• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-01 14:32
pstalman schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 13:04:
[...]

Gefeliciteerd man :)
Alles ook solo gedaan zonder skippen etc?
Ik wil ook wel mijn SC gold omgooien naar HC, maar 5M gold levert vast net 1 of 2M hc gold op...
Ja, alles solo gedaan zonder iets te skippen, behale misschien wat caves, ging eigenlijk soepeler dan verwacht was eigenlijk overal wel overpowered, vooral door overal vanaf lvl15 +34 gems in te gooien en steeds als ik weer wat geld had mijn wapen up te graden en mijn oude weer te verkopen.

heb alleen toen ik 60 werd net voor Ghom en na mijn upgrades ff via public game door ACT3&4 gerushed

Had mijn SC gold met ratio 3,5:1 HC getrade

[ Voor 3% gewijzigd door desjaak909 op 20-11-2012 13:35 ]

Movies: letterboxd

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07:02
strekie schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 13:29:
[...]

Dat is dan weer handig bij de health globes, die kan je even laten liggen door niet te bewegen als je tegen elites vecht.
óf ik sta niet goed stil tijdens zulke gevechten óf het mechanisme werkt niet helemaal zoals je het schetst. Ik heb namelijk tijdens gevechten dat er amper globes blijven liggen, ook al ben ik stationair beren en kikkers aan het oproepen.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• desjaak909
Joarie schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 13:35:
[...]

óf ik sta niet goed stil tijdens zulke gevechten óf het mechanisme werkt niet helemaal zoals je het schetst. Ik heb namelijk tijdens gevechten dat er amper globes blijven liggen, ook al ben ik stationair beren en kikkers aan het oproepen.
Draaien is volgens mij ook al genoeg om ze op te pakken

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07:02
Dat zou weleens een goede verklaring zijn als je idd met shift-fire een elite belaagt die rondloopt

[ Voor 6% gewijzigd door Joarie op 20-11-2012 13:38 ]

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:40
desjaak909 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 13:33:
[...]

Ja, alles solo gedaan zonder iets te skippen, behale misschien wat caves, ging eigenlijk soepeler dan verwacht was eigenlijk overal wel overpowered, vooral door overal vanaf lvl15 +34 gems in te gooien en steeds als ik weer wat geld had mijn wapen up te graden en mijn oude weer te verkopen.

heb alleen toen ik 60 werd net voor Ghom en na mijn upgrades ff via public game door ACT3&4 gerushed

Had mijn SC gold met ratio 3,5:1 HC getrade
nice :)
Ik heb nog geen public/multi play game gestart/joined met deze Barb.
Wil eerst sterker worden, A1 MP1 gaat nu redelijk tot goed, moet hier en daar wel bij die 2handers weglopen als ze hitten (doen 15k dmg ofzo, heb 40k) en Ignore pain op de CD zit.
Hoop snel een IK boot + andere set item te krijgen (voorkeur glove/helm) en dan maar eens A3 MP1 doen.

https://d4armory.io/Player/803500

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-01 13:08

Flapmo

and back is gigi!

Mistymo schreef op maandag 19 november 2012 @ 19:13:
[...]

Tja en als jij nou eens toevallig al de beste van het beste bent (top 10) en iemand die een cursus verkoop heeft gedaan jou ff gaat vertellen hoe het theoretish beter kan wat doe jij dan? A) Je gaat je eigen succesverhaal uit de weg en neemt het risico minder te gaan doen? B) Je laat hem lekker lullen en blijft je ding doen omdat dat nou eenmaal succesvol is. Nou ik weet het wel :)
Zo kan ik het ook B) .

Als je nu eens denkt dat je de beste bent, en een lulletje hullepiep komt je vertellen dat je eigenlijk 161% teveel kosten maakt voor het resultaat dat je boekt. Met een simpele aanpassing in je systeem kan je dus effectief meer winst behalen.

a) je gaat door, het gaat immers prima en je verdient geld (netto winst)
b) je bestudeert zijn theorie, ziet dat het waar is (10:1 is proven), en vergroot je nettowinst (fors).

Wat kies je nu? Nou, ik weet het wel!

@Bosmonster hieronder
Ben bang dat ik je punt mis. De prutser van toepassing op het verhaal of op mij (:+).

[ Voor 6% gewijzigd door Flapmo op 20-11-2012 13:42 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Flapmo schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 13:39:
[...]

Zo kan ik het ook B) .

Als je nu eens denkt dat je de beste bent, en een lulletje hullepiep komt je vertellen dat je eigenlijk 161% teveel kosten maakt voor het resultaat dat je boekt. Met een simpele aanpassing in je systeem kan je dus effectief meer winst behalen.

a) je gaat door, het gaat immers prima en je verdient geld (netto winst)
b) je bestudeert zijn theorie, ziet dat het waar is (10:1 is proven), en vergroot je nettowinst (fors).

Wat kies je nu? Wat ben je dan?
Fixed B)

• Mikromanic
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 24-12-2025

Mikromanic

Onder de titel

Mofkees schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 12:54:
[...]

kan je daarmee een str+allres+CHC lacuni financieren? :) kom je zeker in de top 100 dan.
Dat is denk nog iets te duur.

Ik ga voor de Inna's Temperance met 90 str.. omdat ik met lacuni alleen atk speed vooruit ga.. en met Inna's kan ik 2 sockets van 58 str er in knallen waardoor ik dus er meer vooruit op ga dan lacuni's !

[ Voor 21% gewijzigd door Mikromanic op 20-11-2012 13:53 ]

Up

Anno schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 13:28:
[...]

Mijn profiel heeft ongeveer een uur geleden een update gehad. Maar hoe werkt dit eigenlijk ? Worden alle profielen op een moment van de dag geupdate of x uur naar laatste login. Of wordt dit in batches gedaan ? Ik kan er niet echt een patroon in ontdekken. Soms wordt mijn profiel 's avonds geupdate de andere keer 's ochtends. Wel jammer dat ze niet consistent zijn in het updaten zijn.
Komt denk ik door de massa die bijgewerkt moet worden. Toen het er nét in zat weet ik nog dat het echt minutenwerk was. Zodra je uitlogde was de site een paar minuten later bijgewerkt. Nu zit er een soort interval in, volgens mij 2x per dag, 1x 's avonds en 1x 's middags.

Die van mij blijft nu helaas even op gisteravond hangen. Damnit :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02-12-2025
desjaak909 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 11:43:
Zo mijn HC monk is gisteren 60 geworden! Ging eigenlijk redelijk makkelijk zolang je elke paar levels je wapen upgrade, verder nergens echt in de problemen gekomen. Toen ik 60 was geworden mijn SC gold voor HC getrade, zodat ik mijn Monk inferno klaar kon maken zonder tegen de inferno muur te lopen. Eindelijk een storm shield kunnen kopen, voor mijn SC Barb was dit altijd onbetaalbaar en toen het betaalbaar was, was een schild niet meer nuttig

Gaat lekker ACT1 is nu nog simpel nu hopen dat dat in ACT3 ook nog zo zal zijn, mijn defense zit volgens mij wel goed, nu inferno proberen helemaal uit te spelen en dan sparen voor wat offensievere items.
Goed bezig! Je hebt ook niet te weinig gold ingewisseld als je een Shenlong kan kopen. Lekker! Helaas geen SC gold hier om te financieren..

Ik moet zelf onwijs aan mijn EHP werken, heb nu o.a. te weinig leven. Daar merk je op MP0 niet zo veel van, alles gaat rap genoeg dood, maar op MP1 spike ik te veel heen en weer..

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:00

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Na maanden spelen met niet echt noemenswaardige drops gister binnen 10 minuten tijd IK belt en IK helmet gedropt.....talk about randomness ;-)

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

• ejtnaj
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-12-2025
Skarloc schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:12:
Na maanden spelen met niet echt noemenswaardige drops gister binnen 10 minuten tijd IK belt en IK helmet gedropt.....talk about randomness ;-)
Nog leuke rolls?

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-01 08:46

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Ik ben al opzoek naar Ik items sinds day 1. Dropen er afgelopen weekend 3 van die IK helms achter elkaar! Helaas bij mijn broertje en niet bij mij. Zuur.

Wel apart want mijn broertje had ook niet echt veel legendary's drops enzo, dan opeens 3 dezelfde achter elkaar. Die kans lijkt me zo klein dat ik me ga afvragen of die RND wel echt RND is :P

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

• ejtnaj
Het is nooit RNG. Ik heb gewoon met Diablo afgesproken dat ik nooit meer Act4 zou spelen en hem vernietigen. In ruil daarvoor krijg ik drops.
FloydRaalte schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:19:
[...]

Wel apart want mijn broertje had ook niet echt veel legendary's drops enzo, dan opeens 3 dezelfde achter elkaar. Die kans lijkt me zo klein dat ik me ga afvragen of die RND wel echt RND is :P
Random is wel random, maar volgens mij hebben bepaalde items wel een hogere kans om te droppen dan andere types items.

Anders kan ik niet verklaren waarom ik nu al 10x Gladiator Gauntlets heb gevonden en 7x Frostburns. In vergelijking met andere types legendaries droppen gloves bij mij veel meer. :P

Kan ook niet anders dat hier variatie in zit, anders hadden ze een tijd terug niet de droprate van Quivers generfed. :P

[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 20-11-2012 14:22 ]

• speedydown
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-06-2025

speedydown

Icter van lik-me-vestje

Begonnen op normal met 4 en alleen over. wie geinteresseerd is mag mee kijken ;)

http://www.twitch.tv/speedydown

Speedydown.nl !!!

• Skarloc

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Niet echt super, maar iig een leuke upgrade in damage en AR, dus ik ben tevreden ;-)

• desjaak909
bakbakbak schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:10:
[...]

Goed bezig! Je hebt ook niet te weinig gold ingewisseld als je een Shenlong kan kopen. Lekker! Helaas geen SC gold hier om te financieren..

Ik moet zelf onwijs aan mijn EHP werken, heb nu o.a. te weinig leven. Daar merk je op MP0 niet zo veel van, alles gaat rap genoeg dood, maar op MP1 spike ik te veel heen en weer..
Ja, had 15M HC gold getrade, moest ook perse een fist weapon met een hoge LOH hebben, en dat is uiteindelijk die shenlong geworden, met sock was helaas nog te duur, geen idee eigenlijk of dat nou echt goed is of dat ik beter een Won kim lau kon kopen...

• Skarloc

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

FloydRaalte schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:19:
[...]

Ik ben al opzoek naar Ik items sinds day 1. Dropen er afgelopen weekend 3 van die IK helms achter elkaar! Helaas bij mijn broertje en niet bij mij. Zuur.

Dat idee heb ik soms ook :-) Koop je op de AH iets met pickup range, alle drops daarna hebben het ineens ook.......
Voordeel nu was dat ik net de IK boots had gekocht, dus deze drops waren een leuke bonus!

• gaspit
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-04-2024
ejtnaj schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:21:
Het is nooit RNG. Ik heb gewoon met Diablo afgesproken dat ik nooit meer Act4 zou spelen en hem vernietigen. In ruil daarvoor krijg ik drops.
Needs more love :+

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-01 08:46

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Skarloc schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:26:
[...]

Dat idee heb ik soms ook :-) Koop je op de AH iets met pickup range, alle drops daarna hebben het ineens ook.......
Voordeel nu was dat ik net de IK boots had gekocht, dus deze drops waren een leuke bonus!
Sterker nog: koop ik stormcrow op de AH, 5 minuten later dropt dat kreng gewoon! ARG! Beste aardige roll ook maar ik krijg die zooi niet meer aan de straatstenen kwijt!

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

• desjaak909
Bosmonster schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:40:
Wanneer is de volgende give away, heb bijna een tab vol :P
Gewoon in de AH zetten en dan cancellen, scheelt weer ruimte in je stash

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-12-2025
Haha, koen, Bob en ik zitten ook alweer aan de 100.
Gooi ze anders even in de inventory van een alt.

Misschien moeten we wat kleinere giveaways met kortere interval doen.
Zit ik ook niet heel de zondag middag te wachten tot alles een keer opgeraapt is :p

Als er nog mensen ideeën hebben over de regels en invulling van de giveaways, let me know.
T is voor ons ook zoeken wat nu t beste werkt..

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Bosmonster schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:48:
[...]

Weet niet hoeveel ruimte jij op de AH hebt, maar ik heb maar 10 slots :+
Maar 50 slots voor gecancelde items, toch?

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• bakbakbak
desjaak909 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:26:
[...]

Ja, had 15M HC gold getrade, moest ook perse een fist weapon met een hoge LOH hebben, en dat is uiteindelijk die shenlong geworden, met sock was helaas nog te duur, geen idee eigenlijk of dat nou echt goed is of dat ik beter een Won kim lau kon kopen...
Ja, met beide wegens budget technische redenen geen enkele ervaring! :) Al hoeft een WKL op hc niet duur te zijn, een shenlong is iig altijd prijzig door zijn redelijk 'verzekerde' stats..

ach ja, nog even doorsparen hier :)

• desjaak909
Bosmonster schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:48:
[...]

Weet niet hoeveel ruimte jij op de AH hebt, maar ik heb maar 10 slots :+
je hebt nog 2x 50 (ook € AH) slots in je verlopen AH

Heeft iemand overigens zin om van het weekend met een groepje een powerlevel run te gaan doen richting level 60?

Met 4 man, MP10 door normal/nightmare/hell heenstomen. Voorwaarde is dat iedereen een Hellfire Ring heeft (stats boeien niet, gaat om de XP + fireball op Normal/Nightmare), en dat je 1 mil vrij maakt om tijdens het levelen om de x-aantal levels wat nieuwe gear van de AH te plukken.

Zo ben ik van het weekend solo van lvl 1 naar 50 gegaan in iets van 6-7 uurtjes. Kan veel sneller als je iedereen taken geeft en zo sneller door act 1 en 2 heen kan (heel veel lopen daar). :)

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Zijn er mensen hier die de forum van Blizzard na kijken ?
Ik hoor heel veel verhalen over mensen die aan het botten zijn..dat is ook de reden waarom er zo veel niet verkocht wordt.

Wat is jullie ervaring er mee ? ik moet zeggen dat ik het best triest vind.

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01 09:01
cybergi schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:57:
Ik hoor heel veel verhalen over mensen die aan het botten zijn..dat is ook de reden waarom er zo veel niet verkocht wordt.

Botten is al net zo oud als Diablo. We hebben hier op tweakers zelfs een botter onder ons gehad.

Zelf geen ervaring mee (obviously) maar er zijn vele conspiracy theorieen over de gevolgen ervan op de economie. Ik vind dat iedereen moet genieten van het spel en de botters er zichzelf alleen maar mee hebben (door bans of gemiste fun).

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:40
Volgens mij worden zaken niet verkocht omdat ze niet nodig zijn of te duur.
Er zijn te veel "goede" items in omloop voor onder de 10m. (niet dat ik dat verkeerd vind :) )

https://d4armory.io/Player/803500

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
items gaan er nooit uit, spelers wel. Dus high-end wordt langzamerhand vendor trash. Straks kan je 1k+ DPS EF met socket gewoon voor 100k kopen :)

mja de gems blijven nu wel duur. groen en rood iig wel.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• desjaak909
Mofkees schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:02:
items gaan er nooit uit, spelers wel. Dus high-end wordt langzamerhand vendor trash. Straks kan je 1k+ DPS EF met socket gewoon voor 100k kopen :)

mja de gems blijven nu wel duur. groen en rood iig wel.
Ja, maar dan wil je die EF met 1,2k+ DPS, socket, 250+ main stat en 100% CHD

Verwijderd

Marcvz schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:47:
Haha, koen, Bob en ik zitten ook alweer aan de 100.
Gooi ze anders even in de inventory van een alt.

Misschien moeten we wat kleinere giveaways met kortere interval doen.
Zit ik ook niet heel de zondag middag te wachten tot alles een keer opgeraapt is :p

Als er nog mensen ideeën hebben over de regels en invulling van de giveaways, let me know.
T is voor ons ook zoeken wat nu t beste werkt..
marc, heb er ook nog zo'n 20 voor je (jullie) ;)

Happymoos#2738

• Mofkees
desjaak909 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:05:
[...]

Ja, maar dan wil je die EF met 1,2k+ DPS, socket, 250+ main stat en 100% CHD
kan helaas niet :) hij krijgt twee rolls.
socket =1
100%CHD =1
169 + stats (250+ stats) =1

je zult toch beter kijken naar een rare !

damage/+%damage/350 main stat/150 Vit/100CHD/Socket

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-01 04:47
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:11:
[...]

marc, heb er ook nog zo'n 20 voor je (jullie) ;)

Happymoos#2738
K heb er ook nog 20 tal over

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

• desjaak909
Mofkees schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:14:
[...]

kan helaas niet :) hij krijgt twee rolls.
socket =1
100%CHD =1
169 + stats (250+ stats) =1

je zult toch beter kijken naar een rare !

damage/+%damage/350 main stat/150 Vit/100CHD/Socket
alleen die +0.25APS is niet te overtreffen op een rare, omdat die ook voor je offhand meetelt

[ Voor 4% gewijzigd door desjaak909 op 20-11-2012 15:21 ]

• bakbakbak
Wolf schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:59:
[...]

Botten is al net zo oud als Diablo. We hebben hier op tweakers zelfs een botter onder ons gehad.

Zelf geen ervaring mee (obviously) maar er zijn vele conspiracy theorieen over de gevolgen ervan op de economie. Ik vind dat iedereen moet genieten van het spel en de botters er zichzelf alleen maar mee hebben (door bans of gemiste fun).
Inderdaad op de b.net forums valt het steeds meer mensen op dat 'vrienden' continue online zijn en niet antwoorden. Blijkbaar beperkt het zich voor nu nog voornamelijk tot sc.

• MarcM88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09-2025

Dit heb ook gelezen ja.. op zowel eu als us wordt er veel over geklaagd. Overigens ken ik geen botter, maar ben ik ze in pubs wel eens tegen gekomen.

D3 account

• Mikromanic

Mikromanic

Onder de titel

Tadaaa!

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/kbetu9.png

Up

• Mofkees
als we de volgende keer doen, moeten de items gewoon un-ID'ed blijven. Doe gewoon 10 items, set items oid, kan tenminste voor wat verrassingen zorgen :) Zeker de items met de potentie enige mil waarde te hebben. Al die set helms b.v.

als ik weer een set helm vind, wil ik best wel hem un-id'ed afgeven.

laten we maar eerlijk zijn, vele legendary's zijn gewoon crap.

• Mofkees
MarcM88 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:23:
[...]

Dit heb ook gelezen ja.. op zowel eu als us wordt er veel over geklaagd. Overigens ken ik geen botter, maar ben ik ze in pubs wel eens tegen gekomen.
erm en hoe herken je die dan?

• desjaak909
Nog ff de VIT en STR op je bracers omdraaien en je bent de 200K over

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-01 15:13
430 all res... Kan je zo nog een beetje normaal rondlopen op MP7?

• MarcM88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09-2025
Mofkees schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:25:
[...]

erm en hoe herken je die dan?
Ze volgen je veel en vallen niet aan. Het kunnen ook trolls zijn, maar het patroon valt mij wel op.

Edit: lekker bezig Mikromanic :D gogo top 50! :)

[ Voor 9% gewijzigd door MarcM88 op 20-11-2012 15:31 ]

D3 account

• Mikromanic

Mikromanic

Onder de titel

dx5314 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:27:
[...]

430 all res... Kan je zo nog een beetje normaal rondlopen op MP7?
Ik wacht nog op een mooie Mempo of Twilight drop voor de all res...

Gaat nu nog prima! (moet nu wel iets meer opletten)

Up

• bakbakbak
MarcM88 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:30:
[...]

Ze volgen je veel en vallen niet aan. Het kunnen ook trolls zijn, maar het patroon valt mij wel op.

Edit: lekker bezig Mikromanic :D gogo top 50! :)
Lol, dat zijn dan wel de lamest bots in history. Maar volgen ze je dan ook naar de vendor / caldeum in, etc.? Lijkt me hilarisch :)

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

bakbakbak schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:35:
[...]

Lol, dat zijn dan wel de lamest bots in history. Maar volgen ze je dan ook naar de vendor / caldeum in, etc.? Lijkt me hilarisch :)
Jep ik heb er zeker een paar gehad..in public...ze lopen mee spelen een beetje mee ...maar zeggen niets ....lopen als een hond met je mee ...

• tdjager
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-01-2025

Je moet er rekening mee houden dat alles steeds goedkoper wordt omdat er gewoon steeds meer goede items gevonden worden, maar het aantal spelers niet zo hard groeit. Er staan gewoon rijen met items te koop met stats die een half jaar geleden nog super bijzonder waren.

Misschien werken de botters hier aan mee, maar ik denk dat het vooral komt omdat er steeds meer mensen met een hoog NV efficient aan het item farmen zijn.

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:54
Angeloonie schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:53:
Heeft iemand overigens zin om van het weekend met een groepje een powerlevel run te gaan doen richting level 60?

Met 4 man, MP10 door normal/nightmare/hell heenstomen. Voorwaarde is dat iedereen een Hellfire Ring heeft (stats boeien niet, gaat om de XP + fireball op Normal/Nightmare), en dat je 1 mil vrij maakt om tijdens het levelen om de x-aantal levels wat nieuwe gear van de AH te plukken.

Zo ben ik van het weekend solo van lvl 1 naar 50 gegaan in iets van 6-7 uurtjes. Kan veel sneller als je iedereen taken geeft en zo sneller door act 1 en 2 heen kan (heel veel lopen daar). :)
Als ik tijd heb wil ik wel mee doen, wil een monk naar 60 brengen (is nu level 7)

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Grootste probleem imho is omdat er geen ladder seasons meer zijn er geen item sink is.
net als een gem sink

Als ze bijvoorbeeld het unsocketen van een item een kans zouden geven om de gem en/of het item te laten vernietigen zouden dat soort dingen veel meer waard worden.

Punt is dat de rmah ervoor heeft gezorgd dat ze dut nooit kunnen invoeren. Niemand vind het leuk als het item wat hij voor 10 euro gekocht heeft kapot gaat omdat hij/zij een gem wilden wisselen.

Ze hadden gewoon beter na moeten denken over itemsinks.

Volgens mij is de rmah ook de reden dat vele features het niet tot de livegame gered hebben.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Deegeeooh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-08-2025
Zowaar een upgrade gedropt, da's lang geleden _/-\o_

armor voor vit roll op m'n oude inna's..lekkur

Afbeeldingslocatie: http://s7.postimage.org/exws2mkyz/inna.jpg

edit: en natuurlijk op mp0, zonder extra mf :P

[ Voor 15% gewijzigd door Deegeeooh op 20-11-2012 15:49 ]

• Deegeeooh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-08-2025
Angeloonie schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:51:
Jemig, dat is wel een hele dikke VIT roll, die kan je voor best veel ook verkopen :P
ja... :X :X

voor m'n main dps gear is die extra vit wel lekker maat niet echt nodig, maar voor m'n speedfarm inna's gear komt het wel errug lekker van pas.. maar es even goed over nadenken.. ik voel upgrade stress aankomen :p

[ Voor 33% gewijzigd door Deegeeooh op 20-11-2012 16:00 ]

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Heeft iemand nog strong bracers met meer dex dan die ik nu heb ?
158 dex en 57 ress all met 9% life 237 armour voor een goede prijs ?

• Marcvz
daarom zegt ie ook cancellen.
Je hebt plaats voor 50 in je completed list volgens mij..

• Mofkees
cybergi schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:56:
het gaat maar tot 169 hoor met all res. of wil je een zonder all res nemen?

Verwijderd

Wat vet zou zijn, als alle stats op items uit een unieke pool komen. Dus dat elke pool dezelfde stats heeft.. Kan je dus een item vinden met 4x +169 dex en 2x 80 AR ofzo, of een helm met geen stats maar 6 sockets ofzo... Dát zou random rolls pas leuk maken :D

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 16:10:
Wat vet zou zijn, als alle stats op items uit een unieke pool komen. Dus dat elke pool dezelfde stats heeft.. Kan je dus een item vinden met 4x +169 dex en 2x 80 AR ofzo, of een helm met geen stats maar 6 sockets ofzo... Dát zou random rolls pas leuk maken :D
Of 6 x "Indestructable"

cybergi schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:56:
Ik heb Strongarms met 248 dex, maar dat is zonder all res. Er kan maar 1 random property op, dus het is óf all res, óf meer dex ;)

• tdjager
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-01-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 16:10:
Zou inderdaad leuk zijn, maar het is denk ik onmogelijk om in balans te houden.
Iedereen wil natuurlijk een helm met 6 sockets voor 180% bonus xp :)

• Flapmo
  • Laatst online: 28-01 13:08

Flapmo

and back is gigi!

tdjager schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 16:17:
[...]

6 sockets 180 bonus exp? Wat dacht je van 6 (5 max?) sockets wapen met 6x 100% CHD erin? 8)7

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Verwijderd

Jah, dat zou dan een voorbeeld zijn van een slechte roll ;P Die moet je toch ook altijd houden xD

En lekker boeiend dat sommige items totaal overpowered worden.. Koop ik een helm met alleen maar +400 AR, hoef ik voor de rest van m'n items niet meer daar op te letten.. enzo :P Ik vind dat dit spel is bedoeld om overpowered te zijn :P Maak die MP lvls lekker unlimited, met een bepaalde verhouding waarin de levels moeilijker worden..

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Mofkees schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 16:00:
[...]

het gaat maar tot 169 hoor met all res. of wil je een zonder all res nemen?
nee ik moet nog steeds me all ress houden anders gaat het te laag....:(

• Mofkees
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 16:19:
Jah, dat zou dan een voorbeeld zijn van een slechte roll ;P Die moet je toch ook altijd houden xD

En lekker boeiend dat sommige items totaal overpowered worden.. Koop ik een helm met alleen maar +400 AR, hoef ik voor de rest van m'n items niet meer daar op te letten.. enzo :P Ik vind dat dit spel is bedoeld om overpowered te zijn :P Maak die MP lvls lekker unlimited, met een bepaalde verhouding waarin de levels moeilijker worden..
man volgens mij had man bij 103 juist geklaagd dat de items teveel random rolls hebben, zeker voor de legendary's. Dat hebben ze dus "gefixt". Ennu zijn de items niet random genoeg weer :)

[ Voor 12% gewijzigd door Mofkees op 20-11-2012 16:25 ]

• lekrutes
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-01 21:32
Lijkt me cool als ze net als diablo 2
Items er in doen die met je lvl mee stijgt.
Dat lijkt me best lache.

Zoals 3 armor per lvl dan heb je aan het eind 480 extra armor bijvoorbeeld
tdjager schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 16:17:
[...]

Ze kunnen het in ieder geval wel wat meer randomizen, binnen bepaalde grenzen. Bijvoorbeeld 2 sockets op wapens of een 3-dubbele int-roll op bracers ofzo.

Items nu komen praktisch alleen nog maar neer op: Legendary nummer X met extra roll nummer Y.

Dat de DPS omhooggaat lijkt me niet zo heel boeiend. MP10 blijft godsgruwelijk veel tijd kosten, zelfs met 500K unbuffed DPS. Worden die MP-levels ook nog wat zinvoller ipv alleen maar als gimmick of uber-farm.

[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 20-11-2012 16:49 ]

• Marcvz
Niets dan geklaag over random.
En nu willen jullie meer random? Niet te volgen.. :D

• ejtnaj
Wel een beetje voorspelbaar, al dat geklaag...

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-01 16:58

KneoK

Not in a million lightyears

Marcvz schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 16:50:
Niets dan geklaag over random.
En nu willen jullie meer random? Niet te volgen.. :D
Kom je gold eens halen joh :P

• MicScott

MicScott

.Grey.

ejtnaj schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 16:50:
Wel een beetje voorspelbaar, al dat geklaag...
Eén ding is niet random in Diablo 3: er zullen altijd klagers zijn.

• strekie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
MicScott schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 16:51:
[...]

Eén ding is niet random in Diablo 3: er zullen altijd klagers zijn.
Ik had nochthans van die klagers gehoord dat ze torchlight 2 zouden gaan spelen ipv diablo. Of zijn ze daar al mee klaar?

• ejtnaj
Ik ga ook klagen! Waar blijft mijn 6.0chc Mempo!! Grrrrrr

• Mikromanic

Mikromanic

Onder de titel

ejtnaj schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 16:53:
Ik ga ook klagen! Waar blijft mijn 6.0chc Mempo!! Grrrrrr
Idd waar blijft die nou !!

Up

Verwijderd

Het is niet klagen, het is gewoon dat alles op gegeven moment went, en het altijd leuk is om alternatieven te bedenken waardoor het weer anders/leuker wordt :D Vind het spelletje nu ook opzich nog wel leuk hoor, maar ik farm alleen nog maar voor legendaries, elke rare weapon drop zuigt, en als ik denk 'wow nice roll' staan dr 1000 dezelfde op de AH voor een prikkie.

Wordt voorspelbaar, dus ik speel nu lekker op hoge MP, waardoor ik best veel legendaries vind ook, maar ik speel het voornamelijk om leuke uitdagende runs te doen en dus m'n best moet doen om bepaalde packs te ownen :P Vooral Act 4 is leuk, met alle meteorieten die je om de oren vliegen, heerlijk! :P En vind in Act 4 ook best veel legendaries/set items!
Snap niet dat niemand daar farmt, enige nadeel daar is dat er geen keys droppen :P
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 16:58:
Vooral Act 4 is leuk, met alle meteorieten die je om de oren vliegen, heerlijk! :P En vind in Act 4 ook best veel legendaries/set items!
Snap niet dat niemand daar farmt, enige nadeel daar is dat er geen keys droppen :P
Omdat er in verhouding te weinig packs aanwezig zijn in A4. Hell, de 5 stacks halen om die plan te krijgen was al een hele zoektocht naar packs ;) In andere acts zijn vele malen meer packs te vinden, dus logischerwijs interessanter om te farmen.

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-01 17:48
Angeloonie schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 17:04:
[...]

Omdat er in verhouding te weinig packs aanwezig zijn in A4. Hell, de 5 stacks halen om die plan te krijgen was al een hele zoektocht naar packs ;) In andere acts zijn vele malen meer packs te vinden, dus logischerwijs interessanter om te farmen.
Act 2 vind ik ook rottig hoor... A1 en A3 zijn redelijk drukbevolkt inderdaad qua packs :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• Mofkees
nog mensen voor uberruns rond 1900? MP6 of 7 denk ik voor mij ... heb 4 IM's en rond 120k paperdoll DPS

neooen#2211

[ Voor 19% gewijzigd door Mofkees op 20-11-2012 17:10 ]

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Ik wacht vol smart op een nieuwe patch. Ben wel weer uitgekeken op de huidge content. Het farmen naar keys en het doen van uber runs heeft me wel aardig bezig gehouden, maar nu ik Plvl 29 ben en de meeste van mijn items redelijk BiS zijn (niet allemaal met optimale rolls, maar ben momenteel wel tevreden) heb ik besloten te stoppen tot er weer nieuwe content komt.

Ik wacht dus op patch 1.0.6 / 1.1
Wie DMt mij als de nieuwe patch online is? ;)

• FragNeck
Jk_W schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 17:14:
Ik wacht vol smart op een nieuwe patch. Ben wel weer uitgekeken op de huidge content. Het farmen naar keys en het doen van uber runs heeft me wel aardig bezig gehouden, maar nu ik Plvl 29 ben en de meeste van mijn items redelijk BiS zijn (niet allemaal met optimale rolls, maar ben momenteel wel tevreden) heb ik besloten te stoppen tot er weer nieuwe content komt.

Ik wacht dus op patch 1.0.6 / 1.1
Wie DMt mij als de nieuwe patch online is? ;)
Nieuwe content met de nieuwe patch? Wie zegt dat? Misschien komt dat pas met versie 2.0, de volgende expansion.

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

FragNeck schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 17:16:
[...]

Nieuwe content met de nieuwe patch? Wie zegt dat? Misschien komt dat pas met versie 2.0, de volgende expansion.
In dat geval ga ik dan pas spelen. Nieuwe content in nieuwe patch is ook meer hoop dan wijsheid ;)
Jk_W schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 17:14:
Dus je items zijn niet BiS, dus doorgamen totdat dat wel zo is! :P

• FragNeck
Bosmonster schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 17:30:
Sinds wanneer speel je Diablo voor de content? :P

Leuk krijg je er eindelijk met een expansion 1 of 2 acts bij.. Die heb je na een week ook al wel weer gezien hoor :P
Eh ja, en wapens kunnen tot i83 of zo :P
Dus de eerste de beste blue's maken je huidige legendaries obsolete :(

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

FragNeck schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 17:37:
[...]

Het verloop van DPS is vrij exponentieel, ilvl 75 wapen met 6k dps lijkt me grappig :P
YO DIABLO WHATS UP BRO

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:52

Thompson

Beeromaniac

[...]

Dat vraag ik me wel af hoe ze dat willen gaan doen, heb je tegen de tijd dat de uitbreiding uitkomt voor 500mil aan gear ofzo, kun je daarna hogere gear krijgen, is alles niks meer waard :x

Beeromaniac

Verwijderd

[...]

Dat hoop ik dus niet :P

Ik ben er ook al sinds patch 1.05 klaar mee wacht lekker op pvp.
Uiteindelijk heeft D3 mij voor 500 uur echt super vermaakt elke weekend wel een hartstilstand moment.
En voor elke uur dat ik heb gespeeld heeft blizzard mij 2.20 per uur betaalt :D

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 17:51:
[...]

Dat hoop ik dus niet :P

Ik ben er ook al sinds patch 1.05 klaar mee wacht lekker op pvp.
Uiteindelijk heeft D3 mij voor 500 uur echt super vermaakt elke weekend wel een hartstilstand moment.
En voor elke uur dat ik heb gespeeld heeft blizzard mij 2.20 per uur betaalt :D
Niet Blizzard, andere spelers :p Blizzard heeft daar 39 cent per uur van meegepikt.

• Dasherman
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09-2022

Dasherman

._.

MicScott schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 17:53:
[...]

Niet Blizzard, andere spelers :p Blizzard heeft daar 39 cent per uur van meegepikt.
Blizzard heeft het goed voor elkaar met al hun Westerse loonslaven :P

Quis custodiet custodes?

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:44

Shiro

Serenity

Mofkees schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 17:08:
nog mensen voor uberruns rond 1900? MP6 of 7 denk ik voor mij ... heb 4 IM's en rond 120k paperdoll DPS

neooen#2211
Als je nog mensen zoekt rond 20:00 heb ik wel interesse :D DH 170k dps paperdoll zonder SS

Juniper RWD

• Mofkees
Shiro schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 18:25:
[...]

Als je nog mensen zoekt rond 20:00 heb ik wel interesse :D DH 170k dps paperdoll zonder SS
Nog vrijwilligers, zoek nog een of twee, Wiz of monk liever, maar ieder is welkom _/-\o_

• Villean
  • Laatst online: 28-01 15:25
Mofkees schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 18:55:
[...]

Nog vrijwilligers, zoek nog een of twee, Wiz of monk liever, maar ieder is welkom _/-\o_
Weet niet of je al begonnen bent maar hier een wiz 109DPS

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Quintis-2880/hero/2079615

[ Voor 10% gewijzigd door Villean op 20-11-2012 19:14 ]

AMD 7950X | 128GB DDR5 | GTX3080Ti | Canon R5 | RF 15-35mm F2.8 | 35mm F1.4L II | RF 50mm F1.2L | RF 70-200mm F2.8 IS | EF 400mm F2.8 IS II | Phrozen 8K Mini & 8K Mighty

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Nog mensen die zin hebben op Mp6 keys te hunten? join maar Wimploo#1839

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

• egelalexander
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-01 17:55
Iemand die 1 mil hc gold wil ruilen voor 5miljoen softcore gold? Voeg me toe : egelaal#2558

According to my calculations the problem doesn't exist.

• Marcvz
De trade richting is niet echt duidelijk ^^
Niet dat ik interesse heb.. Maar moet ik SC of HC gold meebrengen?

• Wary87
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-02-2024
Ik speel DH vanaf de dag dat de game uitkwam. Ben nu vooral casual aan het spelen tot het moment dat PvP uitkomt. Dan wil ik goede gear gaan inkopen specifiek op PvP gericht. Heb in het verleden veel lol gehad met Blood Moor PvP in D2.

Ben benieuwd hoe blizzard de dmg gaat balanceren met de ontzettend hoge dps die sommige spelers nu al hebben. Ik hoop dat het allemaal een beetje gebalanceerd kan worden maar het zal wel richting resilience gaan zoals ze bij WoW hebben toegepast.

Mijn Profiel: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Noisiv-2446/hero/1558695

• Marcvz
Ik kijk totaal niet uit naar pvp.. Volgens mij wordt dat een grote flop.
Ik zie liever onwijs moeilijke dungeons voor hoge paragon spelers waar je alleen echt niet doorheen komt.
En dan natuurlijk met bijbehorende beloning.. Want de beloning voor ubers is voor high end spelers nogal karig..

We'll see.. Zal wel volgend jaar worden voor we een expansion zien..

Pagina: 1 ... 117 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.