Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 23 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 34.219 views

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-05 18:25

themaxter

Bugged..

Daar wil best even een vote (of twee) voor doen :+

Ben benieuwd wat ze met die change van gold mechanics bedoelen, minder penetration?

[Voor 46% gewijzigd door themaxter op 03-09-2012 19:06]

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-05 14:21

FikkieHo

Wokmaster

Hmm.. Ik weet niet of ik zo 123 1 miljoen kan bijgrinden voor de E75 :) Zal wel nice zijn als ze winnen en ik genoeg credits heb :D

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

• themaxter

themaxter

Bugged..

Ik heb nog 2 tier 9 geresearched + bijna tier 7 arty, dus dat zou mij echt heeel veel schelen :D

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:49
themaxter schreef op maandag 03 september 2012 @ 19:06:
Daar wil best even een vote (of twee) voor doen :+

Ben benieuwd wat ze met die change van gold mechanics bedoelen, minder penetration?
Verwacht eerder iets in de trant dat voor gold ammo de gold waarde wordt omgerekend naar credits, dus je kan dan je credits verbranden op die manier, maar als je dus veel wars speelt zal je gold moeten converten of een premiumtank grinden. Ze zullen er toch echt wel aan blijven verdienen :)

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-05 12:37

Plato112

Da is toch nie normaal!

Die site ligt er bij mij uit, de site om te voten that is.

Nieuwe aankomende special:
Commanders,

Prototypes, designs and blueprints are a fundamental part of tank production process. These products, very often forgotten, unfinished or dismissed, are the core of our new special offer that will last for a whole week.

Here are the bonuses you will be receiving from 07:30 CEST (05:30 GMT) on Tuesday 4th September until Tuesday 11th September at 07:00 CEST (05:00 GMT):

Whether you drive prototype vehicles or not, there is something here for you!

25% discount on gold consumables
50% discount on credit consumables
50% discount on garage slots
50% discount on the following German vehicles:

VK 3601 (H), tier VI medium tank
VK 3001 (P), tier VI medium tank
VK 3001 (H), tier VI medium tank
VK 3002 (DB), tier VII medium tank
VK 1602 Leopard, tier IV light tank

125% profits on credits for the following German vehicles:

GW Panther, tier VI SPG
PzKpfw VI Tiger (P), tier VII Heavy tank
VK 2801, tier V light tank
PzKpfw VI Tiger, tier VII Heavy tank

Speed limits are like herpes.

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-05-2015
shockwae schreef op maandag 03 september 2012 @ 16:48:
Ondanks alle slechte berichten die je vaak hoor over special weekends heeft het mij dit weekend geen windeieren gelegd.
Moet nog 6K tot de T-62a
heb hem net unlocked :)

nu nog wat credits

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-06 23:07
TRX schreef op maandag 03 september 2012 @ 20:41:
[...]

heb hem net unlocked :)

nu nog wat credits
Wachten tot die ene joystick award :) scheelt weer wat credits. Zelf nog 60k exp grinden.

Easy8 unlocked en 2 mill erbij :) relax die weekenden met 2x credits

• TRX
oosterhofjf schreef op maandag 03 september 2012 @ 20:49:
[...]

Wachten tot die ene joystick award :) scheelt weer wat credits. Zelf nog 60k exp grinden.

Easy8 unlocked en 2 mill erbij :) relax die weekenden met 2x credits
ik heb nu 800k credits.... ben dus nog ff bezig :)

tijdje terug de tier 10 patton gekocht, ben dus straatarm :P
oh..... en nog een su-100 kopen..... kost 1 milj ofzo

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-05 18:45

ShockWave

Lost it somewhere

Sapstengel schreef op maandag 03 september 2012 @ 17:19:
[...]

Op dergelijke momenten zou ik niet kunnen stoppen....ik weet nog dat ik op een avond nog iets van 15K exp nodig had om de T30 te halen. 3 uur 's nachts was het gelukt, terwijl ik wist dat de wekker om 7 uur af zou gaan. Hoezo verslaafd? 8)7
Ach heb de credits er toch niet voor dus waarom doorhalen?

Star Citizen referralcode

• Klepmans
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-04 13:25
Even tussendoor... kijk dit! Hoe cool!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Plato112 schreef op maandag 03 september 2012 @ 19:45:
[...]

Die site ligt er bij mij uit, de site om te voten that is.

Nieuwe aankomende special:

50% discount on the following German vehicles:
VK 3002 (DB), tier VII medium tank
[...]
Mooi. Kan ik 'm kopen en alvast wat XP erop zetten voor de Indien-panzer.. op naar de Leo 1! _/-\o_

• Anoniem: 420503
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
AMX40 is grootste scheittank van hele spel :P

• Klepmans
Anoniem: 420503 schreef op maandag 03 september 2012 @ 23:21:
En de priest qua arty.

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-06 12:37

Nazanir

Is pappa!

Anoniem: 420503 schreef op maandag 03 september 2012 @ 23:21:
Ben ik het toch echt niet mee eens. Ja hij heeft zijn tekortkomingen, maar hij heeft daarvoor in plaats ook een heel aantal sterke punten, je moet gewoon even weten hoe er mee om te gaan, want hij is zeker niet een typische Light Tank.

-

• Anoniem: 420503
  • Niet online
Priest met 2e gun kun je hele veld over, vond het niet zo vervelend.
AMX40, misschien is matchmaker anders nu, maar dat vond ik als enige vervelend ooit.
Niks pennen, traag als slak.
JpZIV, of M3 of A20, dat vond ik nu bv niet erg. AMX40 als enige tank wel ooit.

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Klepmans schreef op maandag 03 september 2012 @ 23:07:
Even tussendoor... kijk dit! Hoe cool!

[afbeelding]
Te laat 1 pagina eerder al gepost...dus volgende keer eerst lezen voordat je wat post.. :F

• TRX
Victory!
Battle: Steppes dinsdag 4 september 2012 7:59:42
Vehicle: Type 59
Experience received: 3.434 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 97.393
Battle Achievements: Sniper

vond het zo weinig, want het ging zo goed..... hebben ze tijdens de game de 5x er afgehaald :(

• A-Tray
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:50
46% victories... Dat zegt wel wat.

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-01 08:02

dynosu

Orly ?

Iedereen zaagt zo over de JagdPzIV. Maar met de huidige matchmaking vermaak ik me er prima op.

JagdPz IV 24 62.5%

Had er ook een potje met 7 kills mee (utieraard verliest het team alsnog). Ook gelijk op 1e avond 1st class gehaald met dat ding.

Met de matchmaking uit het verleden was het mischien niet best, maar tegenwoordig vind ik em heel goed te doen. Nog 1 of 2 dagen grinden en ik heb de jagdpanther wel.

oh en gister gelijk even 6 maanden premium aan mijn account geplakt

[Voor 7% gewijzigd door dynosu op 04-09-2012 09:42]

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:21

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Ik vond em destijds al niet zo slecht. die jagdpanzr IV

Gisteren nog een uberpotje gehad. Een is-4 van eigen team die mij in mijn batchat een schot geeft omdat ik hem niet hielp met een e50M af te maken. Noemde hij mij een noob en liet me getracked achter met 50hp over. Waarop ik 3sec later dood was door die e50m.

Ik had net voor zijn rant nochtans mooi getypt dat ik aan het herladen was.
hij
"you batnoob, why don't you help me?" (terwijl ik in praktijk net een patton had gemold met mijn laatste 2 schoten in de drum, deze patton kwamen samen met e50m van de heuvel op himmelsdorf)

ik
"it's not because you cry like a baby that my 38sec reload goes any faster."
"maybe you should read the chat before ranting on it yourself, i said i was reloading"

hij
"you noob, all meds go to hill here, always, noob"

20 seconden later wordt hij getracked en swarmed door 3 meds, waarvan er 2 door heavystreet kwamen.
Echt, soms verpest die boel het zo hard voor mij. Ik weet datje het niet allemaal serieus moet opnemen, maar ik speel dit om me te ontspannen en win dan graag. Om dan uitgescholden te worden door iemand die zijn autistisch zinnetje niet krijgt. Kinda takes the fun out.

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

TRX schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:08:
Victory!
Battle: Steppes dinsdag 4 september 2012 7:59:42
Vehicle: Type 59
Experience received: 3.434 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 97.393
Battle Achievements: Sniper

vond het zo weinig, want het ging zo goed..... hebben ze tijdens de game de 5x er afgehaald :(
Hoe laat ben je wel niet begonnen dat ze tijdens de game de X5 bonus hebben ingetrokken?
Actie was tot 07:00 namelijk.

• oosterhofjf
Joindry schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:52:
Ik vond em destijds al niet zo slecht. die jagdpanzr IV

Gisteren nog een uberpotje gehad. Een is-4 van eigen team die mij in mijn batchat een schot geeft omdat ik hem niet hielp met een e50M af te maken. Noemde hij mij een noob en liet me getracked achter met 50hp over. Waarop ik 3sec later dood was door die e50m.

Ik had net voor zijn rant nochtans mooi getypt dat ik aan het herladen was.
hij
"you batnoob, why don't you help me?" (terwijl ik in praktijk net een patton had gemold met mijn laatste 2 schoten in de drum, deze patton kwamen samen met e50m van de heuvel op himmelsdorf)

ik
"it's not because you cry like a baby that my 38sec reload goes any faster."
"maybe you should read the chat before ranting on it yourself, i said i was reloading"

hij
"you noob, all meds go to hill here, always, noob"

20 seconden later wordt hij getracked en swarmed door 3 meds, waarvan er 2 door heavystreet kwamen.
Echt, soms verpest die boel het zo hard voor mij. Ik weet datje het niet allemaal serieus moet opnemen, maar ik speel dit om me te ontspannen en win dan graag. Om dan uitgescholden te worden door iemand die zijn autistisch zinnetje niet krijgt. Kinda takes the fun out.
Die mensen zul je toch altijd blijven houden. Ingame wordt ik elke dag wel eens noob genoemd zonder reden eigenlijk. Zelfs na een battle krijg ik soms commetaar. Kijk je naar hun stats en zijn het regelmatig totale retards met een ikkannietspelen syndroom.

Ingame verwijs ik gewoon naar mijn stats en dan zijn zijn ze meestal stil:) na een battle stel ik voor om de replay te sturen als ze dat willen, maar die weigeren ze altijd :P

Wat dan wel weer leuk is als je wordt uitgemaakt voor gold noob door het vijandelijke team :P Gebeurd grappig genoeg nog regelmatig. Maak het vooral mee in mijn e50m. leuk compliment lijkt me 8)

• Joindry

Joindry

Ja ik weet dat ik het wat moet relativeren. Het is gewoon zuur dat zulke mensen er bewust energie insteken de lol eruit te halen bij andere mensen.

Trouwens gisteren nog net de helcat kunnen unlocken en kopen aan 50% off. Maar ik doe nog even verder met de m10. Slugger ook nog unlocken.
M10 is gewoon leuk. Machinegun erop, beyond visual een ware nachtmerrie. Gewoon NIET pvp gaan met tier 6+ heavies. Draaisnelheid van die turret is wel verraderlijk. Denk ik vaak, ik heb een turret, ik ben een medium, dan flank ik een heavy, draait mijn turret gewoon veels te traag :)
Het is wel mijn eerste USA tree die ik volg. En man wat is dit spel makkelijk een keer je een tank hebt met gundepression. Je kan aanleggen van op 40% meer gedekte plekken in dit spel. Screw armor van 200mm dik. De grond schieten ze nooit door.

• dynosu

dynosu

Orly ?

Trouwens een idee om een WoT irc kanaal te hebben? :) is hier af en toe net een slowchat :P

• ZenTex
  • Laatst online: 16:32

ZenTex

Doet maar wat.

Joindry schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:10:
Ja ik weet dat ik het wat moet relativeren. Het is gewoon zuur dat zulke mensen er bewust energie insteken de lol eruit te halen bij andere mensen.
Lol eruit halen bij anderen?

Iemand noemt mij noob (moet zeggen dat het mij zelden gebeurd, of ik zie het niet vanwege te druk)
Ik kijk naar zijn rating...
ik kijk naar mijn rating...
Ik gniffel.

Niet dat ik een superspeler ben, maar de grootste shreeuwlelijkerds zijn zonder uitzondering de grootste losers in de match. ;)

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01-06 21:29

mace

Sapere Aude

Ach over zeikerige pubbies gesproken. Gisteren was ik vrolijk aan het kachelen met mijn 38H.

Begint ene "samurai12345" ( :') ) te zeggen (allchat): "Why would anyone buy a tier 2 premium?"

Ik: "You obviously have no idea what you are talking about, so just stop talking"
Hij: "OMG YUO PREMIUM N00B"
Ik: "It's not my fault you're a poor" (FF beetje trollen >:) (ja die taalfout is met opzet))
Hij: "n00b I have tier 8 you are an idiot" bla bla.

Toen heb ik het er bij gelaten.

Ik later even stats checken, heeft hij een win rate van 48% en een efficiency rating van 600 ofzo. :')

(Ik zit op 53% en bijna 1300, niet geweldig, maar beter dan 90% van de spelers)

juist ja.

• dynosu

dynosu

Orly ?

1300 is prima score hoor. Wou dat ik het had :P

Kruip nu zelf langzaam naar de 1100 (toen ik GoT joinde was nog maar 700, dus we gaan de goede kant op)

• mace

mace

Sapere Aude

En dan zit ik op 1.5K games ofzo, dan doe ik het wel aardig. :D

Ik had alleen eerst 54% win rate, nu 53%, en hij zakt steeds. :'(

[Voor 35% gewijzigd door mace op 04-09-2012 11:31]

• oosterhofjf
dynosu schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:29:
1300 is prima score hoor. Wou dat ik het had :P

Kruip nu zelf langzaam naar de 1100 (toen ik GoT joinde was nog maar 700, dus we gaan de goede kant op)
Dat komt wel goed. van het weekend een platoontje met je gedaan en jij snapt het spelletje wel :)

Net weer uitgescholden voor alles wat god verboden heeft :) Zo leuk om noobs in te maken

• dynosu

dynosu

Orly ?

Hehe dank je :) Altijd leuk om gewaardeerd te worden :)

Geen slechte platoons gehad dit weekend, ging best. Gisteravond ook weer. En n00bieknallen is altijd leuk :D

• Klepmans
shockwae schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 00:59:
[...]

Te laat 1 pagina eerder al gepost...dus volgende keer eerst lezen voordat je wat post.. :F
Sorry, het zal ongetwijfeld in de regeltjes staan, maar ik ga echt niet alle pagina's doorkijken om te zien of dit al een gepost is. :O

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-05 21:04
mace schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:30:
En dan zit ik op 1.5K games ofzo, dan doe ik het wel aardig. :D

Ik had alleen eerst 54% win rate, nu 53%, en hij zakt steeds. :'(
Dat probleem herken ik, laatste dagen gaat echt beroerd.

• rgras
  • Niet online
Ik vind het vreemd dat ik een efficiency heb van 1552, maar een winrate van 50,82%. Spelen jullie soms constant met platoons o.i.d.?
In je eentje is het lastiger om echt van invloed te zijn op een team, ik speel eigenlijk alleen maar in platoons maar het gaat dan ook meestal wel gewoon goed (zelfs in kansloze teams).

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Joindry

Joindry

Klepmans schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:41:
[...]

Sorry, het zal ongetwijfeld in de regeltjes staan, maar ik ga echt niet alle pagina's doorkijken om te zien of dit al een gepost is. :O
Het stond nog op dezelfde pagina nochtans... een dagje eerder gepost...

• themaxter

themaxter

Bugged..

rgras schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:59:
Ik vind het vreemd dat ik een efficiency heb van 1552, maar een winrate van 50,82%. Spelen jullie soms constant met platoons o.i.d.?
Hoeft niet persee, ik heb een winrate van 53,7% en daarvan is een groot deel gewoon in randoms, zonder platoon :) Moet wel zeggen dat ik vaak genoeg heb gehad dat ik een ruk potje had en we toch wonnen. Dus is ook een deel mazzel denk ik ;)
Stomme is bij mij zelfs dat ik in platoons juist vaak zelf slechter speel, omdat ik teveel rekening wil houden met mijn platoongenoten....

Winrate heeft volgens mij ook geen effect op je efficiency. Cap points bijvoorbeeld hebben veel meer effect.

[Voor 10% gewijzigd door themaxter op 04-09-2012 13:33]

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-05 13:02
Ja en iets wat ik nooit doe is cappen :p handig

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Naar mijn mening geeft de winratio vooral aan hoe effectief je daadwerkelijk bent in een game. Maak je daadwerkelijk het verschil door dat ene belangrijke schot waarmee je de top tier uitschakelt, de scout stopt of de arty uitschakelt.

Efficiency: hoeveel damage, cappoints, defensepoints, spots
Winratio: of bovenstaande ook echt bepalend is in een potje

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-05 07:37
themaxter schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:24:
[...]

Hoeft niet persee, ik heb een winrate van 53,7% en daarvan is een groot deel gewoon in randoms, zonder platoon :) Moet wel zeggen dat ik vaak genoeg heb gehad dat ik een ruk potje had en we toch wonnen. Dus is ook een deel mazzel denk ik ;)
Stomme is bij mij zelfs dat ik in platoons juist vaak zelf slechter speel, omdat ik teveel rekening wil houden met mijn platoongenoten....

Winrate heeft volgens mij ook geen effect op je efficiency. Cap points bijvoorbeeld hebben veel meer effect.
Efficiency is natuurlijk ook maar een rekenmethode van een aantal factoren die gemeten kunnen worden.
je kan namelijk ook op een andere manier invloed hebben op een potje.

Af en toe lukt het door een goede tip te geven die iedereen plotseling op volgt. Ik heb meestal ook een tactiek dat ik een aantal tanks bezig houd, weinig schade uitdeel/ontvang, maar wel zorg dat een andere groep kan cappen. Daar krijg ik geen efficiency punten voor. (als ik ze niet uit onze cap schiet).

Er zijn genoeg situaties te verzinnen waarin je een positieve invloed kan hebben op je winrate zonder je efficiency te verhogen. (heb zelf 53% winrate en 1170 efficiency)

Heb zelfs wel eens een potje gewonnen door een opoffering te doen op arctic region. Daar kwamen 3 tier 10s en een tier9 TD omhoog zetten in het chokepoint van het zuiden , ik heb in mijn IS-7 in de TD geramd en daarna tegen de TD dwars gedraaid zodat ze allemaal vastzaten nadat ze mij kapot schoten en om moesten rijden naar onze cap. Daardoor kon de Noord groep terugdraaien en uit dekking deze groep afmaken. Was een leuk potje waarme ik weinig efficiency rating heb gehaald.

• A-Tray
Na wekenlang gedoe met mijn oude headset heb ik de knoop doorgehakt. Ik wil lekker kunnen platoonen met mijn broeders van GoT2.

Zojuist besteld: de Roccat Kave (pricewatch: Roccat Kave)

Vanaf morgen kan ik weer meepraten 8)

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

• dynosu

dynosu

Orly ?

Cool \o/ We horen je dus wel op TS :)

En platoonen met GoT mag ook hoor :)

• themaxter

themaxter

Bugged..

Dat laatste heb ik ook wel vaker, dat je wel het verschil maakt, maar weinig damage etc doet.
Gisteren nog met mijn T34 een potje Steppes encounter (tier 9) gedaan.
Stonden een tiger + tiger P + t54 net buiten de cap en ik iets verderop hull down met nog maar 15% health over.
Rest van het team ging via de west kant, maar gingen heel traag en eerst ook nog ff met zijn allen de arty halen. Als ik ze niet van de cap had weg gehouden tot de rest van het team is kwam opdagen (ze stonden niet in de cap circle), hadden we gewoon verloren, ondanks dat ik geen schot gelost heb.

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-05 21:45

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

http://wot-news.com/index.php/stat/single/eu

Dat zegt genoeg, begrijp ik ook gelijk zijn beredenering. :+

[Edit:] Moest eigenlijk deze link zijn :+

http://wot-news.com/index.php/stat/single/eu/yodelihiti

[Voor 18% gewijzigd door Nemean op 04-09-2012 15:03]

• Fest
  • Niet online
Nemean schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 14:54:
[...]

Yup, gewoon typical noob...

• User
  • Laatst online: 09:18
[...]

En dan Polen en dergelijke de grond intrappen omdat het noobs zijn en zichzelf maar al te graag de dood injagen. :')

Klap klap. :')

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-05 19:13
[...]

I lol'ed.

ht 10 IS-7 60 20 33.33% 49.78% ( 16.45%) 56.13% ( 22.8%)
ht 10 T110E5 43 15 34.88% 50.6% ( 15.72%) 57.46% ( 22.58%)

• Fest
  • Niet online
Appel schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 16:13:
[...]

I lol'ed.

ht 10 IS-7 60 20 33.33% 49.78% ( 16.45%) 56.13% ( 22.8%)
ht 10 T110E5 43 15 34.88% 50.6% ( 15.72%) 57.46% ( 22.58%)
Soms heb je in een potje weleens dat je echt denkt dat er niemand slechter kan spelen dan je net gezien hebt, maar als je deze cijfers dan ziet...

Even serieus Jadiela, denk je nu echt dat iedereen slechter is dan jij bent? En heb je uberhaupt plezier in dit spel na 19.000 potjes?

• TRX
shockwae schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:03:
[...]

Hoe laat ben je wel niet begonnen dat ze tijdens de game de X5 bonus hebben ingetrokken?
Actie was tot 07:00 namelijk.
6:50

maar de actie liep iets langer door.... 8 uur
mss had iemand zich verslapen :P

GO&%$#@ :(

ik verspeel net 500k credits door de verkeerde tank te kopen :X :X :X 8)7

[Voor 13% gewijzigd door TRX op 04-09-2012 17:46]

Hmmm ik zie dat ik dus even moet wachten met de GwTiger aan te schaffen :p. En ook maar eens even grinden voor de E-75. Grinden naar de ST-1 duurt zo verschrikkelijk lang, heb echt een hekel aan de KV-4... :p

Stichting Hobbyserver

• Lector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-06-2018
Ik ben nooit zo van de stats maar werd geprikkeld door het draadje. Kloppen de stats wel? Want dan ben ik een bovengemiddeld goede speler en dat komt me vreemd voor. Zeker aangezien ik nooit in CW's speel of aan platoons doe.

http://wot-news.com/index.php/stat/single/eu/lectornl

• themaxter

themaxter

Bugged..

Die stats kloppen wel hoor, maar als ik zo naar jouw stats kijk heb je vooral een hoge efficiency doordat je heel veel cap points per battle hebt. Verder zijn je stats zoals killratio en damage gewoon erg netjes hoor :)
A-Tray schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 14:45:
Na wekenlang gedoe met mijn oude headset heb ik de knoop doorgehakt. Ik wil lekker kunnen platoonen met mijn broeders van GoT2.

Zojuist besteld: de Roccat Kave (pricewatch: Roccat Kave)

Vanaf morgen kan ik weer meepraten 8)
Goede keuze! Was mijn review van enig waarde? :+
Fest schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:44:
Naar mijn mening geeft de winratio vooral aan hoe effectief je daadwerkelijk bent in een game. Maak je daadwerkelijk het verschil door dat ene belangrijke schot waarmee je de top tier uitschakelt, de scout stopt of de arty uitschakelt.

Sluit ik me helemaal bij aan :)
Lector schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 18:22:
[...]

Ik ben nooit zo van de stats maar werd geprikkeld door het draadje. Kloppen de stats wel? Want dan ben ik een bovengemiddeld goede speler en dat komt me vreemd voor. Zeker aangezien ik nooit in CW's speel of aan platoons doe.

http://wot-news.com/index.php/stat/single/eu/lectornl
Je hebt aardig wat cap points en ook niet heel weinig defense points, daarnaast zijn je andere stats (gezien je average tier level) ook erg prima te noemen :)

• Freubel
  • Laatst online: 31-05 08:04
Winratio stelt volgens mij niet zo veel voor als zijnde een statistiek. Het leunt teveel op de rest van je team.
Stel je speelt een ontzettend goed potje maar je team zuigt gewoon, dan telt hij af bij je winratio terwijl je eigen efficiency omhoog gaat.

Een quote is een gebrek aan originaliteit

psychoclown schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 19:11:
[...]

Heb die headset ook, op aanraden van iemand op het i3D forum. Had de review van jou wel gezien toen ik hem destijds kocht. Wel een lekkere headset!

Tijd om te gaan grinden :p! Moet in totaal 8.860.000 credits binnenhalen en de nodige lading XP hahaha 8)7

Stichting Hobbyserver

• Fest
  • Niet online
Freubel schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 19:19:
Winratio stelt volgens mij niet zo veel voor als zijnde een statistiek. Het leunt teveel op de rest van je team.
Stel je speelt een ontzettend goed potje maar je team zuigt gewoon, dan telt hij af bij je winratio terwijl je eigen efficiency omhoog gaat.
En als je zelf zuigt en je team is supergoed dan wat? Gemiddeld genomen heb je even vaak een slecht team als een goed team, zowel tegen als met je. Wie is de constante? Jij. Dus je hebt wel degelijk invloed op je winratio.

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

De ELC AMX is weer iets heel anders dan de 40 zeg, niet te geloven. Ze hebben tegenovergestelde eigenschappen: de elc is snel, klein, wendbaar en van papier. Het enige wat ze gemeen hebben is vuurkracht. Hij voelt als een TD maar met de snelheid van een scout.

I like de AMCs, ze zijn lekker anders en hun speelstijl kan ik erg waarderen.

-

• Klepmans
Joindry schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:16:
[...]

Het stond nog op dezelfde pagina nochtans... een dagje eerder gepost...
Ja, wat wil je hier nou helemaal mee zeggen? Ik heb toch al impliciet aangeven dat ik het niet heb gezien... Komt bij mij een beetje over alsof sommige mensen hier direkt weer op moeten reageren. Kom op, beetje menselijkheid aub.

Edit: Ik zie inderdaad je link en ik vraag me in alle eerlijkheid af hoe ik het gemist heb... :9

[Voor 10% gewijzigd door Klepmans op 04-09-2012 19:47]

• Ramasha
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:43
Fest schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 19:28:
[...]

En als je zelf zuigt en je team is supergoed dan wat? Gemiddeld genomen heb je even vaak een slecht team als een goed team, zowel tegen als met je. Wie is de constante? Jij. Dus je hebt wel degelijk invloed op je winratio.
deze vlieger gaat op bij enkele duizenden metingen. Lijkt me dus nietszeggend :)

• Fest
  • Niet online
Ramasha schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 20:03:
[...]

deze vlieger gaat op bij enkele duizenden metingen. Lijkt me dus nietszeggend :)
Sorry, mijn fout. Hoe kan ik nu vergeten dat 99% van de spelers meer dan 1000 battles heeft gedaan...

• Ramasha
Fest schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 20:07:
[...]

Sorry, mijn fout. Hoe kan ik nu vergeten dat 99% van de spelers meer dan 1000 battles heeft gedaan...
het gaat pas tellen als je heel groot aantal hebt; 10K+

• Fest
  • Niet online
Ramasha schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 20:16:
[...]

Als jij dat gelooft wel ja.

Edit: oftewel, deze discussie ga ik niet met je aan.

[Voor 11% gewijzigd door Fest op 04-09-2012 20:22]

• User
Ramasha schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 20:16:
[...]

LLN gaat al op na ~500 battles.

• Freubel
  • Laatst online: 31-05 08:04
Fest schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 19:28:
[...]

Ik ben het niet met je eens, je hebt te weinig invloed op de battle. Teveel mensen die een andere speelstijl aanhouden.

Een quote is een gebrek aan originaliteit

• Fest
  • Niet online
Freubel schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 20:33:
[...]

Ik ben het niet met je eens, je hebt te weinig invloed op de battle. Teveel mensen die een andere speelstijl aanhouden.
Dus jij beweert dat alle goede spelers een 55%+ winratio hebben door geluk...

• Altijdgriep
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-05 22:20
Don't feed the troll...
Een aantal lekkere battles gespeeld met Ramasha, gelukkig hadden we de teams mee. Op 1 of 2 teams na hadden we echt lekkere teams, mensen die konden nadenken!

Was ook een battle waar ik 4700 damage deed met de Ferdinand en Ramasha ook behoorlijk wat en we verloren omdat een complete flank was weggevaagd en de vijand kon doorbreken... Wij waren ook al doorgebroken maar niemand ging echt door richting de basis... en uiteindelijk waren we met nog 3 man over, toen maar wat tanks gaan damagen omdat er toch niks meer te redden viel...

Stichting Hobbyserver

• ZenTex
  • Laatst online: 16:32

ZenTex

Doet maar wat.

Interessante discussie weer over stats, winrate, etc.

Stats zijn idd leuk om te zien maar zeggein in werkelijkheid weinig.
Een potje beslissen door in een specifieke situatie een bepaalde actie, ingegeven door ervaring en inzicht zie je niet in stats terug en maar gedeeltelijk in je winrate. Idem voor domme acties.
Winrate word teveel beinvloed door platoonen. Buiten dat speelt volgens mij de vehicle en tier verdeling ook een te grote rol.
Aan de andere kant is het gewoon zo dat goede spelers > 52% winrate hebben, en slechte <48. Sterker nog, spelers met <48% herken je vaak duidelijk aan hun speelstijl. (en hun grote mond :p)
Daarentegen hebben de goede spelers gewoon altijd goede stats, dus er is zeker een verband.

Maar het is elke keer weer een hot item in dit draadje, tweakers die hier posten zijn denk ik net wat gedrevener dan de gemiddelde casual en zoekt hiervoor bewijs in winrate of stats. Enerzijds toch jammer aangezien de meerderheid gewoon randoms speelt en hun plezier te veel laten vergallen door verloren potjes door domme teams en of teamgenoten, loss streaks etc. terwijl als we zo'n domme tegenstander kansloos inmaken het natuurlijk aan onze superioriteit ligt. (guilty ;) )

• oosterhofjf
Die efficiency rate vind ik niet van bijzondere waarde. Zelf zit ik boven de 1800 en ben paars ingame :) Maar goed... cap punten en defence punten tellen zo zwaar mee dat het een verstoord beeld geeft van de werkelijke kunde van spelers. Een paar maandjes terug ging ik nooit in de capcirkel staan tenzij het echt nodig was. Nu ga ik aan het einde van de game in de cirkel staan en die laatste tank kan me een worst wezen. 1 schot min of meer zal ook geen vetpot zijn. Als je dat bewust doet, dat schiet je efficiency omhoog.

Wel krijg ik een hoop complimentjes over mijn paarse kleurtje :) Dat is dan wel weer leuk. Nu ik die 1800 grens heb bereikt cap ik ook veel minder. Lemming trains rond tier -7 is zeker aanwezig :P

Niet zo zwaar tillen aan die efficiency rate dus

• mace

mace

Sapere Aude

Fest schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:44:

De efficiency rating van wot-news waar ik het over heb neemt zeker de win rate mee in de berekening, want toen ik van 54 naar 53% ging ging er 10 punten van de eff. rating af.

• User
mace schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 22:25:
[...]

De efficiency rating van wot-news waar ik het over heb neemt zeker de win rate mee in de berekening, want toen ik van 54 naar 53% ging ging er 10 punten van de eff. rating af.
Nee, de efficiency rating neemt geen winrate mee. Je hebt gewoon een paar slechte potjes gehad.
mace schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 22:25:
[...]

Doet ie niet. Efficiency rating van wot-news is hetzelfde als alle andere efficiency ratings.
Die 10 punten eraf zullen zijn door potjes met lage efficiency. Losses krijg je sowieso minder efficiency per battle.
Als je wilt weten hoeveel efficiency per battle je hebt dan moet je WoT Statistics installeren, zeer handig programmaatje om naast WoT te draaien. Je krijgt teveel hoeveel damage je hebt gedaan en ontvangen hebt. Je kills, spotted, hit ratio en xp en efficiency. Tevens de effciency per tank, losses en wins, average damage etc.

Hier kun je hem downloaden: http://www.saais.co.za/

Stichting Hobbyserver

• A-Tray
psychoclown schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 19:11:
[...]

Ha psychoclown, dat was hij absoluut. Zonder jou een veer in je bips te willen steken heeft jouw review voor mij zelfs de doorslag gegeven! Ik had overigens niet gezien dat het jouw review was, heb hem alleen inhoudelijk gelezen :z

Maar alsnog hartelijk dank.

Volgens de pakketdienst is het pakje onderweg, ben benieuwd!

• Ramasha
wsLy schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 20:56:
Een aantal lekkere battles gespeeld met Ramasha, gelukkig hadden we de teams mee. Op 1 of 2 teams na hadden we echt lekkere teams, mensen die konden nadenken!

Was ook een battle waar ik 4700 damage deed met de Ferdinand en Ramasha ook behoorlijk wat en we verloren omdat een complete flank was weggevaagd en de vijand kon doorbreken... Wij waren ook al doorgebroken maar niemand ging echt door richting de basis... en uiteindelijk waren we met nog 3 man over, toen maar wat tanks gaan damagen omdat er toch niks meer te redden viel...
Ging inderdaad erg lekker :)

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ging gister toch weer lekker:
Victory ratio: 72.22%
Battles: 36
Efficiency: 1941.77
Average tier: 8.19
Experience: 36719
Capture points: 174
Defense points: 3
Damage: 67658
Kills: 47
Spotted: 43

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Net een briljante pot gehad met mijn ELC, ik heb gewoon gewonnen van een Panther II.

Ik kon naar hem toe sneaken zeg maar, en reed vol tegen zijn voor "bumper" aan zeg maar. Het duurde dik 2 minuten om hem kapot te schieten, maar hij kon mij niet raken, hij schoto constant over me heen. Heb me nog nooit zo vermaakt.

-

• Gouwden
  • Laatst online: 01-06 21:01
Nazanir schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 19:33:
De ELC AMX is weer iets heel anders dan de 40 zeg, niet te geloven. Ze hebben tegenovergestelde eigenschappen: de elc is snel, klein, wendbaar en van papier. Het enige wat ze gemeen hebben is vuurkracht. Hij voelt als een TD maar met de snelheid van een scout.

I like de AMCs, ze zijn lekker anders en hun speelstijl kan ik erg waarderen.
Rij sinds een tijdje ook de ELC, maar heb jij enig idee wat dat uitroepteken symbool is als je in snipermodus zit?

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Je kan maar beperkt draaien met je turret, eigenlijk net zoals bij een TD, dat is meen ik wat het betekend.

-

• A-Tray
Hij is binnen!

Kan niet wachten om hem vanavond uit te proberen :9

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Uitroepteken in snipermodus betekend dat je tracks gelokt zijn en alleen je gun binnen zijn bereik kan draaien.
Zelfde als inzoomen in turretlozeTD en bij arty x drukken als je staat ingezoomd.
Je aimcirkel zal dan niet ineens weer huge worden omdat je hele tank meedraaid omdat je buiten het draaibereik van de gun komt.

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Mijn ELC is een betere Tank Destroyer dan m'n Stug. Meer damage en veel betere penetration. Hij kan misschien minder hebben, maar hij speelt heerlijk als een scout/TD en is ronduit geweldig als je gaat flanken. Om een hoekje kijken, tank doormidden blaffen en opzoek gaan naar de volgende.

Even pochen:

Victory!
Battle: Prokhorovka woensdag 5 september 2012 15:34:08
Vehicle: ELC AMX
Experience received: 959
Credits received: 27.961
Battle Achievements: Master Gunner, Mastery Badge: "1st Class"

[Voor 27% gewijzigd door Nazanir op 05-09-2012 15:43]

-

• oosterhofjf
http://mwreplays.com/replayimg/72164f0c311fe6baa520ac6393fd52e6.png

Op het einde de IS volgen. Vast en zeker een troll, maar wtf kan daar pissig van worden.

• Fest
  • Niet online

Waarom zou je ook niet peek-a-boo spelen...

[Voor 39% gewijzigd door Fest op 05-09-2012 16:48]

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-11-2022

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Hmmm volledig open zijkant midden in het pad....peek-a-boo gaat volgens mij anders ;)
Vooral met dermate veel tegenstanders, zou ik hen om de hoek laten komen (of beter positioneren)...maar gezien de stats van lieve Ulrich, niet verwonderlijk....

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:19
Ik vang wat berichten op dat morgen 8.0 testserver live gaat. Ben benieuwd.

Babs out!
Nazanir schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:47:
Mijn ELC is een betere Tank Destroyer dan m'n Stug. Meer damage en veel betere penetration. Hij kan misschien minder hebben, maar hij speelt heerlijk als een scout/TD en is ronduit geweldig als je gaat flanken. Om een hoekje kijken, tank doormidden blaffen en opzoek gaan naar de volgende.

Even pochen:

Victory!
Battle: Prokhorovka woensdag 5 september 2012 15:34:08
Vehicle: ELC AMX
Experience received: 959
Credits received: 27.961
Battle Achievements: Master Gunner, Mastery Badge: "1st Class"
In mijn vierde potje in de ELC een kansloos team maar wel 2k damage kunnen doen in een tier 10 potje en 1333 exp in een verloren potje! Geniale tank die ik mogelijk nog wel een keer ga bemannen voor wanneer ik weer stoom moet afblazen voor door de hoge tier potjes ;)
Fest schreef op woensdag 05 september 2012 @ 16:47:
[afbeelding]

Waarom zou je ook niet peek-a-boo spelen...
Mja typisch gevalletje, niet uit de doppen kijken, minimap niet gebruiken en te ongeduldig wezen.
filipy23 schreef op woensdag 05 september 2012 @ 19:27:
Ik vang wat berichten op dat morgen 8.0 testserver live gaat. Ben benieuwd.

Babs out!
De veranderingen die eraan zitten te komen zijn ook heel erg veelbelovend zeg :o
[WoT] Misc Info. Updated

• Altijdgriep
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-05 22:20
Over stoom afblazen gesproken, ik heb net voor de grap eens een M3 stuart gekocht, wat een fenomenale tank!

Eerste potje was meteen helemaal top!

Victory!
Battle: Malinovka woensdag 5 september 2012 22:05:58
Vehicle: M3 Stuart
Experience received: 2.598 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 20.295 (compensation for damage caused by allies: 115)
Battle Achievements: Master Gunner, Mastery Badge: "Ace Tanker"

• TRX
maintenance :/

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

psychoclown schreef op woensdag 05 september 2012 @ 20:19:
De veranderingen die eraan zitten te komen zijn ook heel erg veelbelovend zeg :o
[WoT] Misc Info. Updated
Eindelijk ook van de late brandmeldingen af, Shouts gaan voorang krijgen.
Dus niet meer..
PinkyDK in de reply op Overlords blog
Driver dead, tracks down, engine damaged, hydralics are leaking, forecast for tomorrow says rain, you got mail, gratz on your birthday and btw - WE'RE ON FIRE!!

• Joindry

Joindry

+1 voor deze fix.
en +2 voor PinkyDK zijn reply

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

En na 10 matches waarvan 8 verloren omdat mensen niet met een tier 10 kunnen omgaan heb ik het spel afgesloten en ga maar wat anders doen. Ga mijn tijd niet verdoen aan die idioten.

• oosterhofjf
Het ging gisteren wat beter he Nemean.

Bij mij ligt de testserver in de download. Lekker premium tanks en andere dingen testen :) Heerlijke vorm van tijdverspilling is het toch :)

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

oosterhofjf schreef op donderdag 06 september 2012 @ 18:33:
Het ging gisteren wat beter he Nemean.

Bij mij ligt de testserver in de download. Lekker premium tanks en andere dingen testen :) Heerlijke vorm van tijdverspilling is het toch :)
Ja gister ging het stukken beter.. samen hebben we de teams af en toe dik in de pan gehakt. :Y

• Fest
  • Niet online
Vandaag sinds lange tijd bewust een teamkill gemaakt vanwege gescheld. Het slachtoffer beloofde mij te rapporteren, inclusiefeen replay. Ik ben benieuwd wat WG doet...

De teamkill was pas nadat ik wist dat we gingen winnen, zo slim was ik gelukkig wel.

[Voor 20% gewijzigd door Fest op 06-09-2012 18:42]

• Appel
Fest schreef op donderdag 06 september 2012 @ 18:41:
Vandaag sinds lange tijd bewust een teamkill gemaakt vanwege gescheld. Het slachtoffer beloofde mij te rapporteren, inclusiefeen replay. Ik ben benieuwd wat WG doet...

De teamkill was pas nadat ik wist dat we gingen winnen, zo slim was ik gelukkig wel.
Heb je hem ook gereport voor insult and provocation?

En verwacht van WG niks, die hebben er een automatisch systeem voor. Zo lang je niet blauw bent is er niks aan het handje.

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13:00
Fest schreef op donderdag 06 september 2012 @ 18:41:

Teamkillen doe je gewoon niet. Klaar :(

Beetje gebrek aan..

Reporten zou meer op zijn plaats zijn geweest.
Lijkt mij dan.

• User
maxers1973 schreef op donderdag 06 september 2012 @ 19:26:
[...]

Beetje gebrek aan..

Lijkt mij dan.
Reports werken niet, en ik ben het levende bewijs daarvan. :+

• Appel
[...]

Beetje gebrek aan..

Lijkt mij dan.
If it's blue, I shoot at it.

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13:00
Goed zo jongens !

Nou nog de baard in de keel en het plaatje is compleet.

[Voor 63% gewijzigd door MaXeRs op 06-09-2012 19:36]

User.tmp schreef op donderdag 06 september 2012 @ 19:32:
[...]

Reports werken niet, en ik ben het levende bewijs daarvan. :+
Geloof ik niet zo in, volgens mij werkt het wel maar ze gaan natuurlijk niet iemand bannen die net een report heeft gehad. Volgens mij is het een systeem was een langere periode pakt en kijkt hoeveel reports je in die tijd hebt gehad en als je over de grens zit krijg je een passende ban toegekend.

Gelukkig dat ze het report limiet verhogen naar 5! heb met 3 wel echt te weinig reports tot mijn beschikking :)

• Fest
  • Niet online
[...]

Beetje gebrek aan..

Lijkt mij dan.
Gebrek aan? Maak je zin gerust af.
maxers1973 schreef op donderdag 06 september 2012 @ 19:34:
Goed zo jongens !

Nou nog de baard in de keel en het plaatje is compleet.
Ach gut, gaan we zo beginnen... zielig van je hoor.

[Voor 29% gewijzigd door Fest op 06-09-2012 19:40]

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee