25% is max zeker?Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 16:22:
Yes andariel met socket en 25% more fire damage taken voor 15m gescoort :d
Das niet fijn
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
25% is max zeker?Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 16:22:
NIce boots ! zoiets zoek ik nou weer precies voor mn DHmierenfokker schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 16:18:
2 goede drops hier:
Tuurlijk joh, we waren het allang weer vergetenDarth Malak schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 16:45:
Beste mensen,
Ik wilde bij deze nog even mijn excuses maken voor de zeer foute misplaatste grap die ik net voor t weekend had gemaakt in het trading topic met het plaasten van die idiote link. Ik kijk er naar uit om weer lekker met D3 bezig te zijn en hopelijk kan ik hier en daar een positieve bijdrage leveren ipv proberen grappig te zijn. Hopelijk is voor jullie net zoals mij case closed and on with business.
Darth
Nette reactie!Darth Malak schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 16:45:
Beste mensen,
Ik wilde bij deze nog even mijn excuses maken voor de zeer foute misplaatste grap die ik net voor t weekend had gemaakt in het trading topic met het plaasten van die idiote link. Ik kijk er naar uit om weer lekker met D3 bezig te zijn en hopelijk kan ik hier en daar een positieve bijdrage leveren ipv proberen grappig te zijn. Hopelijk is voor jullie net zoals mij case closed and on with business.
Darth
Verwijderd
Klopt geen last meer van mortar,molten,fire chains.MicScott schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 16:23:
[...]
Die fire damage is damage die je zelf oploopt he
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 16:59:
[...]
Klopt geen last meer van mortar,molten,fire chains.
En a3 zit vol me mobs die vuur na je schieten.
Main stat is INT
[ Voor 13% gewijzigd door Darker op 27-08-2012 17:00 ]
Ja, en daar ontvang je nu 25% meer schade van. 25% meer last van mortar, molten en fire chains.Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 16:59:
[...]
Main stat is INT
Kwijl, die helm! Ga je hem zelf gebruiken? Anders zeer veel interesse! (alhoewel mijn budget waarschijnlijk niet toereikend zal zijn)mierenfokker schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 16:18:
2 goede drops hier:
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 37% gewijzigd door Thompson op 27-08-2012 17:01 ]
Beeromaniac
Cheeseburger Addict
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 16:59:
[...]
Main stat is INT
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Net zielig genoeg voor een flinke dosis schadenfreude.
Props man, de hoogste roll aan meer dmg krijgen, have funVerwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 16:22:
Cheeseburger Addict
[ Voor 28% gewijzigd door Vandread op 27-08-2012 17:59 ]
Haha, valt mee, 475uurVandread schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 17:55:
Die google ad past altijd wel bij jou..... "Game Verslaafd?"
Barb en wizz met allebei 70k dmg.... gaat wel als boter natuurlijk.
Doe je dat MF switchen nou met een macro/scriptje oid?
Is blizzard daar niet happig op trouwens?
Signature
Het scriptje? Zal het zo proberen! Geen idee waar ik dat kan uploadenVandread schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 18:18:
Care to share? gaat altijd wel vlot bij jou zo te zien en van wat ik vind is het allemaal rete traag.
Signature
Verwijderd
Tja, Blizzard humor denk ikVerwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 18:30:
Oke voel me aardig beroerd haha ik dacht dat je juist meer fire hits kon tanken.Maar hoezo zetten ze een negative stats op een item
klopt niks van, laat maar.bangkirai schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 18:20:
Was het nou 322.560.000 xp wat je voor paragon 100 nodig had?
Hmm, dan zal de eerste botter binnen 2 a 3 dagen ondertussen wel klaar zijn met dat level.
Kom nu zelf al iets tegen dat 55 tot 95k xp per 1 minuut oplevert.
Ik heb een axe die ook wat met fire doet bij mij staat er alleen het volgende: Adds 6% to fire damage. Fire skills deal 24% more damageVerwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 18:30:
Oke voel me aardig beroerd haha ik dacht dat je juist meer fire hits kon tanken.Maar hoezo zetten ze een negative stats op een item
Verwijderd
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Voor de monks met One With Everything. Zo haal je makkelijker je res all omhoog. Samen met res all op je armor.vhal schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 20:36:
Lees vaker dat mensen Resist [insert school of element] stacken, heeft dit een bepaalde reden of is resist all ook prima?
Want waarom zou je bijv poison stacken?
* vhal is er een beetje uit..
[ Voor 5% gewijzigd door NegativeFreak op 27-08-2012 20:40 ]
Monk heeft een passive skill:vhal schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 20:36:
Lees vaker dat mensen Resist [insert school of element] stacken, heeft dit een bepaalde reden of is resist all ook prima?
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Verwijderd
Fire en phy resist in combo met lage ar. Ik heb momenteel 550 fire en phy en 400 ar en is meer dan genoeg voor a3 facerol als WD en dat was voor de patch al.vhal schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 20:36:
Ik heb zelf een scriptje gemaakt in AutoHotKey. Niks bijzonders, gewoon wat je nodig hebt en niks meerVandread schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 18:18:
Care to share? gaat altijd wel vlot bij jou zo te zien en van wat ik vind is het allemaal rete traag.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
| +a:: MouseGetPos, xpos, ypos send c click right 1870, 630 ;Helmet click right 1870, 720 ;Bracers click right 1870, 825 ;Chest click right 1820, 680 ;Gloves click right 1820, 775 ;Shoulders click right 1820, 850 ;Belt click right 1775, 630 ;Off-hand click right 1775, 720 ;Pants click right 1775, 825 ;Boots click right 1725, 800 ;Ring click right 1725, 850 ;Amulet send c MouseMove, xpos, ypos return |
Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2012 21:12 ]
Probeer je gems hoger te maken, richting stars. Flawless squares kun je cheap kopen op de AH en dan gaan craften. Kost wat maar heb je wat.Bekse schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 21:19:
Ik merk dat ik het in Act 2 erg zwaar heb en Act 3 al helemaal lastig vind. Is er iemand die misschien even de tijd wil nemen om even te babbelen ingame of misschien hier wat tips achter wil laten na mijn build te hebben gezien?
Character: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Bekse-2911/hero/626238
[ Voor 7% gewijzigd door SideShow op 27-08-2012 21:34 ]
Compleet mee eens. Leuk die patch, voegt echt wel wat toe maar ik blijf met exact hetzelfde kutgevoel zitten dat ik alles voor noppes doe.SideShow schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 21:34:
meh, heb het weer even gehad ... 200+ uren, geen enkel item die meer waard is dan enkele kilo's ... geen epic legendaries, of gewoon nog maar een goed lvl63 item dat verkoopt voor 10M .... nee niks
daar sta je dan met 3.000.000 gold waarvan je niet eens 1 goed armor item kan kopen, en een 900dps mace die je uit pure miserie voor 4 euro op de rmah gekocht hebt....
ik baal er van
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Cheeseburger Addict
Andariel's Visage was in Diablo II ook een item wat negatieve bonussen had:Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 18:30:
Revenge op rechtermuisknop zetten, Seismic slam opofferen voor ignore pain met ignorance is a bliss.Bekse schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 21:19:
Ik merk dat ik het in Act 2 erg zwaar heb en Act 3 al helemaal lastig vind. Is er iemand die misschien even de tijd wil nemen om even te babbelen ingame of misschien hier wat tips achter wil laten na mijn build te hebben gezien?
Character: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Bekse-2911/hero/626238
quote: EnchantressSometimes I think about marriage
quote: Mijn DH-DudeOh?
Maar, hij had toch wel een oogje op der. Vandaag vond hij dan eindelijk een Legendary Ethernal Union, welke ze uiteindelijke toch accepteerde.quote: EnchantressYes! How it's probably not for me!
Hahadjunicron schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 00:13:
Maar, hij had toch wel een oogje op der. Vandaag vond hij dan eindelijk een Legendary Ethernal Union, welke ze uiteindelijke toch accepteerde.
Suck it Templar, I put a ring on it.
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Verwijderd
Buyout misschien niet maar kijk eens naar de items die geen buyout hebben, die gaan vaak genoeg weg voor vrij weinig, hebt misschien wel wat geluk nodig. Niet elke dag dat je n "koopje" vindt maar t kan zeker. Ik had net nog n bracer voor 1.8M (str/vit/Allres/CHC) die als je op dezelfde stats zoekt en alleen maar naar buyout kijkt allemaal >5M staan.SideShow schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 21:34:
meh, heb het weer even gehad ... 200+ uren, geen enkel item die meer waard is dan enkele kilo's ... geen epic legendaries, of gewoon nog maar een goed lvl63 item dat verkoopt voor 10M .... nee niks
daar sta je dan met 3.000.000 gold waarvan je niet eens 1 goed armor item kan kopen, en een 900dps mace die je uit pure miserie voor 4 euro op de rmah gekocht hebt....
ik baal er van
Lol, what are the oddsxminator schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 02:35:
Net een rare drop gehad:
http://i.imgur.com/6IZEE.jpg
2 identieke rare items
Zou morgen een lot kopen.xminator schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 02:35:
Net een rare drop gehad:
http://i.imgur.com/6IZEE.jpg
2 identieke rare items
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
[ Voor 9% gewijzigd door EricNL op 28-08-2012 08:14 ]
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Hardware Fanaat
Ik heb ook het idee dat de RNG van Diablo 3 regelmatig blijft "steken".aicaramba schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 07:01:
Het komt schijnbaar regelmatig voor dat mensen exact dezelfde drop hebben, of 3 x achter elkaar precies dezelfde rolls craften.. Hoe dit komt is nog niet bekend, maar de mogelijkheid tot dupen lijkt er te zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door Blaat op 28-08-2012 08:16 ]
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Het probleem met random is dat het random is, en dus niet voorspelbaarWolf schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 08:14:
[...]
Ik heb ook het idee dat de RNG van Diablo 3 regelmatig blijft "steken".
Je kan dagen, zelfs wekenlang geen drol vinden en dan opeens op een avond doodgegooid worden met Legendaries en goede Uniques.
Misschien een nog wat tastbaarder fenomeen is het feit dat ik met mijn monk soms gewoon stop met critten. Ik crit ook ECHT niet meer tot ik een andere skill heb gebruikt en dan vervolgens regent het opeens crits.
Als dat 1 keer zou gebeuren zou je dat kunnen wijten aan het feit dat het "random" is. Maar het gebeurt zo vaak (ongeveer 6x per uur) dat het behoorlijk op begint te vallen.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Wat is daar het idee achter als ik vragen mag?EricNL schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 08:13:
Het enige probleem is dat ik niet veel geld te besteden heb. Ik heb daarnaast wel een stuk of 17 unidentified iLevel 63's in m'n stash zitten, dus hopen dat daar nog een klein goudmijntje tussen zit.
Of als je wat meer DPS hebt en niet voor de defense build gaat kan je natuurlijk rend met 9% lifesteal nemen.T7D_Sneezy schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 23:49:
[...]
Revenge op rechtermuisknop zetten, Seismic slam opofferen voor ignore pain met ignorance is a bliss.
Ook meer LoH zou wel fijn zijn als je vaak dood gaat (richting 1k per hit).
Ook uberhaupt meer life is fijn als revenge barb (je healt namelijk 5% van je max life per hit, dus hoe hoger life, hoe beter)
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Nee? Als je elke dag op zoek gaat naar een upgrade van <2 mil gaat het best snel. Er staat altijd wel iets goedkoops op het AH dat net een upgrade is voor een van je items. De oude kun je dan verkopen, samen met je loot. Zo heb je bijna elke dag wel een upgrade.Bokkie schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:05:
Toch maar weer grinden met de wizard om betere RA gear te kunnen kopen voor de DH want met 3.8miljoen kom je niet ver
Cheeseburger Addict
Dat is natuurlijk niet waar, want hoe meer je upgrade, hoe beter en duurder de items worden. Hell, de goodkoopste upgrades voor mijn DH zijn minimaal 10 mil oid.MicScott schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:17:
[...]
Nee? Als je elke dag op zoek gaat naar een upgrade van <2 mil gaat het best snel. Er staat altijd wel iets goedkoops op het AH dat net een upgrade is voor een van je items. De oude kun je dan verkopen, samen met je loot. Zo heb je bijna elke dag wel een upgrade.
Punt is mijn gear is niet goed genoeg om voor die prijs weer te kunnen verkopen, op enkele delen na.MicScott schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:17:
[...]
Nee? Als je elke dag op zoek gaat naar een upgrade van <2 mil gaat het best snel. Er staat altijd wel iets goedkoops op het AH dat net een upgrade is voor een van je items. De oude kun je dan verkopen, samen met je loot. Zo heb je bijna elke dag wel een upgrade.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Cheeseburger Addict
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Verwijderd
Jep, niks aan de hand. Heb mijn geheime vraag moeten beantwoorden en een nieuw wachtwoord gekozen.Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:09:
Meh. Ik kan op m'n werk niet op battle.net komen (geblokkeerd door IT) dus ik dacht slim te zijn en via mijn telefoon in te loggen. Nu is mijn account geblokkeerd vanwege 'suspicious activity'. Het is voor mijn eigen veiligheid uiteraard, ik kan nu m'n password resetten enzo, maar heb het gevoel dat als ik het opnieuw probeer dat 'ie meteen weer geblokkeerd wordt...
Heeft iemand van jullie dit ook gehad? Misschien het beste toch maar alleen vanaf thuis inloggen haha
Overwatch profile awesomo#2162
Klopt. En eenmaal je inferno uit hebt gespeeld heb je er nog weinig aan om kleine updates uit te voeren voor 1-2mil, dan kan je beter sparen voor één goeie. Zit nu op 15mil en ben aan het uitkijken naar een leuke helm voor m'n wizard, kunnen jullie iets aanraden?Angeloonie schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:27:
[...]
Dat is natuurlijk niet waar, want hoe meer je upgrade, hoe beter en duurder de items worden. Hell, de goodkoopste upgrades voor mijn DH zijn minimaal 10 mil oid.Als ik die koop is de volgende upgrade 15 mil enz. enz.
Daar ben ik het echt niet mee eens. Ik heb inferno uitgespeeld op twee characters (Monk en WD), en voor allebei vind ik regelmatig upgrades in die prijsklasse. Alhoewel ik de monk sinds 1.04 niet meer speel. Als je maar goed zoekt.Sfinx- schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:25:
[...]
Klopt. En eenmaal je inferno uit hebt gespeeld heb je er nog weinig aan om kleine updates uit te voeren voor 1-2mil, dan kan je beter sparen voor één goeie.
Hardware Fanaat
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Ik zou voor een shield gaan. Daarnaast zou ik wat meer resist opbouwen, je stackt lightning maar ik zie geen all res terugkomen. Als je beide stackt, krijg je dubbele all resBarthak schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:37:
Ik kan momenteel met mijn Monk gemakkelijk door Act 1 Inferno heen rennen zonder in problemen te komen. Act 2 is een ander verhaal, ben zo dood als er een Elite mob voor mn neus staat.
Dit is mijn monk: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Barthak-2627/hero/498027
Met wat voor een upgrade kan ik het snelst (en goedkoopst) een grote boost krijgen?
[ Voor 16% gewijzigd door YaaD op 28-08-2012 11:42 . Reden: LoH stukje toegevoegd ]
bl44t
Ipv mantra of evasion (backlash) mantra of evasion (hard target) nemen, krijg je 20 % armor voor niets erbijBarthak schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:37:
Ik kan momenteel met mijn Monk gemakkelijk door Act 1 Inferno heen rennen zonder in problemen te komen. Act 2 is een ander verhaal, ben zo dood als er een Elite mob voor mn neus staat.
Met wat voor een upgrade kan ik het snelst (en goedkoopst) een grote boost krijgen?
[ Voor 13% gewijzigd door Sabrac op 28-08-2012 11:43 ]
Verwijderd
Ik zou met upgrades rekening houden met het feit dat je uiteindelijk voor crit % en crit damage wil gaan....Barthak schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:37:
Neem inderdaad een shield, en stop je off-hand in je mainhand (voor de life on hit). Zoek daarnaast een aantal goedkope items met res all én lightning resist (of een andere resist, maar je hebt nu toch al wat LR) én dex. Vitality is minder belangrijk, als je maar genoeg Res all hebt.Barthak schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:37:
Ronnie! wat een leuke naam3xNix schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:46:
Rend vs Revenge, de theorie.
Rend: 700% weapon damage over 5 seconde, 9% life leech.
Vs
Revenge: 220% weapon damage, +5% life for each enemy hit.
Voor deze test nemen wij “Ronnie” de net in inferno aangekomen barb.
Ronnie heeft 12k DPS en slaat 1x per seconde, aanname hierdoor is 12k weapon damage.
Hierbij heeft Ronnie 25k Hitpoints.
Lifeleech bij single mob:
Rend: 700%*12K=84K damage over 5 seconde, 9% hiervan is 7560 Health over 5 seconde.
(1512 regen per seconde)
Revenge: 220%*12K=26.4k damage, 5% van 25k health is 1250 Health instant.
Ronnie heeft dus 100K health nodig om ook aan 5k health to komen met Revenge.
Stijgt Ronnie met z’n dps naar 60K, dan regenerate hij 25k life per second, op 1 mob.
(deze cijfers van rend zijn echt niet normaal, dus gok ik dat de 9% life leech op rend last heeft van de inferno LL regel, -80%)
De kosten van deze 2 spells verschillen wel:
Rend kost 20 rage, Revenge is gratis maar heeft wel last van een 15-30% proc kans.
Wie weet of de 9% life leech van rend ook op inferno last heeft van de 20% regel?
Ik heb nog een shield op de AH staan, mocht hij vanavond niet verkocht zijn mag je hem wel hebben, heeft uit mijn hoofd:
Movies: letterboxd
Hardware Fanaat
Barthak schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:37:
Voor goedkope opgrades ben ik het met alles hierboven eens.The_Fes schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:48:
Na al die Monk tips, iemand nog tips voor mijn Monk dan?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/TheFes-2870/hero/12541043
Heb gisteren voor het eerst een stukje act 2 gedaan. Mijn 2 maatjes lieten me twee keer in de steek, dus heb wel een elite en een pack in mijn eentje in de pan gehakt, maar die hadden geen lastige combo's als arcane + vortex ofzo
Heb nog veel lvl 54 items, omdat ik toen even een investering gedaan heb, die moeten dus allemaal nog geupgrade worden. Ik gok dat ik dan ook op CHC/CHD moet letten?
[ Voor 24% gewijzigd door Blaat op 28-08-2012 11:52 ]
Ik vraag me toch af, waarom heb je 2 spirit generators? FoT is wss om snel bij de mob te komen, en mangle voor de DMG? Is dat het opofferen van een extra spot waard? Dashing strike geen optie?Wolf schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:50:
[...]
[...]
Voor goedkope opgrades ben ik het met alles hierboven eens.
Ik zou toch rekening gaan houden met een endgame build. Ik heb zo'n beetje het idee dat ik met de duurste monk op het forum rondloop (correct me if I'm wrong) en het is misschien een kijkje waard.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/13677757
Ik ben zelf voor een gebalanceerde build gegaan waarin ik zowel redelijk veel dmg doe en toch slecht dood te krijgen ben.
Ik faceroll alles wat inferno te bieden heeft met 8000 armor, 800 all res, 29k hp, 1600loh en 33k dps.
bl44t
Je armor is wat laag, je HP mag wel naar 30K. Ik zou zelf kiezen voor sweeping wind voor constante DPS en je mantra aanpassen naar hard target, of wisselen naar MoH met de 20% resist bonus. Eventueel 1 wapen wisselen voor ene shield (die met de minste LoH). daarnaast je all en poison res wat omhoog krijgen.The_Fes schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:48:
Na al die Monk tips, iemand nog tips voor mijn Monk dan?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/TheFes-2870/hero/12541043
Heb gisteren voor het eerst een stukje act 2 gedaan. Mijn 2 maatjes lieten me twee keer in de steek, dus heb wel een elite en een pack in mijn eentje in de pan gehakt, maar die hadden geen lastige combo's als arcane + vortex ofzo
Heb nog veel lvl 54 items, omdat ik toen even een investering gedaan heb, die moeten dus allemaal nog geupgrade worden. Ik gok dat ik dan ook op CHC/CHD moet letten?
[ Voor 9% gewijzigd door YaaD op 28-08-2012 11:55 ]
bl44t
Hardware Fanaat
Twee generators met twee functies, AoE en Single Target. Fot doet meer dmg en proct meer loh op enkele targets terwijl Crippling wave handig is in grote groepen door de aoe dmg en AS decrease van de mobs. Bovendien wil je soms niet per ongeluk naar een groep toedashen als deze arcane enchanted of molten hebben. Dan is het kite-sla-kite-sla-kite-sla met crippling wave zodat je niet in de molten komt.YaaD schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:52:
[...]
Ik vraag me toch af, waarom heb je 2 spirit generators? FoT is wss om snel bij de mob te komen, en mangle voor de DMG? Is dat het opofferen van een extra spot waard? Dashing strike geen optie?
[ Voor 10% gewijzigd door Blaat op 28-08-2012 11:55 ]
Verwijderd
Volgens mij doe ik het ook niet verkeerd !Wolf schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:50:
[...]
[...]
Ik heb zo'n beetje het idee dat ik met de duurste monk op het forum rondloop (correct me if I'm wrong) en het is misschien een kijkje waard.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/13677757
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2012 11:56 ]
Hardware Fanaat
Niet verkeerd nee, maar je hebt 50% van mijn loh, zo goed als geen magic find en veel minder armor. Dat maakt een hoop verschil.Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:55:
[...]
Volgens mij doe ik het ook niet verkeerd !
http://eu.battle.net/d3/en/profile/merick-1890/hero/1209106
Verwijderd
Life on Hit is de meest overbodige stat ever....Wolf schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:57:
[...]
Niet verkeerd nee, maar je hebt 50% van mijn loh, zo goed als geen magic find en veel minder armor. Dat maakt een hoop verschil.
Je bent goed onderweg though!
not sure if trolling...Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:58:
[...]
Life on Hit is de meest overbodige stat ever....
bl44t
Verwijderd
Dat had ik ook inderdaad! Maar als het goed is staat helemaal bovenin het lijstje van de characters een Diablo iets, als je daar op klikt krijg je wel je diablo characters te zienwroekel schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:00:
Misschien een hele stomme vraag maar hoe activeer je die profielen voor Diablo. Als ik op de battlenet site inlog krijg ik alleen de info van me WOW karakters en niet van me Diablo
ga naar http://eu.battle.net/d3/en/profile/<Insert Battle tag here>wroekel schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:00:
Misschien een hele stomme vraag maar hoe activeer je die profielen voor Diablo. Als ik op de battlenet site inlog krijg ik alleen de info van me WOW karakters en niet van me Diablo
Hardware Fanaat
Laat ik het zo zeggen, ik ben er aan gewend en vind het heerlijk spelen. Ik heb voor elke situatie een antwoord met deze build.YaaD schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:59:
[...]
not sure if trolling...
@Wolf: AoE doe je toch al met sweeping wind toch? Werkt dat goed met beide spirit gens onder je muisknoppen? haal je ze niet vaak door elkaar? Anders toch eens proberen wat dat doet..
Nevah, LoH is 1 van de beste stats voor non-shield wearersVerwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:58:
[...]
Life on Hit is de meest overbodige stat ever....
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq