Zo, even wat goede cash en xp verdiend van het weekend. Had ook premium maar genomen.
VK3002DB had ik eerder gekocht vanaf mijn VK3601 om zowel de panther als de tiger te researchen, dit is nu gelukt, dus de 3002 DB weer verkocht. (Had er tijdelijk mijn 92% crew van de 3601 in gezet zonder om te trainen, kwam op 76% dus te doen.)
Vervolgens heb ik met free XP de Suoma overgeslagen en heb ik nu de S-35CA. Ik kon het niet meer aan om in dat WAARDELOZE schijtding verder te moeten grinden. De S-35 is stock al veel beter.
Gat geslagen in researchen van de ELC AMX, lijkt me een leuke tank. Ben aan het twijfelen of ik het compleet met free XP doe, of dat ik de AMX40 nog koop en die 15K ofzo wat nog moet ga grinden.
Ook een KV-1S gekocht. Tracks er op en de 122 mini-derp. Gaat best prima zo, totdat ik hopelijk de D-2-5-T snel kan hebben.
Verder zit ik met een klein dilemma. Heb de IDIOT gun van de T-34-85 bewaard, zodat ik hem op de KV-3 of T-44 kan gebruiken (Dat de T-43 ook alleen die nieuwe 85 heeft is echt een crime vind ik). Maar als ik straks de D-2-5T heb geresearched op de KV-1S, kan ik die net zo goed op de KV-3 ook doen. Wat vinden jullie een betere gun, de IDIOT of de D-2-5T?
(Dat de D-25T op de KV-3 uiteindelijk het beste is moge duidelijk zijn)
[Voor 3% gewijzigd door mace op 03-09-2012 10:13]