Hoezo? Dat was toch daarvoor ook zo? Bij discussieren hoort ook dat je nadenkt over waarom karakters dingen doen. Alleen mensen die eerst heel erg gaan zeggen "ik ken de boeken , maar ik zeg niets" en gaan dan speculeren, dat is weleens in het verkeerde keelgat geschoten. Dat is een paar keer gebeurd, altijd met redelijke aanleiding (bij jou volgens mij, al weet ik niet of jij nu degene was die beschuldigd werd en de boeken leest, of dat jij je er nu zo aan stoordeAllSeeyinEye schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 19:00:
Nee, het is of of, niet en en. In het GoT topic is alle speculatie ongewenst, omdat dan al snel weer de beschuldigingen komen dat iemand stiekem toch voorkennis heeft.
Maak er dan niet zo;n vage 'ga bij voorkeur naar dat andere topic' regel van, want daar ga je juist weer veel gezeur over krijgen. Zet neer 'speculatie op basis van kennis van boeken mag niet, kom daarovor naar dit en dit topic'Mx. Alba schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 19:20:
Nou ja, wat mij betreft mag speculatie in het GOT topic wel maar dan moet het puur en alleen gebaseerd zijn op zaken die vanuit de serie al bekend zijn.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp