childhammer redelijk stuk gemaakt.toolkist schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 10:53:
[...]
Heb je al eens ingelogd op die chars?
[...]
Er was toch meer dan genoeg goud te verdienen met enchanting, zowel scrolls als mats (alleen had je daarvoor wel ook een JC en eventueel miner nodig).
Die 26slot bags hebben ook prima verkocht, dus ook als tailor was er genoeg geld te verdienen alleen in een wat lager tempo
Vroegah kon je met een bijzondere enchant nog wat doekoe maken; daar heb ik zelfs nog een hoop voor gedokt of zelfs farmen voor die ene goed verkopende enchant.
Als je nu 50g voor een enchant vraagt tikken je op je hoofd en vragen ze of je wel helemaal wappie bent.
Dr zijn er die in trade voor 5g verkopen.
Mats hou ik meestal vast voor guildies en zo ... (uit principe vraag ik daar geen gold voor)
En ikj heb pas recentelijk een altje naar 525 op JC / Mining getrapt
Scrolls verkopen voor geen kont
Nog een paar weken en dan is ook UP met elke class te nuken. Op het moment lukte me dit ook niet op m'n clothies. Mijn pala, DK en enhance shamzy hadden daar gelukkig wat minder problemen mee ... Maar ook die hebben geen mazzellanerios schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 10:39:
>_> UP lukt me makkelijk op mn paladin, niet op mn mage. Karazhan kan op allebei. Strat ook.
Ik zit nu op zo'n 116 mounts. Vind het wel nog steeds zwaar poep dat de mammoths en de choppers niet transferde naar de andere faction, maar goed ... dan fix ik die nog wel een ander keer
Utgarde Pinnacle is niet moeilijk op een Mage. Desnoods Ice Barrier aanzetten en constant up houden. Bij Svala Sorrowgrave kun je gewoon doorlopen; als je wat trash overslaat met Invisibility en een enkeling omlegt ben je al bij Skadi tegen de tijd dat Svala pas actief wordt. Tegenover Skadi gebruik je Mirror Images zodat je zelf geen aggro pakt en eventueel Time Warp to seal the deal, maar dat is niet noodzakelijk. Easy mode.lanerios schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 10:39:
mounts te gaan:
Utgarde Pinnacle
Karazhan
Strat
[ Voor 17% gewijzigd door Rone op 07-09-2012 11:15 ]
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
accountwide, maar je moet een char wel één (of soms meer) keer inloggen om de mounts/achievements te laten herkennen.stefanass schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 10:37:
[...]
ik heb m'n op dragonblight-horde behaalde mounts ook op bladefist-alliance (voor zover deze cross faction zijn natuurlijk).
Mek teasen met een aantal van m'n mounts is leuk
Overigens geldt tegenwoordig blijkbaar je equipped ilvl voor dungeon requirements, niet meer max ilvl!
Moet wel nodig eens een hoop macros gaan instellen. Merk dat /stopcasting soms toch wel erg handig is voor een caster. Dit is m'n eerste caster en bij levelen/dungeon maakt het allemaal niet veel uit, maar in een raid is het toch wel zeer nuttig.
Heb je ook iets om te voorkomen dat mage niet een 2e fireball cast als je nog aan het casten bent? Zie soms ineens een proc opkomen, maar dan moet ik wachten totdat cast klaar is, maar soms was de volgende dan ook al weer gestart leek het. /stopcasting zou dit trouwens ook moeten voorkomen...
Als ik straks niet meer alles naar hit hoef te reforgen, maar ook wat crit erbij krijg en nu m'n 2 set bonus, moet ik toch flink meer dps kunnen doen dan gisteren
Caster ABC's: Always Be CastingIntToStr schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:05:
Productief avondje voor mage gisteren! Mage staat pas op 8 uur /played in current level, waarvan nog veruit het meeste tijd wachten/professions was. Heb geen enkele cata heroic gedaan, maar gisteren voor het eerst de eerste 2 HoT dungeons: 3 nuttige rolls gewonnen + quest rewards. Daarna nog even snel een paar bosses van DS normal: 2 tier tokens + 2 397 boe items omdat ik guildie een item gaf waar ie al heeeel lang op wachtte. Verder zelf ook nog 2 397 JP item gekocht. Nu is ze in ieder geval ilvl 378, al is het nog wel met een green agility trinket van ilvl 272
Overigens geldt tegenwoordig blijkbaar je equipped ilvl voor dungeon requirements, niet meer max ilvl!
Moet wel nodig eens een hoop macros gaan instellen. Merk dat /stopcasting soms toch wel erg handig is voor een caster. Dit is m'n eerste caster en bij levelen/dungeon maakt het allemaal niet veel uit, maar in een raid is het toch wel zeer nuttig.
Heb je ook iets om te voorkomen dat mage niet een 2e fireball cast als je nog aan het casten bent? Zie soms ineens een proc opkomen, maar dan moet ik wachten totdat cast klaar is, maar soms was de volgende dan ook al weer gestart leek het. /stopcasting zou dit trouwens ook moeten voorkomen...
Als ik straks niet meer alles naar hit hoef te reforgen, maar ook wat crit erbij krijg en nu m'n 2 set bonus, moet ik toch flink meer dps kunnen doen dan gisteren
een cast cancellen om iets anders te kunnen casten levert eerder een dpsverlies dan een dpswinst op.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Kunt ook gewoon springenIntToStr schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:05:
Productief avondje voor mage gisteren! Mage staat pas op 8 uur /played in current level, waarvan nog veruit het meeste tijd wachten/professions was. Heb geen enkele cata heroic gedaan, maar gisteren voor het eerst de eerste 2 HoT dungeons: 3 nuttige rolls gewonnen + quest rewards. Daarna nog even snel een paar bosses van DS normal: 2 tier tokens + 2 397 boe items omdat ik guildie een item gaf waar ie al heeeel lang op wachtte. Verder zelf ook nog 2 397 JP item gekocht. Nu is ze in ieder geval ilvl 378, al is het nog wel met een green agility trinket van ilvl 272
Die macros waar ik aan dacht waren bijv. voor iceblock, combustion, boss button zoals bij ultraxxion (als pally ram ik gewoon op de knop, want geen cast time, maar als mage moet je wel opletten dat je eerst je cast moet afmaken en dan pas op de knop drukt, wat te laat zou kunnen zijnJoeBravo schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:12:
[...]
Caster ABC's: Always Be Casting
een cast cancellen om iets anders te kunnen casten levert eerder een dpsverlies dan een dpswinst op.
SameCarthrax schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:15:
Ik doe altijd een stap naar voren om de cast te stoppen, mijn vingers zitten toch op wasd vast gelijmd
De ultraxion button cancelled je spells standaard. Verder geld inderdaad de abc regel van hierboven.IntToStr schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:15:
[...]
Die macros waar ik aan dacht waren bijv. voor iceblock, combustion, boss button zoals bij ultraxxion (als pally ram ik gewoon op de knop, want geen cast time, maar als mage moet je wel opletten dat je eerst je cast moet afmaken en dan pas op de knop drukt, wat te laat zou kunnen zijn) en mogelijk ook bij de heating up proc, want die zie ik nog al eens wegvallen nadat m'n huidige cast klaar is.
Altijd leuk om een voorraadje te hebben natuurlijk, maar zal dit straks in MoP niet hard(er) gaan?
Gisteravond met een avondje levelen 2k opgehaald, ik verwacht dat dit in MoP velen malen meer zal worden.
Wat jullie?
Ik twijfel een beetje wat te doen nu. Sowieso moet ik mijn Enchanting en Leatherworking op chars nog omhoog knallen, verder maar eens kijken naar unieke mounts en eventueel doorgaan met quests/achieves/gold....
[ Voor 27% gewijzigd door EJSchuiteman op 07-09-2012 11:19 ]
eenCarthrax schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:15:
Ik doe altijd een stap naar voren om de cast te stoppen, mijn vingers zitten toch op wasd vast gelijmd
/stopcasting
/cast combustion
is altijd sneller dan eerst naar voren en dan combustion te casten
of een.
/stopcasting
/cast combustion
/cast fireblast
(vooral lekker op Yor'Sahj adds, deze macro was alleen als ik rechtermuis knop er op deed ipv mijn keybind te gebruiken.)
Maar ja fireblast enzo is volgens mij veranderd en is het fire inferno of inferno blast geworden.
Heb mijn mage alleen talents gezet verder niets mee gedaan
[ Voor 8% gewijzigd door Derr_Hans op 07-09-2012 11:22 . Reden: cast comb en fireblast omgedraaid natuurlijk :D ]
Zo speel ik standaard ook, maar zat met de lvl90 talent van warlock (die heel erg matig zijn), Kil'jaeden's Cunning, daarmee kan je dus geen 'move to cancel' meer doen. Maarja, die andere 2 talents zijn ook niet echt interessant om te hebben.Carthrax schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:15:
[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 07-09-2012 11:20 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Daarover ... wat is het beste om te kiezen als 90 talent voor sproest ?SinergyX schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:20:
[...]
Zo speel ik standaard ook, maar zat met de lvl90 talent van warlock (die heel erg matig zijn), Kil'jaeden's Cunning, daarmee kan je dus geen 'move to cancel' meer doen. Maarja, die andere 2 talents zijn ook niet echt interessant om te hebben.
Cascade
divine star
of Halo ...
aangezien meeste holy zit het er dus dik in dat ik uit shadowform gekicked word
Dit ^^
Ik ben zelf sowieso al een bunnyhopping mofo
Anderen daar ook last van?
Alle hebben een shadow variant dus je blijft shadow.Dice schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:24:
[...]
Daarover ... wat is het beste om te kiezen als 90 talent voor sproest ?
Cascade
divine star
of Halo ...
aangezien meeste holy zit het er dus dik in dat ik uit shadowform gekicked word
Voor shadow is het Halo, Cascade doe alleen veel damage als alle adds ver weg van elkaar zijn.
Dat is in 9 van de 10 keer niet het geval.
Divine Star blijkt niet genoeg damage te doen, en halo als je iig tussen de 25 a 30 yards van de boss ben doet het meeste damage en ook de adds ofc.
idem, tot ik elemental shaman ging spelen en de unleashed lightning glyph ging gebruiken: cast lightning bolt while moving.Carthrax schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:15:
Dat is nog wel eens fout gegaan
Idem met scorchJoeBravo schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:37:
[...]
idem, tot ik elemental shaman ging spelen en de unleashed lightning glyph ging gebruiken: cast lightning bolt while moving.
Dat is nog wel eens fout gegaan
Voor veel gevechten spec ik trouwens nog steeds scorch in plaats van Presence of Mind. Hoe doen andere firemages dat?
tuurlijk, zodra ik thuis benAshy schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 12:20:
Ik weet niet zeker of het geoorloofd is, maar kan ik via iemand hier een scroll toegestuurd krijgen?
Of iemand anders moet die mount willen, ik heb hem al
stuur maar een dm met je email dan stuur ik je er eentje toe, heb de mount nog nietAshy schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 12:20:
Ik weet niet zeker of het geoorloofd is, maar kan ik via iemand hier een scroll toegestuurd krijgen?
edit: Verstuurd
[ Voor 5% gewijzigd door Helza op 07-09-2012 12:41 ]
Ulduar 25m achievement afgemaakt en dus de Iron proto drake mount (en in totaal 17 achievements erbij, wow dat gaat hard)
Ik ben nu sinds kort ook over op elvui, maar tot dusver ben ik nog niet echt onder de indruk. Het aantal instellingen/aanpassingen dat je kunt doen ik toch nog beperkt en sommige dingen vind ik gewoon niet zo handig. zoals bv. de nameplates, het verschil tussen niet getarget en getarget is minimalisitisch, waardoor ik soms niet in de gaten heb dat er geen mob meer getarget is in aoe situaties als ze snel dood gaan.
De action bar hebben voor de actief status (als je iets aan het casten best, of pet attack mode) een iets donkere/greyed out variant van de actieve knop, waardoor het onderscheid bijna niet te maken is, heb soms dus gewoon niet in de gaten dat mn pet nog op defensive staat omdat het kleur verschil zo klein is
Daarnaast vind ik m'n raid frames ook niet erg configurabel en niet zo mooi op de huidige weergave. Ook de weergave van buffs/debuffs/timers zijn toch voor mij onduidelijk op deze manier, misschien toch maa de icoon weergave aanzetten. Bag kan je niet doorzoeken nog
Ik denk dat ik toch maar terug ga naar bartender voor m'n bars, toch iets duidelijker, en naar de normale variant van tidy voor m'n nameplates, en naar vudo ofzo voor m'n raid frames. en nog quartz voor m'n GCD weergave &js hunters bar voor mn focus bar, de buffs/debuffs moet ik nog ff naar kijken maarja wat blijft er dan nog over van elvui?
ohja en of de power bar deed het niet op Majordomo of er mist een bar maar ik zag dus niet hoeveel power hij had dus wanneer hij ging springen. Iets wat dus echt een requirement is voor mij. Guildy heeft ook elvui dus ik vermoed dat hij bugde bij mij, maarja dan wordt ik er nog niet blij van
[ Voor 9% gewijzigd door Helza op 07-09-2012 12:40 ]
Eigen UI maken is altijd nog het beste, weet je pecies wat je wilt en hoe je het wilHelza schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 12:35:
Gisteren weer een successvol dagje gehad.
Ulduar 25m achievement afgemaakt en dus de Iron proto drake mount (en in totaal 17 achievements erbij, wow dat gaat hard)en voor die tijd ook nog skarr mogen tamen. Al met al weer een geslaagde avond
Ik ben nu sinds kort ook over op elvui, maar tot dusver ben ik nog niet echt onder de indruk. Het aantal instellingen/aanpassingen dat je kunt doen ik toch nog beperkt en sommige dingen vind ik gewoon niet zo handig. zoals bv. de nameplates, het verschil tussen niet getarget en getarget is minimalisitisch, waardoor ik soms niet in de gaten heb dat er geen mob meer getarget is in aoe situaties als ze snel dood gaan.
De action bar hebben voor de actief status (als je iets aan het casten best, of pet attack mode) een iets donkere/greyed out variant van de actieve knop, waardoor het onderscheid bijna niet te maken is, heb soms dus gewoon niet in de gaten dat mn pet nog op defensive staat omdat het kleur verschil zo klein is![]()
Daarnaast vind ik m'n raid frames ook niet erg configurabel en niet zo mooi op de huidige weergave. Ook de weergave van buffs/debuffs/timers zijn toch voor mij onduidelijk op deze manier, misschien toch maa de icoon weergave aanzetten. Bag kan je niet doorzoeken nog.. wat ook onhandig is dus die ook maar weer uit.
Ik denk dat ik toch maar terug ga naar bartender voor m'n bars, toch iets duidelijker, en naar de normale variant van tidy voor m'n nameplates, en naar vudo ofzo voor m'n raid frames. en nog quartz voor m'n GCD weergave &js hunters bar voor mn focus bar, de buffs/debuffs moet ik nog ff naar kijken maarja wat blijft er dan nog over van elvui?
ohja en of de power bar deed het niet op Majordomo of er mist een bar maar ik zag dus niet hoeveel power hij had dus wanneer hij ging springen. Iets wat dus echt een requirement is voor mij. Guildy heeft ook elvui dus ik vermoed dat hij bugde bij mij, maarja dan wordt ik er nog niet blij van
Mijne heb ik pas weer aangepast, ben nu voor alle chars op een actionbar loze UI gegaan.
Nou op 1jte na met 4 knoppen (mana pot, int potion, health stone en flask in combat en Mounts + proffesion wanneer idle)
Heb eerder dit jaar gebruik gemaakt van de SoR actie om een char naar level 80 te tillen.
Is het mogelijk om nu gebruik te kunnen maken van de standaard SoR actie (dus simpele 7 dagen gametime erbij, niet die specifieke zaken die eerder dit jaar waren) om daarna mijn account weer te verlengen? Of kan dit slechts eenmalig per account?
Hoe zou MoP hier op draaien?cpu - Intel Q6600 G0
ram - 2*2Gb Kingston ValueRam Pc-6400
mobo- P35 IPIBL-LA (Berkeley)
vga - Sapphire Radeon HD4850
HDD - 320Gb
Dvd -lezer
Dvd -Brander
Kaartlezer
Interne draadloze kaart Wireless B/g
Windows 7 32Bit (herinstallatie aan te raden voor optimale snelheid systeem)
Behuizing & Voeding: HP Pavilion M9000
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik denk ergens met gemiddelde settings. En een paar die je uitschakelt. Ik kon de Beta redelijk draaien met mijn 3450 op fair. Dus een graadje hoger moet wel lukken denk ik.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Verwijderd
Mijn C2D 3.0Ghz, 4gb RAM, 5770-1gb draaide WoW op max setting 1920*1080 op 50-60 fps (wel weinig addons)
Dus ik denk dat je met die specs sowieso High settings moet kunnen halen
Liever iets beter dan Wowhead ofzo.
heb google al geprobeert maar daar zitten vooral outdated tussen.
Dit topic is gesloten.