• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

ejtnaj schreef op zondag 11 november 2012 @ 11:41:
[...]

Ja of je wilt juist geraakt worden om de Scramble proc te triggeren, dan ben je sneller! :)
Beetje een uitzonderingsgeval dat hè :p Maar om te zeggen dat als je damage krijgt je op een te hoog MP speelt is wat kort door de bocht.

Ik verlies mijn archon trouwens niet zó vaak als mijn post misschien doet vermoeden, ik heb het ook voornamelijk over uitzonderingsgevallen qua spawns en wat onoplettendheid van ondergetekende :+

• strekie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
Net een upgrade voor mezelf gevonden!
Afbeeldingslocatie: http://s11.postimage.org/ehjgwfbu9/depthdigger.png

• Deegeeooh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-08-2025
strekie schreef op zondag 11 november 2012 @ 12:14:
Net een upgrade voor mezelf gevonden!
[afbeelding]
lekker ! stonefort toch net ?

• strekie
Jep, ik ga eens vaker een game van u moeten joinen
;-)

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-01 14:59

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

Zomaar wat tips:

- vervang tactical advantage door sharpshooter; dit maakt je afhankelijkheid van ctc aanzienlijk kleiner
- vervang de andy door een mempo; de firedam doet echt veel op inferno :x
- vervang de boots door rares; ik heb tot gister met 233 dex/76@ 47fireres/12 frw gelopen, dus dan pak je zomaar 100+ dex extra :)
- neem lacuni bracers; de ias & frw doen het beter i.c.m. sharpshooter dan ctc
- goede ringen, maar beiden missen critdam; zeker met veel ctc (=sharpshooter 8)7 ) geeft critdamveel xtra dam :)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

• Deegeeooh
ik heb een setje over.. zeker niet met de beste stats, maar goed genoeg om voordeel van te hebben :)

Geef ze weg, als je interesse hebt, laat even weten via dm vanavond dan verloot ik ze eind vd avond onder 1 van de geinteresseerden, Wel zelf even 2 x 9 attackspeed ring equippen (zijn goedkoop)

[afbeelding]
lootje getrokken en Bospa01 / Tbeast#1352 gepakt :) stuur je een invite.

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-01 20:18
Delph schreef op zondag 11 november 2012 @ 11:35:
[...]

Als je genoeg DPS doet in Archon mag je eigenlijks niet meer eens geraakt worden... :P
Anders als dit wel het geval is of je kan je archon niet houden dan zit je een MP te hoog en moet je lager of een andere build spelen. Archon is namelijk niet altijd het snelst :)
Tegen reflect is de ll wel nodig. Ik kwam zelfs nog wat te kort en voor die 5 procent dmg hoef je het niet te laten.

xVortexx D3

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05-2025

Cthulhu

Carpe Noctem

eerste key gevonden op HC, bij de 3e poging, op MP0

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

• strekie
Nice!
ik heb net een 1 hander gevonden met 1025dps, 220 str 120int 70vit en 903 loh, black weapon. Spijtig genoeg geen chd of socket. Kan dat nog wat waard zijn zonder chd?

• tdjager
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-01-2025
Zijn er mensen met drie infernal machines die een uber run willen doen op mp5?

edit: done

[ Voor 35% gewijzigd door tdjager op 11-11-2012 17:33 ]

• Frerk

Frerk

*bliep*

strekie schreef op zondag 11 november 2012 @ 14:32:
Nice!
ik heb net een 1 hander gevonden met 1025dps, 220 str 120int 70vit en 903 loh, black weapon. Spijtig genoeg geen chd of socket. Kan dat nog wat waard zijn zonder chd?
Jawel hoor, maar verwacht geen miljoenen :P

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09-2025
kwakke01 schreef op zondag 11 november 2012 @ 12:20:
[...]

Zomaar wat tips:

- vervang tactical advantage door sharpshooter; dit maakt je afhankelijkheid van ctc aanzienlijk kleiner
- vervang de boots door rares; ik heb tot gister met 233 dex/76@ 47fireres/12 frw gelopen, dus dan pak je zomaar 100+ dex extra :)
- goede ringen, maar beiden missen critdam; zeker met veel ctc (=sharpshooter 8)7 ) geeft critdamveel xtra dam :)
wat is ctc? vervangen door ss? Natalya boots vervangen?

Sorry maar ik zal deze adviezen niet opvolgen..

Meer CHD kan zeker geen kwaad. Het is juist goed dat je niet afhankelijk bent van SS = valse dps. Of nu gegarandeerd je eerste hit een crit is of je 2de of 3de? who gives a fuck? Met bola shot kan het zelfs tegen je werken..

minimaal 45% chc is een goed streven en minimaal 350-400 chd. o ik zie dat je chc al increased is bij 45% dus dat zit wel snor... ik zal dan focussen op meer chd en dex en iets meer res all.. Voor boss runs kan je misschien die tactical advantage wisselen voor perfectionist voor wat meer survivability.

[ Voor 26% gewijzigd door Julio-K op 11-11-2012 15:04 ]

kwakke01 schreef op zondag 11 november 2012 @ 12:20:
[...]

Zomaar wat tips:

Niet echt een handige tip. SS is in feite een compleet nutteloze skill. Je krijgt er in de praktijk hooguit 3-6% CHC door om de zoveel hits.
Met 70 mil?
100 dex erbij, 7% CHC er af. Weegt niet tegen elkaar op.
Bracers zijn prima, 6% CHC is veel, en de dex/vit/all res is ook niet mis.
En nogal logisch dat IAS meer doet met SS, want als je al 100% CHC hebt, dan doet die 6% CHC niets meer nee.
SS geeft in de praktijk dus helemaal geen extra damage omdat de CHC bonus minimaal is.

Al met al niet echt nuttige tips IMO, omdat je blind op SS zit te staren.

[ Voor 9% gewijzigd door Angeloonie op 11-11-2012 15:13 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• kwakke01

kwakke01

Angeloonie schreef op zondag 11 november 2012 @ 15:08:
[...]

Niet echt een handige tip. SS is in feite een compleet nutteloze skill. Je krijgt er in de praktijk hooguit 3-6% CHC door om de zoveel hits.

[...]

Met 70 mil?

[...]

100 dex erbij, 7% CHC er af. Weegt niet tegen elkaar op.

[...]

Bracers zijn prima, 6% CHC is veel, en de dex/vit/all res is ook niet mis.
En nogal logisch dat IAS meer doet met SS, want als je al 100% CHC hebt, dan doet die 6% CHC niets meer nee.

[...]

SS geeft in de praktijk dus helemaal geen extra damage omdat de CHC bonus minimaal is.

Al met al niet echt nuttige tips IMO, omdat je blind op SS zit te staren.
niet waar, als ik ss fully charged heb, schiet ik alleen maar crits tot m'n bol leeg is, of ik geraakt wordt; in de praktijk leg ik een unique dus neer met 1 (reeks) schoten.

je aannames kloppen dus niet met mijn ervaring uit de praktijk..

ss levert dus wel degelijk meer op dan je blind staren op items met ctc, zeker ook omdat ias/chd items stukken goedkoper zijn dan ctc/chc items. als je er dan ook nog eens @ op wilt hebben, dan kom je met 70 mio al helemaal niet uit ...

en uiteraard hoef je het er niet mee eens te zijn, laat staan te doen, maar dat wil niet zeggen dat het niet zo is ;w

[ Voor 4% gewijzigd door kwakke01 op 11-11-2012 15:27 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09-2025
kwakke01 schreef op zondag 11 november 2012 @ 15:21:
[...]

niet waar, als ik ss fully charged heb, schiet ik alleen maar crits tot m'n bol leeg is, of ik geraakt wordt; in de praktijk leg ik een unique dus neer met 1 (reeks) schoten.

ss levert dus wel degelijk meer op dan je blind staten op items met ctc, zeker ook omdat ias/chd items stukken goedkoper zijn dan ctc/chc items. als je er dan ook nog eens @ op wilt hebben, dan kom je met 70 mio al helemaal niet uit ...
het is CHC en geen CTC.

Het klopt als je SS 100 % is geladen dat de eerste volle seconden allemaal crits zijn.. En zal je ongetwijfeld een elite sneller neerleggen. Maar als je effecient farmt dan volg je een route waarbij je niet eens de tijd hebt om je chc tot 100% te kunnen laden.. Bij iedere hit zakt het weer terug naar je basis CHC.
[...]

Dan speel je te langzaam. In de tijd dat het duurt om SS volledig op te laden heb je een pack al neer, of ben je al 3 white mobs verder (waarbij hij zich constant reset).

Het is alleen nuttig tussen packs in waarbij je tussendoor niets tegenkomt.
Ik doe geen aannames. SS is gewoon niet nuttig genoeg als je al boven de 35-40% crit zit. Als je met een beetje tempo aan het spelen bent, en je CHC in de gaten houdt zul je duidelijk zien dat je met 3-6% CHC verhoging speelt en je volle SS DPS een wassen neus is.
ss levert dus wel degelijk meer op dan je blind staten op items met ctc, zeker ook omdat ias/chd items stukken goedkoper zijn dan ctc/chc items. als je er dan ook nog eens @ op wilt hebben, dan kom je met 70 mio al helemaal niet uit ...
SS levert je een klein beetje CHC op. That's it.
Je kunt lekker CHD of IAS gaan stacken, maar als je vervolgens nooit crit heb je er niets aan.

Natuurlijk kom je niet heel ver met 70 mil, maar om bepaalde items af te raden omdat ze CHC hebben is natuurlijk onzin. Die bracers zijn dikke prima, en die nat boots zijn ook niet helemaal verkeerd (door de set bonus).

Ter illustratie: hij heeft 2x zoveel unbuffed DPS als jij hebt. Leuk die 250k in je profile, maar unbuffed 60k zegt genoeg. Terwijl hij nu 150k profile en 120k unbuffed heeft. Jij hebt 9,5% CHC, hij heeft 49.5% CHC. 9,5% is echt veels te weinig voor een DH.

[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 11-11-2012 15:32 ]

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-01 04:38

KneoK

Not in a million lightyears

De legendary give away is in volle gang, check het volgende filmpje voor het volledige overzicht van alle legendaries:

• kwakke01

kwakke01

Angeloonie schreef op zondag 11 november 2012 @ 15:27:
[...]

...
Natuurlijk kom je niet heel ver met 70 mil, maar om bepaalde items af te raden omdat ze CHC hebben is natuurlijk onzin. Die bracers zijn dikke prima, en die nat boots zijn ook niet helemaal verkeerd (door de set bonus).
ik raad ze niet af, ik geef een alternatief, dat jij een andere mening hebt mag, maar het is naief te denken dat een andere build meteen niks is. voor mij werkt de afhankelijkheid van ss, en ik speel daardoor niet langzamer; alleen anders. (denk aan de good-old cow-games; eerst herden, dan killen ;) )

maar goed; 10% ctc is idd weinig als base, ben ook nog zoekende naar een goede balans tussen dam & survivability ben er nog niet achter hoeveel @ nodig is om een beetje safe op m-5 te kunnen spelen; 800@ is iig te weinig voor mij ^^

• kwakke01

kwakke01

KneoK schreef op zondag 11 november 2012 @ 15:30:
De legendary give away is in volle gang, check het volgende filmpje voor het volledige overzicht van alle legendaries:

[video]
LOLZ, nice work!!

met 1 legendary per dag ga ik dat voorlopig niet nadoen :P

kwakke01 schreef op zondag 11 november 2012 @ 15:39:
[...]

ik raad ze niet af, ik geef een alternatief, dat jij een andere mening hebt mag, maar het is naief te denken dat een andere build meteen niks is. voor mij werkt de afhankelijkheid van ss, en ik speel daardoor niet langzamer; alleen anders. (denk aan de good-old cow-games; eerst herden, dan killen ;) )
Dit is niet naief en heeft niets te maken met een andere build. Build is skills wisselen, niet goede stats op gear afraden. Voor elke build wil je de beste gear hebben, dus wil je de beste stats stacken. Dat betekent voor iedere class hetzelfde: CHC + CHD stacken, met het liefst nog wat IAS er bij, maar CHC is het belangrijkste van alles. Daarnaast afhankelijk van de class ook nog @ stacken.
Kijk anders eens hoeveel spelers in de Diabloprogress top 100 nog SharpShooter gebruiken.
maar goed; 10% ctc is idd weinig als base, ben ook nog zoekende naar een goede balans tussen dam & survivability ben er nog niet achter hoeveel @ nodig is om een beetje safe op m-5 te kunnen spelen; 800@ is iig te weinig voor mij ^^
Ik kan MP5 prima aan met <200@. 800@ is echt gigantisch overkill voor een DH. Ik zou zelf wel liever op iets van 300-400@ zitten, zodat ik Mortars, Electrified e.d. net wat meer kan opvangen. Maar boven de 400@ gaat het enorm ten koste van je DPS.

Meer DPS helpt ook voor je survivability, als je alles 3x zo snel neer hebt is wat minder @ ook prima. Maar als je met je DH boven de 30k HP zit en rond de 200-250@ zou het prima moeten lukken, mits je dat gemis aan @ opvangt met DPS.

• krazzer
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-01 14:56

krazzer

Tijd is een illusie

Ik heb net op MP5 de uberbosses Ghom and Raknoth proberen te verslaan met een groepje maar we kregen het niet voor elkaar (na 10x proberen), ik zit nu nog in de game, iemand zin om te helpen?

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

haha dat filmpje :P
Helemaal gemist, Azmodan down op HC ;) Alleen Diablo nog

krazzix schreef op zondag 11 november 2012 @ 15:50:
Ik heb net op MP5 de uberbosses Ghom and Raknoth proberen te verslaan met een groepje maar we kregen het niet voor elkaar (na 10x proberen), ik zit nu nog in de game, iemand zin om te helpen?
Mis je DPS of een tank?

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:01
krazzix schreef op zondag 11 november 2012 @ 15:50:
sure
goldman#2525

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• krazzer

krazzer

Tijd is een illusie

tank

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:08
Gister wat bids gewonnen op hc en het resultaat mag er zijn.
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/scaled/thumb/138/screenshot289s.jpg :D
Ook een a2 key onderweg gevonden :0

Mocht je nog een tank nodig hebben, Patrick#1287

[ Voor 16% gewijzigd door pstalman op 11-11-2012 16:46 ]

https://d4armory.io/Player/803500

• krazzer

krazzer

Tijd is een illusie

Angeloonie schreef op zondag 11 november 2012 @ 15:52:
[...]

Dan haak ik helaas af ;) Hopelijk kan iemand anders je wel helpen :)
ik heb een tank nu btw dus als je nog zin hem we zijn nu met 2

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-01 04:47
krazzix schreef op zondag 11 november 2012 @ 15:55:
[...]

ik heb een tank nu btw dus als je nog zin hem we zijn nu met 2
wil wel helpen sleepwalkerb#2326

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

• Frerk

Frerk

*bliep*

Dacht ik dat 't troep was, bleek 't nog vrij redelijk te zijn:
Frerk in "[PC] Diablo 3 Trading topic"
(Die Inna's)

't zou fijn zijn als ik ooit eens het vermogen zou ontwikkelen om iets fatsoenlijks te herkennen en er een prijskaartje aan te geven :P

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

pstalman schreef op zondag 11 november 2012 @ 15:52:
Gister wat bids gewonnen op hc en het resultaat mag er zijn.
[afbeelding] :D

Mocht je nog een tank nodig hebben, Patrick#1287
Gister leuke gloves gevonden op hc
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/K6xlf.jpg

• pstalman
Cthulhu schreef op zondag 11 november 2012 @ 16:46:
[...]

Gister leuke gloves gevonden op hc
[afbeelding]
ja zijn inderdaad wel heel goed voor de damage, maar mist wat hp :)

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08-2025
Frerk schreef op zondag 11 november 2012 @ 16:27:
Dacht ik dat 't troep was, bleek 't nog vrij redelijk te zijn:
Frerk in "[PC] Diablo 3 Trading topic"
(Die Inna's)

't zou fijn zijn als ik ooit eens het vermogen zou ontwikkelen om iets fatsoenlijks te herkennen en er een prijskaartje aan te geven :P
Wat bij legendaries en set items helpt is het checken van de rolls op de d3 website. Daar zie je alle mogelijke rolls en de min/max waarde.

http://eu.battle.net/d3/en/item/pants/#type=set

Als je kijkt bij Inna's dan zie je dat je bijna max dex roll hebt, en die specifieke resistance kan goed zijn voor een monk die erop focust.

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

pstalman schreef op zondag 11 november 2012 @ 16:47:
[...]

ja zijn inderdaad wel heel goed voor de damage, maar mist wat hp :)
Heb ruim 50k hp. overleefde zelfs de firebal van azmodan :P

• Frerk

Frerk

*bliep*

Delph schreef op zondag 11 november 2012 @ 16:48:
[...]

Wat bij legendaries en set items helpt is het checken van de rolls op de d3 website. Daar zie je alle mogelijke rolls en de min/max waarde.

http://eu.battle.net/d3/en/item/pants/#type=set

Als je kijkt bij Inna's dan zie je dat je bijna max dex roll hebt, en die specifieke resistance kan goed zijn voor een monk die erop focust.
Ja dat had ik achteraf ook gedaan, wel jammer van de IAS. Bij rares heb ik nog steeds geen flauw idee trouwens, tenzij 't trifecta is o.i.d.
't zal vanzelf wel komen denk ik, tot een uur geleden was ik straatarm(Nog een set item en radiant star emerald plans geloot, dus 11m erbij). Met dit geld moet ik m'n dps maar eens omhoog gaan werken..

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-01 09:25
Zo net voor het eerst wat uber runs gedaan met 2 anderen (bekenden). 2 Barbs en 1 monk.
Ging eigenlijk prima op MP5. Andere barb ging wel af en toe dood maar kon redelijk makkelijk gerevived worden. Volgens mij mag ik niet klagen met 5 organs uit 6 runs :)

Durf nog geen ring te maken.... eerst maar eens kijken hoe de maan staat :P

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• Deegeeooh
[...]

[...]
Open tijdens het spelen je stats paneel maar eens zodat je je CHC kunt zien (met SS aan) tijdens een gevecht, erg verhelderend dan zie je precies wat er gebeurt. Na iedere hit zakt de CHC terug naar je daadwerkelijke CHC niveau en bouwt dan weer op. Als je snel achter elkaar hits hebt, wordt er dus ook steeds slechts een aantal % opgebouwd (3 per sec).

natuurlijk verhoogt dit de kans wat dat de volgende hit inderdaad een crit doet tegen je chd, dus helemaal nutteloos is het niet.. maar alleen maar crits schieten.. nee. see for yourself. alleen als hij helemaal opgebouwd is tot 100%, heb je een gegarandeerde crit.
Stel je hebt zelf 10%, dan moet je voor een gegarandeerde crit dus na elke hit 90/3 = 30 seconden wachten.

De fors hogere DPS die getoond wordt, is wat, misleidend, want die kun je ook krijgen zonder SS, én is theoretisch, behalve als het crit% op 100% staat. ook met 90% kans kun je toch niet critten.

Over x tijd doe je meer crits met SS, dus nutteloos is het niet. iedere % is meegenomen natuurlijk. Maar de dmg die je daadwerkelijk on average en minimaal doet, is belangrijker.

edit: lol ik sla ff een pagina over met al 80 reacties op dit onderwerp.. nou ja :)

[ Voor 4% gewijzigd door Deegeeooh op 11-11-2012 17:29 ]

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:42

Gundogan

Rip and tear, until it is done

http://www.diabloprogress...gan-2826/Gunobarb/1612606

Yey top20 van de wereld qua EHP. Niet dat het nuttig is ofzo met minder dan 6k dps. Azmodan op mp10 gaat waarschijnlijk niet binnen het uur neer. :p

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-01 16:32
Gundogan schreef op zondag 11 november 2012 @ 17:33:
http://www.diabloprogress...gan-2826/Gunobarb/1612606

Yey top20 van de wereld qua EHP. Niet dat het nuttig is ofzo met dan minder 6k dps. Azmodan op mp10 gaat waarschijnlijk niet binnen het uur neer. :p
Jij ook niet. :P

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

• Frerk

Frerk

*bliep*

:D

Dus wat is het praktisch nut van zoveel EHP? :P En waarom zijn er nog zoveel mensen die meer dan 7.4m EHP hebben :P

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:42

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Frerk schreef op zondag 11 november 2012 @ 17:35:
[...]

:D

Dus wat is het praktisch nut van zoveel EHP? :P En waarom zijn er nog zoveel mensen die meer dan 7.4m EHP hebben :P
Praktisch nut heeft het niet, want met veel minder kan mp8-10 ook al prima. Daarom zijn pure tankitems ook spotgoedkoop. ;)

But teh e-peenz!

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:35

scorpie

Supra Addict

Kan iemand me van wat tips voorzien? Ik ben een DH met erg weinig geld..
http://eu.battle.net/d3/e...corpie-2470/hero/17800886

Ik krijg niks verkocht, ook niet voor een erg lage prijs als ik in de AH kijk.. ik doe vast iets verkeerd ;p

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• strekie
scorpie schreef op zondag 11 november 2012 @ 18:04:

Ik krijg niks verkocht, ook niet voor een erg lage prijs als ik in de AH kijk.. ik doe vast iets verkeerd ;p
Je bent volledig gefocust op dex en attack speed voor dps, als je wat chc en chd in amulet, ringen, helm, bracer, wapen steekt kan je volgens mij wel nog wat winnen.

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Vile Ward gevonden op HC, zijn die wat waard?

174 Str
69 Dex
33 Vit
56 Cold Res
74 AR
247 Armor
337 Life p/s

• Frerk

Frerk

*bliep*

Cthulhu schreef op zondag 11 november 2012 @ 19:05:
Vile Ward gevonden op HC, zijn die wat waard?

174 Str
69 Dex
33 Vit
56 Cold Res
74 AR
247 Armor
337 Life p/s
Vile Wards zijn heerlijk, wel jammer van de lage vit roll :<

• KneoK

KneoK

Zo, tweede poging Azmodan op MP10 om te leggen, 19 seconde sneller dan de eerste poging, 97 seconde totaal. Komt neer op 1,427,066.06 effective dps.

Waar blijven de kills van andere tweakers?

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
KneoK schreef op zondag 11 november 2012 @ 20:04:
Zo, tweede poging Azmodan op MP10 om te leggen, 19 seconde sneller dan de eerste poging, 97 seconde totaal. Komt neer op 1,427,066.06 effective dps.

[video]

Voor deze specifieke "competitie" kan je beter overpower/killingen spree nemen, ipv warcry of bash bv. Kan je vast 10s eraf halen.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Dasherman
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09-2022

Dasherman

._.

Eindelijk met mijn DH boven de 100k DPS :D
Maar dat is dan wel met archery+Steady aim.
Volgende doel is volledig unbuffed 100k DPS :D

Quis custodiet custodes?

Verwijderd

Zo na wat testen hier en daar is dit nu mijn key/exp farmbuild op mp 4-5 (solo) de komende tijd
http://eu.battle.net/d3/e...ertoNLD-2137/hero/1839583

Het idee is simpel.. zorgen dat alles dicht bij elkaar staat, OP en dan 1 cleave en alles blaatst zichzelf op. Een soort van clusterbom die afgaat binnen een mobpack :P.. en echt heerlijk die droprates van legendaries en set items.

• SideShow
  • Laatst online: 26-12-2025

SideShow

Administrator

Vanavond vlug 2 uurtjes gespeeld, geen slechte loot :)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/38282964/Screenshot000.jpg

• Dasherman

Dasherman

._.

Kent iemand hier nog Nederlandse winkels die de boeken over Sanctuary verkopen? :D

Quis custodiet custodes?

• Dasherman

Dasherman

._.

Had ik niet verwacht :P Thanks

Quis custodiet custodes?

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-01 15:03
Filmpje is dus waarom Diablo 3 me niks lijkt.

LOL whirlwind door boss paar minuten lang, done.

Wat meer tactics lijken me toch wat leuker

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Dasherman

Dasherman

._.

Gewoon proberen joh :P

Quis custodiet custodes?

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Phuncz schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 22:20:
ZEER frustrerende avond achter de rug, om de Infernal Machine plan te laten droppen.

Na 10 runs op MP2 en MP3 in Act 4 is hij 3x voor mijn collega gedropped die hem al had en 0x voor mij. Must be "bad luck day"...
Op run 19 is hij EINDELIJK gevallen. Dat is wel het voorbeeld van pech hebben als je zoekt met 20% en 30% kans om dan pas de 19de keer de drop te hebben.

Gelukkig heb ik bij de keys meer geluk.

• SideShow
  • Laatst online: 26-12-2025

SideShow

Administrator

lanerios schreef op zondag 11 november 2012 @ 21:47:

Bij diablo 3 is ook niet echt om de tactics te doen? Gewoon uitbouwen van je character, dps, ... Alles omleggen en looten als een hoer.
Is een hack en slash, geen stratego ofzo

• KneoK

KneoK

lanerios schreef op zondag 11 november 2012 @ 21:47:

Het filmpje is juist alles wat Diablo leuk maakt. Denk je dat je dit binnen een paar uurtjes voor elkaar hebt? Diablo is geen strategiespel, het is een hack&slasher waarbij gear sparen en je karakter steeds verbeteren één van de hoofdpunten is.

En als dit je niet leuk lijkt, maak dan geen whirlwinder ;) 5 Karakters, een veelvoud aan mogelijke builds, je kunt het jezelf zo moeilijk of makkelijk maken als je wilt.

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:33

Thompson

Beeromaniac

Phuncz schreef op zondag 11 november 2012 @ 21:52:
[...]

Op run 19 is hij EINDELIJK gevallen. Dat is wel het voorbeeld van pech hebben als je zoekt met 20% en 30% kans om dan pas de 19de keer de drop te hebben.

Gelukkig heb ik bij de keys meer geluk.
Dat heb ik ook gehad, keys gemiddeld 1 op de 3 runs toch wel 1 (MP3/4), dus dat is ook wel ongeveer correct. Plan heeft me op MP3 21x niks opgeleverd, toen met hulp van Madstorm en een maat MP5 gedaan en eindelijk dat verrekte plan. Man wat was ik toen blij dat ik nooit meer act 4 hoefde te doen :P

Ik heb vanavond mijn wizard en monk maar eens onder het stof vandaan gehaald, monk stond sinds 1.04 al stil en wizard ook al een aantal weken. Paar zuur verdiende mil uitgegeven maar ze kunnen nu wel beide redelijk makkelijk MP1 aan, dus nu kan ik af en toe voor de afwisseling ook wat met monk/wiz farmen :)

Beeromaniac

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Nice ring, waarom vind ik die niet op softcore ;)
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/vEe6X

Verwijderd

scorpie schreef op zondag 11 november 2012 @ 18:04:

voeg me maar toe: Sirian#2355
heb nog wat spullen over van de giveaway die je kunnen helpen, vooral chc/chd

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Cthulhu schreef op maandag 12 november 2012 @ 00:01:
Nice ring, waarom vind ik die niet op softcore ;)
[afbeelding]
Zo die zal een behoorlijk bak gold waard zijn op hardcore?

Mensen die morgenavond interesse hebben in IM's? Ik heb er op het moment 3 klaarliggen en hoop er morgen nog wel 1 of 2 bij te halen. Afhankelijk van hoe sterk de overige spelers zijn MP3/4/5 :)

[ Voor 26% gewijzigd door Thompson op 12-11-2012 02:14 ]

Beeromaniac

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-12-2025
Neem een kijkje op de stream en we maken daar MP6 of 7 van ;)

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Marcvz schreef op maandag 12 november 2012 @ 02:24:
Neem een kijkje op de stream en we maken daar MP6 of 7 van ;)
Will do :)
/edit: Zonder de 6 mil kosten mag ik hopen :9

Eindelijk! :D Na meer dan een week op allerlei boots te hebben geboden, elke keer overboden boven mijn budget, heb ik nu dan toch 12% movement speed boots weten te bemachtigen waar mijn overige stats (health, dps, protection) niet van achteruit gaan, maar zelfs een tikkie vooruit.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0ycuK.jpg

Kosten; 12,4 mil.
Nu ben ik weer zo goed als blut :( Maar de goedkoopste met ongeveer vergelijkbare stats en een buyout beginnen bij 30 mil dus heb een goede deal zo :D

Nu weer hopen op een goede drop en/of heel lang sparen voor mooie Lacuni's :)

[ Voor 68% gewijzigd door Thompson op 12-11-2012 03:01 ]

Beeromaniac

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-12-2025
Tuurlijk! zoals de meeste hier hopelijk weten doen we van alles met en voor tweakers.
We hebben vandaag nog 400 legendary's weggegeven voor tweakers only.. ;)
Die prijs is alleen voor niet-Nederlandse mensen die op de stream terecht komen om uber runs te scoren.

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Eindelijk mn Zuni compleet gemaakt dit weekend en een heroscore van boven de 10K!

Upgrades zijn nu wel praktisch onbetaalbaar geworden, dus ga nu maar eens focussen op levelen, zodat ik MF kan gaan droppen. Nu nog hopen op een fatsoenlijke Hellfire ring :P

• pstalman
Gister dus A2 gecleared op Inferno HC, en daarna nog tot de SB doorgegaan.
Dropte onderweg deze zeer bruikbare shield, helaas wel met een rare stat erop but who cares:
http://img38.imageshack.us/img38/9466/screenshot291e.jpg
Nu nog even gold verzamelen voor andere betere items (zoals die vile ward die eerder genoemd werd :P )

Verwijderd

pstalman schreef op maandag 12 november 2012 @ 07:17:
Dropte onderweg deze zeer bruikbare shield, helaas wel met een rare stat erop but who cares:
Nu nog even gold verzamelen voor andere betere items (zoals die vile ward die eerder genoemd werd :P )
offtopic:
Niet om te zeurne ofzo maar weet jij hoe "crop" werkt? Met Paint even alle ongebruikte rotzooi van je plaatje afsnijden zodat het 5kb wordt en past in je browser ipv je hele scherm online te dumpen? Misschien handig om te leren.

Verwijderd

Marcvz schreef op maandag 12 november 2012 @ 03:39:
Tuurlijk! zoals de meeste hier hopelijk weten doen we van alles met en voor tweakers.
We hebben vandaag nog 400 legendary's weggegeven voor tweakers only.. ;)
Die prijs is alleen voor niet-Nederlandse mensen die op de stream terecht komen om uber runs te scoren.
Als ik online kon komen had ik wat unieks gegeven en weer weggegeven (bewaar toch de meesten of ze moeten echt 4-5 mil waar zijn, dan verkoop ik ze nog wel. zou graag hebben meegedaan maar was bijna de hele dag weer weg.

• JohnnyV76
  • Laatst online: 24-01 09:25
Verwijderd schreef op zondag 11 november 2012 @ 21:25:
Zo na wat testen hier en daar is dit nu mijn key/exp farmbuild op mp 4-5 (solo) de komende tijd
http://eu.battle.net/d3/e...ertoNLD-2137/hero/1839583

Het idee is simpel.. zorgen dat alles dicht bij elkaar staat, OP en dan 1 cleave en alles blaatst zichzelf op. Een soort van clusterbom die afgaat binnen een mobpack :P.. en echt heerlijk die droprates van legendaries en set items.
Hee ik ben niet de enige met cleave!! ;)
Werkt dat goed ja die rune? Tot nu toe alleen broad cleave gebruikt voor de extra weapon damage maar ontploffende mobs moet er gewoon heel grappig uitzien :)

@lanerios... Whirlwinden is ook voor pussies *hides*. Neem een "normale" build en je zult zien dat er wat meer tactiek bij komt kijken. Feit blijft dat het een hack 'n slash game is waar vooral de loot de grote X-factor is van het spel.

De uberbosses doen op bijvoorbeeld MP5 is erg leuk. Daar moet je met een niet ww-build echt wel je best doen. Attacks ontwijken, zorgen dat je genoeg heals binnenkrijgt en die boss een beetje op tijd neerhalen. Zoltun Kulle is trouwens wel echt irritant met zn slow shields. Ben je d'r uit dan verdwijnt ie en popt ie weer ergens anders tevoorschijn. Zo waren we meer bezig om bij hem te komen dan daadwerkelijk damage op hem te doen. En ja dan duurt die 86m HP (uit mn hoofd) toch best een poosje.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Bosmonster schreef op maandag 12 november 2012 @ 06:59:
Eindelijk mn Zuni compleet gemaakt dit weekend en een heroscore van boven de 10K!

Upgrades zijn nu wel praktisch onbetaalbaar geworden, dus ga nu maar eens focussen op levelen, zodat ik MF kan gaan droppen. Nu nog hopen op een fatsoenlijke Hellfire ring :P
Lekker, een beetje een goede Pox kunnen vinden voor een normale prijs?
Ik vind het jammer dat de goede pox ringen echt zoveel duurder zijn dan een betere rare variant. In DPS dan.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Wooldoor schreef op maandag 12 november 2012 @ 08:51:
[...]

Lekker, een beetje een goede Pox kunnen vinden voor een normale prijs?
Ik vind het jammer dat de goede pox ringen echt zoveel duurder zijn dan een betere rare variant. In DPS dan.
Had al een Pox, maar heb nu een nieuwe gekocht die +8K dps gaf voor 20M. Die met crit of ias zijn niet te betalen, maar eentje met hoge average damage doet net zoveel dps en is goedkoop op de kop te tikken.

Die ik nu heb heeft zo'n mooie hidden min-damage modifier, dus geeft veel hogere average damage dan je zou verwachten (iets van 55 average als ik me niet vergis) :)

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 12-11-2012 09:08 ]

• MarcM88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09-2025
Dit weekend van para 43 naar 50 gegaan. In totaal zo een 10 legendaries tegen gekomen. 1x skorn en 2x unity de rest waren crappendaries. Gisteravond nog 50mil uitgegeven aan een lacuni prowler. Nu nog een IK set en dan kan ik fatsoenlijk gaan lvlen :)

[video]

MP10 kunnen de meeste niet aan meedoen.

D3 account

• ejtnaj
  • Laatst online: 08-12-2025
Nooo ik heb 't weer gedaan, wat bracers op de AH gezet. Wat ik als minimumprijs wilde, is ook als buyout ingevoerd :( en 't was snel weg... weer zo'n 15M verlies
ejtnaj schreef op maandag 12 november 2012 @ 09:23:
Nooo ik heb 't weer gedaan, wat bracers op de AH gezet. Wat ik als minimumprijs wilde, is ook als buyout ingevoerd :( en 't was snel weg... weer zo'n 15M verlies
Waarom doe je dat dan ook? :P

Maar goed, je hebt je minimumprijs dan toch ook gehaald? ;)

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:31

Anno

Griefmaker#2862

Ik heb van het weekend een 'Inna's Temprance' gevonden. Maar ik ben erg aan het twijfelen of ik hem moet houden. Qua dps in mijn character profile ben ik er erg op vooruit gegaan. Maar voor mijn gevoel niet echt. Sowieso is door de IAS mijn mana nu wat sneller op. Wat niet echt een probleem is in areas met een hoge mob density door de mana regen van GF. En ik voel me wat meer squashy door ruim 100 minder vit en wat minder AR dan wat ik had.

Als ik andere pants zou kopen met 230 int, 203 vit, 2 sockets en wat AR. Dan verlies ik circa 5K dmg. Maar volgens mij valt het effectief mee of levert het zelfs wat meer dmg op met bears. Ook zou het beter zijn voor mijn EHP.

Iemand advies ?

[video]

Leuk filmpie, close af en toe. Zie ik het nou goed en heb je maar 30k HP? Is dat niet pijnlijk? :D

Bnet pindle#2913

Die pants zijn over het algemeen alleen geschikt voor Monks/DH's :P Die hebben meer baat bij IAS dan andere classes. Zeker een WD met Bears heeft weinig IAS nodig, daar heb je meer aan hogere damage per attack, dan veel attacks met minder damage. In jouw geval kun je dus beter 200 int zonder IAS hebben dan 100 int met ias.

[ Voor 39% gewijzigd door Angeloonie op 12-11-2012 10:05 ]

• ejtnaj
  • Laatst online: 08-12-2025
Angeloonie schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:03:
[...]

Die pants zijn over het algemeen alleen geschikt voor Monks/DH's :P Die hebben meer baat bij IAS dan andere classes. Zeker een WD met Bears heeft weinig IAS nodig, daar heb je meer aan hogere damage per attack, dan veel attacks met minder damage. In jouw geval kun je dus beter 200 int zonder IAS hebben dan 100 int met ias.
Of CM wizzies... ik heb weliswaar nu vit gear aan om te keyrunnen, maar als ik mijn monk-tank bij me heb dan ga ik voluit dps en dat betekent zoveel mogelijk ias!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

[...]

Toen ik op DiabloProgress keek zag ik dat de meeste 'top' WD's wel een 'Inna's Temprance' dragen. Voorbeeld 1, Voorbeeld 2. Dus ik dacht misschien mis ik iets.

Misschien is de makkelijkste oplossing om het gewoon te proberen :).

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
[...]

Je ziet ook wel Barbs er mee, iig ik wel 8) Het relaxte is dat je samen met lacuni's dan ook wat breder kan zoeken naar boots omdat je die 12% MS op je boots niet meer nodig hebt..

specs

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:18
maratropa schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:13:
[...]

Je ziet ook wel Barbs er mee, iig ik wel 8) Het relaxte is dat je samen met lacuni's dan ook wat breder kan zoeken naar boots omdat je die 12% MS op je boots niet meer nodig hebt..
Jup, ik heb er ook één gehad, maar uiteindelijk toch weer gedropped.
Verloor er simpelweg TEveel EHP mee.

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-01 09:57

IIsnickerII

Docent Software Dev

Na wat aanpassingen aan mijn build, en wat hulp van de legendary event (nogmaals hulde!) begin ik de WW barb techniek eindelijk door te krijgen. Helaas moest mijn AR er wel onder lijden aangezien die niet ver boven 250 meer komt. maar mijn srt, vit en CHD liggen nu veel hoger. Toch wil ik op act 3 MP1 nog wel eens problemen hebben met blues en golds. Als ze dots zoals desecrated, molten of chains, of cc zoals jailer en frozen, zit ik zwaar in de problemen. Ik moet iets hebben om mijn HP hoog te houden terwijl ik niet kan spinnen. Ik denk dat ik wat guides ga bekijken en goed kijken hoe King Kongor het doet.

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

• tdjager
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-01-2025
Anno schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:12:
[...]
Toen ik op DiabloProgress keek zag ik dat de meeste 'top' WD's wel een 'Inna's Temprance' dragen. Voorbeeld 1, Voorbeeld 2. Dus ik dacht misschien mis ik iets.

Alle top dps barbs lopen er ook mee idd. Heb het ook geprobeerd maar het kost me teveel EHP.
Als je afhankelijk bent van manna is het alleen nuttig als je je manna snel genoeg kan regenereren.

Die gasten in de top dps lijst zijn denk ik niet perse gericht op optimale builds, maar meer op de ranglijst.. of het dus ook echt lekker speelt weet ik niet.
IIsnickerII schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:23:
Na wat aanpassingen aan mijn build, en wat hulp van de legendary event (nogmaals hulde!) begin ik de WW barb techniek eindelijk door te krijgen. Helaas moest mijn AR er wel onder lijden aangezien die niet ver boven 250 meer komt. maar mijn srt, vit en CHD liggen nu veel hoger. Toch wil ik op act 3 MP1 nog wel eens problemen hebben met blues en golds. Als ze dots zoals desecrated, molten of chains, of cc zoals jailer en frozen, zit ik zwaar in de problemen. Ik moet iets hebben om mijn HP hoog te houden terwijl ik niet kan spinnen. Ik denk dat ik wat guides ga bekijken en goed kijken hoe King Kongor het doet.
Heb je WotB nu? Dan zou je geen problemen met CC moeten hebben iig :) En anders als je nog niet genoeg dps/leach hebt om daarvan de healen, zou je ipv WotB Rend Blooslust kunnen pakken, zieke healing en dot. Nadeel is dat je heel ff stil moet staan om het te casten.

Bnet pindle#2913

Anno schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:12:
[...]

De meeste daarvan zijn gewoon puur op DPS e-peen gefocust. En misschien als je al zoveel top gear hebt dat je de rest kan missen is het een optie, maar in principe zou ik als WD gewoon gaan voor dikke int/vit/ar pants (zie ook mijn profiel).

Als WD kun je beter focussen op pure damage (dus average damage, int en chc/chd) en mana regen. Vooral die laatste is iets waar je uiteindelijk meer dps-profijt uithaalt met bears.

Ik wil nog wel een keer nieuwe, maar goede met sockets zijn niet te betalen helaas.

[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 12-11-2012 10:28 ]

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:18
tdjager schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:25:
[...]

Alle top dps barbs lopen er ook mee idd. Heb het ook geprobeerd maar het kost me teveel EHP.
Als je afhankelijk bent van manna is het alleen nuttig als je je manna snel genoeg kan regenereren.

Die gasten in de top dps lijst zijn denk ik niet perse gericht op optimale builds, maar meer op de ranglijst.. of het dus ook echt lekker speelt weet ik niet.
Die extra AS is als WW barb wel heel fijn.
Ik heb dat weer gedropped op mijn broek, maar mijn laatste aankoop moet dus echt een tristat amulet worden :)
Even sparen...

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Bosmonster schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:26:
[...]

De meeste daarvan zijn gewoon puur op DPS e-peen gefocust. En misschien als je al zoveel top gear hebt dat je de rest kan missen is het een optie, maar in principe zou ik als WD gewoon gaan voor dikke int/vit/ar pants (zie ook mijn profiel).
Dan ga ik voor nieuwe pants met hoge int, vit en ar. En dan bewaar ik de 'Inna's Temprance'. En dan switch ik elke keer de pants om voordat ik uitlog voor mijn e-peen :P.

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

pstalman schreef op maandag 12 november 2012 @ 07:17:
Ik zit nu in Act4 nferno, bedoel je die Vile Wards die ik gevonden heb? Die mag je wel overkopen voor een Tweaker prijs ;) Bewaar hem wel voor je

• maratropa
  • Niet online
Anno schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:30:
[...]

Dan ga ik voor nieuwe pants met hoge int, vit en ar. En dan bewaar ik de 'Inna's Temprance'. En dan switch ik elke keer de pants om voordat ik uitlog voor mijn e-peen :P.
Nouja voor het loot farmen issie ideaal voor mij, voor m'n EHP idd niet. Dus die pants zijn best handig in bepaalde gevallen.

specs

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-01 09:57

IIsnickerII

Docent Software Dev

porn* schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:25:
[...]

Heb je WotB nu? Dan zou je geen problemen met CC moeten hebben iig :) En anders als je nog niet genoeg dps/leach hebt om daarvan de healen, zou je ipv WotB Rend Blooslust kunnen pakken, zieke healing en dot. Nadeel is dat je heel ff stil moet staan om het te casten.
Ik heb WotB, maar die is natuurlijk niet altijd up. Een idee zou IP of Rend zijn maar dan zou ik WotB moeten vervangen, en aangezien dat best een brute skill is, zie ik dat niet zo zitten. Mocht het echt nodig zijn, is stil staan om te casten niet zo'n groot probleem aangezien ik toch ge cc'd ben. Maar dan blijft frost een probleem aangezien ik rend ook niet kan gebruiken. Ik moet waarschijnlijk kijken of ik gear kan upgraden en hopen dat ik levend blijf. Een niet twijfelen om WotB te poppen.

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

maratropa schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:32:
[...]

Nouja voor het farmen issie ideaal voor mij, voor m'n EHP idd niet. Dus die pants zijn best handig in bepaalde gevallen.
Maar jij bent een barb. Attack speed is niet zo boeiend voor WD's.

Daarom ben ik overigens ook geen fan van die Carving knives en zou ik zelf liever voor een hoge dps black weapon gaan.

[ Voor 23% gewijzigd door Bosmonster op 12-11-2012 10:33 ]

• maratropa
  • Niet online
True :P Maar ik bedoelde meer dat het niet alleeeen altijd maar patsen is voor je DPS, maar dat ie ook wel nut kan hebben.. :)

Dan zou ik m'n stone of jordan ook beter af kunnen doen..

[ Voor 10% gewijzigd door maratropa op 12-11-2012 10:34 ]

specs

maratropa schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:34:
[...]

True :P Maar ik bedoelde meer dat het niet alleeeen maar patsen is voor je DPS, maar dat ie ook wel nut kan hebben.. :)
Yes, maar dus niet voor WD's ;) Daar is het bijna altijd DPS-patsen, tenzij je dus echt bij de top-WD's hoort en je al genoeg EHP hebt uit andere top items, maar dan heb je het over gear sets van miljarden.

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Bosmonster schreef op maandag 12 november 2012 @ 09:06:
[...]

Had al een Pox, maar heb nu een nieuwe gekocht die +8K dps gaf voor 20M. Die met crit of ias zijn niet te betalen, maar eentje met hoge average damage doet net zoveel dps en is goedkoop op de kop te tikken.

Die ik nu heb heeft zo'n mooie hidden min-damage modifier, dus geeft veel hogere average damage dan je zou verwachten (iets van 55 average als ik me niet vergis) :)
Ok maar dat zal voor mij lastig worden aangezien ik een ring met IAS en CHD heb, dus DPS zal ik erop achteruit gaan. Dan is de vraag natuurlijk: kan je nu ongelimiteerd bears spammen met zuni set ? :D

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

• maratropa
  • Niet online
weet iemand trouwens hoe gecombineerde percentages op je damge stacken?

Stel ik heb 10% + bash damage, en ook nog eens 30% tegen elites. Als ik dan een elite mep met bash, komt er dan 40% bij of eerst 10% en over dat totaal dan weer 30%?

specs

Pagina: 1 ... 106 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.