Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Netjes hoor !Vidra schreef op maandag 04 maart 2013 @ 18:26:
[...]
Dat is wel brak, maar ja als je al goede gear hebt is die kans ook wat kleiner dat je iets goeds krijgt![]()
@ Shadow: weet je die mempo nog van vorig week (199 intel, 8ias en 3.5chc) - die is verkocht
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Filmpje 1 in uber gear: http://www.youtube.com/wa..._Zdgjzx8&feature=youtu.bedesjaak909 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 18:19:
[...]
63 seconden (2,2m dps) in mijn MP10 uber gear en 52 seconden (2,7m dps) in mijn DPS gear, filmpjes volgen als ze zijn geupload
Filmpje 2 in DPS gear: YouTube: Diablo III 2013-03-04 18-12-17-60
Movies: letterboxd
Ik heb mijn frustraties maar botgevierd op MP10 Ghom. Mijn beste tijd is 90 seconden, ofwel 1.538MDPS. Dat is een factor 9.53x displayed DPS. Zo zie je maar dat bij een monk niet alles is zoals het lijkt.
"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE
[ Voor 8% gewijzigd door Klitse op 05-03-2013 07:00 ]
Voorbeeld: van de week een potje Inferno (6) multiplayer, daar maar 2mln binnen getrokken over heel act 4.
Gister, potje single Inferno (3) Act 1 tot aan de skeleton king ook 2mln.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 30-09 15:37
Hardware Fanaat
:strip_exif()/u/233284/crop573f69b75d616.gif?f=community)
Timeless schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 06:59:
Na een paar mooie shoulders gecraft te hebben en de aanschaf van een nieuw armor ben ik nu eindelijk door de grens van 300k unbuffed dps. Helaas nu weer helemaal blut dus opnieuw gaan sparen. Volgende upgrade wordt waarschijnlijk een nieuwe ring of Inna's pants met meer dex. Op naar de 350k ub.
Ik bewonder je doorzettingsvermogen.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Was op het laatst nog even met de gear bezig, maar heb denk ik iets verkeerd gedaan... Ik zat over de 300 dps en nu weer net eronder... Was te laat denk ik of heb verkeerde jewels geplaatst...
Vind het zoeken in AH ook nog niet echt handig. Ik heb een hele stack voor met legendary items. Ik dacht deze te veilen, maar geen idee wat ik ervoor moet vragen. Als je de standaard laat staan is dat te weinig denk...
Battle.net || Strava
- Blaat
Hardware Fanaat
Je kan als je in de ah aan het neuzen bent met je rechtermuis op je te verkopen legendary klikken en dan Search Similar doen. Dan zoekt hij zelf alle legendaries met dezelfde naam op. Sorteer op prijs, neem je goedkoopste en ga daar met je prijs in de buurt zitten. Succes!retlaw schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:28:
Jaja, gisteren met de Barbarian Normal voltooid! Gelijk maar weer een begin gemaakt met Nightmare. Zat te twijfelen om eerst met een andere klasse te spelen, maar toch nog maar even door met de Barbarian..
Was op het laatst nog even met de gear bezig, maar heb denk ik iets verkeerd gedaan... Ik zat over de 300 dps en nu weer net eronder... Was te laat denk ik of heb verkeerde jewels geplaatst...
Vind het zoeken in AH ook nog niet echt handig. Ik heb een hele stack voor met legendary items. Ik dacht deze te veilen, maar geen idee wat ik ervoor moet vragen. Als je de standaard laat staan is dat te weinig denk...
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Hoe simpel kan het zijn... Thanks voor de tip![bJe kan als je in de ah aan het neuzen bent met je rechtermuis op je te verkopen legendary klikken en dan Search Similar doen. Dan zoekt hij zelf alle legendaries met dezelfde naam op. Sorteer op prijs, neem je goedkoopste en ga daar met je prijs in de buurt zitten. Succes!
Battle.net || Strava
Een paar stats (met de hoogste nummers) in kloppen doet wel wonderen ipv de laagste item pakkenWolf schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:33:
[...]
Je kan als je in de ah aan het neuzen bent met je rechtermuis op je te verkopen legendary klikken en dan Search Similar doen. Dan zoekt hij zelf alle legendaries met dezelfde naam op. Sorteer op prijs, neem je goedkoopste en ga daar met je prijs in de buurt zitten. Succes!
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
http://eu.battle.net/d3/e...esterSV-2250/hero/3185490
Hebben jullie suggesties? Hoor het graag van de kenners!
- Blaat
Hardware Fanaat
Met low lvl legendaries lijkt me dat niet echt relevant.Vidra schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:51:
[...]
Een paar stats (met de hoogste nummers) in kloppen doet wel wonderen ipv de laagste item pakken
Probeer een amulet te vinden met chc en chd. Vervang ook je skull grasp voor iets met chc. Een goedkope unity lijkt me een leuke optie. Daarna wordt het tijd om meer chd te bouwen. Witching hour belt is een mooi item.JesterSV schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:52:
Ik heb nu eindelijk de wapens upgraded, maar nu vraag ik me af wat ik nu als eerst weer moet upgraden.
[ Voor 50% gewijzigd door Blaat op 05-03-2013 09:59 ]
Denk dat je Amu en je skull grasp het makkelijkst te vervangen zijn, een Amu moet je wel kunnen craften en voor die skull grasp een Unity met dubbele dmg roll (+/-60avg)JesterSV schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:52:
Ik heb nu eindelijk de wapens upgraded, maar nu vraag ik me af wat ik nu als eerst weer moet upgraden.
Nee, maar het is wel relevant voor de toekomst. We zijn toch behulpzaam en dus even aan het handje meenemenWolf schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:55:
[...]
Met low lvl legendaries lijkt me dat niet echt relevant.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Datura-2219/hero/1235250
Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.
9% CHC
58% CHD
42 all resist
142 strength en nog wat vitality
Helaas zit er strength op ipv int anders had ik hem zelf nog kunnen gebruiken.
Ik zat net ff te kijken in je profiel. Bewuste keuze om in de amulet een dex gem te doen? Strength (de rode) ou beter zijn vor een Barb.retlaw schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:28:
Jaja, gisteren met de Barbarian Normal voltooid! Gelijk maar weer een begin gemaakt met Nightmare. Zat te twijfelen om eerst met een andere klasse te spelen, maar toch nog maar even door met de Barbarian..
Life in Hit gems zijn leuk, maar denk dat je bij het plaatsen van 2 strength gems een stuk meer dps doet en dan heb je op normal en nightmare (als je niet Monster Power speelt) meer dan genoeg dps
Ik ben nog even een beetje aan het zoeken maar was er inderdaad achter dat ik het beste af ben met Strenght gems... Ik heb die niet meer, dus moet deze eerst zoeken of aanschaffen.Henkje.doc schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:25:
[...]
Ik zat net ff te kijken in je profiel. Bewuste keuze om in de amulet een dex gem te doen? Strength (de rode) ou beter zijn vor een Barb.
Life in Hit gems zijn leuk, maar denk dat je bij het plaatsen van 2 strength gems een stuk meer dps doet en dan heb je op normal en nightmare (als je niet Monster Power speelt) meer dan genoeg dps
Wat ik nu snel aan kan passen is inderdaad in mijn amulet een Ruby gem plaatsen. De Ruby in de 'Pants' kan ook nog worden geupgrade. De Topaz in de helm zit volgens mij goed, craft ik betere gear mee.
Over de gems in de wapens twijfelde ik een beetje. Hier kan ik ook een Emerald (groene) in stoppen voor een betere Critital Hit Damage. Maar ik had er gister geen meer, vandaar nu twee paarse erin.. Wat zou je advies zijn? Ik denk sowieso 1 paarse en dan of een Emerald, of een Ruby in het andere wapen.
Maakt het overigens uit in welke hand je welk wapen hebt
Battle.net || Strava
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 22-09 16:31
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
MF heeft geen invloed op craften.De Topaz in de helm zit volgens mij goed, craft ik betere gear mee.
- Blaat
Hardware Fanaat
Voor low lvl barbs is het simpel. Overal rode gems in doen. Niet over nadenken. Wapens, helm armor whatever, rood!retlaw schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:41:
[...]
Ik ben nog even een beetje aan het zoeken maar was er inderdaad achter dat ik het beste af ben met Strenght gems... Ik heb die niet meer, dus moet deze eerst zoeken of aanschaffen.
Wat ik nu snel aan kan passen is inderdaad in mijn amulet een Ruby gem plaatsen. De Ruby in de 'Pants' kan ook nog worden geupgrade. De Topaz in de helm zit volgens mij goed, craft ik betere gear mee.
Over de gems in de wapens twijfelde ik een beetje. Hier kan ik ook een Emerald (groene) in stoppen voor een betere Critital Hit Damage. Maar ik had er gister geen meer, vandaar nu twee paarse erin.. Wat zou je advies zijn? Ik denk sowieso 1 paarse en dan of een Emerald, of een Ruby in het andere wapen.
Bij sommige skills maakt het uit in welke hand je welk wapen doet, bij whirlwind, sprint of rend bijvoorbeeld. Houd als vuistregel aan, stop het wapen met de meeste damage per hit in je main hand.
Ok... Ik dacht dat ik dan meer kans heb op het vinden van betere gear...MF heeft geen invloed op craften.
Duidelijk tip! Ga er vanavond weer even voor zitten!Voor low lvl barbs is het simpel. Overal rode gems in doen. Niet over nadenken. Wapens, helm armor whatever, rood!
Bij sommige skills maakt het uit in welke hand je welk wapen doet, bij whirlwind, sprint of rend bijvoorbeeld. Houd als vuistregel aan, stop het wapen met de meeste damage per hit in je main hand.
Battle.net || Strava
Bij hoeveel crit is het verstandig om rood om te wisselen voor groen? Ik heb zelf ook een low level barb (lvl 46) en gebruik groene gems. Met battle rage aan komt mijn crit op 30%, tot 50% max als ook Revenge en WotB geactiveerd zijn.Wolf schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:44:
[...]
Voor low lvl barbs is het simpel. Overal rode gems in doen. Niet over nadenken. Wapens, helm armor whatever, rood!
- Blaat
Hardware Fanaat
Vanaf 20% crit is het slim om met groene gems te gaan klooien. Dit is echter ook afhankelijk van de dps van je wapens dus dat moet je wel meenemen in het verhaal. Op lvl 15 wapens zou ik absoluut rood doen. Op lvl 55 wapens absoluut groen.Deadsmell schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 12:16:
[...]
Bij hoeveel crit is het verstandig om rood om te wisselen voor groen? Ik heb zelf ook een low level barb (lvl 46) en gebruik groene gems. Met battle rage aan komt mijn crit op 30%, tot 50% max als ook Revenge en WotB geactiveerd zijn.
zoals hierboven ook is aangegeven. Strength is op low level het mooiste.retlaw schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:41:
[...]
Ik ben nog even een beetje aan het zoeken maar was er inderdaad achter dat ik het beste af ben met Strenght gems... Ik heb die niet meer, dus moet deze eerst zoeken of aanschaffen.
De grap bij diablo is dat de zwaardere inferno gems level onafhankelijk zijn. Dus zelfs een 25+ damage gem (inferno drop) of hoger kun je gewoon plaatsen in je low level weapon.
Je krijgt dan een beetje zoals mijn lvl 27 wizard:
http://eu.battle.net/d3/e...ranten-2835/hero/25226921
en zorgen voor een leuke dps boost.
Kantelpunt van CHD of Damage is mij helaas niet bekend. Zou ik moeten narekenen.
- Blaat
Hardware Fanaat
Ff een radiant star ruby in je lvl 15 wapen proppen.Henkje.doc schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 12:37:
[...]
zoals hierboven ook is aangegeven. Strength is op low level het mooiste.
De grap bij diablo is dat de zwaardere inferno gems level onafhankelijk zijn. Dus zelfs een 25+ damage gem (inferno drop) of hoger kun je gewoon plaatsen in je low level weapon.
Je krijgt dan een beetje zoals mijn lvl 27 wizard:
http://eu.battle.net/d3/e...ranten-2835/hero/25226921
en zorgen voor een leuke dps boost.
Kantelpunt van CHD of Damage is mij helaas niet bekend. Zou ik moeten narekenen.
+150 avg damage op een weapon damage van 30! 200dps per wapen op lvl 15 is best op.
Yep, echter dat gaat de kleine kas niet trekken denk ikWolf schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 12:43:
[...]
Ff een radiant star ruby in je lvl 15 wapen proppen.
+150 avg damage op een weapon damage van 30! 200dps per wapen op lvl 15 is best op.
Alhoewel de plans hiervoor sinds de nieuwe gem plans wel goedkoop zijn geworden. Blij dat ik die van mij toen voor 2 miljoen kon verkopen.
Anders kan je netzo goed geboost worden op MP10, dan ben je binnen een paar uur lvl 60..... maar leuk is anders, tenzij je het voor de 3e keer doet... dan wil je er keihard doorheen raggen.
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 22-09 16:31
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Heb het hier over de 1.07 plans en nee je hoeft er niet voor te betalen, ik heb ze juist bewaard om weg te geven aangezien ze bij mij droppen als een malle.
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Mee eens. Het is meer een soort Proof of Concept, oftewel Leuk omdat het KanVandread schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 13:21:
Is toch helemaal niet leuk als je het spel voor de eerste keer doorloopt, gewoon spelen met wat je vind anders word het allemaal super easy mode en is er geen donder aan.
Anders kan je netzo goed geboost worden op MP10, dan ben je binnen een paar uur lvl 60..... maar leuk is anders, tenzij je het voor de 3e keer doet... dan wil je er keihard doorheen raggen.
Story line doorlopen de 1e keer is leuk en moet je idd lekker op je gemak doen, net zoals de 1e keer het pony level.
Zou iemand eens tips op/aanmerking willen geven?
- Blaat
Hardware Fanaat
Je bent goed bezig!ApOE schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 14:14:
Heb afgelopen weekend heel wat zuurverdiend gold in een monk gestopt.
Zou iemand eens tips op/aanmerking willen geven?
Je komt nog wat chd en ias tekort. Maar dit is allemaal voor als je een dikke portemonnee hebt. Dan moet je helm een mempo met chc worden, moet je een inna's chest nemen en een witching hour.
Thanks voor je reactie!Wolf schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 14:25:
[...]
Je bent goed bezig!
Je komt nog wat chd en ias tekort. Maar dit is allemaal voor als je een dikke portemonnee hebt. Dan moet je helm een mempo met chc worden, moet je een inna's chest nemen en een witching hour.
Heb nog gloves liggen met 10%chc en 50%chd, 90vit, 80dex en wat cold res (wat ik stack) alleen dan kom ik op 548 allres uit en dat is net niet lekker is op mp5/6. Geeft wel bijna 6k dps meer.
Zit te denken om op mn pants coldres te nemen ipv armor en dan bovenstaande gloves te gebruiken.
Een mempo zit er echt niet in, kan me nieuw voorstellen dan mensen zoveel geld bij elkaar spelen.
Wat is het voordeel van inna's chest? een beetje meer dex? De set die ik nu heb (chest/belt) is lekker voor de vit maar is eventueel op te vangen met een paarse gem in mn helm. (toch?!) Beetje knappe witching hour is ook onbetaalbaar dacht ik.
Als je hun exp boost of magic find geeft krijg jij dat er dan ook bij?
Yup, een deel van hun xp/mf gaat naar jou.JesterSV schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 14:50:
Wat is precies het nu van je Followers items te geven?
Als je hun exp boost of magic find geeft krijg jij dat er dan ook bij?
Kijk onderaan mijn profiel van mn Barb, daar zie je de bonus die ik van mijn Enchantress ontvang.
- Blaat
Hardware Fanaat
Het voordeel van Inna's chest is dat je icm de broek de meeste damage kan halen met redelijke survivability. De Inna's spirit stone is niet vreselijk goed in vergelijking met een mempo. Voor de max dps is zo'n mempo en de WH gewoon een must have.ApOE schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 14:43:
[...]
Thanks voor je reactie!
Heb nog gloves liggen met 10%chc en 50%chd, 90vit, 80dex en wat cold res (wat ik stack) alleen dan kom ik op 548 allres uit en dat is net niet lekker is op mp5/6. Geeft wel bijna 6k dps meer.
Zit te denken om op mn pants coldres te nemen ipv armor en dan bovenstaande gloves te gebruiken.
Een mempo zit er echt niet in, kan me nieuw voorstellen dan mensen zoveel geld bij elkaar spelen.
Wat is het voordeel van inna's chest? een beetje meer dex? De set die ik nu heb (chest/belt) is lekker voor de vit maar is eventueel op te vangen met een paarse gem in mn helm. (toch?!) Beetje knappe witching hour is ook onbetaalbaar dacht ik.
Als het je veel gold kost zou ik armor niet inruilen voor all res. 300 armor staat gelijk aan 30 all res. Probeer daartussen geen keuze te hoeven maken.
Vroeg of laat craft/vind je wel betere gloves.
20% van de stats MF / extra gold / extra XP gaat naar je eigen stats.ApOE schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 14:52:
[...]
Yup, een deel van hun xp/mf gaat naar jou.
Kijk onderaan mijn profiel van mn Barb, daar zie je de bonus die ik van mijn Enchantress ontvang.
Bijv. 45% MF betekent effectief 9% MF er bij
Verwijderd
Uiteraard.JesterSV schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:38:
Dan neem ik aan dat de followers wel met je mee moeten wandelen?
Kies wel de juiste follower. Ik ben nu overgestapt op de scoundrel. Nooit aan gedacht dat die 3% extra crit geeft.
Het zou kunnen zijn dat de andere 8 gems of het goud vertraagd zijn ... Ik heb laatst ook gems gekocht - nu waren er minder beschikbaar dan ik wilde hebben .. maar het verschil werd later teruggestort.ShadowBumble schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:39:
Heeft iemand dat eerder gehad ik koop 15 gems, krijg er maar 7 geleverd via het AH maar word wel betaald voor de 15 gems ?
Later als in langer dan 10 minuten later ? of later als in direct na de aankoop ?Vidra schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:43:
[...]
Het zou kunnen zijn dat de andere 8 gems of het goud vertraagd zijn ... Ik heb laatst ook gems gekocht - nu waren er minder beschikbaar dan ik wilde hebben .. maar het verschil werd later teruggestort.
Kan soms wel een dag duren, zeker met die problemen rondom de AH.ShadowBumble schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:44:
[...]
Later als in langer dan 10 minuten later ? of later als in direct na de aankoop ?
waarom rinkelt het geen belletje bij mij ? of moet ik me dan gaan schamen ?
't was al algemeen bekend dat ie een gamer is, of dat em echt is geen idee though
YouTube: Video Game Awards 2011: DJ Deadmau5 Talks DJing VGAs, Video Games
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Liedje van dooiemuis:
YouTube: deadmau5 & Kaskade - I Remember
Verder ben ik geen fan ofzo, maar dit is wel een geinig liedje
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Iedereen is begonnen met 11 dps (ofzo) en dat uitgebouwd tot honderd duizendenXtr3me4me schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 18:12:
Als ik al die hoge dps zie en dan die van mij begin ik toch echt van binnen een beetje te huilen.
Ook wij komen op een gegeven moment tot een stand still waarbij een enkele upgrade al 500m+ gold kost
Ja maar bedoel mijn gear is toch niet al te slecht of wel? Bedoel zijn me wapens fout? Me necklace? Me ringen?Vidra schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 18:16:
[...]
Iedereen is begonnen met 11 dps (ofzo) en dat uitgebouwd tot honderd duizendenEn straks heb jij de ene lucky drop en kan je die mooie verkopen zodat je nieuwe upgrades voor je character kan aanschaffen.
Ook wij komen op een gegeven moment tot een stand still waarbij een enkele upgrade al 500m+ gold kost
Ik heb geen idee, wat is je battletag?Xtr3me4me schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 18:18:
[...]
Ja maar bedoel mijn gear is toch niet al te slecht of wel? Bedoel zijn me wapens fout? Me necklace? Me ringen?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/
http://eu.battle.net/d3/e...iabolic-2626/hero/8779887 is zijn tag.
@Xtr3me4me
nouja die deadmau heeft 4x zoveel plvl en dus waarschijnlijk 10x langer dan jij gespeeld. Als je op plvl 22 al alles hebt, kan je toch alweer gelijk stoppen.
Toen ik maar een char op plvl 22 had, had ik zeker niet de items zoals jij nu hebt. Alles is relatief.
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
- porn*
- Registratie: Januari 2001
- Laatst online: 22-09 15:51
...take on the world!
- Apple Mac OS X
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Steelseries
- Hack and slash
:strip_exif()/u/18823/tentacle.gif?f=community)
Edit: gisteren nog paar rondjes gefarmed met m'n SC barb, niet veel gevonden behalve een hele goede Inna's belt (vrijwel max dex proc en redelijke vit erop), die wilde onze monk graag hebben dus voor een heel zacht prijsje van de hand gedaan.
Daarna op m'n HC barb, ook al dagen geen mazzel, vind ik ineens de Zuni chest met best goede stats (190 int, 140 of 150 vit). Da's voor HC toch wel een van de beste die erop stond dus moet ik ook op HC binnekort weer wat meer gold hebben. Dan de items die ik wil nog kunnen vinden op de AH
[ Voor 82% gewijzigd door porn* op 05-03-2013 18:48 ]
Bnet pindle#2913
Mja, het is alleen het gevoel alsof ik het helemaal verkeerd aanpak alleen ik zie het niet.Mofkees schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 18:43:
[...]
http://eu.battle.net/d3/e...iabolic-2626/hero/8779887 is zijn tag.
@Xtr3me4me
nouja die deadmau heeft 4x zoveel plvl en dus waarschijnlijk 10x langer dan jij gespeeld. Als je op plvl 22 al alles hebt, kan je toch alweer gelijk stoppen.
Toen ik maar een char op plvl 22 had, had ik zeker niet de items zoals jij nu hebt. Alles is relatief.
En elke goeie item die ik krijg is met strenght. Zelfs me legendary's. Gisteren weer 4 legendary's allemaal might dingen voor barbs. Terwijl ik een frikkin monk ben
Ik speel alleen maar mp 3 en 4. 5 of hoger en ik ben crash dummy's voor de bosses!porn* schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 18:45:
Hehe eens 160k is heel netjes voor PL22, zeker als monk.
Ben je bang dat je e-peen niet groot genoeg is
Zowiezo bij monks moet je niet naar het DPS getal kijken en zeker niet vergelijken met barbs die hebben zowiezo wat voordeeltjes.
Het is ook niet 1 item waar het aan ligt, het is de combinatie, de meeste scrapen per item een paar k dps per item aan verbetering.... uiteindelijk hoe hoger de combinatie factoren is, hoe meer iedere verbetering aan gaat tikken.
Gewoon in de gaten houden waar je nog wat kan winnen, bv op: http://d3up.com/b/392922
En qua EHP ben je ook gewoon nog aardig squishy volgens mij...
Fury met een socket ipv CHD zou al helpen, met dezelfde stats schiet je er met 100% chd 16k dmg op.
Euhm Fury met een socket?Vandread schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 18:54:
Je hebt 11000 elite kills, de meeste hier die behoorlijke dps hebben zitten over de 40000 elite kills heen...
Ben je bang dat je e-peen niet groot genoeg is
Zowiezo bij monks moet je niet naar het DPS getal kijken en zeker niet vergelijken met barbs die hebben zowiezo wat voordeeltjes.
Het is ook niet 1 item waar het aan ligt, het is de combinatie, de meeste scrapen per item een paar k dps per item aan verbetering.... uiteindelijk hoe hoger de combinatie factoren is, hoe meer iedere verbetering aan gaat tikken.
Gewoon in de gaten houden waar je nog wat kan winnen, bv op: http://d3up.com/b/392922
En qua EHP ben je ook gewoon nog aardig squishy volgens mij...
Fury met een socket ipv CHD zou al helpen, met dezelfde stats schiet je er met 100% chd 16k dmg op.
Wel grappig, jij probeert kosten wat kost zo sterk mogelijk te worden en ik wil met zo min mogelijk werk en voor zo weinig mogelijk gold sterker worden
Hahaha ja ik wil gewoon heel graag mp10 doen solo. Maar als ik mp5 doe en al met me heen en weer geslingerd word alsof ik een stuk vuil ben dan tja! Max is mp4. Maar goed kan meer resist nemen maar gaat ten koste van me dps wat ik ook niet wil! Bleh sucky!Vandread schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 19:12:
Echoing Fury.... wapen in je mainhand
Wel grappig, jij probeert kosten wat kost zo sterk mogelijk te worden en ik wil met zo min mogelijk werk en voor zo weinig mogelijk gold sterker worden
Verwijderd
Zitten goede veranderingen tussen naar mijn mening. Legendaries beginnen steeds meer legendary te worden als het zo doorgaat en de extra's als gear die voor extra pet damage of een extra hydra zorgt maken het ook weer aantrekkelijker. En een "identify all" button is ook welkom.
Ik hoop echter niet dat de veranderingen in droprate van rares ten koste gaan van mijn inkomsten want de meeste inkomsten haal ik uit het XP grinden en het vendoren van de loot.
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2013 19:55 ]
hehe dus ALLE legendaries worden ilvl 63 en droppen in Inferno. Dat is wel top. En we hoeven ook minder naar town.
Het Duurt alleen nog half jaar voor deze ideeen, want als ik het goed begrijp, is het nog niet gepland voor 1.0.8.?
Verwijderd
Het een is wel en het ander is niet voor 1.08. Die "identify all" button komt in de volgende patch.Mofkees schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 19:54:
[...]
hehe dus ALLE legendaries worden ilvl 63 en droppen in Inferno. Dat is wel top. En we hoeven ook minder naar town.
Het Duurt alleen nog half jaar voor deze ideeen, want als ik het goed begrijp, is het nog niet gepland voor 1.0.8.?
Beetje bij beetje wordt Diablo 3 zoals het bedoeld was
ID All is leuk, maar lijkt niet echt een game breakerVerwijderd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 19:56:
[...]
Het een is wel en het ander is niet voor 1.08. Die "identify all" button komt in de volgende patch.
Beetje bij beetje wordt Diablo 3 zoals het bedoeld was
Verwijderd
Nee, ben ik met je eens. Maar wel leuk dat ze ook aan dat soort dingen denken.Mofkees schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 19:58:
[...]
ID All is leuk, maar lijkt niet echt een game breaker
Wat ze ook nog op mogen lossen is alle problemen met het AH, dat ligt er alweer uit.
Maar wel gewoon basic gebruiksvriendelijkheid die er vanaf het begin af aan in hoort te zitten. Het is niet alsof D3 hun eerste game is, of dat het ID principe nieuw is.Mofkees schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 19:58:
[...]
ID All is leuk, maar lijkt niet echt een game breaker
Armor sets die je snel kan wisselen (al dan niet in mid combat), ook al weer zoiets, komt waarschijnlijk ooit nog wel eens maar allemaal spul wat je gewoon bij release erin zou moeten hebben zitten.
De AH interface rammelt ook nog aan alle kanten, voornamelijk omdat de zoekfuncties gewoon te beperkt zijn.
1 voor 1 alles aan moeten klikken om te verkopen, ook al niet bijzonder gebruiksvriendelijk.
Allemaal geen gamebreakers maar wel zaken die je net iets eerder op laten houden met spelen. Als je voor de 10 keer een volle invent 1 voor 1 moet ID- en is de kans groter dat je niet meer voor die 11e keer gaat dan als je het met 1 druk op de knop kan doen.
Hetzelfde met het omgooien van je build, kan dat met 1 of 2 drukken op de knop naar pre sets die je eerder gemaakt hebt dan doe je dat veel eerder ipv dat je met de hand al je skills en armor pieces om moet gaan zetten.
Ze proberen van ID'en iets bijzonders te maken, maar doordat het zo'n grind game is verdwijnt dat gevoel...
Keek naar een stream... hardcore selffound.... mp0...
http://www.quickmeme.com/meme/3t90gc/
[ Voor 25% gewijzigd door Vandread op 05-03-2013 23:44 ]
- Blaat
Hardware Fanaat
Dus niet al te lang voor de patch mijn echoing fury, WKL en Unity verkopen.
EF gaat dus hogere dmg getallen halen en wordt nutteloos ivm een ander item, WKL krijgt ook meer dmg en Unity gaat 6% crit rollen. Verkopen dus, voordat ze geen reet waard meer zijn.
Ik weet wel een wapen te bedenken dat op ilvl63 zwaar superieur zou zijn aan de echoing fury. Die ga ik dan kopen.
[ Voor 7% gewijzigd door Blaat op 06-03-2013 08:22 ]
Jups same here! En welk wapen mag dat dan zijn?Wolf schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 08:19:
Goed.
Dus niet al te lang voor de patch mijn echoing fury, WKL en Unity verkopen.
EF gaat dus hogere dmg getallen halen en wordt nutteloos ivm een ander item, WKL krijgt ook meer dmg en Unity gaat 6% crit rollen. Verkopen dus, voordat ze geen reet waard meer zijn.
Ik weet wel een wapen te bedenken dat op ilvl63 zwaar superieur zou zijn aan de echoing fury. Die ga ik dan kopen.
- Blaat
Hardware Fanaat
Linkje naar b.net.Xtr3me4me schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 08:35:
[...]
Jups same here! En welk wapen mag dat dan zijn?
Ik begrijp dat je graag MP10 solo wilt kunnen doen - dat is mooi dan heb je een doel voor ogenXtr3me4me schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 19:21:
[...]
Hahaha ja ik wil gewoon heel graag mp10 doen solo. Maar als ik mp5 doe en al met me heen en weer geslingerd word alsof ik een stuk vuil ben dan tja! Max is mp4. Maar goed kan meer resist nemen maar gaat ten koste van me dps wat ik ook niet wil! Bleh sucky!
Als je op MP4/5 nog in de problemen zit zal je eerst aan je EHP (vit, armor, res all) moeten werken - in het begin zal je zien dat je dit dps kost maar als je minder d00d gaat en je dus niet elke keer hoeft te ressen en terug lopen gaat het xp farmen sowieso sneller.
Ik weet niet of je solo speelt of samen met andere spelers, ik merk zelf altijd dat samen spelen veel leuker is zeker als je via skype of teamspeak een beetje kan ouwehoeren over vanalles en nog wat
Er zijn genoeg mensen hier die pickup runs met viewers (dat zie je dan voornamelijk bij de streamers) en daarnaast zijn er allemaal andere behulpzame tweakers.
Heb je een headset en teamspeak, dan zijn er genoeg mogelijkheden om met mensen in contact te komen.
- Blaat
Hardware Fanaat
Eensch. Mijn UB dps ligt maar 30% hoger en toch kan ik MP10 goed hebben. Dit komt met name door mijn veel hogere ehp. Dit is atm echt je probleem.Vidra schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 08:50:
[...]
Ik begrijp dat je graag MP10 solo wilt kunnen doen - dat is mooi dan heb je een doel voor ogen![]()
Als je op MP4/5 nog in de problemen zit zal je eerst aan je EHP (vit, armor, res all) moeten werken - in het begin zal je zien dat je dit dps kost maar als je minder d00d gaat en je dus niet elke keer hoeft te ressen en terug lopen gaat het xp farmen sowieso sneller.
Ik weet niet of je solo speelt of samen met andere spelers, ik merk zelf altijd dat samen spelen veel leuker is zeker als je via skype of teamspeak een beetje kan ouwehoeren over vanalles en nog watWellicht gaat de xp effectief is minder snel (zie eerdere posts) maar omdat je het samen doet gaat het voor je gevoel wel sneller en dus leuker.
Er zijn genoeg mensen hier die pickup runs met viewers (dat zie je dan voornamelijk bij de streamers) en daarnaast zijn er allemaal andere behulpzame tweakers.
Heb je een headset en teamspeak, dan zijn er genoeg mogelijkheden om met mensen in contact te komen.
Al die afkortingen hehehe wat is ehp?Wolf schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 08:54:
[...]
Eensch. Mijn UB dps ligt maar 30% hoger en toch kan ik MP10 goed hebben. Dit komt met name door mijn veel hogere ehp. Dit is atm echt je probleem.
- Blaat
Hardware Fanaat
700k. Give or take.
Jij zit onder de 500k en hebt minder dan 300ar, ik meer dan 600ar.
EHP = Effective Health Points
- Blaat
Hardware Fanaat
Haha, ik dacht dat ie vroeg wat mijn ehp was.
Lezen is een vak.
Gistereen P45 gehaald. Tussendoor ngo even mijn maat zijn wizard naar 60 en inferno gepowerleveled. 2x CM wiz is best wel effectief eigenlijk. Schrok best wel over hoe goedkoop alles nu inderdaad is geworden..
Voor nog geen 3m een 3set zuni met erg decent stats voor zijn gloednieuwe wiz.van de ah kunnen trekken.
Samen met wat oud spul van mij en wat andere gevonden spullen toch al 30+ crit en 50k+ paperdoll
Enige wat zwaar achterblijft is zijn attackspeed.
Leuk voor ernaast in ieder geval om wat te varieren van onze standaard monk/barb combo
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Zodra hij 2.54 IAS heeft samen met 55 CHC zou je al instaat kunnen zijn effectief te zijn als CM Wiz; uiteraard wel het streven naar de volgende breakpoints: 2.73 en 3.01 iasBokkie schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 09:28:
Mp10 solo (of samen met een maat van mij) is ook mijn/ons doel
Gistereen P45 gehaald. Tussendoor ngo even mijn maat zijn wizard naar 60 en inferno gepowerleveled. 2x CM wiz is best wel effectief eigenlijk. Schrok best wel over hoe goedkoop alles nu inderdaad is geworden..
Voor nog geen 3m een 3set zuni met erg decent stats voor zijn gloednieuwe wiz.van de ah kunnen trekken.
Samen met wat oud spul van mij en wat andere gevonden spullen toch al 30+ crit en 50k+ paperdoll
Leuk voor ernaast in ieder geval om wat te varieren van onze standaard monk/barb combo
Energy Armor; pinpoint barrier kan sowieso helpen met 5% extra CHC
Dat klopt je begin is echt spotgoedkoop maar zodra je de 80 a 90k DPS( Zeg de 50% CHC en 2.74APS grens gaat doorbreken word het zeker wel een dure aangelegenheid, want het gaat van een paar mil voor de hele set direct naar een 10-tal mil per item. het gat wat ertussen zit is echt enorm.Bokkie schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 09:28:
Mp10 solo (of samen met een maat van mij) is ook mijn/ons doel
Ik vond 2.54 het toch net niet eigenlijk maar An1mA heeft me toen met een volledige gear set geholpen voor het <2.73 Breakpoint en vanaf dan merk je echt duidelijk verschil zodra je boven 50% CHC zit, 55% CHC is natuurlijk het 2de breakpoint hiervoor maar minimaal 50% CHC is echt wel noodzakelijk je merkt een heel groot verschil met 48% ten opzichte van 50%. Dat heeft destijds Vidra me wel laten merkenVidra schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:04:
[...]
Zodra hij 2.54 IAS heeft samen met 55 CHC zou je al instaat kunnen zijn effectief te zijn als CM Wiz; uiteraard wel het streven naar de volgende breakpoints: 2.73 en 3.01 ias![]()
[ Voor 38% gewijzigd door ShadowBumble op 06-03-2013 10:26 ]
Gelukkig heb je nu je eigen amulet waarmee je de breakpoint van 50%+ CHC hebt kunnen doorbrekenShadowBumble schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:19:
Ik vond 2.54 het toch net niet eigenlijk maar An1mA heeft me toen met een volledige gear set geholpen voor het <2.73 Breakpoint en vanaf dan merk je echt duidelijk verschil zodra je boven 50% CHC zit, 55% CHC is natuurlijk het 2de breakpoint hiervoor maar minimaal 50% CHC is echt wel noodzakelijk je merkt een heel groot verschil met 48% ten opzichte van 50%. Dat heeft destijds Vidra me wel laten merken
Zeker weten en die zorgde gelijk voor een hele sloot extra vit ook nog eensVidra schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:27:
[...]
Gelukkig heb je nu je eigen amulet waarmee je de breakpoint van 50%+ CHC hebt kunnen doorbreken
Het zijn geen mainchars heVidra schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:04:
[...]
Zodra hij 2.54 IAS heeft samen met 55 CHC zou je al instaat kunnen zijn effectief te zijn als CM Wiz; uiteraard wel het streven naar de volgende breakpoints: 2.73 en 3.01 ias![]()
mijn wiz zit nu net over 2.51 breakpoint met 39% crit, maar geen zin om op dit moment gold in te steken, of voor te craften, monk heeft voorrang
Wat niet is kan nog komen....Bokkie schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:32:
[...]
Het zijn geen mainchars he![]()
mijn wiz zit nu net over 2.51 breakpoint met 39% crit, maar geen zin om op dit moment gold in te steken, of voor te craften, monk heeft voorrang
ben al 2x geswitched van main, begong met DH, toen geswitched naar Wiz en daarna naar Monk
Soms doe ik tussendoor wel wat runs met de Wiz, maar mijn monk gaat gewoon sneller, zeker als ik samen met die ww barb speel
Vind wizard nog steeds wel erg leuk, maar wil eigenlijk een andere build dan cn kunnen spelen op hogere mp's maar dat is gewoon lastig, zoniet practisch onmogelijk
Met 2.51 aps tick je 33x over 6 secs, en in 6 secs kan je 15.1 twisters casten. Ticks p.s. = 33*15.1/6 = 83Bokkie schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:32:
[...]
Het zijn geen mainchars he![]()
Met 2.73 aps tick je 36x over 6 secs, en in 6 secs kan je 16.4 twisters casten. Ticks p.s. = 36*16.4/6 = 98
Met 3.01 aps tick je 40x over 6 secs, en in 6 secs kan je 18.0 twisters casten. Ticks p.s. = 40*18.0/6 = 120
proc coefficient voor WW is altijd 0.125 dus voor elke APS is de factor gelijk.
met ~50% CC @ 2.73 APS speel je vrij soepel met CM/WW wiz, dat betekent dat je voor
- 2.51 aps 50*98/83= 57% CC
- 3.01 aps 50*98/120 = 41% CC (!!!)
nodig hebt.
Bij CM moet je als eerste deze getallen goed hebben, DPS enzo kan je later langzaam bijbouwen.
Man kan wel vette paperdoll DPS hebben, maar als je steeds achter de occultisten aan moet lopen, is je eDPS natuurlijk veel lager.
Het was de portal voor Maghda en de Skeleton king, skelly king krijg ik bijna dood maar dan komt Maghda weer zagen met haar arcane orbs (zo die dingen op de grond die ronddraaien). Ben uiteindelijk uit game gegaan omdat mijn NV stacks al opwaren en ik het toch niet ging halen
Achja volgende keer beter
Trouwens, heeft misschien een van de CM wizards onder jullie zin om naar mijn wiz te kijken wat ik zo direct nog kan verbeteren? Ik heb (dacht ik) 112k DPS (paperdoll, weet niet echt hoeveel), 600+ all res, 37k life, 2.31 attack speed (weeral, dacht ik, ik kan mijn profiel niet bekijken hier op het werk. B.net is geblocked :\) en 700 LoH. Mijn account is Coby-1348 voor zover ik mij herinner
Heb overlaatst MP10 act 1 gedaan en dat ging eigenlijk wel redelijk goed, duurde enkel te lang vooraleer een elite pack dood is waardoor ik toch liever op lagere MPs speel
Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500
Tja, ubers moet je gewoon even samen met andere doenCobyBE schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 11:07:
Wat dom van me, heb ik mijn eerste infernal machine bijeen gefarmed op MP7, denk ik van, "Ja, dan zal ik de ubers wel op MP5 kunnen solo-en..." Nou lekker niet hoorIk werd afgeslacht dat het niet meer leuk was
Het was de portal voor Maghda en de Skeleton king, skelly king krijg ik bijna dood maar dan komt Maghda weer zagen met haar arcane orbs (zo die dingen op de grond die ronddraaien). Ben uiteindelijk uit game gegaan omdat mijn NV stacks al opwaren en ik het toch niet ging halen
Achja volgende keer beter![]()
Trouwens, heeft misschien een van de CM wizards onder jullie zin om naar mijn wiz te kijken wat ik zo direct nog kan verbeteren? Ik heb (dacht ik) 112k DPS (paperdoll, weet niet echt hoeveel), 600+ all res, 37k life, 2.31 attack speed (weeral, dacht ik, ik kan mijn profiel niet bekijken hier op het werk. B.net is geblocked :\) en 700 LoH. Mijn account is Coby-1348 voor zover ik mij herinnerIk had de guide van Archon van op Diablofans gebruikt om mijn gear bij elkaar te sprokkelen
Heb overlaatst MP10 act 1 gedaan en dat ging eigenlijk wel redelijk goed, duurde enkel te lang vooraleer een elite pack dood is waardoor ik toch liever op lagere MPs speel
Zie de berekeningen voor je doelenMofkees schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 11:03:
[...]
Met 2.51 aps tick je 33x over 6 secs, en in 6 secs kan je 15.1 twisters casten. Ticks p.s. = 33*15.1/6 = 83
Met 2.73 aps tick je 36x over 6 secs, en in 6 secs kan je 16.4 twisters casten. Ticks p.s. = 36*16.4/6 = 98
Met 3.01 aps tick je 40x over 6 secs, en in 6 secs kan je 18.0 twisters casten. Ticks p.s. = 40*18.0/6 = 120
proc coefficient voor WW is altijd 0.125 dus voor elke APS is de factor gelijk.
met ~50% CC @ 2.73 APS speel je vrij soepel met CM/WW wiz, dat betekent dat je voor
- 2.51 aps 50*98/83= 57% CC
- 3.01 aps 50*98/120 = 41% CC (!!!)
nodig hebt.
Bij CM moet je als eerste deze getallen goed hebben, DPS enzo kan je later langzaam bijbouwen.
Man kan wel vette paperdoll DPS hebben, maar als je steeds achter de occultisten aan moet lopen, is je eDPS natuurlijk veel lager.
Wat is je battletag / link naar de armory van battlenet? We kunnen ook vanavond in-game ook kijken
Info:
EHP: 320k
DPS: 108k
Health: 37k
IAS: 2.35
CHC: 41.5
CHD: 248
LoH: 765
Storm armor switchen naar Energy armor: pinpoint barrier > geeft 5% chc extra
Verder gear upgraden om de benodigde CHC en IAS te verkrijgen
[ Voor 6% gewijzigd door Vidra op 06-03-2013 11:44 ]
Edit: Wow Ninja edit haha
Ok nogmaal bedankt
Zal ook storm armor in energy armor verandere dan
[ Voor 69% gewijzigd door CobyBE op 06-03-2013 11:53 ]
Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500
Ik heb je al via diabloprogress gevonden (ook bij mij is battle.net geblocked op kantoor).CobyBE schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 11:49:
Ok bedankt Vidra, dus misschien wat minder DPS maar attack speed en CC nog wat omhoog. Komt in ordeNu weet ik weer waarvoor farmen
Edit: Wow Ninja edit haha
Ok nogmaal bedanktIk denk dat ik mijn amu nog zou kunnen uppen en dan eventueel een Chantodo's will met + 0.25 attacks per second ipv 0.24 ofzo. Link naar mijn profile of armory heb ik niet omdat ik op het werk zit maar mijn gebruiker is Coby-1348 en mijn wizard noemt Zora
Zal ook storm armor in energy armor verandere dantot nu toe gebruikte ik altijd die rune dat je resitances hoger worden maar momenteel heb ik wel genoeg survivability denk ik
Die 0.25 vs 0.24 is leuk; maar is geen mega upgrade, echter de wapens met 0.25 zijn wel substantieel duurder.
Wellicht een betere entry lvl amulet; maar ik heb nog een amulet met 9% ias en 9% chc en LoH voor je te leen om te testen (heeft Shadow ook gedaan).
Ik kijk vanavond nog wel even naar je gear als je online bent
- Blaat
Hardware Fanaat
Er is er een die zal hetzelfde zijn als lacuni's op ilvl63, maar dan armor ipv de movement speed/reflect. Dat is natuurlijk wel vet.
Ok greatVidra schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 12:01:
[...]
Ik heb je al via diabloprogress gevonden (ook bij mij is battle.net geblocked op kantoor).
Die 0.25 vs 0.24 is leuk; maar is geen mega upgrade, echter de wapens met 0.25 zijn wel substantieel duurder.
Wellicht een betere entry lvl amulet; maar ik heb nog een amulet met 9% ias en 9% chc en LoH voor je te leen om te testen (heeft Shadow ook gedaan).
Ik kijk vanavond nog wel even naar je gear als je online bent
en voor de Barb is de Pride of Cassius dan een mooi alternatief voor de WHWolf schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 12:01:
Als ik zo eventjes tussen de huidige low lvl legendaries neus zie ik een leuk alternatief voor lacuni's.
Er is er een die zal hetzelfde zijn als lacuni's op ilvl63, maar dan armor ipv de movement speed/reflect. Dat is natuurlijk wel vet.
http://eu.battle.net/d3/en/item/pride-of-cassius
- Blaat
Hardware Fanaat
Idd. Met een beetje geluk is die random roll lifesteal. Iedereen happy!desjaak909 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 12:57:
[...]
en voor de Barb is de Pride of Cassius dan een mooi alternatief voor de WH![]()
http://eu.battle.net/d3/en/item/pride-of-cassius
naja, is een mighty belt, dus dan zouden alleen barbs happy zijnWolf schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 12:59:
[...]
Idd. Met een beetje geluk is die random roll lifesteal. Iedereen happy!
edit: nog een alternatief voor de Mempo: Broken Crown http://eu.battle.net/d3/en/item/broken-crown
[ Voor 16% gewijzigd door desjaak909 op 06-03-2013 13:02 ]
- Blaat
Hardware Fanaat
En een beetje net als deze voor monks:desjaak909 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 13:00:
[...]
naja, is een mighty belt, dus dan zouden alleen barbs happy zijn
edit: nog een alternatief voor de Mempo: Broken Crown http://eu.battle.net/d3/en/item/broken-crown
http://eu.battle.net/d3/en/item/the-minds-eye
[ Voor 4% gewijzigd door Blaat op 06-03-2013 13:04 ]
Welke dan? Dus dex,vit, all res en attack speed???Wolf schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 12:01:
Als ik zo eventjes tussen de huidige low lvl legendaries neus zie ik een leuk alternatief voor lacuni's.
Dit hou jij voor mij geheim terwijl je weet dat ik op zoek ben naar attackspeed???!!!!
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Even voor de fun eentje met 2.8% LS op AH gekocht (600k). Leverde me 3.5K DPS op alleen moest ik wel 132 AR inleveren vanwege mijn IK belt en de AR bonus...Wolf schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 12:59:
[...]
Idd. Met een beetje geluk is die random roll lifesteal. Iedereen happy!
Op zich kan met deze belt wel wat gedaan worden ja. Scheelt ook weer MS, zodat dat niet perse meer op je schoenen hoeft!
Dus ben benieuwd hoe deze er na de patch uit gaan komen, dat belooft in ieder geval iets!
[ Voor 8% gewijzigd door ChUcKiE op 06-03-2013 13:13 ]
- Blaat
Hardware Fanaat
Gozert, dat is nu nog een low level ding met 3%/4% ias.Sm0k3r schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 13:08:
[...]
Welke dan? Dus dex,vit, all res en attack speed???
Dit hou jij voor mij geheim terwijl je weet dat ik op zoek ben naar attackspeed???!!!!
Pas na de betreffende patch gaat die zijn intrede doen op ilvl63. Ik houd niks voor je geheim, mr paranoid!
Edit: Het gaat om http://us.battle.net/d3/en/item/steady-strikers. Zit nog loh op ook.
De drie random rolls worden dan dex/vit hybrid, chc en AR. Net zoals bij mijn huidige lacuni's.
[ Voor 17% gewijzigd door Blaat op 06-03-2013 13:18 ]
Dit topic is gesloten.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.
Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.