Ryack schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:10:
Ik kom voor MoP ook terug van een break. Dit was mijn eerste break. Vanaf vanilla tot en met FL heb ik gespeeld en altijd geraid. Gelukkig heb ik al een gilde. Hetzelfde gilde waar ik al in zit sinds vanilla en ondanks dat ik niet heb gespeeld heb ik altijd contact gehouden.
En ineens ben ik onbetrouwbaar omdat ik 1 break heb genomen.
Door de jaren heen heb ik veel applicaties gezien. De mensen die terug kwamen van een break hadden hun zaakjes vaak beter voor elkaar dan de "nieuwe" spelers.
Was misschien beetje te direct en te veel aan het generaliseren

maar het komt vaak voor dat het niet 1 break is, maar elke expension wel een break, dus iemand die als het moeilijk wordt er mee kapt.
Ik had eerst een andere text tussen haakje staan, maar dat zal ik nu dan wel zeggen. In mijn guild zijn er ook meerdere raiders gestopt in\net voor DS, over het algemeen
super betrouwbare en ook echt goede spelers. Deze spelers gaven aan dat ze in MoP terugkwamen en die heb ik zelfs nadat ze 7 maanden niet online waren geweest niet gekicked.
Ik heb zelf ook in ICC een break gehad van 4 maand, was wel gekicked (waar ik niet blij mee was), maar kon uiteindelijk terug komen zonder application. Dat wilde ze eerst wel, maar iedereen in de guild wist wat ze aan mij hadden en uiteindelijk hoefde het toch niet (Na veel gezeur).
Als ze wel laten zien waar ze van gemaakt zijn, dus mooie application en goed hun best gedaan hebben om te laten zien dat ze echt wel goed zijn en laten zien dat ze gemotiveerd zijn, ja dat is natuurlijk een andere zaak. Dat soort mensen zitten we om te springen, maar dat moeten ze wel laten zien in hun app

.
Waarom zou je nu iemand boosten? Het BiS gear van nu is over een maand achterhaald.
Een trial is over het algemeen niet full BiS, dus dan kunnen toch nog een beetje zien of hij wel of niet goed is, maar uiteindelijk wordt hij wel degelijk geboost door ons.
Iemand die applied en aangeeft dat zijn guild zijn progress vertraagd is voor mij een reden om heel goed naar deze persoon te kijken. Iemand die zijn gilde de schuld geeft van iets en niet bereidt is te kijken naar zijn eigen bijdrage zou ik niet graag in mijn raid hebben.
Dat moet hij natuurlijk wel uitleggen. Als deze persoon zijn log laat zien en dan bijvoorbeeld 60K dps doet en de rest 35K, ja dan zit hij overduidelijk in de verkeerde guild. Verder moet je wel uitkijken dat dit soort personen geen guildhoppers zijn inderdaad