Dat probleem herken ik, laatste dagen gaat echt beroerd.mace schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:30:
En dan zit ik op 1.5K games ofzo, dan doe ik het wel aardig.
Ik had alleen eerst 54% win rate, nu 53%, en hij zakt steeds.
Ik vind het vreemd dat ik een efficiency heb van 1552, maar een winrate van 50,82%. Spelen jullie soms constant met platoons o.i.d.?
In je eentje is het lastiger om echt van invloed te zijn op een team, ik speel eigenlijk alleen maar in platoons maar het gaat dan ook meestal wel gewoon goed (zelfs in kansloze teams).
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Het stond nog op dezelfde pagina nochtans... een dagje eerder gepost...Klepmans schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:41:
[...]
Sorry, het zal ongetwijfeld in de regeltjes staan, maar ik ga echt niet alle pagina's doorkijken om te zien of dit al een gepost is.
Hoeft niet persee, ik heb een winrate van 53,7% en daarvan is een groot deel gewoon in randoms, zonder platoonrgras schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:59:
Ik vind het vreemd dat ik een efficiency heb van 1552, maar een winrate van 50,82%. Spelen jullie soms constant met platoons o.i.d.?
Stomme is bij mij zelfs dat ik in platoons juist vaak zelf slechter speel, omdat ik teveel rekening wil houden met mijn platoongenoten....
Winrate heeft volgens mij ook geen effect op je efficiency. Cap points bijvoorbeeld hebben veel meer effect.
[ Voor 10% gewijzigd door themaxter op 04-09-2012 13:33 ]
Ja en iets wat ik nooit doe is cappen
handig
Naar mijn mening geeft de winratio vooral aan hoe effectief je daadwerkelijk bent in een game. Maak je daadwerkelijk het verschil door dat ene belangrijke schot waarmee je de top tier uitschakelt, de scout stopt of de arty uitschakelt.
Efficiency: hoeveel damage, cappoints, defensepoints, spots
Winratio: of bovenstaande ook echt bepalend is in een potje
Efficiency is natuurlijk ook maar een rekenmethode van een aantal factoren die gemeten kunnen worden.themaxter schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:24:
[...]
Hoeft niet persee, ik heb een winrate van 53,7% en daarvan is een groot deel gewoon in randoms, zonder platoonMoet wel zeggen dat ik vaak genoeg heb gehad dat ik een ruk potje had en we toch wonnen. Dus is ook een deel mazzel denk ik
Stomme is bij mij zelfs dat ik in platoons juist vaak zelf slechter speel, omdat ik teveel rekening wil houden met mijn platoongenoten....
Winrate heeft volgens mij ook geen effect op je efficiency. Cap points bijvoorbeeld hebben veel meer effect.
je kan namelijk ook op een andere manier invloed hebben op een potje.
Af en toe lukt het door een goede tip te geven die iedereen plotseling op volgt. Ik heb meestal ook een tactiek dat ik een aantal tanks bezig houd, weinig schade uitdeel/ontvang, maar wel zorg dat een andere groep kan cappen. Daar krijg ik geen efficiency punten voor. (als ik ze niet uit onze cap schiet).
Er zijn genoeg situaties te verzinnen waarin je een positieve invloed kan hebben op je winrate zonder je efficiency te verhogen. (heb zelf 53% winrate en 1170 efficiency)
Heb zelfs wel eens een potje gewonnen door een opoffering te doen op arctic region. Daar kwamen 3 tier 10s en een tier9 TD omhoog zetten in het chokepoint van het zuiden , ik heb in mijn IS-7 in de TD geramd en daarna tegen de TD dwars gedraaid zodat ze allemaal vastzaten nadat ze mij kapot schoten en om moesten rijden naar onze cap. Daardoor kon de Noord groep terugdraaien en uit dekking deze groep afmaken. Was een leuk potje waarme ik weinig efficiency rating heb gehaald.
Na wekenlang gedoe met mijn oude headset heb ik de knoop doorgehakt. Ik wil lekker kunnen platoonen met mijn broeders van GoT2.
Zojuist besteld: de Roccat Kave (pricewatch: Roccat Kave)
Vanaf morgen kan ik weer meepraten
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
Cool \o/ We horen je dus wel op TS 
En platoonen met GoT mag ook hoor
En platoonen met GoT mag ook hoor
Dat laatste heb ik ook wel vaker, dat je wel het verschil maakt, maar weinig damage etc doet.
Gisteren nog met mijn T34 een potje Steppes encounter (tier 9) gedaan.
Stonden een tiger + tiger P + t54 net buiten de cap en ik iets verderop hull down met nog maar 15% health over.
Rest van het team ging via de west kant, maar gingen heel traag en eerst ook nog ff met zijn allen de arty halen. Als ik ze niet van de cap had weg gehouden tot de rest van het team is kwam opdagen (ze stonden niet in de cap circle), hadden we gewoon verloren, ondanks dat ik geen schot gelost heb.
Gisteren nog met mijn T34 een potje Steppes encounter (tier 9) gedaan.
Stonden een tiger + tiger P + t54 net buiten de cap en ik iets verderop hull down met nog maar 15% health over.
Rest van het team ging via de west kant, maar gingen heel traag en eerst ook nog ff met zijn allen de arty halen. Als ik ze niet van de cap had weg gehouden tot de rest van het team is kwam opdagen (ze stonden niet in de cap circle), hadden we gewoon verloren, ondanks dat ik geen schot gelost heb.
http://wot-news.com/index.php/stat/single/eu
Dat zegt genoeg, begrijp ik ook gelijk zijn beredenering.
[Edit:] Moest eigenlijk deze link zijn
http://wot-news.com/index.php/stat/single/eu/yodelihiti
[ Voor 18% gewijzigd door Nemean op 04-09-2012 15:03 ]
Yup, gewoon typical noob...Nemean schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 14:54:
[...]
En dan Polen en dergelijke de grond intrappen omdat het noobs zijn en zichzelf maar al te graag de dood injagen.Nemean schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 14:54:
[...]
Klap klap.
I lol'ed.Nemean schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 14:54:
[...]
ht 10 IS-7 60 20 33.33% 49.78% ( 16.45%) 56.13% ( 22.8%)
ht 10 T110E5 43 15 34.88% 50.6% ( 15.72%) 57.46% ( 22.58%)
Soms heb je in een potje weleens dat je echt denkt dat er niemand slechter kan spelen dan je net gezien hebt, maar als je deze cijfers dan ziet...Appel schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 16:13:
[...]
I lol'ed.
ht 10 IS-7 60 20 33.33% 49.78% ( 16.45%) 56.13% ( 22.8%)
ht 10 T110E5 43 15 34.88% 50.6% ( 15.72%) 57.46% ( 22.58%)
Even serieus Jadiela, denk je nu echt dat iedereen slechter is dan jij bent? En heb je uberhaupt plezier in dit spel na 19.000 potjes?
6:50shockwae schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:03:
[...]
Hoe laat ben je wel niet begonnen dat ze tijdens de game de X5 bonus hebben ingetrokken?
Actie was tot 07:00 namelijk.
maar de actie liep iets langer door.... 8 uur
mss had iemand zich verslapen
GO&%$#@
ik verspeel net 500k credits door de verkeerde tank te kopen

[ Voor 13% gewijzigd door TRX op 04-09-2012 17:46 ]
Hmmm ik zie dat ik dus even moet wachten met de GwTiger aan te schaffen
. En ook maar eens even grinden voor de E-75. Grinden naar de ST-1 duurt zo verschrikkelijk lang, heb echt een hekel aan de KV-4...
Ik ben nooit zo van de stats maar werd geprikkeld door het draadje. Kloppen de stats wel? Want dan ben ik een bovengemiddeld goede speler en dat komt me vreemd voor. Zeker aangezien ik nooit in CW's speel of aan platoons doe.
http://wot-news.com/index.php/stat/single/eu/lectornl
Die stats kloppen wel hoor, maar als ik zo naar jouw stats kijk heb je vooral een hoge efficiency doordat je heel veel cap points per battle hebt. Verder zijn je stats zoals killratio en damage gewoon erg netjes hoor
Goede keuze! Was mijn review van enig waarde?A-Tray schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 14:45:
Na wekenlang gedoe met mijn oude headset heb ik de knoop doorgehakt. Ik wil lekker kunnen platoonen met mijn broeders van GoT2.
Sluit ik me helemaal bij aanFest schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:44:
Naar mijn mening geeft de winratio vooral aan hoe effectief je daadwerkelijk bent in een game. Maak je daadwerkelijk het verschil door dat ene belangrijke schot waarmee je de top tier uitschakelt, de scout stopt of de arty uitschakelt.
Je hebt aardig wat cap points en ook niet heel weinig defense points, daarnaast zijn je andere stats (gezien je average tier level) ook erg prima te noemenLector schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 18:22:
[...]
Ik ben nooit zo van de stats maar werd geprikkeld door het draadje. Kloppen de stats wel? Want dan ben ik een bovengemiddeld goede speler en dat komt me vreemd voor. Zeker aangezien ik nooit in CW's speel of aan platoons doe.
http://wot-news.com/index.php/stat/single/eu/lectornl
Winratio stelt volgens mij niet zo veel voor als zijnde een statistiek. Het leunt teveel op de rest van je team.
Stel je speelt een ontzettend goed potje maar je team zuigt gewoon, dan telt hij af bij je winratio terwijl je eigen efficiency omhoog gaat.
Stel je speelt een ontzettend goed potje maar je team zuigt gewoon, dan telt hij af bij je winratio terwijl je eigen efficiency omhoog gaat.
Een quote is een gebrek aan originaliteit
Heb die headset ook, op aanraden van iemand op het i3D forum. Had de review van jou wel gezien toen ik hem destijds kocht. Wel een lekkere headset!psychoclown schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 19:11:
[...]
Goede keuze! Was mijn review van enig waarde?
Tijd om te gaan grinden :p! Moet in totaal 8.860.000 credits binnenhalen en de nodige lading XP hahaha

En als je zelf zuigt en je team is supergoed dan wat? Gemiddeld genomen heb je even vaak een slecht team als een goed team, zowel tegen als met je. Wie is de constante? Jij. Dus je hebt wel degelijk invloed op je winratio.Freubel schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 19:19:
Winratio stelt volgens mij niet zo veel voor als zijnde een statistiek. Het leunt teveel op de rest van je team.
De ELC AMX is weer iets heel anders dan de 40 zeg, niet te geloven. Ze hebben tegenovergestelde eigenschappen: de elc is snel, klein, wendbaar en van papier. Het enige wat ze gemeen hebben is vuurkracht. Hij voelt als een TD maar met de snelheid van een scout.
I like de AMCs, ze zijn lekker anders en hun speelstijl kan ik erg waarderen.
-
Ja, wat wil je hier nou helemaal mee zeggen? Ik heb toch al impliciet aangeven dat ik het niet heb gezien... Komt bij mij een beetje over alsof sommige mensen hier direkt weer op moeten reageren. Kom op, beetje menselijkheid aub.Joindry schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:16:
[...]
Het stond nog op dezelfde pagina nochtans... een dagje eerder gepost...
Edit: Ik zie inderdaad je link en ik vraag me in alle eerlijkheid af hoe ik het gemist heb...
[ Voor 10% gewijzigd door Klepmans op 04-09-2012 19:47 ]
deze vlieger gaat op bij enkele duizenden metingen. Lijkt me dus nietszeggendFest schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 19:28:
[...]
En als je zelf zuigt en je team is supergoed dan wat? Gemiddeld genomen heb je even vaak een slecht team als een goed team, zowel tegen als met je. Wie is de constante? Jij. Dus je hebt wel degelijk invloed op je winratio.
Sorry, mijn fout. Hoe kan ik nu vergeten dat 99% van de spelers meer dan 1000 battles heeft gedaan...Ramasha schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 20:03:
[...]
deze vlieger gaat op bij enkele duizenden metingen. Lijkt me dus nietszeggend
het gaat pas tellen als je heel groot aantal hebt; 10K+Fest schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 20:07:
[...]
Sorry, mijn fout. Hoe kan ik nu vergeten dat 99% van de spelers meer dan 1000 battles heeft gedaan...
Als jij dat gelooft wel ja.Ramasha schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 20:16:
[...]
het gaat pas tellen als je heel groot aantal hebt; 10K+
Edit: oftewel, deze discussie ga ik niet met je aan.
[ Voor 11% gewijzigd door Fest op 04-09-2012 20:22 ]
LLN gaat al op na ~500 battles.Ramasha schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 20:16:
[...]
het gaat pas tellen als je heel groot aantal hebt; 10K+
Ik ben het niet met je eens, je hebt te weinig invloed op de battle. Teveel mensen die een andere speelstijl aanhouden.Fest schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 19:28:
[...]
En als je zelf zuigt en je team is supergoed dan wat? Gemiddeld genomen heb je even vaak een slecht team als een goed team, zowel tegen als met je. Wie is de constante? Jij. Dus je hebt wel degelijk invloed op je winratio.
Een quote is een gebrek aan originaliteit
Dus jij beweert dat alle goede spelers een 55%+ winratio hebben door geluk...Freubel schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 20:33:
[...]
Ik ben het niet met je eens, je hebt te weinig invloed op de battle. Teveel mensen die een andere speelstijl aanhouden.
Een aantal lekkere battles gespeeld met Ramasha, gelukkig hadden we de teams mee. Op 1 of 2 teams na hadden we echt lekkere teams, mensen die konden nadenken!
Was ook een battle waar ik 4700 damage deed met de Ferdinand en Ramasha ook behoorlijk wat en we verloren omdat een complete flank was weggevaagd en de vijand kon doorbreken... Wij waren ook al doorgebroken maar niemand ging echt door richting de basis... en uiteindelijk waren we met nog 3 man over, toen maar wat tanks gaan damagen omdat er toch niks meer te redden viel...
Was ook een battle waar ik 4700 damage deed met de Ferdinand en Ramasha ook behoorlijk wat en we verloren omdat een complete flank was weggevaagd en de vijand kon doorbreken... Wij waren ook al doorgebroken maar niemand ging echt door richting de basis... en uiteindelijk waren we met nog 3 man over, toen maar wat tanks gaan damagen omdat er toch niks meer te redden viel...
Interessante discussie weer over stats, winrate, etc.
Stats zijn idd leuk om te zien maar zeggein in werkelijkheid weinig.
Een potje beslissen door in een specifieke situatie een bepaalde actie, ingegeven door ervaring en inzicht zie je niet in stats terug en maar gedeeltelijk in je winrate. Idem voor domme acties.
Winrate word teveel beinvloed door platoonen. Buiten dat speelt volgens mij de vehicle en tier verdeling ook een te grote rol.
Aan de andere kant is het gewoon zo dat goede spelers > 52% winrate hebben, en slechte <48. Sterker nog, spelers met <48% herken je vaak duidelijk aan hun speelstijl. (en hun grote mond
)
Daarentegen hebben de goede spelers gewoon altijd goede stats, dus er is zeker een verband.
Maar het is elke keer weer een hot item in dit draadje, tweakers die hier posten zijn denk ik net wat gedrevener dan de gemiddelde casual en zoekt hiervoor bewijs in winrate of stats. Enerzijds toch jammer aangezien de meerderheid gewoon randoms speelt en hun plezier te veel laten vergallen door verloren potjes door domme teams en of teamgenoten, loss streaks etc. terwijl als we zo'n domme tegenstander kansloos inmaken het natuurlijk aan onze superioriteit ligt. (guilty
)
Stats zijn idd leuk om te zien maar zeggein in werkelijkheid weinig.
Een potje beslissen door in een specifieke situatie een bepaalde actie, ingegeven door ervaring en inzicht zie je niet in stats terug en maar gedeeltelijk in je winrate. Idem voor domme acties.
Winrate word teveel beinvloed door platoonen. Buiten dat speelt volgens mij de vehicle en tier verdeling ook een te grote rol.
Aan de andere kant is het gewoon zo dat goede spelers > 52% winrate hebben, en slechte <48. Sterker nog, spelers met <48% herken je vaak duidelijk aan hun speelstijl. (en hun grote mond
Daarentegen hebben de goede spelers gewoon altijd goede stats, dus er is zeker een verband.
Maar het is elke keer weer een hot item in dit draadje, tweakers die hier posten zijn denk ik net wat gedrevener dan de gemiddelde casual en zoekt hiervoor bewijs in winrate of stats. Enerzijds toch jammer aangezien de meerderheid gewoon randoms speelt en hun plezier te veel laten vergallen door verloren potjes door domme teams en of teamgenoten, loss streaks etc. terwijl als we zo'n domme tegenstander kansloos inmaken het natuurlijk aan onze superioriteit ligt. (guilty
Die efficiency rate vind ik niet van bijzondere waarde. Zelf zit ik boven de 1800 en ben paars ingame
Maar goed... cap punten en defence punten tellen zo zwaar mee dat het een verstoord beeld geeft van de werkelijke kunde van spelers. Een paar maandjes terug ging ik nooit in de capcirkel staan tenzij het echt nodig was. Nu ga ik aan het einde van de game in de cirkel staan en die laatste tank kan me een worst wezen. 1 schot min of meer zal ook geen vetpot zijn. Als je dat bewust doet, dat schiet je efficiency omhoog.
Wel krijg ik een hoop complimentjes over mijn paarse kleurtje
Dat is dan wel weer leuk. Nu ik die 1800 grens heb bereikt cap ik ook veel minder. Lemming trains rond tier -7 is zeker aanwezig 
Niet zo zwaar tillen aan die efficiency rate dus
Wel krijg ik een hoop complimentjes over mijn paarse kleurtje
Niet zo zwaar tillen aan die efficiency rate dus
De efficiency rating van wot-news waar ik het over heb neemt zeker de win rate mee in de berekening, want toen ik van 54 naar 53% ging ging er 10 punten van de eff. rating af.Fest schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:44:
Nee, de efficiency rating neemt geen winrate mee. Je hebt gewoon een paar slechte potjes gehad.mace schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 22:25:
[...]
De efficiency rating van wot-news waar ik het over heb neemt zeker de win rate mee in de berekening, want toen ik van 54 naar 53% ging ging er 10 punten van de eff. rating af.
Doet ie niet. Efficiency rating van wot-news is hetzelfde als alle andere efficiency ratings.mace schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 22:25:
[...]
De efficiency rating van wot-news waar ik het over heb neemt zeker de win rate mee in de berekening, want toen ik van 54 naar 53% ging ging er 10 punten van de eff. rating af.
Die 10 punten eraf zullen zijn door potjes met lage efficiency. Losses krijg je sowieso minder efficiency per battle.
Als je wilt weten hoeveel efficiency per battle je hebt dan moet je WoT Statistics installeren, zeer handig programmaatje om naast WoT te draaien. Je krijgt teveel hoeveel damage je hebt gedaan en ontvangen hebt. Je kills, spotted, hit ratio en xp en efficiency. Tevens de effciency per tank, losses en wins, average damage etc.
Hier kun je hem downloaden: http://www.saais.co.za/
Ha psychoclown, dat was hij absoluut. Zonder jou een veer in je bips te willen steken heeft jouw review voor mij zelfs de doorslag gegeven! Ik had overigens niet gezien dat het jouw review was, heb hem alleen inhoudelijk gelezenpsychoclown schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 19:11:
[...]
Goede keuze! Was mijn review van enig waarde?

Maar alsnog hartelijk dank.
Volgens de pakketdienst is het pakje onderweg, ben benieuwd!
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
Ging inderdaad erg lekkerwsLy schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 20:56:
Een aantal lekkere battles gespeeld met Ramasha, gelukkig hadden we de teams mee. Op 1 of 2 teams na hadden we echt lekkere teams, mensen die konden nadenken!
Ging gister toch weer lekker:
Victory ratio: 72.22%
Battles: 36
Efficiency: 1941.77
Average tier: 8.19
Experience: 36719
Capture points: 174
Defense points: 3
Damage: 67658
Kills: 47
Spotted: 43
Net een briljante pot gehad met mijn ELC, ik heb gewoon gewonnen van een Panther II.
Ik kon naar hem toe sneaken zeg maar, en reed vol tegen zijn voor "bumper" aan zeg maar. Het duurde dik 2 minuten om hem kapot te schieten, maar hij kon mij niet raken, hij schoto constant over me heen. Heb me nog nooit zo vermaakt.
Ik kon naar hem toe sneaken zeg maar, en reed vol tegen zijn voor "bumper" aan zeg maar. Het duurde dik 2 minuten om hem kapot te schieten, maar hij kon mij niet raken, hij schoto constant over me heen. Heb me nog nooit zo vermaakt.
-
Rij sinds een tijdje ook de ELC, maar heb jij enig idee wat dat uitroepteken symbool is als je in snipermodus zit?Nazanir schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 19:33:
De ELC AMX is weer iets heel anders dan de 40 zeg, niet te geloven. Ze hebben tegenovergestelde eigenschappen: de elc is snel, klein, wendbaar en van papier. Het enige wat ze gemeen hebben is vuurkracht. Hij voelt als een TD maar met de snelheid van een scout.
Je kan maar beperkt draaien met je turret, eigenlijk net zoals bij een TD, dat is meen ik wat het betekend.
-
Hij is binnen!

Kan niet wachten om hem vanavond uit te proberen

Kan niet wachten om hem vanavond uit te proberen
Uitroepteken in snipermodus betekend dat je tracks gelokt zijn en alleen je gun binnen zijn bereik kan draaien.
Zelfde als inzoomen in turretlozeTD en bij arty x drukken als je staat ingezoomd.
Je aimcirkel zal dan niet ineens weer huge worden omdat je hele tank meedraaid omdat je buiten het draaibereik van de gun komt.
Zelfde als inzoomen in turretlozeTD en bij arty x drukken als je staat ingezoomd.
Je aimcirkel zal dan niet ineens weer huge worden omdat je hele tank meedraaid omdat je buiten het draaibereik van de gun komt.
Mijn ELC is een betere Tank Destroyer dan m'n Stug. Meer damage en veel betere penetration. Hij kan misschien minder hebben, maar hij speelt heerlijk als een scout/TD en is ronduit geweldig als je gaat flanken. Om een hoekje kijken, tank doormidden blaffen en opzoek gaan naar de volgende.
Even pochen:
Victory!
Battle: Prokhorovka woensdag 5 september 2012 15:34:08
Vehicle: ELC AMX
Experience received: 959
Credits received: 27.961
Battle Achievements: Master Gunner, Mastery Badge: "1st Class"
Even pochen:
Victory!
[ Voor 27% gewijzigd door Nazanir op 05-09-2012 15:43 ]
-
Hmmm volledig open zijkant midden in het pad....peek-a-boo gaat volgens mij anders 
Vooral met dermate veel tegenstanders, zou ik hen om de hoek laten komen (of beter positioneren)...maar gezien de stats van lieve Ulrich, niet verwonderlijk....
Vooral met dermate veel tegenstanders, zou ik hen om de hoek laten komen (of beter positioneren)...maar gezien de stats van lieve Ulrich, niet verwonderlijk....
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
Ik vang wat berichten op dat morgen 8.0 testserver live gaat. Ben benieuwd.
Babs out!
Babs out!
In mijn vierde potje in de ELC een kansloos team maar wel 2k damage kunnen doen in een tier 10 potje en 1333 exp in een verloren potje! Geniale tank die ik mogelijk nog wel een keer ga bemannen voor wanneer ik weer stoom moet afblazen voor door de hoge tier potjesNazanir schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:47:
Mijn ELC is een betere Tank Destroyer dan m'n Stug. Meer damage en veel betere penetration. Hij kan misschien minder hebben, maar hij speelt heerlijk als een scout/TD en is ronduit geweldig als je gaat flanken. Om een hoekje kijken, tank doormidden blaffen en opzoek gaan naar de volgende.
Even pochen:
Victory!
Mja typisch gevalletje, niet uit de doppen kijken, minimap niet gebruiken en te ongeduldig wezen.Fest schreef op woensdag 05 september 2012 @ 16:47:
[afbeelding]
Waarom zou je ook niet peek-a-boo spelen...
De veranderingen die eraan zitten te komen zijn ook heel erg veelbelovend zegfilipy23 schreef op woensdag 05 september 2012 @ 19:27:
Ik vang wat berichten op dat morgen 8.0 testserver live gaat. Ben benieuwd.
Babs out!
[WoT] Misc Info. Updated
Over stoom afblazen gesproken, ik heb net voor de grap eens een M3 stuart gekocht, wat een fenomenale tank!
Eerste potje was meteen helemaal top!
Victory!
Battle: Malinovka woensdag 5 september 2012 22:05:58
Vehicle: M3 Stuart
Experience received: 2.598 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 20.295 (compensation for damage caused by allies: 115)
Battle Achievements: Master Gunner, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Eerste potje was meteen helemaal top!
Victory!
Battle: Malinovka woensdag 5 september 2012 22:05:58
Vehicle: M3 Stuart
Experience received: 2.598 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 20.295 (compensation for damage caused by allies: 115)
Battle Achievements: Master Gunner, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Eindelijk ook van de late brandmeldingen af, Shouts gaan voorang krijgen.psychoclown schreef op woensdag 05 september 2012 @ 20:19:
De veranderingen die eraan zitten te komen zijn ook heel erg veelbelovend zeg
[WoT] Misc Info. Updated
Dus niet meer..
PinkyDK in de reply op Overlords blog
Driver dead, tracks down, engine damaged, hydralics are leaking, forecast for tomorrow says rain, you got mail, gratz on your birthday and btw - WE'RE ON FIRE!!
+1 voor deze fix.
en +2 voor PinkyDK zijn reply
en +2 voor PinkyDK zijn reply
En na 10 matches waarvan 8 verloren omdat mensen niet met een tier 10 kunnen omgaan heb ik het spel afgesloten en ga maar wat anders doen. Ga mijn tijd niet verdoen aan die idioten.
Het ging gisteren wat beter he Nemean.
Bij mij ligt de testserver in de download. Lekker premium tanks en andere dingen testen
Heerlijke vorm van tijdverspilling is het toch
Bij mij ligt de testserver in de download. Lekker premium tanks en andere dingen testen
Ja gister ging het stukken beter.. samen hebben we de teams af en toe dik in de pan gehakt.oosterhofjf schreef op donderdag 06 september 2012 @ 18:33:
Het ging gisteren wat beter he Nemean.
Bij mij ligt de testserver in de download. Lekker premium tanks en andere dingen testenHeerlijke vorm van tijdverspilling is het toch

Vandaag sinds lange tijd bewust een teamkill gemaakt vanwege gescheld. Het slachtoffer beloofde mij te rapporteren, inclusiefeen replay. Ik ben benieuwd wat WG doet...
De teamkill was pas nadat ik wist dat we gingen winnen, zo slim was ik gelukkig wel.
De teamkill was pas nadat ik wist dat we gingen winnen, zo slim was ik gelukkig wel.
[ Voor 20% gewijzigd door Fest op 06-09-2012 18:42 ]
Heb je hem ook gereport voor insult and provocation?Fest schreef op donderdag 06 september 2012 @ 18:41:
Vandaag sinds lange tijd bewust een teamkill gemaakt vanwege gescheld. Het slachtoffer beloofde mij te rapporteren, inclusiefeen replay. Ik ben benieuwd wat WG doet...
En verwacht van WG niks, die hebben er een automatisch systeem voor. Zo lang je niet blauw bent is er niks aan het handje.
Teamkillen doe je gewoon niet. KlaarFest schreef op donderdag 06 september 2012 @ 18:41:
Beetje gebrek aan..
Reporten zou meer op zijn plaats zijn geweest.
Lijkt mij dan.
Reports werken niet, en ik ben het levende bewijs daarvan.maxers1973 schreef op donderdag 06 september 2012 @ 19:26:
[...]
Teamkillen doe je gewoon niet. Klaar![]()
Beetje gebrek aan..
Lijkt mij dan.
If it's blue, I shoot at it.maxers1973 schreef op donderdag 06 september 2012 @ 19:26:
[...]
Beetje gebrek aan..
Lijkt mij dan.
Goed zo jongens !
Nou nog de baard in de keel en het plaatje is compleet.
[ Voor 63% gewijzigd door MaXeRs op 06-09-2012 19:36 ]
Geloof ik niet zo in, volgens mij werkt het wel maar ze gaan natuurlijk niet iemand bannen die net een report heeft gehad. Volgens mij is het een systeem was een langere periode pakt en kijkt hoeveel reports je in die tijd hebt gehad en als je over de grens zit krijg je een passende ban toegekend.User.tmp schreef op donderdag 06 september 2012 @ 19:32:
[...]
Reports werken niet, en ik ben het levende bewijs daarvan.
Gelukkig dat ze het report limiet verhogen naar 5! heb met 3 wel echt te weinig reports tot mijn beschikking
Gebrek aan? Maak je zin gerust af.maxers1973 schreef op donderdag 06 september 2012 @ 19:26:
[...]
Beetje gebrek aan..
Lijkt mij dan.
Ach gut, gaan we zo beginnen... zielig van je hoor.maxers1973 schreef op donderdag 06 september 2012 @ 19:34:
Goed zo jongens !
[ Voor 29% gewijzigd door Fest op 06-09-2012 19:40 ]
Ik ook, sommige mensen verdienen al 3 reports in 1 match... overigens zijn er ook mensen die soms in chat rooms enkele reports mogen.psychoclown schreef op donderdag 06 september 2012 @ 19:37:
[...]
Geloof ik niet zo in, volgens mij werkt het wel maar ze gaan natuurlijk niet iemand bannen die net een report heeft gehad. Volgens mij is het een systeem was een langere periode pakt en kijkt hoeveel reports je in die tijd hebt gehad en als je over de grens zit krijg je een passende ban toegekend.
Gelukkig dat ze het report limiet verhogen naar 5! heb met 3 wel echt te weinig reports tot mijn beschikking
Ik ben nog nooit via reports gebanned, en ik ben toch echt geen lieverdje ingame.psychoclown schreef op donderdag 06 september 2012 @ 19:37:
[...]
Geloof ik niet zo in, volgens mij werkt het wel maar ze gaan natuurlijk niet iemand bannen die net een report heeft gehad. Volgens mij is het een systeem was een langere periode pakt en kijkt hoeveel reports je in die tijd hebt gehad en als je over de grens zit krijg je een passende ban toegekend.
Nu we het toch over lievertjes hebben:

Dat is nieuw, daadwerkelijk met de dood bedreigt worden.
[ Voor 3% gewijzigd door User op 06-09-2012 19:49 ]
Wat heb ze met de graphics gedaan in 8.0? Het lijkt Battlefield Heroes wel

Het is met de T50-2 net of je op ijs raced. Bij een U turn ga je driften alsof je in DiRT aan spelen bent
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Hahaha inderdaad, net even geprobeerd.. ik stond in eens stilwontcachme schreef op donderdag 06 september 2012 @ 20:44:
Het is met de T50-2 net of je op ijs raced. Bij een U turn ga je driften alsof je in DiRT aan spelen bent

Die Obyect 263 is echt bruut trouwens.
Briljante tank! Super bouncy, en de gun is super lekker!
Pfff weer enorm veel bounces en 0 damage hits vanavond! Daarnet nog een 0 damage hit tegen een AMX12t en bounces op ander dun armor met mijn 128mm op de Ferdi... pffff
Volgens mij kunnen de russen weer een feestje vieren met de nieuwe tankdestroyers. Als je kijkt naar de stats zijn ze al goed, maar voorlopig zijn de mensen razend enthousiast! Nog 500mb binnenharken en dan ga ik ook aan de slag
Man, wat gaat dat langzaam.
Enige nadeel is de gun depression
From what I have played so far the object 263 is the best tank in-game. It's lightning fast, one of the best frontal armors in-game (damn good rammer), best gun in-game (JT guns was best imo, though not anymore with this one around), huge DPM, really agile and also good sniper (one of the best brawlers and snipers in the game, think of JT with good camo, huge frontal armor, buffed gun and really good mobility)
shut up and take my money!
From what I have played so far the object 263 is the best tank in-game. It's lightning fast, one of the best frontal armors in-game (damn good rammer), best gun in-game (JT guns was best imo, though not anymore with this one around), huge DPM, really agile and also good sniper (one of the best brawlers and snipers in the game, think of JT with good camo, huge frontal armor, buffed gun and really good mobility)
Die gaat nog wel generfed worden in komende testserver patches. Is altijd zooosterhofjf schreef op donderdag 06 september 2012 @ 22:54:
Volgens mij kunnen de russen weer een feestje vieren met de nieuwe tankdestroyers. Als je kijkt naar de stats zijn ze al goed, maar voorlopig zijn de mensen razend enthousiast! Nog 500mb binnenharken en dan ga ik ook aan de slagMan, wat gaat dat langzaam.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Tja, de reverse snelheid van de nieuwe Tier X TD is bijna even snel als de Jagd-E-100 vooruit.
Ben blij dat ik dat ding verkocht heb.

Victory!
Battle: Serene Coast vrijdag 7 september 2012 0:41:04
Vehicle: SU-100M1
Experience received: 3.902 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 56.559
Battle Achievements: Master Gunner, Sharpshooter, Mastery Badge: "Ace Tanker"
3e pot ermee. alsof je een medium rijdt zonder koepel. Zeker met camo ben je onzichtbaar
gun is geweldig! Helaas blijven de 0 dmg hits... net ook weer 5 achter elkaar
3e pot ermee. alsof je een medium rijdt zonder koepel. Zeker met camo ben je onzichtbaar
SU-100M1 draait ook rete snel hoor, hij hield me met gemak bij in de T-50-2.oosterhofjf schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 00:53:
Victory!
3e pot ermee. alsof je een medium rijdt zonder koepel. Zeker met camo ben je onzichtbaargun is geweldig! Helaas blijven de 0 dmg hits... net ook weer 5 achter elkaar
Dat ding is sneller dan mijn E-50.User.tmp schreef op donderdag 06 september 2012 @ 21:22:
Die Obyect 263 is echt bruut trouwens.

okay het is nu zeker, ik speel overdag door de weeks niet meer.
Gisteren op mijn roostervrije dag eens wat gespeeld met de volgende conclusie.
15 potjes met T62-a met een win% van net geen 7%, ja je leest het goed! Dan kan je nog 4 kills pakken en serieuze damage doen, maar dan nog verlies je het omdat de andere spelers het op een haast onmogelijke wijze nog verprutsen.
's Avonds 9 potjes gedaan met mijn T110E3 met een win% van bijna 78%.
Conclusie, ik speel alleen nog maar 's avonds of in het weekend.
te erg dit, ben er echt klaar mee.
Wel positief iets. Jgdpz E-100 is vrijgespeeld en staat in de garage. Nu maar op naar de E50M.
Gisteren op mijn roostervrije dag eens wat gespeeld met de volgende conclusie.
15 potjes met T62-a met een win% van net geen 7%, ja je leest het goed! Dan kan je nog 4 kills pakken en serieuze damage doen, maar dan nog verlies je het omdat de andere spelers het op een haast onmogelijke wijze nog verprutsen.
's Avonds 9 potjes gedaan met mijn T110E3 met een win% van bijna 78%.
Conclusie, ik speel alleen nog maar 's avonds of in het weekend.
te erg dit, ben er echt klaar mee.
Wel positief iets. Jgdpz E-100 is vrijgespeeld en staat in de garage. Nu maar op naar de E50M.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Fire for effectThomasG schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 10:38:
[...]
Moet je het spel maar eens in kleurenblind mode zetten.
Gisteren een bizarre dag. Heb denk ik maar één tank twee keer moeten spelen om te dubbelen. Maar niet één keer goeie XP aan overgehouden. Ik denk dat 1400 het meeste was van allemaal
Wel goed voor de winrate, efficiency zal ik vanavond zien
Ik ben denk ik nu echt klaar met de game. Als ik de testserver zie en de nerfs op de M48A1 dan slaat het nergens meer op.
- 7.5 naar 6.8 RPM
- 1.7 naar 2 sec aim
- Minder accuraat on the move
- Turret traverse omlaag
De M48A1 is nu 1sec sneller gereload dan de E50M die armor heeft, accuraat, snel en kan rammen. Vergeleken met de T62A (die nu de DPM machine wordt) is de T62A sneller, bewegelijker, precisier, accurater on the move, snellere reload, meer DPM, lager, betere camo en dezelfde viewrange.
Dan nog niet eens gesproken over de T110E4 (turret armor omlaag, reload nerf, aim nerf, turret traverse nerf)
- 7.5 naar 6.8 RPM
- 1.7 naar 2 sec aim
- Minder accuraat on the move
- Turret traverse omlaag
De M48A1 is nu 1sec sneller gereload dan de E50M die armor heeft, accuraat, snel en kan rammen. Vergeleken met de T62A (die nu de DPM machine wordt) is de T62A sneller, bewegelijker, precisier, accurater on the move, snellere reload, meer DPM, lager, betere camo en dezelfde viewrange.
Dan nog niet eens gesproken over de T110E4 (turret armor omlaag, reload nerf, aim nerf, turret traverse nerf)
Wordt de T110E3 even hard aangepakt als de T110E4?
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Die T110E4 had wel nood een een serieuze nerf... Ik hoop dat hij niet overdreven gaat zijn. Maar dat ding was echt wel OP
OP ja, maar nu kan met wat geluk een tier 7 tank door de gun mantlet knallenJoindry schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:23:
Die T110E4 had wel nood een een serieuze nerf... Ik hoop dat hij niet overdreven gaat zijn. Maar dat ding was echt wel OP

En ik blijf bij mijn statements over de Amerikanen vs de rest: De reden waarom de amerikanen enorm OP lijken is omdat ze gespeeld worden door veel spelers met goede (en hoger) skill. Als je 100den games op een Pershing en Patton doorstaat weet je inmiddels hoe je met die tanks moet omgaan en zijn zwakke pekken verbergen. Daar waar de russen en duitsers veel meer noob proof zijn door redelijke tot goede armor, gemiddelde gun, etc... Waarom zou anders zoveel nieuwe spelers eerst voor de T54/T62A gaan en dan pas verder kijken.
Blijft waar, maar ik vergelijk gewoon de jgdpz E100 met de T110E4. Ergens zat het goed fout. Met je tier 7 tank kom je ook makkelijk door de bottomplate (die gigantisch is) en alle andere kanten... Dan komt daar nog eens bij dat iedere medium je makkelijk kan gekdraaien. Ook van snipen moest je het niet hebben vanwege shelltraveltime en accuracy.wontcachme schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:30:
[...]
OP ja, maar nu kan met wat geluk een tier 7 tank door de gun mantlet knallen. En bijna constant door de rest van de turret. 50mm is er vanaf gehaald. Naast de RPM en aim time nerf is blijkbaar ook de accuracy (die al shit was) generfd.
En ik blijf bij mijn statements over de Amerikanen vs de rest: De reden waarom de amerikanen enorm OP lijken is omdat ze gespeeld worden door veel spelers met goede (en hoger) skill. Als je 100den games op een Pershing en Patton doorstaat weet je inmiddels hoe je met die tanks moet omgaan en zijn zwakke pekken verbergen. Daar waar de russen en duitsers veel meer noob proof zijn door redelijke tot goede armor, gemiddelde gun, etc... Waarom zou anders zoveel nieuwe spelers eerst voor de T54/T62A gaan en dan pas verder kijken.
Dan heb je nog eens het probleem erbij van de 22 secondenreload 0 crits...
We zullen zien, maar ik blijf bij mijn mening en die is dat tier 10 TD's eigenlijk niet passen in de game mechanics. Evenals tier 8arty imho.
Nu ben ik geen nieuwe speler maar de techtree richting de t54 bestaat al langer dan richting de tanks die jij opnoemt geloof ik. Dus helemaal niet gek dat veel spelers (zoals ik) al een t54 hadden en deze simpelweg even upgraden naar T62-a ipv een gedeeltelijke nieuwe techtree gaan grinden voor een patton, m48a1.wontcachme schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:30:
[...]
Waarom zou anders zoveel nieuwe spelers eerst voor de T54/T62A gaan en dan pas verder kijken.
Mijn ervaring met de Amerikanen is beperkt (tot en met de T32) maar als je redelijk speelt en de sterke punten goed benut zijn die dingen goddelijk.wontcachme schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:30:
[...]
En ik blijf bij mijn statements over de Amerikanen vs de rest: De reden waarom de amerikanen enorm OP lijken is omdat ze gespeeld worden door veel spelers met goede (en hoger) skill.
Met de heavies doe ik eigenlijk weinig anders dan van hull down naar hull down racen en me ingraven, knappe T1-9 die me er uit krijgt, enkel swarmen of arty focus heeft dan nog nut.
En dan zie ik van die jodokussen in US heavies die het als een USSR heavy spelen en kansloos een wisse dood tegemoet gaan en klagen dat de US tanks ruk zijn.
Als het je speelstijl is, is een US heavy zwaar OP, maar nog steeds erg situatie afhankelijk. die situatie moet je dus zien te creeren. Meer dan met andere naties.
Aan de andere kant vond ik ook de "mindere" tanks in de lijn naar heavies heerlijk. De sherman met 105 trollgun, de M3Lee wannabe TD met z'n machinegun. En de lage tier TD's waren ook geniaal, de wolverine en de uberslugger zijn (waren?) machtig, ondanks dat het op papier weinig lijkt qua stats.
Nope. De T54 en Patton al ongeveer sinds het begin (hoewel de Patton eerst de Pershiing was). Pas vorige patch beide een tier X erbij.Bean77 schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:57:
[...]
Nu ben ik geen nieuwe speler maar de techtree richting de t54 bestaat al langer dan richting de tanks die jij opnoemt geloof ik. Dus helemaal niet gek dat veel spelers (zoals ik) al een t54 hadden en deze simpelweg even upgraden naar T62-a ipv een gedeeltelijke nieuwe techtree gaan grinden voor een patton, m48a1.
@zentex. En verhouding gewijs zijn er volgens mij meer mensen die de suicide rush doen met een duits/russische tank dan met een Amerikaan. Bij de twee heb je nog een kans er levend van af te komen/schade te doen. De Amerikanen zijn dan al dood. Die spelers geven het rond tier 5/6/7 al op (T11 Heavy en M6 nachtmerries komen bovendrijven
Oh, even vergeten de M6 te vermelden ja. Die heb ik onbewust uit m'n geheugen verdreven denk ik, heeft me namelijk aardig wat free XP gekost om te skippen. Enige tank die ik ooit geskipt heb iirc.

Oh goodie!
Ik heb een nieuw dieptepunt qua IQ gevonden.
Forumlink
Voor de verandering eens geen Nederlander.
Ik heb een nieuw dieptepunt qua IQ gevonden.
Forumlink
Voor de verandering eens geen Nederlander.
heb het gelezen.
wat een schreeuwend mannetje. komt thuis zeker aandacht tekort.
wat een schreeuwend mannetje. komt thuis zeker aandacht tekort.
daar doen ze niets mee.Fest schreef op donderdag 06 september 2012 @ 18:41:
ik heb pas een ticket aangemaakt voor een teamkill. normaal doe ik dat niet, maar dit ging een beetje te ver.
antwoord van wg: we doen hier niets aan, want we hebben hiervoor het boetesysteem opgezet.....
en wat als je blauw bent?Appel schreef op donderdag 06 september 2012 @ 18:51:
[...]
Heb je hem ook gereport voor insult and provocation?
En verwacht van WG niks, die hebben er een automatisch systeem voor. Zo lang je niet blauw bent is er niks aan het handje.
Weinig, dat betekent gewoon dat je wat beter moet oppassen met wat je doet. Wanneer je in je 'blauwe periode' gewoon doorgaat met TK'en krijg je een ban van 1 of 3 dagen. Bij de tweede keer 7 dagen, derde keer 1 maand (iirc) en daarna is het een permban.
We gaan verder in [MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 24
Dit topic is gesloten.