Omdat ie net 60 is geworden. Heb gewoon normal, nm en hell doorlopen op mp10Vandread schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 21:28:
Oftewel... dat komt wel goed.... en waarom zit je nog op Hell....
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 13:41
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Gisteren wat laat begonnen met het doorlopen van hardcore A1 op Nightmare en iets later joinde Sir_Hendro de party. Mijn god wat ging dat hard
. Meneer one-shot alles en kan zo overal doorlopen. Na A1 doorgegaan met A2 en ook daar alles one-shotten. Precies zoals Sir_Hendro aangaf is het soms lastig 'm bij te houden en gear op te rapen
. Ook zoals aangegeven de A2 under 1 hour achievement gescoord
. Tijdens de rush toch nog wel wat kleine upgrades kunnen oprapen, verder niet veel spannends
. M'n hardcore barb is van level 31 naar 42 geklommen.
[ Voor 4% gewijzigd door zwik op 20-06-2013 07:30 ]
toch maar depth diggers gekocht ..ga eens kijken wat het gaat doen
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Thanks voor de feedback!Mofkees schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 20:52:
[...]
gefeli
1. MH / OH wisselen, doe je meer eDPS vanwege de hogere wapen damage van de axe. Je krijgt ook minder irri fear proc. (Tornado damage is bepaald door MH raw damage, niet DPS; fear proc in OH alleen met WW, maar niet met tornado's)
2. met de AR op je gear heb je geen warcry nodig, neem rend/overpower/HoTA... iig iets wat aan je DPS bijdraagt
je kan nog veel bereiken met craften ook, maar dat komt nog wel vermoed ik.
1. Ga ik doen! Ik las ook iets over dat het uitmaakt met welk wapen je het laatst geslagen hebt voor de tornado's/WW. Is dit nog iets om rekening mee te houden of gewoon te negeren?
2. Cleave wordt Hota dalijk, al is mij nog niet duidelijk hoe ik dan 50 rage op kan bouwen voor Wrath? De moderne WW-builds hebben geen generators verder
Craften idd.. Met name de bracers, maar dat wordt een wat langer termijn project vrees ik
[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 20-06-2013 09:28 ]
Als je zonder fury begint geef je 2-3 klappen met hota dan heb je genoeg fury om Battle cry aan te zetten. Op dat moment sprint je een mob in of er weg van en je hebt vollebak fury en kan beginnen.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117
Probleem is wel eens (met 2H) dat je je opgebouwde fury direct aan een HotA spendeert en dus niet verder komtWooldoor schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 09:30:
Als je zonder fury begint geef je 2-3 klappen met hota dan heb je genoeg fury om Battle cry aan te zetten. Op dat moment sprint je een mob in of er weg van en je hebt vollebak fury en kan beginnen.
Ik moet om Fury op te bouwen ook echt meedere mobs tegelijk raken.
Single-target unbuffed white hits tegen zo'n Elite stierbeest is geen gegarandeerd succes
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/
Met een 2H is het juist nog makkelijker omdat je daar zo traag mee slaat dat je juist wat tijd tussen de 2-3 klappen in laat zodat je Battle cry beschikbaar ziet worden. Je moet niet automatisch doorslaan.
Akkoord, maar ik spam gewoon mijn HotA knop en de BC knop "gelijk een bezetene" dus de mouseclickgods bepalen of BC actief word.Wooldoor schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 09:40:
Met een 2H is het juist nog makkelijker omdat je daar zo traag mee slaat dat je juist wat tijd tussen de 2-3 klappen in laat zodat je Battle cry beschikbaar ziet worden. Je moet niet automatisch doorslaan.
Hehe dat deed ik voorheen ook, daarna ben ik gaan proberen om telkens maar 1 klik te doen en in de praktijk heb je dan gewoon veel sneller je bc.Shao Kahn schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 09:45:
[...]
Akkoord, maar ik spam gewoon mijn HotA knop en de BC knop "gelijk een bezetene" dus de mouseclickgods bepalen of BC actief word.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Ben benieuwd, klinkt ingewikkeld allemaal
Voorlopig even geen tijd om Hell af te maken, dus moet er helaas alleen nog even over lezen.
Wat ik vooral mistte trouwens bij de Barb was een oh-shit-button, zoals ik op mn WD heb met Spirit Walk...
Verder istie wel een stuk makkelijker ter gearen dan een WD als je zoveel IAS kunt (en moet) stacken. En je krijgt uit je offhand en passives al zo belachelijk veel CHC/CHD dat dat ook niet zoveel meer boeit. Voor de prijs van alleen het wapen van mn WD kreeg ik de Barb op 185K paperdoll..
Wat ik vooral mistte trouwens bij de Barb was een oh-shit-button, zoals ik op mn WD heb met Spirit Walk...
Verder istie wel een stuk makkelijker ter gearen dan een WD als je zoveel IAS kunt (en moet) stacken. En je krijgt uit je offhand en passives al zo belachelijk veel CHC/CHD dat dat ook niet zoveel meer boeit. Voor de prijs van alleen het wapen van mn WD kreeg ik de Barb op 185K paperdoll..
Nou ik denk dat het uiteindelijk een van de makkelijkste classes is, al heb ik niet al te veel ervaring met andere classes. Alleen als je het maximale eruit wilt halen moet je inderdaad wat truukjes toepassen zoals geen fury generator kiezen en je sprint goed timen icm je WWBosmonster schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 09:49:
Ben benieuwd, klinkt ingewikkeld allemaalVoorlopig even geen tijd om Hell af te maken, dus moet er helaas alleen nog even over lezen.
Feitelijk is dat WotB maar ik snap je punt. Then agian, Barbs do not run awayWat ik vooral mistte trouwens bij de Barb was een oh-shit-button, zoals ik op mn WD heb met Spirit Walk...
Als je van WD naar barb switch is het inderdaad erg simpel, of het de makkelijkste class is kan je discussieren. Ik vind demon hunter ook niet echt een moeilijke class maar daar ben ik na een tijdje mee gestopt omdat het saai begon te worden.
Bij de barb is je oh-shit-skill altijd actief: WOTB.Bosmonster schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 09:49:
Ben benieuwd, klinkt ingewikkeld allemaalVoorlopig even geen tijd om Hell af te maken, dus moet er helaas alleen nog even over lezen.
Wat betreft je vraag over main-hand/off-hand. Tenzij je heel goed bent in het timen van sprint op je main- of off-hand is het niet iets waar je rekening mee hoeft of kunt houden. 't is zo dat de damage van je tornadoes bepaald wordt door het wapen waarmee je het laatst geslagen hebt, maar ik zie mezelf dat nog niet timen met 2.5 aps.
Ik weet eigenlijk niet of dat met lifesteal op main- of off-hand ook zo werkt. Weet iemand dat? Heb je altijd de volle bak LS met tornadoes, of alleen als je met je LS-wapen hebt geslagen?
Hallo allemaal,
Sinds vandaag maar eens een account op tweakers aangemaakt
Na ongeveer, 10 jaar? Hierbij mijn eerste post in de D3 sectie.
D3 armory: http://eu.battle.net/d3/en/profile/ealjebij-2364/
Vuurzee: mag je me niet meer lurker noemen x)
Bosmonster: Ik zou Bash + punishpakken als fury generator. Starten zonder generator is frustrerend / niet handig voor beginner. En je krijgt per ram 8% damage erbij die 3 keer stacked voor 5 seconden! Wat ik weer niet begrijp dat niemand die gebruikt...
Zou anders sneu zijn voor mijn LifeSteal op mijn belt.. Daar mep ik nooit mee....
Sinds vandaag maar eens een account op tweakers aangemaakt
D3 armory: http://eu.battle.net/d3/en/profile/ealjebij-2364/
Vuurzee: mag je me niet meer lurker noemen x)
Bosmonster: Ik zou Bash + punishpakken als fury generator. Starten zonder generator is frustrerend / niet handig voor beginner. En je krijgt per ram 8% damage erbij die 3 keer stacked voor 5 seconden! Wat ik weer niet begrijp dat niemand die gebruikt...
Altijd "volle bak"Deadsmell schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 10:02:
[...]
Ik weet eigenlijk niet of dat met lifesteal op main- of off-hand ook zo werkt. Weet iemand dat? Heb je altijd de volle bak LS met tornadoes, of alleen als je met je LS-wapen hebt geslagen?
[ Voor 42% gewijzigd door Ealjebij op 20-06-2013 10:12 ]
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Als het in het begin niet lukt zonder generator zal ik dat eens proberen 
Ik pak altijd mijn riem om Diablo mee te slappen.Altijd "volle bak"Zou anders sneu zijn voor mijn LifeSteal op mijn belt.. Daar mep ik nooit mee....
[ Voor 58% gewijzigd door Bosmonster op 20-06-2013 10:14 ]
HOTA thunderstrike is ook een redelijke oh shit button, vooral als er een enemy met lage hp loopt die je in 1 klap kapot mept. Ook rend helpt goed mee.
Voor zover ik weet is Lifesteal overkoepelend en maakt het niet uit van welk wapen of skill de damage afkomt.Deadsmell schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 10:02:
[...]
vraag voor de Barbs ...HOTA build met skorn of met EF ?
Met Skorn.cybergi schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 10:52:
Helaas krijg ik het maar niet onder de knie de HOTA build en speel ik nog altijd de WW build voor zover rubberbanding mij het toelaat.
Het is beide feasable.cybergi schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 10:52:
Ik heb begrepen dat jij max dps wilt gaan en gold niet echt een probleem is. Dan zou ik gaan voor Skorn en zoveel mogelijk ASI/CHD/CHC.
Met een volle voorraad Fury zit je waarschijnlijk over de CHC cap ( gezien de extra 1 % crit per 5 fury) dus dan is feitelijk iedere hit een crit van >2 millioen damage.
met LS of zonder ?Shao Kahn schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 11:20:
[...]
Het is beide feasable.
Ik heb begrepen dat jij max dps wilt gaan en gold niet echt een probleem is. Dan zou ik gaan voor Skorn en zoveel mogelijk ASI/CHD/CHC.
Met een volle voorraad Fury zit je waarschijnlijk over de CHC cap ( gezien de extra 1 % crit per 5 fury) dus dan is feitelijk iedere hit een crit van >2 millioen damage.
Verwijderd
Eerder deze week nog een nieuwe EF kunnen scoren maar nu beginnen potentiële upgrades toch wel enorm duur te worden.
Heeft iemand nog tips wat ik als volgende best kan upgraden? Ik zat zelf te denken aan een Witching hour (eventueel met AR?) maar ik weet niet hoeveel invloed dit zal hebben op survivability. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ter info: http://www.diabloprogress...ve-2232/Deadpool/12939813
Thanks!
Heeft iemand nog tips wat ik als volgende best kan upgraden? Ik zat zelf te denken aan een Witching hour (eventueel met AR?) maar ik weet niet hoeveel invloed dit zal hebben op survivability. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ter info: http://www.diabloprogress...ve-2232/Deadpool/12939813
Thanks!
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
1% crit per 5 fury? Waar komt dat vandaan?
(bij voorbaat excuus voor mijn nooberige barb-vragen
)
(bij voorbaat excuus voor mijn nooberige barb-vragen
@xavve dat red je prima wapen met LS + passive is voldoende met jou hoeveelheid damage.
AR WH is idd wel handig.
Hammer of the Ancients has a 1% increased Critical Hit Chance for every 5 Fury that you have.
AR WH is idd wel handig.
http://eu.battle.net/d3/e...ve/hammer-of-the-ancientsBosmonster schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 11:40:
1% crit per 5 fury? Waar komt dat vandaan?
(bij voorbaat excuus voor mijn nooberige barb-vragen)
Hammer of the Ancients has a 1% increased Critical Hit Chance for every 5 Fury that you have.
Kwestie van geld. Als jij een Skorn met 1400+ DPS en mninstens 300 STR en minimaal 180 CHD en LS kan veroorloven-> go for it.
Dat zorgt ervoor dat je de Bloodthirst passive niet hoeft te gebruiken en voor een damage passive kan gaan.
Maar hebben we het over jouw barb Arch? Je hebt al een WH dus met LS op een skorn krijg je alleen nog maar meer LS omdat je tot 6% kan gaan op een 2H.
je barb is zo ontzettend veel beter dan die van mij dat ik advies van jou zou moeten krijgen
Dus, trying not to be Capt Obvious maar, een voorraad van 115 fury is 23% extra crit chance op je HoTA!Vandread schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 11:43:
[...]
http://eu.battle.net/d3/e...ve/hammer-of-the-ancients
Ik geloof dat er een algemene cap is op CHC van 75 of 80% dus die haal je dan al snel. Dootdat deze Hota hit zeer waarschijnlijk weer een crit is en je dus weer nog meer fury krijgt heb je als je het goed aanpakt makkelijk constant 10-15 % extra critrate (op alleen je Hota hits natuurlijk)
probleem wat ik heb is gewoon de fear met de EF..ik zie veel barbs met een EF rondlopen..Shao Kahn schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 12:04:
[...]
Kwestie van geld. Als jij een Skorn met 1400+ DPS en mninstens 300 STR en minimaal 180 CHD en LS kan veroorloven-> go for it.
Dat zorgt ervoor dat je de Bloodthirst passive niet hoeft te gebruiken en voor een damage passive kan gaan.
Maar hebben we het over jouw barb Arch? Je hebt al een WH dus met LS op een skorn krijg je alleen nog maar meer LS omdat je tot 6% kan gaan op een 2H.
je barb is zo ontzettend veel beter dan die van mij dat ik advies van jou zou moeten krijgen. Weet je zeker dat je ons niet voor de gek houdt en ons aan het testen bent
een aantal met skorn..heb ooit een skorn gehad met de barb maar die was niet super goed.
dus verlies ik te veel dps er mee. dat is meer het probleem daarom vroeg ik meer zo van wat denken vinden jullie. Ik weet dat me gear niet slecht is maar is meer voor een WW barb gemaakt..ben nu aan het kijken dat ik 2 builts kan gebruiken.
verder is de vraag een ruby in de skorn of emerald ? volgens mij zelfde discussie met een manticore...minder CHD..maar goed wat levert straks meer dps op ?
[ Voor 6% gewijzigd door cybergi op 20-06-2013 12:54 ]
Zit dat niet gewoon tussen je oren? hoeveel last heb je er nu daadwerkelijk van ingame? Persoonlijk merk ik er gewoonweg weinig van, maar goed wellicht ben ik "fear" blind...cybergi schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 12:39:
probleem wat ik heb is gewoon de fear met de EF..
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
nou ja als ik een cold soj aan heb met ww heb ik er geen last van ...doe ik hem af ...vind ik het erg irri ..plus dat ik me wrath sneller kwijt ben. zelfde geld voor de Hota..ik snap dus niet hoe mensen daar mee om kunnen gaan...since ik de cold soj gebruik en ik dan naar en DPS ring swap vind ik het wel erg irri..simons schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 12:59:
[...]
Zit dat niet gewoon tussen je oren? hoeveel last heb je er nu daadwerkelijk van ingame? Persoonlijk merk ik er gewoonweg weinig van, maar goed wellicht ben ik "fear" blind...
Daar heb je dus geen last van met skorn..verder heb je natuurlijk ook met REND een voordeel dat he goed scalled..maar ik wil niet zomaar een skorn gaan kopen als het onder de streek geen zak uit gaat maken ...met dps en of dat ik drop ..dat is niet de bedoeling
Met een cold dmg SoJ valt het allemaal reuze mee vind ik, en je hebt toch sprint, dus je bent altijd wel sneller dan de elites, het is vaak irritanter voor mede spelers, als je weer eens bent afgedwaald naar de andere kant van de mapsimons schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 12:59:
[...]
Zit dat niet gewoon tussen je oren? hoeveel last heb je er nu daadwerkelijk van ingame? Persoonlijk merk ik er gewoonweg weinig van, maar goed wellicht ben ik "fear" blind...
Movies: letterboxd
The Barb Master has spokendesjaak909 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 13:04:
[...]
Met een cold dmg SoJ valt het allemaal reuze mee vind ik, en je hebt toch sprint, dus je bent altijd wel sneller dan de elites, het is vaak irritanter voor mede spelers, als je weer eens bent afgedwaald naar de andere kant van de map
Mijn Skorn geeft 50k dps meer dan mijn DW wapens.cybergi schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 13:03:
[...]
nou ja als ik een cold soj aan heb met ww heb ik er geen last van ...doe ik hem af ...vind ik het erg irri ..plus dat ik me wrath sneller kwijt ben. zelfde geld voor de Hota..ik snap dus niet hoe mensen daar mee om kunnen gaan...since ik de cold soj gebruik en ik dan naar en DPS ring swap vind ik het wel erg irri..
Daar heb je dus geen last van met skorn..verder heb je natuurlijk ook met REND een voordeel dat he goed scalled..maar ik wil niet zomaar een skorn gaan kopen als het onder de streek geen zak uit gaat maken ...met dps en of dat ik drop ..dat is niet de bedoeling
Je zou mijn Skorn kunnen equippen en vervolgens mijn DW wapens om het verschil in DPS met jouw gear te kunnen inschatten. Of een damage calculator gebruiken. Maar zeker met Rend is Skorn the way to go.
wat is je profileShao Kahn schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 13:10:
[...]
Mijn Skorn geeft 50k dps meer dan mijn DW wapens.
Je zou mijn Skorn kunnen equippen en vervolgens mijn DW wapens om het verschil in DPS met jouw gear te kunnen inschatten. Of een damage calculator gebruiken. Maar zeker met Rend is Skorn the way to go.
verder twijfel ik of me wapens echt slechter zijn dan een skorn
[ Voor 7% gewijzigd door cybergi op 20-06-2013 13:13 ]
http://www.diabloprogress...-2779/Tritoperus/12753792cybergi schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 13:13:
[...]
wat is je profilekan ik je adden wil je skorn wel eens zien
verder twijfel ik of me wapens echt slechter zijn dan een skorn
Heb nu echter DW ge-equipped met placeholder gem. Met Skorn en Ruby ga ik over de 200k.
Mijn Skorn is niks byzonders maar als je ook mijn dual wields equipped weet je hoe de damage op jouw gear zal scalen.
EDIT: je dual wields zijn kickass maar dan moet je maar zorgen dat je skorn dat ook is
[ Voor 11% gewijzigd door Shao Kahn op 20-06-2013 13:21 ]
- porn*
- Registratie: Januari 2001
- Laatst online: 22-09 15:51
...take on the world!
- Apple Mac OS X
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Steelseries
- Hack and slash
:strip_exif()/u/18823/tentacle.gif?f=community)
Evt mag je mijn Skorn wel eens testen maar die heeft geen LS
Bnet pindle#2913
Mijn EF heeft een vrij hoge fear %, heb er ook eentje geprobeert met lage fear, conclusie:cybergi schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 13:03:
nou ja als ik een cold soj aan heb met ww heb ik er geen last van ...doe ik hem af ...vind ik het erg irri ..plus dat ik me wrath sneller kwijt ben. zelfde geld voor de Hota..ik snap dus niet hoe mensen daar mee om kunnen gaan...since ik de cold soj gebruik en ik dan naar en DPS ring swap vind ik het wel erg irri..
Maakt geen fuk uit, rennen om het even van je weg.
Deel de mening van de Barb Bastard, je hebt genoeg tools om het dragelijk te maken (solo) sprint is daar zo een van.
Hij die overweegt zijn gear weg te sletten, gevallen meester
- porn*
...take on the world!
- Apple Mac OS X
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Steelseries
- Hack and slash
Om ff in te haken, ik ben het daar totaal niet mee eens. Het gaat om efficiency en als je constant mobs weg laat rennen gaat die efficiency gewoon omlaag - dat is zo klaar als een klontje. Bij white mobs is het nog te overzien maar bij elites is het ERG storend - 3 lekker bij elkaar staande elites en dan rent er ineens eentje weg.simons schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 14:07:
[...]
Mijn EF heeft een vrij hoge fear %, heb er ook eentje geprobeert met lage fear, conclusie:
Maakt geen fuk uit, rennen om het even van je weg.
Deel de mening van de Barb Bastard, je hebt genoeg tools om het dragelijk te maken (solo) sprint is daar zo een van.
[...]
Hij die overweegt zijn gear weg te sletten, gevallen meester
Fijn dat ie niet zo snel rent met een cold SoJ (wat imo nu nadelig is ivm dat white mobs/elites verhouding veel verder uit elkaar ligt dan voorheen) OF zelfs dat je hem zo inhaalt - het feit blijft dat je de mobs split en dus apart moet killen.
Da's gewoon een efficiency killer en hoe je het ook wendt of keert, ik betwijfel ten zeerste of je dat verlies OOIT goed gaat maken door een beetje extra APS op beide wapens (hoe waardevol dat ook is).
Bnet pindle#2913
EF is gewoon %#%^%, begin me steeds meer aan die fear te ergeren.
Persoonlijk ben ik blij dat ik met mijn huidige actieve classes geen last van heb.
Maar als er iemand in mijn party zit met een EF, is het echt super irritant!
Begrijp best waarom WesFeye zijn EF uiteindelijk te koop heeft gezet (nu wachten op het juiste bod).
- porn*
...take on the world!
- Apple Mac OS X
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Steelseries
- Hack and slash
Speelde laatst weer met een Tweaker met EF (dacht tenminste dat het Tweaker was); toen niks van gezegd maar idd ik werd weer opnieuw helemaal gekdx5314 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 14:28:
[...]
EF is gewoon %#%^%, begin me steeds meer aan die fear te ergeren.
Persoonlijk ben ik blij dat ik met mijn huidige actieve classes geen last van heb.
Maar als er iemand in mijn party zit met een EF, is het echt super irritant!
Begrijp best waarom WesFeye zijn EF uiteindelijk te koop heeft gezet (nu wachten op het juiste bod).
Speelde voorheen erg veel met 2 IRL maatjes en 1 daarvan had ook een EF - die mocht alleen meedoen als ie een ander wapen swapte
[ Voor 10% gewijzigd door porn* op 20-06-2013 14:30 ]
Bnet pindle#2913
Part of the game, elk voordeel heb z'n nadeel etc.etc.porn* schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 14:23:
Om ff in te haken, ik ben het daar totaal niet mee eens. Het gaat om efficiency en als je constant mobs weg laat rennen gaat die efficiency gewoon omlaag - dat is zo klaar als een klontje. Bij white mobs is het nog te overzien maar bij elites is het ERG storend - 3 lekker bij elkaar staande elites en dan rent er ineens eentje weg.
Fijn dat ie niet zo snel rent met een cold SoJ (wat imo nu nadelig is ivm dat white mobs/elites verhouding veel verder uit elkaar ligt dan voorheen) OF zelfs dat je hem zo inhaalt - het feit blijft dat je de mobs split en dus apart moet killen.
Da's gewoon een efficiency killer en hoe je het ook wendt of keert, ik betwijfel ten zeerste of je dat verlies OOIT goed gaat maken door een beetje extra APS op beide wapens (hoe waardevol dat ook is).
Denk dat het belangrijkst dat bepaalde effecten gewoonweg niet overdreven dienen te worden. Efficiency zeg je, ongetwijfeld maar in deze game is het hooguit een wat irritant bij effect, en hoe dat bij effect wordt ervaren.
Persoonlijk, mijn plezier haal ik meer uit de setup die ik nu heb dan die met een skorn.
Ik vind fear op mijn barb ook echt verschrikkelijk - daarom dat ik het niet wil. :-)
Evenals de knockback op bash. Idemdito echt verschrikkelijk! Gelukkig is er iets als een onslaught modifier.
Evenals de knockback op bash. Idemdito echt verschrikkelijk! Gelukkig is er iets als een onslaught modifier.
- porn*
...take on the world!
- Apple Mac OS X
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Steelseries
- Hack and slash
Je zegt 2 dingen; 1 dat de fear overdreven is, ik zeg simpelweg van niet. Ik denk persoonlijk dat je er meer aan gewend bent. En 2 plezier, ja ik twijfel ook weer over een DW setup nu ik weer WW speel maar 1 ding is zeker: ik pak GEEN EF meer.
Dat heeft niks te maken met het feit dat het wellicht zo is dat een EF je efficiency boost in de vorm van meer dmg, en flink omlaag haalt in de vorm van achter mobs aanrennen. Je kan ook DW plezier hebben zonder een EF
Moet je alleen genoegen nemen met ietsjes minder sheet dps.
Dat heeft niks te maken met het feit dat het wellicht zo is dat een EF je efficiency boost in de vorm van meer dmg, en flink omlaag haalt in de vorm van achter mobs aanrennen. Je kan ook DW plezier hebben zonder een EF
[ Voor 11% gewijzigd door porn* op 20-06-2013 14:33 ]
Bnet pindle#2913
En misschien wel het belangrijkste een EF verziekt de teamplay.porn* schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 14:32:
Je zegt 2 dingen; 1 dat de fear overdreven is, ik zeg simpelweg van niet. Ik denk persoonlijk dat je er meer aan gewend bent. En 2 plezier, ja ik twijfel ook weer over een DW setup nu ik weer WW speel maar 1 ding is zeker: ik pak GEEN EF meer.
Ik bedoel als je een CM Wiz/Monk en BAT WD in een party hebt, en hier komt een WW barb met een EF bij, gooit die roet in het eten.
Timeless is ook net een WW barb begonnen, hoop dat ie binnenkort ook inziet dat een EF irritant is
- porn*
...take on the world!
- Apple Mac OS X
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Steelseries
- Hack and slash
Aye prot psies, ik speelde toen ook m'n Wrenching Smash 2H Hota/Rend spec, pull je alles lekker compact bij mekaar, verspreid een of andere EF idioot ze weer over 't scherm
Bnet pindle#2913
Iedereen mag wat vinden natuurlijk, kan eigenlijk voor mezelf het beste bepalen wat ik prettig vind.porn* schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 14:32:
Je zegt 2 dingen; 1 dat de fear overdreven is, ik zeg simpelweg van niet. Ik denk persoonlijk dat je er meer aan gewend bent.
Ik heb overigens het overgrote deel van de barb tijd zonder EF gespeeld.
Vraag blijft wat nu daadwerkelijk het eff verschil is, denk dat de fear factor een eigen leven is gaan leiden, bovendien heb ik het idee dat het overgrote deel van de setups met EF is, is dat omdat ze een lage irritatiegrens hebben?Dat heeft niks te maken met het feit dat het wellicht zo is dat een EF je efficiency boost in de vorm van meer dmg, en flink omlaag haalt in de vorm van achter mobs aanrennen. Je kan ook DW plezier hebben zonder een EFMoet je alleen genoegen nemen met ietsjes minder sheet dps.
Ach een barb voegt sowieso weinig toe aan teamplay, heeft alleen met war cry een party buff en dan nog een defensive ook, en dat bij een barbdx5314 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 14:34:
[...]
En misschien wel het belangrijkste een EF verziekt de teamplay.
Ik bedoel als je een CM Wiz/Monk en BAT WD in een party hebt, en hier komt een WW barb met een EF bij, gooit die roet in het eten.

Sommige combi's zijn gewoon irritant een CM wiz heb je als WD bijvoorbeeld ook niks aan (zonder pull monk), staat ie alle mobs uit elkaar te freezen, terwijl je ze dicht bij elkaar wilt hebben voor de grinder
@simsons, heb toch maar besloten mijn barb gear te houden, heb alleen mijn Unity verkocht (gebruik toch altijd SoJ) en heb nog mijn oude amu te koop staan
- porn*
...take on the world!
- Apple Mac OS X
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Steelseries
- Hack and slash
Tuurlijk het ligt ook aan welke MP je speel, met hoeveel dps. Als je DE farmt en je speelt op een MP dat je elites 1-2shot, maakt fear niets uit natuurlijk. De meesten zullen dat nu echter niet doen en als ik dan kijk hoe de meesten farmen, zou EF de boel niet efficienter maken, als je lekker HotA't wil je niet dat je 2 elites eerst afmaakt en dan pas achter die 3e aan moet; je wilt ze op elkaar hebben zodat die 3e psies tegelijk met die 2 doodvalt. En ja dat maakt soms echt het verschil factor 1,5-2 op een elite pack, dat kan nogal oplopen hoe hoger de MP is. Ie 10 sec over een pack doen of 15-20, nogal een verschil.
Naast dat je, door die crappy fear, minder fury terugkrijgt omdat je minder mobs raakt.
Al met al nogal lastig te berekenen, maar emperisch bewijs is voor mij persoonlijk voldoende en zal dan ook nooit meer zo'n crapding equippen.
Naast dat je, door die crappy fear, minder fury terugkrijgt omdat je minder mobs raakt.
Al met al nogal lastig te berekenen, maar emperisch bewijs is voor mij persoonlijk voldoende en zal dan ook nooit meer zo'n crapding equippen.
Wat bedoel je daarmee?bovendien heb ik het idee dat het overgrote deel van de setups met EF is, is dat omdat ze een lage irritatiegrens hebben?
Imo foute kijk op de zaak: een barb kan een monk+wiz vervangen. Wrenching Smash voor de pull-in, Warcry voor buffs, Hota Thunderstrike voor de stuns (CM Wiz). Je mist de dmg buff majadesjaak909 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 14:44:
[...]
Ach een barb voegt sowieso weinig toe aan teamplay, heeft alleen met war cry een party buff en dan nog een defensive ook, en dat bij een barb![]()
Sommige combi's zijn gewoon irritant een CM wiz heb je als WD bijvoorbeeld ook niks aan (zonder pull monk), staat ie alle mobs uit elkaar te freezen, terwijl je ze dicht bij elkaar wilt hebben voor de grinder
@simsons, heb toch maar besloten mijn barb gear te houden, heb alleen mijn Unity verkocht (gebruik toch altijd SoJ) en heb nog mijn oude amu te koop staan
[ Voor 28% gewijzigd door porn* op 20-06-2013 14:52 ]
Bnet pindle#2913
Verstandig, zou alleen wel ff een EF halen met 200% fear, kunnen we samen weer eens een rondje doen, liefst bij andere tweakers (zie hierboven)desjaak909 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 14:44:
- porn*
...take on the world!
- Apple Mac OS X
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Steelseries
- Hack and slash
* porn* updates ignore list
Bnet pindle#2913
LOl het zit diep hier lol ...met de EF en fear
..
Heb een leuke skorn gekocht ga het proberen
Heb een leuke skorn gekocht ga het proberen
Je goed recht, mijn eigen ervaringen zijn anders, vandaar mijn opmerking. Voor de rest, ieder zijn ding.porn* schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 14:48:
Ik heb gelezen wat zo'n beetje de meest gebruikte wapens zijn voor barbs, de EF is zo'n beetje de meest gebruikte mainhand, vandaar de vraag of al die lui een lage irritatiegrens hebben.Wat bedoel je daarmee?
ik ga je meppen als je die barb gaat verkopendesjaak909 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 14:44:
[...]
Ach een barb voegt sowieso weinig toe aan teamplay, heeft alleen met war cry een party buff en dan nog een defensive ook, en dat bij een barb![]()
Ja is toch jammer dat ze maar tot 20% gaansimons schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 14:49:
[...]
Verstandig, zou alleen wel ff een EF halen met 200% fear, kunnen we samen weer eens een rondje doen, liefst bij andere tweakers (zie hierboven)
maar ben het er wel mee eens dat de fear niet echt relaxed is, zeker als je in een groep zit waarin iedereen er 1 heeft, al kan je dat bij een monk wel weer goed opvangen met implosion bijvoorbeeld
Gelukkig heb ik EF's met lage fear 10% (barb) en 12% (Monk), want ook dat scheelt toch wel, maar is met WD toch wel chill dat als je solo speelt de mobs niet meer opeens wegrennen
[ Voor 6% gewijzigd door desjaak909 op 20-06-2013 15:02 ]
Nounounou, iemand is niet direct een idioot omdat hij de meest gebruikte one hander ook equipped heporn* schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 14:38:
Aye prot psies, ik speelde toen ook m'n Wrenching Smash 2H Hota/Rend spec, pull je alles lekker compact bij mekaar, verspreid een of andere EF idioot ze weer over 't scherm
Dat gezegd hebbende: Ik houd me echter fijn bij mijn Skorn. Als je maar genoeg ASI stacked heb je alles zo neer.
Of met een cm freeze wiz spelen!
Dan kunnen de mobs niet eens wegrennen...
Ik liep met mijn monk een beetje vast omdat upgrades een hele hoop gold kosten, wat ik niet heb en daarom de wiz wat aan het proberen. Maar dan merk je pas de fear. Eerst had ik er geen last van maar nu je beter weet is het best lastig soms... En last is ook een groot woord. Het blijft een leuk spelletje!
Dan kunnen de mobs niet eens wegrennen...
Ik liep met mijn monk een beetje vast omdat upgrades een hele hoop gold kosten, wat ik niet heb en daarom de wiz wat aan het proberen. Maar dan merk je pas de fear. Eerst had ik er geen last van maar nu je beter weet is het best lastig soms... En last is ook een groot woord. Het blijft een leuk spelletje!
Battle.net || Strava
ja, als alle mobs gewoon altijd bij elkaar blijven wordt het ook maar saai, efficientie is niet altijd beter/leukerretlaw schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 15:21:
En last is ook een groot woord. Het blijft een leuk spelletje!
Gisteren mijn 1e hardcore charcter gemaakt, een Monk. Ook nooit gespeeld.
Eerst maar even wat rammen op mp10 voordat we ons in de klasse gaan verdiepen.
Wel flauw dat je je HFring niet mag overhevelen
Ben zelf net 60 geworden, heb nog wel wat low lvl gear liggen als je wilt?Shao Kahn schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 15:28:
Gisteren mijn 1e hardcore charcter gemaakt, een Monk. Ook nooit gespeeld.
- porn*
...take on the world!
- Apple Mac OS X
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Steelseries
- Hack and slash
Ja tuurlijk to each his own ofcourse! Blijft een spelletje voor je eigen plezier hesimons schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 14:55:
[...]
Je goed recht, mijn eigen ervaringen zijn anders, vandaar mijn opmerking. Voor de rest, ieder zijn ding.
[...]
Ik heb gelezen wat zo'n beetje de meest gebruikte wapens zijn voor barbs, de EF is zo'n beetje de meest gebruikte mainhand, vandaar de vraag of al die lui een lage irritatiegrens hebben.
Ah zo, of gewoon efficiency niet zo boeiend vinden (ie sheet dps horny?)
Ik heb er ook lange tijd mee gespeeld hoor maar op een gegeven moment begon de frustratie niet meer op te wegen tegen de dps winst.
Zo ervaar ik het he, ik wil er niemand persoonlijk op aanvallen!Shao Kahn schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 15:19:
[...]
Nounounou, iemand is niet direct een idioot omdat hij de meest gebruikte one hander ook equipped he
Dat gezegd hebbende: Ik houd me echter fijn bij mijn Skorn. Als je maar genoeg ASI stacked heb je alles zo neer.
[ Voor 22% gewijzigd door porn* op 20-06-2013 15:41 ]
Bnet pindle#2913
Gefeliciteerd!desjaak909 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 15:30:
[...]
Ben zelf net 60 geworden, heb nog wel wat low lvl gear liggen als je wilt?
Nee, aardig aangeboden maar als het Hardcore moet dan speel ik het ook Hardcore
Sterker nog, van mij mochten ze de AH bij Hardcore well offline halen.
Maar als ik een keer een Bossboost nodig heb hoor je het wel. Hopelijk heb jij WEL de waypoint naar Diablo
- porn*
...take on the world!
- Apple Mac OS X
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Steelseries
- Hack and slash
Voor de Inferno nerfs was dat anders nog best lastig hoor door A2 heen komen met zelfgevonden crapgearShao Kahn schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 15:41:
[...]
Gefeliciteerd!
Nee, aardig aangeboden maar als het Hardcore moet dan speel ik het ook Hardcore![]()
Sterker nog, van mij mochten ze de AH bij Hardcore well offline halen.
Maar als ik een keer een Bossboost nodig heb hoor je het wel. Hopelijk heb jij WEL de waypoint naar Diablo
Btw: als je nog wat startergear nodig hebt idd of een waypointje kan ik je ook helpen.
[ Voor 7% gewijzigd door porn* op 20-06-2013 16:02 ]
Bnet pindle#2913
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Als Bat WD is er weinig aan als je party continu alles over het scherm gooit. Dan hoef ik niet eens de moeite te nemen om te gaan casten namelijk, aangezien je afhankelijk bent van je kills in de buurt voor mana regen. Dus je gaat Cloud of Bats niet eens opstarten voor minder dan 3 mobs (dan zit je in een paar seconden zonder manadesjaak909 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 15:25:
[...]
ja, als alle mobs gewoon altijd bij elkaar blijven wordt het ook maar saai, efficientie is niet altijd beter/leuker
Al vond ik persoonlijk CM wizz een stuk irritanter dan barb met EF. De CM loopt groep in en freezet alles. Dan kan ik gewoon aan de kant gaan staan wachten tot ie klaar is (of zelf maar een groepje zoeken). Met de Barb is het nog enigzins leuk, ook al rent er af en toe wat weg.
Pull monk is natuurlijk het summum
[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 20-06-2013 17:24 ]
- porn*
...take on the world!
- Apple Mac OS X
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Steelseries
- Hack and slash
Dat zeg ik dus Bos, als je geen monk en wiz samen hebt, kun je met een 2H pullbarb nog eea compenseren (en het compenseert zelfs een EF een *beetje*). Waarom is het irri als alles frozen is? Lekker stilstaan en slachten ftw toch?
[ Voor 20% gewijzigd door porn* op 20-06-2013 17:36 ]
Bnet pindle#2913
Sommige mobs zijn net uit range van CoB, heb ik vaak genoeg mee gemaakt als ik met mn WD speel. CM Wiz, Cyclone Strike Monk en en CoB WD = OP farm team =)porn* schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 17:23:
Dat zeg ik dus Bos, als je geen monk en wiz samen hebt, kun je met een 2H pullbarb nog eea compenseren (en het compenseert zelfs een EF een *beetje*). Waarom is het irri als alles frozen is? Lekker stilstaan en slachten ftw toch?
dit klopt niet (helemaal).Deadsmell schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 10:02:
[...]
Wat betreft je vraag over main-hand/off-hand. Tenzij je heel goed bent in het timen van sprint op je main- of off-hand is het niet iets waar je rekening mee hoeft of kunt houden. 't is zo dat de damage van je tornadoes bepaald wordt door het wapen waarmee je het laatst geslagen hebt, maar ik zie mezelf dat nog niet timen met 2.5 aps.
Tornado's per tick damage is gebaseerd altijd op je MH wapen damage. (Niet het DPS getal, maar de damage range getallen daaronder. Een trage MH is dus goed hier voor)
Het aantal tick's p.s. is afhankelijk van de aps van het wapen waarmee je net geslagen hebt. Dit kan je niet echt timen, dus je kunt b.v. een snelle OH nemen om het gemiddelde aantal ticks p.s. omhoog te schroeven.
WW damage/Ticks zijn afhankelijk van het wapen waarmee je gaat slaan. Het maakt hier idd geen verschil wat je als MH of OH neemt uit 2 wapens.
In Bosmonster zijn geval is het zeker aan te raden de AXE als MH te nemen, zelfs afgezien van het fear effect.
[ Voor 3% gewijzigd door Mofkees op 20-06-2013 19:25 ]
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Ben bijna level 60 met een wizz maar heb eigenlijk geen idee wat nou een handige build is voor inferno. Ben nu pas level 52 en rol met gemak door mp10 heen, hierdoor gebruik ik eigenlijk alleen maar disintegrate. Omdat ik redelijk sterk ben hoef ik totaal niet op me arcane power te letten en hoef ik ook niet echt uit te vinden wat een goede build is.
Daarnaast had ik bedacht om vanaf level 60 de AH niet meer te gebruiken waardoor ik zeker in het begin max mp1 kan spelen. Wat zou hiervoor een effectieve build zijn?
http://eu.battle.net/d3/e...alt007-1204/hero/20039568
Daarnaast had ik bedacht om vanaf level 60 de AH niet meer te gebruiken waardoor ik zeker in het begin max mp1 kan spelen. Wat zou hiervoor een effectieve build zijn?
http://eu.battle.net/d3/e...alt007-1204/hero/20039568
Verwijderd
Ik heb heel veel rond zitten zoeken of diablo 3 al een keer een update heeft gehad voor multimonitor setups en hogere resoluties op enkele beeldschermen, maar kan er helaas niet wijzer uit worden.
De een zegt van wel de ander weer van niet. Zitten er al resoluties in die boven de 1920x1080 gaan, want dan kan ik het spel weer eens gaan installeren.
De een zegt van wel de ander weer van niet. Zitten er al resoluties in die boven de 1920x1080 gaan, want dan kan ik het spel weer eens gaan installeren.
Ik dacht toch dat Diablo 3 Eyefinity ondersteunde, helaas geen actieve displayport naar DVI adapter anders kon ik het zelf ook eens proberen.Verwijderd schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 10:57:
Ik heb heel veel rond zitten zoeken of diablo 3 al een keer een update heeft gehad voor multimonitor setups en hogere resoluties op enkele beeldschermen, maar kan er helaas niet wijzer uit worden.

Verwijderd
Ja ik zie ook genoeg plaatjes altijd maar goed. Ik zal Diablo wel even weer installeren om zelf te kijken.
Ik speel namelijk op 2560x1080 en dan vind ik het minder leuk om niet in volledig beeld te gamen.
Ik speel namelijk op 2560x1080 en dan vind ik het minder leuk om niet in volledig beeld te gamen.
Ik draai D3 op 2560x1440 zonder problemen. Installeren en het werkt.Verwijderd schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 10:57:
Constructed: Silver || Limited: Silver
ik heb een 3 monitor set up 3 keer 24 inch ...uit de box werkt het ook niet..CBA schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 10:59:
[...]
Ik dacht toch dat Diablo 3 Eyefinity ondersteunde, helaas geen actieve displayport naar DVI adapter anders kon ik het zelf ook eens proberen.
[afbeelding]
Verwijderd
Ik denk dat dat te maken heeft met de beeldverhouding. Mijn beeld verhouding is 21:9embee schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 11:06:
[...]
Ik draai D3 op 2560x1440 zonder problemen. Installeren en het werkt.
Ik heb dit probleem: http://www.overclockers.c...402920bbf&t=704867&page=2cybergi schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 11:12:
ik heb een 3 monitor set up 3 keer 24 inch ...uit de box werkt het ook niet..
Helaas heb ik nu al 3 Displayport adapters liggen naar Dvi maar geen enkele daarvan is actief
De computer winkels hier in de buurt hebben ook geen idee of degene die ze liggen hebben actief is en je kan het er nergens aan zien, alleen proberen.
Verwijderd
Als ik er niet uit kom ga ik dit eens proberen.
http://diablo.somepage.co...8-support-for-2560-x-1080
http://diablo.somepage.co...8-support-for-2560-x-1080
je moet naar een 600 nvidia serie switchen die ondersteunen het out of the box...ik heb een 680gtx..CBA schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 11:16:
[...]
Ik heb dit probleem: http://www.overclockers.c...402920bbf&t=704867&page=2
Helaas heb ik nu al 3 Displayport adapters liggen naar Dvi maar geen enkele daarvan is actief
De computer winkels hier in de buurt hebben ook geen idee of degene die ze liggen hebben actief is en je kan het er nergens aan zien, alleen proberen.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Als het goed is staat het wel in de specs toch?CBA schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 11:16:
[...]
Ik heb dit probleem: http://www.overclockers.c...402920bbf&t=704867&page=2
Active adapters zijn alleen wel een dure grap.The Apple Mini DisplayPort to Dual-Link DVI and Apple Mini DisplayPort to VGA adapters are active adapters.
[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 21-06-2013 11:48 ]
Inderdaad, hoogte is locked in D3, dus bredere beeldverhoudingen zien meer tegelijk. Om te voorkomen dat mensen extreem veel tegelijk kunnen zien (wat in de toekomst met PvP behoorlijk wat voordeel zou kunnen geven) hebben ze daarom heel erg brede beeldverhoudingen geblokkeerd. Anders zou je bijvoorbeeld ook 7:1 kunnen spelen (3x 21:9 naast elkaar).Verwijderd schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 11:16:
Ik denk dat dat te maken heeft met de beeldverhouding. Mijn beeld verhouding is 21:9
Switch ik van gah naar rmah krijg ik dit, haha.

[ Voor 18% gewijzigd door An1mA op 21-06-2013 11:58 ]
Verwijderd
Ik heb even gestest met max resolutie wat ik in kan stellen 1920x1080 full screen en full screen windows mode. Dit is de uitkomst. Ik kan indd iets meer zien links en recht maar niet denderend meer, ik ben wel bij dat windows full screen mode redelijk goed werkt, het speelt fijner vind ik.Kid Jansen schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 11:51:
[...]
Inderdaad, hoogte is locked in D3, dus bredere beeldverhoudingen zien meer tegelijk. Om te voorkomen dat mensen extreem veel tegelijk kunnen zien (wat in de toekomst met PvP behoorlijk wat voordeel zou kunnen geven) hebben ze daarom heel erg brede beeldverhoudingen geblokkeerd. Anders zou je bijvoorbeeld ook 7:1 kunnen spelen (3x 21:9 naast elkaar).

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2013 12:03 ]
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Haha, nu moeten ze het alleen nog even uitbetalenAn1mA schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 11:58:
Switch ik van gah naar rmah krijg ik dit, haha.
[afbeelding]
Het is een standaard displayport.Bosmonster schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 11:48:
Als het goed is staat het wel in de specs toch?
Active adapters zijn alleen wel een dure grap.
Bij Apple is alles duur, in de pricewatch vind ik deze: pricewatch: Sapphire Active DisplayPort naar DVI Adapter maar ze zeggen wel dat het actief is maar ja is het dat wel
Verwijderd
Ik ben nu al een tijdje uit de running met Diablo 3 maar ik ga dat vandaag weer fijn op pakken.
Nu heb ik de volgende vraag, ik wil de game op nieuw gaan spelen klopt het dan als ik items in de kratjes doe dat ik dan bij overnieuw beginnen die items nog heb?
Nu heb ik de volgende vraag, ik wil de game op nieuw gaan spelen klopt het dan als ik items in de kratjes doe dat ik dan bij overnieuw beginnen die items nog heb?
- porn*
...take on the world!
- Apple Mac OS X
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Steelseries
- Hack and slash
Je kist als in personal stash? In dat geval jaVerwijderd schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 12:46:
Ik ben nu al een tijdje uit de running met Diablo 3 maar ik ga dat vandaag weer fijn op pakken.
Bnet pindle#2913
Zit er aan te denken mijn EF in te gaan ruilen voor een ander (rare) wapen, bijvoorbeeld een AXE of eventueel een MACE. Nu zullen die dingen wel reteduur zijn met de juiste stats (STR, socket, LL, 1000+ DPS en eventueel CHD).
Craft iemand tegenwoordig dat soort wapens? Is dat interessant, of is de kans echt te klein dat er iets fatsoenlijks uitkomt?
Craft iemand tegenwoordig dat soort wapens? Is dat interessant, of is de kans echt te klein dat er iets fatsoenlijks uitkomt?
Te klein of je moet heel erg veel geluk hebben gehad, ik had ruim 600 conquests swords gecraft ooit en kon toen al bijna een gat in mijn monitor slaan na nummer 600!!!ChUcKiE schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 13:16:
Zit er aan te denken mijn EF in te gaan ruilen voor een ander (rare) wapen, bijvoorbeeld een AXE of eventueel een MACE. Nu zullen die dingen wel reteduur zijn met de juiste stats (STR, socket, LL, 1000+ DPS en eventueel CHD).
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
hmmm, dan maar eens kijken of er nog ergens een te halen valt
met mijn 300M kom ik vrees ik niet echt ver! En anders me toch maar blijven irriteren aan mijn EF
"STR, socket, LL, 1000+ DPS en eventueel CHD" kan je zeker vinden voor 300M hoorChUcKiE schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 13:40:
hmmm, dan maar eens kijken of er nog ergens een te halen valtmet mijn 300M kom ik vrees ik niet echt ver! En anders me toch maar blijven irriteren aan mijn EF
Blader wel een paar pagina's door. De eerste een paar pagina's zijn allemaal van i62 crafts, CHD rollt maar tot 60% oid, het kan zijn dat je op pagina 10 een dropped item kan vinden met veel hogere CHD, waardoor je meer DPS krijgt.
Ik zat net ook al even te kijken, er kwamen er een paar voorbij, maar heel interessant (2,4LL en 40% CHD, 1050 DPS, zonder STR bijvoorbeeld), kwam er volgens mij niet echt voorbij....toch maar eens verder zoeken straks.
Ok, er staan er wat op (axes) , maar ik kom tot nu toe elke keer uit op zo'n 20k DPS verlies, maar wel met extra LS (nu niet op mijn EF)....dat is wel veel verschil.
Ok, er staan er wat op (axes) , maar ik kom tot nu toe elke keer uit op zo'n 20k DPS verlies, maar wel met extra LS (nu niet op mijn EF)....dat is wel veel verschil.
[ Voor 27% gewijzigd door ChUcKiE op 21-06-2013 14:28 ]
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
300M kun je makkelijk zoiets kopen volgens mij hoor van rond de 1000 dps en 60 chd.
En je kunt dan ook Bloodthirst inruilen toch voor een dmg-passive (Brawler?) om het verschil weer beetje goed te maken? Ben je iig van de fear af
En je kunt dan ook Bloodthirst inruilen toch voor een dmg-passive (Brawler?) om het verschil weer beetje goed te maken? Ben je iig van de fear af
[ Voor 47% gewijzigd door Bosmonster op 21-06-2013 14:51 ]
- porn*
...take on the world!
- Apple Mac OS X
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Steelseries
- Hack and slash
Dat is ook de reden dat ik 2H gegaan ben na het verkopen van m'n EF, voor dat geld kon ik geen goeie 1H kopen en op +- dezelfde dps uitkomen, terwijl ik wel een Skorn kon kopen (zonder LS overigens toen) die me 15k extra gafChUcKiE schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 14:20:
Ik zat net ook al even te kijken, er kwamen er een paar voorbij, maar heel interessant (2,4LL en 40% CHD, 1050 DPS, zonder STR bijvoorbeeld), kwam er volgens mij niet echt voorbij....toch maar eens verder zoeken straks.
Bnet pindle#2913
mooi advies van iemand zonder plvlBosmonster schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 14:48:
De DPS loss van EF is niet zomaar te vervangen ook omdat je veeeeeel APS kwijt raakt. Het is zeker aan te raden met b.v. D3UP te checken of je snel wat IAS erbij neemt, om een bepaalde B/P te halen. Zo zie je of je +AS op je wapen wil/moet hebben.
Het zou wel sneu zijn als je met WoTB net .03 APS tekort komt, en dat scheelt zeker heel wat % eDPS.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Ik ga nu ook gewoon meelullen hoor met alle barbarMofkees schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 15:24:
[...]
mooi advies van iemand zonder plvlen niet eens sarcastisch bedoeld.
- porn*
...take on the world!
- Apple Mac OS X
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Steelseries
- Hack and slash
Of je pakt idd bijv. een axe ipv een mace, 1.2 vs 1.3 base APS scheelt al best watMofkees schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 15:24:
[...]
mooi advies van iemand zonder plvlen niet eens sarcastisch bedoeld.
De DPS loss van EF is niet zomaar te vervangen ook omdat je veeeeeel APS kwijt raakt. Het is zeker aan te raden met b.v. D3UP te checken of je snel wat IAS erbij neemt, om een bepaalde B/P te halen. Zo zie je of je +AS op je wapen wil/moet hebben.
Het zou wel sneu zijn als je met WoTB net .03 APS tekort komt, en dat scheelt zeker heel wat % eDPS.
Bnet pindle#2913
Hmm heb nou niet echt veel kijk op/verstand van breakpoints etc. Ik heb wel redelijk wat extra AS op mijn gear, dus ik zit hoger dan gemiddeld denk ik.
Enkele upgrades gedaan op de barb, met name de verbetering van de ehp was nodig dus nieuwe IK armor, Vile en IC.
Ook nog een paar steentjes gedaan...
Ook nog een paar steentjes gedaan...
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Volgens diabloprogress zit je nu op 2.21, wat net onder de 2.3 breakpoint is. Nu heb ik er zelf ook geen verstand van, maar ik wist dat ik minimaal 2.3 moest halenChUcKiE schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 15:51:
Hmm heb nou niet echt veel kijk op/verstand van breakpoints etc. Ik heb wel redelijk wat extra AS op mijn gear, dus ik zit hoger dan gemiddeld denk ik.
Ik ga weer even vanuit de theorie, dus als ik dom lul corrigeer me:
Volgens mij kun je makkelijk je gauntlets omwisselen voor IK's met IAS/CHC en dan je belt voor een WH met IAS om die breakpoint te halen. Je hebt genoeg LS uit je wapen + Bloodthirst.
Andere optie zou zijn natuurlijk een andere amu (met IAS), maar dat wordt een dure grap als je niet teveel dps wilt verliezen volgens mij..
[ Voor 32% gewijzigd door Bosmonster op 21-06-2013 16:03 ]
Wat is het best te stacken als Barb.
Str
Vita
Ias
Ls
Armor
Dit is me barb.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/DrOPje-2516/hero/678236
Niet super duur spul. Kan MP10 in me eentje of in een groep.
Maar als ik item upgrades zoek dan wil ik Zelfde wat ik heb of met een stat erbij vb Armor Maar dan betaal ik ineens ander bedragen 1B en meer
Advies van harte welkom.
Str
Vita
Ias
Ls
Armor
Dit is me barb.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/DrOPje-2516/hero/678236
Niet super duur spul. Kan MP10 in me eentje of in een groep.
Maar als ik item upgrades zoek dan wil ik Zelfde wat ik heb of met een stat erbij vb Armor Maar dan betaal ik ineens ander bedragen 1B en meer
Advies van harte welkom.
Hahah, dus dan kan ik als eerste beter gaan voor een ring of gloves met net wat meer AS, of niet om boven dat breakpoint uit te komen?Bosmonster schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 15:57:
[...]
Volgens diabloprogress zit je nu op 2.21, wat net onder de 2.3 breakpoint is. Nu heb ik er zelf ook geen verstand van, maar ik wist dat ik minimaal 2.3 moest halen
Wisselen van EF naar een AXE zal dan zeker ook weer van invloed zijn op dit breakpoint?
Iemand nog tips mbt dit verhaal?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.
Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.
Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.