Goedendag,
Eerst maar ff een intro
Ik heb een aantal maanden niet gespeeld omdat ik het gewoon niks meer aan vond en sinds 1.05 ben ik weer begonnen en vind ik het gewoon echt leuk om te spelen.
Toen ik gestopt was, was ik een pure defence barbarian met een torenhoge AR, LH en veel health en minimaal damage (15k ofzo). Een zeer slechte build voor farmen en qua drops behoor ik ook tot de categorie mensen die nagenoeg nog niks leuks heeft gevonden. ik kan geen Act 1 mp 1 farmen zonder 30x dood te gaan en het duurde ook nog veel te lang.
Toen ik weer begon had ik maar 120k aan goud, maar ik was wel al 60.
In de tussentijd ben ik nu lvl 60-11 en heb ik ongeveer 4 mil uitgegeven aan gear om mezelf compleet te transformeren naar een char die wel damage doet, maar een stuk makkelijker dood te krijgen is
Nu zijn jullie op de hoogte van het verleden, maar heb ik nog geen gear vraag gesteld
Character die ik nu gebouwd is dit:
http://eu.battle.net/d3/e...thFader-2667/hero/1939007
Ben nu behoorliijk gefocust op CHC, CHD en magic find. Zoals ik zei vind ik niet veel en heb tot nu toe 7 legendary's gevonden maar geen van allen waren interessant. Kan nu wel gewoon act 1 en act 3 op mp 1 farmen, maar hoger is nog steeds te lasig. Aan gezien ik hoge MF heb ben ik gewoon ongelukkig in mijn drops. Loop al met 200+ MF rond sinds paragon 4 ofzo. 1 run vanaf Siegebreaker tot einde waarbij ik eerst 5 NV scoor voordat ik er echt aan begin, levert mij ongeveer 60-70 rares op maar er zit bijna nooit wat tussen en weinig legendary's.
Wat ik heb begrepen is dat het nu wel bijna aantrekkelijk is om een legendary to kopen omdat ze steeds vaken gedropt worden en de prijzen van rares worden er niet lager van.
Aan gezien ik op het punt kom om langzaam MF te droppen (heb teveel, namelijk 310 zonder buffs en 300 is max

)
Mijn vraag is wat kan ik het best upgraden of waar kan ik het best voor sparen??? Welke legendary's zijn voor de barbarian interessant?
Als ik iets wil upggraden kost dat een vermogen. Ik heb maar 3,6 mil, maar ik ga door met farmen todat ik iets vind
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
[
Voor 3% gewijzigd door
Apocalyptus op 04-11-2012 14:26
]