Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:38
Magic schreef op zondag 04 november 2012 @ 10:09:
Misschien een hele basic vraag, maar ik vroeg mij af: hoe werkt attack speed door in damage voor een wizard.

Ik heb een wizard met een paar items met +attack speed. Ik vroeg mij af of deze attack speed ook doorgerekend wordt in damage per second spells als disintegrate of bijvoorbeeld de hydra, die volgens mij een vaste attack speed heeft. Doen die gewoon ook x% damage extra, of geld dat daar niet voor?
De disintegrate spell heeft een vaste tick. Ik heb een Archon build en heb daarom ook niet veel aan AS het enige waarik het voordeel er mee heb is wanneer ik uit Archon ben en ik tonrnodo's spam om de CD van Archon af te krijgen. Mijn mening heb je gloves met AS en CHC en je vind er een paar met CHC en CHD geeft hij miss wel aan dat je minder dmg doet. Maar als je zoals ik een Archon build hebt kan je beter voor de CHC en CHD gaan.

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-08 21:40
Dasherman schreef op zondag 04 november 2012 @ 10:12:
Ik begin het idee dat er toch iets mis is met mijn gear, alsof ik op het verkeerde concentreer ofzo.
Tips voor een DH?
http://eu.battle.net/d3/e...sherman-2829/hero/4976856
Mis als in dat je snel dood gaat waarschijnlijk? Op zich kun je met die DPS een (relatief) eind komen as is, maar je resist in verhouding tot je armor is wel erg laag, waardoor je moeilijk zult overleven bij vervelende mobs.

DPS in de vorm van CHC/CHD is leuk en zeker belangrijk natuurlijk, maar juiste resist/armor leghet je op de hogere MP levels dan af, zeker tegen reflect damage mobs. Of je moet een dermate hoge dps hebben dat alles dood is voordat jij dood gaat (al dan niet in een legacy Nat set zodat je continu Gloom/SS kunt spammen natuurlijk)

je dsp /chc en chd zijn voldoende om (solo) MP3 redelijk comfortabel te kunnen doen, mits je armor en allres zullen flink omhoog moeten. Probeer in ieder geval perfectionist ipv custom engineering al zal dat niet voldoende zijn.Want +10% over weinig = weinig. Ik zou zeggen, even uitgaande van MP3 voor het voorbeeld, ca 40k life, goede verhouding allres/armor bijvoorbeeld min. 300-400 allres, 4K armor. Een beetje LoH (ca 500) doet trouwens ook wonderen, zeker in combinatie met Gloom.

[ Voor 20% gewijzigd door Deegeeooh op 04-11-2012 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dasherman
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09-2022

Dasherman

._.

Het probleem zit inderdaad in mijn survivability.
Heb je nog ergens een goede EHP calculator?
Dan kan ik zien hoeveel ik aan Res en armor heb.
Bonus vraag: wanneer krijg ik hp van LoH bij bola shot. Bij de eerste hit (contact) of de tweede (explosie) of beide?

[ Voor 29% gewijzigd door Dasherman op 04-11-2012 13:06 ]

Quis custodiet custodes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Dasherman schreef op zondag 04 november 2012 @ 13:04:
http://d3up.com vind ik wel aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darker
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-09 11:57
Ik zit te twijfelen om een Leoric's Signet aan te schaffen voor de extra EXP... Nou is het nogal een bedrag om zo even uit te geven dus ik vroeg me af of een tweaker in het bezit van een Leoric's Signet wellicht bereid is om hem even uit te lenen zodat ik hem kan testen voordat ik hem aanschaf.. :)

Ik ben bereid hiervoor een ruime vergoeding als 'borg' achter te laten en wil er ook best nog een extra mil voor neerleggen als huur ;)

Hoor het graag! (DM of reply)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Sir_Hendro schreef op zondag 04 november 2012 @ 01:20:
[...]

Zin om samen wat rondjes te doen met mijn HC monk? Ik doe momenteel eigenlijk alleen maar act 1 inferno alhoewel ik net ff met een groepje act 3 heb gedaan maar vind het nog iets te eng :P

Ben nu bijna de snelste HC monk met 2.33 AS en daarnaast ook 1 van de hoogste LoH met 2200 en ook nog eens 1200 life per sec 8)

Ik beuk door alles heen en dans lekker op arcane beams, mijn hp blijft constant vol tenzij ik frozen wordt, dan moet ik wel ff oppassen :P

Mijn huidige todo list:
- De gem in mijn offhand weapon upgrade naar minimaal perfect star.
- Gear swappen door nieuwe met crit chance zonder (veel) verlies van huidige stats.
- Meer vit opbouwen voor latere acts.

Stats overview:
http://www.diabloprogress...551/HeySeksyLady/21607583
Wow, qua survivability zit je wel goed ja :P

Wil gerust wel eens meelopen maar dan wel act1 mp0, nu en dan moet ik al ferm opletten.. al ga ik je waarschijnlijk vooral ophouden ;) Ik voeg je iig even toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
Dasherman schreef op zondag 04 november 2012 @ 13:04:
Bonus vraag: wanneer krijg ik hp van LoH bij bola shot. Bij de eerste hit (contact) of de tweede (explosie) of beide?
Ik gebruik volatile explosives en de explosie triggert LoH neem aan met de andere runes ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocalyptus
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-07-2023
Goedendag,
Eerst maar ff een intro ;)

Ik heb een aantal maanden niet gespeeld omdat ik het gewoon niks meer aan vond en sinds 1.05 ben ik weer begonnen en vind ik het gewoon echt leuk om te spelen.

Toen ik gestopt was, was ik een pure defence barbarian met een torenhoge AR, LH en veel health en minimaal damage (15k ofzo). Een zeer slechte build voor farmen en qua drops behoor ik ook tot de categorie mensen die nagenoeg nog niks leuks heeft gevonden. ik kan geen Act 1 mp 1 farmen zonder 30x dood te gaan en het duurde ook nog veel te lang.

Toen ik weer begon had ik maar 120k aan goud, maar ik was wel al 60.
In de tussentijd ben ik nu lvl 60-11 en heb ik ongeveer 4 mil uitgegeven aan gear om mezelf compleet te transformeren naar een char die wel damage doet, maar een stuk makkelijker dood te krijgen is >:)
Nu zijn jullie op de hoogte van het verleden, maar heb ik nog geen gear vraag gesteld :)

Character die ik nu gebouwd is dit:

http://eu.battle.net/d3/e...thFader-2667/hero/1939007

Ben nu behoorliijk gefocust op CHC, CHD en magic find. Zoals ik zei vind ik niet veel en heb tot nu toe 7 legendary's gevonden maar geen van allen waren interessant. Kan nu wel gewoon act 1 en act 3 op mp 1 farmen, maar hoger is nog steeds te lasig. Aan gezien ik hoge MF heb ben ik gewoon ongelukkig in mijn drops. Loop al met 200+ MF rond sinds paragon 4 ofzo. 1 run vanaf Siegebreaker tot einde waarbij ik eerst 5 NV scoor voordat ik er echt aan begin, levert mij ongeveer 60-70 rares op maar er zit bijna nooit wat tussen en weinig legendary's.

Wat ik heb begrepen is dat het nu wel bijna aantrekkelijk is om een legendary to kopen omdat ze steeds vaken gedropt worden en de prijzen van rares worden er niet lager van.

Aan gezien ik op het punt kom om langzaam MF te droppen (heb teveel, namelijk 310 zonder buffs en 300 is max ;) )

Mijn vraag is wat kan ik het best upgraden of waar kan ik het best voor sparen??? Welke legendary's zijn voor de barbarian interessant?

Als ik iets wil upggraden kost dat een vermogen. Ik heb maar 3,6 mil, maar ik ga door met farmen todat ik iets vind >:)
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

[ Voor 3% gewijzigd door Apocalyptus op 04-11-2012 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je hebt heel weinig vit. Weet niet of dat een issue is, maar je hebt ook crap-gems in je gear. Met wat upgraden en switchen naar vit-gems kun je volgens mij heel veel winst halen zonder al te veel uit te geven.

Verder heb je nu heel fijn heel veel CHD, maar je loopt nu weer achter met CHC.

[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 04-11-2012 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:38

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

SMD007 schreef op zondag 04 november 2012 @ 12:07:
[...]

De disintegrate spell heeft een vaste tick. Ik heb een Archon build en heb daarom ook niet veel aan AS het enige waarik het voordeel er mee heb is wanneer ik uit Archon ben en ik tonrnodo's spam om de CD van Archon af te krijgen. Mijn mening heb je gloves met AS en CHC en je vind er een paar met CHC en CHD geeft hij miss wel aan dat je minder dmg doet. Maar als je zoals ik een Archon build hebt kan je beter voor de CHC en CHD gaan.
Disintegrate heeft volgens mij helemaal geen vaste tick. Naar mate je attack speed hoger ligt doe je meer damage maar slurp je ook meer Arcane Power. Het probleem met channeling skills is dus dat je heel snel door je Arcane Power heen gaat met hoge attack speed. En als je steeds moet stoppen met spelen om te wachten op Arcane Power dan werkt attack speed dus averechts.
Juist in Archon maakt dat weer niet uit want dan kan je Arcane Power niet op. Dus als je voortdurend in Archon zit is een hoge attack speed prima.

Hydra doet ook meer damage bij hogere attack speed, maar deze kost je vervolgens niks extra's qua Arcane Power.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocalyptus
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-07-2023
@Bosmonster

Klopt zat er net al aan tedenken om die gems te veranderen naar vit. Wil voor de rest niet al teveel geld uitgeven voor betere gems. Ik weet dat ze nu nog wat goedkoper zijn dan normaal, maar ik zal kijken wat ik kan doen.

CHC ga ik ook bekijken waar ik dat kan verbeteren. Waarschijnlijk op de ringen en amulet in combi met CHD. Kost alleen wel weer wat meer goud dan wat ik heb. FF flink sparen of hopen op een goede drop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikromanic
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 24-09 13:43

Mikromanic

Onder de titel

En dan koop je deze voor 200 mill :|

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/mhf1vm.png

Up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-12-2024
Tsja hij is net niet BiS, dat zijn chest met 410-450 aan stats. Maar die gaan voor 1 miljard op de AH. Als ik 200m had, had ik hem waarschijnlijk ook gekocht.

* mierenfokker heeft alleen 10m :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:26
Darker schreef op zondag 04 november 2012 @ 13:26:
Ik zit te twijfelen om een Leoric's Signet aan te schaffen voor de extra EXP... Nou is het nogal een bedrag om zo even uit te geven dus ik vroeg me af of een tweaker in het bezit van een Leoric's Signet wellicht bereid is om hem even uit te lenen zodat ik hem kan testen voordat ik hem aanschaf.. :)

Ik ben bereid hiervoor een ruime vergoeding als 'borg' achter te laten en wil er ook best nog een extra mil voor neerleggen als huur ;)

Hoor het graag! (DM of reply)
Check je DM! ;)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Heeft er iemand misschien een goeie upgrade-tip voor mijn Demon Hunter? Ik heb zo'n 21 miljoen te besteden...

http://eu.battle.net/d3/e...dSkyNL-2786/hero/18693936

EDIT: Oops! Dit is m'n farming gear voor Leoric's Signet... Ik werk hem zo bij
EDIT2: Is er een manier dat ik m'n profile op battle.net geforceerd kan refreshen of iets? Ik heb inmiddels geswitched van gear, en meerdere kere uitgelogd op D3, maar hij blijft mijn oude gear weergeven op m'n profile

[ Voor 59% gewijzigd door EricNL op 04-11-2012 16:09 ]

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikromanic
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 24-09 13:43

Mikromanic

Onder de titel

EricNL schreef op zondag 04 november 2012 @ 15:23:
Heeft er iemand misschien een goeie upgrade-tip voor mijn Demon Hunter? Ik heb zo'n 21 miljoen te besteden...

http://eu.battle.net/d3/e...dSkyNL-2786/hero/18693936

EDIT: Oops! Dit is m'n farming gear voor Leoric's Signet... Ik werk hem zo bij
EDIT2: Is er een manier dat ik m'n profile op battle.net geforceerd kan refreshen of iets? Ik heb inmiddels geswitched van gear, en meerdere kere uitgelogd op D3, maar hij blijft mijn oude gear weergeven op m'n profile
Niet dat ik weet.. om het aantal x uur doet blizz een refresh?

Up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Mikromanic schreef op zondag 04 november 2012 @ 16:51:
[...]

Niet dat ik weet.. om het aantal x uur doet blizz een refresh?
Uur is vrij eufemistisch ;) Het duurt soms dagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Weet iemand of skill bonussen (zoals 10% extra op Fists of Thunder op de helm van mijn monk) ook meegenomen wordt bij de dps berekening?

Flickr - Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-09 21:06
GWBoes schreef op zondag 04 november 2012 @ 17:23:
Weet iemand of skill bonussen (zoals 10% extra op Fists of Thunder op de helm van mijn monk) ook meegenomen wordt bij de dps berekening?
Bij mijn demon hunter wordt het niet meegenomen dus ik neem aan dat dit voor alle bonussen zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry_180
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-07-2024
Maakt het iets uit in MF wanneer ik de laatste klap geef aan Warden, of mijn WD hondjes of de follower die je bij je hebt.

Wat gebruikt een WD het beste voor reflect damage Mobs.

[GoT]Gasoline#2396

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:36
Veel LOH (>1000} en Raining Frogs. Dat is het enige waarbij ik mijn healthglobe op peil weet te houden (en zelfs te vullen) als ik zo'n mob tegenkom.
Bears doe ik dan af en toe voor flinke damage, maar ik zorg ervoor dat ik dat in Spirit Run mode doe (die ook healing doet).

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir_Hendro schreef op zondag 04 november 2012 @ 01:20:
[...]

Zin om samen wat rondjes te doen met mijn HC monk? Ik doe momenteel eigenlijk alleen maar act 1 inferno alhoewel ik net ff met een groepje act 3 heb gedaan maar vind het nog iets te eng :P

Ben nu bijna de snelste HC monk met 2.33 AS en daarnaast ook 1 van de hoogste LoH met 2200 en ook nog eens 1200 life per sec 8)

Ik beuk door alles heen en dans lekker op arcane beams, mijn hp blijft constant vol tenzij ik frozen wordt, dan moet ik wel ff oppassen :P

Mijn huidige todo list:
- De gem in mijn offhand weapon upgrade naar minimaal perfect star.
- Gear swappen door nieuwe met crit chance zonder (veel) verlies van huidige stats.
- Meer vit opbouwen voor latere acts.

Stats overview:
http://www.diabloprogress...551/HeySeksyLady/21607583
Vindt het maar een rare build, Je hebt te veel LoH en life per second. Ja het is leuk, maar je overleeft geen burst damage. Je verliest veel EHP omdat goede gear met lps of hoge loh onbetaalbaar is.
http://www.diabloprogress...rezooi-2640/Mink/14953663
Mijn monk, inferno op mp0 is slaapverwekkend, mp1 duurt wat langer maar is nog altijd niet erg moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
toch ook maar 'es aan de hellfire ringen beginnen :) zijn er nog mensen die uberrun gaan doen ? heb IM's, ruim 100K unbuffed DH deegeeooh#2270 .. MP4 uberrun gaat solo, MP5 geen idee..

[ Voor 12% gewijzigd door Deegeeooh op 04-11-2012 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-06 16:17
oh mijn god, ik had eindelijk een item gevonden wat iets waard kon zijn,
een ander stond voor iets van 200mil enmeer er op ik dach ach dat betaald niemand voor een helm..
(mempo of twilight), zie ik nu dat de mijne verkocht is en ik 195.000.000 er aan heb overgehouden...
kan het nog niet bevatten... nooit meer dan 3-4 miljoen gehad in het spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-09 17:23
bamboe schreef op zondag 04 november 2012 @ 19:31:
een ander stond voor iets van 200mil enmeer er op ik dach ach dat betaald niemand voor een helm..
(mempo of twilight), zie ik nu dat de mijne verkocht is en ik 195.000.000 er aan heb overgehouden...
Dan had hij vast CHC, hoop geen 6%, want dan was het nog te goedkoop...

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
Apocalyptus schreef op zondag 04 november 2012 @ 14:12:
Goedendag,

Ik heb een aantal maanden niet gespeeld omdat ik het gewoon niks meer aan vond en sinds 1.05 ben ik weer begonnen en vind ik het gewoon echt leuk om te spelen.

Toen ik gestopt was, was ik een pure defence barbarian met een torenhoge AR, LH en veel health en minimaal damage (15k ofzo). Een zeer slechte build voor farmen en qua drops behoor ik ook tot de categorie mensen die nagenoeg nog niks leuks heeft gevonden. ik kan geen Act 1 mp 1 farmen zonder 30x dood te gaan en het duurde ook nog veel te lang.

Character die ik nu gebouwd is dit:

http://eu.battle.net/d3/e...thFader-2667/hero/1939007

Ben nu behoorliijk gefocust op CHC, CHD en magic find. Zoals ik zei vind ik niet veel en heb tot nu toe 7 legendary's gevonden maar geen van allen waren interessant. Kan nu wel gewoon act 1 en act 3 op mp 1 farmen, maar hoger is nog steeds te lasig. Aan gezien ik hoge MF heb ben ik gewoon ongelukkig in mijn drops. Loop al met 200+ MF rond sinds paragon 4 ofzo. 1 run vanaf Siegebreaker tot einde waarbij ik eerst 5 NV scoor voordat ik er echt aan begin, levert mij ongeveer 60-70 rares op maar er zit bijna nooit wat tussen en weinig legendary's.

Wat ik heb begrepen is dat het nu wel bijna aantrekkelijk is om een legendary to kopen omdat ze steeds vaken gedropt worden en de prijzen van rares worden er niet lager van.

Aan gezien ik op het punt kom om langzaam MF te droppen (heb teveel, namelijk 310 zonder buffs en 300 is max ;) )

Mijn vraag is wat kan ik het best upgraden of waar kan ik het best voor sparen??? Welke legendary's zijn voor de barbarian interessant?

Als ik iets wil upggraden kost dat een vermogen. Ik heb maar 3,6 mil, maar ik ga door met farmen todat ik iets vind >:)
MF moet je in het begin gewoon vergeten met paragon level 16 en minder dan 200 MF heb ik een item gevonden dat 200 miljoen waard bleek te zijn terwijl elk ander item crap was. Wachten op een waarde vol item kan nog maanden duren of 5 min je weet dat nooit dus daar kan je beter niet op wachten.

Als ik naar jouw build kijk mis ik een goede health in komsten van het vechten, dat kan je verkrijgen door een % on hit of xxx health on hit op items te nemen. Ik denk dat je daardoor die 30 keer dood gaat en als je dan continu moet repareren hou je geen geld over en moet je wel op een goed item hopen...

Je kan een ring of amulet kopen waar healt on hit op zit, of een riem of andere wapens met life steal, ik denk dat je dan opeen een stuk minder vaak dood gaat, je doet 60k dps dus volgens wat ik gehoort heb, (ik zit zelf nog in een lagere dps dus heb ik life on hit nodig) kan je met life steal overleven. (ergens tussen de 40 en 50 k is het overgangs punt geloof ik)
Er zijn verschillende health on hit items en met 2 stuks kan je al boven je 1.1k life regeneration komen, (ik heb bv een amulet met 800 life on hit) en omdat je meer dan 1x per seconde kan aanvallen krijg je dus nog meer health binnen om te overleven dan je normale regeneratie.

(beide zitten ook op wapens maar het is vaak lastiger een ander wapen te kopen dan een riem, ring of amulet)

Hogere armor en all resist zullen ook helpen.

veel plezier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
congrats...dat is lekker zeg.. Ik heb nog nooit iets gevonden > 20M dus daarmee altijd een excuus om te blijven spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sutro
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-10-2024
iemand zin om ubers te doen op mp7-8?
sutro#1795

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sutro-1795/hero/1283069

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Gz... je bent nu officieel 1 van de <1% die de jackpot raakt... Dont spend it all at once... :p

De jackpot raken is ook absoluut noodzakleijk als je right high end gear gaat...want op het item niveau waar ik nu op zit lijkt alles met een minimale upgrade 60 mil of meer te kosten.. :p Wederom is sinds 1.05 bewezen dat de AH en de hoevelheid en kwaliteit van de drops volledig en continue gekoppeld zijn op wat er op de AH staat.

Hoop dat blizz snel de rare loot fixed of in ieder geval zorgt dat er meer goede wapens droppen anders wordt het een pijnlijk en langdurig proces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-09 20:47
Net in Keeps op MP1 een Ik chest gedropt. Voor 47M op AH gezet, hopen dat hij verkocht wordt :)

In dezelfde game (2p) werden alleen in keeps 2 set items (Bul Kathos en die IK armor) en 2 legends gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
Darth Malak schreef op zondag 04 november 2012 @ 20:22:
[...]

Gz... je bent nu officieel 1 van de <1% die de jackpot raakt... Dont spend it all at once... :p

De jackpot raken is ook absoluut noodzakleijk als je right high end gear gaat...want op het item niveau waar ik nu op zit lijkt alles met een minimale upgrade 60 mil of meer te kosten.. :p Wederom is sinds 1.05 bewezen dat de AH en de hoevelheid en kwaliteit van de drops volledig en continue gekoppeld zijn op wat er op de AH staat.

Hoop dat blizz snel de rare loot fixed of in ieder geval zorgt dat er meer goede wapens droppen anders wordt het een pijnlijk en langdurig proces.
Ja dat is het probleem nu, wat moet ik nu gaan veranderen, alles is een bij elkaar geraapt zooitje van
minder dan 1 mil waarde per item met uitschieters naar 1.5 miljoen, zelfs mijn main wapen was 1.3 miljoen op de auction en mijn off hand is een door een aardige tweaker gedoneerd wapen met gem.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Lizzy-2839/hero/20823054

Is het nu beter om over te gaan naar een wapen (s) met live % on hit, of kan ik het beter eerst in mijn armor stoppen, en wat zou dan de beste combinatie zijn om naar toe te werken.. Ik begin net door te krijgen hoe het begint te werken, als ik het nu zou uitgeven zou ik waarschijnlijk niet de juiste spullen kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
bamboe schreef op zondag 04 november 2012 @ 20:49:
[...]

Ja dat is het probleem nu, wat moet ik nu gaan veranderen, alles is een bij elkaar geraapt zooitje van
minder dan 1 mil waarde per item met uitschieters naar 1.5 miljoen, zelfs mijn main wapen was 1.3 miljoen op de auction en mijn off hand is een door een aardige tweaker gedoneerd wapen met gem.

Is het nu beter om over te gaan naar een wapen (s) met live % on hit, of kan ik het beter eerst in mijn armor stoppen, en wat zou dan de beste combinatie zijn om naar toe te werken.. Ik begin net door te krijgen hoe het begint te werken, als ik het nu zou uitgeven zou ik waarschijnlijk niet de juiste spullen kopen...
Gewoon een van de meer ervaren monks hier lief aankijken en vragen of ze een beetje kunnen meekijken naar upgrades. Wat sowieso verstandig is en de meeste vooruitgang zal geven is het evenredig over de slotste verdelen. Beter 5 items van 40m dan 1 van 190 en 4 van 2,5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 19:19

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Iemand nog goede tips voor me zodat ik makkelijker hoger dan mp2 kan farmen? Heb ongeveer 7M te besteden.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sk4rloC-2506/hero/1252750

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 00:12
[...]

Als je me een keer aanspreekt als de stream live is wil ik wel even met je meekijken.
En als ik nog wat heb liggen ben ik vaak wel bereid dat voor een prikkie van de hand te doen.
AH fee korting, tweaker korting, viewer korting. 't Kan hard oplopen ^^

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:07

Flapmo

and back is gigi!

@Bosmonster
Thanks voor de tip van 4set pieces zunimassa :). Kostte me wel ~6k dps en wat res all, maar de mana regen is lekker icm bear spam. Tijdens en na normale packs nooit meer OOM, na bosspacks meestal pas OOM als ze dood zijn maar recovered voor volgende pack. Enige wanneer ik soms OOM ga voordat ze dood liggen is op extra health, maar met 2-3 sec heb je genoeg voor een tweede charge om het af te maken, zeker als er nog wat trash in de buurt is. Al met al is het de moeite, al zou ik er niet meer dan zeg 10-15k dps voor opgeven denk ik. Nog even een beetje mee testen.

Nu eindelijk 100k dps unbuffed, en 49K life. Kan dus weer wat life af, al raak ik er aan gewend. MP4 nobrain, gewoon erin rennen en bears spammen.

//edit
EINDELIJK eerste a3 key binnen na een gazillion runs *O* *O* *O*

[ Voor 6% gewijzigd door Flapmo op 04-11-2012 23:02 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:51
Skarloc schreef op zondag 04 november 2012 @ 22:09:
Iemand nog goede tips voor me zodat ik makkelijker hoger dan mp2 kan farmen? Heb ongeveer 7M te besteden.

Koop een leuke skorn voor 3 a 4m met zo veel mogelijk strength en zo hoog mogelijke crit damage, swap revenge voor rend met bloodlust rune en dan kom je al een heel eind. Zo zijn er vast nog meer mogelijkheden maar een leuke skorn werkt echt heerlijk.

Dit is mijn build: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Ixinix-2188/hero/1387260
96k dps unbuffed nu en 130k met battle rage die ik toch altijd aan heb. MP3 gaat prima zo. MP4 kan ook maar gaat net allemaal wat trager.

Oh wat ook enorm scheelt is om een Maximus aan je sorceress te geven. Kan het iedereen aanraden die een offtank kan gebruiken. Die fire demon staat regelmatig groepen te tanken.

[ Voor 10% gewijzigd door JohnnyV76 op 04-11-2012 23:12 ]

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoF
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-09-2024

BoF

klopt het dat ik de mp op dit moment niet kan instellen omdat ik die optie niet meer heb.

Edit: Optie stond opeens niet meer aangevinkt. Dat kwam waarschijnlijk omdat ik een public game had gejoined.

[ Voor 45% gewijzigd door BoF op 04-11-2012 23:21 . Reden: Zelf antwoord op mijn vraag gevonden. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
BoF schreef op zondag 04 november 2012 @ 23:19:
klopt het dat ik de mp op dit moment niet kan instellen omdat ik die optie niet meer heb.

Edit: laat maar optie stond opeens niet aangevinkt. Dat kwam waarschijnlijk omdat ik een public game had gejoined.
Die optie gaat of en toe bij sommige mensen uit, vooral lijkt het als je de sound instellingen aanpast.. heeeel irri.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skarloc schreef op zondag 04 november 2012 @ 22:09:

Volgens mij zitten je HP armor en allres al goed voor MP 4-5, je zou nog wat op meer dmg kunnen focussen. Vanaf zo'n 100k dmg is MP5 makkelijk te doen dan.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hofnar
  • Laatst online: 03-08 11:17
JohnnyV76 schreef op zondag 04 november 2012 @ 23:10:
[...]
Oh wat ook enorm scheelt is om een Maximus aan je sorceress te geven. Kan het iedereen aanraden die een offtank kan gebruiken. Die fire demon staat regelmatig groepen te tanken.
En wat ik jou kan aanraden is HotA - Smash :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

maratropa schreef op zondag 04 november 2012 @ 23:22:
[...]

Die optie gaat of en toe bij sommige mensen uit, vooral lijkt het als je de sound instellingen aanpast.. heeeel irri.
Heeft Niks met sounds instellingen aanpassen te maken. Althans bij mij. Hiero staat t na iedere start van een sessie gewoon weer uit.. Maar zoals meerdere irri bugs staat dit kennelijk onderaan of niet op t lijstje van blizz om eens te fixen. En ik join nooit public games, whatnot.... alleen af en toe een farm runnetje en wat ah.

[ Voor 8% gewijzigd door Darth Malak op 04-11-2012 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:25

ChUcKiE

Dus........

Nog iemand wat IM runs? Heb 1 keer mee kunnen doen met 3 in een groepje, totaal 3 portals, niets gedropt. Ik heb nu 2 IM's.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:38

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Apocalyptus schreef op zondag 04 november 2012 @ 14:12:
Goedendag,

...
...
Ik zou er niet voor terugdeinzen om flink wat je van die MF te laten vallen. Dat maakt items ook weer wat goedkoper, je barb gaat ervan vooruit, je kunt op hogere MP levels spelen en daardoor krijg je weer een sloot MF terug.

Het is uiteraard leuk om aan het eind van de rit 300 MF 'unbuffed' te hebben, maar als het daar nu aan vasthouden ervoor zorgt dat je niet verder komt... Toen ik was waar jij nu bent had ik 200 - 220 MF.

Voor inspiratie kan je ook ff kijken op DiabloProgress. Kan je in ieder geval ff zien waar de high-end barbs zoal mee spelen.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:06

Thompson

Beeromaniac

Vandaag stuk of 8 keyruns en 6x IM gedaan. Resultaat: 2 keys, 2 legendary's van 100k per stuk en 1 organ. Niet geweldig maar het is wat.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:25

ChUcKiE

Dus........

Net drie portals op MP6 en twee organs, verder 2 crap Legendary's en 1 Ik Striders voor 6,5M verkocht. Komende week nog maar wat keys verzamelen en hopen op het laatste onderdeel om mijn eerste ring te kunnen craften (als ik 2M voor het craften kan vinden :) )

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Laatst online: 10:51
Hofnar schreef op zondag 04 november 2012 @ 23:32:
[...]

En wat ik jou kan aanraden is HotA - Smash :)
Dat zouden wel erg leuke crits opleveren he? ;)
Is alleen erg moeilijk in te passen in mijn build. Grootste fury spender is rend die ik gewoon nodig heb voor de heals. Mijn theorie is dat je het overgrote deel van de tijd toch grotere groepen mobs tegenkomt dus vandaar voor cleave gekozen. Heb daar ook mijn IK belt bij gezocht en die 13% bonus damage is best fijn. Meeste cleave crits zijn nu in de 400k met af en toe een hoge 300k of een lage 500k. Met 52% crit kans met battle rage aan zie ik best vaak die grote gele cijfers :) Je voelt je echt een barbarian als je met leap in een grote groep springt, rend erin en cleaven maar. Enige alternatief als fury generator is Bash maar dat is single target dus zal bij de groepen mobs die je tegenkomt trager werken dan cleave. Ignore Pain is gewoon mijn lifesaver en zorgt ervoor dat ik met meer potions terug kom uit een run dan ik gebruik :)

Ben verder wel benieuwd hoe andere 2h (skorn) barbs hun build hebben.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Laatst online: 25-09 20:17
[...]

Iedere goede monk hier heeft zijn eigen filosofie en build op zijn monk zitten. Ik heb er bijvoorbeeld voor gekozen om genoeg defense over te houden om zo goed als alles te kunnen facetanken (ik kan op mp6 een pack mallet lords tanken, dat zegt wel wat). Marcvz die doet meer dmg, ten koste van armor en resist en werkt met lifesteal. Ik werk nog met life on hit omdat dat toevallig zo uitkwam. Je ziet ook 2h monks hier en daar. Het komt er vooral op neer dat je moet uitzoeken wat je het prettigst vindt.

Ziehier mijn build:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/13677757

Ik zou vooral beginnen met 1 resist te stacken. Je hebt nu vanalles wat. Kies er een en zorg dat er op zoveel mogelijk gearpieces all res+die ene res zit.

Must haves voor monks zijn imho:
- Inna's pants
- Inna's spirit stone en/of chest
- Indien inna's chest mempo of twilight
- Eventueel Lacuni prowlers met chc (duur)
- Eventueel Witching hour (duur)

Verder goede keuze's zijn:
- Blackthorne's chest+belt combo
- Natalya's schoentjes+ring combo (duur)
- Echoing fury met dex en socket (het liefst met lifesteal= duur)
- Won kim lau met perfecte rolls

Samen met Marcvz kom je er verder wel uit denk ik. :)

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-09 22:07
Verwijderd schreef op zondag 04 november 2012 @ 18:09:
[...]

Vindt het maar een rare build, Je hebt te veel LoH en life per second. Ja het is leuk, maar je overleeft geen burst damage. Je verliest veel EHP omdat goede gear met lps of hoge loh onbetaalbaar is.
http://www.diabloprogress...rezooi-2640/Mink/14953663
Mijn monk, inferno op mp0 is slaapverwekkend, mp1 duurt wat langer maar is nog altijd niet erg moeilijk.
Klopt opzich, mijn life per sec zal langzaam afnemen naar mate ik mijn gear meer richting crit en vit ga opbouwen icm redelijk dex. Life per sec blijft een leuke secondaire bonus maar vanaf nu is de target hoge vit, dex en armor samen met all res en indien mogelijk voor de specifieke item ook nog CHC.

Tot die tijd dat ik daar genoeg gold voor heb speel ik nog even zo verder. Kan behoorlijk Rambo spelen bijvoorbeeld veel arcane beams en poison clouds plus vele klappen tegelijk opvangen waar je een fractie van een seconden mijn hp naar de helft ziet zakken maar dus direct weer full health zit, 't is wel grappig eigelijk :P

Ik heb gisteren tevens de eerste paar plantjes dood gemept in inferno whymshire. Twee vrienden waren dat aan het spelen met hun HC chars en moest een van hen nog wat gold geven dus joinde ze even. Nadat ik het gold het gegeven ben ik even kort mee gelopen in pony land. Ging wel goed tot ik de eerste elite pack zag aankomen....

Afbeeldingslocatie: http://static.tumblr.com/dfxnopy/PFHm7fejo/running-pic-meme.png

Snel weg gerent en hun met rust gelaten :P

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:44
Sir_Hendro schreef op maandag 05 november 2012 @ 09:07:
[...]

Klopt opzich, mijn life per sec zal langzaam afnemen naar mate ik mijn gear meer richting crit en vit ga opbouwen icm redelijk dex. Life per sec blijft een leuke secondaire bonus maar vanaf nu is de target hoge vit, dex en armor samen met all res en indien mogelijk voor de specifieke item ook nog CHC.
...
life regen is underrated O-)
2k life regen is 2 vingers in de neus door MP0 mits natuurlijk +- 800 AR/8k def en daarbij nog Loh/Ls

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Gisteren 2x IM runs gedaan, eerste keer Gnom run, geen probleem op MP7, duurt ff maar dan heb je ook niks. Wel de organ.
Denk dat gaat lekker, paar keys opgehaald, 2e IM run.... Zoltan, lekker is dat. Compleet kansloos afgeslacht, paar tactieken toegepast waarvan de hit and run leek te werken, leek dus. Op een gegeven moment verschijnt er een teken in beeld met een doodskop oid... one shot kill
Lekker is dat, na 6x gekilled te worden zwaar gefrustreerd de handdoek in de ring gegooid. Iemand een idee dit varkentje te wassen?

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:36
En toch zag ik je gisteren doodgaan :+

Pfff wat een belabberd weekend, meerdere runs op lvl 20/21 paragon, een handjevol keys en plan maar geen enkele groene/bruine item. Raar, want vorig weekend met dezelfde manuren erin hadden we er nog 4 te pakken.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Joarie schreef op maandag 05 november 2012 @ 09:15:
En toch zag ik je gisteren doodgaan :+

Pfff wat een belabberd weekend, meerdere runs op lvl 20/21 paragon, een handjevol keys en plan maar geen enkele groene/bruine item. Raar, want vorig weekend met dezelfde manuren erin hadden we er nog 4 te pakken.
dat was met IK wapen :)
Gelijk 200 life regen minder, geen block minder AR, maar het valt me nog mee hoe makkelijk je door MP4 zonder shield gaat (en geen WW build)
Btw op diabloprogress verdubbelt (nah bijna) de heroscore als ik IK wapen aandoe... O-)

[ Voor 10% gewijzigd door pstalman op 05-11-2012 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
simons schreef op maandag 05 november 2012 @ 09:14:
Gisteren 2x IM runs gedaan, eerste keer Gnom run, geen probleem op MP7, duurt ff maar dan heb je ook niks. Wel de organ.
Denk dat gaat lekker, paar keys opgehaald, 2e IM run.... Zoltan, lekker is dat. Compleet kansloos afgeslacht, paar tactieken toegepast waarvan de hit and run leek te werken, leek dus. Op een gegeven moment verschijnt er een teken in beeld met een doodskop oid... one shot kill
Lekker is dat, na 6x gekilled te worden zwaar gefrustreerd de handdoek in de ring gegooid. Iemand een idee dit varkentje te wassen?
Zoltun+SB kan je het beste met meerdere personen doen, waarbij er eentje zoltun afleidt terwijl de rest de sb doodhakt (of andersom). Daarna ga je met zen allen op de overgeblevene. Op deze manier is het goed te doen.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Wolf schreef op maandag 05 november 2012 @ 09:16:
[...]
Zoltun+SB kan je het beste met meerdere personen doen, waarbij er eentje zoltun afleidt terwijl de rest de sb doodhakt (of andersom). Daarna ga je met zen allen op de overgeblevene. Op deze manier is het goed te doen.
Owkej, pff, ik was meer van de solo..... *snif* kheb geen diablo3 vrienden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
simons schreef op maandag 05 november 2012 @ 09:18:
[...]

Owkej, pff, ik was meer van de solo..... *snif* kheb geen diablo3 vrienden :)
Pas op met wat je zegt hier. Als je nu je tag zou posten heb je vanavond al minstens 5 friend requests. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-09 13:17
:')

Ik deed hem laatst met een groepje van Monk/WD/Barb/Wiz, waarbij ik als Monk die Siegebreaker tankte en de rest zich op Kulle stortte :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Wolf schreef op maandag 05 november 2012 @ 09:20:
Pas op met wat je zegt hier. Als je nu je tag zou posten heb je vanavond al minstens 5 friend requests. :P
uhm die tag is dat deze FLAWLESS #2374
??

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
De_Bastaard schreef op maandag 05 november 2012 @ 09:20:
:')

Ik deed hem laatst met een groepje van Monk/WD/Barb/Wiz, waarbij ik als Monk die Siegebreaker tankte en de rest zich op Kulle stortte :+
Hangt ook een beetje van je team comp af. Dh's kunnen Kulle goed blijven kiten en toch dps doen met turrets oid. Monks kunnen de Sb goed afleiden. Het hangt er dus maar vanaf wat je teamcomp is en hoe goed iedereen gegeared is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Zijn er nog mensen die met key runs mee willen doen ? zo ja add me :)

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Wolf schreef op maandag 05 november 2012 @ 09:22:
[...]

Hangt ook een beetje van je team comp af. Dh's kunnen Kulle goed blijven kiten en toch dps doen met turrets oid. Monks kunnen de Sb goed afleiden. Het hangt er dus maar vanaf wat je teamcomp is en hoe goed iedereen gegeared is.
het belangrijkste is dat je van te voren afspraken maakt ;) wie dan uiteindelijk wat doet maakt mijn inziens niet zoveel uit.

Wanneer update bliz de profiles weer, wil mijn gister gevonden ring de hele dag kunnen bekijken :9~

[ Voor 9% gewijzigd door pstalman op 05-11-2012 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

JohnnyV76 schreef op maandag 05 november 2012 @ 07:58:
[...]

Is alleen erg moeilijk in te passen in mijn build. Grootste fury spender is rend die ik gewoon nodig heb voor de heals. Mijn theorie is dat je het overgrote deel van de tijd toch grotere groepen mobs tegenkomt dus vandaar voor cleave gekozen. Heb daar ook mijn IK belt bij gezocht en die 13% bonus damage is best fijn. Meeste cleave crits zijn nu in de 400k met af en toe een hoge 300k of een lage 500k. Met 52% crit kans met battle rage aan zie ik best vaak die grote gele cijfers :) Je voelt je echt een barbarian als je met leap in een grote groep springt, rend erin en cleaven maar. Enige alternatief als fury generator is Bash maar dat is single target dus zal bij de groepen mobs die je tegenkomt trager werken dan cleave. Ignore Pain is gewoon mijn lifesaver en zorgt ervoor dat ik met meer potions terug kom uit een run dan ik gebruik :)

Gebruik ook REND.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Deamion-2936/hero/2474642

Bash + rend voor bosses, WW+rend op packs... dan kan ik echt (bijna) niet meer dood...
Enige probleem dat ik heb is met chain-casts van prison-ice-ice-prison oid.
Meestal overleeft een pack het toch niet, als ik WoTB pop verdwijnen packs als sneeuw voor de zon.
(Speel A3 op MP7)

Merc is niets meer dan een MF buff van 24%, damage hoeft een merc niet te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:03
simons schreef op maandag 05 november 2012 @ 09:14:
Ha, dat doet mij denken aan de eerste en enige keer dat ik eventjes solo MP5 ubers probeerde. :')

'Wat hebben we hier?' 'Oh, siegebreaker en die slappe wizard, doen we even'
... 5x onderuit ...
'Laat maar'

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

cfern schreef op maandag 05 november 2012 @ 10:23:
[...]

Ha, dat doet mij denken aan de eerste en enige keer dat ik eventjes solo MP5 ubers probeerde. :')

'Wat hebben we hier?' 'Oh, siegebreaker en die slappe wizard, doen we even'
... 5x onderuit ...
'Laat maar'
Focussen van Khul is echt heel belangerijk... die "koepeltjes" zijn zwaar irritant.
Wij zetten SB vast in een hoekje met een monk, die kan Flash/immortal/soort heilige rune op de grond rotaten en dan kan SB niets meer...

De rest stort zich op Kuhl om hem zo snel mogelijk neer te steken, hierbij altijd zo snel mogelijk uit zo'n koepeltje rennen. (ook irritant dat wotb niet werk in zo'n koepel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:03
3xNix schreef op maandag 05 november 2012 @ 10:29:
[...]
Focussen van Khul is echt heel belangerijk... die "koepeltjes" zijn zwaar irritant.
En die slow time bubbles deden mij precies de das om. Nu hebben die ubers alleen de pech dat ik verdomd koppig ben, dus als ik wat betere gear heb kom ik nog wel een keertje langs.

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
  • Laatst online: 09-09 21:10
Gisteravond op MP6 weer alle ubers gedaan. Ik heb nu 6x Writhing Spine en 6x Vengeful Eye. Die fang wil maar niet droppen. Dus heb ik nog nooit een Hellfire ring mogen maken :(

niet dat ik denk dat ik een goeie ring zal krijgen, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
3xNix schreef op maandag 05 november 2012 @ 10:13:
[...]

Gebruik ook REND.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Deamion-2936/hero/2474642

Bash + rend voor bosses, WW+rend op packs... dan kan ik echt (bijna) niet meer dood...
Enige probleem dat ik heb is met chain-casts van prison-ice-ice-prison oid.
Meestal overleeft een pack het toch niet, als ik WoTB pop verdwijnen packs als sneeuw voor de zon.
(Speel A3 op MP7)

Merc is niets meer dan een MF buff van 24%, damage hoeft een merc niet te doen...
MP7 met 80k dps? Gaat dat niet veel te traag om efficient te zijn? (No offense btw, just asking!).

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09
ejtnaj schreef op maandag 05 november 2012 @ 11:13:
Gisteravond op MP6 weer alle ubers gedaan. Ik heb nu 6x Writhing Spine en 6x Vengeful Eye. Die fang wil maar niet droppen. Dus heb ik nog nooit een Hellfire ring mogen maken :(

niet dat ik denk dat ik een goeie ring zal krijgen, maar toch.
Ik heb er ondertussen 4 mogen maken en het positieve eraan is dat ik 35 + 7 % extra xp krijg :)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

porn* schreef op maandag 05 november 2012 @ 11:16:
[...]

MP7 met 80k dps? Gaat dat niet veel te traag om efficient te zijn? (No offense btw, just asking!).
Zijn voornamelijk key runs, en met shout en andere gear zit ik al aan de 120k.
Gebruik meestal WoTB met die 115% damag explosie op crit, die gaat nogal vaak af met 60% crit.
en dan ligt een pack echt heel snel (als ze bij elkaar blijven staan)

edit:
MP7 is hoog, maar ik kan niet dood...
Heb eerder runs gedaan op MP5 maar daar had ik 12 runs nodig voor 2 keys... dus dan maar MP7.
En keys droppen nu nagenoeg altijd.

[ Voor 16% gewijzigd door 3xNix op 05-11-2012 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
sleepwalkerbe schreef op maandag 05 november 2012 @ 11:19:
[...]

Ik heb er ondertussen 4 mogen maken en het positieve eraan is dat ik 35 + 7 % extra xp krijg :)
Ja maar ik denk dat ik alleen zo'n ring zou gebruiken als ik eentje roll met 8 ias en 4.5 chc. Die kan ik namelijk niet missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09
ejtnaj schreef op maandag 05 november 2012 @ 11:43:
[...]

Ja maar ik denk dat ik alleen zo'n ring zou gebruiken als ik eentje roll met 8 ias en 4.5 chc. Die kan ik namelijk niet missen.
Ik mis er ook chc door en dik pak dmg (5k ong) maar ik gebruik die ring voor te farmen , keys en ubers doe ik zonder die ring aangezien de gewonnen xp daarbij verwaarloosbaar is. XP en item farmen is toch wel handig met zo'n ring hoor.

Edit: zo'n ring moet ten allen tijde op je enchantress of scroundel of templar zitten trouwens, plots doen die attacks van 30k dps (fireball) en die merk je wel

[ Voor 14% gewijzigd door sleepwalkerbe op 05-11-2012 11:49 ]

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 23:13
[...]

Mijn build heeft Rend en Revenge als AOE dps, plus de charge met de rune voor cooldown verminderen (dan kan je ook nog door groepen blijven chargen voor nog meer AOE). Vanwege al die AOE DPS heb ik een single target skill gekozen voor bosses e.d. Ik heb er nu Bash op zitten wat goed werkt om snel een harde klap te doen op kleine mobs, en met 3 klappen zit ik op 24% extra dps (ook op Rend). Frenzy zou ook kunnen, uiteindelijke DPS is dan hoger op single target maar het duurt langer, vooral met een langzaam wapen zoals Skorn. Ignore pain heb ik niet, mijn lifesaver is Revenge en de charge (als ik uit de mobs charge en Rend loopt er nog op dan ben ik zo weer tot max geheald). Heal potions houd ik over bij de honderden :P

Voelt trouwens ook lekker als een barb om erin te beuken met die charge en dan om je heen te meppen :)

oh ja, nog vergeten te vermelden maar de crit rune op Revenge geeft een goeie bak DPS in combinatie met de crit dmg die Skorn levert :)

http://eu.battle.net/d3/e...etKwaaD-2305/hero/1121035

[ Voor 3% gewijzigd door Schaapje_BlaaT op 05-11-2012 12:12 ]

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
Goed punt. Ik probeer altijd de beste gear aan te trekken, maar ik ben blijkbaar te lui om wat wisselgear te gebruiken :)

[ Voor 33% gewijzigd door ejtnaj op 05-11-2012 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ejtnaj schreef op maandag 05 november 2012 @ 11:50:
[...]

Goed punt. Ik probeer altijd de beste gear aan te trekken, maar ik ben blijkbaar te lui om wat wisselgear te gebruiken :)
Loop al tijden met een setje wisselgear rond. :P
Ik had het geluk dat mijn Hellfire ring een dikke upgrade was (40+ avg dmg/181dex/3.5%CHC/42%CHD/), maar ik heb altijd een MF-setje bij me (4 items), daar wissel ik dan op het laatste moment naar bij bosses, en heel soms ook bij packs :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
Angeloonie schreef op maandag 05 november 2012 @ 11:57:
[...]

Loop al tijden met een setje wisselgear rond. :P
Ik had het geluk dat mijn Hellfire ring een dikke upgrade was (40+ avg dmg/181dex/3.5%CHC/42%CHD/), maar ik heb altijd een MF-setje bij me (4 items), daar wissel ik dan op het laatste moment naar bij bosses, en heel soms ook bij packs :P
Wil ook zo'n ring! :9~ toch maares echt moeite doen om een party te joinen..

Dat switchen heb ik ook heel lang gedaan. Nu doe ik item farm op < MP2 met max MF gear die door de paragon inmiddels genoeg DPS overhoud om efficiënt erdoorheen te rollen. Voor de rest geloof ik het wel inmiddels, werd een beetje gek van het switchen en verlies van farmspeed 8)7 Een paar van m'n beste drops (lees upgrades) zijn trouwens zonder MF gear geweest, alhoewel ik wel kan merken dat de rolls grosso modo wel beter zijn met hogere MF.. Nou ja nog 57 levels en dan hoef ik er niet meer over na te denken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
3xNix schreef op maandag 05 november 2012 @ 11:38:
[...]

Zijn voornamelijk key runs, en met shout en andere gear zit ik al aan de 120k.
Gebruik meestal WoTB met die 115% damag explosie op crit, die gaat nogal vaak af met 60% crit.
en dan ligt een pack echt heel snel (als ze bij elkaar blijven staan)

edit:
MP7 is hoog, maar ik kan niet dood...
Heb eerder runs gedaan op MP5 maar daar had ik 12 runs nodig voor 2 keys... dus dan maar MP7.
En keys droppen nu nagenoeg altijd.
Ah key runs, ok. Ik gebruik WotB voornamelijk om CC immune te zijn met die verleng rune, maar Slaughter is ook erg lekker ja :)

Ach het is random, ik heb 5 runs op MP6 gedaan en krijg geen keys. Ga daarna farmen op 4 en krijg 2 keys... Vind het zelf alleen te lang duren op hoger dan MP5, heb ook 125k dps met Batte Rage, zo veel langer dat het minder efficient is (30%ish meer HP is nogal wat, de extra dropkans staat dan niet helemaal in verhouding imo).

Magoed inmiddels een machine of 3-4 bij elkaar dus binnenkort die ubers ook eens gaan checken, wat is eigenlijk een handig MP om die neer te maaien? Hoger is beter dat snap ik maar als je bijv. MP5 makkelijk farmt, de ubers ook op 5 doen? Of kan dat makkelijk hoger? Farmt iedereen ook 5 stacks NV btw?

[ Voor 3% gewijzigd door porn* op 05-11-2012 12:31 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 23:13
porn* schreef op maandag 05 november 2012 @ 12:30:
[...]

Ah key runs, ok. Ik gebruik WotB voornamelijk om CC immune te zijn met die verleng rune, maar Slaughter is ook erg lekker ja :)

Ach het is random, ik heb 5 runs op MP6 gedaan en krijg geen keys. Ga daarna farmen op 4 en krijg 2 keys... Vind het zelf alleen te lang duren op hoger dan MP5, heb ook 125k dps met Batte Rage, zo veel langer dat het minder efficient is (30%ish meer HP is nogal wat, de extra dropkans staat dan niet helemaal in verhouding imo).

Magoed inmiddels een machine of 3-4 bij elkaar dus binnenkort die ubers ook eens gaan checken, wat is eigenlijk een handig MP om die neer te maaien? Hoger is beter dat snap ik maar als je bijv. MP5 makkelijk farmt, de ubers ook op 5 doen? Of kan dat makkelijk hoger? Farmt iedereen ook 5 stacks NV btw?
5 stacks heb je nodig anders is de kans dat een item voor de ring dropt 0. Het level waarop je de key wardens neerlegt kan je doorgaans ook de bosses wel doen, mits het een beetje soepeltjes gaat bij het farmen. Verder is het een stuk efficienter om die bosses met team te doen (voor 1 machine kunnen alle leden van het team een item krijgen)

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn ooit 15M Thing of the Deep vervangen met een koopje Thing of the Deep dat voorbij kwam voor maar 2M.

Resultaat: +5K dps (terwijl het maar 35 average damage extra is) en + 20MF. Wel -3K HP, maar dat maak ik wel weer goed met iets anders.

Nu 143K unbuffed (met scoundrel). Heb nog 100M over voor een witching hour en Zuni chest, wat wel moet lukken met wat goed zoeken. En dan ga ik over de 160K volgens mij. Die 200K komt wel steeds dichterbij zo :D

[ Voor 30% gewijzigd door Bosmonster op 05-11-2012 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

porn* schreef op maandag 05 november 2012 @ 12:30:
[...]

MP5 is wel aan te raden idd, maar wel met een groepje... solo is toch wel tricky denk ik.
5 stacks halen, portal openen, bosses killen (2), stacks refresh halen, portal openen, bosses killen etc.. etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Bosmonster schreef op maandag 05 november 2012 @ 12:48:
Mijn ooit 15M Thing of the Deep vervangen met een koopje Thing of the Deep dat voorbij kwam voor maar 2M.

Resultaat: +5K dps (terwijl het maar 35 average damage extra is) en + 20MF. Wel -3K HP, maar dat maak ik wel weer goed met iets anders.

Nu 143K unbuffed (met scoundrel). Heb nog 100M over voor een witching hour en Zuni chest, wat wel moet lukken met wat goed zoeken. En dan ga ik over de 160K volgens mij. Die 200K komt wel steeds dichterbij zo :D
toch nog wel groot veschil met mijn dps op WD, zit net niet op 80k :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pstalman schreef op maandag 05 november 2012 @ 12:54:
[...]

toch nog wel groot veschil met mijn dps op WD, zit net niet op 80k :(
Het gaat wel steeds harder. Iedere upgrade werkt exponentieel op je overige stats. Dus dan is 50 int, of 30 dmg, of 20% CHD, etc ineens zo 5K+. Terwijl je in het begin nog voor elke K dps moet knokken :P

Dus nog even volhouden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bosmonster schreef op maandag 05 november 2012 @ 12:56:
[...]

Het gaat wel steeds harder. Iedere upgrade werkt exponentieel op je overige stats. Dus dan is 50 int, of 30 dmg, of 20% CHD, etc ineens zo 5K+. Terwijl je in het begin nog voor elke K dps moet knokken :P

Dus nog even volhouden :+
DPS halen is niet zo moeilijk, alleen dan overleven wel! :+
Zie: http://eu.battle.net/d3/e...loonie-2758/hero/12161779

Lekker veel DPS, maar 0 lifesteal of LoH.. Oeps 8)7

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Bosmonster schreef op maandag 05 november 2012 @ 12:48:

Let me guess.. Je manticore is verkocht?! :) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darth Malak schreef op maandag 05 november 2012 @ 12:57:
[...]

Let me guess.. Je manticore is verkocht?! :) :P
Manticore verkocht voor 80M (oftewel 68M netto...). Nog wat kleinere dingen verkocht.

Maar goed, die Thing was maar 2M dus. Helaas was ik net te laat met het snipen van een Hour. Die stond er voor 70M op 1d12, maar was op zn minst het dubbele waard (vit+life% en 10k healthglobes en 9%/48%).. Wist niet hoe snel ik buyout moest klikken: item no longer available :(

Heb de hele avond zitten balen als een stekker :P

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 05-11-2012 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Bosmonster schreef op maandag 05 november 2012 @ 13:02:
[...]

Manticore verkocht voor 80M (oftewel 68M netto...). Nog wat kleinere dingen verkocht.

Maar goed, die Thing was maar 2M dus. Helaas was ik net te laat met het snipen van een Hour. Die stond er voor 70M op 1d12, maar was op zn minst het dubbele waard (vit+life% en 10k healthglobes en 9%/48%).. Wist niet hoe snel ik buyout moest klikken: item no longer available :(

Heb de hele avond zitten balen als een stekker :P
Netjes. gz. :) Ja jammer van die offhand.

Tja, ik kan kijken wat ik will qua upgrades maar tenzij ik een enorme jackpot win met een 300m item zit er weinig in. Gezien de drop kwaliteit laatste tijd is die kans klein. Zelfs een vergelijkbare zuni helm met 4+ CHC zit in de 80-90 mil regionen. Wapens hoeven we t niet eens over te hebben. Heb geen idee wat ik zou moeten upgraden voor zover dat binnen bereik ligt.. Met 30 mil kom je niet ver meer hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darth Malak schreef op maandag 05 november 2012 @ 13:09:
[...]

Netjes. gz. :) Ja jammer van die offhand.

Tja, ik kan kijken wat ik will qua upgrades maar tenzij ik een enorme jackpot win met een 300m item zit er weinig in. Gezien de drop kwaliteit laatste tijd is die kans klein. Zelfs een vergelijkbare zuni helm met 4+ CHC zit in de 80-90 mil regionen. Wapens hoeven we t niet eens over te hebben. Heb geen idee wat ik zou moeten upgraden voor zover dat binnen bereik ligt.. Met 30 mil kom je niet ver meer hehe.
Heb je een linkje naar je profile? Ben wel benieuwd wat ik daar zelf aan zou doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Bosmonster schreef op maandag 05 november 2012 @ 13:11:
[...]

Heb je een linkje naar je profile? Ben wel benieuwd wat ik daar zelf aan zou doen :)
yeh :)

http://eu.battle.net/d3/e...weetsok-2203/hero/4413997

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Belt vervangen idd met een goede Witching Hour. Je verliest wat AR (das te duur op een Hour), maar dit zou je eventueel kunnen vervangen (met een flinke winst zelfs door de setbonus) met een Zuni pox ring. Ben je ook weer een stapje verder richting je 4/4 Zuni :)

Mooie gear heb je wel bij elkaar gekregen trouwens!

[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 05-11-2012 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-09 13:17
Mijn WD, nog wel wat werk aan :+

http://eu.battle.net/d3/e...astard-2484/hero/21881213

moet nog wat gems kopen voor in m'n broek zie ik :p. Ook helm en amulet moet ik nog wat mee doen, maar Tal Rasha's amulet lag nog in m'n stash en kwa helm kon ik even geen leuke vinden :P

[ Voor 30% gewijzigd door De_Bastaard op 05-11-2012 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Bosmonster schreef op maandag 05 november 2012 @ 13:15:
[...]

Belt vervangen idd met een goede Witching Hour. Je verliest wat AR (das te duur op een Hour), maar dit zou je eventueel kunnen vervangen (met een flinke winst zelfs door de setbonus) met een Zuni pox ring. Ben je ook weer een stapje verder richting je 4/4 Zuni :)

Mooie gear heb je wel bij elkaar gekregen trouwens!
Hehe ja... het valt niet tegen zeker... Ja heb naar witching hours zitten kijken maar weet niet zeker of ik het me kan veroorloven die AR te verliezen. Heb al zo weinig.AR.. Net ff zitten kijken.. De goedkoopste WH met vergelijkbare int en vit maar zonder AR kost al 90 mil... Dat red ik niet met maar 30 mil. Goedkoopste zuni pox met veel lagere chc en een beetje CHD kost ook al 45 mil...

En met een zuni pox ring ga ik er qua dps volgens mij op achteruit.. tenzij ik er een koop van 400 mil... Kan me helaas ook niet veroorloven om VIT in te leveren aangezien ik al zo laag zit.

Als ik zie hoe hard ik gisteren geslacht werd in MP5 samen met KneoK in een kort key runnentje. :P Mja, toch af en toe nog maar een MP2 runnetje doen en hopen op iets leuks. Het plezier wordt wel rap minder door die belachelijke prijzen en extreme slechte kwaliteit van rare drops (en krappendaries/set).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
DPS is dan ook niet het allerheiligste van het allerheiligste... als je met 1mep dood ligt heb je niks aan die 150k dps :) Ik merk zelf ook dat ik last krijg op MP3+ door het gebrek aan AR/armor. Ik zou je AR gear iig niet weggooien maar bijhouden voor uber-runs, op farm-runs is een hogere dps natuurlijk leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Schaapje_BlaaT schreef op maandag 05 november 2012 @ 12:41:
[...]

5 stacks heb je nodig anders is de kans dat een item voor de ring dropt 0. Het level waarop je de key wardens neerlegt kan je doorgaans ook de bosses wel doen, mits het een beetje soepeltjes gaat bij het farmen. Verder is het een stuk efficienter om die bosses met team te doen (voor 1 machine kunnen alle leden van het team een item krijgen)
3xNix schreef op maandag 05 november 2012 @ 12:51:
[...]

MP5 is wel aan te raden idd, maar wel met een groepje... solo is toch wel tricky denk ik.
5 stacks halen, portal openen, bosses killen (2), stacks refresh halen, portal openen, bosses killen etc.. etc...
Mja ik farm nooit hoger dan 5 omdat de kills me te lang duren, maar heb 1x een keywarden op 7 geprobeerd en dat ging prima, maar voor farmen vind ik het te lang duren. Heb ook 6 een paar keer geprobeerd maar dan duren runs echt een stuk langer dan normaal. Dus toch wat hoger doen dan, 6-7? Voor die organs kan ik wel 5 stacks met wat minder hoge snelheid farmen da's geen punt :)

Zal hier idd wel een postje maken als ik er een keer aan toe kom om IM's te doen!

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Valt mij inderdaad best mee, ik ben gedropt naar 'maar' 50k paperdoll dps, maar MP4 solo is voor mij best wel snel te farmen.

Zijn er trouwens nog gasten met uber dps die in de avond wat minder gegearde mensen (moi :P) door bijv mp7 ubers willen dragen :P ik kan zelf voor 3 portals zorgen ^^

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sfinx- schreef op maandag 05 november 2012 @ 13:35:
DPS is dan ook niet het allerheiligste van het allerheiligste... als je met 1mep dood ligt heb je niks aan die 150k dps :) Ik merk zelf ook dat ik last krijg op MP3+ door het gebrek aan AR/armor. Ik zou je AR gear iig niet weggooien maar bijhouden voor uber-runs, op farm-runs is een hogere dps natuurlijk leuker.
Klopt. Ik probeer mijn EHP op 300K+ te houden.

Ben nu voor de Zuni chest ook op zoek naar eentje met +armor en 200+ vit om wel rond dat niveau te blijven (daar is er vast wel eentje voor 50M van te snipen sochtends :P)

Witching hour ben ik op zoek naar eentje met +life% en eventueel +armor. Met name armor heb ik aardig verwaarloost en daar kan ik redelijk goedkoop toch aardig wat EHP-winst boeken.

[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 05-11-2012 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 00:12
Ja hoor, Kneok, Bob en ik nemen met regelmaat iemand mee op hoger MP.

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strekie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
ik kan niet geloven dat een wapen upgrade veel kost, die carving knife die je hebt kan je voor minder als 2 mil kopen, ik heb de mijne 1.7M betaald.
http://eu.battle.net/d3/e...keJakke-2991/hero/1692600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Marcvz schreef op maandag 05 november 2012 @ 13:44:
Ja hoor, Kneok, Bob en ik nemen met regelmaat iemand mee op hoger MP.
Kwestie van een keer een message sturen oid?

Afgelopen weekend 2x dezeldfe legendary mighty belt gevonden en ook voor de 5e keer een Sledge of Athskeleng :/

ben geneigd om zelfs geen yellows meer op te maken, maar die ene kans dat er een keer superstats op zitten doet mij toch elke keer weer alle yellows op pakken waarna i kze enkel kan vendoren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bokkie schreef op maandag 05 november 2012 @ 13:39:
Valt mij inderdaad best mee, ik ben gedropt naar 'maar' 50k paperdoll dps, maar MP4 solo is voor mij best wel snel te farmen.

Zijn er trouwens nog gasten met uber dps die in de avond wat minder gegearde mensen (moi :P) door bijv mp7 ubers willen dragen :P ik kan zelf voor 3 portals zorgen ^^
Ik weet niet in hoeverre ik kan "dragen" omdat ik de ubers nog niet geprobeerd heb maar anders wil ik wel een keertje helpen/mee hoor, heb nu zelf ook zeker 3 IM's klaarliggen. 105k dps unbuffed geloof ik, 125 selfbuffed. Voeg me maar toe pindle#2913.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hofnar
  • Laatst online: 03-08 11:17
[...]

Klinkt als een leuke build idd. Voor MP7 key farmen doe ik bash / instigation - fury generator voor smash. Rend / heal - bread & butter. HotA/Smash. WOTB - Insanity - wat smash crits en pack is weg. Marauders rage / Warcry - dps en survivability. Passives dps en superstition - dan krijg je genoeg rage bij elemental affixes/ranged mobs zodat je smash kan spammen.. en je kan door lasers lopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Zal je vanavond evne toevoegen als ik thuis ben.

Heb pas 1x ubers gedaan en dat was op mp2 (skeleton king en maghda) moest toen ook 2 tweakers vragen om te komen helpen omdat ik ze met mijn maat niet aan kon.

Waar ik voornamelijk mee worstel is dps, kan redelijk wat bosses nu 95% frozen houden maar dan is mijn dps te laag om ze voor de enrage te killen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bokkie schreef op maandag 05 november 2012 @ 13:57:
Zal je vanavond evne toevoegen als ik thuis ben.

Heb pas 1x ubers gedaan en dat was op mp2 (skeleton king en maghda) moest toen ook 2 tweakers vragen om te komen helpen omdat ik ze met mijn maat niet aan kon.

Waar ik voornamelijk mee worstel is dps, kan redelijk wat bosses nu 95% frozen houden maar dan is mijn dps te laag om ze voor de enrage te killen
Oh stilstaande mobs omnomnom met m'n WW barbje ;)

Die wegrennende casters zijn dan soms wel eens vervelend zoals ik me voorstel dat Kulle dat wellicht zal zijn :) Verder had ik volgens een of andere tool 550k EHP dus moeten we wel een eind komen :)

Bnet pindle#2913

Pagina: 1 ... 95 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.