Och, cain set+ dat ringetje wat ik gevonden heb.
Heb nog 2e ring nodig eigenlijk voor mn follower en ik moet ook is geld verzamelen om duurste ruby te krijgen, dan kan die xp nog ff sneller.
Cain set is trouwens ideaal voor levelen van alts, die ring dus ook, maar ik heb 5 lvl 60-ers al.
Ik zit dus nu op 80 percent bonus xp, dat kan dus nog hoger.
Maximale is geloof ik 30+30+31+0.2*30=97 percent level xp, of er moeten nog andere legendaries met bonus zijn, dat haal ik nooit, zou ik 2 stuks 30 percent leoric ringen moeten hebben.
Kijk het is leuk om NV stacks te halen voor 75 percent bonus xp, alleen:
-lopen kost tijd.
-elites zijn veel meer xp waard dan die witte mobs.
-ik zit al op 180, van 180 naar 195, dan 210, dan 225, dan 240, dan 255 percent, kost best tijd om op te bouwen.
Conclusie: zoek gewoon de snelste manier om veel mobs + elite of champion pack GELIJK af te maken, zonder veel reistijd en er zijn best veel plekken in allerlei acts waar dit mogelijk is.
Zit zelf in act 1, want door cain set en ring, lever je wel damage etc in, dus je moet kijken, wat je aankunt.
PS: zelfde heb je met farmen, of je gaat veeel elites slopen en lange runs maken, of je denkt: legendaries zijn mn doelwit, NV stacks leveren dan alleen wat extra mf op en kans op rare boven de normale drops bij 5 stacks. (let op, dit is een extra rare, nooit geen legendary, tenminste dat is wat iedereen nu van uitgaat)
Dus waarom al die tijd verknallen en gelijk die ene elite rammen en wham volgende spel.
EDIT:
Even voor de duidelijkheid: ik ga echt niet als gek naar max paragon levels werken, dat interesseert me geen bal.
Ik heb die ring ook niet geforceerd proberen te farmen om hem te verkopen.
Het is veel leuker om dingen uit te proberen, kijken als het kan en das genoeg voldoening voor mij.
Dus mensen zien mij heel vaak in allerlei spellen, van alles uit proberen, maar als ik voor mezelf heb aangetoond, dat iets kan, dan is voor mij de lol er weer van af en probeer ik nieuwe uitdaging te vinden
[
Voor 12% gewijzigd door
bangkirai op 07-09-2012 12:40
]