• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
dx5314 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 08:52:
[...]

MP10 ging al prima gisteravond, maar het zou idd fijn zijn om op één item nog wat all res erbij te krijgen.
Daarna proberen me damage te verhogen :)
Ja, ik ga hetzelfde proberen. Witching hour met dex en allres (iemand die nog in de aanbieding?) en dan nieuwe gloves of een nieuwe manticore.

Maar daarvoor zal ik toch wel een keer wat fatsoenlijks moeten vinden. Gister de hele avond alleen maar bagger gevonden. Doe je een MP10 run (waarbij An1mA 5 legendaries vind en Protax 3 (of was het 4?)), vind je alleen een lvl 61 spirit stone! Thank you RNG!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:59
Timeless schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 08:58:
[...]

Ja, ik ga hetzelfde proberen. Witching hour met dex en allres (iemand die nog in de aanbieding?) en dan nieuwe gloves of een nieuwe manticore.

Maar daarvoor zal ik toch wel een keer wat fatsoenlijks moeten vinden. Gister de hele avond alleen maar bagger gevonden. Doe je een MP10 run (waarbij An1mA 5 legendaries vind en Protax 3 (of was het 4?)), vind je alleen een lvl 61 spirit stone! Thank you RNG!
Ik had er 3 ---> Echoing Fury, Mempho en een Bull Kathos Warrior's Blood.
Alledrie slechte rolls, maar in potentie wel betere drops dan op een lager MP :)

• Klitse
  • Niet online
dx5314 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 09:01:
[...]

Ik had er 3 ---> Echoing Fury, Mempho en een Bull Kathos Warrior's Blood.
Alledrie slechte rolls, maar in potentie wel betere drops dan op een lager MP :)
Ja, een spirit stone is in potentie beter dan.... o wacht... |:( :-(

• MarcM88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09-2025
Gratz dx!
Gisteren tijdens ubers een dubbele leg drop gekregen van skele/magda. Er zat een IK chest in met 198 str- 80 ish vit. Leuk zo een tussendoortje :P

D3 account

• Protax
MarcM88 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 09:09:
Gratz dx!
Gisteren tijdens ubers een dubbele leg drop gekregen van skele/magda. Er zat een IK chest in met 198 str- 80 ish vit. Leuk zo een tussendoortje :P
Thanks! Altijd leuk om gegarandeerde sells te vinden :) Hoeveel kon je er voor vangen?

• playlogic
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-11-2024
3e keer dood op heroic, dit keer level 44. manmanman bijna mijn computer het raam uit gegooid :P

ik heb altijd initial lag eerste pack die ik aanval en dat wil ik nog wel eens vergeten. dus ik krijg 15 mobs op mijn dak zonder dat ik wat kan doen. aaaargh

• MarcM88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09-2025
dx5314 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 09:21:
[...]

Thanks! Altijd leuk om gegarandeerde sells te vinden :) Hoeveel kon je er voor vangen?
Ik had hem op ah gezet voor 40m en daarmee was die binnen 5 minuten weg. Ik zag nog een andere chest staan voor 42m die erg veel op mijn chest leek. Mogelijk dat die chest iets meer waard was, maar ik ga er niet over klagen :P

D3 account

• Protax
MarcM88 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 10:04:
[...]

Ik had hem op ah gezet voor 40m en daarmee was die binnen 5 minuten weg. Ik zag nog een andere chest staan voor 42m die erg veel op mijn chest leek. Mogelijk dat die chest iets meer waard was, maar ik ga er niet over klagen :P
Nice, 40m is altijd mooi meegenomen :P
Ik hoop nu ook weer eens wat moois te vinden op de AH, maar het wil niet echt vlotten de laatste dagen.

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-01 20:08
Zojuist gevonden: http://us.battle.net/d3/en/item/chantodos-force met:
56- 337 dmg
181 int
+8% attack speed
+14 max arcane power
+10% crit
crit +5 arcane power
reduce resource cost meteor 5

En nu is de grote vraag wat dit op moet brengen op ah? :)

• ejtnaj
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-12-2025
Vraag je aan ons wat wij ervoor zouden geven of vraag je ons het voor je op te zoeken? :) Tip: sorteer op average damage en daaronder apoc. Ik denk dat je iets boven de gangbare prijs zit aangezien het -meteor heeft...

maar dit is typisch zo'n item dat men over het hoofd ziet. Als ik een Chantodo's Force wil, en op apoc ga zoeken, dan filter ik al op minimaal 9 apoc. En de mensen die daaronder zoeken, zijn niet bepaald de vermogende spelers dus verwacht geen jackpot!
En persoonlijk als ik een off-hand zoek zoek ik op minimaal 240 average. Nadeel van die van jou is dat ie zelfs <200 average is, dus zelfs met een 200 zoekactie niet terugkomt, wat toch voor de meeste mensen wel de ondergrens is.

Vrees dat het dus of met mazzel een paar mil is, of een brimstone.

(dit hoort trouwens in [PC] Diablo 3 Trading topic)

[ Voor 21% gewijzigd door Bosmonster op 10-01-2013 10:43 ]

Verwijderd

is er hier eigenlijk al een plvl 100 dh?

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-01 19:23

Sm0k3r

cough...cough...

KneoK schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 02:35:
[...]

Lekker man!! Gefeliciteerd.

Gaat voor mij denk ik nog een ruime week duren schat ik zo in. Heb wel een nieuwe xp route gevonden op Youtube (Arreat 2 van achter naar voor, Keeps 2, Rakkis, rinse, repeat) die me nu zo'n 70 tot 80 miljoen xp per uur oplevert dus het schiet lekker op.
Ik deed ook een hele poos hele korte potjes, tot lvl 70 ofzo, alleen dan stopte ik zelfs na Arreat 2.

Dus start core arreat, tower of the cursed 1 (rondje naar teleporter), teleporteerde dan naar damned 1 en keek even of er een shrine op verhoging stond en/ of een elite en liep dan de trap omhoog om arreat crater 2 via de uitgang naar binnen te gaan.

Arreat 2 is het XP bommetje van alle maps in Act 3.

[ Voor 37% gewijzigd door Sm0k3r op 10-01-2013 10:56 ]

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

• Klitse
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 10:46:
is er hier eigenlijk al een plvl 100 dh?
Ik moet nog 7 levels 8) (nouja, 6 en een heeeeeel klein beetje).

[ Voor 10% gewijzigd door Klitse op 10-01-2013 10:55 ]

Sm0k3r schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 10:46:
[...]

Arreat 2 is het XP bommetje van alle maps in Act 3.
Keep 2 is ook een hele fijne. Vind hem vooral veel leuker dan die Arreat-rommel.

De vervelendste vind ik altijd fields..

Ik ben blut en zit nu weer aan mn MF-cap, dus denk dat ik eens voor de afwisseling Act 1 ga doen. Misschien wel good old butcher runs :P

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 10-01-2013 11:03 ]

Verwijderd

Timeless schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 10:54:
[...]

Ik moet nog 7 levels 8) (nouja, 6 en een heeeeeel klein beetje).
dan zul je me voorzijn ;)

• Sm0k3r
  • Laatst online: 18-01 19:23

Sm0k3r

cough...cough...

Bosmonster schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 11:03:
[...]

Keep 2 is ook een hele fijne. Vind hem vooral veel leuker dan die Arreat-rommel.

De vervelendste vind ik altijd fields..

Ik ben blut en zit nu weer aan mn MF-cap, dus denk dat ik eens voor de afwisseling Act 1 ga doen. Misschien wel good old butcher runs :P
Klopt, keeps 2 is ook een hele goede maar nam voor mij toen meer tijd in beslag.

Dus deed ik liever meer korte potjes dan een paar lange per uur.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-01 07:46
dx5314 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 21:34:
Ook ik, behoor nu tot de club van 100 :)

[afbeelding]

Thanks voor de support!
Beetje laat, maar toch gratz. Knappe prestatie.
Respect voor iedereen die dit haalt binnen een dergelijke tijd.
Zit zelf nog te prutsen in de 22 :)

[ Voor 13% gewijzigd door Henkje.doc op 10-01-2013 11:30 ]

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-01 18:08
Inmiddels begonnen met de 3de char op HC.
Deze keer een Wiz, boots info is btw nog steeds bugged op de site :). Inmiddels lvl 3... ja het gaat snel.

De WD staat nu lekker als mule.
Ik zie daarom ook liever een uitbreiding van de Stash (en aantal chars...) dan een PvP update.
Er kunnen nog 2 tabs bij de stash.. dus laat maar komen.

[ Voor 18% gewijzigd door pstalman op 10-01-2013 13:49 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Die stash kan vast groter, maar dat is meer een server-issue dan even een tabje bijplaatsen.

Vergeet niet dat er voor miljoenen spelers dan honderden items bijkomen. M.a.w. even de DB-capaciteit/performance uitbreiden met/voor een paar honderd miljoen records.

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 10-01-2013 13:56 ]

Verwijderd

dx5314 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 09:01:
[...]Ik had er 3 ---> Echoing Fury, Mempho en een Bull Kathos Warrior's Blood.
Op welke MP en in hoeveel tijd?

Ik farm / lvl de hele tijd op MP1 en het valt me op dat ik heel vaak dezelfde leg items zie droppen (gladiators, magefist, sledge, 2 spirit stones)
En de laatste tijd heb ik meer dan 75% kans op brimstone.
Heb je dezelfde kans hierop op hogere MP's? Of kan iemand officieel (blue post) bevestigen dat hogere MP een hogere kans heeft op betere items (lees: witching, mempo, lacuni's, iceclimbers,... de standaard barb layout-items zeg maar)
M.a.w. of er een verband is tussen MP (niet MF) en 'armor classes' / 'weapon categoriën'

• Klitse
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:09:
[...]

Op welke MP en in hoeveel tijd?

Ik farm / lvl de hele tijd op MP1 en het valt me op dat ik heel vaak dezelfde leg items zie droppen (gladiators, magefist, sledge, 2 spirit stones)
En de laatste tijd heb ik meer dan 75% kans op brimstone.
Heb je dezelfde kans hierop op hogere MP's? Of kan iemand officieel (blue post) bevestigen dat hogere MP een hogere kans heeft op betere items (lees: witching, mempo, lacuni's, iceclimbers,... de standaard barb layout-items zeg maar)
M.a.w. of er een verband is tussen MP (niet MF) en 'armor classes' / 'weapon categoriën'
Volgens mij is dat verband er niet (of iig niet officieel bevestigd). Ik vond ook maar 1 legendary in dezelfde run als Protax en dat was een lvl 61 spiritstone.

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Bosmonster schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 13:56:
Die stash kan vast groter, maar dat is meer een server-issue dan even een tabje bijplaatsen.

Vergeet niet dat er voor miljoenen spelers dan honderden items bijkomen. M.a.w. even de DB-capaciteit/performance uitbreiden met/voor een paar honderd miljoen records.
Dat kunnen ze wel fors beperken en evoluerend uit laten lopen door bv. 10 mil te vragen voor een stash upgrade of er een bepaalde quest of item aan te hangen zodat niet iedereen onmiddellijk dat krijgt.

• Protax
Timeless schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:19:
[...]

Volgens mij is dat verband er niet (of iig niet officieel bevestigd). Ik vond ook maar 1 legendary in dezelfde run als Protax en dat was een lvl 61 spiritstone.
We gaan het de komende tijd eens goed testen :)

• Klitse
  • Niet online
dx5314 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:37:
[...]

We gaan het de komende tijd eens goed testen :)
Inderdaad. Maar wel afgewisseld met lager MP zodat ik ook ooit lvl 100 bereik natuurlijk.

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-01 18:16
Bosmonster schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 13:56:

Ja oorspronkelijk was het ook bedoeld om 5 tabs te hebben, dat hadden ze zelfs voor de release nog speciaal aangekondigd. Van mij mogen ze, en maak er dan gelijk een mega gold sink van.

• Marcvz
  • Laatst online: 14-12-2025
Hoe kun je van een eenmalige aanschaf een gold sink maken?

Overigens snap ik niet hoe je ruimte te kort kunt komen.. Voor items die je bij de hand wilt hebben is 2 tabs al voldoende om het netjes te organiseren.
Andere troep kun je gewoon op alts dumpen..

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-01 10:42

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

PPfft Plvl 100.... dat mensen dat nu al zijn, en al een best tijdje... eigenlijk best ziek _/-\o_ ... Als ik die XP chart bekijk op de diablowiki wordt ik gewoon moedeloos. Ik ben (naar mijn gevoel) al eeuwen bezig op de Plevels. Toch nog 'maar' Plevel 29, zeg maar 30. Tsja, casual speler he!

Als ik dan die chart bekijk ben ik ongeveer op 1/10de qua tijdsinvestering! Een simpel rekensommetje (tot nu toe ongeveer 3 maanden gespeeld met Plevels) verteld mij dat ik na 30 maanden ongeveer op Plevel 100 zit. Mmmm 2 en een half jaar dus. :+ Ok... ik ga mij maar eens ergens anders op focussen...

*uiteraard overdrijf ik lichtelijk..... ;) maar het gaat even om het principe)

Edit: grappige note: wanneer je op Plevel 78 zit, dan zit je op de helft. :o
Afbeeldingslocatie: http://www.diablowiki.net/images/3/3a/Paragon-levels-exp-pie-chart.png

[ Voor 5% gewijzigd door FloydRaalte op 10-01-2013 15:16 ]

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

• pstalman
  • Laatst online: 26-01 18:08
Marcvz schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 15:12:
Hoe kun je van een eenmalige aanschaf een gold sink maken?

Overigens snap ik niet hoe je ruimte te kort kunt komen.. Voor items die je bij de hand wilt hebben is 2 tabs al voldoende om het netjes te organiseren.
Andere troep kun je gewoon op alts dumpen..
Mja dan moet je eens bij mij in de Stash en mules kijken, propvol :(
Daarom wil ik ook graag zowel de stash uitbreiding als meer chars aanmaken binnen mijn account.

https://d4armory.io/Player/803500

Verwijderd

FloydRaalte schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 15:14:
PPfft Plvl 100.... dat mensen dat nu al zijn, en al een best tijdje... eigenlijk best ziek _/-\o_ ... Als ik die XP chart bekijk op de diablowiki wordt ik gewoon moedeloos. Ik ben (naar mijn gevoel) al eeuwen bezig op de Plevels. Toch nog 'maar' Plevel 29, zeg maar 30. Tsja, casual speler he!

Als ik dan die chart bekijk ben ik ongeveer op 1/10de qua tijdsinvestering! Een simpel rekensommetje (tot nu toe ongeveer 3 maanden gespeeld met Plevels) verteld mij dat ik na 30 maanden ongeveer op Plevel 100 zit. Mmmm 2 en een half jaar dus. :+ Ok... ik ga mij maar eens ergens anders op focussen...

[afbeelding]
als je dan nog even een stream kijk en je zie dat iemand in 3-4uur (marc) een blok je van 99 naar 100 vol maakt dan heeft hij al zoveel gefarmd at hij van pg0 naar pg5 komt ;). dan lijkt het ineens een stuk makkelijker :).

• Protax

[afbeelding]
Bij mij heeft een dikke Ruby, Leorics Signet, Hellfire en op het laatst zelfs een Kane set onwijs geholpen :)
Maakte het levellen naar 100 toch een aangenamer :)

• Klitse
  • Niet online
dx5314 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 15:25:
[...]

Bij mij heeft een dikke Ruby, Leorics Signet, Hellfire en op het laatst zelfs een Kane set onwijs geholpen :)
Maakte het levellen naar 100 toch een aangenamer :)
Leecher! :+

[afbeelding]
Met de juiste gear en farmroute halen mensen 60-80M per uur. Dus ja, dan zit je na een avondje spelen zo op 200-300 miljoen xp. Dan schiet het natuurlijk lekker op.

De eerste level 100 had het in wat? 3 weken?

• Bulls
Wat vreemd met die paragon xp requirements, ik meende dat ze gemeld hadden dat 1 paragon level even veel XP nodig was als van level 59 naar 60, en dan vervolgens voor alle 100 ook zo bleef. Was dat nooit het geval of hebben ze dat later veranderd.

[ Voor 6% gewijzigd door Bulls op 10-01-2013 15:39 ]

• Ixtli
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-12-2025
Ik denk dat je GW2 en D3 door elkaar gooit.

• Bulls
Ixtli schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 15:41:
Ik denk dat je GW2 en D3 door elkaar gooit.
Nee dat wist ik wel en daar was het een flat rate van 1 naar 2 naar 100.

Edit:

Nee ik had het toch verkeerd, misschien te vluchtig gelezen.:
The first Paragon level should take about as long as it took most players to get from level 59 to 60, and the experience requirement will rise from there. The time to reach the upper Paragon levels approximates the long-term time investment required to get a level 99 character in Diablo II.
Ik wist de helft dus nog ;)

[ Voor 47% gewijzigd door Bulls op 10-01-2013 15:45 ]

Bulls schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 15:38:
Wat vreemd met die paragon xp requirements, ik meende dat ze gemeld hadden dat 1 paragon level even veel XP nodig was als van level 59 naar 60, en dan vervolgens voor alle 100 ook zo bleef. Was dat nooit het geval of hebben ze dat later veranderd.
Dan was iedereen in een avond dag level 100 :+

(ok overdreven, maar eerste level is 7M, dus dat is een level per 10 minuten ofzo :P)

Ze hebben het juist toegevoegd om mensen een wat langer termijndoel te geven. En dat is ze goed gelukt. De meeste spelers doen er 6-12 maanden over om dit te halen.

[ Voor 24% gewijzigd door Bosmonster op 10-01-2013 15:53 ]

• Bulls
Bosmonster schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 15:48:
[...]

Dan was iedereen in een avond dag level 100 :+

(ok overdreven, maar eerste level is 7M, dus dat is een level per 10 minuten ofzo :P)

Ze hebben het juist toegevoegd om mensen een wat langer termijndoel te geven. En dat is ze goed gelukt. De meeste spelers doen er 6-12 maanden over om dit te halen.
Vind het altijd grappig dat er lange termijn doelen bedacht worden zoals max gems, inferno uitspelen, en paragon 100, maar dat er altijd van die figuren zijn die het binnen een week fixen. Zelfs als je niets anders te doen hebt dan gamen dan is het toch niet eens leuk om het non-stop te doen?

Verwijderd

Bulls schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 16:04:
[...]

Vind het altijd grappig dat er lange termijn doelen bedacht worden zoals max gems, inferno uitspelen, en paragon 100, maar dat er altijd van die figuren zijn die het binnen een week fixen. Zelfs als je niets anders te doen hebt dan gamen dan is het toch niet eens leuk om het non-stop te doen?
Dat is een beetje rare redenatie. Wat misschien raar in jou ogen is is heel normaal voor de ander. Er zijn genoeg mensen die de "eerste" in iets willen zijn en er zijn mensen die het juist leuk vinden om zo snel mogelijk een bepaald doel te bereiken.

• Bulls
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 16:15:
[...]

Dat is een beetje rare redenatie. Wat misschien raar in jou ogen is is heel normaal voor de ander. Er zijn genoeg mensen die de "eerste" in iets willen zijn en er zijn mensen die het juist leuk vinden om zo snel mogelijk een bepaald doel te bereiken.
Snap wel dat het leuk kan zijn om eerste ergens in te zijn, maar om dan gelijk 24/7 diablo te doen, hebben ze niets anders te doen ofzo, krijg gelijk van die mom's basement beelden voor me.

• ejtnaj
  • Laatst online: 08-12-2025
Bulls schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 16:18:
[...]Snap wel dat het leuk kan zijn om eerste ergens in te zijn, maar om dan gelijk 24/7 diablo te doen, hebben ze niets anders te doen ofzo, krijg gelijk van die mom's basement beelden voor me.
Misschien zijn ze veel en veel beter dan jij in hun tijd efficient besteden. Er zijn ook mensen die 80 uur in de week werken; wie ben jij om te oordelen over wat anderen doen met hun tijd?

• Protax
Bulls schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 16:18:
[...]

Snap wel dat het leuk kan zijn om eerste ergens in te zijn, maar om dan gelijk 24/7 diablo te doen, hebben ze niets anders te doen ofzo, krijg gelijk van die mom's basement beelden voor me.
De truuk is gewoon om zo efficiënt mogelijk te spelen, juiste XP gear, build, routes, MP en soms zelfs je damage reduceren zodat je effectiever kan spelen op lager MP.
Als je je aan deze regelt houdt en regelmatig speelt, is het echt goed te overzien.

• Bulls
Gaat niet om de mensen die nu lvl 100 zijn na een half jaar, maar de mensen die 2 week na de introductie van paragons al level 100 zijn geworden, of de mensen die 1 week na de launch al Inferno uit hebben gespeeld.

Afbeeldingslocatie: http://images.sodahead.com/polls/002359641/4233495039_south_park_no_life_xlarge.jpeg
Ach, als je als doel hebt de eerste te zijn en het lukt in 3 weken met 16/dag. Prima. Daarna zullen ze het ook wel even zat zijn vermoed ik.

De mensen die als eerste inferno uitspeelden gebruikten allemaal exploits overigens (wizards enzo).

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-01 11:34
Zojuist ff nieuwe items testen in Act3 op MP3... vind je dit na 5 min... toch wel mooi meegenomen :D

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/303hjqf.png

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07-2025
NegativeFreak schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 17:20:
Zojuist ff nieuwe items testen in Act3 op MP3... vind je dit na 5 min... toch wel mooi meegenomen :D

[afbeelding]
Vooraleer je denkt de lotto gewonnen te hebben, dat ding is tegenwoordig minder waard als een brimstone ;) Rolls met +250int of met veel CHC zijn nog 'iets'.

Btw ligt de AH plat?

• NegativeFreak
Sfinx- schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 17:26:
[...]

Vooraleer je denkt de lotto gewonnen te hebben, dat ding is tegenwoordig minder waard als een brimstone ;) Rolls met +250int of met veel CHC zijn nog 'iets'.

Btw ligt de AH plat?
Had al even zitten checken op de AH. Maar ga hem gebruiken op mijn Wizard denk ik. Aan lotto's / jackpots denk ik niet meer, vooral niet met mijn barb die maar weinig MF heeft :P

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-01 13:47

Flapmo

and back is gigi!

NegativeFreak schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 17:20:

[afbeelding]
er is een stat afgevallen in je knipactie.

*this item increases brimstone stacksize by 1.

:+

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• NegativeFreak
Flapmo schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 17:52:
[...]

er is een stat afgevallen in je knipactie.

*this item increases brimstone stacksize by 1.

:+
_/-\o_ Zelfs mijn huidige lvl 57 Wizard Hat, die ze op heeft is beter, zie ik net :X

• Saint_One
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-07-2022
eindelijk na langzaam de prijs elke keer droppen een set item voor een mooie prijs verkocht.. mag ik advies vragen wat ik moet upgraden , zit nu plots tegen de 100 miljoen aan wil niet een bak centen uitgeven en dan er achter komen dat het niet een al te slimme keuze was.. (en ja zit redelijk in de MF op dit moment :+ )

ik vermoed dat ik richting nats set items en een witching hour moet gaan kijken ..

http://eu.battle.net/d3/e...aintOne-2213/hero/3142745

[ Voor 5% gewijzigd door Saint_One op 10-01-2013 18:21 ]

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:46

scorpie

Supra Addict

Inmiddels alweer een week of 3 (4?) niets met D3 gedaan. Ben in wat verloren minuten misschien door 2 pagina's AH gescrolled, maar meer echt niet. Nog altijd geen Hellfire Ring kunnen maken simpelweg door tijdgebrek :')

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• zzattack
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:22
nieuwe offhand gescoord :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7roph.png

• Bulls
Zijn ze nog van plan items te introduceren die paragon level requirements gaan hebben? Lijkt me wel leuk, nog dikkere items voor de hogere MP levels maar alleen bruikbaar vanaf bepaalde paragon levels.

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Het zou al leuk zijn als ze een paar van de huidige item-rolls buffen, zowat alle rare class-specific gear en rare 2H-wapens zijn het niet waard om naar te kijken.

• NegativeFreak
Is er eigenlijk een reden waarom je in de AH niet kunt zien hoeveel damage etc.. je erbij krijgt als je over items heen gaat? Net zoals bij gedropped wapens.

• NegativeFreak
Lekker hoor, welk wapen had je hiervoor?

Off topic: Sorry van de dubbele posts.

[ Voor 8% gewijzigd door NegativeFreak op 10-01-2013 19:46 ]

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-01 16:23

Pat-Juh

Patrick

Phuncz schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 19:44:
Het zou al leuk zijn als ze een paar van de huidige item-rolls buffen, zowat alle rare class-specific gear en rare 2H-wapens zijn het niet waard om naar te kijken.
een aantal 2H weapons net als in D2 uber dmg geven... in dit geval "ruim" over de 2K dps... zou het nog aantrekkelijk worden om er mee te spelen :).

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Te bedenken dat ze 2H-weapons al gebuffed hebben in het verleden, omdat ze echt compleet waardeloos waren.

• zzattack
NegativeFreak schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 19:46:
[...]

Lekker hoor, welk wapen had je hiervoor?

Off topic: Sorry van de dubbele posts.
zwaard zonder ias, met 50% crit, 500loh, geen ls, 1050dps en socket ofc

• NegativeFreak
zzattack schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 20:09:
[...]
zwaard zonder ias, met 50% crit, 500loh, geen ls, 1050dps en socket ofc
Heb je die nog? Zo ja, mag ik je ingame een keer aanspreken om te kijken of het een upgrade voor me is?

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:18

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Als iemand me wil helpen om wat ubers op MP10 te killen ^_^
Heb 3 portals klaar voor gebruik.

Biggsexy#2859

Love you longtime !

Legion 7i i9 3080 32gb

• zzattack
NegativeFreak schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 20:13:
[...]

Heb je die nog? Zo ja, mag ik je ingame een keer aanspreken om te kijken of het een upgrade voor me is?
sure, volgens mij sta je nog in me friends list ;)

• Lexxx
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-01 08:05
Meer mensen die problemen met de AH ervaren?

Zo ben ik zojuist een item (ice climbers) verloren uit mijn lijst van veilingen, maar het vreemste is nog wel dat ik deze ook niet meer terug kan vinden in mijn completed tab waar de initiele aankoop stond.. seniel word ik niet omdat ik dan nog wel 3 van 2 veilingen zou moeten kunnen onderscheiden ;)

• NegativeFreak
zzattack schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 20:40:
[...]

sure, volgens mij sta je nog in me friends list ;)
Super, Thanks! Jep, zag je toen straks al online komen :P
Vanavond even de Raoha route geprobeerd en moet zeggen, is inderdaad een stukje sneller dan Alkaizer. In 2 uur een level van 110M verder, dus ongeveer 55M/uur voor de eerste pogingen. Kan er nog wel wat aan tweaken.

En grootste voordeel: Geen fields of slaughter meer, want daar heb ik echt een hekel aan :P

Zit nu te kijken of ik Pierce the Veil kan droppen en op MP0/1 kan doen. Volgens mij kan het dan nog wel iets sneller en richting de 60M/uur. Niet slecht voor een WD en volgens mij wel redelijk de max voor deze class.

[ Voor 26% gewijzigd door Bosmonster op 10-01-2013 21:58 ]

• Frozen-North
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:15
Lexxx schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 20:43:
Meer mensen die problemen met de AH ervaren?

Zo ben ik zojuist een item (ice climbers) verloren uit mijn lijst van veilingen, maar het vreemste is nog wel dat ik deze ook niet meer terug kan vinden in mijn completed tab waar de initiele aankoop stond.. seniel word ik niet omdat ik dan nog wel 3 van 2 veilingen zou moeten kunnen onderscheiden ;)
Ik had rond 18:00 een bod gedaan op Immortal king boots voor +- 65 mil.
Het bod en het geld is nergens meer te vinden en de auction is gewoon verdwenen?
Als ik het geld definitief kwijt ben ik dit toch echt wel een reden om met Diablo 3 te stoppen voor mij.

• strekie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
Bosmonster schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 21:56:
Vanavond even de Raoha route geprobeerd en moet zeggen, is inderdaad een stukje sneller dan Alkaizer. In 2 uur een level van 110M verder, dus ongeveer 55M/uur voor de eerste pogingen. Kan er nog wel wat aan tweaken.

En grootste voordeel: Geen fields of slaughter meer, want daar heb ik echt een hekel aan :P

Zit nu te kijken of ik Pierce the Veil kan droppen en op MP0/1 kan doen. Volgens mij kan het dan nog wel iets sneller en richting de 60M/uur. Niet slecht voor een WD en volgens mij wel redelijk de max voor deze class.
je kan volgens mij nog wel sneller als je ipv 1 van je pets horrify met stalker rune pakt. Ik zou PtV droppen voor gruesome feast. Op snelle runs heb je bijna constant die 5 stack.

• Voxalizer
  • Laatst online: 26-01 15:46

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Nevermind :).

[ Voor 89% gewijzigd door Voxalizer op 10-01-2013 23:17 ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

strekie schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 22:15:
[...]

je kan volgens mij nog wel sneller als je ipv 1 van je pets horrify met stalker rune pakt. Ik zou PtV droppen voor gruesome feast. Op snelle runs heb je bijna constant die 5 stack.
Yes Gruesome Feast dan uiteraard :)

Stalket moet ik ook nog eens mee spelen idd.

• Lexxx
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-01 08:05
Frozen-North schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 22:05:
[...]

Ik had rond 18:00 een bod gedaan op Immortal king boots voor +- 65 mil.
Het bod en het geld is nergens meer te vinden en de auction is gewoon verdwenen?
Als ik het geld definitief kwijt ben ik dit toch echt wel een reden om met Diablo 3 te stoppen voor mij.
Mijn boots zijn weer teruggekeerd in mijn openstaande veilingenlijst. Ik hoop dat jouw veiling ook netjes gerestored is.

• ApOE
  • Laatst online: 03-11-2025
ApOE schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 17:20:
Vandaag Diablo 3 gekregen.
Ik ben een FPS gamer en heb nog nooit een Diablo, mmo(rpg), oid gespeeld :)

Iemand tips en tricks? :P
Nu zo'n 2 weken verder ben ik behoorlijk hooked aan deze game :)
Dit is mijn Barb Boezelman#2189
(toevoegen mag)

Werd er voor gewaarschuwd maar er gaat wel veel tijd in zitten zeg :P

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-01 17:22

UTADDICT

NERF

Nieuw amuletje gevonden met ChC en ChD voor veel te weinig gold rond de 400k. Prima!

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-01 22:47

Vidra

Vragen?

UTADDICT schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 09:31:
Nieuw amuletje gevonden met ChC en ChD voor veel te weinig gold rond de 400k. Prima!
Cool :) Welke stats?

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-01 17:22

UTADDICT

NERF

Bosmonster schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 09:36:
[...]

Als het die is op je WD, dan is dat een mooie prijs!
Jep :D Nu nog een betere MH...

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• Gotez
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:25

Gotez

42

Ik kan op battle.net mij hero's niet zien. Ik krijg No heroes exist on this account. Moet ik dit ergens aanzetten?

• strekie
Gotez schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 11:33:
Ik kan op battle.net mij hero's niet zien. Ik krijg No heroes exist on this account. Moet ik dit ergens aanzetten?
Zit je op us of eu battle.net? Dat moet overeenkomen met de server waarop je speelt.

• Gotez

Gotez

42

Ben bang dat ik op de us server speel, ik kan mijn regio op battle.net nergens aanpassen en zal daar wel op eu staan

[ Voor 19% gewijzigd door Gotez op 11-01-2013 11:40 ]

• Gotez

Gotez

42

|:(

Hartelijk dank! Af en toe zijn de antwoorden van het leven zo makkelijk...

Verwijderd

hmmm gister wat leuke gloves op de kop getikt weet niet meer de exacte stats maar ongeveer dit.

224 dex
22 all ress
7 att speed
32 cd
8(,5)cc
crap

voor kleine 60m kreeg ik 'm mee, ik heb 'm weer voor 100m teruggezet maar geeft mij ook nog 12k dps... verlies wel 80 vit, 300 armor en 40 ress all :S

• Stefanhendrik
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-11-2025
ApOE schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 09:28:
[...]

(toevoegen mag)

Waarom een intel en dex gem gebruiken bij een barb? Kleine ongevraagde tip: Gooi ze eruit en koop op de AH rubies.

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07-2025

3xNix

golfr in hart en nieren

Gisteren m'n Wizz ook op levl 32 gebracht, en in Act 4 Normal aangekomen. (HC)
Nu nog m'n WD op A4 zetten en dan door stomen naar Nightmare...

Speelt best aardig zo, alle characters 1 voor 1 een act verder brengen, loot onder elkaar verdelen...
Denk nog zo'n 8 weken, dan heb ik ze allemaal op Hell nivo.

Durf A4 nog niet zo goed aan met Barb en Monk omdat ik bang ben voor de Key-master.. maarja dit weekend toch maar gewoon doen :)

Snap nog niet wat Wizz tegen reflect mobs moet doen, en monk ook nog niet echt maar dat zal in Nightmare pas een echt probleem gaan worden denk ik... schade valt nu nog wel mee.

Verwijderd

ApOE schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 09:28:
[...]

(toevoegen mag)

Skills: battle rage - into the fray (15 fury op crit hit)
dan moet je wel Animosity overzetten naar Ruthless +5% crit hit)

zal je minder afhankelijk worden van fury :).

• strekie
3xNix schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 14:47:
Gisteren m'n Wizz ook op levl 32 gebracht, en in Act 4 Normal aangekomen. (HC)
Nu nog m'n WD op A4 zetten en dan door stomen naar Nightmare...

Speelt best aardig zo, alle characters 1 voor 1 een act verder brengen, loot onder elkaar verdelen...
Denk nog zo'n 8 weken, dan heb ik ze allemaal op Hell nivo.

Durf A4 nog niet zo goed aan met Barb en Monk omdat ik bang ben voor de Key-master.. maarja dit weekend toch maar gewoon doen :)

Snap nog niet wat Wizz tegen reflect mobs moet doen, en monk ook nog niet echt maar dat zal in Nightmare pas een echt probleem gaan worden denk ik... schade valt nu nog wel mee.
Ik heb onlangs een wiz naar level 60 gebracht op HC. Diamond skin werkt redelijk goed tegen RD mobs. Ik deed ook niet zoveel damage tov men health dus zoveel pijn deden die zowiezo niet.

• ApOE
  • Laatst online: 03-11-2025
Stefanhendrik schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 14:30:
[...]
Waarom een intel en dex gem gebruiken bij een barb? Kleine ongevraagde tip: Gooi ze eruit en koop op de AH rubies.
Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 14:50:
[...]
Skills: battle rage - into the fray (15 fury op crit hit)
dan moet je wel Animosity overzetten naar Ruthless +5% crit hit)

zal je minder afhankelijk worden van fury :).
Bedankt voor de tips.!
Ik weet nog niet zo goed wat alles inhoud en betekend dus ook ongevraagde tips zijn welkom! :Y

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

strekie schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 14:51:
[...]

Ik heb onlangs een wiz naar level 60 gebracht op HC. Diamond skin werkt redelijk goed tegen RD mobs. Ik deed ook niet zoveel damage tov men health dus zoveel pijn deden die zowiezo niet.
Hmm. frost nova maar op offeren dan... indien nodig...
Of werkt Diamond skin zo goed dat je geen energy shield meer nodig hebt?

• strekie
3xNix schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 15:14:
[...]

Hmm. frost nova maar op offeren dan... indien nodig...
Of werkt Diamond skin zo goed dat je geen energy shield meer nodig hebt?
Dit is men build, ben er wel nog niet mee door hell maar tot nu toe was overleven redelijk te doen. Ben 1 wiz kwijtgeraakt aan normal act 4 keywarden.
http://eu.battle.net/d3/e...eJakke-2991/hero/23869642

Verwijderd

ApOE schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 15:00:
Bedankt voor de tips.!
Ik weet nog niet zo goed wat alles inhoud en betekend dus ook ongevraagde tips zijn welkom! :Y
Wapenmaster is ook een musthave + veel % crit damage. dit is handig later om je fury bij bepaalde builds hoog te houden door dit samen met battlerage - into the fay te gebruiken. die rune bij battlerage geeft namelijk als je een crithit heb kans op 15 fury

als je lvl 60 ben gewoon even op ah kijken voor wat goedkope ringen met chc (4-5%) en een amulet met 7-8%, daarna ben je bijna verzekerd dat je 1x per 3 hit 15 extra fury krijg dus meestal weer 80% vol zit
Dus ik kan wel stoppen met 1H Mighty Weapons oprapen? Iedereen gebruikt Axe/Mace als mainhand?

Of kan het nog wel ok zijn voor Offhand?

Zelfde vraag ik me eigenlijk een beetje af van xbows. Heeft het zin die op te rapen? Probeer zo weinig mogelijk op te rapen momenteel, alleen ring/amu/gloves/1-hand, maar volgens mij pak ik van die laatste categorie nog veel te veel op :P

[ Voor 60% gewijzigd door Bosmonster op 11-01-2013 16:05 ]

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01 14:37
Bosmonster schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 16:03:
Dus ik kan wel stoppen met 1H Mighty Weapons oprapen? Iedereen gebruikt Axe/Mace als mainhand?
Je hebt ook nog zoiets als een off-hand, maar ik pak inderdaad geen class-specific items op.
De kans dat je een mighty weapon vind met int of dex is gewoon te groot.

ik pak 1 handed crossbows wel op maar 2 handers niet, volgends mij loopt elke dh met een manticore.

[ Voor 11% gewijzigd door Axewi op 11-01-2013 16:06 ]

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Mja, zelfs al heb je genoeg zonder de crit chance van axe/mace kan je nog beter normal-sword doen voor de 15% extra damage...

• Protax

Of kan het nog wel ok zijn voor Offhand?

Zelfde vraag ik me eigenlijk een beetje af van xbows. Heeft het zin die op te rapen? Probeer zo weinig mogelijk op te rapen momenteel, alleen ring/amu/gloves/1-hand, maar volgens mij pak ik van die laatste categorie nog veel te veel op :P
Mighty waepon als mainhand is voor een beginnende WW barb echt heerlijk hoor!
Mocht ik ooit een top MW kunnen kopen als mainhand, dan zou ik dat zeker doen :)

• Marcvz
  • Laatst online: 14-12-2025
Ik raap alle 1handers op behalve bogen speren en wands. (loop alleen terug voor axe, sword, darkblade en demolisher)
Loop terug voor alle gloves/rings/amu's
En pak bracers op, mocht ik vol komen te zitten drop ik deze weer.

Maar normaal gesproken is mn inventory voor 50-75% vol aan t eind van mn run.
Of er moeten 5 legendary's droppen zoals net.. dan wordt t krap ^^

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Verwijderd

Zijn er nog Wizards die een leuke build waarbij optimaal gebruikt wordt van een Skorn? Ik wil een Wizard setup spelen die niet by default door iedereen gespeeld wordt :)
Pagina: 1 ... 157 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.