Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 23 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 34.040 views

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-05 19:39

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

psychoclown schreef op donderdag 06 september 2012 @ 19:37:
[...]

Geloof ik niet zo in, volgens mij werkt het wel maar ze gaan natuurlijk niet iemand bannen die net een report heeft gehad. Volgens mij is het een systeem was een langere periode pakt en kijkt hoeveel reports je in die tijd hebt gehad en als je over de grens zit krijg je een passende ban toegekend.

Gelukkig dat ze het report limiet verhogen naar 5! heb met 3 wel echt te weinig reports tot mijn beschikking :)
Ik ook, sommige mensen verdienen al 3 reports in 1 match... overigens zijn er ook mensen die soms in chat rooms enkele reports mogen. :+

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-05 19:24
psychoclown schreef op donderdag 06 september 2012 @ 19:37:
[...]

Geloof ik niet zo in, volgens mij werkt het wel maar ze gaan natuurlijk niet iemand bannen die net een report heeft gehad. Volgens mij is het een systeem was een langere periode pakt en kijkt hoeveel reports je in die tijd hebt gehad en als je over de grens zit krijg je een passende ban toegekend.

Gelukkig dat ze het report limiet verhogen naar 5! heb met 3 wel echt te weinig reports tot mijn beschikking :)
Ik ben nog nooit via reports gebanned, en ik ben toch echt geen lieverdje ingame.

Nu we het toch over lievertjes hebben:

Dat is nieuw, daadwerkelijk met de dood bedreigt worden.

[Voor 3% gewijzigd door User op 06-09-2012 19:49]

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Wat heb ze met de graphics gedaan in 8.0? Het lijkt Battlefield Heroes wel _O-

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-05 18:13

wontcachme

You catch me? No you wont

Het is met de T50-2 net of je op ijs raced. Bij een U turn ga je driften alsof je in DiRT aan spelen bent

GamePC (AMD Ryzen 5600x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

wontcachme schreef op donderdag 06 september 2012 @ 20:44:
Het is met de T50-2 net of je op ijs raced. Bij een U turn ga je driften alsof je in DiRT aan spelen bent
Hahaha inderdaad, net even geprobeerd.. ik stond in eens stil _O-

• User
Die Obyect 263 is echt bruut trouwens.

Briljante tank! Super bouncy, en de gun is super lekker!
Pfff weer enorm veel bounces en 0 damage hits vanavond! Daarnet nog een 0 damage hit tegen een AMX12t en bounces op ander dun armor met mijn 128mm op de Ferdi... pffff

Stichting Hobbyserver

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:50
Volgens mij kunnen de russen weer een feestje vieren met de nieuwe tankdestroyers. Als je kijkt naar de stats zijn ze al goed, maar voorlopig zijn de mensen razend enthousiast! Nog 500mb binnenharken en dan ga ik ook aan de slag :) Man, wat gaat dat langzaam.

Enige nadeel is de gun depression

From what I have played so far the object 263 is the best tank in-game. It's lightning fast, one of the best frontal armors in-game (damn good rammer), best gun in-game (JT guns was best imo, though not anymore with this one around), huge DPM, really agile and also good sniper (one of the best brawlers and snipers in the game, think of JT with good camo, huge frontal armor, buffed gun and really good mobility)

shut up and take my money! :P

• wontcachme

wontcachme

oosterhofjf schreef op donderdag 06 september 2012 @ 22:54:
Volgens mij kunnen de russen weer een feestje vieren met de nieuwe tankdestroyers. Als je kijkt naar de stats zijn ze al goed, maar voorlopig zijn de mensen razend enthousiast! Nog 500mb binnenharken en dan ga ik ook aan de slag :) Man, wat gaat dat langzaam.

Enige nadeel is de gun depression

From what I have played so far the object 263 is the best tank in-game. It's lightning fast, one of the best frontal armors in-game (damn good rammer), best gun in-game (JT guns was best imo, though not anymore with this one around), huge DPM, really agile and also good sniper (one of the best brawlers and snipers in the game, think of JT with good camo, huge frontal armor, buffed gun and really good mobility)

shut up and take my money! :P
Die gaat nog wel generfed worden in komende testserver patches. Is altijd zo

GamePC (AMD Ryzen 5600x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-05 19:21

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Tja, de reverse snelheid van de nieuwe Tier X TD is bijna even snel als de Jagd-E-100 vooruit. 8)7 Ben blij dat ik dat ding verkocht heb.

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:50
Victory!
Battle: Serene Coast vrijdag 7 september 2012 0:41:04
Vehicle: SU-100M1
Experience received: 3.902 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 56.559
Battle Achievements: Master Gunner, Sharpshooter, Mastery Badge: "Ace Tanker"

3e pot ermee. alsof je een medium rijdt zonder koepel. Zeker met camo ben je onzichtbaar :D gun is geweldig! Helaas blijven de 0 dmg hits... net ook weer 5 achter elkaar

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

oosterhofjf schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 00:53:
Victory!
Battle: Serene Coast vrijdag 7 september 2012 0:41:04
Vehicle: SU-100M1
Experience received: 3.902 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 56.559
Battle Achievements: Master Gunner, Sharpshooter, Mastery Badge: "Ace Tanker"

3e pot ermee. alsof je een medium rijdt zonder koepel. Zeker met camo ben je onzichtbaar :D gun is geweldig! Helaas blijven de 0 dmg hits... net ook weer 5 achter elkaar
SU-100M1 draait ook rete snel hoor, hij hield me met gemak bij in de T-50-2.

• rgras
  • Niet online
User.tmp schreef op donderdag 06 september 2012 @ 21:22:
Die Obyect 263 is echt bruut trouwens.

Briljante tank! Super bouncy, en de gun is super lekker!
Dat ding is sneller dan mijn E-50. _O-

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-05 11:39
okay het is nu zeker, ik speel overdag door de weeks niet meer.

Gisteren op mijn roostervrije dag eens wat gespeeld met de volgende conclusie.

15 potjes met T62-a met een win% van net geen 7%, ja je leest het goed! Dan kan je nog 4 kills pakken en serieuze damage doen, maar dan nog verlies je het omdat de andere spelers het op een haast onmogelijke wijze nog verprutsen.

's Avonds 9 potjes gedaan met mijn T110E3 met een win% van bijna 78%.

Conclusie, ik speel alleen nog maar 's avonds of in het weekend.

te erg dit, ben er echt klaar mee.

Wel positief iets. Jgdpz E-100 is vrijgespeeld en staat in de garage. Nu maar op naar de E50M.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:40
Appel schreef op donderdag 06 september 2012 @ 19:32:
[...]

If it's blue, I shoot at it.
Moet je het spel maar eens in kleurenblind mode zetten.

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05 19:52

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

ThomasG schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 10:38:
[...]
Moet je het spel maar eens in kleurenblind mode zetten.
Fire for effect :)

Gisteren een bizarre dag. Heb denk ik maar één tank twee keer moeten spelen om te dubbelen. Maar niet één keer goeie XP aan overgehouden. Ik denk dat 1400 het meeste was van allemaal :S
Wel goed voor de winrate, efficiency zal ik vanavond zien :)

• wontcachme

wontcachme

Ik ben denk ik nu echt klaar met de game. Als ik de testserver zie en de nerfs op de M48A1 dan slaat het nergens meer op.

- 7.5 naar 6.8 RPM
- 1.7 naar 2 sec aim
- Minder accuraat on the move
- Turret traverse omlaag

De M48A1 is nu 1sec sneller gereload dan de E50M die armor heeft, accuraat, snel en kan rammen. Vergeleken met de T62A (die nu de DPM machine wordt) is de T62A sneller, bewegelijker, precisier, accurater on the move, snellere reload, meer DPM, lager, betere camo en dezelfde viewrange.

Dan nog niet eens gesproken over de T110E4 (turret armor omlaag, reload nerf, aim nerf, turret traverse nerf)

• Bean77
Wordt de T110E3 even hard aangepakt als de T110E4?

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• Joindry

Joindry

Die T110E4 had wel nood een een serieuze nerf... Ik hoop dat hij niet overdreven gaat zijn. Maar dat ding was echt wel OP

• wontcachme

wontcachme

Joindry schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:23:
Die T110E4 had wel nood een een serieuze nerf... Ik hoop dat hij niet overdreven gaat zijn. Maar dat ding was echt wel OP
OP ja, maar nu kan met wat geluk een tier 7 tank door de gun mantlet knallen 8)7. En bijna constant door de rest van de turret. 50mm is er vanaf gehaald. Naast de RPM en aim time nerf is blijkbaar ook de accuracy (die al shit was) generfd.

En ik blijf bij mijn statements over de Amerikanen vs de rest: De reden waarom de amerikanen enorm OP lijken is omdat ze gespeeld worden door veel spelers met goede (en hoger) skill. Als je 100den games op een Pershing en Patton doorstaat weet je inmiddels hoe je met die tanks moet omgaan en zijn zwakke pekken verbergen. Daar waar de russen en duitsers veel meer noob proof zijn door redelijke tot goede armor, gemiddelde gun, etc... Waarom zou anders zoveel nieuwe spelers eerst voor de T54/T62A gaan en dan pas verder kijken.

• Joindry

Joindry

wontcachme schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:30:
[...]

OP ja, maar nu kan met wat geluk een tier 7 tank door de gun mantlet knallen 8)7. En bijna constant door de rest van de turret. 50mm is er vanaf gehaald. Naast de RPM en aim time nerf is blijkbaar ook de accuracy (die al shit was) generfd.

En ik blijf bij mijn statements over de Amerikanen vs de rest: De reden waarom de amerikanen enorm OP lijken is omdat ze gespeeld worden door veel spelers met goede (en hoger) skill. Als je 100den games op een Pershing en Patton doorstaat weet je inmiddels hoe je met die tanks moet omgaan en zijn zwakke pekken verbergen. Daar waar de russen en duitsers veel meer noob proof zijn door redelijke tot goede armor, gemiddelde gun, etc... Waarom zou anders zoveel nieuwe spelers eerst voor de T54/T62A gaan en dan pas verder kijken.
Blijft waar, maar ik vergelijk gewoon de jgdpz E100 met de T110E4. Ergens zat het goed fout. Met je tier 7 tank kom je ook makkelijk door de bottomplate (die gigantisch is) en alle andere kanten... Dan komt daar nog eens bij dat iedere medium je makkelijk kan gekdraaien. Ook van snipen moest je het niet hebben vanwege shelltraveltime en accuracy.

Dan heb je nog eens het probleem erbij van de 22 secondenreload 0 crits...

We zullen zien, maar ik blijf bij mijn mening en die is dat tier 10 TD's eigenlijk niet passen in de game mechanics. Evenals tier 8arty imho.

• Bean77
[...]
Waarom zou anders zoveel nieuwe spelers eerst voor de T54/T62A gaan en dan pas verder kijken.
Nu ben ik geen nieuwe speler maar de techtree richting de t54 bestaat al langer dan richting de tanks die jij opnoemt geloof ik. Dus helemaal niet gek dat veel spelers (zoals ik) al een t54 hadden en deze simpelweg even upgraden naar T62-a ipv een gedeeltelijke nieuwe techtree gaan grinden voor een patton, m48a1.

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-03 18:23

ZenTex

Doet maar wat.

[...]

En ik blijf bij mijn statements over de Amerikanen vs de rest: De reden waarom de amerikanen enorm OP lijken is omdat ze gespeeld worden door veel spelers met goede (en hoger) skill.
Mijn ervaring met de Amerikanen is beperkt (tot en met de T32) maar als je redelijk speelt en de sterke punten goed benut zijn die dingen goddelijk.
Met de heavies doe ik eigenlijk weinig anders dan van hull down naar hull down racen en me ingraven, knappe T1-9 die me er uit krijgt, enkel swarmen of arty focus heeft dan nog nut.
En dan zie ik van die jodokussen in US heavies die het als een USSR heavy spelen en kansloos een wisse dood tegemoet gaan en klagen dat de US tanks ruk zijn.

Als het je speelstijl is, is een US heavy zwaar OP, maar nog steeds erg situatie afhankelijk. die situatie moet je dus zien te creeren. Meer dan met andere naties.

Aan de andere kant vond ik ook de "mindere" tanks in de lijn naar heavies heerlijk. De sherman met 105 trollgun, de M3Lee wannabe TD met z'n machinegun. En de lage tier TD's waren ook geniaal, de wolverine en de uberslugger zijn (waren?) machtig, ondanks dat het op papier weinig lijkt qua stats.

• wontcachme

wontcachme

Bean77 schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:57:
[...]

Nu ben ik geen nieuwe speler maar de techtree richting de t54 bestaat al langer dan richting de tanks die jij opnoemt geloof ik. Dus helemaal niet gek dat veel spelers (zoals ik) al een t54 hadden en deze simpelweg even upgraden naar T62-a ipv een gedeeltelijke nieuwe techtree gaan grinden voor een patton, m48a1.
Nope. De T54 en Patton al ongeveer sinds het begin (hoewel de Patton eerst de Pershiing was). Pas vorige patch beide een tier X erbij.

@zentex. En verhouding gewijs zijn er volgens mij meer mensen die de suicide rush doen met een duits/russische tank dan met een Amerikaan. Bij de twee heb je nog een kans er levend van af te komen/schade te doen. De Amerikanen zijn dan al dood. Die spelers geven het rond tier 5/6/7 al op (T11 Heavy en M6 nachtmerries komen bovendrijven :P)

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-03 18:23

ZenTex

Doet maar wat.

Oh, even vergeten de M6 te vermelden ja. Die heb ik onbewust uit m'n geheugen verdreven denk ik, heeft me namelijk aardig wat free XP gekost om te skippen. Enige tank die ik ooit geskipt heb iirc. :F

• User
Oh goodie!

Ik heb een nieuw dieptepunt qua IQ gevonden.
Forumlink
Voor de verandering eens geen Nederlander. :+

• Bean77
heb het gelezen.
wat een schreeuwend mannetje. komt thuis zeker aandacht tekort.

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-05-2015
Fest schreef op donderdag 06 september 2012 @ 18:41:
Vandaag sinds lange tijd bewust een teamkill gemaakt vanwege gescheld. Het slachtoffer beloofde mij te rapporteren, inclusiefeen replay. Ik ben benieuwd wat WG doet...

De teamkill was pas nadat ik wist dat we gingen winnen, zo slim was ik gelukkig wel.
daar doen ze niets mee.
ik heb pas een ticket aangemaakt voor een teamkill. normaal doe ik dat niet, maar dit ging een beetje te ver.
antwoord van wg: we doen hier niets aan, want we hebben hiervoor het boetesysteem opgezet.....

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-05-2015
Appel schreef op donderdag 06 september 2012 @ 18:51:
[...]

Heb je hem ook gereport voor insult and provocation?

En verwacht van WG niks, die hebben er een automatisch systeem voor. Zo lang je niet blauw bent is er niks aan het handje.
en wat als je blauw bent?

• rgras
  • Niet online
Weinig, dat betekent gewoon dat je wat beter moet oppassen met wat je doet. Wanneer je in je 'blauwe periode' gewoon doorgaat met TK'en krijg je een ban van 1 of 3 dagen. Bij de tweede keer 7 dagen, derde keer 1 maand (iirc) en daarna is het een permban.
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee