Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorrie
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20-09 09:41
De aanhouder wint zullen we maar zeggen. Na zo'n 200 crafts van shoulders heb ik de volgende gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CXIhTqx.jpg

Bijna geen hp, wel goede resists en dps. Nu alleen nog iets om die verloren hp goed te maken. ff maar een paar bracers maken (11 stuks). Komt deze ineens tevoorschijn:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3kAL3Xw.jpg

Kunnen we nu beginnen met de amulets :) Gloves had ik al trifecta + extra dex

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Cyno-2661/hero/6502751

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Roshnak schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 07:52:
Is er iemand die tips kan geven voor mijn Barb? Ik zit nu rond de 118K DPS unbuffed en heb rond de 10mil om uit te geven.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Roshnak-1244/hero/2982428
Ik heb niet zo veel verstand van Barbs, maar ik zou zeggen,

Je wapens (of iig je offhand). Zorg dat er CHD op zit.
En upgrade je gems. Dat kost niet heel veel.
Verder zie ik dat je maar 12%MS hebt. Kijk eens of je ergens MS% op kunt winnen. Wordt wellicht lastig op Iceclimbers omdat die nogal prijzig zijn met MS%, maar wellicht een Inna's pants als je al genoeg EHP hebt?

Verder zie ik dat je ringen hebt met alleen chd. Probeer deze te upgraden naar ringen met CHD en/of IAS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Bjorrie schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 08:03:
De aanhouder wint zullen we maar zeggen. Na zo'n 200 crafts van shoulders heb ik de volgende gemaakt:

[afbeelding]

Bijna geen hp, wel goede resists en dps. Nu alleen nog iets om die verloren hp goed te maken. ff maar een paar bracers maken (11 stuks). Komt deze ineens tevoorschijn:

[afbeelding]

Kunnen we nu beginnen met de amulets :) Gloves had ik al trifecta + extra dex

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Cyno-2661/hero/6502751
leuke bracers :) die van jou hebben iets meer hp als de mijne ...maar minder all ress :)

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

vraag me af of ik me aan shoulds handschoenen en amu moet wagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
cybergi schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 08:22:
vraag me af of ik me aan shoulds handschoenen en amu moet wagen...
Waarom niet, als je de essences hebt liggen, je moet er toch iets mee aangezien je ze niet kunt verkopen.
En als je gear maakt wat beter is dan je huidige, dan kun je die weer verkopen. Dus het kan je nog gold opleveren ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Gisteren weer 36 gloves gemaakr. Allemaal zo ruk als het maar kan!! Meeste zijn allemaal met magic find geen chc geen chd ppfff

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:03
Na een hele hoop slechte crafts heb ik maar gewoon nieuwe gloves en bracers gekocht. :P

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/13677757

Nu gewoon even focussen op amuletten. Daarna kan ik de gloves en bracers altijd vervangen voor een betere craft, wat bij bracers zeker mogelijk moet zijn.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:49

Roshnak

PSN: Roshgill

Timeless schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 08:18:
[...]

Ik heb niet zo veel verstand van Barbs, maar ik zou zeggen,

Je wapens (of iig je offhand). Zorg dat er CHD op zit.
En upgrade je gems. Dat kost niet heel veel.
Verder zie ik dat je maar 12%MS hebt. Kijk eens of je ergens MS% op kunt winnen. Wordt wellicht lastig op Iceclimbers omdat die nogal prijzig zijn met MS%, maar wellicht een Inna's pants als je al genoeg EHP hebt?

Verder zie ik dat je ringen hebt met alleen chd. Probeer deze te upgraden naar ringen met CHD en/of IAS.
Dank je wel voor je antwoord, ik zal hier vanavond even naar kijken als ik thuis ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Timeless schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 08:25:
[...]

Waarom niet, als je de essences hebt liggen, je moet er toch iets mee aangezien je ze niet kunt verkopen.
En als je gear maakt wat beter is dan je huidige, dan kun je die weer verkopen. Dus het kan je nog gold opleveren ook.
heb me oude lacuni weer verkocht voor zelfde gold gisteren.. dus ja ergens heb je gelijk
moet wel zeggen dat het hard gaat in de ranking op het moment ik drop elke dag weer 10 ranks..blee door de crafts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
En ik stijg juist erg hard. Nu top 500 DH van europa en top 1000 algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Timeless schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 08:43:
En ik stijg juist erg hard. Nu top 500 DH van europa en top 1000 algemeen.
was top 50 nu top 60 ..bahh in jou geval snap ik het wel :) no offence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Pfft, ranking.

Ik trek me er niet zoveel van aan. Met name omdat diabloprogress de 20% damage van mijn wkl niet meetelt. Dat maakt een fors verschil.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Wolf schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 08:47:
Pfft, ranking.

Ik trek me er niet zoveel van aan. Met name omdat diabloprogress de 20% damage van mijn wkl niet meetelt. Dat maakt een fors verschil.
hehe ja dat kan iedereen zijn ding :) ik vind het wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Waar kan je de ranken zien van europa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Gister wat redelijke shoulders en braces gecraft voor mijn Barb. Shoulders zijn bijna identiek aan mn "oude" alleen +60 str. Mn oude waren binnen 10min verkocht op AH (te laag ingezet denk ik) :P.

Al met al zo'n 10K dps winst en wat vit.

Volgende missie is braces met str, vit, allres en 5+ chc :) (is het ook mogelijk om +12% MS te crafen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
ApOE schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 09:27:
[...](is het ook mogelijk om +12% MS te crafen?)
Nee. Alleen Lacuni's kunnen dat. Daarom zijn ze legendary. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
Wolf schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 09:27:
[...]

Nee. Alleen Lacuni's kunnen dat. Daarom zijn ze legendary. ;)
Ach jammer, dan bewaar ik mn lacuni's wel voor het simpele farm werk waar ik snel doorheen wil rennen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
ApOE schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 09:28:
[...]

Ach jammer, dan bewaar ik mn lacuni's wel voor het simpele farm werk waar ik snel doorheen wil rennen :P
Of je ritselt Ice climbers met 12% MS!

Wees dan bereid de portemonnee open te scheuren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorrie
Dan ben je waarschijnlijk nog goedkoper uit met een Tyraels Might met perfecte roll :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenpearl
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-04-2022
Heeft iemand advies voor een goede skorn build voor een barb? Ik werd namelijk helemaal gek van die fear procs of EF. Ik heb gisteren wat gespeeld met verschillende builds, sprint+WW+HoTA+rend leek mij het meest viable maar ik heb veel problemen met fury omdat ik met die build geen echte fury generator heb. Ik heb ook nog een 11m te besteden, waar heb ik het meeste baat bij?

Dit is hem (huidige build klopt wel niet)
http://eu.battle.net/d3/e...enpearl-2435/hero/2015307

LoL: Greenpearlz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:34

UTADDICT

NERF

Greenpearl schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 09:46:
Heeft iemand advies voor een goede skorn build voor een barb? Ik werd namelijk helemaal gek van die fear procs of EF. Ik heb gisteren wat gespeeld met verschillende builds, sprint+WW+HoTA+rend leek mij het meest viable maar ik heb veel problemen met fury omdat ik met die build geen echte fury generator heb. Ik heb ook nog een 11m te besteden, waar heb ik het meeste baat bij?

Dit is hem (huidige build klopt wel niet)
http://eu.battle.net/d3/e...enpearl-2435/hero/2015307
EF in je offhand, dan valt het reuze mee!

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb em in m'n mainhand (10% versie gelukkig) maar heb er niet echt veel problemen mee met farmen op MP4. Komt denk ik ook omdat ik Hota erbij gebruik, dus ik hoef nooit lang te beuken op een losse mob.

Wil graag de EF in m'n offhand hebben, maar een rare maindhand vinden is beste lastig...

Kan je je build eens posten? (staat nog op whirlywhirly in je profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenpearl
Vandread schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 10:00:
Ik heb em in m'n mainhand (10% versie gelukkig) maar heb er niet echt veel problemen mee met farmen op MP4. Komt denk ik ook omdat ik Hota erbij gebruik, dus ik hoef nooit lang te beuken op een losse mob.

Wil graag de EF in m'n offhand hebben, maar een rare maindhand vinden is beste lastig...

Kan je je build eens posten? (staat nog op whirlywhirly in je profiel)
Gisteren leek ik hiermee het beste resultaat te hebben (is waarschijnlijk noob build want heb nooit 2h of HoTA gespeeld :P). Maar hier kon ik wel vrij goed MP4-5 mee clearen waar dit met men dual wield wapens veel trager gaat met de typische ww build
http://us.battle.net/d3/e...rbarian#ZhQRkU!ZeY!aZYYcZ

[ Voor 8% gewijzigd door Greenpearl op 22-02-2013 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Overpower en warcry ditchen voor een standaard fury gen en Wotb (een barb zonder wotb.... hu?! :+)
Zo squishy ben je toch niet, ik red ook MP4 makkelijk (denk dat ik MP5 wel kan gaan farmen nu reflect niet meer zo iritant is), dus Warcry heb je toch niet echt hard nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenpearl
Thx zal dat vanavond eens proberen :) Ik had gisteren de indruk dat ik niet genoeg uptime had bij WoTB met mijn build daarom liet ik het weg. Denk wel dat ik nog ergens rend ertussen moet gaan gooien voor survivability als ik warcry weg laat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Greenpearl schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 11:16:
Thx zal dat vanavond eens proberen :) Ik had gisteren de indruk dat ik niet genoeg uptime had bij WoTB met mijn build daarom liet ik het weg. Denk wel dat ik nog ergens rend ertussen moet gaan gooien voor survivability als ik warcry weg laat
Ik vind met mijn Barbje Wotb makkelijker op te houden met de Hota build dan met de ww build. Dat eerste kost meer fury lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In beide gevallen gaat het om genoeg fury spenderen, dat doe je minder met een WW build en dat betekent dat je het teveel aan fury vaak genoeg moet wegspammen (ik spamde om de 2 sec BR + Sprint om dat te doen). Heb nu ook geen WoTB meer voor m'n Hota build omdat OP - Momentum lekkerder door de content heen ragt (veel meer fury en dus constant sprint wat meer speed oplevert dan WotB). Ik had WotB mainly voor frozen en da's niet echt een punt meer. Een fury generator zou je niet nodig moeten hebben met voldoende CHC (52+).

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenpearl
Ik zit volges mij op 54% crit chance met de scoundrel dus dat zou moeten lukken dan, alleen heb ik zo geen ring voor -fury cost HoTA is die echt nodig voor de build? Dat kan ook wel verklaren waarom ik vaak in de fury regen problemen kwam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:48

ShadowBumble

Professioneel Prutser

In het kader het is vrijdagmiddag -> hoe lang zou het duren voordat blizz de post delete.

Poll: Post deleted by Blizz in ......
<1 uur
2 tot 5 uur
5 tot 10 uur
meer als 24 uur
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=385171&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 4% gewijzigd door ShadowBumble op 22-02-2013 12:59 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Waarom zouden ze dat deleten?

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Omdat als je een tinfoil hat op zet je wel eens zou kunnen denken dat blizzard niet wil dat je glitches op het forum zet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Bovendien vinden ze het niet lief als je suggereert om dan lekker op de sociale media te gaan spammen erover en naar 2 directie leden :P

Maar we zijn nu een uur verder en het ticket is er nog steeds !

[ Voor 20% gewijzigd door ShadowBumble op 22-02-2013 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronniebastard
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-02 19:54

ronniebastard

Yarrrrrr

Nou ik ben benieuwd!
ik ga 5 - 10 uur

Diablo 3 Barb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-09 15:30
Roshnak schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 07:52:
Is er iemand die tips kan geven voor mijn Barb? Ik zit nu rond de 118K DPS unbuffed en heb rond de 10mil om uit te geven.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Roshnak-1244/hero/2982428
Je hebt een aantal problemen:

Het grootste probleem is je gebrek aan crit chance, dat hoort in ieder geval op je amu en één van je ringen. Zonder zal je nooit genoeg fury kunnen genereren voor perma-WOTB.

Move speed 12 is ook te weinig voor WW build, dat moet naar 24. Inna's pants zou een optie zijn, maar je hebt al te weinig EHP met lage vit en niet heel veel All res (een van de redenen voor je lage EHP is dat je een Witching Hour ipv een IK belt gebruikt, niet optimaal met jouw gear level) om je pants te kunnen missen. Een redelijk goedkope optie om je EHP omhoog te krijgen is je Ice climbers inruilen voor IK striders met minstens ~130 vit.

Als je crit chance eenmaal ~30 is, kan je beginnen je CHD omhoog te gooien, te beginnen met een betere Echoing Fury met een socket of CD. Sowieso werkt EF beter in off-hand, anders proct fear veel te vaak en verlies je tijd met achter monsters aanrennen.

Maar je bent nu helaas gedwongen je EF in main hand te gebruiken, omdat je een Mighty Weapon gebruikt ipv een axe of mace, wat beter zou zijn omdat je dan 10% CHD krijgt van Weapon Master. Betere wapens gaat je waarschijnlijk wel meer kosten dan 10 mil :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Meister schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 15:14:
[...]

Je hebt een aantal problemen:

Het grootste probleem is je gebrek aan crit chance, dat hoort in ieder geval op je amu en één van je ringen. Zonder zal je nooit genoeg fury kunnen genereren voor perma-WOTB.

Move speed 12 is ook te weinig voor WW build, dat moet naar 24. Inna's pants zou een optie zijn, maar je hebt al te weinig EHP met lage vit en niet heel veel All res (een van de redenen voor je lage EHP is dat je een Witching Hour ipv een IK belt gebruikt, niet optimaal met jouw gear level) om je pants te kunnen missen. Een redelijk goedkope optie om je EHP omhoog te krijgen is je Ice climbers inruilen voor IK striders met minstens ~130 vit.

Als je crit chance eenmaal ~30 is, kan je beginnen je CHD omhoog te gooien, te beginnen met een betere Echoing Fury met een socket of CD. Sowieso werkt EF beter in off-hand, anders proct fear veel te vaak en verlies je tijd met achter monsters aanrennen.

Maar je bent nu helaas gedwongen je EF in main hand te gebruiken, omdat je een Mighty Weapon gebruikt ipv een axe of mace, wat beter zou zijn omdat je dan 10% CHD krijgt van Weapon Master. Betere wapens gaat je waarschijnlijk wel meer kosten dan 10 mil :'(
Super bedankt voor je uitgebreide uitleg voor wat ik moet wijzigen. Ik zal dit vanavond allemaal uitzoeken hoeveel Gold ik dan kwijt ben, ik weet dat 10 mil niet veel is, maar ik krijg maar niet die ene drop die veel waard is :(

Maar hoe komt het dan dat als ik EF in mijn offhand heb dat die minder procced?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister
Roshnak schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 15:50:
[...]

Super bedankt voor je uitgebreide uitleg voor wat ik moet wijzigen. Ik zal dit vanavond allemaal uitzoeken hoeveel Gold ik dan kwijt ben, ik weet dat 10 mil niet veel is, maar ik krijg maar niet die ene drop die veel waard is :(
no problem en op die ene drop zit ik ook nog te wachten ;)
Maar hoe komt het dan dat als ik EF in mijn offhand heb dat die minder procced?
De tornado's van Run Like the Wind (en dat is eigenlijk je main damage dealer met de WW build, niet WW zelf) komen altijd van je main hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-10 18:04
Als je een mighty weapon gebruikt in je main hand verlies je de 10% CHC van je passive skill (weapon master) omdat het alleen voor axes en maces geldt. Mighty weapons geven wel weer fury generation met die passive maar of dat de 10% CHC kan vervangen...

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Nu online

ChUcKiE

Dus........

Ok, ik vraag het hier dan ook nog maar eens.
Met mijn build (zie signature) heb ik nog steeds moeite om mijn Fury en WotB up te houden.

Ik heb volgens mij ruim genoeg AS (+50%), CHC (50+) en CHD (+/- 490), zeker buffed, maar ik moet gewoon Unforgiving gebruiken, wil ik niet te vaak stil staan, of eerst Bashen voordat ik kan WW'den, vervolgens heb ik wel weer Fury, zeker bij voldoende monsters, maar daarna is het weer rap op en kan ik wachten tot het weer aangegroeid is of ik warcry kan gebruiken.
Wat zou ik verkeerd doen? Verbruik ik te snel met Battle Rage en Spint??

Ook het overeind houden van WoTB, dat gaat eigenlijk alleen als er echt veel monsters zijn, bijvoorbeeld Keep 2, dan WW ik van open vlakte naar kamers, door deuren , heen en weer terug om zoveel mogelijk monsters "wakker" te krijgen die allemaal naar je toekomen. Uiteindelijk kill ik er dan met mijn WoTB icm WW een stuk of zeg 90 en dan zijn de monsters op, gaat WoTB down en hoop ik dat ik er een minuut over gedaan heb, zodat WoTB weer haast geactiveerd kan worden.

Heeft iedereen hier last van, of ben ik de enige en zoja, wat zou ik dan verkeerd doen??

Ik speel tegenwoordig op MP5, maar heb er eigenlijk overal last van, zeker bij de lagere MP's omdat de monsters daar veel eerder dood zijn.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:34

UTADDICT

NERF

Meister schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 15:54:
[...]

no problem en op die ene drop zit ik ook nog te wachten ;)

[...]

De tornado's van Run Like the Wind (en dat is eigenlijk je main damage dealer met de WW build, niet WW zelf) komen altijd van je main hand.
Extra toevoeging. Doordat je main hand dus de Tornado's procced, heb je als je MH een EF is ook kans dat elke tornado de fear procced. Als hij in je OH zit dus niet.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

ShadowBumble schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 13:50:
Bovendien vinden ze het niet lief als je suggereert om dan lekker op de sociale media te gaan spammen erover en naar 2 directie leden :P

Maar we zijn nu een uur verder en het ticket is er nog steeds !
Post is er nog steeds :P

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister
ChUcKiE schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 15:56:
Ok, ik vraag het hier dan ook nog maar eens.
Met mijn build (zie signature) heb ik nog steeds moeite om mijn Fury en WotB up te houden.

Ik heb volgens mij ruim genoeg AS (+50%), CHC (50+) en CHD (+/- 490), zeker buffed, maar ik moet gewoon Unforgiving gebruiken, wil ik niet te vaak stil staan, of eerst Bashen voordat ik kan WW'den, vervolgens heb ik wel weer Fury, zeker bij voldoende monsters, maar daarna is het weer rap op en kan ik wachten tot het weer aangegroeid is of ik warcry kan gebruiken.
Wat zou ik verkeerd doen? Verbruik ik te snel met Battle Rage en Spint??

Ook het overeind houden van WoTB, dat gaat eigenlijk alleen als er echt veel monsters zijn, bijvoorbeeld Keep 2, dan WW ik van open vlakte naar kamers, door deuren , heen en weer terug om zoveel mogelijk monsters "wakker" te krijgen die allemaal naar je toekomen. Uiteindelijk kill ik er dan met mijn WoTB icm WW een stuk of zeg 90 en dan zijn de monsters op, gaat WoTB down en hoop ik dat ik er een minuut over gedaan heb, zodat WoTB weer haast geactiveerd kan worden.

Heeft iedereen hier last van, of ben ik de enige en zoja, wat zou ik dan verkeerd doen??

Ik speel tegenwoordig op MP5, maar heb er eigenlijk overal last van, zeker bij de lagere MP's omdat de monsters daar veel eerder dood zijn.
Nee hoor je bent zeker niet de enige, het is best tricky en perma-WOTB lukt mij zeker ook niet overal. MP5 lijkt me een goeie match voor jouw dps, je AS is volgens mij net genoeg om het 2.5 aps breakpoint te bereiken (zou je even moeten narekenen op d3rawr.com), dat is prima en je crit chance is ook goed genoeg.
Het gaat om het vinden van de balans tussen fury gain (vooral via Battle rage - into the fray, en een beetje via andere skills zoals Unforgiving maar Superstition vind ik zelf beter) en het ook weer tijdig dumpen van fury, oa door WW en Sprint, want als je Fury vol is gain je niet extra en wordt je WOTB dus ook niet verlengd.
Soms moet je gewoon snel 2 of 3 keer Sprint indrukken om fury te dumpen, maar dan weer lang genoeg wachten om alle tornado's te laten spawnen zodat die weer Fury kunnen genereren. Allemaal een kwestie van timing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Nu online

ChUcKiE

Dus........

Ik dacht al zoiets....zal wel aan mijn onkunde mbt de timing (nooit echt opgelet) liggen ;)
Mijn As gaat toch ook omhoog bij WoTB (buffed) dus dan zit ik volgens mij wel goed...zal eens weer wat hellfire ringen gaan craften (eerst organs verkrijgen), om hopelijk daar eens een goed inclusief AS uit te krijgen. ook mijn amulet blijf ik proberen te verbeteren, dat vind ik het mooie van de patch,dat je continue (voor niet al teveel geld) kunt blijven verbeteren. Hopelijk dus 1 inclusief AS :)

Zal trouwens Superstition eens proberen voor de verandering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Zoooo heb weer 25k dps erbij sta nu 150k unbuffed. And still growing! (Monk)
Gelijk test rondje gedaan en dropte meteen 2 legends!! Gaat smooth!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

aangezien ik niks van een monk weet is dit wat ?

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads6/5127a0a4a43f9/5127a0a49ee09-WKL.thumb.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door ShadowBumble op 22-02-2013 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

ShadowBumble schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 17:45:
aangezien ik niks van een monk weet is dit wat ?

[afbeelding]
Helaas. Zou pas waard zijn als er nog een socket erbij zou zijn en dps iets hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je 't een beetje goed doet en je offhand is minimaal 1.4 aps, heb je met 1.9 aps gemiddeld al lang genoeg hoor om het perma up te houden. Je enige vijand zou looten moeten zijn.

Meerdere keren sprint spammen werkt gewoon niet effectief, sprint heeft een +- 0.5s CD en dus is spammen er niet bij. Bovendien reset je je tornado-spawn-beginpunt weer zodat je minder tornados genereert dan mogelijk. Boven 80 Fury deed ik simpelweg BR+Sprint en evt. dat elke 2-3 sec spammen, is beter dan sprint alleen elke seconde.

Het allerbelangrijkste is, wanneer je "klaar" bent met de huidige kamer, dat:
1) je WotB net volledig vers is (dwz 14 sec te gaan).
2) je probeert zo veel mogelijk fury over te houden dat je langer kan sprinten, zodat je snel bij de volgende mobs bent, zonder oplaadtijd.

Edit: ook moeten je tornados een klein beetje kunnen ticken, met 100+k dps zul je minimaal MP3 moeten doen en waarschijnlijk 4, hoger dan ook hoger MP. Ik deed dacht ik zo'n 200k toen ik WW spec was en MP6-7 was prima te doen, lager werd lastig soms.

[ Voor 29% gewijzigd door porn* op 22-02-2013 18:01 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Nu online

ChUcKiE

Dus........

Ok, zit nu dus op MP5 (220k+ buffed), maar merk dat MP6 of hoger ook consequenties heeft voor All Res, Life etc. Nu heb ik daar, mede door crafting ook wel weer wat in opgebouwd.
ook duurt het allemaal weer wat langer, met name met Elites....zal straks toch ook maar eens MP6 proberen, scheelt ook weer met de hogere percentages drops en exp% en dus uiteindelijk hogere plvl, want elk stapje hoger is weer winst (gratis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Wat bedoelen jullie met de afkorting MP? Zie het soms voorbij komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flesdop
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Ik heb een Mempo of Twilight gevonden.

Stats:

195 Str
77 All Res
8% AS
12% Life
Level Requirement Reduced by 5
Socket.

Wat zal dit waard zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorrie
Str mempo's beginnen zo rond de 1.5 mil, met een hoge str zoals deze zit je rond de 3 mil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Bjorrie schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 20:28:
Str mempo's beginnen zo rond de 1.5 mil, met een hoge str zoals deze zit je rond de 3 mil
hmm valt tegen, ik dat met Level Requirement Reduced by 5 dat ie wel wat waard zou zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Laatst online: 00:11
deSjaak & Eindbaas @ Ubers op MP8: ofwel deSjaak vs Ubers op MP8 ;)

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-09 19:48

Vidra

Vragen?

Bint schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 20:50:
deSjaak & Eindbaas @ Ubers op MP8: ofwel deSjaak vs Ubers op MP8 ;)
Leuk ... :) waarom geen mp10?

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
we hadden geen mage wizard

[ Voor 26% gewijzigd door Bint op 22-02-2013 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Tja, die moet je gewoon in je netwerk hebben en uitnodigen he ;)

298k (buffed) CM Wiz 8)

[ Voor 7% gewijzigd door Vidra op 22-02-2013 22:21 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:28

Flapmo

and back is gigi!

Arme shadowbumble, they dont care. Not importantvenough ;(

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Roshnak schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 20:29:
[...]

hmm valt tegen, ik dat met Level Requirement Reduced by 5 dat ie wel wat waard zou zijn...
Nee, juist niet, want dat had bijvoorbeeld een critical hit chance roll kunnen zijn. Dàn was hij heel veel waard. :)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Damn, even geswitched van een whirlwind build naar een HotA build. Ik ga gelijk als een warm mes door de boter op MP3. Waarschijnlijk kan ik 4/5 nu ook wel aan, maar 3 is een lekker tempo :P.
Nu alleen nog even wat movement speed ergens op zien te krijgen. Ik zit nog steeds zonder :X.
Volgens mij was er een set item met movement speed op belt... of misschien mijn boots vervangen... ik heb er alleen veel vit op zitten dat ik niet kwijt wil raken.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Unain-2423/hero/367209

Edit: Ok, Boots vervangen voor IK Stride en belt voor IK Tribal Binding. Daarna mijn pants iets meer vitality gegeven. Totale kosten: 14.5 miljoen. Viel me nog mee :).

[ Voor 14% gewijzigd door Jerry op 23-02-2013 00:17 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo nog ff wat nieuwe crafts gedaan en weer een kleine upgrade op m'n gloves gepakt, toch weer 5k dps erbij :)
Jerry schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 00:01:
Damn, even geswitched van een whirlwind build naar een HotA build. Ik ga gelijk als een warm mes door de boter op MP3. Waarschijnlijk kan ik 4/5 nu ook wel aan, maar 3 is een lekker tempo :P.
Nu alleen nog even wat movement speed ergens op zien te krijgen. Ik zit nog steeds zonder :X.
Volgens mij was er een set item met movement speed op belt... of misschien mijn boots vervangen... ik heb er alleen veel vit op zitten dat ik niet kwijt wil raken.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Unain-2423/hero/367209

Edit: Ok, Boots vervangen voor IK Stride en belt voor IK Tribal Binding. Daarna mijn pants iets meer vitality gegeven. Totale kosten: 14.5 miljoen. Viel me nog mee :).
Je zou kunnen kijken naar Inna's pants met str (en evt vit) maar dat gaat je wel een aantal Mmetjes kosten (en vit). En btw je hebt zoveel LS en LoH, je kunt je MH echt makkelijk upgraden naar iets met ~1k dps en socket/CHD/200+str etc :) Daar heb je echt geen healing meer op nodig :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik snap er geen reet van! Ik kom met moeite op MP4. Laat staan overleven in 6 of hoger.
Gisteren run gedaan public act 3 MP2, helaas daar ook dood gegaan.
http://eu.battle.net/d3/e...iabolic-2626/hero/8779887

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Vind ik niet zo raar. Je hebt geen enkele vorm van lifesteal en zo goed als geen life on hit.

Regel LS op tenminste één van je wapens en je bent good to go. Ik heb zelf 800+ loh op beide wapens en ik kan MP10 soloen als ik mijn best doe.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/13677757

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
Vidra schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 22:20:
[...]

Tja, die moet je gewoon in je netwerk hebben en uitnodigen he ;)

298k (buffed) CM Wiz 8)
volgende keer vraag ik je ;). Vind het alleen altijd zo lullig om altijd iedereen te vragen als ik ubers wil doen. Worden mensen op een gegeven moment ook doodmoe van, heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

porn* schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 02:13:
Zo nog ff wat nieuwe crafts gedaan en weer een kleine upgrade op m'n gloves gepakt, toch weer 5k dps erbij :)

[...]

Je zou kunnen kijken naar Inna's pants met str (en evt vit) maar dat gaat je wel een aantal Mmetjes kosten (en vit). En btw je hebt zoveel LS en LoH, je kunt je MH echt makkelijk upgraden naar iets met ~1k dps en socket/CHD/200+str etc :) Daar heb je echt geen healing meer op nodig :P
Hehe, ja ik zat nog een beetje te twijfelen :). Het enige nadeel is dat ik erg veel vitality op mijn wapen heb dus dan wordt het wapen weer iets duurder.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Bint schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 10:12:
[...]

volgende keer vraag ik je ;). Vind het alleen altijd zo lullig om altijd iedereen te vragen als ik ubers wil doen. Worden mensen op een gegeven moment ook doodmoe van, heb ik het idee.
Goede gedachte - maar wij kunnen natuurlijk ook gewoon behulpzaam zijn :) Kijk, het kan altijd dat het niet uitkomt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jerry schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 11:54:
[...]

Hehe, ja ik zat nog een beetje te twijfelen :). Het enige nadeel is dat ik erg veel vitality op mijn wapen heb dus dan wordt het wapen weer iets duurder.
Mwah alleen vit/str en dan socket/CHD moet te doen zijn :)

Iemand anders trouwens ook AH problemen? Kan al sinds gisteren niets posten (Error 0???) maar een maat van me heeft nergens last van.

[ Voor 16% gewijzigd door porn* op 23-02-2013 13:11 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen, redelijk nieuw hier! Zou iemand mij kunnen vertellen waar ik de plan(s) kan vinden om die lvl 63 amulets te craften met demonic essences? Kan het niet vinden namelijk! Thanks alvast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonymalony
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-05 16:32
Plans voor amuletten staan bij de Jeweler designs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-03 14:26
Heb sinds 2 dagen geleden me wizard omgetoverd van Archon naar CM. Werkt al vrij gaat maar had net wel een vervelend moment. Ik werd gevraagd of ik ff mee kon helpen met een MP8 keyrun en dat is geen probleem. Maar nu belande ik in een groep van 1 monk, 1 barbarian en 1 demon hunter. Waarbij zowel de monk als de barb een echoing fury hadden en de DH een windforce... je raad het al: Allemaal knockback dus. Dus ik de hele tijd alles proberen te freezen en hun alles er weer uitslaan :+

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laat ze ze in hun offhand dragen (dan is het nog enigsinds draaglijk) en anders gewoon nokken :) 't Is idd reteirritant en ook een van de redenen dat ik lekker 2H ben gegaan, schijt irritante mensen met hun kut fears.

[ Voor 9% gewijzigd door porn* op 23-02-2013 16:18 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

CaVeFiSh schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 15:36:
Heb sinds 2 dagen geleden me wizard omgetoverd van Archon naar CM. Werkt al vrij gaat maar had net wel een vervelend moment. Ik werd gevraagd of ik ff mee kon helpen met een MP8 keyrun en dat is geen probleem. Maar nu belande ik in een groep van 1 monk, 1 barbarian en 1 demon hunter. Waarbij zowel de monk als de barb een echoing fury hadden en de DH een windforce... je raad het al: Allemaal knockback dus. Dus ik de hele tijd alles proberen te freezen en hun alles er weer uitslaan :+
Welcome to my world, toen ik Archon speelde was Echoing Fury toch wel mijn favo wapen sinds ik CM speel vervloek ik het ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Laatst online: 03-10 21:39
Ik ben eindelijk op het punt aan gekomen dat ik keys kan gaan farmen.. :P En dat zonder het gebruik van AH en slechts een paar items gekregen van een medetweakers (Die ik niet gebruik voor key farmen)..

Ik heb de plan voor de infernal machine eindelijk.. En heb zojuist act 3 key run gedaan op mp3, waarbij ik na keywarden en 9 elites maar 1x dood ben gegaan, ik ga dus ook een keer mp4 proberen... Nu een hoop keys/machines sparen en dan hopen dat iemand me wil uberboosten in de ruil voor het gebruik van mijn machines ;)

Ik farm keys nog niet eens met mn main character.. Mijn ww-barb is veel sterker dan mijn wizard (main). Met mijn wizard kan ik mp1 nog niet eens volgens mij. Ook mijn demon hunter is een stuk effectiever dan mijn wizard.

Edit: Mp4 ging me toch wat te moeizaam.. 2x dood gegaan in een act 3 keywarden run, maar ik moet sowieso erg op mn hp letten enzo.. Dan mis ik toch de dps/lifesteal en dingen als vit/allres/armor.
Maargoed, er dropte wel een key.

Hoe zit het eigenlijk met de infernal machines. Krijg je met een machine 3 portals? Of kun je kiezen welke portal je krijgt?

[ Voor 18% gewijzigd door aicaramba op 23-02-2013 17:19 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

trouwens net even gloves gemaakt dit zijn mijn oude gloves :

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads6/5128e18f5aa72/5128e18f56bf6-gloves_oud.thumb.jpg

en deze maakte ik op de first try, wat dus ondanks dat het geen IAS ( waarvan ik toch nog ruim boven het breakpoint zit ) toch direct een grote upgrade

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads6/5128e1d172fee/5128e1d16e9bf-gloves_nieuw.thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
iemand zin in een keyfarm en daarna ubers? Bas#2479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
Bint schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 16:37:
iemand zin in een keyfarm en daarna ubers? Bas#2479
MP7 ftw :)

Ging best lekker >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubys
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-10 18:23
porn* schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 21:09:
Niemand hier die error 0 met het sellen van items?
nope, heb net nog een item op AH gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

aicaramba schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 16:31:
Ik ben eindelijk op het punt aan gekomen dat ik keys kan gaan farmen.. :P En dat zonder het gebruik van AH en slechts een paar items gekregen van een medetweakers (Die ik niet gebruik voor key farmen)..

Ik heb de plan voor de infernal machine eindelijk.. En heb zojuist act 3 key run gedaan op mp3, waarbij ik na keywarden en 9 elites maar 1x dood ben gegaan, ik ga dus ook een keer mp4 proberen... Nu een hoop keys/machines sparen en dan hopen dat iemand me wil uberboosten in de ruil voor het gebruik van mijn machines ;)

Ik farm keys nog niet eens met mn main character.. Mijn ww-barb is veel sterker dan mijn wizard (main). Met mijn wizard kan ik mp1 nog niet eens volgens mij. Ook mijn demon hunter is een stuk effectiever dan mijn wizard.

Edit: Mp4 ging me toch wat te moeizaam.. 2x dood gegaan in een act 3 keywarden run, maar ik moet sowieso erg op mn hp letten enzo.. Dan mis ik toch de dps/lifesteal en dingen als vit/allres/armor.
Maargoed, er dropte wel een key.

Hoe zit het eigenlijk met de infernal machines. Krijg je met een machine 3 portals? Of kun je kiezen welke portal je krijgt?
1 IM = 1 portal, portals spammen @ random :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Laatst online: 03-10 18:04
Maar als je 3 portals opent in 1 game heb je wel 3 verschillende natuurlijk.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

JohnnyV76 schreef op zondag 24 februari 2013 @ 08:19:
Maar als je 3 portals opent in 1 game heb je wel 3 verschillende natuurlijk.
Zo is het maar net :) Vergeet niet eerst 5 NV (Nephalem Valor) alvorens met de uberbosses te beginnen, anders heb je wel loot maar geen kans op zogenoemde organs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Laatst online: 03-10 21:39
Vidra schreef op zondag 24 februari 2013 @ 10:35:
[...]

Zo is het maar net :) Vergeet niet eerst 5 NV (Nephalem Valor) alvorens met de uberbosses te beginnen, anders heb je wel loot maar geen kans op zogenoemde organs.
Ik heb nog maar 1 infernal machine, dus ik ga me er nog niet aan wagen.. Ik denk ook niet dat ik hoger dan mp2 aankan, dat vind ik wat zonde..

Ik spaar er wel een aantal op..

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

aicaramba schreef op zondag 24 februari 2013 @ 12:05:
[...]

Ik heb nog maar 1 infernal machine, dus ik ga me er nog niet aan wagen.. Ik denk ook niet dat ik hoger dan mp2 aankan, dat vind ik wat zonde..

Ik spaar er wel een aantal op..
Spaar er een aantal op - dan kunnen wij je wel even door mp10 loodsen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn* schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 21:23:
[...]

:(

Kan de afgelopen 3 dagen al niets kopen/verkopen.
Dit had ik dus ook afgelopen maandag t/m donderdag.. Vanuit het niets, na een normale farm run alleen maar error 0 als ik iets wilde kopen/verkopen. En toen ik donderdag s'avonds inlogde was het weg, nog altijd geen idee waardoor het kwam en aan de bluepost te zien weet blizz het ook niet :/

https://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/6634993935

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jep same here, alleen is het hier dus nog niet opgelost. Blueposts hierover zijn allereerst bijzonder slecht te vinden, en als je ze vindt zeggen ze niks "we know, don't know solution".

Bah. Irritant kan niks verkopen, geen mats kopen om te craften, gold is onderhand opgedroogd en m'n bank zit vol meuk die ik allang had willen verkopen voor 1/3 van de AH prijs. Belachelijk dat het zo lang duurt om op te lossen het moet iets kleins zijn (Completed list related, mijne is nu leeg en steeds blijft ie zeiken dat er 50 items in staan...).

[ Voor 17% gewijzigd door porn* op 24-02-2013 14:44 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
porn* schreef op zondag 24 februari 2013 @ 14:43:
Jep same here, alleen is het hier dus nog niet opgelost. Blueposts hierover zijn allereerst bijzonder slecht te vinden, en als je ze vindt zeggen ze niks "we know, don't know solution".

Bah. Irritant kan niks verkopen, geen mats kopen om te craften, gold is onderhand opgedroogd en m'n bank zit vol meuk die ik allang had willen verkopen voor 1/3 van de AH prijs. Belachelijk dat het zo lang duurt om op te lossen het moet iets kleins zijn (Completed list related, mijne is nu leeg en steeds blijft ie zeiken dat er 50 items in staan...).
he Porn*, als je interessante barbarian items over hebt, wil ik ze wel overnemen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bint schreef op zondag 24 februari 2013 @ 14:47:
[...]

he Porn*, als je interessante barbarian items over hebt, wil ik ze wel overnemen hoor.
Post je profile eens? Kan ff kijken of er nog wat tussenstaat :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
porn* schreef op zondag 24 februari 2013 @ 14:52:
[...]

Post je profile eens? Kan ff kijken of er nog wat tussenstaat :)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Bas-2479/hero/8510460

als je niets hebt: gratis advies is ook prima hoor ;). Upgrades beginnen langzaam aan erg duur te worden. Wil mijn gloves upgraden naar een IK irons, zodat ik een witching hour aan kan doen. EHP is atm ook aan de lage kant :(

[ Voor 22% gewijzigd door Bint op 24-02-2013 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja completed list was bij mij ook gebugged, maakte niet uit hoeveel items ik ook naar mijn stash stuurde hij bleef 50/50..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Wat zijn infernal machines? En hoe spaar je die dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flesdop
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:16
http://us.battle.net/d3/e...h/recipe/infernal-machine

Dat is een IM, die maak je door keys en plan te verzamelen van de Keywarden's. Het plan moet je maar 1 keer vinden. Blacksmith kan zo een IM maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Flesdop schreef op zondag 24 februari 2013 @ 15:57:
http://us.battle.net/d3/e...h/recipe/infernal-machine

Dat is een IM, die maak je door keys en plan te verzamelen van de Keywarden's. Het plan moet je maar 1 keer vinden. Blacksmith kan zo een IM maken.
Is eigenlijk alleen maar om die ring te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonymalony
Yep!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bint schreef op zondag 24 februari 2013 @ 14:53:
[...]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Bas-2479/hero/8510460

als je niets hebt: gratis advies is ook prima hoor ;). Upgrades beginnen langzaam aan erg duur te worden. Wil mijn gloves upgraden naar een IK irons, zodat ik een witching hour aan kan doen. EHP is atm ook aan de lage kant :(
Ben vanavond pas wat later thuis, zal eens kijken. Ziet er al netjes uit hoor :)

Misschien heb je wel interesse in m'n oude VWs als je EHP zoekt, maar die hebben maar 190ish str ofzo (wel 90 vit). Verlies je echter wel een bak str dus aan jou of dat het waard is qua EHP. Imo moeten de craftable shoulders wel HEEL goed zijn wil het een upgrade zijn, ik doe het persoonlijk niet voor 50 vit of str meer, de allres EN armor EN lps van VW's miste ik toch wel toen ik het eens testte.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icepegel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-07 12:55
Heeft iemand nog upgrade suggesties voor mij? Ik weet mn 2'nd hand kan beter, maar zijn niet te betalen.

Hier mijn profile: http://eu.battle.net/d3/e...epegel-1125/hero/17720172

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-03 14:26
Icepegel schreef op zondag 24 februari 2013 @ 18:56:
Heeft iemand nog upgrade suggesties voor mij? Ik weet mn 2'nd hand kan beter, maar zijn niet te betalen.

Ja er zijn wel wat zaken voor verbetering vatbaar:
- Je stackt nu niet 1 type resistance maar gebruikt wel de One with Everything passive. Zorg dus dat je in de toekomst bij het aanpassen van je gear kijkt naar items met hetzelfde type resist.
- je HP is 22k, dat is niet veel. Ik moet je eerlijk bekennen dat ik niet veel ervaring met monks heb maar denk dat 22k HP voor geen van alle klasse goed is voor de hogere MP's. Lijkt me dat je dan bij veel bosses en elites ge-oneshot zal worden?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-10 20:20
Weer ruim 20M geïnvesteerd in het craften van een Amulet. De beste was -6k dps :'(

Heb een clean ammulet met 9.5 chc en 8x chd. Je zou zeggen dat je met 200+ dex, chc / ias toch in de buurt zou moeten komen. Maar nee.

Ik denk dat ik het op ga geven... Al 100M aan amulets, met als beste resultaat -6k dps. Daar had ik een veel betere voor kunnen kopen dan ik nu heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonymalony
Icepegel schreef op zondag 24 februari 2013 @ 18:56:

Wat CaveFish al zei, probeer je te richten op 1 type resistance, ik zie dat je het meest hebt van cold resistance dus probeer vooral dat te stacken om goed gebruik te kunnen maken van one with everything. Je health is echt veel te weinig, om fatsoenlijk te kunnen overleven heb je eigenlijk rond de 35k health nodig. Je zou kunnen richten op de volgende stats:

Minimaal 500 all res, meer is altijd beter
Minimaal 35k HP
35% crit chance, 300 crit damage
Als je de 100k dps nadert kun je beter een wapen gebruiken met 3% LS omdat dat effectiever is dan LoH, je krijgt namelijk health van de cyclonen met sweeping wind. Met LoH krijg je alleen health wanneer je zelf een mob raakt.
Pagina: 1 ... 176 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.