[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 35.638 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02:33

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

shockwae schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:03:
[...]
Wat betreft de Jagdpanzer E-100 niet alleen in publics is het huilen met de pet op qua 0 damage.
Gisteren heeft een clanmate in een clanwar welgeteld 1 schot kunnen lossen met...je raad het al 0.0 damage op een Batchat notabene...... :(
Met goldshell.

Ik laat mijnes voortaan ook staan overigens.. het is dat ik een tier 10 extra er bij heb, maar anders was ie weg geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-05 10:12
Gisteren 4x op een Superpershing turret geschoten en 4x een 0-damage penetrating hit gedaan.

Nu ben ik slim genoeg om te bedenken dat de logische vervolgstap is: ergens anders op schieten. Dat is dus niet het probleem. Wat voor mij het probleem is, is dat dit blijkbaar 'working as intended' is. WG vindt het blijkbaar geen probleem dat WoT een loopje neemt met de wetten der logica door het mogelijk te maken dat een shell (ongeacht of dit een 17mm of een 170mm shell is) wél armor kan penetreren (spaced armor), maar géén schade doet.

Het lijkt mij volstrekte waanzin dat een 17cm shell door een laag spaced armor knalt en daar ... stopt? WG, fix this!

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
BramSd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:45:
Gisteren 4x op een Superpershing turret geschoten en 4x een 0-damage penetrating hit gedaan.

Nu ben ik slim genoeg om te bedenken dat de logische vervolgstap is: ergens anders op schieten. Dat is dus niet het probleem. Wat voor mij het probleem is, is dat dit blijkbaar 'working as intended' is. WG vindt het blijkbaar geen probleem dat WoT een loopje neemt met de wetten der logica door het mogelijk te maken dat een shell (ongeacht of dit een 17mm of een 170mm shell is) wél armor kan penetreren (spaced armor), maar géén schade doet.

Het lijkt mij volstrekte waanzin dat een 17cm shell door een laag spaced armor knalt en daar ... stopt? WG, fix this!
De M26A1E2 Super Pershing heeft van voren zowel op de hull als turret een enorme hoeveelheid spaced armor. Zoals je op onderstaande afbeelding kunt zien zijn het 3 lagen. Daar kom je dus echt niet gemakkelijk doorheen, zeker niet van een afstandje. De zijkant en achterkant zijn echter boter, en kom je zo doorheen.
Afbeeldingslocatie: http://www.hsgalleries.com/gallery04/images/m26e3jwnswexp04_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43

Je kan in principe denken aan een AP shell van 17cm die door een turret heen gaat zonder vitale componenten te raken, je hebt dan alleen 2 ventilatiegaten erbij.
In de praktijk zou de decompressie die de shell veroorzaakt in de tank genoeg moeten zijn om de bemanning te doden.

Een 17mm HE shell daarintegen zou een soort van dummy moeten zijn als hij geen schade zou veroorzaken.

Maarja, ze hadden aangegeven dat ze wat gingen doen aan de 0dmg hits, waarschijnlijk een soort van minimum damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-04 20:19

ShockWave

Lost it somewhere

Het gaat er gewoon om dat je met 22 seconden reload en shells van 22K per stuk graag wat damage wil doen en niet alleen maar detracks, 0,0 damage, bouncen op de zijkant van BatChat's of T-50-2's of welke andere tank dan ook.

Oke deze TD kan heeeel veeeel damage doen per shell mischien dat WG hem daardoor meer kans geeft op dat soort reacties van de game op een hit dan dat ze damage geven (random damage generator welke ipv 90% kans op damage maar 70% kans geeft??)

Feit blijft wel dat het triest is dat je met een hele dikke tier X welke artymagnet #1 is in een public rond de 4 schoten kan geven voordat je bent afgeslacht door meds welke je flanken.
Als je van die 4 schoten maar van 1 damage kan doen...of helemaal geen .......pffffffffff

Mischien gewoon maar HE schieten beetje Derpen a la KV2?
defiler1974 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:48:
Je kan in principe denken aan een AP shell van 17cm die door een turret heen gaat zonder vitale componenten te raken, je hebt dan alleen 2 ventilatiegaten erbij.
In de praktijk zou de decompressie die de shell veroorzaakt in de tank genoeg moeten zijn om de bemanning te doden.

Een 17mm HE shell daarintegen zou een soort van dummy moeten zijn als hij geen schade zou veroorzaken.

Maarja, ze hadden aangegeven dat ze wat gingen doen aan de 0dmg hits, waarschijnlijk een soort van minimum damage.
Je hebt het over een shell van 17CM (170MM) waar je met een beetje goed fatsoen al snel een gat van 20cm mee veroorzaakt, beetje overdadige ventilatiegaten.
In de turret van een tank heb je die ruimte niet over om geen vitale delen te raken.

17MM HE shell...hmmm iets voor tier 2 tanks....170MM lijkt mij meer op zijn plek.
De kinetische energie die die shell in zich heeft zou al voldoende moeten zijn om zonder explosie een turret van een tank te rukken dus niks dummy's

Wat betreft decompressie als een shell de tank penetreert, de tank staat niet onder grote druk het is geen vliegtuig of ruimtevaartuig.
Een shell kan wel zorgen voor compressie waarbij de drukgolf zorgt voor......

[ Voor 44% gewijzigd door ShockWave op 28-08-2012 14:02 . Reden: Aanvulling ]

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Het zou bijzonder onprettig zijn van WG als ze een JPE-100 nerfen door hem meer kans te geven op 0-dmg hits. Dit omdat het gewoon transparant moet zijn. In dit geval zouden ze dus een hidden DPM nerf krijgen. Doe dan eerlijk en verlaag de RoF.

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

RoF verlagen???
Je zit nu al op 2.33 shell per minuut...
De AMX 50 Foch 155 met zijn drum met 3 shells kan 2550 damage doen binnen kortere tijd
dan de 2150 van de JPE-100.

[ Voor 50% gewijzigd door ShockWave op 28-08-2012 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:24
[b]shockwae schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:49:Wat betreft decompressie als een shell de tank penetreert, de tank staat niet onder grote druk het is geen vliegtuig of ruimtevaartuig.
Maar dat is nou juist net het punt, als je shell 0 damage doet penetreert ie de turret niet. De T26 heeft een externe plaat voor zijn turret hangen. Je penetreert die externe plaat, maar dat koste zoveel energie dat je niet meer genoeg hebt om de turret zelf te penetreren en doe je geen damage (je hebt de turret niet geraakt). IRL zou de kogel weer naar buiten ketsen, of gewoon in de buitenste plaat blijven hangen. In World of Tanks hoor je penetration (de buitenste plaat is immers gepenetreerd) maar helaas doe je geen damage omdat je de turret zelf niet penetreert. Een shell die blijft hangen of die de kwaliteit van het armor beinvloed (die spaced armor zal wel flinke schade hebben opgelopen) kan helaas niet.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:55
WG vindt het blijkbaar geen probleem dat WoT een loopje neemt met de wetten der logica door het mogelijk te maken dat een shell (ongeacht of dit een 17mm of een 170mm shell is) wél armor kan penetreren (spaced armor), maar géén schade doet.
Het is juist compleet logisch dat als je schiet op een tank met meerdere lagen aparte armor en je schiet door de eerste laag, maar niet door de tweede laag, dat je crew denkt "we hebben ze te pakken" (want de shell verdwijnt door de buitenste armor), maar dat je 0% damage doet (je bounced namelijk op de 2e laag).

[ Voor 23% gewijzigd door MrOleo op 28-08-2012 15:44 ]

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 380171

defiler1974 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:48:
[...]

Een 17 CM HE shell zal afhankelijk van de wand dikte tussen de 8 en 12 KG springstof bevatten.
Maar ik neem aan dat je met dummy Dud of tewel een blindganger bedoelt ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:05

wontcachme

You catch me? No you wont

Vanmiddag te Type 59 gekocht. Gelijk drie potjes gedaan en mijn haren uitgetrokken. Niet van de tank (crew is nog at 75%), niet omdat er veel minder arty is in tier 8 (Jippy :P), maar het niveau van mijn medespelers. Goeie god wat een complete randdebielen spelen er weer. Het is gewoon onmogelijk om zonder een platoon fatsoenlijk te kunnen spelen.

Net het laatste potje hadden wij 4x Lowe die aan het campen waren in base (op prokorovka) en geen van alle had een eff boven de 800 en ze hadden geen van alle meer dan 600dmg gemiddeld in de Lowe.....

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
Anoniem: 380171 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:54:
[...]

Een 17 CM HE shell zal afhankelijk van de wand dikte tussen de 8 en 12 KG springstof bevatten.
Maar ik neem aan dat je met dummy Dud of tewel een blindganger bedoelt ? :)
Yup, een dud. Maar zoals in eerdere posts al opgemerkt wordt, zo'n shell weegt rond de 50-70 kg, met een snelheid van ?1600m/s, geeft genoeg kinetische energie denk ik om een turret eraf te rukken van een hoop kleinere tanks.

Zou wel een leuke zijn voor de physics, dat je het kaliber ook meeneemt met de inslag. Een klein tankje zou dan letterlijk overhoop worden geschoten.
Of misschien een beter damage model. Nu heb je elke keer hetzelfde model als je kapot bent, zou leuke zijn als je ziet waaraan je dood bent gegaan. (turret kapot, voorkant open geschoten of een goede explosie in de engine. met bijbehorende stukjes metaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
wontcachme schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:03:
Vanmiddag te Type 59 gekocht. Gelijk drie potjes gedaan en mijn haren uitgetrokken. Niet van de tank (crew is nog at 75%), niet omdat er veel minder arty is in tier 8 (Jippy :P), maar het niveau van mijn medespelers. Goeie god wat een complete randdebielen spelen er weer. Het is gewoon onmogelijk om zonder een platoon fatsoenlijk te kunnen spelen.

Net het laatste potje hadden wij 4x Lowe die aan het campen waren in base (op prokorovka) en geen van alle had een eff boven de 800 en ze hadden geen van alle meer dan 600dmg gemiddeld in de Lowe.....
Type blijft een lekkere tank, af en toe verbazend wat voor afstraffing je kan hebben in die tank. Veel situaties gehad waarin ik in een t-44 allang het haasje zou zijn, maar ik in een type 59 nog weg kan rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

@ Wontcacheme
De grote aanwas door alle acties van een half jaar geleden hebben de top bereikt jaja kom ze ook regelmatig tegen.
Tier X's met 2K aan battles en een efficiency van 700 waar je afhankelijk van bent omdat ze toptier zijn..
Lekker basecampende t110's en IS-7's terwijl de tegenparty wel weet wat ze doen en je dus met je tier 8 en 9 tegenover een overmacht staat.
Helaas heeft 7.5 hier ook een grote vinger mee in de pap gehad door de aanwas van het grote aantal tier 10's
In een tier X potje kom je nu rond de 8 tot 9 tier X tegen ipv maximaal 3 of 4 voorheen.

Sta nu met mijn T-54 geregeld aan de bottom van de foodchain ipv aan de top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 380171

defiler1974 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:07:
[...]

Yup, een dud. Maar zoals in eerdere posts al opgemerkt wordt, zo'n shell weegt rond de 50-70 kg, met een snelheid van ?1600m/s, geeft genoeg kinetische energie denk ik om een turret eraf te rukken van een hoop kleinere tanks.

Zou wel een leuke zijn voor de physics, dat je het kaliber ook meeneemt met de inslag. Een klein tankje zou dan letterlijk overhoop worden geschoten.
Of misschien een beter damage model. Nu heb je elke keer hetzelfde model als je kapot bent, zou leuke zijn als je ziet waaraan je dood bent gegaan. (turret kapot, voorkant open geschoten of een goede explosie in de engine. met bijbehorende stukjes metaal)
Even uit het hoofd gerekend zou je dan uitkomen op 89600000 Joule wat genoeg zou moeten zijn om 91300 KG een fiks aantal meters te verplaatsen.

Denk dat ik er redelijk naast zit het is nogal een herrie hier en heb geen goede calculator bij de hand :X
Maar de krachten die vrijkomen bij dit soort wapens en projectielen is een garantie voor zware schade zelfs als het projectiel niet tot ontploffing komt.

Iets waar ik mij al tijden aan erger is dat het bij WOT mogelijk is om met dit soort projectielen 0 damage hits te maken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
Anoniem: 380171 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:20:
[...]

Even uit het hoofd gerekend zou je dan uitkomen op 89600000 Joule wat genoeg zou moeten zijn om 91300 KG een fiks aantal meters te verplaatsen.
Ik denk dat dat wel meevalt. Dat zou betkenen dat de tank die de shell afschiet ook een fiks aantal meters naar achter zou moeten schieten wegens terugslag.

1600 m/s lijkt me trouwens ook wat aan de hoge kant. High velocity guns schieten zo rond de 1000 m/s. Derp guns rond de 500 m/s denk ik.
Denk dat ik er redelijk naast zit het is nogal een herrie hier en heb geen goede calculator bij de hand :X
Maar de krachten die vrijkomen bij dit soort wapens en projectielen is een garantie voor zware schade zelfs als het projectiel niet tot ontploffing komt.
Als je niet genoeg kinetische energie hebt is het enige resultaat een (flinke) deuk in het pantser. Geen zware schade. (Bij AP althans, als je HE gebruikt is de explosie van een groot kaliber shell genoeg om de crew binnenin een hersenschudding te bezorgen/ te doden en alles wat los zit aan de tank de slopen (lees tracks, optische apparatuur etc. etc.)
Iets waar ik mij al tijden aan erger is dat het bij WOT mogelijk is om met dit soort projectielen 0 damage hits te maken :X
0 damage hits voor AP shells is niet onrealistisch.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:14

rapture

Zelfs daar netwerken?

defiler1974 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:07:
1600 m/s haal je met een staafpenetrator met veel kleinere diameter dan de schietbuis. Met een AP-shell haal je 800, 900 à 1000 m/s. HE was 600 à 700 m/s.

Een 152 mm HE shell was nodig om eender welke tank crew dood te "splashen". Het geeft een goede tik aan het pantser, aan de binnenkant lossen stukjes metaal die in de tank rondgeslingerd worden. Niet raar dat men voor meerdere lagen armour gaat met lege ruimtes, andere materialen en de spall liner aan de binnenkant ging.

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c2/Aluminium_plate_spalling.gif
Spall

[ Voor 31% gewijzigd door rapture op 28-08-2012 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 420503

In WO2 werd er puur idd projectiel/kinetische energie/gewicht > pantser gedacht.
Hoek maakte an sich eens uit. Enige doel was cms verhogen dmv angle.
Erna kwam bv Koper burst, Tungsten, SABOT, Dart, etc. Toen veranderden de spelregels.

Mbt HE, of HEAT maakt constructie tank uit. Je probeert een onderdruk te creeren binnenin.
Patton bv heeft geprobeerd altijd zo lang mogelijk zijn M4 75s te behouden.

Erna kreeg je reactive armour, 'terugexploderen' om de gesmolten 'stream' van bv SABOT e.d. af te geleiden. etc.
Tegenwoordig is het iig in westen Chobham: Van 2A6 tot A1A2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AMX50-100 is idd onmogelijke tank trouwens in het spel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:42
Gisteren mijn 5e t10 tank binnen (en met T92 de 6e CW tank), de T62-A. Gelijk ook mijn eerste top tier medium.
Nog maar 1 potje mee gereden dus echt een goed oordeel heb ik niet, maar had hem een tikkie beter verwacht, of misschien moet ik er wat meer sluwer mee rijden.

Nu maar weer eens aan de slag om de e-100 te gaan halen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Anoniem: 420503 schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 00:31:
AMX50-100 is idd onmogelijke tank trouwens in het spel.....
Uhm, als jij de 50-100 al kut vindt, wacht maar tot je de 50-120 krijgt...

Nee, de 50-100 vond ik prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110209

Hi there, ben nog redelijk nieuw met WOT, speel met de russische tier en heb sinds een paar dagen de KV-1 binnen.....
Heb her en der gelezen over "ervaring omzetten" maar ik krijg dat niet voor elkaar. Begrijp ik het dan verkeerd?
Als ik klik op de button "ervaring omzetten" heb ik genoeg ervaring, maar ik kan geen getal invullen en de button "omzetten" blijft niet aan te klikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:27
Anoniem: 110209 schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 09:11:
Hi there, ben nog redelijk nieuw met WOT, speel met de russische tier en heb sinds een paar dagen de KV-1 binnen.....
Heb her en der gelezen over "ervaring omzetten" maar ik krijg dat niet voor elkaar. Begrijp ik het dan verkeerd?
Als ik klik op de button "ervaring omzetten" heb ik genoeg ervaring, maar ik kan geen getal invullen en de button "omzetten" blijft niet aan te klikken?
Dat kan alleen als je "Gold" hebt, volgens mij.....

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freubel
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:09
Gelockte xp omzetten kun je alleen met gold inderdaad.

Een quote is een gebrek aan originaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

TheOmen schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 09:17:
[...]

Dat kan alleen als je "Gold" hebt, volgens mij.....
Klopt, en het kan alleen bij tanks die Elite of Premium zijn.

Is 1 gold per 25 xp geloof ik.

oh en Ed welkom in WoT :)

Gisteravond weer verder gegaan met de M6, is wel beter met 90mm, maar blijf het een pest ding vinden. Zal blij zijn als ik er doorheen ben. Met dank aan mijn clangenoot lekkerbezig, plaatoon samen met zijn M6 gaat het altijd een stuk beter. _/-\o_
Nog iets van 9K xp te gaan, dus moet vanavond wel een T29 kunnen regelen.

Gisteren ook nog invite voor WoWP gekregen op mijn 2e account. Grappige is, mijn hoofdaccount had ik maanden geleden al invite verzoek gedaan ... nog steeds niet. De 2e account week of 2 terug en die heeft nu een invite.... Nou ja, dit weekend ook eens WoWP proberen :)

[ Voor 53% gewijzigd door dynosu op 29-08-2012 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
dynosu schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 09:19:
[...]

Klopt, en het kan alleen bij tanks die Elite of Premium zijn.

Is 1 gold per 25 xp geloof ik.

oh en Ed welkom in WoT :)
Nee hoor, kan bij alle tanks die extra xp hebben. Je hebt alleen extra xp op een tank als de tank elite status heeft (geen research meer mogelijk)

EDIT: Ah, nou lees ik hem goed.Sorry, gooi elite en premium door elkaar. Je hebt gelijk Dynosu.

[ Voor 11% gewijzigd door defiler1974 op 29-08-2012 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Extra xp heb je alleen bij premium of elite .. Dat is wat ik zei?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freubel
  • Laatst online: 07:09
dynosu schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 09:24:
Ik denk dat premium accounts en premium tanks door elkaar heen gehaald worden.

Een quote is een gebrek aan originaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Een tip voor voordelig goud/premium/credits/tankje:

1) Ga naar Wehkamp.nl

2) Bestel WoT-retail

3) Gebruik actiecode "ikkannietwachten"

4) Betaal slechts 3,94 euro

5) Heb geduld, 4 weken levertijd

Hierdoor ontvang je: 2000 goud, 50.000 credits, 1 week premium en de PzKpfw38H735+garageslot (of 750 goud extra indien je deze tank al in de garage hebt)

*Officieel is de actiecode slechts geldig bij bestellingen vanaf 50 euro, maar het wordt wel geaccepteerd door het systeem. Gebruik op eigen risico, code is slechts eenmaal bruikbaar per account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
dynosu schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 09:24:
Ah, nou lees ik hem goed.Sorry, gooi elite en premium op elkaar. Je hebt gelijk Dynosu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
Fest schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 09:33:
Een tip voor voordelig goud/premium/credits/tankje:

1) Ga naar Wehkamp.nl

2) Bestel WoT-retail

3) Gebruik actiecode "ikkannietwachten"

4) Betaal slechts 3,94 euro

5) Heb geduld, 4 weken levertijd

Hierdoor ontvang je: 2000 goud, 50.000 credits, 1 week premium en de PzKpfw38H735+garageslot (of 750 goud extra indien je deze tank al in de garage hebt)

*Officieel is de actiecode slechts geldig bij bestellingen vanaf 50 euro, maar het wordt wel geaccepteerd door het systeem. Gebruik op eigen risico, code is slechts eenmaal bruikbaar per account.
Gelijk 3 besteld, ben benieuwd. Totale prijs van 27 euro voor 3 garageslots, 3 weken premium en 7500 goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-05 09:40

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

? 3X 3,94 = 27 ?

dat en waarom drie, fest zegt toch dat je er maar één kan gebruiken per account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
2 * 11,99 + 3,94 = 27,92

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Ik zou dan eerder bestellen op het account van je broer, zus, moeder, vader etc... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Lijkt mij ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
Ik denk als je een hele lading bestellingen van 3,95 op 1 adres laat bezorgen dat wehkamp wel bezwaar gaat maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Daar heb je je werk adres voor? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-05 22:55
Joindry schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 10:46:
Ik ben nu begonnen met de US TD lijn, zit nu op de M10 en die is wel leuk. 110 pen is voldoende voor de meeste zaken pijn te doen. Machinegun derop. Alleen moet je em niet gebruiken om klappen mee op te vangen. Met regelmaat word ik eens geoneshot door een kv-2 derp of een kv-3, nog een beetje leren spelen dus. Het is mijn eerste TD met turret en ik moet nog wat leren terughoudend te spelen :)
Ik ga deze een tijdje spelen denk ik, zowel slugger als hellcat vrijspelen.
Vanaf heden ben ik dus wel beschikbaar voor companies =< tier 6.
Denk dat je de Hellcat wel gaat waarderen :) Deze heb ik nog steeds in de garage terwijl de opvolger al lang geunlocked is. Leuke topgun, super snelheid. Acceleratie is niet al te best helaas. Camo waarde weet ik zo niet maar volgens mij is die wel aardig, heb laatst een T29 voor 75% kunnen slopen zonder dat ie op mij heeft geschoten in een stedelijke map. 2 schoten van hem en ik ben weg....

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
dynosu schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 10:34:
Daar heb je je werk adres voor? :P
en ik ben er eigenlijk te lui voor. :O

Vind het wel best zo, ik denk trouwens dat wehkamp wel gaat ingrijpen als iedereen bestellingen gaat maken van 3,95 voor iets wat voor 11,95 in hun shop staat. Ben benieuwd alleen wanner ze het ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Wehkamp hanteert ook IP adres controle of zoiets, kan maar 1 account aanmaken vanaf mijn PC..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 21:02

Darkasantion

Just keep swimming!

Snelle vraag, iemand anders die ook toegang heeft gekregen tot WoP?
Zojuist mail gehad dat ik mee mag doen met de WoP Closed Beta, binnenkort maar eens proberen :)

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-05 20:37

rimpeldinky

nani?

Darkasantion schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:25:
Snelle vraag, iemand anders die ook toegang heeft gekregen tot WoP?
Zojuist mail gehad dat ik mee mag doen met de WoP Closed Beta, binnenkort maar eens proberen :)
:Y

Er zijn er meer, echter valt het meeste van wat je ziet en ervaart onder de NDA :p kan je iig verklappen dat het TOTAAL niet lijkt op world of tanks zowel qua gameplay als menu interface, hoorde wel dat die menu interface straks de nieuwe interface gaat worden voor wot :P maar dat zijn geruchten.

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 21:02

Darkasantion

Just keep swimming!

Had de NDA al gezien en snel gelezen en neen, ik ga hem ook niet verbreken, echter ga ik wel eens ernaar kijken en eventueel wat algemene indruken en ervaringen posten

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
defiler1974 schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 10:02:
[...]

Gelijk 3 besteld, ben benieuwd. Totale prijs van 27 euro voor 3 garageslots, 3 weken premium en 7500 goud.
Waar op de website van wehkamp haal je de inhoud van de box vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Ja, afaik zouden de 3 WoX spellen de zelfde UI krijgen.

Heb ook toegang tot de beta, heb het al een tijd lang niet gespeeld en zal het nog eens installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Doler schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:41:
[...]

Waar op de website van wehkamp haal je de inhoud van de box vandaan?
Niet, hier wel: http://forum.worldoftanks...etail-latest-information/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-03 19:53

Nazanir

Is pappa!

Heb het spel eindelijk weer eens opgepakt. Zit er weer helemaal in :)

Hoe zijn de Franse lichte tankjes dan? Van wat ik zie zijn ze zwak bepansert, maar wel snel en hebben leuke kannonen erop zitten. Is dit een beetje de moeite waard?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Ik had in februari toegang tot de alpha, maar ik heb het na 3-4 potjes alweer verwijderd. :')

Is er al wat vooruitgang geboekt t.o.v. toen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altijdgriep
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-05 21:49
Vooruitgang zeker, helaas nog even saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Net een fantastisch potje met mijn E-50 op Ruinberg. Ik blijf uiteindelijk met nog zo'n 40% health en een arty over tegenover 6 anderen (T30, KV4, IS8, VK4502A, Löwe en T20) die al enigzins gedamaged waren. Eenmaal aangekomen bij de kerk (het was Encounter) kwam ik de T30, VK4502, Löwe en T20 tegen. Met wat sidescraping en de nodige stupiditeit van hun kant wist ik ze uit te schakelen. De arty werd in de tussentijd in J8 afgemaakt door hun IS8, dus ik besloot naar J2 te rijden waar ik hem wist te onderscheppen. De KV4 was hierna zo slim om zijn positie weg te geven door in de cap te gaan staan. KV4 vs E-50 in close quarters ~ easy kill. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-04 22:41

TRX

shockwae schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:03:
[...]

Leest niemand hier meer de Pagina van WoT zelf voordat men een vraag stelt??? |:(
Een paar dagen eerder kwam er ook al een vraag wat iemand van de Type 62 vond.....Hij was nog niet eens uit... :X

Maar oke bij deze...de Type 62, hij rijdt niet snel max 50, optrekken is mwhoa daarentegen is de traverse wel hoog dus hij is lekker wendbaar.
Gun, penetratie...mwhoa mits je dichtbij komt dan kan je er wel doorheen tenminste zijkant of achterkant.
Damageoutput is wel lekker rond de 160 tot 200 en soms met ammorack 600dmg.
Je moet dus afwachten in het begin van de battle totdat alles zich verspreid heeft en dan de flanken gaan pesten als men niet op je let.
Type is via de giftshop te verkrijgen

Wat betreft de Jagdpanzer E-100 niet alleen in publics is het huilen met de pet op qua 0 damage.
Gisteren heeft een clanmate in een clanwar welgeteld 1 schot kunnen lossen met...je raad het al 0.0 damage op een Batchat notabene...... :(
het spijt mij heel erg dat ik de vraag stelde....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kHeb anders toch net een Jpz E100 gezien met 4 kills, in een tier X potje, die ontzettend 'huis hield'.
Maar die stond dan ook niet stil.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Historical Battles mode is super vet!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Doler schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 22:01:
Historical Battles mode is super vet!!! :D
Link?

• rgras
  • Niet online
Aaah, daar was ik al bekend mee. Jammer, ik hoopte dat er een officiële gamemode bij kwam. :'(

• dynosu

dynosu

Orly ?

Gisteravond met GOT de historical battles voor het eerst gedaan. Echt humor. Ik ben sterke voorstander van dat als een game mode. Was Germans 4 - Russians 1.

Mooie eraan is dat je geen tools heb voor spotten, je moet ze echt zelf zien en ook echt zelf goed mikken. Geen outline, geen OTM erboven en ook geen indicatie of je echt geraakt heb. Dit maakt het spel wel trager, maar ook veel spannender. Ik zat echt gewoon bossen door te kijken om tanks te kunnen zien, geen moment waarin je stil zit. Heeft ook nog andere voordelen. Nu is sneaken mogelijk, aangezien er ook geen geluidje is als je gespot word, dus de andere kant moet je echt zien.

Verder gisteravond de T29 unlocked. Gelijk de 90MM erop, tracks en gaan. 1e potje gelijk gewonnen en mastery 3rd class. Im gonna enjoy this :)

• x-cessive
  • Laatst online: 07-05 14:36
dynosu schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 10:01:
Gisteravond met GOT de historical battles voor het eerst gedaan. Echt humor. Ik ben sterke voorstander van dat als een game mode. Was Germans 4 - Russians 1.

Mooie eraan is dat je geen tools heb voor spotten, je moet ze echt zelf zien en ook echt zelf goed mikken. Geen outline, geen OTM erboven en ook geen indicatie of je echt geraakt heb. Dit maakt het spel wel trager, maar ook veel spannender. Ik zat echt gewoon bossen door te kijken om tanks te kunnen zien, geen moment waarin je stil zit. Heeft ook nog andere voordelen. Nu is sneaken mogelijk, aangezien er ook geen geluidje is als je gespot word, dus de andere kant moet je echt zien.
Ja zeker tof om te doen, het hele spotten is nu totaal anders. Het eerste potje reed ik gewoon straal langs een tank in een bosje, zie je gewoon bijna niet! Dit ga ik zeker vaker doen.

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:55
Victory!
Battle: Cliff Thursday, August 30, 2012 11:57:59 AM
Vehicle: E-50 Ausf.M
Experience received: 1,944
Credits received: 96,768
Battle Achievements: Steel Wall, Top Gun, Confederate

Topgun en confederate :) Mooie pot alleen jammer dat mijn team ook goed was anders was de score nog hoger :P

Verder ging het best ruk vanochtend met de teams. Meer verloren dan gewonnen helaas. Efficiency nog steeds in de stijgende lijn.

Iemand enig idee wanneer de volgende testserver eraan komt? Wil graag een paar tanks proberen.

Die historical battle mode lijkt me ook erg vet! Binnenkort ook eens proberen

• rgras
  • Niet online
It was decided that in 8.0 update the normalization value will be decreased to 4-5 degrees for all rounds.

The change is supposed to raise the importance of armour in the game, leading to increase of "we-didn't-even-scratch-'em" shots.

Aiming weakspots and not shooting blindly will become even more beneficial.

Precise vehicle control and aiming FTW!

• BramSd
Waar gaat dit over? Welke normalization value? Heb je een bron?

• rgras
  • Niet online
Overlord.

• BramSd
Aha.

• BramSd
Ik zit de blog te bekijken. Interessant. Hij stelt dit voor:

Afbeeldingslocatie: http://www.ljplus.ru/img4/s/l/slavamakarov/Germany_tree.gif

Bron: http://overlord-wot.blogspot.nl/

• Altijdgriep
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-05 21:49
Hoe gaan ze dat doen dan als een tank een tier terug zou gaan? Is dat al eerder gebeurd?

• User
  • Laatst online: 14-05 19:12
Altijdgriep schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 17:14:
Hoe gaan ze dat doen dan als een tank een tier terug zou gaan? Is dat al eerder gebeurd?
Die tree gaat er niet komen. Is gewoon 1 of ander hersenspinsel van Overlord zelf.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

BramSd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 16:59:
Ik zit de blog te bekijken. Interessant. Hij stelt dit voor:

[afbeelding]

Bron: http://overlord-wot.blogspot.nl/
a competely idiotic one that will never come true, I must say. Looks hilarious, though! :)

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 10:58

themaxter

Bugged..

It was decided that in 8.0 update the normalization value will be decreased to 4-5 degrees for all rounds
Wat verstaan ze onder die normalization value?

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

themaxter schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 17:39:
[...]

Wat verstaan ze onder die normalization value?
Uitleg van Reddit:
If you shoot a tank with 100mm armor at 45 degrees, effective armor should be 100/cos(45) = 141mm.
Right now normalisation is 10°, that means that the shell "turns in to the armor" effectively reducing the angle to 45 - 10 = 35°. In WoT effective armor is 100/cos(35) = 122mm.
They will reduce the normalization value to approx 5°.

So, 45 - 5 = 40.

In our example it would mean 100/cos(40) = 130.5mm

As you can see, this change will increase the effectiveness of sloped armor - angles increase the effective armor by more than they used to. Of course, shooting at the approx 90° angle will remain the same as before.
Daar uit kan ik opmaken dat angled armor meer voordeel op gaat leveren en dat er meer gericht moet worden op weakspots. :Y

[ Voor 7% gewijzigd door Nemean op 30-08-2012 17:52 ]

• themaxter

themaxter

Bugged..

Dat is positief, maar het betekent ook dat tanks met veel sloping een stuk sterker worden... (daar gaat je maus...)

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
themaxter schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 17:57:
Dat is positief, maar het betekent ook dat tanks met veel sloping een stuk sterker worden... (daar gaat je maus...)
Het is niet alsof de Maus ineens zwakker wordt, die profiteerd hier ook van, alleen iets minder. Je zult op een tank als een IS-7 wat beter moeten mikken. Maar dat moest je bij tanks met veel sloping toch al, en dan nog hebben ze altijd een paar plekken waar je er zo een shell doorheen jast. Met een Tier X gun moet dat geen probleem zijn.

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-03 19:53

Nazanir

Is pappa!

De AMX 38 is een heerlijke tank voor zijn klasse zeg, hij kan verassend veel hebben en ook lekker uitdelen, ik weet dat het slechts een Tier III tankje is, maar ik heb erg erg veel fun mee.

-

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Interessante verandering met Clan Wars. :Y
Shortly after the 8.0 update release there will be a number of changes to the Clan Wars rules introduced. These changes will help to make the confrontation more diverse and interesting.

1. Intelligence and counter-intelligence

The mechanism of conducting intelligence operations will be changed. According to the current rules intelligence presupposes one-time operation, which is available for in-game gold and will have a certain chances for success.
According to the new rules for the intelligence operation a clan should train a resident first – a special chip, which will be designed for infiltrating into enemy territory. The resident’s training will consume a certain amount of gold and time. After the training is over the resident can be infiltrated into an enemy territory. Clans will be able to have 3 residents in total. The success of the infiltration is not guaranteed, however if it happened, the clan will start to receive intelligence information about enemy chips dislocation and where its HQ is located from the moment of infiltration till the resident’s failure.
Players will receive an advantage of the resident being able to provide information about the whole enemy clan territory, unlike the current rules which allow you to get info only from one province.
In order to oppose an enemy residents (spies) clans will be able to train counterspy – another special chip type. After the training is done this chip moves to one of the clan owned provinces. After the use of this chip the province it was used for will be displayed as empty to the enemy for 24 turns. Moreover, the counterintelligence operation will reduce the possibility of the successful infiltration of enemy residents and increase the failure probability of the already infiltrated spies.

2. A province looting.

This innovation will provide two options to choose during a province capturing: looting and occupation. The province will produce income in a normal regime (as it produces it now) if the occupation option is chosen. However choosing the looting option will result in receiving an income for a certain time period during the next turn, but after that the province will not produce any income for it’s owner for a certain time.
The new income system will undoubtedly make Clan Wars more dynamic. Small clans which are unable to hold territories long enough will be able to hit-and-run defenseless provinces of stronger clans.
The province looting will become available only if the target province is connected to clan’s HQ. I.e. it functions in the same fashion as it works during the capture and occupation.

3. Multiple attack.

This is not a pure innovation; this rule was in effect when a province had been attacked by more than one clan. According to the current rules all the attackers will have to participate in mini-tournament in order to fight the province owner.
When the new rule will be implemented all the clans will have to fight each other. The first battle will be conducted between the owner of a province and the first clan in a queue. The next battle will be conducted between the winner of the previous battle and the next challenger in a queue. All the battles will be held during one evening with half an hour interval.

4. Tank freeze time differentiation.

If an attacker clan will win a battle its destroyed vehicles freeze time will be significantly reduced. It works as if the invaders use the provinces resources for speedy repair. This rule is introduced to stimulate clans not to passively sit out in their conquered provinces but to carry on war more actively.

-------

By the end of tomorrow this announcement will be available in all our supportive languages. The team is now working on the translation.

Cheers,
Supercharge
http://forum.worldoftanks...s-to-the-clan-wars-rules/

• User
Lol.

Door een fout in hun gebruikte software voor de CW map, kan je op 1 of andere manier alle chips en HQ van alle clans zien. Puntje 1 heeft alleen nut voor mensen die het truukje niet kennen.

En punt 3 is helemaal dramatisch. Zo was het in principe vroeger ook, en dat werkte uiterst ruk. Nu zit je 1 keer per avond in de spanning of je je provincie wel of niet kwijt raakt. Straks zit je geregeld vaker in spanning, en dat sloopt spelers op een gegeven moment.

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

heb vandaag me Maus gekocht, best wel een leuke tank maar eerst eens even de crew weer naar 100% brengen(heb me 4502B crew mee genomen en 1 nieuwe loader gerecruit)

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:05

wontcachme

You catch me? No you wont

Multiple attack was er toch eerder al? Dus als er voortaan 3 clans 1 provincie aanvallen mag de owner 3 battles doen.....

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• filipy23
wontcachme schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 18:50:
[...]

Multiple attack was er toch eerder al? Dus als er voortaan 3 clans 1 provincie aanvallen mag de owner 3 battles doen.....
Yup. Verdedigen wordt een stuk moeilijker. En als je dan je landje verliest loop je een goede kans dat het geloot wordt, waardoor het voor een periode waardeloos wordt :(.

Babs out!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:14

rapture

Zelfs daar netwerken?

User.tmp schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 18:41:
En punt 3 is helemaal dramatisch. Zo was het in principe vroeger ook, en dat werkte uiterst ruk. Nu zit je 1 keer per avond in de spanning of je je provincie wel of niet kwijt raakt. Straks zit je geregeld vaker in spanning, en dat sloopt spelers op een gegeven moment.
Dat is zo heerlijk aan EVE Online. Zodanig hard de spelers van de vijand bashen dat ze niet meer de moed kunnen opbrengen om in te loggen.

• wsLy
  • Laatst online: 19-04 12:13
Zo... lekker potje :) Eerste en enige potje voor vandaag haha

Met premium account
Victory!
Cliff
donderdag 30 augustus 2012 20:51:17
Vehicle: Type 59
Exp: 4.010 (x2)
Credits: 114.573
Achievements: Mastery Badge: "Ace Tanker"
2991 damage done.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ciu5V.jpg

Stichting Hobbyserver

Hoppa, een dikke master ! ik snap trouwens ook niet wat er met mijn AMX M4 gebeurt is:

Victory!
Battle: Prokhorovka donderdag 30 augustus 2012 20:11:32
Vehicle: AMX M4(1945)
Experience received: 1.141
Credits received: 29.220

Victory!
Battle: Steppes donderdag 30 augustus 2012 20:20:42
Experience received: 786
Credits received: 21.307

Victory!
Battle: Westfield donderdag 30 augustus 2012 20:28:21
Experience received: 1.383
Credits received: 31.351
Battle Achievements: Sniper

Victory!
Battle: Karelia donderdag 30 augustus 2012 20:42:26
Experience received: 739
Credits received: 21.939

Victory!
Battle: Siegfried Line donderdag 30 augustus 2012 20:50:37
Experience received: 1.137
Credits received: 29.955

Pauze.

Victory!
Battle: Ensk donderdag 30 augustus 2012 21:24:47
Experience received: 945
Credits received: 29.737

Victory!
Battle: Steppes donderdag 30 augustus 2012 21:38:23
Experience received: 931
Credits received: 23.814

FAAL
Battle: El Halluf donderdag 30 augustus 2012 21:46:23
Experience received: 343
Credits received: 16.224

Victory!
Battle: Sand River donderdag 30 augustus 2012 21:53:58
Experience received: 891
Credits received: 24.594

Nou jaaa.... Je zou bijna denken dat het echt een top Tier 7 tank is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kwam trouwens net ook nog ene Petko tegen van Hards, die ramde er met 4 kills in zijn Obj704 ook nog ff hard tussendoor.... tGaat bezopen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En nu een potje met 3 platoons, en de vijand niet, dan weet je eigenlijk meteen zeker dat je verloren hebt.
Das net zoiets als PL aan start van potje. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Iemand die dit kan uitleggen?

Type 59 repair kosten, beide met een vernietigde tank in een loss...

Repairs:
Type 59 : 10.950

Repairs:
Type 59 : 7.785

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Dode crewmembers of kapotte modules? geammoracked geweest in één van de twee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Dan zal het dat wel zijn. Wist niet dat je nog een keer extra moest dokken als je een onderdeel hebt gerepareerd ingame dmv de repair kit.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Ik ben het ook niet zeker. Maar ik zou net denken dat het gaat over de niet gerepareerde modules.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Gisteren de top gun op de T29 gezet. Wat een monster word die tank dan. Ben nu al gek op de T29.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 444472

dynosu schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:22:
Gisteren de top gun op de T29 gezet. Wat een monster word die tank dan. Ben nu al gek op de T29.

:D
Goed dat je de top gun leuk vindt, want daar zit je namelijk ook aan vast op de T32 :P (dat is dan ook meteen het enige minpunt aan die tank).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Het begon gisteravond lekker maar vervolgens tig potjes achter elkaar verloren waarbij ik >2k damage deed en het team keer op keer keihard faalde. Teams die mij voor noob uitmaakte terwijl mijn platoon en ik op de key posities stonden maar van alle kanten geflanked werden door campende teamgenoten. Nee, gisteravond was echt huilen met de pet op en ik had het in lange tijd niet zo slecht meegemaakt..

Daarnaast ook met wat free exp die ik weer vrij had gespeeld op de ELC full ops begonnen. Mijn eerste eigen scout dus echt heel goed ben ik er nog niet in. Werd daarentegen ook niet aangemoedigd door de teams om goede scoutruns te doen.. Vet veel van de tegenstander gespot, alle arty zonder dood te gaan en NIKS. Vervolgens werd ik telkens achtervolgd door Lorraines in het andere team die als dolle honden mij probeerde te pakken. Daarentegen ook één van die Lorraines eens goed kunnen gebruiken om mezelf af te schermen van een 704, gevolg was dat ik beide gasten ingemaakt had maar het was toch een hopeloze zaak.. Daar zal ik nog wel een filmpje van maken aankomend weekend denk ik!

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Laatst online: 11:25

Seraphin

Meep?

psychoclown schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:50:
Daarnaast ook met wat free exp die ik weer vrij had gespeeld op de ELC full ops begonnen. Mijn eerste eigen scout dus echt heel goed ben ik er nog niet in. Werd daarentegen ook niet aangemoedigd door de teams om goede scoutruns te doen.. Vet veel van de tegenstander gespot, alle arty zonder dood te gaan en NIKS.
Mja, de ELC heeft een brak radiobereik (max 360m) dus als je ergens ver achter vijandelijke linies arty staat te spotten, dan snap ik dat daar geen vuur op komt.

ELC is wat dat betreft leuker om het vijandelijke front te harassen; voor / tussen hun front tanks door sjeezen en vuur trekken, terwijl jouw teamgenoten ongestoord hun tanks afknallen.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

ELC kan scouten ... maar heeft idd shite radio. Tis meer een harass tank. Gebruik ik em ook altijd voor, of aandacht trekken zodat heavies kunnen schieten, of juist sneaken en grote tanks afknallen. Is ook heel goed in scouthunting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Als elke dag zoals gister ging dan ben ik straks ook paars. :+
Victory ratio: 68%
Battles: 50
Efficiency: 2711.97
Average tier: 8.96
Experience: 48549
Capture points: 162
Defense points: 152
Damage: 147265
Kills: 92
Spotted: 79

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Gisteren voor de gein toch die Superpershing gekocht, man wat een troll tank is dat :D

Alles, maar dan ook echt alles wat je tegenkomt bounced op je front. In 4 potjes nog maar 1 hit die damage deed aan de voorkant gehad (schoot door cupola), ondanks dat ik gewoon bleef staan. Een VK B die maar bleef bouncen begon zelfs via de chat te schelden :+

Je moet alleen niet je zijkant laten zien, of worden geflankt want dan ben je direct dood....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:55
themaxter schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:24:
Gisteren voor de gein toch die Superpershing gekocht, man wat een troll tank is dat :D

Alles, maar dan ook echt alles wat je tegenkomt bounced op je front. In 4 potjes nog maar 1 hit die damage deed aan de voorkant gehad (schoot door cupola), ondanks dat ik gewoon bleef staan. Een VK B die maar bleef bouncen begon zelfs via de chat te schelden :+

Je moet alleen niet je zijkant laten zien, of worden geflankt want dan ben je direct dood....
Die wil ik ook graag eens spelen :P lijkt me een erg leuke tank om zoveel te bouncen. Doet me een beetje denken aan de goede oude tijd van de bouncy maus :) nu heeft maus veel meer te vrezen helaas. Al blijft het wel een goede tank.

Succes met scouten kyozu. Als je nog tips nodig hebt, dan hoor ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Nemean schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:54:
Als elke dag zoals gister ging dan ben ik straks ook paars. :+

[...]
Ging hier echt bagger net als vanochtend sommige potjes.. constant maximale damage maar de rest van het team echt te dom om iets te bedenken of zelf te kunnen. Vanochtend zelfs al in elke 2 battles voor noob uitgescholden.. het is dat je maar zo ongelooflijk weinig reports hebt.

Gisteren ging het in ieder geval zo:
Victory ratio: 56%
Battles: 25
Efficiency: 1980.57
Average tier: 7.48
Experience: 797.92
Capture points: 3.44
Defense points: 0.48
Damage: 1458
Kills: 1.2
Spotted: 2.8
Lage damage omdat ik met mijn scout niet heel veel damage kon doen in de meeste battles. Alle hoge tier potjes waren average zo'n 2.7k damage.
oosterhofjf schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:33:
[...]

Die wil ik ook graag eens spelen :P lijkt me een erg leuke tank om zoveel te bouncen. Doet me een beetje denken aan de goede oude tijd van de bouncy maus :) nu heeft maus veel meer te vrezen helaas. Al blijft het wel een goede tank.

Succes met scouten kyozu. Als je nog tips nodig hebt, dan hoor ik het wel.
We moeten sowieso weer een keertje goed platoonen (of TC aangezien zelfs met de platoons mij niet meer lukt om fatsoenlijk te winnen).

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

psychoclown schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 12:30:
[...]

Ging hier echt bagger net als vanochtend sommige potjes.. constant maximale damage maar de rest van het team echt te dom om iets te bedenken of zelf te kunnen. Vanochtend zelfs al in elke 2 battles voor noob uitgescholden.. het is dat je maar zo ongelooflijk weinig reports hebt.
Mja 3 is ook gewoon te weinig, zitten te veel idioten in dit spel die een report verdienen.
psychoclown schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 12:30:
Gisteren ging het in ieder geval zo:

[...]

Lage damage omdat ik met mijn scout niet heel veel damage kon doen in de meeste battles. Alle hoge tier potjes waren average zo'n 2.7k damage.
Hmm dat is zonde inderdaad, ik moet zeggen dat mijn potjes (vooral de M48) echt heel lekker gingen. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Sapstengel schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 15:10:
[...]

Ff een oude koe uit de sloot halen:

Sinds 7.2 heb ik het spel niet meer gespeeld; sinds 7.0 ongeveer de type 59 niet meer aangeraakt. T30, T34 e.d. heb ik met veel overuurtjes weten te halen, waardoor de jeu er een beetje af was. Gisteren het spel weer geïnstalleerd en me serieus verbaasd over de "prestaties" van de type 59. Wat is dat een ontzettende slak geworden!
...
Iets te vroeg geschreven...hoewel nog steeds iets trager, kun je er nog steeds ontzettend mee trollen...ook zonder premium ;)

Overwinning!
Gevecht: Lakeville vrijdag 31 augustus 2012 12:46:03
Voertuig: Type 59
Ervaring ontvangen: 3.016 (x2 voor de eerste overwinning van de dag)
Credits ontvangen: 85.887
Gevechtsprestaties: Meesterschapsbadge: Tank Aas

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Tank aas? Iets te letterlijk vertaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 444472

Sapstengel schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 12:58:
[...]

Iets te vroeg geschreven...hoewel nog steeds iets trager, kun je er nog steeds ontzettend mee trollen...ook zonder premium ;)

Overwinning!
Gevecht: Lakeville vrijdag 31 augustus 2012 12:46:03
Voertuig: Type 59
Ervaring ontvangen: 3.016 (x2 voor de eerste overwinning van de dag)
Credits ontvangen: 85.887
Gevechtsprestaties: Meesterschapsbadge: Tank Aas
Moet je nagaan dat ie alleen maar beter wordt als straks de angle een (iets) grotere rol zal hebben :). Ik vind het zelf ook een enorm leuke tank om mee te spelen.
dynosu schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 13:06:
Suggesties dan? :P
Tank baas vind ik wel een goede ;).

en de special van deze week, de Jumbo sherman maar weer eens gaan uitlaten dit weekend :).
This weekend, you can enjoy the following bonuses:
x5 experience for the first victory of each day.

That’s right! You can earn 5 times the normal amount of experience for the first victory of the day with each vehicle!

50% discount on the following vehicles:

T-34 – tier V Soviet medium tank
T-34-85 – tier VI Soviet medium tank
IS – tier VII Soviet heavy tank
SU-76 – tier III Soviet tank destroyer
M3 Stuart – tier III American light tank
M18 Hellcat – tier VI American tank destroyer
M10 Wolverine – tier V American tank destroyer
M4 Sherman – tier V American medium tank

Fill your garage for less!

Double credits on the following vehicles:

M4 Sherman – tier V American medium tank
M4A3E2 – tier VI American medium tank
T-34 – tier V Soviet medium tank
T-34-85 – tier VI Soviet medium tank

Earn credits to spend on those new vehicles by driving these ones!

50% discount on the following premium tanks:

Valentine – tier IV Soviet light tank
Churchill – tier V Soviet heavy tank

Premium tanks are a great way to earn extra credits. Get one cheaply today!

Discounts on premium account:

3 days for 250 gold (usually 650 gold)
7 days for 650 gold (usually 1250 gold)

[ Voor 106% gewijzigd door Anoniem: 444472 op 31-08-2012 13:28 . Reden: special erbij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
dynosu schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 13:06:
Tank Aas is gewoon correct.

En als je vind van niet, prove me wrong.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.