Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Joarie schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 10:05:
Tjonge jonge, afgelopen week bijna letterlijk de RSI in mijn hand gespeeld en mijn char naar lvl 6 paragon gekregen door voornamelijk in Act3 te spelen...echter de drops zijn om te huilen. Je moet vaker naar town omdat je vol zit, maar het is bijna allemaal blind salvage&sale. Sinds de patch ook geen legendary of set-item tegengekomen.

Het zal ongetwijfeld de wet van de grote aantallen zijn maar ik ben bang dat ik binnenkort afhaak. In afwachting dan maar van een nieuwe patch of expansion.
Paragorn 6 en je klaagt dat je veel hebt gespeelt? Ik heb amper gespeelt ~ 5 uurtjes ofzo misschien iets meer. En ik zit op Paragorn 5, halverwege naar 6 ofzo.

Qua geluk zat het wel iets meer mee bij mij. Aantal mooie items gevonden die ik kon verkopen.
Geen Legendary's though, maar daar reken ik ook niet op :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
Dakreal schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 10:00:
[...]

36% is wat aan de krappe kant inderdaad, maar meestal gaat het gewoon goed. Heb wat crit moeten opofferen voor een socket in mijn helm voor extra xp, en ik ga mijn neck nog aanpassen naar iets met crit.

Als ik die beide heb zal ik weer boven de 40% uitkomen.
ik heb Whirlwind genomen met extra fury on hit, dus dat regenerate ook lekker wat fury.
En met WotB krijg ik nog 10% extra crit erbij waardoor ik rond de 46% crit nu zit.
Sommigen gebruiken ook een mighty weapon om bij elke hit 3 fury te genereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
T7D_Sneezy schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 10:10:
[...]

Sommigen gebruiken ook een mighty weapon om bij elke hit 3 fury te genereren.
Had ik gezien ja, maar ik vind die 10% passive crit van weaponmastery een stuk lekkerder om snel hoge crit te krijgen. Als je mighty weapon hebt kun je wel weer een andere rune nemen voor whirlwind though. Zal eens kijken wat ik tegenkom, de 1000 dps onehanders met str vit en life on hit zijn ook niet echt heel goedkoop :P

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 00:40
Mwhua ik heb dit weekend wel aardigge drops gehad.

Geen legendarys helaas maar 2x 300k drops en 4x 200k drops was niet slecht maar goed ook niet echt goed.
helaas is het meeste al gespendeerd omdat me vriendin die barb speelt gewoon tegen muur aan liep en nu vrolijk midden in een groep springt :P

dus in het einde is het wijs besteed en dat heeft mij weekend gemaakt :)

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Hier lvl6 paragon (niet paragoRn :P ) afgekort pron :+ Voornamelijk act2 vault of assassins runs, 2 legendaries gevonden van lvl55 en lvl53 8)7 Auto sell uiteraard. Wel enkele leuke drops o.a. 1hander van 1000dps voor 2mil, ring voor 1mil en nog wat, al bij al 7mil verdiend ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Dakreal schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 10:09:
[...]

Paragorn 6 en je klaagt dat je veel hebt gespeelt? Ik heb amper gespeelt ~ 5 uurtjes ofzo misschien iets meer. En ik zit op Paragorn 5, halverwege naar 6 ofzo.

Qua geluk zat het wel iets meer mee bij mij. Aantal mooie items gevonden die ik kon verkopen.
Geen Legendary's though, maar daar reken ik ook niet op :)
Meer dat je met de extra 6 x 4% MF toch wel wat meer kwaliteit verwacht bovenop je gear MF & je NV stack gecombineerd met een hogere droprate sinds de patch en farming op Act3.
Wat mij ook een beetje zorgen baart is dat het nu langzamerhand wel vormen begint aan te nemen van een verslaving (heul veul tijd in iets steken voor een kleine "high"). Don't get me wrong: het is een leuk coöperatief spel, maar de uitdaging is wel redelijk weg nu ze ook de monsters zwakker hebben gemaakt (en nee, ik ga geen Hardcore spelen ;) ) waardoor het weer de vormen van de eeuwige Baalruns begint aan te nemen.

Wellicht gewoon maar even een break inlassen :)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:57

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Joarie schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 10:17:
[...]

Meer dat je met de extra 6 x 4% MF toch wel wat meer kwaliteit verwacht bovenop je gear MF & je NV stack gecombineerd met een hogere droprate sinds de patch en farming op Act3.
Wat mij ook een beetje zorgen baart is dat het nu langzamerhand wel vormen begint aan te nemen van een verslaving (heul veul tijd in iets steken voor een kleine "high"). Don't get me wrong: het is een leuk coöperatief spel, maar de uitdaging is wel redelijk weg nu ze ook de monsters zwakker hebben gemaakt (en nee, ik ga geen Hardcore spelen ;) ) waardoor het weer de vormen van de eeuwige Baalruns begint aan te nemen.

Wellicht gewoon maar even een break inlassen :)
Givf PvP. :Y

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voordat patch 1.04 er was gewoon 2 weken niet gespeeld....
Denk dat ik binnenkort weer even stop als ik wat mils op de bank heb tot de volgende patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-08 08:02

TRG

Technotium99-m

Zit op paragon level 5, en heb 3 legendaries gevonden in die leveling tijd (en vreemd genoeg zonder dat ik mijn maximale MF pakje aan had). Nu zitten er een paar HELE VETTE legendaries in 1.04 die ik graag gevonden had (Skull Grasph, Witcher Hour, Inna's Temperance). Maar 2 uit de 3 waren brimstone crap en 1 uit de 3 was een ring die met moeite voor een 1m werd verkocht.

Ben verder zeer te spreken over de buff van signature spells voor de wizard. Heb met veel plezier al een paar nieuwe builds geprobeerd. Ik had overigens een discussie over het verliezen van je Nephalem Valor buff met skill veranderingen: Eigenlijk slaat het nergens op als je ook build diversity wilt promoten. Ik zou juist stellen dat het wisselen van skills tijdens het spelen en voor een bepaalde Elite Pack of Eindbaas juist diepgang en diversiteit bevordert. Momenteel betrap ik mezelf regelmatig dat ik eigenlijk iets anders wilde proberen, maar dat ik het maar achterwege laat omdat ik net Nephalem Valor heb opgebouwd..

Verder nog een paar vragen voor de mensen hier:

1. Er zijn een paar interessante legendary ringen / amuletten voor Wizard die bijvoorbeeld "Lightning Damage" vergroten tot wel 10%. Als je je main damage doet met de "Electrocute" skill zoals ik nu, betekent dat een damage buff van 10%. Als je dit gaat stacken wordt het nog interessanter. Wordt dit meegenomen in de DPS calculatie van je char? Of moet je dit echt zelf bijhouden door goed naar je critical hit damage numbers te kijken?

2. Die lightning damage buff heeft zin omdat de skill "Electrocute" lightning damage doet. Wat is verder de rol van je wapen? Mijn wapen heeft namelijk poison damage? Interfereert dit? Werkt de buff dan nog wel?

2. De "Stone of Jordan" 1.04 legendary ring geeft zoiets als:
- 6% Arcance Damage
- 25% Damage against elites
- 6% Lightning Damage

Als je twee van deze ringen stackt dan heb je 50% damage against Elite. Lijkt me een heel zinvolle keuze aangezien je niet snel een 50% damage buff op je ringen krijgt via een andere weg (hoogstens 15% per ring als je iets ubervets als 9% IAS, 30% CHD, 4.5 CHC en 100 main stat hebt).

Zie ik iets hier over het hoofd? Of is 25% damage buff against elites echt dik overpowered

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-01-2020

Barthak

mcl

Volgens mij zijn Legendary items "Unique equipped", dus twee van dezelfde stacken kan niet.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 22:11
Barthak schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 10:51:
Volgens mij zijn Legendary items "Unique equipped", dus twee van dezelfde stacken kan niet.
Yup, anders had ik ook twee Oculus rings gehad. :Y

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puff_Danny
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-07 12:05
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 08:42:
[...]

Hey zo'n Storm Crow zou perfect op mijn huidige Wiz passen. Net al even gezocht op de AH, gelukkig ook niet al te duur. Met socket uiteraard niet te betalen voor me. :/

En mijn nieuwste aanwinst. :9
[afbeelding]
JAAAAA hij heeft 'm!!! Slorak's madness! nice!
En lacht ie je uit als je doodgaat?

Ik heb een Ivory Tower opgeraapt; even geen screenshotje bij de hand maar meh stats. Toch leuk though, een legendary vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:13
Toen ik level 54 was vond ik het een beetje vervelen worden dat ik continu mensen nodig had om een beetje snel te levelen, en heb ik wat in mijn Monk geinvesteerd, daarna was ik natuurlijk zo level 60 :)

Gisteren samen met een wizard (Puff_Danny) act 1 even snel gedaan, ging op zich prima.. Wel een keer dood gegaan bij een Arcane + Vortex pack (serenity uitgewerkt, en daarna in een stuk of 3 stralen getrokken)

Waar moet ik me nu vooral op focussen bij het upgraden van de level 54 items die ik nog heb. Is dat CHC/CHD? (buiten res all+poison res en dex natuurlijk)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/TheFes-2870/hero/12541043

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van het weekend wat centen in D3 gegooid en dankzij dat + verkoop van mijn oude gear (die verrassend veel waard was) wat upgrades gehaald voor mijn DH.
Ik heb wat resistances en armor ingeleverd, een ook iets minder HP, maar heb nu wel veel meer DPS (30K meer met SS) en hogere crit chance. Daarnaast hebben al mij nieuwe items ook nog eens MF, dus én een upgrade, én MF gear :*) Scheelt switchen en ik ben minder squishy in MF gear :)

Mijn DH: http://eu.battle.net/d3/e...ngeloonie-2758/hero/58618

Bracers:
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/2j4wolu.jpg
1,5% meer crit chance, veel meer dex, en ook nog meer life dan mijn oude bracers. Ik lever alleen wel all resistance in (-64).
Daarnaast heb ik ook nog een mooie "Promise of Glory" voor een prikkie van de AH geplukt, slechts 1,9 mil voor een versie met veel dex, vit, en 50 all resist :D Mocht ik dus echt resistances nodig hebben, dan kan ik wat damage opofferen en voor deze bracers gaan. Hebben ook nog 14% mf en wat goldfind, dus kan een prima afwisseling zijn voor Strongarm Bracers.

Belt:
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/orhso7.jpg
Wilde eigenlijk Inna's Favor, maar door een domme fout van mijzelf liep ik een aflopende AH voor een goede prijs mis :'(
Gelukkig deze gevonden. Meer dex dan wat ik had, iets meer resist en ook nog eens goede goldfind/MF er op. :)

Ring:
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/300422f.jpg
Heb lang zitten twijfelen of dit een upgrade zou zijn, en dat is het uiteindelijk wel. Ik lever wel 3% crit chance van mijn oude ring in (dmg/dex/attackspeed/crit chance), maar deze heeft veel meer dex (+90), damage en 1% attackspeed meer. Uiteindelijk levert dit mij veel meer DPS op.

Quiver:
Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2dhcfw3.jpg
Heb tijdenlang een mooie zelfgevonden quiver gehad, maar ben maar eens gaan kijken voor wat anders. 1.0.4 Dead Mean's Legacy zou ideaal zijn geweest, maar gewoon onbetaalbaar :P
Gelukkig deze kunnen vinden, beetje dex meer, flink veel vit meer én goldfind/MF er op, en dat voor een prikkie (4 mil) :*)

Gloves:
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/t0ruk3.jpg
Hier heb ik het langste over getwijfeld. Ik had gloves met 194dex/147vit/9% ias, maar wilde crit/CHD gloves, maar dan zou het zonder IAS worden, want met IAS en CHC/CHD is onbetaalbaar.
Uiteindelijk dus deze gevonden. Ook hoge dex, hoge crit% en hoge critdmg. Daarnaast ook nog eens MF er op, dus die 1 mil meer t.o.v. van een identiek exemplaar zonder MF (maar met een random resist) was het wel waard. Uiteindelijk is het op mijn 100% SS dps dan ook 8K dps meer geloof ik.

Uiteindelijk is de stand:
+ Van 117k dps naar 147k dps
+ Van <20% crit chance naar 29.5%
+ Van 144% crit damage naar 177%
+ 64% meer MF op normale gear (67% met Promise of Glory) (91% base met Paragon lvl 9)
+ 35% meer goldfind op normale gear (46% met Promise of Glory) (126% base met Paragon lvl 9)
- Van 63k HP naar 57k
- Van 4k armor naar 3k
- Van ~420 res gemiddeld naar ~350

Al met al een productief weekend. Heb zelfs wat legendaries gevonden ingame, helaas allebei megacrappy en nog geen 100k waard. Maar toch nog een handvol redelijke wapens en ringen gevonden die me een miljoen of 10 hebben opgeleverd.

Ik wil nog graag mijn chest en pants vervangen met meer dex items.
Mijn chest heeft veel vitality, dus ik moet minimaal een 100 vit of %life chest er voor terug, en minimaal 3 sockets. De resistances maken me weer niet zo heel veel uit, kan evt ook kiezen voor een goldfind/mf er op.

Pants zijn al goed, maar zouden 1 socket meer moeten hebben, scheelt dan weer 40+ dex.

Deze week wil ik eigenlijk mijn amulet vervangen met iets van dex/crit% en critdmg én resist all. Om nu zonder res all te gaan kost het me weer 57 resist, en dan gaat het echt gevaarlijk worden.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Ja bedankt, werkt zeer goed :P

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-09 08:20
ga weer MF gear aan doen en kijken of er beter spul valt.

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Puff_Danny schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 10:54:
[...]

JAAAAA hij heeft 'm!!! Slorak's madness! nice!
En lacht ie je uit als je doodgaat?
Moet het nog checken, maar ik hoop het wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Raoul.TLS schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 11:06:
Moet je oppassen dat je niet zo squishy wordt als Angeloonie gisteren ;)

[ Voor 55% gewijzigd door Joarie op 27-08-2012 11:07 ]

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puff_Danny
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 11:07:
[...]

Moet het nog checken, maar ik hoop het wel. :)
ben benieuwd ... maar ga vooral niet dood on my behalf :D
Sowieso is het wel een bazig wandje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Angeloonie schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 10:55:

Mijn DH: http://eu.battle.net/d3/e...ngeloonie-2758/hero/58618

Bracers:
[afbeelding]
1,5% meer crit chance, veel meer dex, en ook nog meer life dan mijn oude bracers. Ik lever alleen wel all resistance in (-64).
Nice upgrades dude, zo een zelfde bracersetje heb ik kunnen fixen op mijn warrior. was maar 750k (auction liep af, en op de laatste 2 sec gesniped).

Zijn mooie bracers! heb jij trouwens niet dat je snel dood gaat? of compenseer je dat met veel HP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Dakreal schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 11:12:
[...]

Nice upgrades dude, zo een zelfde bracersetje heb ik kunnen fixen op mijn warrior. was maar 750k (auction liep af, en op de laatste 2 sec gesniped).

Zijn mooie bracers! heb jij trouwens niet dat je snel dood gaat? of compenseer je dat met veel HP?
Je moet gewoon niet geraakt worden en anders heb je altijd nog Shadow Power, Vault of Preparation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-03-2013
Raoul.TLS schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 11:06:
Ik farm a3 enkel maar met mijn MF gear. Zonder MF gear begin ik er niet eens meer aan ...
Ik loop met 223 MF unbuffed momenteel, wat naar mijn mening hoger mag, maar ik zal gewoon eerst wat paragon levels meenemen ipv meer MF gear te kopen wat enorm duur is.

Ik heb 30M gold in MF gear gestoken voor mijn WW barb en ik heb het in 3 dagen tijd terug verdiend!
Ter info: ik zit nu aan paragon 11, dus 33% MF erbij van paragon en 20% MF erbij van follower. Dus via gear heb ik enkel 175% MF wat best meevalt.

[ Voor 12% gewijzigd door Middnight op 27-08-2012 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
Middnight schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 11:17:
[...]

Ik farm a3 enkel maar met mijn MF gear. Zonder MF gear begin ik er niet eens meer aan ...
Ik loop met 223 MF unbuffed momenteel, wat naar mijn mening hoger mag, maar ik zal gewoon eerst wat paragon levels meenemen ipv meer MF gear te kopen wat enorm duur is.

Ik heb 30M gold in MF gear gestoken voor mijn WW barb en ik heb het in 3 dagen tijd terug verdiend!
Ter info: ik zit nu aan paragon 11, dus 33% MF erbij van paragon en 20% MF erbij van follower. Dus via gear heb ik enkel 175% MF wat best meevalt.
Probleem is dat hele goeie mf gear wel enorm duur is, vooral als je 200+ mainstat , vit en res all moet hebben erbij. En dan liefst ook nog is life regen en ga zo maar door :)

ik zit aan 116 mf unbuffed en zal niet snel meer worden volgens mij omdat ik geen miljoenen er wil tegenaan gooien.

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
sleepwalkerbe schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 11:24:
[...]

Probleem is dat hele goeie mf gear wel enorm duur is, vooral als je 200+ mainstat , vit en res all moet hebben erbij. En dan liefst ook nog is life regen en ga zo maar door :)

ik zit aan 116 mf unbuffed en zal niet snel meer worden volgens mij omdat ik geen miljoenen er wil tegenaan gooien.
Ja maar als je het allerbeste MF gear uitzoekt, dan zal het inderdaad gek duur worden. Belangrijkste is is dat je door a3 kan blijven lopen zonder dat je problemen hebt. Met mijn main gear kan ik mss 10 of 20% sneller door de act lopen, maar heb ik uiteindelijk wel 30% minder drops en mogelijk minder affixes op mijn drops.

En natuurlijk de kans op legendaries is wel heel belangrijk geworden nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joarie schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 11:07:
[...]

Moet je oppassen dat je niet zo squishy wordt als Angeloonie gisteren ;)
:( MF gear scheelt echt heel veel HP :'(
Dakreal schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 11:12:
[...]

Ik mag hopen dat de strength versies sowieso al goedkoper zijn, heb voor de mijne 7 mil neergeteld bij het snipen :X
Tot 1.0.4 ging ik amper dood, nu ga ik wat vaker dood door mijn nieuwe build, maar nog steeds niet heel vaak als ik mijn normale gear aanheb.
Komt vooral omdat ik nog moet wennen aan de speelstijl zonder Smoke Screen. Heb 200+ uur op m'n DH met Smoke Screen gespeeld, en speel nu met Vault (ToC) en Shadow Power. Misschien ga ik Shadow Power weer vervangen met Smoke Screen, of drop ik mijn Companion voor Smoke Screen.
Ik heb nu dus geen instant godmode meer, waardoor ik meer moet opletten (zeker met arcane sentries), wat ik alleen soms te weinig doe _O- Zeker met MF gear aan moet ik echt veel gaan opletten, maar vanaf nu zou dat moeten schelen met mijn nieuwe items :)

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 27-08-2012 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 14:25

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Hiermee heb ik gisteren een kleine Siegebreaker run gedaan.

http://eu.battle.net/d3/e...ggsexy-2859/hero/18841618

endboss (siege) rond 30 sec plat gekregen :)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Angeloonie schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 11:29:
[...]

:( MF gear scheelt echt heel veel HP :'(

[...]

Ik mag hopen dat de strength versies sowieso al goedkoper zijn, heb voor de mijne 7 mil neergeteld bij het snipen :X

Tot 1.0.4 ging ik amper dood, nu ga ik wat vaker dood door mijn nieuwe build, maar nog steeds niet heel vaak als ik mijn normale gear aanheb.
Komt vooral omdat ik nog moet wennen aan de speelstijl zonder Smoke Screen. Heb 200+ uur op m'n DH met Smoke Screen gespeeld, en speel nu met Vault (ToC) en Shadow Power. Misschien ga ik Shadow Power weer vervangen met Smoke Screen, of drop ik mijn Companion voor Smoke Screen.
Ik heb nu dus geen instant godmode meer, waardoor ik meer moet opletten (zeker met arcane sentries), wat ik alleen soms te weinig doe _O- Zeker met MF gear aan moet ik echt veel gaan opletten, maar vanaf nu zou dat moeten schelen met mijn nieuwe items :)
Nou str versies zitten meestal op 3 mil met de stats die ik heb, dus ik heb gewoon wat geluk gehad haha ;-)

Hmm, ik heb nog niet echt op mijn DH gespeelt omdat ik zo into Barbarian ben, mede omdat de ability's die ik cool vind nu gewoon werken (yay). Dus dan hapt mijn DH een hoop stof.

Zit ook stiekem te loeren op een mooie Windforce voor mijn DH (1tje met dex en life on hit). Maar das op de lange termijn. Op dit moment wil ik gewoon lekker raggen met barbje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthak

Barthak

mcl

Afgelopen vrijdag mijn HC DH, level 60(1), verloren in Inferno Act I, ik was een beetje te enthousiast omdat alle Elites zo makkelijk neergingen na de patch. Overconfidence killed my DH.

Nu weer terug bij mijn SC Monk die ik als eerste karakter had gemaakt. Ik was afgehaakt met mijn SC Monk vlak na Inferno te hebben bereikt omdat ik geen plezier meer had in het spelen (vooral doodgaan) in Inferno. Met patch 1.04 heb ik weer plezier met mijn Monk. Ik ben wel blij met de patch en kijk ook wel uit naar wat de volgende patch gaat brengen.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
Hoeveel mensen hier hebben een budget van 100M+ ?
Soms vraag ik me wel af wat het gemiddelde budget van een speler zo is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
In mijn monk zit nu ongeveer 100m. Ik heb in totaal denk ik 150m gehad. Die overige 50m is opgegaan aan of andere chars of verkeerde investeringen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/13677757

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Middnight schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 12:44:
Ik heb momenteel een budget van 900k, maar heb wel regelmatig 100M+ gehad. Het ligt er maar net aan of je een beetje goede loot dropt. Ik heb nu al een week niets boeiends gedropt (afgezien van een item dat ik zelf kon gebruiken) dus het is al weer een tijdje geleden dat ik zoveel gold had.

[ Voor 4% gewijzigd door FreqAmsterdam op 27-08-2012 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darker
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-08 14:46
Legitieme vraag, echter denk ik niet dat veel spelers dit open en bloot op tafel leggen..

a. heeft het antwoord zo nu en dan een patsgehalte..
b. het kan tegen je werken in biedingen e.d.
c. hackergevoeligheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Darker schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 12:47:
[...]

Legitieme vraag, echter denk ik niet dat veel spelers dit open en bloot op tafel leggen..

c. hackergevoeligheid?
Over dat tegen je werken, ik ben zelf altijd heel vrijgevig tov spelers die een klein budget hebben en zonder een boost niet verder komen. Daar kan een gedeelte van mijn geld ook aan opgegaan zijn, maar je hebt wel een punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenTimes
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-09 12:27
Ligt het aan mij of is het niet eerlijk dat DH's een 2 hander met off-hand aan kunnen doen? Ik kan als wizard alleen dromen van dmg getallen van 75K+, maar ik ga zelf ook niet voor een critbuild.

Is dit om een gemis aan dikke skills op te vangen of het feit dat ze 2 sourten "mana" hebben? Ik heb nog geen DH dus ik ken de skills niet, maar vroeg me dit toch af.

Nog een andere vraag trouwens. Telt de LoH door spectral blades 5x?

Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
Darker schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 12:47:
[...]

c. hackergevoeligheid?
Ik zie niet in hoe dit tegen je kan werken in biedingen, aangezien mensen niet weten wie er een bid plaatst. En je zal niet zomaar gehacked worden als je niet als een gek op alle vreemde links zit te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Middnight schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 12:50:
[...]

Ik zie niet in hoe dit tegen je kan werken in biedingen, aangezien mensen niet weten wie er een bid plaatst. En je zal niet zomaar gehacked worden als je niet als een gek op alle vreemde links zit te klikken.
Ik denk dat hij doelt op vrijgevigheid van medetweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Middnight schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 12:50:
[...]

Hier op GoT in het tradingtopic bedoelt hij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Metalslave666 schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 12:49:
Ligt het aan mij of is het niet eerlijk dat DH's een 2 hander met off-hand aan kunnen doen? Ik kan als wizard alleen dromen van dmg getallen van 75K+, maar ik ga zelf ook niet voor een critbuild.

Is dit om een gemis aan dikke skills op te vangen of het feit dat ze 2 sourten "mana" hebben? Ik heb nog geen DH dus ik ken de skills niet, maar vroeg me dit toch af.

Nog een andere vraag trouwens. Telt de LoH door spectral blades 5x?
DH's leunen zwaar op hoge DPS waardes, dat is hoe de DH class werkt. Je kunt DPS waardes niet 1 op 1 met elkaar vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
In totaal heb ik in diablo 3 (vinden+handelen) ongeveer 30 miljoen verdiend.
Daarvan heb ik er nu nog 10 miljoen "op de bank" :9

De rest is in mijn barb gaan zitten en in spullen voor mijn toekomstige DH (en wat domme trades).
Mijn barb heb ik nog vrij goedkoop kunnen aankleden door geluk op AH.
Even uit mijn hoofd:
Helm of command: 300k
Shoulders: 900k
Chest Armor: 180k (domme verkoper denk ik)
Amu: Van Mouzeetc gekregen (heb ook nog een LoH amu voor bosses van 400k)
Belt: 200k
Bracers: zelf gevonden
Ring Links: 80k
Ring Rechts: zelf gevonden
Schild: zelf gevonden
Broek: 200k
Shoes: zelf gevonden.
Wapen: 9 miljoen (pas gekocht, hiervoor heel lang met een 1,5 miljoen kostend wapen gelopen).

http://eu.battle.net/d3/e...neez0r-2848/hero/16039822

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dakreal schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 11:36:
[...]

Nou str versies zitten meestal op 3 mil met de stats die ik heb, dus ik heb gewoon wat geluk gehad haha ;-)
Dan heb je zeker wel een nice deal gehad :D! Zeker met die sorteerfunctie wordt het helaas steeds lastiger om dit soort deals te krijgen, want nu kan iedereen makkelijk sorteren ipv dat ze moeten zoeken -O- Maar het is wel handig :Y)
Hmm, ik heb nog niet echt op mijn DH gespeelt omdat ik zo into Barbarian ben, mede omdat de ability's die ik cool vind nu gewoon werken (yay). Dus dan hapt mijn DH een hoop stof.

Zit ook stiekem te loeren op een mooie Windforce voor mijn DH (1tje met dex en life on hit). Maar das op de lange termijn. Op dit moment wil ik gewoon lekker raggen met barbje :P
Mijn doel op dit moment is een 1300+ dps Windforce met socket. Alle andere stats zijn dan mooi meegenomen. :P Windforce O+ Mijn favoriete item in Diablo II, en nu weer terug in volle glorie *O*

DH's zijn cool yo! Dikke DPS waarden en de meest fun en squishy class om mee te spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
Totdat je 3 keer op een rij reflect op een elite rolt en je hebt geen loh ^^

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
T7D_Sneezy schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 12:56:
[...]

In totaal heb ik in diablo 3 (vinden+handelen) ongeveer 30 miljoen verdiend.
Daarvan heb ik er nu nog 10 miljoen "op de bank" :9

De rest is in mijn barb gaan zitten en in spullen voor mijn toekomstige DH (en wat domme trades).
Mijn barb heb ik nog vrij goedkoop kunnen aankleden door geluk op AH.
Even uit mijn hoofd:
Helm of command: 300k
Shoulders: 900k
Chest Armor: 180k (domme verkoper denk ik)
Amu: Van Mouzeetc gekregen (heb ook nog een LoH amu voor bosses van 400k)
Belt: 200k
Bracers: zelf gevonden
Ring Links: 80k
Ring Rechts: zelf gevonden
Schild: zelf gevonden
Broek: 200k
Shoes: zelf gevonden.
Wapen: 9 miljoen (pas gekocht, hiervoor heel lang met een 1,5 miljoen kostend wapen gelopen).

http://eu.battle.net/d3/e...neez0r-2848/hero/16039822
Mooie spulletjes, ik benadeel mezelf voornamelijk omdat ik afgesproken heb dat ik alleen ilvl 63 items nog ga kopen ;-) Die looks zijn echt keihard op barb :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
An1mA schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:01:
Totdat je 3 keer op een rij reflect op een elite rolt en je hebt geen loh ^^
Shadow Power. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Ja gisteren ook een rijtje van elites gehad met reflect.. echt klote die dingen.

@An1mA
Heej fijne gozer.. :P je mocht me wel eens vertellen dat de normale twister 0,5 proc geeft :+

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Ik ben met 10mil tot eind inferno geraakt met mijn Wizard, waarvan de helft aan het wapen (via RMAH, met eigen winst gekocht voor 15€). De overige hebben me niet meer dan 500k/stuk gekost, beetje geluk gehad en vooral veel geduld :)

Nu zit ik aan 15mil maar dat is wel mijn maximum tot nu toe. Het grappige is dat 1 goede upgrade mij minstens zoveel zou kosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als het toch over uitgaven hebben, dan denk ik dat ik nu op zoiets zit:

Barbarian: 15-20 mil
Demon Hunter: 250-300+ mil
Monk: 15-20 mil
Witch Doctor: 5-10 mil
Wizard: 25-30 mil

Voor de Monk scheelde het omdat ik veel gear van mijn DH daarop over heb gezet na upgrades, zelfde voor mijn WD. :) In ieder geval veeeeeels te veel uitgegeven aan DH gear _O-

Denk iets van 20 mil zelf gefarmed en zo'n 150-200 mil van de AH verkopen (inclusief omwisselen van RMAH opbrengsten voor RMAH gold).
Daarnaast heb ik ook nog €'s op m.n B.net balance gestort om gold te kopen.

De laatste tijd schommelt mijn balans een beetje rond de 2 miljoen. Dan is het weer 1,5 dan weer 3 en ga ik weer gems upgraden oid. In ieder geval dit weekend nog wel 60 mil uitgegeven, maar grootste deel daarvan heb ik via verkopen betaald.

[ Voor 17% gewijzigd door Angeloonie op 27-08-2012 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Duurste item in mijn fit is een gem van 19 mil :)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
markklok schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:07:
@An1mA
Heej fijne gozer.. :P je mocht me wel eens vertellen dat de normale twister 0,5 proc geeft :+
He? Afgelopen zaterdag had ik hier gepost dat de "Storm Chaser" rune hard proc. Heb geen precentage hoeveel, maar naar mijn mening beter dan de 1.03 patch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:58
Wat een bedragen :D Ik heb 300k, hoogste wat ik ooit gehad heb is 750k of zo.
Maar ik speel dan ook wel vrij occasioneel, niet de marathons die ik in d2 deed vroeger als student. En ik heb een aantal veel te goede items voor heel weinig verkocht omdat ik de waarde niet echt doorhad. Pas later toen ik zelf besloot wat dingen te kopen op AH de prijzen wat beginnen doorhebben van sommige combinaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Ik ben juist van m'n wizard afgestapt omdat Wicked wind niet prettig is... Vanmorgen las ik dat storm chaser waarschijnlijk een boost heeft gekregen (onbedoeld).

Dus vanavond m'n wizard maar weer eens testen :)
Had voor de switch naar DH wel een storm crow voor 6 a 7 mil gekocht (4,5 chc)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Geen idee wat ik inmiddels aan mijn wizard heb uitgegeven, ik denk dat zijn huidige gear zo rond de 150 miljoen moet zitten. Dat bedrag heb ik niet helemaal uitgegeven omdat ik wat koopjes heb kunnen doen op de AH. Ik verwacht nog een kleine 10-20 miljoen uit te geven om over de buffed 100k dps uit te komen.

Op mijn verlanglijstje heb ik nog staan:
1300 + DPS Skorn met 500 int
Witching Hour belt
Seven Sins shoulders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
markklok schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:14:
Ik ben juist van m'n wizard afgestapt omdat Wicked wind niet prettig is... Vanmorgen las ik dat storm chaser waarschijnlijk een boost heeft gekregen (onbedoeld).

Dus vanavond m'n wizard maar weer eens testen :)
Had voor de switch naar DH wel een storm crow voor 6 a 7 mil gekocht (4,5 chc)
Dan denk ik dat je Storm Chaser helemaal niet leuk gaat vinden ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

An1mA schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:24:
[...]

Dan denk ik dat je Storm Chaser helemaal niet leuk gaat vinden ^^
Slechte ervaring ? Uit de verhalen op de forum lees ik toch veel positieve reacties

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puff_Danny
Voor mij doet-ie het prima, storm chaser. proct als een gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Puff_Danny schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:28:
Voor mij doet-ie het prima, storm chaser. proct als een gek.
En dan zit je dan tot 17:00 op werk :X

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BombaAriba
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:56

BombaAriba

Ondertitel

Jullie hebben wel gigantische bedragen uitgegeven aan jullie personages zeg. Ik verbaasde me altijd al dat ik maar 25k dmg haalde en dat mijn medespelers de ene na de andere kill maakte op inferno.

Zou iemand van jullie naar mijn wizard kunnen kijken? Ik heb 1 miljoen te spenderen en heb geen idee wat ik zou moeten verbeteren. En zijn mijn skills een beetje goed ingesteld?

http://eu.battle.net/d3/e...baAriba-2501/hero/6158700

Of is het slimmer als ga farmen oid? (Alhoewel ik niet zo super veel speel)

Waarom heeft dit topic eigenlijk geen [PC/Mac] tag? Ik speel namelijk vrolijk op mijn mac :9

[ Voor 12% gewijzigd door BombaAriba op 27-08-2012 13:32 . Reden: tag+skills ]

We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 21:10
markklok schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:28:
[...]

En dan zit je dan tot 17:00 op werk :X
Haha ja, ik zit nu ook te denken, ik kan niet wachten tot ik thuis ben om dit uit te proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Zou iemand me kunnen helpen Diablo te killen in Inferno? Krijg hem maar niet dood, eerste fase gaat makkelijk maar de tweede fase wil maar niet lukken.

Edit: Wizard.

Edit2: Hij is down! Thanks An1mA :)

Plaguehead#2325

[ Voor 12% gewijzigd door Voxalizer op 27-08-2012 14:25 ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BombaAriba schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:29:
Zou iemand van jullie naar mijn wizard kunnen kijken? Ik heb 1 miljoen te spenderen en heb geen idee wat ik zou moeten verbeteren. En zijn mijn skills een beetje goed ingesteld?

Ik denk dat je met gemak een nieuwe source kunt vinden voor een laag bedrag. Sources met 100-300 damage leveren je al gigantisch veel meer damge op, deze heeft ook nog eens lage int er op.

Je amulet heeft geen int, en alleen attackspeed. Ook hier kun je makkelijk een andere voor vinden voor een laag bedrag.

Voeg me anders even toe, dan zal ik kijken of ik nog wat in mijn stash heb voor je, Angeloonie#2758. Ben er alleen vanavond niet.. Maar morgen wel ;)
Waarom heeft dit topic eigenlijk geen [PC/Mac] tag? Ik speel namelijk vrolijk op mijn mac :9
Een Mac is ook gewoon een PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Voxalizer schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:36:
Zou iemand me kunnen helpen Diablo te killen in Inferno? Krijg hem maar niet dood, eerste fase gaat makkelijk maar de tweede fase wil maar niet lukken.

Plaguehead#2325
Welke class en wat gaat er mis? Lijkt het je niet bevredigender om hem zelf dood te krijgen? :)

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dakreal schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:02:
[...]
Mooie spulletjes, ik benadeel mezelf voornamelijk omdat ik afgesproken heb dat ik alleen ilvl 63 items nog ga kopen ;-) Die looks zijn echt keihard op barb :p
Dat heb ik opgegeven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn wat staat er een mooie Stormshield in de AH nu. :) 1 1/2 uur te gaan, 25 mil bid, 34% block, 20% magic find. Je moet het er maar voor over hebben, maar wel een erg dikke roll zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
  • Registratie: Juli 2008
Voxalizer schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:36:

Plaguehead#2325
De voldoening van een solo kill is mooier :P
Ik ben zo vrij geweest om je build te bekijken en ik denk dat je gear wel toestaat dat je hem killt als je de juiste strategie gebruikt.

Allereerst glass cannon en magic weapon eraf halen. Je doet al meer dan zat damage, zou mooi zijn als je meer overleeft :P
Met onderstaande build ga ik nooit dood bij diablo: http://eu.battle.net/d3/e.../wizard#aQXiOk!Zdf!cZaaYZ

Mirror image is echt een must als je jezelf niet goed kan healen middels LoH of dikke regen, want hiermee clear je dots die je ongetwijfeld krijgt. Illusionist maakt dat je altijd een pokke end weg kunt komen als je gehit wordt want je teleport + wormhole is instantly available. Zodra je een dot krijgt kun je die ook altijd meteen wegkrijgen met mirror image, waarvan de images ook nog een aantal klappen voor je kunnen tanken. Daarnaast heb je nog diamond skin om klappen op te vangen, en in de 1e en 3e phase heb je healing wells om de schade te repareren. Door magic missile + seeker hoef je niet bij diablo in de buurt te komen. De shadow clones blijven maar 1 minuut, mocht je die niet wegkrijgen (wat niet gek is) dan kun je een minuut lang rond rennen. Vergeet niet dat je niet in de buurt van de randen wilt komen want dan teleporteert diablo op je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

MicScott schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:42:
[...]

Welke class en wat gaat er mis? Lijkt het je niet bevredigender om hem zelf dood te krijgen? :)
Wizard. Bevredigender wel, maarja aantal trys gedaan al en ik wil hem eigenlijk gewoon down hebben vandaag.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BombaAriba
  • Registratie: Oktober 2010

BombaAriba

Ondertitel

Angeloonie schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:37:
[...]

Ik denk dat je met gemak een nieuwe source kunt vinden voor een laag bedrag. Sources met 100-300 damage leveren je al gigantisch veel meer damge op, deze heeft ook nog eens lage int er op.

Je amulet heeft geen int, en alleen attackspeed. Ook hier kun je makkelijk een andere voor vinden voor een laag bedrag.

Voeg me anders even toe, dan zal ik kijken of ik nog wat in mijn stash heb voor je, Angeloonie#2758. Ben er alleen vanavond niet.. Maar morgen wel ;)

[...]

Een Mac is ook gewoon een PC.
Ik zal je nu direct even toevoegen en naar een betere source/amulet gaan zoeken.

Voor amulet moet ik dus naar iets gaan zoeken wat die 9% attackspeed heeft en int? En dan iets van 50 int of wat is gangbaar?

Het kopen vind ik altijd zo moeilijk omdat je alleen stats kan vergelijken als je een item wilt kopen en niet het uiteindelijke resultaat in DMG gelijk kan zien. Of is hier een truc voor? Of mis ik iets? Want naar mijn idee was int dan weer beter dan wat extra dmg. :9

We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
BombaAriba schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:48:
[...]

Ik zal je nu direct even toevoegen en naar een betere source/amulet gaan zoeken.

Voor amulet moet ik dus naar iets gaan zoeken wat die 9% attackspeed heeft en int? En dan iets van 50 int of wat is gangbaar?

Het kopen vind ik altijd zo moeilijk omdat je alleen stats kan vergelijken als je een item wilt kopen en niet het uiteindelijke resultaat in DMG gelijk kan zien. Of is hier een truc voor? Of mis ik iets? Want naar mijn idee was int dan weer beter dan wat extra dmg. :9
http://gulfstatesairspecialists.com/damagecalc/index.html

Check even deze damage calculator tool, erg handig ;) Vul stats in van je mogelijk nieuwe upgrade en zie hoeveel je er op vooruit/achteruit gaat. Leuke is ook dat je onderaan ziet welke stat je het meest verbetert (int/attack speed/critical hit chance / critical hit damage)

Verder wat je build betreft: je hebt momenteel een kite build, op zich niets verkeerd mee maar kijk ook eens naar CHC/CHD items. Daarmee kan je je dps enorm verbeteren, dat hoeft niet met miljoenen items.

Leuke amuletten kosten veel geld maar iets met 50CHD/150Int/Vit + life regen of loh moet je toch kunnen vinden voor een paar 100k. Source met 8CHC en int/vit met gemiddelde damage rond de 200 zit ook in die range.

[ Voor 25% gewijzigd door Sfinx- op 27-08-2012 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
BombaAriba schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:29:
Jullie hebben wel gigantische bedragen uitgegeven aan jullie personages zeg. Ik verbaasde me altijd al dat ik maar 25k dmg haalde en dat mijn medespelers de ene na de andere kill maakte op inferno.

Heb nog wel pants en een amu voor je liggen An1mA#1336

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Mja ik ben gewoon koppig. En als ik kijk gaat het best lekker, aanhouder wint ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voxalizer schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:47:
[...]

Wizard. Bevredigender wel, maarja aantal trys gedaan al en ik wil hem eigenlijk gewoon down hebben vandaag.
Best wel wat guides beschikbaar toch? Meestal komt het neer op het zo snel mogelijk neernuken van je mirror image in fase 2 en daarvoor je nuke skills bewaren. De rest is gewoon verder kiten zonder de randen aan te raken, ongacht de fase.

Diablo is niet de moeilijkste boss in het spel (of nou ja, misschien na de Ghom-nerf wel weer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Sfinx- schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:58:
[...]

http://gulfstatesairspecialists.com/damagecalc/index.html

Check even deze damage calculator tool, erg handig ;) Vul stats in van je mogelijk nieuwe upgrade en zie hoeveel je er op vooruit/achteruit gaat. Leuke is ook dat je onderaan ziet welke stat je het meest verbetert (int/attack speed/critical hit chance / critical hit damage)

Verder wat je build betreft: je hebt momenteel een kite build, op zich niets verkeerd mee maar kijk ook eens naar CHC/CHD items. Daarmee kan je je dps enorm verbeteren, dat hoeft niet met miljoenen items.

Leuke amuletten kosten veel geld maar iets met 50CHD/150Int/Vit + life regen of loh moet je toch kunnen vinden voor een paar 100k. Source met 8CHC en int/vit met gemiddelde damage rond de 200 zit ook in die range.
en wanneer gaat er eindelijk iemand een calculator maken die je profiel automatisch binnen haalt met behulp van de api ?

http://eu.battle.net/api/...ideshow-2189/hero/1922871

/lazymode

http://jsfiddle.net/DDBsw/1/

iemand zin om verder te doen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthak

Barthak

mcl

@SideShow net bij http://d3up.com gekeken, die hebben een optie tot importeren vanaf battle.net. Ik ben nu aan het checken of het goed werkt :)

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik geef de voorkeur aan deze calculator: http://www.bios-gaming.de/d3dps

Overzichtelijk en redelijk tot erg accuraat. Ik kan mijn DH DPS tot op 200 damage nauwkeurig berekenen hiermee, dat is een afwijking van 0,14% :P

Hier kun je eenvoudig rechtsbovenin het nieuwe item aangeven dat je wilt halen, waarna je het verschil in DPS kunt zien. Je hoeft dus niet je bestaande gear aan te passen.

Daarnaast kun je ook een link genereren, waarna je die kunt bookmarken om zo weer snel je waardes te hebben en een nieuwe vergelijking met de AH kunt doen.
BombaAriba schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:48:
[...]

Voor low budget zoek je naar iets met attackspeed (6% of meer), int (100+) en vit (of life %). Topitems hebben ook nog damage, all res, crit chance/dmg e.d., maar dat laat je budget niet toe.

Koop voorlopig nog even geen items, ik heb in mijn stash nog flink wat amulets zitten waarvan ook vast wel een met int/vit/attackspeed, dus die kun je zo krijgen van me.

[ Voor 80% gewijzigd door Angeloonie op 27-08-2012 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Enige dat ik hier mis is een armory link, zodat ik niet alles handmatig in hoef te tiepen.
Of zie ik dat over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
3xNix schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 14:43:
[...]

Enige dat ik hier mis is een armory link, zodat ik niet alles handmatig in hoef te tiepen.
Of zie ik dat over het hoofd?
Die is er niet nee. Maar daarom gaf ik ook de link/bookmark optie aan :) (FYI: de API laat het op dit moment niet toe om Gems automatisch mee te nemen, tot dat geupdate is zal er geen import komen)

Gisteren 1x alles ingevoerd (je hoeft alleen je main stat in te voeren en dingen als damage/attack speed/crit%/crit damage), en dan sla je die link op. Als je die link dan opent staat alles er weer. Pas je dan je gear aan, dan maak je weer een nieuwe link.

Kijk, als je je gear iedere 5 minuten omwisselt schiet het niet op, maar als je redelijk vaste gear hebt en maar weinig upgrades koopt kun je dit prima hanteren. :)

Dus eigenlijk is het maar 1x even 5 minuten overtikken, en daarna staat hij goed.

Het allergrootste voordeel van deze calculator is dat je het nieuwe item eenvoudig in een apart gedeelte kunt invoeren, ipv dat je de echte items aanpast. Zo kun je dus exact en snel het verschil in DPS zien.

[ Voor 16% gewijzigd door Angeloonie op 27-08-2012 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androxia
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:06
Weet iemand in Act 2 een goede Nephalem run locatie? Of wat doen jullie vooral?
Act 3 lukt namelijk nog niet helemaal (zit nu ongeveer op de helft), dus wil eerst voor wat betere/meer armor/gold gaan grinden.

Voorheen Act 1 gedaan (Leorics Manor en verder, +- 30 minuten), maar dit begint nu te vervelen en te veel bagger items :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoltan Kuhle, vanaf de Desert, daar die caves etc doen, desert, aardig wat special mobs, daarna die 3 levels van Kuhle zelf en vervolgens Kuhle en daarna kan je ook nog act2 eindbaas doen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
http://www.d3rawr.com/e :) veel plezier.

sorry edit naar de juiste link.

je kunt dus je armory laden underaan. je moet nog wel een beetje zelf rekenen om de juiste getallen (main stats, CHC, CHD ...) te krijgen, om dan weer het verschil in DPS te kunnen zien.

[ Voor 74% gewijzigd door Mofkees op 27-08-2012 15:08 ]

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Angeloonie schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 14:52:
[...]

Die is er niet nee. Maar daarom gaf ik ook de link/bookmark optie aan :) (FYI: de API laat het op dit moment niet toe om Gems automatisch mee te nemen, tot dat geupdate is zal er geen import komen)

Gisteren 1x alles ingevoerd (je hoeft alleen je main stat in te voeren en dingen als damage/attack speed/crit%/crit damage), en dan sla je die link op. Als je die link dan opent staat alles er weer. Pas je dan je gear aan, dan maak je weer een nieuwe link.

Kijk, als je je gear iedere 5 minuten omwisselt schiet het niet op, maar als je redelijk vaste gear hebt en maar weinig upgrades koopt kun je dit prima hanteren. :)

Dus eigenlijk is het maar 1x even 5 minuten overtikken, en daarna staat hij goed.
Enige nadeel is, dat er geen damage calculator is voor enkele skills... of 1 die items menemen die bepaalde skills extra damage geven. (zoals mijn belt met 10% bash damage)

In mijn "tree" staat 30k dps(unbuffed ofc), maar ik crit regelmatig met 120 - 200k met bash met +block grind gear aan... met full offense tot wel 300k crits (dual wield)
Vind het maar irritant dat ik geen true DPS zie, alleen maar unbuffed... of moet ik in combat me char screen open houden om dit te zien?

Zie http://eu.battle.net/d3/en/profile/Deamion-2936/hero/2474642

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Mofkees schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 14:59:
http://www.d3rawr.com/e :) veel plezier.

sorry edit naar de juiste link.

je kunt dus je armory laden underaan. je moet nog wel een beetje zelf rekenen om de juiste getallen (main stats, CHC, CHD ...) te krijgen, om dan weer het verschil in DPS te kunnen zien.
Oww nice :+ Bookmarked!

Btw ik zou er wel niet registreren met mijn diablo paswoord :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Sfinx- schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 15:10:
[...]

Oww nice :+ Bookmarked!

Btw ik zou er wel niet registreren met mijn diablo paswoord :P
Wat ze er overigens ook groot erbij zetten dat je niet moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
3xNix schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 15:06:
[...]
In mijn "tree" staat 30k dps(unbuffed ofc), maar ik crit regelmatig met 120 - 200k met bash met +block grind gear aan... met full offense tot wel 300k crits (dual wield

Vind het maar irritant dat ik geen true DPS zie, alleen maar unbuffed... of moet ik in combat me char screen open houden om dit te zien?

Zie http://eu.battle.net/d3/en/profile/Deamion-2936/hero/2474642
Je b.net profile is sowieso buffed. Als je met een Frenzy Shrine, Big Bad Voodoo, Enchantress IAS buff en Wrath of the Beserker de game verlaat zal hij die DPS tonen. Die van B.net is niet zuiver.

120-200K crits zijn dus buffed, en ook niet representatief voor DPS, want dat is een gemiddelde, niet een max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Androxia schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 14:52:
Weet iemand in Act 2 een goede Nephalem run locatie? Of wat doen jullie vooral?
Act 3 lukt namelijk nog niet helemaal (zit nu ongeveer op de helft), dus wil eerst voor wat betere/meer armor/gold gaan grinden.

Voorheen Act 1 gedaan (Leorics Manor en verder, +- 30 minuten), maar dit begint nu te vervelen en te veel bagger items :'(
Vault of assassins --> minimum 7 elites, 1 à 2 goblins, berg mobs. Eenmaal je 'm gevonden hebt in de Desert Sands kan je er telkens terug spawnen op voorwaarde dat je na Kulle niet de volgende quest triggert.

Ik doe 'm soms zelfs onmiddelijk opnieuw zonder de Archives erna, gisteren eens becijferd, met basis MF ongeveer 100:
- duurt nog geen 15min
- 50k gold
- 1,7mil xp
- volledige stack met 10tal rares gemiddeld, de helft ongeveer lvl61+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-06 00:29
Sfinx- schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 15:19:
[...]

Vault of assassins --> minimum 7 elites, 1 à 2 goblins, berg mobs. Eenmaal je 'm gevonden hebt in de Desert Sands kan je er telkens terug spawnen op voorwaarde dat je na Kulle niet de volgende quest triggert.

Ik doe 'm soms zelfs onmiddelijk opnieuw zonder de Archives erna, gisteren eens becijferd, met basis MF ongeveer 100:
- duurt nog geen 15min
- 50k gold
- 1,7mil xp
- volledige stack met 10tal rares gemiddeld, de helft ongeveer lvl61+
Dat heb ik ook een tijdje gedaan, maar het is in A2 makkelijk om eerst even 5 stacks te pakken in bv. Black Canyon en dat stukje voor Magda. Dan heb je vaak nog wel een xtra goblin of 2. Tot slot Kulle zelf nog even slopen voor wat rares.

Je start de game dan dus op het punt dat je Kulle moet verslaan.

Het enige nadeel daar weer van is dat je de vault eerst moet zoeken.

[ Voor 3% gewijzigd door xV0rtexx op 27-08-2012 15:28 ]

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:27
Eenmaal je 'm gevonden hebt in de Desert Sands kan je er telkens terug spawnen op voorwaarde dat je na Kulle niet de volgende quest triggert.
?
Hoe trigger je niet de volgende quest dan en 'revive' je de monsters weer?
Wanneer je een 'dungeon' hebt gehad, dan zijn de monsters toch dood, voor die speelsessie?

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Jan_V schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 15:27:
[...]

?
Hoe trigger je niet de volgende quest dan en 'revive' je de monsters weer?
Wanneer je een 'dungeon' hebt gehad, dan zijn de monsters toch dood, voor die speelsessie?
Game opnieuw starten en je spawnt weer in de vault, uiteraard zonder NV's. Ik durf niet te beweren dat dit de meest efficiënte farmrun is maar voor een snelle run is dit ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:27
Sfinx- schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 15:29:
[...]

Game opnieuw starten en je spawnt weer in de vault, uiteraard zonder NV's. Ik durf niet te beweren dat dit de meest efficiënte farmrun is maar voor een snelle run is dit ideaal.
Ah! Ja, dat is een goede oplossing daarvoor.
Dacht dat je iets anders had gevonden/bedacht, maar dan is het inderdaad een redelijk goede run.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Ik ga zo starten met wat farm rondjes (om 16.00)

. Ik start met warden/butcher om even in te komen. Daarna ren ik door heel act 3.

Wie doet mee, voeg me toe --> lootman#2167.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jan_V schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 15:31:
[...]

Ah! Ja, dat is een goede oplossing daarvoor.
Dacht dat je iets anders had gevonden/bedacht, maar dan is het inderdaad een redelijk goede run.
Beetje nutteloos natuurlijk want je kan beter lange halen doen: XP door NV ivm paraporn.
Daarom spelen vele mensen bv ook act3 compleet.
Act2 zou je dus makkelijk vanaf de Desert in een keer kunnen doen, aardig wat xp bij elkaar lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darker
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-08 14:46
Yay een monsterdrop voor de verandering :D

Boots met:
228 dex
125 vit
59 Poison res
77 all res
597 armor

Waarde volgens de AH.. slordige 45-60 mil :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:19

Thompson

Beeromaniac

Darker schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 15:58:

Boots met:
228 dex
125 vit
59 Poison res
77 all res
597 armor

Gruwelijke boots voor een poison monk. Als er nog 12% movement speed op zat had je er waarschijnlijk 250 euro voor kunnen vangen :P

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Boots met:
228 dex
125 vit
59 Poison res
77 all res
597 armor

Ik geef je er 20 mil voor :Y)

(voor m'n poison Monk :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam

Boots met:
228 dex
125 vit
59 Poison res
77 all res
597 armor

Hmm, als er movement speed op had gezeten had ik je er wel 40 mil voor gegeven. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
  • Laatst online: 13-12-2024
2 goede drops hier:

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/eq7vn.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/nceb69.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes andariel met socket en 25% more fire damage taken voor 15m gescoort :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 16:22:
Die fire damage is damage die je zelf oploopt he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 12:13
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 16:22:
Whoohoo, 25% meer damage van Molten! En dat was al zo fijne om tegen je te hebben! :D

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Wow, die helm is echt bijna perfect (mist alleen nog crit chance :>).
Gisteren ook eindelijk weer een upgrade voor mijn whirlwind barb:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PILF5.png

3.5k meer dps ten opzichte van mijn vorige offhand. Jammer van de lage dps, maar toch een upgrade.

[ Voor 5% gewijzigd door Jerry op 27-08-2012 16:32 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Jerry schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 16:30:
[...]

Wow, die helm is echt bijna perfect (mist alleen nog crit chance :>).
Gisteren ook eindelijk weer een upgrade voor mijn whirlwind barb:
[afbeelding]

3.5k meer dps ten opzichte van mijn vorige offhand. Jammer van de lage dps, maar toch een upgrade.
Hmm ik auto-vendor alles onder 700k dps, blijkbaar toch wat beter kijken dan. Hoeveel is zo'n ding waard?
Pagina: 1 ... 6 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.