• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-01 15:38

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

stingray2012 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 23:51:
Beste medetweakers,
even een beroep op jullie expertise. Ben al wat uurtjes bezig met mijn Barb, maar ik zit nou toch een beet in dubio. heb nog zo'n 220 miljoen voor een upgrade, maar ik weet het eigenlijk niet meer.
profiel = http://eu.battle.net/d3/e...tingray-2929/hero/1083369
Een EF met CHD is niet echt te betalen en met mijn bij elkaar gespaarde goldies, wil ik wel wat extra DPS hebben. Misschien heeft een van jullie nog een goed idee :-) Ik hou me van harte aanbevolen.
- Je royalband ring
All resist heb je eigenlijk niet meer nodig, dus ga dan voor een hogere strgt en/of met IAS
Al zou ik hier nog ff mee wachten, strgt is niet je probleem, maar DPS op je wapens.

Dus:

Echoing Fury replacen :+
Hogere DPS met 0.25AS zou nog wel te vinden moeten zijn, vooral als je er geen LS op hoeft.

Moet je zelf even je breakpoints berekenen (weet niet of je ook WW gebruikt oid.) , maar ik gok dat je misschien 1 breakpoint hoger kan zitten met een hogere AS erop.

Je volgende stap is om je legendarys te gaan replacen.

IK gloves weg, voor gloves met strgt + tri ; CC, CD en IAS (resist heb je toch al genoeg)

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Als er nog mensen zijn die hulp nodig hebben met key runs meld je ff bij mij :)

Ben nu 243 k dps unbuffed :) DH :) aantal weken nog gezegd dat ik geen upgrades kan vinden heb er 3 gevonden vandaag wohoooooo :)

zijn er nog mensen die een uber goede ring hebben kunnen maken (hellfire ring) ?

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-01 13:24
cybergi schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 01:09:

zijn er nog mensen die een uber goede ring hebben kunnen maken (hellfire ring) ?
O-)

Movies: letterboxd

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

cybergi schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 01:09:
[..]

Mijne kan beter, maar dat gaat wel wat pogingen kosten denk ik. :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• ejtnaj
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-12-2025
Ik heb ook een redelijke. Ik ben constant Hellfires aan het rollen om deze te verbeteren...

Trouwens bezig met een bijzonder slechte roll-reeks voor ubers. Eenmaal mp7 en tweemaal mp8 heeft slechts één organ opgeleverd. Vervolgens vier mp8 keyruns gedaan en geen key. Dat was niet de afspraak!

Verwijderd

Ja man, die van jou is wel sick nice :D

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-01 18:08
Gister mijn record met de HC WD dubbel verbroken.
Hij is nu lvl 54 en in act2 :)
Hier een kort filmpje van mijn meeting met de SK

https://d4armory.io/Player/803500

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Beste medetweakers,
even een beroep op jullie expertise. Ben al wat uurtjes bezig met mijn Barb, maar ik zit nou toch een beet in dubio. heb nog zo'n 220 miljoen voor een upgrade, maar ik weet het eigenlijk niet meer.
Een EF met CHD is niet echt te betalen en met mijn bij elkaar gespaarde goldies, wil ik wel wat extra DPS hebben. Misschien heeft een van jullie nog een goed idee :-) Ik hou me van harte aanbevolen.
Heb je die die 3% life steal op je wapen wel nodig, wellicht is BloodThirst voldoende...? Je mainhand vervangen voor een wapen met CHD+Socket kan nog flink wat DPS opleveren. Anders lekker doorfarmen voor een echoing fury met CHD+Sock

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Bosmonster schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 10:17:
Ik word helemaal knetter van die Windforce op mn scoundrel :P Vanavond eens een normale boog kopen voor hem...
Heb er eentje op mijn DH én Follower, dan is het wel lachen (~80% knockback). Maar bij tegenstrijdige classes kan het een probleem zijn.
Jay-v schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 11:01:
[...]
Heb je die die 3% life steal op je wapen wel nodig, wellicht is BloodThirst voldoende...?
Het lijkt me best dit op je wapen te houden, of je moet je Witching Hour opofferen. Heb zelf nu 5.8% en dat vind ik toch zeker niet teveel.

[ Voor 32% gewijzigd door Phuncz op 08-01-2013 12:24 ]

• stingray2012
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-08-2023

stingray2012

<GoT>Stingray

quote:
Beste medetweakers,
- Je royalband ring
All resist heb je eigenlijk niet meer nodig, dus ga dan voor een hogere strgt en/of met IAS
Al zou ik hier nog ff mee wachten, strgt is niet je probleem, maar DPS op je wapens.

Dus:

Echoing Fury replacen
Hogere DPS met 0.25AS zou nog wel te vinden moeten zijn, vooral als je er geen LS op hoeft.

Moet je zelf even je breakpoints berekenen (weet niet of je ook WW gebruikt oid.) , maar ik gok dat je misschien 1 breakpoint hoger kan zitten met een hogere AS erop.

Je volgende stap is om je legendarys te gaan replacen.

IK gloves weg, voor gloves met strgt + tri ; CC, CD en IAS (resist heb je toch al genoeg)

De eerste stap is gezet :-) net gloves gekocht met
95 str
18 AR
9 AS
CHD 33%
CHC 9.5%
+243 Armor

Ging gelijk ruim 5000 DPS omhoog en door de grens van 200.000 DPS unbuffend :-)

nu weer verder sparen voor de volgende upgrade

Battle.net tag

Angeloonie schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 12:31:
[...]

Tijd voor een Buriza + Star of Azkaranth met freeze dus. :P
Dat wil ik dan ook weer niet. Mn build wil juist dat alles bij elkaar komt zoveel mogelijk. Dus meestal ga ik midden een groep in en spam de beren. Ervanuitgaande dat alles in de buurt op me afkomt.

Zowel freeze als knockback werkt daar averechts op :+ En freeze is ook nog eens fucking duur daarbij :P
stingray2012 schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 12:47:
quote:
Beste medetweakers,
Probeer de quote-functie eens, maakt je posts een stuk leesbaarder ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Bosmonster op 08-01-2013 12:53 ]

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-01 17:22

UTADDICT

NERF

All,

Graag onderwerp ik mijn WD ook eens aan jullie expertise. Ik heb een keer mazzel gehad met een dik amulet met ChC en ChD dus had behoorlijk wat gold. Daarmee het één en ander gekocht, en 2 set items gevonden.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Utaddict-2327/

Alles sluit nu wel redelijk aan, maar ik wil over de 100k dps heen (en beyond)! Punten die ik nu zelf op de radar heb:

1. Wapen met ChD en socket. Deze zijn alleen reteduur, naast die ene keer dat ik die miljoenen gold had, heb ik verder bijna nooit geld.
2. Bracers. Lacuni's, maar ook hier: goede lacuni's zijn nogal duur.
3. Mojo. Ik twijfel of ik over moet stappen op een SoS, zodat ik mijn head kan vervangen door een VoG... Weet het nog niet.
4. Meer ChD over het algemeen, boven de 300% komen.
5. Nog 4k health zou relaxed zijn.
6. Gems. Moeten top-level gems worden. komt ;-)
7. Neck met ChD en ChC, maar die prijzen zijnn abnormaal.

Wat denken jullie? Oh, en let niet op de spec. Die gooi ik tijdens farm runs helemaal door elkaar om het leuk te houden ;-)

Alvast bedankt!

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• pstalman
UTADDICT schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 12:59:
All,

Graag onderwerp ik mijn WD ook eens aan jullie expertise. Ik heb een keer mazzel gehad met een dik amulet met ChC en ChD dus had behoorlijk wat gold. Daarmee het één en ander gekocht, en 2 set items gevonden.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Utaddict-2327/

Alles sluit nu wel redelijk aan, maar ik wil over de 100k dps heen (en beyond)! Punten die ik nu zelf op de radar heb:

1. Wapen met ChD en socket. Deze zijn alleen reteduur, naast die ene keer dat ik die miljoenen gold had, heb ik verder bijna nooit geld.
2. Bracers. Lacuni's, maar ook hier: goede lacuni's zijn nogal duur.
3. Mojo. Ik twijfel of ik over moet stappen op een SoS, zodat ik mijn head kan vervangen door een VoG... Weet het nog niet.
4. Meer ChD over het algemeen, boven de 300% komen.
5. Nog 4k health zou relaxed zijn.
6. Gems. Moeten top-level gems worden. komt ;-)
7. Neck met ChD en ChC, maar die prijzen zijnn abnormaal.

Wat denken jullie? Oh, en let niet op de spec. Die gooi ik tijdens farm runs helemaal door elkaar om het leuk te houden ;-)

Alvast bedankt!
in het kort:
meer CHC op je items, kleine upgrades maar kost soms veel :(
wapen met CHD + sock

Dat scheelt al heel wat.
Een lacuni die goed is, kost ook heel veel. Je moet gewoon geluk hebben, het dropt ooit die chc/ias/intel/allres :)

Scoor allereerst een betere Thing of the Deep. Deze damage is veel te laag en kan bijna 2x zo hoog voor niet superveel geld.

Wat betreft de Lacuni's, die hoeven niet gelijk BiS te zijn om goed te zijn. Ik heb ook statloze, maar zijn wel een goede DPS boost (met extra movement speed). Voordeel is dat je daar redelijk cheap dan wat secondary stats kan pakken zoals healthglobe, MF, etc.

Als derde kan je Pox een stuk beter. Deze is nu helemaal standaard bijna. Pak er eentje met op zn minst hoge average damage of CHC (beiden is onbetaalbaar, dus :P)

[ Voor 71% gewijzigd door Bosmonster op 08-01-2013 15:31 ]

• MarcM88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09-2025
Bosmonster schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 15:27:
Wat betreft de Lacuni's, die hoeven niet gelijk BiS te zijn om goed te zijn. Ik heb ook statloze, maar zijn wel een goede DPS boost (met extra movement speed). Voordeel is dat je daar redelijk cheap dan wat secondary stats kan pakken zoals healthglobe, MF, etc.
Ik zat als extra stat meteen aan pickup radius te denken, maar dat is natuurlijk voor WD geen probleem :P

Edit: ik was onlangs een beetje aan het kijken naar wat de sterkste Skorn mij nou voor dps kon geven. Daarbij keek ik ook naar wat Hieven's wapens mij voor dps gaf. En de uitkomst verbaasde mij stiekem toch wel.. want met de wapens van Hieven kreeg ik meer dps dan met de beste 2hander. Ik weet wel dat die EF van Hieven goddelijk is, maar toch kwam die verbazing.

[ Voor 27% gewijzigd door MarcM88 op 08-01-2013 16:04 ]

D3 account

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-01 17:22

UTADDICT

NERF

Thanks voor de feedback so far. Een betere TotD is inderdaad wel te regelen. Mooi, meteen een doel ;-)

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-01 22:47

Vidra

Vragen?

UTADDICT schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 16:42:
Thanks voor de feedback so far. Een betere TotD is inderdaad wel te regelen. Mooi, meteen een doel ;-)
Gewoon de AH afstruinen en een goede snipe doen... :9

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• mystie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik ben toch weer begonnen met spelen na een break van bijna 4 maanden. Nu is mijn vraag het volgende:

Mijn DH heeft de volgende stats:

139 K dps
59 K life
2300 life regen
650 gemiddeld all res
600 LoH

Welke MP kan ik zonder veel problemen doen?

Verwijderd

Het is weer zo ver. Blizzard patched glitches om ze daarna weer te verknallen. Al hoewel het er wel grappig uit zag gaat dit weer op een hoop gezeur uit lopen. |:(

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/faag7c.jpg

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Het kan altijd gekker. :p

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/V2HDIdZke4Sr0TTVnFL71Vkd/full.jpg

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• MarcM88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09-2025
Een community manager heeft gereageerd op dat vote kicken.
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/7592639780#10

"Right now, we're looking to remove the 10-second movement lockout whenever a Vote Kick is passed from both Hardcore and Normal modes. While we realize this solution may allow players to exploit the Vote Kick function to avoid death, it's not a very reliable survival technique and we feel that it's a better alternative than players losing a character they've invested a lot of time into due to griefing. We'll definitely be keeping on an eye on this, though, and will consider other solutions if necessary.

I don't know yet if this is something that can be addressed via hotfix; it may be a fix that we need to implement with a client-side patch. We're still working out the details, and I'll provide an update once there's any more info to share."

D3 account

Verwijderd

Het gevaarlijk hieraan is alleen dat blizzard de eerste keer dat de glitch er was (2 maanden na release) lukraak mensen heeft geband hier voor (perma ban). Dus 1 tip doe het zelf niet hehhe.

• qyxilfer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-10-2023
Trouwens om terug te komen op de follower discussie, zijn er meer setups, die viable en effectief zijn naast de Scroundel Buriza/Windforce cold.
1) Enchantress met Maximus bijvoorbeeld, heb je weer een extra pet erbij :D.
2) Echantress met Azurewrath, met een hoog aps (+Azkaranth) wat makkelijk >2 kan zijn, perma freeze ze elites. Als WD is het wel prettig, dat ze stil blijven staan, als je beertjes of acid spammed :)

Afhankelijk van welke character ik speel, wissel ik dit gewoon af. Is ook leuk om hiermee te experimenteren. Helaas zijn de meeste setups nu infamous en relatief duur in aanschaf. Tijden van Azurewraths (freeze chance >4.4, ias >20) op <100k buyouts zijn zo goed als afgelopen. Maar deze setups zijn nog steeds stuk voor stuk goedkoper dan de Buriza setup.

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Bosmonster schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 20:46:
Huh, zijn die dingen gewoon zo gespawned? :o
Geef me een half uurtje en ik maak er eentje met een Echoing Fury ín de socket van een Echoing Fury.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PCdSX.jpg

Photoshop makes all the best dreams.

BTW: hoe kan je een item tooltip zien van een item als je cursor op de tooltip staat ?

[ Voor 11% gewijzigd door Phuncz op 08-01-2013 22:59 ]

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Goed punt :)

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:06

Gundogan

Rip and tear, until it is done

qyxilfer schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 21:06:
Trouwens om terug te komen op de follower discussie, zijn er meer setups, die viable en effectief zijn naast de Scroundel Buriza/Windforce cold.
1) Enchantress met Maximus bijvoorbeeld, heb je weer een extra pet erbij :D.
Ik gebruik echantress met een Maximus op mijn WD, gewoon voor de extra pet ja. De demon slaat niet zo hard, maar wel stylepoints+++ natuurlijk. De enchantress geeft redelijk wat extra damage met flink wat int en de Erosion spell.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-12-2025
Whoohoo :D

Dat sparen van mij is ook kansloos...
Kon dit zwaardje niet laten liggen. Sta nu weer stabiel in de top 100 op plaatsje 50 (monk, dps, eu) :)

En de nodige dank aan Koen natuurlijk.. Verrassend dat de man voor de verandering eens wat gold had...

*koen, check dit wapen
+wow, die is Nice! Kost ie en kun je t betalen?
*xxx, mis paar mil, zou leuke flip zijn, kijk even mee als je wilt.
+sure!.... Damn, das echt een koopje!
+gewoon zelf gebruiken overdag, en als je off bent op ah gooien
*mjah. Inderdaad
+hoeveel ga je er op vooruit?
*15k
+gewoon zelf houden man! Zoiets vind je niet snel nog eens, en als t op de ah staat is t veel duurder
*hmm, ik zou sparen... Maar idd! Kan ik 20m lenen?
+tuurlijk man!
(klik, klik, klik, buyout)
*whoohooo 259k unbuffed!

Thanks Koen!

Wes: 'grrr, jij lucky &*%6$% met je koopjes!' ^^

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/5yalno.png

[ Voor 62% gewijzigd door Marcvz op 09-01-2013 05:10 ]

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

• pstalman
Gister in Hell A4 Lvl 60 geworden met de WD :)
Eindelijk, maar ook wel vrij easy met een 1300 DPS wapen met -lvl req.

Gelijk maar items van mules/AH Statsh gehaald en maar een shield aangedaan.
Resultaat:
http://eu.battle.net/d3/e...atrick-1287/hero/22453393
http://www.diabloprogress...ck-1287/Einstein/22453393

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:59
Marcvz schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 03:44:
Whoohoo :D

Dat sparen van mij is ook kansloos...
Kon dit zwaardje niet laten liggen. Sta nu weer stabiel in de top 100 op plaatsje 50 (monk, dps, eu) :)

En de nodige dank aan Koen natuurlijk.. Verrassend dat de man voor de verandering eens wat gold had...

*koen, check dit wapen
+wow, die is Nice! Kost ie en kun je t betalen?
*xxx, mis paar mil, zou leuke flip zijn, kijk even mee als je wilt.
+sure!.... Damn, das echt een koopje!
+gewoon zelf gebruiken overdag, en als je off bent op ah gooien
*mjah. Inderdaad
+hoeveel ga je er op vooruit?
*15k
+gewoon zelf houden man! Zoiets vind je niet snel nog eens, en als t op de ah staat is t veel duurder
*hmm, ik zou sparen... Maar idd! Kan ik 20m lenen?
+tuurlijk man!
(klik, klik, klik, buyout)
*whoohooo 259k unbuffed!

Thanks Koen!

Wes: 'grrr, jij lucky &*%6$% met je koopjes!' ^^

[afbeelding]
Mooi ding, ik heb gister maar net een EF met CHD en een socket gemist.
Ding gaf me 11K DPS extra :(
Stond een paar minuten later voor het dubbele op de AH :/

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
dx5314 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 07:35:
[...]

Mooi ding, ik heb gister maar net een EF met CHD en een socket gemist.
Ding gaf me 11K DPS extra :(
Stond een paar minuten later voor het dubbele op de AH :/
NEEEEEEEEEEEE...... Klote, moet je weer een week zoeken. :(

• Protax
Timeless schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 08:12:
[...]

NEEEEEEEEEEEE...... Klote, moet je weer een week zoeken. :(
Was het koopje van het jaar geweest, Anima kan het bevestigen :(

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-01 20:30
Is gisteravond de AH gebugged ? er liepen 5 biedingen, die zijn nu weg, en niet in de completed lijst, 80/100M aan waarde :(

Verwijderd

barrel schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 08:43:
Is gisteravond de AH gebugged ? er liepen 5 biedingen, die zijn nu weg, en niet in de completed lijst, 80/100M aan waarde :(
Schijnbaar heeft blizzard een roll back gedaan. Ik ben ook flink wat kwijt. Ook de US servers zijn down geweest voor emergency maint vanwege een glitch abuse.

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:50
Same here, gisteravond voor het eerst weer eens wat sinds 2 weken in AH gezet (130 brimstones ter waarde van 4,5M...chronisch low on cash). Maar vanochtend bij het inloggen alleen maar error meldingen en zodra ik wel in AH kwam waren zowel de brimstones in mijn verkooplijst weg als in mijn stash...dus geen cash :'(

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 08:47:
[...]

Schijnbaar heeft blizzard een roll back gedaan. Ik ben ook flink wat kwijt. Ook de US servers zijn down geweest voor emergency maint vanwege een glitch abuse.
1/4e deel van me cash staat op ah in items, we zullen zien vannaaf of ik er nog wat van terug kan zien (is 15m ongeveer)

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-01 22:47

Vidra

Vragen?

Ik ben mijn ice climbers (12% life, 12% movement, 200+ intel, 86 vitality etc) kwijt ... geschatte waarde 200m :(

Gewoon weer terug gekomen, paniek om niets 8)

[ Voor 20% gewijzigd door Vidra op 10-01-2013 10:09 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Verwijderd

Vidra schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 10:04:
Ik ben mijn ice climbers (12% life, 12% movement, 220+ intel, 86 vitality etc) kwijt ... geschatte waarde 200m :(
I feel your pain bro. En navraag leerd dat blizzard de schade niet compenseert. Als een roll back wordt gedaan vanwege glitch abuse hoeven ze niks te compenseren (staat in blauw en kleine lettertjes) :(

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 10:08:
[...]

I feel your pain bro. En navraag leerd dat blizzard de schade niet compenseert. Als een roll back wordt gedaan vanwege glitch abuse hoeven ze niks te compenseren (staat in blauw en kleine lettertjes) :(
hmm maar het gaat toch alleen om nieuw gevonden items? items op AH moet je toch gewoon weer terug hebben in je stash.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Tot nu toe ben ik nog geen items verloren geraakt of iemand gekend die er verloren is geraakt met AH-onderhoud zoals dit dus voordat iedereen paniekeert, drink een theetje ofzo en ga gezellig wat anders doen.

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Phuncz schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 10:15:
Tot nu toe ben ik nog geen items verloren geraakt of iemand gekend die er verloren is geraakt met AH-onderhoud zoals dit dus voordat iedereen paniekeert, drink een theetje ofzo en ga gezellig wat anders doen.
yep. ben nu op reis in Azie. 2 dagen geleden was ik nog door Blizz geband, blijkbaar vinden ze dat ik niet op reis het spel mag spelen. :)

Alle items toen op AH waren ook verdwenen vlak nadat mijn account weer vrijgegeven werd. Na 1 dag ofzo kwamen die netjes in mij "AH Stash" terecht.

Nog bedankt Cybergi voor je items :)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Verwijderd

Phuncz schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 10:15:
Lol. Lees even op het blizzard forum de topics en vooral de official statement van blizzard (is gepost op het US forum) dan kan je hopelijk begrijpen waarvoor er veel mensen "paniekeren". Het feit dat jij niks kwijt bent en niemand kent betekend niet dat er niets aan de hand is.

Ik had een flink aantal stacks brimstones te koop staan en deze zijn allemaal verwijderd.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2013 10:26 ]

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Zolang het maar de US servers zijn, kan het ons niet boeien. Sowieso helpt paniekeren niet je items terug te halen, het haalt echt niets uit.

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-01 19:23

Sm0k3r

cough...cough...

Items komen terug, niet aan de AH komen, dus als je 10 veilingen hebt lopen en nu opeens 5, niet 5 nieuwe extra maken.

Dit is mij nu ook 2x overkomen en de items komen gewoon weer terug, geen paniek.

Ik sta nu ook op 9 van de 10 terwijl ik er 10 had, is gisteravond gebeurd.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Volgens mij is het idee van een rollback inderdaad dat alles terug komt te staan zoals het was op dat moment. Als je iets nieuws gevonden hebt zal het weg zijn, maar de rest zou terug moeten komen.

Heb zelf de mazzel gehad dat ik gister niet gespeeld heb...

Verwijderd

Phuncz schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 10:36:
Zolang het maar de US servers zijn, kan het ons niet boeien. Sowieso helpt paniekeren niet je items terug te halen, het haalt echt niets uit.
Als je daadwerkelijk mijn post en de posts op het blizzard had gelezen had je kunnen weten dat het hier zowel US als EU betreft. Dus "ONS" kan het wel boeien. Je hebt idd gelijk dat je je items/gold niet terug krijgt door "paniekeren", maar dat wil niet betekenen dat mensen niet ge irriteerd en boos kunnen zijn omdat ze 100den miljoenen kwijt zijn en deze niet meer terug krijgen.

Hoofdzakelijk zijn alle te koop/verkochte staande brimstones verwijderd en is er een roll back van 12 uur geweest. Dit is dus niet een bug nee dit is moedwillig gedaan vanwege een nog onbekende exploit (had iets met craften te maken volgens de geruchten).

Alle brimstones die men nog in de stash had zitten zijn niet verwijderd.

Verwijderd

Sm0k3r schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 10:43:
Items komen terug, niet aan de AH komen, dus als je 10 veilingen hebt lopen en nu opeens 5, niet 5 nieuwe extra maken.

Dit is mij nu ook 2x overkomen en de items komen gewoon weer terug, geen paniek.

Wat betreft de items heb je gelijk, maar alles wat te maken had met brimstones is verwijderd en krijgt men niet meer terug.

• Joarie
  • Laatst online: 14:50
Dat ga je niet menen. De eerste keer sinds maanden dat ik mijn enige brimstones legit te koop zet en moet ik dus aannemen dat ik ze kwijt ben?

Pfff...als dat waar is ben ik voorlopig even klaar met het spelletje. Misschien was dit wel het zetje dat ik nodig had om weer mijn tijd en energie in meer real-time zaken te steken :+

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-01 19:23

Sm0k3r

cough...cough...

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 10:50:
[...]

Wat betreft de items heb je gelijk, maar alles wat te maken had met brimstones is verwijderd en krijgt men niet meer terug.
Brimstones moeten wij ook nog niet verkopen, we wachten geduldig tot Blizzard plans gaat uitbrengen en dan dumpen wij (NL) al onze brimstones op de markt.

Ik heb bijna 500 brimstones en blijf ze gewoon geduldig opsparen/ salvagen totdat er nieuws is.

Heb ook bijna 20K aan tomes en 10K exquisite essences...kuch kuch...

Wat in het vat zit verzuurt niet :P

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01 14:37
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 10:50:
[...]

Ben benieuwd, heb inderdaad gisteren maar eens mijn brimstone te koop gezet en nu dit?
Zal vanavond eens controleren...

Was langzamerhand al wel een beetje klaar met d3, en gisteren eigenlijk helemaal door een aantal random dingen die elkaar opvolgde.
Dus als mijn brimstone daadwerkelijk weg is en niet terug te krijgen is is dit de druppel die de emmer doet overlopen!

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Verwijderd

Sm0k3r schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 10:54:
[...]

Brimstones moeten wij ook nog niet verkopen, we wachten geduldig tot Blizzard plans gaat uitbrengen en dan dumpen wij (NL) al onze brimstones op de markt.

Ik heb bijna 500 brimstones en blijf ze gewoon geduldig opsparen/ salvagen totdat er nieuws is.

Heb ook bijna 20K aan tomes en 10K exquisite essences...kuch kuch...

Wat in het vat zit verzuurt niet :P
Gisteravond voor de roll-back piekte brimstones heel kort op 52k, dat was voor mij een goed tijdstip om te verkopen ( ik heb op die manier het meest van mijn gold verdiend. Want net zoals vorige keer gingen mensen massaal brimstones hamsteren omdat de geruchten gingen dat ook de craftable legendaries werden ge-bufft. Ik verkocht alles 2 dagen voordat de patch uit kwam. Had ik ook gewacht tot na de patch dan was ik miljoenen verloren omdat blizzard de legendaries toch niet buffte). Dat was idd een gok van mij die flink kostbaar was.

O well dan maar weer opnieuw beginnen met sparen :)

• Silverscope
  • Laatst online: 09-10-2025
iemand vanavond (tussen 6-7) zin in een uberrun op mp4/5? Ik speel met een WD of een Barb.

Just grow old with grace

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:12
Sm0k3r schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 10:43:

Gisteren 10 staan na error nog 8. 2 nieuwe bij gemaakt vandaag 10 veilingen :+ Dit nu al mn 3de keer dat het overkomt. En elke x denk ik weer YESSS extra veiling erbij

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

• Protax
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 12:10:
[...]

Gisteravond voor de roll-back piekte brimstones heel kort op 52k, dat was voor mij een goed tijdstip om te verkopen ( ik heb op die manier het meest van mijn gold verdiend. Want net zoals vorige keer gingen mensen massaal brimstones hamsteren omdat de geruchten gingen dat ook de craftable legendaries werden ge-bufft. Ik verkocht alles 2 dagen voordat de patch uit kwam. Had ik ook gewacht tot na de patch dan was ik miljoenen verloren omdat blizzard de legendaries toch niet buffte). Dat was idd een gok van mij die flink kostbaar was.

O well dan maar weer opnieuw beginnen met sparen :)
Ik heb er nog een stuk of 1500, maar ik wacht nog even :)

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-01 19:44
Denk dat we binnekort 1.07 kunnen testen voordat ie live gaat als ik het onderstaand thread lees. http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/6297431519?page=2#38

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• Klitse
  • Niet online
An1mA schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 14:26:
Denk dat we binnekort 1.07 kunnen testen voordat ie live gaat als ik het onderstaand thread lees. http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/6297431519?page=2#38
Dat betekend dus dat patch 1.07 nog wel even duurt. Als we nog eerst moeten testen wordt dat niet eerder dan februari ben ik bang. Of wellicht is het gewoon: soontm

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Timeless schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 14:49:
[...]

Dat betekend dus dat patch 1.07 nog wel even duurt. Als we nog eerst moeten testen wordt dat niet eerder dan februari ben ik bang. Of wellicht is het gewoon: soontm
Het zal wel een flinke patch moeten zijn aangezien er de laatste tijd veel mensen zijn afgehaakt. En na de PvP blok zijn er nog veel meer mensen gestopt. Ze zullen toch met iets moeten komen om het spel weer aantrekkelijk te maken.
Ik heb het echt lang gespeeld, maar nu sinds 2 weken niet meer aangeraakt.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-01 17:48
Wooldoor schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 14:51:
[...]

Het zal wel een flinke patch moeten zijn aangezien er de laatste tijd veel mensen zijn afgehaakt. En na de PvP blok zijn er nog veel meer mensen gestopt. Ze zullen toch met iets moeten komen om het spel weer aantrekkelijk te maken.
Ik heb het echt lang gespeeld, maar nu sinds 2 weken niet meer aangeraakt.
En Path of Exile komt ook binnenkort, F2P en gratis te downloaden...
Dus moet nog zien hoe groot de Diablo 3 community blijft

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01 14:37
FragNeck schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 14:53:
[...]

En Path of Exile komt ook binnenkort, F2P en gratis te downloaden...
Dus moet nog zien hoe groot de Diablo 3 community blijft
Ik gok dat het merendeel van de mensen die echt poe willen spelen het al wel spelen aangezien je gewoon beta access kan kopen.
Het blijven toch 2 verschillende spellen die toevallig beide hack and slash zijn.

Ik blijf hoop houden dat d3 over 3 patches of een expansion weer leuk is (en leuk blijft).
Tot die tijd zal ik het voor gezien houden, maybe af en toe wat items proberen te flippen zodat ik als ik wil starten een start kapitaaltje heb :)

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Verwijderd

Axewi schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 14:56:
[...]

Ik gok dat het merendeel van de mensen die echt poe willen spelen het al wel spelen aangezien je gewoon beta access kan kopen.
Het blijven toch 2 verschillende spellen die toevallig beide hack and slash zijn.

Ik blijf hoop houden dat d3 over 3 patches of een expansion weer leuk is (en leuk blijft).
Tot die tijd zal ik het voor gezien houden, maybe af en toe wat items proberen te flippen zodat ik als ik wil starten een start kapitaaltje heb :)
Dit is gewoon gratis hoor ;)

• FragNeck
Axewi schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 14:56:
[...]

Diablo 3 blijft mij nog steeds boeien, zit nu op para 83, met 200k dps unbuffed en rond de 250 met battlerage, en zo'n 7.5% lifesteal.

Maar ik zit nu wel echt te wachten op nieuwe content inderdaad.. Of wat meer te doen zeg maar.

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-01 18:16
FragNeck schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 14:59:
[...]

Diablo 3 blijft mij nog steeds boeien, zit nu op para 83, met 200k dps unbuffed en rond de 250 met battlerage, en zo'n 7.5% lifesteal.

Maar ik zit nu wel echt te wachten op nieuwe content inderdaad.. Of wat meer te doen zeg maar.
Een andere class spelen? Is ook altijd leuk, maar inderdaad daar veranderd de content niet van alleen de speelstijl.

• Wooldoor
Ik heb zo'n beetje alle classes al gespeeld, maar het blijven dezelfde monsters en achtergronden :P
Kwa skills is het natuurlijk ook allemaal niet spannend aangezien je elke build kan maken die je wilt.

• FragNeck
Ik heb alle classes al op 60 staan, en ik vind mn barb gewoon het meest relaxed.
Beter focussen op 1 class en daar je geld in steken, omdat het anders wel erg veel van het goede is.

• FragNeck
linkje van mn barb http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Ik wil nog wel een nieuwe hellfire ring ja, maar denk als ik 100 ben ik mooi m'n oude rare weer aan doe, die is ook ruim 9k beter qua dps.

[ Voor 62% gewijzigd door FragNeck op 09-01-2013 15:06 ]

Verwijderd

ik snap echt niet wat mensen zo relaxed vinden aan die barb... ja oke je kan voor 100m mp 10 spelen maar alsnog ik speel liever met me dh hoor hoewel daar 5x zoveel cash in moet... ojah daarom is barb. relaxed nvm

anyways, dat flippen ben ik ook maar mee begonnen en moet zeggen dat het aardig goed gaat. ik ben aan het eind van de vakantie begonnen en door een hele leuke koop (bracers met 4,5 cc - 140 vit - 160 dex - 18 mf) die ik voor 40m winst kon verkopen ging het nog lekker snel ook :P nu op 80m winst in 4 dagen :D (wat amu's / life steal / crit wapens)
Ach, barbs zijn de class of the month zeg maar. Dalijk worden ze generfed en wil iedereen weer wat anders spelen.

Ik blijf wel even bij mn crappy WD, die zelfs met 223K unbuffed nog moeite heeft met MP5 :P

Tis wel tijd voor nieuwe content idd. Al kun je ook best wat lol halen uit andere Acts spelen dan eindeloos Alkaizer natuurlijk. Act 1 is bijvoorbeeld een stuk leuker. Minder XP, maar boeien :)

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 09-01-2013 15:12 ]

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05-2025

Cthulhu

Carpe Noctem

23e pas ;)
Nu loopt de Closed Beta nog, en je kan idd een closed betakey kopen voor 10 dollar

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

• Protax
Bosmonster schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 15:11:
Ach, barbs zijn de class of the month zeg maar. Dalijk worden ze generfed en wil iedereen weer wat anders spelen.

Ik blijf wel even bij mn crappy WD, die zelfs met 223K unbuffed nog moeite heeft met MP5 :P

Tis wel tijd voor nieuwe content idd. Al kun je ook best wat lol halen uit andere Acts spelen dan eindeloos Alkaizer natuurlijk. Act 1 is bijvoorbeeld een stuk leuker. Minder XP, maar boeien :)
Racist :P

• Klitse
  • Niet online
Als je je verveelt, gewoon MP10 proberen. Deed ik laatst samen met An1mA. Ging verassend goed moet ik zeggen. Moet er wel behoorlijk mijn build op aanpassen (bolashot, spiketrap, marked for death) maar dan kan ik alsnog de meeste packs wel aan met mijn DH.

Merk wel dat meer allres beter zou zijn, dus maar eens op zoek naar een witching hour met res en inna's pants met res wellicht. Wordt weer een duur grapje vrees ik.

• Wooldoor
Timeless schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 15:17:
Als je je verveelt, gewoon MP10 proberen. Deed ik laatst samen met An1mA. Ging verassend goed moet ik zeggen. Moet er wel behoorlijk mijn build op aanpassen (bolashot, spiketrap, marked for death) maar dan kan ik alsnog de meeste packs wel aan met mijn DH.

Merk wel dat meer allres beter zou zijn, dus maar eens op zoek naar een witching hour met res en inna's pants met res wellicht. Wordt weer een duur grapje vrees ik.
Tja dezelfde skills, dezelfde monster, dezelfde achtergronden alleen een shitload meer aan HP erbij.

• strekie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
Wooldoor schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 15:20:
[...]

Tja dezelfde skills, dezelfde monster, dezelfde achtergronden alleen een shitload meer aan HP erbij.
Anders eens HC proberen, dat is een heel andere ervaring.

• Wooldoor
strekie schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 15:21:
[...]

Anders eens HC proberen, dat is een heel andere ervaring.
Been there done that :P
Is idd wel even leuk maar na level 60 was ik gewoon even klaar met Diablo. Ik hoop dat ze flink wat dingen gaan aanpakken met de volgende patch.

• FragNeck
Timeless schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 15:17:

Ik doe al regelmatig MP10 machine runs, en soms een mp8-9 solo run.
MP10 vind ik behoorlijk tijdrovend en daarom erg nutteloos als solo runs, omdat je lang bezig bent op de packs, en omdat de loot er niet beter op wordt.

Normaal speel ik op MP5 voor het grinden van legendaries, soms op MP3 voor snelle XP / item farmruns.

Ik laat alle rares liggen, m.u.v. de ringen, amulets en gloves.

Edit: Maar die wapens een pagina terug, met 3 sockets, dat is toch een grap of niet?

[ Voor 4% gewijzigd door FragNeck op 09-01-2013 15:37 ]

• Klitse
  • Niet online
FragNeck schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 15:23:
[...]

Ik doe al regelmatig MP10 machine runs, en soms een mp8-9 solo run.
MP10 vind ik behoorlijk tijdrovend en daarom erg nutteloos als solo runs, omdat je lang bezig bent op de packs, en omdat de loot er niet beter op wordt.

Normaal speel ik op MP5 voor het grinden van legendaries, soms op MP3 voor snelle XP / item farmruns.

Ik laat alle rares liggen, m.u.v. de ringen, amulets en gloves.

Edit: Maar die wapens een pagina terug, met 3 sockets, dat is toch een grap of niet?
Pak jij geen wapens op???

• FragNeck
Jawel 1h'ers, sorry, dacht dat ik dat al getypt had, maar was ws in mn hoofd...

Verwijderd

Cthulhu schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 15:12:
[...]

23e pas ;)
Nu loopt de Closed Beta nog, en je kan idd een closed betakey kopen voor 10 dollar
Zowel ik als veel van mijn vrienden hebben gewoon gratis een key gekregen, en eigenlijk ken ik niemand die er betaald voor heeft. Ik zal wel geluk hebben gehad. :)

• strekie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
Bosmonster schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 15:23:
[...]

HC is leuk als je tijd teveel hebt. Maar ik heb al moeite om mn tijd in een SC char te stoppen, maar staan dat ik uren en uren ga weggooien aan een HC char die dood gaat...
Tijd weggooien dat hangt er vanaf, ik farm sneller goud bijeen op HC als op SC omdat legendaries en gele items sneller meer waard zijn. Dat goud omzetten naar SC is nog eens x3.5.
Als je dan tussendoor nog een backup naar 60 brengt en alle items na een upgrade bijhoudt verlies je amper na een death (vooral de paragon MF).

Op deze moment bezie ik SC meer als tijd weggooien. Het zegt me niet veel als mensen 400k dps doen, dat zegt vooral dat ze veel doorzettingsvermogen hebben om te farmen / geluk hebben met farmen / het AH goed kunnen bespelen. Een upgrade vinden in SC is ook bijna onmogelijk.
Ik heb 1 char die nu level 66 is. Dat heeft me een half jaar gekost. Ik haal voldoening uit iedere keer ietsje beter worden met die char, ondanks de beperkte tijd die ik heb. In de hoop ooit level 100 te bereiken (eind 2013 ofzo :P).

Dus nee, uit HC haal ik simpelweg geen voldoening. Als ik doodga is dat voor mij alleen maar heeel veel uren weggegooid en dat was ik na 1x al spuugzat. Dat is volgens mij alleen leuk als je ook de uren kunt missen om elke keer opnieuw te beginnen.

Als ik nu mijn werk van een half jaar zou verliezen is het gelijk voorbij met D3.

[ Voor 18% gewijzigd door Bosmonster op 09-01-2013 16:04 ]

• ejtnaj
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-12-2025
Bosmonster schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 16:02:
Als ik nu mijn werk van een half jaar zou verliezen is het gelijk voorbij met D3.
Tja, bij elke patch kan je ook wel bijna opnieuw beginnen...

• Bulls
Bosmonster schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 16:02:
Ik heb 1 char die nu level 66 is. Dat heeft me een half jaar gekost. Ik haal voldoening uit iedere keer ietsje beter worden met die char, ondanks de beperkte tijd die ik heb. In de hoop ooit level 100 te bereiken (eind 2013 ofzo :P).

Dus nee, uit HC haal ik simpelweg geen voldoening. Als ik doodga is dat voor mij alleen maar heeel veel uren weggegooid en dat was ik na 1x al spuugzat. Dat is volgens mij alleen leuk als je ook de uren kunt missen om elke keer opnieuw te beginnen.

Tja dat half jaar werk is ook relatief, kijk liever hoeveel speel uren er daadwerkelijk in zit. Zelfde als een TV serie volgen je kan elke keer een week wachten voor 1 nieuwe aflevering en zo bijna een jaar zoet zijn met 1 season. Of je kijkt een hele season in 1 week van vorig jaar. Uiteindelijk heb je net zo lang gekeken maar voor je gevoel heb je er velen malen langer over gedaan.

Ik speel nu ook even HC en vind het wel grappig een uitdaging om te kijken hoever ik kan komen. Is ook leuk dat je nu speciaal gear op Vitality selecteert ipv DPS en ook je skills op survivabillity instelt. Zo gebruik je ook een keer andere skills.

En dan ga je dood maakt ook niet zo veel uit, het gaat er toch om dat je plezier hebt op het moment van spelen, of je nu alles verliest of steeds verder upgraded. Ik vind Inferno eigenlijk niet eens zo leuk spelen. Verder als the Butcher ben ik nog niet geweest en ik vind het gewoon jammer om de AH te moeten afstruinen voor uber gear of dat je geld moet gaan neerleggen voor gold.

• Douweegbertje

Douweegbertje

haha echt jullie gaan ze hard in je vingers snijden met dat kopen van brimstones e.d.
Er roepen er paar dat je nu moet inkopen, lekker op de stream roepen van 'ey jongens echt nu kopen kopen'. Vervolgens shared iedereen het (hier ook dus ;) ) .
De gene die nu juist het meeste winst maken, waren de mensen die 2 maanden geleden een shitload hadden gekocht :)
Jullie trappen er allemaal in, en de rijke + invloedrijkste maken nu een dikke winst over jullie.
FYI: begin november waren brimstones ~5-7k.
Nu is het rond de ~30k.

Dus ik, en vast vele anderen bedanken jullie voor het volgen van de hype.

• playlogic
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-11-2024
douweegbertje schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 17:19:
haha echt jullie gaan ze hard in je vingers snijden met dat kopen van brimstones e.d.
Er roepen er paar dat je nu moet inkopen, lekker op de stream roepen van 'ey jongens echt nu kopen kopen'. Vervolgens shared iedereen het (hier ook dus ;) ) .
De gene die nu juist het meeste winst maken, waren de mensen die 2 maanden geleden een shitload hadden gekocht :)
Jullie trappen er allemaal in, en de rijke + invloedrijkste maken nu een dikke winst over jullie.
FYI: begin november waren brimstones ~5-7k.
Nu is het rond de ~30k.

Dus ik, en vast vele anderen bedanken jullie voor het volgen van de hype.
wat loop je nou bijdehand te doen joh :P
laat ze lekker. hoe kun jij nou weten dat het straks bij de patch niet 50k is per brimstone.
Bulls schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 16:54:
[...]

En dan ga je dood maakt ook niet zo veel uit, het gaat er toch om dat je plezier hebt op het moment van spelen, of je nu alles verliest of steeds verder upgraded.
Dan verschillen we daarover van mening. Aangezien ik alles verliezen niet leuk vind en steeds verder upgraden wel. Sterker nog, dat is exact de reden dat ik D3 speel: het steeds beter worden met mn char, ook al kost het me een jaar.

Daarom ben ik ook niet van de "smaak van de dag" class. Ik kies een char en speel die tot het einde. Zo doe ik ook mmorpg's. Daar heb ik ook nooit meer dan 1 char :)

[ Voor 25% gewijzigd door Bosmonster op 09-01-2013 18:38 ]

• Bulls
Bosmonster schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 18:34:
[...]

Dan verschillen we daarover van mening. Aangezien ik alles verliezen niet leuk vind en steeds verder upgraden wel. Sterker nog, dat is exact de reden dat ik D3 speel: het steeds beter worden met mn char, ook al kost het me een jaar.

Daarom ben ik ook niet van de "smaak van de dag" class. Ik kies een char en speel die tot het einde. Zo doe ik ook mmorpg's. Daar heb ik ook nooit meer dan 1 char :)
Aan 1 kant heb je wel een punt, als ik alle tijd die ik gestoken heb in 9 characters maar in 1 had gestoken dan was ik daarmee nu ook vast wel zo hoog.

Maar goed ik wil liever meerdere classes gespeeld hebben omdat je anders nooit weet welke class je echt leuk vind, of een keer wat anders wil dan steeds dezelfde. Uiteindelijk heb je wel een meest favoriete class en de daarbij horende skillset, maar om eerlijk te wezen weet ik nog steeds niet welke ik het leuks vind, de Barb, DH of Wiz.

Denk dat het ook te maken heeft met hoe je het spelen hebt aangewend, ik begon D2 vroeger te spelen vooral op een kleine lan, en verder dan 1 weekendje haal je niet met een build en later begin je eerder overnieuw dan dat je door gaat. En meestal was het dan ook purist/ironman en daar kom je toch niet snel echt ver mee, maar geeft wel een uitdaging op veel lagere level, bijvoorbeeld was NM in D2 op ironman al redelijk pittig, terwijl je met goed gespaarde gear pas eind hel echt lastig werd.

[ Voor 19% gewijzigd door Bulls op 09-01-2013 20:52 ]

• Protax
Ook ik, behoor nu tot de club van 100 :)

Afbeeldingslocatie: http://t.imgbox.com/acgPJDJx.jpg

Thanks voor de support!

• zzattack
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:22
nogmaals congrats danny ;)

• Douweegbertje

Douweegbertje

dx5314 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 21:34:

[afbeelding]

Thanks voor de support!
feli :) _/-\o_

• Bulls
Zojuist mijn lvl 44 HC barb gesneuveld, is toch minder leuk dan ik had verwacht. Zat helemaal klem tussen van die Witchers elite pack met molten en vortex, potion op cooldown even als leap tja was voor korte duur want met de vortex stond ik er zo weer.

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:51

KneoK

Not in a million lightyears

[afbeelding]

Thanks voor de support!
Lekker man!! Gefeliciteerd.

Gaat voor mij denk ik nog een ruime week duren schat ik zo in. Heb wel een nieuwe xp route gevonden op Youtube (Arreat 2 van achter naar voor, Keeps 2, Rakkis, rinse, repeat) die me nu zo'n 70 tot 80 miljoen xp per uur oplevert dus het schiet lekker op.

[ Voor 32% gewijzigd door KneoK op 10-01-2013 02:40 ]

• Klitse
  • Niet online

[afbeelding]

Thanks voor de support!
*Hey kijk, ik sta op de foto*

Ging lekker gisteravond ja. Nu nog je gloves upgraden en dan knallen op mp10!

• Protax
Timeless schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 08:18:
[...]

*Hey kijk, ik sta op de foto*

Ging lekker gisteravond ja. Nu nog je gloves upgraden en dan knallen op mp10!
MP10 ging al prima gisteravond, maar het zou idd fijn zijn om op één item nog wat all res erbij te krijgen.
Daarna proberen me damage te verhogen :)
Pagina: 1 ... 156 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.