Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-09 15:37
retlaw schreef op maandag 04 maart 2013 @ 08:39:
Vorige week gestart met Diablo 3. Nog nooit een eerdere versie gespeeld, maar wat een tof spel!

Begonnen met een Barbarian, maar heb nog even te gaan...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/RetLaw-2411/hero/25649112
244dps. :+

Dat doet ons gemiep op lvl 60 wel even in perspectief plaatsen. Een leger dan 400 van deze barbjes doet net zoveel damage als 1 monk van Wolf. :D

Waar ben je nu in normal? Je moet daarna nog nightmare en hell doorspelen om bij de big guys te horen. :P

Veel plezier met Demonen slachten!

[ Voor 17% gewijzigd door Blaat op 04-03-2013 09:00 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:28

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

[b]
244dps. :+

Dat doet ons gemiep op lvl 60 wel even in perspectief plaatsen. Een leger dan 400 van deze barbjes doet net zoveel damage als 1 monk van Wolf. :D

Waar ben je nu in normal? Je moet daarna nog nightmare en hell doorspelen om bij de big guys te horen. :P

Veel plezier met Demonen slachten!
Haha, had al gezien dat ik nog even te gaan heb... Zeker met het verzamelen en afstemmen van een goede build straks in de hogere moeilijkheidsgraden. Ik ga vanavond beginnen met de laatste ACT op normal. Zal wel weer een latertje worden :)

Ben ook nog een beetje aan het zoeken wat ik de beste skills vind om te gebruiken. Op normal zal dat wat minder uitmaken. Daar ga je vrij makkelijk doorheen.

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:35

anc

retlaw schreef op maandag 04 maart 2013 @ 08:39:
Vorige week gestart met Diablo 3. Nog nooit een eerdere versie gespeeld, maar wat een tof spel!

Begonnen met een Barbarian, maar heb nog even te gaan...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/RetLaw-2411/hero/25649112
Oei leuk het begin weer :-)

@ level 42 even op AH op zoek gaan naar een (betaalbaar dus) 600-700 dps wapen met level requirement reduced by 18. Of als het nog niet betaalbaar is, even een paar levels wachten.
Dan ram je zo door die laatste paar levels heen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

retlaw schreef op maandag 04 maart 2013 @ 09:08:
[...]

Haha, had al gezien dat ik nog even te gaan heb... Zeker met het verzamelen en afstemmen van een goede build straks in de hogere moeilijkheidsgraden. Ik ga vanavond beginnen met de laatste ACT op normal. Zal wel weer een latertje worden :)

Ben ook nog een beetje aan het zoeken wat ik de beste skills vind om te gebruiken. Op normal zal dat wat minder uitmaken. Daar ga je vrij makkelijk doorheen.
Idd zoala hier boven word gezegd. Check ah voor reduced level wapens. Zijn vaak dikke uberstats voor dat level. Dan sla je er zo makkelijk erdoor heen zonder problemen!!

Heel veel plezier met gamen en mocht je hulp nodig hebben kun je me altijd vragen! Diabolic#2626

Wat ik gisteren meemaakte slaat alles! Mp3 en ik ging gewoon 4 keer dood act 3 azmodan run. Wel public maar goed. Dacht wtf, bleek dat ik 4 keer bij elites midden in de laser spawns stond :(
Hoe stom!

Iemand nog een upgrade idee voor me monk? 160k dps maar heb denk ik bij lange na niet alle juiste items!

http://eu.battle.net/d3/e...iabolic-2626/hero/8779887

[ Voor 19% gewijzigd door Xtr3me4me op 04-03-2013 09:24 ]

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Ben van plan om eerst een keer het spel door te spelen op Normal. Gaat aardig goed, ik hoop vanavond de laatste ACT te doorlopen.

Dan wordt je gear steeds belangrijker waarschijnlijk. Bedankt voor de tip voor de reduced level wapens! Er gaat wel wat tijd in zitten, maar het is leuk om steeds een sterker karakter te bouwen. Ik probeer nu om met vooral "rare gear" mijn Barb te upgraden. Ik focus op Strength, Vitality en Critical Hit Damage/Chance voorlopig. Mis ik dan nog iets belangrijks?! Als follower de Templar. Ik kan nog een hoop uit dit draadje halen geloof ik!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:06

TrailBlazer

Karnemelk FTW

gisteren eindelijk weer eens een leuk item gevonden iceclimbers met 80 All res en strength. Helaas geen vit als extra maar dex.

Lees net wel dat dex dodge oplevert op een barb dus misschien toch wel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Xtr3me4me schreef op maandag 04 maart 2013 @ 09:19:

Iemand nog een upgrade idee voor me monk? 160k dps maar heb denk ik bij lange na niet alle juiste items!

Sjeez brute monk hoor! :9~ Daar moet serieus gold in zitten zeg!

Ik zou zeggen een EF met socket, CHD, AS en LS :9

Ik ben vrijdag begonnen met mn monk aan te kleden, als ik zie wat een gold daar al in zit :X
Word weer uren farmen voor de volgende upgrade ben ik bang.

* ApOE zou wel graag en hellfire ring willen (hint hint :*))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
[...]

Idd zoala hier boven word gezegd. Check ah voor reduced level wapens. Zijn vaak dikke uberstats voor dat level. Dan sla je er zo makkelijk erdoor heen zonder problemen!!

Heel veel plezier met gamen en mocht je hulp nodig hebben kun je me altijd vragen! Diabolic#2626

Wat ik gisteren meemaakte slaat alles! Mp3 en ik ging gewoon 4 keer dood act 3 azmodan run. Wel public maar goed. Dacht wtf, bleek dat ik 4 keer bij elites midden in de laser spawns stond :(
Hoe stom!

Volges mij is het al vaker gezegd. Als je OWE gebruikt, moet je maar een res stacken. Hoeveel All Res heb je nu? rond 400? daarmee overleef je idd de lasers niet.

Je hebt nu MS te veel (pants/bracers/boots). Gezien de set bonus, kan je waarschijnlijk wat rare bracers craften (dex of vit), met al-res, veel vit en 6 CC. Het enige wat je verliest is 9% AS, dat is op zich niet zo erg.

Wat ook al eerder was gezegd was over de skill combination strike. Die doet helemaal niks bij jou aangezien je maar een generator gebruikt. Je kunt in die slot misschien resolve gebruiken om minder damage te krijgen.

[ Voor 8% gewijzigd door Mofkees op 04-03-2013 09:59 ]

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!
retlaw schreef op maandag 04 maart 2013 @ 09:29:
Ben van plan om eerst een keer het spel door te spelen op Normal. Gaat aardig goed, ik hoop vanavond de laatste ACT te doorlopen.

Dan wordt je gear steeds belangrijker waarschijnlijk. Bedankt voor de tip voor de reduced level wapens! Er gaat wel wat tijd in zitten, maar het is leuk om steeds een sterker karakter te bouwen. Ik probeer nu om met vooral "rare gear" mijn Barb te upgraden. Ik focus op Strength, Vitality en Critical Hit Damage/Chance voorlopig. Mis ik dan nog iets belangrijks?! Als follower de Templar. Ik kan nog een hoop uit dit draadje halen geloof ik!
Life on Hit is handig :)
Zou vooral eerst spelen met wat je vindt, is wel het leukste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Mofkees schreef op maandag 04 maart 2013 @ 09:55:
[...]

Volges mij is het al vaker gezegd. Als je OWE gebruikt, moet je maar een res stacken. Hoeveel All Res heb je nu? rond 400? daarmee overleef je idd de lasers niet.

Je hebt nu MS te veel (pants/bracers/boots). Gezien de set bonus, kan je waarschijnlijk wat rare bracers craften (dex of vit), met al-res, veel vit en 6 CC. Het enige wat je verliest is 9% AS, dat is op zich niet zo erg.

Wat ook al eerder was gezegd was over de skill combination strike. Die doet helemaal niks bij jou aangezien je maar een generator gebruikt. Je kunt in die slot misschien resolve gebruiken om minder damage te krijgen.
Ik neem je tip voor lief aan want dit schiet ook niet op! Zal me skill veranderen en bracers craften. Unbuffed zit ik op 459 heb de mantra die me cold resis omhoog gooit naar 559 all. Maar moet ook me helm veranderen naar chc. En verder...tja geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
[...]

Hoe stom!

Meer all res!

Voor de rest, goed bezig! Je zou evt een goede Unity of een Mempo met chc aan kunnen schaffen maar daar houdt het ongeveer op.

Ik heb ongeveer hetzelfde upgradeprobleem als jij. :P

Nog een keer met mijn profiel hoeren:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/13677757

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Wolf schreef op maandag 04 maart 2013 @ 10:10:
[...]

Meer all res!

Voor de rest, goed bezig! Je zou evt een goede Unity of een Mempo met chc aan kunnen schaffen maar daar houdt het ongeveer op.

Ik heb ongeveer hetzelfde upgradeprobleem als jij. :P

Nog een keer met mijn profiel hoeren:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/13677757
Ja maar als je kijkt, wat is nu het grote verschil tussen jou en mij dat die bijna 40k dps verschil maakt?
Zal zeker die chd zijn met die ene headpiece crit of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Xtr3me4me schreef op maandag 04 maart 2013 @ 10:13:
[...]

Ja maar als je kijkt, wat is nu het grote verschil tussen jou en mij dat die bijna 40k dps verschil maakt?
ik snap jullie Lacuni keuze echt niet

Neem Wolf als voorbeeld :)

1 dex = 60 dps
1 as = 960 dps

1 as = 16 dex. 9% as = 144 stat. MS op lacuni heb je toch niet nodig.

op de rare bracers kan je zelfs meer dan 300 dex krijgen, naast all res 6 cc. Volgens mij krijg je binnen 50 crafts well degelijk iets 240 dex/60 ar/5cc.

Jullie hebben beiden waarschijnlijk 100'en mil betaald voor de lacuni, die kan je maakelijk gebruiken voor een betere Nat's ring of bijvoorbeeld een betere EF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Mofkees schreef op maandag 04 maart 2013 @ 10:24:
[...]

1 dex = 60 dps
1 as = 960 dps

op de rare bracers kan je zelfs meer dan 300 dex krijgen, naast all res 6 cc. Volgens mij krijg je binnen 50 crafts well degelijk iets 240 dex/60 ar/5cc.

Jullie hebben beiden waarschijnlijk 100'en mil betaald voor de lacuni, die kan je maakelijk gebruiken voor een betere Nat's ring of bijvoorbeeld een betere EF.
Ms op de lacuni zat er al! Ging mij meer om de as en de 6chc. Maar idd ken altijd beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Xtr3me4me schreef op maandag 04 maart 2013 @ 10:29:
[...]

Ms op de lacuni zat er al! Ging mij meer om de as en de 6chc. Maar idd ken altijd beter.
wil je dps of geil je op AS ?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
[...]

1 dex = 60 dps
1 as = 960 dps

1 woord; spirit!

Ik wil dikke AS voor de spirit regen.

Bovendien is dat ook gewoon chil met fot. Op Mp10 fluctueert je leven minder hard met hoge as.

Reden genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:23

ShadowBumble

Professioneel Prutser

1 dex = 60 dps
1 as = 960 dps

Sterker nog het liefst zou ik ook geen Lacuni's gebruiken ( als CM Wizard ) ze zijn overpriced en eigenlijk onnodig, alleen op dit moment wel noodzakelijk i.v.m. de AS 9 ik zit nu al 4.50% CHC boven de crit cap van 50% dus zelfs de CHC kan ik nog wel missen ( liefst niet natuurlijk ) maar ben nu hard aan het sparen voor een mempho met CHC ( welke gewoonweg een fortuin kosten ), als ik een mempo heb met CHC dan gaan de lacuni's eruit en waarschijnlijk vervangen worden door craftables.

Met de lacuni's offer is eigenlijk een hele sloot aan stats op voor de combi AS / CHC die je eigenlijk altijd beter kan gebruiken, en volgens mij geld dat voor iedere class, als je het kan missen dump ze.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
ShadowBumble schreef op maandag 04 maart 2013 @ 10:39:
[...]

Sterker nog het liefst zou ik ook geen Lacuni's gebruiken ( als CM Wizard ) ze zijn overpriced en eigenlijk onnodig, alleen op dit moment wel noodzakelijk i.v.m. de AS 9 ik zit nu al 4.50% CHC boven de crit cap van 50% dus zelfs de CHC kan ik nog wel missen ( liefst niet natuurlijk ) maar ben nu hard aan het sparen voor een mempho met CHC ( welke gewoonweg een fortuin kosten ), als ik een mempo heb met CHC dan gaan de lacuni's eruit en waarschijnlijk vervangen worden door craftables.

Met de lacuni's offer is eigenlijk een hele sloot aan stats op voor de combi AS / CHC die je eigenlijk altijd beter kan gebruiken, en volgens mij geld dat voor iedere class, als je het kan missen dump ze.
Echt betere bracers moet je zelf craften. Ik had hiervoor 160dex, 80vit, 76ar en 6%chc bracers en die gaven mij minder dps.

Ik heb voor ik deze lacuni's kocht 100 bracers gecraft in een hoop een upgrade in elkaar te fietsen, maar toen heb ik het maar opgegeven.

Ik was op zoek naar meer ias, omdat dat gewoon heel fijn is op een monk en alle andere upgrades die ik nog kon doen waren veel duurder dan deze lacuni. Dat lijstje dat ik eerder vandaag plaatste bewijst dat ongeveer. Dit was een miljoen of 400, terwijl al het andere 500m+ was. Ik kreeg er dps bij dus ik was blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Wolf schreef op maandag 04 maart 2013 @ 10:32:
[...]

1 woord; spirit!

Ik wil dikke AS voor de spirit regen.

Bovendien is dat ook gewoon chil met fot. Op Mp10 fluctueert je leven minder hard met hoge as.

Reden genoeg?
nouja tis jouw geld :)

met de 200+ mil van de Lacuni, kan je waarschijnlijk een +.25 aps EF kopen, daarmee kom je al op meer char aps.

Laat staan nog de meer all res/amor op een rare bracer, waardoor je minder damage krijgt en je leven dan nog minder fluctueert.

Sorry ik hou ermee op :)

Als je met je items lekker op MP10 kan spelen, dan heb je gewoon je items goed voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Mofkees schreef op maandag 04 maart 2013 @ 10:49:
[...]

met de 200+ mil van de Lacuni, kan je waarschijnlijk een +.25 aps EF kopen, daarmee kom je al op meer char aps.
1.52*0.09 = 0.13. Die bonus is dus 4x zo groot als de toevoeging van een betere ef.
[...]
Laat staan nog de meer all res/amor op een rare bracer, waardoor je minder damage krijgt en je leven dan nog minder fluctueert.
Het scheelt +/- 20 ar. Als je gear daarmee valt of staat op mp10 ben je verkeerd bezig imho.
[...]

nouja tis jouw geld :)

Sorry ik hou ermee op :)

Als je met je items lekker op MP10 kan spelen, dan heb je gewoon je items goed voor elkaar.
Precies. D3 gaat om de build waarmee je fijn kan spelen. Niet wat iedereen vindt dat het beste is. :)

Wel een interesante discussie daarom ga ik er op in.

Ik probeer alleen maar duidelijk te maken dat ik er wel degelijk over heb nagedacht. Dit is een weloverwogen keuze geweest en ik heb er geen spijt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vidra schreef op maandag 04 maart 2013 @ 08:23:

Wij kunnen jouw en je vriend wel even door MP10 Ubers lootsen hoor - en mochten wij geen tijd hebben, dan kan je ook bij Sm0k3r (X4er0) of Desjaak terecht :D

S'avonds zijn we doorgaans wel online en streamen wij onze avonturen, net als een aantal anderen hier op het forum, voor een ieders vermaak.

Wat voor WKL zoek je... ik neem aan eentje met LS ipv CHD? :+
ls en chd zonder socket dan maar :P anders schiet het al gauw in de >100mil en dat kan ik dan net niet betalen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Verwijderd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 11:23:
[...]

ls en chd zonder socket dan maar :P anders schiet het al gauw in de >100mil en dat kan ik dan net niet betalen :+
Tuurlijk wel. Gewoon sparen, vroeg of laat kom je er wel. :P

Je hebt gelijk. Het is op dit moment erg moeilijk om met normaal spelen gold/items te krijgen omdat alleen de beste item verkopen. Er is op dit moment 0 doorstroming in dat opzicht.

Ik heb er zelf ook last van. Verkoopbare dingen vinden is verrekte lastig.
Xtr3me4me schreef op maandag 04 maart 2013 @ 10:13:
[...]

Nee, blijkbaar stond boh buff nog aan tijden het uitloggen.

http://www.diabloprogress...2925/Smikkelbeer/13677757

Zo ontzettend veel schelen wij niet aan dps. Ik heb alleen een bak meer EHP.

Ook heb ik een 24% damage bonus op mijn WKL, wat in de praktijk ook veel uitmaakt. Dit trekt mijn paperdoll dps omlaag maar mijn effectieve dik omhoog.

[ Voor 37% gewijzigd door Blaat op 04-03-2013 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-09 19:48

Vidra

Vragen?

Wolf schreef op maandag 04 maart 2013 @ 11:41:
[...]

Tuurlijk wel. Gewoon sparen, vroeg of laat kom je er wel. :P

(..)
Ik heb er zelf ook last van. Verkoopbare dingen vinden is verrekte lastig.

[...]
Gewoon discounten :'( Ik heb liever dat ik iets verkoop (voor 60-75% van de waarde) ipv wachten op de ene koper die wel bereid is de juiste prijs te betalen.

Ik zie ook dat andere mensen dat doen; ik heb een pox gesniped dit weekend. Die gast had de trifecta pox (met hoge average dps, vit, intel, chc 5.5 en chd) eerst voor 1.5b op de AH staan. Vrijdag verkocht er een soortgelijke pox voor 1.3b - welke was begonnen op 56m :D

Deze gast dacht waarschijnlijk dat het ook wel zo'n vaart ging lopen.... maar helaas geen echte concurrentie... _/-\o_ dus ook deze pox ging er op voor 100m overgenomen voor 125m :D

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
Vidra schreef op maandag 04 maart 2013 @ 12:10:
[...]

Gewoon discounten :'( Ik heb liever dat ik iets verkoop (voor 60-75% van de waarde) ipv wachten op de ene koper die wel bereid is de juiste prijs te betalen.

Ik zie ook dat andere mensen dat doen; ik heb een pox gesniped dit weekend. Die gast had de trifecta pox (met hoge average dps, vit, intel, chc 5.5 en chd) eerst voor 1.5b op de AH staan. Vrijdag verkocht er een soortgelijke pox voor 1.3b - welke was begonnen op 56m :D

Deze gast dacht waarschijnlijk dat het ook wel zo'n vaart ging lopen.... maar helaas geen echte concurrentie... _/-\o_ dus ook deze pox ging er op voor 100m overgenomen voor 125m :D
Lucky you >:)

Probeerde het zelfde met een wkl dit weekend, die stond op 1m en ging voor 150m weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
ApOE schreef op maandag 04 maart 2013 @ 12:17:
[...]

Lucky you >:)

Probeerde het zelfde met een wkl dit weekend, die stond op 1m en ging voor 150m weg :P
Ik probeerde het met een quadrifecta natalya's ring die begon met 200m...

Je kan wel raden dat die voor 2b weg ging.

Best jammer. Dat ding gaf me 16k meer dps...

[ Voor 6% gewijzigd door Blaat op 04-03-2013 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Vidra schreef op maandag 04 maart 2013 @ 12:10:
Zucht gief pox :) Dan kan ik ook mijn nataly's set opbreken en mijn goede zuni trails weer gebruiken :D Waarom jij waarom jij .......

:P Gister nog wel even 2,5 plvl's gepakt van 33,5 naar 36 echter 's avonds geen zin om te spelen dus lekker bankgehangen :D met moeders de vrouw ook eigenlijk wel lekker ondanks dat ik had afgesproken met Haya en Sum :( ( Sorry het ging niet express ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk brengen die verandering die blizzard wil doorvoeren iets van verbetering, want ik ben al 2x gestopt met diablo omdat ik een gearwall tegenkwam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
ShadowBumble schreef op maandag 04 maart 2013 @ 12:39:
[...]
lekker bankgehangen :D met moeders de vrouw [...]
Ja vast... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:21
Afgelopen weekend Monk op 60 gebracht.
http://eu.battle.net/d3/e...ranten-2835/hero/18284734

Uiteindelijk na slechts een paar miljoen upgrades al op 85kdps unbuffed uitgekomen.
Goede mix van EF en juiste Rare kon ik nog niet vinden.

Prijzen van de inna's zijn echt ingestort. Dit exemplaar voor sdlechts 900k kunnen vinden. 100k voor de SKorn en uiteindelijk nog 1 miljoen voor de pants en 300k ofzo voor de belt. Rest was kruimelwerk.

In ieder geval weer een leuke start gemaakt met de race voor meer dps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JesterSV
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-09-2024
Ondertussen mijn 2 Shen Long's vervangen voor EF en WKL, opzich naar mijn mening redelijk goeie budget wapens die er toch wel voor zorgen dat ik 1.8x zo hard mep!

http://eu.battle.net/d3/e...esterSV-2250/hero/3185490

(eventueel nog op of aanmerkingen hoor ik graag!)

Over Infernal machine's gesproken, Ik heb er ook nog 3 liggen en wil ook graag mijn eerste hellfire ring gaan maken. Zijn er misschien liefhebbers voor een run?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:22

Flapmo

and back is gigi!

Bosmonster schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:06:
Ik vind het ook wel verwarrend dat zijn vrouw ook gelijk zijn moeder is :+
Moeders de vrouw is toch een normale uitspraak :?

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Flapmo schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:08:
[...]

Moeders de vrouw is toch een normale uitspraak :?
Inderdaad, de ondergang van de Nederlandse cultuur is helaas al jaren geleden ingezet en dat soort uitspraken verdwijnen langzamerhand, jammer er zitten echt pareltjes tussen ;)

De Ironie is hier natuurlijk wel op zijn plaats van dit oud-hollands gezegde aangezien het oorspronkelijk uit de lagere stand kwam wat manlief zei tegen zijn vrouw als ze kinderen hadden, wat al lang en breed niet meer waar is maar de uitspraak is er nog steeds en word nu mee bedoelt, de moeder van mijn kinderen.

Over het algemeen is het een hele vreemde uitspraak als je het ontleed je zegt immers niet Vader de man of dochter het meisje ( zie colum Palien Cornelisse ), kortom ja het een een "vreemde" uitspraak maar wel degelijk een oud-hollands gezegde.

Tot zover deze toelichting ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
ShadowBumble schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:21:
[...]

Inderdaad, de ondergang van de Nederlandse cultuur is helaas al jaren geleden ingezet en dat soort uitspraken verdwijnen langzamerhand, jammer er zitten echt pareltjes tussen ;)

De Ironie is hier natuurlijk wel op zijn plaats van dit oud-hollands gezegde aangezien het oorspronkelijk uit de lagere stand kwam wat manlief zij tegen zijn vrouw als ze kinderen hadden, wat al lang en breed niet meer waar is maar de uitspraak is er nog steeds en word nu mee bedoelt, de moeder van mijn kinderen.

Over het algemeen is het een hele vreemde uitspraak als je het ontleed je zegt immers niet Vader de man of dochter het meisje ( zie colum Palien Cornelisse ), kortom ja het een een "vreemde" uitspraak maar wel degelijk een oud-hollands gezegde.

Tot zover deze toelichting ;)
Lol.

Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat het vast niet bij bankhangen is gebleven. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-10 21:58
Van het weekend de SC barb eindelijk op PLVL 65 gekregen en wat een drops daarna in 1 game.
Het begon in A3 met een 2hander, die gelijk een brimstone werd.Vervolgens een Inna helm, Wiz offhand en een 15x CHD/300+ str Skorn. En nog later een Nat boot met dex/allres (geen idee wat er default al op zit)
Daarna op HC een van de 2 groene swords. Dus een goed begin.

Verder nog op HC nog Plvl18 geworden (nog maar 7 pvls voor nieuw record) en zit inmiddels al 150dps boven mijn oude dooie barb, 49099 DPS. Maar wel ruim 380k extra EHP :)

[ Voor 11% gewijzigd door pstalman op 04-03-2013 13:26 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Wolf schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:22:
[...]

Lol.

Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat het vast niet bij bankhangen is gebleven. :P
:+ Daar ga ik geen antwoord op geven, ik denk ach laat ik er een mooi educatief tintje aangeven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Laatst online: 24-09 19:49

Sm0k3r

cough...cough...

JesterSV schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:07:
Ondertussen mijn 2 Shen Long's vervangen voor EF en WKL, opzich naar mijn mening redelijk goeie budget wapens die er toch wel voor zorgen dat ik 1.8x zo hard mep!

http://eu.battle.net/d3/e...esterSV-2250/hero/3185490

(eventueel nog op of aanmerkingen hoor ik graag!)

Over Infernal machine's gesproken, Ik heb er ook nog 3 liggen en wil ook graag mijn eerste hellfire ring gaan maken. Zijn er misschien liefhebbers voor een run?
Ik doe dit gratis voor spelers zoals jij, ik doe de ubers op MP10 zodat jouw machines 100% een orgaan worden en dus een hellfire ring.

Ik ben als het goed is vanavond online vanaf 18:30 en je kan meekijken hoe ik dit doe, streamadres is in jouw inbox.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JesterSV
Sm0k3r schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:24:
[...]

Ik doe dit gratis voor spelers zoals jij, ik doe de ubers op MP10 zodat jouw machines 100% een orgaan worden en dus een hellfire ring.

Ik ben als het goed is vanavond online vanaf 18:30 en je kan meekijken hoe ik dit doe, streamadres is in jouw inbox.
Oke super! Bedankt!

Ik zal vanavond rond die tijd dan ook wel zorgen dat ik online ben, en zal ik je werk bewonderen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Sm0k3r schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:24:
[...]

Even een leuk puntje, als er dus een grote groep is van 4 personen kan je daarmee dus 3 ringen krijgen.

Ik kom misschien ook nog wel even langs op TS vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

ShadowBumble schreef op maandag 04 maart 2013 @ 12:39:
[...]

Zucht gief pox :) Dan kan ik ook mijn nataly's set opbreken en mijn goede zuni trails weer gebruiken :D Waarom jij waarom jij .......

:P Gister nog wel even 2,5 plvl's gepakt van 33,5 naar 36 echter 's avonds geen zin om te spelen dus lekker bankgehangen :D met moeders de vrouw ook eigenlijk wel lekker ondanks dat ik had afgesproken met Haya en Sum :( ( Sorry het ging niet express ).
Kom je vanavond toch gewoon weer buurten?

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

ik heb nog een shitload aan plans in mijn stash. Ik heb ze al en op de AH zijn ze nagenoeg niets waard... Iemand die ze kan gebruiken? (sc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Wolf schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:37:
[...]

Even een leuk puntje, als er dus een grote groep is van 4 personen kan je daarmee dus 3 ringen krijgen.

Ik kom misschien ook nog wel even langs op TS vanavond.
Dat klopt dus als er 3 low-lvl players zijn help ik er 3 tegelijk, dat was sowieso de bedoeling want anders zou ik toch wachten tot er 2 andere bijkomen.

En misschien op TS?? je bent er dagelijks hahahahaha totdat je gaat koken ;)

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Jay-v schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:39:
ik heb nog een shitload aan plans in mijn stash. Ik heb ze al en op de AH zijn ze nagenoeg niets waard... Iemand die ze kan gebruiken? (sc)
Ik ben net begonnen, dus kan ze waarschijnlijk goed gebruiken... Welke plans heb je dan? Mijn character heeft nog niet zo een heel hoog level, dus niet alles is bruikbaar. Aan de andere kant ga ik aardig. Binnen de week naar level 31.
Maar moet mijn weg nog vinden in het delen van items en hoe het AH precies werkt.

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Sm0k3r schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:43:
[...]

Dat klopt dus als er 3 low-lvl players zijn help ik er 3 tegelijk, dat was sowieso de bedoeling want anders zou ik toch wachten tot er 2 andere bijkomen.

Ej, daarna ook nog wel eens. :P

Alleen irl vrienden > t.net vrienden. Nofi natuurlijk. ;)

Wanneer gaan wij met zijn tweeen nou ubers doen op mp10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Wolf schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:50:
[...]

Ej, daarna ook nog wel eens. :P

Alleen irl vrienden > t.net vrienden. Nofi natuurlijk. ;)

Wanneer gaan wij met zijn tweeen nou ubers doen op mp10?
Hebben wij dat niet al geprobeerd dan, het is niet alleen een DPS ding maar overleven, vanavond uittesten dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Sm0k3r schreef op maandag 04 maart 2013 @ 14:00:
[...]

Hebben wij dat niet al geprobeerd dan, het is niet alleen een DPS ding maar overleven, vanavond uittesten dan maar.
Vertel mij wat.

Ik heb wel bij iemand anders gedaan wat jij doet wat betreft keys farmen, dat gaat prima op MP10. Ubers heb ik echter niet geprobeerd. Ik heb opzich wel angst voor Kulle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
Sm0k3r schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:43:
[...]

Ik ben "low level" en wil graag een ring voor mn monk :)
Vanavond 18:30uur is een mooie tijd voor wat ubers op MP10 dus ik join graag!

(heb 5 im's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

ApOE schreef op maandag 04 maart 2013 @ 14:33:
[...]

Ik ben "low level" en wil graag een ring voor mn monk :)
Vanavond 18:30uur is een mooie tijd voor wat ubers op MP10 dus ik join graag!

(heb 5 im's)
Je hebt een PM, zie je vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Sm0k3r schreef op maandag 04 maart 2013 @ 14:56:
[...]

Je hebt een PM, zie je vanavond.
Al dat altruisme. Je zou er bijna van gaan janken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Wolf schreef op maandag 04 maart 2013 @ 15:12:
[...]

Al dat altruisme. Je zou er bijna van gaan janken. :+
Mwah valt mee hoor, mes snijdt aan twee kanten, ik help mensen en diablo blijft speelbaar voor mij, zinloos gearfarmen dagen achter elkaar dan heb ik op de helft van de week een strop om mijn nek :P

Ben geen samaritaan hoor, foei jij als je dat dacht, je kent mij al langer dan vandaag!!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Wat is eigenlijk de minimale dps / resis voor MP10? Want MP6 is moeilijkkkkk voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Nu online
Xtr3me4me schreef op maandag 04 maart 2013 @ 15:19:
Wat is eigenlijk de minimale dps / resis voor MP10? Want MP6 is moeilijkkkkk voor mij.
Naja, gaat om de combinatie van all res, armor, life, life steal en dps

heb zelf voor mp10 iets van 800 all res, 10k armor, 37k life, 5.8% LS en 500+k dps buffed
edit: en met een cm wiz, kan het nog wat minder defensive

[ Voor 7% gewijzigd door desjaak909 op 04-03-2013 15:39 ]

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
desjaak909 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 15:21:
[...]

Naja, gaat om de combinatie van all res, armor, life, life steal en dps

heb zelf voor mp10 iets van 800 all res, 10k armor, 37k life, 5.8% LS en 500+k dps buffed
edit: en met een cm wiz, kan het nog wat minder defensive
620 all res 5,5k armor 37k life 5,5% LS en 600k+ effectieve dps op een single target hiero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Wolf schreef op maandag 04 maart 2013 @ 15:54:
[...]

620 all res 5,5k armor 37k life 5,5% LS en 600k+ effectieve dps op een single target hiero.
:/ 570k dps....Flipping hell, ben je Barb ofzo :+
Kom ik aan 200K effectieve dps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Nu online
Xtr3me4me schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:00:
[...]

wat wordt eigenlijk bedoelt met effectieve dps? is dat je paperdoll dps plus je WKL bonus?
of is dat de HP van bijvoorbeeld Azmo / tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
[...]

Je kan het arbitrair noemen maar er zit een redenatie achter.

220k als ik aan het meppen ben op mijn paperdoll. Dit wordt gemodificeerd door overawe (x148%), sweeping wind(x140%) en mijn WKL(x124%).

220k*1.48*1.4*1.24 = 565k

Dan heb ik echter mijn cyclones nog niet meegeteld dus ik ga uit van 600k.

Je kan het ook meten door met een stopwatch op azmodan te hakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Wolf schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:05:
[...]

220k als ik aan het meppen ben op mijn paperdoll. Dit wordt gemodificeerd door overawe (x148%), sweeping wind(x140%) en mijn WKL(x124%).

Op welke MP level dan? 0 zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Xtr3me4me schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:05:
[...]

Op welke MP level dan? 0 zeker?
Nee zo hoog mogelijk. Hoe meer hp iets heeft des te accurater je dps wordt weergegeven.

Zolang je maar niet dood gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

[...]

:+

Tja, het gaat allemaal om de samenwerking :P
Wolf schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:05:
[...]

Maar laten we het met z'n allen even op paperdoll dps houden ipv al deze doorrekeningen.

[ Voor 55% gewijzigd door Vidra op 04-03-2013 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Vidra schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:08:
[...]

:+

Tja, het gaat allemaal om de samenwerking :P

Maar laten we het met z'n allen even op paperdoll dps houden ipv al deze doorrekeningen.
Samenwerking idd. Geen enkele class kan tippen aan de utility van een goede CM wiz.

Paperdoll slaat ook al nergens op met de dps passives die barbs en dh's hebben. :+

Waarom zou je weapons master meetellen maar overawe niet? Wel eerlijk doen!

[ Voor 9% gewijzigd door Blaat op 04-03-2013 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Nu online
Wolf schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:11:
[...]

Paperdoll slaat ook al nergens op met de dps passives die barbs en dh's hebben. :+

naja, de laatste x (december) dat ik azmo op mp10 had gedaan zat ik op 1,1m effectieve DPS, zal vanavond ff kijken hoe het in mijn MP10 uber gear gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
desjaak909 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:12:
[...]

naja, de laatste x (december) dat ik azmo op mp10 had gedaan zat ik op 1,1m effectieve DPS, zal vanavond ff kijken hoe het in mijn MP10 uber gear gaat
Same!

Voor mij is dat ook al een tijd terug.

Stopwatch galore!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Nu online
Wolf schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:13:
[...]

Same!

Voor mij is dat ook al een tijd terug.

Stopwatch galore!
Gaan we het met of zonder follower doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:14
Oh leuk, boksbalDPS. Ik ga ook maar weer eens proberen of ik inmiddels MP10 Azmo kan tanken. Ik vrees dat dat nog lastig gaat worden met die blood pools van hem, maar ik heb de laatste tijd ook aardig aan mijn monk gesleuteld dus wie weet.

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
desjaak909 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:15:
[...]

Gaan we het met of zonder follower doen?
Dat zou ik wel zonder doen. :P

Hoewel die paar %niet veel boeit moeten wel het wel eerlijk houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Wolf schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:11:
[...]

Daarom worden die passives op een site zoals diabloprogress.com niet mee genomen :)

Uiteraard staan er op diabloprogress ook een aantal stats'hoeren' die een hoge dps hebben, maar weinig survivability.... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Vidra schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:17:
[...]

Daarom worden die passives op een site zoals diabloprogress.com niet mee genomen :)

Uiteraard staan er op diabloprogress ook een aantal stats'hoeren' die een hoge dps hebben, maar weinig survivability.... :O
survivability/ sustainability FTW, dat is de enige manier om te spelen, wat heb je aan +500K dps als je constant op de grond ligt, heb het hier over MP10

Dat is de reden waarom ik pats met een death count, om aan te tonen dat ik niet tot zelden dood ga. 8)

edit: oh en ik doe +/-2m dps tijdens bossfights oftewel leven van baas gaat met 2m per seconde omlaag...kuch...pats...kuch...kuch

[ Voor 10% gewijzigd door Sm0k3r op 04-03-2013 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-09 16:21

UTADDICT

NERF

Vidra schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:17:
[...]

En dat is precies waarom Diabloprogress zo'n nutteloze site is.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Sm0k3r schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:20:
[...]

survivability/ sustainability FTW, dat is de enige manier om te spelen, wat heb je aan +500K dps als je constant op de grond ligt, heb het hier over MP10

Dat is de reden waarom ik pats met een death count, om aan te tonen dat ik niet tot zelden dood ga. 8)

edit: oh en ik doe +/-2m dps tijdens bossfights oftewel leven van baas gaat met 2m per seconde omlaag...kuch...pats...kuch...kuch
Dat is wel 1337 ja :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
[...]

Tja dan lifesteal je zelfs met 200 all res nog genoeg om niet te sterven, zolang je maar niet ge-instahit wordt. :P

Patser. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Wolf schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:24:
[...]

Tja dan lifesteal je zelfs met 200 all res nog genoeg om niet te sterven, zolang je maar niet ge-instahit wordt. :P

Patser. :>
Ik heal met 20K plus per hit hahahahahahaha en je kan nooit hard genoeg zijn, liever onsterfelijk uiteindelijk.
Nee 2 miljoen niet 1337 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JesterSV
[...]

Lijkt me dan ook enig om met je mp10 ubers te doen! ;) dan zorg ik wel voor een fijne mantra O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

JesterSV schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:27:
[...]

Lijkt me dan ook enig om met je mp10 ubers te doen! ;) dan zorg ik wel voor een fijne mantra O-)
Oh ik doe ze alleen, leg het vanavond wel uit hoe en wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Sm0k3r schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:29:
[...]

Is het niet leuker om ze gewoon met z'n allen te doen ipv ... eerst zelf bijna killen en dan mensen te laten joinen. Wij doen dat laatste dus niet ... duurt misschien wel langer maar is ook gewoon voor de ervaring van de mede-spelers.

Tja, die discussies over dps zijn natuurlijk leuk maar dan krijg je met al die doorrekeningen toch een onoverzichtelijk geheel ipv paperdoll dmg:

CM Wiz; 325k dps * 2.97 attacks per second = 965k * 1.20 (cold blooded passive) = 1.158k dps * ?? (ik vergeet vast andere dps modifiers >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Sm0k3r schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:29:
[...]

Hehe. Ze mogen alleen maar de key zien droppen. Vechten is er voor de viewers niet bij. Daarom doe ik daar niet meer aan mee, mij te passief. ;)
Vidra schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:33:
[...]

Is het niet leuker om ze gewoon met z'n allen te doen ipv ... eerst zelf bijna killen en dan mensen te laten joinen. Wij doen dat laatste dus niet ... duurt misschien wel langer maar is ook gewoon voor de ervaring van de mede-spelers.

Tja, die discussies over dps zijn natuurlijk leuk maar dan krijg je met al die doorrekeningen toch een onoverzichtelijk geheel ipv paperdoll dmg:

CM Wiz; 325k dps * 2.97 attacks per second = 965k * 1.20 (cold blooded passive) = 1.158k dps * ?? (ik vergeet vast andere dps modifiers >:)
Zo werkt het niet. Je paperdoll dps is al inclusief je attack speed. Je moet alleen rekenen dat je niet alleen maar 100% weapon damage doet.

[ Voor 55% gewijzigd door Blaat op 04-03-2013 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JesterSV
Wolf schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:34:
[...]

Hehe. Ze mogen alleen maar de key zien droppen. Vechten is er voor de viewers niet bij. Daarom doe ik daar niet meer aan mee, mij te passief. ;)
Een malig voor de ring ;) daarna ga ik weer op een een of andere manier weer zien om aan gold te komen voor upgrades te kopen. Gold en goeie drops zit er bij alleen niet zo makkelijk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Nu online
[...]

Daarom dus even de azmo mp10 check 8)
edit: je kan niet zomaar je damage per second * attacks per seconds doen...
edit2: Azmo heeft 138.425.408 HP

[ Voor 15% gewijzigd door desjaak909 op 04-03-2013 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

JesterSV schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:36:
[...]

Een malig voor de ring ;) daarna ga ik weer op een een of andere manier weer zien om aan gold te komen voor upgrades te kopen. Gold en goeie drops zit er bij alleen niet zo makkelijk in.
Nope alle drops zijn ook voor jou, genoeg mensen die legendaries en sets hebben gevonden met mij.

Komt allemaal goed, je ziet het later wel, ik doe later op de avond ook xp/ gear runs met low lvl spelers, je kan dan volledig xp gearen en ik loop wel voorop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

desjaak909 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:36:
[...]

Daarom dus even de azmo mp10 check 8)
edit: je kan niet zomaar je damage per second * attacks per seconds doen...
Dat is een goeie :P die gaan we even testen...

Nou ja, het was maar een ideetje :P

Dan houden we het 325k * 1.20 * ??? welke dps modifiers die ik dus nog mis:P

[ Voor 6% gewijzigd door Vidra op 04-03-2013 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Vidra schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:41:
[...]

Dat is een goeie :P die gaan we even testen...

Nou ja, het was maar een ideetje :P

Dan houden we het 325k * 1.20 * ??? welke dps modifiers die ik dus nog mis:P
probeer gewoon uit op Ghom (MP8 +) als je azmo niet aankan. een 2.74aps/60cc SNS wiz heeft ongeveer een 7.5x modifier op paperdoll, met vol offensieve skills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Nu online
Mofkees schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:48:
[...]

probeer gewoon uit op Ghom (MP8 +) als je azmo niet aankan. een 2.74aps/60cc SNS wiz heeft ongeveer een 7.5x modifier op paperdoll, met vol offensieve skills
Maar als je Azmo op MP10 niet aankan, gaat ubers op MP10 je denk ik ook niet lukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
desjaak909 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:50:
[...]

Maar als je Azmo op MP10 niet aankan, gaat ubers op MP10 je denk ik ook niet lukken...
U heeft gelijk want de defensieve stats zijn wel degelijk belangrijk. Man kan ook Ghom MP10 proberen, hij is namelijk veel makkelijker te bereiken. Die wolken doet ook veel schade, net zoals de pool bij Azmo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

1.158K dps PER target sterker nog dan gaan we nog harder omdat we direct meer proccen ;)

Bovendien vergeet je het volgende :

+ 252% van Wicked Wind tornado's
+ 210% Weapon damage per 6 seconden door Diamond Shards
+ 97% weapon damage *3 per explosive blast rond
+ 15% crit als je meer als 5 targets freezed ;) ( Deep Freeze FTW !! )

En al die abilities worden gereset iedere paar secs d.m.v. Critical Mass.

[ Voor 6% gewijzigd door ShadowBumble op 04-03-2013 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
ShadowBumble schreef op maandag 04 maart 2013 @ 17:03:
[...]

CM Wiz; 325k dps * 2.97 attacks per second = 965k * 1.20 (cold blooded passive) = 1.158k dps
Dan vergeet jij het volgende: Het paperdoll dps-getal is uiteraard al inclusief attacks per second. Als je 325k dps doet en 2,97 aps hebt, dan doet een gemiddelde enkele attack dus 325k ÷ 2,97 = 109,4k damage.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Rone schreef op maandag 04 maart 2013 @ 17:09:
[...]

Dan vergeet jij het volgende: Het paperdoll dps-getal is uiteraard al inclusief attacks per second. Als je 325k dps doet en 2,97 aps hebt, dan doet een gemiddelde enkele attack dus 325k ÷ 2,97 = 109,4k damage.
Heb het even aangepast aangezien dat al in de qoute erboven stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Het resultaat is binnen.

89,2sec om Azmo op Mp10 neer te maaien. Iets meer dan 1,5m dps dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

desjaak909 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:50:
[...]

Haha.... ik denk dat Azmo wel los loopt op MP10 ... ik doe namelijk op ubers op MP10 (zie post boven) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

In het kader van de eerdere discussie vandaag over het gebruikt van Lacuni's en dat de mijne eruit gaat zodra ik een mempo met chc heb heb ik hier alvast mijn bracer upgrade gemaakt, 3de craft die ik deed :

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads6/5134d060cb3bc/5134d060c6d6e-bracer.thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ShadowBumble schreef op maandag 04 maart 2013 @ 17:49:
In het kader van de eerdere discussie vandaag over het gebruikt van Lacuni's en dat de mijne eruit gaat zodra ik een mempo met chc heb heb ik hier alvast mijn bracer upgrade gemaakt, 3de craft die ik deed :

[afbeelding]
Nice voor de 3e, maar kan beter he! 300+ mainstat :D

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

porn* schreef op maandag 04 maart 2013 @ 17:51:
[...]

Nice voor de 3e, maar kan beter he! 300+ mainstat :D
Ik zei toch ook niet dat ik zou stoppen met craften ;) ik zei alleen dat er igg alvast een viable upgrade klaar lag ;)

Neck + Bracers zal ik toch wel blijven doen tot ik gelijkwaardige stats heb met + chd erop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubys
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-10 17:35
Wolf schreef op maandag 04 maart 2013 @ 17:19:
Het resultaat is binnen.

89,2sec om Azmo op Mp10 neer te maaien. Iets meer dan 1,5m dps dus.
53 sec hier ^^ ben nog wel op zoek naar een EF met lifesteal en wat meer life om het wat beter te tanken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

[afbeelding]
Ja alleen heb jouw lacuni 9% asp? Die van mij wel. Als ik craft zelfs met hoge dex haal ik nooit me asp eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Xtr3me4me schreef op maandag 04 maart 2013 @ 18:04:
[...]

Ja alleen heb jouw lacuni 9% asp? Die van mij wel. Als ik craft zelfs met hoge dex haal ik nooit me asp eruit
8% IAS maar die IAS vang ik op door de IAS op de mempo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

ShadowBumble schreef op maandag 04 maart 2013 @ 18:05:
[...]

8% IAS maar die IAS vang ik op door de IAS op de mempo ;)
Ja die heeft mij mempo al nu moet ik alleen mempo met ias en chc hebben.
Zal helaas me lacuni stats moeten inleveren want veel ress heb ik niet 559 buffed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Xtr3me4me schreef op maandag 04 maart 2013 @ 18:10:
[...]

Ja die heeft mij mempo al nu moet ik alleen mempo met ias en chc hebben.
Zal helaas me lacuni stats moeten inleveren want veel ress heb ik niet 559 buffed.
Ik gebruik nu geen Mempo wat me natuurlijk wat verschuiving ruimte geeft om dat zo te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

ShadowBumble schreef op maandag 04 maart 2013 @ 18:15:
[...]

Ik gebruik nu geen Mempo wat me natuurlijk wat verschuiving ruimte geeft om dat zo te doen
Het is een beetje crap want je komt op een moment dat om meer dps te krijgen je de echt dure shit moet aanschaffen tenzij je zoveel mazzel hebt dat je de dropt krijgt. Maar goed MP10 zou ik graag een keer willen doen voor misschien betere offhand. Maar ja mp10 ligt veeeerrrr voor me nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Nu online
nubys schreef op maandag 04 maart 2013 @ 18:04:
[...]

53 sec hier ^^ ben nog wel op zoek naar een EF met lifesteal en wat meer life om het wat beter te tanken
63 seconden (2,2m dps) in mijn MP10 uber gear en 52 seconden (2,7m dps) in mijn DPS gear, filmpjes volgen als ze zijn geupload

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

ShadowBumble schreef op maandag 04 maart 2013 @ 17:03:
[...]

1.158K dps PER target sterker nog dan gaan we nog harder omdat we direct meer proccen ;)

+ 252% van Wicked Wind tornado's
+ 210% Weapon damage per 6 seconden door Diamond Shards
+ 97% weapon damage *3 per explosive blast rond
+ 15% crit als je meer als 5 targets freezed ;) ( Deep Freeze FTW !! )

En al die abilities worden gereset iedere paar secs d.m.v. Critical Mass.
Leuk he die berekeningen O-)

[afbeelding]
Zo die is echt lekker - maar het kan altijd beter :o

[ Voor 37% gewijzigd door Vidra op 04-03-2013 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ShadowBumble schreef op maandag 04 maart 2013 @ 17:53:
[...]

Ik zei toch ook niet dat ik zou stoppen met craften ;) ik zei alleen dat er igg alvast een viable upgrade klaar lag ;)

Neck + Bracers zal ik toch wel blijven doen tot ik gelijkwaardige stats heb met + chd erop ;)
Hehe jep ben voorlopig even klaar met bracers maar dat geldt idd voor mijn gloves en neck ook. Helaas de laatste 100-150 crafts geen upgrades gehad :P

Bnet pindle#2913

Pagina: 1 ... 181 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.