• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:43
Wolf schreef op maandag 19 november 2012 @ 15:53:
[...]

Zelfde.

Ik speel alleen maar als er maten online zijn atm. Is voor de rest doodsaai aan het worden. Het feit dat ik redelijk tevreden ben met mijn gear helpt ook niet.
+1 idd, ik kan mezelf er ook niet echt tot zetten om items te grinden.
Iedereen liep misschien wel te klagen een paar maanden terug dat inferno te moeilijk was, maar toen zat ik gespannen te spelen.

Tot er een bepaalde patch kwam en ik opeens met twee vingers in de neus doorliep waar ik eerst muurvast zat. Ga binnenkort wel weer een nieuwe char beginnen in coop :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Deegeeooh schreef op maandag 19 november 2012 @ 15:26:
ook zitten stoeien met gear en skills om een zo efficient mogelijke XP speedfarm setup te krijgen.

Met deze whirwind setup ;) level ik tot nu toe het meest efficient, en haal ik de 1M xp per minuut op MP0 :)

erg leuk bovendien zoveel mogelijk mobs te 'chainen'; record is 106 tot nu toe.

stukje:

[video]
Waarom gaat je Hatred amper op? :P Vengeance er bij?

Ziet er wel cool uit overigens, linkje naar die build? Ga ik kijken of dat voor mij ook werkt (2x zoveel DPS, moet wel lukken lijkt mij :+

[ Voor 12% gewijzigd door Angeloonie op 19-11-2012 15:59 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Deegeeooh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-08-2025
Vandread schreef op maandag 19 november 2012 @ 15:55:
[...]

Barbarian wanabe :+ laatst speelde iemand met me mee die dat ook deed, was echt leuk om te zien :D
Nog een CM wizz erbij en je hebt Quad Tornado ^^
wilde eigenlijk een barb levelen puur voor ww maar nog een char is geen optie

dus dan maar zo

:P

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:07
Bij deze een vraagje voor wat tips.

Ik ben sinds eergister ook weer eens gaan spelen na bij patch 1.02 uit mijn hoofd gestopt te zijn, lvl 50 Demon hunter nu, in Act 3 Nightmare.
zie ook http://eu.battle.net/d3/en/profile/Chronia-2239/hero/6551583 Zou ik niet qua progress al veel verder moeten zijn voor het lvl? Ik was zaterdag toen ik weer begon lvl 45 in Act 2.

Ik heb de monster power eens op 4 gezet en dat gaat me vrij goed af, maar heeft MP eigenlijk wel zin bij normaal lvlen of is het meer een inferno iets?

Andere vraag, kan ik er iets aan doen om hogere lvl drops te krijgen, ik krijg nu drops van rond lvl 35-39 vereist om te kunnen equippen, nu ben ik zelf lvl 50 en zijn deze drops uiteraard meestal niet echt nuttig, zeker daar ze vaak door RNG ook nog eens de verkeerde stats voor me hebben.
Wolf schreef op maandag 19 november 2012 @ 15:53:
[...]

Zelfde.

Ik speel alleen maar als er maten online zijn atm. Is voor de rest doodsaai aan het worden. Het feit dat ik redelijk tevreden ben met mijn gear helpt ook niet.
Ik heb alleen nog een fatsoenlijke hellfire ring nodig, maar daar heb je zo weinig controle over.

Voor de rest zijn het vrij minimale upgrades (zelfde item met iets betere stats ofzo). En dan is het gelijk honderden miljoenen.

Al met al ben ik ook prima tevreden nu en haal ik mijn motivatie vooral uit zo efficient mogelijk levelen. Maar ik heb niet super veel tijd om te spelen (misschien 2-3 uurtjes iedere derde avond ofzo).

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01 09:01
Bospa01 schreef op maandag 19 november 2012 @ 15:57:
[...]

+1 idd, ik kan mezelf er ook niet echt tot zetten om items te grinden.
Iedereen liep misschien wel te klagen een paar maanden terug dat inferno te moeilijk was, maar toen zat ik gespannen te spelen.

Tot er een bepaalde patch kwam en ik opeens met twee vingers in de neus doorliep waar ik eerst muurvast zat. Ga binnenkort wel weer een nieuwe char beginnen in coop :)
Ik kan me er ook niet toe zetten een nieuwe char te beginnen. Ik heb op de WD na alles al een x naar 60 gelvlt en weer gedelete.

Ik kan niet nog een keer die eindeloze grind 4 items en paragon lvling doorstaan op een nieuw poppetje. Al helemaal niet met dezelfde content...

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Wolf schreef op maandag 19 november 2012 @ 16:01:
[...]

Ik kan me er ook niet toe zetten een nieuwe char te beginnen. Ik heb op de WD na alles al een x naar 60 gelvlt en weer gedelete.

Ik kan niet nog een keer die eindeloze grind 4 items en paragon lvling doorstaan op een nieuw poppetje. Al helemaal niet met dezelfde content...
waarom zou je de chars deleten dan?? heb je niet genoeg aan 10 slots ? ;)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Blaat
Mofkees schreef op maandag 19 november 2012 @ 16:03:
[...]

Omdat ik ze zo strontvervelend vond om te spelen. Uit een "ik ga er toch niet mee spelen" houding gedaan.

[ Voor 10% gewijzigd door Blaat op 19-11-2012 16:03 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-12-2025
Bosmonster schreef op maandag 19 november 2012 @ 15:59:
[...]

Ik heb alleen nog een fatsoenlijke hellfire ring nodig, maar daar heb je zo weinig controle over.

Voor de rest zijn het vrij minimale upgrades (zelfde item met iets betere stats ofzo). En dan is het gelijk honderden miljoenen.

Al met al ben ik ook prima tevreden nu en haal ik mijn motivatie vooral uit zo efficient mogelijk levelen. Maar ik heb niet super veel tijd om te spelen (misschien 2-3 uurtjes iedere derde avond ofzo).
Heb even naar je profiel gekeken en je hebt nog ruimte genoeg voor upgrades.
Je staat op 1191 van de EU WD's. Ga voor die top 100 positie!
Je kunt nog een berg int op je vilewards en belt pakken. Dat is redelijk te betalen.
Depth Diggers kan nog een socketje bij.

Nog genoeg te doen! :D

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Nu moet ik ook wel zeggen dat ik de aller-lees-allersaaiste build ooit heb: CM/archon. Komt er op neer dat ik ongeveer de hele Alkaizer run doorloop met Archon 95% up. En ja, dan gebruik je ongeveer uitsluitend je rechtermuisknop voor 't schieten en je linkermuisknop voor het lopen. Win.

Optie 1: Andere build nemen. Pro's: meer skills gebruiken, afwisselender. Cons: niet efficient
Optie 2: Op hoger MP level spelen. Pro's uitdagender, potentieel betere drops. Cons: niet efficient
Optie 3: Andere chars levellen. Echt absoluut geen zin in.

Toch mijn probleem met Diablo 3: op een gegeven moment gaat het puur en alleen nog maar over efficiënt stukken level clearen in de ijdele hoop op toprolls en/of XP. Dat is nou eenmaal de enige mogelijkheid om er nog wat progress in te krijgen. Maar als je eenmaal in de situatie zit dat elk stuk gear wat je wilt gaan upgraden je tientallen zo niet 100'en miljoenen gaat kosten, dan zakt de moed en vooral zin me echt erg erg diep in de schoenen. Diablo 3 voelt (helaas) momenteel aan als een slecht uitbetalende gokkast (baggerdrops) waarvoor je ook nog moeite moet doen (het spelen).
Marcvz schreef op maandag 19 november 2012 @ 16:04:
[...]

Heb even naar je profiel gekeken en je hebt nog ruimte genoeg voor upgrades.
Je staat op 1191 van de EU WD's. Ga voor die top 100 positie!
Je kunt nog een berg int op je vilewards en belt pakken. Dat is redelijk te betalen.
Depth Diggers kan nog een socketje bij.

Nog genoeg te doen! :D
Yeah, maar dat kost dus een hoop geld :P

En mn DPS is nu laag door de crappy hell fire ring, normaliter zit daar een mooi chc/chd/160 int wailing host in :P (Ongeveer 140K unbuffed op diabloprogress, of 175K ofzo normaal), geen idee of dat goed genoeg is voor top iets, maar boeien :+)

En ik zou flink wat MF in moeten leveren wat het spelen minder leuk maakt, dus daarvoor moet ik eerst even levelen (hence de hellfire :+)

[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 19-11-2012 16:08 ]

Mofkees schreef op maandag 19 november 2012 @ 16:03:
[...]

Oh serieus, heb je 10 slots? :P

Hmmz, moet ik straks nog een char gaan deleten ook. Wil alle classes dubbel naar lvl 60 hebben. 2e DH is nu lvl 55 :P

Het is overigens lachwekkend hoe snel je levels haalt als je met MP10 door Normal/NM geen gaat :o Van het weekend in zo'n 6 uur naar lvl 50 geraced, daarna ineens een brick wall en nu gaat het langzamer. Maar levels 30 t/m 50 gingen echt zo gigantisch snel, niet normaal meer.

Vooral Normal was leuk met de Hellfire ring, alle bosses oneshotten met zo'n vuurbal _O-

• Deegeeooh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-08-2025
Angeloonie schreef op maandag 19 november 2012 @ 15:58:
[...]

Waarom gaat je Hatred amper op? :P
that's the key :)

combo speed (Nat's / tactical) en pickup radius voor globes / vengeance / bat

bij veel mobs achter elkaar kun je strafe lang op houden (dat geeft het chainen nog een extra dimensie)
en ondertussen ToC spammen >:)

strafe demolition doet echt vette damage met die granades, zelfs beter dan stinging steel met 55%CHC

leuk!

edit: een goeie 1H met extra hatred gen zou wel lekker zijn trouwens.. al moet je het vooral hebben van continue healthglobes oppikken met 20 hatred

[ Voor 12% gewijzigd door Deegeeooh op 19-11-2012 16:11 ]

Dennism schreef op maandag 19 november 2012 @ 15:59:
Bij deze een vraagje voor wat tips.

Ik ben sinds eergister ook weer eens gaan spelen na bij patch 1.02 uit mijn hoofd gestopt te zijn, lvl 50 Demon hunter nu, in Act 3 Nightmare.
zie ook http://eu.battle.net/d3/en/profile/Chronia-2239/hero/6551583 Zou ik niet qua progress al veel verder moeten zijn voor het lvl? Ik was zaterdag toen ik weer begon lvl 45 in Act 2.

Ik heb de monster power eens op 4 gezet en dat gaat me vrij goed af, maar heeft MP eigenlijk wel zin bij normaal lvlen of is het meer een inferno iets?

Andere vraag, kan ik er iets aan doen om hogere lvl drops te krijgen, ik krijg nu drops van rond lvl 35-39 vereist om te kunnen equippen, nu ben ik zelf lvl 50 en zijn deze drops uiteraard meestal niet echt nuttig, zeker daar ze vaak door RNG ook nog eens de verkeerde stats voor me hebben.
Heeft zeker nut om op een hogere MP te spelen maar steek ook een betere gem in je helm (kan je kopen)
Drops zijn nog niet zo boeiend, eerst maar eens level 60 worden ;)

• Mofkees
Wolf schreef op maandag 19 november 2012 @ 16:03:
[...]

Omdat ik ze zo strontvervelend vond om te spelen. Uit een "ik ga er toch niet mee spelen" houding gedaan.
D3 was toch zo bedacht dat je max 5x je char tot 60 te brengen, en dan kan je zonder veel moeite re-speccen. Bij D2 moest ik voor sorc alleen al 5 chars tot 80 lvl+ brengen...

mja als je steeds je char weggooit, dan moet je inderdaad steeds 10 tot 20 uur kwijt voor erm ... niks.

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14:32
Vandread schreef op maandag 19 november 2012 @ 16:08:
[...]

Heeft zeker nut om op een hogere MP te spelen maar steek ook een betere gem in je helm (kan je kopen)
Drops zijn nog niet zo boeiend, eerst maar eens level 60 worden ;)
En koop een wapen met 700+DPS met reduced level requirement, dan ben je zo lvl60

Movies: letterboxd

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

rodie83 schreef op maandag 19 november 2012 @ 15:41:
[...]

Precies hetzelfde hier. Bijna niet eens meer zin om de game op te starten, zoveelste run, zoveelste berg shititems, rinse & repeat. Ben er eigenlijk wel klaar mee ondertussen :/
Ik ook nie.. Kan minecraft aanbevelen.. Mucho fun :)

Maar eh ja... SP games heb ik het sowieso eigenlijk jaren geleden al mee gehad... Heel veel eve-online en wow gespeeld en nu D3 wat in de praktijk gewoon een SP game is. Mensen in mijn friends liest zijn of veel beter gegeared en iedereen runt op een veel hogere MP of ze zijn offline. Komt bij dat de goede drops in al mijn speeltijd op minder dan 1 hand te tellen zijn en voila. En aangezien er vrijwel niks random is en iedere run praktisch exact hetzelfde is, wordt het heullll erug vervelend.

• strekie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
Aan alle WD's die het beu zijn:
je mag altijd wat items die verbeteringen zijn aan mij geven, ik zal ze met plezier gebruiken ;-)
http://eu.battle.net/d3/e...keJakke-2991/hero/1692600

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-01 19:44
Gister een leuke discussie met Delp gehad over all res vs armor. Ik ben als een bezetene all res gaan stacken zonder aan mn armor te gaan denken en Delph probeert aan de 1/10(allres/armor) ratio houden. Ik ben het gaan doen, omdat volgens de calculator mij dat meest ehp geeft naast vit. Hoe denken jullie er over? Mij gaat het dus nooit lukken om aan de 1/10 ratio te houden, ga never nooit 8k armor regelen.

[ Voor 13% gewijzigd door An1mA op 19-11-2012 16:46 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• Mofkees
An1mA schreef op maandag 19 november 2012 @ 16:44:
Gister een leuke discussie met Delp gehad over all res vs armor. Ik ben als een bezetene all res gaan stacken zonder aan mn armor te gaan denken en Delph probeert aan de 1/10(allres/armor) ratio houden. Ik ben het gaan doen, omdat volgens de calculator mij dat meest ehp geeft naast vit. Hoe denken jullie er over? Mij gaat het dus nooit lukken om aan de 1/10 ratio te houden, ga never nooit 8k armor regelen.
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5836324621

het punt is dus zolang je geen 1:10 hebt, beter aan degene werken die je naar 1:10 gaat brengen. zo krijg je de meeste EHP bij elk punt van investering.

in jouw geval brengt dus elk str punt meer EHP dan elk INT punt (dps buiten beschouwing) :)

[ Voor 17% gewijzigd door Mofkees op 19-11-2012 16:57 ]

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik denk dat Delp gelijk heeft. Heb jij weer wat te doen op de AH dus.

Quote uit Mofkees zijn linkje:
So the KEY POINT is that it's not an equation stating that "10 armor is equal to 1 All Resist," like so many people keep saying incorrectly, but a ratio that states that the most efficient way to max damage reduction is to keep armor and resistance in a "10/1" ratio.

[ Voor 21% gewijzigd door Klitse op 19-11-2012 16:54 ]

Verwijderd

Zoek nog een paar mense om samen mee te spelen (mp0-6)

ben een monk battletag: Kami#2510

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2012 17:04 . Reden: typo ]

strekie schreef op maandag 19 november 2012 @ 16:44:
Aan alle WD's die het beu zijn:
je mag altijd wat items die verbeteringen zijn aan mij geven, ik zal ze met plezier gebruiken ;-)
http://eu.battle.net/d3/e...keJakke-2991/hero/1692600
Dito maar dan voor barbs :+
Moet zeggen dat ik ook op een lastig punt zit, maar feedback is altijd welkom, laatste upgrade was m'n chest armor voor 7m.

Pants zou ik wel willen doen maar ik wil die pickup behouden...

• Mistymo
  • Laatst online: 03-03-2022
Snap de discussie niet zo. Ik kijk gewoon of ik problemen tegen kom met hetgene wat ik doe en als dat zo is dan pas ik het aan.

Zou niet eens weten wat mijn verhouding is op dit moment, maar ik mis er niks aan. Ik help vaak genoeg gasten op flist (geen idee wie het zijn soms) om ubers te runnen op mp8 en daar kan ik perfect alles tanken. Hell ik kan als het moet op mp 10 alles nog wel aan (Duurt eeuwen welliswaar).

Balans in zus of zo vindt ik nooit echt boeiend. Je hebt een doel en daar ga je voor als dat lukt dan is dat prima. Verhoudingen zeggen me verder geen reet :)

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:08

Flapmo

and back is gigi!

Mistymo schreef op maandag 19 november 2012 @ 18:34:
[...]

Snap de discussie niet zo. Ik kijk gewoon of ik problemen tegen kom met hetgene wat ik doe en als dat zo is dan pas ik het aan.

Zou niet eens weten wat mijn verhouding is op dit moment, maar ik mis er niks aan. Ik help vaak genoeg gasten op flist (geen idee wie het zijn soms) om ubers te runnen op mp8 en daar kan ik perfect alles tanken. Hell ik kan als het moet op mp 10 alles nog wel aan (Duurt eeuwen welliswaar).

Balans in zus of zo vindt ik nooit echt boeiend. Je hebt een doel en daar ga je voor als dat lukt dan is dat prima. Verhoudingen zeggen me verder geen reet :)
Tsja. Het gaat er niet om wat jij doet, het gaat erom wat de nummers ons vertellen dat de beste weg is. Nummers liegen niet :). 10:1 is hypothetisch de beste route naar survivability. Je kan natuurlijk voor het een, of het ander gaan, maar dat is gewoon minder efficient. Zegt niet dat het niet kan werken, het is gewoon minder efficient. Je geeft wrs andere stats op om iets te halen wat je via route B (10:1) kan halen zonder stats op te geven.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• Mistymo
Flapmo schreef op maandag 19 november 2012 @ 18:50:
[...]

Tsja. Het gaat er niet om wat jij doet, het gaat erom wat de nummers ons vertellen dat de beste weg is. Nummers liegen niet :). 10:1 is hypothetisch de beste route naar survivability. Je kan natuurlijk voor het een, of het ander gaan, maar dat is gewoon minder efficient. Zegt niet dat het niet kan werken, het is gewoon minder efficient. Je geeft wrs andere stats op om iets te halen wat je via route B (10:1) kan halen zonder stats op te geven.
Theorie Theorie en nog eens Theorie. Waar ik zo moe van wordt is dat theoritisch gewauwel. Als iedereen de theorie zou volgen dan waren we allemaal multi multi miljonair echter denk dat niemand dat is hier (misschien vergis ik mij haha). Wat maakt het nou uit als je je doel bereikt. Ben altijd meer iemand geweest van de praktijk (Heb ook een commerciele functie) en heb dan ook vaak zo'n hekel aan dat theoritisch gewauwel. A) Je molt mobs. B) je krijgt Loot en je herhaalt dit. Dus wat maakt 1:10 nou uit? Doe gewoon lekker wat je past en als je je doel daar mee bereikt prima toch.

• Mofkees
Mistymo schreef op maandag 19 november 2012 @ 18:59:
[...]

Theorie Theorie en nog eens Theorie. Waar ik zo moe van wordt is dat theoritisch gewauwel. Als iedereen de theorie zou volgen dan waren we allemaal multi multi miljonair echter denk dat niemand dat is hier (misschien vergis ik mij haha). Wat maakt het nou uit als je je doel bereikt. Ben altijd meer iemand geweest van de praktijk (Heb ook een commerciele functie) en heb dan ook vaak zo'n hekel aan dat theoritisch gewauwel. A) Je molt mobs. B) je krijgt Loot en je herhaalt dit. Dus wat Illuminati Illuminati #2284 1:10 nou uit? Doe gewoon lekker wat je past en als je je doel daar mee bereikt prima toch.
Tja je kunt natuurlijk ook sneller mobs proberen te killen op mp 10. Dan probeer je meer Dps te halen en gaat misschien tenkoste van je survivability. Doelen moeten toch aangepast kunnen worden voor meer uitdagingen.

Als je commerciële functie hebt, probeer je toch elk jaar wat meer te halen? Ga je nieuwe klanten scoren zonder de bestaande te verliezen. Hetzelde verhaal? :*)

** ben duidelijk goed gebrainwashd door mijn baas.

[ Voor 3% gewijzigd door Mofkees op 19-11-2012 19:08 ]

• Mistymo
Mofkees schreef op maandag 19 november 2012 @ 19:07:
[...]

Tja je kunt natuurlijk ook sneller mobs proberen te killen op mp 10. Dan probeer je meer Dps te halen en gaat misschien tenkoste van je survivability. Doelen moeten toch aangepast kunnen worden voor meer uitdagingen.

Als je commerciële functie hebt, probeer je toch elk jaar wat meer te halen? Ga je nieuwe klanten scoren zonder de bestaande te verliezen. Hetzelde verhaal? :*)

** ben duidelijk goed gebrainwashd door mijn baas.
Tja en als jij nou eens toevallig al de beste van het beste bent (top 10) en iemand die een cursus verkoop heeft gedaan jou ff gaat vertellen hoe het theoretish beter kan wat doe jij dan? A) Je gaat je eigen succesverhaal uit de weg en neemt het risico minder te gaan doen? B) Je laat hem lekker lullen en blijft je ding doen omdat dat nou eenmaal succesvol is. Nou ik weet het wel :)

• Marcvz
Voor de monks die zich vervelen en eens wat anders willen.
Ik heb een hele poos terug een tempest rush build geprobeerd. Dit werkte niet omdat ik mijn spirit niet vol kon houden. Zelfs met een trage 2 hander had ik teveel attack speed (de channeling costs van tempest rush gaan omhoog met IAS)

Vanmiddag heb ik uit verveling wat andere build geprobeerd die ik gewoon met mijn normale gear kan runnen.
't Voelt namelijk niet goed om mijn tri-stat gear in te gaan ruilen voor two-stat gear, mijn dps naar beneden te halen etc om een build te laten werken.
(helemaal niet gezien mijn grootste motivatie om D3 te spelen, los van de gezelligheid op skype en de stream, mijn plaats in de top 100 veroveren is.)

Anyway, ik heb nu een tempest rush build die nogal verschilt van de traditionele die je op verschillende sites ziet.

Als je nieuwsgierig bent geworden, check even de stream. Dan kun je de build in werking zien.

(ik speel dit waarschijnlijk niet heel de avond, straks weer terug naar mijn normale build op hoger MP, maar extra mogelijkheden tot afwisseling zijn altijd welkom lijkt me)

• sweebee
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 27-01 14:40
iemand die even tijd over heeft en zin om mijn monk te powerlvlen in mp10 hell ofzo? (a) ben nu level 51. mijn user is: Wiebsel#2564

Verwijderd

sweebee schreef op maandag 19 november 2012 @ 19:23:
iemand die even tijd over heeft en zin om mijn monk te powerlvlen in mp10 hell ofzo? (a) ben nu level 51. mijn user is: Wiebsel#2564
Sinds de introductie van hf rings en mp hoef je niet meer ge-power levelled te worden. Je kan het zo gemakkelijk zelf doen.

- Cain setje (cost je in totaal 200k max en geeft 30% exp increase)
- Ruby in je helm 30+% exp increase
- En hf ring van je main char gebruiken 35% exp increase
- mp level omhoog gooien

Niet veel mensen hebben zin om anderen te levellen daar het al zwaar genoeg is om je zelf omhoog te werken in paragorn

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Verwijderd schreef op maandag 19 november 2012 @ 20:06:
[...]

Sinds de introductie van hf rings en mp hoef je niet meer ge-power levelled te worden. Je kan het zo gemakkelijk zelf doen.
Ga je er wel mooi van uit dat iedereen maar een HF ring heeft rondslingeren.. :p

Verwijderd

Baroshir schreef op maandag 19 november 2012 @ 20:38:
[...]

Ga je er wel mooi van uit dat iedereen maar een HF ring heeft rondslingeren.. :p
Zo moeilijk is het niet om er eentje te farmen (zelfs niet voor mij.....laten we hopen na 26 rings dat ik ook eens een goede roll krijg ;). Maar zelfs zonder ring gaat het nog steeds snel en kijkende naar het feit dat hij al 2 level 60 chars heeft die redelijk goed ge geared zijn vraag ik me nog af waarom hij een boost nodig heeft.

• sweebee
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 27-01 14:40
hehe :p maar iemand hielp me vanmiddag nog even... en het is echt niet normaal hoe snel het gaat in mp10. (kon de mobs alleen zelf niet aan :P)

• elnaeth
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-01 15:26
Zijn er hier ook mensen die mij willen helpen met een hellfire ring te bemachtigen? Heb zo'n 8m gold nu, en zou best willen betalen voor een run mee te mogen doen op mp10 ofzo.

Ben pas paragon 20, en kan op mijn gear niet veel veranderen om meer MF te krijgen, dus hellfire ring zou heel handig zijn voor wat extra MF/GF via paragons :-)

• Marcvz
Als je naar de stream komt rond half 11 ben ik er weer.
(nu zit Koen alleen)

We hebben al meerdere tweakers geholpen een ringetje te bemachtigen en vragen hier geen vergoeding voor.
Dus waai even aan, dan gaan we een ringetje voor je scoren! ;)

• speedydown
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-06-2025

speedydown

Icter van lik-me-vestje

Belial neer op Normal 10 Hardcore + Purist :). degene met wie ik speelde ging helaas gelijk dood dus moest ik hem voor 2 personen neerhakken. en dan is 115k leven geen pretje :)

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/126262851-4.jpg

Speedydown.nl !!!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Ik dacht nog even een rondje voor het pitten, na een weekend met ongeveer 15 crapendary's:

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/5nnk7n.png

Helaas vallen de prijzen toch een beetje tegen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:29

Thompson

Beeromaniac

Wooldoor schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 00:04:
Ik dacht nog even een rondje voor het pitten, na een weekend met ongeveer 15 crapendary's:

[afbeelding]

Wat zou zoiets moeten kosten dan?

Beeromaniac

• elnaeth
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-01 15:26
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KfCNfs.jpg

Met hulp van Marcvz :D -11k hp, +10k damage. Mp0 farmen was toch al te easy ;)
Thanks man!

• Marcvz
elnaeth schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 00:25:
[afbeelding]

Thanks man!
En Kneok, Nyx en Thompsonn natuurlijk :D

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:07
Wooldoor schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 00:04:

[afbeelding]

Mwah.. had een vergelijkbare... verkocht toch nog voor een 80M week geleden (kon er zelf niets mee dus mooie vangst imo). (beter dan verdor iig ;))

[ Voor 32% gewijzigd door Thalaron op 20-11-2012 03:27 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-01 22:07

Dark Angel

Corvette LS Power

Thalaron schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 01:19:
[...]

Mwah.. had een vergelijkbare... verkocht toch nog voor een 80M week geleden (kon er zelf niets mee dus mooie vangst imo). (beter dan verdor iig ;))
Ik heb er ook zo een maar dan met 333 intel en 1480 dammage maar raak hem voor 3M al niet meer kwijt. :'(

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Verwijderd

elnaeth schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 00:25:
[afbeelding]

Thanks man!
Wikipedia: Cropping (image)
:X
Je hebt iets gevonden blijkbaar?

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Hij heeft een hellfire ring :)

Ik gisteravond ook mijn eerste hellfire ring

Int, dex (meh) loh en 8 asi
Kan slechter, Denk dat ik hem eerst ga gebruiken om mijn 2e monk naar de 60 te brengen. thoguh/

Eerst maar weer zorgen voor een shitload aan act2 en act 3 keys. Act1 keys komen altijd wel als je de uebrs gaat doen :P je moet dan toch 5stack halen en dan ook nog even de warden neer is op mp7/8 practisch altijd een key ^^

Nu maar sparen voor upgrades, op de wenslijst staan een pox met crit en een witching hour $$$$$$ :X

Denk dat ik maar act runs ga doen op mp1 met een speedkill build op mijn wiz

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08-2025
Om nog even te reageren op de discussie omtrent de ar/armor ratio:

Het gaat er inderdaad niet om dat je koste wat kost een 1:10 ratio haalt want dat is voor de meest classes lastig met een hoge ar maar dat je bij het upgraden nadenkt. Ik heb aardig wat gold bespaart door voor de goedkopere armor variant te kiezen waar ik uiteindelijk veel meer aan had.

Verder legt de eerder geposte link duidelijk uit waarom je dit principe moet hanteren, het is bijna hetzelfde als de chc/chd ratio principe.

• Blaat
Delph schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 08:40:
Om nog even te reageren op de discussie omtrent de ar/armor ratio:

Het gaat er inderdaad niet om dat je koste wat kost een 1:10 ratio haalt want dat is voor de meest classes lastig met een hoge ar maar dat je bij het upgraden nadenkt. Ik heb aardig wat gold bespaart door voor de goedkopere armor variant te kiezen waar ik uiteindelijk veel meer aan had.

Verder legt de eerder geposte link duidelijk uit waarom je dit principe moet hanteren, het is bijna hetzelfde als de chc/chd ratio principe.
In veel gevallen is die verhouding ook gewoon onmogelijk. Je moet het echter zo bekijken.

Als je 800 all res hebt en 4k armor, kan je beter voor 300 extra armor gaan dan voor 40 extra all res, omdat die 300 armor meer effect heeft. De break-even point zit op 10:1.

Het is echter wel zo natuurlijk dat als je extra all res kunt pakken waar armor niet meer mogelijk is dan moet je dat gewoon doen. Je all res verlagen om 10:1 te krijgen is de verkeerde aanpak. :P

• Delph
  • Laatst online: 02-08-2025
Wolf schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 08:48:
[...]

In veel gevallen is die verhouding ook gewoon onmogelijk. Je moet het echter zo bekijken.

Als je 800 all res hebt en 4k armor, kan je beter voor 300 extra armor gaan dan voor 40 extra all res, omdat die 300 armor meer effect heeft. De break-even point zit op 10:1.

Het is echter wel zo natuurlijk dat als je extra all res kunt pakken waar armor niet meer mogelijk is dan moet je dat gewoon doen. Je all res verlagen om 10:1 te krijgen is de verkeerde aanpak. :P
Dat bedoel ik ook, ik wil gewoon zeggen dan je je niet moet blindstaren op dure AR upgrades maar voor minder vaak een effectievere upgrade hebt.

Je zou gister maar een dikke HF craften en hem niet eens kunnen gebruiken omdat er geen CHC op zit (cm wizard)... |:(
Afbeeldingslocatie: http://img255.imageshack.us/img255/8362/27265982.jpg
Zeau daar is je Enchantress blij mee :P
Maarja de kans dat er ook nog eens CHC op zit met een 4prop ring is natuurlijk vrij laag.
Als je een flinke ruby in je helm zet kan je de ring gebruiken om te levelen :) heb je iets van 70% meer XP

Of ga gewoon een Witch Doctor levelen.... damn dan ga je als een malle :D

[ Voor 13% gewijzigd door Vandread op 20-11-2012 09:17 ]

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18:48

Shiro

Serenity

Ik zou een gat in de lucht springen met zo'n craft, tot dusver heb ik alleen maar useless crafts met MF/Armor en dat soort stats gekregen... Nog nooit ook maar 1 van de stats Crit Chance/Damage of increase attack speed gehad....

Juniper RWD

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Delph schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 09:08:
[...]

Dat bedoel ik ook, ik wil gewoon zeggen dan je je niet moet blindstaren op dure AR upgrades maar voor minder vaak een effectievere upgrade hebt.

Je zou gister maar een dikke HF craften en hem niet eens kunnen gebruiken omdat er geen CHC op zit (cm wizard)... |:(
[afbeelding]
Als je met die ring je volgende breakpoint haalt is het die opoffering van 6 crit volgens mij wel waard hoor.

en anders scoor je gewoon een betere mempo met 6% crit samen met een andere neck met dezelfde stats en 10% crit en dan heb je het weer terug :+

• Klitse
  • Niet online
Bokkie schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 09:18:
[...]

en anders scoor je gewoon een betere mempo met 6% crit samen met een andere neck met dezelfde stats en 10% crit en dan heb je het weer terug :+
LOL

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:55
Ik loop nu een beetje vast om te kijken wat een goede upgrade zou zijn voor mij, heb gisteren nog wel nieuwe pants gevonden met meer strength die een dps upgrade zijn van 2,5K ( moet ik nog aan doen )

Kan iemand mij vertellen wat op dit moment de meest nuttige upgrade zou zijn? moet ik door sparen of kan ik er al 1 kopen?

Budget 2mil.
profiel: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Axewi-2874/hero/1635539

iemand die tips heeft? vind het lastig om nu upgrades te vinden.

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

• Mofkees
Axewi schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 09:28:
Ik loop nu een beetje vast om te kijken wat een goede upgrade zou zijn voor mij, heb gisteren nog wel nieuwe pants gevonden met meer strength die een dps upgrade zijn van 2,5K ( moet ik nog aan doen )

Kan iemand mij vertellen wat op dit moment de meest nuttige upgrade zou zijn? moet ik door sparen of kan ik er al 1 kopen?

Budget 2mil.
profiel: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Axewi-2874/hero/1635539

iemand die tips heeft? vind het lastig om nu upgrades te vinden.
hmmz denk dat je amper doodgaat? AR, VIT en LOH zijn redelijk. dus waarschijnlijk is de focus op DPS. Hopelijk zit ik goed :)

Je kunt je mainhand vervangen, laat LOH weg, zoek een met hoge str en misschien 80+CHD zonder soc. Zo kan je ook 10% CHD meer in je OH krijgen door de gem daar te upgraden.

Bloodthirst met je huidige DPS is niet echt efficient. gebruik daar toch maar een defensive passive, superstition misschien. Dan kan je Warcry weglaten, gebruik dan overpower/killing spree in die slot! krijg je zomaar 10~20% DPS erbij!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:55
Mofkees schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 09:41:
hmmz denk dat je amper doodgaat? AR, VIT en LOH zijn redelijk. dus waarschijnlijk is de focus op DPS. Hopelijk zit ik goed :)

Je kunt je mainhand vervangen, laat LOH weg, zoek een met hoge str en misschien 80+CHD zonder soc. Zo kan je ook 10% CHD meer in je OH krijgen door de gem daar te upgraden.

Bloodthirst met je huidige DPS is niet echt efficient. gebruik daar toch maar een defensive passive, superstition misschien. Dan kan je Warcry weglaten, gebruik dan overpower/killing spree in die slot! krijg je zomaar 10~20% DPS erbij!
Klopt heb van doodgaan geen last alleen als mijn fury weigert vol te raken dan wil het wel eens fout gaan.
Zal vanavond eens kijken voor een nieuwe main hand en mijn skills.

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

• ejtnaj
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-12-2025
Angeloonie schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 09:59:
¿Que? Het is geen Diablo II hoor ;)
*mompelt iets over CM-wiz

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/6794871641?page=1

[ Voor 14% gewijzigd door ejtnaj op 20-11-2012 10:02 ]

Verwijderd

Angeloonie schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 10:13:
[...]

Ook echt weer de enige skill die wel breakpoints heeft :P
Ik ben wel nieuwsgierig , wat zijn breakpoints en wat doen ze?

• ejtnaj
Nou ik moet een bepaalde attack speed gaan stacken als ik zoveel mogelijk procs wil hebben. Blijkbaar heb je voor Wicked Wind dus breakpunten; als je bijvoorbeeld de 2.50 attack speed grens overschrijdt, dan heb je een merkbare verhoging in het aantal procs. Wellicht omdat je dan een WW extra tegelijk kan casten, aangezien ze een bepaalde levensduur hebben.

Procs zijn de basis van CM: dan kan je je andere skills meer spammen, bijv Frost Nova. En kan je dus een monster beter 'freezenlocken'. Blijkbaar om een monster echt te permafreezen, heb je een attack speed van >2.73 nodig.
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 10:17:
[...]

In Diablo II waren breakpoints voor increased attack speed/faster cast rate/faster hit recovery momenten waarop het daadwerkelijk effect had. Zo kon je van 40 naar 50% gaan zonder dat het effect had, en pas vanaf 53% oid zou je daadwerkelijk sneller aanvallen/recoveren.

Dit is in D3 niet zo, ieder % ias verhoogt daadwerkelijk je attackspeed. Alleen geldt dit dus niet per se voor de werking van Whirlwind/Wicked Wind. :P (wel voor de snelheid waarmee je de whirlwinds gooit, maar niet voor het triggeren van effecten door Wicked Wind.

[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 20-11-2012 10:29 ]

• Mofkees
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 10:17:
[...]

krijg je meer "ticks" per sec!!! afhankelijk van APS meestal, vooral voor tornados in WW wiz of WW barb. Daardoor krijg je ook meer procs per sec.

• Mofkees
gister zo maar weer een paar Dex items gevonden en ik kon bijna uit de stash mijn DH aankleden. moest alleen een Nat cloak kopen en moet vanavond nog een paar inna pants halen (bidden).

http://eu.battle.net/d3/en/profile/NeooeN-2211/hero/2672982

tis echt veel makkelijker over 100k DPS te komen met DH :) :) :) nou maar kijken of WW DH ook echt lekker speelt.

de emeralds zijn ook weer duur geworden zeg... het wordt voorlopig niks met de groene gems, ben ik bang.

Nog tips om te upgraden? Heb ook nog een 12xx dps manticore in de stash, 9x% CHD maar alleen een soc en 300 INT (wtf..). zou dat beter zijn dan de WF? Hij doet meer damage maar lijkt significant langzamer.

• ejtnaj
Gisteravond weer een epic farmrun gehad. MP7 met 4 personen (monk, cm wiz, meteor wiz, DH). Erg leuk: af en toe idioot sterke elites, af en toe echt hard doodgaan, veel effects zodat mijn computer soms vastloopt, onverwachte drops, lachen gieren brullen. Soms (maar vooral in the Bridge of Korsikk) is de lucht nèt geklaard en dwarrelen de laatste monsterrestjes nog naar beneden: iedereen roept 'awesome'.

Voor de klagers die hier mp0 farmen en alles one-hitten: probeer dat maar een keertje. Schuif je 'uuuh ik kan in mp0 12% meer vinden dan in mp5'-mentaliteit van je af. Stap een keertje van de gokautomaat af, en ga met je vrienden aan de roulettetafel zitten. Zul je zien dat dit veel leuker is :)
Mofkees schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 10:44:
Nog tips om te upgraden? Heb ook nog een 12xx dps manticore in de stash, 9x% CHD maar alleen een soc en 300 INT (wtf..). zou dat beter zijn dan de WF? Hij doet meer damage maar lijkt significant langzamer.
Hij is langzamer, maar per hit meer damage, dus ook je skills doen meer damage. :) Weet niet hoeveel +damage hij geeft, maar als dat een flink verschil is zou ik het doen.

Qua upgrades: haal een Dead Man's Legacy, veruit de beste upgrade voor de beste prijs. 200/200 stats, 17+ ias/9CHC heb je voor nog geen 2 mil. En verder inderdaad Inna's Temperance halen voor de dex bonus. :)

Ik zou ook je gloves vervangen met CHC/CHD ipv IAS/CHD. Je hebt meer CHC nodig, ias minder belangrijk als je een leuke DML haalt. :)

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:06
ejtnaj schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 10:53:
Voor de klagers die hier mp0 farmen en alles one-hitten: probeer dat maar een keertje. Schuif je 'uuuh ik kan in mp0 12% meer vinden dan in mp5'-mentaliteit van je af. Stap een keertje van de gokautomaat af, en ga met je vrienden aan de roulettetafel zitten. Zul je zien dat dit veel leuker is :)
Ach ja, Mp1-7, allemaal te doen. Kost alleen iets meer tijd.
Mp10 bij butcher, dat zou voor mij een uitdaging zijn met mijn DPS. Ragetimer is heeeet :D

https://d4armory.io/Player/803500

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

ejtnaj schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 10:53:
Gisteravond weer een epic farmrun gehad. MP7 met 4 personen (monk, cm wiz, meteor wiz, DH). Erg leuk: af en toe idioot sterke elites, af en toe echt hard doodgaan, veel effects zodat mijn computer soms vastloopt, onverwachte drops, lachen gieren brullen. Soms (maar vooral in the Bridge of Korsikk) is de lucht nèt geklaard en dwarrelen de laatste monsterrestjes nog naar beneden: iedereen roept 'awesome'.

ben ik het mee eens ...mp omhoog ...dan nog eens praten over ......het is zooooo makkelijk......anyway vanavond maar weer spelen kan niet wachten :)

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

• Mofkees
Angeloonie schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 10:54:
[...]

Hij is langzamer, maar per hit meer damage, dus ook je skills doen meer damage. :) Weet niet hoeveel +damage hij geeft, maar als dat een flink verschil is zou ik het doen.

Qua upgrades: haal een Dead Man's Legacy, veruit de beste upgrade voor de beste prijs. 200/200 stats, 17+ ias/9CHC heb je voor nog geen 2 mil. En verder inderdaad Inna's Temperance halen voor de dex bonus. :)

Ik zou ook je gloves vervangen met CHC/CHD ipv IAS/CHD. Je hebt meer CHC nodig, ias minder belangrijk als je een leuke DML haalt. :)
aha.. dan maar eens beter kijken naar de Manticore vanavond. Heb namelijk ook nog geen idee of strafe afhankelijk is van APS.

Die gloves waren ook uit mijn stash dus vandaar. CHC gloves met zulke dex/vit en CHD zijn denk ik ook niet echt cheapo. Met DML en Inna's temperence krijg ik zeker al 5% CHC erbij, heb ik dan rond 40% CHC. Voorlopig is het goed zo, hoef hiermee niet de ubers te kunnen doen :)

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-01 19:44
Wat? Ik ga die mempho vanavond gewoon vinden ;) En btw ik heb helaas nog geen 20m voor je :p

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• Klitse
  • Niet online
An1mA schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 11:25:
[...]

Wat? Ik ga die mempho vanavond gewoon vinden ;) En btw ik heb helaas nog geen 20m voor je :p
Ik zou maar opschieten, anders ga ik nog rente rekenen. :+

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14:32
Zo mijn HC monk is gisteren 60 geworden! Ging eigenlijk redelijk makkelijk zolang je elke paar levels je wapen upgrade, verder nergens echt in de problemen gekomen. Toen ik 60 was geworden mijn SC gold voor HC getrade, zodat ik mijn Monk inferno klaar kon maken zonder tegen de inferno muur te lopen. Eindelijk een storm shield kunnen kopen, voor mijn SC Barb was dit altijd onbetaalbaar en toen het betaalbaar was, was een schild niet meer nuttig

Gaat lekker ACT1 is nu nog simpel nu hopen dat dat in ACT3 ook nog zo zal zijn, mijn defense zit volgens mij wel goed, nu inferno proberen helemaal uit te spelen en dan sparen voor wat offensievere items.

Movies: letterboxd

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:13
An1mA schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 11:25:
[...]

Sloeber :P

• lekrutes
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-01 21:32
desjaak909 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 11:43:
Zo mijn HC monk is gisteren 60 geworden! Ging eigenlijk redelijk makkelijk zolang je elke paar levels je wapen upgrade, verder nergens echt in de problemen gekomen. Toen ik 60 was geworden mijn SC gold voor HC getrade, zodat ik mijn Monk inferno klaar kon maken zonder tegen de inferno muur te lopen. Eindelijk een storm shield kunnen kopen, voor mijn SC Barb was dit altijd onbetaalbaar en toen het betaalbaar was, was een schild niet meer nuttig

Gaat lekker ACT1 is nu nog simpel nu hopen dat dat in ACT3 ook nog zo zal zijn, mijn defense zit volgens mij wel goed, nu inferno proberen helemaal uit te spelen en dan sparen voor wat offensievere items.
Nu ik dit zo hoor wil ik ook weer verder met mijn HC monk

• Mofkees
laat je je schuld toch kwijtschelden, dat is tegenwoordig de norm :)

• Klitse
  • Niet online
Mofkees schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 11:52:
[...]

laat je je schuld toch kwijtschelden, dat is tegenwoordig de norm :)
Dat is een optie, maar met maar 1 goeie knieschijf door het leven is ook geen pretje. >:)

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:59

ResuCigam

BOFH

Grats, ik merk wel dat ik in act3 een stuk hardere klappen krijg dan in act1/2 dus ik ga eerst maar eens sparen voor betere spullen voor ik inferno afmaak :)

We do what we must because we can.

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:13
Timeless schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 11:32:
[...]

Ik zou maar opschieten, anders ga ik nog rente rekenen. :+
Misschien kan hij je in natura terugbetalen, dat kan ook best fijn zijn >:)
Volgens mij is het dieptepunt van de conversatie nu wel bereikt :+
Mofkees schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 11:04:
[...]
aha.. dan maar eens beter kijken naar de Manticore vanavond. Heb namelijk ook nog geen idee of strafe afhankelijk is van APS.

Die gloves waren ook uit mijn stash dus vandaar. CHC gloves met zulke dex/vit en CHD zijn denk ik ook niet echt cheapo. Met DML en Inna's temperence krijg ik zeker al 5% CHC erbij, heb ik dan rond 40% CHC. Voorlopig is het goed zo, hoef hiermee niet de ubers te kunnen doen :)
Had het al vaker gezien maar denk dat ik vanavond toch maar eens wat geld uit ga geven om m'n DH te pimpen naar een strafert.
Tot nu toe alleen gevonden gear gebruikt en heb nog wel het een en ander om de attack speed items voor in te wisselen (voor extra CHC).
Moet voornamelijk een goede quiver hebben met veul disc/hatred.

Overigens ook een monk aan het speed levelen (35), hilarisch met ~25+ % runspeed op publics, allemaal achter ja aanrennen en tig keer de vraag krijgen waar je de CE wings vandaan hebt.

Zijn ze net in de buurt en dan Cyclone doen en Crypling wave spammen *woosh* weer X monsters killed *+xp bonus ftw*

[ Voor 7% gewijzigd door Vandread op 20-11-2012 12:10 ]

• kaluro2
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Huppa, even een thread aangemaakt over iets wat me toch al wel lang stoort:

Gold drops too slowly (Pickup radius issues)

Pickup radius komt niet tot zijn recht. En na tests heb ik gemerkt dat je tijdens een run van een half uurtje, makkelijk 300k extra kan halen, puur door al het gold op te pakken.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Doen ze expres..... gewoon om je te vertragen en tegen botters ;)
Is overigens de reden waarom m'n pants niet zo heel goed zijn, je moet gewoon iets van pickup hebben anders pak je helemaal niks op....

Die blade wings wil ik ook :'( alleen ben geen RTS'er/SC'er

[ Voor 13% gewijzigd door Vandread op 20-11-2012 12:18 ]

• lekrutes
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-01 21:32
Ik heb 7 vind ik wel prettig. Dan kun je iets openen en doorlopen en alsnog de gold oppakken.
Maar heb sinds gisteren ook 24% movement speed dus weet niet hoe prettig dat nu nog is :P

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Pickup radius van 0 is inderdaad vervelend, zeker als er op een bepaald moment gold stapeltjes beginnen te droppen van 2k of meer en je er 3 keer overheen loopt zonder het op te rapen :p

Anywho, vandaag eindelijk de plans maar eens gehaald voor IM, nu 2 machines, vanavond wellicht maar eens proberen wat organs te scoren...

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2025
Van het weekend weer eens gespeeld sinds 1.0.3, even mijn barb naar act 3 geleveld. Wow dat gaat makkelijk, kwam eerst amper door act 1. Ook gelijk een grandfather gekocht voor 40k.

Gisteren eerste alkaizer run gedaan, over 2 runs 3 legendaries gevonden, meteen weer hooked _/-\o_ .
1 daarvan was een skorn met
1350 damage
330 strength
200 vit
188% chd
en socket.

35k damage boost :9. Jammer alleen dat the grandfather sneller is en er cooler uit ziet.

• Villean
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:25
Sinds wanneer kan een level 61 item zulke hooge extra stats geven?? Bijna 300 Dex voor een one handed weapon...

Afbeeldingslocatie: http://www.slivercreations.net/images/fist.jpg

AMD 7950X | 128GB DDR5 | GTX3080Ti | Canon R5 | RF 15-35mm F2.8 | 35mm F1.4L II | RF 50mm F1.2L | RF 70-200mm F2.8 IS | EF 400mm F2.8 IS II | Phrozen 8K Mini & 8K Mighty

• Blaat
Villean schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 12:45:
Sinds wanneer kan een level 61 item zulke hooge extra stats geven?? Bijna 300 Dex voor een one handed weapon...

[afbeelding]
Sinds 1.05.

Lees de patch notes zou ik zeggen.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

[afbeelding]
sinds stats rrollen op basis van monsterlevel en niet meer van itemlvl :)

Zodra je dus MP1 speeld kan elk geel item dat dropt zulke stats rollen

• kaluro2
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

[afbeelding]
Het is mogelijk. Maar er zit geen lifesteal, geen CHD, geen socket of wat dan ook bij.
Meestal is het of/of, dit keer niet ;-). Waarschijnlijk zijn er 2 dexterity rolls geweest, in plaats van een enkele.

2x 140 dex 75 str rolls = 280 dex, 150str.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

• Mikromanic
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 24-12-2025

Mikromanic

Onder de titel

Weer een leuk ringetje gevonden..

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/67ibg3.png

Dit maal geen upgrade! Dan maar in de verkoop

Up

• Mofkees
Mikromanic schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 12:47:
Weer een leuk ringetje gevonden..

[afbeelding]

Dit maal geen upgrade! Dan maar in de verkoop
kan je daarmee een str+allres+CHC lacuni financieren? :) kom je zeker in de top 100 dan.

• Villean
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:25
kaluro2 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 12:47:
[...]

Het is mogelijk. Maar er zit geen lifesteal, geen CHD, geen socket of wat dan ook bij.
Meestal is het of/of, dit keer niet ;-). Waarschijnlijk zijn er 2 dexterity rolls geweest, in plaats van een enkele.

2x 140 dex 75 str rolls = 280 dex, 150str.
Ah makes sense, tnx voor de uitleg. Idd jammer dat er geen CHC of lifesteal opzit dan was het een leuk item geweest.

AMD 7950X | 128GB DDR5 | GTX3080Ti | Canon R5 | RF 15-35mm F2.8 | 35mm F1.4L II | RF 50mm F1.2L | RF 70-200mm F2.8 IS | EF 400mm F2.8 IS II | Phrozen 8K Mini & 8K Mighty

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:06

Gefeliciteerd man :)
Alles ook solo gedaan zonder skippen etc?
Ik wil ook wel mijn SC gold omgooien naar HC, maar 5M gold levert vast net 1 of 2M hc gold op...

https://d4armory.io/Player/803500

kaluro2 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 12:11:
Huppa, even een thread aangemaakt over iets wat me toch al wel lang stoort:

Gold drops too slowly (Pickup radius issues)

Pickup radius komt niet tot zijn recht. En na tests heb ik gemerkt dat je tijdens een run van een half uurtje, makkelijk 300k extra kan halen, puur door al het gold op te pakken.
Owja.. je kiest er zelf voor om met 800% movement speed te spelen. Dan moet je ook niet zeuren en met de nadelen leven ipv het spel speciaal voor jou aangepast willen zien worden.

Met zoveel movement speed heb je wat minder gold pickups.. your choice.

Wat is dit nou weer voor iets raars.

Vind de suggestie van iemand in je topic om Barbs te fixen een veel betere. Het is niet pickup-radius dat stuk is of gold drops. Het is de belachelijke stacking van movement speed bij Barbs wat stuk is.
Even with just 24% Movement speed, a pickup radius of 20 is insufficiënt and most of the gold stacks will be left lying.
Bullshit. Speel met 24% en 20 yards en ik kan een kist openen en wegrennen en hij pakt het nog steeds op.

[ Voor 27% gewijzigd door Bosmonster op 20-11-2012 13:18 ]

Bosmonster schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 13:14:
[...]

Owja.. je kiest er zelf voor om met 800% movement speed te spelen. Dan moet je ook niet zeuren en met de nadelen leven ipv het spel speciaal voor jou aangepast willen zien worden.
Eens. :)

Voordeel van die build is dat je enorm snel er doorheen kunt rammen, dus meer XP/uur kan halen dan een andere build. Daar lever je dan gold voor in. :)

Wachten tot je B.net profile bijgewerkt is is niet grappig.. Laatste update gisteravond, net voordat ik mijn upgrades aan had. Hopelijk wordt hij zo nog ff bijgewerkt, ben benieuwd of ik weer in de top 100 DH DPS EU sta (134 nu).

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-01 10:31

Anno

Griefmaker#2862

Angeloonie schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 13:23:
[...]
Wachten tot je B.net profile bijgewerkt is is niet grappig.. Laatste update gisteravond, net voordat ik mijn upgrades aan had. Hopelijk wordt hij zo nog ff bijgewerkt, ben benieuwd of ik weer in de top 100 DH DPS EU sta (134 nu).
Mijn profiel heeft ongeveer een uur geleden een update gehad. Maar hoe werkt dit eigenlijk ? Worden alle profielen op een moment van de dag geupdate of x uur naar laatste login. Of wordt dit in batches gedaan ? Ik kan er niet echt een patroon in ontdekken. Soms wordt mijn profiel 's avonds geupdate de andere keer 's ochtends. Wel jammer dat ze niet consistent zijn in het updaten zijn.

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:31
Ik kan helemaal inkomen met de posts bij die Thread. Je gaat een klein detail niet repareren wat eigenlijk door een ander probleem (enorme speed bonus WoTB) wordt veroorzaakt.

Het enige wat ik wel zelf met is dat het gold pas opgepakt wordt als je minimaal een paar pixels beweegt. Al stilstaand bij een chest die opent of monster die dropt, gebeurt er niks (met een pickup radius van 35+). Tja, maar om dat nou een probleem te noemen vind ik ook een beetje zwaar overtrokken.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• strekie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
Joarie schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 13:28:
Ik kan helemaal inkomen met de posts bij die Thread. Je gaat een klein detail niet repareren wat eigenlijk door een ander probleem (enorme speed bonus WoTB) wordt veroorzaakt.

Het enige wat ik wel zelf met is dat het gold pas opgepakt wordt als je minimaal een paar pixels beweegt. Al stilstaand bij een chest die opent of monster die dropt, gebeurt er niks (met een pickup radius van 35+). Tja, maar om dat nou een probleem te noemen vind ik ook een beetje zwaar overtrokken.
Dat is dan weer handig bij de health globes, die kan je even laten liggen door niet te bewegen als je tegen elites vecht.

• ejtnaj
Tja. Ik vind het vrij logisch dat je moet bewegen om iets op te pakken.
ejtnaj schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 13:30:
Tja. Ik vind het vrij logisch dat je moet bewegen om iets op te pakken.
Zelfs als iets recht op je snuffert valt? :P

Als ik iets op wil pakken hoef ik niet perse te lopen normaliter :+

Maar goed.. de vraag is of het gewenst is mbt globes en dat heeft zowel voordelen als nadelen.

[ Voor 26% gewijzigd door Bosmonster op 20-11-2012 13:32 ]

Pagina: 1 ... 116 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.