is idd een actie van blizzard, maar als je twijfelt over de echtheid van de mail (wat zoiezo kan ook al is de actie echt) kan je het beste gewoon naar battle.net gaan en daar inloggen ..WoKo schreef op woensdag 12 september 2012 @ 08:47:
[...]
Ik heb vannacht ook een mail gehad. lijkt legetiem
jep niet op klikken gewoon via de battle.net site gaan, ook al lijkt de link ok dan kunnen ze nog steeds hebben lopen vogelen met de tekens (denk aan non-ascii tekens die op normale letters lijken) of het op een andere manier hebben gemaskeerd.
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Iemand had iets gepost over de recruite a friend mount.
Ik ben nu ook naar mijn battlenet account gegaan en daar zag ik inderdaad dat er een mount klaar stond.
Ik heb hem gekoppeld aan mijn huidig cata-account, maar zag niets voorbij komen in mijn mailbox.
Gaat redeem niet meer via de mail en moet ik hem opzoeken in mijn mount-collectie of zie ik iets over het hoofd ?
Ik ben nu ook naar mijn battlenet account gegaan en daar zag ik inderdaad dat er een mount klaar stond.
Ik heb hem gekoppeld aan mijn huidig cata-account, maar zag niets voorbij komen in mijn mailbox.
Gaat redeem niet meer via de mail en moet ik hem opzoeken in mijn mount-collectie of zie ik iets over het hoofd ?
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Zijn die nieuwe scenario dungeon uit vandaag?
Zoja wat voor loot dropped daaR?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik kreeg ook lekker 7 days free game time!
En ook een starter edition Diablo 3 gratis erbij
Dus ik dacht vanochtend omdat ik toch niet meer terug in slaap kon vallen om eens te gaan spelen voordat ik naar m'n werk moest, maar nee hoor, was even vergeten dat het woensdag was. FML
En ook een starter edition Diablo 3 gratis erbij
Dus ik dacht vanochtend omdat ik toch niet meer terug in slaap kon vallen om eens te gaan spelen voordat ik naar m'n werk moest, maar nee hoor, was even vergeten dat het woensdag was. FML
AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm
Gisteren werd ik DS even ingesleurd door IntToStr voor Madness, ik had er natuurlijk niets te zoeken met ilvl359 maar de anderen konden wel voor mij compenseren.
Zonder de tactics te kennen dus lekker blind op het gevecht ingegaan. Alleen op het allerlaatst door mijzelf op net de verkeerde plek te zetten was het instagib maar gelukkig waren er toen nog maar een paar procentjes te gaan, en mijn dps was wel te missen
Wel leuk om het gevecht toch eens te zien en het kriebelt dan ook wel weer met het raiden, dus in MoP misschien toch maar weer los gaan.
Zonder de tactics te kennen dus lekker blind op het gevecht ingegaan. Alleen op het allerlaatst door mijzelf op net de verkeerde plek te zetten was het instagib maar gelukkig waren er toen nog maar een paar procentjes te gaan, en mijn dps was wel te missen
Wel leuk om het gevecht toch eens te zien en het kriebelt dan ook wel weer met het raiden, dus in MoP misschien toch maar weer los gaan.
Haha, ik zit zo ongeveer in het zelfde schuitjeKaap schreef op woensdag 12 september 2012 @ 08:42:
Deze week 2 maal geapplied bij een semi-hardcore raiding guild voor MoP. Beide applies worden afgewezen ondanks dat zij mijn class/spec zoeken. Als reden wordt gegeven dat de raid experience niet voldoende is. Ok, dat kan ik me voorstellen als ik geen experience zou hebben. Maar ICC heroic 10/25 en ToGC experience is toch niet alsof het niks voorstelde. Ja, DS HC ervaring is er niet, ik heb deze expansion niet gespeeld, maar ik apply voor future content, niet de huidige content, dat was ook zo aangegeven.
Wat verwachten guilds tegenwoordig? Vanilla players met absoluut alle achievementsSowieso zijn er al zeer weinig guilds op mijn server die een Arms Warrior zoeken.
Sowieso vind ik het raidsysteem maar bagger. 10-man raiding maakt teveel kapot omdat guilds de neiging hebben altijd te kiezen voor standaard classes. 5 DPS classes verdelen over circa 12 dps specsSpeel je een iets minder populaire spec, dan ben je al heel snel afhankelijk van 25 man guilds en laten we eerlijk zijn, die zie je steeds minder.
Maar goed, Blizzard heeft inmiddels gelukkig aangegeven ontevreden te zijn over de hoeveelheid 25-mans raidguilds en gaan dat wel aanpakken.
Ik persoonlijk hoop dat ze die shared lockout weer eruit gooien
via wowprogress had ik gevonden dat mijn huidige guild (geinvite als social) nog een tank zocht. Ik een nette apply gedaan, vind de huidige tank mijn goed/wil me erbij hebben. Zegt gl ook van nee eh ja we zitten vol en gebrek aan exp.
Terwijl ik aangeef deze exp niet gepeelt te hebben, youtube vids wel gezien. En als je 1 run meegaat heb je die content ook weer gezien.
Nieuwe content toch weer anders.
Maar ik zoek lekker door
gisteren zijn de raids voor de komende 2 weken maar gecancelled. animo ervoor was inmiddels veels te laag en achievementhunten in oudere content hadden we ook wel gezien.
Dus nu 2 weken aanklungelen en 2 weken om te levellen en dan gaan we er weer tegenaan.
Moet er alleen nog besloten worden of we met 1 of 2 teams van start willen gaan, m.a.w. een man of 5 tot 7 recruiten of een team van ~17 man accepteren.
Dus nu 2 weken aanklungelen en 2 weken om te levellen en dan gaan we er weer tegenaan.
Moet er alleen nog besloten worden of we met 1 of 2 teams van start willen gaan, m.a.w. een man of 5 tot 7 recruiten of een team van ~17 man accepteren.
For the love of god ... THIS!! Als ze dat doen ga ik echt regelen dat ik weer een 25 mans in kanKaap schreef op woensdag 12 september 2012 @ 08:42:
En ik denk dat ik eruit ben ... Noooooit gedacht dat ik het ooit zou zeggen ...
Maar ik denk dat ik in MoP m'n holy pala als main aan ga houden
Ik heb ook besloten om mijn pala offspec weer holy te maken. Het probleem is voor mij alleen dat de holy paladin nogal gewijzigd is sinds de laatste keer dat ik nog holy als main spec had (Vanilla en TBC). Bij Wrath heb ik de spec omgegooid naar Retribution dus moet weer helemaal opnieuw beginnen. Het is al een tijdje geen Flash, Flash, Flash, Holy Light, Flash, Flash etc. meerdetheavn schreef op woensdag 12 september 2012 @ 12:06:
[...]
En ik denk dat ik eruit ben ... Noooooit gedacht dat ik het ooit zou zeggen ...
Maar ik denk dat ik in MoP m'n holy pala als main aan ga houden
Ik heb alleen in WotLK een tijdje getracht holy te spelen. Volgens mij was het toen puur holy light spam ... Echt, ik vond het geen drol aan. Tegenwoordig is het een stuk interessanter. De helft van de tij bunnyhop ik gewoon heen en weer dwars door het gevecht heen.Carthrax schreef op woensdag 12 september 2012 @ 12:11:
[...]
Het is al een tijdje geen Flash, Flash, Flash, Holy Light, Flash, Flash etc. meer
Ik zou zeggen, als je holy gear hebt, doe het eens. Ik ben zo aangenaam verrast. Het enige wat voor mij even poep was, was het gearen. Ik ben na de patch 85 gedinged, dus het verschil tussen greens/blues en epics was behoorlijk voelbaar, mede door de fixed mana pool
Challenge mode set .. HERE I COME
Nope, teminste ik kan niets selecteren.hmr schreef op woensdag 12 september 2012 @ 10:54:
Gisteren m'n paladin weer eens gespeeld (protection) en ik moet zeggen het bevalt me weer heel goed! Gisteren avond even wat HoT gerund en kan nu LFR doen dus die ga ik vandaag onveilig maken. Ik denk dat m'n paladin wel m'n main gaat worden in MoP, ik vind de gameplay leuk en de nieuwe gear sets zien er ook awesome uit
Sony A7III - PSN: Ruimtestofzuiger - Clash of Clans
Ik vind de damage van een prot pala zo laagSpoek schreef op woensdag 12 september 2012 @ 12:44:
Gisteren m'n paladin weer eens gespeeld (protection) en ik moet zeggen het bevalt me weer heel goed! Gisteren avond even wat HoT gerund en kan nu LFR doen dus die ga ik vandaag onveilig maken. Ik denk dat m'n paladin wel m'n main gaat worden in MoP, ik vind de gameplay leuk en de nieuwe gear sets zien er ook awesome uit
Ik pull zon beetje alle mobs waar ik langs kom, om naar de bos te lopen. Om die uiteindelijk neer te AoE'en.
Met mn Paladin kost dit heel wat meer tijd dan met mn warrior.
Over bosses nog maar te zwijgen, die gaan als warrior zijnde hard neer.. waar de paladin toch wel 2x zo lang nodig heeft (gevoelsmatig).
Of Protection Warrior is gewoon mijn ding.. kan ook (moet wel zeggen, het speelt echt heerlijk sinds 4.3)
13:37
Minder CDs gebruiken zodat je vengeance hoger stacked?Nibbz schreef op woensdag 12 september 2012 @ 12:49:
Ik vind de damage van een prot pala zo laag. Doe nu al een aantal dagen anzu runs met 2 chars van me. Een Protection Warrior en een Protection Paladin.
Ik heb namelijk pala's als tank toch behoorlijke damage zien doen.
Prot Warrior is gewoon gruwelijk OP op dit moment. Zondag op Madness HC was onze Tank gewoon 3e op damage done. 640k Shield SlamsNibbz schreef op woensdag 12 september 2012 @ 12:49:
[...]
Ik vind de damage van een prot pala zo laag. Doe nu al een aantal dagen anzu runs met 2 chars van me. Een Protection Warrior en een Protection Paladin.
Ik pull zon beetje alle mobs waar ik langs kom, om naar de bos te lopen. Om die uiteindelijk neer te AoE'en.
Met mn Paladin kost dit heel wat meer tijd dan met mn warrior.
Over bosses nog maar te zwijgen, die gaan als warrior zijnde hard neer.. waar de paladin toch wel 2x zo lang nodig heeft (gevoelsmatig).
Of Protection Warrior is gewoon mijn ding.. kan ook (moet wel zeggen, het speelt echt heerlijk sinds 4.3)

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Verwijderd
hoi mensen,
voor diegene die op zoek zijn naar een guild ( internationaal sprekend ).
Server: shattered hand (PVP)
faction: horde
guild (lvl 25) The Heavenly Veil
communicatie : mumble
invite nodig?: iedereen van deze guild kan invite just ask:) GM is coldarian ( dat ben ikzelf)
we gaan mop raids doen ( 10m) en zoeken nog wat gemotiveerde spelers.
Op de moment 20 members waarvan 18 nl/be zijn.
wat heb je nodig om te joinen ? : niets gewoon sociaal zijn wat zeveren in guildchat mensen helpen.
ervaring lvl etc is niet van belang op de moment met de expansie moet toch iedereen weer leren omgaan met zijn class wat die hoge pief guilds ook zeggen
gelieve niet via de recruitpanel te werken telkens je daar invite klikt is die persoon offline waarna ik gewoon decline.
staat ook in best ingame mail te sturen maarja als iemand van de guild aanwezig is kan je daar een invite aan vragen en vrienden kennissen zijn welkom
voor diegene die op zoek zijn naar een guild ( internationaal sprekend ).
Server: shattered hand (PVP)
faction: horde
guild (lvl 25) The Heavenly Veil
communicatie : mumble
invite nodig?: iedereen van deze guild kan invite just ask:) GM is coldarian ( dat ben ikzelf)
we gaan mop raids doen ( 10m) en zoeken nog wat gemotiveerde spelers.
Op de moment 20 members waarvan 18 nl/be zijn.
wat heb je nodig om te joinen ? : niets gewoon sociaal zijn wat zeveren in guildchat mensen helpen.
ervaring lvl etc is niet van belang op de moment met de expansie moet toch iedereen weer leren omgaan met zijn class wat die hoge pief guilds ook zeggen
gelieve niet via de recruitpanel te werken telkens je daar invite klikt is die persoon offline waarna ik gewoon decline.
staat ook in best ingame mail te sturen maarja als iemand van de guild aanwezig is kan je daar een invite aan vragen en vrienden kennissen zijn welkom
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2012 12:59 ]
ilvl 384 Helms, Wapens en een tabard voor alliance en een pet voor horde. En nee het is nog niet geactiveerd.hmr schreef op woensdag 12 september 2012 @ 10:54:
Wel is er nu de 5.0.5 patch, dus check je load out of date addons.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Welke server is dit? Het klinkt nou niet echt top, ik zie nou niet in waarom prestaties in huidige kapotgenerfde raids enige garantie voor de toekomst bieden :<Kaap schreef op woensdag 12 september 2012 @ 08:42:
Deze week 2 maal geapplied bij een semi-hardcore raiding guild voor MoP. Beide applies worden afgewezen ondanks dat zij mijn class/spec zoeken. Als reden wordt gegeven dat de raid experience niet voldoende is. Ok, dat kan ik me voorstellen als ik geen experience zou hebben. Maar ICC heroic 10/25 en ToGC experience is toch niet alsof het niks voorstelde. Ja, DS HC ervaring is er niet, ik heb deze expansion niet gespeeld, maar ik apply voor future content, niet de huidige content, dat was ook zo aangegeven.
Wat verwachten guilds tegenwoordig? Vanilla players met absoluut alle achievementsSowieso zijn er al zeer weinig guilds op mijn server die een Arms Warrior zoeken.
Vengeance negeert CD's toch tegenwoordig?detheavn schreef op woensdag 12 september 2012 @ 12:51:
[...]
Minder CDs gebruiken zodat je vengeance hoger stacked?
Ik heb namelijk pala's als tank toch behoorlijke damage zien doen.
Onze DK tank deed altijd al dikke dps maar sinds 5.0.4 gaat het helemaal nergens meer overZertaxka schreef op woensdag 12 september 2012 @ 12:52:
[...]
Prot Warrior is gewoon gruwelijk OP op dit moment. Zondag op Madness HC was onze Tank gewoon 3e op damage done. 640k Shield Slams
Kazzak, nummer 2 server van Europa.Frerk schreef op woensdag 12 september 2012 @ 13:31:
[...]
Welke server is dit? Het klinkt nou niet echt top, ik zie nou niet in waarom prestaties in huidige kapotgenerfde raids enige garantie voor de toekomst bieden :<
Het biedt in ieder geval meer garantie dan geheel geen raidervaring de laatste paar jaar. Daarnaast is 't net de vraag of ze naar prestaties de afgelopen paar maanden kijken, of voor dat de boel generfd werd.Frerk schreef op woensdag 12 september 2012 @ 13:31:
[...]
Welke server is dit? Het klinkt nou niet echt top, ik zie nou niet in waarom prestaties in huidige kapotgenerfde raids enige garantie voor de toekomst bieden :<
Kazzak heeft een dermate grote raidcommunity (volgens mij iets van 80 guilds die voor half juni 8/8hc gecleared hadden) dat er ook wel voldoende aanbod zal zijn van spelers die wel actief pre-nerf geraid hebben.
Waarom zou je dan iemand nemen die blijkbaar zowat 2 jaar niet gespeeld heeft?
En hoe zouden mensen dan wel aan raidervaring moeten komen als goede raidguilds enkel cherrypicking toepassentoolkist schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:07:
[...]
Waarom zou je dan iemand nemen die blijkbaar zowat 2 jaar niet gespeeld heeft?
Nou ja alleen LK Heroic was eigenlijk het geen wat "heavy was", en verder natuurlijk de runs voor Trail of the Crusader en dan Anub.Kaap schreef op woensdag 12 september 2012 @ 08:42:
Sowieso vind ik het raidsysteem maar bagger. 10-man raiding maakt teveel kapot omdat guilds de neiging hebben altijd te kiezen voor standaard classes. 5 DPS classes verdelen over circa 12 dps specsSpeel je een iets minder populaire spec, dan ben je al heel snel afhankelijk van 25 man guilds en laten we eerlijk zijn, die zie je steeds minder.
Maar goed, Blizzard heeft inmiddels gelukkig aangegeven ontevreden te zijn over de hoeveelheid 25-mans raidguilds en gaan dat wel aanpakken.
Maar ja ze zijn kieskeurig tegenwoordig, ze zien liever ulduar hm's met juiste datums dan een ICC experience.
Een Guild zoeken die het niet zo heavy neemt ?, en daar eerst weer de nieuwe content doen en later pas naar een meer hardcore gaan ?.Kaap schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:09:
[...]
En hoe zouden mensen dan wel aan raidervaring moeten komen als goede raidguilds enkel cherrypicking toepassen
Tenminste dat is mijn denk wijze ( en nee ik probeer je niet uit te kafferen
[ Voor 12% gewijzigd door Mektheb op 12-09-2012 14:16 ]
En tegen de tijd dat je een beetje gegeared bent en wilt applyen voor een meer serieuzere guild, dan wordt je afgewezen omdat je achterlooptMektheb schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:15:
Een Guild zoeken die het niet zo heavy neemt ?, en daar eerst weer de nieuwe content doen en later pas naar een meer hardcore gaan ?.
Tenminste dat is mijn denk wijze ( en nee ik probeer je niet uit te kafferen)
Maar het blijft gewoon gelul want een persoon zonder enige raid ervaring kan volgende expansion een prima raider worden.
Maar ja, op zon manier is de lol er weer snel af na anderhalve maand spelen...
Ja en Nee als je bijvoorbeeld in een Guild komt die bijvoorbeeld op DS heroic op 5/8 zitten dan leer je genoeg van de content en zit je niet ver achter op de "pro's".Kaap schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:20:
[...]
En tegen de tijd dat je een beetje gegeared bent en wilt applyen voor een meer serieuzere guild, dan wordt je afgewezen omdat je achterloopt
Maar het blijft gewoon gelul want een persoon zonder enige raid ervaring kan volgende expansion een prima raider worden.
Je hebt dan alleen nu daar niets aan vanwege het einde van de uitbreiding.
Het liefst heb ik iemand die al jaren speelt en nooit gestopt is, all is het alleen al om te weten als hij alle gear heeft hij er niet weer mee kapt
Maar ja ik snap wel wat je bedoelt, maar ik zou pas een guild gaan zoeken om mee te raiden zodra MoP eris, want nu zullen de hardcore Guilds je echt afwijzen zonder ervaring.
Sja, sprak net zon recruiter nog, die zei min of meer hetzelfde verhaal. Geen oude achievements is dikke pech. Wellicht met wat gear en enkele kills in MoP dat ik meer kans maak, maar ook hij gaf toch wel aan dat ze blijven kijken naar oude achievements, tis gewoon een maatstaaf.Mektheb schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:23:
[...]
Ja en Nee als je bijvoorbeeld in een Guild komt die bijvoorbeeld op DS heroic op 5/8 zitten dan leer je genoeg van de content en zit je niet ver achter op de "pro's".
Je hebt dan alleen nu daar niets aan vanwege het einde van de uitbreiding.
Het liefst heb ik iemand die al jaren speelt en nooit gestopt is, all is het alleen al om te weten als hij alle gear heeft hij er niet weer mee kapt.
Maar ja ik snap wel wat je bedoelt, maar ik zou pas een guild gaan zoeken om mee te raiden zodra MoP eris, want nu zullen de hardcore Guilds je echt afwijzen zonder ervaring.
In Vanilla was het op mijn oude server het niet anders. Daar had je gewoon guilds van verschillende niveaus...Kaap schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:20:
[...]
En tegen de tijd dat je een beetje gegeared bent en wilt applyen voor een meer serieuzere guild, dan wordt je afgewezen omdat je achterloopt
Je joinde een guild om je dungeon set te verzamelen, plus wat fire resist gear, anders kwam je MC gewoon niet in. Dan zocht je een wat actiever guild welke MC raidde en deed je daar je ding. Als je lekker in de gear zat applyde je bij de volgende guild ... wash-rinse-repeat.
Tijdens TBC was dit ook nog aanwezig, maar sinds de veranderingen in WotLK, waar je eigenlijk vrij eenvoudig je gear naar last + gedeeltelijke current content kon upgraden, is dat niet meer zo hard aanwezig. Ik begrijp het wel volledig wanneer mensen nog steeds zo redeneren.
Blizzard heeft ons eigenlijk heel erg verwend, dat we bij elke release van een raid practisch zonder moeite gear kunnen krijgen om in te stromen... Dus dan draait het verder eigenlijk nog alleen om de ervaring
Ik zou ook kijken naar oude achievements, Ulduar hc's, ICC hc bewijzen toch wel heel wat met de juiste datum. Het is trouwens nu ook de tijd dat veel mensen weer spelen en zich voornemen weer veel te raiden de guild neemt je mee naar raids, je krijgt veel gear gaat levelen in MoP en begint terug aan de raids en dan val je terug en stop je ermee. Scenario komt heel vaak voor en guild moet dan steeds opnieuw opzoek naar nieuwe raiders. Daarom dat men vaak op zoek gaat naar mensen die de hele expansion gespeeld hebben omdat ze iets meer zekerder zijn dat je blijft spelen.
Gheywolf...
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Wat bewijst het dan? Dat de speler van dat account destijds een goede tijd had? Dus dat maakt hem nu automatisch ook een goede speler?Grompie schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:40:
Ik zou ook kijken naar oude achievements, Ulduar hc's, ICC hc bewijzen toch wel heel wat met de juiste datum.
En iemand die die achievements niet heeft, wie weet was die wel casual ten tijde van WoTLK, dat is per definitie een bagger speler
Ik zit niet eens bij 1 van bovenstaande extremen, ik heb in ieder geval nog achievements...
Ja inderdaad wel een beetje, maar aan de andere kant als iemand aan komt met immortal en deaths demise etc, dan kom je bij mij geloofwaardiger over dan dat je 11/12 heroic ICC heb gedaan.
Want dat kon bijna elke pannenkoek met 30% buff.
Maar ja het blifjt lastig en moeilijk te beoordelen of je nu zo moet zijn of zus, ik denk elke guild een andere maatstaaf heeft.
Ik ken een Guild daar gaat het om log's heb je crappy log's dan hoef je het niet te proberen
.
En al helemaal niet zonder.( maar daar in tegen boeit hun je achievements niets )
Want dat kon bijna elke pannenkoek met 30% buff.
Maar ja het blifjt lastig en moeilijk te beoordelen of je nu zo moet zijn of zus, ik denk elke guild een andere maatstaaf heeft.
Ik ken een Guild daar gaat het om log's heb je crappy log's dan hoef je het niet te proberen
En al helemaal niet zonder.( maar daar in tegen boeit hun je achievements niets )
[ Voor 5% gewijzigd door Mektheb op 12-09-2012 14:59 ]
Als hij destijds goed was, zal ie nu ook nog goed zijn. WoW verleer je niet zo snel, ook niet na een jaar of 2..
Tribute to Insanity danMektheb schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:58:
Ja inderdaad wel een beetje, maar aan de andere kant als iemand aan komt met immortal en deaths demise etc, dan kom je bij mij geloofwaardiger over dan dat je 11/12 heroic ICC heb gedaan.
Op de tijd behaald wanneer het moeilijk was etc etc ?.
Dan ja dan is dat ook al zeker er 1 die het waard is.
Wat ik heb hem ook en ik ben ook een pannenkoek en heb hem gehaald later toen de content allang trivial was.
Dus zegt het bij mij helemaal 0,0
Ik heb hem bijvoorbeeld gehaald op 29.10.2010
Zo is een bekende van mij die heeft hem gehaald op 12/01/2010 dat is toch wel even 9 maanden eerder en dus belangerijker.
[ Voor 17% gewijzigd door Mektheb op 12-09-2012 15:06 ]
Nee, maar het geeft afhaken aan.Kaap schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:54:
[...]
Wat bewijst het dan? Dat de speler van dat account destijds een goede tijd had? Dus dat maakt hem nu automatisch ook een goede speler?
En iemand die die achievements niet heeft, wie weet was die wel casual ten tijde van WoTLK, dat is per definitie een bagger speler
Ik zit niet eens bij 1 van bovenstaande extremen, ik heb in ieder geval nog achievements...
Ik doe recruitment voor een paar guilds, een er van is een "top" guild. Ik kijk naar ervaring, continuiteit en naar kunde. Gear is niet zo belangrijk, dat komt tegenwoordig binnen 2 weken, als de gear maar verzorgd is qua enchants en enig inzicht van min maxen.
Ik denk dat je het van de verkeerde kant kijkt. Jij kijkt vannuit jou perspectief, het ikke ikke ikke wat zo heerst in wow. Maar als jij b ij top guilds gaat applyen moet je je wel even afvragen of jij hun iets extra's kan bieden, en of zij dit ook duidelijk is gemaakt via een applicatie.
En ik neem aan als je het over een applicatie hebt dat je niet een terloops ingame whispertje bedoeld, maar een degelijk geschreven forum post op hun forums. Gezien ik nogal vaak te horen krijg "ik heb geapplied bij jullie" wat vertaald in, hij wispered iemand, en ziet dat als een application.
Enfin. Als het top guilds zijn, en jij niet dat beetje extra bied, word je gewoon niet aangenomen. Zo simpel is dat. Geen illusies over hebben, een ander bied het misschien wel en daar wachten guilds op.
een app maken bij een Top guild is bijna nog meer dan een solicitatie.
Kaap, is je naam toevallig "Bas Overdijk"? Ik heb even de moeite genomen om alle applicaties door te nemen op de top8 guilds van Kazzak hun forum, en dat is de enige redelijk recente forum application.
Wat is handig als beginnende guild, applications of gewoon whisper voor invite?
Gezien een application toch wel als drempel wordt gezien door veel mensen.
Persoonlijk heb ik het liefst dat iedereen een application maakt die dan besproken wordt met de members in de guild.
Persoonlijk heb ik het liefst dat iedereen een application maakt die dan besproken wordt met de members in de guild.
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
MC orginele bewijzen veel (al zijn dier er niet) ook naxx original bewijst veel. Dat waren raids waar zelfs de top guilds op beven whipen. Zonder vage redenen als tijd en langer open.Grompie schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:40:
Ik zou ook kijken naar oude achievements, Ulduar hc's, ICC hc bewijzen toch wel heel wat met de juiste datum. Het is trouwens nu ook de tijd dat veel mensen weer spelen en zich voornemen weer veel te raiden de guild neemt je mee naar raids, je krijgt veel gear gaat levelen in MoP en begint terug aan de raids en dan val je terug en stop je ermee. Scenario komt heel vaak voor en guild moet dan steeds opnieuw opzoek naar nieuwe raiders. Daarom dat men vaak op zoek gaat naar mensen die de hele expansion gespeeld hebben omdat ze iets meer zekerder zijn dat je blijft spelen.
Al zat er ook wel wat gear check in maar toen was het lastiger al denk ik dat dat vooral kwam omdat men dat raiden minder kende.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Helemaal mee eensDarkangle schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:06:
[...]
Maar als jij b ij top guilds gaat applyen moet je je wel even afvragen of jij hun iets extra's kan bieden, en of zij dit ook duidelijk is gemaakt via een applicatie.
Zo heb ik destijds (Wotlk tijdperk) ook mijn keuze gemaakt toen mijn guild uit elkaar viel. Ondanks dat ik kwa gear de beste resto druid van de server was op dat moment en de skills opzich ook wel goed zaten had ik het niet makkelijk om een nieuwe guild te vinden. Zelfs het feit dat 20% van de guild waar ik bij zat naar de beste guild ging en mij vroegen of ik ook kwam werd het mij al snel duidelijk dat de spot die ik zou invullen al bezet was door een huidige member. Vanuit het oogpunt van de guild had ik gewoon geen toegevoegde waarde en ja ik was niet van plan om de bank warm te houden.
Bij andere guilds in de top zag ik hetzelfde, een resto druid hadden ze simpelweg niet nodig. Ik kon wel een invite krijgen na een application (indien die goed was) maar ik had totaal geen garantie op een raidspot zelfs met de ervaring die ik had. Hierdoor heb ik toen gekozen voor een iets mindere guild waarvan ik hoorde dat ze wel resto druid konden gebruiken. Met deze groep heb ik me uiteindelijk goed vermaakt.
Applications, als je ze op invite gaat uitnodigingen zullen ze ook niet geaarsed zijn om te komen naar je raids voor je calender etc.ValHallen schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:15:
Wat is handig als beginnende guild, applications of gewoon whisper voor invite?
Waarom zullen ze het 1 wel doen en de andere niet.
[ Voor 4% gewijzigd door Mektheb op 12-09-2012 15:20 ]
Wie heeft het over applyen bij top guildsDarkangle schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:06:
Ik denk dat je het van de verkeerde kant kijkt. Jij kijkt vannuit jou perspectief, het ikke ikke ikke wat zo heerst in wow. Maar als jij b ij top guilds gaat applyen moet je je wel even afvragen of jij hun iets extra's kan bieden, en of zij dit ook duidelijk is gemaakt via een applicatie.
En ik neem aan als je het over een applicatie hebt dat je niet een terloops ingame whispertje bedoeld, maar een degelijk geschreven forum post op hun forums. Gezien ik nogal vaak te horen krijg "ik heb geapplied bij jullie" wat vertaald in, hij wispered iemand, en ziet dat als een application.
Enfin. Als het top guilds zijn, en jij niet dat beetje extra bied, word je gewoon niet aangenomen. Zo simpel is dat. Geen illusies over hebben, een ander bied het misschien wel en daar wachten guilds op.
Ik wil helemaal niet bij een top guild. Ik wil een raiden met een serieuze insteek, geen server firsts etc. Gewoon een serieuze guild die 2 a 3 dagen per week raiden.
Speel het spelletje al sinds vanilla, ik heb alleen Cataclysm overgeslagen.
En hoe ga jij vanilla bewijzen checken? Achievements kwamen pas in patch 3.0Kevinp schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:17:
[...]
MC orginele bewijzen veel (al zijn dier er niet) ook naxx original bewijst veel. Dat waren raids waar zelfs de top guilds op beven whipen. Zonder vage redenen als tijd en langer open.
[ Voor 33% gewijzigd door JeroenNietDoen op 12-09-2012 15:30 ]
Wat zijn de 'top' servers van Eu dan?
Ook qua activiteit enzo.
Ooit begonnen op Nagrand maar dat is dus echt 3 maal niks.
Mn pala zit nu op Auchindoun, iets beter, maar denk ook niet bijzonder.
Blijft een dilemma lol. Guild vinden.
Jij hebt al meer ervaring als mij,
Omdat ik eigenlijk maar heel kort WoW heb gespeeld. Maar weet dat ik me heel snel ga vervelen als ik bij een guild ga dat bv nu nog maar net 8/8 normal heeft etc.
Wipen niet erg, maar constant wipen door dezelfde onzin kan ik niet tegen.
Ja het is maar net je instelling waarmee je speelt en waarom je het speelt.
Ik wil graag wat Gear en Fun hebben en als het kan wat achievements en Mountjes krijgen en misschien wat Heroic content.
Maar zoals in TBC in Sunwell rondwandelen was leuk maar is me nu echt teveel. ( word oud )
Maar goed zolang je het belangerijkste in de game kwijt gaat raken : FUN dan moet er iets veranderen, anders gaat het je alleen maar irriteren.
Ik wil graag wat Gear en Fun hebben en als het kan wat achievements en Mountjes krijgen en misschien wat Heroic content.
Maar zoals in TBC in Sunwell rondwandelen was leuk maar is me nu echt teveel. ( word oud )
Maar goed zolang je het belangerijkste in de game kwijt gaat raken : FUN dan moet er iets veranderen, anders gaat het je alleen maar irriteren.
En ook een apply voor een social spot neem ik aan dan?Mektheb schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:19:
[...]
Applications, als je ze op invite gaat uitnodigingen zullen ze ook niet geaarsed zijn om te komen naar je raids voor je calender etc.
Waarom zullen ze het 1 wel doen en de andere niet.
Heb op het moment alleen nog maar invites gedaan voor social members. Als ze willen raiden dan moeten ze sowieso eerst drie weken op trial voor ik ze naar raider promote.
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
Ja dat zou inderdaad ook kunnen, social kan je gewoon inviten.
Maar ik zou mensen die alsnog dan willen raiden een apply laten maken.
Maar ik zou mensen die alsnog dan willen raiden een apply laten maken.
@Kaap
Heb net 1 van je applications door zitten lezen. Zag er netjes uit, maar kan me ook wel iets voorstellen waarom je een "Decline" kreeg.
Kan je 2 dingen meegeven.
1. Maak een log van een LFR en link die in je application. Stond ook in de "Read before applying" sectie.
2. Ervaring is toch een beetje "meh" om het maar zo te zeggen. De echte harde/moeilijke kills heb je allemaal gemist. (TotGC 10 Insanity was faceroll btw).
Zoals de Decline post al zegt, er was geen reden om je te nemen omdat men niet overtuigd was dat je beter bent dan wat ze hebben.
Heb net 1 van je applications door zitten lezen. Zag er netjes uit, maar kan me ook wel iets voorstellen waarom je een "Decline" kreeg.
Kan je 2 dingen meegeven.
1. Maak een log van een LFR en link die in je application. Stond ook in de "Read before applying" sectie.
2. Ervaring is toch een beetje "meh" om het maar zo te zeggen. De echte harde/moeilijke kills heb je allemaal gemist. (TotGC 10 Insanity was faceroll btw).
Zoals de Decline post al zegt, er was geen reden om je te nemen omdat men niet overtuigd was dat je beter bent dan wat ze hebben.
Verwijderd
Tja, ik heb Herald of the Titans, maar wel gedaan tijdens cataclysm op level 80 alts. Tijdens WotLK had ik de laatste weken examen en moest ik stoppen. Beste indertijd was een wipe met nog 3% te gaan door een stomme fout. In Cataclysm was hij makkelijker doordat de dps en healing iets hoger lag met dezelfde gear, maar een fout maken was nog steeds een wipe.
Daarnaast heb ik A Tribute to Insanity (zou ik niet direct faceroll noemen tenzij je indertijd 25 mans heroic gear had. In mix 232/245 gear was het gewoon verdomd lastig nog, die werd verwijderd toen ICC kwam, dus die kon je ook niet outgearen.
Deze expansion heb ik twee bosses nog niet gedaan: Heroic Ragnaros en Heroic Madness. Heroic Spine heb ik al weer een tijd geleden gedaan met een lagere nerf. Helaas stopte de helft van het raid team met raiden na 1 madness kill (waar ik niet bij was door werk) en kwamen we spine toen niet meer voorbij. En nu gaat er niemand meer omdat iedereen het zat is. Ik eindig deze expansion dus net als de vorige de ultimate boss niet down.
Ik heb wel heroic ruby sanctum gedaan in WotLK, was best een leuk gevecht. Ik heb daar heroic geared DS guilds op zien falen toen ik het op een alt wilde doen in Cataclysm. Uit de cutter blijven en dispellen aan de kanten is blijkbaar lastig
In TBC heb ik tot en met Illidari council gedaan. Wat voor een guild die max 1 keer per week raide best aardig was. De progressie werd voornamelijk vertraagd door vervangingen en dat je indertijd die mensen alleen in raids kon gearen en progress dus still lag.
Achievements zijn een leuke indicatie, alleen bij achievements die je kan outgearen moet je goed op de datum letten.
Tribute kan je niet outgearen, Herald ook niet, maar is sinds cataclysm wel iets makkelijker geworden. Heroic Halion wordt makkelijker met gear, maar de tactics blijven relevant.Verder kan ik geen achievements bedenken die je niet kan outgearen.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2012 16:00 ]
Errrr je kon Tribute to Insanity halen tot Cataclysm werd gereleased. Wij zijn na de Cata patch (waar de Cata talent tree en spells kwamen) nog terug gegaan om voor Tribute to Imortality te gaan. Lukte alleen niet omdat Anub door de toegenomen HP van players te veel healde.Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:55:
Daarnaast heb ik A Tribute to Insanity, die werd verwijderd toen ICC kwam, dus die kon je ook niet outgearen.
[knip]
Tribute kan je niet outgearen, Herald ook niet, maar is sinds cataclysm wel iets makkelijker geworden. Heroic Halion wordt makkelijker met gear, maar de tactics blijven relevant.Verder kan ik geen achievements bedenken die je niet kan outgearen.
Tribute to insanity, dat was toch met 50 attempts heroic ToC ?Zertaxka schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:01:
[...]
Errrr je kon Tribute to Insanity halen tot Cataclysm werd gereleased. Wij zijn na de Cata patch (waar de Cata talent tree en spells kwamen) nog terug gegaan om voor Tribute to Imortality te gaan. Lukte alleen niet omdat Anub door de toegenomen HP van players te veel healde.
JaValHallen schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:16:
[...]
Tribute to insanity, dat was toch met 50 attempts heroic ToC ?
Nou, als achievements uit de vorige expansion de bepalende factoren zijn, dan hoop ik dat er na MoP nog een expansion komt, want ik moet eerst in MoP wat achievements halen zodat ik in de opvolgende expansion kan applyen bij een serieuze guild.Zertaxka schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:50:
@Kaap
En het blijft een mooie dat iemand met een heroic lich king 25 achievement standaard beter is dan iemand die die achievement niet heeft

Verwijderd
Ah, geheugen is niet meer zo goed blijkbaar.Zertaxka schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:01:
[...]
Errrr je kon Tribute to Insanity halen tot Cataclysm werd gereleased. Wij zijn na de Cata patch (waar de Cata talent tree en spells kwamen) nog terug gegaan om voor Tribute to Imortality te gaan. Lukte alleen niet omdat Anub door de toegenomen HP van players te veel healde.
Wij nemen ook mensen zonder enig achievement gewoon aan. Alleen dan moet je je wel bewijzen in de raids. De mensen die de achievements al hebben halen eigenlijk alleen hun trial niet als het knurften zijn.Kaap schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:36:
[...]
Sja, sprak net zon recruiter nog, die zei min of meer hetzelfde verhaal. Geen oude achievements is dikke pech. Wellicht met wat gear en enkele kills in MoP dat ik meer kans maak, maar ook hij gaf toch wel aan dat ze blijven kijken naar oude achievements, tis gewoon een maatstaaf.
Overigens lijkt het erop dat wij in MoP beginnen als 10 mans guild. We zijn tot nu toe alle expansions als 25 mans begonnen en daarna door verloop 'afgedaald' naar 10 man als we vastliepen door gebrek aan skilled players voor heroic modes. Alleen op onze dooie server zie ik niet hoe we genoeg vers bloed krijgen om weer 25 mans te gaan doen. Aan het eind van Cataclysm (FL en DS) waren we in de race voor server firsts, geen doel, maar wel leuk als dat in MoP vanaf het begin kan.
Ja want die gene heeft bewezen dat die shadow traps kan dodge en de gene die op 11/12 is gebleven die zijn guild kon dat duidelijk niet. ( ik noem maar wat )Kaap schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:21:
[...]
Nou, als achievements uit de vorige expansion de bepalende factoren zijn, dan hoop ik dat er na MoP nog een expansion komt, want ik moet eerst in MoP wat achievements halen zodat ik in de opvolgende expansion kan applyen bij een serieuze guild.
En het blijft een mooie dat iemand met een heroic lich king 25 achievement standaard beter is dan iemand die die achievement niet heeft
11/12 ICC heroic was echt simpel, eigenlijk was alleen Putricide / Cindy / LK ernstig en met name LK.
Ik heb hem ook niet gehaald hoor, ik heb 11/12 helemaal plat gefarmed maar voorbij LK kwam ik niet.
( door vakantie etc )
Maar goed je ziet het wel erg zwart op wit, elke exp poppen er guilds uit de grond als paddenstoelen en sommige compleet nieuw die in eens servers first binnen harken.
Er is keuze zat, en al helemaal op een Big realm als Kazzak, en je hebt ook nog een andere kant om te spelen als het echt zo erg is aan de kant waar je nu zit.
[ Voor 10% gewijzigd door Mektheb op 12-09-2012 16:25 ]
Jij ziet het net zo zwart/wit want je blijft alleen maar wijzen naar oude content. Ik vind dat iemand die niet over achievements van 2 expansions geleden beschikt niet een slechte/ongeschikte speler hoeft te zijn. Maar zo iemand krijgt bij voorbaat al geen kans. Mijn vriendin is net begonnen met WoW, die gaat volgens jouw begrippen dus een LFR toekomst tegemoet.Mektheb schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:23:
[...]
Ja want die gene heeft bewezen dat die shadow traps kan dodge en de gene die op 11/12 is gebleven die zijn guild kon dat duidelijk niet. ( ik noem maar wat )
11/12 ICC heroic was echt simpel, eigenlijk was alleen Putricide / Cindy / LK ernstig en met name LK.
Ik heb hem ook niet gehaald hoor, ik heb 11/12 helemaal plat gefarmed maar voorbij LK kwam ik niet.
( door vakantie etc )
Maar goed je ziet het wel erg zwart op wit,
En daar gaat het mij om.
Zal je vies tegenvallen. Er is een heel groot gat tussen goed en troep.Mektheb schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:23:
[...]
Maar goed je ziet het wel erg zwart op wit, elke exp poppen er guilds uit de grond als paddenstoelen en sommige compleet nieuw die in eens servers first binnen harken.
Er is keuze zat, en al helemaal op een Big realm als Kazzak,
Er zit geen Alliance op Kazzak.Mektheb schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:23:
[...]
en je hebt ook nog een andere kant om te spelen als het echt zo erg is aan de kant waar je nu zit.
[ Voor 26% gewijzigd door JeroenNietDoen op 12-09-2012 16:39 ]
Nee hoor dat is niet mijn mening.Kaap schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:37:
[...]
Jij ziet het net zo zwart/wit want je blijft alleen maar wijzen naar oude content. Ik vind dat iemand die niet over achievements van 2 expansions geleden beschikt niet een slechte/ongeschikte speler hoeft te zijn. Maar zo iemand krijgt bij voorbaat al geen kans. Mijn vriendin is net begonnen met WoW, die gaat volgens jouw begrippen dus een LFR toekomst tegemoet.
En daar gaat het mij om.
Die zou prima in een TOP guild kunnen komen, maar ik denk ze dan wel met Log's en een dergelijke application moet aankomen om iemand te triggeren om erbij te komen en om een KANS te krijgen.
Want als zo iemand out of the blue een application maakt zonder background niks, kan ze inderdaad echt pro zijn maar zolang een guild dat niet weet gaan ze echt niet de tijd en moeite in steken om iemand te gearen etc.
Ik snap wel wat je bedoelt en het is ook lastig, maar aan de andere kant het is wel een beetje hoe het spel in elkaar zit.
Maar ik bedoel helemaal niet dat het een LFR geval is, wel moet ze er beginnen
Helaas is nu het eind van de EXP en dat is het jammere eraan.
En ik ben helemaal geen elitist en geen pro, want zo is mijn guild niet en mijn instelling ook niet.
@ andere antwoorden.
Kan je dan niet naar een andere server ?.
En is er geen Alliance ?.
Als ik kijk op mijn kleine server zijn er op beide kanten maar 2 goeie guilds de rest is er onder en daaronder het casual.
Als ik zag er vroeger in TBC op Outland al 20 guilds hetzelfde hadden aan progress bijvoorbeeld noem ik dat toch aardig wat meer guild, andere kant ik ken Kazzak niet.
[ Voor 20% gewijzigd door Mektheb op 12-09-2012 16:48 ]
Ja.Kaap schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:37:
[...]
Mijn vriendin is net begonnen met WoW, die gaat volgens jouw begrippen dus een LFR toekomst tegemoet.
LFR -> Casual (Raiding) guild -> Raiding guild -> high end raiding guild.
Tis maar net waar het dak ligt hoe hoog je kan komen, maar je kan moeilijk verwachten dat je als nieuwe speler direct bij een high end raid guild terecht komt. Tenzij je een ingang heb via vriend/familie om daar als casual aan de gang te gaan, dan toevallig een keer mee mag raiden en alle achievements haalt (valt overigens ook gewoon op) zal je gewoon onderaan de (raiding)ladder moeten beginnen en je weg omhoog werken.
Ik heb in de tijd "Tribute to dedicated insanity gehaald" de overtreffende trap van dedicated insanity. Dat is in cata ook zo'n beetje m'n welkoms ticket geweest voor welke guild dan ook. Op zich ook niet gek aangezien toen de tijd maar zo'n 25 guilds wereldwijd die achievement gehaald hadden.
[ Voor 23% gewijzigd door DrFlash op 12-09-2012 16:58 ]
Kaap, ik snap je niet helemaal. Je spreek jezelf tegen. Wat voor een guild wil je nou? een serieuze guild vraagt een andere benadering dan de kalimero approach.
Als de achievements van 2 expansions geleden een maatstaaf is voor high-end guilds, dan zal zij, en ik dus inmiddels ook niet meer, niet verder komen dan stap 3.DrFlash schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:53:
[...]
Ja.
LFR -> Casual (Raiding) guild -> Raiding guild -> high end raiding guild.
Tis maar net waar het dak ligt hoe hoog je kan komen, maar je kan moeilijk verwachten dat je als nieuwe speler direct bij een high end raid guild terecht komt.
Nogmaals, ik zoek geen hardcore guild. Ik zoek wel een guild die serieus bezig is met raiden en wel progress willen behalen. Dus geen guild die 2 keer per week moeite heeft om 10 of 25 man bij elkaar te schrapen en met moeite de eindbaas op normal te zien krijgen.
Gezien de rest van je uitspraak, zal dat ook wel zo blijvenDarkangle schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:55:
Kaap, ik snap je niet helemaal.

Dat zijn er dus wel zo'n 13.000 in de EU ofzo alleen die op die manier raiden, dus ongetwijfeld genoeg op Kazzak.
Op normal dingen killen doen vaak zelfs de Perk guilds..
Bijna van de Top 1 tot Top 200 op Kazzak is 195 ofzo Horde en allemaal rond de 8/8 heroic.
Dus als je daar nog niet tussen kan komen weet ik het ook niet.
Op normal dingen killen doen vaak zelfs de Perk guilds..
Bijna van de Top 1 tot Top 200 op Kazzak is 195 ofzo Horde en allemaal rond de 8/8 heroic.
Dus als je daar nog niet tussen kan komen weet ik het ook niet.
[ Voor 51% gewijzigd door Mektheb op 12-09-2012 17:16 ]
Verwijderd
Even twee vraagjes.
1) Mijn Warlock heeft zo'n icoontje voor metamorphosis, net als Druids die hebben voor hun forms. Kan ik die ook verwijderen? Liefst zonder addons. Ik heb metamorphosis al op mijn action bar geplaatst en heb dat icoontje niet nodig, staat alleen maar in de weg.
2) Als ik een scroll of resurrection gebruik op een oude account, kan ik dan ook een nieuw ventje maken, naar level 10 brengen en daar de boost op gebruiken?
1) Mijn Warlock heeft zo'n icoontje voor metamorphosis, net als Druids die hebben voor hun forms. Kan ik die ook verwijderen? Liefst zonder addons. Ik heb metamorphosis al op mijn action bar geplaatst en heb dat icoontje niet nodig, staat alleen maar in de weg.
2) Als ik een scroll of resurrection gebruik op een oude account, kan ik dan ook een nieuw ventje maken, naar level 10 brengen en daar de boost op gebruiken?
Ja, de SoR kan je op je oude account gebruiken, maar een level 1 is voldoende hoor om te boostenVerwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 17:18:
[ Voor 10% gewijzigd door JeroenNietDoen op 12-09-2012 17:22 ]
Waar ik me dan zelf over verbaas zijn de mensen die een aantal expensies geleden gestopt zijn en dan verwachten weer direct opgenomen te kunnen worden in een wat dedicated raiding groep adhv vroegere ervaringen. Het enige wat zij nu van jou weten is dat jij het spel niet leuk genoeg vond en ermee gestopt bent. m.a.w. je bent nu al een risico.Kaap schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:37:
[...]
Jij ziet het net zo zwart/wit want je blijft alleen maar wijzen naar oude content. Ik vind dat iemand die niet over achievements van 2 expansions geleden beschikt niet een slechte/ongeschikte speler hoeft te zijn. Maar zo iemand krijgt bij voorbaat al geen kans. Mijn vriendin is net begonnen met WoW, die gaat volgens jouw begrippen dus een LFR toekomst tegemoet.
En daar gaat het mij om.
[...]
Zal je vies tegenvallen. Er is een heel groot gat tussen goed en troep.
[...]
Er zit geen Alliance op Kazzak.
Je zult je toch eerst weer opnieuw moeten bewijzen, en dat bedoel ik echt niet lullig ofzo. Maar probeer gewoon met alt raids mee te gaan. Er worden genoeg raids die via trade georganiseerd of gewoon om een gat op te vullen. Als je tijdens die situaties uitblinkt geven mensen je echt wel een kans. Je hoeft niet direct bovenaan te beginnen omdat je dat vroeger ooit hebt gedaan. Wat is er mis mee om onderaan te beginnen en jezelf te bewijzen, als je goed bent kom je snel genoeg weer bovenaan..
Kwam naarder over dan bedoeld, en ik ben niet echt geweldig in tactvol zijn; het punt was en is, je wilt van alles, maar weigert in te zien dat ze dan ook wat verwachten. Als jij in een "smooth" runnende guild wilt komen die min 2x per week runt zonder attendence problemen, besef dan ook waarom ze smooth kunnen lopen.Kaap schreef op woensdag 12 september 2012 @ 17:10:
Gezien de rest van je uitspraak, zal dat ook wel zo blijven
Er valt best in te komen, en ik kan je best een handje helpen met een application die 100% waar is, maar toch altijd de deur opend. Hoef je alleen maar zorgen te maken om mijn nare omgangs vorm (te direct en visueel
Darkangle schreef op woensdag 12 september 2012 @ 17:22:
[...]
Hoef je alleen maar zorgen te maken om mijn nare omgangs vorm (te direct en visueel)

[ Voor 50% gewijzigd door Helza op 12-09-2012 17:23 ]
Niet alleen van 2 expansions geleden, ook van 3 expansions geleden en van de vorige expansion. Gewoonweg hoog niveau achievements zijn wat waard. als jij de achievement hebt "Glory of the Cataclysm Raider" van toen dat current content was (waarbij al'akir heroic echt moeilijk was) of "" toen dat de current content was. dan is dat allemaal net zoveel waard.Kaap schreef op woensdag 12 september 2012 @ 17:10:
[...]
Als de achievements van 2 expansions geleden een maatstaaf is voor high-end guilds, dan zal zij, en ik dus inmiddels ook niet meer, niet verder komen dan stap 3.
[...]
Overigens als jij tijdens firelands gewoon alles behalve rag op heroic neerhaalde, dan had je begin DS gewoon in een top guild kunnen spelen. zelfde nu onderweg naar pandaria. alleen is het nu wel zo dat je toch wel 12/12 DS moet hebben met de 35% nerf. Het is echt niet moeilijk meer.
LOL fel orc is bugged. Dat stond al in één van de notes van Blizzard. Maar daarmee zijn meer bugs. WoW denkt namelijk dat mijn Black Drake een Blazing Drake is. Ik switche van Fel orc terug naar normaal en mn black drake was ineens een blazing drake 
Ook de mount buff die je erbij krijgt geeft aan dat het een blazing drake is.
[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 12-09-2012 17:48 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
En toch vind ik dat best lastig in een raid met slechts 8 bosses.DrFlash schreef op woensdag 12 september 2012 @ 17:26:
...alleen is het nu wel zo dat je toch wel 12/12 DS moet hebben met de 35% nerf. Het is echt niet moeilijk meer.
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Kameraad van mij had dat ook, vloog weg bij dat zwevende Netherwing eiland en zat ineens op een handmaiden draak ... terwijl hij die niet eens heeftZeror schreef op woensdag 12 september 2012 @ 17:47:
LOL fel orc is bugged. Dat stond al in één van de notes van Blizzard. Maar daarmee zijn meer bugs. WoW denkt namelijk dat mijn Black Drake een Blazing Drake is. Ik switche van Fel orc terug naar normaal en mn black drake was ineens een blazing drake
Ik ben van nature ERG competitief en dat werkt vaak in mijn nadeel.
Alles is bij mij een wedstrijd, wat baantje zwemmen met vriendin gaat bij mij altijd op tijd en de week erop wil ik sneller zijn en wat meer baantjes etc.
Iets casual doen heb ik dus ook moeite mee
dan ga ik me snel ergeren aan mensen die constant dingen verkloten/laat zijn etc, daarom is beginnen in een casual guild zo'n moeilijke stap.
Daarom zoek ik een like minded guild. Maar snap dat het andersom idd niet altijd duidelijk is wat voor volk er aan de andere kant van het scherm zit. En dat binnenkomen dus lastig zal worden.
Gear is iets wat me compleet niet boeit dan weer.
Waarom ik met cata toen stopte was dat guild opbrak van 25 naar 10 en 25 en ik een spot zou krijgen in de 10. Maar toen het eenmaal zo ver was kreeg een oude vriend die spot en hadden ze het 'vergeten' te vertellen aan me.
Dus zat ik zonder guild en was toen moeilijk direct wat te vinden. (had week vrij etc om gelijk naar 85 te knallen en te starten.)
Toen maar PVP gaan proberen, maar niet mijn ding. En op Nagrand kwam raiding toen te traag van de grond en maar een break genomen, fire boeide me toch ook minder.
MoP lijkt me dan weer super mooi!
Wat anders:
Gelukkig een pug (open raid) binnen gekomen zonder te hoeven liegen, werd me namelijk niet naar achievement gevraagd!
Dus ik heb nu ook 8/8 DS (normal) clear!
1 wipe op ultraxxion door failers met knop drukken...
Was last man standing, maar nog 12m in mn uppie ging hem niet worden
En nu ik de content eenmaal gedaan heb kom ik nu natuurlijk makkelijker runs binnen
terwijl er 2 uur ervaring verschil in zit hahaha.
Op naar HCs!
Alles is bij mij een wedstrijd, wat baantje zwemmen met vriendin gaat bij mij altijd op tijd en de week erop wil ik sneller zijn en wat meer baantjes etc.
Iets casual doen heb ik dus ook moeite mee
Daarom zoek ik een like minded guild. Maar snap dat het andersom idd niet altijd duidelijk is wat voor volk er aan de andere kant van het scherm zit. En dat binnenkomen dus lastig zal worden.
Gear is iets wat me compleet niet boeit dan weer.
Waarom ik met cata toen stopte was dat guild opbrak van 25 naar 10 en 25 en ik een spot zou krijgen in de 10. Maar toen het eenmaal zo ver was kreeg een oude vriend die spot en hadden ze het 'vergeten' te vertellen aan me.
Dus zat ik zonder guild en was toen moeilijk direct wat te vinden. (had week vrij etc om gelijk naar 85 te knallen en te starten.)
Toen maar PVP gaan proberen, maar niet mijn ding. En op Nagrand kwam raiding toen te traag van de grond en maar een break genomen, fire boeide me toch ook minder.
MoP lijkt me dan weer super mooi!
Wat anders:
Gelukkig een pug (open raid) binnen gekomen zonder te hoeven liegen, werd me namelijk niet naar achievement gevraagd!
En nu ik de content eenmaal gedaan heb kom ik nu natuurlijk makkelijker runs binnen

Op naar HCs!
Verwijderd
Idem, balen is dat niet?. Ik had een break wegens examens. Voor de break waren we op de goede weg, tijdens mijn break hebben de anderen het gedaan, na mijn break waren ze er klaar meeMektheb schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:23:
[...]
( door vakantie etc )
Het is heel moeilijk als er geen 10 man meer is die DS wil doenDrFlash schreef op woensdag 12 september 2012 @ 17:26:
[...]
alleen is het nu wel zo dat je toch wel 12/12 DS moet hebben met de 35% nerf. Het is echt niet moeilijk meer.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2012 18:35 ]
Ach, je had ook de Fake Achievement addon kunnen installerenJBplap schreef op woensdag 12 september 2012 @ 18:13:
Wat anders:
En nu ik de content eenmaal gedaan heb kom ik nu natuurlijk makkelijker runs binnenterwijl er 2 uur ervaring verschil in zit hahaha.
Op naar HCs!
Yup, maar goed dat is niet anders :<.Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 18:31:
[...]
Idem, balen is dat niet?. Ik had een break wegens examens. Voor de break waren we op de goede weg, tijdens mijn break hebben de anderen het gedaan, na mijn break waren ze er klaar mee1 maand later was Cataclysm er.
[...]
Het is heel moeilijk als er geen 10 man meer is die DS wil doenEn op die dooie server waar ik speel is het niet te puggen. (We zijn derde guild qua progress, tweede guild alliance veel spelers die je mee kan nemen in een pug zijn er niet. Veel guilds kwamen met 30% buff Blackhorn niet voorbij)
@ hierboven, ik zou die dingen nooit gebruiken, alleen al op OPENRAID word je gelijk geflagged als een faker.
Zojuist na een heel aantal maanden weer eens ingelogd op wow. Ik heb een Fury Warrior. Maar is het nog mogelijk een ranged wapen te gebruiken bij mijn melee wapens? Ik gebruikte de ranged gun altijd om wat vijanden te lokken zodat niet elke gek op me afkwam
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Het is leuker om er in te chargen. Alles stunnen, bladestormen, whirlwinden en wat nog meer.Oxigeon schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:53:
Zojuist na een heel aantal maanden weer eens ingelogd op wow. Ik heb een Fury Warrior. Maar is het nog mogelijk een ranged wapen te gebruiken bij mijn melee wapens? Ik gebruikte de ranged gun altijd om wat vijanden te lokken zodat niet elke gek op me afkwam
Een warrior is geen watje of zo
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Nee ranged slot is niet meer.Oxigeon schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:53:
Hunters hebben Bow nu ook in hun mainhand.
Dat is dan idd nog de enige optie die nog open isjunglebeast schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:09:
[...]
Het is leuker om er in te chargen. Alles stunnen, bladestormen, whirlwinden en wat nog meer.
Een warrior is geen watje of zo
Nou... 3 slordige wipes, maar toch in 1 uur 50 minuutjes DS HC 8/8 gecleared... Inclusief iemand die de laatste 3 nog niet had gekilled op HC.
We konden helaas één 416 item sharden en een andere voor offspec weggeven. Opzich wel lekker dat we het voor elkaar krijgen om in 1 avondje de boel te clearen. DW HC is sinds vandaag een stuk makkelijker trouwens, die bloods gaan nu zo traag als dikke stront door een trechter!
Misschien zondag eens kijken of we met de alts ook 8/8 heroic aankunnen.
We konden helaas één 416 item sharden en een andere voor offspec weggeven. Opzich wel lekker dat we het voor elkaar krijgen om in 1 avondje de boel te clearen. DW HC is sinds vandaag een stuk makkelijker trouwens, die bloods gaan nu zo traag als dikke stront door een trechter!
Misschien zondag eens kijken of we met de alts ook 8/8 heroic aankunnen.
Gisteren weer de eerste keer na zeer lange tijd ingelogt. Ik wou zoals altijd weer wat centjes gaan verdienen door wat ores te kopen en die om te smelten naar bars. Moet zeggen dat hier echt nog maar 0,0 mee te verdienen valt. De ore prijs is exact even hoog als de bar prijs. 1 gold ore is 1G dan is een gold bar ook 1 G. Wil ik een Obsidium Bar maken dan is de ore prijs 4g/st ofzo en de verkoopprijs van de bar 5G.
Met andere woorden. Zijn er nog mooie manieren om een centje bij te verdienen? Of, hoe verdienen jullie je geld?
Met andere woorden. Zijn er nog mooie manieren om een centje bij te verdienen? Of, hoe verdienen jullie je geld?
1) Zonder addon gaat dat niet lukken. (welke addon het beste dan is weet ik niet, gebruik zelf bartender)Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 17:18:
Even twee vraagjes.
2) Eerst je scroll of resurrection doen, tijdens het hele verhaal
zodra je de optie om 1 toon 80 te maken kun je ook inloggen en nieuwe level 1 charater maken en deze gebruiken om level 80 te maken. (en voor duidelijkheid, nee monks zijn uitgezonder van deze mogelijkheid)
ps het wordt heel duidelijk aangeven waarneer je dit kunt doen door blizzard.
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Warriors hebben nu een skill die 'throw' heet en waarmee je een virtueel botermes naar de mobs kan gooien, speciaal voor die reden die jij net aangeeft. En je hoeft er geen ranged wapen voor equipped te hebben. Verder doet het niet al teveel dmg, maar 't is toch maar een tool om te pullenOxigeon schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:53:
[ Voor 11% gewijzigd door Kapoen op 13-09-2012 08:49 ]
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Thx, zal vanavond eens kijken als ik weer inlogKapoen schreef op donderdag 13 september 2012 @ 08:48:
[...]
Warriors hebben nu een skill die 'throw' heet en waarmee je een virtueel botermes naar de mobs kan gooien, speciaal voor die reden die jij net aangeeft
te horen gekregen dat ze niks voor mn account kunnen doen blijkbaar. Is wel geescaleerd naar een ander team, maar omdat met dat account goldselling is gedaan na de hack, kan er blijkbaar niks meer gebeuren >_>
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Dus omdat je account gehacked is en daarna gebruikt voor goldselling krijg je het niet terug ?lanerios schreef op donderdag 13 september 2012 @ 08:52:
te horen gekregen dat ze niks voor mn account kunnen doen blijkbaar. Is wel geescaleerd naar een ander team, maar omdat met dat account goldselling is gedaan na de hack, kan er blijkbaar niks meer gebeuren >_>
Ze hebben toch logs om aan te tonen dat jij niet die verkoper bent geweest ?
jep, maar dat kunnen ze niet meer doen omdat er teveel accounts gehacked worden, is het niet te bekijken wat er wel en niet klopt. Ik ga ze vanmiddag maar bellen, en kijken of dat helpt. Ik ga nl echt niet opnieuw beginnen.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Bied aan om te helpenlanerios schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:01:
jep, maar dat kunnen ze niet meer doen omdat er teveel accounts gehacked worden, is het niet te bekijken wat er wel en niet klopt. Ik ga ze vanmiddag maar bellen, en kijken of dat helpt. Ik ga nl echt niet opnieuw beginnen.
<- i would
lol
ik zou dolgraag opnieuw beginnen, maar heb voorlopig echt niet het budget om alles opnieuw te kopen. En daarnaast, ik ben dan kwijt
Tyrael (Blizzcon europe)
WOTLK, Cata CE pets
Alle vanilla, TBC en WOTLK Feats die je toen alleen kon krijgen (natuurlijk degene van 3.0 aangezien ze er daarvoor niet waren)
En natuurlijk de herinneringen, die paladin heb ik alles mee gedaan qua content, ik wil dat niet kwijt.
Tyrael (Blizzcon europe)
WOTLK, Cata CE pets
Alle vanilla, TBC en WOTLK Feats die je toen alleen kon krijgen (natuurlijk degene van 3.0 aangezien ze er daarvoor niet waren)
En natuurlijk de herinneringen, die paladin heb ik alles mee gedaan qua content, ik wil dat niet kwijt.
ik zou blijven aandringen ...lanerios schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:16:
lolik zou dolgraag opnieuw beginnen, maar heb voorlopig echt niet het budget om alles opnieuw te kopen. En daarnaast, ik ben dan kwijt
Tyrael (Blizzcon europe)
WOTLK, Cata CE pets
En direct een authenticator er aan hangen
Juist met deze argumenten
Raids met openraid.eu, ik zie het hier regelmatig voorbij komen. Nu zit ik er over te denken om er gebruik van te maken om a. weer een beetje in het ritme te komen en b. nog wat achievements te behalen. Ik ben pak 'm beet 5 maanden geleden gestopt en nu dus weer terug. Vooralsnog vooral bezig met een alt-projectje en met het grinden van transmog-setjes op mijn main, maar het begint toch wel te kriebelen voor wat betreft raiden. Op mijn DK zit ik niet heel erg te wachten op DS normal na de nerf dus bij voorkeur een DS Hc.
Hoe schatten jullie mijn kansen in bij openraid.eu? Zou ik een groep in kunnen komen voor DS Hc?Linkje naar mijn death knight.
Hoe schatten jullie mijn kansen in bij openraid.eu? Zou ik een groep in kunnen komen voor DS Hc?Linkje naar mijn death knight.
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Hoe bedoel je? Volgens mij is dat nog helemaal niet zo heel oud, omdat er pas relatief recent cross realm geraid kan worden.Dice schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:18:
Is dat oud ? openraid ?
Omdat ik een paar maanden terug (dus inderdaad voor cross realm) ditzelfde idee had maar dan op basis van realm ...Mik! schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:26:
[...]
Hoe bedoel je? Volgens mij is dat nog helemaal niet zo heel oud, omdat er pas relatief recent cross realm geraid kan worden.
Heb je echt al gesproken met blizzard? Het komt nu over alsof je je heel makkelijk laat weg zetten...lanerios schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:16:
lolik zou dolgraag opnieuw beginnen, maar heb voorlopig echt niet het budget om alles opnieuw te kopen. En daarnaast, ik ben dan kwijt
Tyrael (Blizzcon europe)
WOTLK, Cata CE pets
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
zoals al gemeld, heb ze gebeld e.d. Moest CD key + ID kaart inscannen en mailen, dan gingen ze kijken. Ik ga vanmiddag weer bellen, maar de service is 0
Aah zo ^^ Volgens mij is de website er al een tijdje, maar geen idee hoe lang al.Dice schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:28:
[...]
Omdat ik een paar maanden terug (dus inderdaad voor cross realm) ditzelfde idee had maar dan op basis van realm ...
Met name omdat na BWD mijn guild ineens niets meer deed ben ik cross guild gaan raiden ...Mik! schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:34:
[...]
Aah zo ^^ Volgens mij is de website er al een tijdje, maar geen idee hoe lang al.
Tot we uiteindelijk allemaal bij mijn ouwe guild terugkwamen ...
Website ziet er goed uit. Misschien ook maar eens aanmelden om eens oude raids te doen als ik zin en tijd hebMik! schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:34:
[...]
Aah zo ^^ Volgens mij is de website er al een tijdje, maar geen idee hoe lang al.
Dit topic is gesloten.