Heb ff wat runs door A3 gedaan. Keeps 2 t/m Azmodan en dan nog ff Iskatu en Raka erachteraan omdat die stacks nu meekunnen (is nog steeds niet erg effectief). Dit ipv alkaizer runs om te kijken of ik wat recipes kon vinden. De eerste 3 waren meteen dex gloves/bracer/amu, handig aangezien ik monk speel.
Een paar Amu gecraft, niks goeds. Een stuk of 30 bracers en 1 kleine upgrade, maar mijn oude bracers waren best crap, veruit slechtste piece.
Tempest Rush build gebruikt voor MP0 farmen. Essences en recipes droppen nog best goed, dat is geen punt. Ik gebruikte toch al geen Readly Reach: Foresight voor de snapshot, dus dat was geen nerf. De TR buff merk je weinig van tijdens het farmen. Blinding flash nu niet meer nodig voor de snapshot, dus ff Mystic Ally testen, maar dat bevalt nog niet echt. Wave of Light met Empowered Wave aan het testen ipv SSS om elites om te leggen. Na een tijdje oefenen is het bijna even sterk, maar dan zonder cooldown. Wel opletten bij reflect packs, ik heb mezelf al een paar keer ge-oneshot.
Leuk stel legendaries gevonden. Een ongeveer perfect stats 300th spear (1050+dps en socket), crappy manticore met dubbel socket, nog een paar zooi dingen en een IK belt met hoge str en vit. Niet slecht zou ik zeggen. Ik gebruik nu ook Breath of Heaven en ik na een tijdje is het verversen iets dat je op de automatische piloot doet, denk ik iedere keer weer ff dat ik een legendary heb