Zo zo, ik heb wat losgemaakt?
KneoK schreef op woensdag 05 december 2012 @ 23:36:
[...]
We hebben op de stream met z'n allen al veel meer dan 100m aan items weggegeven, gewoon geheel vrijblijvend, zonder daar iets voor terug te hoeven en we hebben ook nu weer minstens 500 legendaries om weg te geven.
Ik weet het, ik zie ze regelmatig voorbij komen, niets dan lof hoor, een beetje gamen en je overtollige spul doneren aan anderen is niets mis mee.
Ik zat te zoeken naar posts waar jij iets weggeeft aan een ander en surprise, surprise, die kon ik niet vinden... Wat ik wel kan vinden is gezeur en jaloezie, dat terwijl je zelfs helemaal niet meegedaan hebt.
LOL!

Ik merk op dat ik die "regel"

vind en direct ben ik jaloers en doe ik niets dan zeuren? Waar heb jij je hoofd inzitten? En moet ik in dit topic komen opmerken dat ik iets weggeef, ben ik anders onwaardig een mening te hebben? Val toch dood zeg
Kom op man, ik schreef niets meer en niets minder dan dat ik die regel

vind en dat ik de indruk had dat je give-away niet gericht was op nieuwe spelers. Dat is oprecht wat ik meende: met de door jouw gestelde regel geef je je gear gewoon aan iemand die al veel heeft en veel geleend krijgt van anderen, niet de beginnende speler die het nog zelf moet doen.
Ik heb daar verder geen mening over geuit, mij zal het rukken wie je jouw eigen gear geeft. Ik antwoordde puur op de vraag of het niet de bedoeling was dat give-aways voor beginnende spelers waren: naar wat ik ervan gezien heb niet dus.
Dat jij, en met jou nog wat anderen, dan ineens hun pik platgetrapt gekregen hebben en dat ik dan jaloers en zeurderig ben snap ik écht niet. Zijn jullie zo kinderachtig of is je lul zo lang? In dat laatste geval zo ik hem oprollen, want ik heb hele grote voeten en ik kijk niet altijd waar ik loop.
Mijn gear die ik niet gebruik is overigens wel gedoneerd aan andere spelers, maar ik voel de behoefte niet dat hier te komen melden. Deal with it.
Iedereen heeft gelijke kansen bij zo'n give away en iedereen kan zich laten powerlevellen, dat heb ik ook in de regels gezet. Ik heb zelfs een half miljoen gold beloofd aan iedereen die mee heeft gedaan.
IK WILDE NIETS WINNEN... schei eens uit met dat doen alsof ik zit te huilen dat ik niets krijg/win/vind? dat is geen seconde aan de orde geweest. Ik heb vrij redelijke gear en kan prima farmen tot en met MP3, en ik speel nauwelijks dus ik heb sowieso geen behoefte aan anderman's gear én ik vind barbies saai dus speel ze niet.
Ik melde ALLEEN dat ik de regel "geen regel"

vind en moet je kijken wat er ineens voor gebitch uit jullie puberende keeltjes komt. Haal eens diep adem met z'n allen, en dnek eens wat verder dan jaloers zijn op anderman's gear? Schijnbaar zin jullie dat dan ofzo dat je daar als eerste aan denkt?
Niemand heeft recht op die gear, ik heb er zelf voor gekozen om dat geheel onzelfzuchtig weg te geven, mag ik dan in ieder geval bepalen wat je er voor moet doen om het te krijgen?
Tuurlijk Jouw gear, jouw regels. Maar ik vond de regel "laat een ander het lekker doen voor je" wel een

waard, gewoon door hoe dat tegenstrijdig is met het idee van een competitie of regels. De regel "geen regels" vind ik gewoon héél opmerkelijk. Schijnbaar lezen jullie er allemaal onbedoelde triestheden in die ik niet opgeschreven en dus ook niet bedoeld heb.
marcvz, sirian, bobstah, c.s.

lekkere community hoor heren.