Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had de belt voor 25 mil met een bid, en de stone voor 30 mil op 1h12 :P hopenlijk niet te veel betaald maar wilde ze graag hebben ;)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Merick-1890/hero/1209106 ter referentie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:20

Thompson

Beeromaniac

Clay schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:16:
[...]

Inf tempest is niet moeilijk, maar de damage ervan blijft een beetje sucken, ik blijf met dezelfde gear veel meer damage doen met een "gewone" build. De mogelijkheden van een flinke spirit regen zijn echter wel leuk :P Ik ga vanaaf bv even deze build proberen:
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#WVSXgh!cUX!baYbYc
Zou je daar niet beter de MoH kunnen gebruiken met spirit rune? Scheelt ook weer 3 per uur. Of was dit niet bedoeld voor de tempest rush build?

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

Zou je daar niet beter de MoH kunnen gebruiken met spirit rune? Scheelt ook weer 3 per uur. Of was dit niet bedoeld voor de tempest rush build?
Nee :) dit is een exploding palm-spam build. Met nog wat regen op je gear en genoeg chc kan je ze wsl om de seconde doen oid.

Gister ook ff een non-generator build met lashing tail geprobeerd, maar dat was niet vol te houden :P

[ Voor 32% gewijzigd door Clay op 07-09-2012 11:26 ]

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-12-2024
Wat zijn eigenlijk goede barb set-items, behalve de immortal kings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 13:03
mierenfokker schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:25:
Wat zijn eigenlijk goede barb set-items, behalve de immortal kings?
Eigenlijk kan je met Sage's spullen op geen enkele class fout gaan.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-09 18:20

Neelon

FOR PONY!!!

Ik heb me nu toch legendarische droprates gevonden... 2e keer gear in het geel gekregen in een nog niet eens voltooide act3 run. Die armorsmith heeft een goede aan me vandaag. _O-

Gelukkig zijn de repaircosts recent iets verlaagd.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolf schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:25:
[...]

Eigenlijk kan je met Sage's spullen op geen enkele class fout gaan.
Blackthorns kunnen ook nog wel eens leuk zijn.
Ringset: Legacy of Wicked Dreams (duur)
Wapenset: Hallowed Defenders & Bul-Kathos's Glory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-10 19:14
Azmodan begint echt een goede vriend van me te worden :). De laatste 5 kills op hem 2 legendaries. Gisteren meteen de beste tot nu toe, Vile Ward met 180 intel en 90 vit. De defence van mijn wiz is daar erg blij mee :).

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Yes!! tjek mijn nieuwste aanwinst, Aurora Dissent! Waarschijnlijk is die mijn beste find ooit, ook voor de komende maanden, tenminste naar AH waarden.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/F8QXz.gif

Begrijp trouwens de hype rond 3-stats niet zo. Hij geeft niet eens meer dmg dan mijn huidge ring, die ik voor 200k van AH geplukt heb :)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Mofkees schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 12:34:
Yes!! tjek mijn nieuwste aanwinst, Aurora Dissent! Waarschijnlijk is die mijn beste find ooit, ook voor de komende maanden, tenminste naar AH waarden.

[afbeelding]

Begrijp trouwens de hype rond 3-stats niet zo. Hij geeft niet eens meer dmg dan mijn huidge ring, die ik voor 200k van AH geplukt heb :)
Die ring zou op mijn DH anders een enorme dmg boost geven in vergelijk met die andere die je equipped hebt.

Wat voor char heb je? Ik gok een barb? En hoeveel chc/chd heb je nu? Als je CHD erg laag is, is het wel te verklaren door de str die je mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-10 09:00
Mofkees schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 12:34:

[afbeelding]

109 STR doet ook een hoop damage! En dat is nog gegarandeerde damage ook, die andere krijg je alleen als je een crit maakt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-10 09:43
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 08:50:
[...]

4 miljoen exp in 10 minuten? Hoe doe je dat? Lijkt me erg veel. Heeft iemand hier overigens nog tips voor waar en hoe het best exp te halen is?
Och, cain set+ dat ringetje wat ik gevonden heb.
Heb nog 2e ring nodig eigenlijk voor mn follower en ik moet ook is geld verzamelen om duurste ruby te krijgen, dan kan die xp nog ff sneller.

Cain set is trouwens ideaal voor levelen van alts, die ring dus ook, maar ik heb 5 lvl 60-ers al.

Ik zit dus nu op 80 percent bonus xp, dat kan dus nog hoger.
Maximale is geloof ik 30+30+31+0.2*30=97 percent level xp, of er moeten nog andere legendaries met bonus zijn, dat haal ik nooit, zou ik 2 stuks 30 percent leoric ringen moeten hebben.

Kijk het is leuk om NV stacks te halen voor 75 percent bonus xp, alleen:
-lopen kost tijd.
-elites zijn veel meer xp waard dan die witte mobs.
-ik zit al op 180, van 180 naar 195, dan 210, dan 225, dan 240, dan 255 percent, kost best tijd om op te bouwen.
Conclusie: zoek gewoon de snelste manier om veel mobs + elite of champion pack GELIJK af te maken, zonder veel reistijd en er zijn best veel plekken in allerlei acts waar dit mogelijk is.
Zit zelf in act 1, want door cain set en ring, lever je wel damage etc in, dus je moet kijken, wat je aankunt.

PS: zelfde heb je met farmen, of je gaat veeel elites slopen en lange runs maken, of je denkt: legendaries zijn mn doelwit, NV stacks leveren dan alleen wat extra mf op en kans op rare boven de normale drops bij 5 stacks. (let op, dit is een extra rare, nooit geen legendary, tenminste dat is wat iedereen nu van uitgaat)
Dus waarom al die tijd verknallen en gelijk die ene elite rammen en wham volgende spel.

EDIT:
Even voor de duidelijkheid: ik ga echt niet als gek naar max paragon levels werken, dat interesseert me geen bal.
Ik heb die ring ook niet geforceerd proberen te farmen om hem te verkopen.
Het is veel leuker om dingen uit te proberen, kijken als het kan en das genoeg voldoening voor mij.
Dus mensen zien mij heel vaak in allerlei spellen, van alles uit proberen, maar als ik voor mezelf heb aangetoond, dat iets kan, dan is voor mij de lol er weer van af en probeer ik nieuwe uitdaging te vinden :D

[ Voor 12% gewijzigd door bangkirai op 07-09-2012 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
bangkirai schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 12:38:
[...]

Och, cain set+ dat ringetje wat ik gevonden heb.
Heb nog 2e ring nodig eigenlijk voor mn follower en ik moet ook is geld verzamelen om duurste ruby te krijgen, dan kan die xp nog ff sneller.

Cain set is trouwens ideaal voor levelen van alts, die ring dus ook, maar ik heb 5 lvl 60-ers al.

Ik zit dus nu op 80 percent bonus xp, dat kan dus nog hoger.
Maximale is geloof ik 30+30+31+0.2*30=97 percent level xp, of er moeten nog andere legendaries met bonus zijn, dat haal ik nooit, zou ik 2 stuks 30 percent leoric ringen moeten hebben.

Kijk het is leuk om NV stacks te halen voor 75 percent bonus xp, alleen:
-lopen kost tijd.
-elites zijn veel meer xp waard dan die witte mobs.
-ik zit al op 180, van 180 naar 195, dan 210, dan 225, dan 240, dan 255 percent, kost best tijd om op te bouwen.
Conclusie: zoek gewoon de snelste manier om veel mobs + elite of champion pack GELIJK af te maken, zonder veel reistijd en er zijn best veel plekken in allerlei acts waar dit mogelijk is.
Zit zelf in act 1, want door cain set en ring, lever je wel damage etc in, dus je moet kijken, wat je aankunt.

PS: zelfde heb je met farmen, of je gaat veeel elites slopen en lange runs maken, of je denkt: legendaries zijn mn doelwit, NV stacks leveren dan alleen wat extra mf op en kans op rare boven de normale drops bij 5 stacks. (let op, dit is een extra rare, nooit geen legendary, tenminste dat is wat iedereen nu van uitgaat)
Dus waarom al die tijd verknallen en gelijk die ene elite rammen en wham volgende spel.
Je kan niet 2 dezelfde legendary's gebruiken dus dan wordt het max 67.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-10 09:43
Timeless schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 12:40:
[...]

Je kan niet 2 dezelfde legendary's gebruiken dus dan wordt het max 67.
Grijns, cain set geeft 30 percent bonus, een ruby in helm kan 31 percent geven, de signet ring kan 30 percent geven, een signet ring op de follower geeft 20 percent van die 30 percent xp bonus.
Heb ik al gezien, door mn ring aan follower te geven en dan mn eigen bonus xp in stats te bekijken.
Ik heb zelf dus 25 percent ring, ruby van 25 percent, dus 25+25+30= 80

[ Voor 6% gewijzigd door bangkirai op 07-09-2012 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
bangkirai schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 12:42:
[...]

Grijns, cain set geeft 30 percent bonus, een ruby in helm kan 31 percent geven, de signet ring kan 30 percent geven, een signet ring op de follower geeft 20 percent van die 30 percent xp bonus.
Heb ik al gezien, door mn ring aan follower te geven en dan mn eigen bonus xp in stats te bekijken.
Ik heb zelf dus 25 percent ring, ruby van 25 percent, dus 25+25+30= 80
Ah ok, dus je had er al rekening mee gehouden. Nice. I stand corrected.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Timeless schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 12:37:
[...]

Die ring zou op mijn DH anders een enorme dmg boost geven in vergelijk met die andere die je equipped hebt.

Wat voor char heb je? Ik gok een barb? En hoeveel chc/chd heb je nu? Als je CHD erg laag is, is het wel te verklaren door de str die je mist.
Tis mijn barb die de ring gevonden heeft, heb idd niet veel in CHD gepompt, ~100% heb ik nu.

gewoon uit een White-Trash. en mijn inv was precies vol. dacht nog ff eraan om ff te laten liggen want had mijn WoTB nog lopen. tis goed dat ik toch ff plaatsmaakte :) met de servers van blizzard weet je t nooit.

Misschien toch ff veilen in het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wooth net een legendary gevonden in het eerste gezicht dacht ik hmm. oke ff uitproberen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vLKMN.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Mywwa.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-03-2013
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 13:01:
Wooth net een legendary gevonden in het eerste gezicht dacht ik hmm. oke ff uitproberen.

[afbeelding]

[afbeelding]
Wat voor legendary is dat dan !?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Ik gok sever.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup sever 1.1k dps alleen jammer geen socket erop.

Zou dat ding als off-hand ook werken?
Kan niet dual-wielden dus kan het niet uitproberen.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2012 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-03-2013
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 13:06:
Yup sever 1.1k dps alleen jammer geen socket erop.
Welke proc is dat wel dan ?? Afbeelding van weapon ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Die is echt ideaal als je iets met lifesteal hebt. Elke kill volle health :) Alleen voor health-link en eindbazen heb ej er niks aan.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:44
W000t...nice damages in combinatie met exploding dogs.
Zo zeg, had nooit gedacht een WD te zien met 3M crit hits

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-10 13:59

skoozie

SCSI

Sever
Slain enemies rest in pieces.

het is 30M niet 3M....

[ Voor 13% gewijzigd door skoozie op 07-09-2012 13:09 ]

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Joarie schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 13:08:
Ik zie 30M crits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

3M crit? Ik zie al een 40+M crit door het scherm heen spatten.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
3M ?:) U moet langs Specsavers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:44
Je hebt helemaal gelijk...ik ben nog niet wakker. Voor dat soort getallen gebruik ik altijd in excel de "komma" functie zodat je duidelijk onderscheid hebt in duizendtallen.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
De laatste klap met dit wapen doet altijd rond de 30m dmg. Dat is de proc.

In feite veredelde LAK als je een beetje lifesteal hebt.

Werd laatst nog op de b.net forums geroepen dat dit OP zou zijn, tot een verstandig persoon vermeldde dat Sever verder geen bijzondere stats kan rollen en dus nooit voor genoeg dps kan zorgen om het de LAK waard te maken.

[ Voor 45% gewijzigd door Blaat op 07-09-2012 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolf schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 13:11:
De laatste klap met dit wapen doet altijd rond de 30m dmg. Dat is de proc.

In feite veredelde LAK als je een beetje lifesteal hebt.

Werd laatst nog op de b.net forums geroepen dat dit OP zou zijn, tot een verstandig persoon vermeldde dat Sever verder geen bijzondere stats kan rollen en dus nooit voor genoeg dps kan zorgen om het de LAK waard te maken.
Maar als off-hand met een socket dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 13:18:
[...]

Maar als off-hand met een socket dan ?
Klinkt erg goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdjager
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-01 14:23
Bulls schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 01:45:
[...]

Snap ik wel, maar de lol van het levelen en onderweg leuke upgrades vinden is dan wat minder. Trouwens had ik die wapens wel gezien met reduced level voor de patch, maar echt in zulke aantallen niet.
Voor de patch kwamen ze niet automatisch naar boven als je character het eigenlijke level van het item niet aankon. inmiddels wordt hierbij gekeken naar het reduced level. omdat de wapens zijn met de hoogste dps staan ze ook altijd bovenaan.

Ik ben blij met die wapens, want bij mijn 4de en 5de char is het ook wel een keer leuk geweest < inferno..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
mwoah.. loop je dan nog 100 CHD en 500+ potentiele stats mis (Vit tot 170 op Sever maar elke stat kan tot 350 voor 1H). En APS is ook niet bijzonder hoog. off hand DPS hoeft niet hoog te zijn, heeft Alkaizer al bewezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankpaul1
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:22
Wat mij opvalt is dat mensen volgens mij niet helemaal doorrekenen wat de gevolgen zijn van STR op een wapen. Ik zie nu in de AH wapens van 1100 dps met socket (zonder base CHD) gaan voor 35-40M, maar zonder STR. Ik heb een wapen gekocht van 780 DPS, met 240 STR en 56 base CHD en een open socket voor 2,5M. Deze geeft meer damage dan het 1100 DPS wapen.

Ik gebruik zelf onderstaande site om dit soort dingen door te rekenen:

www.theasiangamer.com

Hetzelfde voor ringen. Zoeken op +40 average damage is veel goedkoper dan zoeken naar een tri-stat item die soms stukken minder damage opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

frankpaul1 schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 13:38:
Wat mij opvalt is dat mensen volgens mij niet helemaal doorrekenen wat de gevolgen zijn van STR op een wapen. Ik zie nu in de AH wapens van 1100 dps met socket (zonder base CHD) gaan voor 35-40M, maar zonder STR. Ik heb een wapen gekocht van 780 DPS, met 240 STR en 56 base CHD en een open socket voor 2,5M. Deze geeft meer damage dan het 1100 DPS wapen.

www.theasiangamer.com

Hetzelfde voor ringen. Zoeken op +40 average damage is veel goedkoper dan zoeken naar een tri-stat item die soms stukken minden dame opleveren.
Dat is inderdaad zo. Doe er je voordeel mee, zou ik zeggen ;)

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

www.theasiangamer.com

Hetzelfde voor ringen. Zoeken op +40 average damage is veel goedkoper dan zoeken naar een tri-stat item die soms stukken minden dame opleveren.
[Flauw]

Als ik STR op een wapen neem krijg ik daar geen extra dps van hoor. :P

[/Flauw]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

www.theasiangamer.com

Met mijn huidige gear en paragon level levert ieder punt dexterity mij nagenoeg 26 dps op. Ik gebruik dus ook een sheet om eerst te zien of een item inderdaad een upgrade is of niet. Helaas is die sheet niet berekend op de speciale affixes van mn Echoing Fury (te omzeilen door haste te berekenen) en mn Whon Khim Lau (die krijg ik niet goed omzeild helaas).

[ Voor 8% gewijzigd door Neelon op 07-09-2012 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankpaul1
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:22
Wolf schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 13:43:
[...]

[Flauw]

Als ik STR op een wapen neem krijg ik daar geen extra dps van hoor. :P

[/Flauw]
Jaja, bij mijn Barb iig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Juist, en zolang mensen niet doorhebben wat de primary stats precies doet voor je dps en dit sort spul onder waarde op de AH zet, lekker van profiteren zolang het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees

www.theasiangamer.com

Hetzelfde voor ringen. Zoeken op +40 average damage is veel goedkoper dan zoeken naar een tri-stat item die soms stukken minder damage opleveren.
is afhankelijk van de rest van je gears.

240 str geeft gewoon een factor 1,24, en je hebt max 156% CHD op wapon. met 30% CHC krijg je daar weer een factor 1,47. in totaal dus een factor 1.82

bij het 1100 weapon heb je bij 30% CHC max een factor 1.3. (100% CHD).

zondere andere gears zou je ca. gelijk uit kunnen komen. Omdat je waarschijnlijk geen 100CHD gem erin hebt, kom je bij dat 780 wapon zelfs met een hogere DPS uit. (beide factoren worden lager en dus de ratio wordt hoger in het voordeel van jouw wapen)

Voor echte high-end gasten heb je dus veel meer CHD/CHC/STR op andere gears, beide factoren worden dus hoger en de ratio wordt steeds lager in het voordeel van jouw wapen :) Dat 1100 wapen geeft echt wel veel meer DPS op Alkaizer b.v. dan dat 780 wapen hoor.

MAAR aangezien de meesten van ons ver daaronder zitten, is het ook aan te raden dit soort 780 dps wapens te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Hoe hoger je CHC, hoe meer nut CHD heeft in verhouding tot Str toch? Aangezien ik met mijn barb nu met sommige build/gear over de 60% CHC heenga :9

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind net een ring met 32-75 damage, 83 str, 40 vit, 141 LoH en armor. Mja, geeft goede damage, maar daar gaat natuurlijk weer niemand op zoeken zonder crit. :)

Scratch that, valt vies tegen op mijn eigen barb.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2012 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 15:03:
Vind net een ring met 32-75 damage, 83 str, 40 vit, 141 LoH en armor. Mja, geeft goede damage, maar daar gaat natuurlijk weer niemand op zoeken zonder crit. :)
Hmm heb misschien wel interesse, mijn crit chance en AR heb ik voor nu wel hoog genoeg denk ik :) Wat moet zoiets kosten?

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Thompson schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 15:01:
Hoe hoger je CHC, hoe meer nut CHD heeft in verhouding tot Str toch? Aangezien ik met mijn barb nu met sommige build/gear over de 60% CHC heenga :9
yep. je moet gewoon CHC*CHD vergelijken met STR/1000, simpel toch ? :) (voor barbs dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thompson schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 15:05:
[...]

Hmm heb misschien wel interesse, mijn crit chance en AR heb ik voor nu wel hoog genoeg denk ik :) Wat moet zoiets kosten?
Ja dan zou ie leuk moeten zijn. 250k mag je hem hebben hoor. Staat nu op de AH voor 905k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Mofkees schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 15:06:
[...]

yep. je moet gewoon CHC*CHD vergelijken met STR/1000, simpel toch ? :) (voor barbs dan)
Nooit geweten dat rekentruukje, wel handig! :)

Het is dan dus bijvoorbeeld 100 CHD met 60CHC = 0.6? en 250Str = 0.25? Dan is 100 CHD dus véél beter dan 120 str als je 60% CHC hebt?

Waarmee vermenigvuldig je die cijfers dan overigens?
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 15:07:
[...]

Ja dan zou ie leuk moeten zijn. 250k mag je hem hebben hoor. Staat nu op de AH voor 905k.
Kun je hem even voor me vasthouden? Ben vandaag niet meer online maar ergens van het weekend moeten we elkaar vast wel kunnen treffen! Thompson#2265

[ Voor 28% gewijzigd door Thompson op 07-09-2012 15:08 ]

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-10 15:43

Elp

Thompson schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 15:01:
Het ligt dan nog steeds aan je gear. Als je 60% CHC hebt, 0 strength en 0 CHD, dan kan je beter voor 100 extra strength gaan dan voor 100 CHD. Aangezien je met die extra 100 strength je DPS altijd verdubbelt en met die 100 CHD slechts in 60% van de hits.

Uiteraard een extreem voorbeeld, maar het gaat even om het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Ik heb iets met arcane sentries. Ik lijk altijd gezellig met ze mee te lopen. En toch doen ze niet lief tegen me. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob_Dielemans
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-09 09:18
Zo net zelf even de Alkaizer route geprobeerd en ik doe hem in ietsjes minder dan een uur.

http://www.diablofans.com...leveling-alkaizer-method/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Thompson schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 15:08:
[...]

Nooit geweten dat rekentruukje, wel handig! :)

Het is dan dus bijvoorbeeld 100 CHD met 60CHC = 0.6? en 250Str = 0.25? Dan is 100 CHD dus véél beter dan 120 str als je 60% CHC hebt?

Waarmee vermenigvuldig je die cijfers dan overigens?
daarmee kan je alleen snel een idee hebben wat beter is, maar niet een concreet getal.

je stat sheet damage = wapen DPS x (1+total IAS[off weapon]) * (1+MAIN_STAT/1000)* (1+CHC*CHD)*(1+skill damage%)

en wat men hier veelal zegt is +xx IAS en +xxCHC en +xx STR van 1 item. Dan kan je niet zo snel meer rekenen, ikke niet althans, maar je hebt dan die sheets/websites weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Rob_Dielemans schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 15:15:
Zo net zelf even de Alkaizer route geprobeerd en ik doe hem in ietsjes minder dan een uur.

6x minder snel als hij het doet, dus :P Ben benieuwd hoe snel ik die kan doen. Ik denk ook wel dat dat me minstens een halfuur a 45 minuten gaat kosten. If not more...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thompson schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 15:08:
Kun je hem even voor me vasthouden? Ben vandaag niet meer online maar ergens van het weekend moeten we elkaar vast wel kunnen treffen! Thompson#2265
Heb je geadd en ik houd ze voor je vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-10 11:18

TiMMieJ

PSN: Orixez

Als ik dit zo lees zeggen ze only pick up ilvl 63. Kan je dat in een oogwenk zien of moet je dan in je inventory gaan en naar ilvl kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Ik pak deze ook in pak m beet een uur. Valt me nog niet eens tegen als niet draaitol barbarian zijnde.
TiMMieJ schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 15:21:
[...]

Als ik dit zo lees zeggen ze only pick up ilvl 63. Kan je dat in een oogwenk zien of moet je dan in je inventory gaan en naar ilvl kijken?
Ik pak alles 61 en hoger op, en alle ringen/amuleten. Dan duurt het maar langer, maar ik heb ook de centen nodig om gear te verbeteren.

En ja, er zijn sheets voor, al kennen Alkaizer en Moldran de item namen uit hun hoofd.

[ Voor 37% gewijzigd door Neelon op 07-09-2012 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:23

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

TiMMieJ schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 15:21:
[...]

hover over met ctrl ingedrukt;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-10 15:43

Elp

Op een gegeven moment kan je het ook wel aan de naam van het item zien. Je ziet die level 60 items zo vaak voorbij komen dat je op een gegeven moment wel weet welke je niet hoeft te checken met CTRL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
MicScott schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 15:16:
[...]

6x minder snel als hij het doet, dus :P Ben benieuwd hoe snel ik die kan doen. Ik denk ook wel dat dat me minstens een halfuur a 45 minuten gaat kosten. If not more...
boeiuh, je kunt toch niet meer de eerste pLVL100 worden :) wanneer je een beetje loot oppakt, ben je al veel langer bezig.

ben meestal "snel" (niet zoals alkaizer natuurlijk) klaar met levels clearen, maar soms loop ik de level nog eens langs om te kijken of ik wat legendaries vergeten ben. Met WoTB wil je toch zo veel mogelijk "killen" ipv kijken en oppakken enzo.

wel geleerd van zijn video dat je eigenlijk vanaf einde gaat beginnen en bouw je zo sneller NV op. doe nu dus ook towers > Cidea > Azmodan > Bridge > Keep > Arrest, heb t idee dat t met loots en exp beter loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-10 23:27
Ik ga weer proberen te streamen, gezien m'n lag problemen deels zijn opgelost!

133K Unbuffed Wizard ACT3 run. Momenteel Wizard 39 van EU, maar ben aan t sparen voor een leuk wapen!

mouzetc: http://www.diabloprogress...uzetc-2952/mouzetc/230300

Stream: http://www.twitch.tv/mouzetc#

Zal nog even wat moeten vinden op Reflect Damage, want dat is soms instant dead.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
mouzetc schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 15:33:

133K Unbuffed Wizard ACT3 run. Momenteel Wizard 39 van EU, maar ben aan t sparen voor een leuk wapen!

Zal nog even wat moeten vinden op Reflect Damage, want dat is soms instant dead.
Lifesteal plox?

Even ranten hier. In het trading forum van b.net schopt iedereen aan de lopende band zijn eigen topic omhoog dus die van mij stond na een paar uur al 5 pagina's verder.

Ik maakte alleen de fout die van mij te schoppen toen er net een mod online was..

Bamhammer! 3-dagen ban van het forum.

Zielepoten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Wolf schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 15:35:
[...]

Lifesteal plox?

Even ranten hier. In het trading forum van b.net schopt iedereen aan de lopende band zijn eigen topic omhoog dus die van mij stond na een paar uur al 5 pagina's verder.

Ik maakte alleen de fout die van mij te schoppen toen er net een mod online was..

Zielepoten..
b.net forum is echt een bende. Hoeveel gold for sale spam posts daar staan is niet normaal meer. Ze zouden gewoon een offline of web-based variant van de auction house moeten maken zodat je ook wanneer je niet ingame bent(kunt) je lekker op de AH kunt zoeken/hunten :)

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Wolf schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 15:35:
[...]

Lifesteal plox?

Zielepoten..
Ik mijd officiele fora altijd als de vliegende pest... De hoeveelheid tranen daar vult geen rivieren maar oceanen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

*Checkt armory* Toch knap dat je zonder wapen nog 18k dps hebt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicScott schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 15:43:
[...]

*Checkt armory* Toch knap dat je zonder wapen nog 18k dps hebt :p
Hij heeft net zijn wapen aan mij verkocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp er niks meer van. Vroeger was ik 1 met een boog, en nu rip ik voor de derde keer een demon hunter. En ik had niet eens tijd om 'auw' te zeggen, zou ik dan toch te oud worden voor dit spel????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 16:01:
Ik begrijp er niks meer van. Vroeger was ik 1 met een boog, en nu rip ik voor de derde keer een demon hunter. En ik had niet eens tijd om 'auw' te zeggen, zou ik dan toch te oud worden voor dit spel????
Jij bent toevallig niet Lokert, ten tijde van D2? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Ik weet niks van wizards, maar waarom gebruik je storm chaser terwijl je geen signature spell gebruikt? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicScott schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 16:08:
[...]

Ik weet niks van wizards, maar waarom gebruik je storm chaser terwijl je geen signature spell gebruikt? :/
0.5 proc coefficient. Dus veel CM procs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

MicScott schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 16:08:
[...]

Crit als een gek

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Maar die rune werkt alleen met signature spells?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 16:02:
[...]

Jij bent toevallig niet Lokert, ten tijde van D2? :)
Jazeker ben ik dat! Maar echt met een stuk minder skills ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

MicScott schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 16:09:
[...]

Maar die rune werkt alleen met signature spells?
Gaat om Critical Mass, elke crit verlaagt de cooldowns 1 seconde :)
Dus de enige reden is om zo sneller weer de cooldowns te kunnen gebruiken

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Bokkie schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 16:11:
[...]

Gaat om Critical Mass, elke crit verlaagt de cooldowns 1 seconde :)
Dus de enige reden is om zo sneller weer de cooldowns te kunnen gebruiken
Dus die rune geeft ook extra crit? Daar staat niks over in de beschrijving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 16:10:
[...]
Jazeker ben ik dat! Maar echt met een stuk minder skills ;)
Check dan zeker even je DM, als je die weet te vinden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
MicScott schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 16:12:
[...]

Dus die rune geeft ook extra crit? Daar staat niks over in de beschrijving.
Indirect wel ja, meer proc. is meer crit. - Ik gebruik er wel altijd een sig. spel bij, dan heb je nog meer proc. en crit, omdat je die paarse twister kan richten, met perma erbij minder nodig natuurlijk.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaspit
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-04-2024

beetje offtopic, maar welke muziek heb/had je eronder staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

xV0rtexx schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 16:27:
[...]

Indirect wel ja, meer proc. is meer crit. - Ik gebruik er wel altijd een sig. spel bij, dan heb je nog meer proc. en crit, omdat je die paarse twister kan richten, met perma erbij minder nodig natuurlijk.
Sorry maar het wordt me er al bij al niet duidelijker op. Geeft de storm chaser rune een hoger proc coëfficiënt aan de energy twister spell? Zo ja, is dit een oversight of "as intended"? Zo nee, is het de extra 'giant energy twister' die zo'n hoog coëfficiënt heeft? Indien dat tweede, wat heb je daar dan aan in die build als die door signature spells getriggerd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
gaspit schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 16:30:
[...]

beetje offtopic, maar welke muziek heb/had je eronder staan?
Bonobo - Black Sands (2010), alles van Bonobo is overigens goed te doen ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaspit
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-04-2024
mouzetc schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 16:34:
[...]

Bonobo - Black Sands (2010), alles van Bonobo is overigens goed te doen ;)
Thx. Kon het wel waarderen, dus maar gelijk de hele discography gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem_liu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-04 08:21
MicScott schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 16:31:
[...]

Sorry maar het wordt me er al bij al niet duidelijker op. Geeft de storm chaser rune een hoger proc coëfficiënt aan de energy twister spell? Zo ja, is dit een oversight of "as intended"? Zo nee, is het de extra 'giant energy twister' die zo'n hoog coëfficiënt heeft? Indien dat tweede, wat heb je daar dan aan in die build als die door signature spells getriggerd wordt?
Voor zover ik kan lezen op diverse fora zorgt de Storm Chaser rune niet voor een hogere proc rate, maar is deze rune anders dan de andere zoals Wicked Wind niet voor proc-rates gehalveerd.

Hier ook een link naar de proc-rates voor Wizards: http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/5208511084

[ Voor 7% gewijzigd door willem_liu op 07-09-2012 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
willem_liu schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 16:44:
[...]

Voor zover ik kan lezen op diverse fora zorgt de Storm Chaser rune niet voor een hogere proc rate, maar is deze rune anders dan de andere zoals Wicked Wind niet voor proc-rates gehalveerd.

Hier ook een link naar de proc-rates voor Wizards: http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/5208511084
Ja, dan is ie toch 2x zo hoog :P Of die twister vervolgens raakt is een tweede, dat was het voordeel van Wicked Wind voor P1.04.

[ Voor 9% gewijzigd door xV0rtexx op 07-09-2012 16:51 ]

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

xV0rtexx schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 16:50:
[...]

Ja, dan is ie toch 2x zo hoog :P Of die twister vervolgens raakt is een tweede, dat was het voordeel van Wicked Wind voor P1.04.
Alright, bedankt. Het is me nu duidelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-10 11:21
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Yari-2145/hero/5128447

Mijn gear is redelijk slecht, wat zal ik doen met 58m? (Met een source kan ik nog geen A3 doen dus helaas nu met shield).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-10 07:13
zie wat posts over de Alkaizer route, maar volgens mij vergeet hij de snelst mogelijke elite pack kill, namelijk die bij de Depths lvl 3. Ik zie dat hij alleen snel door lvl 1 en 2 gaat.

Maar ja, de hele act clearen in een team is natuurlijk veel leuker.

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Laatst online: 05-10 14:57
Kan iemand mij uitleggen waarom Alkaizer zo'n "gare" off-hand heeft.
Ik zie veel crit damage 191%, 280str en 900loh, maar de off-hand heeft slechts 317dps en speed is 1.2.
Ik dacht dat whirlwinders altijd een dagger gebruikte.
Zorgt die dps er niet voor dat zijn primary heel hard omlaag word gerukt in damage?

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Sinned123 schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 17:38:
Kan iemand mij uitleggen waarom Alkaizer zo'n "gare" off-hand heeft.
Ik zie veel crit damage 191%, 280str en 900loh, maar de off-hand heeft slechts 317dps en speed is 1.2.
Ik dacht dat whirlwinders altijd een dagger gebruikte.
Zorgt die dps er niet voor dat zijn primary heel hard omlaag word gerukt in damage?
minder dmg is langer er over doen om een mob neer te halen, dus meer Crit hits dus langer wotb (tenminste dat denk ik)
stfnz schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 17:35:

Mijn gear is redelijk slecht, wat zal ik doen met 58m? (Met een source kan ik nog geen A3 doen dus helaas nu met shield).
ziet er goed uit toch? Je belt is qua intel het minst denk ik.

[ Voor 24% gewijzigd door pstalman op 07-09-2012 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

pstalman schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 17:39:
[...]

minder dmg is langer er over doen om een mob neer te halen, dus meer Crit hits dus langer wotb (tenminste dat denk ik)
Nee, dps op de offhand is van ondergeschikt belang. Belangrijke stats voor een offhand.

- snelle attack speed
- crit hit damage, bij voorkeur met een socket
- hoge main stat (str in zijn geval)
- bij voorkeur ook nog hoge life on hit als je het nodig hebt

Dit is zo voor de Monk, en ik kan me niet voorstellen dat niet hetzelfde geldt voor een Barbarian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Laatst online: 05-10 14:57
Als ik er een gare off-hand bij jaag, dan zakt me hele dps zwaar in. Is dat alleen cosmetisch ofzo?
Volgens mij was het primary+offhand gedeeld door 2 x 1.15.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Neelon schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 17:45:
[...]

Nee, dps op de offhand is van ondergeschikt belang. Belangrijke stats voor een offhand.

- snelle attack speed
- crit hit damage, bij voorkeur met een socket
- hoge main stat (str in zijn geval)
- bij voorkeur ook nog hoge life on hit als je het nodig hebt

Dit is zo voor de Monk, en ik kan me niet voorstellen dat niet hetzelfde geldt voor een Barbarian.
die gast heeft (volgens posts hier) genoeg money en drops om betere items te halen en hij gebruikt dit omdat het sneller farmt, je punten kloppen maar er is volgens mij meer dan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Ik doe nog een solo run :} 133K Unbuffed Wizard ACT3 run.

Stream: http://www.twitch.tv/mouzetc

Edit: 19:30

[ Voor 7% gewijzigd door mouzetc op 07-09-2012 19:33 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

pstalman schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 17:55:
[...]

die gast heeft (volgens posts hier) genoeg money en drops om betere items te halen en hij gebruikt dit omdat het sneller farmt, je punten kloppen maar er is volgens mij meer dan dat.
Zijn offhand is alles behalve slecht. 282 STR, 899 LoH, 191 CHD met de gem. Veel beter vind je niet. Het is niet de dps op het wapen, het zijn de overige stats die belangrijk zijn, en veel beter dan die op zn offhand nu zitten wordt het niet.

Ja, als de wapen dps hoger wordt, zal zijn uiteindelijke dps ook iets omhoog gaan, maar minder dan je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Sodeknetter, net 3x een Belial-run, en we kregen hem niet plat... :(

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Ramzzz schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 19:33:
Sodeknetter, net 3x een Belial-run, en we kregen hem niet plat... :(
hell?

inferno? }:O

[ Voor 6% gewijzigd door ArcticWolf op 07-09-2012 19:49 ]

5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
  • Laatst online: 13-12-2024
Iemand nog zin in een act3 run? Ben een Barb met 30k dps, dus heel makkelijk zal het niet gaan :P

Odoacr#2769

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Laatst online: 08-10 18:26

Je chest en shoulders zou ik als eerst vervangen met exemplaren met all res. Vervolgens je ringen met chc/chd combo. Als je wilt kunnen we samen vanavond kijken hoe we je 58 het best kunnen spenderen. An1mA#1336 is mn battletag. Ben rond een uur of 11 online.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je mist wat AR op je gear en chd op je armor.

Ik heb nog een leuke pants staan op de ah
100 int en vit
44 ar en phy res
2 socket
500k is er momenteel op geboden misschien dat je em de laatste min eraf kunt halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Hij's fijn, hij's heeeeeel fijn:

Afbeeldingslocatie: http://oi45.tinypic.com/24eu8.jpg

Natuurlijk ook precies voor Azmodan me 5 NV

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
EricNL schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 20:29:
Hij's fijn, hij's heeeeeel fijn:

[afbeelding]

Natuurlijk ook precies voor Azmodan me 5 NV
Ik doe bij elke run Azmo met 5 NV, maar hij heeft echt nooit wat leuks gedropt. Meestal zelfs alleen 2 verplichte rares met 1x < i60... echt om te huilen.

Aan de andere kant duurt de kill meestal wel korter dan een elite pack. :)

Belial en Diablo geven nog een beetje uitdaging, wat mij betreft mogen ze Butcher en Azmo wel een beetje buffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-10 23:54
Eindelijk voor mezelf een Thing of the Deep aangeschaft, gaat een hele wereld voor me open nu ik wat nieuwe skills/passives kan gebruiken. Best maf eigelijk dat talents dus '..increased by gold pickup range' zo werken :P

http://eu.battle.net/d3/en/profile/kevje-1304/hero/2860151

Aan te raden voor diegene die ook meer dan 30yd gold pickup range hebben, is wat anders dan beertjes voor hoge dps :)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
zow eindelijk in Hell

http://eu.battle.net/d3/e...ticWolf-2324/hero/3285653

6 levels omhoog vandaag 8)

5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

http://eu.battle.net/d3/e...ideshow-2189/hero/1922871

ik kan hiermee eigenlijk act 3 niet doorkomen
iemand misschien nog een tip ? (heb maar 4M gold btw, ben 1 van die spelers die na 250 uren nog geen enkele legendary ofzo heb gevonden ...)
Pagina: 1 ... 24 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.