Weet iemand al hie dat battle pet systeem gaat werken ? Of moet ik als een soort pokemontrainer aan de gang ?
Ik zit te denken over wat ik met mijn DF tickets kan doen. Heb 2 chars met beide zo'n 180 tickets. Normaal kocht ik altijd heirlooms van die tickets, maar ik heb nu al full heirlooms voor cloth, leather en plate (tank). Ik zou nog voor een monk een wapen kunnen kopen (zo suf dat ik dan zowel voor druid als monk een 2H agility wapen heb
) of voor een plate user een wapen. Voor de vorm kan ik ook nog een mail set gaan sparen 
Ik heb dus ook genoeg tickets voor beide mounts, maar om nou een mount te kopen alleen om mounts te verzamelen vind ik ook weer niets.
Oftewel, misschien had ik beter na moeten denken voordat ik ging sparen
Dilemma, dilemma...
Vanaf nu ga ik gewoon alleen die quest items verhandelen op AH.
Ik heb dus ook genoeg tickets voor beide mounts, maar om nou een mount te kopen alleen om mounts te verzamelen vind ik ook weer niets.
Oftewel, misschien had ik beter na moeten denken voordat ik ging sparen
Dat je er uberhaubt zoveel tickets hebIntToStr schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 14:48:
Ik zit te denken over wat ik met mijn DF tickets kan doen. Heb 2 chars met beide zo'n 180 tickets. Normaal kocht ik altijd heirlooms van die tickets, maar ik heb nu al full heirlooms voor cloth, leather en plate (tank). Ik zou nog voor een monk een wapen kunnen kopen (zo suf dat ik dan zowel voor druid als monk een 2H agility wapen heb) of voor een plate user een wapen. Voor de vorm kan ik ook nog een mail set gaan sparen
Oftewel, misschien had ik beter na moeten denken voordat ik ging sparenDilemma, dilemma...
Heb 1 keer al die dingen gedaan toen had ik het al wel weer gezien >.>
Heb dat item uit men bag gegooid en die quest items pass ik standaard op.
Ja ik ben zo'n persoon die dailies saai vind, liefst niet quest en reputation tabards nodig heb om uberhaubt rep te krijgen voor factions, ben op mijn main met alle exalted behalve twilight highland en tol barad deze expansion. Deze hadden geen nuttige items om te gebruiken dus lekker skippen die handel, mijn alts hebben geen exalted shoulder enchants, gebruik de PvP enchant wel voor de spel power aangezien 25 haste (caster) verwaarloosbaar is.
Liefst heb ik persoonlijk lvl 85 fresh uit de box en gaan met die banaan
[ Voor 20% gewijzigd door Derr_Hans op 07-09-2012 15:26 ]
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Ik bedacht me net bij het bekijken van mijn armory profiel.
Hebben andere hunters (of andere mensen die een mainhand/offhand/ranged weapon) hebben kwijtgeraakt door de patch al problemen gehad met item level requirements zoals bij niet toegelaten tot groep omdat je ilvl te laag zou zijn? Dat is namelijk ook omlaag gehaald al staat de hoogste van wat je voor de patch had nog wel op je char..
Hebben andere hunters (of andere mensen die een mainhand/offhand/ranged weapon) hebben kwijtgeraakt door de patch al problemen gehad met item level requirements zoals bij niet toegelaten tot groep omdat je ilvl te laag zou zijn? Dat is namelijk ook omlaag gehaald al staat de hoogste van wat je voor de patch had nog wel op je char..
[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 07-09-2012 15:55 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Dus dat zou de reden zijn waarom mijn ilvl opeens zoveel lager is. Ik heb nog 2 blue trinkets, maar had een 397 melee wapen, door verlies van het wapen is mijn ilvl gemiddeld enorm gedaald.Zeror schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 15:54:
Maar buiten wat opmerkingen in dungeons nog verder weinig problemen mee gehad.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
armory profiel (site) moeten nog geupdate worden.Zeror schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 15:54:
Deze gaan uit van die extra item die je nu niet ge-equipped heb.
iig op de site is mijn ilvl lager dan mijn armory app.
De app moet ook nog wel geupdate worden, deze heeft de nieuwe talent tree nog niet.
Nog maar 'n keer dan:
Waar kan ik ergens een overzicht vinden met NL guilds per server?
Zo'n beetje wel ja.Dice schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 14:44:
Weet iemand al hie dat battle pet systeem gaat werken ? Of moet ik als een soort pokemontrainer aan de gang ?
Gotta catch 'em all!
AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm
1 item van de 12 moet gemiddeld toch niet zo heel veel uitmakenSinergyX schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 16:02:
[...]
Dus dat zou de reden zijn waarom mijn ilvl opeens zoveel lager is. Ik heb nog 2 blue trinkets, maar had een 397 melee wapen, door verlies van het wapen is mijn ilvl gemiddeld enorm gedaald.
Maar buiten wat opmerkingen in dungeons nog verder weinig problemen mee gehad.
Volgens mij is er niemand die dat bijhoudtDelacour schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 16:05:
Nog maar 'n keer dan:
Ik ben in de beta al even uitgebreid bezig geweest met het battle systeem.
Het is indd pokemon. Op het moment dat je de skill hebt getrained stel je een "team" samen van de pets die jij wilt gebruiken. Al deze pets hebben voor en nadelen op de pets waar je tegen kan vechten. Een dragon pet heeft bijvoorbeeld een nadeel tegen critters etc.
De eerste battles zijn 1 tegen 1. Waar jij wel kan switchen tijdens het gevecht is je tegenstander alleen.
Tijdens het battlen levelen je pets en daarmee speel je abilities vrij. Hoe hoger ze zijn dan krijg je meer tegenstanders. Dus bij level 5 pets krijg je al automatisch 2 tegenstanders etc.
Als je tegenstander pet genoeg health heeft verloren krijg je de mogelijkheid om ze te vangen, dit lukt niet altijd in 1 keer dus altijd voorzichtig hiermee wezen.
Het is leuk tijdverdrijf en zeker als je niet meer aan het levelen bent en even want anders wilt doen is dit best grappig.
Kijk nu even armory, lijkt dus eerder een vage bug te zijn geweest, er stond dus eerder:Helza schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 16:08:
1 item van de 12 moet gemiddeld toch niet zo heel veel uitmaken
Average item level 375 (351 Equipped)
Nu staat het weer op 375/375.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Volgens mij wordt het inderdaad niet bijgehouden.Delacour schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 16:05:
Nog maar 'n keer dan:
Ik ben GM in een NL guildje genaamd Oost West Epics Best op Dragonblight-EU Alliance. Er zijn hier op dit forum trouwens meerdere mensen die in een NL guild spelen...
Misschien voor het vinden van een leuke NL Guild?Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 16:16:
[...]
inderdaad, who the hell is erbij gebaat dit bij te houden?
Er zijn wel onnozelere dingen waarvan ik me afvraag wie erbij gebaat is om dit bij te houden
Dat is volgens mij gewoon omdat ze alles bij elkaar optelden en dan deelden door het aantal equipment slots wat je had... Dat is nu dus: Alles / (Equipment slots -1)SinergyX schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 16:14:
[...]
Kijk nu even armory, lijkt dus eerder een vage bug te zijn geweest, er stond dus eerder:
Average item level 375 (351 Equipped)
Nu staat het weer op 375/375.
Als mensen daar geen rekening mee houden en daarom een application afkeuren, dan zijn ze wel heel herp-derp bezig.
Toen de patch net live was, ging het juist net anders. Toen werden alle ilvls opgeteld, inclusief het wapen/relic welke je niet meer had, en dat gedeeld door (Equipment slots -1) ...Kreeg je zaken als mensen die ineens ilvl 416 hadden en zo
Er zijn geen leuke NL guilds, er zitten NLers in!Delacour schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 16:17:
[...]
Misschien voor het vinden van een leuke NL Guild?
Er zijn wel onnozelere dingen waarvan ik me afvraag wie erbij gebaat is om dit bij te houden
Maar iig zou dat erg veel werk zijn om dat bij te houden lijkt mij over alle realms?? Bijna onmogelijk..
Kunt misschien gewoon zoeken op zo'n website die alle geregistreerde guilds van alle realms weergeeft en kijken of daar NL guildnamen tussen zitten?
EDIT: Je kan ook gewoon in google intikken: World of warcraft nederlandse guilds dan krijg je ook hele hoop websites van NL guilds die actief zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door FT Twisty op 07-09-2012 16:40 ]
AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm
Ik doe elke maand alleen de (max 9) quests van de artifacts. Tijdens het levelen van m'n mage kreeg ik best vaak die artifacts in dungeons en verder koop ik ze heel goedkoop in in weken zonder faire. Een aantal verkoop ik ook weer duur tijdens de faire. Verder nog de profession quests voor gratis +5 skillup en tickets. Dit samen geeft je al snel 100 tickets per faire per character.Derr_Hans schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 15:20:
[...]
Dat je er uberhaubt zoveel tickets heb
Heb 1 keer al die dingen gedaan toen had ik het al wel weer gezien >.>
Heb dat item uit men bag gegooid en die quest items pass ik standaard op.
Ja ik ben zo'n persoon die dailies saai vind, liefst niet quest en reputation tabards nodig heb om uberhaubt rep te krijgen voor factions, ben op mijn main met alle exalted behalve twilight highland en tol barad deze expansion. Deze hadden geen nuttige items om te gebruiken dus lekker skippen die handel, mijn alts hebben geen exalted shoulder enchants, gebruik de PvP enchant wel voor de spel power aangezien 25 haste (caster) verwaarloosbaar is.
Liefst heb ik persoonlijk lvl 85 fresh uit de box en gaan met die banaan
Gaat er vanavond trouwens nog geraid worden? Heb wel zin in iets uitdagends.... Heroic Firelands op mn main, of Heroic DS op één van mn betere alts ofzo
Heroic FL zie ik altijd wel zitten, zo jammer er eht niemand voor te krijgen is.
Of je moet gelijk firelord hebben >.<
Of je moet gelijk firelord hebben >.<
Ik zie trouwens net dat DS x-realm mogelijk is 
Mocht er zich nog een gelegenheid voordoen, ik zou graag een keer meegaan met een team dat wel genoeg goede mensen heeft.
Mocht er zich nog een gelegenheid voordoen, ik zou graag een keer meegaan met een team dat wel genoeg goede mensen heeft.
Verwijderd
Ik zit zelf in Dutchmen Alliance op Magtheridon...Delacour schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 16:17:
[...]
Misschien voor het vinden van een leuke NL Guild?
Erg gezellige guild waar iedereen van 18+ welkom is.
Ik had de chars al wel een keer gelogd na de patch, zojuist voor de zekerheid nogmaals gedaan maar helaas. Dus toch maar een ticket aangemaakt.JoeBravo schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:02:
[...]
accountwide, maar je moet een char wel één (of soms meer) keer inloggen om de mounts/achievements te laten herkennen.
ik heb m'n op dragonblight-horde behaalde mounts ook op bladefist-alliance (voor zover deze cross faction zijn natuurlijk).
Mek teasen met een aantal van m'n mounts is leuk
Gaat overigens om een char dat behalve op een andere server ook nog van de andere faction is en ook nog onder een andere wow-account (maar wel zelfde battle.net account) hangt.
Misschien een combo die toch niet zo heel vaak voorkomt??? Maargoed via het ticket zal het uiteindelijk vast weer in orde komen, zo belangrijk zijn die mounts nu ook weer niet
Vandaag ook mijn account weer actief gemaakt! Ik speel horde op Stormscale. Nog meer mensen hier? Dan kunnen we eens samen HC's runnen etc etc gezien ik als enige van mijn vriendengroep WoW speel ben ik nogal alleen
Mijn main heet: Spoek.
Sony A7III - PSN: Ruimtestofzuiger - Clash of Clans
Ja ben hier ook wel voor te porren. Is vast wel te regelen de komende weken als het wat rustiger is in de guilds.IntToStr schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 20:17:
Ik zie trouwens net dat DS x-realm mogelijk is
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
* Jerry leveled snel verder op zijn druidjunglebeast schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 14:15:
[...]
Ja ben hier ook wel voor te porren. Is vast wel te regelen de komende weken als het wat rustiger is in de guilds.
Mek moet nog 1 lvl op ze priest en dan komt hij graag mee als "healer" heb al wat gear klaar staan en wil LFR leeg plunderen.Jerry schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 17:51:
[...]
* Jerry leveled snel verder op zijn druid
Je ilvl gaat iets naar beneden, maar wordt nu ook over 1 slot minder berekend. Heel veel classes hebbern er last van, want pala's, DK's Druids en casters (mage, priest, warlock, shaman) zijn hun relics en wands ook kwijt.Zeror schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 15:54:
Zonde voor de JP's en gems als je ze pasgeleden hebt aangeschaft.
Kan me trouwens niet voorstellen dat je ilvl dan, met het gemis van 1 slot, zo drastisch naar beneden keldert.
Voor mensen die de Curse client gebruiken voor add-ons:
Ga naar http://www.curse.com/premium/plan en vul code ORIGINPRIME12 in voor één maand gratis Premium.
Ga naar http://www.curse.com/premium/plan en vul code ORIGINPRIME12 in voor één maand gratis Premium.
Nou ja, als je net toevallig in het slot die nu weg een hoog ilvl had staan te opzichte van de rest van je gear verlies inderdaad wel een hoop. En kan me ook best voorstellen dat de wow communitie zielig genoeg is om je te weigeren omdat je niet meer aan de ilvl requirement voldoet die ze altijd gewend waren.Poops_McGhee schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 18:23:
[...]
Je ilvl gaat iets naar beneden, maar wordt nu ook over 1 slot minder berekend. Heel veel classes hebbern er last van, want pala's, DK's Druids en casters (mage, priest, warlock, shaman) zijn hun relics en wands ook kwijt.
Kan me trouwens niet voorstellen dat je ilvl dan, met het gemis van 1 slot, zo drastisch naar beneden keldert.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik ga donderdag op vakantie voor 10 dagen, maar wie weet kan ik ergens nog een keer een gaatje vinden. Voor deze lockout heb ik nog een mage en pally op 4/8 staan, al gaan we geloof ik dinsdag verder met heroic ultra eindelijk eens omleggen als iedereen eindelijk eens leert op tijd op die knop te rammen.junglebeast schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 14:15:
[...]
Ja ben hier ook wel voor te porren. Is vast wel te regelen de komende weken als het wat rustiger is in de guilds.
Mage is ondertussen op 387 gekomen. LFR is alleen echt suf nu. Op alle bosses kreeg ik een zakje goud. De kans op loot zal wel redelijk gelijk zijn, maar het voelt dus nogal raar zo zonder ontdekken welke loot er deze keer komt om op te rollen
Ach ik kreeg gisteren een Chest en DPS dagger op mijn 2de Resto Druid gisteren. Ik had de chest al dus eigelijk alleen maar offspec items gehad.IntToStr schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 23:36:
[...]
Ik ga donderdag op vakantie voor 10 dagen, maar wie weet kan ik ergens nog een keer een gaatje vinden. Voor deze lockout heb ik nog een mage en pally op 4/8 staan, al gaan we geloof ik dinsdag verder met heroic ultra eindelijk eens omleggen als iedereen eindelijk eens leert op tijd op die knop te rammen.
Mage is ondertussen op 387 gekomen. LFR is alleen echt suf nu. Op alle bosses kreeg ik een zakje goud. De kans op loot zal wel redelijk gelijk zijn, maar het voelt dus nogal raar zo zonder ontdekken welke loot er deze keer komt om op te rollen
Idd.. had ik dus. Paar dagen voor de patch net die epic relic aangeschaft terwijl ik ook pants, chest etc nodig had... na die patch bijna niet meer gespeeld trouwens, vind 't echt minder geworden. Vooral op het gebied van talents. Bijna geen keuzes meer.. ik dacht dat dit een RPG was?Poops_McGhee schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 18:23:
[...]
Je ilvl gaat iets naar beneden, maar wordt nu ook over 1 slot minder berekend. Heel veel classes hebbern er last van, want pala's, DK's Druids en casters (mage, priest, warlock, shaman) zijn hun relics en wands ook kwijt.
en kan mn WoW account niet meer in >< wilde inloggen voor raid. Maar account locked due to blablabla, krijg geen reset mails meer, etc. Heb maar ticket aangemaakt via ander account.
hopelijk niet gehacked ><
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Authenticator koppelen? Wachtwoord wijzigen? Je bent remote nog wel gewoon online trouwens...lanerios schreef op zondag 09 september 2012 @ 19:43:
en kan mn WoW account niet meer in >< wilde inloggen voor raid. Maar account locked due to blablabla, krijg geen reset mails meer, etc. Heb maar ticket aangemaakt via ander account.
[ Voor 6% gewijzigd door hulkie op 09-09-2012 20:27 ]
vaag >_> die staat namelijk al dagen niet meer op mn telefoon lol.
Wachtwoord kan ik niet wijzigen want ik krijg geen reset PW mail meer op het mail adres
Authenticator koppelen kan dus ook niet meer
Wachtwoord kan ik niet wijzigen want ik krijg geen reset PW mail meer op het mail adres
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Dan zou ik maar eens gaan bellen met Blizzard en minder vage sites bezoekenlanerios schreef op zondag 09 september 2012 @ 20:30:
vaag >_> die staat namelijk al dagen niet meer op mn telefoon lol.
haha, ticket gemaakt, bellen doe ik morgen wel >< nu echt te moe voor (druk weekend gehad)
Ik kwam net met mijn lvl 79 Warlock in COS terecht.
Na de 3e wave ofzo ging de healer weg en vlak erna de tank en 1 van de DPS (de tank was toch matig want hij had telkens geen idee waar hij heen moest).
Uiteindelijk met de andere DPS heel COS afgemaakt zonder wipe
ik ben wel 2x dood gegaan maar damn maar sommige zooi hebben ze echt te zwaar generfed.
Als je bekijkt dat we met de bazen echt geen probleem hadden en dat toen de paladin respecte naar holy hij de bazen eigenlijk wel solo had kunnen doen.
Na de 3e wave ofzo ging de healer weg en vlak erna de tank en 1 van de DPS (de tank was toch matig want hij had telkens geen idee waar hij heen moest).
Uiteindelijk met de andere DPS heel COS afgemaakt zonder wipe

Als je bekijkt dat we met de bazen echt geen probleem hadden en dat toen de paladin respecte naar holy hij de bazen eigenlijk wel solo had kunnen doen.
Heb je op Bastille en je alt gedemote voor de zekerheid...lanerios schreef op zondag 09 september 2012 @ 20:35:
haha, ticket gemaakt, bellen doe ik morgen wel >< nu echt te moe voor (druk weekend gehad)
DW heroic ging gewoon liggen met Tupilak en Bas als healers en Bram als offspec dps en een offspec DK tankje. Eens kijken of je morgen weer je account terug kunt krijgen!
Vandaag een beetje BFG gedaan (Call to arms)
Moet nog 1 piece en dan is de transmog voor mn mage compleet ^^ Heb ook een mooie set gevonden voor m'n hunter die ik kan verkrijgen met honor, dus morgen weer flink verder farmen. Heb voorderest toch niet veel te doen voor MoP. Ben van plan om de transmog sets voor mn chars af te krijgen en m'n DPS weer op peil te krijgen door die nieuwe talents
Voor nu is het slaaptijd
Sony A7III - PSN: Ruimtestofzuiger - Clash of Clans
Zo Priestje is 85 !.
En gelijk wat gear aan gedaan en wat heroic's, zit nu op ilvl 356, moet nog het 1 en ander gemmen en enchanten maar de epic gems zitten al bij de JC'er in de mail
.
Nu snel even de gloves en helm kopen, en hopen op wat andere loot in de Hour of Twilight heroic morgen en dan LFR in duiken en kijken of ik de 397 ilvl kan halen in een kleine tijd, dan kan ik nog wat DS heroic doen ermee.
Plannen in MoP heb ik er niet echt mee, maar wil wel samen met een maatje dingen farmen straks zodat ik kan healen.
http://eu.battle.net/wow/...t/Pr%C3%A1ystation/simple
En gelijk wat gear aan gedaan en wat heroic's, zit nu op ilvl 356, moet nog het 1 en ander gemmen en enchanten maar de epic gems zitten al bij de JC'er in de mail
Nu snel even de gloves en helm kopen, en hopen op wat andere loot in de Hour of Twilight heroic morgen en dan LFR in duiken en kijken of ik de 397 ilvl kan halen in een kleine tijd, dan kan ik nog wat DS heroic doen ermee.
Plannen in MoP heb ik er niet echt mee, maar wil wel samen met een maatje dingen farmen straks zodat ik kan healen.
Had ik laatst ook. Probeerde aan te loggen met een 3G verbinding om te kijken of dat wil werken. Insta lock op mijn account. Wist niet dat het daar om ging, dus met een tweede account aangelogd en zelfde verhaal.hulkie schreef op zondag 09 september 2012 @ 20:27:
[...]
Authenticator koppelen? Wachtwoord wijzigen? Je bent remote nog wel gewoon online trouwens...
Als je een andere verbinding gebruikt dan wat je eigenlijk altijd gebruikt, dan locken ze de boel.
Ticket aangemaakt en ik kreeg al heel snel mijn account terug. Ik wist geen cd-keys meer (kwijtgeraakt) en de antwoord op mijn secret question die ik jaaaaaaaaaaren geleden heb ingevuld weet ik ook echt niet meer.
Je kan ook een ticket aanmaken voor het verwijderen van een authenticator. Dan hoef je niet aan te loggen als dat niet meer met je account mogelijk is en je geen meerdere accounts hebt.
Uiteraard moet je tegenwoordig wel achter de service van Blizz aanrennen, dus een telefoontje was wel nodig. Al met al heeft die grap 3 dagen geduurd.
Ik ga nog eens overwegen welke class ik ga spelen in MoP.
Ik zit op de drukste EU server maar vrijwel geen enkele raiding guild zoekt dps Warriors. Ik vind het een geweldige class, al jaren, maar dit blijft toch wel een probleem van de class. Te groot aanbod, verhoudingsgewijs minder vraag ook.
Ik heb nog een 80 Shaman, 80 Druid en 80 Rogue staan. Heb tevens een complete Shadowcraft heirloom set liggen voor eventueel een Monk. Maar ik heb nou niet echt een goed beeld hoe Windwalker Monks gaan worden.
Ik zit op de drukste EU server maar vrijwel geen enkele raiding guild zoekt dps Warriors. Ik vind het een geweldige class, al jaren, maar dit blijft toch wel een probleem van de class. Te groot aanbod, verhoudingsgewijs minder vraag ook.
Ik heb nog een 80 Shaman, 80 Druid en 80 Rogue staan. Heb tevens een complete Shadowcraft heirloom set liggen voor eventueel een Monk. Maar ik heb nou niet echt een goed beeld hoe Windwalker Monks gaan worden.
Ik ben ook wel te porren voor een X-Realm DS raid. Als we normal gaan dan heb ik wel een tank beschikbaar, als we heroic gaan doen is die tank helaas niet goed genoeg gegeared, maar dan kan ik komen healen op mijn Priest (kan ook als dps/shadow).
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
Gisteren op mn warrior (fury) een LFR run gedaan om te wennen aan de nieuwe prio/rotatie na wat oefenen op dummies. Deed op de dummies 30k unbuffed wat ik wel acceptabel vond (ilvl 392). Ging niet eens zo heel slecht en stond toch telkens in de top 3 dps. Was wel rete irritant op warmaster, de tanks konden gewoon niet stil blijven staan. Ze bleven maar de adds kiten or whatever. Regelmatig was ik weer out of range.
Was wel weer humor op Madness, van eerste platform naar de 2de doe ik een charge in de lucht (wat ik altijd doe op het moment dat ik weer boven het platform hang). Bevind ik me ineens achter het platform samen met een warlock & hunter pet
Stonden we daar gezellig de arm te dps'en. Helaas ging ik bij het einde van de aoe phase dood door gebrek aan heals. Achja ik kon toch niks anders doen voor de andere platformen, dus zo erg was het ook niet
Was wel weer humor op Madness, van eerste platform naar de 2de doe ik een charge in de lucht (wat ik altijd doe op het moment dat ik weer boven het platform hang). Bevind ik me ineens achter het platform samen met een warlock & hunter pet
Stonden we daar gezellig de arm te dps'en. Helaas ging ik bij het einde van de aoe phase dood door gebrek aan heals. Achja ik kon toch niks anders doen voor de andere platformen, dus zo erg was het ook niet
tnx .. zal wel handig zijn straks als mop uitkomtTwylight schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 19:35:
Voor mensen die de Curse client gebruiken voor add-ons:
Afgelopen weekend even de Darkmoon Faire bunny gedaan, echt wel lachen met 40 man zo'n klein beestje aan te vallen. Het ging natuurlijk nooit helemaal vloeiend. Iedereen moest verzamelen in de grot maar natuurlijk blijft de helft buiten staan en dus geen healing voor hun.
Verbazingwekkend vind ik dan altijd dat deze mensen vol in de raid gear zitten maar blijkbaar meerdere raid warnings van "Everyone in the cave" niet snappen
En dan kom ik met ilvl360 aan en lekker de healing ontvangen zodra dat beest weer mijn hoofd er af probeerde te kauwen.
Nooit roll ik hoog op iets (altijd 10 of er onder) maar op de pet rollde ik 96, helaas weer te laag ... snif....
Verbazingwekkend vind ik dan altijd dat deze mensen vol in de raid gear zitten maar blijkbaar meerdere raid warnings van "Everyone in the cave" niet snappen
Nooit roll ik hoog op iets (altijd 10 of er onder) maar op de pet rollde ik 96, helaas weer te laag ... snif....
Op mijn priest in ds10 head token en shoulders mee kunnen pakken!
Mijn rogue dit weekend legs token gepakt!
Helaas mijn pally door een autoaccept feauture in Elvui gesaved op ultra ..
Waar kan ik dat uitzetten btw?
Mijn rogue dit weekend legs token gepakt!
Helaas mijn pally door een autoaccept feauture in Elvui gesaved op ultra ..
Waar kan ik dat uitzetten btw?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Leuke run indeed ... ik viste met 86 ook achter het netCarthrax schreef op maandag 10 september 2012 @ 09:56:
Afgelopen weekend even de Darkmoon Faire bunny gedaan, echt wel lachen met 40 man zo'n klein beestje aan te vallen. Het ging natuurlijk nooit helemaal vloeiend. Iedereen moest verzamelen in de grot maar natuurlijk blijft de helft buiten staan en dus geen healing voor hun.
Verbazingwekkend vind ik dan altijd dat deze mensen vol in de raid gear zitten maar blijkbaar meerdere raid warnings van "Everyone in the cave" niet snappenEn dan kom ik met ilvl360 aan en lekker de healing ontvangen zodra dat beest weer mijn hoofd er af probeerde te kauwen.
Zo ilvl 376 nuMektheb schreef op zondag 09 september 2012 @ 23:29:
Zo Priestje is 85 !.
En gelijk wat gear aan gedaan en wat heroic's, zit nu op ilvl 356, moet nog het 1 en ander gemmen en enchanten maar de epic gems zitten al bij de JC'er in de mail.
Nu wel iLevel 400 ....
En die (*&^&%$&%$)(@!)( priest pike mijn HeadPiece in ... het enige 384 onderdeel wat ik echt nog moet upgraden
http://eu.battle.net/wow/.../wildhammer/dice/advanced
Oh, en die ring mag ook nog
En die (*&^&%$&%$)(@!)( priest pike mijn HeadPiece in ... het enige 384 onderdeel wat ik echt nog moet upgraden

Verwijderd
Iemand nog een leuke lijst met pets die niet al te moeilijk zijn om te halen? heb er nu 75!
Waarom koop je die van de vendor niet dan ?, die is al beter als de LFR versie toch ?>Dice schreef op maandag 10 september 2012 @ 10:11:
Nu wel iLevel 400 ....
Euh ? ik dacht dat die Seal Of the grand Architect single equip was ??Mektheb schreef op maandag 10 september 2012 @ 10:14:
[...]
Waarom koop je die van de vendor niet dan ?, die is al beter als de LFR versie toch ?>
Of was die dat en is dat er af gehaald ?
Hij bedoelt denk ik je headpiece 
Die ring kan je er inderdaad maar 1 van dragen... Of je neemt er 1 met spirit en 1 zonder natuurlijk.
Die ring kan je er inderdaad maar 1 van dragen... Of je neemt er 1 met spirit en 1 zonder natuurlijk.
Was het niet zo dat de headpiece nou juist niet voor VP te koop was maar op basis van het token moest ?hulkie schreef op maandag 10 september 2012 @ 10:23:
Hij bedoelt denk ik je headpiece
Edit; dit was het dus ... nu wel mijn 4 piece bonus
[ Voor 7% gewijzigd door Dice op 10-09-2012 10:28 ]
Dice schreef op maandag 10 september 2012 @ 10:26:
[...]
Was het niet zo dat de headpiece nou juist niet voor VP te koop was maar op basis van het token moest ?
Edit; dit was het dus ... nu wel mijn 4 piece bonus
hmmm ik heb weer voor het eerst sinds tijden shadow gespeeld maar vind het helemaal niet zo lastig eigenlijk... of ligt het aan mij ?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Dinsdag ook weer eens wat gewonnen, jammer dat die HC tier headpeace zo lang duurde, want nu heb ik niet die enchant
en de heroic Spine trinket ook, dus nog 2 items te gaan voor BiS (waarvan Ragnaros HC neck er 1 van is).
Main spec ook aangepast van Feral Bear naar Feral Cat (heb niet getanked als Guardian). Erg blij mee, kan goed mee komen met de dps (en dat terwijl ik nog wel een beetje moet wennen aan feral) en is wel weer lekker om als Cat te spelen, zeker omdat het tanken als Guardian mij helemaal niet aansprak op de Beta.
Alleen jammer dat de ranking op worldoflog niet werken door de aanpassingen, was wel benieuwd of ik als Cat ook nog wat ranks zou kunnen krijgen.
Ook m'n Priest nog beetje geleveled als Disc. Heb alle veranderingen niet echt bijgehouden, maar het healen is wel 10 keer zo makkelijk geworden en ik ga ook nooit meer oom
M'n Shaman verder nog een beetje getest met Bg's. Vond het een stuk lastiger als resto shaman, zijn best wel wat veranderingen die niet echt goed hebben uitgepakt naar mijn idee. Kan ook zijn dat ik nog beetje moet wennen aan de nieuwe stijl van resto's met al die nieuwe totems.
Main spec ook aangepast van Feral Bear naar Feral Cat (heb niet getanked als Guardian). Erg blij mee, kan goed mee komen met de dps (en dat terwijl ik nog wel een beetje moet wennen aan feral) en is wel weer lekker om als Cat te spelen, zeker omdat het tanken als Guardian mij helemaal niet aansprak op de Beta.
Alleen jammer dat de ranking op worldoflog niet werken door de aanpassingen, was wel benieuwd of ik als Cat ook nog wat ranks zou kunnen krijgen.
Ook m'n Priest nog beetje geleveled als Disc. Heb alle veranderingen niet echt bijgehouden, maar het healen is wel 10 keer zo makkelijk geworden en ik ga ook nooit meer oom
M'n Shaman verder nog een beetje getest met Bg's. Vond het een stuk lastiger als resto shaman, zijn best wel wat veranderingen die niet echt goed hebben uitgepakt naar mijn idee. Kan ook zijn dat ik nog beetje moet wennen aan de nieuwe stijl van resto's met al die nieuwe totems.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2012 10:50 ]
Is het ook niet; het feit dat je je shadowOrbs nu kunt controleren vind ik een pluspunt.hmr schreef op maandag 10 september 2012 @ 10:40:
hmmm ik heb weer voor het eerst sinds tijden shadow gespeeld maar vind het helemaal niet zo lastig eigenlijk... of ligt het aan mij ?
Enige wat ik mis is het automatisch refreshen van SW:Pain bij het gebruik van mindflay.
En wat ik nog niet gezien heb (ook niet echt op gelet) is het automatisch proccen van Mind Spike als resultaat van Vampiric Embrace zonder dat hij de dots opheft (Surge of darkness) ... dus ben ik teruggegaan naar mijn Mindbender
[ Voor 5% gewijzigd door Dice op 10-09-2012 10:50 ]
van het weekend ook nog mn acheology van 200 naar 390 gebracht, maar pfft wat een saaie bedoeling is dat. blij dat ze de aantal digs per site nu verdubbeld hebben 
een paar rare's erbij, waaronder de fossil pet, hopelijk krijg ik nog de mount voordat ik 525 behaal, kleine kans dat ik er extra tijd in ga steken om die te behalen namelijk
een paar rare's erbij, waaronder de fossil pet, hopelijk krijg ik nog de mount voordat ik 525 behaal, kleine kans dat ik er extra tijd in ga steken om die te behalen namelijk
[ Voor 35% gewijzigd door Helza op 10-09-2012 10:51 ]
Vampiric embrace is een 3 min cooldown... denk dat je Vampiric Touch bedoeld en die proc van mind spike is heel makkelijk in je rotation te krijgenDice schreef op maandag 10 september 2012 @ 10:48:
[...]
Is het ook niet; het feit dat je je shadowOrbs nu kunt controleren vind ik een pluspunt.
Enige wat ik mis is het automatisch refreshen van SW:Pain bij het gebruik van mindflay.
En wat ik nog niet gezien heb (ook niet echt op gelet) is het automatisch proccen van Mind Spike als resultaat van Vampiric Embrace zonder dat hij de dots opheft
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Indeedhmr schreef op maandag 10 september 2012 @ 10:51:
[...]
Vampiric embrace is een 3 min cooldown... denk dat je Vampiric Touch bedoeld en die proc van mind spike is heel makkelijk in je rotation te krijgen
Die VE als constante buff mis ik eigenlijk ook ... die offhealing was altijderg welkom op een raid ...
Maar ik kies nu voor de mana regen en de extra damage van mijn mindbender
[ Voor 12% gewijzigd door Dice op 10-09-2012 10:52 ]
Wat een onzin, heb meer keuze dan ik had op al mijn 85 chars nu.Il 2 schreef op zondag 09 september 2012 @ 17:43:
[...]
Idd.. had ik dus. Paar dagen voor de patch net die epic relic aangeschaft terwijl ik ook pants, chest etc nodig had... na die patch bijna niet meer gespeeld trouwens, vind 't echt minder geworden. Vooral op het gebied van talents. Bijna geen keuzes meer.. ik dacht dat dit een RPG was?
Priest / Pala / Mage / Druid / DK
Disc priest had 2 specs voor spec, en nu zijn allebei de specs speelbaar tergelijk.
Heb nu 6 keuzes voor talents waar ik daarvoor maar 2 (specs) had en 2 lose talent points om ergens te besteden (deze zitten nu in je spec)
H.Paladin had maar 1 spec optie, met 4 lose points, die points waren een alles of niets keuze dus laat zeggen 2 talents. Nu heb ik 6 keuzes om te maken de talent opties die je had zijn nu verwerkt in je spec.
enz. enz.
Het is makkelijker om van talent te switchen, als je het nodig acht.
Vroegah ... was het sport om na een nieuw item je talenttree zo te tweken dat je er nog een paar extra dps uitperste ... nu is dat veeeeel simpeler geworden en minder bewerkelijk
Ik heb zelf ook eerst voor deze talent gekozen maar vond het juist de rotatie heel een heel stuk moeilijker worden aangezien je nog meer op alles moet letten je minder mind flay doet en deze zorgt echt wel voor heel veel dmg. Ik koos dan ook voor de pet die extra dmg doet en mana regen (niet dat ik mana te kort heb) en moet zeggen dat je pet echt wel heel wat meer dmg doet en hij bijna elke minuut beschikbaar is. Ik zou deze zeker eens uitproberen ivm dps.hmr schreef op maandag 10 september 2012 @ 10:51:
[...]
Vampiric embrace is een 3 min cooldown... denk dat je Vampiric Touch bedoeld en die proc van mind spike is heel makkelijk in je rotation te krijgen
Alleen nog effe een addon vinden die me een seintje geeft als hij beschikbaar is ... (deze mag ook gelijk aangeven wanneer VT beschikbaar is)
(edit: zo klein/lean mogelijk)
[ Voor 10% gewijzigd door Dice op 10-09-2012 11:07 ]
Enigste was dat met +% haste talents enzo.Dice schreef op maandag 10 september 2012 @ 10:57:
Vroegah ... was het sport om na een nieuw item je talenttree zo te tweken dat je er nog een paar extra dps uitperste ... nu is dat veeeeel simpeler geworden en minder bewerkelijk
Vaak talents die toch nodig had om hoger op te komen.
De keuze die je dan had was ook maar een minimaal verschil, en die keuze zit nu gewoon verwerkt in je spec.
Tell Me When geeft wel een visueel icon, geen geluid (éals je dat zou willen). Alles moet je wel manueel instellen maar heel veel is mogelijk.Dice schreef op maandag 10 september 2012 @ 11:05:
Alleen nog effe een addon vinden die me een seintje geeft als hij beschikbaar is ... (deze mag ook gelijk aangeven wanneer VT beschikbaar is)
Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE
en je hebt ook nog "Weak Aura's" en "Power Aura's"BlaSfem0n schreef op maandag 10 september 2012 @ 11:40:
[...]
Tell Me When geeft wel een visueel icon, geen geluid (éals je dat zou willen). Alles moet je wel manueel instellen maar heel veel is mogelijk.
ik gebruik nu Weak Aura's ,waar ik vroeger altijd Power Aura's gebruikte. Echter functioneerde PA niet op de beta en WA wel en ben ik overgestapt. WA lijkt iets makkelijker in het gebruik maar ik hebt de nieuwe PA nog niet gebruikt, Het enige nadeel alsnog is dat je geen echte profiles hebt in WA en moet je je Load instellen op je class/char om te voorkomen dat de verkeerde aura's zichtbaar worden, iets wat bij PA al automatisch is omdat je 2 groepen hebt, class specifiek en algemeen.
Mja ... alleen even uitvlooien hoe ik die button dan kan laten blinken .... *lui*BlaSfem0n schreef op maandag 10 september 2012 @ 11:40:
[...]
Tell Me When geeft wel een visueel icon, geen geluid (éals je dat zou willen). Alles moet je wel manueel instellen maar heel veel is mogelijk.
Met Tell Me When kun je alles instellen? Spells, procs, etc?
Dat is dan wel handig inderdaad.
Afgelopen weekend weer verder met mijn Disc dps Priest. Had ik deze combi maar eerder geprobeerd....
Nu in Twilight, Deepholm en Hyjal alle quests gedaan. Deze week beginnen in Uldum en Vasjhir als laatste maar doen
Wat ik niet verwacht had is dat de guild mounts (exalted) voor al je overige chars beschikbaar zijn ook al zijn deze niet Exalted met de guild. Meevaller dus.
Oja ook nog mijn Druid overgezet naar Aszune
en Altoholic geïnstalleerd. Echt een hele fijne addon voor als je met professions bezig bent.
Afgelopen weekend weer verder met mijn Disc dps Priest. Had ik deze combi maar eerder geprobeerd....
Nu in Twilight, Deepholm en Hyjal alle quests gedaan. Deze week beginnen in Uldum en Vasjhir als laatste maar doen
Wat ik niet verwacht had is dat de guild mounts (exalted) voor al je overige chars beschikbaar zijn ook al zijn deze niet Exalted met de guild. Meevaller dus.
Oja ook nog mijn Druid overgezet naar Aszune
[ Voor 80% gewijzigd door EJSchuiteman op 10-09-2012 13:52 ]
Zo te zien wel , ik wil een flashing button en een scherm message zodra mijn mindbender klaar is ...EJSchuiteman schreef op maandag 10 september 2012 @ 13:41:
Met Tell Me When kun je alles instellen? Spells, procs, etc?
Ik vergeet hem vaak te gebruiken en dat is gemiste dps
hetzelfde zoals mijn Dev Plague een melding geeft zodra er 3 shadoworbs staan ...
Ik heb gisteren met een paar kameraden een guildje gestart. Wat mij opviel was dat ik meteen revered was toen de guild gevormd werd. Een anders was friendly en weer een ander begon op neutral ... Allemaal mensen die die cherter gesigned hadden.
Zit daar een bepaalde vorm van logica in?
Ben jij toevallig de guild-master?detheavn schreef op maandag 10 september 2012 @ 14:01:
Ik heb gisteren met een paar kameraden een guildje gestart. Wat mij opviel was dat ik meteen revered was toen de guild gevormd werd. Een anders was friendly en weer een ander begon op neutral ... Allemaal mensen die die cherter gesigned hadden.
Kan te maken hebben met dat jij bepaalde zaken moet kunnen doen, die je enkel kan uitvoeren vanaf rank Revered.
Is overigens puur theorie, al een jaar of 7 geen guild meer aangemaakt in WoW
Want a cookie?!
Moet je een bepaalde rep hebben voor ranks?
Dat komt omdat je nu, bij het joinen van een nieuwe guild, maar één stap in reputation omlaag gaat:
Guild reputation doesn't automatically reset to Neutral on joining a new guild, now only drops to next level down, Exalted->Revered, Revered->Honored, Honored->Friendly, Friendly->Neutral.
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
En met die 367 rep per ingeleverde quest ben je zo weer Exalted. Guildhoppen wordt zo wel weer gestimuleerd.
Waarom ben ik dan friendly op mijn main, terwijl ik met de vorige guild (2 weken terug), exalted was.?Rone schreef op maandag 10 september 2012 @ 14:18:
Dat komt omdat je nu, bij het joinen van een nieuwe guild, maar één stap in reputation omlaag gaat:
[...]
(Ben 2 uur na guild creatie ingestapt en heb GM op me genomen)
[ Voor 9% gewijzigd door ValHallen op 10-09-2012 14:27 ]
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
Omdat dit met de laatste patch geïntroduceerd is.
Omdat het twee weken terug 27 augustus was en toen was patch 5.0.4 nog niet uit.ValHallen schreef op maandag 10 september 2012 @ 14:26:
[...]
Waarom ben ik dan friendly op mijn main, terwijl ik met de vorige guild (2 weken terug), exalted was.?
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
tegenwoordig gaat je guild rep toch vrij rap omhoog met alles wat je doet, dus zo heel boeiend is het niet.
*edit* spuit 11
*edit* spuit 11

[ Voor 9% gewijzigd door knightofn1 op 10-09-2012 14:33 ]
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Ah, darn it, had dus even moeten wachten met de nieuwe guild.Rone schreef op maandag 10 september 2012 @ 14:28:
[...]
Omdat het twee weken terug 27 augustus was en toen was patch 5.0.4 nog niet uit.
Mwa, de rep die je krijgt is nu zo enorm geboost, als je molten front en tol barad dailies doet ben je in 3 dagen exalted.ValHallen schreef op maandag 10 september 2012 @ 14:33:
[...]
Ah, darn it, had dus even moeten wachten met de nieuwe guild.
Ik eerder.. gewoon cata quests nog gedaan die ik nog niet gedaan had en was op 1,5 avond exalted vanaf friendly..BrZ schreef op maandag 10 september 2012 @ 14:37:
[...]
Mwa, de rep die je krijgt is nu zo enorm geboost, als je molten front en tol barad dailies doet ben je in 3 dagen exalted.
Ah, dehwissiknieRone schreef op maandag 10 september 2012 @ 14:18:
En ja, idd, het maakt eigenlijk ook geen drol uit. Na de 5.0 patch heb ik een uur of 2- 3 in Borean Tundra quests lopen doen en was ik van neutral naar exalted
Ah vandaar dat we ineens alle Legendaries hadden in de guild. Een oude bekende joinde gisteren de guild en die had de Val'nyr Legendary.
Heb een 2de account aangemaakt, maar even een raf doen met mijn 2de PC.
Heb nog 2weken de tijd om op deze manier mijn Shaman lvl 85 te krijgen en met de overige raf dagen een monk te gaan power lvl'en.
Shaman is lvl 21 dus even een raf tot lvl 20 doen en dan met shaman verder.
Heb ook nog geen lock en warrior zal kijken of ik die dan aan het einde van de rit transfer ja of nee.
Tis wel 40 euro namelijk om 2x te transferen en in totaal incl. B.Chest/wotlk komt het op 60 totaal euro uit, hoop geld maar dan wel 4 chars snel op lvl 80 en de stap van 80 naar 90 is makkelijker te maken dan een nieuwe char maken zonder RAF.
(als je een keer game maand koop krijgt hoofd account een gratis maand dus heft dat elkaar weer op)
Waarschijnlijk doe ik het zonder de transfers maar maak ze iig vast aan. Het account blijft toch bestaan en kan ik me altijd nog bedenken om als nog te transferen.
Heb nog 2weken de tijd om op deze manier mijn Shaman lvl 85 te krijgen en met de overige raf dagen een monk te gaan power lvl'en.
Shaman is lvl 21 dus even een raf tot lvl 20 doen en dan met shaman verder.
Heb ook nog geen lock en warrior zal kijken of ik die dan aan het einde van de rit transfer ja of nee.
Tis wel 40 euro namelijk om 2x te transferen en in totaal incl. B.Chest/wotlk komt het op 60 totaal euro uit, hoop geld maar dan wel 4 chars snel op lvl 80 en de stap van 80 naar 90 is makkelijker te maken dan een nieuwe char maken zonder RAF.
(als je een keer game maand koop krijgt hoofd account een gratis maand dus heft dat elkaar weer op)
Waarschijnlijk doe ik het zonder de transfers maar maak ze iig vast aan. Het account blijft toch bestaan en kan ik me altijd nog bedenken om als nog te transferen.
Verwijderd
Afgelopen weekend even met alle 8 mijn 85's een heroic gedaan. Eerst natuurlijk talents kiezen en ik moet zeggen dat ik niet snap dat mensen het minder keuze noemen.
Neem nu mijn resto druid.
Er waren drie cookie cutter builds voor pve, grofweg: Mana regen build voor start van expansion, raidhealing en tankhealing. In het gunstigste geval had je 3 punten waarvoor je een keuze moet maken binnen een build. Maar dat was meestal de keuze stop ik die 3 punten in talent A of B, al het andere was nutteloos.
De eerste keuze werd volledig ingegeven door je gear en rol in een raid. Dus uiteindelijk had je 1 keuze te maken. Nu heb je gewoon in iedere tier een keuze uit drie opties, waarbij het voor je effectiviteit als healer niet uitmaakt welke je kiest. Maar het veranderd wel je utility en/of de heals die je gebruikt. Ik heb daar echt over zitten nadenken en uiteindelijk gekozen wat me interessant leek ... WIN voor Blizzard!
Neem nu mijn resto druid.
Er waren drie cookie cutter builds voor pve, grofweg: Mana regen build voor start van expansion, raidhealing en tankhealing. In het gunstigste geval had je 3 punten waarvoor je een keuze moet maken binnen een build. Maar dat was meestal de keuze stop ik die 3 punten in talent A of B, al het andere was nutteloos.
De eerste keuze werd volledig ingegeven door je gear en rol in een raid. Dus uiteindelijk had je 1 keuze te maken. Nu heb je gewoon in iedere tier een keuze uit drie opties, waarbij het voor je effectiviteit als healer niet uitmaakt welke je kiest. Maar het veranderd wel je utility en/of de heals die je gebruikt. Ik heb daar echt over zitten nadenken en uiteindelijk gekozen wat me interessant leek ... WIN voor Blizzard!
Vind uiteindelijk ook wel erg goed dat er meestal een passieve keuze tussen zit of een CD die je kunt gebruiken. Soms speel ik graag met cd's maar soms heb ik ook liever iets dat automatisch in werking treed.Verwijderd schreef op maandag 10 september 2012 @ 16:38:
En Lanerios? Hoe is het met je wow-account?
Vandaag trouwens op mijn hunter de 359 items vervangen: 390 trinket van LFR en de 378 trinket uit HoT! :-D
Vandaag trouwens op mijn hunter de 359 items vervangen: 390 trinket van LFR en de 378 trinket uit HoT! :-D
Ik wil ook wel weer eens WoW checken. Kan iemand mij een scroll of resurrection naar dotfifty AT wow DOT com sturen?
Zou zeer fijn zijn.
Ik las in de patch notes dat achievements nu account wide zijn? Altijd een zeer gewilde feature van mij :-)
Zou zeer fijn zijn.
Ik las in de patch notes dat achievements nu account wide zijn? Altijd een zeer gewilde feature van mij :-)
Scroll Complete! Your invitation is now queued for validation.m19 schreef op maandag 10 september 2012 @ 17:59:
Ik wil ook wel weer eens WoW checken. Kan iemand mij een scroll of resurrection naar dotfifty AT wow DOT com sturen?
Zou zeer fijn zijn.
Scroll invitations are validated in hourly batches, so your friend should receive your invitation shortly. Please note that your invitation will not be sent if your friend’s email address is not a valid Battle.net account or if the receiving character does not exist.
[ Voor 24% gewijzigd door mrsar op 10-09-2012 18:34 ]
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Bedankt! Ik wacht het mailtje af.mrsar schreef op maandag 10 september 2012 @ 18:32:
[...]
Scroll Complete! Your invitation is now queued for validation.
Scroll invitations are validated in hourly batches, so your friend should receive your invitation shortly. Please note that your invitation will not be sent if your friend’s email address is not a valid Battle.net account or if the receiving character does not exist.
Eens kijken of mijn rivalen op het Auction House nog wel zo hard bezig zijn
Dit topic is gesloten.