Van het weekend wat centen in D3 gegooid en dankzij dat + verkoop van mijn oude gear (die verrassend veel waard was) wat upgrades gehaald voor mijn DH.
Ik heb wat resistances en armor ingeleverd, een ook iets minder HP, maar heb nu wel veel meer DPS (30K meer met SS) en hogere crit chance. Daarnaast hebben al mij nieuwe items ook nog eens MF, dus én een upgrade, én MF gear

Scheelt switchen en ik ben minder squishy in MF gear
Mijn DH:
http://eu.battle.net/d3/e...ngeloonie-2758/hero/58618
Bracers:

1,5% meer crit chance, veel meer dex, en ook nog meer life dan mijn oude bracers. Ik lever alleen wel all resistance in (-64).
Daarnaast heb ik ook nog een mooie "Promise of Glory" voor een prikkie van de AH geplukt, slechts 1,9 mil voor een versie met veel dex, vit, en 50 all resist

Mocht ik dus echt resistances nodig hebben, dan kan ik wat damage opofferen en voor deze bracers gaan. Hebben ook nog 14% mf en wat goldfind, dus kan een prima afwisseling zijn voor Strongarm Bracers.
Belt:

Wilde eigenlijk Inna's Favor, maar door een domme fout van mijzelf liep ik een aflopende AH voor een goede prijs mis

Gelukkig deze gevonden. Meer dex dan wat ik had, iets meer resist en ook nog eens goede goldfind/MF er op.
Ring:

Heb lang zitten twijfelen of dit een upgrade zou zijn, en dat is het uiteindelijk wel. Ik lever wel 3% crit chance van mijn oude ring in (dmg/dex/attackspeed/crit chance), maar deze heeft veel meer dex (+90), damage en 1% attackspeed meer. Uiteindelijk levert dit mij veel meer DPS op.
Quiver:

Heb tijdenlang een mooie zelfgevonden quiver gehad, maar ben maar eens gaan kijken voor wat anders. 1.0.4 Dead Mean's Legacy zou ideaal zijn geweest, maar gewoon onbetaalbaar

Gelukkig deze kunnen vinden, beetje dex meer, flink veel vit meer én goldfind/MF er op, en dat voor een prikkie (4 mil)
Gloves:

Hier heb ik het langste over getwijfeld. Ik had gloves met 194dex/147vit/9% ias, maar wilde crit/CHD gloves, maar dan zou het zonder IAS worden, want met IAS en CHC/CHD is onbetaalbaar.
Uiteindelijk dus deze gevonden. Ook hoge dex, hoge crit% en hoge critdmg. Daarnaast ook nog eens MF er op, dus die 1 mil meer t.o.v. van een identiek exemplaar zonder MF (maar met een random resist) was het wel waard. Uiteindelijk is het op mijn 100% SS dps dan ook 8K dps meer geloof ik.
Uiteindelijk is de stand:
+ Van 117k dps naar 147k dps
+ Van <20% crit chance naar 29.5%
+ Van 144% crit damage naar 177%
+ 64% meer MF op normale gear (67% met Promise of Glory) (91% base met Paragon lvl 9)
+ 35% meer goldfind op normale gear (46% met Promise of Glory) (126% base met Paragon lvl 9)
- Van 63k HP naar 57k
- Van 4k armor naar 3k
- Van ~420 res gemiddeld naar ~350
Al met al een productief weekend. Heb zelfs wat legendaries gevonden ingame, helaas allebei megacrappy en nog geen 100k waard. Maar toch nog een handvol redelijke wapens en ringen gevonden die me een miljoen of 10 hebben opgeleverd.
Ik wil nog graag mijn chest en pants vervangen met meer dex items.
Mijn chest heeft veel vitality, dus ik moet minimaal een 100 vit of %life chest er voor terug, en minimaal 3 sockets. De resistances maken me weer niet zo heel veel uit, kan evt ook kiezen voor een goldfind/mf er op.
Pants zijn al goed, maar zouden 1 socket meer moeten hebben, scheelt dan weer 40+ dex.
Deze week wil ik eigenlijk mijn amulet vervangen met iets van dex/crit% en critdmg én resist all. Om nu zonder res all te gaan kost het me weer 57 resist, en dan gaat het echt gevaarlijk worden.