Ik heb anders ook nog wel een TeamSpeak server die jullie wel mogen misbruiken.
Helemaal goed, dan hoeven we ook geen rekening te houden met mensen die niet uitgenodigd zijnValHallen schreef op donderdag 13 september 2012 @ 15:32:
[...]
Als we een raid van de grond krijgen dan is mijn guildventrillo ook beschikbaar.
Ik plemp de details wel in raidchat zodra we gaan.
*zin in
Kan zijn dat ik pas om 20:30 aan kan loggen ... maar ik doe wel mijn best om er te zijn
Kan zijn dat ik pas om 20:30 aan kan loggen ... maar ik doe wel mijn best om er te zijn
[ Voor 86% gewijzigd door Dice op 13-09-2012 15:35 ]
Mektheb, heb me toegevoegd aan de raid, en jouw even gevolgd. Wel met de comment dat ik er vanavond alleen ben als ik de meeting kan verplaatsen.
Ik heb iig wel een mic, en geen schaamte om ook te praten op vent/TS
Hehe, ja ik heb er ook wel 1 maar die zit ingebouwd in de iMac en het klinkt dan net alsof ik sta te douchen.Dennism schreef op donderdag 13 september 2012 @ 15:35:
Mektheb, heb me toegevoegd aan de raid, en jouw even gevolgd. Wel met de comment dat ik er vanavond alleen ben als ik de meeting kan verplaatsen.
Je hoort dus echt geen piep...
Heb je op reserve gezet voor de zekerheid
[ Voor 4% gewijzigd door Mektheb op 13-09-2012 15:36 ]
Dan is zijn account dus niet gelocked, want ook de mobile app blocked als je account gelocked is en dus remote chat ook... Alles wat met je account te maken heeft zou offline moeten staan als Blizz de boel locked.hulkie schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:20:
@ Lanerios: Je leest dat andere mensen zonder problemen alles terug krijgen...
Wat doe jij anders als de rest? Ik zie je ook nog steeds gewoon op remote chat zitten in status AWAY
lol zo een hadden wij ook in de guild. maar dan leek het alsof ie in een vliegende helicopter zat
Ja ben zo stom geweest me eigen standaard weg te doen, omdat ik dacht die ingebouwd was wel voldoende zou zijn.Dennism schreef op donderdag 13 september 2012 @ 15:37:
lol zo een hadden wij ook in de guild. maar dan leek het alsof ie in een vliegende helicopter zat
Not
Gadver!! Zijn het allies hier??LangeQuin schreef op donderdag 13 september 2012 @ 14:43:
Jammer dat jullie Alliance zijn, anders was ik zeker meegegaan
Tja, daar kan ik geen bijdrage aan leveren. Vanavond sowieso niet, want we hebben een borrel op het werk
Mek, ik kan onder voorbehoud ook komen op mijn: Hunter, Rogue, Pally of Lock! Maar weet niet tot hoelaat ik moet werken en hoe laat ik precies terug ben... Pally heeft tank MS! Kan vanaf werk niet op openraid dus kan niet signen
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ok
, ik log rond 19:00 thuis in en dan zeg ik in mijn broadcast Tweakers FL HC 20:00 wishper me als je interesse heb.
En dan nodig ik iedereen uit via openraid en die mij wishperen en hier vandaan komen, en dan gaan we kijken wat we hebben en kunnen.
Kan dus zijn we teveel mensen hebben en dan zouden we dus de 10 moeten gaan kiezen, maar ik neem aan dat goed komt.
En dan nodig ik iedereen uit via openraid en die mij wishperen en hier vandaan komen, en dan gaan we kijken wat we hebben en kunnen.
Kan dus zijn we teveel mensen hebben en dan zouden we dus de 10 moeten gaan kiezen, maar ik neem aan dat goed komt.
heb inmiddels ook maar even gesigned voor vanavond. lijkt me gezellig ben alleen afhankelijk van een meeting op men werk of ik het optijd kan halen
> There is no Real Life, It's just Away From Keyboard! <
Heb je al geacceptthunderlight schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:05:
heb inmiddels ook maar even gesigned voor vanavond. lijkt me gezellig ben alleen afhankelijk van een meeting op men werk of ik het optijd kan halen
hoorde men telefoon al roepen dat ik mail ontvangen had tnx Maktheb
> There is no Real Life, It's just Away From Keyboard! <
Ik wil ook wel mee! Weet alleen niet zeker of ik op mn main gesaved ben, gister wel gejoined voor last boss hc FL maar niet gekilld.
ilvl 403 disci priest met 6/7 hc
anders met mn rogue of lock ^^
nog spots?
nog spots?
Vast wel
, kom gewoon on yint ik heb je op ID dus dat komt wel goed 
http://www.openraid.us/index.php/users/raid/57457
Gwn Signe !
Dan hebben we een idee, ik weet ik er een hoop ook op ID al heb, maar dit geeft een beetje overzicht.
En anders hoor je het alsnog op de Broadcast
Gwn Signe !
Dan hebben we een idee, ik weet ik er een hoop ook op ID al heb, maar dit geeft een beetje overzicht.
[ Voor 67% gewijzigd door Mektheb op 13-09-2012 16:39 ]
Heb mij net gesigned op het event (Quiran)Mektheb schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:34:
Vast wel, kom gewoon on yint ik heb je op ID dus dat komt wel goed
Gwn Signe !
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
nops you're locked, had ik een paar weken terug ook last van toen ik nog m'n raggie hc kill wou doen, 1ste was een fail raid op laatste baas maar wel direct saved..Yintha schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:29:
Ik wil ook wel mee! Weet alleen niet zeker of ik op mn main gesaved ben, gister wel gejoined voor last boss hc FL maar niet gekilld.
nog spots?
Nosferatus ook een Tweaker ?
( iemand die ik niet ken zo )
Ik zal eens overleggen met de baas...
Misschien dat ik ook wel mee kan vanavond
Je hebt waarschijnlijk het meeste aan m'n fire mage (404), anders heb ik nog een oomkin/guardian (399/400 ilevel), of een zut alts van rond de ilevel 395 tot mijn beschikking.
Ik heb Mektheb al een tijdje op RealID, dus ik laat het wel weten als ik meer weet! Lijkt me sowieso leuk eens met een andere fire mage te raiden. Kijken of ik nog een beetje presteer met de nieuwe talents.
Je hebt waarschijnlijk het meeste aan m'n fire mage (404), anders heb ik nog een oomkin/guardian (399/400 ilevel), of een zut alts van rond de ilevel 395 tot mijn beschikking.
Ik heb Mektheb al een tijdje op RealID, dus ik laat het wel weten als ik meer weet! Lijkt me sowieso leuk eens met een andere fire mage te raiden. Kijken of ik nog een beetje presteer met de nieuwe talents.
Vast welhulkie schreef op donderdag 13 september 2012 @ 17:11:
Ik zal eens overleggen met de baas...
Arnyca / Vulpturia / Deadlyblow / Ponoa /
Allemaal Tweakers of niet ?
Allemaal Tweakers of niet ?
haha kan je zo'n event niet private maken, al is dat natuurlijk niet "open" meer. Zou je iig niet met deze vragen zitten
Ik was bang dat als ik hem op closed deed dat niemand hem kon vinden.Dennism schreef op donderdag 13 september 2012 @ 18:07:
haha kan je zo'n event niet private maken, al is dat natuurlijk niet "open" meer. Zou je iig niet met deze vragen zitten
Er staat ook duidelijk bij het voor tweakers is
En als ik geen antwoord krijg wie wie is invite ik ze niet
[ Voor 7% gewijzigd door Mektheb op 13-09-2012 18:10 ]
ik betwijfel een beetje of $random weet dat tweakers, tweakers.net betekend. Het is natuurlijk een internationale site
Dat is waar, kan het alleen niet meer veranderen nu
Zet mij trouwens maar op accepted als het nog kan, meeting is als het goed is verplaatst
Al gedaanDennism schreef op donderdag 13 september 2012 @ 18:15:
Zet mij trouwens maar op accepted als het nog kan, meeting is als het goed is verplaatst
Signed als Heratix.
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
lol zie nu zelfs dat een maat van me uit wow de raid gevonden heeft, en die heeft nog nooit van deze site gehoord (Onur, turkse jongen).
Als er geen tweaker healers meer bijkomen zou je die onur wel mee kunnen pakken, nadeel is dan wel engels op vent. Maar wel een heel goede speler.
Zag het inderdaad
we zullen dat straks wel even samen beslissen
We krijgen al een aardig groepje bij elkaar zo te zien, ik denk we alleen even moeten kijken wie wat kan doen kwa spec's
We krijgen al een aardig groepje bij elkaar zo te zien, ik denk we alleen even moeten kijken wie wat kan doen kwa spec's
[ Voor 49% gewijzigd door Mektheb op 13-09-2012 18:31 ]
Heb zojuist gesigned met mijn lock, mijn priest is horde 
Edit: Openraid is vaag er staat dat ik gesigned heb met mijn horde, maar ik kom dus met mijn alliance lock
Edit: Openraid is vaag er staat dat ik gesigned heb met mijn horde, maar ik kom dus met mijn alliance lock
[ Voor 48% gewijzigd door Yintha op 13-09-2012 18:31 ]
Had het gezien, maar heb je priest op accept gezet omdat ik toch wel weet hoe en wat.Yintha schreef op donderdag 13 september 2012 @ 18:30:
Heb zojuist gesigned met mijn lock, mijn priest is horde
Volgens mij moeten we nu nog 1 healer en 1 tank en dan zit het al goed.
Kan iedereen alvast Vent installeren etc, dan komen de details wel als we in de group zitten
Ik heb me ook ingeschreven voor de raid :-) op flats
Zet elke DPS nu even op Reserve want we hebben er nu al wat teveel.DrFlash schreef op donderdag 13 september 2012 @ 18:41:
Ik heb me ook ingeschreven voor de raid :-) op flats
zie je kan tanken kan ik je meenemen als tank ?.
Dan moeten we nog 1 healer of iemand die een dps die kan healen etc dan hebben we er nu zat.
[ Voor 23% gewijzigd door Mektheb op 13-09-2012 18:45 ]
*edit* kan eventueel ook als tank op dezelfde warrior.
[ Voor 159% gewijzigd door DrFlash op 13-09-2012 18:53 ]
Tis jammer dat je niet als DPS/Tank kan signen, kan maar 1 rol kiezen
Ik heb geen idee ik ben alleen DPSDrFlash schreef op donderdag 13 september 2012 @ 18:55:
Tis jammer dat je niet als DPS/Tank kan signen, kan maar 1 rol kiezen
2 Flasks, 24 food, en een zooi pots. Moet genoeg zijn
Jammer dat ik niet kan komen healen, was graag mee gegaan
Good luck in there!
Good luck in there!
Ik heb macros voor tactics, zijn alleen wel in het engels.
edit: denk ik... misschien zijn het toch alleen de normal tacts
[ Voor 36% gewijzigd door Mik! op 13-09-2012 19:26 ]
Kan erbij zijn als er nog een plekkie is voor een mage
Kan ook offtanken op mn druid en mainspec oomkinnen
Past er hier eens een, dan weet ik het zo ;-)Mik! schreef op donderdag 13 september 2012 @ 19:25:
Ik heb macros voor tactics, zijn alleen wel in het engels.
Ik ga rond 19:50 inviten en dan kunnen we wel is alles rustig bekijken en die gene de Vent details posten etc.
Hou er rekening mee dat we misschien meer mensen hebben dan dat we nodig hebben, dus er is een mogelijkheid niet iedereen mee kan
.
Uiteraard kunnen die dan de next time mee, ik ben van plan meerdere te gaan maken.
Hou er rekening mee dat we misschien meer mensen hebben dan dat we nodig hebben, dus er is een mogelijkheid niet iedereen mee kan
Uiteraard kunnen die dan de next time mee, ik ben van plan meerdere te gaan maken.
[ Voor 50% gewijzigd door Mektheb op 13-09-2012 19:37 ]
No worries, het is inderdaad normal ^^ Heb je dus weinig aan.Dennism schreef op donderdag 13 september 2012 @ 19:32:
[...]
Past er hier eens een, dan weet ik het zo ;-)
Wou trouwens voorstellen om te starten met Rhyo en dan Alys. Kan je Shannox tanken in de area van Alys, scheelt een hoop gedoe qua positionering. Kan je daarna Beth, Bale en Domo doen.
Ja idd dat, of Beth > Alyss > shannox. Shannox eerst is zonde van de tijd trash killen.
Waarschijnlijk moeten we wat gaan husselen en misschien mensen op andere char's met healers etc want we hebben nu echt genoeg.
Wat ik me van Shannox Heroic herinner is dat het sowieso echt een push over is... Dat is net één van die bosses waar ik me niet zo druk om maak 
Ben benieuwd of er genoeg plek is voor mn mage. Lijkt me leuk!
Ben benieuwd of er genoeg plek is voor mn mage. Lijkt me leuk!
Neuh Shannox is idd easy, maar het wil nog wel eens een bitch zijn qua terrain als je hem langs de kant van de weg tankt.
Wil zo graag ds nog even helemaal clearen, 2/8 pas gedaan
dus als iemand gaat vanavond laat het even weten ga graag mee als rogue
Sry dude maar mik je battle id effe neer en ik neem je mee zodra ik kan ... welk ilevel zit je ?Darkvisje schreef op donderdag 13 september 2012 @ 19:41:
Wil zo graag ds nog even helemaal clearen, 2/8 pas gedaandus als iemand gaat vanavond laat het even weten ga graag mee als rogue
darkvisje#2349
ilvl 385, en 2/8 al gedaan, tacs zijn ook geen probleem allemaal gedaan
ilvl 385, en 2/8 al gedaan, tacs zijn ook geen probleem allemaal gedaan
Mensen het spijt me als niet iedereen erbij kon komen, er zijn 10 spots en moet ze toch op een manier vullen en er zaten Tweakers van hier / friendslist tweakers en openraid signers bij.
Volgende keer zou ik er naar kijken wie wel en niet etc zijn gekomen.
Ben zeker te laat.. ;[Mektheb schreef op donderdag 13 september 2012 @ 20:14:
Mensen het spijt me als niet iedereen erbij kon komen, er zijn 10 spots en moet ze toch op een manier vullen en er zaten Tweakers van hier / friendslist tweakers en openraid signers bij.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Jup, ze zitten al in Firelands.
Nu we weten waar we terecht kunnen en hoe welke vent we kunnen gebruiken, ga ik vaker raids opzetten van verschillde content op verschillende dagen en dan proberen we natuurlijk wel wat mensen mee te nemen die andere keer niet mee zijn gegaan.
?? ^^
Hoe ging het dan?Mektheb schreef op donderdag 13 september 2012 @ 20:55:
[...]
Nu we weten waar we terecht kunnen en hoe welke vent we kunnen gebruiken, ga ik vaker raids opzetten van verschillde content op verschillende dagen en dan proberen we natuurlijk wel wat mensen mee te nemen die andere keer niet mee zijn gegaan.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Van de week wel ...hmr schreef op donderdag 13 september 2012 @ 22:17:
Mensen die mij willen helpen aan een ZA bear mount?
Als je horde bent primahmr schreef op donderdag 13 september 2012 @ 22:17:
Mensen die mij willen helpen aan een ZA bear mount?
vraagje, wil misschien weer gaan beginnen als MoP er is, zit er weer een maand gametime bij zoals vorige expansions?
Mensen die me willen adden: Veldje#2761
voor een Alliance : Rogue, Tank/ret Pally, Hunter
of een Horde: Holy/Shadow Priest
voor een Alliance : Rogue, Tank/ret Pally, Hunter
of een Horde: Holy/Shadow Priest
[ Voor 52% gewijzigd door hmr op 13-09-2012 23:47 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Laatste 2 weken probeerde ik wat gold te verdienen door Bold Queen's Garnet te verkopen. Uncut inkopen voor 250/300G en dan gingen ze weg voor tussen de 400 en 550. Verschilde dag toch dag.
Gistermiddag besloot een guildbank uitverkoop te houden, stuk of 200 van die dingen. Cut price is inmiddels gezakt tot 250-300G
Gistermiddag besloot een guildbank uitverkoop te houden, stuk of 200 van die dingen. Cut price is inmiddels gezakt tot 250-300G

Er heeft nog nooit een gratis maand bij exansions van WoW gezeten (voor zover ik het weet).Exill schreef op donderdag 13 september 2012 @ 22:46:
vraagje, wil misschien weer gaan beginnen als MoP er is, zit er weer een maand gametime bij zoals vorige expansions?
Gister even mijn bank op de AH gezet (thank you, free app) en loop aardig binnen zo.
En weer genoeg ruimte om met MoP wat zooi kwijt te kunnen ^_^
Want a cookie?!
idd. de maand 'vrij' spelen was bij aanschaf van Vanilla ...Renquin schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 08:59:
[...]
Er heeft nog nooit een gratis maand bij exansions van WoW gezeten (voor zover ik het weet).
Gister even mijn bank op de AH gezet (thank you, free app) en loop aardig binnen zo.
En weer genoeg ruimte om met MoP wat zooi kwijt te kunnen ^_^
Bij expansions nooit
Die generator staat toch ook op je tel? Dan kun je prima AH doen.
Nee, heb old skool de echte ooit besteldEJSchuiteman schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 09:06:
Die generator staat toch ook op je tel? Dan kun je prima AH doen.
En kun je de app nu niet gebruiken dan?
Deels wel ... alleen niet de remote AH ... chat en dergelijke welEJSchuiteman schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 09:11:
En kun je de app nu niet gebruiken dan?
@Mek ... heb je een veer in je arie gestoken op de boordelingen ...
Prima idee; meer doen
Kaap schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 07:33:
Laatste 2 weken probeerde ik wat gold te verdienen door Bold Queen's Garnet te verkopen. Uncut inkopen voor 250/300G en dan gingen ze weg voor tussen de 400 en 550. Verschilde dag toch dag.

Ik zou het zaakje dumpen en wachten tot MoP, lijkt me vrij pijnlijk als je al je gold geïnvesteerd hebt in gems die straks niks meer waard zijn.
Nou, ik verkocht wijselijk op tijd voor 350G per stuk aan een nieuwe Paladin, die had er 11 nodig. Maar 550G winst, maar das beter dan verlies draaien.Frerk schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 09:18:
[...]
Ik zou het zaakje dumpen en wachten tot MoP, lijkt me vrij pijnlijk als je al je gold geïnvesteerd hebt in gems die straks niks meer waard zijn.
Ander vraagje, ik heb onlangs mijn vriendin gerecruit en waarschijnlijk zal ze wel verder spelen. Zij kan mij dan toch levels granten? Hoeveel levels totaal? Want ik ga nog een Monk rollen, dus boosts zou wel handig zijn...
40 levels waren 't toch?Kaap schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 09:25:
[...]
Nou, ik verkocht wijselijk op tijd voor 350G per stuk aan een nieuwe Paladin, die had er 11 nodig. Maar 550G winst, maar das beter dan verlies draaien.
Ander vraagje, ik heb onlangs mijn vriendin gerecruit en waarschijnlijk zal ze wel verder spelen. Zij kan mij dan toch levels granten? Hoeveel levels totaal? Want ik ga nog een Monk rollen, dus boosts zou wel handig zijn...
volgens mij is het andersom ... jij hebt HAAR gerecruit ... dus zou jij haar moeten boosten ...
En ik betwijfel of dat geldt voor monks ... een realm first is dan ineens heel dichtbij
En ik betwijfel of dat geldt voor monks ... een realm first is dan ineens heel dichtbij
Verwijderd
Heey hallo, heb al eerder een berichtje geplaats. Zijn er Horde's op Ragnaros hier? en weet iemand misschien een leuke website waar uitleg staat hoe je de meeste pets & mounts kan krijgen?
Volgens mij werkt het wel zo hoor. Ik kan me alleen inderdaad niet voorstellen dat 't ook voor monks werktDice schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 09:29:
volgens mij is het andersom ... jij hebt HAAR gerecruit ... dus zou jij haar moeten boosten ...
Zijn er eigenlijk al van die leuke flowcharts beschikbaar met betrekking tot het gearen in MoP? Ik wil mijn rogue natuurlijk zo snel mogelijk gegeared krijgen
Ik heb de links niet bij de hand, maar op wowhead.com bij Guides staan de guides A Week in Shattrah en A Fortnight in Dalaran, die geven precies aan hoe je(in 2 weken totaal dus, hoewel je dan wel heel veel tijd moet hebbenVerwijderd schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 09:31:
Heey hallo, heb al eerder een berichtje geplaats. Zijn er Horde's op Ragnaros hier? en weet iemand misschien een leuke website waar uitleg staat hoe je de meeste pets & mounts kan krijgen?
[ Voor 35% gewijzigd door Frerk op 14-09-2012 09:34 ]
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
Nee, de nieuwe speler kan voor elke 2 levels 1 level granten aan diegene die gerecruit heeft. Character dat de levels krijgt moet wel lager zijn.Dice schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 09:29:
Daar ben ik dus wel benieuwd naar...Dice schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 09:29:
http://www.warcraftpets.com/collection/Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 09:31:
http://www.warcraftpets.com/wow-pets/index/
[ Voor 6% gewijzigd door Dice op 14-09-2012 09:52 ]
Hier de log van ons wipe-fest van gisteravond:
http://www.worldoflogs.com/reports/nbixnwcum3k2a1yh/
The horrorhulkie schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 09:51:

Zat gisteren nog eens op mijn SHaman te spelen maar ben ik de enige die het totem verhaal ruk vind? Waar is gewoon mijn knopje voor boem ... daar staan ze 
Wss mijn luiheid maar daardoor weet ik nu nog steeds niet welke ik ga lvl-en. Hoorde dat Priest echt gebuffed zijn dus zal ik deze uit de kast halen? Of toch maar op me Mage gaan... nog 10 dgn om te beslissten.
Anders ga ik GW 2 spelen...
Wss mijn luiheid maar daardoor weet ik nu nog steeds niet welke ik ga lvl-en. Hoorde dat Priest echt gebuffed zijn dus zal ik deze uit de kast halen? Of toch maar op me Mage gaan... nog 10 dgn om te beslissten.
Anders ga ik GW 2 spelen...
Oh my.hulkie schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 09:51:
Ik dacht btw dat de raid HC was? Logs geven N aan.
[ Voor 10% gewijzigd door Darkangle op 14-09-2012 09:56 ]
Dit topic is gesloten.