• Netsrek
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
De_Bastaard schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 14:10:
Weet iemand waarom ik steeds dood ga in Act 3 ?

Vooral die Fallen nogwat, ontploffende poison demons nekken me behoorlijk hard :(

http://eu.battle.net/d3/e...Bastard-2484/hero/1924314
Wat Bosmonster dus zegt. Die dmg is zo sterk, je moet ze killen voordat ze hun selfdestruct kunnen activeren! ;)

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-09 18:20

Neelon

FOR PONY!!!

Netsrek schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 14:15:
[...]

Wat Bosmonster dus zegt. Die dmg is zo sterk, je moet ze killen voordat ze hun selfdestruct kunnen activeren! ;)
En hopen dat je Serenity niet op cooldown is. Die krengen zijn ook mijn grootste kostenpost in Keep 2...

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:09

Thompson

Beeromaniac

Pff laatste dagen alleen maar Kulle runs en Act 3 gedaan, niks nada noppes gevonden.
Nu voor de afwisseling weer eens een butcher run, 2 legendaries. Allebei zo waardeloos dat ze gewoon naar de vendor kunnen :( :( :( een 56 belt en 58 shoulders.

Beeromaniac

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ben nu in act 3 van hell :/ en eigenlijk alleen maar die elites zijn sick sterk.

Verwijderd

Kan je beter solo gaan of mulitplayer?

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 13:03
Heb het een en ander getrade vanmorgen.

Heb nu 2 Inna's set pieces en de Legacy of the Wicked Dreams compleet.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/13677757

Nu dik 64k dps unbuffed. :D

Edit: Fyi, dat is bijna een verdubbeling in 1 week tijd.

[ Voor 12% gewijzigd door Blaat op 15-09-2012 15:31 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-10 12:58
Wolf schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 15:28:

Gaat de goede kant op, gratz!

Signature

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:14

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Vraagje voor de high-end mannen: waarom hebben jullie wel / geen MF op je gear?

Ik zie bijvoorbeeld dat Wolf aardig wat MF op z'n gear heeft, terwijl Mouzetc helemaal geen MF gear heeft. Hoe zit dat? Jullie posten beiden regelmatig dikke items.

Edit: nog een vraag voor Mouzetc. Ik keek daarstraks even op je stream. Zag ik nou goed dat je ook aardig wat items voor <1 miljoen in de verkoop hebt? Mag ik daaruit afleiden dat die 200 miljoen aan gold die je hebt dus voornamelijk afkomstig is van de verkoop van een paar dure legendaries en niet van de dagelijkse verkoop van items à 5 miljoen per stuk?

[ Voor 42% gewijzigd door Tektoon op 15-09-2012 16:11 ]

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Tektoon schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 16:07:
Vraagje voor de high-end mannen: waarom hebben jullie wel / geen MF op je gear?

Ik zie bijvoorbeeld dat Wolf aardig wat MF op z'n gear heeft, terwijl Mouzetc helemaal geen MF gear heeft. Hoe zit dat? Jullie posten beiden regelmatig dikke items.
Ik zie me niet als echt high-end met 76k unbuffed dps, maar hier komt ie dan toch.

De reden dat ik geen MF gebruik, is dat ik als monk teveel extra stats nodig heb, zoals bijvoorbeeld dubbel-resist en damage boosters als crit/haste etc om te overleven. Ik ga liever voor "safe" (voor zover dat bestaat met mijn kamikaze speelstijl) door mn dps te verhogen waardoor ik sneller door de runs ga en dus sneller drops heb. En ik vermoedt dat Mouzetc dezelfde reden heeft.

Mijn extra MF komt van mn enchantress, die gelukkig ook telt als ze weer eens de grond loopt te kussen...

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Verwijderd

Sociale leven hakt er weer hard in :(
Geen d3 voor mij dit weekend en dit zijn juist de dagen dat legendaries droppen :(

@ hierboven heb van level 1-40plvl met nul MF rond gelopen maar heb wel heel veel mooie legendaries gevonden.
Van 40-50 met 275 MF zonder NV. Het is heel raar er droppen meer legendaries maar wat het me uiteindelijk oplevert aan geld is evenveel. Het is ook een beetje geluk uit de 23 legendaries die ik van 40-45 heb gevonden bachten er 2 mij echt goed geld. 150 euro en 78m het is echt hit en mis.

Trouwens volgens mij swapte mouz als ik me niet vergis . Dus hij heeft een grote voordeel :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2012 16:30 ]

Verwijderd

Ik zit redelijk richting de high-end (http://eu.battle.net/d3/en/profile/Ziming-2981/hero/16923080) met mijn DH en heb eigenlijk ook geen MF. De reden dat ik geen MF heb is simpelweg dat de meeste legendaries/set items beperkte random properties hebben. Voor die random properties heb ik liever een 'nuttige' property.

Even een vraagje aan Mouztec, hoelang doe jij over een complete A3 run?

• Blaat
Ik heb mf op mijn gear omdat het mijn legendary kansen vergroot. Op de items waar daar qua stats ruimte voor was heb ik dat aangeschaft (voor de patch overigens). Heb er tot nu toe geen spijt van gehad.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 16:40:
Ik zit redelijk richting de high-end (http://eu.battle.net/d3/en/profile/Ziming-2981/hero/16923080) met mijn DH en heb eigenlijk ook geen MF. De reden dat ik geen MF heb is simpelweg dat de meeste legendaries/set items beperkte random properties hebben. Voor die random properties heb ik liever een 'nuttige' property.

Klopt maar MF verhoogd ook nog eens je rolls.Even een simpel voorbeeld ik had laatst een natayla helm gevonden met 5 chc en 172 dex. Ik weet zeker dat als ik geen MF had dat die dex roll in de 70-99 range zou vallen en de chc er niet eens op zat. Maar het kan ook luck zijn

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-10 17:17
Net een pants verkocht voor 3,1m met 78 all res, 220 vit, 97 str, 51 dex verder niets. Hoge res en vit maar voor dat geld kan je beter krijgen lijkt mij :P

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:14

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Wolf schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 16:46:
Ik heb mf op mijn gear omdat het mijn legendary kansen vergroot. Op de items waar daar qua stats ruimte voor was heb ik dat aangeschaft (voor de patch overigens). Heb er tot nu toe geen spijt van gehad.
Ja, dit is dus ook mijn gedachte. Maar ik ben sinds kort een WW barb aan het spelen, en die moet ik ook gearen. Items zonder MF zijn goedkoper, dus ik vroeg me af: waar doe ik het eigenlijk voor als er ook veel mensen zonder MF spelen en daar succes mee hebben?

Wat J.Gabro zegt komt ook overeen met mijn ervaring. Ik vond heel weinig legendaries en set-items met mijn Wizard (met MF gear), maar degene die ik vond hadden allemaal goede rolls.

Toch maar MF gear blijven gebruiken dan.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Mikromanic
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 06-10 17:19

Mikromanic

Onder de titel

Heb nooit echt MF gear gehad.. zie het nut er eigenlijk niet van in.. toch 3 set items gedropt laaste dagen.. paragon lvl 41 nu.. heeft toch nut denk ik!

vorige keer in 1 run 2 set items.. how lucky can I be ;-)!

Up

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-10 21:17
Wat kan ik btw het best als eerst verbeteren voor Act 3 fatsoenlijk te kunnen farmen? Ik heb nog andere gloves liggen, zonder MF en met meer combat stats (ias/chc/dex/hoge res)

• mouzetc
Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 16:28:
Sociale leven hakt er weer hard in :(
Geen d3 voor mij dit weekend en dit zijn juist de dagen dat legendaries droppen :(

@ hierboven heb van level 1-40plvl met nul MF rond gelopen maar heb wel heel veel mooie legendaries gevonden.
Van 40-50 met 275 MF zonder NV. Het is heel raar er droppen meer legendaries maar wat het me uiteindelijk oplevert aan geld is evenveel. Het is ook een beetje geluk uit de 23 legendaries die ik van 40-45 heb gevonden bachten er 2 mij echt goed geld. 150 euro en 78m het is echt hit en mis.

Trouwens volgens mij swapte mouz als ik me niet vergis . Dus hij heeft een grote voordeel :)
Ik heb idd 2 weekjes geswitched, maar dat werd ik al snel spuigzat en met +/- paragon 47 vind ik het ook niet echt nodig!
Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 16:40:

Complete A3 run kost me +/- 30 tot 40min, verschilt echt per juiste gelopen route en evt een dead..

Signature

Verwijderd

Ik heb ook nooit echt gelet op MF op mijn items en heb toch redelijke drops gehad. Zo heb ik mijn huidige bow gevonden zonder MF, met 2 NV stacks en ik kan niet zeggen of de roll veel beter had kunnen zijn als ik met >100% MF had rondgelopen (ok ipv strenght had het een 2e socket mogen zijn :P). Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik niet vaak interessante spullen vind en dat de kans met MF dit wellicht kan verhogen. Maar ik mis MF eigenlijk niet

Verwijderd

Act 3 in 30-40 minuten? Hmm ik had het sneller ingeschat :P

Verwijderd

Een vraagje kan je beste solo of multiplayer doen?

• Netsrek
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 17:36:
Niks heeft te maken met wat beter is, het meer te maken met wat je leuker vind. Ik vind het persoonlijk leuk om runs te doen met anderen, maar als ik zelf speel om quests te clearen vind ik dat soms weer leuker om alleen te doen omdat ik alles dan wat rustiger aan doe.

Kwa dmg etc. is het handig als je bv zelf lage dmg hebt maar goede skills waar je je party-members ook mee kan helpen.

Belangrijkste vind ik iig dat je het leuk maakt om te spelen, daar draait het immers ook om.

Verwijderd

Netsrek schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 17:43:
[...]

Niks heeft te maken met wat beter is, het meer te maken met wat je leuker vind. Ik vind het persoonlijk leuk om runs te doen met anderen, maar als ik zelf speel om quests te clearen vind ik dat soms weer leuker om alleen te doen omdat ik alles dan wat rustiger aan doe.

Kwa dmg etc. is het handig als je bv zelf lage dmg hebt maar goede skills waar je je party-members ook mee kan helpen.

Belangrijkste vind ik iig dat je het leuk maakt om te spelen, daar draait het immers ook om.
Oke nee want als ik solo ga in act II red ik niet en met groep wel vandaar.

• Netsrek
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 17:44:
[...]

Oke nee want als ik solo ga in act II red ik niet en met groep wel vandaar.
Dan moet je lekker in een groep gaan lopen, of investeren in betere gear zodat je het alleen aan kan ;) !

Verwijderd

Netsrek schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 17:45:
[...]

Dan moet je lekker in een groep gaan lopen, of investeren in betere gear zodat je het alleen aan kan ;) !
Betere gear :$?

Heb spel sinds gisteren gekocht dus weet niet veel.

• Netsrek
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 17:46:
[...]
Betere gear :$?

Heb spel sinds gisteren gekocht dus weet niet veel.
Lees eens rustig 50 pagina's van dit forum. Dan komen er al veel zaken aan bod dat je meer te weten komt!

Verwijderd

Oke pagina 50 wist ik niet =)

• Sevyx
  • Laatst online: 22:52

Sevyx

Facta non verba!

Persoonlijke voorkeur, Ik vind het op mijn DH beter om alleen te spelen, maar op me monk speel ik bijna altijd in een groep.

Mocht je nog specifieke vragen hebben mag je ook altijd een DM sturen hoor! 8)

Succes in iedergeval!

Psn - Sevyxs

Verwijderd

Sevyx schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 17:56:
[...]

Persoonlijke voorkeur, Ik vind het op mijn DH beter om alleen te spelen, maar op me monk speel ik bijna altijd in een groep.

Mocht je nog specifieke vragen hebben mag je ook altijd een DM sturen hoor! 8)

Succes in iedergeval!
Maar er is geen verschil in EXP?

• wezzal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-12-2019
Heren,

Na een tijdje GW2 gespeeld te hebben mis ik het ginden van D3 toch wel heel erg. Nu ben ik nog steeds een noob op het gebied van D3 en zou ik jullie willen vragen wat ik met mijn main aan moet.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wezzal-2252/hero/13377487

Graag wat tips..

Alvast bedankt.

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:45

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 17:59:
[...]
Maar er is geen verschil in EXP?
als iemand nog tips heeft voor een upgrade; heb gister een radient star RUBY design gevonden :) kon er ruim 3.6mio gold voor vangen, dus sta inmiddels weer op 4 mio gold.

ben met name op zoek naar dam, dus richting IAS, Crit & int. Wil liever geen liferegen verliezen, dus zoek eigenlijk gewoon een betere ring of een beter wapen. Heb nu een wapen met 280 int erop, en 95x dam; op hoeveel dam zou ik moeten mikken om het verlies aan int te compenseren? 1050? 1150? 12xx? krijg nu ruim 10 dam per 1int, maar heb geen idee wat weap dam doet voor mn totale dam?

items die nu imho het meest in aanmerking komen zijn:
boots (maar wil wel 10+FRW houden)
ring 1
shoulders
amu (maar heeft wel nice stats...)

any help is appreciated :)

linkje naar mn soso: http://eu.battle.net/d3/e...TKwakke-2365/hero/1874512

[ Voor 13% gewijzigd door kwakke01 op 15-09-2012 18:26 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Wolf schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 15:28:

grtz man, heel erg lekker :)

Verwijderd

Ik heb echt werkelijk alles geprobeerd om over de 185k dps te komen op m'n monk,maar dat gaat hem denk ik niet worden. Upgrades kosten mijn nu voor elk onderdeel +-90/100 mil. En dat ga ik dus niet doen.

Tijd om een nieuw char te starten ;)

• ArcticWolf
  • Niet online
hij bedoelt pagina 1 t/m 50... niet pagina 50 :p

• spookz0r
Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 18:36:
Ik heb echt werkelijk alles geprobeerd om over de 185k dps te komen op m'n monk,maar dat gaat hem denk ik niet worden. Upgrades kosten mijn nu voor elk onderdeel +-90/100 mil. En dat ga ik dus niet doen.

Link naar je monk profiel? Misschien kan ik wat van je overkopen ;)

Verwijderd

spookz0r schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 18:49:
[...]

Link naar je monk profiel? Misschien kan ik wat van je overkopen ;)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Momo-2238/hero/4651136

Helaas verkoop ik nooit gear daar zowel mijn dh als monk er gebruik van maken :)

• spookz0r
Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 18:52:
[...]

Helaas verkoop ik nooit gear daar zowel mijn dh als monk er gebruik van maken :)
Was te proberen :P

• Blaat
Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 18:52:
[...]

Ik wil jou DH wel eens met een skorn rond zien lopen. :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 18:36:

Vind je het logish ik heb nog nooit zon dikke monk gezien. Gelukkig is er nog player 8. Misschien dat we in de toekomst een paar leuke parties kunnen opzetten voor de nieuwe bosses. Monk en Wd als close range en een dh en mage in de rug :d

Ik weet niet veel van ww baba's maar zijn ze niet gimped in boss fights ?

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-10 23:17
Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 19:09:
[...]

Vind je het logish ik heb nog nooit zon dikke monk gezien. Gelukkig is er nog player 8. Misschien dat we in de toekomst een paar leuke parties kunnen opzetten voor de nieuwe bosses. Monk en Wd als close range en een dh en mage in de rug :d

Ik weet niet veel van ww baba's maar zijn ze niet gimped in boss fights ?
Volgens mij farmen de meeste WW barb alleen en doen ze geen bossen. Al denk ik dat een goede barb ook geen problemen zal hebben met een boss.

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

• Blaat
Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 19:09:
[...]

Vind je het logish ik heb nog nooit zon dikke monk gezien. [...]
Afbeeldingslocatie: http://uslifepost.com/wp-content/plugins/rss-poster/cache/e16c3_FatMonk_300x200.jpg

:?

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Wolf schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 19:05:
[...]

Ik wil jou DH wel eens met een skorn rond zien lopen. :P
Ik wil mijn monk wel eens met die skorn zien rondlopen. :p

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:57
Ik zou aanbevelen het de eerste keer solo te doen (Act 1 t/m Act 4). Zodoende pak je het hele verhaal mee. Dat heb ik tenminste gedaan.
Na de eerste keer het spel uit te spelen (Normal) heb ik alleen nog maar multiplayer gespeeld. Het verhaal ken ik nu wel en gaat nu eigenlijk alleen nog maar om de fun en uitzoeken hoe ik beter kan worden.

Is voor iedereen persoonlijk natuurlijk.

Mocht je ergens niet voorbij komen, misschien even de templar meenemen. Die healt je zo nu en dan (je krijgt hem ergens in Act 1). Tevens kun je wel goedkope items vinden op de Auction House (AH) om snel verder te kunnen. Pas vanaf level 50 worden items schrikbarend duurder.
Zelf heb ik wat items nodig die allemaal enkele miljoenen kosten. Echter heb ik nog nooit meer dan 800K op de bank gehad :P

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:23

KneoK

Not in a million lightyears

SMD007 schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 19:10:
[...]

Volgens mij farmen de meeste WW barb alleen en doen ze geen bossen. Al denk ik dat een goede barb ook geen problemen zal hebben met een boss.
Sinds mijn barb van de week level 60 is geworden heb ik alleen maar met een ww/double tornado build rondgelopen en heb vanmiddag Siegebreaker omgelegd. Geen enkele boss was een probleem, ben alleen bij Belial één keer doodgegaan omdat ik niet oplette.

Heb alleen nog moeite om WotB constant aan te houden.

[ Voor 5% gewijzigd door KneoK op 15-09-2012 20:02 ]

Verwijderd

Jan_V schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 19:40:
[...]

Ik zou aanbevelen het de eerste keer solo te doen (Act 1 t/m Act 4). Zodoende pak je het hele verhaal mee. Dat heb ik tenminste gedaan.
Na de eerste keer het spel uit te spelen (Normal) heb ik alleen nog maar multiplayer gespeeld. Het verhaal ken ik nu wel en gaat nu eigenlijk alleen nog maar om de fun en uitzoeken hoe ik beter kan worden.

Is voor iedereen persoonlijk natuurlijk.

Mocht je ergens niet voorbij komen, misschien even de templar meenemen. Die healt je zo nu en dan (je krijgt hem ergens in Act 1). Tevens kun je wel goedkope items vinden op de Auction House (AH) om snel verder te kunnen. Pas vanaf level 50 worden items schrikbarend duurder.
Zelf heb ik wat items nodig die allemaal enkele miljoenen kosten. Echter heb ik nog nooit meer dan 800K op de bank gehad :P
Ik snap sws erg weinig van D3.
qua items en skills en van die templar

Het ziet er nu zo uit bij mij:
http://eu.battle.net/d3/e...vision-2993/hero/20200193

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2012 20:14 ]

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:03

heuveltje

KoelkastFilosoof

Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 20:01:
[...]
Ik snap sws erg weinig van D3.
qua items en skills en van die templar

Het ziet er nu zo uit bij mij:
http://eu.battle.net/d3/e...vision-2993/hero/20200193
Lol das wel heel veel witte dingen :)
Je kunt het zo simpel maken als je wilt door de AH.
Maar imho is normal al simpel genoeg, en is het leuker om door te komen zonder de AH

Probeer wat spullen met strengtj te vinden, (blauw of geel) elk str verhoogt je damage met 1%
Dingen als life-on-hit. & increased attackspeed helpen ook veel :0
Eventueel kun je even een stukje overnieuw spelen in de hoop van wat beter items

En elk wapen met een socket en een rode gem erin is al overpowered :)

Overigens werkt die 1e passive skil (weapon master) alleen als je maar 1 type wapen gebruikt.
Bugje IMHO maar als je 2 verschillende wapens heb kun je dus beter kiezen
(die met 5% crit is ook leuk :) )

Probeer onder je 2e knop eens rend, icm met bloodrush.
Das eigenlijk een dot en lifeleech in-een, briljantste skill allertijden :)

[ Voor 17% gewijzigd door heuveltje op 15-09-2012 20:23 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• KneoK

KneoK

heuveltje schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 20:20:
[...]

Maar imho is normal al simpel genoeg, en is het leuker om door te komen zonder de AH

Probeer wat spullen met strengtj te vinden, (blauw of geel) elk str verhoogt je damage met 1%
Eventueel kun je even een stukje overnieuw spelen in de hoop van wat beter items

Overigens werkt die 1e passive skil (weapon master) alleen als je maar 1 type wapen gebruikt.

Weapon Master werkt prima hoor met twee verschillende wapens, hij pakt alleen de bonus voor je main hand. Ik gebruik zelf een Mace als primary en een Axe als secondary en dan krijg ik nog steeds 10% extra crit chance. Ook als ik m'n offhand vervang door een Spear dan blijft de chc bonus gewoon actief. Zodra ik m'n primary unequip dan verwijnt de bonus.

Verwijderd

Nou, ik loop al weken in act 1 inferno te farmen en dacht nu maar eens act 2 te proberen, en ja hoor daar word ik gewoon afgemaakt door de elites en zelfs gewone mobs ik speel barbarian en ik hoor iedereen zeggen dat je met 13,5 k damage 600 res buffed er door heen loopt in act 2 .

Wat doe ik verkeerd dit is mijn build en gear. http://eu.battle.net/d3/e...ck1967-2316/hero/14629109

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-10 18:26
Even afkloppen ^^ Je weet dat je in een lootserver zit als er ....
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/2hmiqgp.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/2iutf6c.jpg
3 legendaries en rest allemaal 62/63 items.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Verwijderd

An1mA schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 20:33:
[afbeelding]
[afbeelding]
In 1 run of over heel de dag? :9

• An1mA
Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 20:37:
[...]

In 1 run of over heel de dag? :9
1 run, maar 5 legendaries vandaag al ;)

[ Voor 8% gewijzigd door An1mA op 15-09-2012 20:38 ]

• ArcticWolf
  • Niet online
http://eu.battle.net/d3/e...ticWolf-2324/hero/3285653

bijna level 60 :P
eindelijk.... heb wel last van m'n pols nu 8)7

• sleepwalkerbe
  • Laatst online: 25-09 04:09
An1mA schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 20:38:
[...]

IP adres?:)

Edit : van de loot server ofc :)

[ Voor 9% gewijzigd door sleepwalkerbe op 15-09-2012 21:02 ]

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Verwijderd

heuveltje schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 20:20:
[...]

Vindt nog al lastig wat goede wapens zijn of andere items.

• An1mA
sleepwalkerbe schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 20:47:
[...]

IP adres?:)

Edit : van de loot server ofc :)
Wil bijna zeggen dat de OP van de thread gelijk heeft, maar de server met ip 76. Hopelijk kun je er ook inkomen en dikke loot vinden, GL ;)

• sleepwalkerbe
An1mA schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 21:25:
[...]

Wil bijna zeggen dat de OP van de thread gelijk heeft, maar de server met ip 76. Hopelijk kun je er ook inkomen en dikke loot vinden, GL ;)
toevallig een idee van laatste 2 ranges ? xxx.76 maar er zijn zowel servers op 209 , 210 en 211 ;)

210-178 is trouwens ook zo'n server , enkel 61+ bijna en een andariels gevonden

[ Voor 11% gewijzigd door sleepwalkerbe op 15-09-2012 21:29 ]

Verwijderd

Wat zijn tags dan?
Dan kan ik jullie toevoegen als ik vragen heb =)

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

An1mA schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 21:25:
[...]

Geloof je serieus dat er servers zijn met verhoogde drop chance, quality. Dat zou zeer, zeer vreemd en onwaarschijnlijk zijn.

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Darth Malak schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 21:43:
[...]

Geloof je serieus dat er servers zijn met verhoogde drop chance, quality. Dat zou zeer, zeer vreemd en onwaarschijnlijk zijn.
Is inderdaad grote onzin. Mensen zien overal patronen in, ook als ze er niet zijn.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

• sleepwalkerbe
[...]

mmm ja ik ga ook niet games quitten tot ik juiste ip heb maar log wel alles netjes en probeer er ooit iets in te vinden, if not veel ben ik niet verloren.

Wel geen toeval dat de mensen die in de game zaten op bovenvermeld ip adres allemaal 61+ drops hadden volgens mij. Kan goed zijn van wel, if so sjah :)

• KneoK

KneoK

Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 21:23:
[...]
Vindt nog al lastig wat goede wapens zijn of andere items.
Als je een wapen in je stash hebt en er met je muis op staat dan zie je rechts onderin het vakje een vergelijking met je huidige primaire wapen. Om te kunnen vergelijken met je secundaire wapen (werkt ook zo met ringen) hou je ALT vast. Alle stats die groen zijn zijn dus beter dan je huidige wapen.
Goeie wapens hebben dus sowieso meer damage. Wat heel handig is is een socket in je wapen. Daar kun je een groene gem in doen (voor een paar 1000 gold kun je een flawless square emerald kopen in de Auction House) zodat je voor elke hit leven terugkrijgt of een rode gem om extra damage op je wapen te krijgen.
Met armor werkt het eigenlijk precies zo. Strength is voor een barbarian de main stat, daar gaat je damage dus mee omhoog. Vitality is ook redelijk belangrijk, overleven is immers best handig.

Zo ga je dus steeds op zoek naar wapens en armor waarmee je je belangrijke stats en damage verhoogt. Dit kun je doen door gewoon lekker te spelen en hopen dat er zo nu en dan iets moois dropt, als het je niet snel genoeg gaat dan kun je op de Auction House kijken voor goedkope items. Je wilt sowieso paarse items hebben, die geven bonus stats. Gouden zijn natuurlijk nog mooier, mits ze de juiste stats hebben.

Op het level waar je nu bent hoef je je over de overige stats zoals critical hit chance/damage nog niet echt zorgen maken. Je zult naarmate je verder speelt steeds meer doorkrijgen wat je nodig gaat hebben en welke effecten bepaalde bonussen hebben.

Je kunt mij sowieso wel toevoegen als je tips wilt of iemand om met je mee te rennen zo nu en dan. DeChaoOrdo#2418

Edit: hoppa, Diablo neer. Kost wat, zo'n WW barb, maar dan heb je ook wat. De enige boss in Inferno waar ik een keer dood ben gegaan is Belial, de rest is allemaal een eitje geweest. Nu nog proberen iets meer allres te stacken en het bekende rondje weer gaan doen.

Op weg naar Diablo ook nog twee crapendaries en een 6 stat pants plan gevonden :)

[ Voor 9% gewijzigd door KneoK op 15-09-2012 22:39 ]

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:49
An1mA schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 20:38:
[...]

Damn ik wil ook wel een keer zo lucky zijn, als is het maar 2 legendary's op een dag! :P
Tot nu toe staat mijn teller op 1 sinds 1.0.4. Welke voor 25 Mil de deur uit ging.

Maar ik hoor bijna alles en iedereen over de fantastische droprates van legendary's, ik begin me af te vragen of mijn gameclient wel geupdate is. :9

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

• sleepwalkerbe
Fanatix schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 21:54:
[...]

Damn ik wil ook wel een keer zo lucky zijn, als is het maar 2 legendary's op een dag! :P
Tot nu toe staat mijn teller op 1 sinds 1.0.4. Welke voor 25 Mil de deur uit ging.

Maar ik hoor bijna alles en iedereen over de fantastische droprates van legendary's, ik begin me af te vragen of mijn gameclient wel geupdate is. :9
Ach legendaries zijn ook niet alles, ik klaag niet aangezien ik er 4 heb gevonden laatste dagen maar de duurste is een klein anderhalf miljoen waard... Dus denk dat rares veel meer kunnen opbrengen :)

Enkele van de legends zijn mega veel waard maar die zijn ook zeldzaam vrees ik

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:49
sleepwalkerbe schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 21:56:
[...]

Ach legendaries zijn ook niet alles, ik klaag niet aangezien ik er 4 heb gevonden laatste dagen maar de duurste is een klein anderhalf miljoen waard... Dus denk dat rares veel meer kunnen opbrengen :)

Enkele van de legends zijn mega veel waard maar die zijn ook zeldzaam vrees ik
True, het is voor mij ook meer die glinstering op de grond die voor wat extra motivatie zorgt.
Dan weet je weer even waarvoor je rondjes rent omdat je weet dat ze er zijn en je weet dat ze goed kunnen zijn! :)

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

• An1mA
[...]

Niet echt, maar ben gewoon aan het experimenteren en het bijhouden van de ip's. Waar geen twijfel over mogelijk is. Is het feit dat bij sommige servers extreme goeie loot dropt en bij andere echt poep. Dus zo rng vind ik het niet.

@sleepwalkerbe ik dacht in de range van 209

• sleepwalkerbe
An1mA schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 22:11:
[...]

Niet echt, maar ben gewoon aan het experimenteren en het bijhouden van de ip's. Waar geen twijfel over mogelijk is. Is het feit dat bij sommige servers extreme goeie loot dropt en bij andere echt poep. Dus zo rng vind ik het niet.

@sleepwalkerbe ik dacht in de range van 209
je moet maar is een excel open gooien op docs , heb nu ook 15 tal servers met bevindingen

Het hele RNG verhaal is een groot misterie en dus verzamelen van info er rond vond ik ook nuttig. De servers geven ofwel mega drops , ofwel rommel zoals An1ma ook zegt, veel mensen hebben die ervaring en dat onderzoeken kan geen kwaad :>

[ Voor 19% gewijzigd door sleepwalkerbe op 15-09-2012 22:15 ]

• spookz0r
Net een WD aangemaakt omdat ik zin had in wat anders. Speelt leuk tot dusver :)
An1mA schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 20:33:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe zie je dan op welke server je zit?

[ Voor 9% gewijzigd door spookz0r op 15-09-2012 22:19 ]

• sleepwalkerbe
spookz0r schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 22:18:
Net een WD aangemaakt omdat ik zin had in wat anders. Speelt leuk tot dusver :)

[...]

Hoe zie je dan op welke server je zit?
netstat , krijg je 2 ips terug op poort 1119 , eentje is .193 en andere is je game server (ip dat je zoekt)

Verwijderd

Blijkbaar vind men het niet belangrijk om medetweaker even op het juiste spoor te zetten wat ik verkeerd doe dus nogmaal zie eerdere post met de vraagstelling over barbarian verhaal en link naar poppertje. :?

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:37

CBA

een vat, een vat, een vat !

Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 20:29:
Nou, ik loop al weken in act 1 inferno te farmen en dacht nu maar eens act 2 te proberen, en ja hoor daar word ik gewoon afgemaakt door de elites en zelfs gewone mobs ik speel barbarian en ik hoor iedereen zeggen dat je met 13,5 k damage 600 res buffed er door heen loopt in act 2 .

Wat doe ik verkeerd dit is mijn build en gear. http://eu.battle.net/d3/e...ck1967-2316/hero/14629109
Geen life on hit, geen critical hit chance, je dps is vrij laag.

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

• ArcticWolf
  • Niet online
jeuj! level 60 _/-\o_

http://eu.battle.net/d3/e...ticWolf-2324/hero/3285653

[ Voor 60% gewijzigd door ArcticWolf op 15-09-2012 23:03 ]

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:04
Vandaag voor het eerst Diablo verslagen met mijn Monk. Monk level 32, op normal, en meteen de eerste keer was "the bad dude" na een gevecht van een paar minuten zo dood als een pier. Ik had meer tegenstand verwacht van Diablo :) . Nu verder op level nightmare en ik ben begonnen met een nieuwe hero, een wizzard. Moet wel zeggen dat deze game verslavend is.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Zo, net m'n eerste vijf Act 3 rondjes er op zitten en inmiddels alweer Paragon 6. Ik doe nu Arreat 1 > Tower 1 > Arreat 2 > Depths 3 > Depths 2 > Depths 1 > Fields > Bridge > Arreat Core > Azmodan. Gemiddeld zit ik nu op zo'n 23 minuten per rondje. Met m'n Demon Huntress sloeg ik Depths 1&3, Bridge en Azmodan over en zat ik op 15 tot 20 minuten dus de winst is wat tijd betreft al binnen. Met m'n DH ging ik ook mínstens 5 keer dood per run, met de Barbarian 3 keer op 5 runs dus dat scheelt enorm in de repair costs.

Al met al zeer tevreden met de overstap. Volgende doel is nog wat extra res, nog meer damage, eventueel wat extra Fury en leren WotB constant up te houden om de run nog te kunnen verkorten.

Edit: server shutdown in 57 minutes. Patch 1.0.5?

[ Voor 3% gewijzigd door KneoK op 16-09-2012 02:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:57
Had ook een server shutdown. Toen ik daarna een nieuw potje opstarte had ik nergens last van. Wellicht dat er sommige servers worden geupdate (software/hardware) en andere later pas.
Net voor de downtime Diablo nog weten te verslaan met m'n DH op Nightmare.
Met zo'n level 61/63 wapen dat reduced level req. heeft is dat een eitje. Alleen jammer dat m'n shadow mij met 2 shots dood had. Daardoor hebben we het 2x moeten proberen.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Jan_V schreef op zondag 16 september 2012 @ 02:32:
Had ook een server shutdown. Toen ik daarna een nieuw potje opstarte had ik nergens last van. Wellicht dat er sommige servers worden geupdate (software/hardware) en andere later pas.
Net voor de downtime Diablo nog weten te verslaan met m'n DH op Nightmare.
Met zo'n level 61/63 wapen dat reduced level req. heeft is dat een eitje. Alleen jammer dat m'n shadow mij met 2 shots dood had. Daardoor hebben we het 2x moeten proberen.
Reduced req is inderdaad geweldig :) Ik had twee axes met -12 en -13 req en LoH en socket dus op level 48 ging ik van twee 80 dps wapens naar twee 700+ dps wapens en dus van 1400 damage naar 16000 damage :D Tot eind Hell nergens meer druk om gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeahh feestje is voorbij nu wat slaap pakken en daarna farmen.

@lootservers

Dit heb ik al in het begin gezegd als de eerste elite een level 62/63 dropt dan zal dat voor de rest ook zo zijn. En de kans op een legendary is ook groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nog wat tips voor mijn barb?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Xavve-2232/hero/12939813

Net aan act 3 inferno begonnen maar werd al snel ingemaakt door de elite packs. Vooral de reflect damage kwam hard aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
An1mA schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 22:11:
[...]

Je beschrijft juist exact RNG ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Is er iemand met 25m in de pocket die even een buyout wil doen?

Ik heb de fout gemaakt Vile Wards op de ah te zetten zonder minimum bid. Ik vind 300k een beetje weinig voor die dingen. Dus kan iemand mij helpen? Je krijgt uiteraard gewoon de centen terug+wat extra's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Wolf schreef op zondag 16 september 2012 @ 12:34:
Is er iemand met 25m in de pocket die even een buyout wil doen?

Ik heb de fout gemaakt Vile Wards op de ah te zetten zonder minimum bid. Ik vind 300k een beetje weinig voor die dingen. Dus kan iemand mij helpen? Je krijgt uiteraard gewoon de centen terug+wat extra's.
Sure. Wat is je naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Blaat#2925

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Cancel ? Of is er al geboden? Anders kan ik t ook wel doen, als ik t geld maar terugkrijg ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
mouzetc schreef op zondag 16 september 2012 @ 12:43:
[...]

Cancel ? Of is er al geboden? Anders kan ik t ook wel doen, als ik t geld maar terugkrijg ;)
Er was op geboden dus kon niet cancellen. Het is inmiddels geregeld. Tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

KneoK schreef op zondag 16 september 2012 @ 01:54:
Edit: server shutdown in 57 minutes. Patch 1.0.5?
Nieuwe patches komen nooit onaangekondigd en ook nooit buiten de normale maintenance schedules. In Europa dus altijd op woensdag, in de VS op dinsdag.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste Legendary van vandaag...

Afbeeldingslocatie: http://oi45.tinypic.com/2u8i6w1.jpg

Beetje jammer van de damage :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-10 21:17
Netsrek schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 14:15:
[...]

Ik ga nu dus ook gewoon dood door die Quill Rat packs in die dungeons. Wel de lastigere packs (molten/avenger/arcane/vampiric), maar toch vraag ik me af of andere Monks dit wel overleven?

Mijn gear is volgens mij zo slecht nog niet, maar toch is het lastig ... vooral in je uppie. Moet ik misschien mijn schild wisselen voor een wapen met LoH/Steal? Dan lever ik helaas wel weer block en resists in, schiet dan zo'n 100 res all naar onderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Bosmonster schreef op zondag 16 september 2012 @ 12:26:
[...]

Je beschrijft juist exact RNG ;)
Rng defineer ik dan, dat er bij elke pack/mob kans is op goede loot. Nu is het zo dat je server joined waar goere loot te halen is of afval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

De_Bastaard schreef op zondag 16 september 2012 @ 13:38:
[...]

Ik ga nu dus ook gewoon dood door die Quill Rat packs in die dungeons. Wel de lastigere packs (molten/avenger/arcane/vampiric), maar toch vraag ik me af of andere Monks dit wel overleven?

Mijn gear is volgens mij zo slecht nog niet, maar toch is het lastig ... vooral in je uppie. Moet ik misschien mijn schild wisselen voor een wapen met LoH/Steal? Dan lever ik helaas wel weer block en resists in, schiet dan zo'n 100 res all naar onderen.
Ik heb best goede gear vind ik zelf, en met sommige mobs/affix combinaties doe ik het volgende als ik ze niet kan neer-zergen.

Run around screaming like a little girl, err.... kiten. Moeilijke packs maken me meestal dood als ik te overmoedig ben. het is leuk om alles neer proberen te bursten, maar soms moet je je tijd nemen en wat rondrennen om op cooldowns te wachten, een wat verder gelegen health-globe te pakken etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
  • Laatst online: 13-12-2024
Als ik een netstat -n doe, zie ik geen ipadres meer van de een server terug. Hebben jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:03

heuveltje

KoelkastFilosoof

KneoK schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 20:26:
[...]

Weapon Master werkt prima hoor met twee verschillende wapens, hij pakt alleen de bonus voor je main hand. Ik gebruik zelf een Mace als primary en een Axe als secondary en dan krijg ik nog steeds 10% extra crit chance. Ook als ik m'n offhand vervang door een Spear dan blijft de chc bonus gewoon actief. Zodra ik m'n primary unequip dan verwijnt de bonus.
Hmmm idd. net uitgeprobeerd, en je hebt gelijk.
Vreemd, ik had toch een tijdje een spear als 2e, en ik weet zeker dat me dat die 10% crit koste :?
De_Bastaard schreef op zondag 16 september 2012 @ 13:38:
[...]

Mijn monkje heeft ook nog steeds enorme problemen met palgued/molten elites, ondanks toch redelijk goede gear. firechains erbij en het word echt een ramp

Meestal probeer ik ze met een combinatie van veel rondrennen, 7sided strike, en die 4sec invul neer te halen.
maar het blijft tricky, zeker als je ziet dat mijn pas net gearriveerde barb er amper moeite mee heeft...
Kiten is sowieso klote met een monk zolang je die ene passive voor spirit regen niet hebt....
no punches is no spirit !

Overigens blijft mijn rng momenteel op lvl57 rare ringen hangen, denk dat ik er al 20 weggechucked heb in een paar dagen :(

[ Voor 3% gewijzigd door heuveltje op 16-09-2012 14:20 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mierenfokker schreef op zondag 16 september 2012 @ 14:05:
Als ik een netstat -n doe, zie ik geen ipadres meer van de een server terug. Hebben jullie dat ook?
Ik krijg gewoon IP adressen terug.. Zit nu op 80.239.209.168 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
  • Laatst online: 13-12-2024
Ja ik nu ook, de 210.107 is crap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbiesheuvel
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 16:48
Zo waarom ik hier nooit ben gekomen weet ik ook niet :s. Erg vreemd van mezelf maar goed. Ik speel nu dus ook al zon 400 uur Diablo haha. Heb een aardige Barb en kan aardig snel farmen in act 3 :)

Het enige waar ik dus mee zit zijn de drops. In 400 uur nog geen enkele Set item gevonden en de laatste 150 uur ook geen legendaries :s. Dat terwijl ik level 24 paragon + 98% MF op men gear. Erg vreemd denk ik zo. Nu lees ik hier wat over de servers. Eigenlijk nog nooit op gelet. Welke zijn goed dat jullie weten? Na 400 uur doe ik echt alles om maar betere kansen te krijgen.

Men battletag = pendoza#2772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
mbiesheuvel schreef op zondag 16 september 2012 @ 14:55:
Zo waarom ik hier nooit ben gekomen weet ik ook niet :s. Erg vreemd van mezelf maar goed. Ik speel nu dus ook al zon 400 uur Diablo haha. Heb een aardige Barb en kan aardig snel farmen in act 3 :)

Het enige waar ik dus mee zit zijn de drops. In 400 uur nog geen enkele Set item gevonden en de laatste 150 uur ook geen legendaries :s. Dat terwijl ik level 24 paragon + 98% MF op men gear. Erg vreemd denk ik zo. Nu lees ik hier wat over de servers. Eigenlijk nog nooit op gelet. Welke zijn goed dat jullie weten? Na 400 uur doe ik echt alles om maar betere kansen te krijgen.

Men battletag = pendoza#2772
Ik weet het niet hoor. Ik heb het ook wel in de gaten gehouden (op welke server ik speelde), maar kan er geen patroon in vinden. Zelf heb ik bijna 200 MF (incl. NV + follower), niet zo veel dus. De afgelopen 4 dagen heb ik zo'n 15 legendaries gevonden. Ik heb behoorlijk wat 'Alkaizer runs' gedaan, dat levert blijkbaar een hoop op.

Edit:

Maar voornamelijk crappy legendaries. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Ach vond in 3 dagen 7 legendaries 1 setring, 2 goede items. Afgelopen 2-3 weken helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had gehoopt dat ze dit weekend de sneek peak verder gingen toelichten en op dinsdaf de patch live gaat.Net als vorige keer maar dat zit er zo te zien niet in :( Jammer heb net een week vrij gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die 209.168 was ook ruk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbiesheuvel
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 16:48
Ik heb wel zon vermoeden:
New Event: Infernal Machine

The Infernal Machine is a device that will allow level-60 players to battle “uber” versions of some of Sanctuary’s most nefarious bosses. While the rewards for defeating these bosses will be great, some assembly is required.
Zullen wel gewoon de normale monsters zijn (zie ze geen nieuwe bedenken) die groter zijn (size & dmg). Als je ze verslaat zal je wel een gedeelte van een item (of iets anders) krijgen waarmee je weer iets kan maken (gedeelte set item ofzo?)
New System: Monster Power

Similar to the “Players 8” command in Diablo II, the Monster Power system is designed to give players more control over how challenging enemies are in each difficulty.
Instelling die je op console kan doen wat de mobs 8x sterker maakt en wat ook 8x meer exp oplevert. Of dat dit veel zin heeft weet ik niet. Ik denk alleen als ze de drop rates op deze monsters ook verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-10 12:57
misschien klinkt het heel stom maar ik snap niet hoe je een charracter can sharen zoals jullie
het doen via een link.
als ik inlog op http://eu.battle.net/d3/en/ krijg ik No characters were found.
met google kom ik er niet uit, zou iemand me een tip kunnen geven?

Ja ik ben er net achter, ik heb 2 accounts een us, en een europees,
bleek dus de verkeerde automatisch inlogt.

[ Voor 17% gewijzigd door bamboe op 16-09-2012 18:38 ]

Pagina: 1 ... 34 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.