• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:09

Thompson

Beeromaniac

Ik doe eigenlijk nooit een hele act, farm wel enkel act 1 en 2 op het moment (warden/butcher run + cemetery en festering in act 1 of archives+kulle+belial in act 2). Maar heb ook het idee dat act 1 en 2 langer zijn dan 3? Of denk ik dat nou maar?

Beeromaniac

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-10 15:03

amas

Law of Nature: Chaos

Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 14:37:
[...]

Mis je zo niet ene gigantische berg met rare mobs? je slaat letterlijk de halve act over zo, en volgens mij is de bevolking per meter behoorlijk dicht in de ondergrondse stukken.
Wat ik eigenlijk bedoelde was dat ik vanaf de Fortified Bunker begin, en dan loop naar Azmodan. Dus niet alle stukken overslaan en alleen de bosses, maar natuurlijk ook de stukken ertussenin. De vraag was eigenlijk of het het ook waard is om de stukken ervoor te doen.

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

Verwijderd

Ik doe praktisch heel ACT 3, alleen Ghom niet want die vind ik vervelend.

Verwijderd

Thompson schreef op donderdag 06 september 2012 @ 14:38:
Maar heb ook het idee dat act 1 en 2 langer zijn dan 3? Of denk ik dat nou maar?
Volgens mij klopt dat ook wel, in elk geval in afgelegde kilometers is act1 en act2 voor m'n gevoel echt een rete-eind huppelen terwijl act3 twee dak-levels zijn, dan een beetje dungeon tot the Larder, dan een veld, een brug, een veld, een brug, hell, tower, hell, tower, hell, eindbaas.
Met name in act2 verlies ik de wil om te leven als ik weer dat stuk door de sewers moet doen - het voelt allemaal erg langdradig daar.

TheAmassama schreef op donderdag 06 september 2012 @ 14:39:
[...]
Wat ik eigenlijk bedoelde was dat ik vanaf de Fortified Bunker begin, en dan loop naar Azmodan. Dus niet alle stukken overslaan en alleen de bosses, maar natuurlijk ook de stukken ertussenin. De vraag was eigenlijk of het het ook waard is om de stukken ervoor te doen.
Ja duh... dat bedoel ik natuurlijk ook - niemand farmt echt alleen baasjes, al was het maar omdat dat niets oplevert :+ Maar jij skipt dus de dakdungeons en de levels onder het fort, en die zitten stampesvol met undead en rare mobjes die jij allemaal mis loopt zo.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2012 14:43 ]

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-10 15:03

amas

Law of Nature: Chaos

Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 14:41:
[...]

Volgens mij klopt dat ook wel, in elk geval in afgelegde kilometers is act1 en act2 voor m'n gevoel echt een rete-eind huppelen terwijl act3 twee dak-levels zijn, dan een beetje dungeon tot the Larder, dan een veld, een brug, een veld, een brug, hell, tower, hell, tower, hell, eindbaas.
Met name in act2 verlies ik de wil om te leven als ik weer dat stuk door de sewers moet doen - het voelt allemaal erg langdradig daar.
Eens, maar onderschat de afstand in de Tower of the Damned etc... niet. Ook die brug voor de Siegebreaker is een klote eind lopen. Misschien lijken Act 1 en 2 langer omdat bijna niks van Act 3 random is. Je weet altijd waar de heen moet. Alleen de optionele dungeons en The Keeps zijn random. Je loopt dus ook minder te dwalen en daarom kan het korter lijken.

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Thompson schreef op donderdag 06 september 2012 @ 14:36:
[...]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Bekse-2911/hero/626238

- Gems upgraden, probeer ze allemaal op de +42 variant te hebben.
- Wapens vervangen voor +/-800 DPS +/- 500LoH (zijn makkelijk betaalbaar). Evt met socket voor CHD gem (maar je CHC is niet denderend dus zal geen gigantisch verschil maken)

En je kunt natuurlijk ipv weapon master en ruthless overstappen naar nerves of steel en superstition als passives, scheelt je ook al erg veel. (en zoals gezegd, je CHC/CHD is toch niet denderend).

Maar alles is natuurlijk afhankelijk van je budget, wellicht dat ik je goedkoop nog wel aan wat upgraden kan helpen.
Dankje!
Budget is 3.5 miljoen. Verandert dat de zaak?

[ Voor 4% gewijzigd door Bekse op 06-09-2012 14:55 ]

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Dat scheelt ook veel inderdaad, in Act 3 weet je grotendeels waar je naartoe moet lopen, vooral in act 2 is dat veel minder. Vind de meeste mobs in Act 3 ook een stuk minder irritant dan Act 2, jammer genoeg ben ik nog niet sterk genoeg om act 3 te farmen, dus voorlopig meestal act 1 en af en toe 2 voor de afwisseling.
Bekse schreef op donderdag 06 september 2012 @ 14:53:
[...]

Dankje!
Budget is 3.5 miljoen. Verandert dat de zaak?
Zeker niet, heb mijn gear geupgrade voor iets van 12mil de laatste dagen, mijn oude gear kan voor heel wat minder dan 3,5 de deur uit. Maar ik zal eerst even moeten kijken wat er daadwerkelijk nuttige upgraden voor je zijn.

[ Voor 39% gewijzigd door Thompson op 06-09-2012 14:55 ]

Beeromaniac

• Bekse
PM anders even je BT, dan voeg ik je toe als je dat ok vindt?

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-10 19:14
Solo doe ik alles in A3. Zoals al eerder vemeld is de verspreiding van packs in A3 goed. Eerder (p1.03) sloeg ik vaak het Konkurk stuk over, omdat er vervelende mobs rondlopen, maar het stukje met de 2 dungeons in het begin van Konkurk is mss juist wel het meest aantrekkelijk. In A1 en A2 is dit anders.

xVortexx D3

TheAmassama schreef op donderdag 06 september 2012 @ 14:39:
[...]

In de keeps vind je per verdieping meestal 3-4 packs, dus dat is zeker wel de moeite waard.

Als je dan de "Kill Ghom" quest pakt, dan kun je nadat je ze gecleared hebt met 5 stacks Ghom killen en vervolgens de rest doen.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Verwijderd

Elke keer weer leuk. Woohoo, een legendary. Wow, 2h sword!
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/2prtszo.jpg

Ach ja, even vergeten dat alles klote is. :+
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/30lj86g.jpg
Elke keer weer? ;-)
Yup. We vinden er zat, maar komen haast niet boven de brimstone uit, if that.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2012 15:05 ]

• Bekse
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 15:02:
[afbeelding]

[afbeelding]
Elke keer weer? ;-)
Ik wilde dat ze eens gingen droppen bij me!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 15:02:
[afbeelding]

[afbeelding]
Gelukkig kan ie niet kapot.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• Middnight
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-03-2013
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 14:39:
Ik doe praktisch heel ACT 3, alleen Ghom niet want die vind ik vervelend.
Same hier. Ik start mijn quest net na Ghom en ik ga via waypoint eerst alles in Stonefort en Depths of the Keep gaan platfmaaien. Op die manier doe ik een volle A3 run met 100% bonus experience.

Sinds experience wel interessant is nu, is het idealiter om zo lang mogelijk met 5NV stacks te lopen dus zijn volle runs wel bevorderlijk voor je paragon.

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-09 18:20

Neelon

FOR PONY!!!

Zo, de eerste speler heeft paragon level 100 bereikt. Sjeesj wat een bult xp heeft die gast bijeen geharkt zeg.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Uhm, maar een speler voor zover ik in de stream heb gezien. Die anderen hoor je over hun mumble kanaal.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Neelon schreef op donderdag 06 september 2012 @ 15:13:
[...]

Uhm, maar een speler voor zover ik in de stream heb gezien. Die anderen hoor je over hun mumble kanaal.
Ze hebben die account met meerdere spelers gespeeld, het is niet 1 persoon geweest die van lvl 0 naar 100 is gegaan.

• MicScott

MicScott

.Grey.

Angeloonie schreef op donderdag 06 september 2012 @ 15:15:
[...]

Ze hebben die account met meerdere spelers gespeeld, het is niet 1 persoon geweest die van lvl 0 naar 100 is gegaan.
Dat denk je of dat weet je? Indien 2: hoe?

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-10 15:13
Zo juist in stream alkaizerx lvl 100 zien worden. Volgens mij is hij World First? Zal verder niet te veel zeggen wat ik er van denk. Vind leuk voor die gozer, maar vraag me af of ie echt met plezier nog speelt.

Edit: hmm zie dat mensen me al voor waren met melden. had de pagina niet refreshed.

[ Voor 17% gewijzigd door SMD007 op 06-09-2012 15:20 ]

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

• MicScott

MicScott

.Grey.

SMD007 schreef op donderdag 06 september 2012 @ 15:19:
Zo juist in stream alkaizerx lvl 100 zien worden. Volgens mij is hij World First? Zal verder niet te veel zeggen wat ik er van denk. Vind leuk voor die gozer, maar vraag me af of ie echt met plezier nog speelt.
Ach, sommige mensen hebben er nou eenmaal behoefte aan om zich op zo'n manier te onderscheiden van de rest. Hoelang is 1.04 uit? Twee weken? Er zijn mensen die zich langer dan dat alleen maar op één ding richten.

Verwijderd

vrij duidelijk dat het om meer mensjens gaat, hij bedankte ze ook nog eventjes....

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09
Zijn 1 mil viewers op de stream zullen ook wel wat centjes binnen harken imo ...

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Verwijderd

sleepwalkerbe schreef op donderdag 06 september 2012 @ 15:21:
Zijn 1 mil viewers op de stream zullen ook wel wat centjes binnen harken imo ...
het waren er 25000 en ik denk niet dat hij daar iets aan overhoud als hij geen partnership heeft met twitch.

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 15:21:
vrij duidelijk dat het om meer mensjens gaat, hij bedankte ze ook nog eventjes....
Mensen bedanken voor hun hulp betekent niet dat die mensen ook op zijn account hebben gespeeld. Lijkt me niet slim om publiekelijk zoiets op je stream toe te geven, want dan kan Blizz je gewoon bannen.

• sleepwalkerbe
Even gerekend en hij heeft op 2 weken (zo lang is patch uit right? ) aan 18u gamen per dag de nood om 40 mil xp per uur binnen te harken ... DAMN!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

paragorn 100... Dat ben ik over een jaar waarschijnlijk niet eens...

Beeromaniac

• Bekse
Thompson schreef op donderdag 06 september 2012 @ 15:37:
paragorn 100... Dat ben ik over een jaar waarschijnlijk niet eens...
Wil je het per se dan? All about fun!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti

MicScott schreef op donderdag 06 september 2012 @ 15:22:
[...]

Mensen bedanken voor hun hulp betekent niet dat die mensen ook op zijn account hebben gespeeld. Lijkt me niet slim om publiekelijk zoiets op je stream toe te geven, want dan kan Blizz je gewoon bannen.
Dat gaat hij natuurlijk ook niet openbaar toegeven. Maar goed, precies hetzelfde gebeurde telkens bij een D2 ladder reset. Dan ging een team spelers 1 char naar lvl 99 brengen. GERBarb of RUSSBarb bijv.

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Bekse schreef op donderdag 06 september 2012 @ 15:41:
[...]

Wil je het per se dan? All about fun!
Zeer zeker niet. Spel gaat mij niet om de vette items vinden of het lvlen (alhoewel dat natuurlijk leuk is) maar eigenlijk vooral gewoon lekker met vrienden op Skype een beetje door een act heenrammen en intussen lullen over van alles en nogwat. Denk dat daarom die double tornado built ook niks voor mij is, ik heb absoluut geen haast met een run :)

Beeromaniac

Verwijderd

Pff waarom zijn de dex gems 2x zo duur als alle andere gems :(

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 15:46:
Pff waarom zijn de dex gems 2x zo duur als alle andere gems :(
Omdat dat ook de CHD gems voor wapens zijn denk ik.

Beeromaniac

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-10 19:14
Angeloonie schreef op donderdag 06 september 2012 @ 15:42:
[...]

Dat gaat hij natuurlijk ook niet openbaar toegeven. Maar goed, precies hetzelfde gebeurde telkens bij een D2 ladder reset. Dan ging een team spelers 1 char naar lvl 99 brengen. GERBarb of RUSSBarb bijv.
Ja dat is bij veel spellen zo. Bij de COD's is er altijd wel een site die een 24/7 livestream heeft tot het laatste level.

xVortexx D3

• gaspit
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-04-2024
[...]

ETF-barb (iirc) :D
Was leuk om aan mee te werken

• Mistymo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03-2022
[...]

Hoh en wat dacht je van ons eigen NLD-1Barb :) Niet veel mensen weten dit maar ik was toen GM van guild NLD-1 en wij streden toen tegen Ger / Rus Barb haha (we wonnen niet, gingen dood op lvl 97 door lag spike :()

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Even een vraagje over onze vriend Alkaizer: Ik zie dat hij een off-hand heeft met maar 317.4 DPS...
De laatste keer dat ik geprobeerd heb de getallen van dual wielding te doorgonden dacht ik te zien dat dat niet zo handig was. Weet hier misschien iemand waarom hij geen hoger DPS off-hand gebruikt?

Constructed: Silver || Limited: Silver

• Arachnan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-10 17:30
embee schreef op donderdag 06 september 2012 @ 16:40:
Even een vraagje over onze vriend Alkaizer: Ik zie dat hij een off-hand heeft met maar 317.4 DPS...
De laatste keer dat ik geprobeerd heb de getallen van dual wielding te doorgonden dacht ik te zien dat dat niet zo handig was. Weet hier misschien iemand waarom hij geen hoger DPS off-hand gebruikt?
Omdat een dergelijk offhand met dezelfde stats vele miljoenen duurder is.

• sleepwalkerbe
Arachnan schreef op donderdag 06 september 2012 @ 16:41:
[...]

Omdat een dergelijk offhand met dezelfde stats vele miljoenen duurder is.
Dat lijkt mij zijn probleem niet :)

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 19:24
Ik heb begrepen dat als hij zijn off hand en gear beter maakt, hij niet genoeg fury etc. meer genereerd.
De balans die hij met deze gear heeft is perfect, waardoor hij super snel kan farmen.

• Arachnan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-10 17:30
sleepwalkerbe schreef op donderdag 06 september 2012 @ 16:41:
[...]

Dat lijkt mij zijn probleem niet :)
Met de hoeveelheid die hij gefarmed heeft waarschijnlijk niet, maar goed, dat is het enige wat mij zo snel (op mijn werk) te binnen schiet.

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

dx5314 schreef op donderdag 06 september 2012 @ 16:42:
[...]

Ik heb begrepen dat als hij zijn off hand en gear beter maakt, hij niet genoeg fury etc. meer genereerd.
De balans die hij met deze gear heeft is perfect, waardoor hij super snel kan farmen.
Aha, op dode mobs kun je geen critical hits maken voor into the fray... Ik kan me inderdaad voorstellen dat het overall langzamer gaat dan als je elke keer weer terug fury moet opbouwen bij een nieuwe groep mobs.

Constructed: Silver || Limited: Silver

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 19:24
Het is sowieso vaag, alle legendaries die hij vindt zijn beter dan zijn huidige gear.
Maar hij gebruikt er zelf amper iets van :P
Die gast moet echt bizarre veel geld maken met alles wat hij vindt :)

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Belangrijkste op de offhand (iig bij monk, maar bij de barbarian ook vermoed ik) is stats (hoge primary stats) en hoge attack speed belangrijker dan pure dps, omdat deze stats en as juist de damage van je mainhand verbeteren.

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Inderdaad een wat lagere overall damage, omdat hij thrashmobs niet perse in 1 hit dood wil hebben, behalve wanneer het een crit is, want dan heeft ie (mogelijk) de fury terugverdiend. Dus dan is hele hoge CHD/LOH prettig. Snap alleen niet waarom het dan een spear is en niet een dagger?

Beeromaniac

• Rob_Dielemans
  • Laatst online: 02-09 09:18
Volgens mij telt alleen je main weapon mee voor whirlwind, je off hand is er dan alleen voor stats
dx5314 schreef op donderdag 06 september 2012 @ 16:59:
Het is sowieso vaag, alle legendaries die hij vindt zijn beter dan zijn huidige gear.
Maar hij gebruikt er zelf amper iets van :P
Die gast moet echt bizarre veel geld maken met alles wat hij vindt :)
Volgens mij verkoopt ie nog bijna niks. De laatste keer dat ik keek had ie iets van 100M op zn account. Maar misschien geeft ie het aan anderen om te verkopen.

Denk ook niet dat ie tijd heeft/had voor AH, als je in 2 weken lvl 100 wil bereiken :)

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-10 09:43
zo, na een paar avondjes wat uurtjes tussendoor spenderen in act 2, heb ik mn leoric signet xp ringetje.
Dropte dus van een skeleton in sewers of caldeum, act 2 normal.

• The Dutch Dude
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-03-2024

The Dutch Dude

Haiku Rules!

My First Legendary (op lvl 43) \o/ ! Ik heb alleen de indruk dat ie niet echt impressive is (als Monk zijnde nog geen shields gebruikt)..

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/i5odut.jpg

Overmatig computergebruik heeft mijn fantasie gedood, dus ben ik niet in staat een interessante tekst hierneer te zetten.

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05:38

KneoK

Not in a million lightyears

Yay, ringetje gevonden waarmee ik ruim 10k buffed damage erbij krijg. Unbuffed zit m'n DH nu op 89k, buffed op 220k. Ring zou zo'n 15m moeten op kunnen brengen maar ik hou 'm voorlopig lekker zelf.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0k5hLbKTV2EOBUVFzEzcdJG0/full.jpg

Zo wordt het spel de laatste tijd voor mij weer een stuk leuker omdat ik zo heel af en toe nog steeds een echte upgrade vind. Zo ben ik sinds 1.0.4 van 177k damage naar 220k damage gegaan door deze ring, een amulet, Lacuni gloves en Inna's Temperance te hebben gevonden. Het enige wat nog gekocht heb is Inna's Favor voor de extra 130 dex set boost. Ik heb er 2k hp en ongeveer 100 all res voor moeten inleveren maar merk daar helemaal niets van.

http://eu.battle.net/d3/e...haoOrdo-2418/hero/1871793

[ Voor 49% gewijzigd door KneoK op 06-09-2012 21:51 ]

bangkirai schreef op donderdag 06 september 2012 @ 21:11:
zo, na een paar avondjes wat uurtjes tussendoor spenderen in act 2, heb ik mn leoric signet xp ringetje.
Dropte dus van een skeleton in sewers of caldeum, act 2 normal.
Moet je wel flink wat grinden om het verloren XP weer terug te verdienen met die ring :P

Met simpele butcher runs haal je al makkelijk 4M/uur, dus laten we zeggen dat je er 10 uur voor nodig hebt gehad (en dan heb je mazzel), dan is dat 40M verloren XP. Gemiddeld is het 25% extra XP op die ring, dus je moet 160M XP verdienen om het goed te maken. Dus het kost je 40 uur grinden nu voor je XP-winst gaat maken :+

Denk dat ik hem zou verkopen, voor de prijzen waar die dingen nu voor gaan.

[ Voor 35% gewijzigd door Bosmonster op 06-09-2012 22:19 ]

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:44
Hmm, ik begin toch lichtelijk het vermoeden te krijgen dat ze de legendary droprate stilletjes hebben verhoogd (N=1). Toen ik mijn sultan 2-hander vond met 92% crit damage vorige week vrijdag was dat de enige met een dps van meer dan 1000. Echter, als je de search nu doet op dezelfde specs komen er al talloze sultans met >1000 dps boven drijven en kun je ze voor een prikkie kopen.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Zo, na het aanschaffen van een nieuwe main-hand, http://eu.battle.net/d3/e...lonRokk-2820/hero/4927305 , ook maar eens begonnen met het farmen van act3. En gelijk een Blackthorne's neck gevonden. oOo

Reden dat ik hier wat lang mee heb gewacht is omdat ik pas net begonnen ben met dual-wielden en hiervoor niet comfortabel en snel genoeg de packs kon omleggen. Vervelende combo's en dubbel-packs kunnen me nog steeds omleggen, maar niet meer zo snel en vaak als voorheen.

Ben nu wel weer een beetje aan de blutte kant, maar als mijn vondsten van vanavond verkopen, gaat het alweer de goede kant op.

En woop, paragon level 30, al een hele 8% van de rollercoaster naar de 100 achter de rug. :Y)

[ Voor 7% gewijzigd door Neelon op 06-09-2012 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Wat is dit nu voor onzin? Ik merk ineens aardig wat level requirements reduced by xx level items op. Ging voor de grap eens op de AH zoeken tot hoe ver ze gaan. Je kan nu gewoon op level 42 een wapen gebruiken van 1200 dps. Echt te belachelijk voor woorden als je het mij vraagt, waar slaat dit op? Is dit hun manier om "betere" loot te verschaffen? Dit zijn hun fabuleuze "improved" weapons? Echt hoe sneu kun je het oplossen.

Ik geef toe dit heeft geen invloed op Inferno, maar zeker wel op Hell, ben nu al in meerdere public games mensen tegen gekomen die deze items gebruiken, dan niet van 1k of hoger maar zeker wel van 700 of 800 dps wapens. En met zulke faceroll rushers is niet leuk te spelen.

Good Job Blizzard je hebt het weer weten te verpesten, en waarvoor? Omdat sommige mensen niet voorbij Hell kunnen komen? Nou als je niet zonder deze cheat wapens kan hoe denk je dan dat je in Inferno kan rondlopen...

Afbeeldingslocatie: http://img507.imageshack.us/img507/5241/ahscreenshot003.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-12-2024
Ze verkopen wel goed op auchtion house, die level reducment spulletjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
mierenfokker schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 00:10:
Ze verkopen wel goed op auchtion house, die level reducment spulletjes :)
Ik vind het echt te sneu voor woorden, eerst proberen ze alles te balancen, naar hero level en monster level etc. en dan komen ze met deze onzin aanzetten. Alles in 1 klap uit balans. Alsof het leuk spelen is zo. Tuurlijk neemt iedereen het gretig aan, lekker uber damage doen, maar ondertussen is het geen ene drol aan om zo te spelen. Alsof je even met je level 80 Sorc een NM Cowlevel door walst. Dit is gewoon gamebreaking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
niks nieuws dat reduced lvl stuff hoor, dat was voor patch ook al het geval.
Alleen zijn alle wapens wat beter geworden gemiddeld genomen.
Maar wat maakt het uit, levelen tot 60 is puur om het spel te leren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Het gaat toch maar om hell, knal je in 10 uur wel doorheen. En met een reduced lvl req wapen nog wat sneller, op inferno begint het spel toch pas als je het mij vraagt :)

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
Bosmonster schreef op donderdag 06 september 2012 @ 22:15:
[...]

Moet je wel flink wat grinden om het verloren XP weer terug te verdienen met die ring :P

Met simpele butcher runs haal je al makkelijk 4M/uur, dus laten we zeggen dat je er 10 uur voor nodig hebt gehad (en dan heb je mazzel), dan is dat 40M verloren XP. Gemiddeld is het 25% extra XP op die ring, dus je moet 160M XP verdienen om het goed te maken. Dus het kost je 40 uur grinden nu voor je XP-winst gaat maken :+

Denk dat ik hem zou verkopen, voor de prijzen waar die dingen nu voor gaan.
Grijns, je kent blijkbaar het concept van specialisatie niet.
Die 4mil haal je ook wel in 10 a 12 min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05:38

KneoK

Not in a million lightyears

Bulls schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 00:08:
Wat is dit nu voor onzin? Ik merk ineens aardig wat level requirements reduced by xx level items op. Ging voor de grap eens op de AH zoeken tot hoe ver ze gaan. Je kan nu gewoon op level 42 een wapen gebruiken van 1200 dps. Echt te belachelijk voor woorden als je het mij vraagt, waar slaat dit op? Is dit hun manier om "betere" loot te verschaffen? Dit zijn hun fabuleuze "improved" weapons? Echt hoe sneu kun je het oplossen.

Ik geef toe dit heeft geen invloed op Inferno, maar zeker wel op Hell, ben nu al in meerdere public games mensen tegen gekomen die deze items gebruiken, dan niet van 1k of hoger maar zeker wel van 700 of 800 dps wapens. En met zulke faceroll rushers is niet leuk te spelen.

Good Job Blizzard je hebt het weer weten te verpesten, en waarvoor? Omdat sommige mensen niet voorbij Hell kunnen komen? Nou als je niet zonder deze cheat wapens kan hoe denk je dan dat je in Inferno kan rondlopen...

[afbeelding]
Waar maak je je in vredesnaam zo gigantisch druk over? Reduced requirement zit er al in sinds het spel uit is gekomen. Lekker boeien dat andere mensen willen rushen. Op level 42 heb je al tweemaal het hele spel gespeeld, voor mensen die een karakter gewoon snel naar level 60 willen tillen zijn dingen als reduced req en bonus XP gewoon ideaal. Dat staat helemaal los van eventuele wapen buffs, dit is op geen enkele manier een zogenaamde 'oplossing' en al helemaal geen cheat.

Speel gewoon lekker je eigen spel en laat een ander lekker doen wat hij of zij wil. Wil je lekker samenspelen, join dan geen public maar kijk gewoon in de lijst met spelende tweakers in de topicstart of ga lekker solo. Wil je loot, ga dan gewoon lekker grinden zoals de rest van ons ook doet. Het is uiteindelijk gewoon een spelletje dat voor vermaak moet zorgen, als je je zo gaat ergeren dan kun je beter een ander spel spelen lijkt me.

Het lijkt wel of sommige mensen beledigd zijn dat Blizzard het spel niet speciaal voor hen heeft gemaakt en niet alle regeltjes en veranderingen implementeert die zij eisen. Je betaalt niet maandelijks dus naar mijn idee is het gewoon een bonus dat Blizzard nog steeds bezig is met patches uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
bangkirai schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 00:24:
niks nieuws dat reduced lvl stuff hoor, dat was voor patch ook al het geval.
Alleen zijn alle wapens wat beter geworden gemiddeld genomen.
Maar wat maakt het uit, levelen tot 60 is puur om het spel te leren :D
Snap ik wel, maar de lol van het levelen en onderweg leuke upgrades vinden is dan wat minder. Trouwens had ik die wapens wel gezien met reduced level voor de patch, maar echt in zulke aantallen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-10 07:13
Gister een leuke drop gehad http://img546.imageshack.us/img546/4470/screenshot183i.jpg tijdens een a3 run.
Helaas gister geen legendary drops gezien, dus hopelijk vanavond weer.
Kom al aardig in de buurt van de 100k dps (buffed en 5 frenzy), nog 16k te gaan.

[ Voor 21% gewijzigd door pstalman op 07-09-2012 08:31 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
ligt het aan mij dat een 2e karakter makkelijker is omdat je alles al weet? of is een barb gewoon echt sterker? 8)7 tis best wel eenvoudig nu... terwijl ik met m'n DH een stuk meer moeite had

5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bulls schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 01:45:
[...]

Snap ik wel, maar de lol van het levelen en onderweg leuke upgrades vinden is dan wat minder. Trouwens had ik die wapens wel gezien met reduced level voor de patch, maar echt in zulke aantallen niet.
Ik had toen m'n eerste poppetje net 60 was als een 620dps met 14 lvl reduced sword, logisch gevolg van de weapon buff van 61-62 wapens.
pstalman schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 08:29:
Gister een leuke drop gehad http://img546.imageshack.us/img546/4470/screenshot183i.jpg tijdens een a3 run.
Helaas gister geen legendary drops gezien, dus hopelijk vanavond weer.
Kom al aardig in de buurt van de 100k dps (buffed en 5 frenzy), nog 16k te gaan.
Die is erg lekker zeg! Maare... wth doen al die ringen en amu's in je bags dat lijkt m'n stash wel :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bangkirai schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 01:10:
[...]

Grijns, je kent blijkbaar het concept van specialisatie niet.
Die 4mil haal je ook wel in 10 a 12 min.
4 miljoen exp in 10 minuten? Hoe doe je dat? Lijkt me erg veel. Heeft iemand hier overigens nog tips voor waar en hoe het best exp te halen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 08:50:
[...]

4 miljoen exp in 10 minuten? Hoe doe je dat? Lijkt me erg veel. Heeft iemand hier overigens nog tips voor waar en hoe het best exp te halen is?
http://www.diablofans.com...leveling-alkaizer-method/

Is een voorbeeld. Moet je wel redelijk goed in de gear zitten trouwens. Ik haal die getallen bij LANGE na niet met mijn Monk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArcticWolf schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 08:50:
ligt het aan mij dat een 2e karakter makkelijker is omdat je alles al weet? of is een barb gewoon echt sterker? 8)7 tis best wel eenvoudig nu... terwijl ik met m'n DH een stuk meer moeite had
Je tweede char heeft toegang tot de stash en het geld van je 1e, dus je kunt op de AH véél spul vinden. En de skills van de meeste chars zijn geboost met de recente patch, dus alles is wat makkelijker geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:07

heuveltje

KoelkastFilosoof

Moet je het eens vergelijken met een monk, word je helemaal gek van het verschil ;)
Ik ben zonder de ah echt te gebruiken door normal en Nightmare heengevlogen met mijn barb altje (vooral rend is echt ziekelijk overpowered :) ) Nu ben ik eind A1 hell (op lvl51) en ik ben geloof ik voor het eerst een paar keer doodgegaan.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-10 09:00
KneoK schreef op donderdag 06 september 2012 @ 21:40:
Yay, ringetje gevonden waarmee ik ruim 10k buffed damage erbij krijg. Unbuffed zit m'n DH nu op 89k, buffed op 220k. Ring zou zo'n 15m moeten op kunnen brengen maar ik hou 'm voorlopig lekker zelf.

[afbeelding]

Zo wordt het spel de laatste tijd voor mij weer een stuk leuker omdat ik zo heel af en toe nog steeds een echte upgrade vind. Zo ben ik sinds 1.0.4 van 177k damage naar 220k damage gegaan door deze ring, een amulet, Lacuni gloves en Inna's Temperance te hebben gevonden. Het enige wat nog gekocht heb is Inna's Favor voor de extra 130 dex set boost. Ik heb er 2k hp en ongeveer 100 all res voor moeten inleveren maar merk daar helemaal niets van.

http://eu.battle.net/d3/e...haoOrdo-2418/hero/1871793
Jezus wat een DPS!
Kan je nog wel een beetje incasseren of is dat niet nodig door je hoge dps?

Btw: je shoulders kan je denk ik voor niet al te veel gold wel upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-10 13:59

skoozie

SCSI

Zonder te weten wat je andere char is en wat je allemaal bewaard hebt voor equipment....

Je weet inderdaad meer en dan ook waar je op moet passen. het helpt vaak ook omdat je goede equipment in je stash gooit en je op de required level al het kan gebruiken.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!
T7D_Sneezy schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 09:36:
[...]
Jezus wat een DPS!
Kan je nog wel een beetje incasseren of is dat niet nodig door je hoge dps?

Btw: je shoulders kan je denk ik voor niet al te veel gold wel upgraden.
15k vit... amper 200AR ofzo.....
Is wel heul glass canon achtig.
Discipline op en preparation op cooldown en hij is de sjaak lijkt mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Bulls schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 00:08:

[afbeelding]
Mensen met die wapens zijn over het algemeen alts van mensen, die mensen hebben vaak al tig keer act3/4 hebben door lopen en die zo snel mogelijk door de content heen willen om ook met hun alt weer zo snel mogelijk op inferno te komen. Waarom zou je moeite gaan doen op hell level als het ook simpel kan met zo'n wapen, spel begint toch pas als je 60 bent.

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikromanic
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 06-10 17:19

Mikromanic

Onder de titel

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/30ro9i0.png

Yay een legendary :|

Up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-10 09:00
Vandread schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 09:49:
[...]

15k vit... amper 200AR ofzo.....
Is wel heul glass canon achtig.
Discipline op en preparation op cooldown en hij is de sjaak lijkt mij :+
ja daarom vroeg ik het mij ook af. Zal wel een bewuste keuze zijn want zo te zien heeft ie genoeg gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die is toch goed die bow man?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikromanic

Mikromanic

Onder de titel

Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 09:53:
[...]

Heb werkelijk geen idee!

Eindelijk weer een legendary!

Up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mikromanic schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 09:54:
[...]

Heb werkelijk geen idee!

Eindelijk weer een legendary!
Die is goed hoor ^^
+181 vit
+11% IAS
+ IHR (Hatred Regeneration)
43.8% change to knockback -> Monsters kunnen bijna nooit aan jouw geraken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo goed is hij niet, hij heeft geen socket en geen CHD ;)

Ik heb zelf een 1205 dps versie. Werkt best lekker die andere stats, maar heel erg veel waard zijn ze niet. Ik schat deze op zo'n 7-10 mil.
Sowieso is van DH naar Barb alsof je van Inferno naar Normal gaat :P DH is de meest squishy class van allemaal, en de Barb kan gigantisch veel tanken.
Natuurlijk vast ook wel gear voor je 2e char, maar de class doet het hem ook al ;)

Mijn WD was echt binnen no-time naar lvl 60 gegaan, ik had voor iedere 3-4 levels nieuwe items klaarliggen, waardoor het totaal geen uitdaging meer was en ik binnen 20 uur op lvl 60 zat, solo :P Mijn DH duurde 2x zo lang (1e char bij release) en bij ieder character ging er weer 5 uur leveltijd van af gemiddeld :P

[ Voor 68% gewijzigd door Angeloonie op 07-09-2012 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikromanic

Mikromanic

Onder de titel

Staat dr op voor 4.5 mill.. maar zie ook staan voor lager.. dus ben beniewd of die verkoopt

Up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 09:53:
[...]

DPS is leuk, maar inderdaad:
- Geen Socket
- Geen Critical Hit Damage
- Geen Dex (is opzich nog niet eens de meest noodzakelijke)

De % knockback is geinig, maar als ik deze zou zien in de AH, dan zou ik hem links laten liggen. Misschien is deze voor zo'n 600-800k te verkopen.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EricNL schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 10:22:
[...]

DPS is leuk, maar inderdaad:
- Geen Socket
- Geen Critical Hit Damage
- Geen Dex (is opzich nog niet eens de meest noodzakelijke)

De % knockback is geinig, maar als ik deze zou zien in de AH, dan zou ik hem links laten liggen. Misschien is deze voor zo'n 600-800k te verkopen.
Die zaken (socket en CHD) had ik dus over het hoofd gezien ^^
Ik speel dan ook geen DH =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 10:26:
[...]

Die zaken (socket en CHD) had ik dus over het hoofd gezien ^^
Ik speel dan ook geen DH =P
Dat je geen DH speelt maakt niet uit natuurlijk :+ Voor iedere class geldt dat een goed wapen in ieder geval een socket of CHD moet hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff zo te zien zijn er wel meer die weten dat xx-xx damage op ringen een hele dikke dps boost zijn. Denk je een leuke ring voor onder de 30m te kunnen scoren zit die nu al op 38m :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Angeloonie schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 10:28:
[...]

Dat je geen DH speelt maakt niet uit natuurlijk :+ Voor iedere class geldt dat een goed wapen in ieder geval een socket of CHD moet hebben :+
Of liever nog; Beide.

(of in mijn geval zelfs 2 sockets en CHD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-10 07:13
porn* schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 08:50:
[...]
Die is erg lekker zeg! Maare... wth doen al die ringen en amu's in je bags dat lijkt m'n stash wel :)
de stash is te klein :)
En dan heb ik nog een mule helemaal vol met amu en rings :)
Heb de amu even op RMAH staan, voor de gek die er 200 euro voor geeft. Anders gewoon weer gebruiken :p
Gratz

[ Voor 9% gewijzigd door pstalman op 07-09-2012 10:45 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
pstalman schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 10:44:
[...]

de stash is te klein :)
En dan heb ik nog een mule helemaal vol met amu en rings :)
Heb de amu even op RMAH staan, voor de gek die er 200 euro voor geeft. Anders gewoon weer gebruiken :p

[...]

Gratz
Gooi dingen weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 13:03
Meh. Zelfs op de b.net forums is er niemand die de centen op kan brengen mijn complete monk gear te kopen. Dan maar door de ah sluizen.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolf schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 10:47:
Meh. Zelfs op de b.net forums is er niemand die de centen op kan brengen mijn complete monk gear te kopen. Dan maar door de ah sluizen.
ga je stoppen met je monk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Hij gaat z'n monk ombouwen en heeft daar andere gear voor nodig (Inna's set geloof ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Nieuwe uitdaging: naakt inferno clearen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timeless schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 10:59:
[...]

Hij gaat z'n monk ombouwen en heeft daar andere gear voor nodig (Inna's set geloof ik).
Mss is het dan nog even slim om te wachten to de legendary prijzen wat zakken! welke Inna's 2 piece ga je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01-2024
Had tot nu toe alleen paar low-level legendaries gevonden, maar nu eindelijk ook een alleraardigste legendary drop:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YAUR6.jpg

Hoge int, vit en chd! Ook over dps mag ik zeker niet klagen! Staan veel tormentors op AH, maar met deze stats niet erg veel. Iemand een idee van de prijs?

Voorlopig gaat deze op mijn enchantress! Die doet met deze staff bijna 5000 dps. En mijn wizard is nog lang niet lvl60...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Nee ik ga niet stoppen, wil een andere build proberen. Meer dps, ms en farmsnelheid. Iets met infinite tempest rush met 180%ms en 80k+ dps.
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:00:
[...]

Mss is het dan nog even slim om te wachten to de legendary prijzen wat zakken! welke Inna's 2 piece ga je ?
Het broekje en de spirit stone zijn vereist. :)

[ Voor 56% gewijzigd door Blaat op 07-09-2012 11:06 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolf schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:03:
Nee ik ga niet stoppen, wil een andere build proberen. Meer dps, ms en farmsnelheid. Iets met infinite tempest rush met 180%ms en 80k+ dps.

[...]

Klinkt gaaf! Heb zelf stone en belt voor de 8% Holy damage:)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2012 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

Wolf schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:03:

[...]

Inf tempest is niet moeilijk, maar de damage ervan blijft een beetje sucken, ik blijf met dezelfde gear veel meer damage doen met een "gewone" build. De mogelijkheden van een flinke spirit regen zijn echter wel leuk :P Ik ga vanaaf bv even deze build proberen:
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#WVSXgh!cUX!baYbYc

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Is ook gaaf en de belt is ook zeker een optie. Alleen Inna's set pieces zijn zo gruwelijk duur dat ik het niet kan financieren zonder mijn meuk te verkopen.

Pagina: 1 ... 23 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.