Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 267 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 21.656 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-04 22:00
Dice schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 09:12:
[...]

Deels wel ... alleen niet de remote AH ... chat en dergelijke wel

@Mek ... heb je een veer in je arie gestoken op de boordelingen ...

Prima idee; meer doen

En nogmaals mijn excuses dat het misschien niet allemaal even snel ging of allemaal even vloeiend.
Het is voor mij de 1e keer oooit geweest ik een raid heb samengesteld.
Dus ik had geen idee wat en waar, ik ben altijd maar het kanon dps en meer niet :P.

Vondt het wel leuk dus ik wil het zeker meer gaan doen, en ik ga ook gelijk volgende week een nieuwe mic bestellen zodat ik kan mee leuteren dat is toch wel een stuk makkelijker.
Maar de opzet en het idee was goed en 3 heroic down valt me nog aardig mee, ik had natuurlijk liefst gelijk alles, maar wist dat dit er niet in zat.

En volgende keer om mistakes en andere problemen te voorkomen, denk ik dat het beste is om alleen signups via Openraid te accepte, anders krijg je scheve gezichten van he ik was al gesigned maar de group zat full ?, en dan moet je uitleggen je al 20+ Tweakers in je friendslist heb staan die ook wel mee willen ;).

Al met al een ervaring rijker en zeker voor herhaling vatbaar ! :), met name voor andere content ook BWD etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-01-2024
Met wat geluk en inzet van de tweaker spelers kunnen we allemaal de oude content compleet maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Darkangle schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 09:56:
Ik dacht btw dat de raid HC was? Logs geven N aan.
http://forums.worldoflogs.com/viewtopic.php?p=13579#p13579

Difficulty (Heroic & LFR) detection is broken.

Never mind ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:42
Ik vond het trouwens ook wel leuk... Was wel iets rommeliger en slomer als ik gewend ben, maar voor een eerste keer helemaal niet slecht. Vooral omstebeurt /afk gaan voor een sanitaire stop kan beter.

Leuk om eens met een andere groep NLers te raiden en wat stemmen te horen bij de verschillende nicknames op t forum (ik ben trouwens Blinkyblink). Als iedereen nog ff zijn character nickname noemt, weet ik wat meer wie wie was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
hulkie schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:03:
Ik vond het trouwens ook wel leuk... Was wel iets rommeliger en slomer als ik gewend ben, maar voor een eerste keer helemaal niet slecht. Vooral omstebeurt /afk gaan voor een sanitaire stop kan beter.

Leuk om eens met een andere groep NLers te raiden en wat stemmen te horen bij de verschillende nicknames op t forum (ik ben trouwens Blinkyblink). Als iedereen nog ff zijn character nickname noemt, weet ik wat meer wie wie was...
Dice = Dice :D

En ik kan niet helemaal plannen wanneer ik afk ga op het moment dat 1.1 en 1.2 elkaar de harses in slaan ... :+

[ Voor 9% gewijzigd door Dice op 14-09-2012 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
flats! de kleinste tank in het spel.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Aangezien het zo goed bevallen is !

http://www.openraid.us/index.php/users/raid/57911 voor zondag :).
Mochten mensen dan mee willen en zin hebben en tijd hebben ! sign in via Openraid.

Deze keer neem ik alleen mensen mee via openraid, dus geen Tweakers Forum posts / Friends wishpers of via via random.
Mensen die Signen en vanuit daar kiezen we een groep.
Dit om scheve gezichten te voorkomen het is nu eenmaal lastig uit te leggen dat iemand die je kent en wishpert eerder komt dan iemand die signed ;).
Vandaar alleen via openraid !.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Staat vrijdag 14 sept op ... geen zondag :)

En ik heb helaas al een afspraak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Dice schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:10:
Staat vrijdag 14 sept op ... geen zondag :)

En ik heb helaas al een afspraak
Fixed ;)

En helaas :), als er niet genoeg zijn dan maak ik een nieuwe voor Dinsdag ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Mektheb schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:11:
[...]

Fixed ;)

En helaas :), als er niet genoeg zijn dan maak ik een nieuwe voor Dinsdag ofzo
met het aantal inschrijvingen van gisteren moet je het wel compleet kunnen maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Dice schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:20:
[...]

met het aantal inschrijvingen van gisteren moet je het wel compleet kunnen maken
En er waren meer mensen als we konden gebruiken helaas, maar goed ik hoop het en anders sja helaas

Ik ga voortaan alles ook in me Signature zetten van de Raids die ik die week doe en op het forum dan kunnen we is kijken wat we kunnen doen nog zo voor MoP en in MoP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 429308

Liep zo'n 170 berichten achter en was ff aan het inhalen :P maar wilde toch nog ff reageren over dat recruit onderwerp. Ik ben zelf namelijk Co-Gm van mijn guild en zie wel wat overeenkomsten met wat hier word aangegeven.

Het probleem met mensen die terugkeren of een zo genoemde break hebben gehad verwachten dat ze met open armen worden ontvangen omdat ze experience hebben in oude contact. Dat is allemaal leuk en aardig en ze zullen ongetwijfeld goed zijn, maar bij ons zitten we niet bepaald te wachten op iemand die:
1: Niet betrouwbaar is (breaks zijn vervelend en we hebben niks aan iemand die opeens besluit een expension te skippen)
2: Geen gear heeft en dus geboost (Gear en Progress) wil worden (ze applyen ook vaak half enchant en reforged, etc.)
3: Niet eens zijn best wil doen om bijvoorbeeld eerst LFR, Normal en een paar HC's te clearen. Terwijl dat prima kan in Pugs op deze server

Op dit moment kan je wel iemand boosten, omdat iedereen toch bijna BiS is en omdat DS zo makkelijk is dat je wel 1 mindere dps kunt hebben, maar het gevaarlijke van iemands gear boost en dat hij naar een andere guild gaat als hij de gear en achievements heeft.

2 maand terug hadden wij liever iemand die bijvoorbeeld 5/8HC had, laat merken dat hij bijvoorbeeld aan een nieuwe uitdaging toe is, omdat bij bijvoorbeeld het idee heeft dat zijn guild hem vertraagd qua progress en ook laat zien dat hij kennis heeft van zijn class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-03 13:58
Maduth schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 09:54:
Zat gisteren nog eens op mijn SHaman te spelen maar ben ik de enige die het totem verhaal ruk vind? Waar is gewoon mijn knopje voor boem ... daar staan ze :)

Wss mijn luiheid maar daardoor weet ik nu nog steeds niet welke ik ga lvl-en. Hoorde dat Priest echt gebuffed zijn dus zal ik deze uit de kast halen? Of toch maar op me Mage gaan... nog 10 dgn om te beslissten.

Anders ga ik GW 2 spelen... :o
neem de 4 totem minor glyph, dan staan ze er weer.
En als je 4 werkende totems tegelijk neer wilt zetten: you are doing it wrong.
Static bufftotems zijn verdwenen, op de fire totems na zijn alle totems een kortdurende utility buff met lange cooldown.
Ik vind het een verademing. :)

Moet ik alleen niet vergeten healing tide te gebruiken zoals gisteravond. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:51
Was zeker lachen gister, inderdaad wel zo nu en dan wat houterig, en ook tactics kan wat beter. Maar denk dat vooral voor iedereen ook ff wat wennen was, voor mij was het bijv mijn eerste raid met de nieuwe talents/builds, en daar kan ik zaker nog wat verbetering halen qua DPS. Tevens is natuurlijk de halve avond raiden met een T6 Shoulder equipped is natuurlijk ook niet ideaal ;) Dankje nog daarrvoor Hulkie :)

Maar vooral veel fun, vooral op Beth kon je goed zien dat na wat sleutelen aan de tactic met de comp die we hadden het steeds beter ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Het had inderdaad soepeler gekund ... maar de factor lol is niet te onderschatten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Dice schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:28:
Het had inderdaad soepeler gekund ... maar de factor lol is niet te onderschatten
Vondt het opzich allemaal wel mee vallen, allemaal vreemden bij elkaar niet echt een leader ( sorry :D )en natuurlijk de beste taktiek voor de comp.

Denk als we de 2e tank nog hadden gehad we Aly ook wel gedaan hadden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Mektheb schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:08:
Deze keer neem ik alleen mensen mee via openraid, dus geen Tweakers Forum posts / Friends wishpers of via via random.
Dit om scheve gezichten te voorkomen het is nu eenmaal lastig uit te leggen dat iemand die je kent en wishpert eerder komt dan iemand die signed ;).
Lijkt me inderdaad handig, want het was gister niet heel erg duidelijk hoe of wat ;) Maar goed, dat had ik gister al bij je aangegeven.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mektheb schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:08:
Aangezien het zo goed bevallen is !

http://www.openraid.us/index.php/users/raid/57911 voor zondag :).
Mochten mensen dan mee willen en zin hebben en tijd hebben ! sign in via Openraid.

Ik vraag me alleen af wat de gemiddelde experience is. Ik zou nog graag die neck van Raggy willen winnen, maar ik hebe minder behoefte om dan een hele avond op bijvoorbeeld Alysrazor te wipen, omdat de helft alleen maar wat video's heeft gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:27
Kaap schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 09:36:
[...]

Nee, de nieuwe speler kan voor elke 2 levels 1 level granten aan diegene die gerecruit heeft. Character dat de levels krijgt moet wel lager zijn.

[...]

Daar ben ik dus wel benieuwd naar...
dit kan gewoon, blizz heeft aangegeven dat voor raf dit mogelijk is (maar niet SOR), iedereen die een gooi doet naar world/realm first monk gebruikt deze techniek door 2x80's of 1x80 en 2x41's te maken zodat deze de 80's levels kunnen granten aan hun monk straks. (en monk eerst op 99% van level 1 zetten om vervolgens op lvl 80 at 99% uit te komen om daarna heel snel 81 te worden. Vervolgens nog met de nieuwste boa heirlooms (head en ?.. volgens mij nog een) extra xp te krijgen tot level 86.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Mik! schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:30:
[...]

Lijkt me inderdaad handig, want het was gister niet heel erg duidelijk hoe of wat ;) Maar goed, dat had ik gister al bij je aangegeven.
Exact, en daarom ook deze keus :)
Anoniem: 429308 schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:31:
[...]

Ik vraag me alleen af wat de gemiddelde experience is. Ik zou nog graag die neck van Raggy willen winnen, maar ik hebe minder behoefte om dan een hele avond op bijvoorbeeld Alysrazor te wipen, omdat de helft alleen maar wat video's heeft gezien.
Ja lastig te zeggen, denk we gistere zeker 5/6 mensen hadden die het nog nooit gedaan hadden en verder mensen die het wel gedaan hadden.
En ook 2 Saviours bij ons dus het verschild nog al en ja het is een learning curve al helemaal als je met vreemden speelt en je niet weet welke naam bij welke stem hoort etc.

Dus ik verwacht wel wat wipes voor een kill ja

[ Voor 55% gewijzigd door Mektheb op 14-09-2012 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Mek, je sig klopt niet; zondag 14 septembet is de 16e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Anoniem: 429308 schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:24:
Liep zo'n 170 berichten achter en was ff aan het inhalen :P maar wilde toch nog ff reageren over dat recruit onderwerp. Ik ben zelf namelijk Co-Gm van mijn guild en zie wel wat overeenkomsten met wat hier word aangegeven.

Het probleem met mensen die terugkeren of een zo genoemde break hebben gehad verwachten dat ze met open armen worden ontvangen omdat ze experience hebben in oude contact. Dat is allemaal leuk en aardig en ze zullen ongetwijfeld goed zijn, maar bij ons zitten we niet bepaald te wachten op iemand die:
1: Niet betrouwbaar is (breaks zijn vervelend en we hebben niks aan iemand die opeens besluit een expension te skippen)
2: Geen gear heeft en dus geboost (Gear en Progress) wil worden (ze applyen ook vaak half enchant en reforged, etc.)
3: Niet eens zijn best wil doen om bijvoorbeeld eerst LFR, Normal en een paar HC's te clearen. Terwijl dat prima kan in Pugs op deze server

Op dit moment kan je wel iemand boosten, omdat iedereen toch bijna BiS is en omdat DS zo makkelijk is dat je wel 1 mindere dps kunt hebben, maar het gevaarlijke van iemands gear boost en dat hij naar een andere guild gaat als hij de gear en achievements heeft.

2 maand terug hadden wij liever iemand die bijvoorbeeld 5/8HC had, laat merken dat hij bijvoorbeeld aan een nieuwe uitdaging toe is, omdat bij bijvoorbeeld het idee heeft dat zijn guild hem vertraagd qua progress en ook laat zien dat hij kennis heeft van zijn class.
100% mee eens. Echter, als je dit aangeeft ben je een boeman in de ogen van de terug keerder; hun ego is klaarblijkelijk groot genoeg om het idee dat iedereen op hun zat te wachten te faciliteren. Terwijl de werkelijkheid is dat een guild een goede match zoekt waarbij punt 1 die jij aangaf meestal doorslag gevend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Anoniem: 429308 schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:31:
[...]

Ik denk dat we een mix hadden van verschillende ervarings niveau's, ik zelf zat bijv op 5/7 HM voor deze raid. Omdat ik bij Beth nooit bij de guild kills geweest ben. Volgens mij hadden we er ook wat met 6/7 en misschien wel 7/7 ervaring. Maar ook een paar die geloof ik alleen normal c.q. 2/7 oid gedaan hebben.

Maar ik denk niet dat je het moet zien als een farm raid. daarvoor wipeten we idd wel teveel. Denk dat wanneer er een echte RL mee is, ipv on the spots tactics maken het wel wat beter zou gaan. Mijn laatst RL ervaring is bijv in ICC 25HM, deze expansion alleen geraid en me met raid comps bezig gehouden. RLén deed iemand anders bij ons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Leesvoer voor iederreen die een MoP Monk wil RaF levelen. http://www.mmo-champion.c...-Level-Granting-The-Guide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Misschien handig om dat soort dingen vooraf duidelijk te hebben? Je kunt ervaring wel uit de profielen van mensen halen bij openraid, maar het is ook wel handig om vooraf te weten of je iemand in de groep hebt zitten die ervaring heeft met een RL-rol in desbetreffende raids. De tactics vergeet je niet zo gauw en zou je prima meteen kunnen uitleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 364278

blue proto 1x
anzu 1x

aeonaxx wil maar niet spawnen en de TLPD ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
Mik! schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:40:
Misschien handig om dat soort dingen vooraf duidelijk te hebben? Je kunt ervaring wel uit de profielen van mensen halen bij openraid, maar het is ook wel handig om vooraf te weten of je iemand in de groep hebt zitten die ervaring heeft met een RL-rol in desbetreffende raids. De tactics vergeet je niet zo gauw en zou je prima meteen kunnen uitleggen.
Was het maar zo'n feest. Ik was in de tijd van Firelands main tank van de guild en tactisch leider (niet raid leider, maar ik bedacht de tactieken die door de raid leider werden uitgevoerd). En je zou toch zeggen dat ik alle tactieken moet weten. Toch was het gisteren lastig alle gevechten weer voor me te halen, en je vergeet altijd dingen te vermelden.. zoals "shannox is taunt immune" (hulkie heeft het gemerkt :P). Voor mezelf is het makkelijk, ik weet precies wat ik wanneer moet doen maar het verwoorden is toch lastig na zo'n lange tijd.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
DrFlash schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:44:
[...]

Was het maar zo'n feest. Ik was in de tijd van Firelands main tank van de guild en tactisch leider (niet raid leider, maar ik bedacht de tactieken die door de raid leider werden uitgevoerd). En je zou toch zeggen dat ik alle tactieken moet weten. Toch was het gisteren lastig alle gevechten weer voor me te halen, en je vergeet altijd dingen te vermelden.. zoals "shannox is taunt immune" (hulkie heeft het gemerkt :P). Voor mezelf is het makkelijk, ik weet precies wat ik wanneer moet doen maar het verwoorden is toch lastig na zo'n lange tijd.
Niet alleen Hulkie ...

weer een dwerg die als speedbump dienst doet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
DrFlash schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:44:
[...]

:D

Hmm, zal dan wel zijn omdat ik een vrouw ben en die vergeten NOOIT iets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ja en het lastige is ik helemaal voor die content de tactics voor heroic niet ken en al helemaal geen behoorlijke mic heb.

Maar dat ga ik wel fixen, maar het geval van Tactic's zou niet echt veranderen tot ik het een X keer gedaan heb.
Ben ook niet echt een Leader, maar wil best het initiatief nemen om een group te maken en het op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dennism schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:35:
[...]Ik denk dat we een mix hadden van verschillende ervarings niveau's, ik zelf zat bijv op 5/7 HM voor deze raid. Omdat ik bij Beth nooit bij de guild kills geweest ben. Volgens mij hadden we er ook wat met 6/7 en misschien wel 7/7 ervaring. Maar ook een paar die geloof ik alleen normal c.q. 2/7 oid gedaan hebben.

Maar ik denk niet dat je het moet zien als een farm raid. daarvoor wipeten we idd wel teveel. Denk dat wanneer er een echte RL mee is, ipv on the spots tactics maken het wel wat beter zou gaan. Mijn laatst RL ervaring is bijv in ICC 25HM, deze expansion alleen geraid en me met raid comps bezig gehouden. RLén deed iemand anders bij ons :)
Ja, ik zou wel wat kunnen helpen met tactics, maar om Raggy te doen met 9 mensen die het nog nooit gedaan hebben op HC, is wel vragen om een avond vol wipes (ook al is hij weer generfed). Ook Alysrazor is zo'n baas waar je liever een groep hebt die het kan dromen, want zelfs met guildruns is het soms een lastige baas, want de helft heeft nooit die bazen gedaan en dat zijn dan ook de bazen waar ik behoorlijk gefrustreerd van wordt :) Hoewel dat wel was toen we onze 2e groep aan het vormen waren en iedereen lichtelijk crappy geared was.

Baleroc kan wel redelijk outgeared worden, maar is ook redelijk makkelijk te verkloten als iemand niet op let.

Dus ik moet er nog ff over nadenken voor ik sign.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Mik! schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:47:
[...]

:D

Hmm, zal dan wel zijn omdat ik een vrouw ben en die vergeten NOOIT iets ;)
Ik vergeet mijn deel van de tactics ook nooit, hetgeen wat niet mijn deel van de tactics is doe ik niet eens moeite voor om te leren :P

Healer tactics <3

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ValHallen schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:49:
[...]
Ik vergeet mijn deel van de tactics ook nooit.
Dat komt me bekend voor :) De tactics voor de rest van de raid vind ik ook wel het lastigste als ik de raids moet leaden.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 429308 op 14-09-2012 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Anoniem: 429308 schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:52:
[...]

Dat komt me bekend voor :) De tactics voor de rest van de raid vind ik ook wel het lastigste als ik de raids moet leaden.
Dat zelfde heb ik dus ook altijd, ik weet prima dat ik X moet doen en Y en wat de DPS vaak moet doen of voor opletten etc of wanneer moet dit of dat.

Maar welke mensen in welke raid en hoeveel tanks en healers voor welke fight etc, daar ben ik echt geen ster in.
Laatste keer ik Raids heb geleid was in SSC / TK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:42
Ik trok inderdaad zo nu en dan eens aggro, sorry daarvoor...

Het was voor mij te lang geleden. Op de Shannox kill hield ik me fulltime bezig met traps zoeken en Rageface kiten, dat hielp een stuk beter.

Voor wat betreft raidleaden... Ik doe het al jaren, kon me gister af en toe ook niet inhouden om hier en daar wat dingen te tikken/ vertellen op trilo (hoop dat het niet vervelend was).

Helaas was de guild ten tijde van firelands erg zwak qua bezetting, dus verder dan 3/7 HC zijn we destijds nooit gekomen. Mocht er een DS HC raid opgezet worden dan kan ik wel fatsoenlijk raidleaden, die tactics kan ik dromen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoinkyNL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-04 10:37
Helaas, ik zou mee doen maar ik en Horde :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-04 16:48

Maduth

Probeersel

JoeBravo schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:26:
[...]

neem de 4 totem minor glyph, dan staan ze er weer.
En als je 4 werkende totems tegelijk neer wilt zetten: you are doing it wrong.
Static bufftotems zijn verdwenen, op de fire totems na zijn alle totems een kortdurende utility buff met lange cooldown.
Ik vind het een verademing. :)

Moet ik alleen niet vergeten healing tide te gebruiken zoals gisteravond. :F
junglebeast schreef op donderdag 06 september 2012 @ 12:41:
Alleen dat totem systeem is ruk. Steeds de timers in de gaten houden en nieuwe totems neerzetten. Nee dit is zeker niet mijn class. Ik kwam op 15k dps gemiddeld uit.

Anyways, om een verhaal kort te maken. Heb nu 8/8 HC staan, en een nieuwe titel erbij. :)
Moet dus nog een soort rotatie/manier van spelen vind met vier totems. Speelde afgelopen week telkens met 1 totem en vond het best maar ik wil dus meer uit me Shaman halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
Misschien dat ik zondagavond nog wel even mee kan :)
Zal me vanavond eens aanmelden op OpenRaid en als ik daadwerkelijk kan sign ik ook. Ow en alleen als ik nodig ben ofcourse haha

[ Voor 13% gewijzigd door EJSchuiteman op 14-09-2012 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
SpoinkyNL schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:57:
Helaas, ik zou mee doen maar ik en Horde :'(
Roll een alliance char, of doe een migrate van 1 van je chars en je kan mee :-)
Anders ben je natuurlijk ook vrij om een horde versie van de raids te maken. Er zijn vast wel meer horde spelers die ook willen raiden.

[ Voor 21% gewijzigd door DrFlash op 14-09-2012 11:00 ]

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
hulkie schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:56:
Ik trok inderdaad zo nu en dan eens aggro, sorry daarvoor...

Het was voor mij te lang geleden. Op de Shannox kill hield ik me fulltime bezig met traps zoeken en Rageface kiten, dat hielp een stuk beter.

Voor wat betreft raidleaden... Ik doe het al jaren, kon me gister af en toe ook niet inhouden om hier en daar wat dingen te tikken/ vertellen op trilo (hoop dat het niet vervelend was).

Helaas was de guild ten tijde van firelands erg zwak qua bezetting, dus verder dan 3/7 HC zijn we destijds nooit gekomen. Mocht er een DS HC raid opgezet worden dan kan ik wel fatsoenlijk raidleaden, die tactics kan ik dromen :)
Ik was van mening dat dit helemaal prima was, en volgens mij vonden mensen dat ook ! :D.

En ja het is niet allemaal even snel, maar ik vondt het toch best in orde helemaal als we de juiste tactic's hadden dan ging het echt vrij goed.
En eindelijk is wat kunnen doen samen met blinky :D, en DS heroic lijkt me ook wel wat om een keer te gaan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kan wel vragen of een paar van m'n guildies mee willen, de meesten hebben wel 6\7HC of 7\7HC, of moeten ze nederlands zijn? Hoor het wel.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 429308 op 14-09-2012 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Anoniem: 429308 schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:01:
[...]

Ik kan wel vragen of een paar van m'n guildies mee willen, de meesten hebben wel 6\7HC of 7\7HC. Hoor het wel.
Ja naar mijn mening hoe meer zielen hoe meer vreugd, alleen ze moeten er wel zin in hebben dat het niet de meest pro raid is...
En natuurlijk de vraag zijn ze Nederlands ?, want anders kan iedereen wel komen en dan is het leuke aan een Tweakersraid er ook weer af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 20:42
Mag ik ook signen? Ik was er alleen de vorig keer niet bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mektheb schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:03:
[...]

Ja naar mijn mening hoe meer zielen hoe meer vreugd, alleen ze moeten er wel zin in hebben dat het niet de meest pro raid is...
En natuurlijk de vraag zijn ze Nederlands ?, want anders kan iedereen wel komen en dan is het leuke aan een Tweakersraid er ook weer af.
Onze DK tank is nederlands en wil graag nog Raggy HC doen, en een Rogue die ook nederlands is, maar ik weet niet of hij Firelands nog wil doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Hmm, ik weet niet of ik zondag wel de raid kan meedoen, heb overdag mogelijk wat verplichtingen waarvan ik niet weet tot hoe laat ze duren. Heb als een soort van tentative gesigned.

[ Voor 4% gewijzigd door ValHallen op 14-09-2012 11:09 ]

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Ik had eigenlijk niet willen reageren, maar op een bepaald punt wordt het gewoon te veel met alle vooroordelen.
Anoniem: 429308 schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:24:Het probleem met mensen die terugkeren of een zo genoemde break hebben gehad verwachten dat ze met open armen worden ontvangen omdat ze experience hebben in oude contact. Dat is allemaal leuk en aardig en ze zullen ongetwijfeld goed zijn, maar bij ons zitten we niet bepaald te wachten op iemand die:
Ik kom voor MoP ook terug van een break. Dit was mijn eerste break. Vanaf vanilla tot en met FL heb ik gespeeld en altijd geraid. Gelukkig heb ik al een gilde. Hetzelfde gilde waar ik al in zit sinds vanilla en ondanks dat ik niet heb gespeeld heb ik altijd contact gehouden.
En ineens ben ik onbetrouwbaar omdat ik 1 break heb genomen.
Door de jaren heen heb ik veel applicaties gezien. De mensen die terug kwamen van een break hadden hun zaakjes vaak beter voor elkaar dan de "nieuwe" spelers.
Deze drie punten zijn gewoon vooroordelen waarvan naar mijn ervaring in de praktijk meestal niet zoveel van overblijft.
Waarom zou je nu iemand boosten? Het BiS gear van nu is over een maand achterhaald.
Iemand die applied en aangeeft dat zijn guild zijn progress vertraagd is voor mij een reden om heel goed naar deze persoon te kijken. Iemand die zijn gilde de schuld geeft van iets en niet bereidt is te kijken naar zijn eigen bijdrage zou ik niet graag in mijn raid hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pentetic
  • Laatst online: 06-04 12:30
ValHallen schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:09:
Hmm, ik weet niet of ik zondag wel de raid kan meedoen, heb overdag mogelijk wat verplichtingen waarvan ik niet weet tot hoe laat ze duren. Heb als een soort van tentative gesigned.
Bij het signen via openraid kan je aangegven dat je misschien komt ja. Standaard staat het op Def coming maar die kan je veranderen naar Maybe coming als je dus niet zeker weet of je kan komen. Dit is later natuurlijk aan te passen als je wel kunt komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-04 08:08
mektheb, mag ik vragen waarom je op Openraid.us zit en niet op Openraid.eu??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CBlokkertje
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:03
Na lang niet te hebben gespeeld toch maar weer mijn account geactiveerd. (50k voor 6maanden + mount )

Ik vroeg mij af of die pet battles al beschikbaar zijn? Of komt dit pas in MoP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ja ik zet mensen die misschien komen even op reserve :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
@ thommyy, Openraid.us == Openraid.eu, het is dezelfde site.

Over het op break gaan van mensen.

Ik ben zelf toen DS uitkwam op break gegaan, niet omdat ik het zat was ofzo, maar ik wou graag SWTOR spelen die op hetzelfde moment uitkwam. Dat had dus betekend dat ik of ging raiden in wow of me ging storten op SWTOR, ik koos voor het 2de en dat is in goed overleg met de guild gebeurt toen de tijd en ze wisten dit ruim van tevoren.

Nu viel uiteindelijk SWTOR tegen, en ben ik teruggegaan naar Wow. Opnieuw applied bij de guild, en door content geboost om op niveau te komen.

Ben ik nu een slechtere speler als de rest, of meer onbetrouwbaar ?! Ik denk het toch niet, ik zit gewoon weer op m'n oude 98% attendence (1x in de weet-ik-hoeveel maanden mis ik eens een raid) en doe gewoon mee alsof ik nooit weg ben geweest.

[ Voor 86% gewijzigd door DrFlash op 14-09-2012 11:18 ]

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Thommmyy schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:12:
mektheb, mag ik vragen waarom je op Openraid.us zit en niet op Openraid.eu??
Is allemaal het zelfde, want je maakt een game aan op EU / US versie dus je ziet alleen maar waar jij speeld.
Dus als je in EU ben zie je toch alleen maar EU games.

Ondanks je op US inlogt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
Zojuist mezelf aangemeldt op Openraid, maar nu moet ik eerst gear op mijn char unequippen... (wat vanavond pas kan). Ik zet mezelf ook op maybe en als er ruimte vrij is moeten jullie maar beslissen of ik mee mag :)

Gear is maar 385 en geen FL experience nog :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
EJSchuiteman schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:14:
Zojuist mezelf aangemeldt op Openraid, maar nu moet ik eerst gear op mijn char unequippen... (wat vanavond pas kan). Ik zet mezelf ook op maybe en als er ruimte vrij is moeten jullie maar beslissen of ik mee mag :)

Gear is maar 385 en geen FL experience nog :p
Dat kwam ik ook gisteren tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Zal dan toch een op OpenRaid aanmelden.

Wat zijn de dagen dat deze raids gehouden worden ?
Woensdag en Zondag zijn namelijk guild raid dagen voor vele mensen.

Hebben nu wel een 2 weken break ingelast, maar zondag gaan we wel online en ffkes kieken of we iets kunnen doen.

Ik zal me aanmelden, ik doe alleen maar healen btw anders trek ik FL echt niet.
Zelfde geld in DS :P

Heb een 404 ilvl Disc Priest of een ilvl 399 H.Pally in de aanbieding.
Meld ze anders beide wel aan of is 1tje genoeg.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Kies maar welke je het leukste vind om te spelen :), en dagen verschillen en natuurlijk ook wie het maakt.
Mijn raid days zjin Maandag / Woensdag / Vrijdag.
Dus als ik iets maak zou het vaak Zondag / Dinsdag / Donderdag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ryack schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:10:
Ik kom voor MoP ook terug van een break. Dit was mijn eerste break. Vanaf vanilla tot en met FL heb ik gespeeld en altijd geraid. Gelukkig heb ik al een gilde. Hetzelfde gilde waar ik al in zit sinds vanilla en ondanks dat ik niet heb gespeeld heb ik altijd contact gehouden.

En ineens ben ik onbetrouwbaar omdat ik 1 break heb genomen.

Door de jaren heen heb ik veel applicaties gezien. De mensen die terug kwamen van een break hadden hun zaakjes vaak beter voor elkaar dan de "nieuwe" spelers.
Was misschien beetje te direct en te veel aan het generaliseren :D maar het komt vaak voor dat het niet 1 break is, maar elke expension wel een break, dus iemand die als het moeilijk wordt er mee kapt.

Ik had eerst een andere text tussen haakje staan, maar dat zal ik nu dan wel zeggen. In mijn guild zijn er ook meerdere raiders gestopt in\net voor DS, over het algemeen super betrouwbare en ook echt goede spelers. Deze spelers gaven aan dat ze in MoP terugkwamen en die heb ik zelfs nadat ze 7 maanden niet online waren geweest niet gekicked.

Ik heb zelf ook in ICC een break gehad van 4 maand, was wel gekicked (waar ik niet blij mee was), maar kon uiteindelijk terug komen zonder application. Dat wilde ze eerst wel, maar iedereen in de guild wist wat ze aan mij hadden en uiteindelijk hoefde het toch niet (Na veel gezeur).

Als ze wel laten zien waar ze van gemaakt zijn, dus mooie application en goed hun best gedaan hebben om te laten zien dat ze echt wel goed zijn en laten zien dat ze gemotiveerd zijn, ja dat is natuurlijk een andere zaak. Dat soort mensen zitten we om te springen, maar dat moeten ze wel laten zien in hun app :).
Waarom zou je nu iemand boosten? Het BiS gear van nu is over een maand achterhaald.
Een trial is over het algemeen niet full BiS, dus dan kunnen toch nog een beetje zien of hij wel of niet goed is, maar uiteindelijk wordt hij wel degelijk geboost door ons.
Iemand die applied en aangeeft dat zijn guild zijn progress vertraagd is voor mij een reden om heel goed naar deze persoon te kijken. Iemand die zijn gilde de schuld geeft van iets en niet bereidt is te kijken naar zijn eigen bijdrage zou ik niet graag in mijn raid hebben.
Dat moet hij natuurlijk wel uitleggen. Als deze persoon zijn log laat zien en dan bijvoorbeeld 60K dps doet en de rest 35K, ja dan zit hij overduidelijk in de verkeerde guild. Verder moet je wel uitkijken dat dit soort personen geen guildhoppers zijn inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Mektheb schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:33:
Kies maar welke je het leukste vind om te spelen :), en dagen verschillen en natuurlijk ook wie het maakt.
Mijn raid days zjin Maandag / Woensdag / Vrijdag.
Dus als ik iets maak zou het vaak Zondag / Dinsdag / Donderdag zijn.
Van al die dagen is alleen donderdag een optie :P

Ik hou het wel in de gaten ;)

Mensen die terug komen na een break, als we een raid spot open hebben kunnen ze gewoon het trail traject ingaan. Men kan niet verwachten dat ze meteen een members spot hebben ipv van Social.

Terug in de Guild, geen probleem als social.
Terug als raider, eerst maar weer eens bewijzen of attandance goed is en alleen als we een spot open hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Derr_Hans schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:40:
[...]

Van al die dagen is alleen donderdag een optie :P

Ik hou het wel in de gaten ;)

Mensen die terug komen na een break, als we een raid spot open hebben kunnen ze gewoon het trail traject ingaan. Men kan niet verwachten dat ze meteen een members spot hebben ipv van Social.

Terug als raider, eerst maar weer eens bewijzen of attandance goed is en alleen als we een spot open hebben.
Precies, ik hoop er meer Tweakers events gaan maken, dan is er meer keus en kans voor anderen natuurlijk op andere dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Mektheb schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:45:
[...]

Precies, ik hoop er meer Tweakers events gaan maken, dan is er meer keus en kans voor anderen natuurlijk op andere dagen :)
Heb me aangemeld, zal vanavond mijn schoenen en ketting afdoen zodat ik me chars kan aanmelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Derr_Hans schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:40:
Even reagerend op alle post over dit onderwerp, het verschil tussen terug gaan naar de guild waar je al in zat, en applyen naar een nieuwe guild na een break zijn perceptueel natuurlijk twee hele verschillende dingen.

Diegene die het aankaarte wou na een break een nieuwe guild in, en was geirriteerd/teleurgesteld dat hij niet geaccept werd door zijn break.

Een returning guildy kan bij ons er zo weer in (de guild) en zal gewoon vannuit een casual role moeten applyen voor raiden. Maar een application van een nieuw iemand met zo'n gap word meestal niet gekozen als er meer betrouwbare mensen beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Darkangle schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:59:Een returning guildy kan bij ons er zo weer in (de guild) en zal gewoon vannuit een casual role moeten applyen voor raiden. Maar een application van een nieuw iemand met zo'n gap word meestal niet gekozen als er meer betrouwbare mensen beschikbaar zijn.
Een returning guildy krijgt bij ons direct een Casual Raider rank (als ze willen raiden) en als ze laten zien dat ze op hun oude niveau terug zijn dan worden ze weer Core Raider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Anoniem: 429308 schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 12:06:
[...]

Een returning guildy krijgt bij ons direct een Casual Raider rank (als ze willen raiden) en als ze laten zien dat ze op hun oude niveau terug zijn dan worden ze weer Core Raider.
ligt er bij ons gewoon aan of we plek hebben voor een raider.
Wij zijn een kleine guild, wil maximaal 14 a 15 man hebben.
12 core en mogen 2 a 3 casual of core raiders zijn.

(momenteel zijn we met 11 voor MoP, 1 core en 2 casual gaan minder spelen in MoP en puur als social (backup plan raider))

Wil namelijk niet te veel mensen roteren of als standby staan.
Core heeft voorrang maar je kan niet altijd je casual raiders op standby hebben anders gaan ze weg.

Is er geen plek voor raider dan heeft de returning guildy gewoon pech en zal hij Social blijven.
Hij is de persoon die weg ging, en als guild moet je verder dus recruit je er 1 in zijn plaats.

We gaan iig weer het recruit traject in, voor 2 spelers en later een 3de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:51
Krijg mn account vanavond terug waarschijnlijk >_> Wel mooi sommige dingen

1.) Schijn nog ingelogged te staan op remote service (mobile armory) voor guild chat, die gebruik ik al tijdje niet meer. Is nu blocked door Blizzard
2.) Mijn account zou zijn gebruikt voor goldselling, en het afslachten van Thrall in Dragonsoul, en unflagged lowbies door de mage bug. Volgens kennisen ben ik niet ingelogged op mn account sinds ik gehacked ben (Real id en guild status laat dit zien)
3.) Het IQ van blizzard, ik stuur ze een ID bewijs op (kopie) en dus geen paspoort "We can't use this, we can only accept a passport and not a college card" Na 20 minuten telefonisch uitleggen dat het een ID kaart is, kreeg ik mn account terug, nadat ze nog wat dingen checken.

>_>

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Bellen is altijd sneller helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Vriend van mij belde ze gewoon, jullie krijgen me ID / Paspoort niet en ik heb al 4jaar betaald voor jullie service ik zou zeggen doe er is wat aan anders komt er een dikke brief richting jullie hoofdkantoor.

Na 2 dagen kon die weer inloggen.

Maar inderdaad bellen is sneller, ik ben altijd goed geholpen door ze :)

@ Openraid :).

6 signers op het moment met 1 Reserve.
Nog nodig 2 Healers 1 tank en 1 DPS

[ Voor 26% gewijzigd door Mektheb op 14-09-2012 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399982

Iemand goeie manier om niet beetje gold te farmen ofzo? oude dungeons? heb een mage met iLV 389.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-02 22:12

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

lanerios schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 13:42:

3.) Het IQ van blizzard, ik stuur ze een ID bewijs op (kopie) en dus geen paspoort "We can't use this, we can only accept a passport and not a college card" Na 20 minuten telefonisch uitleggen dat het een ID kaart is, kreeg ik mn account terug, nadat ze nog wat dingen checken.

>_>
LOL weten niet wat een ID kaart is hahahaha

AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Anoniem: 399982 schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 13:52:
Iemand goeie manier om niet beetje gold te farmen ofzo? oude dungeons? heb een mage met iLV 389.
Gewoon Raiden en Dungeons doen en spullen verkopen dan maak je gold zat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mektheb schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 13:53:
[...]

Gewoon Raiden en Dungeons doen en spullen verkopen dan maak je gold zat :)
Oke bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-04 07:23
herbalism en mining, beste farming professions.
Ik ben nu oude mats aan het farmen.. voor MoP aangezien weer meer proffesions wil levelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:51
Santho schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 13:52:
[...]
LOL weten niet wat een ID kaart is hahahaha
Helaas niets anders van ze gewend.. Tijdje geleden moest mn vriendin haar account unlocken (blijkbaar is 80k gold verdienen in 1 dag verdacht), ze belt blizzard, legt de situatie uit. "You must have been botting, there is no way you can ever farm that much"

>_>

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

lanerios schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 13:59:
[...]

Helaas niets anders van ze gewend.. Tijdje geleden moest mn vriendin haar account unlocken (blijkbaar is 80k gold verdienen in 1 dag verdacht), ze belt blizzard, legt de situatie uit. "You must have been botting, there is no way you can ever farm that much"

>_>
8)7 "Just because you cant do it yourself doesnt mean its not possible!!"

AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja heb zelf mining 525. kwam ik gisteren achter ;x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Mektheb schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 13:44:
@ Openraid :).

6 signers op het moment met 1 Reserve.
Nog nodig 2 Healers 1 tank en 1 DPS
Ik zag dat ik approved was, maar ik wil niet de plek van iemand innemen die er gisteravond wel bij was ;) Weet niet hoe jij het voor ogen hebt, maar wat mij betreft neem ik alleen een spot die echt vrij is en niet de spot van iemand die er gister was en zondag ook gewoon kan. Stond volgens mij ook bij mijn sign up en vandaar ook de tentative.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-04 15:18

junglebeast

hier staat iets

Heb ook gesigned. En als er een healer niet kan op zondag wil ik wel de plek innemen.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Mik! schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 14:11:
[...]

Ik zag dat ik approved was, maar ik wil niet de plek van iemand innemen die er gisteravond wel bij was ;) Weet niet hoe jij het voor ogen hebt, maar wat mij betreft neem ik alleen een spot die echt vrij is en niet de spot van iemand die er gister was en zondag ook gewoon kan. Stond volgens mij ook bij mijn sign up en vandaar ook de tentative.
Ik ben er niet :)

En de andere bosses komen volgende keer wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
DrFlash schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:13:
@ thommyy, Openraid.us == Openraid.eu, het is dezelfde site.

Over het op break gaan van mensen.

Ik ben zelf toen DS uitkwam op break gegaan, niet omdat ik het zat was ofzo, maar ik wou graag SWTOR spelen die op hetzelfde moment uitkwam. Dat had dus betekend dat ik of ging raiden in wow of me ging storten op SWTOR, ik koos voor het 2de en dat is in goed overleg met de guild gebeurt toen de tijd en ze wisten dit ruim van tevoren.

Nu viel uiteindelijk SWTOR tegen, en ben ik teruggegaan naar Wow. Opnieuw applied bij de guild, en door content geboost om op niveau te komen.

Ben ik nu een slechtere speler als de rest, of meer onbetrouwbaar ?! Ik denk het toch niet, ik zit gewoon weer op m'n oude 98% attendence (1x in de weet-ik-hoeveel maanden mis ik eens een raid) en doe gewoon mee alsof ik nooit weg ben geweest.
nee, zegt niks over de speel kwaliteiten van iemand, het zegt echter wel over in hoeverre je op iemand kunt bouwen.
Een goede raid groep hangt af van de individuele kwaliteiten van een groep en de samenwerking tussen die mensen.

Vaak heb je een vaste core groep en af en toe valt er iemand weg, die persoon moet dan weer opgenomen worden in de groep en er ontstaat een nieuwe groepsdynamica. Dat zijn situaties die altijd tijd en energy kosten die anders aan de raid zelf besteed had kunnen worden.

Een persoon die gestopt is en weer begind is daardoor altijd een risico omdat deze kennelijk het spel niet leuk genoeg meer vind en een andere uitdaging zocht, hierdoor is die persoon al direct een risico voor te toekomst omdat dit dan weer kan gebeuren.

Eerlijk? nee want elk ander iemand kan ook er genoeg van krijgen en stoppen en jij bent weer terug, maar het blijft een feit dat jij al eerder gestopt bent en die andere persoon (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Helza schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 14:33:
[...]

nee, zegt niks over de speel kwaliteiten van iemand, het zegt echter wel over in hoeverre je op iemand kunt bouwen.
Een goede raid groep hangt af van de individuele kwaliteiten van een groep en de samenwerking tussen die mensen.

Vaak heb je een vaste core groep en af en toe valt er iemand weg, die persoon moet dan weer opgenomen worden in de groep en er ontstaat een nieuwe groepsdynamica. Dat zijn situaties die altijd tijd en energy kosten die anders aan de raid zelf besteed had kunnen worden.

Een persoon die gestopt is en weer begind is daardoor altijd een risico omdat deze kennelijk het spel niet leuk genoeg meer vind en een andere uitdaging zocht, hierdoor is die persoon al direct een risico voor te toekomst omdat dit dan weer kan gebeuren.

Eerlijk? nee want elk ander iemand kan ook er genoeg van krijgen en stoppen en jij bent weer terug, maar het blijft een feit dat jij al eerder gestopt bent en die andere persoon (nog) niet.
Dat is een beetje overdreven gesteld. Dat soort principes werken misschien alleen bij echte hardcore guilds zoals Method ofzo waar je hele leven alleen maar om een spel draait
Want dat zou betekenen dat iemand dus geen andere hobbies mag hebben want ze moeten altijd aanwezig zijn bij de raids anders worden ze als niet betrouwbaar bestempeld?
Of als ze bijvoorbeeld een wereldreis willen maken, moeten ze dan ook gaan kiezen tussen het spel en het echte leven?

Trouwens, die persoon die gestopt was heeft voorheen dan toch veel bijgedragen aan de guild om het te maken tot wat het geworden is, alleen om die reden al is het alleen maar fatsoenlijk om die persoon weer op te nemen in de guild. Goede spelers zijn toch erg moeilijk te vinden, dus zou ik een oud speler die al veel bijdrage heeft geleverd verkiezen boven een newbie die nog niks heeft bijgedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Santho schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 14:46:
[...]

Dat is een beetje overdreven gesteld. Dat soort principes werken misschien alleen bij echte hardcore guilds zoals Method ofzo waar je hele leven alleen maar om een spel draait
Want dat zou betekenen dat iemand dus geen andere hobbies mag hebben want ze moeten altijd aanwezig zijn bij de raids anders worden ze als niet betrouwbaar bestempeld?
Of als ze bijvoorbeeld een wereldreis willen maken, moeten ze dan ook gaan kiezen tussen het spel en het echte leven?

Trouwens, die persoon die gestopt was heeft voorheen dan toch veel bijgedragen aan de guild om het te maken tot wat het geworden is, alleen om die reden al is het alleen maar fatsoenlijk om die persoon weer op te nemen in de guild. Goede spelers zijn toch erg moeilijk te vinden, dus zou ik een oud speler die al veel bijdrage heeft geleverd verkiezen boven een newbie die nog niks heeft bijgedragen.
Vind ik ook krom, gaat een persoon weg, om plek weer op te vullen neem je een nieuwe speler want als guild moet je ook verder en wie weet hoe lang die break gaat zijn. Komt de persoon na 6 maanden weer terug, moet ik dan die nieuwe speler benchen die onder tussen raider is omdat een ex-guildy terug is gekomen ?

Nee, social kan de terug kerende speler zijn en raider kan hij worden als we weer plaats hebben.
We zijn gewoon een casual raiding club maar ook daar wil je niet te veel raiders hebben want daar wordt niemand vrolijk van. Niemand wil op standby gezet worden, omdat de guild crowded is. Daar gaan mensen je guild uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Derr_Hans schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 14:54:
[...]

Vind ik ook krom, gaat een persoon weg, om plek weer op te vullen neem je een nieuwe speler want als guild moet je ook verder en wie weet hoe lang die break gaat zijn. Komt de persoon na 6 maanden weer terug, moet ik dan die nieuwe speler benchen die onder tussen raider is omdat een ex-guildy terug is gekomen ?

Nee, social kan de terug kerende speler zijn en raider kan hij worden als we weer plaats hebben.
We zijn gewoon een casual raiding club maar ook daar wil je niet te veel raiders hebben want daar wordt niemand vrolijk van. Niemand wil op standby gezet worden, omdat de guild crowded is. Daar gaan mensen je guild uit.
Nee ik bedoelde meer dat diegene in ieder geval de guild weer in mag. Niet dat die gelijk een raid spot krijgt, maar wel een back up mag zijn.
Tegen de tijd dat ze weer up to date zijn met hun gear en LFR gedaan hebben voor de tactics en al dat soort zaken is er meestal al weer een plekje open.

EDIT: ik zou inderdaad ook niet zomaar iemand anders gelijk vervangen in een raid spot voor een ex guildie, dan is al je progress gelijk weg, maar ze mogen toch wel weer de guild in bedoelde ik :P

[ Voor 8% gewijzigd door FT Twisty op 14-09-2012 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
Santho schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 14:57:
[...]

Nee ik bedoelde meer dat diegene in ieder geval de guild weer in mag. Niet dat die gelijk een raid spot krijgt, maar wel een back up mag zijn.
Tegen de tijd dat ze weer up to date zijn met hun gear en LFR gedaan hebben voor de tactics en al dat soort zaken is er meestal al weer een plekje open.

EDIT: ik zou inderdaad ook niet zomaar iemand anders gelijk vervangen in een raid spot voor een ex guildie, dan is al je progress gelijk weg, maar ze mogen toch wel weer de guild in bedoelde ik :P
ik zeg ook niet dat die persoon een geen kans moet krijgen, goede spelers zijn moeilijk aan te komen. Ik heb het ook meer over als de keuze gaat tussen een goede speler die al eerder gestopt is en op op dat moment achter loopt of een bestaande goede speler die van guild wil switchen. Maar omdat je "vroeger" goed was en veel gedaan hebt en daarom direct recht meent te hebben op een spot als die beschikbaar is. Nee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Helza schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 14:33:
[...]

Eens, zeker tijdens progress is het lastig om een oude speler in een bestaande groep te terug te krijgen (als je een core hebt), want degene die eventueel weg valt weet alle tactics etc, en de terugkerende speler moet alles nog leren. Hij kan wel 100.000 videos kijken, maar dan weet hij nog steeds niet hoe het gaat in het echt en hoe deze raid de bosses killed, er is altijd een learning process, dus loopt je progress een deukje op.
Santho schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 14:46:
Ben ik niet mee eens. Als Semi hardcore guild heb je ook wel een vaste core, en een nieuwe persoon in zo'n groep opnemen duurt toch even voordat hij net zo veel weet van de encounters als de rest die al een paar maanden bijvoorbeeld samen speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Helza schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 15:03:
[...]

ik zeg ook niet dat die persoon een geen kans moet krijgen, goede spelers zijn moeilijk aan te komen. Ik heb het ook meer over als de keuze gaat tussen een goede speler die al eerder gestopt is en op op dat moment achter loopt of een bestaande goede speler die van guild wil switchen. Maar omdat je "vroeger" goed was en veel gedaan hebt en daarom direct recht meent te hebben op een spot als die beschikbaar is. Nee..
Wat dacht je van "die van vroeger is een vriend die we een plezier doen, of gaan we die toch maar in de steek laten voor iemand die we helemaal niet kennen?" :?.
Als je mensen zomaar laat vallen voor vreemden liggen je prioriteiten imo heel verkeerd.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Santho schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 14:57:
[...]
Ik kick geen een speler uit de guild van wegens een aangekondigde break.
Demote ze meteen naar social, kunnen ze altijd weer terug komen wanneer ze willen tot een bepaalde periode (6maanden). Na 6maanden break is het vaak een teken van niet terug komen van deze speler ;)

Als mensen aan geven dat ze stoppen laat ik ze ook gewoon 6maanden in de guild want een aantal log wel eens een keer in omdat ze zich vervelen zonder wow.

Ik kick alleen de mensen die zonder te zeggen in eens niet meer inloggen, eens per maand kijk wie langer dan 2 maanden offline zijn zonder aangeven en die kick ik gewoon. Kunnen ze later altijd weer een /w doen voor social. Dit zijn voornamelijk mensen die zo wie zo als social in de guild komen als zijnde een vriend van.

Iedereen mag van mij terug komen, zolang ze maar normaal de guild hebben verlaten (grote mond is nooit meer terug, de dames lastig vallen ook niet). Social is altijd open voor nieuw (vaak vrienden) en oude spelers, al adverteren wij er niet mee, wil namelijk geen perk hunters hebben die naam verpesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Boeboe schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 15:14:
[...]

Wat dacht je van "die van vroeger is een vriend die we een plezier doen, of gaan we die toch maar in de steek laten voor iemand die we helemaal niet kennen?" :?.
Als je mensen zomaar laat vallen voor vreemden liggen je prioriteiten imo heel verkeerd.
Als iemand een break neemt laat hij toch ook de groep vallen ?
Je kan altijd afspraken maken, als iemand zegt dat hij 2 maanden naar australie gaat, zal ik niet zo snel een vervanger zoeken tenzij het echt niet anders kan.

Mensen die een vriend waren en een lange break nemen van 6 of meer dan moet je die gewoon vervangen voor een nieuwe speler, deze persoon geeft dan gewoon zijn raid spot op. Elke guild heeft een paar mensen meer dan de raid groot is. Daardoor kan je afspraken maken met mensen die even een maandje of 2 maanden weg gaan en je hebt een vervangen. Is het langer heb je gewoon een vervanger nodig.

Denk dat geen ene guild die oude vriend niet zal inviten, maar invite zal wel alleen als social zijn en als hij meer wilt moet hij gewoon wachten op een plekkie of lekker met alt raids meegaan (tenzij de guild hier ook ranks in mee wegen, wij zelf niet).

Hij gaat weg, het is zijn eigen keuze niet die 13 of 28 ander persoonen die raiden (10 / 25 man guilds)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Derr_Hans schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 15:23:
[...]

Als iemand een break neemt laat hij toch ook de groep vallen ?
Je kan altijd afspraken maken, als iemand zegt dat hij 2 maanden naar australie gaat, zal ik niet zo snel een vervanger zoeken tenzij het echt niet anders kan.

Mensen die een vriend waren en een lange break nemen van 6 of meer dan moet je die gewoon vervangen voor een nieuwe speler, deze persoon geeft dan gewoon zijn raid spot op. Elke guild heeft een paar mensen meer dan de raid groot is. Daardoor kan je afspraken maken met mensen die even een maandje of 2 maanden weg gaan en je hebt een vervangen. Is het langer heb je gewoon een vervanger nodig.

Denk dat geen ene guild die oude vriend niet zal inviten, maar invite zal wel alleen als social zijn en als hij meer wilt moet hij gewoon wachten op een plekkie of lekker met alt raids meegaan (tenzij de guild hier ook ranks in mee wegen, wij zelf niet).

Hij gaat weg, het is zijn eigen keuze niet die 13 of 28 ander persoonen die raiden (10 / 25 man guilds)
Ligt het er niet ook een beetje aan hoe goed die ex guildie was?

Als die ex-guildie bijv. onwijs Pro was en zijn vervanger maar middelmatig in vergelijking met de ex-guildie zijn eerdere prestaties, zou je deze nieuweling dan nog steeds niet vervangen met de ex guildie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Der_Hans: Het gaat over die oude speler laten terugkomen VS een nieuwe speler recruteren. Natuurlijk mag je vervanging zoeken als een speler weggaat, maar ga je echt "nee" zeggen tegen een ex-guildie en ondertussen doodleuk op zoek gaan naar nieuwe recruits?

[ Voor 27% gewijzigd door boe2 op 14-09-2012 15:27 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-03 13:58
junglebeast schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 14:20:
Heb ook gesigned. En als er een healer niet kan op zondag wil ik wel de plek innemen.
Ik schrijf me niet in op openraid (ben een lui varken :P ), dus mijn plek is vrij. :)

En met dat ik dat typ bedenk ik me dat ik er ook helemaal niet ben zondag :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 407994

Mektheb schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:54:
Gistere toch nog een raidje gehad met de guild wat achievments gedaan, alleen nog ultrax en dan heb ik me mount binnen :D, zou het dan toch nog voor MoP ?.
Die is vrij simpel van Ultraxxion. Alleen je moet maar de juiste personen hebben die weten wat ze moeten doen :P

Zelf speel ik op de Lightbringer server in de guild the Crusaders. Geweldige raiders, alleen een beetje jammer dat we niet elke week dezelfde groep hebben waardoor het telkens mislukt :P. Ach, voor mij gaat het om de fun!

mijn main is een 397 Fury Warrior met de naam Willems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Anoniem: 407994 schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 15:42:
[...]

Die is vrij simpel van Ultraxxion. Alleen je moet maar de juiste personen hebben die weten wat ze moeten doen :P

Zelf speel ik op de Lightbringer server in de guild the Crusaders. Geweldige raiders, alleen een beetje jammer dat we niet elke week dezelfde groep hebben waardoor het telkens mislukt :P. Ach, voor mij gaat het om de fun!

Heb hem al ;) direct 2 dagen erna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 407994

Mektheb schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 15:43:
[...]

Heb hem al ;) direct 2 dagen erna
Ah, gefeliciteerd, bevalt de mount? Heb die van Ulduar de twee mounts (10- en 25 man).

Icecrown mount mis ik alleen de laatste twee bazen achievements! Maarja, die runs worden helaas nooit meer georganiseerd :(. En soloen? Nah! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
[...]

Die van ultraxx haalden wij afgelopen woensdag zelfs per ongeluk op HC :P we deden het er niet eens om. Iemand vergisde zich en nam de verkeerde twilight, hierop moet ik zijn plaats in nemen, daardoor gingen we een beetje wisselen on de spot en ultrax ging zo snel dood daar er maar een zeer beperkt aantal twilights waren :) peof ineens iedereen een achievement erbij, toen kwamen ze erachter dat sommige mensen nog alleen nog warmaster nodig hadden voor de mount (ik helaasn iet) dus toen ook nog op hc de catch alle barrages gedaan, alles gaat nu zo snel dood, dat dat ook niet echt een probleem was :)

ik heb zelf nog holding hands & die van morchok nodig, volgende keer dan maar :)

[ Voor 3% gewijzigd door Helza op 14-09-2012 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Santho schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 15:26:
[...]
Ligt het er niet ook een beetje aan hoe goed die ex guildie was?

Als die ex-guildie bijv. onwijs Pro was en zijn vervanger maar middelmatig in vergelijking met de ex-guildie zijn eerdere prestaties, zou je deze nieuweling dan nog steeds niet vervangen met de ex guildie?
Nee, niet als die nieuweling +3 aantal maanden in de guild zit.
Hij heeft in die periode ook kennissen opgebouwd in de guild.
Ik ben niet een persoon die dan zegt, sorry maat hij is weer terug en hij is beter.

Als een speler slecht is of niet in de groep past, dus valid reasons heeft om te kicken dan wel.
Maar in 9/10 gevallen zijn deze persoonen al vervangen voordat de ex-guildy uberhaupt denk aan terugkeer.
Boeboe schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 15:27:
Der_Hans: Het gaat over die oude speler laten terugkomen VS een nieuwe speler recruteren. Natuurlijk mag je vervanging zoeken als een speler weggaat, maar ga je echt "nee" zeggen tegen een ex-guildie en ondertussen doodleuk op zoek gaan naar nieuwe recruits?
Ja dat weet, een oude speler mag altijd terug komen. Maar meteen in het raid team is een ander verhaal, als er plek is in het raid team. Dan dan zal ik uiterraard geen nee zeggen natuurlijk (na een gesprek hoelang hij denkt te blijven ofc) en zal ik de zoektocht na een nieuwe recruit staken. Als er geen plek is dan is het gewoon pech en zal het Social plek voor hem zijn tot iets vrij komt en ik zal zijn vervanger niet kicken/demoten tenzij er valid reasons zijn. Zoals ik hier een quote boven ook zeg, zij deze spelers al vervangen voordat de ex-guildy denkt aan terug te komen.

Dit heb ik ook eerder gezegd, zolang er plek is in het raid team zal hij zo weer mee kunnen anders gewoon pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Anoniem: 407994 schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 15:48:
[...]

Ah, gefeliciteerd, bevalt de mount? Heb die van Ulduar de twee mounts (10- en 25 man).

Icecrown mount mis ik alleen de laatste twee bazen achievements! Maarja, die runs worden helaas nooit meer georganiseerd :(. En soloen? Nah! :P
Ja zeker :) ben altijd fan van mounts dus of ze nu paars of geel zijn ik ben er wel voor :).
Zou best ok vinden om de BWD / BOT mount etc te willen, misschien daar een Tweaker raid volgende week ergens voor maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
[...]

Willems.. die ken ik ergens van... oh ja, zit in dezelfde guild...

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Mektheb schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 16:02:
[...]

Ja zeker :) ben altijd fan van mounts dus of ze nu paars of geel zijn ik ben er wel voor :).
Zou best ok vinden om de BWD / BOT mount etc te willen, misschien daar een Tweaker raid volgende week ergens voor maken.
Daar moet ik er nog zeer veel, net zoiets als jij in FL ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunderlight
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:25

thunderlight

Tja...

Mektheb schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 16:02:
[...]

Ben er zo langzaam aan ook een sport van aan het maken om mounts te gaan verzamelen. dus als er mount runs komen stem ik voor.
enige nadeel is alleen dat ik 99% van de tijd naast de boot vist. terwijl de Guild master bijna alle mounts wint.

misschien maar eens zonder GM op mounts gaan jagen >:)

> There is no Real Life, It's just Away From Keyboard! <

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Die pech heb je bij meta achieves mounts gelukkig niet ;) Ik zelf het ben ook vaak, iedere rare drop mount die ik tot nu toe heb zien vallen nog altijd verloren. Tenzij het een solo run was.

Op lvl 60 Raptor (1x) en Tiger (2x) in ZG gemist.
Op lvl 70 Die druid quest mount en Ashes gemist beide 1x en een aantal keer de roll gemist op zowel de pet als deie witte vogel van Kaelthas.
Op lvl 80 de roll op alle items uit die legenday quest box gemist :P en een paar keer in Wintergrasp misgerolld
Op lvl 85 de mount van Alyssrazor 2x verloren.

En dan ben ik er vast nog wel wat vergeten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
thunderlight schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 16:28:
[...]

Ben er zo langzaam aan ook een sport van aan het maken om mounts te gaan verzamelen. dus als er mount runs komen stem ik voor.
enige nadeel is alleen dat ik 99% van de tijd naast de boot vist. terwijl de Guild master bijna alle mounts wint.

misschien maar eens zonder GM op mounts gaan jagen >:)
Mja moet zeggen farm mounts doe ik wel zelf of met 1 iemand, maar mounts zoals Achievment gevallen die doe je natuurlijk allemaal voor elkaar.
Dennism schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 16:36:
Die pech heb je bij meta achieves mounts gelukkig niet ;) Ik zelf het ben ook vaak, iedere rare drop mount die ik tot nu toe heb zien vallen nog altijd verloren. Tenzij het een solo run was.

Op lvl 60 Raptor (1x) en Tiger (2x) in ZG gemist.
Op lvl 70 Die druid quest mount en Ashes gemist beide 1x en een aantal keer de roll gemist op zowel de pet als deie witte vogel van Kaelthas.
Op lvl 80 de roll op alle items uit die legenday quest box gemist :P en een paar keer in Wintergrasp misgerolld
Op lvl 85 de mount van Alyssrazor 2x verloren.

En dan ben ik er vast nog wel wat vergeten....
Dat ken ik :) ik heb ze wel is gepassed en daarna zijn ze nooit meer gedropt.
En die van Ally en van DW ben ik ook al 5x verloren.

En zo nog wel wat dingen :), gelukkig ook wel wat eigenmounts gehaald, maar verder heb ik er niet zoveel boeiende.
Ik kan erzoveel nog krijgen maar als het een quest reward ding is dan kan ik vaak niet mezelf er toe zetten..(argent tournament bv ).
Maar raid mounts :) ! gimmy
Zit nu op 130 geloof ik, maar volgens mij is de verslaafde hier op Tweakers iemand met 160 ? :P

[ Voor 51% gewijzigd door Mektheb op 14-09-2012 16:43 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.