• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-12-2025
Is er nog iemand die zonder HF ring zit?
En zelf geen ubers kan doen op beetje rendabel monster power?

Let me know, heb op zich wel zin in een rondje ubers.

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:14

Shiro

Serenity

Marcvz schreef op woensdag 05 december 2012 @ 21:24:

Nope, maar ik heb nog wel een paar legendaries waar ik van af wil though :D

Juniper RWD

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-01 22:29

Infinchible

Woef!

Ik heb geen HF ring nog, heb al wel 3 machines, en 1 onderdeel gekregen van Ghom/Kulle. Heb alleen een Barb met 72k dps, dus op MP4 heb ik al iets moeite met de Ubers. Maar als je van een uitdaging houdt. :)
Infinchible#2511

• Marcvz
Ok, gaan we regelen dan.
Heb je een friend request gestuurd.

Kom even naar de stream (nl.twitch.tv/marcvz1/new) en dan regelen wel een party.
Doen we MP7 ofzo. :)

Verwijderd

desjaak909 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 18:23:
[...]
Precies, ik heb Sirian ff gepowerleveld en hem een radiant start ruby en Leoric Signet geleend. De regels waren ook: by any means neccesary :9
Dus eigenlijk waren de regels "laat iemand anders je effe levellen en haal hier wat gear" ? :')

• Marcvz
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 23:16:
[...]

Dus eigenlijk waren de regels "laat iemand anders je effe levellen en haal hier wat gear" ? :')
Wat een kortzichtige kijk op de zaak zeg.
Iedereen kan een barb levellen. En het enige wat je hoefde te doen was je inschrijven en je was reeds verzekerd van een half miljoen.
Dit zou namelijk iedere niet winnaar als troost prijs krijgen.

Verder is het koppelen van regels aan het levellen van een karakter totaal niet te controleren en/of handhaven, dus kun je beter geen regels instellen.
Iemand om hulp vragen kon en mocht dus iedere deelnemer doen. Dus hierin was niemand in het nadeel ten opzichte van een ander.

Verwijderd

[...]

Bespeur ik hier enige vorm van jaloezie?? :?

Verwijderd

[...]

ik wilde het ook best wel zonder powerlvlen doen hoor, had de xp gear er al voor. maar als er niemand anders mee doet en hij expliciet zei dat powerlvlen ok was wil ik natuurlijk het snelst de gear.
pech voor je dat iemand anders er met de gratis gear vandoor gaat maar ga aub niet zeuren als je niet eens mee doet.

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:36

KneoK

Not in a million lightyears

[...]

We hebben op de stream met z'n allen al veel meer dan 100m aan items weggegeven, gewoon geheel vrijblijvend, zonder daar iets voor terug te hoeven en we hebben ook nu weer minstens 500 legendaries om weg te geven. Ik zat te zoeken naar posts waar jij iets weggeeft aan een ander en surprise, surprise, die kon ik niet vinden... Wat ik wel kan vinden is gezeur en jaloezie, dat terwijl je zelfs helemaal niet meegedaan hebt.

Iedereen heeft gelijke kansen bij zo'n give away en iedereen kan zich laten powerlevellen, dat heb ik ook in de regels gezet. Ik heb zelfs een half miljoen gold beloofd aan iedereen die mee heeft gedaan.
Ik heb ook aangegeven dat ik dit vaker wil gaan doen, ik heb al bijna een Demon Hunter gear set bij elkaar gefarmd. Wellicht ga ik dan iets anders verzinnen om de set te winnen. Niemand heeft recht op die gear, ik heb er zelf voor gekozen om dat geheel onzelfzuchtig weg te geven, mag ik dan in ieder geval bepalen wat je er voor moet doen om het te krijgen?
Volgende keer mag je m'n cains set wel lenen ;)
Verder zie ik niemand klagen, maar zo is het nou eenmaal, je kan nooit iedereen een plezier doen....

[ Voor 52% gewijzigd door Vandread op 05-12-2012 23:55 ]

• Cpt.Chaos
  • Laatst online: 09:19
mijn hc wd is dood! lvl 17 geworden a2 keywarden heeft me de das omgedaan. verdorie..

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:01
Ik zal morgen een van jullie even aanspreken ingame (mochten jullie dan online zijn), heb ook nog wat legendaries liggen. Geen toppers overigens, maar toch ;)

n.a.

Verwijderd

arjen9551 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 00:05:
[...]

Ik zal morgen een van jullie even aanspreken ingame (mochten jullie dan online zijn), heb ook nog wat legendaries liggen. Geen toppers overigens, maar toch ;)
already done :+

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:31

Thompson

Beeromaniac

Is er iemand die dit kan verklaren?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mL9Os.jpg
Deze ring wordt in de AH weergegeven (als je 'm als bovenste stat instelt met zoeken) als 59 average damage, volledig logisch want (27+91)/2=59

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4zoic.jpg
Deze ring wordt in de AH weergegeven als 60 avg dmg. Hoe de fuck komen ze dan aan dat getal?

Zit er ergens een hidden damage modifier in, klopt AH niet, snap ik de berekening niet? Ik heb ook al met google en op die diablo fora gezocht, maar ik vind nergens een verklaring voor dit vreemde verschil en de vraag wordt sowieso amper of niet gesteld...?

Beeromaniac

Verwijderd

Thompson schreef op donderdag 06 december 2012 @ 01:42:
Is er iemand die dit kan verklaren?
Lijkt erop dat dit een bug is, tijdje geleden ook gezocht naar een verklaring hiervoor en toen deze post tegenkomen met meer info.

https://us.battle.net/d3/en/forum/topic/6308621827

• Marcvz
Ik heb geen idee... Kan geen formule bedenken om op die getallen uit te komen.
Wat ik wel weet is dat de +min dmg stat verkeerd wordt berekend in de AH.

Een ring met +10max dmg geeft je 5 average dmg.
Een ring met +10min dmg geeft je 10 average dmg (volgens ah)

t probleem is vrij simpel.
Bij max dmg berekening nemen ze 0 als ondergrens. Dus je krijgt 0 dmg minimaal en 10 maximaal.
Gemiddeld dus 5.

Bij alleen min dmg weten ze de max dmg niet.
En deze kunnen ze niet op 0 zetten omdat je niet minder dmg dan je min dmg kunt doen.
Dus 10 is je min dmg.. En tevens je max.. Dus gemiddeld 10.

Maar hoe ik deze bekende bug in jouw voorbeeld kan betrekken om je de ah nummers te verklaren, geen idee....

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:38

scorpie

Supra Addict

Ik zie mensen praten over de Cain's fate set. Wordt die alleen gebruikt om te levelen van +/- 20 tot 60 of ook daarna nog? (Verder zit er helemaal niks op qua dps properties, dus ik snap het niet :P)

Verder iemand nog tips voor m'n DH? Het paragon levelen gaat retetraag, en ik kan MP1 echt niet aan.. terwijl ik zonder MP overal doorheen bagger..

http://eu.battle.net/d3/e...corpie-2470/hero/17800886

Ik zit me al rot te AH snipen, maar het wil maar niet lukken. Heb nu wel een Manticore en een Dead Man's Legacy, en een Natalya's Embrace, maar alle 3 niet met super stats. Heb ze gesniped, dus ben tevreden met wat ik heb (heb ook niet al teveel geld.. amper 2 miljoen bij elkaar gesprokkeld ;p)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:22
scorpie schreef op donderdag 06 december 2012 @ 03:35:
Ik zie mensen praten over de Cain's fate set. Wordt die alleen gebruikt om te levelen van +/- 20 tot 60 of ook daarna nog? (Verder zit er helemaal niks op qua dps properties, dus ik snap het niet :P)

Verder iemand nog tips voor m'n DH? Het paragon levelen gaat retetraag, en ik kan MP1 echt niet aan.. terwijl ik zonder MP overal doorheen bagger..

Ik zit me al rot te AH snipen, maar het wil maar niet lukken. Heb nu wel een Manticore en een Dead Man's Legacy, en een Natalya's Embrace, maar alle 3 niet met super stats. Heb ze gesniped, dus ben tevreden met wat ik heb (heb ook niet al teveel geld.. amper 2 miljoen bij elkaar gesprokkeld ;p)
Misschien wat meer All-res proberen te pakken? Dat was voor mij destijds ook het grootste probleem.

• Deegeeooh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-08-2025

Wat lukt niet? snel dood waarschijnlijk?

Je damage is wel voldoende voor mp1 maar je allres is erg laag. Perfectionist heeft dan ook niet heel veel impact, % van weinig blijft weinig. Verder zie ik Shadow Power / Gloom niet? Die hebt je absoluut nodig.

Ga daarmee aan de gang en je survivability gaat vooruit. Je vit is voldoende, maar zonder res heb je daar ook minder aan.

Rode gem in je helm helpt bij het levelen, en/of natuurlijk een helfire ring.
Cain setje is alleen interessant voor het snel levelen van een <60 char door de lage stats.

[ Voor 3% gewijzigd door Deegeeooh op 06-12-2012 07:56 ]

Verwijderd

Marcvz schreef op woensdag 05 december 2012 @ 20:30:
[afbeelding]

Wat?
Het is weer tijd voor een legendary giveaway.
We gaan het dit keer iets anders doen. We geven ~150 legendary's weg aan 3 winnaars.
Dit proberen we nu regelmatiger te gaan doen.
En los daarvan gaan we, met meer regelmaat kleine hoeveelheden legendary's op de stream weggeven (30-50 stuks per keer)
etc.
jaja, leuk wil mee doen. wanneer :), gisteren niet online geweest hopelijk al niet iets gemist.
ps: te weinig ruimte op extra chars?

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Als je nu nog 2m heb, probeer een vile ward met dex te halen, moet ej al voor rond de 1m kunnen regelen.
Verder ga op jacht naar pants met all res, Maak je geen zorgen als je vit moet opgeven, daar kan je wel wat snijden ten koste van allres gear

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• JoyForever
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-01 06:39

Ik zou (binnenkort) wel een rondje ubers willen doen, maar ik heb nog maar 1 machientje.
Het vinden van keys schiet niet echt op ;(

http://eu.battle.net/d3/en/profile/SNUFFEL-2348/hero/3157913

Verwijderd

JoyForever schreef op donderdag 06 december 2012 @ 08:47:
[...]

Ik zou (binnenkort) wel een rondje ubers willen doen, maar ik heb nog maar 1 machientje.
Het vinden van keys schiet niet echt op ;(

http://eu.battle.net/d3/en/profile/SNUFFEL-2348/hero/3157913
Als er meer mensen zijn met 1 key kan je met 3 spelers al een volledig rondje doen. en dan hoef je dus minder key's te hebben. :)

• Flapmo
  • Laatst online: 30-01 14:11

Flapmo

and back is gigi!

Allicht dat ik morgenavond ook maar eens een eerste ubers ga doen :d. Eindelijk meer tijd dan ~30min-1uur :D. Nu is de vraag, voor mijn soon to be 60 wiz, of voor WD.

Eerst even laatste keys vinden :(. Alleen A1 en A3 keys atm, maar dat zou redelijk snel opgelost moeten zijn als ik even MP5-MP7 keywardens run.

Dan alleen nog iemand nodig die me even helpt op hoog MP lvl die ubers om te leggen. Dwz, als ik daadwerkelijk op tijd thuis ben met die weersvoorspelling van morgen :+.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Zowel wd als wiz gebruiken int als maintstat dus dat boeit weinig Flapmo :P

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-01 10:37
Ik mis LL Loh (crit Change kan hooger)
Steentjes i stapje upgraden.
Sharpshooter uit vervangen voor Archery
Dan moet je noenoeg hebben om te leachen

<GOT>DrOPje #2516

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Ok, vrij simpel:

Drop 2 hatred spenders
  • Strafe (leuk voor een strafe build maar met te weinig CHC niet viable).
  • Rapid fire (hiervoor moet je stilstaan en dat wil je niet).
Ipv die 2 hatred spenders neem je
  • Shadowpower - Gloom (voor de reduced damage en life leech)
  • Preparation - Battlescars/Backupplan. (voor instalife of meer disc)
Verder kun je met minder hatred af (je hebt net namelijk 2 hatred spenders uit je build gegooit) dus kun je je companion omruilen voor een boar (voor extra EHP)

Dan kun je nog overwegen om je sharpshooter te droppen voor archery.
Vengeance en Perfectionist zijn prima.

Dan wat betreft de items:
  • Bracers met dex/vit/allres/chc
  • Gloves met dex/vit/chc/chd
  • X-bow met meer dps (zorg wel dat daar ook dex,chd en een socket op zit). Kijk ook eens naar een rare, die zijn wellicht goedkoper.
  • Shoulders met dex/vit/Allres
  • Helm met dex/vit/allres/chc/socket (die zou wel wat duurder kunnen zijn, je kan ook kijken naar 1 zonder socket.)
  • Amulet met chc/chd en dex (eventueel nog avr dmg en vit erbij)
  • Boots met dex/vit/allres/MS% (Beter is nog: Natalya's boots icm natalya's armor voor de chc bonus, maar is een duurdere optie).
  • Belt met dex/vit/allres
  • Pants met dex/vit/allres
  • Quiver is prima (eventueel een met EA dmg scoren maar dat kan duur zijn)
  • Ringen voorlopig maar even zo laten. Als je meer gold hebt proberen ringen te scoren met chc/chd/dex/vit/avr dmg)
Succes

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-01 20:30
Ik heb nog 12 machines liggen, die wil ik wel sponsoren als we een party kunnen maken met mensen zonder ring

• JoyForever
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-01 06:39
barrel schreef op donderdag 06 december 2012 @ 09:08:
Ik heb nog 12 machines liggen, die wil ik wel sponsoren als we een party kunnen maken met mensen zonder ring
Top.
Als het vanavond lukt dan ben ik online :)
snuffel#2348

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Heb ook nog wat machines liggen weet alleen niet hoelaat ik thuis ben vanavond.
kan wel helpen als het nodig is, (cm freeze wiz) ongeveer 70k dps

Als ik online kom zal ik wel op de stream van Marc zitten trouwens als die up is (op de streanm daar ben ik Mersheep), maar je kan me ook altijd whisperen (battletag in sig)

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-01 10:37
Waarom mensen zonder ring ?

<GOT>DrOPje #2516

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:22
Hoeveel DPS heb je minimaal nodig? Zit na wat lucky upgrades sinds gisteravond op 60k dps

Verwijderd

Geld dit ook voor een andere char die nog geen ring heeft? heb 1 char met ring (barb) maar heb nog een wiz/ monk, ps kan ook meedoen met een machine hoor...

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-01 20:30
Henkje.doc schreef op donderdag 06 december 2012 @ 09:34:
[...]

Hoeveel DPS heb je minimaal nodig? Zit na wat lucky upgrades sinds gisteravond op 60k dps
maakt niet uit, beetje survivability is belangrijker

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-01 14:19

Ik wil graag mee :) Zit nu op MP PL 11 met ~60k damage. Mijn battle.net account is Loev#2488

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Loev-2488/hero/785309

@hieronder FIXED! :+

[ Voor 3% gewijzigd door Loev op 06-12-2012 09:52 ]

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01 09:01
Gaaf!

Is dat een beetje te doen? :P

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
MP11...dat is toch MP10 + een zeurende vriendin?

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• bmeeuwsen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-02-2024
erg happy met mn nieuwe Wizard gear update :) atc 4 MP 5 is redelijk goed te doen

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/e4ZWN.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door bmeeuwsen op 06-12-2012 09:56 ]

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-01 08:08

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Joarie schreef op donderdag 06 december 2012 @ 09:52:
MP11...dat is toch MP10 + een zeurende vriendin?
_/-\o_
Anyway heb wel vaak een kat die voor mijnscherm loopt en dan zie ik mijn health globe niet meer :)

• ejtnaj
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-12-2025
Is hier ergens een monk die Cyclone Strike gebruikt?

Ik wil graag een duo vormen... ik mis namelijk mijn twee monks die de monsters konden herden. Dit is imho de beste combo om snel mp7 te kunnen farmen: je kan mijn 180k dps 'richten'. Ik zie namelijk dat je de monsters groupeert, tp daarin, en vuurwerk

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-01 09:38

TiMMieJ

PSN: Orixez

Gisteren lekker gefarmed met een maatje en hij had 2x een IK set drop in 1 run. Wat een mazzel had hij zeg. Eerst een IK belt en daarna op azmodan een IK chest. De chest mocht ik hebben van hem en de belt houd hij voor zijn eigen barb. Ben iig weer superblij maar verlies weer wat ehp in de vorm van vit. Maar kan nu wel snel mp3 solo farmen. Gisteren verder nog even een eerste keer een uber boss te doen. Kregen SK met Maghda maar damn die is annoying zeg... Zelf nu nog enkel een keer A4 doen voor de IM plans en dan kan ik ook mijn eerste eigen IM maken.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

TrailBlazer schreef op donderdag 06 december 2012 @ 09:56:
[...]

_/-\o_
Anyway heb wel vaak een kat die voor mijnscherm loopt en dan zie ik mijn health globe niet meer :)
Gisteren nog die plans kunnen vinden trouwens? :P wild enog vragen of je hulp nodig had, maar zag dat je al met een baba op mp6 nog een poging aan het wagen was.

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-01 20:53
Gisteravond een AK run gedaan met de monk die ik aan het bouwen ben, en ik moet zeggen dat ik echt "weer" verliefd ben geworden op deze class.

Man wat speelt een monk fijn in een teamplay!
Sowieso doet iedereen meer damage, en daarnaast werkt Cyclone Strike ook echt super i.c.m. met een CM Wizard en Witch Doctor.
Een run duurt zo een stuk korter, terwijl ik een stuk minder damage doe dan met mijn barb (+/- 220K DPS t.o.v. 120K met buffs).

Enige jammer is dat ik al paragon 80 ben met mijn barb, hierdoor lijken de drops aanzienlijk minder.
Beetje in dubio wat ik nu ga doen!

Grtz,
Protax

• Protax
bmeeuwsen schreef op donderdag 06 december 2012 @ 09:54:
erg happy met mn nieuwe Wizard gear update :) atc 4 MP 5 is redelijk goed te doen

[afbeelding]
Lekkere Wizard! Ziet er goed uit :)

• bmeeuwsen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-02-2024
Angeloonie schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:09:
[...]

Ouch, die Andariel's is wel een beetje crappy he.. :P Armor als random prop en 22%(!) fire dmg :X
haha idd die moet nog worden vervangen :D maargoed gold is een beetje op :P

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05-2025

Cthulhu

Carpe Noctem

Cpt.Chaos schreef op woensdag 05 december 2012 @ 23:56:
mijn hc wd is dood! lvl 17 geworden a2 keywarden heeft me de das omgedaan. verdorie..
Rip! Ben er ook al meerdere kwijt geraakt ;)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Demanto-2946/

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12:46

ChUcKiE

Dus........

Wil vanavond misschien wel meedoen met wat Bossruns. Heb 4 machines liggen, wel een ring, maar wil er hopelijk 1 met betere/andere stats.
Mis in ieder geval nog 1 organ, maar ach, twee ringen is ook altijd goed :)
Zal vanavond eens op de stream komen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• ejtnaj
dx5314 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:08:
Gisteravond een AK run gedaan met de monk die ik aan het bouwen ben, en ik moet zeggen dat ik echt "weer" verliefd ben geworden op deze class.

Man wat speelt een monk fijn in een teamplay!
Sowieso doet iedereen meer damage, en daarnaast werkt Cyclone Strike ook echt super i.c.m. met een CM Wizard en Witch Doctor.
Een run duurt zo een stuk korter, terwijl ik een stuk minder damage doe dan met mijn barb (+/- 220K DPS t.o.v. 120K met buffs).

Enige jammer is dat ik al paragon 80 ben met mijn barb, hierdoor lijken de drops aanzienlijk minder.
Beetje in dubio wat ik nu ga doen!

Grtz,
Protax
Wie? Wie is die monk? Wiiieeeeee
Gisteren met een maatje een paar keyfarmpjes gedaan en 2 rondjes ubers op MP7 (met name Magdha is lastig met 2 barbs en geen ranged op hogere MP), had geluk met de organ drops, 2 nieuwe ringen! Echter waren ze crap en crap :( Had ik eindelijk een keer crit erop en dan is de rest van de stats geen drol waard.

Daarna nog een IK chest kunnen scoren voor de bonus, niet uber maar hij is toch wel handig. Tevens een 10k dps increase, m'n oude chest had veel vit/AR/armor maar niet zo gek veel str, leuke upgrade. Doe nu 160k dps met Battle Rage en 220ish met Wrath (met bijna perma uptime <3 ).

Bnet pindle#2913

• Protax
ejtnaj schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:16:
[...]

Wie? Wie is die monk? Wiiieeeeee
http://eu.battle.net/d3/en/profile/protax-2556/hero/1924304

Deze, voorlopig nog met offhand en amu van mijn barb ;)

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12:46

ChUcKiE

Dus........

Pron*...heb je trouwens een link naar je char?? ben wel benieuwd.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• ejtnaj
Ik ben namelijk compleet ingespeeld op de cyclone monk, en na twee weken zonder sta ik te springen om weer een run te ownen... items raken een dieptepunt vanwege het uitblijven van een goeie run-partner

• Protax
ejtnaj schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:19:
[...]
Ik ben namelijk compleet ingespeeld op de cyclone monk, en na twee weken zonder sta ik te springen om weer een run te ownen... items raken een dieptepunt vanwege het uitblijven van een goeie run-partner
Als er plek is mag je best mee doen, speel normaal met Anima/Timeless en nog iemand die niet op Tweakers zit :)

• ejtnaj
Mooi! Ik mis mijn team een beetje :'(, iedereen is aan 't werk (zelf speel ik alleen laat s nachts).

Cyclone monk die niet dood kon gaan
Ikke
CM-wiz die Molten spammt
DH met 480k dps

zoiets zoek ik

• Protax
ejtnaj schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:25:
Mooi! Ik mis mijn team een beetje :'(, iedereen is aan 't werk (zelf speel ik alleen laat s nachts).

Ikke
CM-wiz die Molten spammt
DH met 480k dps

zoiets zoek ik
Voeg me maar toe hoor Protax#2556.
Ben er bijna elke avond, en in de weekenden vaak tot laat 's nachts :)

Verwijderd

Ikke
CM-wiz die Molten spammt
DH met 480k dps

zoiets zoek ik
Theoretische max dps voor DH is ca 405k dps, sorry :P Naja, met SS 550k (ruwe berekeningen)

edit... nevermind, was met mijn wapen gerekend.. kan stukke hoger. :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2012 10:29 ]

• Klitse
  • Niet online
dx5314 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:27:
[...]

Voeg me maar toe hoor Protax#2556.
Ben er bijna elke avond, en in de weekenden vaak tot laat 's nachts :)
Ik ben vanavond ook weer van de partij. We gaat je monk gewoon Powerlevelen naar Plvl 50 in korte tijd!

@ejtnaj
Voeg mij dan ook gelijk maar even toe: klitse#2345

[ Voor 8% gewijzigd door Klitse op 06-12-2012 10:31 ]

• MarcM88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09-2025
Ik heb een vraag over puzzle ring. Ergens heb ik gelezen dat als je dood gaat de 15 minuten cooldown van de goblin reset, maar is dit dan ook zo op je follower?
DHeidstra schreef op woensdag 05 december 2012 @ 09:59:
Gisteren het "elite" clubje paragon 100 gejoined:D Nu is het farmen opeens minder leuk en elke keer dat ik een xp shrine tegen kom twitched mijn hoofd even.
Gratz man! :D hoeveel uur heb je nu op je monk staan? overigens is jouw mainhand echt een dps beest.. 1h met 1297 dps pff.
Bosmonster schreef op woensdag 05 december 2012 @ 13:40:
[...]

Precies. De WD kan een beetje rondjes gaan rennen en hopen dat ie genoeg regen heeft om een minuut later nog een keer wat damage te doen :P Of na elk beetje damage even wat trash opzoeken.

MP8 reflect mob kan zo wel even duren kan ik je vertellen :P
Reflect damage haalt wel een beetje de lol uit het spel voor sommige klassen. Lifesteal belts zouden voor alle klassen beschikbaar moeten worden. En voor mij apart mag iedereen ook die lifesteal passive wel krijgen.

Gisteren kwam ik een reflect damage mob tegen op mijn barb (mp3 - 7.7% life steal). De 1e keer ging ik aardig rap dood.. ik meende niet in vuur of dergelijke te staan. Een beetje verbaasd, maarja toch maar weer terug gelopen. Meteen dat beest gestunned en ik zie nergens om mij heen nog een ander beest of iets van poisen/vuur. Maar toch zie ik mijn hp enorm snel zakken.. uiteindelijk weer dood voordat dat beest uberhaupt uit de stun is gekomen. Dus ik heb mezelf daar dood geslagen (hota) ondanks 7.7% lifesteal.. Opeens kwam ik er weer achter hoe leuk de mods in gta4 zijn ^^

D3 account

• Protax
Timeless schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:30:
[...]

Ik ben vanavond ook weer van de partij. We gaat je monk gewoon Powerlevelen naar Plvl 50 in korte tijd!

@ejtnaj
Voeg mij dan ook gelijk maar even toe: klitse#2345
Top! :) Ik heb alleen centjes meer, om dat ding nog harder te laten knallen.
Gister deed ik zonder problemen MP4, dus qua survivability zit het tot dusver wel goed.
Heb behoefte aan een goede dex hellfire ring!

• Klitse
  • Niet online
dx5314 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:34:
[...]

Top! :) Ik heb alleen centjes meer, om dat ding nog harder te laten knallen.
Gister deed ik zonder problemen MP4, dus qua survivability zit het tot dusver wel goed.
Heb behoefte aan een goede dex hellfire ring!
Dan doen we toch nog een Uberrun of 2 vanavond? Ik ben nog steeds op zoek naar een Trifecta HF ring voor mijn DH >:)

• Protax
Timeless schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:35:
[...]

Dan doen we toch nog een Uberrun of 2 vanavond? Ik ben nog steeds op zoek naar een Trifecta HF ring voor mijn DH >:)
Zou al blij zijn met AS en CHC, dan doe ik ineens een stuk meer DPS :)

• MarcM88
porn* schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:35:
[...]

Heb ik wel maar hij's al een week niet geupdate :(
Mis zeker 3 upgrades... http://eu.battle.net/d3/en/profile/pindle-2913/hero/6232507
Last updated on 04 Dec 2012 23:20 GMT
Hij update ongeveer om de 12 uur op mijn char. Misschien nog een keer inloggen en uitloggen? kan zijn dat als je meteen op exit klikt, dat het updaten wordt over geslagen.

D3 account

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2012 @ 02:41:
[...]

Lijkt erop dat dit een bug is, tijdje geleden ook gezocht naar een verklaring hiervoor en toen deze post tegenkomen met meer info.

https://us.battle.net/d3/en/forum/topic/6308621827
Heel vreemd inderdaad. Zijn bevinding is inderdaad ook dat er een hidden modifier is, maar wat die nou precies is of hoe dat dat te zien/ontdekken is weet hij ook niet volgens mij. Dit moeten mensen zich toch vaker afvragen en proberen het uit te vinden?
Marcvz schreef op donderdag 06 december 2012 @ 02:55:
Ik heb geen idee... Kan geen formule bedenken om op die getallen uit te komen.
Wat ik wel weet is dat de +min dmg stat verkeerd wordt berekend in de AH.

Een ring met +10max dmg geeft je 5 average dmg.
Een ring met +10min dmg geeft je 10 average dmg (volgens ah)

t probleem is vrij simpel.
Bij max dmg berekening nemen ze 0 als ondergrens. Dus je krijgt 0 dmg minimaal en 10 maximaal.
Gemiddeld dus 5.

Bij alleen min dmg weten ze de max dmg niet.
En deze kunnen ze niet op 0 zetten omdat je niet minder dmg dan je min dmg kunt doen.
Dus 10 is je min dmg.. En tevens je max.. Dus gemiddeld 10.

Maar hoe ik deze bekende bug in jouw voorbeeld kan betrekken om je de ah nummers te verklaren, geen idee....
Klopt, met +min/+max/+avg is ook weer iets aparts wat dat betreft, ik denk dat ik dat snap, maar meest logisch lijkt mij Min+Max / 2 = AVG.
Wat dus resulteert in dat +#-+# beter is dan +#min of +Xmax, maar dat schijnt dus niet zo te zijn.

We moeten dit toch op een of andere manier kunnen verklaren :(

/edit: Hier nog iemand op US forum die het ook precies zo afvraagt, met meerdere voorbeelden, maar geen reacties/verklaring. http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/7200054621

[ Voor 4% gewijzigd door Thompson op 06-12-2012 10:43 ]

Beeromaniac

• Klitse
  • Niet online
Overigens:

Ikke
CM-wiz die Molten spammt
DH met 480k dps

zoiets zoek ik
Cyclone monk: Protax
CM-Wiz: An1mA
DH: Ikke (helaas nog geen 450k dps, ik zit nog maar aan 200k ub).

Dus dat lijstje is snel ingevuld mits onze 4e vaste persoon niet online is (WD)

[ Voor 7% gewijzigd door Klitse op 06-12-2012 10:41 ]

MarcM88 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:37:
[...]

Last updated on 04 Dec 2012 23:20 GMT
Hij update ongeveer om de 12 uur op mijn char. Misschien nog een keer inloggen en uitloggen? kan zijn dat als je meteen op exit klikt, dat het updaten wordt over geslagen.
Log zeker elke dag in, en heb gisteren meermaals gespeeld - AH - gespeeld - AH dus dat kan het bijna niet zijn. Lijkt wel alsof ie gewoon niet meer wil... :(

Bnet pindle#2913

• ejtnaj
Timeless schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:40:
Overigens:
[...]
Cyclone monk: Protax
CM-Wiz: An1mA
DH: Ikke (helaas nog geen 450k dps, ik zit nog maar aan 200k ub).

Dus dat lijstje is snel ingevuld mits onze 4e vaste persoon niet online is (WD)
Het doet mij in ieder goed dat hier mensen ook in teams spelen. Ik ben dat geblaat over solo mp2 efficientie een beetje zat. Niemand heeft het over goeie combinaties van verschillende characters.

Laatst speelde ik mp8 ubers met idiote dps buffs: overawe, bone chill, damage bubble, ias bubble. 9 ubers in een mum van tijd neer. En er is ruimte voor meer buffs! 8)

• Klitse
  • Niet online
ejtnaj schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:49:
[...]

Het doet mij in ieder goed dat hier mensen ook in teams spelen. Ik ben dat geblaat over solo mp2 efficientie een beetje zat. Niemand heeft het over goeie combinaties van verschillende characters.

Laatst speelde ik mp8 ubers met idiote dps buffs: overawe, bone chill, damage bubble, ias bubble. 9 ubers in een mum van tijd neer. En er is ruimte voor meer buffs! 8)
Allen spelen is ook niks aan. Met 2 of liever nog met 3,4 man is gewoon veel leuker. Teamspeak aan en gaan!

Ja, ik farm MP1 sneller in mijn eentje maar MP3 met 4 man is gewoon veel relaxter.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ejtnaj schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:49:
[...]

Mja ik speel met een baba samen als hij kan (wisseldioensten) verder doe ik tussendoor ook nogal andere dingen en mensen spelen gros van de tijd op later tijdestippen dan ik, ik taai meestal rond een uur of 10 wel af nanmelijk (behalve in het weekend)

Op zich ben ik altijd wel in voor wat voor runs dan ook op zowel wiz als monk nu :P baba gaat in de ijskast

• MarcM88
Van het suggestie topic:
- Hellfire rings now roll 5 properties instead of 4 (+12)
- 3 hellfire rings can be crafted into a new hellfire ring (+9)

Mijn idee is dan om een gecrafte hellfire ring 4 stats te laten, maar bij het combinen van 3 HF ringen om hier dan 5 stats uit laten komen.

D3 account

Jep dat vind ik ook, teamplay > efficiency. Trouwens echt absurd wat overawe doet in een party, verbleken eigenlijk alle andere buffs door :P

Bnet pindle#2913

• ejtnaj
porn* schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:53:
Jep dat vind ik ook, teamplay > efficiency. Trouwens echt absurd wat overawe doet in een party, verbleken eigenlijk alle andere buffs door :P
Ja ik zag ineens 900k crits voorbij komen (normaal is een 500k crit nice)...

De enige char waar ik nog nooit mee heb gespeeld, is de witch doctor. Kan een CM wiz daar mee spelen? Ik heb een beetje t gevoel dat de minions alle monsters gaan verspreiden over het veld...

• MarcM88
porn* schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:53:
Ik moest toch even kijken wat dit nou was :p
Increases the strength of Mantra of Conviction so that enemies take 24% additional damage and 48% for the first 3 seconds.

48% damage extra... mamma mia! xD

D3 account

• Protax
MarcM88 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:58:
[...]

Ik moest toch even kijken wat dit nou was :p
Increases the strength of Mantra of Conviction so that enemies take 24% additional damage and 48% for the first 3 seconds.

48% damage extra... mamma mia! xD
Daarom ben ik dus weer verlief op me monk, alles gaat extra snel neer... :*)

• strekie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
ejtnaj schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:56:
[...]

De enige char waar ik nog nooit mee heb gespeeld, is de witch doctor. Kan een CM wiz daar mee spelen? Ik heb een beetje t gevoel dat de minions alle monsters gaan verspreiden over het veld...
Als WD moet je niet perse met minions spelen. In een party is er meestal wel een tank en laat ik die achterwege tvv andere skills.

• Joarie
  • Nu online
[...]

Daar hoef je je geen zorgen over de maken. De pets zijn sinds de grote patch zo geprogrammeerd dat ze aan een strakke lijn lopen naast een WD. Dus als je een WD hebt die middenin de actie kan staan dan houden de pets ook de boel mooi bij elkaar.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

dx5314 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:58:
[...]

Ik ook hoor :P mijn wiz di eplvl 36 oid is gebruik ik nu alleen om te coopen met die baba maat van mij, voor de rest is het gewoon monk :)

• ejtnaj
[...]
Ik ga ook een monk bouwen. Dan spaar ik mijn vingers een beetje :)

• Protax
[...]

CM freezed, en WD plurt die zooi op die mobs super effectief dus!
Als die WD zijn totem neergooit, dan doe je pas extreem veel damage!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

dx5314 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 11:00:
[...]

CM freezed, en WD plurt die zooi op die mobs super effectief dus!
Als die WD zijn totem neergooit, dan doe je pas extreem veel damage!
inderdaad

cm wiz + monk/cyclone/overawe + wd met totem en groene zut = profit

[...]

Ja en nee, ik vind het toch jammer dat de skillset van een monk niet iets actiever is in de zin van, minder spirit cost. De meestgebruikte skills zijn je spirit generator + mantra + evt. iets als Sweeping wind ofzo. Je genereert in verhouding niet zo heel snel spirit en de costs varieren dan van 50-75. Beetje erg veel :/

Niet dat het boeit, maar elke 4 sec aura spammen is weinig variatie. Begrijp me niet verkeerd heb veel lol met een monk maar blijf het gevoel krijgen dat het veel beter kan; het is net iets te passief zo.

Bnet pindle#2913

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:58

heuveltje

KoelkastFilosoof

Vraagje

Ik heb een barb met iets van 32% crit, en als ik daarmee in het rond rend en cleave dan vliegen de gele cijfers (crits dus toch?) over mijn scherm.
Daarnaast heb ik sinds kort ook een wizzard met 25% crit disintegrate als main attack.
Nu viel me gister iets op, Ik zie niet 1 keer een crit voorbij komen met disintegrate,
Ik heb ik er de laatste 15min ook echt op gelet, maar zie niet 1 x gele dmg :(
Wel af en toe met mijn andere skil (die mesjes die tevens lifeleach hebben) dus crit opzich werkt wel.

Is dat nu een andere display bug en crit disintegrate wel degelijk ?, of ben ik vrij zinloos crit aan het stacken want het werkt niet met dis ?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• ejtnaj
De laserbeam ticks zijn gemeten per tijdseenheid, niet per hit...
heuveltje schreef op donderdag 06 december 2012 @ 11:02:
Vraagje

Ik heb een barb met iets van 32% crit, en als ik daarmee in het rond rend en cleave dan vliegen de gele cijfers (crits dus toch?) over mijn scherm.
Daarnaast heb ik sinds kort ook een wizzard met 25% crit disintegrate als main attack.
Nu viel me gister iets op, Ik zie niet 1 keer een crit voorbij komen met disintegrate,
Ik heb ik er de laatste 15min ook echt op gelet, maar zie niet 1 x gele dmg :(
Wel af en toe met mijn andere skil (die mesjes die tevens lifeleach hebben) dus crit opzich werkt wel.

Is dat nu een andere display bug en crit disintegrate wel degelijk ?, of ben ik vrij zinloos crit aan het stacken want het werkt niet met dis ?
Dat zijn cleave crits, rend dmg is altijd in wit, ook al zijn het crits. Disintegrate deed DACHT ik hetzelfde maar is ff geleden dat ik wizard speelde :P

Bnet pindle#2913

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

porn* schreef op donderdag 06 december 2012 @ 11:02:
[...]

Ja en nee, ik vind het toch jammer dat de skillset van een monk niet iets actiever is in de zin van, minder spirit cost. De meestgebruikte skills zijn je spirit generator + mantra + evt. iets als Sweeping wind ofzo. Je genereert in verhouding niet zo heel snel spirit en de costs varieren dan van 50-75. Beetje erg veel :/

Niet dat het boeit, maar elke 4 sec aura spammen is weinig variatie. Begrijp me niet verkeerd heb veel lol met een monk maar blijf het gevoel krijgen dat het veel beter kan; het is net iets te passief zo.
mja als je iets actiefs wil spelen moet je een cm/ww wizard beginnen :P

en ja disintegrate damage is altijd wit ook de crits, alleen die korte disintegrate stralen met die rune voor andere targets dichterbij geven gele crits dacht ik

[ Voor 10% gewijzigd door Bokkie op 06-12-2012 11:06 ]

• Protax
porn* schreef op donderdag 06 december 2012 @ 11:02:
[...]

Kan je dat probleem niet oplossen door meer AS te stacken? Dan genereer je neem ik aan ee nstuk sneller spirit?

• ejtnaj
Als je wilt zien of je daadwerkelijk crits maakt, doe eventjes critical mass aan, en iets met een lange cooldown (bijv archon). Vervoglens naar je cooldown kijken terwijl je disintegrate spamt, dan zie je heus wel dat je crits maakt.

• Blaat
dx5314 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 11:05:
[...]

Kan je dat probleem niet oplossen door meer AS te stacken? Dan genereer je neem ik aan ee nstuk sneller spirit?
Yup.

Maar nog niet snel genoeg om dingen als je klok te kunnen spammen.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Bokkie schreef op donderdag 06 december 2012 @ 11:04:
[...]

mja als je iets actiefs wil spelen moet je een cm/ww wizard beginnen :P
Actief zij ik, niet ADHD :P
dx5314 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 11:05:
[...]

Tuurlijk kan dat, maar blijf het gevoel toch een beetje houden dat het "beter" kan. Misschien ligt het gewoon aan mij maar zou het leuker vinden als die aura 3-4? sec dubbel effect maar 2-3 sec was en dan de spirit cost reduced tot 30 ofzo. Sweepding wind, hmm ipv 6 sec max 4,5s duration en 50 spi cost?

Voelt gewoon een beetje absurd aan als je meeste skills 30-50% van je totale max resource kosten.

Bnet pindle#2913

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Ik ben een stuk dichterbij dankzij Soulbomber op het D2JSP forum in dit topic.

Alleen krijg ik het nog steeds niet kloppend met zijn manier van berekenen met de 2 ringen die ik had gepost. Ik kom met +27-46 nooit uit op 60 avg.

Het heeft er iig mee te maken dat een ring 3 damage stats kan rollen (+-+, +min, +max) en dat die 3 samen als 1 worden weergegeven en dat een +min roll van 10 gelijk staat aan 10avg, terwijl +10max +5avg is.

/edit: Wel dus, met een +min roll van 23
Wanneer je een +# -+# hebt waar een +min roll in zit verwerkt telt de +min roll op zichzelf én als gemiddelde van de +# -+#

Dan kom je dus op;
Roll 4-46
Roll min. dmg 23
23 + ((4+23)+46)/2 = naar boven afgerond 60 :D

FICK YA ! Nou is enkel nog de vraag of het echt zo bedoeld was of dat het nog gefixed moet worden en dat je ring met Avg. Dmg. dan dus ineens minder dps/waarde heeft :x

[ Voor 30% gewijzigd door Thompson op 06-12-2012 12:04 ]

Beeromaniac

• Protax
Wolf schreef op donderdag 06 december 2012 @ 11:06:
[...]

Yup.

Maar nog niet snel genoeg om dingen als je klok te kunnen spammen.
Ok, ja moet me er weer een beetje in verdiepen.
Vond het wel grappig om te zien, dat de build die ik nu gebruik amper afwijkt van de build die ik met mijn monk gebruikte voordat ik met mijn barb begon (weinig ontwikkelingen op dat vlak).
Hoop uiteraard van andere monks hier wat tips te krijgen als ik hem wat verder ben ermee, maar volgens mij heb ik nu wel een goede basis gelegd 8)

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-01 09:38

TiMMieJ

PSN: Orixez

@ de solo vs teamplay discussie

Zelf speel ik eigenlijk altijd wel met minimaal 1 maat en als het kan met 4. Is toch een stuk vetter om alles over je scherm te zien vliegen en een beetje elkaar te gallen. XP voor Plvl interesseert met werkelijk niets want ik speel puur voor mijn lol. Ik ben zelfs gisteren pas voor het eerst begonnen met Uberbosses en heb daar een hele avond op stuk gebeten.

• Blaat
porn* schreef op donderdag 06 december 2012 @ 11:08:
[...]
Voelt gewoon een beetje absurd aan als je meeste skills 30-50% van je totale max resource kosten.
Dit. En om dat te fixen moet je een passive slot opofferen, wat imho nogal kansloos is.

• Joarie
  • Nu online
Grappig, ik had niet verwacht dat deze specs een ware outbid-war zou worden op AH. Ik had hem bijna zelf gesalvaged, maar zette hem als proef op AH. Toen ik wegging vanochtend stond de bidding al op 1M:

pants:
60 dex
50 vit
+22% gold
+7 pickup radius
340 life per second

Welke combinatie van stats is nou eigenlijk dan de money-maker in dit verhaal?

• MarcM88
Moet dit wel zijn:
+22% gold
+7 pickup radius

D3 account

• ejtnaj
Waarom zette je het zelf als proef op de AH dan?

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

Als ik morgenavond weer de kans heb om te spelen dan voeg ik je zeker toe. Wellicht heb je op een ander moment hetzelfde gevoel... :)

Ik heb als hoogste plvl een paar keer plvl 10 (heb 8 chars op lvl60 nu). En heb welgeteld 3 keys (2x act1 en 1x act3)... deze casual speler kan je hulp goed gebruiken... ;)

Battle.net tag

• Joarie
  • Nu online
ejtnaj schreef op donderdag 06 december 2012 @ 11:14:
Waarom zette je het zelf als proef op de AH dan?
Omdat ik al veel items zichtloos aan het salvagen was en ikzelf even getriggerd was door de hoge LPS roll in combinatie met lage dex/vit. Maar omdat ik niet zeker van mijn zaak was had ik hem erop gezet voor 6000 beginbod en geen eindbod. Zet namelijk de laatste tijd zelden nog iets op AH omdat het redelijk verzadigd is met middenmatige items.

@Porn: Softcore

• pkopf
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-04-2025
MarcM88 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 11:13:
Moet dit wel zijn:
+22% gold
+7 pickup radius
Goh toch eens op letten dan, ik vendor deze items altijd...

wild mutant space hamsters

Pagina: 1 ... 135 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.