• chrisstructor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-02-2020

chrisstructor

Employ your more evil being

het d3 guild forum is niet meer?

There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't

• Deegeeooh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-08-2025
Voor wie dit wil uitproberen (erg relaxed kan ik je vertellen)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=h8udLsKzJT8&feature=g-upl]

ik heb een setje over.. zeker niet met de beste stats, maar goed genoeg om voordeel van te hebben :)

Geef ze weg, als je interesse hebt, laat even weten via dm vanavond dan verloot ik ze eind vd avond onder 1 van de geinteresseerden, Wel zelf even 2 x 9 attackspeed ring equippen (zijn goedkoop)

Afbeeldingslocatie: http://s16.postimage.org/ajjke297p/scoundrelfreeze.jpg

• Deegeeooh

• Deegeeooh
Angeloonie schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 18:28:
[...]

Die moet ook Freeze on Hit zijn, niet Stun :+
wijsneus :9

freeze, stun als ze maar niet bewegen :) zowieso iedere hit is cold damage, dus ze vertragen zowieso,
en daarnaast dus, per hit, per pierce de kansen op freeze en in dit geval, stun :)

De prijzen voor de high% pierce en freeze op beiden zijn trouwens al lekker omhoog gegaan zag ik, kennelijk wordt 't populair.. ik snap 't :)

edit: of bedoel je dat stun niet zou werken aangezien wapen freeze on hit is?

[ Voor 7% gewijzigd door Deegeeooh op 10-11-2012 18:36 ]

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Deegeeooh schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 18:34:
[...]

freeze, stun als ze maar niet bewegen :) zowieso iedere hit is cold damage, dus ze vertragen zowieso,
en daarnaast dus, per hit, per pierce de kansen op freeze en in dit geval, stun :)

De prijzen voor de high% pierce en freeze op beiden zijn trouwens al lekker omhoog gegaan zag ik, kennelijk wordt 't populair.. ik snap 't :)
Yep klopt... Had de amu een paar dagen gelden gekocht maar helaas kon ik t me niet veroorloven om 12 mil in een follower wapen te steken...

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-01 16:32
[...]

Die buriza setup gebruikte ik al een tijdje. Dat wil zeggen, toen je ze nog voor een prikkie van de AH af kon halen. Een apart nadeeltje is wel dat tijdens gevechten met de Siege Breaker als je wordt opgepakt, de scoundrel zo vaak een freeze regelt dat het soms vrij lang duurt voordat je weer losgelaten wordt.

Edit: WTF 12 mil?? Zo duur was die dus niet toen ik hem kocht.

[ Voor 4% gewijzigd door cfern op 10-11-2012 18:38 ]

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

[...]

edit: of bedoel je dat stun niet zou werken aangezien wapen freeze on hit is?
Stun werkt wel, maar nu heb je 7.9% freeze en 4.1% stun. Anders had je 12% Freeze gehad ;) Dus vaker :)

Mijn Scoundrel heeft 17,2% Freeze, en dat gaat echt hééél vaak :*)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Mijn auction house werkt niet meer, bah.

• Deegeeooh
cfern schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 18:37:
[...]

Die buriza setup gebruikte ik al een tijdje. Dat wil zeggen, toen je ze nog voor een prikkie van de AH af kon halen. Een apart nadeeltje is wel dat tijdens gevechten met de Siege Breaker als je wordt opgepakt, de scoundrel zo vaak een freeze regelt dat het soms vrij lang duurt voordat je weer losgelaten wordt.
ja kennelijk is 't door de rest ook ontdekt :) ik was nog net op tijd geloof ik, heb nog een boog met 80% pierce / 13,3% freeze en 1,5% immobilize kunnen scoren voor 9M.. dat vind ik 't nog wel waard (en had toevallig genoeg gold van een sale). en zelf 55% pierce is natuurlijk absoluut gezien al veel wat zorgt voor aardig wat vertraging >:)

@ darth zou zeggen stuur even een dm'tje kan je meeloten als je deze niet te min vindt ;)

• Deegeeooh
Angeloonie schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 18:38:
[...]

Stun werkt wel, maar nu heb je 7.9% freeze en 4.1% stun. Anders had je 12% Freeze gehad ;) Dus vaker :)

Mijn Scoundrel heeft 17,2% Freeze, en dat gaat echt hééél vaak :*)
ja hehe :p ik zei ook, dit zijn niet de beste stats.. maar 't werkt wel, in ieder geval een stuk interessanter dan die 0,nada dps waar je niets aan hebt |:(

• Lomp
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-01 19:54
Ik gebruik zelf op mn follower, een cold SoJ icm een 49% Knockback windorce. En op de overige ring en amu 9% ias. Dat werkt imo superlekker.

• Frerk

Frerk

*bliep*

Wut. Ik kan nu weer op de Auction House, maar er mist een set item bij mijn Auctions, en hij staat ook niet in m'n history? Zit ook niet in stash..

• Tricq
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-01 22:48
Heb je eindelijk 5x NV.. flikkert het spel weer uit :( lekker bezig blizz

• Bert2000
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-12-2025
spelers nodig voor ubers, add me: PnCcC#2835

graag zelf ook een machine bijdragen

• Deegeeooh
Lomp schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 18:54:
Ik gebruik zelf op mn follower, een cold SoJ icm een 49% Knockback windorce. En op de overige ring en amu 9% ias. Dat werkt imo superlekker.
klinkt ook interessant! ook met multishot ? ook effectief bij grote aantallen mobs? van het bovenstaande is vooral die % pierce daarvoor ideaal.. staat 't hele zwikkie ineens stil :P

maar jij hebt weer hogere as van de windforce, worden ze dan linie na linie geknockbackt? ben wel benieuwd in combinatie met cold.. ff onthouden mocht ik die gear nog es tegenkomen :)

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Deegeeooh schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 18:44:
[...]

ja kennelijk is 't door de rest ook ontdekt :) ik was nog net op tijd geloof ik, heb nog een boog met 80% pierce / 13,3% freeze en 1,5% immobilize kunnen scoren voor 9M.. dat vind ik 't nog wel waard (en had toevallig genoeg gold van een sale). en zelf 55% pierce is natuurlijk absoluut gezien al veel wat zorgt voor aardig wat vertraging >:)

@ darth zou zeggen stuur even een dm'tje kan je meeloten als je deze niet te min vindt ;)
Om de een of andere reden heb ik die DM functie in tweakers nooit weten te vinden ondanks dat ik al eeuwen gelden geregistreerd ben.. :p

Maar eh, je kan me ook ff toevoegen.... zweetsok#2203 :) thx

Gebruik overigens sinds een paar dagen op mn enchantress dat ding dat die firedemon summoned.. Werkt verbazingwekkend goed.

[ Voor 7% gewijzigd door Darth Malak op 10-11-2012 19:11 ]

• Lomp
  • Laatst online: 25-01 19:54
Ja dat gebruik ik in combinatie met multishot. Ik had zelf het idee dat de attacks van mijn follower aan het piercen waren want hij knocked toch best veel mobs tegelijk weg zeker de moeite waard. want een goedkope windforce kost nog geen 300k en een cold soj betaal je ook niks voor aangezien de rest van de stats irrelevant zijn voor je merc

• Deegeeooh
Darth Malak schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 19:09:
[...]

Om de een of andere reden heb ik die DM functie in tweakers nooit weten te vinden ondanks dat ik al eeuwen gelden geregistreerd ben.. :p

Maar eh, je kan me ook ff toevoegen.... zweetsok#2203 :) thx

Gebruik overigens sinds een paar dagen op mn enchantress dat ding dat die firedemon summoned.. Werkt verbazingwekkend goed.
ok je staat erbij

ja Maximus, ook erg handig vooral voor single targets, als tank..die gebruikte ik hiervoor continue. Maar alhoewel ik de armor buff mis, heeft dit toch de voorkeur nu. Ik ben zowieso gaan zoeken en kwam hierop omdat ik een alternatief voor Maximus zocht, maar dan voor scoundrel ivm chc. En toen kwam de gouden tip :)

• Deegeeooh
Lomp schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 19:10:
Ja dat gebruik ik in combinatie met multishot. Ik had zelf het idee dat de attacks van mijn follower aan het piercen waren want hij knocked toch best veel mobs tegelijk weg zeker de moeite waard. want een goedkope windforce kost nog geen 300k en een cold soj betaal je ook niks voor aangezien de rest van de stats irrelevant zijn voor je merc
ga ik zeker ook even proberen, ben benieuwd :)

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-01 19:53
Wat heb je precies nodig voor 100% freeze follower?

Blizzard is echt leuk, stort je 50 euro, koop je 125M gold van. Wordt je van de AH gebanned omdat je illegaal bezig bent ofzo :')

Nouja, voorlopig 50 euro weg / niet te gebruiken. Lekker.

• RedHat
Bosmonster schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 19:45:
De AH ligt plat op het moment :P

Had je dat zo snel dan? Bij mij duurt dat altijd echt 2 dagen ofzo... Maar doe eigenlijk altijd CC of Paypal.
Oh. Dat en een combinatie van een mail dat ik "Under investigation" ben was eigenlijk 1-en-1-is-twee. Maar in dit geval dus niet :D

Ze hebben in ieder geval een onderzoek naar mij gestart omdat ik via iDeal 50 euro gestort heb en daar gold van gekocht heb. :')

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Nog uber run mensen hier?

Vandaag echt veel legend gevonden, mja ook niks ertussen wat verkoopbaar is.

Firewalkers x2 zonder all res, barb en Monk set wapen zonder soc. 2x inna head met slechte rolls. Nog 3/4 stuks die bij voorbaat al waardeloos zijn.

Wel een paar zuni boots met 200 dex roll. Nou moet er een puur dps dh/monk die maar voor 100m kopen. In mijn dreams, waarschijnlijk :)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

RedHat schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 19:43:
Wat heb je precies nodig voor 100% freeze follower?

Blizzard is echt leuk, stort je 50 euro, koop je 125M gold van. Wordt je van de AH gebanned omdat je illegaal bezig bent ofzo :')

Nouja, voorlopig 50 euro weg / niet te gebruiken. Lekker.
Blizzard begeeft zich met de rmah enm hun banbeleid sowieso volgens mij op juridisch glad eis. Ik durf te wedden dat als iemand het aan zou durven ze voor de rechter te slepen, blizz nog wel eens vreemd op zou kunnen kijken.

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-10-2025
RedHat schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 19:47:
[...]

Oh. Dat en een combinatie van een mail dat ik "Under investigation" ben was eigenlijk 1-en-1-is-twee. Maar in dit geval dus niet :D

Ze hebben in ieder geval een onderzoek naar mij gestart omdat ik via iDeal 50 euro gestort heb en daar gold van gekocht heb. :')
Ow daar krijg ik ook tig van :) gewoon negeren :P

• Deegeeooh
RedHat schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 19:47:
[...]

niet gewoon de min-of-meer standaard 'under investigation' status die sommige transacties (bijvoorbeeld via Paypal) op de RMAH eerst krijgen alvorens ze doorgevoerd worden?

kan soms een paar uur duren, daarna wordt je transaction approved en doorgevoerd.

je koopt toch gewoon rmah gold via het saldo op je bnet account? of begrijp ik het nou verkeerd?

• h8bal
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:29
Vraagje;
lopen veilingen doorgaans nog gewoon verder als AH unavailable is? Ik had vanochtend met een belachelijk laag bod nog het winnende bod op een storm crow met 6 chc die ongeveer nu afloopt.

Zou wel lachen zijn als die veiling ondertussen afgelopen is zonder dat iemand een deftige prijs kan bieden :D

• RedHat
Deegeeooh schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 20:03:
[...]

niet gewoon de min-of-meer standaard 'under investigation' status die sommige transacties (bijvoorbeeld via Paypal) op de RMAH eerst krijgen alvorens ze doorgevoerd worden?

kan soms een paar uur duren, daarna wordt je transaction approved en doorgevoerd.

je koopt toch gewoon rmah gold via het saldo op je bnet account? of begrijp ik het nou verkeerd?
Mailtje was echt van Blizz afkomstig. Maar inmiddels al een mailtje dat de investigation afgerond is.

• Tricq
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-01 22:48
Iemand anders met mac die nu problemen heeft? Ik kan ong 1 minuut spelen en dan loopt alles vast.

• Mofkees
h8bal schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 20:05:
Vraagje;
lopen veilingen doorgaans nog gewoon verder als AH unavailable is? Ik had vanochtend met een belachelijk laag bod nog het winnende bod op een storm crow met 6 chc die ongeveer nu afloopt.

Zou wel lachen zijn als die veiling ondertussen afgelopen is zonder dat iemand een deftige prijs kan bieden :D
hehe die loopt gewoon door inderdaad. Er zijn wel mensen die wel kunnen AH'en, als ik de pub chat mag geloven. Ik kom er zelf ook niet in.

Vanmiddag toen niemand in kon loggen, kon ik op een van de manieren wel in. kon geen spel starten maar wel AH'en. dus ook gelijk mijn voordeel ermee gedaan :)

tristats ring voor 8M (al direct verkocht voor 13), en EF 1060 DPS, 166 STR en sock voor niet eens 20M. nog bijna een super vet tri-stat amu 8CHC/ 75CHD / 6AS / 100DEX kunnen winnen, deed all-in misschien net te vroeg en had ook niet meer $$, stond 3M maar met <1m en ik had nog 21M over. uiteindelijk verkocht voor 23M, wat een enorm koopje.

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-12-2025
Frerk schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 18:39:
Mijn auction house werkt niet meer, bah.
Heb ik ook last van, speciaal gewacht tot het weekend om dingen te verkopen helaas :o

• Deegeeooh
RedHat schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 20:20:
[...]

Mailtje was echt van Blizz afkomstig. Maar inmiddels al een mailtje dat de investigation afgerond is.
ze checken gewoon standaard veel van de financiële transacties voordat ze ze uitvoeren.. zou me niet verbazen als dit er één van is..

je vraag over de freeze follower.. je wilt meeloten?

• Frerk

Frerk

*bliep*

Darth Malak schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 19:59:
[...]

Blizzard begeeft zich met de rmah enm hun banbeleid sowieso volgens mij op juridisch glad eis. Ik durf te wedden dat als iemand het aan zou durven ze voor de rechter te slepen, blizz nog wel eens vreemd op zou kunnen kijken.
Ik kan me anders ook wel voorstellen dat ze de RMAH heel erg goed in de gaten houden, juist om die reden. Ik kijk er dan ook niet echt van op dat ze grote aankopen(50 euro aan gold bijvoorbeeld) eerst onderzoeken.

En dat ze qua berichtgeving zuigen is algemeen bekend.

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Blijf t curieus vinden dat de AH maanden en maanden na release en na al de voorgaande problemen, gewoon zoveel problemen blijft houden. Vanuit een professioneel IT standpunt zou dit normaliter vrij onacceptabel zijn. Ik zou dolgraag eens een dagje hun interne correspondentie willen doorspitten.. :)

• h8bal
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:29
Vind dat eigenlijk de laatste weken (en zelfs maanden) het aantal problemen best wel meevalt.

Verwijderd

Heeft iemand nog tips voor mijn barb:
armory: http://eu.battle.net/d3/en/profile/bartolomius-2546/hero/15906468

Alvast bedankt.

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-01 08:21
Sinned123 schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 17:12:
[...]

Via welke site?
Op diabloprogress kom je tot 1m.

Ik denk trouwens dat je met een mooie stormshield een flinke boost kan maken.
Ik zie het inderdaad, ik heb een of andere calculator gebruit, volgens mij was dat dan buffed EHP want ik moest ook skills van follower invullen.

Stormshield vind ik echt niks, blockchance is leuk maar de stats van mijn schild zal je ernooit op zien.
Bovendien zal me dat ook dmg kosten.
250vit is erg veel en dat krijg je njet terug in EHP met wat extra blockchance.
Mijn schild doe ik nooit meer weg, ik heb zelden een schild met hogere stats gezien op de AH

[ Voor 3% gewijzigd door T7D_Sneezy op 10-11-2012 21:07 ]

• mierenfokker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-12-2024
Je helm kan iig beter.. Eentje met chic of socket. Of een Andy

Verwijderd

Als AH ooit terug online is daar is op kijken dan 8) . Bedankt voor je reactie.

• Mofkees
neem all res op je chest, pants of schild. kost factor schild < chest < pants.

en dan kan je de all res ring vervangen om meer damage te doen.

je hebt ook te weing Life on hit.. misschien op de ring of kijken of je wat LOH op je wapen kan krijgen.

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

T7D_Sneezy schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 21:04:
[...]

Ik zie het inderdaad, ik heb een of andere calculator gebruit, volgens mij was dat dan buffed EHP want ik moest ook skills van follower invullen.

Stormshield vind ik echt niks, blockchance is leuk maar de stats van mijn schild zal je ernooit op zien.
Mijn schild doe ik nooit meer weg, ik heb zelden een schild met hogere stats gezien op de AH
Stormshield en veel meer block maakt volgens mij best ietsgoed.... Je heb 67k aan health... Lijkt mee een beetje much.... Maar kan helaas met die crappy ipad3 niet echt goed zien hoeveel loh, regen je hebt.

200 vit minder en 200 str meer :)

[ Voor 5% gewijzigd door Darth Malak op 10-11-2012 21:13 ]

• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:46

t3q

Say yes to teq

Jeej, level 60! :)

Life goes as it goes.

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

GZ! :)

Nu op naar P60

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-01 17:43
[quote]T7D_Sneezy schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 21:04:
[...]

[/quote]
Als ik je barb door de sssdraws heen haal.
Krijg je per vit punt 1012ehp en per block chance 17903.
met 253vit is dat 256K EHP en met 15% extra block is dat 268K EHP.
Voor je vit EHP moet je op 1 of andere manier je health pool weer opvullen, dat hoeft voor een stormshield niet.

Verder spawned een stormshield sowieso met minimaal 170str, dus het enige wat je hoeft te doen is er 1 met voldoende crit chance te scoren.
En ja die zijn duur.
Heb er zelf 1 met 34% block, 200str en 6,5% crit chance en die was wel goed te betalen, minder dan 10m dacht ik.

Ik vergeet nog even de damage reduction voor ranged en met name elites.

Ik heb jou barb met mijn stormshield door de calculator gehaald, je gaat er 4k EHP op achteruit en 1k dps op vooruit.

[ Voor 10% gewijzigd door Sinned123 op 10-11-2012 22:11 . Reden: damage reduction elites ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• t3q

t3q

Say yes to teq

ik heb nog wat in te halen als ik naar jullie niveau wil komen :)

Life goes as it goes.

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

ZEER frustrerende avond achter de rug, om de Infernal Machine plan te laten droppen.

Na 10 runs op MP2 en MP3 in Act 4 is hij 3x voor mijn collega gedropped die hem al had en 0x voor mij. Must be "bad luck day"...

[ Voor 3% gewijzigd door Phuncz op 10-11-2012 22:20 ]

• t3q

t3q

Say yes to teq

En vind gelijk een dikke upgrade, 1H Crossbow, 247 Dex, 109 Vit, IAS 10%, CHD +50%, dmg increase 16K

Lekker hoor :)

Life goes as it goes.

Verwijderd

Wat is een goede om nu te upgraden op mn DH? Heb rond de 70 mil

http://eu.battle.net/d3/en/profile/dubthor-2954/hero/1623264

Verwijderd

En de login server is weer under attack. Gerucht gaat dat de aanlog servers onder vuur liggen door kwaaie ge-bande gold farmers (blizzzard pronkte nog met zijn ban-wave op de main page).

Kansloos weer dit

• Icepegel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-07-2025
Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 22:58:
En de login server is weer under attack. Gerucht gaat dat de aanlog servers onder vuur liggen door kwaaie ge-bande gold farmers (blizzzard pronkte nog met zijn ban-wave op de main page).

Kansloos weer dit
Mn zwager zei het net ook al. Vast een attack ofzo... lijkt me dus wel.

Verwijderd

Het werkt weer :)

edit: nu weer niet 8)7

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2012 23:59 . Reden: blizzard messed up ]

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-12-2025
Morgen is het zo ver!
Er zijn nog niet gek veel inschrijvingen. Dus zoals het er nu naar uit ziet wint iedereen die ingeschreven staat wel de nodige legendary's.

Het is weer tijd voor een nieuwe legendary giveaway.
De regels worden wat aangepast zodat we meer mensen kunnen laten winnen.

Er zijn al veel donateurs die wat legendary's op hebben gespaard. We sluiten niet uit dit keer de 300 grens te overschrijden.
De legendary's kunnen vanaf nu afgegeven worden bij mij, Bob of Koen.
(marcvz#2548, DeChaoOrdo#2418, BoBsTaH#2630)

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/jrzp00.png

Wat?
Een giveaway van legendary items van ongekende grootte.
De vorige giveaway was een groot succes. Bij deze een link naar een filmpje dat destijds even snel opgenomen is om een impressie te geven.
YouTube: Legendary give away

Er zijn meer dan 200! legendary's aanwezig!
Dit is live te volgen op nl.twitch.tv/marcvz1

Waar?
Dit fantastische evenement zal plaatsvinden op de bekende en altijd gezellige bazaar van het pittoreske Caldeum.

Hoe?
Door middel van een plugin worden er 2 spelers random geselecteerd die op het moment van loting de stream volgen. (om het meeste kans te maken is het handig als je wat in het chat kanaal van de stream zegt, anders bestaat de kans dat de plugin je aanwezigheid niet opmerkt)

Als de plugin je selecteert is het de bedoeling dat je je battle tag in de stream chat tikt.
Wij kijken of de naam overeenkomt met de van tevoren gedane aanmeldingen.
We willen immers dat de items bij low geared GoT'ers terecht komen en niet bij één of andere Amerikaan met een L90 karakter.

Komt je battle tag overeen met een aanmelding op onze lijst krijg je een invitatie de game te joinen en kun je beginnen met rapen.

Als een speler de party verlaat omdat hij/zij volzit wordt er een volgende winnaar geloot die de plaats inneemt.

Let op:
Er zijn 2 winnaars die beide tegelijk in de game uitgenodigd worden.
De speler kunnen gaan rapen zodra ze in de game geïnviteerd worden.
Dit keer is het niet toegestaan items in je stash op te bergen. Als je karakter niet meer kan dragen verlaat je de game zodat er een volgende winnaar in kan.

Hoe meld ik me aan?
Simpel. Stuur mij een PB op tweakers met je battle tag en link naar je armory.
Voorwaarde is dat je geen karakters hebt die paragon 26 of hoger zijn.

Wanneer vindt de giveaway plaats?
Zondag 11 November, 15:00

Voorwaarden
  • Je hebt geen karakter hoger dan paragon level 25
  • Je hebt je vooraf aangemeld via het tweakers forum
  • Je hebt een twitch account en bent follower van de stream (Dit kun je worden door onder de titel van de stream op "volg" te klikken)

Huidige aanmeldingen
Sirian (paragon 10)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sirian-2355/hero/12745217

Dutchdarky (paragon 11)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/dutchdarky-2112/hero/1818953

SonataArctica (paragon 19)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Eversor-2578/hero/12596407

Chrosan (paragon 11)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Chrosan-2325/hero/160335

M4rk (paragon 18 )
http://eu.battle.net/d3/en/profile/M4rk-2781/

Kroga (paragon 17)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kroga-2805/hero/27730

Dasherman (paragon 12)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Dasherman-2829/

MadxCat (paragon 19)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/MadxCat-1754/

Visgek82 (paragon 11)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/fredspekvet-2870/hero/20124871

IIsnickerII (paragon 7)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Snicker-2604/hero/14018722

L3xic0n (paragon 9)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/L3xic0n-2703/hero/13857070

BoF (paragon 20)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/BarcodeError-2631/hero/957358

_Zucht_ (paragon 20)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Zucht-2232/hero/16262915

Smurf (paragon 11)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Detri-2984/

MooiNietDus (paragon 25)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wabbite-2951/hero/19496646

scorpie (paragon 6)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/scorpie-2470/hero/17800886

bakbakbak (paragon 6)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Mandarijn-2145/hero/20368354

allert86 (paragon 25)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/soujin-2653/hero/4583283

kiwiplukker (paragon 16)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/kiwiplukker-2638/hero/7691520

michnov (paragon 15)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/michnov-2518/hero/1797473

Mogelijk gemaakt door?
Organisatie & hoofd sponsoring:
Kneok, Marcvz en BoBsTaH

Donateurs (waarvoor veel dank!):
  • Kneok
  • BoBsTaH
  • Thomas G
  • Awesomo
  • Marcvz
  • Paterpor
  • nyX1989
  • nubys
  • Cthulhu
  • Gaspit
  • Delph
  • HappyMoos
  • MrBee
  • Bannit
  • Julio-K
  • desjaak909
  • xVortexX
  • Acalypso
  • arjen9551
  • Tektoon
  • Sirian
Als ik iemand vergeten ben te noemen. Laat het even weten! ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Marcvz op 11-11-2012 15:18 ]

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Verwijderd

Ik kan ook nog steeds niet inloggen

Verwijderd

Marcvz schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 23:18:
Morgen is het zo ver!
Er zijn nog niet gek veel inschrijvingen. Dus zoals het er nu naar uit ziet wint iedereen die ingeschreven staat wel de nodige legendary's.

Het is weer tijd voor een nieuwe legendary giveaway.
De regels worden wat aangepast zodat we meer mensen kunnen laten winnen.

Er zijn al veel donateurs die wat legendary's op hebben gespaard. We sluiten niet uit dit keer de 300 grens te overschrijden.
De legendary's kunnen vanaf nu afgegeven worden bij mij, Bob of Koen.
(marcvz#2548, DeChaoOrdo#2418, BoBsTaH#2630)

[afbeelding]

Wat?
Een giveaway van legendary items van ongekende grootte.
De vorige giveaway was een groot succes. Bij deze een link naar een filmpje dat destijds even snel opgenomen is om een impressie te geven.
YouTube: Legendary give away

Er zijn meer dan 200! legendary's aanwezig!
Dit is live te volgen op nl.twitch.tv/marcvz1

Waar?
Dit fantastische evenement zal plaatsvinden op de bekende en altijd gezellige bazaar van het pittoreske Caldeum.

Hoe?
Door middel van een plugin worden er 2 spelers random geselecteerd die op het moment van loting de stream volgen. (om het meeste kans te maken is het handig als je wat in het chat kanaal van de stream zegt, anders bestaat de kans dat de plugin je aanwezigheid niet opmerkt)

Als de plugin je selecteert is het de bedoeling dat je je battle tag in de stream chat tikt.
Wij kijken of de naam overeenkomt met de van tevoren gedane aanmeldingen.
We willen immers dat de items bij low geared GoT'ers terecht komen en niet bij één of andere Amerikaan met een L90 karakter.

Komt je battle tag overeen met een aanmelding op onze lijst krijg je een invitatie de game te joinen en kun je beginnen met rapen.

Als een speler de party verlaat omdat hij/zij volzit wordt er een volgende winnaar geloot die de plaats inneemt.

Let op:
Er zijn 2 winnaars die beide tegelijk in de game uitgenodigd worden.
De speler kunnen gaan rapen zodra ze in de game geïnviteerd worden.
Dit keer is het niet toegestaan items in je stash op te bergen. Als je karakter niet meer kan dragen verlaat je de game zodat er een volgende winnaar in kan.

Hoe meld ik me aan?
Simpel. Stuur mij een PB op tweakers met je battle tag en link naar je armory.
Voorwaarde is dat je geen karakters hebt die paragon 26 of hoger zijn.

Wanneer vindt de giveaway plaats?
Zondag 11 November, 15:00

Voorwaarden
  • Je hebt geen karakter hoger dan paragon level 25
  • Je hebt je vooraf aangemeld via het tweakers forum
  • Je hebt een twitch account en bent follower van de stream (Dit kun je worden door onder de titel van de stream op "volg" te klikken)

Huidige aanmeldingen
Sirian (paragon 10)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sirian-2355/hero/12745217

Dutchdarky (paragon 11)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/dutchdarky-2112/hero/1818953

SonataArctica (paragon 19)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Eversor-2578/hero/12596407

Chrosan (paragon 11)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Chrosan-2325/hero/160335

M4rk (paragon 18 )
http://eu.battle.net/d3/en/profile/M4rk-2781/

Kroga (paragon 17)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kroga-2805/hero/27730

Dasherman (paragon 12)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Dasherman-2829/

MadxCat (paragon 19)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/MadxCat-1754/

Visgek82 (paragon 11)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/fredspekvet-2870/hero/20124871

IIsnickerII (paragon 7)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Snicker-2604/hero/14018722

L3xic0n (paragon 9)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/L3xic0n-2703/hero/13857070

BoF (paragon 20)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/BarcodeError-2631/hero/957358

_Zucht_ (paragon 20)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Zucht-2232/hero/16262915

Smurf (paragon 11)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Detri-2984/

Mogelijk gemaakt door?
Organisatie & hoofd sponsoring:
Kneok, Marcvz en BoBsTaH

Donateurs (waarvoor veel dank!):
  • Kneok
  • BoBsTaH
  • Thomas G
  • Awesomo
  • Marcvz
  • Paterpor
  • nyX1989
  • nubys
  • Cthulhu
  • Gaspit
  • Delph
  • HappyMoos
  • MrBee
  • Bannit
  • Julio-K
  • desjaak909
  • xVortexX
  • Acalypso
  • arjen9551
Als ik iemand vergeten ben te noemen. Laat het even weten! ;)
Weet wel dat wanneer de server plotsklaps morgen down gaat .....alles weg is ;)

• Deegeeooh
Marcvz, ik heb ook wel wat te doneren voor je legendary giveaway, tof zo ontzettend veel, misschien kan ik wat helpen om over de 300 te komen.Leuke actie om mensen aan wat gear te helpen!
Vervang je quiver met een Dead Man's Legacy met 200+ dex/17+ ias/9+CHC
Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 23:30:
[...]

Weet wel dat wanneer de server plotsklaps morgen down gaat .....alles weg is ;)
Anders citeer je even de volledige post :')

[ Voor 39% gewijzigd door Angeloonie op 10-11-2012 23:35 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-01 22:47

Vidra

Vragen?

De server heeft weer problemen :( nu kan je weer geen games aanmaken.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03-2025
ik kan niet meer inloggen

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 25-01 09:30
zat in een game 5 stack key run
Pack killed voor warden dropt een vette ring pats eruit :(
Stel dat was een 100 M ring :(

Ben lekker gescrewed :(

<GOT>DrOPje #2516

• Deegeeooh
he balen.. ! dus zodra je eruit gaat kom je dr niet meer in?

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-01 09:06
Ik was lekker aan 't ass kicken tot er ineens "the game has been terminated" in beeld kwam :(

GTA VI - All aboard the hype train!!

• Raoul.TLS
Nou zitten met vrienden in Centerparck lekker weekeindje diablo 3 en ander games aan het spelen :)

<GOT>DrOPje #2516

• Deegeeooh
wat een gekloot elke keer.. zo irri als je wil spelen maar het kan niet.. wat moeten we dan in godsnaam weer gaan doen :p

zit er nog wel in trouwens. maar dat zal dan wel niet zo lang meer duren :(

[ Voor 24% gewijzigd door Deegeeooh op 10-11-2012 23:54 ]

Raoul.TLS schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 23:52:
Nou zitten met vienden in Centerparck lekker weekeindje diablo 3 en ander games aan het spelen :)
Op dit moment vooral andere games dan :+
Deegeeooh schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 23:53:
wat een gekloot elke keer.. zo irri als je wil spelen maar het kan niet.. wat moeten we dan in godsnaam weer gaan doen :p
Slapen en morgen wat eerder weer beginnen :P

[ Voor 35% gewijzigd door Bosmonster op 10-11-2012 23:54 ]

• Deegeeooh
Bosmonster schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 23:53:
[...]

Op dit moment vooral andere games dan :+

[...]

Slapen en morgen wat eerder weer beginnen :P
slapen? >:)

• Raoul.TLS
Stay on target !!!!

Your To Cose .....!!

:)

<GOT>DrOPje #2516

• Deegeeooh
heeft er iemand toevallig nog een legacy natalya helm liggen met socket voor een leuk prijsje?

• Raoul.TLS
Ja heb 1

3 M of doe een bod
Deegeeooh schreef op zondag 11 november 2012 @ 00:05:
heeft er iemand toevallig nog een legacy natalya helm liggen met socket voor een leuk prijsje?

<GOT>DrOPje #2516

• Deegeeooh
Raoul.TLS schreef op zondag 11 november 2012 @ 00:06:
Ja heb 1

3 M of doe een bod

[...]
ahum ik hem op dit moment precies 791k :p

wat zijn de stats?

• Raoul.TLS
99 dex en derest moet ik kijken voor je als ah het weer doet
Deegeeooh schreef op zondag 11 november 2012 @ 00:08:
[...]

ahum ik hem op dit moment precies 791k :p

wat zijn de stats?

<GOT>DrOPje #2516

Verwijderd

Weet iemand hoe ik op de officiele asia/sea forums kom van diablo? Ben benieuwd waar zij het over hebben, aangezien ze toch een stukje voorlopen op EU en USA.

• Deegeeooh
Raoul.TLS schreef op zondag 11 november 2012 @ 00:09:
99 dex en derest moet ik kijken voor je als ah het weer doet

[...]
ph ja :X nou ok, moeten we dan even kijken, wil je me ff seintje geven als je d'r weer in kan? alvast bedankt!

• BoF
  • Laatst online: 30-09-2024

BoF

Nou zelfs op MP5 geen key na 5x geprobeerd te hebben in Act II. Soms gaat het zo eenvoudig, 3 keys binnen no time. Maar de laatste tijd kost het wat meer moeite.

Edit: Nu toch een key gekregen (6x) :) . En daarmee ben ik klaar voor nu. Heb nu weer drie infernal machines :) .

[ Voor 32% gewijzigd door BoF op 11-11-2012 00:49 . Reden: update ]

• Raoul.TLS
Mp3 is lucky number

<GOT>DrOPje #2516

• Mofkees
Verwijderd schreef op zondag 11 november 2012 @ 00:11:
Weet iemand hoe ik op de officiele asia/sea forums kom van diablo? Ben benieuwd waar zij het over hebben, aangezien ze toch een stukje voorlopen op EU en USA.
http://kr.battle.net/d3/ko/forum/

Test je taalkennis maar :)

BoF schreef op zondag 11 november 2012 @ 00:15:
Nou zelfs op MP5 geen key na 5x geprobeerd te hebben in Act II. Soms gaat het zo eenvoudig, 3 keys binnen no time. Maar de laatste tijd kost het wat meer moeite.
Theoretisch zou je 2,5 key moeten hebben na 5 runs, dus de kans dat je er dan geen hebt is niet zo bijster klein.

MP5 blijft gewoon gokken/mazzel hebben met keys

Verwijderd

Bedankt, jammer genoeg kan chrome het niet vertalen :'(

• Xerion404
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-02-2022
Sir_Hendro schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 23:52:
Ik was lekker aan 't ass kicken tot er ineens "the game has been terminated" in beeld kwam :(
Hehe ben nu minstens 6x gedisconnect, nu heb ik echt geen zin meer om weer hetzelfde stuk opnieuw te doen :p

• Wampa1
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-12-2024
Nou ik hoef het hier niet meer te vrage, iedereen heeft problemen zo te zien.

Word er wel goed ziek van, telkens eruit gegooid te worden (met je 5 stacks) en dan de melding krijgen dat je er ook ff niet meer in komt.

• Deegeeooh
zit er nog wel in maar wel mer een dermate grote lag dat het bij tijd en wijle onspeelbaar is :(

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-01 09:06
Allemachies, ik ben er weer in! :D

GTA VI - All aboard the hype train!!

• Deegeeooh
he vervelend, ik wilde net naar bed gaan :P

• Deegeeooh
he vervelend, ik wilde net naar bed gaan :P
ah is er ook weer :)

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:31

Anno

Griefmaker#2862

Voor het weekend mijn gear kunnen upgraden nadat ik een 'Mempho of Twillight' voor 400M heb verkocht. En net dropte een mooie 'Inna's Temprance'.

Nu farmen voor gold om mijn gems te upgraden. Daarna mijn shoulders en gauntlets upgraden en mijn linker ring. Voor een met minder IAS maar met CHC en CHD.

[ Voor 12% gewijzigd door Anno op 11-11-2012 09:37 ]

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-01 08:21
Darth Malak schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 21:12:
[...]

Stormshield en veel meer block maakt volgens mij best ietsgoed.... Je heb 67k aan health... Lijkt mee een beetje much.... Maar kan helaas met die crappy ipad3 niet echt goed zien hoeveel loh, regen je hebt.

200 vit minder en 200 str meer :)
Sinned123 schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 21:57:
[quote]T7D_Sneezy schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 21:04:
[...]

Verder spawned een stormshield sowieso met minimaal 170str, dus het enige wat je hoeft te doen is er 1 met voldoende crit chance te scoren.
En ja die zijn duur.
Heb er zelf 1 met 34% block, 200str en 6,5% crit chance en die was wel goed te betalen, minder dan 10m dacht ik.

Ik vergeet nog even de damage reduction voor ranged en met name elites.
Ik heb jou barb met mijn stormshield door de calculator gehaald, je gaat er 4k EHP op achteruit en 1k dps op vooruit.
Niet echt de moeite dus om een SS te kopen.
Ik heal via revenge en overpower op basis van % van max health, daarom is veel health ook fijn.
Als het moet heb ik een 1100 dps/3%life steal/80chd zwaard maar tot mp5 lukt het ook gewoon met revenge en overpower.

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Phuncz schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 22:20:
ZEER frustrerende avond achter de rug, om de Infernal Machine plan te laten droppen.

Na 10 runs op MP2 en MP3 in Act 4 is hij 3x voor mijn collega gedropped die hem al had en 0x voor mij. Must be "bad luck day"...
Iemand een idee ? Is dit normaal (pech) of doen we iets fout dat hij alleen voor mijn collega drie keer viel, die hem al had, maar niet voor mij ?

• Frerk

Frerk

*bliep*

Zijn er hier ook Archon wizards? Zo ja, 2 vraagjes.

Ten eerste, ik zit nu op 290k EHP en 97k DPS buffed, en dat farmt MP1 wel redelijk snel(Elites gaan ook hard neer etc.), maar ik merk toch dat mijn Archon soms wel eens voortijdig eindigt. Als ik nu m'n DPS nog hoger ga proberen te krijgen, hoeveel EHP ga ik ongeveer op welk punt nodig hebben? Met Blood Spirit, 2.9% LS en m'n dps merk ik dat ik eigenlijk alleen dood ga als ik ingesloten word door een phasebeast elite pack.

Dat brengt me ook op mijn 2e vraag: welke gebieden farmen jullie in Act 3? Alkaizer's runs hebben een aantal stukken waar volgens mij gewoon te weinig monsters zijn..

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-01 12:53
Phuncz schreef op zondag 11 november 2012 @ 09:58:
[...]

Iemand een idee ? Is dit normaal (pech) of doen we iets fout dat hij alleen voor mijn collega drie keer viel, die hem al had, maar niet voor mij ?
Als je met 2 man tegelijk begint en hij dropt voor 1 persoon dan had je klaarblijkelijk wel 5 stacks NV. Als ie dan niet dropt is het gewoon pech hebben

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Verwijderd

Phuncz schreef op zondag 11 november 2012 @ 09:58:
[...]

dat is pech, bij mij dropte hij de eerste keer dat ik hem sloopte mp4

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-01 20:18
Frerk schreef op zondag 11 november 2012 @ 10:06:
Zijn er hier ook Archon wizards? Zo ja, 2 vraagjes.

Ten eerste, ik zit nu op 290k EHP en 97k DPS buffed, en dat farmt MP1 wel redelijk snel(Elites gaan ook hard neer etc.), maar ik merk toch dat mijn Archon soms wel eens voortijdig eindigt. Als ik nu m'n DPS nog hoger ga proberen te krijgen, hoeveel EHP ga ik ongeveer op welk punt nodig hebben? Met Blood Spirit, 2.9% LS en m'n dps merk ik dat ik eigenlijk alleen dood ga als ik ingesloten word door een phasebeast elite pack.

Dat brengt me ook op mijn 2e vraag: welke gebieden farmen jullie in Act 3? Alkaizer's runs hebben een aantal stukken waar volgens mij gewoon te weinig monsters zijn..
Met 380k ehp unbuffed en 280 k dmg buffed had ik genoeg aan alleen de 1.5 life leach. Farmen gaat nog steeds het beste in a3 tot mp5/6. Alkaizer of siege run is prima te doen.
Ik gebruik wel altijd cm, nooit pure archon.

xVortexx D3

• Frerk

Frerk

*bliep*

xV0rtexx schreef op zondag 11 november 2012 @ 10:31:
[...]

Met 380k ehp unbuffed en 280 k dmg buffed had ik genoeg aan alleen de 1.5 life leach. Farmen gaat nog steeds het beste in a3 tot mp5/6. Alkaizer of siege run is prima te doen.
Ik gebruik wel altijd cm, nooit pure archon.
Ik gebruik CM om de cooldown op Archon te resetten als 'ie er veel te vroeg mee ophoudt.

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08-2025
Heb je echt Blood magic nodig in Archon? Anders zou je beter een skill kunnen nemen die je DPS boost. Ik heb er in het begin mee gespeelt en ik mis het totaal niet. Hetzelfde geldt misschien voor je LS, daarvoor in de plaats kan je voor hetzelfde geld meer CHD op je wapen nemen.

• Frerk

Frerk

*bliep*

Delph schreef op zondag 11 november 2012 @ 11:26:
Heb je echt Blood magic nodig in Archon? Anders zou je beter een skill kunnen nemen die je DPS boost. Ik heb er in het begin mee gespeelt en ik mis het totaal niet. Hetzelfde geldt misschien voor je LS, daarvoor in de plaats kan je voor hetzelfde geld meer CHD op je wapen nemen.
Of Blood Magic echt nodig is weet ik niet, maar die LS hebben is wel extreem handig, anders moet ik health globes of LaK oid gebruiken om aan health te komen en dat is ook niet echt praktisch.

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08-2025
Frerk schreef op zondag 11 november 2012 @ 11:28:
[...]

Of Blood Magic echt nodig is weet ik niet, maar die LS hebben is wel extreem handig, anders moet ik health globes of LaK oid gebruiken om aan health te komen en dat is ook niet echt praktisch.
Als je genoeg DPS doet in Archon mag je eigenlijks niet meer eens geraakt worden... :P
Anders als dit wel het geval is of je kan je archon niet houden dan zit je een MP te hoog en moet je lager of een andere build spelen. Archon is namelijk niet altijd het snelst :)

• Frerk

Frerk

*bliep*

Delph schreef op zondag 11 november 2012 @ 11:35:
[...]

Als je genoeg DPS doet in Archon mag je eigenlijks niet meer eens geraakt worden... :P
Anders als dit wel het geval is of je kan je archon niet houden dan zit je een MP te hoog en moet je lager of een andere build spelen. Archon is namelijk niet altijd het snelst :)
Ik zou juist zeggen dat als jij een elite pack met extra health en reflect damage neermaait voor ze iets kunnen doen je een MP te laag zit :+

• ejtnaj
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-12-2025
Delph schreef op zondag 11 november 2012 @ 11:35:
[...]

Ja of je wilt juist geraakt worden om de Scramble proc te triggeren, dan ben je sneller! :)
Pagina: 1 ... 105 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.